Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

Oke, thanks :)
Mij viel het ook al op de X niet zo heel veel zin lijkt te hebben.
L2 doet het stukken beter :)
Van het weekend maar weer eens oefenen!

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TwistedAnimator
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16-09 15:10

TwistedAnimator

⧹⧸⧸⧹

heb dringend nood aan meer friends op ps3 die f13 spelen, hooguit nog 1 iemand die alleen nog teamplay doet :( voeg me gerust toe: TempestKeep

speel geen FUT en ben geen pro :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veldkampj
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-04-2022
Gister een heerlijke vrije trap raak geschoten:
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/149910641

Vreemd alleen dat op die pagina staat dat de moeilijkheidsgraad op amateur stond, aangezien ik op pro speel.
Anyways: watch and learn :P

[ Voor 118% gewijzigd door veldkampj op 28-01-2013 08:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

Pfff, gisteren eens begonnen met een seizoen (10 wedstrijden) met mijn Ultimate Team.
Wat een flutteam ;)
Toppunt: in één wedstrijd 3 penalties tegen gehad...
Na een of twee wedstrijden waren de eerste contracten al afgelopen.
Ik snap er nog maar weinig van (EA, waarom geen boekje bij het spel??).
Waarom iedere wedstrijd op een andere moeilijkheidsgraad moet ontgaat mij ook...

En het verdedigen blijft ruk. Mijn mening.
Hoofdreden dat ik Fifa 10 beter/leuker vond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

Het boekje is nog wel digitaal verkrijgbaar, maar daar heb je niks aan voor FUT.

Er is ook een apart FUT topic. Als je in dat topic zoekt (zoekfunctie bovenaan de pagina) op "guide", dan kom je wel wat handige links tegen voor beginners. Heb je verder nog vragen, dan kan je die daar altijd stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

Thanks, ik zal er eens kijken! :)
Al denk ik dat ik FUT redelijk snel links zal laten liggen; carriere is toch meer mijn ding ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psvjw
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 27-08 15:54
inXs schreef op zaterdag 26 januari 2013 @ 13:53:
Wat pas irritant is en wat spelers in seasons doen sinds 2 weken ofzo, is wanneer ze voorstaan en de 70e minuut is gepasseerd, dan gaan ze aan mijn kant van het veld, boven (of onder) mijn strafschopgebied staan, richting de uit-lijn of corner lijn, met de rug naar mij toe.... En daar blijven ze dan. Als ik de bal wil afpakken dan tik ik deze uiteraard over de lijn en begint het gedoe opnieuw... Echt dit is zo irritant en triest, wat is de lol hiervan en waarom doen mensen dit?...

Iemand een tip hoe ik de bal wel af kan pakken?
Met tweede man druk zetten en om je tegenstander heen lopen en hem dus met je bestuurde speler vanaf de achterlijn of zijlijn benaderen. Dan moet hij draaien richting je tweede man die je mee laat lopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoobinW
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 02-08-2023
Mijn origin account was een maand geleden gehackt. ik had zelf rond de 100 uur gespeeld en nadat ik het account terug kreeg was er 300 uur op gespeeld. Mijn hele seasons stats is verkloot en ik wil het graag resetten. Is dat mogelijk op de pc?

Mvg,

RoobinW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-05-2021
Als het online staat niet

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Laatst online: 10:56

On_E

Housemusic

Over het online spelen, ik heb juist in deze Fifa nog helemaal geen ''trolls'' gezien online.
Misschien helpt het ook dat ik altijd met Utrecht speel en dat een 3-sterren team is, waardoor ik ook altijd tegen gelijkwaardige clubs moet spelen.

En degenen die ALLES doen om te winnen en/of hun tegenstander te irriteren zijn denk ik ook vaak degenen die alleen maar topteams kiezen.

FUT blijf ik ver vandaan.

Het intro-filmpje voor een wedstrijd moet sowieso blijven vind ik trouwens, die kijk ik altijd om in de stemming te raken!

[ Voor 13% gewijzigd door On_E op 29-01-2013 10:50 ]

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-08 12:07

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Weet iemand nog goede Braziliaanse talenten (hoeven geen toppers te zijn, een max van 83 is ook goed)
die ik kan gebruiken als invaller? Posities maakt niet echt uit, al heb ik voorkeur voor een CV en CAM en SP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbengoofy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 24-08 22:50
is er een manier om tegenstanders opnieuw uit te dagen als je tegen ze stond met seizoenen?
Gisteravond een ontzettend leuke pot gedaan tegen iemand die met PSV speelde. Ik speelde met Ajax.

4-2 gewonnen, maar als ik verloren had ook prima, ook bleef hij toen die 4-1 achterstond inplaats van meteen weg te gaan zoals 80% doet als ze dreigen te verliezen..

Uiteindelijk zit onze manager er alleen voor spek en bonus.. - Loesje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x1ao
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10-07 11:26
Ik heb sinds een paar dagen een probleem met seasons. Als ik een team moet kiezen crasht fifa naar mijn desktop wanneer ik bij de letter s ben ongeveer. Nogal irritant omdat ik meestal met een spaanse ploeg speel. Heb daarstraks eens een duitse ploeg genomen en dat ging zonder probleem. Ik speel op pc trouwens

Iemand dit al meegemaakt?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
tweaker2010 schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 13:28:
Weet iemand nog goede Braziliaanse talenten (hoeven geen toppers te zijn, een max van 83 is ook goed)
die ik kan gebruiken als invaller? Posities maakt niet echt uit, al heb ik voorkeur voor een CV en CAM en SP.
Guilherme is een fijne spits!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10:08
Ik zou het in [Multi] Fifa 13 vragen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daboytim
  • Laatst online: 14-10-2024
Wat ik net meemaak.... Tweede seizoen met PSV. Bekerfinale gehaald door Ajax in de halve finalemet 1-0 in de verlenging te verslaan.

Op de een of andere manier denkt fifa dat ik heb verloren, en Ajax door naar de finale.... wat? Zelfs in de cup tree staat dat ik met 1-0 heb gewonnen, maar ajax is door.... Bestuur nu dus niet zo happy met mijn cup prestaties. Gelukkig wel kampioen geworden :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneUp
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-05-2024
On_E schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 10:48:
Over het online spelen, ik heb juist in deze Fifa nog helemaal geen ''trolls'' gezien online.
Misschien helpt het ook dat ik altijd met Utrecht speel en dat een 3-sterren team is, waardoor ik ook altijd tegen gelijkwaardige clubs moet spelen.

En degenen die ALLES doen om te winnen en/of hun tegenstander te irriteren zijn denk ik ook vaak degenen die alleen maar topteams kiezen.

Het intro-filmpje voor een wedstrijd moet sowieso blijven vind ik trouwens, die kijk ik altijd om in de stemming te raken!
Welke divisie speel je?

People are just like trees. They fall down when you hit them mutiple times with an axe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veldkampj
daboytim schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 22:53:
Wat ik net meemaak.... Tweede seizoen met PSV. Bekerfinale gehaald door Ajax in de halve finalemet 1-0 in de verlenging te verslaan.

Op de een of andere manier denkt fifa dat ik heb verloren, en Ajax door naar de finale.... wat? Zelfs in de cup tree staat dat ik met 1-0 heb gewonnen, maar ajax is door.... Bestuur nu dus niet zo happy met mijn cup prestaties. Gelukkig wel kampioen geworden :).
Ik heb dat 3 seizoenen achter elkaar gehad, constant in de halve finale aan de rechterkant van de toernooiladder als uit spelende partij.
In de CL gaat het echter wel altijd goed. Erg vreemde (en vooral vervelende) bug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

Is het bij jullie ook dat de verbinding met de EA servers er ontzettend vaak (en snel) uitklapt?

Voor carriere vind ik het niet zo boeiend (krijg ik wel mijn coins dan?), maar voor andere modi is het hoogstens irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

dvdkiwi schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 09:52:
Is het bij jullie ook dat de verbinding met de EA servers er ontzettend vaak (en snel) uitklapt?

Voor carriere vind ik het niet zo boeiend (krijg ik wel mijn coins dan?), maar voor andere modi is het hoogstens irritant.
Kan me niet eens herinneren dat ik tijdens carriere wél verbinding had. (enkel bij opstarten 1x, dat is het).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daboytim
SinergyX schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 10:21:
[...]

Kan me niet eens herinneren dat ik tijdens carriere wél verbinding had. (enkel bij opstarten 1x, dat is het).
Ook bij mij ligt die er constant uit. Bij UT had ik het ook, maar daar was het op te lossen door de skillgames niet uit te spelen. Bij Carreer helpt zelfs dat soms niet, maar dan negeer ik het gewoon, zo belangrijk vind ik die XP nu ook weer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Dacht div 7 inmiddels, heb pas een potje of 30-40 online gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

On_E schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 10:48:

Geloof mij maar, ga maar eens met een 5 sterren ploeg op divisie 1-2-3 spelen. Kijken of je nog hetzelfde zult zeggen.

Die doen er letterlijk alles aan om te winnen, als ze bang zijn en toevallig voorstaan ook nog, dan gaan ze lekker achterin tikken, passes openen van naar de andere kant zodat je er niet bij kunt, de bal op de lijn afschermen zodat als jij gaat tackelen, de ingooi voor de tegenstander is. Opstelling op 4-2-3-1 zetten zodat je geen ene pass/steekbal kunt geven die dan vrijwel altijd voor Khedira/Fellaini types onderschept worden, en dan lekker counteren. En dan hebben we het niet eens over Bayern en Real gehad met zo'n opstelling.
Zo vies is FIFA tegenwoordig. Ik ben expres gedegradeerd, want het is niet eens leuk meer. Ben nu voortaan gewoon bezig met FUT, zo niet, dan lekker met 4,5 sterren teams seizoenen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

iPodKiller schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 11:18:
[...]

Geloof mij maar, ga maar eens met een 5 sterren ploeg op divisie 1-2-3 spelen. Kijken of je nog hetzelfde zult zeggen.
Dat ga ik sowieso nooit doen, want ik vind de game een stuk minder leuk met topploegen.
Met lagere teams gaat er veel meer mis waardoor het lijkt alsof er meer variatie is.
iPodKiller schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 11:18:
Die doen er letterlijk alles aan om te winnen, als ze bang zijn en toevallig voorstaan ook nog, dan gaan ze lekker achterin tikken, passes openen van naar de andere kant zodat je er niet bij kunt, de bal op de lijn afschermen zodat als jij gaat tackelen, de ingooi voor de tegenstander is. Opstelling op 4-2-3-1 zetten zodat je geen ene pass/steekbal kunt geven die dan vrijwel altijd voor Khedira/Fellaini types onderschept worden, en dan lekker counteren. En dan hebben we het niet eens over Bayern en Real gehad met zo'n opstelling.
Zo vies is FIFA tegenwoordig. Ik ben expres gedegradeerd, want het is niet eens leuk meer. Ben nu voortaan gewoon bezig met FUT, zo niet, dan lekker met 4,5 sterren teams seizoenen spelen.
Triest is dat, als ik tegen zo iemand kom te spelen quit ik ook gewoon, dan maar een loss.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

daboytim schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 10:38:
[...]

Ook bij mij ligt die er constant uit. Bij UT had ik het ook, maar daar was het op te lossen door de skillgames niet uit te spelen.
dat helpt hier niet...
En juist bij UT is het irritant, omdat je na weer verbinding te hebben de wedstrijd die je eerst door disconnect verliet weer opnieuw moet starten, maar het spel dit wel als 2 wedstrijden ziet en je dus met je contracten in de knoei komt...

Het verdedigen gaat me overigens steeds beter af.
Nu dek ik meestal af met L2 en druk rondje op het juiste moment.
Maar soms lopen ze nog rond de 16 4 man voorbij alsof het niks is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansAnders07
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 09:07
Haha wat zijn die vrije spelers in de Carreer Mode toch fantastisch!
Had bij Valencia een Franse jonge verdediger van 72 gecontracteerd, 21 jaar, Matthieu Bouhours genaamd.
Na iets meer dan een seizoen was hij 22 jaar een gemiddelde van 88 en een hoop skills allemaal donkergroen en 98/99 echt bizar.
Kreeg ik een bod van Manchester City van 55 miljoen, dus ik doe een tegenbod van 120 miljoen, gaan ze nog akkoord haha.

Die vrije spelers zijn best wel handig, zitten soms echt juweeltjes tussen. Valt een hoop geld mee te verdienen.

[ Voor 4% gewijzigd door HansAnders07 op 30-01-2013 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand al een oplossing gevonden mbt onlinepas geneuzel.. iedere keer de pas handmatig activeren is best een dooddoener.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@dvdkiwi Ik ken het. Verdedigen gaat steeds lekkerder maar af en toe heeft eentje je door en maakt die je echt af. Vamavond is me dat twee keer gebeurd. Gozers konden echt lekker ballen. Wat ze in div zes doen weet ik niet maar oke. :)

Is Juventus trouwens zo goed of spelen alleen maar bazen daarmee? Mijn harsate verliespartijen zijn tegen Juve. Juist wel oke speel liever tegen Juve dan Madrid en Bayern. Suffe ploegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

Ik had het over offline verdedigen ;)
Online speel ik eigenlijk nooit.
Offline speel ik nu mijn eerste seizoen in carriere op semi-pro.
Na dit seizoen ga ik denk naar pro, maar dat is afhankelijk van of ik het verdedigen echt doorkrijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Niet online

SR8

Verwijderd schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 21:46:
Iemand al een oplossing gevonden mbt onlinepas geneuzel.. iedere keer de pas handmatig activeren is best een dooddoener.
PS3 of 360?
De workaround die bij de meesten op de PS3 werkt is, eerst op PSN inloggen en dan pas FIFA13 opstarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

dvdkiwi schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 12:11:
Ik had het over offline verdedigen ;)
Online speel ik eigenlijk nooit.
Offline speel ik nu mijn eerste seizoen in carriere op semi-pro.
Na dit seizoen ga ik denk naar pro, maar dat is afhankelijk van of ik het verdedigen echt doorkrijg.
Wat pro, gelijk maar wereldklasse en legendarisch ;)

Als je daarvan kunt winnen, kun je ook online winnen.

Verdedigen/tactical defending is kei easy. Je houdt L2 in en drukt op X of gaat zelf inschatten met de joystick, en soms druk je op O om te tackelen of druk je meerdere malen op O op een duel aan te gaan en te gaan beuken, let wel op als je het te lang doet dat je een overtreding maakt.
En nooit maar dan nooit zomaar een sliding maken als je het niet zeker weet. Als je mis tackelt, dan ligt heel je verdediging open.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

Je maakt het nu wel heel simpel...
Ik verdedig met L2 of X, probeer juiste momenten te zoeken voor O.
Maar verdedigen is niet makkelijk. Gisteren liep er een poppetje rond de 16 nog 4 man voorbij alsof ze er niet stonden...
Rond het zestienmetergebied zijn tegenstanders allemaal Messi of zo ;)

En nogmaals: ik speel niet online, en dat ga ik ook niet doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11:10
Super Mario naar AC Milan.
Iedereen nu met Milan spelen? :) ;)

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15-09 09:40
Mars18 schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 13:08:
Super Mario naar AC Milan.
Iedereen nu met Milan spelen? :) ;)
Haha nee XD Speel af en toe nog eens een potje. Ik pak dan PSV en stel in dat ik alleen tegen gelijkwaardige tegenstanders wil spelen. Grappige is dat ik dan van de 10 potjes er zeker 7/8 win, terwijl als ik zelf met een 5 sterren team speel, dit maar 5 van de 10 win in divisie 1. Moet nog 2 wedstrijden, en die moet ik allebei winnen, wil ik de titel halen in divisie 1 :D

Merk het ook als je met vrienden offline speelt: zelfs de mindere spelers kunnen met dortmund/real madrid het je heel erg lastig maken. Lewandowski bijvoorbeeld die net buiten de 16 en in de 16 alles vanuit iedere hoek erin ramt.

Vind het daarom leuker om met mindere teams te spelen, dan moet je meer werken voor je goals ipv wat solo truukjes te doen en dan van die ubergoals te maken. Maakt het voor mij leuker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11:10
ninc schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 14:18:
[...]

Haha nee XD Speel af en toe nog eens een potje. Ik pak dan PSV en stel in dat ik alleen tegen gelijkwaardige tegenstanders wil spelen. Grappige is dat ik dan van de 10 potjes er zeker 7/8 win, terwijl als ik zelf met een 5 sterren team speel, dit maar 5 van de 10 win in divisie 1. Moet nog 2 wedstrijden, en die moet ik allebei winnen, wil ik de titel halen in divisie 1 :D

Merk het ook als je met vrienden offline speelt: zelfs de mindere spelers kunnen met dortmund/real madrid het je heel erg lastig maken. Lewandowski bijvoorbeeld die net buiten de 16 en in de 16 alles vanuit iedere hoek erin ramt.

Vind het daarom leuker om met mindere teams te spelen, dan moet je meer werken voor je goals ipv wat solo truukjes te doen en dan van die ubergoals te maken. Maakt het voor mij leuker.
Ja ik merk dat heel veel kinderen Dortmund pakken tijdens mijn toernooien. En dan ook gewoon winnen van Real/Barca

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10:58

Vuvuzela

My spire is forming

dvdkiwi schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 12:52:
Je maakt het nu wel heel simpel...
Ik verdedig met L2 of X, probeer juiste momenten te zoeken voor O.
Maar verdedigen is niet makkelijk. Gisteren liep er een poppetje rond de 16 nog 4 man voorbij alsof ze er niet stonden...
Rond het zestienmetergebied zijn tegenstanders allemaal Messi of zo ;)

En nogmaals: ik speel niet online, en dat ga ik ook niet doen :P
Wat doet L2 eigenlijk precies? Kijk je dan richting de bal?

Ik gebruik R1/RB dan gaat er een AI mannetje richting de bal. (Teammate contain zelfde als X maar dan AI) Dan laat ik de AI de tegenstander onder druk houden en zelf loop ik richting de volgende stap om zijn afspeelmogelijkheid te blocken of evt de tegenstander met 2 mannetjes tegelijk vol onder druk te zetten.

Maar gebruik die RB niet te veel want als je tegenstander veel passt dan ontstaan er een hoop gaten in je verdediging.

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daboytim
Hoe zet je in career de currency op Euro? Speel nu met ponden, maar heb liever eurootjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

Vuvuzela schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 17:58:
[...]

Wat doet L2 eigenlijk precies? Kijk je dan richting de bal?
Met L2 dek je af, je poppetje gaat dus met z'n gezicht naar de bal staan en "huppelt zijwaarts mee".
Op zich werkt dat best aardig.
*staat ook bij je virtuele uitleg in het hoofdmenu --> afdekken*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
daboytim schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 09:53:
Hoe zet je in career de currency op Euro? Speel nu met ponden, maar heb liever eurootjes.
Je kon dit bij het aanmaken van de career instellen, geen idee of je dit ook nog kan veranderen wanneer je al bezig bent (kan het zelf ook niet direct vinden)

[ Voor 5% gewijzigd door SmokingCrop op 01-02-2013 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10:08
Transfer periode zit erop. Hopen dat de roster update sneller komt dan vorig jaar. Duurde toen bijna een maand :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

Mooi doelpuntje van Babel tegen psv (incl overstapje van de scheids):
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/150173703
(zonder geluid... is dat altijd zo?)

En nog eentje van Fifa '09 (Milito was baas in afstandsschoten) die ik probeer te evenaren :P
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/38179599

[ Voor 13% gewijzigd door Superkiwi op 02-02-2013 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-09 11:46

hmr

Mijn online pass op de ps3 doet het opeens niet meer.. iemand anders ook last van?

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxiootje
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 03-03 22:12
Zojuist op de valreep nog even de beker gewonnen in H2H Seasons. Helaas besloot de tegenstander in de finale bij 4 - 0 binnen 45 minuten te quitten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veldkampj
Van het weekend een oefenwedstrijd tegen Reggina.. Als iemand mij uit kan leggen waarom ik hier een penalty tegen krijg, graag:
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/150356269

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

Waarschijnlijk jouw verdediger die op 0.08 de aanvaller uit balans brengt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veldkampj
dvdkiwi schreef op maandag 04 februari 2013 @ 11:23:
Als dat al een penalty is dan moet ik er iedere wedstrijd minstens 10 krijgen :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannbla
  • Laatst online: 09-09 17:35
Ik zoek mensen voor pro clubs op de XBOX360! Onze cub speelt momenteel in divisie 1

There's no school like the old school and i'm the headmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06:36
Wauw hee, ik had net zo verschrikkelijk veel last van lag. Ik druk een knopje in op mijn controller en pas 1 seconde later gebeurt er wat. Vervolgens doe ik alt tab om te kijken wat er aan de hand is en vervolgens crasht het hele spel eruit. Ik weet niet precies waar het aan kan liggen. Sowieso crasht fifa bij mij vaker sinds dat ik het onder windows 8 draai, maar daar hebben anderen volgens mij geen structurele problemen mee.

Dankzij deze ongein weer gedegradeerd naar divisie 4. :@

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-08 23:21
Ik speel zelf altijd offline met mouse + keyboard, nu kwam ik er gisteren achter dat deze optie online niet beschikbaar is en alleen keyboard werkt niet voor mij.

Nu las ik ergens dat XBOX 360 controller aan is te raden. Werkt dit wel online?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dvdkiwi schreef op maandag 04 februari 2013 @ 11:23:
je ziet dat de aanvaller weg geduwd wordt en fifa geeft daar doodleuk een penalty voor xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06:36
@BinaryRun: de xbox 360 controller is wel wennen, maar het werkt wel online. Vergeet niet de drivers te installeren voordat je de controller gebruikt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
BinaryRun schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 09:25:
Ik speel zelf altijd offline met mouse + keyboard, nu kwam ik er gisteren achter dat deze optie online niet beschikbaar is en alleen keyboard werkt niet voor mij.

Nu las ik ergens dat XBOX 360 controller aan is te raden. Werkt dit wel online?
Zelf speel ik al jaren met de Xbox 360 controller op de PC. Werkt perfect voor Fifa en PES. Inpluggen, zelf laten installeren en je kan meteen beginnen.
Laatste keer dat ik fifa speelde met keyboard was fifa '99. Maarja, toen was op D drukken genoeg om de bal in de kruising te jagen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
ninc schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 13:36:
[...]

Zelf speel ik al jaren met de Xbox 360 controller op de PC. Werkt perfect voor Fifa en PES. Inpluggen, zelf laten installeren en je kan meteen beginnen.
Laatste keer dat ik fifa speelde met keyboard was fifa '99. Maarja, toen was op D drukken genoeg om de bal in de kruising te jagen >:)
Zelf heb ik alleen fifa 13 gespeeld met keyboard & mouse en iets anders lukt mij nog voor geen meter. Nog maar even verder met oefenen dus. Gelukkig is drivers installeren niet nodig meer in W8.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10:16

MsG

Forumzwerver

Ik speel hier ook op PC met Xbox 360 controller. Voordeel is dat je ook heel makkelijk tegen console spelers kan doordat je gewoon de controller gewend bent ipv toetsenbord. Vroeger speelde ik ook met WASD, maar op den duur werd het steeds meer de bedoeling dat je op een controller speelde, waar je vroeger nog nadeel had omdat je minder kon bedienen met een controller.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartburg
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 26-08 09:03
MsG schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 14:20:
Ik speel hier ook op PC met Xbox 360 controller. Voordeel is dat je ook heel makkelijk tegen console spelers kan doordat je gewoon de controller gewend bent ipv toetsenbord. Vroeger speelde ik ook met WASD, maar op den duur werd het steeds meer de bedoeling dat je op een controller speelde, waar je vroeger nog nadeel had omdat je minder kon bedienen met een controller.
ik speel ook met xbox controller dit is echt een aanrader niet alleen voor fifa maar voor alle games die nu uitkomen en de afgelopen maanden zijn uitgekomen veranderd hij de controls direct naar xbox echt super!! duidelijk een no brainer qua koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Niet online

SR8

Er komt ook weer een patch aan.

Gelezen op het EA FIFA forum:
Hi guys, this is just a heads up that some bug fixes are on the way.

This week is the target for the PC patch and next week for console. Details, including patch notes and timing, will come when we have further confirmation.

This is all the information I can give you right now, before you bombard me with questions

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
Spelen met een XBOX 360 controller vind ik nog erg wennen. Met name omdat ik bijna nooit mijn controller gebruik.

Wat mij vooral irriteerd is de indicator van je speler. Dit is zo'n klein lastig te zien 3hoekje, waardoor ik regelmatig mijn overzicht kwijtraak. Wanneer je met keyboard+mouse speelt is er een cirkel om de voeten van je speler en is er een pijltje welke de snelheid van je speler & richting aangeeft.

Is het mogelijk om dit ook in te stellen voor wanneer je met de controller speelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Ik speel met mijn ps3 controller via de drivers van MotionInJoy :)
Ik kan me zelf niet voorstellen om fifa te spelen met keyboard.. hoe doe je dan in vredesnaam truukjes?

Ik had ook wel wat meer verwacht van die update..
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2260618.page
In today’s update, we addressed the following:
- Guest Play as an option in FIFA 13: Ultimate Team
- An error when trying to access Pro Clubs
- An issue to reduce disconnects to the EA Servers and in EA SPORTS Football Club while in menus or gameplay
- An issue in Creation Centre where some licensed kits were displayed incorrectly.
- Disconnects while viewing FUT Auction House search results
- Snow will again be a random weather option in Pro Clubs

[ Voor 64% gewijzigd door SmokingCrop op 07-02-2013 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veldkampj
SmokingCrop schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 13:02:
Ik speel met mijn ps3 controller via de drivers van MotionInJoy :)
Ik kan me zelf niet voorstellen om fifa te spelen met keyboard.. hoe doe je dan in vredesnaam truukjes?

Ik had ook wel wat meer verwacht van die update..

[...]
De enige update die echt iets toevoegt is
- An issue to reduce disconnects to the EA Servers and in EA SPORTS Football Club while in menus or gameplay
Ben benieuwd of ze uberhaupt nog zaken als die crappy toernooiladder onder handen gaan nemen. Iets zegt me van niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psvjw
veldkampj schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 10:41:
[...]

De enige update die echt iets toevoegt is

[...]

Ben benieuwd of ze uberhaupt nog zaken als die crappy toernooiladder onder handen gaan nemen. Iets zegt me van niet.
Voor jou ja...

Ik speel meestal clubs en dan voegt de onderstaande ook wel iets toe:

An error when trying to access Pro Clubs

Edit: de laatste keer gaf hij 12 keer (ik heb ze geteld) aan dat mijn gegevens niet opgehaald konden worden. Toen ik in Pro Clubs zat in de kleedkamer en aan t wachten was op een teamgenoot, klapte de EA server eruit en mocht ik het nog 7 keer proberen voor ik er in kwam.

Totaal ~15-20 minuten erover gedaan om aan een potje te beginnen 8)7

[ Voor 28% gewijzigd door psvjw op 08-02-2013 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Posse9
  • Laatst online: 08-01-2024
psvjw schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 13:14:
[...]

Voor jou ja...

Edit: de laatste keer gaf hij 12 keer (ik heb ze geteld) aan dat mijn gegevens niet opgehaald konden worden. Toen ik in Pro Clubs zat in de kleedkamer en aan t wachten was op een teamgenoot, klapte de EA server eruit en mocht ik het nog 7 keer proberen voor ik er in kwam.

Daar is een trucje voor (bij ons bekend als de Aslanboy1905-methode). Elke keer als er komt te staan dat je online gegevens niet kunnen worden geladen krijg je binnen een aantal seconden/minuten een disconnect. Dus i.p.v. daar op je te wachten (en ter voorkoming van dat je het tijdens een wedstrijd krijgt) kun je je kabel eruit trekken, of even de EA Catalogus binnengaan en daar rondkijken. Dan krijg je altijd binnen een halve minuut een disconnect. Meld je weer aan en probeer daarna weer profclubs in te gaan. Krijg je opnieuw de melding dat je online gegevens niet kunnen worden geladen, dan moet je weer hetzelfde ritueel uitvoeren net zo lang totdat je in 1x profclubs in kan. Kan soms ook wel even duren, maar dan krijg je de disconnect niet tijdens het spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psvjw
Posse9 schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 15:09:
[...]

Daar is een trucje voor (bij ons bekend als de Aslanboy1905-methode). Elke keer als er komt te staan dat je online gegevens niet kunnen worden geladen krijg je binnen een aantal seconden/minuten een disconnect. Dus i.p.v. daar op je te wachten (en ter voorkoming van dat je het tijdens een wedstrijd krijgt) kun je je kabel eruit trekken, of even de EA Catalogus binnengaan en daar rondkijken. Dan krijg je altijd binnen een halve minuut een disconnect. Meld je weer aan en probeer daarna weer profclubs in te gaan. Krijg je opnieuw de melding dat je online gegevens niet kunnen worden geladen, dan moet je weer hetzelfde ritueel uitvoeren net zo lang totdat je in 1x profclubs in kan. Kan soms ook wel even duren, maar dan krijg je de disconnect niet tijdens het spelen.
Ah ok, hopelijk is het helemaal niet meer nodig...

Anders ga ik dat eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AFT0570
  • Laatst online: 15-09 20:16
Er is een raar probleem met m'n FIFA op de Xbox. Als ik probeer m'n carrière te laten, loopt de Xbox vast, zowel bij doorgaan met carrière als carrière laden. Had net de nieuwste teamselecties gedownload, kan het daar mee te maken hebben? Ook geeft hij aan bij het start-menu dat er een verschil is tussen de game- en server-instellingen vanwege eigen opstellingen. Iemand die hier eerder ervaring mee gehad heeft of hij mij hier verder mee kan helpen? Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CuBras
  • Registratie: Oktober 2011
  • Nu online
SmokingCrop schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 12:53:
[...]

Je kon dit bij het aanmaken van de career instellen, geen idee of je dit ook nog kan veranderen wanneer je al bezig bent (kan het zelf ook niet direct vinden)
Het kan nog wel. Moet je even kijken in de instellingen. Ik weet zo 1--2-3- niet meer waar het precies staat. Ik dacht bij manager options o.i.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha_T
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online
Iemand enig idee hoe je het commentaar kan wijzigen in FIFA? Ik heb alleen de beschikking over Nederlands en aangezien dat ruk is wil ik dat wijzigen maar dat blijft grijs. Bij de launcher de taal op en-US schiet ook niet op. Spel is aangekocht via Origin overigens. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Tha_T schreef op zaterdag 09 februari 2013 @ 12:09:
Iemand enig idee hoe je het commentaar kan wijzigen in FIFA? Ik heb alleen de beschikking over Nederlands en aangezien dat ruk is wil ik dat wijzigen maar dat blijft grijs. Bij de launcher de taal op en-US schiet ook niet op. Spel is aangekocht via Origin overigens. Iemand een idee?
Je zal de engelse audio files moeten downloaden van ergens.
Heb ik zelf hier gedaan: http://www.fifabenelux.co...542&viewfull=1#post408542 en werkt prima :)
Heren, hier mijn oplossing welke ik ook in de EA forums heb geplaatst:

http://www.putlocker.com/file/D89689410608F2C5

Unrar en plak het in de map c:\program files (x86)\origin games\FIFA13\game

Als het goed is heb je dan Nederlands + Engels commentaar.
Ik vind het eigenlijk echt wel belachelijk dat ze enkel Nederlands installeren zonder enige optie om ook andere talen te laten installeren.. Die Nederlandse commentaar houd ik nog geen 2 matchen vol }:O

[ Voor 27% gewijzigd door SmokingCrop op 09-02-2013 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er!k
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08:42
Ik probeerde zojuist een nieuw bekertoernooi te starten (PC), en het valt me op dat dan de standaardselecties worden gebruikt (dus niet de bijgewerkte). Is er een optie om je bijgewerkte teams in een bekertoernooi te gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Ik krijg net een grote update binnen op de PC (200 MB). Zouden dit de bijgewerkte wintertransfers zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:42
psvjw schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 13:14:
[...]

Voor jou ja...

Posse9 schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 15:09:
[...]

Ongelooflijk hoeveel klachten je leest op alle forums over FIFA 13 online, toch moet het percentage meevallen op het totaal aantal personen dat FIFA 13 speelt. Ik begrijp niet dat er geen grote groepen gamers tegen het lakse gedrag van EA gaan protesteren. Je ziet alleen maar alternatieve oplossingen door gamers bedacht (alle hulde daarvoor), maar ik vind wel dat EA de mensen met problemen behoorlijk laat zitten.

[ Voor 30% gewijzigd door Jumpman op 09-02-2013 14:16 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minardus
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 16-12-2022
Heeft er ook iemand last van dat Fifa 13 op de PC constant uitvalt? Vooral bij Career, dan na 2 wedstrijden krijg ik een paar keer zwart beeld en soms komt hij terug bij het spel, maar meestal "Reageert niet" in taakbeheer. Dan moet ik weer opnieuw, met de wedstrijden die ik gedaan heb. Oftewel om de wedstrijd opslaan, afsluiten, opstarten. Hebben meer mensen hier last van? En hoe is het op te lossen? Ik heb een Dual Core E8400 + ATI 4870.

[ Voor 10% gewijzigd door Minardus op 09-02-2013 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Minardus schreef op zaterdag 09 februari 2013 @ 18:46:
Heeft er ook iemand last van dat Fifa 13 op de PC constant uitvalt? Vooral bij Career, dan na 2 wedstrijden krijg ik een paar keer zwart beeld en soms komt hij terug bij het spel, maar meestal "Reageert niet" in taakbeheer. Dan moet ik weer opnieuw, met de wedstrijden die ik gedaan heb. Oftewel om de wedstrijd opslaan, afsluiten, opstarten. Hebben meer mensen hier last van? En hoe is het op te lossen? Ik heb een Dual Core E8400 + ATI 4870.
Nog nooit last gehad daarvan.
Misschien uninstallen en terug installen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha_T
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online
SmokingCrop schreef op zaterdag 09 februari 2013 @ 12:42:
[...]

Je zal de engelse audio files moeten downloaden van ergens.
Heb ik zelf hier gedaan: http://www.fifabenelux.co...542&viewfull=1#post408542 en werkt prima :)

[...]

Ik vind het eigenlijk echt wel belachelijk dat ze enkel Nederlands installeren zonder enige optie om ook andere talen te laten installeren.. Die Nederlandse commentaar houd ik nog geen 2 matchen vol }:O
Thanks! Ik was het linkje nog niet tegengekomen als ik eerlijk ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

Van de week een leuk doelpuntje gemaakt met mijn Ultimate Team (100% Italiaans team).
Zo speel ik graag: (hoge) steekpass door het midden en dan BAM!!!
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/151014773
:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10:27

Koppensneller

winterrrrrr

dvdkiwi schreef op maandag 11 februari 2013 @ 11:04:
Van de week een leuk doelpuntje gemaakt met mijn Ultimate Team (100% Italiaans team).
Zo speel ik graag: (hoge) steekpass door het midden en dan BAM!!!
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/151014773
:P
Zo speelt iedereen online graag, omdat het zó ontzettend makkelijk is. Cheap is het, en online word ik er gek van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

Deze is offline ;)
Ik speel nauwelijks online, alleen af en toe tegen bekenden...

[ Voor 25% gewijzigd door Superkiwi op 11-02-2013 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
lekker op amateur
Heb ik ook eens af en toe gedaan, heerlijk 14-0 enzo spelen met kortste speeltijd :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

Volgens mij was deze op semi prof ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Weet iemand hoe je een transfer van een speler kunt afdwingen? Ik heb een seizoen geleden Merkel gekocht, maar hij speelt totaal niet lekker. Hij heeft alleen wel een salaris van 100k en dat drukt erg zwaar op de begroting. Nu heb ik hem al op de transferlijst gezet, maar er komen simpelweg geen biedingen voor hem binnen. Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veldkampj
tweaker2010 schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 09:59:
Weet iemand hoe je een transfer van een speler kunt afdwingen? Ik heb een seizoen geleden Merkel gekocht, maar hij speelt totaal niet lekker. Hij heeft alleen wel een salaris van 100k en dat drukt erg zwaar op de begroting. Nu heb ik hem al op de transferlijst gezet, maar er komen simpelweg geen biedingen voor hem binnen. Iemand tips?
Zorgen dat ie doodongelukkig is en zelf wil vertrekken?
Ik zou zelf zo 1,2,3 geen andere optie weten want ik heb het eigenlijk met spelers die ik verhuurd wil hebben, die zelfs met een uitstekende vorm nog geen aanbod krijgen.
Misschien een idee voor de toekomst om zelf spelers aan te kunnen bieden bij clubs :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

veldkampj schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 10:16:
[...]
Zorgen dat ie doodongelukkig is en zelf wil vertrekken?
Ik zou zelf zo 1,2,3 geen andere optie weten want ik heb het eigenlijk met spelers die ik verhuurd wil hebben, die zelfs met een uitstekende vorm nog geen aanbod krijgen.
Misschien een idee voor de toekomst om zelf spelers aan te kunnen bieden bij clubs :P
Ja idd. Al gaat dan zijn marktwaarde gigantisch omlaag en dat wil ik niet... Dat laatste is idd wel een goed idee en zou erg handig zijn, nu zit ik steeds aan mijn limiet van het aantal spelers binnen mijn selectie. :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
Koppensneller schreef op maandag 11 februari 2013 @ 11:10:
[...]

Zo speelt iedereen online graag, omdat het zó ontzettend makkelijk is. Cheap is het, en online word ik er gek van.
Probleem is dat de verdedigers meestal blijven staan voor 1 sec en dan lig je al te ver achter op de snelle spitsen. In deze Fifa gaat het gewoon te makkelijk. Maar het is wel nog te verdedigen mits je centrale duo niet al te langzaam is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
dvdkiwi schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 00:48:
Volgens mij was deze op semi prof ;)
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/SWdd55NlX9i282oiebyYJkn4/medium.png <-- thumbnail :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyR
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09:30
Is al heel lang een bug op de EA-site; bij alle filmpjes staat dat de moeilijkheidsgraad Amateur is, ook als dat niet zo is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
SkyR schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 15:57:
[...]

Is al heel lang een bug op de EA-site; bij alle filmpjes staat dat de moeilijkheidsgraad Amateur is, ook als dat niet zo is ;)
oh.. Wat kan EA eigenlijk wel goed doen bij Fifa? .. |:(
De kwaliteit van die filmpjes trekken ook op niets.

[ Voor 7% gewijzigd door SmokingCrop op 12-02-2013 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

En alle replays zonder geluid...
In Fifa 09/10 zat dat er tenminste nog onder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:42
Krijgen jullie nog ervaringspunten bij die uitdaging die elke zoveel uur veranderd (speel op de PS3)? Ik krijg 0 ERV, maar wel 500 FCC. Ook wordt de dagelijkse limiet niet verhoogd. dit staat er wel. Of zou dit liggen dat je al een bepaald niveau hebt bereikt?

[ Voor 6% gewijzigd door Jumpman op 12-02-2013 21:10 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Posse9
  • Laatst online: 08-01-2024
Is er nog iemand die een club zoekt bij de profclubsmodus? Sinds dit jaar is er geen open GoT-elftal (en topic) meer maar wij hebben nog een plekje vrij voor 1 speler. Sommigen kennen ons misschien nog wel van GoT United bij Fifa 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Niet online

SR8

Wel handig om er bij te zeggen dat het op de PS3 is. En een enigszins getrainde VP is wel een must, aangezien er in divisie1 wordt gespeeld.

De patch heeft gelukkig het probleem met het laden van de gegevens opgelost! Dat scheelt weer heel wat irritaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbengoofy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 24-08 22:50
wat is de beste manier op de verdedigen?

ik zit nu bij seizoenen in divisie 6 en merk dat ik vooral erg verlies van spelers die verschrikkelijk simpel mijn verdedigers eruit lopen. beetje slalommen en hop, er voorbij. ik lijk altijd te laat te zijn eigenlijk..

andersom moet ik het niet proberen een speler eruit te spelen want ik verlies de bal altijd.

begrijp niet wat ik verkeerd doe.

Uiteindelijk zit onze manager er alleen voor spek en bonus.. - Loesje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veldkampj
tweaker2010 schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 11:30:
[...]

Ja idd. Al gaat dan zijn marktwaarde gigantisch omlaag en dat wil ik niet... Dat laatste is idd wel een goed idee en zou erg handig zijn, nu zit ik steeds aan mijn limiet van het aantal spelers binnen mijn selectie. :-(
Marktwaarde gigantisch omlaag valt wel mee toch?
Als ik spelers verkoop die nooit aan spelen toe komen krijg ik wel altijd een bod onder de waarde van die speler, maar wanneer ik een tegenbod doe met wat hij waard is dan accepteren ze dat 9 van de 10 keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
tweaker2010 schreef op zaterdag 09 februari 2013 @ 13:54:
Ik krijg net een grote update binnen op de PC (200 MB). Zouden dit de bijgewerkte wintertransfers zijn?
Nee. Je moet deze apart downloaden vanaf Squads > Download Updates of tijdens career > Download latest updates.

Het zou problemen moeten verhelpen met disconnecten. Maar ik heb dit probleem nog steeds helaas.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Daarnet een vreemde Fail gehad _O- (tegen computer)

[YouTube: http://youtu.be/ywKX7W88vzg]

[ Voor 9% gewijzigd door SmokingCrop op 13-02-2013 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

stuur hem op naar letsfifa11, hij maakt fifa fail videos op youtube. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
iPodKiller schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 14:42:
[...]

stuur hem op naar letsfifa11, hij maakt fifa fail videos op youtube. ;)
done :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

http://www.nu.nl/games/31...sreacties-in-fifa-13.html

Serieus, eerst zorgen ze ervoor dat de Nederlandse competie volstaat van vage gele en rode kaarten en nu willen ze nog over fifa zeiken ook :')

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JEROENrgfgf
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-08 14:24
ikbengoofy schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 12:12:
wat is de beste manier op de verdedigen?

ik zit nu bij seizoenen in divisie 6 en merk dat ik vooral erg verlies van spelers die verschrikkelijk simpel mijn verdedigers eruit lopen. beetje slalommen en hop, er voorbij. ik lijk altijd te laat te zijn eigenlijk..

andersom moet ik het niet proberen een speler eruit te spelen want ik verlies de bal altijd.

begrijp niet wat ik verkeerd doe.
Niet te vroeg happen. Laat de aanvaller eerst een beetje op je af lopen. Als hij daarna een richting kiest kan je instappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Nu online

Player1S

Probably out in the dark

afvalzak schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 18:02:
http://www.nu.nl/games/31...sreacties-in-fifa-13.html

Serieus, eerst zorgen ze ervoor dat de Nederlandse competie volstaat van vage gele en rode kaarten en nu willen ze nog over fifa zeiken ook :')
Gelukkig zijn ze wel blij dat de scheids in FIFA gebaseerd is op de grote Roelof Luinge show.

Zorg maar eerst dat de jeugd weer respect krijgt voor de scheidsrechters die ze elke week zien falen ipv je druk maken over zo iets onnozels.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

• Cerberi
  • Laatst online: 12-12-2024
eerlijk is eerlijk, het is me ook al eerder opgevallen dat de spelers best fel reageren in fifa. Realistisch, maar een goed voorbeeld is het niet natuurlijk. Of de politiek zich hiermee moet bemoeien, dat is een tweede.

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Je moet toch op een knopje drukken om dat te laten gebeuren?
Ik vind het altijd maar irritant dat spelers het doen in het spel, maar dat is meer omdat ze in 2012 dan ook gewoon niet meer aan het werk te krijgen waren, nu kan je ze gewoon laten stoppen en verder spelen.

Last.fm | Code Talks

• Cerberi
  • Laatst online: 12-12-2024
Is dat zo? misschien dat ik mijn mening ook wel deels op 2012 baseer dan, heb inderdaad te vaak gehad dat een speler een 'van Bommeltje' staat te doen en de tegenstander alweer doorspeelt :)
Pagina: 1 ... 29 ... 33 Laatste