• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
afvalzak schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 11:37:
Je moet toch op een knopje drukken om dat te laten gebeuren?
Ik vind het altijd maar irritant dat spelers het doen in het spel, maar dat is meer omdat ze in 2012 dan ook gewoon niet meer aan het werk te krijgen waren, nu kan je ze gewoon laten stoppen en verder spelen.
Dacht het niet hoor.

Meer dan dit is het niet toch
Afbeeldingslocatie: http://ic.tweakimg.net/ext/i/imagenormal/1360768694.jpeg

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

Het gaat ze denk ik vooral om de animatie dat een speler de scheids wil aanvallen en dan echt tegengehouden moet worden door een medespeler.

• Cerberi
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-12-2024
SR8 schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 12:30:
Het gaat ze denk ik vooral om de animatie dat een speler de scheids wil aanvallen en dan echt tegengehouden moet worden door een medespeler.
Dat lijkt mij inderdaad de meest in het oog springende.

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Oh dat is bij een penal/rood o.a.? De manier waarop Fifa soms penals geeft valt het nog mee dat de speler wordt tegengehouden :P

Dit is wat mij betreft realisme, kan me geen sporter voorstellen die niet zo reageert als hij een strafschop tegen krijgt, dat is bij elke sport waar een scheidsrechter bepaalt.

Last.fm | Code Talks

• Mr-Music
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Het zou mooi zijn als de "echte voetballers" zo zouden reageren als in Fifa13
Kunnen héél veel spelers nog wat van leren..... :O

• veldkampj
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-04-2022
Zolang kinderen na het spelen van GTA niet naar buiten rennen om een auto te stelen, een hoertje op te pikken om deze vervolgens te vermoorden en er met het geld vandoor te gaan denk ik dat de invloed van (heftig) reagerende spelers op de scheidsrechter in FIFA ook wel mee zal vallen.
De oorzaak kan beter gezocht worden in de opvoeding waarin respect voor een ander vaak al ver te zoeken is.

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21:23

Player1S

Probably out in the dark

veldkampj schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 14:14:
Zolang kinderen na het spelen van GTA niet naar buiten rennen om een auto te stelen, een hoertje op te pikken om deze vervolgens te vermoorden en er met het geld vandoor te gaan denk ik dat de invloed van (heftig) reagerende spelers op de scheidsrechter in FIFA ook wel mee zal vallen.
De oorzaak kan beter gezocht worden in de opvoeding waarin respect voor een ander vaak al ver te zoeken is.
echter als ze een echte speler, op een echt veld, in een echte wedstrijd, tegen een echte scheids uit z'n plaat zien gaan, heeft dat wel invloed.......en als papa zaterdag ook nog tekeer gaat tegen de scheids bij FC Baloptdak C5 tegen VV Balindesloot wordt het idee alleen maar versterkt dat je moet schelden tegen de scheids.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

• Cerberi
afvalzak schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 13:26:

Dit is wat mij betreft realisme, kan me geen sporter voorstellen die niet zo reageert als hij een strafschop tegen krijgt, dat is bij elke sport waar een scheidsrechter bepaalt.
Bij de scheids gaan staan en vragen stellen/klagen is toch ook prima?

het op de scheids aflopen en weggehaald moeten worden door teamgenoten duidt dan weer op aggressie, en dat is nooit OK, ook niet als je een strafschop tegen krijgt.

• ninc
  • Laatst online: 15-09 09:40
Heb nu een paar keer die uitdagingen voltooid. Krijg dan een melding dat mijn ERV limiet is verhoogd en dat ik de bijbehorende punten zou moeten krijgen.

De FCC coins krijg ik wel, de ERV punten en de verhoging van de limiet krijg ik niet. Hebben anderen hier ook last van? (PC)

Edit: Na het opnieuw opstarten van Fifa werkt het nu wel. Achja.

[ Voor 10% gewijzigd door ninc op 14-02-2013 21:54 . Reden: Oplossing ]

• veldkampj
L1nt schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 14:17:
[...]

echter als ze een echte speler, op een echt veld, in een echte wedstrijd, tegen een echte scheids uit z'n plaat zien gaan, heeft dat wel invloed.......en als papa zaterdag ook nog tekeer gaat tegen de scheids bij FC Baloptdak C5 tegen VV Balindesloot wordt het idee alleen maar versterkt dat je moet schelden tegen de scheids.
Klopt. Lees mijn laatste zin nog eens zou ik zeggen ;)

Verwijderd

Meer mensen die na de update niet meer kunnen connecten en dus het spel geeneens opgestart krijgen? Ps3

• JEROENrgfgf
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-08 14:24
Verwijderd schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 20:32:
Meer mensen die na de update niet meer kunnen connecten en dus het spel geeneens opgestart krijgen? Ps3
Geen last van, vanavond nog een paar potjes online gespeeld, dus na de update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Is het al bekend wanneer de roster update komt?

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-08 12:07

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Mars18 schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 07:33:
Is volgens mij al binnen. Ik kreeg vorige week op de pc een update van 200 MB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:00

Superkiwi

Hoi doei

Soms lijken wedstrijden wel omgekocht te zijn...
Ik speelde in carriere tegen psv, stond vlak voor tijd heel mooi met 1-0 voor, tot het spel vond dat de
1-1 eens even gemaakt diende te worden.
Psv spelers liepen de raarste truucs uit te halen, mijn verdedigers waren nergens meer en de keeper maakt een fout die ie anders nooit maakt. En dat alles in de laatste 5 minuten.
In blessuretijd een 1-1 tegen gehad van een psv wat ik heel de wedstrijd niet op die manier heb gezien.
Dat lijkt tegen de "grotere" clubs vaker te gebeuren.

Kleine blunder van Michailov...
Douglas wilde de bal nog redden, maar de doelman vond het leuk om hem onderuit te schoppen ;)
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/151448695
(moeilijkheidsgraad staat onder het filmpje inderdaad altijd op amateur; dat was het niet)

[ Voor 6% gewijzigd door Superkiwi op 15-02-2013 15:03 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12:32

Pykow

Angelo OTR

veldkampj schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 14:14:
Mensen die niet gamen snappen er gewoon geen bal van.
Net zo goed dat iemand een tuin had kapot gestampt in amerika en dat het kwam door de game GTA IV omdat je daar ook tuinen kunt vernielen. LOL WUT ?

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exar
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03:45
Mars18 schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 07:33:
Is er al twee weken ofzo. En dis Cuenza die Ajax heeft gehuurd is best wel goed! >:)
dvdkiwi schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 11:14:
Soms lijken wedstrijden wel omgekocht te zijn...
Ik speelde in carriere tegen psv, stond vlak voor tijd heel mooi met 1-0 voor, tot het spel vond dat de
1-1 eens even gemaakt diende te worden.
Psv spelers liepen de raarste truucs uit te halen, mijn verdedigers waren nergens meer en de keeper maakt een fout die ie anders nooit maakt. En dat alles in de laatste 5 minuten.
In blessuretijd een 1-1 tegen gehad van een psv wat ik heel de wedstrijd niet op die manier heb gezien.
Dat lijkt tegen de "grotere" clubs vaker te gebeuren.
Ik heb soms ook het idee dat het spel af en toe ingrijpt en denk "nu moet ik even tegen scoren". Kan heeel frustrerend zijn. Ik speel vaak local co-op en vaak roepen we al naar elkaar "oh de computer moet zeker weer scoren" als we het aan zien komen, en ja hoor, 90% van de tijd is het dan ook gewoon niet te stoppen.
Ik vind het maar vreemd. Hierdoor lijkt het soms met Ajax tegen VVV alsof je ineens tegen Barcelona speelt, doen ze allemaal super fancy trucjes enzo... bij fu***ing VVV! 8)7

[ Voor 70% gewijzigd door Exar op 15-02-2013 13:01 ]

Hoekwoning 2021, 100m2 vvw, ERST20D-VM2D, SUZ-SWM60VA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Exar schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 12:58:
[...]

Is er al twee weken ofzo. En dis Cuenza die Ajax heeft gehuurd is best wel goed! >:)

[...]

Ik heb soms ook het idee dat het spel af en toe ingrijpt en denk "nu moet ik even tegen scoren". Kan heeel frustrerend zijn. Ik speel vaak local co-op en vaak roepen we al naar elkaar "oh de computer moet zeker weer scoren" als we het aan zien komen, en ja hoor, 90% van de tijd is het dan ook gewoon niet te stoppen.
Ik vind het maar vreemd. Hierdoor lijkt het soms met Ajax tegen VVV alsof je ineens tegen Barcelona speelt, doen ze allemaal super fancy trucjes enzo... bij fu***ing VVV! 8)7
Ow oke, binnenkort eens updaten maar.
Wel fijn voor de toernooi spelers ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Exar schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 12:58:
Is beetje zoals in sommige race games waarbij ze opeens dubbel zo snel rijden tot ze weer bij jouw zijn |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veldkampj
SmokingCrop schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 16:32:
[...]

Is beetje zoals in sommige race games waarbij ze opeens dubbel zo snel rijden tot ze weer bij jouw zijn |:(
Toevallig ook een EA game waar ik daar ervaring mee heb idd :P
De eerste Most Wanted. Op een gegeven moment ook niet meer gespeeld om die reden.

Met FIFA ervaar ik soms ook van die momenten waarop me idd gewoon opvalt dat er ff gescoord moet worden. De kleinste teams spelen ineens alsof ze Real of Barca zijn en verdedigers grijpen totaal niet in, hoe hard je ook op de knoppen ramt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exar
veldkampj schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 19:28:
[...]
Met FIFA ervaar ik soms ook van die momenten waarop me idd gewoon opvalt dat er ff gescoord moet worden. De kleinste teams spelen ineens alsof ze Real of Barca zijn en verdedigers grijpen totaal niet in, hoe hard je ook op de knoppen ramt.
Ik ben blij dat anderen dit ook ervaren, was al bang dat men ging roepen dat ik het gewoon niet goed genoeg kan ofzo.
Maar dit en het te grote verschil tussen moeilijkheidsgraden zijn wel grote ergernissen met deze verder vermakelijke game. Ohja en de bugs dat je af en toe ineens niet de finale van een toernooi speelt terwijl je wel de halve finale hebt gewonnen, en uberhaubt het soms husselen van de toernooiboom is ook nogal irritant, maar dat zijn gewoon bugs, die eerste twee slechte functionaliteit. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:44
Jumpman schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 21:07:
Krijgen jullie nog ervaringspunten bij die uitdaging die elke zoveel uur veranderd (speel op de PS3)? Ik krijg 0 ERV, maar wel 500 FCC. Ook wordt de dagelijkse limiet niet verhoogd. dit staat er wel. Of zou dit liggen dat je al een bepaald niveau hebt bereikt?
Iemand hier ook last van, of ben ik de enige nog?

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Ik kreeg voor de laatste challenge gewoon mijn xp + "coins" ;) (pc)

[ Voor 14% gewijzigd door SmokingCrop op 16-02-2013 23:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.F.H.
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17:31
Exar schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 19:32:
[...]

Ik ben blij dat anderen dit ook ervaren, was al bang dat men ging roepen dat ik het gewoon niet goed genoeg kan ofzo.
Maar dit en het te grote verschil tussen moeilijkheidsgraden zijn wel grote ergernissen met deze verder vermakelijke game. Ohja en de bugs dat je af en toe ineens niet de finale van een toernooi speelt terwijl je wel de halve finale hebt gewonnen, en uberhaubt het soms husselen van de toernooiboom is ook nogal irritant, maar dat zijn gewoon bugs, die eerste twee slechte functionaliteit. :X
Idem hier, je weet al eigenlijk zodra de tegenstander de eerste slalom maakt (soms een verdediger die op eigen helft begint 8)7 ) dat er geen houden aan is.

Wat ook irritant is is dat vanaf Professioneel de tegenstander gewoon sneller is dan jij. Een speler die bij mij 90 is met snelheid en met de bal ervandoor gaat wordt door een slome tegenstander meestal nog ingehaald, terwijl het andersom meestal zo is dat ik hem niet meer kan inhalen 8)7, zelfs niet als mijn verdediger eigenlijk sneller hoort te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Toch lijkt dit een kwaaltje wat alleen opspeelt als je met het hele team speelt.

Heb tijdje BAP gedaan en elke pot die ik speelde werd gewonnen. De wedstrijden die geen 3 punten opleverden waren gesimuleerde wedstrijden omdat ik te moe of geblesseerd was.

Sterker nog, ik ben spits maar heb in de wedstrijden maar handjevol goals tegen gehad.
Waarschijnlijk moet ik het niveau dan ook iets opschroeven maar punt blijft dat je daar niet hebt dat de AI besluit dat je moet verliezen.....

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veldkampj
M.F.H. schreef op maandag 18 februari 2013 @ 12:08:
[...]

Idem hier, je weet al eigenlijk zodra de tegenstander de eerste slalom maakt (soms een verdediger die op eigen helft begint 8)7 ) dat er geen houden aan is.

Wat ook irritant is is dat vanaf Professioneel de tegenstander gewoon sneller is dan jij. Een speler die bij mij 90 is met snelheid en met de bal ervandoor gaat wordt door een slome tegenstander meestal nog ingehaald, terwijl het andersom meestal zo is dat ik hem niet meer kan inhalen 8)7, zelfs niet als mijn verdediger eigenlijk sneller hoort te zijn.
Ik speel op Pro maar ervaar dat niet zo eigenlijk. Als de balk van mijn speler vol is qua fitheid dan sprint ik gerust langs een verdediger die langzamer is.
Het speelt pas op zodra mn aanvallers moe beginnen te worden, als in: balkje nog maar voor de helft vol.
Hoe leger die wordt, hoe minder lang ze op topsnelheid kunnen sprinten en dus worden ze achterhaald.

Over het algemeen maken de backs van mijn tegenstander minder meters dan mijn aanvallers dus die zijn in de tweede helft vaak nog fitter waardoor ze inderdaad op sommige momenten in sprintduels terug kunnen komen.

Waar ik me soms meer aan stoor is de hoeveelheid schoten die geblockt worden door de computer.
Soms loopt een verdediger schuin achter me, maar op het moment dat ik dan wil schieten ligt ie er toch magisch ineens voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Ik heb in Mijn Fifa 13 het item gekocht waarmee je club overgenomen wordt door een miljardair. Nu zou ik binnen een paar weken een overnamebod krijgen, alleen is dit een half jaar later in mijn carriere nog steeds niet gebeurd. Iemand enig idee hoe dit kan of moet ik nog even geduld hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

tweaker2010 schreef op maandag 18 februari 2013 @ 13:08:
Ik heb in Mijn Fifa 13 het item gekocht waarmee je club overgenomen wordt door een miljardair. Nu zou ik binnen een paar weken een overnamebod krijgen, alleen is dit een half jaar later in mijn carriere nog steeds niet gebeurd. Iemand enig idee hoe dit kan of moet ik nog even geduld hebben?
Speel je als manager of als Be A Pro?
Volgens mij werkt het alleen in het eerste geval?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timper
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 24-06 23:01
Ik heb ook het item gekocht waarbij je club wordt overgekocht, ik heb dit in het hoofdmenu gekocht en het is nog niet toegepast, misschien ligt het daaraan, wel heel apart...

Ook ben ik eerste geworden met La Spezia in italiaanse serie b, maar ik ben niet gepromoveerd, weet iemand hoe dit kan? Er staat overal wel bij manager doelstellingen enz. dat het wel gebeurd is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

L1nt schreef op maandag 18 februari 2013 @ 13:32:
[...]
Speel je als manager of als Be A Pro?
Volgens mij werkt het alleen in het eerste geval?
Als manager, helaas werkt het bij mij dus niet ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:10
Is al heel lang bugged bij veel mensen. Leuker is nog, als hij wel werkt, geldt het maar bij het huidige seizoen.

Is nog maar 4 patches zo, maar een fix? Ho maar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb problemen als ik 1 vs 1 speel tegen vrienden online. Elke keer valt die in de 2e helft uit. Dit terwijl de verbinding tot dan toe perfect is. Geen enkele hapering. Ik heb verbinding via een kabel en als ik via FUT of seizoenen speel valt die nooit uit. Weet iemand wat het probleem kan zijn of wat ik aan moet passen zodat ik zonder problemen dit kan spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakakaizoku
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15-09 18:09
SR8 schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 00:59:
Wel handig om er bij te zeggen dat het op de PS3 is. En een enigszins getrainde VP is wel een must, aangezien er in divisie1 wordt gespeeld.

De patch heeft gelukkig het probleem met het laden van de gegevens opgelost! Dat scheelt weer heel wat irritaties.
Als dit nog steeds openstaat, ik heb dan wel geen highskilled speler (net begonnen met een 76 CAM) maar zou wel naar een club willen waar mensen niet als een kip zonder kop rondrennen en die ook nog eens beseffen dat er een aantal andere spelers zijn waar de bal naar toe kan worden gespeeld.

PSN: bakakaizoku - WoW: Thiccblonde (GM of Phoenix Ascension) @ Twisting-Nether

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VinnieV
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 25-06 08:18
Wij spelen al jaren iedere week met 4 gamers 2 tegen 2. Dan doen we ongeveer een jaar over de hele eredivisie (met alle 4 ons eigen team) en vervolgens doen we hetzelfde met een nieuwe versie. Eerst jarenlang met PES, maar laatste 2 jaar met Fifa

Nu hebben we sinds een paar weken, na een update, een dingetje waar ik zo niets over lees: de game stuitert. Ofwel: hij hapert op het moment dat een pass niet aankomt en er een tegenaanval begint (counter)of bij een schot op goal dat net niet raak is. Hebben meer mensen hier last van? We spelen op een 360, met 4 controllers, waarbij we alle 4 zijn ingelogd met onze eigen gamertag.....iedere week bij een update hopen we dat het is opgelost (was in het begin niet), maar tot nu toe geen succes. Game is op HD geinstalleerd.

PSN gamertag: H3nk13024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
veldkampj schreef op maandag 18 februari 2013 @ 12:58:
[...]
Waar ik me soms meer aan stoor is de hoeveelheid schoten die geblockt worden door de computer.
Soms loopt een verdediger schuin achter me, maar op het moment dat ik dan wil schieten ligt ie er toch magisch ineens voor.
Of je gewoon je eigen team genoot... Hoeveel keer dat dat al niet gebeurt is bij mij 8)7
Gewoon de enemy A.I. die niet tegen zijn verlies kan :+
Verwijderd schreef op maandag 18 februari 2013 @ 23:08:
Ik heb problemen als ik 1 vs 1 speel tegen vrienden online. Elke keer valt die in de 2e helft uit. Dit terwijl de verbinding tot dan toe perfect is. Geen enkele hapering. Ik heb verbinding via een kabel en als ik via FUT of seizoenen speel valt die nooit uit. Weet iemand wat het probleem kan zijn of wat ik aan moet passen zodat ik zonder problemen dit kan spelen?
toeval dat je dan ook net aan het winnen bent? :9

[ Voor 31% gewijzigd door SmokingCrop op 19-02-2013 19:08 ]

Verwijderd

Ik heb Fifa 13 voor de pc. :)

ik heb vaak het probleem dat bij mij de score balk wegvalt en de shot krachtmeter ook wegvalt.
Zo kan ik de score niet meer zien en bij een gele kaart kan ik niet meer wisselen omdat ik de menu's niet meer kan zien. In het begin begint de scorebalk te flikkeren, en even later valt hij helemaal weg.

Het volgende heb ik al gedaan.

• Fifa 13 verwijderd en opnieuw geinstaleert.
• De instalatie gerapareerd.

Weet iemand mischien een oplossing? :)

• Remcom00
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 18-07 15:43

Remcom00

hij is gek

Heb net ook Fifa 13 gehaald voor PC (iets meer de 21 euro), iemand die morgen even een potje wil spelen?
Heb wel al aardig wat uurtjes in de career mode gestoken.
OverdosedNL op Origin als ik me het goed herinner (zit niet zo vaak op Origin).

[ Voor 3% gewijzigd door Remcom00 op 21-02-2013 22:24 ]

hoidoei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veldkampj
Dafuq, zijn dat jouw doelpunten? Zo ja, hoe de fuck doe je al die trucjes. Ik ben al blij als ik een keer een verdediger uit kap :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

veldkampj schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 21:50:
[...]
Dafuq, zijn dat jouw doelpunten? Zo ja, hoe de fuck doe je al die trucjes. Ik ben al blij als ik een keer een verdediger uit kap :')
Inderdaad. Daar ben ik ook wel benieuwd naar. Op welke console is dit filmpje gemaakt of gewoon PC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
Leuk effect op 0:44. Je tegenstanders laten zich wel erg in de luren leggen. 1 truukje en je bent al van ze af. Verder zitten er wel mooie goals tussen, maar zie ook dat je vaak hetzelfde truukje gebruikt, niet dat dat erg is ;)

Als ik wil truken dan ram ik als een spastische op de rechterpook om dan hopelijk iets effectiefs eruit te krijgen. Ik probeer met kappen en passen dan maar het verschil te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

veldkampj schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 21:50:
[...]

Ja dat ik ben ja ;) Hoe ik die trucjes doe? Veel FIFA spelen en op het trainings gedeelte mijn trucjes perfectioneren :+ En geloof me, dit is nog redelijk, er lopen gekkere mensen rond zoals deze :
tweaker2010 schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 22:16:
[...]

Inderdaad. Daar ben ik ook wel benieuwd naar. Op welke console is dit filmpje gemaakt of gewoon PC?
PS3, heb het opgenomen met een capture device. ;)
ninc schreef op zaterdag 23 februari 2013 @ 00:11:
[...]

Leuk effect op 0:44. Je tegenstanders laten zich wel erg in de luren leggen. 1 truukje en je bent al van ze af. Verder zitten er wel mooie goals tussen, maar zie ook dat je vaak hetzelfde truukje gebruikt, niet dat dat erg is ;)

Als ik wil truken dan ram ik als een spastische op de rechterpook om dan hopelijk iets effectiefs eruit te krijgen. Ik probeer met kappen en passen dan maar het verschil te maken.
Hah bedankt.
Die mensen verwachten dat niet, maar geloof me, van alles is dit rond de 30-40 wedstrijden wat ik heb opgenomen. Het is geen makkie hoor om dit te doen(vandaar die trucjes die ik steeds opnieuw doe, omdat ik weet dat die altijd werken), en vooral tegen verdedigers zoals Filipe Santana en etc. die al overpowered genoeg zijn in FIFA. Er zijn zat momenten die net op het laatst zijn mislukt of zijn onderschept. Het is pure timing. Ik ga proberen dit nog te overtreffen binnenkort. :+

[ Voor 6% gewijzigd door iPodKiller op 23-02-2013 00:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Netjes hoor :)
Wat ik me afvraag:
Als ik truucjes probeer dan gaan mijn poppetjes altijd langzaam lopen als ik L2 indruk.
Van alle filmpjes die ik zie gebeuren truucjes op volle snelheid...
Hoe doen ze dat?

Enige wat ik er wel eens uitkrijg is de hak-hak bal en de 360.
Daar worden Evert en Youri al helemaal gek van :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veldkampj
dvdkiwi schreef op zaterdag 23 februari 2013 @ 08:48:
Wat ik me afvraag:
Als ik truucjes probeer dan gaan mijn poppetjes altijd langzaam lopen als ik L2 indruk.
Hoe doen ze dat?

Evert en Youri :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exar
WTF... er zijn dus mensen die zichzelf met dat slechte Nederlandse commentaar martelen? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Ja.
Net zoals dat sommige mensen met feyenoord spelen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey, hey hey .. nu ff dimmen he!

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Wat ik me afvraag:
Hoe doen ze dat?

Je moet L2 direct indrukken als je de sprintknop loslaat wanneer je ook echt een trucje gebruikt, en niet 4 seconden van te voren. En niet zomaar aan het pookje draaien, trucjes moet je echt timen.

Ik zal je een beetje helpen, zoek videos met skill tutorials: Deze zijn nieuw dit jaar in FIFA. ::
Oefen deze in de arena. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Exar schreef op zaterdag 23 februari 2013 @ 13:31:
[...]

WTF... er zijn dus mensen die zichzelf met dat slechte Nederlandse commentaar martelen? 8)7
Dat is een tekkel! hoooooooooohhhh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannbla
  • Laatst online: 09-09 17:35
Voor de leuk, ik run een pro clubje, redelijk serieus teampje.
Hebben een livestream en youtube kanaal.
Spelen iedere dag, dus kijk gezellig een keer mee :D

http://nl.twitch.tv/madeinholland

Hebben ook een youtube kanaal:
http://www.youtube.com/user/MiHFIFA

[ Voor 7% gewijzigd door dannbla op 24-02-2013 12:53 ]

There's no school like the old school and i'm the headmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Ik kreeg net een bod van 90,5 miljoen voor Adryan (22 jaar, 88 alg) van Man City. Toch maar afgeslagen omdat het mijn favoriete speler is. Wat is het hoogste bod wat jullie ooit hebben gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iChaos
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12:34

iChaos

It's Lupus.

Ik had hem in het eerste jaar een half seizoen gebruikt in de basisopstelling, haalde altijd goede ratings. Kreeg een bod van Inter of Juventus, ben even kwijt wie het was, van 20 miljoen. Wou er 35 miljoen voor, en die heb ik gekregen ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hendrik A
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 29-08 10:39
leuk man fifa op amateur lekker boeiend dat je met de pook kan wiebelen en trick finish weet te vinden. Doe het nu nog even tegen legendary of mensen die kunnen lijn verdedigen, want dit ziet er bedroevend uit. :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:05

Koppensneller

winterrrrrr

edit:
nvm

[ Voor 96% gewijzigd door Koppensneller op 26-02-2013 07:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cerberi
Hendrik A schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 01:57:
[...]

leuk man fifa op amateur lekker boeiend dat je met de pook kan wiebelen en trick finish weet te vinden. Doe het nu nog even tegen legendary of mensen die kunnen lijn verdedigen, want dit ziet er bedroevend uit. :z
In de titel van het filmpje staat al "online"

Mocht je niet helemaal helder hebben wat dat betekent, hier een wikipedia pagina met de betekenis:
Wikipedia: Online and offline

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
[...]

Goede binnenkomer op het forum... roepen zonder überhaupt verder te kijken dan je neus lang is. Wat een afgang. :w Zijn filmpje is online gameplay. En daarnaast zijn alle filmpjes van de EA website op amateur status gezet door een bug, en die zit er al tijden in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

[...]

Ik speel idd FIFA op amateur, leuk he? :') Dan kun je dit ook over tienduizenden andere FIFA 13 online goals videos zeggen op youtube.

Dit is gameplay opgenomen uit ong. 30 potjes, dit zijn de beste goals die ik gemaakt heb. Dit is gewoon FUT 13 op divisie 2, ik kap ze gewoon uit met goed getimede skillmoves.

(Heb je een PS3 en toevallig FIFA 13? Kijken of je nog zo praat nadat je een potje tegen mij gespeeld hebt, je hebt duidelijk de verkeerde speler te pakken :))

Bedankt nog cerberi en fixer voor de verduidelijking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iChaos
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12:34

iChaos

It's Lupus.

Niet dat ik twijfel aan je skills, integendeel, maar indien mogelijk zou ik in het weekend wel een potje tegen je willen spelen (FUT/Geen FUT laat ik aan jou over) :) Eens kijken hoe goed ik me kan meten met anderen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Is prima, voeg me maar toe. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnapCase
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 23-12-2024
Ik wil ook wel. Speel eigenlijk alleen Seasons, maar wel in 1ste divisie. Ik moet eerlijk zeggen dat ik jouw 'soort' speler niet vaak meer tegen kom in de eerste en tweede divisie, maar wel vaak in divisie 4 en lager. Is het dus echt zo lucratief? ;) Ik ben benieuwd, zal je van de week even toevoegen voor een potje (Kevinius84).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Dat is mijn skill kant, ik heb ook een serieuze kant. Maar aangezien FIFA 13 een kut spel is om echt te serieus mee te spelen(kut scheids en spel speelt kut) vind ik FUT leuker..

[ Voor 9% gewijzigd door iPodKiller op 26-02-2013 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-08 23:21
Was voor het FUT topic.

[ Voor 93% gewijzigd door BinaryRun op 26-02-2013 18:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-08 23:21
tweaker2010 schreef op maandag 25 februari 2013 @ 01:04:
Ik kreeg net een bod van 90,5 miljoen voor Adryan (22 jaar, 88 alg) van Man City. Toch maar afgeslagen omdat het mijn favoriete speler is. Wat is het hoogste bod wat jullie ooit hebben gekregen?
96 miljoen van Barca voor Wayne Rooney. Had hem geaccepteerd, maar kreeg toen toch spijt. Wou een safegame openen, maar de onderhandelingen waren al stuk gelopen ;)

Edit: Sorry for double post.

[ Voor 3% gewijzigd door BinaryRun op 26-02-2013 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
iPodKiller schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 17:28:
Dat is mijn skill kant, ik heb ook een serieuze kant. Maar aangezien FIFA 13 een kut spel is om echt te serieus mee te spelen(kut scheids en spel speelt kut) vind ik FUT leuker..
Het irritante aan Fifa 13 is dat countervoetbal altijd wordt beloond. Zit nu in divisie 1 seasons, maar kan me weer ergeren aan de Real tegenstanders. Laf afwachten en dan alle ballen op Ronaldo en dan op snelheid achter mijn verdediging komen en afmaken.
Kreeg zo 2 goals in korte tijd tegen, omdat mijn CV te traag zijn om Ronaldo in te halen wanneer de bal over mn verdediging gelobt wordt.

Real is sowieso te overpowered. De CV's zijn supersnel, middenveld ook redelijk en dan met Ronaldo die een one-man team in zichzelf is. Daar kan zelfs Messi niet tegenop.
Speel daarom liever in divisie 2 dan divisie 1, krijg je tenminste leukere potjes en niet van die grievers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

BinaryRun schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 17:57:
[...]
96 miljoen van Barca voor Wayne Rooney. Had hem geaccepteerd, maar kreeg toen toch spijt. Wou een safegame openen, maar de onderhandelingen waren al stuk gelopen ;)
Hoe kunnen de onderhandelingen nu stuklopen als jij het bod al geaccepteerd hebt? Dat heb ik nog nooit gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

ninc schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 18:46:
[...]

Het irritante aan Fifa 13 is dat countervoetbal altijd wordt beloond. Zit nu in divisie 1 seasons, maar kan me weer ergeren aan de Real tegenstanders. Laf afwachten en dan alle ballen op Ronaldo en dan op snelheid achter mijn verdediging komen en afmaken.
Kreeg zo 2 goals in korte tijd tegen, omdat mijn CV te traag zijn om Ronaldo in te halen wanneer de bal over mn verdediging gelobt wordt.

Real is sowieso te overpowered. De CV's zijn supersnel, middenveld ook redelijk en dan met Ronaldo die een one-man team in zichzelf is. Daar kan zelfs Messi niet tegenop.
Speel daarom liever in divisie 2 dan divisie 1, krijg je tenminste leukere potjes en niet van die grievers.
Divisie 1.. FIFA 13 is veels te competitief geworden ze doen er letterlijk alles aan om te winnen, er zit niet eens lol in, enigste wat ik zie op divisie 1 is, 4-2-3-1 opstelling met real / bayern, ballen openen met links back naar rechts back zodat jij niet de bal kunt hebben, als ze voor staan lekker de bal rond tikken achter, op de lijn staan dekken zodat als jij de bal afpakt, hij mag uitgooien. Ben ook expres naar 2 gegaan, en dan speel ik met 4,5* of lager, want 5* clubs zijn gewoon té overpowered. Pace speelt in FIFA 12/13 een hele hele grote factor.

EA moet gewoon weer normale niveau's terugbrengen van FIFA 11 en ouder, dat was gewoon 'leuk' om te spelen, nu neig ik eerder om mijn controller kapot te gooien als ik in divisie 1 speel met 5* teams als ze bovenstaande uitvoeren. Soms neig ik gewoon om naar PES over te stappen(had ik al eerder gezegd trouwens), daar is het een stuk gebalanceerder. Hou niet zo van PES, ik geef het toe, PES 2013 speelt niet verkeerd dit jaar al kunnen ze animaties en gezichten beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Nu online
tweaker2010 schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 20:25:
[...]

Hoe kunnen de onderhandelingen nu stuklopen als jij het bod al geaccepteerd hebt? Dat heb ik nog nooit gehad
De speler moet zelf ook onderhandelen met de nieuwe club en dat loopt heel soms fout. Bij mij vooral met spelers die ik echt kwijt wil :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pffft divisie 1. Word al gek gemaakt in divisie 7. :)

Ik kwam er net achter wat ik mis in Fifa: als de keeper de bal aanraakt gaat hij nooit erin. Als er een kans is dat hij hem niet er uit houdt zou dat veel spanning bijdragen.

Iemand trouwens een leuk 3,5 of 4 sterrenploeg voor seasons? Ik ben het wel zat om altijd met en tegen dezelfde 8 teams te spelen....

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2013 01:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneUp
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-05-2024
ninc schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 18:46:
[...]

Gewoon een 4 sterrenteam gaan spelen, ben je van Real en andere overpowered teams af.

People are just like trees. They fall down when you hit them mutiple times with an axe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cerberi
Verwijderd schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 01:18:

Ik kwam er net achter wat ik mis in Fifa: als de keeper de bal aanraakt gaat hij nooit erin. Als er een kans is dat hij hem niet er uit houdt zou dat veel spanning bijdragen.
Ik heb helaas maar al te vaak dat mijn keeper hem aanraakt en hij er via de handjes zo ingaat :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15-09 16:19
iPodKiller schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 20:30:
[...]

Divisie 1.. FIFA 13 is veels te competitief geworden ze doen er letterlijk alles aan om te winnen, er zit niet eens lol in, enigste wat ik zie op divisie 1 is, 4-2-3-1 opstelling met real / bayern, ballen openen met links back naar rechts back zodat jij niet de bal kunt hebben, als ze voor staan lekker de bal rond tikken achter, op de lijn staan dekken zodat als jij de bal afpakt, hij mag uitgooien. Ben ook expres naar 2 gegaan, en dan speel ik met 4,5* of lager, want 5* clubs zijn gewoon té overpowered. Pace speelt in FIFA 12/13 een hele hele grote factor.

EA moet gewoon weer normale niveau's terugbrengen van FIFA 11 en ouder, dat was gewoon 'leuk' om te spelen, nu neig ik eerder om mijn controller kapot te gooien als ik in divisie 1 speel met 5* teams als ze bovenstaande uitvoeren. Soms neig ik gewoon om naar PES over te stappen(had ik al eerder gezegd trouwens), daar is het een stuk gebalanceerder. Hou niet zo van PES, ik geef het toe, PES 2013 speelt niet verkeerd dit jaar al kunnen ze animaties en gezichten beter.
Divisie 1 heb ik nooit gehaald, daar ben ik te slecht voor 8)
Divisie 5 is het hoogste wat ik gehaald heb, vind het ook leuker om met mindere teams te spelen en niet met de 5 sterren teams, dat is gewoon te hoog qua tempo.

Ik speel meestal met:
- Liverpool
- Spurs
- Borussia Dortmund
- Feyenoord

Wat ik met trouwens afvraag: Als ik Liverpool kies en dan het uitshirt neem, dan moet ik alsnog op Anfield spelen? Maar het komt soms ook voor dat ik met de home kit speel en dan speel ik opeens in een ander stadion?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Als jij thuis speelt, dan maakt het niet uit welke kit je kiest. Vice versa met uit spelen.

[ Voor 17% gewijzigd door iPodKiller op 27-02-2013 09:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Verwijderd schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 01:18:
pffft divisie 1. Word al gek gemaakt in divisie 7. :)

Iemand trouwens een leuk 3,5 of 4 sterrenploeg voor seasons? Ik ben het wel zat om altijd met en tegen dezelfde 8 teams te spelen....
Ik zal je straks wel een lijstje geven met leuke 3.5-4 clubs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
iPodKiller schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 09:19:
[...]

Ik zal je straks wel een lijstje geven met leuke 3.5-4 clubs.
Ik ben ook wel geinteresseerd in die lijst :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Sommige zijn 4,5 maar echt heerlijke clubs om mee te spelen.

Spartak Moskou
FC Porto
Corinthians(!)
Grêmio
Cagliari
Lazio
Torino
América - Liga MX
River plate -overig

Dit zijn echt heerlijke clubs om mee te spelen. Vooral Corinthians na de winter update, wat een spelers daar zeg! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
iPodKiller schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 10:46:

Spartak Moskou
FC Porto
Corinthians(!)
Grêmio
Cagliari
Lazio
Torino
América - Liga MX
River plate -overig

Dit zijn echt heerlijke clubs om mee te spelen. Vooral Corinthians na de winter update, wat een spelers daar zeg! _/-\o_
Ik speelde ook weleens met Gremio, dat beviel me ook wel :)
Thanks voor de lijst iig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.F.H.
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17:31
Beakzz schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 00:03:
[...]

De speler moet zelf ook onderhandelen met de nieuwe club en dat loopt heel soms fout. Bij mij vooral met spelers die ik echt kwijt wil :p
Ik heb dat vooral met spelers die ik ongewenst krijg. Speel Career met Plymouth Argyle, en omdat je dan weinig geld en spelers hebt krijg je soms aan het begin van het volgende seizoen wat 'jeugdspelers' (een spits van 32 jaar oud 8)7 ). Deze zijn dramatisch slecht (onder de 60), alleen kun je ze het eerste half jaar niet te koop zetten (en omdat de spits al 32 jaar is wil hij veel geld verdienen en ben je zo 2.000,- van je salarisbudget kwijt aan je slechtste speler). Nu staan de 2 spelers die ik dus kreeg al 2 seizoenen te koop, maar elke keer als er een club komt om ze te kopen (van mij mogen ze gratis weg dus ik accepteer ieder bod) krijg ik 'de speler en de club kwamen er niet uit'. Dit is me nu een keer of 10 bij die spelers gebeurd, en vrijwel nooit bij andere spelers. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Geen dank, ik raad je echt aan om met Corinthians te spelen, met pato en renato agusto erbij is het echt een van de grooste verassingen geworden na de winter update! :) Romarinho is een beest van een talent, en Danilo is denk ik een van de meest onderschatte passers in de game, ietwat aan de slome kant maar wat een pass..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iPodKiller schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 10:46:
Top man dank! Dat zijn niet de clubs waar ik zelf aan gedacht had. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Geen dank :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hehe. 5 wins, 2 draw. Kampioen met Cagliari, Corinthians en River Plate (laatste vond ik persoonlijk niet soepel spelen, de eerste 2 des te meer). Stukken leuker dan met Real en Utd alle potten spelen.

Vooral Cagliari vind ik echt top. Sterke spitsen en fijne pressure in de verdediging. Tegenstander kan er niet zo maar door heen tikken. :)

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2013 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

River plate is niet de beste, maar trezeguet is grappig om te zien.

Cagliari, Corinthians en Lazio zijn killer teams.

Maar mooi om te zien hahah.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha inderdaad. Ik was zeer verbaasd toen Trezeguet de bal plotseling de bal er in kopte. Was die jongen helemaal vergeten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZieMaar!
  • Laatst online: 19:45

ZieMaar!

Moderator General Chat
Ik speel ook vaak met Corinthias, zit nu in divisie 4, maar heb ook veel lol met Werder Bremen gehad. Het standaard systeem van Udinese is ook leuk (sowieso een leuke ploeg), maar met 3 verdedigers moet je wel durven.

Ik moet wel verdomd vaak tegen Queens Park Rangers, dat is denk ik, met Anzhi, het sterkste vier sterren team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Weet iemand hoe je als je een spits binnen de zestien aanspeelt hem in 1 keer kunt laten schieten? Het komt bij maar al te vaak voor dat hij eerst gaat aannemen en dat kost te veel tijd en dan wordt de bal afgepakt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veldkampj
Vlassie1980 schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 22:55:
Weet iemand hoe je als je een spits binnen de zestien aanspeelt hem in 1 keer kunt laten schieten? Het komt bij maar al te vaak voor dat hij eerst gaat aannemen en dat kost te veel tijd en dan wordt de bal afgepakt :(
Schietknop indrukken voordat je spits de bal aanneemt.

• speek1984
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 05-09 11:00
veldkampj schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 23:13:
[...]

Schietknop indrukken voordat je spits de bal aanneemt.
Het hang ook af van de balbeheersing van de speler en de snelheid en manier waarmee de bal aankomt. Gebeurt ook weleens als je de knop wel eerder indrukt dat hij alsnog aanneemt, maar dan is de bal te snel aangespeeld, komt aan bij het "slechte" been enz.

Het hang dus altijd af van meerdere factoren wat er daadwerkelijk gebeurt. :) Maar in de regel klopt veldkampj zijn bewering wel.

"It's about time you showed up Fox!"

• dannbla
  • Laatst online: 09-09 17:35
Onze eerste goal compilatie is ook uit!

Enjoy

[ Voor 36% gewijzigd door dannbla op 01-03-2013 00:41 ]

There's no school like the old school and i'm the headmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hendrik A
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 29-08 10:39
iPodKiller schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 10:49:
[...]

Ik speel idd FIFA op amateur, leuk he? :') Dan kun je dit ook over tienduizenden andere FIFA 13 online goals videos zeggen op youtube.

Dit is gameplay opgenomen uit ong. 30 potjes, dit zijn de beste goals die ik gemaakt heb. Dit is gewoon FUT 13 op divisie 2, ik kap ze gewoon uit met goed getimede skillmoves.

(Heb je een PS3 en toevallig FIFA 13? Kijken of je nog zo praat nadat je een potje tegen mij gespeeld hebt, je hebt duidelijk de verkeerde speler te pakken :))

Bedankt nog cerberi en fixer voor de verduidelijking.
ja harde kritiek.. Ik zeg ook amateur of mensen (dus online) die niet kunnen verdedigen. Het spijt me, maar ik zie geen skills in deze bewegingen, omdat de verdediging domweg niet functioneerd en niet perse zoek gespeeld wordt. Ze rennen eerder van je weg of je voorbij.

Het lijkt me natuurlijk erg leuk om tegen je te spelen alleen heb ik geen PS en geen xbox. Wel vrienden& fam die een xbox hebben waarop het zou kunnen. Ik speel vaak genoeg tegen mensen uit divisie 1 die ook niet kunnen verdedigen dus het verbaast me niet. Ik speel alleen legendary op manual, misschien is dat ook wel een totaal andere beleving.
anyway wel leuk dat je een filmpje hebt gemaakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAITii
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 09:45
Heb nu FIFA12, en FIFA13 volop en heeel wat uurtjes op PC gespeeld. Heb nu een Xbox gekocht. Wat raden jullie mij aan? FIFA13 elders 2e hands kopen of gewoon nieuw in de winkel? Of hebben jullie een andere manier?

Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Niet online

SR8

Als je de game 2e hands koopt, is de online pass vaak gebruikt, dus dan moet je die nog voor 800 microsoft points aanschaffen. Ik zou de game dus gewoon nieuw kopen, tenzij je 'm voor een scherpe prijs op de kop kan tikken. Bij bijvoorbeeld Amazon UK kost ie nu 30 pond (+-€35/36), maar dan moet je wel net een creditcard hebben of iemand kennen die er een heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psvjw
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 27-08 15:54
Ik vind Tottenham een erg lekker 4.5* team om mee te spelen... Lekker uitgebalanceerd team met heel veel snelheid op de vleugels met Lennon en Bale :9~

Speel eigenlijk alleen maar Seasons als er niemand bij Clubs online is (zelden dus).

Zit in mijn 8e seizoen en zit nu in divisie 2 (ben elk seizoen rechtstreeks gepromoveerd) en heb nu 6 punten uit 3 wedstrijden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen87
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 01-09 16:05

Jeroen87

Bier Connaisseur

Ik speel tussendoor beetje seasons/world cup maar dan eigenlijk altijd met Belgie, ook erg lekker team, met Benteke voorin, Hazard erbij, en Kompany achterin ook zeker leuk om mee te spelen.

Craft beer specialist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakjur
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 15-09 15:38

Tweakjur

Redacteur
psvjw schreef op maandag 04 maart 2013 @ 15:24:
Ik vind Tottenham een erg lekker 4.5* team om mee te spelen... Lekker uitgebalanceerd team met heel veel snelheid op de vleugels met Lennon en Bale :9~

Speel eigenlijk alleen maar Seasons als er niemand bij Clubs online is (zelden dus).

Zit in mijn 8e seizoen en zit nu in divisie 2 (ben elk seizoen rechtstreeks gepromoveerd) en heb nu 6 punten uit 3 wedstrijden...
Ik heb hetzelfde met Borussia.. Hummels en Subotic voor het sloopwerk achterin en snelheid op de flanken met Götze en Blaszczykowski. Reus op 10 en Lewandowski natuurlijk als een van de dodelijkste 9's in het spel.

Vind de tips die hierboven gegeven worden (Corinthians, Cagliari) overigens wel interessant. Ga ik vanavond eens proberen denk ik.

(was voorheen JJJur, nickchange 4-8-2014)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Laatst online: 20:36

On_E

Housemusic

Ik heb nog nooit online gespeeld met een ander team dan Utrecht eigenlijk. :D

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cerberi
On_E schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 11:42:
Ik heb nog nooit online gespeeld met een ander team dan Utrecht eigenlijk. :D
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Speelt ook prima trouwens, maar zonder Gerndt moet ik er niet aan denken :)

[ Voor 15% gewijzigd door Cerberi op 05-03-2013 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Laatst online: 20:36

On_E

Housemusic

Cerberi schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 11:50:
[...]

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Speelt ook prima trouwens, maar zonder Gerndt moet ik er niet aan denken :)
Ook met Toornstra achter vd Gun en Mulenga gaat 't prima vooralsnog! :)

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trigalti
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10-02 07:18

Trigalti

Hmm

donowitz schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 17:11:
Onze eerste goal compilatie is ook uit!

[video]

Enjoy
Ik zou ook wel eens willen meespelen in zo'n team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Trigalti schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 14:08:
[...]

Ik zou ook wel eens willen meespelen in zo'n team.
Ik ook, is dat voor de Xbox?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psvjw
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 27-08 15:54
FiXeR.nl schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 13:06:
[...]

Ik ook, is dat voor de Xbox?
Voor alle platforms... Maar het is niet Cross-Platform, dus er zijn aparte clubs voor X-Box, PS3 en PC. Gewoon even zoeken op wat forums. De teams hier op Tweakers zijn allemaal 'gesloten' teams (dat wil zeggen: ze hebben leden genoeg)
Pagina: 1 ... 30 ... 33 Laatste