Juist wel, in PES schiet C.Ronaldo vanaf de middenlijn nog in de kruising, letterlijk. (heb ik al meerdere keren meegemaakt)iPodKiller schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 13:30:
[...]
Alleen jammer is dat 10 jarigen van je kunnen winnen als ze met real madrid op 4-2-3-1 formatie spelen. Dat zie je ze bij PES meestal niet doen.
En in Fifa ben ik Real nog helemaal niet tegengekomen.
Misschien dat ik naarmate ik meer heb gespeeld me ook ga irriteren aan dit soort zaken, maar voorlopig bevalt de game me uitstekend.iPodKiller schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 13:30:
Ookal doe je niks, Pepe of Kompany onderschept je, veel te voorspelbaar. En dan krijg je soms een voorzet, goal tegen. Ik geniet iig niet zo veel meer van FIFA, 11 was voor mij de laatste echte leuke FIFA, die ook veel stabieler is. Jammer dat deze offline gaat door EA..Of de vleugelspelers gaan heel de tijd op en neer bij de corner zodat je niet meer kunt dekken en dan gaan ze naar binnen of voorzetten. Daar kun je gewoon bijna niks tegen doen. tenzij je er een 2e verdediger bijroept maar dan is er een hele gat.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978