Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11:50

On_E

Housemusic

iPodKiller schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 13:30:
[...]

Alleen jammer is dat 10 jarigen van je kunnen winnen als ze met real madrid op 4-2-3-1 formatie spelen. Dat zie je ze bij PES meestal niet doen.
Juist wel, in PES schiet C.Ronaldo vanaf de middenlijn nog in de kruising, letterlijk. (heb ik al meerdere keren meegemaakt)

En in Fifa ben ik Real nog helemaal niet tegengekomen. ;)
iPodKiller schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 13:30:
Ookal doe je niks, Pepe of Kompany onderschept je, veel te voorspelbaar. En dan krijg je soms een voorzet, goal tegen. Ik geniet iig niet zo veel meer van FIFA, 11 was voor mij de laatste echte leuke FIFA, die ook veel stabieler is. Jammer dat deze offline gaat door EA.. :/ Of de vleugelspelers gaan heel de tijd op en neer bij de corner zodat je niet meer kunt dekken en dan gaan ze naar binnen of voorzetten. Daar kun je gewoon bijna niks tegen doen. tenzij je er een 2e verdediger bijroept maar dan is er een hele gat.
Misschien dat ik naarmate ik meer heb gespeeld me ook ga irriteren aan dit soort zaken, maar voorlopig bevalt de game me uitstekend.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-08 12:07

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

EricNL schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 11:38:
[...]
Mijn team ziet er nu uit als volgt:

-------------------------- Benzia -----------------------------
-------------------------- Neymar ----------------------------
-- C. Ronaldo -- Eriksen -- Götze -- Schelotto --
-- Shaw ------ Zouma ----- Masi -------- Walker ----
---------------------------- Leali -------------------------------
Aardig team hoor! Misschien kun je Eriksen of Gotze beter op 10 zetten ipv Neymar?
Aan hem heb je meer als vleugelspeler, hij is snel maar niet zo fysiek. Verder is je middenveld vrij aanvallend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 04-09 21:45
tweaker2010 schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 16:06:
[...]

Aardig team hoor! Misschien kun je Eriksen of Gotze beter op 10 zetten ipv Neymar?
Aan hem heb je meer als vleugelspeler, hij is snel maar niet zo fysiek. Verder is je middenveld vrij aanvallend.
Ja daar zat ik ook wel aan te denken. Ik heb de 4-4-1-1 formatie echter al zo aangepast dat ik niet met een RCM en LCM speel, maar met een CAM en een RAM. Oftewel: LM - CAM - RCM - RM.
Ik merkte namelijk dat Eriksen erg weinig voorin te vinden was. Dit is nu wel wat beter.

Ik zou Gotze of Eriksen wel op "10" kunnen zetten, maar waar laat ik Neymar dan? Neymar moet toch eigenlijk spelen?

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

On_E schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 14:33:
[...]

Juist wel, in PES schiet C.Ronaldo vanaf de middenlijn nog in de kruising, letterlijk. (heb ik al meerdere keren meegemaakt)

En in Fifa ben ik Real nog helemaal niet tegengekomen. ;)

[...]

Misschien dat ik naarmate ik meer heb gespeeld me ook ga irriteren aan dit soort zaken, maar voorlopig bevalt de game me uitstekend.
De game is erg goed, alleen naarmate je meer speelt, kom je gegarandeerd dit soort dingetjes tegen. Ik raad je dan ook aan niet teveel met 5* clubs te spelen, 4* en 4,5* clubs zijn veel leuker en onvoorspelbaarder. Beide games hebben pluspunten en minpunten. Enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 14:36

Player1S

Probably out in the dark

Is er een patch geweest die de scheids nog belachelijker maakt ofzo?? Kreeg net met mijn bap 2x een gele kaart (en dus rood) voor echt absoluut niks. In het echt zouden er kamervragen over gesteld worden. Zo schandalig was die beslissing.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

EricNL schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 17:33:
[...]
Ik zou Gotze of Eriksen wel op "10" kunnen zetten, maar waar laat ik Neymar dan? Neymar moet toch eigenlijk spelen?
Neymar zou ik op links zetten en Ronaldo dan op rechts, andersom kan natuurlijk ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veldkampj
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-04-2022
EricNL schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 17:33:
[...]

Ja daar zat ik ook wel aan te denken. Ik heb de 4-4-1-1 formatie echter al zo aangepast dat ik niet met een RCM en LCM speel, maar met een CAM en een RAM. Oftewel: LM - CAM - RCM - RM.
Ik merkte namelijk dat Eriksen erg weinig voorin te vinden was. Dit is nu wel wat beter.

Ik had met Fifa 12 de volgende opstelling bij Real:
Casillas
Ramos Hummels Ogbonna Bale
Vidal
Lucas Gotze
Eriksen
Neymar Pato

Ik kan je vertellen dat dat heerlijk speelde. Neymar is dan echt niet te houden na een steekpass oid :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

iPodKiller schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 18:07:
[...]

De game is erg goed, alleen naarmate je meer speelt, kom je gegarandeerd dit soort dingetjes tegen. Ik raad je dan ook aan niet teveel met 5* clubs te spelen, 4* en 4,5* clubs zijn veel leuker en onvoorspelbaarder. Beide games hebben pluspunten en minpunten. Enjoy!
Dat komt dan goed uit, want ik speel voor 99% met FC Utrecht. ;) (3 * )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08:18

inXs

known as inXs

Mmmm, zo af en toe zet ik wel vraagtekens bij de keuze van mijn tegenstander bij seizoenen :( Ben eindelijk doorgestoten naar divisie 2, daarna op 1 punt na niet gepromoveerd naar 1. Win nog de premier cup... Maar toen ging het ineens allemaal anders, alsof fifa dacht: "voor hem alleen nog maar pro's als tegenstander" .... Ik degradeerde naar divisie 3... toen naar 4... Kon me nog net handhaven in 4... Het leek alsof ik het verdedigen ineens helemaal kwijt was. Niet dat ik extreem verlies, maar veel gelijkspel, of 0-1..

Kennen jullie dat ook, dat je het gevoel hebt dat het gekozen niveau van je tegenstander ineens een stuk hoger is komen te liggen? Nu weet ik wel dat je in divisie 3 & 2 ook tegen mensen uit divisie 1 speelt, maar dit voelde wel heel extreem. ik speel overigens vooral met borussia dortmund, Chelsea en af en toe arsenal. Maar zoveel mogelijk 4.5 ster.

Edit: Ah ik zit nog even te bladeren en zie deze:
rickjehh schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 09:53:
Het is inderdaad behoorlijk frustrerend als je continu die beginfilmpjes en die uitgebreide juichfilmpjes moet bekijken, vooral na afloop. Ik vind dat als de wedstrijd is afgelopen je niet gedwongen moet worden om te wachten totdat je tegenstander op z'n knopjes drukt.

Begin nu wel de smaak weer te pakken te krijgen na een tijd van continu loss streaks te heben gehad. Met FIFA 12 zat ik continu rond divisie 2/3 en tot op heden is het me niet gelukt om uit divisie 5 te komen met FIFA 13 op de PS3. Toen ik begon met FIFA 13 ben ik in 1 rechte lijn 5 keer gepromoveerd en daarvan 4 keer kampioen geworden (iets van 27 wins, 4 draws en 5 losses). Toen begon de ellende en degradeerde ik ineens terug naar divisie 7 met ontzettend veel losses (geen idee hoe dat kan). Maar nu heb ik de stijgende lijn weer te pakken en ben ik met 8 wins uit de laatste 10 wedstrijden hard op weg naar divisie 4. Meer mensen die iets soortgelijks hebben meegemaakt?
Dus ja, er is nog een slachtoffer!

Edit2: O ja en nog een laatste vraag, wat mij nog steeds niet goed lukt is iemand uitkappen op de PS3. Wat is daar nu de goede knoppen combi voor? (of knop?).

Edit3: ben nu toch bezig, nog een laatste vraag. Als ik de bal diep plaats, maar dan hoog dan is de aanname van mijn spits echt beroerd. Hij moet altijd even inhouden, of even de bal omhoogtikken om verder te kunnen lopen. Kortom, snelheid eruit. Wat is de goede manier om een bal mee te nemen die hoog aankomt?

[ Voor 48% gewijzigd door inXs op 04-01-2013 12:23 ]

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 04-09 21:45
inXs schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 11:49:

*knip*

Edit2: O ja en nog een laatste vraag, wat mij nog steeds niet goed lukt is iemand uitkappen op de PS3. Wat is daar nu de goede knoppen combi voor? (of knop?).

Edit3: ben nu toch bezig, nog een laatste vraag. Als ik de bal diep plaats, maar dan hoog dan is de aanname van mijn spits echt beroerd. Hij moet altijd even inhouden, of even de bal omhoogtikken om verder te kunnen lopen. Kortom, snelheid eruit. Wat is de goede manier om een bal mee te nemen die hoog aankomt?
Vraagt 1:
Als je met uitkappen een "fake-shot" bedoelt kan dat als volgt.
- Op eigen helft: De lob-pass knop indrukken (op Classic Controls is dit Vierkantje) en direct er achteraan de grond-pass knop indrukken (op Classic Controls is dit Kruisje). Oftewel: [ ] + X.
- Op de helft van de tegenstander: Hetzelfde als op eigen helft, maar op de helft van de tegenstander kan het ook met Schieten + grond-pass. Oftewel: O + X

Vraag 2:
Voor zover ik weet heb je hier niet al te veel controle in. Hoe beter de techniek van de speler, hoe vaker de aanname beter zal zijn. Volgens mij helpt het wel als je je linker analoge stick in de richting houdt waar de bal naar op weg is. Vaak zul je als nog merken dat bij een hoge bal en een verdediger in de buurt, dat je niet meer zomaar perfect aan neemt en doorloopt zoals in Fifa 12 altijd het geval was.
Daarom is dit ook een nieuwe feature in Fifa 13: First Touch.

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Ik dacht dat 't hetzelfde zou werken als bij PES, dus (met alternate controls) steeds RB indrukken als ik in de drukte een bal aan wilde nemen, om dan tot de ontdekking te komen dat de ontvangende speler de bal dan juist helemaal niet aanneemt en laat lopen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veldkampj
L1nt schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 22:01:
Is er een patch geweest die de scheids nog belachelijker maakt ofzo?? Kreeg net met mijn bap 2x een gele kaart (en dus rood) voor echt absoluut niks. In het echt zouden er kamervragen over gesteld worden. Zo schandalig was die beslissing.
I know that feel.
Ik had het net ook weer. Wedstrijd thuis tegen NEC. Op een gegeven moment hangt een verdediger drie kwartier aan mn aanvaller, niks aan de hand, doorspelen.
Ff later tik ik met de rechter stick de bal vooruit langs een verdediger, die reageert te laat en mijn aanvaller gaat naar de grond. Als ie door had gelopen stond ie 1 op 1 met de keeper.
Wat doet de scheids? Alleen een vrije trap.

Even verderop houdt een speler van mij amper 2 tellen vast, en ja hoor.. Geel..
Soms is het echt om knettergek van te worden.
Gebeurt het jou ook wel eens dat je ineens een vrije trap tegen krijgt voor iets wat schijnbaar buiten beeld gebeurt om er vervolgens niet eens een herhaling oid van terug te zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Ik liep gewoon 2x tegen een speler aan. Letterlijk...geen tackle of wat dan ook.... Renden allebei naar de bal, hij liep voor mij. Eerste keer kreeg ik zelfs nog een elleboog erbij. Toch kreeg ik geel.

2e keer weer...liep er tegenaan, geel en dus rood.

Anyways, kampioen met Twente na vroege uitschakeling in de beker en CL. Wereldkampioen met Nederland alleen mocht ik de laatste pot niet spelen :X

Weer allerlei aanbiedingen van clubs. Russische en Italiaanse en Portugese clubs afgeslagen. Totenham laten wachten want hoopte op andere Engelse of Duitse club maar dat vonden zij niks en kapten het af. Sindsdien wou niemand mij meer blijkbaar. Toen maar om een transfer gevraagd. Werd geweigerd. Nogmaals gevraagd en mocht toch weg. Weer Portugese ploeg geweigerd en toen kwam Arsenal 2 uur voor het sluiten van de transferperiode. Die dus gekozen.
Leverde Twente een slordige 20.5 miljoen op. Record :)

Eerste pot was bekerwedstrijd uit bij Bolton Wanderers. Scoorde gelijk 3x dus meteen een held

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xa!pt
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 04-02 19:04
EricNL schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 11:38:
Zo, inmiddels een tijdje bezig met Tottenham Hotspurs in de carriere-modus (PC - Professional). Het eerste seizoen overtuigend kampioen geworden met een verschil van 10 punten.

Met dank aan http://www.fifafanatic.com/fifa-13-best-young-players/ had ik de aller eerste transferperiode direct Victor Ibarbo gekocht voor 12,5 miljoen voor de CF positie. Die man scoorde voor mij aan de lopende band, toen een half jaar later Real Madrid aanklopte, en ik Ibarbo vervolgens heb verkocht voor 37,5 miljoen.

Daarna besloot Chelsea een bod uit te brengen van 36 miljoen op Vertonghen. Aangezien ik Vertonghen captain had gemaakt, wilde ik hem absoluut niet van de hand doen tenzij ik er belachelijk veel voor zou krijgen. Counter-Offer gedaan voor 59,5 miljoen en wat denk je...? Een week later besloot Chelsea dit bod te accepteren.

Van dat geld had ik besloten om Real Madrid een ruil-deal te sturen van 30,5 Miljoen + Bale in ruil voor Cristiano Ronaldo en dat werd zo waar geaccepteerd. Mijn team ziet er nu uit als volgt:

-------------------------- Benzia -----------------------------
-------------------------- Neymar ----------------------------
-- C. Ronaldo -- Eriksen -- Götze -- Schelotto --
-- Shaw ------ Zouma ----- Masi -------- Walker ----
---------------------------- Leali -------------------------------

Mijn 2e seizoen is echter tot nu toe een drama. Op de één of andere manier lukt het scoren gewoon echt niet meer, en als ik al een keer scoor, dan krijg ik niet alleen de gelijkmaker tegen, maar in de laatste minuten ook nog de 1-2 tegen.

Neymar heeft 7 wedstrijden droog gestaan voordat hij weer eens scoorde. In de Champions League sta ik er nog redelijk voor. 2e plek na 5 wedstrijden, met 2 punten achterstand op Bayern Munchen (Lokomotiv Moskou en Kopenhagen onder me).

Gister avond eindelijk weer eens een goede pot voetbal, en wel tegen Arsenal. In de 2e minuut een geweldige actie van Neymar en een goal, en 15 minuten later wederom een goal van Neymar. Begin 2e helft ook gelijk de 3-0 gescoort. Niks aan het handje toch? De wedstrijd eindigde alsnog in 3-2, en het had niet veel nodig of Arsenal had bijna gelijk gemaakt.

In de Continental Cup ben ik al uitgeschakeld in één van de eerdere rondes door Manchester United (1-3). Ik sta inmiddels 5e in de competitie, met een achterstand van 7 punten op de nummer 1. Vanavond gaan we maar weer eens verder!
Zoiets heb ik nu ook gedaan inderdaad. Spelers opgezocht met een heel hoge potentie, die allemaal opgekocht en daar een elftal mee gevuld; Ake, Gabriel, Boniperti, Benzia, Cragno, et cetera. Duurt me alleen net iets te lang voor ze rond de 80 zitten dus ben nu maar even aan het simmen geslagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veldkampj
Ligt het trouwens aan mij of groeien mijn spelers (veel) sneller dan die van andere clubs in Carriere?
Als ik bijvoorbeeld kijk naar Fischer tov Deulofeu, of hoe je het ook schrijft, dan is Fischer bij mij inmiddels 90, terwijl Deulofeu zowat stil lijkt te staan sinds de start van mn carriere. En dat terwijl ze aan het begin even oud waren met dezelfde rating.
Hetzelfde met bijvoorbeeld Clasie. Een vriend van me heeft hem ooit gekocht en uiteindelijk een rating behaald van ruim in de 80. Ik zit nu in mijn 6e seizoen en Clasie heeft een score van 'slechts' 83.

Wanneer ik even realistisch naar de huidige rating kijk van mijn spelers dan vind ik sommige spelers redelijk overrated eigenlijk :P
Niet dat ik het erg vind, maar Sulejmani met een rating van 91 of Siem de Jong met 92 lijkt me ietwat overdreven. Leuke voetballers, maar die zullen natuurlijk nooit de wereldtop gaan halen.

Mijn hele team ziet er overigens nu als volgt uit:
Gülner (gescout talent, 77) Vermeer was 86 maar die begon af te takelen dus die heb ik snel verkocht.
van Rhijn (88) - Alderweireld (89) - Pique (gescout talent, 83) - Boilesen (86)
de Jong (92) - Eriksen (93) - Maher (91)
Sulejmani (91) - Sightorsson (90) - Fischer (90)

Daarachter heb ik enkele talenten van 17 - 20 met ratings variërend van 77 tot 83 die ik regelmatig laat spelen tegen clubs als Zwolle, VVV etc, wedstrijden kort voor/na een CL wedstrijd en in de beker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

@veldkampj Spelen jullie wel op het zelfde niveau? Sinds ik op wereld niveau zit gaat het groeien bij mij ook (iets) langzamer, daarnaast zijn vorm en de cijfers aan het eind van de wedstrijd zeer belangrijk, Clasie was bij mij op Professional 86 op een gegeven moment.

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

veldkampj schreef op maandag 07 januari 2013 @ 09:35:
Ligt het trouwens aan mij of groeien mijn spelers (veel) sneller dan die van andere clubs in Carriere?
Als ik bijvoorbeeld kijk naar Fischer tov Deulofeu, of hoe je het ook schrijft, dan is Fischer bij mij inmiddels 90, terwijl Deulofeu zowat stil lijkt te staan sinds de start van mn carriere. En dat terwijl ze aan het begin even oud waren met dezelfde rating.
Deulofeu (da's die speler van Barca B toch?) is geen toptalent en zal die rating van 90 nooit halen.
Niet dat ik het erg vind, maar Sulejmani met een rating van 91 of Siem de Jong met 92 lijkt me ietwat overdreven. Leuke voetballers, maar die zullen natuurlijk nooit de wereldtop gaan halen.
>90 is idd overdreven, maar het zal ongetwijfeld afhangen van hun vorm (bij jonge spelers scheelt dat zo 6 punten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veldkampj
afvalzak schreef op maandag 07 januari 2013 @ 09:45:
@veldkampj Spelen jullie wel op het zelfde niveau? Sinds ik op wereld niveau zit gaat het groeien bij mij ook (iets) langzamer, daarnaast zijn vorm en de cijfers aan het eind van de wedstrijd zeer belangrijk, Clasie was bij mij op Professional 86 op een gegeven moment.
We spelen beide op Professional ja. Ik heb het wel eens geprobeerd op Wereldklasse maar dat verschil vind ik te groot. Daar word ik echt zoek gespeeld, terwijl Pro eigenlijk net te makkelijk is.
tweaker2010 schreef op maandag 07 januari 2013 @ 10:07:
[...]

Deulofeu (da's die speler van Barca B toch?) is geen toptalent en zal die rating van 90 nooit halen.

[...]

>90 is idd overdreven, maar het zal ongetwijfeld afhangen van hun vorm (bij jonge spelers scheelt dat zo 6 punten).
Ik dacht dat Deulofeu juist hét talent is van Barca die eraan zit te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Eerste seizoen in de career mode voorbij, 5e geworden met Utrecht en dus ruimschoots aan de doelstelling voldaan. (dat was mid-table)

Speel inmiddels alweer in seizoen 2 met het volgende team:

----------Marvin Emnes - Jacob Mulenga----------

-----------------------Marco van Ginkel-----------------
Tommy Oar-----------------------------Roy Beerens
------------------------Yassin Ayoub--------------------

Dave Bulthuis-Ryan Donk-Mike vd Hoorn-Mark vd Maarel

-----------------------Robbin Ruiter------------------------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

veldkampj schreef op maandag 07 januari 2013 @ 10:18:
[...]
Ik dacht dat Deulofeu juist hét talent is van Barca die eraan zit te komen.
http://sofifa.com/en/fifa...rard-deulofeu-l%C3%A1zaro
Potential: 82... nee dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veldkampj
Lol oke. Blij dat ik m niet gekocht heb in mn eerste seizoen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

veldkampj schreef op maandag 07 januari 2013 @ 12:52:
[...]
Dat is idd soms lastig in te schatten hoe een speler zich ontwikkelt.
Niet elke speler van Barca is een toptalent en zeker die van Barca B niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

veldkampj schreef op maandag 07 januari 2013 @ 12:52:
[...]

http://www.fifafanatic.com/fifa-13-best-young-players/

Nuff said.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veldkampj
tweaker2010 schreef op maandag 07 januari 2013 @ 13:35:
[...]

Dat is idd soms lastig in te schatten hoe een speler zich ontwikkelt.
Niet elke speler van Barca is een toptalent en zeker die van Barca B niet.
True, ik had echter op internet al het een en ander over die jongen gelezen en had begrepen dat ie als een van de grootste talenten van Barca gezien wordt.
Met die informatie en het feit dat ie even oud en goed als Fischer was nam ik stiekem aan dat ie toch wel aardig zou groeien.
Het is dat ik Fischer (en toen nog Boerrigter) al had voor zijn positie, dus daarom niet gekocht :)

Edit:
Het grootste talent van Barcelona zou echter de 19-jarige Gerard Deulofeu zijn. Pep Guardiola haalde hem toen hij zeventien was al bij het eerste elftal en er wordt gefluisterd dat Deulofeu intern als het grootste talent sinds Lionel Messi te boek staat bij de Catalanen. Zondag werd Deulofeu met Spanje Onder-19 Wereldkampioen.
http://www.goal.com/nl/ne...-cuenca-tello-en-deulofeu

[ Voor 25% gewijzigd door veldkampj op 07-01-2013 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Ja, idd. Nou dat heeft ie dan verkeerd gezien. Cuanca en Tello zijn ook geen wereldklasse.
Niet beter als Afellay op die positie vind ik tenminste. Maar dat maakt een spel als FIFA juist zo realistisch ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

veldkampj schreef op maandag 07 januari 2013 @ 09:35:
Hetzelfde met bijvoorbeeld Clasie. Een vriend van me heeft hem ooit gekocht en uiteindelijk een rating behaald van ruim in de 80. Ik zit nu in mijn 6e seizoen en Clasie heeft een score van 'slechts' 83.

Wanneer ik even realistisch naar de huidige rating kijk van mijn spelers dan vind ik sommige spelers redelijk overrated eigenlijk :P

Mijn hele team ziet er overigens nu als volgt uit:
Gülner (gescout talent, 77) Vermeer was 86 maar die begon af te takelen dus die heb ik snel verkocht.
van Rhijn (88) - Alderweireld (89) - Pique (gescout talent, 83) - Boilesen (86)
de Jong (92) - Eriksen (93) - Maher (91)
Sulejmani (91) - Sightorsson (90) - Fischer (90)

Daarachter heb ik enkele talenten van 17 - 20 met ratings variërend van 77 tot 83 die ik regelmatig laat spelen tegen clubs als Zwolle, VVV etc, wedstrijden kort voor/na een CL wedstrijd en in de beker.
Sulejmani groiet iig niet meer verder dan 91, en gaat op zn 29e ineens 2 naar beneden, dus je kan m op zn top voor veel verkopen, mocht je een talent hebben voor op die positie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veldkampj
Verwijderd schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 12:56:
[...]

Sulejmani groiet iig niet meer verder dan 91, en gaat op zn 29e ineens 2 naar beneden, dus je kan m op zn top voor veel verkopen, mocht je een talent hebben voor op die positie.
Ik heb idd een talent voor die positie. Die is een jaar of 18 met een rating van 78 dacht ik.
Zodra spelers aftakelen ga ik ze idd verkopen om talenten erin te gooien. Met Vermeer ook gedaan.
Maakt me op zich niet eens heel veel uit of ik de hoofdprijs vang, aangezien ik momenteel een budget van >200 miljoen heb en eigenlijk nooit spelers koop.
Ik scout als een gek :P vind het leuker om een beetje ala de visie van Cruijff toptalenten te scouten/op te leiden en die te zien groeien dan om willekeurig alles te kopen wat los en vast zit.

Edit: typo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Wat ik wel typisch vond is dat ik ene di Michelle van 18 jaar transfervrij had binnengehaald, hij was tóen al 80 pts ofzo, maar ik lees er nooit wat over en ik ken die gozer ook niet (kan hem ook nergens vinden),
worden die spelers automagisch gemaakt ofzo :P

Na 3 jaar voor 50 milj. aan Bayern verkocht, dus dat was wel fijn :)

[ Voor 12% gewijzigd door Afvalzak op 08-01-2013 13:18 ]

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
afvalzak schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 13:16:
Wat ik wel typisch vond is dat ik ene di Michelle van 18 jaar transfervrij had binnengehaald, hij was tóen al 80 pts ofzo, maar ik lees er nooit wat over en ik ken die gozer ook niet (kan hem ook nergens vinden),
worden die spelers automagisch gemaakt ofzo :P

Na 3 jaar voor 50 milj. aan Bayern verkocht, dus dat was wel fijn :)
Ja, er zitten wat random spelers in. Heb ook een verdediger gratis binnengehaald en deze is nu 19 en al 72ptn. Hij is nog geen 50 miljoen waard maar iets in de richting van 4 miljoen. Ieder halfjaar groeit ie 2 punten. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

FiXeR.nl schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 13:28:
[...]
Ja, er zitten wat random spelers in. Heb ook een verdediger gratis binnengehaald en deze is nu 19 en al 72ptn. Hij is nog geen 50 miljoen waard maar iets in de richting van 4 miljoen. Ieder halfjaar groeit ie 2 punten. 8)
Klopt, ik had bij FIFA12 ook een toptalent die ik nu met geen mogelijkheid meer terug kan vinden.
Spijtig, maar dat zorgt er wel voor dat scouten leuk blijft... zeker met een 5-sterren scout in zijn eigen land :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17-09 22:56

Koppensneller

winterrrrrr

Die free agents met een hoge rating zijn waarschijnlijk regens. Als een speler met pensioen gaat, wordt een 18 jaar oude versie van hem transfervrij in de transfermarkt geplaatst. Aan het jaar dat hij verschijnt en zijn stats kun je soms afleiden wie hij vervangt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 18-09 11:15
Kan iemand me uitleggen hoe je bij carriere kunt kijken naar de verwachte groei van spelers? Als ik bij transfers ga kijken zoek ik meestal bij de jongere spelers omdat die wel groeien meestal.

In PES was er een mogelijkheid om een grafiekje met groeipotentie te zien, maar die heb ik vooralsnog niet kunnen vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Vlassie1980 schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 13:58:
Kan iemand me uitleggen hoe je bij carriere kunt kijken naar de verwachte groei van spelers? Als ik bij transfers ga kijken zoek ik meestal bij de jongere spelers omdat die wel groeien meestal.

In PES was er een mogelijkheid om een grafiekje met groeipotentie te zien, maar die heb ik vooralsnog niet kunnen vinden?
Alleen bij het scouten en in de jeugdopleiding zie je een prognose maar die varieert nogal en is niet echt betrouwbaar. Meestal kun je aan de transferwaarde van jonge spelers wel zien dat het een echte topper wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

veldkampj schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 13:11:
[...]

Ik heb idd een talent voor die positie. Die is een jaar of 18 met een rating van 78 dacht ik.
Zodra spelers aftakelen ga ik ze idd verkopen om talenten erin te gooien. Met Vermeer ook gedaan.
Maakt me op zich niet eens heel veel uit of ik de hoofdprijs vang, aangezien ik momenteel een budget van >200 miljoen heb en eigenlijk nooit spelers koop.
Ik scout als een gek :P vind het leuker om een beetje ala de visie van Cruijff toptalenten te scouten/op te leiden en die te zien groeien dan om willekeurig alles te kopen wat los en vast zit.

Edit: typo
ik doe hetzelfde :P
kon de op dit moment beste jeugdspeler wel kopen voor 70miljoen maar vond dit eigelijk beetje overrated veel 8)7
probleem is nu dat De Jong in overall afneemt alleen weet ik nu niet of ik m moet verkopen of niet, hij is nog altijd 90 overall en beste jeugdspeler is pas 84.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veldkampj
Verwijderd schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 14:09:
[...]

ik doe hetzelfde :P
kon de op dit moment beste jeugdspeler wel kopen voor 70miljoen maar vond dit eigelijk beetje overrated veel 8)7
probleem is nu dat De Jong in overall afneemt alleen weet ik nu niet of ik m moet verkopen of niet, hij is nog altijd 90 overall en beste jeugdspeler is pas 84.
In dat geval zou ik voor de jeugdspeler kiezen. Desnoods zet je de Jong op de bank ipv te verkopen. Ondanks dat de Jong nog aardig goed is neemt ie alleen maar af. Die jeugdspeler maakt die 6 punten in een jaar of 2/3 wel goed (als zn potentie ernaar is natuurlijk).
Lijkt me niet dat je zo afhankelijk bent van Siem dat je niet zonder m kunt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

veldkampj schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 14:30:
[...]

In dat geval zou ik voor de jeugdspeler kiezen. Desnoods zet je de Jong op de bank ipv te verkopen. Ondanks dat de Jong nog aardig goed is neemt ie alleen maar af. Die jeugdspeler maakt die 6 punten in een jaar of 2/3 wel goed (als zn potentie ernaar is natuurlijk).
Lijkt me niet dat je zo afhankelijk bent van Siem dat je niet zonder m kunt ;)
had siempie onderschat hij is nog 92, maar ik laat hem nu vooral halve wedstrijd spelen, hij houdt het allemaal niet zo vol.
heb zo n persoon gescout die 2.02m is, echt een reus ziet er best lomp uit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als je spelers scout krijg je een prognose die op zn max 4 afwijkt, (90-94) bijvoorbeeld
toen ik het spel pas begon keek op http://www.fifafanatic.com/fifa-13-best-young-players voor spelers die een hoog overall krijgen, getallen bleken niet geheel te kloppen maar wijken alleen maar positief af
Als je een speler wilt kopen staat er ook iets als heeft de "potentie om een topper te worden" ik heb spelers gescout met dezelfde verwachting en de laagste had een (88-94) verwachting dus ik neem aan dat "potentie om een topper te worden" de richtlijn 88+ is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

.
Je kunt wel zien in FIFA hoeveel een speler gegroeid is met stats. Maar nogmaals, met deze sheet kun je gelijk zien welke spelers er veel groeien of een heel veel potentie hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Ik speel momenteel met Vitesse, ben alleen nog opzoek naar een goede vervanger van Yasuda en Velthuizen. Verder speelt het elftal prima zo. 2 geworden in de groep voor de champions cup, dus moet nu tegen Barca. :/

Opstelling:
Afbeeldingslocatie: http://www.footballuser.com/formations/2013/01/613162_Vitesse.jpg

Heb bony goed kunnen verkopen, ik hou niet van trage spelers. Guilherme past veel beter!

v. Ginkel wil ik wel graag verkopen voor veel euro's, heb nog Kakatu en Overtoom in zijn plaats die bijna net zo lekker spelen. Met het geld wil ik Van Rhijn kopen als vervanger voor Yasuda. :) Daarnaast wordt het ook tijd om te kijken voor een vervanger van Jansen. Misschien iets leuks scouten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Bony is voor een beest met +90 kracht nog aardig snel hoor! volgens mij iets in de 70 versnelling en sprint.

Die ene Mbokani van Anderlecht is ook een beest, snel, lang en sterk. http://sofifa.com/en/fifa13/player/147232-dieumerci-mbokani

En een vervanger voor Janssen,

http://sofifa.com/en/fifa...3%B1at-etxebarria-urkiaga

Benat
Heeft alles wat hij moet hebben voor een CM, en hij groeit nog door ook. 83 potentie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat leen systeem begrijp ik ook echt totaal niet...
heb spelers die overall in de 80 zijn, en wel €500 betaald krijgen (gierig ik weet )
ideaal voor een crap club, goede speler voor weinig kosten. en nog zijn ze niet te slijten :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veldkampj
Verwijderd schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 16:21:
Dat leen systeem begrijp ik ook echt totaal niet...
heb spelers die overall in de 80 zijn, en wel €500 betaald krijgen (gierig ik weet )
ideaal voor een crap club, goede speler voor weinig kosten. en nog zijn ze niet te slijten :S
Ken het probleem ja. En als er dan eindelijk een club komt dan is het een club als Real, waarbij je van tevoren weet dat ze niet/nauwelijks aan spelen toe komen.
Het gekke is dat ik een aantal talenten niet verhuurd kreeg en het seizoen erop ging verkopen en toen kwamen er ineens wel clubs als Heerenveen, Nec, Nac..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielrene
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12:43
Hi allemaal, sinds gister kan ik geen gewoon potje fifa meer spelen op pc. Het ligt niet aan internet, want de game lagt gigantisch na ong. 3 minuten open staan, de menu''s reageren heel langzaam(dus ook wanneer niet in game oid) en reageert pas na aantal seconden. Ook bijv. Messi op het hoofdscherm hapert, dus het ligt ook niet aan de controller.

Ik heb fifa al opnieuw geinstalleerd, nieuwste updates etc, maar mocht niet baten. De maanden hiervoor noóit problemen gehad. Iemand enig idee wat ik nog zou kunnen doen?
Thx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

veldkampj schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 19:04:
[...]

Ken het probleem ja. En als er dan eindelijk een club komt dan is het een club als Real, waarbij je van tevoren weet dat ze niet/nauwelijks aan spelen toe komen.
Het gekke is dat ik een aantal talenten niet verhuurd kreeg en het seizoen erop ging verkopen en toen kwamen er ineens wel clubs als Heerenveen, Nec, Nac..
als er een club komt waarvan ik weet dat het geen 5sterren club is, dan zoek ik in het transfer scherm naar de spelers op dezelfde positie, is mijn speler beter dan verhuur ik hem, dan is de kans dat hij aan spelen toe komt vrij groot. maar soms denk ach stal hem maar daar bij mij speelt ie ook niet xD
1 speler verhuurd aan n.e.c daar speelt hij wel elke wedstrijd dus dat is mooi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

danielrene schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 16:32:
Hi allemaal, sinds gister kan ik geen gewoon potje fifa meer spelen op pc. Het ligt niet aan internet, want de game lagt gigantisch na ong. 3 minuten open staan, de menu''s reageren heel langzaam(dus ook wanneer niet in game oid) en reageert pas na aantal seconden. Ook bijv. Messi op het hoofdscherm hapert, dus het ligt ook niet aan de controller.

Ik heb fifa al opnieuw geinstalleerd, nieuwste updates etc, maar mocht niet baten. De maanden hiervoor noóit problemen gehad. Iemand enig idee wat ik nog zou kunnen doen?
Thx!
Andere game al geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bugje in career mode bij de stats. Ik heb 1 seizoen gespeeld.

- 38 wedstrijden La Liga (allemaal gewonnen)
- 2 wedstrijden SuperCup (1 winst, 1 verlies)
- 6 wedstrijden Copa (5 gewonnen, 1 verloren)

Totaal dus 46 wedstrijden. Maar er staat bij manager career stats: 45 matches, 42 winst, 3 verlies.

Iemand ook dit opgevallen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 20:05:
Bugje in career mode bij de stats. Ik heb 1 seizoen gespeeld.

- 38 wedstrijden La Liga (allemaal gewonnen)
- 2 wedstrijden SuperCup (1 winst, 1 verlies)
- 6 wedstrijden Copa (5 gewonnen, 1 verloren)

Totaal dus 46 wedstrijden. Maar er staat bij manager career stats: 45 matches, 42 winst, 3 verlies.

Iemand ook dit opgevallen?
het is me nog niet opgevallen, maar het is zeker niet de enige bug.

Heb ook al eens gehad dat ik de halve finale won en niet doorging naar de finale. (ook 1x tegenovergestelde gehad)

als je doel champions league winnen is, en deze finale valt op 1 juli (volgens mij) dan zegt het spel doorleuk doelstelling niet gehaald want het bestuur kijkt tot 31 juni |:(

als je het contract van een speler op een bepaald moment verlengt wordt het contract ineens negatief, -1jaar bijvoorbeeld. ( geen idee wanneer dit precies optreed, pas 1x gebeurd. )

ook al een keer ineens een rode kaart gehad, vanuit het niets, tackle was niet meer dan een duwtje, geel zou al discutabel zijn geweest. (1x bij tegenpartij en 1x bij mijzelf)

voor de rest kan ik zo snel niet nog meer bugs verzinnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Verwijderd schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 09:50:
[...]
als je doel champions league winnen is, en deze finale valt op 1 juli (volgens mij) dan zegt het spel doorleuk doelstelling niet gehaald want het bestuur kijkt tot 31 juni |:(
Ja idd, dat heb ik ook een keer gehad. Strikt genomen valt die finale dan in het volgende seizoen volgens het spel. Zo zijn er nog wel meer irritante bugs. Uit de beker liggen terwijl je gewoon gewonnen hebt bijvoorbeeld :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-aul
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 05-07 16:45
Verwijderd schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 09:50:
[...]

ook al een keer ineens een rode kaart gehad, vanuit het niets, tackle was niet meer dan een duwtje, geel zou al discutabel zijn geweest. (1x bij tegenpartij en 1x bij mijzelf)

voor de rest kan ik zo snel niet nog meer bugs verzinnen
Tja, in real-life maakt de scheidsrechter ook wel eens een foute beslissing. Super realistisch dus ;)

[ Voor 37% gewijzigd door P-aul op 10-01-2013 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha, ik speelde met Argentinie. Pastore scoorde. Maar Aimar kreeg hem na afloop op zijn naam. Mmmmmm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Ik stond laatst ergens in de middle of nowhere in het penalty gebied, een gozer valt 3 meter verder over zijn voeten en we kregen een penal tegen en die speler kreeg rood. :')
Brilletje nodig @PimPloegmakers

http://twitter.com/Pim_Ploegmakers

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Verwijderd schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 11:31:
Haha, ik speelde met Argentinie. Pastore scoorde. Maar Aimar kreeg hem na afloop op zijn naam. Mmmmmm
Mooi elftal is dat idd. Alleen komt Messi totaal niet uit de verf als nummer 10 in dat elftal.
Ik speel liever met Aguero, Lavezzi en Di Maria :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veldkampj
P-aul schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 10:45:
[...]

Tja, in real-life maakt de scheidsrechter ook wel eens een foute beslissing. Super realistisch dus ;)
Maar zodra je 0,00001 mm buitenspel staat dan ben je wel altijd de lul. Super realistisch ja ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
  • Laatst online: 18-09 14:10
Ik heb op het moment iets heel vaags. Ik speel carrière in Fifa13 (met ManC), en ben daarnaast net bondscoach geworden van Ivoorkust. Met Drogba! :)

Wat nu het vreemde is: Drogba heeft een overall stats van maar 74... dit lijkt me niet te kloppen? Hebben anderen dit ook al eens opgemerkt? En is dit een bug of iets?

Afbeeldingslocatie: http://s9.postimage.org/53svw1evz/2013_01_11_00_05_21.jpg

[ Voor 11% gewijzigd door Edzeau op 11-01-2013 00:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakakaizoku
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-09 10:27
Jeroen04 schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 00:03:
Ik heb op het moment iets heel vaags. Ik speel carrière in Fifa13 (met ManC), en ben daarnaast net bondscoach geworden van Ivoorkust. Met Drogba! :)

Wat nu het vreemde is: Drogba heeft een overall stats van maar 74... dit lijkt me niet te kloppen? Hebben anderen dit ook al eens opgemerkt? En is dit een bug of iets?

[afbeelding]
Wellicht is hij opnieuw in het spel gekomen? Wat is z'n ingame leeftijd nu?

PSN: bakakaizoku - WoW: Thiccblonde (GM of Phoenix Ascension) @ Twisting-Nether

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-07 21:27
Iemand enig idee waarom FIFA13 bij mij steeds crashed nu op Windows 8? Hij sluit ineens af na het laad schermpje met Messi zeg maar, wanneer je het intro filmpje zou moeten zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacecrap
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13:24

[afbeelding]
Hoeveel seizoen ben je bezig? Oude spelers zullen lagere stats krijgen naarmate ze over hun top zijn en ouder worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

[afbeelding]
Drogba zijn stats nemen af als ie ouder wordt. Aan zijn sprintsnelheid en uithoudingsvermogen te zien is ie bij jou al bijna 40. Wanneer je net met een carriere begint, zou hij een rating van 85 moeten hebben: ;)

http://sofifa.com/en/fifa13/player/144419-didier-drogba

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Niet online

SR8

Aan de uitslag onderaan te zien, is hij aan het einde van seizoen 1 (27-06-2013).
Dat oudere spelers (te) snel (veel) slechter worden, wordt meer over geklaagd:

Players decline way too fast in CM
Rating drops too much on older players...
Why do players stats decline so fast in career mode? --> In dit topic wordt Drogba ook genoemd:
Just as an example..

Drogba went from 85 to 75 rating in ONE season!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 18-09 20:27
Metalbuster schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 00:17:
Iemand enig idee waarom FIFA13 bij mij steeds crashed nu op Windows 8? Hij sluit ineens af na het laad schermpje met Messi zeg maar, wanneer je het intro filmpje zou moeten zien.
Windows Media Player toevallig uitgeschakeld? Een patch van EA zou het probleem verholpen moeten hebben. Kijk even of je alle updates van Fifa hebt geinstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
  • Laatst online: 18-09 14:10
SR8 schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 11:47:
Aan de uitslag onderaan te zien, is hij aan het einde van seizoen 1 (27-06-2013).
Dat oudere spelers (te) snel (veel) slechter worden, wordt meer over geklaagd:

Players decline way too fast in CM
Rating drops too much on older players...
Why do players stats decline so fast in career mode? --> In dit topic wordt Drogba ook genoemd:
[...]
Dat zou het heel goed kunnen zijn. Wel erg bijzonder hoor... Drogba was de voornaamste reden voor mij om voor Ivoorkust te kiezen. Maar goed, gelukkig heb ik Bony nog! :9~

Verder zal ik voor mijn gewone team Sneijder en Robinho maar snel verkopen, anders zijn die straks ook niets meer waard. Thanks! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Villa en Puyol zijn nu bij mij in Season 2 ook al -3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
iPodKiller schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 16:03:
Bony is voor een beest met +90 kracht nog aardig snel hoor! volgens mij iets in de 70 versnelling en sprint.

Die ene Mbokani van Anderlecht is ook een beest, snel, lang en sterk. http://sofifa.com/en/fifa13/player/147232-dieumerci-mbokani

En een vervanger voor Janssen,

http://sofifa.com/en/fifa...3%B1at-etxebarria-urkiaga

Benat
Heeft alles wat hij moet hebben voor een CM, en hij groeit nog door ook. 83 potentie.
Lukaku is ook niet mis, snel & krachtig (soms echt Beast shots :9~)
begin seizoen 2 gekocht als 20 jarige voor 7,5M als 75/76 overall,
nu als 21 jarige (nog voor winter) is hij al 83.. 28,5M waard (wat wellicht gemakkelijk 50m+ is met zijn vorm)

Hij is ook veranderd naar 'Has potential to be special', wat hij eerst niet had, denk ik :9

--
Kheb hier zo een 16 jarige aanvaller (65 ~ has potential to be special), maar die scoort gewoon elke keer dat hij op goal schiet _/-\o_
73 finishing en scoort er al zoveel, kan niet wachten tot die 80+ wordt

[ Voor 13% gewijzigd door SmokingCrop op 11-01-2013 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veldkampj
7e seizoen inmiddels en voor de 4e keer bij Celtic in de CL groep. Begint een beetje vervelend (lees: saai) te worden eigenlijk.
Heb dat overigens al jaren met Fifa, dat er steevast 1 team is wat ik tegen lijk te moeten komen. Met 12 was het Porto en met 11 Chelsea. Ver daarvoor was het op een gegeven moment elk seizoen raak met Valerenga (:')) volgens mij was dat met 07 ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
(seasons) Ik begrijp soms echt niet waarom mijn spelers zo ver naar voor gaan, terwijl dit nooit gebeurt bij de tegenstander.. gelijk welke opstelling..

Je kan niet eens de taktiek aanpassen daarvoor.. alleen die quick tactics.. -> waarom?? je kan dit tot op de procent wel aanpassen in career enzo.. :F

[ Voor 20% gewijzigd door SmokingCrop op 12-01-2013 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

SmokingCrop schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 21:17:
[...]

Lukaku is ook niet mis, snel & krachtig (soms echt Beast shots :9~)
begin seizoen 2 gekocht als 20 jarige voor 7,5M als 75/76 overall,
nu als 21 jarige (nog voor winter) is hij al 83.. 28,5M waard (wat wellicht gemakkelijk 50m+ is met zijn vorm)

Hij is ook veranderd naar 'Has potential to be special', wat hij eerst niet had, denk ik :9

--
Kheb hier zo een 16 jarige aanvaller (65 ~ has potential to be special), maar die scoort gewoon elke keer dat hij op goal schiet _/-\o_
73 finishing en scoort er al zoveel, kan niet wachten tot die 80+ wordt
El Shaarawy heeft de potentie om 89 te worden, dat is 13 overall punten meer dan hij in het begin is.

Paul Pogba gaat van 72 naar 88, wow..

Gabriel Appelt Pires is 66 in het begin, en heeft de potentie om 88(!) te worden, hij groeit dus met 22!

Alberto Masi groeit van 71 naar 88, 17 punten.

Nicola Leali (keeper) ook van 71 naar 88

Viktor Fischer (jaja, van Ajax) van 67 naar 87 dus 20(!) punten omhoog.

Ouasim Bouy (hollander jaja) groeit ook van 67 naar 87.

Casemiro van 72 naar 86

Afriyie Acquah van 73 naar 86

Piazon van Chelsea groeit van 61 naar 85,

Zo heb je dus een heel team die het later zeker goed zullen doen! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Er zitten toch nog aardig wat bugs in career.

3e seizoen is bezig. Ben na 3 competitie wedstrijden vertrokken bij Twente richting Arsenal. Sindsdien is er geen wedstrijd meer gespeeld in de Eredivisie. Heracles lijkt dus kampioen te worden met 12 uit 4.

Bij Arsenal ben ik vaste basisklant en topscorer. Toch staan in er in de nieuwsberichten over mogelijke transfers dat ik weg wil omdat Arsenal me geen basisplek kan garanderen 8)7

Kreeg bod om terug te gaan naar Twente maar das nog te vroeg...hooguit in de zomer al weer terug. Meest idiote was een bod van 14e Stoke City terwijl Arsenal bovenaan staat.....Wat denken ze nu zelf |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veldkampj
iPodKiller schreef op zaterdag 12 januari 2013 @ 17:36:
[...]

El Shaarawy heeft de potentie om 89 te worden, dat is 13 overall punten meer dan hij in het begin is.

Gabriel Appelt Pires is 66 in het begin, en heeft de potentie om 88(!) te worden, hij groeit dus met 22!

Casemiro van 72 naar 86

Fischer is bij mij 91 op een leeftijd van 22 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xa!pt
  • Laatst online: 04-02 19:04
iPodKiller schreef op zaterdag 12 januari 2013 @ 17:36:
[...]

Casemiro van 72 naar 86

Boniperti, Benzia, Ake en Shaw doen het ook leuk. Hoe haal je de volle potentie trouwens? Ik heb een aantal wedstrijden nu gesimd maar sta daardoor niet bijzonder hoog in de eredivisie en CL. Loop je kans om ontslagen te worden als je het slecht blijft doen of kun je met een gerust hart 1 of 2 seizoenen regelmatig simmen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veldkampj
Xa!pt schreef op zondag 13 januari 2013 @ 12:41:
[...]

Boniperti, Benzia, Ake en Shaw doen het ook leuk. Hoe haal je de volle potentie trouwens? Ik heb een aantal wedstrijden nu gesimd maar sta daardoor niet bijzonder hoog in de eredivisie en CL. Loop je kans om ontslagen te worden als je het slecht blijft doen of kun je met een gerust hart 1 of 2 seizoenen regelmatig simmen?
Volle potentie halen spelers door veel te spelen en een goede vorm te halen. Daardoor groeien ze.
Simmen kan op zich geen kwaad, maar zullen je spelers misschien minder hoge cijfers halen dan wanneer je zelf speelt.
Zolang je de gestelde doelen haalt zal er niks aan de hand zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
pff, voor mij geen online meer..

Gewoon belachelijk, bijna altijd op de 90'e minuut ofwel een blunder waar ik niets aan kan doen, ofwel een schot die er anders nooit in zou gaan..

de scheidsrechter had in me laatste match ook een paar brillen nodig.. 2x gewoon de bal mee zonder tegenstander zelf aan te raken en gele kaart? kvind de scheids in fifa '11 zelf nog beter..

[ Voor 5% gewijzigd door SmokingCrop op 13-01-2013 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

veldkampj schreef op zondag 13 januari 2013 @ 12:29:
[...]

Fischer is bij mij 91 op een leeftijd van 22 ;)
bij mij 95 ;) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veldkampj
Jij hebt m zeker vanaf je eerste seizoen direct in de basis gezet? :P
Het eerste seizoen had ik m verhuurd aan Heerenveen waar ie flink groeide. Daarna heb ik m een seizoen als back up voor Boerrigter gebruikt en toen in de basis gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexxar
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15-09 09:44
Al een flinke tijd weet ik me prima te vermaken met de Carriere modus van FIFA13, maar na een tijdje zit mijn Nederlandse club sterk boven het vaderlands niveau. Ik wil de club graag aan het bgein of eind van een seizoen verplaatsen naar de Bundesliga dan wel Premier League. Nou is het mij bekend dat je aan het begin van je hele carriere de boel om kan gooien, maar is er ook een manier om dit tijdens de carriere te doen? Google biedt niet de juiste expertise om het te vertellen, maar jullie medetweakers zijn beter op de hoogte dan Google, toch!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

veldkampj schreef op zondag 13 januari 2013 @ 18:34:
[...]

Jij hebt m zeker vanaf je eerste seizoen direct in de basis gezet? :P
Het eerste seizoen had ik m verhuurd aan Heerenveen waar ie flink groeide. Daarna heb ik m een seizoen als back up voor Boerrigter gebruikt en toen in de basis gezet.
ja klopt :)

nu heb ik wel de beste speler van het spel XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11:32
Rexxar schreef op zondag 13 januari 2013 @ 19:44:
Al een flinke tijd weet ik me prima te vermaken met de Carriere modus van FIFA13, maar na een tijdje zit mijn Nederlandse club sterk boven het vaderlands niveau. Ik wil de club graag aan het bgein of eind van een seizoen verplaatsen naar de Bundesliga dan wel Premier League. Nou is het mij bekend dat je aan het begin van je hele carriere de boel om kan gooien, maar is er ook een manier om dit tijdens de carriere te doen? Google biedt niet de juiste expertise om het te vertellen, maar jullie medetweakers zijn beter op de hoogte dan Google, toch!?
Is het geen goed idee om een niveau hoger te gaan spelen of meer op maual te gaan spelen ? Ik kan geen antwoord geven op je vraag , maar dat zou voor mij al het realisme er uit halen.

Ben zelf inde laagste divisie van Engeland begonnen en dat is een uitdaging waar ik tenminste even mee vooruit kan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:41
Rexxar schreef op zondag 13 januari 2013 @ 19:44:
Als je de club wilt verplaatsen naar een andere competitie dan zal je toch echt met file editing aan de gang moeten als je op de PC speelt. Op de PS3 en Xbox kan je dat sowieso vergeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Kunnen jonge spelers trouwens ook snel minder goed worden in FIFA 13?

Ik had Eriksen een paar seizoenen geleden aan Real verkocht voor 50 miljoen. Toen had hij een rating van 85. Nu zit hij bij Real op de bank en is zijn rating gezakt naar 83. Heb hem nu voor 15 miljoen opgehaald.

Zelfs met een lager salaris 90.000 ipv 100.000 ging ie akkoord. Blijft nog steeds een hoop geld natuurlijk... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:41
tweaker2010 schreef op maandag 14 januari 2013 @ 12:01:
Kunnen jonge spelers trouwens ook snel minder goed worden in FIFA 13?

Ik had Eriksen een paar seizoenen geleden aan Real verkocht voor 50 miljoen. Toen had hij een rating van 85. Nu zit hij bij Real op de bank en is zijn rating gezakt naar 83. Heb hem nu voor 15 miljoen opgehaald.

Zelfs met een lager salaris 90.000 ipv 100.000 ging ie akkoord. Blijft nog steeds een hoop geld natuurlijk... :P
Als ze ontevreden en niet in vorm zijn, zakt niveau.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Kaap schreef op maandag 14 januari 2013 @ 12:39:
[...]
Als ze ontevreden en niet in vorm zijn, zakt niveau.
Oke, op zich wel realistisch natuurlijk ;)

Vond het al opvallend dat een vergelijkbare speler als Merkel gelijk 10 miljoen duurder is.
Heb ze allebei maar gehaald... even proberen welke het lekkerste speelt. :9

Wordt wel druk op mijn middenveld nu:
Adryan, Maher, Eriksen, Merkel, Van Ginkel, Serero, Fernando... kan ze niet allemaal tegelijk opstellen helaas. Maarja je moet wat met al die miljoenen aan transferbudget ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tweaker2010 schreef op maandag 14 januari 2013 @ 12:46:
[...]

Oke, op zich wel realistisch natuurlijk ;)

Vond het al opvallend dat een vergelijkbare speler als Merkel gelijk 10 miljoen duurder is.
Heb ze allebei maar gehaald... even proberen welke het lekkerste speelt. :9

Wordt wel druk op mijn middenveld nu:
Adryan, Maher, Eriksen, Merkel, Van Ginkel, Serero, Fernando... kan ze niet allemaal tegelijk opstellen helaas. Maarja je moet wat met al die miljoenen aan transferbudget ;)
Eriksen is bij mij 94 en zou hem nooit verkopen. krijgt dan ook €300.000 pw verwacht dan ook niet snel een salaris aanbod dat hoger zal zijn van een andere club.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veldkampj
Verwijderd schreef op maandag 14 januari 2013 @ 13:05:
[...]

Eriksen is bij mij 94 en zou hem nooit verkopen. krijgt dan ook €300.000 pw verwacht dan ook niet snel een salaris aanbod dat hoger zal zijn van een andere club.
Zelfde hier ja, hoewel ie bij mij volgens mij 150 of 200k pw krijgt. Weet het ff niet zeker.
Eriksen speelt echt heerlijk en die zal ik ook echt niet zomaar laten gaan.
Mocht ie uiteindelijk toch een vertrek forceren of te oud worden dan staat zn vervanger inmiddels wel klaar.
Heb een talentje van 20 jaar met een rating van 85 en potentie 90-94 :)

Bij elk bod wat ik krijg op spelers die ik niet wil laten gaan is het overigens heel simpel: tegenbod met het bod + 100 miljoen. Weigeren ze altijd en de speler begint niet te mekkeren omdat ik het bod heb geweigerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

veldkampj schreef op maandag 14 januari 2013 @ 13:45:
[...]

Zelfde hier ja, hoewel ie bij mij volgens mij 150 of 200k pw krijgt. Weet het ff niet zeker.
Mocht ie uiteindelijk toch een vertrek forceren of te oud worden dan staat zn vervanger inmiddels wel klaar.

Bij elk bod wat ik krijg op spelers die ik niet wil laten gaan is het overigens heel simpel: tegenbod met het bod + 100 miljoen. Weigeren ze altijd en de speler begint niet te mekkeren omdat ik het bod heb geweigerd :)
Best onrealistisch eigenlijk.Je kunt dat ook een onrealistische vraagprijs vinden pissig worden.
Maar zoals ik al eerder schreef zitten er van die kleine dingen in career die het echte career gevoel onderuit halen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

veldkampj schreef op maandag 14 januari 2013 @ 13:45:
[...]

heb nog geen 1 keer gehad dat mn speler ging zeuren dat ik een bad had geweigerd :P
zat net ff in de free agents lijst te kijken, 18 jaar overall 84 cam, dat is het wel waard om even transfer free binnen te halen. ( respawn van oude speler ofzo)

zit er wel over na te denken om de beste young player over te nemen van andere club, 18jaar, 88overall SP, waarde ligt rond de 40miljoen maar het zal wel fors meer gaan worden ben ik bang. Maar aan de andere kant als deze speler in de 90 wordt is hij veel meer waard. volg hem al veel langer en baal lichtelijk dat ik hem niet al veel eerder gekocht heb ><

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-09 23:55

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Kan je bij offline multiplayer games (dus gewoon 2-4 man achter de TV) vaste spelers kiezen, net als online 11 vs 11? Je hebt dan 1 persoon die zegmaar de vrije keuze is, de rest heeft dan een vaste speler.

Ik weet dat dit in Fifa 10 wel kon, Fifa 11 volgens mij enkel nog via Be-a-pro, maar fifa 12 kan ik er niets over vinden.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veldkampj
L1nt schreef op maandag 14 januari 2013 @ 13:51:
[...]

Best onrealistisch eigenlijk.Je kunt dat ook een onrealistische vraagprijs vinden pissig worden.
Maar zoals ik al eerder schreef zitten er van die kleine dingen in career die het echte career gevoel onderuit halen :X
Het is onrealistisch ja, maar wil je het realistisch houden dan zouden dus de beste spelers rond hun 23e constant moeten vertrekken.
Er is voor mij ook een grens in hoeverre het realisme in het spel doorgevoerd moet worden.
Als mijn beste spelers constant zouden vertrekken op het moment dat ze goed beginnen te worden dan is de lol er snel vanaf iig.
Een van de redenen dat ik Fifa speel is omdat ik dan tenminste met Ajax de CL nog kan winnen. Iets waar ik in het echte leven geen rekening meer mee houd ooit nog een keer mee te maken.

Ik stoor me meer aan het feit dat de toernooiladder zwaar vercrackt is en dat ik soms tegendoelpunten krijg uit een uittrap omdat een van mijn backs op de achterlijn zn veter staat te strikken, of wat ie daar ook staat te doen.
Verwijderd schreef op maandag 14 januari 2013 @ 13:53:
[...]

heb nog geen 1 keer gehad dat mn speler ging zeuren dat ik een bad had geweigerd :P
zat net ff in de free agents lijst te kijken, 18 jaar overall 84 cam, dat is het wel waard om even transfer free binnen te halen. ( respawn van oude speler ofzo)

zit er wel over na te denken om de beste young player over te nemen van andere club, 18jaar, 88overall SP, waarde ligt rond de 40miljoen maar het zal wel fors meer gaan worden ben ik bang. Maar aan de andere kant als deze speler in de 90 wordt is hij veel meer waard. volg hem al veel langer en baal lichtelijk dat ik hem niet al veel eerder gekocht heb ><
Ik heb inderdaad ook al enkele respawns gezien bij de free agents, waaronder die van Vidic. Qua rating en leeftijd zit ie echter hetzelfde of zelfs lager dan talenten die ik al heb voor de verdediging dus die laat ik lopen.
Eigenlijk zijn die respawns wel zonde, aangezien hiermee het hele idee van talenten scouten en uit je jeugdopleiding halen weer teniet wordt gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

veldkampj schreef op maandag 14 januari 2013 @ 14:12:
[...]

Het is onrealistisch ja, maar wil je het realistisch houden dan zouden dus de beste spelers rond hun 23e constant moeten vertrekken.
Er is voor mij ook een grens in hoeverre het realisme in het spel doorgevoerd moet worden.
Als mijn beste spelers constant zouden vertrekken op het moment dat ze goed beginnen te worden dan is de lol er snel vanaf iig.
Een van de redenen dat ik Fifa speel is omdat ik dan tenminste met Ajax de CL nog kan winnen. Iets waar ik in het echte leven geen rekening meer mee houd ooit nog een keer mee te maken.

Ik stoor me meer aan het feit dat de toernooiladder zwaar vercrackt is en dat ik soms tegendoelpunten krijg uit een uittrap omdat een van mijn backs op de achterlijn zn veter staat te strikken, of wat ie daar ook staat te doen.

[...]

Ik heb inderdaad ook al enkele respawns gezien bij de free agents, waaronder die van Vidic. Qua rating en leeftijd zit ie echter hetzelfde of zelfs lager dan talenten die ik al heb voor de verdediging dus die laat ik lopen.
Eigenlijk zijn die respawns wel zonde, aangezien hiermee het hele idee van talenten scouten en uit je jeugdopleiding halen weer teniet wordt gedaan.
zolang je geen 2e team heb is het vrijwel onmogelijk om je talenten snel te laten debuteren.
Kan op een aantal posities het wel permitteren om zo n spelertje in te laten vallen, maar zo groeien ze natuurlijk nooit zo snel als eigenlijk zou kunnen.
zo heb ik na een tijdje noodgedwongen een cv talentje vast in de basis moeten zetten, was toen 76 nu 2 seizoenen verder is hij 86 maar dat wel met vrijwel elke wedstrijd spelen. Met een inval speler lukt dat dus nooit. Het verhuren heeft ook vrij weinig zin, of geen club wilt ze hebben, of ze spelen daar toch nooit. Beetje jammer eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veldkampj
Verwijderd schreef op maandag 14 januari 2013 @ 14:19:
[...]

zolang je geen 2e team heb is het vrijwel onmogelijk om je talenten snel te laten debuteren.
Kan op een aantal posities het wel permitteren om zo n spelertje in te laten vallen, maar zo groeien ze natuurlijk nooit zo snel als eigenlijk zou kunnen.
zo heb ik na een tijdje noodgedwongen een cv talentje vast in de basis moeten zetten, was toen 76 nu 2 seizoenen verder is hij 86 maar dat wel met vrijwel elke wedstrijd spelen. Met een inval speler lukt dat dus nooit. Het verhuren heeft ook vrij weinig zin, of geen club wilt ze hebben, of ze spelen daar toch nooit. Beetje jammer eigenlijk.
Valt op zich wel mee. Ik laat de talenten in bekerwedstrijden spelen, wedstrijden tegen teams als VVV en Zwolle en wedstrijden die kort voor of na een CL wedstrijd zijn.
Op die manier halen ze in een seizoen toch wel een wedstrijd of 15 (soms meer wegens blessures van basisspelers) en groeien ze bij mij gemiddeld alsnog met 4 a 5 punten.

Het verhuren zit wel erg slecht in elkaar inderdaad. Ik heb spelers met een salaris van 500 per week die bij clubs uit de onderste regionen makkelijk in de basis zouden staan.
Toch komt er niet 1 aanbieding binnen voor ze van dat soort clubs. Nee, dan staat ineens Real Madrid op de stoep voor een 17 jarige met een rating van 76 :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

veldkampj schreef op maandag 14 januari 2013 @ 14:12:
[...]

Mja bepaalde dingen kunnen ze wel beter regelen. Zoals ik op de vorige pagina zei. Ben vrijwel altijd basisspeler bij Arsenal maar toch rept men in het nieuws dat ik geen vaste basisplek heb.
Ook kan ik nooit aangeven waarom ik blijf of wil vertrekken.

En bij onrealistische tegenboden mag de speler ook best tegengas geven.

Ook jammer dat je met je BAP alleen in de basis kunt beginnen. Waarom niet op de bank? 70e minuut invallen en alleen dat spelen.
Ze zijn inmiddels wel zo ver dat je gewisseld kunt worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Verwijderd schreef op maandag 14 januari 2013 @ 14:19:
[...]
Ja idd. Dat vind ik ook wel frustrerend. Het jeugdteam met 15 en 16-jarigen ontwikkelt zich ook wel iets, maar wil je echt progressie boeken, dan moet je ze laten debuteren in het eerste. Vaak zet ik mijn talenten er bij bekerwedstrijden en bij de CL in om ritme op te doen, maar meestal is dat te weinig om de vorm lang vast te houden. Bij gebrek aan speeltijd verhuur ik ze dan, maar verder heb je ook niets aan die spelers. Je kunt die jeugdspelers wel in de basis zetten, maar dan gaan je topspelers klagen dat ze onvoldoende speeltijd krijgen... kortom het is nooit goed... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-05-2022
Ik heb nu al 2x gehad dat bij een wissel de naam in het beeld blijft staan. Deze gaat niet meer weg je moet het hele spel afsluiten om het weg te krijgen. Meerdere mensen hier last van ? ( PS3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17-09 22:56

Koppensneller

winterrrrrr

tweaker2010 schreef op maandag 14 januari 2013 @ 15:13:
[...]

Ja idd. Dat vind ik ook wel frustrerend. Het jeugdteam met 15 en 16-jarigen ontwikkelt zich ook wel iets, maar wil je echt progressie boeken, dan moet je ze laten debuteren in het eerste. Vaak zet ik mijn talenten er bij bekerwedstrijden en bij de CL in om ritme op te doen, maar meestal is dat te weinig om de vorm lang vast te houden. Bij gebrek aan speeltijd verhuur ik ze dan, maar verder heb je ook niets aan die spelers. Je kunt die jeugdspelers wel in de basis zetten, maar dan gaan je topspelers klagen dat ze onvoldoende speeltijd krijgen... kortom het is nooit goed... :X
Toch maar in de jeugdopleiding laten zitten dan :) Overigens groeien je jeugdspelers niet het hele jaar door, dat gebeurt alleen in de Youth squad update in mei van elk jaar (wel een flink aantal punten!). Het is dus niet handig om spelers in februari of maart over te hevelen naar je selectie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

veldkampj schreef op maandag 14 januari 2013 @ 14:32:
[...]

Valt op zich wel mee. Ik laat de talenten in bekerwedstrijden spelen, wedstrijden tegen teams als VVV en Zwolle en wedstrijden die kort voor of na een CL wedstrijd zijn.
Op die manier halen ze in een seizoen toch wel een wedstrijd of 15 (soms meer wegens blessures van basisspelers) en groeien ze bij mij gemiddeld alsnog met 4 a 5 punten.

Het verhuren zit wel erg slecht in elkaar inderdaad. Ik heb spelers met een salaris van 500 per week die bij clubs uit de onderste regionen makkelijk in de basis zouden staan.
Toch komt er niet 1 aanbieding binnen voor ze van dat soort clubs. Nee, dan staat ineens Real Madrid op de stoep voor een 17 jarige met een rating van 76 :')
heb nu 7 spelers van 19 tot 21 jaar met overall 80-87 te bedenken dat ze rond 16-17 uit het jeugdteam komen en dan zo rond de 70 zijn kan je wel zien dat ze niet al te snel groeien xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veldkampj
Verwijderd schreef op maandag 14 januari 2013 @ 15:50:
[...]

heb nu 7 spelers van 19 tot 21 jaar met overall 80-87 te bedenken dat ze rond 16-17 uit het jeugdteam komen en dan zo rond de 70 zijn kan je wel zien dat ze niet al te snel groeien xD
Veel sneller dan dat groeien zou ook niet hoeven toch? Anders zijn ze straks 20 en zitten ze al op 90 :P
Mijn grootste talent op het middenveld is 20 met een rating van 85 en heeft dat behaald met alleen de wedstrijden die ik eerder heb beschreven. Ik verwacht eigenlijk ook niet dat ie heel veel hoger zou zitten wanneer ik m vanaf zn 16e direct in de basis had gezet.
Ik heb een verdediger op zn 17e erin gegooid omdat ie hoge potentie heeft en omdat ik een leuk bedrag voor Moisander kon krijgen.
Inmiddels is ie 20 of 21 en heeft ook een score van 85.

Volgens mij is er gewoon een max aantal punten wat je talenten kunnen groeien per seizoen en is het misschien een combinatie van vorm, potentie en aantal gespeelde wedstrijden of ze dat aantal halen of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 18-09 11:15
Net weer een potje Seasons hoor...
Ik ga spelen met een gast die loopt te laggen als de pest... 80e minuut staat het 1-1 en is er een disconnect.. En ik heb de wedstrijd verloren! WTF! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-aul
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 05-07 16:45
Weet iemand toevallig hoe hoog Maher ongeveer wordt wanneer je hem iedere wedstrijd opstelt? Speel namelijk 4-3-3 met Eriksen, Maher en Vdvaart met de punt naar achteren. Maar heb ook Appelt, een supertalentje en eigenlijk is het sonde om hem niet te laten groeien maar kan niet kiezen wie ik er dan uit moet halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

P-aul schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 10:32:
Weet iemand toevallig hoe hoog Maher ongeveer wordt wanneer je hem iedere wedstrijd opstelt? Speel namelijk 4-3-3 met Eriksen, Maher en Vdvaart met de punt naar achteren. Maar heb ook Appelt, een supertalentje en eigenlijk is het sonde om hem niet te laten groeien maar kan niet kiezen wie ik er dan uit moet halen.
Ik zou Appelt proberen te verhuren. Maher wordt rond de 87, maar kan de 90 halen als zijn vorm super is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veldkampj
P-aul schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 10:32:
Hij is bij mij nu 92. Weet alleen ff niet meer zeker hoe oud. 23/24 ofzo volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• william89
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 15-09 12:25
Half jaar onderweg met City, bij de start Bale voor 24Mln. gekocht halverwege in de winterstop verkocht aan Barca voor 78,5Mln dat is kassa :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remcom00
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 18-07 15:43

Remcom00

hij is gek

Fuuuu, ondershat nooit je vijand :(.

Competitiewedstrijd tegen Arsenal gespeeld als West Ham United met een Carriere, 0-0 gelijk gespeeld.
Daarna een bekerwedstrijd tegen Torquay United, had er nog nooit van gehoord dus ik dacht, die kan ik wel winnen.
Even een andere keeper (72 ipv 71) er in gezet en een andere middenvelder, zodat die ook eens konden spelen.
Ik gelijk rushen en druk zetten als een malle zoals ik altijd doe tegen slechte teams, maar het wou maar niet lukken.
Ik dacht ff kijken hoe goed het team is, 1 ster, hé, waarom is het dan zo lastig?
Dus ik ga wat rustiger spelen, iets meer overspelen enzo, heel wat kansen gehad maar die k*t keeper hield alles tegen..
Tweede helft, ik schiet er een in, yay, dus iets meer op m'n verdedeging ingezet.
Komen ze opeens met een counter naar voren, ik laat mn keeper te vroeg uitkomen en boem, 1-1.
Dus, doorgespeeld, verlenging, geen doelpunten meer gevallen, penalty's, die verkracht ik finaal, uit de beker geknikkerd ;w.

hoidoei

Pagina: 1 ... 27 ... 33 Laatste