Out of sync hack.. hoe
? Wordt er nu wel moe van.
Ja hoor, net weer eens een potje seasons --> verbinding met EA servers verbroken --> 3 punten door mijn neus geboord!
Mijn internetverbinding is rete-stabiel! Dit ligt niet aan mij! Wordt er soms echt schijtziek van, was nog een leuke pot ook. Als het gebeurt dan is het meestal rond de 80e minuut...
Mijn internetverbinding is rete-stabiel! Dit ligt niet aan mij! Wordt er soms echt schijtziek van, was nog een leuke pot ook. Als het gebeurt dan is het meestal rond de 80e minuut...
Torquay United!Remcom00 schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 21:00:
Fuuuu, ondershat nooit je vijand.
Competitiewedstrijd tegen Arsenal gespeeld als West Ham United met een Carriere, 0-0 gelijk gespeeld.
Daarna een bekerwedstrijd tegen Torquay United, had er nog nooit van gehoord dus ik dacht, die kan ik wel winnen.
Even een andere keeper (72 ipv 71) er in gezet en een andere middenvelder, zodat die ook eens konden spelen.
Ik gelijk rushen en druk zetten als een malle zoals ik altijd doe tegen slechte teams, maar het wou maar niet lukken.
Ik dacht ff kijken hoe goed het team is, 1 ster, hé, waarom is het dan zo lastig?
Dus ik ga wat rustiger spelen, iets meer overspelen enzo, heel wat kansen gehad maar die k*t keeper hield alles tegen..
Tweede helft, ik schiet er een in, yay, dus iets meer op m'n verdedeging ingezet.
Komen ze opeens met een counter naar voren, ik laat mn keeper te vroeg uitkomen en boem, 1-1.
Dus, doorgespeeld, verlenging, geen doelpunten meer gevallen, penalty's, die verkracht ik finaal, uit de beker geknikkerd.
Weet niet of iemand hier bekend is met het spel Premier Manager 98, maar man, wat een geniaal spel was dat.
Alles moest je doen als manager van de club, behalve het spelen van de wedstrijden.
Je kon je stadion op tig verschillende manieren verbeteren, parkeerplaatsen uitbreiden etc..
Ik en een maatje van me vonden het altijd leuk om daarmee in de 3e divisie te beginnen om in de loop van de tijd een topclub op te bouwen met een hyper modern stadion en alles.
Je raadt al met welke club ik ging.. Torquay United
Had er destijds ook nooit van gehoord.
Met Fifa 13 had ik me nog voorgenomen om er ook weer een topclub van te maken door aan het begin wat spelers te huren en zo door te groeien.
Helaas kan je tijdens je carriere het stadion van een club niet meer aanpassen en ik vind het nogal nep om uiteindelijk een halve finale CL te spelen voor 500 mensen
Daarom niet verder gegaan ermee.
Zoiets? Torquay_Fans_at_Wembley.JPGveldkampj schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 00:12:
[...]
Helaas kan je tijdens je carriere het stadion van een club niet meer aanpassen en ik vind het nogal nep om uiteindelijk een halve finale CL te spelen voor 500 mensen
Daarom niet verder gegaan ermee.
Ik ben nog op zoek naar een jonge talentvolle allround spits als backup voor Muriel. Het liefst een spits die snel is en ook fysiek sterk is. Daarnaast vind ik veel uithoudingsvermogen ook wel handig. Iemand tips?
LOL! Dat ziet er niet uit iddtweaker2010 schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 10:21:
[...]
Zoiets? Torquay_Fans_at_Wembley.JPG![]()
Ik ben nog op zoek naar een jonge talentvolle allround spits als backup voor Muriel. Het liefst een spits die snel is en ook fysiek sterk is. Daarnaast vind ik veel uithoudingsvermogen ook wel handig. Iemand tips?
Op zich zou het wel tof zijn als er ooit een optie in komt om je stadion te kunnen vergroten of in elk geval een ander stadion te kunnen kiezen tijdens je carriere.
In dat geval ga ik gegarandeerd weer aan de slag om de CL te winnen met Torquay United
Lukaku toevallig de spits die je zoekt? Snel, sterk, scoort als een gek.
Lekker dan. Bij mij is er dan altijd spontaan een stroomstoring en valt de PS3 uit...Remcom00 schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 21:00:
Competitiewedstrijd tegen Arsenal gespeeld als West Ham United met een Carriere, 0-0 gelijk gespeeld.
Daarna een bekerwedstrijd tegen Torquay United, had er nog nooit van gehoord dus ik dacht, die kan ik wel winnen.
Even een andere keeper (72 ipv 71) er in gezet en een andere middenvelder, zodat die ook eens konden spelen.
Ik gelijk rushen en druk zetten als een malle zoals ik altijd doe tegen slechte teams, maar het wou maar niet lukken.
Ik dacht ff kijken hoe goed het team is, 1 ster, hé, waarom is het dan zo lastig?
Dus ik ga wat rustiger spelen, iets meer overspelen enzo, heel wat kansen gehad maar die k*t keeper hield alles tegen..
Tweede helft, ik schiet er een in, yay, dus iets meer op m'n verdedeging ingezet.
Komen ze opeens met een counter naar voren, ik laat mn keeper te vroeg uitkomen en boem, 1-1.
Dus, doorgespeeld, verlenging, geen doelpunten meer gevallen, penalty's, die verkracht ik finaal, uit de beker geknikkerd.
| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!
Haha mooi verhaal en komt heel bekend voorRemcom00 schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 21:00:
Slechte teams kunnen als wereldteams spelen in Fifa of iig wereldaanvallen uitvoeren die niet te verdedigen zijn. Ben met een Npowerleague 2 team begonnen (Oxford United) en heb me in the Englisch cup tot de halve finale gevochten en Aston Villa en Leeds United uitgeschakeld (beide met veel moeite en zwetende handen
Toen ik met Vitesse was begonnen kreeg je niet de aankondigingen van wedstrijden enz. en nu heb ik dat wel (gesproken uitslagen , gesproken wedstrijden op komst , stand league en doelpunt/rode kaart en penaltys info van andere teams in de league. Is dat met een update gekomen of heeft de NL competitie dat gewoon niet ? Lijkt een klein verschil , maar het maakt het toch weer een beetje echter
Nog iets waar ik waarschijnlijk overheen kijk , maar hoe kan je nou makkelijk zien op welke positie het team staat waar je tegen moet. Ik zie geen sterren (sterkte team) en geen idee uit wel league ze komen als het in de beker is of op welke plaats ze staan in de competitie. Nu ga ik altijd maar googelen als ik tegen een onbekend team kom of in de rankings kijken , maar dat moet toch makkelijker te zien zijn ?
Dat ligt inderdaad aan de league. De Engelse competities hebben het wel, de Nederlandse nietBeakzz schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 13:37:
Toen ik met Vitesse was begonnen kreeg je niet de aankondigingen van wedstrijden enz. en nu heb ik dat wel (gesproken uitslagen , gesproken wedstrijden op komst , stand league en doelpunt/rode kaart en penaltys info van andere teams in de league. Is dat met een update gekomen of heeft de NL competitie dat gewoon niet ? Lijkt een klein verschil , maar het maakt het toch weer een beetje echter
Begin jaren 90 via mijn neef The Soccer game gekregenveldkampj schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 00:12:
[...]
Torquay United!
Weet niet of iemand hier bekend is met het spel Premier Manager 98, maar man, wat een geniaal spel was dat.
Alles moest je doen als manager van de club, behalve het spelen van de wedstrijden.
Je kon je stadion op tig verschillende manieren verbeteren, parkeerplaatsen uitbreiden etc..
Ik en een maatje van me vonden het altijd leuk om daarmee in de 3e divisie te beginnen om in de loop van de tijd een topclub op te bouwen met een hyper modern stadion en alles.
Je raadt al met welke club ik ging.. Torquay United
Had er destijds ook nooit van gehoord.
Begon altijd met Chesterfield en als ik 1-jarig contract kreeg en kampioen werd kreeg ik altijd aanbieding van Derby County.
Zoveel uren in die game gestopt dat ik spontaan fan ben van die 2 clubs
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Wat is het toch een zielig knip spel meestal zeg, gatverdamme wat een online functionaliteit.
Het is niet nodig zulke taal te gebruiken..
Het is niet nodig zulke taal te gebruiken..
[ Voor 27% gewijzigd door psychoclown op 16-01-2013 22:13 ]
En daar gaan we weer: 2-0 voor... mongooltje staat 15 sec stil op de midden stip en out of sync. Graf abusers en wat een bugs blijven er toch in dit spel zitten... gatverdamme. Echt de zieligste mensen in div 1/2.trix0r schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 20:34:
Wat is het toch een zielig [mbr]knip[/] spel meestal zeg, gatverdamme wat een online functionaliteit.
[mbr]Het is niet nodig zulke taal te gebruiken..[/]
[ Voor 3% gewijzigd door Montaner op 16-01-2013 23:25 ]
Dit hadden ze al jaren geleden in fifa moeten steken..veldkampj schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 00:12:
Gewoon een optie die je aan of uit kan zetten aan het begin van het seizoen.
Gewoon lekker custom stadion bouwen waarbij je dan kan kiezen of je voor luxe gaat of gewoon voor zoveel mogelijk mensen etc.
De Faciliteiten erin plaatsen, trainings velden upgraden, grasmat onderhouden (die dan ook echt bv slechter gaat spelen en uitzien als je die niet onderhoudt
Ze mogen ook wel eens het publiek wat echter maken.. zowel grafisch gezien (op zen minst als je ze van dicht kan zien op de achtergrond bij een wissel bv..), maar ook gewoon de sfeer & geen overvolle stadions elke match

De volheid van de stadions werkt volgens mij enkel in sommige competities.
In Nederland zit het altijd vol maar als mij pro in Engeland merk ik wel dat lagere teams minder publiek lijkt te hebben.
Van mij mogen ze ook implementeren dat wanneer de verslaggever een verhaaltje begint over een interessant feitje dat ie doorgaat na een doelpunt/kans.
In Nederland zit het altijd vol maar als mij pro in Engeland merk ik wel dat lagere teams minder publiek lijkt te hebben.
Van mij mogen ze ook implementeren dat wanneer de verslaggever een verhaaltje begint over een interessant feitje dat ie doorgaat na een doelpunt/kans.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Toch apart dat dat zelfs in Fifa 98 al wel zat.L1nt schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 09:10:
De volheid van de stadions werkt volgens mij enkel in sommige competities.
Kan me nog herinneren dat als ik met Nederland tegen Trinidad & Tobago ofzo moest dat het stadion nauwelijks vol zat. Apart dat ze soms dergelijke functionaliteiten er weer uit slopen.
Nu valt het enkel op bij oefenwedstrijden dat een stadion maar half gevuld is.
Zo is er ook een Fifa geweest een aantal jaren terug waarin je de capaciteit van je stadion kon vergroten om meer inkomsten te genereren per wedstrijd en waarbij je de ticketprijs in kon stellen (laag-normaal-hoog).
Zelfde met het scouten van talent, wat er eerder al eens in heeft gezeten en het jaar erna eruit is gehaald om vervolgens in 12 weer terug te keren als 'nieuwe' feature
Edit:
Bedenk me nu dat die ticketprijs weer gevolgen had voor je reputatie bij de supporters. Presteerde je goed bij hoge ticketprijzen dan was er niets aan de hand. Presteerde je slecht of gaf je negatieve antwoorden in de media dan ging je reputatie naar beneden bij het bestuur en/of supporters.
Zonde dat ze deze concepten niet verder hebben uitgewerkt, want het zijn wel factoren die bij een managers career horen imo.
[ Voor 15% gewijzigd door veldkampj op 17-01-2013 09:57 ]
Lukaku is idd een goede spits, maar is ook vrij duur qua salaris. Ik zoek eigenlijk een onbekend talent.veldkampj schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 11:44:
[...]
Lukaku toevallig de spits die je zoekt? Snel, sterk, scoort als een gek.
Verwijderd
dan zou ik de free agents in de gaten houden en dan voor zo n regain oid gaantweaker2010 schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 10:11:
[...]
Lukaku is idd een goede spits, maar is ook vrij duur qua salaris. Ik zoek eigenlijk een onbekend talent.
heb ik ook gedaan alleen wel heel handig te laat, want hij zat al bij een andere club. Had toen een aflopend contract dus ik dacht die gaat wel weg daar, met die reden dus ook niet gekocht voor 20miljoen. Tekent hij ineens bij... dus dat was wel een domper, want toen kon ik de portemonnee gaan trekken voor hem. maar goed, 75miljoen verder speelt hij nu wel bij mij
gekocht toen ie 88totaal was, nu nog niet op de helft van het seizoen is hij al 91.
Die ken ikCeesKees schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 11:48:
[...]
Lekker dan. Bij mij is er dan altijd spontaan een stroomstoring en valt de PS3 uit...
Valt me op, dat als je nog een keer speelt dat het zelfde vaak gebeurt, alsof het echt bedoeld is dat je verliest ...
*moet ik maar niet cheaten*
Dit is helaas bij PES ook het geval geweest afgelopen jaren:veldkampj schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 09:54:
[...]
Toch apart dat dat zelfs in Fifa 98 al wel zat.
Kan me nog herinneren dat als ik met Nederland tegen Trinidad & Tobago ofzo moest dat het stadion nauwelijks vol zat. Apart dat ze soms dergelijke functionaliteiten er weer uit slopen.
Zo is er ook een Fifa geweest een aantal jaren terug waarin je de capaciteit van je stadion kon vergroten om meer inkomsten te genereren per wedstrijd en waarbij je de ticketprijs in kon stellen (laag-normaal-hoog).
Zelfde met het scouten van talent, wat er eerder al eens in heeft gezeten en het jaar erna eruit is gehaald om vervolgens in 12 weer terug te keren als 'nieuwe' feature
Edit:
Bedenk me nu dat die ticketprijs weer gevolgen had voor je reputatie bij de supporters. Presteerde je goed bij hoge ticketprijzen dan was er niets aan de hand. Presteerde je slecht of gaf je negatieve antwoorden in de media dan ging je reputatie naar beneden bij het bestuur en/of supporters.
Zonde dat ze deze concepten niet verder hebben uitgewerkt, want het zijn wel factoren die bij een managers career horen imo.
- Ze hadden een leuke functie waarbij je 4 teams mocht selecteren, daarvan werden een aantal random spelers in 1 team gehusseld waardoor je telkens met verschillende teams speelde. ( PES United vs WE United ) Was erg leuk als je tegen een vriend speelde.
- In de PS2 versies hadden ze heel veel stadions, vervolgens bij de PS3 versies alles van scratch terwijl ze al een hele mooie basis hadden om die stadions gewoon een opfrisbeurt te geven met PS3 graphics.
Dat was bij Fifa op de PSP zo.veldkampj schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 09:54:
[...]
Toch apart dat dat zelfs in Fifa 98 al wel zat.
Edit:
Dat betwijfel ik, aangezien ik Fifa nooit op de PSP heb gehad
Had destijds een Gamecube.
Vergeet niet dat ik het ook heb over Fifa 07 en misschien nog wel eerder. Geen idee meer welke features precies in welke versie zaten.
Even gezocht:
Fifa 07 (GC, Xbox360, PSP, PS2, PC):
Wikipedia: FIFA 07
Fifa 06 (GC, Xbox, PS2, PSP, PC):Manager Mode also features player growth and development, as well as youth training camps to produce more players (with older youth players moving up to the main team)
Wikipedia: FIFA 06
In a new addition to the game players now must manage a minimum budget to build the club around. The budget can be spent on players, upgrading staff and coaches at the club and transfer budgets. Players must now also use their best managerial skills to negotiate a sponsor to the club. Sponsors, a new addition to career mode, provide a weekly payment to the club as well as extra bonuses through winning cups and meeting expectations of the club. If the manager does not meet these expectations, they may risk losing their sponsor at the end of the season. Some sponsors within the game are real organisations while others are simply made up.
Players also have to manage the expectations of the board, player morale, team chemistry and keeping the club's fans happy. Ultimately, the best solution to all of these areas is to win games. Meeting the expectations of the board will almost guarantee the player a job at the club for the next season while not meeting their expectations will most likely lose the player their job and be forced to find another club. Get sacked too much and the player's career is over.
Player morale becomes a large issue to the future of the player's club and their managerial future. Players must keep their squad happy to maintain them at the club and to keep them at their best performances. An unhappy squad can result in players refusing new contracts with the club and eventually leaving, which can be vital to the success of the club. Team chemistry is a result of the squad's morale and how often the current squad plays together. If the team is happy and are regularly playing together, team chemistry will be high. If the current squad is unhappy and hasn't played a game in seasons, team chemistry will be low therefore it is important to keep a balanced squad while maintaining success.
FIFA 06 also introduces staff which help the club. By upgrading the staff, this helps the club to improve depending on the area that has been upgraded. For example, if the user upgrades the negotiator to a higher level, the negotiator will be able to bring better players to the club for less money. Staff upgrades cost money which comes out of the budget.
nog 2 "leuke" bugjes
1: Ben al meerdere wedstrijden ongeslagen met Arsenal. Begin van volgende wedstrijd roept de (Engelse) verslaggever dat het heel slecht gaat en we de laatste 10 wedstrijden ofzo niet hebben kunnen winnen.....
2: Zoveelste wedstrijd voor NL elftal (BAP) nieuws berichten over hoe je je debut gaat en hebt gemaakt
1: Ben al meerdere wedstrijden ongeslagen met Arsenal. Begin van volgende wedstrijd roept de (Engelse) verslaggever dat het heel slecht gaat en we de laatste 10 wedstrijden ofzo niet hebben kunnen winnen.....
2: Zoveelste wedstrijd voor NL elftal (BAP) nieuws berichten over hoe je je debut gaat en hebt gemaakt
Dat van je debuut was mij ook al opgevallen. Best knap, al 6x mijn eerste wedstrijd voor het NL elftal gespeeld.L1nt schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 20:52:
nog 2 "leuke" bugjes
Mijn speelgoed: Xbox Series X, Aprilia Tuono, Hyundai Kona Hybrid
Het commentaar hangt van bugs aan elkaar, daar hoef je gewoon niet over te beginnen eigenlijk. Als je een sliding maakt in het strafschopgebied van de tegenstander zegt hij ook dat het gevaarlijk is om zo'n sliding uit te voeren ivm een penalty (in het strafschopgebied van de tegenstanderMaikel64 schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 09:47:
[...]
Dat van je debuut was mij ook al opgevallen. Best knap, al 6x mijn eerste wedstrijd voor het NL elftal gespeeld.

En als het 0-1 of 1-0 staat zegt hij ook regelmatig dat hij benieuwd is wie er gaat winnen omdat het gelijkspel is.
Enz. enz.
People are just like trees. They fall down when you hit them mutiple times with an axe.
En 6x overwinning bij je debuut 
Soms vraag ik me af of ze alles wel goed testen. Bepaalde dingen kunnen je ontgaan maar dat Be A Pro zal toch wel iemand langdurig getest hebben?
En zetten ze soms het commentaar uit ofzo?

Soms vraag ik me af of ze alles wel goed testen. Bepaalde dingen kunnen je ontgaan maar dat Be A Pro zal toch wel iemand langdurig getest hebben?
En zetten ze soms het commentaar uit ofzo?
Verwijderd
of dat het balbezit gelijk verdeeld is, en dan kijk je wat het balbezit is 70% vs 30% xDOneUp schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 09:56:
[...]
Het commentaar hangt van bugs aan elkaar, daar hoef je gewoon niet over te beginnen eigenlijk. Als je een sliding maakt in het strafschopgebied van de tegenstander zegt hij ook dat het gevaarlijk is om zo'n sliding uit te voeren ivm een penalty (in het strafschopgebied van de tegenstander).
En als het 0-1 of 1-0 staat zegt hij ook regelmatig dat hij benieuwd is wie er gaat winnen omdat het gelijkspel is.
Enz. enz.
of er wordt gezegd dat de keeper unstopable is, beetje jammer voor hem dat hij er op dat moment dan al 5 doorgelaten heeft. xD
vind het ook raar dat je geen aanbiedingen van andere clubs krijgt als je al tig keer de CL league gewonnen hebt.
maar zo kan je wel heel lang doorgaan
Of de keeper die een eenvoudige bal pakt en dan het commentaar krijgt dat het wel eens zn beste redding ooit zou kunnen zijnVerwijderd schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 10:11:
[...]
of dat het balbezit gelijk verdeeld is, en dan kijk je wat het balbezit is 70% vs 30% xD
of er wordt gezegd dat de keeper unstopable is, beetje jammer voor hem dat hij er op dat moment dan al 5 doorgelaten heeft. xD
vind het ook raar dat je geen aanbiedingen van andere clubs krijgt als je al tig keer de CL league gewonnen hebt.
Fijn, gisteravond nog normaal FIFA kunnen spelen, vandaag laadt ie mijn carriere (zonder BAP) niet meer (PS3). Als ik op 'Doorgaan met Carriere' druk dan blijft het scherm hangen voordat ie klaar is met laden, als ik een willekeurige Carriere laadt (ik sla altijd 3 versies op, just in case) komt ie tot 96% en dan blijft ie hangen.
Iemand hier ervaring mee? Ik vind online wel veel mensen met een soortgelijk probleem, maar tot nu toe niemand met een oplossing.
Iemand hier ervaring mee? Ik vind online wel veel mensen met een soortgelijk probleem, maar tot nu toe niemand met een oplossing.
Als je een nieuw gebruikersprofiel of een nieuwe carriere aanmaakt en opslaat, kun je deze dan wel laden?M.F.H. schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 10:17:
Fijn, gisteravond nog normaal FIFA kunnen spelen, vandaag laadt ie mijn carriere (zonder BAP) niet meer (PS3). Als ik op 'Doorgaan met Carriere' druk dan blijft het scherm hangen voordat ie klaar is met laden, als ik een willekeurige Carriere laadt (ik sla altijd 3 versies op, just in case) komt ie tot 96% en dan blijft ie hangen.
Ik kan wel een nieuwe carrière aanmaken en opslaan, en deze dan vervolgens laden. Pak ik dan weer de carrière van gisteren dan blijft ie weer op 96% hangen. Ik zal het proberen met een nieuw gebruikersprofiel.tweaker2010 schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 10:23:
[...]
Als je een nieuw gebruikersprofiel of een nieuwe carriere aanmaakt en opslaat, kun je deze dan wel laden?
EDIT: Nieuw profiel aangemaakt, zelfde probleem. Ook savegames van eerder op de avond laden helaas niet.
[ Voor 10% gewijzigd door M.F.H. op 18-01-2013 10:50 ]
Ook irri dat je bij je BAP niet kunt aangeven waarom je een aanbod afslaat....mag je weer horen dat je misschien wel op iets beters wacht...uhu..bod van Barca en wachten op iets betersVerwijderd schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 10:11:
[...]
of dat het balbezit gelijk verdeeld is, en dan kijk je wat het balbezit is 70% vs 30% xD

En volgens de krant heb je geen gegarandeerde basisplek

Ach, toen ik bij Nederland speelde met BAP begon hij een heel verhaal over wat een trainer Bert van Marwijk is
Verwijderd
vind het ook zo nep dat de tegenpartij altijd wel gele kaarten pakt maar als ze tegen jou spelen dan zijn ze altijd de fairplayer den top, zelden krijgen ze een gele kaart en de rode kaarten zijn al helemaal bijzonder.
Nogal fake dus
Nogal fake dus
Klopt idd. Hetzelfde verhaal met penalty's. Krijg er bijna nooit een maar krijg er regelmatig eentje tegen.Verwijderd schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 11:25:
vind het ook zo nep dat de tegenpartij altijd wel gele kaarten pakt maar als ze tegen jou spelen dan zijn ze altijd de fairplayer den top, zelden krijgen ze een gele kaart en de rode kaarten zijn al helemaal bijzonder.
Nogal fake dus
Verwijderd
krijg wel best vaak penalty mee maar dat is vooral omdat je aan het draaien in strafschop gebied ben en dan val je vanzelf over verdediger heen en dan denkt fifa hee dat is een penaltytweaker2010 schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 11:31:
[...]
Klopt idd. Hetzelfde verhaal met penalty's. Krijg er bijna nooit een maar krijg er regelmatig eentje tegen.
Inderdaad, dwing er wel iedere 6/7 wedstrijden eentje af. Vaak door te kappen en dan een andere kant op te spelen.Verwijderd schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 11:37:
[...]
krijg wel best vaak penalty mee maar dat is vooral omdat je aan het draaien in strafschop gebied ben en dan val je vanzelf over verdediger heen en dan denkt fifa hee dat is een penalty
Komt omdat Roelof Luinge als voorbeeld is gebruikt.....die naait je waar je bijstaat. De idiote kaarten en vrije ballen tegen die je soms krijgt zijn ronduit lachwekkend.Verwijderd schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 11:25:
Nogal fake dus
Gister kreeg Walcot bij mij geel. Mogelijk vanwege lichtelijk vasthouden... En wanneer krijg je vrije bal mee als ze jou langdurig vasthouden??
I rest my case.
Verwijderd
een doorgebroken speler neer halen in fifa is rood ( logisch)L1nt schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 11:57:
[...]
Komt omdat Roelof Luinge als voorbeeld is gebruikt.....die naait je waar je bijstaat. De idiote kaarten en vrije ballen tegen die je soms krijgt zijn ronduit lachwekkend.
Gister kreeg Walcot bij mij geel. Mogelijk vanwege lichtelijk vasthouden... En wanneer krijg je vrije bal mee als ze jou langdurig vasthouden??
I rest my case.
een doorgebroken speler langdurig aan zn shirt vastpakken waardoor hij op den duur valt is in fifa geen kaart /geel xD
Soms is het ook wel grappig... een flinke tackle op de bal op het middenveld -> direct rood
En voor een tackle op de rand van de 16 op een doorgebroken speler krijg je een waarschuwing
En voor een tackle op de rand van de 16 op een doorgebroken speler krijg je een waarschuwing
Juist van dat inconsequente kan ik erg chagrijnig worden. In dat opzicht is het wel realistisch, aangezien scheidsrechters in het echte leven af en toe ook flink staan te prutsen.tweaker2010 schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 13:09:
Soms is het ook wel grappig... een flinke tackle op de bal op het middenveld -> direct rood
Goed voor mijn bloeddruk is het alleen niet
Verwijderd
dat het gebeurd is al vervelend maar het gebeurd vooral als je het nu niet kan gebruiken.veldkampj schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 15:07:
[...]
Juist van dat inconsequente kan ik erg chagrijnig worden. In dat opzicht is het wel realistisch, aangezien scheidsrechters in het echte leven af en toe ook flink staan te prutsen.
Goed voor mijn bloeddruk is het alleen niet
tenminste bij mij dan. scoren wilt maar niet lukken en ineens krijgt de tegenpartij een random penalty cadeau
Er zijn inderdaad soms momenten dat ik echt in moet houden om niet mn controller dwars door mn tv te smijten.Verwijderd schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 15:20:
[...]
dat het gebeurd is al vervelend maar het gebeurd vooral als je het nu niet kan gebruiken.
tenminste bij mij dan. scoren wilt maar niet lukken en ineens krijgt de tegenpartij een random penalty cadeau
Ik heb soms ook het idee dat de voordeelregel voor de computer wel erg lang actief blijft.
Aangezien ik graag het tempo erin hou, hou ik dan even in totdat die periode voorbij is. Alleen soms begint de voordeelregel ergens op het middenveld en staan ze zowat al in mn doel voordat ik weer eens in mag grijpen.
Andersom gebeurt het me echter regelmatig dat dat tekentje van voordeel in beeld is en een halve seconde later als de bal over de lijn vliegt is het een inworp of doeltrap voor de tegenstander

- Een overtreding maken en dan 5 á 10 minuten later pas een gele kaart krijgen
.
- Op niveau amateur gerust meerdere potjes 11-0 kunnen winnen om dan vervolgens tijdens een simulatie je team met 3-0 zien te verliezen.

- Op niveau amateur gerust meerdere potjes 11-0 kunnen winnen om dan vervolgens tijdens een simulatie je team met 3-0 zien te verliezen.
Mijn speelgoed: Xbox Series X, Aprilia Tuono, Hyundai Kona Hybrid
Begin gwn aan fm13 jongens, dan heb je voor ieder wat wils, behalve het besturen van de popkes
Ja idd, erg herkenbaar. De voordeelregel wordt in FIFA 13 wel heel ruim toegepastMaikel64 schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 16:23:
- Een overtreding maken en dan 5 á 10 minuten later pas een gele kaart krijgen.
Meest irritant zijn de bekerwedstrijden of onbelangrijke interlands, die simuleer ik altijd.
en waarom spelen mensen fifa? voor het besturen van de popkesettie1990 schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 17:55:
Begin gwn aan fm13 jongens, dan heb je voor ieder wat wils, behalve het besturen van de popkes
Als je die 2 spellen samen zou kunnen voegen zou ik ze wel allebei kopen
hmm kga maar slapen en verder dromen
Voordeel kun je gewoon opheffen door niks te doen, je kunt zelf kiezen of je gebruik wilt maken van je voordeel.Maikel64 schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 16:23:
- Een overtreding maken en dan 5 á 10 minuten later pas een gele kaart krijgen.
Vergeet niet dat je wedstrijden van 2x6 minuten speelt, zo kun je geen vergelijking maken met real time.
Dat 2e punt, simulatie is een berekening van factoren en stats en het enige wat niet meegenomen wordt is jouw skils. Het is toch onlogisch dat wanneer je met RKC speelt op amateur dat je alles met 11-0 wint in een simulatie puur omdat je dat wel kunt in de wedstrijden die je speelt omdat dat "niveau" veel te simpel is?
Only fools are enslaved by time and space.
Oke, ik speel nu sinds een week Fifa 13 en ben net begonnen aan mijn eerste seizoen (2-1 winst tegen NAC) 
De skill games heb ik ook gedaan, maar bij één kom ik er niet uit:
De penalties op goud.
Ik krijg nooit, maar dan ook nooit, de bal in de linker- of rechterhoek met de onderbroken aanloop.
Als de doelen wat eerder op zouden lichten misschien wel, maar de tijd is gewoon te kort.
Iemand misschien tips hiervoor?
O ja, de laatste Fifa die ik speelde was 10, dus het nieuwe verdedigen gaat ook wel even wat tijd kosten
Rare vraag misschien, maar waar speel je offline met 2 spelers tegen elkaar?
EAS FC match day?
De penalties op goud.
Ik krijg nooit, maar dan ook nooit, de bal in de linker- of rechterhoek met de onderbroken aanloop.
Als de doelen wat eerder op zouden lichten misschien wel, maar de tijd is gewoon te kort.
O ja, de laatste Fifa die ik speelde was 10, dus het nieuwe verdedigen gaat ook wel even wat tijd kosten
Rare vraag misschien, maar waar speel je offline met 2 spelers tegen elkaar?
EAS FC match day?
[ Voor 8% gewijzigd door Superkiwi op 19-01-2013 18:37 ]
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Bij EAS FC match day idd. De bovenste optie bij aftrap/kick-off.
Volgens mij begon ik bij die penalty's altijd met de moeilijkste targets want de 1e paar pogingen zie je nog waar je op richt, dat scheelt. En als je niet ver genoeg in de hoek komt ben je te laat begonnen of schiet je niet hard genoeg.
Iemand een tip om makkelijk exp te verdienen? of is dat vooral een kwestie van tijd.
Volgens mij begon ik bij die penalty's altijd met de moeilijkste targets want de 1e paar pogingen zie je nog waar je op richt, dat scheelt. En als je niet ver genoeg in de hoek komt ben je te laat begonnen of schiet je niet hard genoeg.
Iemand een tip om makkelijk exp te verdienen? of is dat vooral een kwestie van tijd.
[ Voor 20% gewijzigd door Vuvuzela op 19-01-2013 19:53 ]
I served in a company of heroes.
De makkelijkste tip was om die uitdagingen te doen (~ 500 t/m 1000 ervaringspunten die je bovenop je dagelijkste ervaringspunten kon verdienen). Echter de uitdagingen zijn er nog wel, maar je krijgt 0 ervaringspunten en een X aantal FIFA Coins. Deze bug is er al vanaf november en er wordt niets aan gedaan.Vuvuzela schreef op zaterdag 19 januari 2013 @ 19:48:
Bij EAS FC match day idd. De bovenste optie bij aftrap/kick-off.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
kan ik ook nauwelijks aan.. lukt alleen gemakkelijker als je eigenlijk slechter schiet (niet in het groene stuk van de balk)dvdkiwi schreef op zaterdag 19 januari 2013 @ 12:26:
De penalties op goud.
Ik zal het eens proberen 
EAS FC match day gevonden voor offline 2player en het werkt, thanx
Het verdedigen moet ik echt nog leren.
Vaak hou ik nu X ingedrukt om druk te zetten en probeer ik op O te duwen zodra hij een beweging maakt.
Maar 9 van de tien keer dolt de AI me of lopen ze simpel voorbij...
Tegen NAC leek het wel of dat ik 10 Messi's tegen me had: draaien, kappen, draaien en weg waren ze.
Mijn carriere ben ik begonnen op semi-pro, om te wennen aan het nieuwe spelen.
AZ versla ik met 11-0 (8 min per helft), maar tegen VVV maak ik pas in de laatste minuut 2-2
Meestal maak ik een 2 of 3 doelpunten per match, tegen AZ ging werkelijk alles erin
EAS FC match day gevonden voor offline 2player en het werkt, thanx
Het verdedigen moet ik echt nog leren.
Vaak hou ik nu X ingedrukt om druk te zetten en probeer ik op O te duwen zodra hij een beweging maakt.
Maar 9 van de tien keer dolt de AI me of lopen ze simpel voorbij...
Tegen NAC leek het wel of dat ik 10 Messi's tegen me had: draaien, kappen, draaien en weg waren ze.
AZ versla ik met 11-0 (8 min per helft), maar tegen VVV maak ik pas in de laatste minuut 2-2
Meestal maak ik een 2 of 3 doelpunten per match, tegen AZ ging werkelijk alles erin
[ Voor 3% gewijzigd door Superkiwi op 20-01-2013 14:08 ]
Verwijderd
heeft iemand tips voor vrije trappen want als ik normaal schiet dan knalt de bal standaard het stadion uit 
nu geef ik vrije trappen vaak maar laag als voorzet en dan naar degene die naast de muur staat, loopt de vrije ruimte in en scoort dan.(redelijk vaak) als je het geluk heb dat net je aanvaller daar staat dan.
nu geef ik vrije trappen vaak maar laag als voorzet en dan naar degene die naast de muur staat, loopt de vrije ruimte in en scoort dan.(redelijk vaak) als je het geluk heb dat net je aanvaller daar staat dan.
Als je recht voor het doel staat de muur tegen de binnenkant paal drukken en dan linker stick naar voren en 1,5 tot 2 bars power. Sta je er schuin voor dan moet je het beetje anders inschatten, wat ik vaak doe: mik zo dat de muur zo staat dat er aan 1 kant nog 1 speler bij kan (de hoek waar je in wil schieten). Vervolgens stick naar linksboven of rechtsboven (afhankelijk van kant) en vervolgens weer 1,5 tot 2 bars power. Deze techniek met kracht geldt in beide gevallen alleen tussen 16 en 25 meter.Verwijderd schreef op maandag 21 januari 2013 @ 15:37:
heeft iemand tips voor vrije trappen want als ik normaal schiet dan knalt de bal standaard het stadion uit
Klopt, heeft ook met de manier van spelen te maken. Slechte teams spelen vaak op de counter en topteams spelen aanvallender. Meestal krijg je dan meer ruimte achterin vandaar dat je dan makkelijker kan scoren.dvdkiwi schreef op zondag 20 januari 2013 @ 14:08:
Verwijderd
thx als ik een zeldzame vrije trap krijg weet ik nu tenminste wat ik moet doenMaxiootje schreef op maandag 21 januari 2013 @ 15:43:
[...]
Als je recht voor het doel staat de muur tegen de binnenkant paal drukken en dan linker stick naar voren en 1,5 tot 2 bars power. Sta je er schuin voor dan moet je het beetje anders inschatten, wat ik vaak doe: mik zo dat de muur zo staat dat er aan 1 kant nog 1 speler bij kan (de hoek waar je in wil schieten). Vervolgens stick naar linksboven of rechtsboven (afhankelijk van kant) en vervolgens weer 1,5 tot 2 bars power. Deze techniek met kracht geldt in beide gevallen alleen tussen 16 en 25 meter.
Nog een vraag over de vrije trappen dan:
In Fifa 10 was het zo dat je met R1 een geplaatst/gekruld schot over de muur kon maken.
Met L1 een hard schot.
Volgens mij is dat nog steeds zo, maar als ik R1 indruk voordat ik kracht zet roep ik een 2e speler aan...
Moet ik R1 tijdens het krachtzetten pas indrukken dan?
In Fifa 10 was het zo dat je met R1 een geplaatst/gekruld schot over de muur kon maken.
Met L1 een hard schot.
Volgens mij is dat nog steeds zo, maar als ik R1 indruk voordat ik kracht zet roep ik een 2e speler aan...
Gekruld schot kan je zover ik weet in FIFA 13 alleen doen door de linker stick richting schuinboven te duwen op het moment dat je de trap powert.dvdkiwi schreef op maandag 21 januari 2013 @ 19:22:
Nog een vraag over de vrije trappen dan:
Met L1 een hard schot.
holy, 8 minuten per helft?dvdkiwi schreef op zondag 20 januari 2013 @ 14:08:
die 4 minuten vind ik al meer dan lang genoeg
nu leuk met 4e klasser in Engeland bezig op semi-pro, aangezien die soms echt lomp zijn
--
Vrije trappen van relatief dicht bij doe ik meestal L2 + X dan doet hij lage pas naar zijkant waar iemand anders dan een afstandschot op kan doen of iets dergelijks.
[ Voor 13% gewijzigd door SmokingCrop op 21-01-2013 21:44 ]
Ik doe altijd 8 minuten
In carrière, in een 1vs1 match, altijd
Ik vind het jammer dat je niet meer 2 min per helft kan spelen. Tegen zwakke teams is dat soms best handig.dvdkiwi schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 00:13:
Ik doe altijd 8 minuten![]()
Nu is het het minimaal 4 min per helft. Daarnaast mis ik de optie om de simulatie te onderbreken en tijdens de wedstrijd de wedstrijd zelf uit te spelen (bijv. wanneer je op achterstand bent gekomen) vroeger kon dat wel.
inderdaad!tweaker2010 schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 00:18:
[...]
Ik vind het jammer dat je niet meer 2 min per helft kan spelen. Tegen zwakke teams is dat soms best handig.
Nu is het het minimaal 4 min per helft. Daarnaast mis ik de optie om de simulatie te onderbreken en tijdens de wedstrijd de wedstrijd zelf uit te spelen (bijv. wanneer je op achterstand bent gekomen) vroeger kon dat wel.
ik vond het vroeger ook wel leuk om zo 2 minuten op amateur te spelen en kijken hoeveel goals je kan maken
Juist niet, tegen zwak team juist iets langere wedstrijd spelen met je talentjes, veel passen en goals. Groeien ze goed van.tweaker2010 schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 00:18:
[...]
Ik vind het jammer dat je niet meer 2 min per helft kan spelen. Tegen zwakke teams is dat soms best handig.
Vind dat juist wel goed, is een risico die je neemt als je gaat simuleren.tweaker2010 schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 00:18:
[...]
Daarnaast mis ik de optie om de simulatie te onderbreken en tijdens de wedstrijd de wedstrijd zelf uit te spelen (bijv. wanneer je op achterstand bent gekomen) vroeger kon dat wel.
Waarom hebben ze in vredesnaam eigenlijk die pijl eruit gesloopt die er vroegah in zat? Die was ideaal!!Maxiootje schreef op maandag 21 januari 2013 @ 21:13:
[...]
Gekruld schot kan je zover ik weet in FIFA 13 alleen doen door de linker stick richting schuinboven te duwen op het moment dat je de trap powert.
Desnoods in het menu een optie maken "vrije bal pijl : aan/uit"
Ik heb sinds kort ook FIFA 13 voor XBOX360 in huis en nu ben ik direct begonnen in career mode. Nu ben ik een half seizoen onderweg en het gaat best lekker maar nu loopt het spel continu vast op een bepaald punt. Ik zit in de transfer periode en zie dat er een ploeggenoot wordt verkocht op match day. Vervolgens start ik de wedstrijd en zodra hij over zou moeten gaan naar het stadion wordt het beeld zwart en zit de hele XBOX muurvast. Het enige dat dan nog werkt is de XBOX opnieuw opstarten maar vervolgens gebeurd exact hetzelfde weer op hetzelfde punt.
Weet iemand wat ik hier aan kan doen? Ik vond op internet al dat het een bekend probleem was en dat ik de gameface moest verwijderen. Dit heb ik gedaan maar heeft niet geholpen. Iemand nog een ander idee?
Weet iemand wat ik hier aan kan doen? Ik vond op internet al dat het een bekend probleem was en dat ik de gameface moest verwijderen. Dit heb ik gedaan maar heeft niet geholpen. Iemand nog een ander idee?
hangt je xbox aan het internet? Heb je de laatste update?
Is idd een risico, zeker omdat de simulaties bij FIFA13 nogal onrealistisch zijn. Bij bekerwedstrijden vlieg je er vaak uit tegen zwakkere tegenstanders. Daarnaast is het een extra uitdaging in het spel om terug te komen van een achterstand vind ik.Kaap schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 07:58:
[...]
Vind dat juist wel goed, is een risico die je neemt als je gaat simuleren.
Hij hangt aan het internet en ik heb ook de laatste update.L1nt schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 10:06:
hangt je xbox aan het internet? Heb je de laatste update?
Haal die teamgenoot eens uit je (basis) elftal en zet m bij de reserves neer.
| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!
Dat kan ik niet volgens mij. Ik ben alleen een speler en niet de coach.CeesKees schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 11:33:
Haal die teamgenoot eens uit je (basis) elftal en zet m bij de reserves neer.
Ik heb hetzelfde probleem gehad. Enige oplossing was voor mij om de wedstrijd te simuleren.GaMbiNo schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 12:07:
[...]
Dat kan ik niet volgens mij. Ik ben alleen een speler en niet de coach.
Ik heb het zelfde gehad en ben een nieuwe carrière gestart
was al 3 seizoenen onderweg.
Was op ps3 en ik weet niet hoe je kunt kiezen een wedstrijd te simuleren.
Gewoon vaak saven? Van huidige carriere kan ik terug naar elke transferperiode. Ik save sowieso best vaak. En als m'n toptalent dan voor 6 maanden geblesseerd raakt dan speel ik liever de laatste 3/4 wedstrijden opnieuw

Dat helpt niet. Ik heb meerdere tussensaves geprobeerd en vanaf daar verder gespeeld. Elke keer met exact hetzelfde resultaat.Vuvuzela schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 19:53:
Gewoon vaak saven? Van huidige carriere kan ik terug naar elke transferperiode. Ik save sowieso best vaak. En als m'n toptalent dan voor 6 maanden geblesseerd raakt dan speel ik liever de laatste 3/4 wedstrijden opnieuw![]()
Ik weet niet of ik het ineens verleerd ben, maar ik heb nu een seizoen waarin ik bijna elke wedstrijd wel een tegendoelpunt krijg uit een corner. Niet normaal meer..
Zelfs kopduels op het middenveld winnen zit er bijna niet meer in. Erg vreemd, want voor zover ik weet doe ik niets anders dan voorheen.
Het toppunt was nog wel dat mijn verdediger van 1.98 die koppen als skill heeft een kopduel verloor van Luciano Narsingh
Heeft een van jullie hands eigenlijk aan staan? Ik heb het in mn eerste paar wedstrijden een kans gegeven in de hoop dat het wat verbeterd was t.o.v. Fifa 12 maar daarna snel weer uit gezet.
Zelfs kopduels op het middenveld winnen zit er bijna niet meer in. Erg vreemd, want voor zover ik weet doe ik niets anders dan voorheen.
Het toppunt was nog wel dat mijn verdediger van 1.98 die koppen als skill heeft een kopduel verloor van Luciano Narsingh
Heeft een van jullie hands eigenlijk aan staan? Ik heb het in mn eerste paar wedstrijden een kans gegeven in de hoop dat het wat verbeterd was t.o.v. Fifa 12 maar daarna snel weer uit gezet.
Op welk niveau en met welk team speel je dan?veldkampj schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 09:13:
Ik weet niet of ik het ineens verleerd ben, maar ik heb nu een seizoen waarin ik bijna elke wedstrijd wel een tegendoelpunt krijg uit een corner. Niet normaal meer..
Gewoon zorgen dat je geen corners tegenkrijgt is ook een optie natuurlijk.
Professional en speel met Ajax. Zit in m'n 6e seizoen.tweaker2010 schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 10:16:
[...]
Op welk niveau en met welk team speel je dan?
Gewoon zorgen dat je geen corners tegenkrijgt is ook een optie natuurlijk.
Geen corners weggeven is makkelijker gezegd dan gedaan
Het is ook niet zo dat ik er elke wedstrijd 1 tegen krijg uit een corner, maar toch wel vrij regelmatig ineens.
Alsof het spel besloten heeft dat het genoeg is geweest met mn clean sheets
Sinds gister weer wat potjes online gedaan, maar wat blijven sommigen toch treurig. Daar moet EA echt eens iets aan doen. Kun je mensen reporten in FIFA13? Iemand die na 5 min bij een achterstand van 2-0 weggaat (waarom krijg je dan in hemelsnaam geen punten toegekend?). Iemand die achterin de bal maar wat rond gaat spelen en bij zich gaat houden bij de keeper bij een 2-1 voorsprong voor hem. Zo zijn er nog wel een paar dingen gebeurd in die wedstrijden.
Ik heb het ook op de ps3, alleen bij mij in het eerste seizoen. Ik heb net even gekeken en volgens mij is het niet mogelijk om te simuleren want je kan alleen kiezen om de wedstrijd te spelen. Het enige wat ik zo kan bedenken wat je kan doen is als je save game hebt met een wedstrijd voor de vastloop wedstrijd is om een rode kaart te pakken en dan kan je de wedstrijd wel simuleren lijkt mij. Heb het nog niet geprobeerd maar het lijkt mij wel een manier om verder te kunnen.jongf7 schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 16:37:
Ik heb het zelfde gehad en ben een nieuwe carrière gestart![]()
Verwijderd
Je mag dan 'gratis' quitten omdat je dan laggy potjes uit de weg kan gaan. Moet daarbij wel zeggen dat ik door deze regeling in verhouding 1 laggy wedstrijd heb gemist en 10 potjes gedisconnect zijn omdat ik zo dom was te scoren voor de 5e minuut. Gekke is wel dat de meeste disconnecters in div10 zitten waar het geen bal uitmaakt of je verliest. Bij hogere divisies is het een stuk minder. Hoewel FIFA online echt verschrikkelijk is qua gedrag. Van die etters die elke seconde opnieuw gaan pauzeren totdat hun max bereikt is, elke replay laten uitspelen en vooral, vooral, vooral aan het einde van de pot niet klikken dat de ander kan leaven. Wat is dat irritant. Ook hoef ik tijdens de rust geen uitgebreide analyses en de voorbeschouwing is ook niet perse nodig.Lizardz schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 17:30:
Sinds gister weer wat potjes online gedaan, maar wat blijven sommigen toch treurig. Daar moet EA echt eens iets aan doen. Kun je mensen reporten in FIFA13? Iemand die na 5 min bij een achterstand van 2-0 weggaat (waarom krijg je dan in hemelsnaam geen punten toegekend?). Iemand die achterin de bal maar wat rond gaat spelen en bij zich gaat houden bij de keeper bij een 2-1 voorsprong voor hem. Zo zijn er nog wel een paar dingen gebeurd in die wedstrijden.
FIFA is een mooi spel maar ik haal er pas weer 1 als ze de (niet op te slaan) taalkeuze aan het begin, trage laadtijden en de idiote multiplayer trollpraktijken er uit halen. Ongelofelijk hoe een , verder super strak geregelde, spel vol laten zitten met irritante, makkelijk te voorkomen, niets toevoegende ongein laten zitten. Wat er overigens al super lang in zit.
Dat is best een goed idee, dat ga ik binnenkort eens proberen.ADDG schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 17:46:
[...]
Ik heb het ook op de ps3, alleen bij mij in het eerste seizoen. Ik heb net even gekeken en volgens mij is het niet mogelijk om te simuleren want je kan alleen kiezen om de wedstrijd te spelen. Het enige wat ik zo kan bedenken wat je kan doen is als je save game hebt met een wedstrijd voor de vastloop wedstrijd is om een rode kaart te pakken en dan kan je de wedstrijd wel simuleren lijkt mij. Heb het nog niet geprobeerd maar het lijkt mij wel een manier om verder te kunnen.
Ja hier ben ik het dus volledig mee eens. Ook die trage menu's zijn inderdaad echt heel erg tergend.Verwijderd schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 18:14:
[...]
Je mag dan 'gratis' quitten omdat je dan laggy potjes uit de weg kan gaan. Moet daarbij wel zeggen dat ik door deze regeling in verhouding 1 laggy wedstrijd heb gemist en 10 potjes gedisconnect zijn omdat ik zo dom was te scoren voor de 5e minuut. Gekke is wel dat de meeste disconnecters in div10 zitten waar het geen bal uitmaakt of je verliest. Bij hogere divisies is het een stuk minder. Hoewel FIFA online echt verschrikkelijk is qua gedrag. Van die etters die elke seconde opnieuw gaan pauzeren totdat hun max bereikt is, elke replay laten uitspelen en vooral, vooral, vooral aan het einde van de pot niet klikken dat de ander kan leaven. Wat is dat irritant. Ook hoef ik tijdens de rust geen uitgebreide analyses en de voorbeschouwing is ook niet perse nodig.
FIFA is een mooi spel maar ik haal er pas weer 1 als ze de (niet op te slaan) taalkeuze aan het begin, trage laadtijden en de idiote multiplayer trollpraktijken er uit halen. Ongelofelijk hoe een , verder super strak geregelde, spel vol laten zitten met irritante, makkelijk te voorkomen, niets toevoegende ongein laten zitten. Wat er overigens al super lang in zit.
Ik heb het net even bij mijzelf geprobeerd en het werkt! Nou ja was nog lastig om een rode kaart te pakken met mijn aanvaller maar uiteindelijk na vele slidings maken op mijn schouder gevallen en lag er uit voor vijf dagen met een blessure. Die wedstrijd zat precies binnen die vijf dagen en kon hem simuleren. Volgende wedstrijd werkte gelukkig weer prima.GaMbiNo schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 18:37:
[...]
Dat is best een goed idee, dat ga ik binnenkort eens proberen.Als het werkt laat ik dat even weten.

En iemand al een fix voor Fifa 13 ? kan de game nog steeds niet spelen.
na dat ik op spelen klik zie ik het fifa 13 logo op mijn scherm en dan gebeurd er niks.
ik heb al replay0 weggegooit en wat repairs gedaan, opnieuw gedownload maar geen enkele effect.
ook heb ik Windows media player verwijderd en dat had ook geen effect.
ik draai op windows 8 64 bit het is de enige game die het niet doet.
EDIT: en na 6x het zelfde gedaan te hebben doet hij het nu wel vaaag
na dat ik op spelen klik zie ik het fifa 13 logo op mijn scherm en dan gebeurd er niks.
ik heb al replay0 weggegooit en wat repairs gedaan, opnieuw gedownload maar geen enkele effect.
[ Voor 8% gewijzigd door Pykow op 24-01-2013 21:03 ]
Angelo NL / Global Cargo VTC
Heb het een paar keer gehad dat ik scoorde binnen 5 minuten, en dan een disconnect krijg. Daarom begin ik ook pas met echt aanvallen na de 5e minuut. Wat wel irritant is als iemand heel erg lagt, en je wilt dus disconnecten, maar die gast blijft maar rondspelen de eerste 5 minuten, dan wordt het al wat lastigerVerwijderd schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 18:14:
[...]
Dat er een limiet zit met het pauzeren wist ik niet. Zovaak heb ik moeten wachten op die verdomde pauzes van de tegenstander, en dan doet ie helemaal niets! Ook die goalcelebrations en herhalingen mogen ze van mij eruit slopen, ze kunnen beter (online) dit doen:
Geen intro filmpje, dus meteen bij de aftrap klaar staan. Trap je niet binnen 10 seconden af, dan wordt dat automatisch gedaan.
Bij een goal wordt er maar een animatie van 4 seconden gedaan, waarna meteen de aftrap weer begint.
Einde van de wedstrijd wordt er meteen geskipt naar het resultaat, dus niet meer spelers die elkaars handen schudden en andere onzin.
Hier kan je dan met 1 druk op de knop je goals terugbekijken zonder dat de tegenstander hier van hoeft mee te genieten.
Als ze dit zouden doen, dat zou ervoor zorgen dat het allemaal wat relaxter verloopt. Niets zo irritant als counter pace spelers die afwachten, L1+Y de bal over je verdediging wippen en je dan het nakijken hebt. En dan natuurlijk de langste animatie gebruiken bij de celebration en de herhaling helemaal kijken.
Zit nu in divisie 1, maar heb de leukste wedstrijden in de lagere divisies beleeft. In divisie 1 skipt niemand de goal celebrations, zelfs niet als ik als eerste scoor en alles skip, als teken.
Achja, daarom speel ik ook niet meer zoveel online... is leuker met vrienden offline te spelen
Lol wat een rare port soms. Ik kan niet met 'Origin ingame' aan spelen, dan loopt ie altijd vast.Pykow schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 20:58:
En iemand al een fix voor Fifa 13 ? kan de game nog steeds niet spelen.
En heel vaak als er wordt gewisseld, dan blijven de wissels in beeld staan. Zelfs als ik in het hoofdmenu ben

Steam/XBL: Avioto
Al het commentaar over online spelen en gedrag: 100% eens. Ik ben nadat ik FIFA13 had gekocht voor het eerst lekker serieus begonnen met Ultimate Team (had de pre-order met wekelijkse Gold-packs), maar inmiddels speel ik alleen nog maar offline carrière omdat iedereen online het spel gewoon verziekt. Speelde ik vorige week voor het eerst in 2 maanden weer eens online en dan direct iemand die om de 2 seconden weer op pauze drukt, blabla. 1 wedstrijd duurt op die manier gewoon 30 minuten
@M.F.H.: Ik heb dat juist zelden. En qua pauzes is het maximum toch 3 keer? Bij Seasons is dat iig zo.
Durf ik niet precies te zeggen, ik speel nooit Seasons enkel FUT als ik online speel. Maar 3x pauzeren binnen de eerste 5 minuten helpt mijn bloeddruk wel omhoog, inclusief inderdaad afspelen van filmpjes. Dit had ik de eerste 2 maanden na lancering van FIFA13 niet, maar daarna is het concept van FUT aardig verwatert, omdat je nu eenmaal mensen hebt die 60 uur per week FUT spelen (en derhalve volledig scheefgetrokken teams hebben) en mensen die door dit soort vertragingstruukjes proberen je uit de wedstrijd te helpen (ter info: FUT kent het principe van opgeven binnen 5 minuten niet, als je opgeeft heb je altijd verloren en verminder je je prestatiebonus).AMD1800 schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 09:29:
@M.F.H.: Ik heb dat juist zelden. En qua pauzes is het maximum toch 3 keer? Bij Seasons is dat iig zo.
@M.F.H.: Misschien een tip om tijdens zo'n pauze gewoon je smartphone te pakken en dan even facebook te checken of zoiets. Eigenlijk zou je jezelf niet moeten opwinden, zodat je die gast na zijn 3 pauzes helemaal zoek kan spelen.
Dat kan ja, maar als de tegenstander ineens besluit verder te spelen, dan moet jij weer snel je controller pakken en spelenAMD1800 schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 13:37:
@M.F.H.: Misschien een tip om tijdens zo'n pauze gewoon je smartphone te pakken en dan even facebook te checken of zoiets. Eigenlijk zou je jezelf niet moeten opwinden, zodat je die gast na zijn 3 pauzes helemaal zoek kan spelen.
Het beste is gewoon al die dingen die kunnen frustreren eruit te halen, de filmpjes, goal celebrations etc. Zou al veel schelen.
En meteen ook fixen van de lag die je soms krijgt als je voorstaat, de tegenstander begint dan erg te hakkelen, je krijgt disconnect, en dan krijg je geen punten erbij, maar wel 1 wedstrijd minder in seasons. Alsof de tegenstander het daar om doet.
Maarja, af en toe een potje nog eens online en dan hopen op een leuk potje. Mensen op PC die nog eens vriendschappelijk willen voetballen, kunnen mij uiteraard toevoegen: Nincrichie.
Het is de eerste fifa die gewoon slecht is op de PC, voorheen was PC de leading platform tot aan fifa 2010.
Angelo NL / Global Cargo VTC
Pykow schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 17:13:
Het is de eerste fifa die gewoon slecht is op de PC, voorheen was PC de leading platform tot aan fifa 2010.

heb nog geen enkele error tegengekomen op de pc eigenlijk.. (ik spreek niet van ingame bugs
)
150uur ofzo gespeeld
wat ik trouwens niet goed begrijp, zijn die wissels. Soms zie je gewoon geen filmpje bij het wisselen en andere tijden duurt die gewoon te lang naar mijn zin..
Het kan dus zonder filmpje, maar toch is het niet skip-able?
150uur ofzo gespeeld
wat ik trouwens niet goed begrijp, zijn die wissels. Soms zie je gewoon geen filmpje bij het wisselen en andere tijden duurt die gewoon te lang naar mijn zin..
Het kan dus zonder filmpje, maar toch is het niet skip-able?
[ Voor 50% gewijzigd door SmokingCrop op 25-01-2013 18:47 ]
Ik speel pas vanaf kerst op de PC, nu zo'n 100potjes online seasons. En het draait prima? nergens last van.. een keer geen exp gehad na een uitdaging
En ik was van te voren gewaarschuwd voor mannetjes die alle filmpjes herhalingen etc. bekijken. Maar dat valt me ook wel mee. Als iemand alle intro filmpjes uitkijkt dan sluit vaak meteen al af
En ik was van te voren gewaarschuwd voor mannetjes die alle filmpjes herhalingen etc. bekijken. Maar dat valt me ook wel mee. Als iemand alle intro filmpjes uitkijkt dan sluit vaak meteen al af

Wat pas irritant is en wat spelers in seasons doen sinds 2 weken ofzo, is wanneer ze voorstaan en de 70e minuut is gepasseerd, dan gaan ze aan mijn kant van het veld, boven (of onder) mijn strafschopgebied staan, richting de uit-lijn of corner lijn, met de rug naar mij toe.... En daar blijven ze dan. Als ik de bal wil afpakken dan tik ik deze uiteraard over de lijn en begint het gedoe opnieuw... Echt dit is zo irritant en triest, wat is de lol hiervan en waarom doen mensen dit?...
Iemand een tip hoe ik de bal wel af kan pakken?
superB
Gewoon een overtreding maken, dan moeten ze de bal wel voor geven.inXs schreef op zaterdag 26 januari 2013 @ 13:53:
Wat pas irritant is en wat spelers in seasons doen sinds 2 weken ofzo, is wanneer ze voorstaan en de 70e minuut is gepasseerd, dan gaan ze aan mijn kant van het veld, boven (of onder) mijn strafschopgebied staan, richting de uit-lijn of corner lijn, met de rug naar mij toe.... En daar blijven ze dan. Als ik de bal wil afpakken dan tik ik deze uiteraard over de lijn en begint het gedoe opnieuw... Echt dit is zo irritant en triest, wat is de lol hiervan en waarom doen mensen dit?...
Iemand tips voor het verdedigen?
Ik krijg het maar niet goed onder de knie...
Uitstappen met "O" (ps3) na druk gezet hebbend met "X" resulteert vaak in een misser en een weglopende aanvaller. Als ik druk zet kom ik niet dicht genoeg bij de speler in de buurt.
Wat ik nu vaak doe ik L1 en R2 tegelijk indrukken en meelopen met de aanvaller,
zo krijg ik de bal wel regelmatig te pakken.
Maar veelal dolt en draait de AI als een gek en kom ik niet bij de bal.
Hoe simpel ze zoms 3 of 4 man voorbij lopen in/rond mijn 16 is frustrerend...
Gelukkig zijn mijn aanvallende kwaliteiten wel dusdanig dat ik iedere wedstrijd veel kansen creëer.
Maar als ik 'm straks op pro zet (ik speel pas 2 weken dus nu eerst even semi-pro) moet de verdediging wel in orde zijn
Uitstappen met "O" (ps3) na druk gezet hebbend met "X" resulteert vaak in een misser en een weglopende aanvaller. Als ik druk zet kom ik niet dicht genoeg bij de speler in de buurt.
Gelukkig zijn mijn aanvallende kwaliteiten wel dusdanig dat ik iedere wedstrijd veel kansen creëer.
Maar als ik 'm straks op pro zet (ik speel pas 2 weken dus nu eerst even semi-pro) moet de verdediging wel in orde zijn
[ Voor 3% gewijzigd door Superkiwi op 26-01-2013 16:36 ]
Ja, ik heb ook niet gezegd dat je die beslissing aan je tegenstander moet overlaten. Je laat gewoon zelf de tweede keer dat diegene op pauze drukt de hele tijd uitlopen.ninc schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 16:51:
[...]
Dat kan ja, maar als de tegenstander ineens besluit verder te spelen, dan moet jij weer snel je controller pakken en spelen![]()
Het beste is gewoon al die dingen die kunnen frustreren eruit te halen, de filmpjes, goal celebrations etc. Zou al veel schelen.
En meteen ook fixen van de lag die je soms krijgt als je voorstaat, de tegenstander begint dan erg te hakkelen, je krijgt disconnect, en dan krijg je geen punten erbij, maar wel 1 wedstrijd minder in seasons. Alsof de tegenstander het daar om doet.
Maarja, af en toe een potje nog eens online en dan hopen op een leuk potje. Mensen op PC die nog eens vriendschappelijk willen voetballen, kunnen mij uiteraard toevoegen: Nincrichie.
Over lag gesproken: ik heb vandaag weer een uur gespeeld en het liep de hele tijd niet lekker. Was helemaal niks mis met mijn internet qua ping e.d., maar toch liep het slecht.
Ik gebruik eigenlijk vrijwel altijd L2. Wanneer de mogelijkheid er dan is pakt je speler de bal en anders druk ik zelf op het moment dat ik vrij zeker weet dat ik m heb.dvdkiwi schreef op zaterdag 26 januari 2013 @ 16:36:
Iemand tips voor het verdedigen?
X gebruik ik werkelijk nooit in verdedigend opzicht
Let op:
Voor Fifa 13 Ultimate Team kun je terecht in [Multi] Fifa 13 - Ultimate Team
Vermeldt bij vragen/problemen je platform (PC/Xbox/PS3/Wii)
Voor Fifa 13 Ultimate Team kun je terecht in [Multi] Fifa 13 - Ultimate Team
Vermeldt bij vragen/problemen je platform (PC/Xbox/PS3/Wii)