Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakjur
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 17-09 09:40

Tweakjur

Redacteur
Verwijderd schreef op zondag 09 december 2012 @ 21:39:
speel met Ajax en heb dit nu als 1e team.

ter Stegen \[89]
v. Rhijn \[87] Biset \[78] Alderweireld \[88] Boilesen \[82]
De Jong \[92] Casemiro \[90] Eriksen \[93]
Sulejmani \[90] Sigthorsson \[89] fischer \[91]
Eigenlijk vind ik dat soort semi-realistische teams wel het leukst... ik heb ooit, nadat ik Sulejmani en De Jong voor veel geld kon verkopen, besloten elke vorm van realisme te laten varen. Dat leidt bij Ajax na 2,5 seizoen tot dit (ik weet helaas de ratings niet uit mn hoofd):

Vermeer
Van der Wiel* \ Alderweireld \ Moisander \ Bale
Fellaini
Santi Cazorla \ Eriksen
Insigne \ Falcao \ Suarez

Voornaamste wissels: Djuricic, Fischer, Leali, Musa, Ludi, Schone, Denswil, Van Rhijn.

Ondertussen hebben oa. Neymar en Reus al een half jaar of jaar voor me gespeeld, waarna ik ze heb doorverkocht met (veel) winst.

* ik begon al voor de allereerste update denk ik, dus toen zat Van der Wiel nog bij Ajax.

(was voorheen JJJur, nickchange 4-8-2014)

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19-09 23:43

v8power67

Psn: Mausosaurus

Zo eindelijk fifa 13 gekocht voor pc.
Begon eraan en was erg leuk, gelijk carriere begonnen, begon bij willem II dacht is leuk vanaf laag opbouwen.
Werd gelijk uitgeleend, naja prima, zit nu in de zweedse comp.
Al met al leuk spelen, speel op semi-pro, want erboven wordt ik echt lettelijk hellemaal verrot gespeeld.
Maar merk nu laatste 3 wedstrijden dat ik met geen mogelijkheid kan winnen, mijn team spelers kunnen geen bal meer aannemen of hij springt van hun voeten,(speel btw met hele team ipv alleen mn pro) en ook kan ik geen mogelijkheid een counter tegen houden.....
Verloor net met 7-0. en kon echt hellemaal niets doen.
Heb alles voor die laatste 3 wedstrijden gewonnen, met soms wel 10-0, maar nu ineens is het echt onmogelijk....
Had dit ook al eens in fifa 12, maar een restart van de game verhielp dit vaak, maar nu niet meer.
Echt zo belachelijk hoe onrealistisch de AI is in fifa spellen :S :(

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-08 12:07

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

JJJur schreef op woensdag 12 december 2012 @ 15:33:
[...]
Eigenlijk vind ik dat soort semi-realistische teams wel het leukst... ik heb ooit, nadat ik Sulejmani en De Jong voor veel geld kon verkopen, besloten elke vorm van realisme te laten varen. Dat leidt bij Ajax na 2,5 seizoen tot dit (ik weet helaas de ratings niet uit mn hoofd):
[...]
Mooie selectie idd. Ik heb zelf de volgende selectie (na 1,5 jr). Eriksen heb ik voor veel geld verkocht.

Vermeer

Van Rhijn, Alderweireld, Kalas, Mbaye

Serero, Van Ginkel, Adryan

Narsingh, Muriel, Fischer

Op de bank heb ik oa: Babel, Sana, Moisander, Ake, Boilesen, Djuricic, Fernando, Andersen, Depay

Heb ook nog een tijdje Welliton gehad, maar in tegenstelling tot FIFA 12 speelde ie nu helemaal niet lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 18:26
ninc schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 20:26:
[...]

Ja, de tegenstander deed helemaal niets. Met uittrappen niets, in balbezit niets, opjagen ook niets. Gelukkig doet de computer je na een tijdje zelf forceren om uit te trappen, anders had je uren kunnen wachten.
Had daarom zodra ik weer balbezit had, maar gewacht totdat de tegenstander weer zelf zou gaan spelen, heb geen zin om lang te wachten terwijl de tijd stilstaat.

Zit nu in divisie 7, en ben 2x real madrid tegengekomen. Eerste keer verloren tweede keer in de 90ste minuut de gelijkmaker weten te maken. Probleem is dat ze de bal op Ronaldo geven en dan naar de goal rushen, zodra ik Ronaldo goed kon afstoppen, waren ze ook niet meer gevaarlijk.

Maar snap ook niet wat daar leuk aan is. Ik speel liever met een minder goed team dat ik leuk vind, dan met het beste van het beste te spelen ;)
Heel vervelend die mensen.

Ik speel zelf tegenwoordig altijd met het nationale team van Duitsland en eerder speelde ik altijd met het nationale team van Brazilie. Speelt niet verkeerd moet ik zeggen. Aan het alle ballen op Ronaldo verhaal vind ik ook niks aan. Wil toch niet alleen counteren ofzo. Speel liever met wat mooi combinatiespel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15-09 09:40
AMD1800 schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 11:51:
[...]

Heel vervelend die mensen.

Ik speel zelf tegenwoordig altijd met het nationale team van Duitsland en eerder speelde ik altijd met het nationale team van Brazilie. Speelt niet verkeerd moet ik zeggen. Aan het alle ballen op Ronaldo verhaal vind ik ook niks aan. Wil toch niet alleen counteren ofzo. Speel liever met wat mooi combinatiespel :)
Zit nu in divisie 5 (op de pc) en nu zijn de tegenstanders veel beter. Ze maken nu echt eens de kansen af:D Twee keer in de 90ste minuut de gelijkmaker weten te forceren, daarna weer potjes gewonnen ;) Ik speel via combinatiespel en balbezit en alleen wanneer ik 2-0 voorsta bijvoorbeeld, dan laat ik de tegenstander het spel maar maken.

Vaak genoeg gehad dat ik lekker bleef aanvallen, en dan bij counters de goals tegenkrijg. Als ze dan zelf het spel moeten maken, dan lukt het ze niet :9

Edit: net een seasons cup wedstrijd gespeeld. Met 6-5! gewonnen. Ik kwam steeds op achterstand tegen real madrid. Het was het standaard recept: Ronaldo speelt af, gaat diep, mijn verdedigers blijven staan of zijn te langzaam om er bij te komen en bam: goal.
Zo heeft hij 4 goals met cristiano ronaldo gemaakt en 1 met benzema. Ik daarentegen heb gescoord met robben, gomez3x, schweinsteiger en manduzic.
In de 119de minuut geeft Ribery de bal voor en met een gelukje werkt manduzic de goal binnen. Wat een wedstrijd was dat.

Heeft iemand tips hoe je het recept van een diepgaande Christiano Ronaldo kan afstoppen? Meestal scoor ik meer dan de tegenstander, maar de laatste tijd gaat het wat moeilijker.

[ Voor 28% gewijzigd door ninc op 14-12-2012 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-09 20:05
ninc schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 14:28:
[...]

Zit nu in divisie 5 (op de pc) en nu zijn de tegenstanders veel beter. Ze maken nu echt eens de kansen af:D Twee keer in de 90ste minuut de gelijkmaker weten te forceren, daarna weer potjes gewonnen ;) Ik speel via combinatiespel en balbezit en alleen wanneer ik 2-0 voorsta bijvoorbeeld, dan laat ik de tegenstander het spel maar maken.

Vaak genoeg gehad dat ik lekker bleef aanvallen, en dan bij counters de goals tegenkrijg. Als ze dan zelf het spel moeten maken, dan lukt het ze niet :9

Edit: net een seasons cup wedstrijd gespeeld. Met 6-5! gewonnen. Ik kwam steeds op achterstand tegen real madrid. Het was het standaard recept: Ronaldo speelt af, gaat diep, mijn verdedigers blijven staan of zijn te langzaam om er bij te komen en bam: goal.
Zo heeft hij 4 goals met cristiano ronaldo gemaakt en 1 met benzema. Ik daarentegen heb gescoord met robben, gomez3x, schweinsteiger en manduzic.
Steeds op achterstand komen in in de 119de minuut geeft Ribery de bal voor en met een gelukje werd manduzic de goal binnen. Wat een wedstrijd was dat.

Heeft iemand tips hoe je het recept van een diepgaande Christiano Ronaldo kan afstoppen? Meestal scoor ik meer dan de tegenstander, maar de laatste tijd gaat het wat moeilijker.
Je merkt als je UT gaat spelen dat je zoveel "pace" whores hebt... vind het een hele irritante manier van spelen en ook om tegen te spelen...

Je weet op een gegeven moment bij dat soort gasten dat zodra zij de bal hebben je volle sprint naar je eigen goal moet lopen. Op die manier blok ik de meeste counter en passes wel omdat er al een verdediger in zijn counter loopbaan staan.

en anders buitenspel tactic gebruiken. Nadeel daarvan is als je het fout doet is je hele verdediging weg!
Probeer het maar eens als je 0-4 achterstaat tegen zo'n speler.

Ook een tip, snel je keeper uitlaten komen! Vaak kunnen die gasten daar niet mee omgaan en raken ze in paniek. Ik laat me doelman uitkomen, als die in beeld is laat ik hem weer terug lopen. Gasten raken in paniek als ze de keeper zien dus schieten meteen een rechte bal. Keeper loopt echter alweer terug dus iets meer kans om rechte schoten op goal eruit te halen.

Ik speel vaak met Ajax en krijg nooit real madrid tegen (4de divisie nu). Heel vaak Moskou, Schalke, Sporting of een club uit Brazilie. Misschien zelf met minder "goed" team spelen in seasons?

[ Voor 5% gewijzigd door Vecodo op 14-12-2012 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
Vecodo schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 16:23:
[...]

Je merkt als je UT gaat spelen dat je zoveel "pace" whores hebt... vind het een hele irritante manier van spelen en ook om tegen te spelen...

Je weet op een gegeven moment bij dat soort gasten dat zodra zij de bal hebben je volle sprint naar je eigen goal moet lopen. Op die manier blok ik de meeste counter en passes wel omdat er al een verdediger in zijn counter loopbaan staan.

en anders buitenspel tactic gebruiken. Nadeel daarvan is als je het fout doet is je hele verdediging weg!
Probeer het maar eens als je 0-4 achterstaat tegen zo'n speler.

Ook een tip, snel je keeper uitlaten komen! Vaak kunnen die gasten daar niet mee omgaan en raken ze in paniek. Ik laat me doelman uitkomen, als die in beeld is laat ik hem weer terug lopen. Gasten raken in paniek als ze de keeper zien dus schieten meteen een rechte bal. Keeper loopt echter alweer terug dus iets meer kans om rechte schoten op goal eruit te halen.

Ik speel vaak met Ajax en krijg nooit real madrid tegen (4de divisie nu). Heel vaak Moskou, Schalke, Sporting of een club uit Brazilie. Misschien zelf met minder "goed" team spelen in seasons?
Dat ga ik dan ook maar doen. Maar dat iedereen real madrid pakt vind ik wel sneu:D Dan maar eens met PSV,Roda of andere clubjes spelen.
Ik zie btw ook dat je op de PC speelt, anders kunnen wij eens een friendly spelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:10
Verwijderd schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 13:26:
[...]

Ik had ook veel last hiervan. Ik had een experiabox v8 met een linksys router eraan maar dat had niet veel succes als ik xbox op de router had aangesloten. Heb nu een directe poort naar mijn experiabox en daarop de poorten van xbox forwarden zodat de firewall settings goed staan.

Wat ik gebruikte was http://forum.kpn.com/t5/G...-bij-glasvezel/td-p/41933

Hoop dat het helpt!
Hmmm, alle voorgaande edities en andere games had ik geen problemen, en ik zit via een CAT 5e kabel en had al alles PSN poorten open staan in de router. Ik heb nu de poorten in de bijgaande link handmatig in me router geklopt op de PS3 IP. Vanavond nog eens proberen. Bedankt voor deze eyeopener.

Link: https://help.ea.com/artic...should-i-open-for-fifa-13

Edit: Het heeft niet mogen helpen. :(

Edit: Na echt alles gedaan te hebben (Origin, EA account, FUT Web App, op de PC en PS3 in en uitloggen, modem/router reset, patchen, accounts heractiveren lijkt het probleem opgelost. :)

Edit: En nu nog wat potten proberen te spelen, en de problemen zijn weer terug. Instellingen staan allemaal goed. |:( :(

[ Voor 15% gewijzigd door Jumpman op 15-12-2012 00:08 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Heb je een Virtuele Prof en zoek je een club?
Voeg me dan toe op origin: darkhawkzz

We zijn meer opzoek naar:
-Een goede doelman
-2 goede centrale verdedigers
-Een middenvelder die goed kan passen

Wat moet je bemachtigen:
-Min rate: maakt niet uit zolang je maar goed speelt
-Niet ego
-Serieus

Groetjes Koen Feijs (darkhawkzz)

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2012 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeefHazard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 19:09
Ik ben net gepromoveerd naar de 7e divisie, dus dan die maar even veroveren. Eerst was ik nog gedegradeerd in de 8e, maar daarna heb ik flink geoefend in head to head match en nu merk ik dat het me allemaal veel beter af gaat. Ik speel meestal met PSG en dan houd ik de bal rustig in de verdediging of laag in 't middenveld, en wanneer de kans daar is komt er een hoge steekbal naar Zlatan, die 'm afmaakt. Wanneer ik een counter krijgj, echter, en mijn verdediger staat op gelijke hoogte met mijn tegenstanders aanvaller, wil ik snel naar hem switchen. Al doe ik dat, blijft 'ie heel even staan en gaat dan weer vol sprinten. Je begrijpt wel: Vroem, weg was die aanvaller. Hoe kan ik dit het best voorkomen?

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:48

Koppensneller

winterrrrrr

Er is een instelling in controller settings die auto switching move assistance heet. Die zorgt ervoor dat de speler nog eventjes zijn loopactie doorzet zodat jij tijd hebt om dat pookje de andere kant op te drukken :)

Ik heb een vraagje over Career Mode: je hebt als manager een beperkte hoeveelheid geld voor contracten, maar dat lijkt niet minder te worden als ik een goal bonus (aanvaller) of clean sheet bonus (verdediger) in het contract opneem. Wat is het nadeel van die opties? Want het lijkt mij geen geld te kosten, maar voor de speler is het natuurlijk wel gunstig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
@Ninc: Mooi dat je van Real hebt gewonnen! Ik heb gisteren zelf de hele dag met Real gespeeld. Toch eens kijken of het nou echt een supervoordeel heeft. Het grootste voordeel zit hem toch in Ronaldo en voor de rest maakt het eigenlijk niet heel veel uit. Heb de cup ook maar 1 keer gewonnen. Vanaf vandaag gewoon maar weer met het Duitse nationale team :P

Hier trouwens wat over het uit laten komen van de keeper. Het is heel belangrijk dat je de keeper niet te ver uit laat komen, anders gaat de tegenstander misschien wel lobben. Of de tegenstander doet 1 stapje opzij en trapt de bal zo het doel in.

[ Voor 30% gewijzigd door AMD1800 op 16-12-2012 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
AMD1800 schreef op zondag 16 december 2012 @ 12:39:
@Ninc: Mooi dat je van Real hebt gewonnen! Ik heb gisteren zelf de hele dag met Real gespeeld. Toch eens kijken of het nou echt een supervoordeel heeft. Het grootste voordeel zit hem toch in Ronaldo en voor de rest maakt het eigenlijk niet heel veel uit. Heb de cup ook maar 1 keer gewonnen. Vanaf vandaag gewoon maar weer met het Duitse nationale team :P

Hier trouwens wat over het uit laten komen van de keeper. Het is heel belangrijk dat je de keeper niet te ver uit laat komen, anders gaat de tegenstander misschien wel lobben. Of de tegenstander doet 1 stapje opzij en trapt de bal zo het doel in.
Heb ook een paar keer Real gepakt, maar de eerste ronde win ik 1-0 om in de tweede ronde altijd te verliezen. Meestal gebeurd dat door een knullige counter die er dan in gefrommelt wordt.

Maar ik heb iets nieuws geprobeerd: Internazionale en dan de witte uitshirts selecteren. Ik heb zo al 4 potjes gespeeld tegen bijvoorbeeld Arsenal, Man United, Dortmund etc. en nog geen Real gehad.
Zo het soms kunnen doordat ik een wit shirt selecteer ik dan de Real gastjes ontloop die voor Real kiezen met hun thuis-shirt? Zou wel een oplossing zijn voor het altijd tegen Real te moeten spelen.

Ik verdedig nu meer met de keeper mee (effe gekeken naar je youtube filmpje) en verdedig nu beter. Kwam laatst 0-1 achter tegen Man United, maar wist snel 1-1 te maken om daarna mn verdediging solide te krijgen en tot 3-1 uit te lopen. Niet het beste team, maar sluit toch meer aan bij mijn speelstijl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakakaizoku
  • Laatst online: 17-09 10:27
ninc schreef op zondag 16 december 2012 @ 18:10:
[...]

Heb ook een paar keer Real gepakt, maar de eerste ronde win ik 1-0 om in de tweede ronde altijd te verliezen. Meestal gebeurd dat door een knullige counter die er dan in gefrommelt wordt.

Maar ik heb iets nieuws geprobeerd: Internazionale en dan de witte uitshirts selecteren. Ik heb zo al 4 potjes gespeeld tegen bijvoorbeeld Arsenal, Man United, Dortmund etc. en nog geen Real gehad.
Zo het soms kunnen doordat ik een wit shirt selecteer ik dan de Real gastjes ontloop die voor Real kiezen met hun thuis-shirt? Zou wel een oplossing zijn voor het altijd tegen Real te moeten spelen.
Nee, ik heb ook wel eens wedstrijden gehad met rood vs rood of wit vs wit, het garandeert in ieder geval niks.

PSN: bakakaizoku - WoW: Thiccblonde (GM of Phoenix Ascension) @ Twisting-Nether

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
Koppensneller schreef op zondag 16 december 2012 @ 09:36:
Er is een instelling in controller settings die auto switching move assistance heet. Die zorgt ervoor dat de speler nog eventjes zijn loopactie doorzet zodat jij tijd hebt om dat pookje de andere kant op te drukken :)

Ik heb een vraagje over Career Mode: je hebt als manager een beperkte hoeveelheid geld voor contracten, maar dat lijkt niet minder te worden als ik een goal bonus (aanvaller) of clean sheet bonus (verdediger) in het contract opneem. Wat is het nadeel van die opties? Want het lijkt mij geen geld te kosten, maar voor de speler is het natuurlijk wel gunstig.
Hmm, heb die auto switching move eens op laag gezet, eens kijken of dat helpt.
Worden die bonussen niet op het laatst van het seizoen uitgekeerd? Ik heb ze zelf nooit gebruikt, altijd in de angst dat ik die spits een goal bonus geeft en hij als een malle begint te scoren.
bakakaizoku schreef op zondag 16 december 2012 @ 18:14:
[...]
Nee, ik heb ook wel eens wedstrijden gehad met rood vs rood of wit vs wit, het garandeert in ieder geval niks.
Hmm, dat zal dan lekker spelen als je gelijkkleurige shirts hebt. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Beide gelijke kleuren heb ik alleen bij een derde keus shirt, nooit bij uit- of thuisshirt.
De kans bestaat wel dat wanneer je tegenstander z'n 3e keus gebruikt dat die weer gelijk is aan jou uit- of thuisshirt.
Als ik in m'n witte uitshirts speel, doe ik meestal, kom ik nooit Ajax tegen in het thuisshirt maar wel met uitshirts.

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LoneRanger schreef op zondag 16 december 2012 @ 19:19:
Beide gelijke kleuren heb ik alleen bij een derde keus shirt, nooit bij uit- of thuisshirt.
De kans bestaat wel dat wanneer je tegenstander z'n 3e keus gebruikt dat die weer gelijk is aan jou uit- of thuisshirt.
Als ik in m'n witte uitshirts speel, doe ik meestal, kom ik nooit Ajax tegen in het thuisshirt maar wel met uitshirts.
als je met denemarken speelt is het thuis tenue rood + witte broek, uit rood shirt + rode broek,
speel je tegen noorwegen hebben zij ook zoiets. dus dat is wel hopeloos kut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steefmeister
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 19-09 21:38
Ik speel carrière en mijn speler werd in het vorige seizoen uitgeleend aan een Engelse derdeklasser. Daar werd ik topscoorder en speler van het seizoen. Toen keerde mijn speler terug naar FC Twente om daar wat lekker goaltjes te scoren. Het maakt ook niet uit hoevaak ik scoor met mijn speler bij Twente in een wedstrijd; ik word altijd gewisseld in de 60e minuut. Hebben meer mensen hier last van? Ik vind het wel irritant want ik wil graag het seizoen afmaken bij Twente, terwijl ook clubs als Madrid en Chelsea mijn speler willen overnemen, maar dat vind ik dan weer niet zo leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 17 december 2012 @ 08:55:
[...]

als je met denemarken speelt is het thuis tenue rood + witte broek, uit rood shirt + rode broek,
speel je tegen noorwegen hebben zij ook zoiets. dus dat is wel hopeloos kut.
En je speelt vaak met Denemarken en komt altijd/vaak Noorwegen tegen?
Noorwegen uit is wit shirt met donkerblauwe broek toch, als je dan Denemarken thuis kiest zou het geen probleem moeten zijn?
De restricties zetten op gelijk aantal sterren en dan met landenteams spelen lijkt me sowieso vrij kansloos met Denemarken, ook Polen en Zwitserland b.v. spelen met rood en wit in de tenue's, allemaal 4 sterren als ik me niet vergis.
Denk dat er ook relatief weinig mensen met landenteams spelen dus dan is er ook weinig keuze voor het "matchmaking" mechanisme.

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
@Ninc: ik heb dat ook heel vaak. Dat iemand er weer zo'n balletje intrapt die tegen de keeper aan werd geschoten. En dan krijg ik het natuurlijk juist weer niet voor elkaar om een tegengoal te maken.

Misschien werkt je truc met de shirts wel enigzins. Ik heb alleen al wel met een lichtblauw shirt tegen iets donkerder blauwe shirts moeten spelen, dus, het zal niet altijd helpen. Is trouwens ook wel irritant dat de scheidsrechter soms exact dezelfde kleur shirt aan heeft als de spelers....

Mooi dat het keepfilmpje je heeft geholpen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
AMD1800 schreef op maandag 17 december 2012 @ 19:51:
@Ninc: ik heb dat ook heel vaak. Dat iemand er weer zo'n balletje intrapt die tegen de keeper aan werd geschoten. En dan krijg ik het natuurlijk juist weer niet voor elkaar om een tegengoal te maken.

Misschien werkt je truc met de shirts wel enigzins. Ik heb alleen al wel met een lichtblauw shirt tegen iets donkerder blauwe shirts moeten spelen, dus, het zal niet altijd helpen. Is trouwens ook wel irritant dat de scheidsrechter soms exact dezelfde kleur shirt aan heeft als de spelers....

Mooi dat het keepfilmpje je heeft geholpen. :)
Heb het nog meer getest: ik continu in wit uitshirt gespeeld, en nooit meer Real Madrid tegengekomen in 10 potjes. Ik kies 1 keer een blauw shirt, en mijn tegenstander is weer real madrid. Dus volgens mij werkt dit wel. (althans op de PC versie dan ;) )

Word nu wel gefrustreerd... ik verzorg mijn positiespel goed en val aan in vlagen... ik krijg kansen en maak die niet af (dat ben ik wel gewend) maar dan komen ze met die pace players 1 keer door mijn verdediging en maken ze meteen een goal. Om daarna uitgebreidt te juichen en de herhaling helemaal te laten zien. Als je daarna nog meer gaat aanvallen, krijg je meestal de 0-2 tegen en is het helemaal gedaan.
Of je krijgt een onmogelijke goal tegen, zo mis ik een open kans voor goal, om vervolgens door een afstandschot van Rooney em erin gepegeld te krijgen.

Commentaar is dan: Leer Fifa spelen, maarja, als je in divisie 3 zit (PC) dan mag je toch verwachten dat niet iedereen maar laf op de counter wacht om met pace spelers eruit te komen. Heb nu vaker moeten stoppen met fifa omdat ik me erg begin op te winden als je domineert en dan zo een k*t goal tegenkrijgt.

Van mij mogen ze ook die goal celebrations en herhalingen uit de online modus slopen. Het wordt toch alleen maar gebruikt om de tegenstander maximaal op te naaien. Ook als de wedstrijd is gespeeld heb je soms van die mensen die uitgebreid het handen schudden en de herhalingen laten zien.... arrrgghh :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
@ninc: Ja, dat soort gastjes kom ik ook vaak tegen (ik ben momenteel ook nog level 3 op de pc :P ). En ik heb ook extreem vaak goals gemist en ja, ook open goal. Daarom ben ik nu toch maar weer begonnen met het oefenen met de skill games. De advanced shooting vind ik al moeilijk daar en die challenge bij het gewone schieten, nadat je het gouden level hebt gehaald. Ik denk dat het een stuk beter gaat als dat beter gaat. Misschien kun jij dat ook proberen. Misschien dat er op het gebied van de skill games ook nog wel filmpjes op youtube staan.

[ Voor 4% gewijzigd door AMD1800 op 17-12-2012 23:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickjehh
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 15-09 16:55
Het is inderdaad behoorlijk frustrerend als je continu die beginfilmpjes en die uitgebreide juichfilmpjes moet bekijken, vooral na afloop. Ik vind dat als de wedstrijd is afgelopen je niet gedwongen moet worden om te wachten totdat je tegenstander op z'n knopjes drukt.

Begin nu wel de smaak weer te pakken te krijgen na een tijd van continu loss streaks te heben gehad. Met FIFA 12 zat ik continu rond divisie 2/3 en tot op heden is het me niet gelukt om uit divisie 5 te komen met FIFA 13 op de PS3. Toen ik begon met FIFA 13 ben ik in 1 rechte lijn 5 keer gepromoveerd en daarvan 4 keer kampioen geworden (iets van 27 wins, 4 draws en 5 losses). Toen begon de ellende en degradeerde ik ineens terug naar divisie 7 met ontzettend veel losses (geen idee hoe dat kan). Maar nu heb ik de stijgende lijn weer te pakken en ben ik met 8 wins uit de laatste 10 wedstrijden hard op weg naar divisie 4. Meer mensen die iets soortgelijks hebben meegemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Mijn nieuwste online goals montage :) :
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=sqWiqA6V4IM]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Hmmm, mijn probleem heeft zicht verplaatst.

Infrastructuur:
Zyxel P-2812HNU-F1 (uPNP Staat aan) -> UTP CAT 5E -> Sony PS3 320GB - FIFA 13

Scenario:
De game is opgestart bij online geeft deze Firewall Open (Groen).
Ik speel wat (zo'n twee) potten, en wordt gedisconnect met EA en niet van PSN.
Bij online geeft de Firewall nu Middelzwaar (Oranje) aan.

Er staan geen andere apparaten aan die gebruik maken van de Internetverbinding, deze zijn in de tussentijd ook niet aan of aan/uit geweest.

Bij EA klagen heeft geen zin. Voorheen heb ik alle voorgaande FIFA's op dezelfde PS3 moeiteloos online gespeeld, met geen enkele andere game heb ik geen problemen (ook niet met BF3). wat kan ik nog doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veldkampj
  • Laatst online: 29-04-2022
Jumpman schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 14:12:
Hmmm, mijn probleem heeft zicht verplaatst.

Infrastructuur:
Zyxel P-2812HNU-F1 (uPNP Staat aan) -> UTP CAT 5E -> Sony PS3 320GB - FIFA 13

Scenario:
De game is opgestart bij online geeft deze Firewall Open (Groen).
Ik speel wat (zo'n twee) potten, en wordt gedisconnect met EA en niet van PSN.
Bij online geeft de Firewall nu Middelzwaar (Oranje) aan.

Er staan geen andere apparaten aan die gebruik maken van de Internetverbinding, deze zijn in de tussentijd ook niet aan of aan/uit geweest.

Bij EA klagen heeft geen zin. Voorheen heb ik alle voorgaande FIFA's op dezelfde PS3 moeiteloos online gespeeld, met geen enkele andere game heb ik geen problemen (ook niet met BF3). wat kan ik nog doen?
Goeie vraag. Ik heb het zelf ook vrijwel elke keer dat ik FIFA speel.
Speel zelf eigenlijk nooit online en alleen Carriere, maar na een aantal wedstrijden krijg ik idd ook de melding dat de verbinding met EA is verbroken en loop dus regelmatig een hoop punten mis.
Er zijn een hoop mensen die er (terecht) over klagen maar tot op heden is er nog geen oplossing blijkbaar.

Sowieso waren (en zijn) er een hoop problemen met deze editie.
Zelf complete freezes gehad op het moment dat ik contracten wou verlengen, spelers wou (ver)kopen of verder wou dan een bepaalde datum.
Dat is inmiddels allemaal verholpen, maar het probleem met de toernooiladder bestaat nog steeds. Wedstrijden verschuiven regelmatig van links naar rechts (en andersom) en ik heb het afgelopen seizoen voor de 2e keer gehad dat ik een halve finale won, maar mijn tegenstander in de finale terecht kwam.
Ik heb me er inmiddels bij neergelegd en weet voor mezelf vrij zeker dat ik nooit, nooit meer een FIFA aanschaf op de release datum maar de eerste maanden op internet de reacties ga volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Die tactiek hanteren heeft ook nadelen. FIFA (op de consoles) kost vaak in de presale of op de dag van release wel ergens € 38,00/€ 44,00, en daarna +/- € 50,00 of meer totdat EA in maart de prijs naar € 29,95 verlaagd. Zes weken wachten resulteert dus vaak in hogere prijs. Niet heel schokkend, maar ik wil altijd meteen beginnen voor een mooie prijs en verwacht dat het goed werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veldkampj
Jumpman schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 16:04:
Die tactiek hanteren heeft ook nadelen. FIFA (op de consoles) kost vaak in de presale of op de dag van release wel ergens € 38,00/€ 44,00, en daarna +/- € 50,00 of meer totdat EA in maart de prijs naar € 29,95 verlaagd. Zes weken wachten resulteert dus vaak in hogere prijs. Niet heel schokkend, maar ik wil altijd meteen beginnen voor een mooie prijs en verwacht dat het goed werkt.
Dat is dan jammer van die paar euro, maar als het me de frustratie scheelt van de afgelopen release dan heb ik het er graag voor over.
Je zegt het heel goed: je verwacht dat het werkt. Die verwachting hadden we allemaal, echter heeft EA heel erg goed zn best gedaan om het vertrouwen weg te nemen.
Wat ik persoonlijk nog het ergst vind is het feit dat onderdelen die voorheen prima functioneerden nu gewoonweg labiel zijn (online) en dat het erop lijkt dat nieuwe features niet/nauwelijks getest zijn.
Ik ben zelf software developer en snap dat je nooit alles in 1x foutloos krijgt, maar de bugs die o.a. in de toernooiladder zitten zijn schrikbarend. Je hoeft niet eens een volleerd tester te zijn om deze bugs te vinden.
Toch zitten ze er op wonderbaarlijke wijze in en zijn ze zelfs nog steeds niet gepatched.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
AMD1800 schreef op maandag 17 december 2012 @ 23:13:
@ninc: Ja, dat soort gastjes kom ik ook vaak tegen (ik ben momenteel ook nog level 3 op de pc :P ). En ik heb ook extreem vaak goals gemist en ja, ook open goal. Daarom ben ik nu toch maar weer begonnen met het oefenen met de skill games. De advanced shooting vind ik al moeilijk daar en die challenge bij het gewone schieten, nadat je het gouden level hebt gehaald. Ik denk dat het een stuk beter gaat als dat beter gaat. Misschien kun jij dat ook proberen. Misschien dat er op het gebied van de skill games ook nog wel filmpjes op youtube staan.
Heb de meeste skill games al voltooid, behalve een paar gouden versies. Maar ik merk dat ik het steeds minder gaat. Verdedigen gaat moeizamer, kansen mis ik te vaak etc.
Ik heb maar net weten te handhaven in divisie 3 (13 punten gehaald van de 12 die ik nodig had om erin te blijven)
Kan soms nog gelijkmaken, maar vaak genoeg gaat het na de 0-1 mis en gaan de goaltjes er makkelijk in. Denk dat ik mijn plafond heb bereikt, of ik moet gaan oefenen op corners om daar eens wat rendement uit te halen. Word vaak genoeg geklopt door Lewandowski in de lucht 8)7

Ik ben maar aan het wisselen van teams om te kijken wat nu echt fijn speelt... schijnt dat iedereen online 4-2-3-1 speelt, maar dat is niet echt mijn ding, maarja het is wel nodig om de verdediging wat te boosten. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
@ninc: Als het niet goed gaat, helpt het even spelen van het spel ook wel eens. :) Als je weer even je skillgames oefent, zul je waarschijnlijk wel weer iets beter gaan schieten. Misschien toch maar eens doen, om te kijken of het nog wel lukt.

Ik speel zelf met de opstelling 4-1-2-1-2. Dat is zo'n ruitopstelling. Werkt eigenlijk altijd al goed bij mij. Als ik met "4-3-3 aanvallend" speel, gaat het na een tijdje toch snel bergafwaards. Speel ik toch liever met

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marapuru
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20:54

marapuru

db.

Pfoe ik ben er zo langzamerhand wel een beetje moe van geworden. Ik speel al een paar jaar Fifa, daarvoor was ik PES aanhanger. Nu haalde ik met veel gemak divisie 7, maar ik lijk maar niet verder te komen. Het lukt me meestal wel om vroeg in de wedstrijd te scoren, maar vervolgens stormen de tegenstanders over mij heen en lijk ik er nooit meer echt uit te komen.

Mijn verdediging lijkt zo lek als een mandje te zijn terwijl er bij de tegenstander altijd 10 man lijken te verdedigen. Heeft iemand wat tips om mijn spel een beetje bij te schaven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneUp
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-05-2024
mrmali schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 23:28:
Mijn verdediging lijkt zo lek als een mandje te zijn terwijl er bij de tegenstander altijd 10 man lijken te verdedigen. Heeft iemand wat tips om mijn spel een beetje bij te schaven?
Hier heb ik ook vaak last van, of in ieder geval dit idee heb ik ook.

Ik had nog een vraagje over de “snelle tactieken” die je met je pijltjes toetsen aan kunt zetten. Wanneer je bijvoorbeeld kiest voor counteren, staat deze tactiek voor de rest van de wedstrijd ingesteld? Of alleen dat moment? En met welke tactieken werken jullie meestal?

People are just like trees. They fall down when you hit them mutiple times with an axe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zmokkie
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22-05 10:31
Ik speel alleen maar online seasons met AC Milan. Ik ben op 4,5 ster gaan spelen omdat ik geen zin had om alleen maar tegen Real Madrid te spelen. Maar op 4,5 ster speelt iedereen met Dortmund dus dat begint ook wel saai te worden. Nu las ik de tip om met een wit uitshirt te spelen met een 5 sterren team en dat je dan Real niet (of soms) tegenkomt. Kan iemand dit bevestigen en heeft er iemand nog tips voor een goed team (5 sterren, wit shirt) om seasons mee te spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
mrmali schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 23:28:
Met verdedigen gewoon de A knop afstand houden (en met de linkerstick kan je alvast een bepaalde kant afdekken) en met LT (kan zijn dat het bij jou anders is, ik stel het meestal anders inXD ) laat ik een CPU druk zetten op de tegenstander. Wanneer die gaat lopen dan sla ik toe met x en kan ik verder.

Verder moet je nooit, maar ook nooit blind op de man met de bal afrennen. 9/10 keer houdt ie in/draait ie weg en heb je een man minder. Een andere opstelling kan ook helpen. 4-3-3 is geweldig van divisie 10 t/m 6, maar daarna wordt het toch wat riskanter.
OneUp schreef op woensdag 19 december 2012 @ 08:42:
[...]

Hier heb ik ook vaak last van, of in ieder geval dit idee heb ik ook.

Ik had nog een vraagje over de “snelle tactieken” die je met je pijltjes toetsen aan kunt zetten. Wanneer je bijvoorbeeld kiest voor counteren, staat deze tactiek voor de rest van de wedstrijd ingesteld? Of alleen dat moment? En met welke tactieken werken jullie meestal?
Van de pijl naar onderen heb ik zelf niet veel effect gemerkt. Met pijltje naar boven werkt alleen op bepaalde momenten. Dus als je de bal niet hebt en duwt op naar boven en selecteert dan bijvoorbeeld: Met team drukken, dan zet je hele team druk totdat je weer de bal in bezit hebt.
Als je zelf in balbezit bent, en je drukt op naar boven en dan CV mee naar voren, dan gaat de CV meteen naar voren, totdat je je balbezit kwijt bent.

Van die tactieken met pijltje naar beneden heb ik zelf niet al te veel effect gemerkt. Meestal als ik Barcelona pak staat Hoge druk wel geactiveerd bij mij, maar is na verloop van tijd weg.
Zmokkie schreef op woensdag 19 december 2012 @ 10:24:
Ik speel alleen maar online seasons met AC Milan. Ik ben op 4,5 ster gaan spelen omdat ik geen zin had om alleen maar tegen Real Madrid te spelen. Maar op 4,5 ster speelt iedereen met Dortmund dus dat begint ook wel saai te worden. Nu las ik de tip om met een wit uitshirt te spelen met een 5 sterren team en dat je dan Real niet (of soms) tegenkomt. Kan iemand dit bevestigen en heeft er iemand nog tips voor een goed team (5 sterren, wit shirt) om seasons mee te spelen?
Ik heb het nu vaak genoeg geprobeerd op de PC en steeds als ik een blauw/rood etc. shirt pak, krijg ik real madrid 9/10 keer. Pak ik zelf een wit uitshirt, dan krijg ik 4/10 keer Dortmund, 4/10 keer man united en 1/10 dan soms city/PSG etc. Vind het dus leuker om tegen die tegenstanders te spelen. Het kan soms wel eens voorkomen dat je als je bijvoorbeeld juventus bent (wit zwart shirt) je dan een tegenstander krijgt met ook een wit combinatieshirt, wat je dus pijn doet aan de ogen 8)

Een goed team kan ik je niet geven. Ik wissel zelf te vaak van ander team om te kijken welke het fijnst bij mij past. Real madrid is een goed team, maar ik moet die club niet en vind de speelstijl ook niet geweldig. Dus het moet voor mij en en zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zmokkie
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22-05 10:31
Bedankt voor je reactie. Ik wil ook niet met Madrid spelen. Welk team pak jij dan met een wit shirt? Als je bijvoorbeeld Inter neemt in het witte uitshirt, heb je dan ook kans om tegen 4,5 ster teams te spelen? Als ik namelijk met AC Milan (4,5 ster) speel kom ik best vaak tegen PSG die 5 sterren heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-09 21:24

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Ik zou zeggen dat het sowieso van de pot gerukt is dat je gematcht wordt op basis van shirt-kleur 8)7. Waarom kun je niet gewoon zelf kiezen hoe het andere team eruit ziet?

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
Ik speel vaker met Inter, en Chelsea heeft ook een wit(achtig) shirt dacht ik. Vaak genoeg kom ik dan tegen Dortmund, Man united te spelen.
Op de PC kan je natuurlijk ook alleen tegenstanders selecteren die dezelfde sterrenniveau hebben. Als ik Roda pak bijvoorbeeld, zet ik clubs op beperkt. Zo voorkom ik dat ik tegen Barca, Real, Man united moet spelen als er geen tegenstanders zijn :D

Vind het ook raar dat het zo werkt. Maar als je dus zoals ik zei een wit-zwart shirt hebt, dan wordt je soms gematched met iemand met een wit shirt. Niet erg fijn dus.
Ben er ook maar toevallig opgekomen om ook een wit shirt te gebruiken. Wil ik eens tegen real madrid: dan gewoon shirt. Wil ik tegen man united/dortmund/ een ander team: dan pak ik zelf een wit shirt. Wonderbaarlijk werkt dit, haha :D

Heb maar wat tutorials op youtube bekeken hoe ik beter kan verdedigen in de lucht en hoe ik corners moet nemen. Dat maar eens gaan oefenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakjur

Tweakjur

Redacteur
Ik speel online met Atlético Madrid (Arda Turan en Adrián op de vleugels en Falcao in het midden, genieten!) en kom dan meestal tegenover Dortmund, PSG, Arsenal... dat kaliber met name. Is prima te doen, al vind ik Arsenal lastig.. allemaal snel en behendige mannetjes, moeilijk af te stoppen soms. Maar hey, dat is voetbal.

Irirtanter vind ik dat ik van de 15 punten die ik in mn laatste seizoen gehaald heb, er volgens mij 12 door quitters zijn gedoneerd die het bij 2-0 niet meer nodig vonden zich verder in te spannen.

Weet niet hoor.. maar de wedstrijden die ik met 2-3 alsnog win na 2-0 achterstand zijn mijn favoriete momenten in FIFA. Snap echt niet wat dat soort gasten bezielt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:29
dan moet je langer spelen, dan verlies je ook wat vaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veldkampj
JJJur schreef op woensdag 19 december 2012 @ 15:22:
Ik speel online met Atlético Madrid (Arda Turan en Adrián op de vleugels en Falcao in het midden, genieten!) en kom dan meestal tegenover Dortmund, PSG, Arsenal... dat kaliber met name. Is prima te doen, al vind ik Arsenal lastig.. allemaal snel en behendige mannetjes, moeilijk af te stoppen soms. Maar hey, dat is voetbal.

Irirtanter vind ik dat ik van de 15 punten die ik in mn laatste seizoen gehaald heb, er volgens mij 12 door quitters zijn gedoneerd die het bij 2-0 niet meer nodig vonden zich verder in te spannen.

Weet niet hoor.. maar de wedstrijden die ik met 2-3 alsnog win na 2-0 achterstand zijn mijn favoriete momenten in FIFA. Snap echt niet wat dat soort gasten bezielt..
Eigenlijk zouden ze die hele quit optie eruit moeten halen na de 5e minuut. Gezien de opstarttijd van FIFA denk je dan wel 3x na voordat je ermee stopt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Als je merkt dat je kansloos bent dan is doorspelen nog irritanter ;)

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
veldkampj schreef op woensdag 19 december 2012 @ 16:39:
[...]

Eigenlijk zouden ze die hele quit optie eruit moeten halen na de 5e minuut. Gezien de opstarttijd van FIFA denk je dan wel 3x na voordat je ermee stopt :P
Op de ps3 en xbox360 wel ja. Een vriend van me heeft een ps3, en niet normaal hoelang je daar moet wachten totdat fifa eindelijk gestart is en hoelang het wel niet duurt voordat je een potje kan starten. Op de PC is supersnel, niet normaal.
Als je dus op de PC alt+F4 doet, ben je binnen een paar seconden weer back in the game.

Zelf heb ik er geen bezwaar tegen als ze disconnecten => lekkere makkelijke punten voor mij. Minder was het toen ik met 2-0 voorstond, ik deze wedstrijd moest winnen om kampioen te worden en dan ineens de melding krijg: Je spel loopt niet meer synchroon en bam, disconnect zonder punten te krijgen, maar wel 1 wedstrijd aftrek. Dat was minder. :(

Net effe een potje gespeeld met Arsenal tegen AC Milan. Alles gaat goed, de keeper van AC milan trapt uit, over mijn verdediging heen en die gast lobt over mijn verdediger heen naar een ander en scoort. Daarna nog een paar kansen gehad om de 1-1 te maken, maar ik faal hopeloos voor goal. Zo verloren met 0-1 door een lullig momentje, maarja.
Heb met messi geoefent op afmaken, maar daar mis ik ook alle kansen. Lijkt wel of mijn pookje standaard of net naast de goal mikt, of precies op de paal. Irritant 8)7

Edit: Gepromoveerd naar divisie 2. 3x gewonnen met 2-0 in divisie 3 en nu zelfs met kopballen:D Ook een wedstrijd tegen Real waarin ik in de 90ste minuut de gelijkmaker maak. Heerlijk gevoel :D
Nu mijn eerste wedstrijd in divisie 2: Man City(ik) tegen Man United. 0-1 in de 10e minuut rooney. Maak in de 50ste minuut gelijk, krijg een penalty tegen (daar moeten ze echt verbeteringen in aan brengen. aanvaller loopt tegen je op en je krijgt overtreding tegen) en penalty overgeschoten. Kijken of ik me kan handhaven in divisie 2 ;)

[ Voor 15% gewijzigd door ninc op 20-12-2012 16:09 ]

• rickertsnaak
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Ik speel nu in DIv. 1 met Seasons. Speel al m'n wedstrijden met Ajax, hele uitdaging maar dat zijn altijd wel de leukste potjes! Is het mogelijk om een keer tegen bijv AC Milan of PSG te spelen in online Seasons? Of matcht Fifa 13 je altijd met ook een 4 sterrenteam als Ajax? Lijkt me nice om keer te proberen Real te verslaan :)

• bakakaizoku
  • Laatst online: 17-09 10:27
rickertsnaak schreef op donderdag 20 december 2012 @ 17:49:
Ik speel nu in DIv. 1 met Seasons. Speel al m'n wedstrijden met Ajax, hele uitdaging maar dat zijn altijd wel de leukste potjes! Is het mogelijk om een keer tegen bijv AC Milan of PSG te spelen in online Seasons? Of matcht Fifa 13 je altijd met ook een 4 sterrenteam als Ajax? Lijkt me nice om keer te proberen Real te verslaan :)
Je kan het als ik het goed herinner bij customization uitschakelen dat hij rekening houdt met jouw teamsterkte.

PSN: bakakaizoku - WoW: Thiccblonde (GM of Phoenix Ascension) @ Twisting-Nether

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
@Ninc: Gefeliciteerd! En je schijnt ook nog eens jarig te zijn vandaag. Daarvoor ook gefeliciteerd natuurlijk.

Ik ben er weer klaar mee. Ondanks dat ik hard geoefend heb met de skill games, komt er alsnog weer vrijwel niks terecht van scoren. En ja, zo blijf je dus niet in divisie 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-09 21:24

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

ninc schreef op woensdag 19 december 2012 @ 17:32:
Op de ps3 en xbox360 wel ja. Een vriend van me heeft een ps3, en niet normaal hoelang je daar moet wachten totdat fifa eindelijk gestart is en hoelang het wel niet duurt voordat je een potje kan starten.
Ik speel elke pauze met collega's Fifa 13 op een Xbox 360 en ik kan totaal niet beamen wat je hier zegt (wellicht dus gewoon gelimiteerd aan de PS3?). Games zijn vrij snel gestart. Je kan drie keer een actie doen in de skill challenge en dan kan je al op start drukken om het potje te beginnen.

Irritanter is het ontzettend logge menu van het spel zelf, maar dat ligt niet aan de laadtijden. En de persoon die heeft bedacht dat de default optie na een exhibition match "return to main menu" (zonder confirmation) is mogen ze van mij ook afschieten :(.

[ Voor 23% gewijzigd door .oisyn op 21-12-2012 00:59 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steefmeister
  • Laatst online: 19-09 21:38
Ben pas begonnen met seasons, na ruim een jaar niet meer online te hebben gespeeld. Is wel weer erg wennen. Heb een tijd terug in divisie 4 gespeeld, maar nu ga ik misschien met wat moeite me promoveren naar divisie 8. Ik kan verder ook alleen aardig positiespel, trucjes en draaitjes doen etc. kan ik allemaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
AMD1800 schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 00:30:
@Ninc: Gefeliciteerd! En je schijnt ook nog eens jarig te zijn vandaag. Daarvoor ook gefeliciteerd natuurlijk.

Ik ben er weer klaar mee. Ondanks dat ik hard geoefend heb met de skill games, komt er alsnog weer vrijwel niks terecht van scoren. En ja, zo blijf je dus niet in divisie 3.
Dankje! Ja ben inderdaad vandaag jarig, dus als de wereld wilt vergaan, moeten ze maar even een dagje wachten;D
Ik heb op youtube wat tips gekeken wanneer je het beste kan voorzetten en waar je op moet letten. Het heeft me wel geholpen. Waar ik voorheen de bal voortrapte en hoopte dat er iemand tegenaan zou lopen, kijk ik nu rond wie er een loopactie maakt en daar geef ik de voorzet op af.
.oisyn schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 00:56:
[...]

Ik speel elke pauze met collega's Fifa 13 op een Xbox 360 en ik kan totaal niet beamen wat je hier zegt (wellicht dus gewoon gelimiteerd aan de PS3?). Games zijn vrij snel gestart. Je kan drie keer een actie doen in de skill challenge en dan kan je al op start drukken om het potje te beginnen.

Irritanter is het ontzettend logge menu van het spel zelf, maar dat ligt niet aan de laadtijden. En de persoon die heeft bedacht dat de default optie na een exhibition match "return to main menu" (zonder confirmation) is mogen ze van mij ook afschieten :(.
Oh, dacht dat dat bij de xbox360 ook was. Kan me wel herinneren dat het menu in de vorige fifa inderdaad traag was. Maar op de PS3 vind ik fifa te traag reageren, dat had toch echt beter gemoeten. Raar trouwens dat je niet fifa op je HDD kan installeren (helemaal) dat zou toch ook veel moeten schelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Ik heb een xbox met Fifa13, vriend van me een ps3 met Fifa 13.
Wij spelen vaak met vrienden bij elkaar, maar op de PS3 laadt Fifa 13 idd gruwelijk langzaam i.v.m. de xbox.
En het verschil is zelfs nog een stuk groter als je Fifa 13 geinstalleerd hebt op de xbox.

[ Voor 3% gewijzigd door cypher21 op 21-12-2012 14:51 ]

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veldkampj
Ik word persoonlijk ook knettergek van die melding van PlayStation Move aan het begin en dat je die niet kunt skippen.
Dat alleen zou al aardig schelen in de opstarttijd.
Overigens kan ik me ook gruwelijk ergeren aan wissels van de computer. Het laden van die wissels duurt altijd al een eeuwigheid, maar soms gebeurt het dat er 3 ballen uit gaan en dat er elke keer een wissel plaatsvindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
Zelfde als de taal moeten selecteren. Dat moet te fucking onthouden vallen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeefHazard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 19:09
Of wat dacht je van het kiezen van een profiel (pc iig), ik kies er 1 en die wil ik standaard starten. Als ik een ander profiel wil, ga ik wel in het menu graven. Maar stop aub met dat irritante prompt steeds.

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Die heb ik niet op de PS3. Ik krijg wel altijd een melding dat het spel automatisch dingen opslaat. Stel je voor dat je die zinloze info zou vergeten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:18
Valt me echt op dat keepers slechter zijn. Sommige daarentegen weer erg goed. Bv Valdes is voor zijn rating echt belachelijk slecht. Die kerel houdt geen bal uit het doel. Chech, neuer etc. Zijn dan weer erg goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
Zo, ik speel momenteel weer even goed. Met Brazilie als team, gaat scoren toch wat makkelijker. Heb de meeste wedstrijden in divisie 3 toch meestal met 3 punten verschil gewonnen.

Mooiste was mijn laatste wedstrijd net voor de titel. na exact 5 minuten speeltijd lag de bal in het net van de tegenstander. Tegenstander gaat twee keer naar het menu toe en besluit het er toch op te wagen om het spel af te sluiten. En ja hoor, 3 puntjes voor mij en de titel is binnen. :D Wel goedkoop, maar ja, dat is niet mijn schuld. Behalve dat het doelpunt wel voorkwam uit een counter, maar ja, dat zou bij mij geen reden zijn om af te sluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakjur

Tweakjur

Redacteur
Oh jongens, wat een heerlijk potje. Kwam vandaag in Seasons zo'n blije Neymar-fetisjist tegen. Zo eentje die alleen maar op de counter kan spelen, met snelle mensen. Ik speelde zelf met Ajax, hij dus met Santos. Zijn tactiek leverde hem in de eerste helft twee kansen en, dat moet je em ook nageven, twee goals op. En beide goals natuurlijk uitgebreid bekijken, en fijne dansjes na de goals.. leuk joh. Na beide goals ging meneer de bal overigens eerst uitgebreid achterin rondtikken. Lekker tijdrekken, want wat kan je nog gebeuren, he?

TWEEDE HELFT, BITCH.

Ik had in de eerste helft al het beste van het spel, alleen maakte de kansen niet af. Nou, in de tweede helft wel (Boerrigter, Fischer, Poulsen, Boerrigter). Ik kan inmiddels stellen dat weinig in FIFA zo lekker is als zo'n irritant Santos-mannetje, na een 0-2 achterstand bij rust, met 4-2 naar huis te sturen. Nadat Boerrigter de stand in de 85e minuut op 4-2 had geschoten hield mister Neymar het overigens voor gezien. Zelden zo intens blij geweest met een gewonnen potje FIFA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veldkampj
JJJur schreef op zondag 23 december 2012 @ 01:40:
Oh jongens, wat een heerlijk potje. Kwam vandaag in Seasons zo'n blije Neymar-fetisjist tegen. Zo eentje die alleen maar op de counter kan spelen, met snelle mensen. Ik speelde zelf met Ajax, hij dus met Santos. Zijn tactiek leverde hem in de eerste helft twee kansen en, dat moet je em ook nageven, twee goals op. En beide goals natuurlijk uitgebreid bekijken, en fijne dansjes na de goals.. leuk joh. Na beide goals ging meneer de bal overigens eerst uitgebreid achterin rondtikken. Lekker tijdrekken, want wat kan je nog gebeuren, he?

TWEEDE HELFT, BITCH.

Ik had in de eerste helft al het beste van het spel, alleen maakte de kansen niet af. Nou, in de tweede helft wel (Boerrigter, Fischer, Poulsen, Boerrigter). Ik kan inmiddels stellen dat weinig in FIFA zo lekker is als zo'n irritant Santos-mannetje, na een 0-2 achterstand bij rust, met 4-2 naar huis te sturen. Nadat Boerrigter de stand in de 85e minuut op 4-2 had geschoten hield mister Neymar het overigens voor gezien. Zelden zo intens blij geweest met een gewonnen potje FIFA.
Hahaha heerlijk :D
Op zo'n moment zou je eigenlijk beelden moeten kunnen zien van hoe iemand op dat moment reageert :P

Ook alle goals in herhaling laten zien? Ik speel niet veel online maar met Fifa 12 skipte ik dat soort dingen, behalve als mijn tegenstander dat dan niet deed. Dan zullen ze het zelf ook merken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

JJJur schreef op zondag 23 december 2012 @ 01:40:

TWEEDE HELFT, BITCH.

Mooi hoor, zou wel die gezicht willen zien. Maar dit zie je maar al te vaak bij FIFA, en vooral bij div. 1 en 2.
Ben expres gedegradeerd want de tegenstanders zijn té competitief , telkens maar lange passes van LB naar RB, in de breedte dus.

Spelers doen er alles aan om te promoveren, ten koste van het mooie spel. Daarom is FIFA verkloot, ik geniet er zelden nog maar van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
even een noob vraagje, kunnen gescoute spelers (manager career) nog traits & specialities krijgen of moeten ze dit van het begin al hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller

Koppensneller

winterrrrrr

SmokingCrop schreef op maandag 24 december 2012 @ 12:33:
even een noob vraagje, kunnen gescoute spelers (manager career) nog traits & specialities krijgen of moeten ze dit van het begin al hebben?
Volgens mij moeten ze traits al hebben, en specialties kunnen ze ontwikkelen. Dat zijn ook eigenlijk niet meer dan een stel eisen aan de stats. Wanneer ze die specialties toegewezen krijgen, kun je hier vinden:

http://forum.ea.com/uk/posts/list/183283.page

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemkoDJ
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15-01 13:59
Iemand die mij even snel kan vertellen/uitleggen hoe je je spelers met 1-2tjes diep kan sturen? Online word tegen mij heel vaak de spits ingespeeld die hem vervolgens terug legt en meteen diep gaat en dan vrij op mijn keeper afkan. Als ik dit probeer vertikt mijn spits het om diep te gaan... Iemand een hint tip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller

Koppensneller

winterrrrrr

LB/L1 + Pass, dan maakt de passende speler direct een loopactie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemkoDJ
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15-01 13:59
Koppensneller schreef op maandag 24 december 2012 @ 15:01:
LB/L1 + Pass, dan maakt de passende speler direct een loopactie :)
Vielen dank! Ik ga het uitproberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15:41

Player1S

Probably out in the dark

Gister begonnen met een be à pro seizoen.
Spelend bij FC Twente. Gelijk om een uitleen gevraagd want word toch nog geen vaste waarde. Speel dus nu een seizoen voor Dag & Red in de league 2. Doen het voortreffelijk. Na 8 wedstrijden koploper waar we midtable werden verwacht. Ik speel alleen met mijn speler dus geen valsspelerij.

Moest wel lachen. Was op gegeven moment 12 uur geweest dus 25 december. Zegt de commentator (hier op Engels) merry Christmas.

Ook is mijn respect omhoog gegaan voor EA.
Blijkbaar word AFC Wimbeldon gesponsord door SI Games/Football Manager. Stond gewoon op het shirt ondanks dat het een dikke concurrent is voor EA's FIFA manager

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __tim
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 28-12-2012
Hoi,

ik ben nieuw en speel pas fifa maar k kan maar niet scoren alles gaat naast en hoog over.
vroeger op de ps2 was het gwn r1+circel maar dit werkt hier totaal niet alles gaat mis. kan iemand me zeggen hoe ik moet scoren?

zalige kerst iedereen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Schietknop niet te lang inhouden. Hoe langer je hem indrukt hoe harder en ongecontroleerden het schot

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Vandaag paar potjes gespeeld in mijn carriere. Zit eind April en dan vandaag zeggen de ingame commentators iets van best christmas wishes ofzo :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remcom00
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 18-07 15:43

Remcom00

hij is gek

Haha wat is dit soms ook een geweldige game, ben een carriere begonnen met Chesterfield.
Engels team, npower league 2, van 2 naar 2,5 sterren gekregen, net met het eerste seizoen begonnen.
Moet ik voor de beker tegen Chelsea, sta ik ook nog 2-1 achter, doelpunt in de 60e minuut _O-.

E: 2-2, 64 minuut :o.
Als ik dit win hé _O_.

E: BOOOOTS, 2-3 83e minuut 7(8)7.

E: Yeeeah, gewonnen, kleffe poten en een hartslag van 140 :+.

[ Voor 21% gewijzigd door Remcom00 op 26-12-2012 14:59 ]

hoidoei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

__tim schreef op dinsdag 25 december 2012 @ 12:57:
Hoi,

ik ben nieuw en speel pas fifa maar k kan maar niet scoren alles gaat naast en hoog over.
vroeger op de ps2 was het gwn r1+circel maar dit werkt hier totaal niet alles gaat mis. kan iemand me zeggen hoe ik moet scoren?

zalige kerst iedereen!!
Curve shots zijn generfed in FIFA 13, ik adviseer je gewoon om R2+O te drukken. Gewoon een hard schot is voldoende om uit te scoren. Alleen spelers zoals Falcao en andere afmakertjes moet je met R1+O doen. Je kunt het gerust met andere spelers doen, maar dan faal je vaak in de 16 of op de 1 op1 met de keeper. Vooral als je nieuw bent met FIFA op de consoles.

Verder adviseer ik je om deze kanaal is te bekijken :

Erg veel tutorials, ik heb er bijna niks aan maar adnere mensen wel.

YouTube: → PatrickHDxGaming ← Fifa Tutorials & MUCH more!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Kaap schreef op dinsdag 25 december 2012 @ 20:32:
Vandaag paar potjes gespeeld in mijn carriere. Zit eind April en dan vandaag zeggen de ingame commentators iets van best christmas wishes ofzo :+
Klopt idd, had ik gisteren ook! Alleen was het bij mij maart :+

Nog steeds last van vage bugs (ook na de updates). Lig uit de beker terwijl ik had gewonnen na penalty's. :(

• Jizzaa
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-04 22:50
Zijn er nog mensen die last hebben van haperingen tijdens het spelen van Fifa 13?

Speel al sinds fifa 11 op mijn Ps3 en nog nooit geen problemen gehad, en plots begint fifa 13 na 2 maanden perfect te werken, zowel offline als online , haperingen te vertonen.

Het is zelfs zo erg dat het gewoon niet meer speelbaar is. Het doet zich ook voor in de menu's en dergelijke.

Heb op internet al verschillende gelijkaardige gevallen gezien, maar niemand komt tot een oplossing...
Iemand die soortgelijk probleem heeft, en is er een oplossing voor?

Herinstalleren van ps3 helpt alvast niet...

• SmokingCrop
  • Niet online
Belachelijk.. Götze wil nog niet eens transfer accepteren voor 275k met 20% extra bij goal & crucial 1st team player, op dit moment verdient hij 120k.. (manager career)

die laatste 10 uur voor transfers is ook zo belachelijk, mag je daar mooi 5 uur zitten wachten tot ze reageren 8)7
"Fix Yo game EA"

odjidja (club brugge, 81 - cdm, was max 35m met zijn vorm) verkocht voor 55,999,990 aan barcelona?
Leuk, maar niet bepaald realistisch }:O

[ Voor 52% gewijzigd door SmokingCrop op 27-12-2012 21:16 ]

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

SmokingCrop schreef op donderdag 27 december 2012 @ 20:32:
die laatste 10 uur voor transfers is ook zo belachelijk, mag je daar mooi 5 uur zitten wachten tot ze reageren 8)7
"Fix Yo game EA"
Realistisch toch? Kan me nog de transfer van Bas Dost naar Ajax herinneren (die ging ook niet door). :+
odjidja (club brugge, 81 - cdm, was max 35m met zijn vorm) verkocht voor 55,999,990 aan barcelona?
Wat een gek er voor geeft. Een speler in vorm is veel waard en als ze hem perse willen hebben... betalen >:)

• SmokingCrop
  • Niet online
tweaker2010 schreef op donderdag 27 december 2012 @ 22:25:
[...]

Realistisch toch? Kan me nog de transfer van Bas Dost naar Ajax herinneren (die ging ook niet door). :+

[...]

Wat een gek er voor geeft. Een speler in vorm is veel waard en als ze hem perse willen hebben... betalen >:)
een speler in vorm, yup, maar die speler was 16,5mil waard (of 18m) zonder zijn vorm.. -> meer dan 3x :>

en ik vind als je er een laatste 10 uur mechanisme in steekt, dat ze dan ook maar wat sneller moeten reageren..

och ja, net een 16 jarige 89-94 potentieel middenvelder aangenomen :)

[ Voor 30% gewijzigd door SmokingCrop op 27-12-2012 23:39 ]

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

SmokingCrop schreef op donderdag 27 december 2012 @ 23:36:
[...]
och ja, net een 16 jarige 89-94 potentieel middenvelder aangenomen :)
Naam? CAM? ben benieuwd :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Voor de carriere fans :

http://www.fifafanatic.com/fifa-13-best-young-players/

Heel fijne tool, laat ziet van het eventuele potentieel is van een speler. Maar het klopt niet altijd wat er staat, want door div. factoren kan het potentieel altijd veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Diego Castillo - LM - 4 weak foot & skill - argentijn ^^

+ Mike Pröpper - CM - 3 weak foot & 4 skill - Nederlander via scout future star :)

~loop hier net met men speler over de lijn voor de goal & ene commentator zegt dat ie net onder de crossbar was _O-
zoveel bugs dat er in fifa zitten, het is niet normaal :P

[ Voor 39% gewijzigd door SmokingCrop op 28-12-2012 01:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veldkampj
Ik heb sowieso het idee dat het scouten van talenten makkelijker gaat dan voorheen.
Dit is de lijst die ik nu bij het eerste heb zitten:
Pique CV (83-89) huidig: 18 jaar, 81
Waterman CVM (80-86), te koop
Badjeck RM (91-94) huidig: 18 jaar, 81
Gulner DM (85-91) huidig: 18 jaar, 73
Veltman CVM (87-93) huidig: 18 jaar, 78
Lenz CV (81-87) te koop
Streutker SP (90-94) huidig: 18 jaar, 81
Janssen SP (87-93) te koop
Schmidt LV (88-94) huidig: 19 jaar, 81
Barazite CM (87-93) huidig: 17 jaar, 76
Hofmann LM (88-94) huidig: 17 jaar, 74
Waterman DM (87-93) te koop
Lanzafame RV (91-94) verhuurd
Wijnaldum CV (84-90) huidig: 17 jaar, 76
Gulner RV (91-94) huidig: 17 jaar, 77
Larsen CM (86-92) huidig: 17 jaar, 73
Winde LV (89-94) verhuurd
Emnes CM (91-94) huidig: 17 jaar, 72
Berends CV (85-91) huidig: 17 jaar, 74
Verhulst CV (89-94) huidig: 16 jaar, 73
Deschacht RB (90-94) huidig: 16 jaar, 71

Leuk clubje bij elkaar zo :P ben ook maar ff gestopt met scouten aangezien het nu al lastig is om alle jongens aan het spelen toe te laten komen en het verhuren op de een of andere manier maar lastig gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

veldkampj schreef op vrijdag 28 december 2012 @ 10:52:
[...]
Leuk clubje bij elkaar zo :P ben ook maar ff gestopt met scouten aangezien het nu al lastig is om alle jongens aan het spelen toe te laten komen en het verhuren op de een of andere manier maar lastig gaat.
Ja idd. Mijn team zit nu helaas vol, dus kan talenten geen contract meer aanbieden. Ik heb al van een aantal matige spelers in mn team het contract afgekocht, maar dan nog loop ik tegen de limiet aan als bijv verhuurde spelers weer terugkeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stpan
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15-06 05:42
SmokingCrop schreef op donderdag 27 december 2012 @ 20:32:

Barcelona is sowieso vaak op de transfermarkt te vinden als je een career speelt heb ik het idee, maar zoiets raars als hierboven heb ik niet meegemaakt.

Overigens zitten de Belgen er goed in. Ben naast een career met Bayern ook bondscoach van België geworden, en wereldkampioen geworden op World Class niveau. Een erg leuk team die Belgen, alleen qua diepe spits is het matig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Stpan schreef op vrijdag 28 december 2012 @ 22:28:
[...]
Barcelona is sowieso vaak op de transfermarkt te vinden als je een career speelt heb ik het idee, maar zoiets raars als hierboven heb ik niet meegemaakt.

Overigens zitten de Belgen er goed in. Ben naast een career met Bayern ook bondscoach van België geworden, en wereldkampioen geworden op World Class niveau. Een erg leuk team die Belgen, alleen qua diepe spits is het matig.
kzei zo, ik verkoop hem alleen als ik er dat bedrag voor krijg en ze deden het nog ook :o
Ik heb een paar belgische spelers in mijn club en kan die dan ook spelen als bondscoach van België :*)

lukaku wordt zo nog een leuke spits met lekker veel power. Hij heeft niet veel agility/balance maar dat moet je er bij nemen.

------
update: In het nieuws kwam er zo dat odjidja zich niet echt kan aanpassen om goed te spelen in barcelona en dat ze misschien een miskoop gedaan hebben oOo

[ Voor 12% gewijzigd door SmokingCrop op 29-12-2012 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17-09 11:11

Pykow

Angelo OTR

Als ik fifa 13 start op de pc (via origin)
dan zie ik messi in beeld komen met fifa 13 en daarna gebeurd er helemaal niets.
ik draai onder windows 8

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19-09 16:34
Pykow schreef op zondag 30 december 2012 @ 09:52:
Als ik fifa 13 start op de pc (via origin)
dan zie ik messi in beeld komen met fifa 13 en daarna gebeurd er helemaal niets.
ik draai onder windows 8
Windows Media Player toevallig gedeïnstalleerd? Dat probleem had ik namelijk eerst ook. Je moet dan WMP opnieuw installeren. Maar volgens mij zou dit probleem met een patch verholpen moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Heb nu een tijdje BAP gedaan maar mis toch nog wel aardig wat.

Mijn player Morale blijft op unknown staan. Kan ook nergens aangeven of ik tevreden ben of niet. Tenminste ik kan het nergens vinden.

Na een geweldige uitleenbeurt lijk ik op de transferlijst te staan maar kan dat nergens terug vinden. Alleen bij een nieuwsitem staat dat ik waarschijnlijk niet in de plannen voorkom dus weg wil. Uhm nee, ten eerste speel ik bijna elke wedstrijd en heb ook niet aangegeven dat ik weg wou.

Kan ook nergens een band opbouwen met een club. Zou bijvoorbeeld best willen aangeven dat ik ooit terug wil keren bij club X. Hetzij als speler, hetzij als trainer.

Ook leuk al dat geld wat je verdient....wat kun je er mee?? Helemaal niks.
Ze kunnen er nog zoveel meer mee doen met dat BAP. Hopelijk komt dat nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daiov97
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 19:35
Ik vind FIFA 13 een top spel. Logisch aangezien ik met smart zat te wachten op FIFA 13, omdat PEC Zwolle daar in zit..

Vervolgens carriere begonnen en een virtuele prof aangemaakt. Wat speelt het lekker zeg! Ik merk wel dat het afmaken beter kan. Hoe vraag ik me af..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supreme tweaker
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-08 01:27
Ik speel nu al een poosje Seasons op PC met PSV, maar ik begin me nu toch echt kapot te ergeren aan de CSKA russen die op ultra defensive alle ballen op dat sprintwonder van een Doumbia gooien. Dan kan ik nog wel 65% balbezit hebben, maar ga ik er toch met 2-1 af. Beetje jammer dat aanvallend voetballen totaal niet loont tov. counter voetbal. Ik heb zelf uiteindelijk ook mijn elftal iets hierop aangepast door met 3 snelle forwards te spelen (Lens in de spits ipv. Matavz, Toivonen erachter) en Wijnaldum naast Strootman ipv. V. Bommel te zetten.

Ik tikte net wel in 40 spelminuten 5 doelpunten achter Newcastle, dat dan weer wel :P

Edit: speeldivisie 1 trouwens :)

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13:16

hmr

Is er een mogelijkheid om mijn commentaar op de ps3 op Engels te zetten?

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

supreme tweaker schreef op zondag 30 december 2012 @ 16:58:
Ik speel nu al een poosje Seasons op PC met PSV, maar ik begin me nu toch echt kapot te ergeren aan de CSKA russen die op ultra defensive alle ballen op dat sprintwonder van een Doumbia gooien. Dan kan ik nog wel 65% balbezit hebben, maar ga ik er toch met 2-1 af. Beetje jammer dat aanvallend voetballen totaal niet loont tov. counter voetbal
Idd. herkenbaar. Heb het zelf ook als ik in de Champions Cup tegen Anderlecht moet bijvoorbeeld, die Suarez schiet elke bal erin, terwijl ik tegen de beter voetballende teams als Bayern makkelijk op de been blijf. Uitermate frustrerend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evil kim
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16-09 08:44
hmr schreef op maandag 31 december 2012 @ 10:57:
Is er een mogelijkheid om mijn commentaar op de ps3 op Engels te zetten?
Als k mij niet vergis moet je de ps3 zelf in het engels zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
evil kim schreef op maandag 31 december 2012 @ 14:15:
[...]

Als k mij niet vergis moet je de ps3 zelf in het engels zetten
Dat was paar jaar geleden zo. Tegenwoordig kun je in Fifa in de instellingen het commentaar op engels instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13:16

hmr

Kaap schreef op maandag 31 december 2012 @ 14:33:
[...]

Dat was paar jaar geleden zo. Tegenwoordig kun je in Fifa in de instellingen het commentaar op engels instellen.
Hey Kaap, ik kan het echt nergens vinden....

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

Vanuit het (Engelstalige) hoofdmenu: Customise FIFA --> Settings --> Game Settings --> Audio --> Commentary Language.

In het Nederlands zal het dan wel zoiets zijn: FIFA aanpassen --> Instellingen --> Spelinstellingen --> Geluid

[ Voor 73% gewijzigd door SR8 op 31-12-2012 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

hmr schreef op maandag 31 december 2012 @ 15:23:
[...]

Hey Kaap, ik kan het echt nergens vinden....
Goed zoeken, het staat er wel degelijk. Zoals Sr8 al zegt. Kijk in FIFA aanpassen. Ik gebruik al vanaf FIFA 10 Nederlandse taal met Engelse commentary.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N1ckk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 03-09 15:02

N1ckk

I doubt, therefore I might be.

Weet iemand toevallig hoe je een spelersupdate doet op Xbox? Ik kan het echt niet vinden :p. Gevonden -> Bij Teams Aanpassen

Daarnaast krijg ik steeds een vastloper bij bijwerken Fifa catalogus, iemand een blijvende oplossing?

[ Voor 9% gewijzigd door N1ckk op 02-01-2013 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veldkampj
N1ckk schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 17:32:
Weet iemand toevallig hoe je een spelersupdate doet op Xbox? Ik kan het echt niet vinden :p. Gevonden -> Bij Teams Aanpassen

Daarnaast krijg ik steeds een vastloper bij bijwerken Fifa catalogus, iemand een blijvende oplossing?
Niet bijwerken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supermach
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 09:38
dat doet hij automatisch bij opstarten Fifa. Ik heb er soms ook last van, erg irritant. Is volgens mij ook geen oplossing voor. Ik start m zonder internetverbinding op en als ik eenmaal in Fifa menu zit gaat internet er weer op en update hij de catalogus wel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:02

On_E

Housemusic

Geindoctrineerd door de vele reclames op tv en alle verhalen van vrienden die Fifa spelen, heb ik vorige week ook maar de game gekocht voor de 360 ondanks dat ik Pro Evo 2013 ook al had.

Tot nu toe zeker geen spijt van, speelt net even wat anders maar minstens net zo leuk.

Vooral ''Seasons'' vind ik echt top, eindelijk online kunnen spelen met je favoriete team zonder dat je continu tegen Real/Barca moet spelen. (dat is nogal lastig met Utrecht...)

Ook het verdedigen vind ik lekker werken, het kost wel wat meer moeite dan in Pro Evo, maar het voelt natuurlijker aan ofzo.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 04-09 21:45
Zo, inmiddels een tijdje bezig met Tottenham Hotspurs in de carriere-modus (PC - Professional). Het eerste seizoen overtuigend kampioen geworden met een verschil van 10 punten.

Met dank aan http://www.fifafanatic.com/fifa-13-best-young-players/ had ik de aller eerste transferperiode direct Victor Ibarbo gekocht voor 12,5 miljoen voor de CF positie. Die man scoorde voor mij aan de lopende band, toen een half jaar later Real Madrid aanklopte, en ik Ibarbo vervolgens heb verkocht voor 37,5 miljoen.

Daarna besloot Chelsea een bod uit te brengen van 36 miljoen op Vertonghen. Aangezien ik Vertonghen captain had gemaakt, wilde ik hem absoluut niet van de hand doen tenzij ik er belachelijk veel voor zou krijgen. Counter-Offer gedaan voor 59,5 miljoen en wat denk je...? Een week later besloot Chelsea dit bod te accepteren.

Van dat geld had ik besloten om Real Madrid een ruil-deal te sturen van 30,5 Miljoen + Bale in ruil voor Cristiano Ronaldo en dat werd zo waar geaccepteerd. Mijn team ziet er nu uit als volgt:

-------------------------- Benzia -----------------------------
-------------------------- Neymar ----------------------------
-- C. Ronaldo -- Eriksen -- Götze -- Schelotto --
-- Shaw ------ Zouma ----- Masi -------- Walker ----
---------------------------- Leali -------------------------------

Mijn 2e seizoen is echter tot nu toe een drama. Op de één of andere manier lukt het scoren gewoon echt niet meer, en als ik al een keer scoor, dan krijg ik niet alleen de gelijkmaker tegen, maar in de laatste minuten ook nog de 1-2 tegen.

Neymar heeft 7 wedstrijden droog gestaan voordat hij weer eens scoorde. In de Champions League sta ik er nog redelijk voor. 2e plek na 5 wedstrijden, met 2 punten achterstand op Bayern Munchen (Lokomotiv Moskou en Kopenhagen onder me).

Gister avond eindelijk weer eens een goede pot voetbal, en wel tegen Arsenal. In de 2e minuut een geweldige actie van Neymar en een goal, en 15 minuten later wederom een goal van Neymar. Begin 2e helft ook gelijk de 3-0 gescoort. Niks aan het handje toch? De wedstrijd eindigde alsnog in 3-2, en het had niet veel nodig of Arsenal had bijna gelijk gemaakt.

In de Continental Cup ben ik al uitgeschakeld in één van de eerdere rondes door Manchester United (1-3). Ik sta inmiddels 5e in de competitie, met een achterstand van 7 punten op de nummer 1. Vanavond gaan we maar weer eens verder!

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

On_E schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 09:29:
Geindoctrineerd door de vele reclames op tv en alle verhalen van vrienden die Fifa spelen, heb ik vorige week ook maar de game gekocht voor de 360 ondanks dat ik Pro Evo 2013 ook al had.

Tot nu toe zeker geen spijt van, speelt net even wat anders maar minstens net zo leuk.

Vooral ''Seasons'' vind ik echt top, eindelijk online kunnen spelen met je favoriete team zonder dat je continu tegen Real/Barca moet spelen. (dat is nogal lastig met Utrecht...)

Ook het verdedigen vind ik lekker werken, het kost wel wat meer moeite dan in Pro Evo, maar het voelt natuurlijker aan ofzo.
Alleen jammer is dat 10 jarigen van je kunnen winnen als ze met real madrid op 4-2-3-1 formatie spelen. Dat zie je ze bij PES meestal niet doen.

Ookal doe je niks, Pepe of Kompany onderschept je, veel te voorspelbaar. En dan krijg je soms een voorzet, goal tegen. Ik geniet iig niet zo veel meer van FIFA, 11 was voor mij de laatste echte leuke FIFA, die ook veel stabieler is. Jammer dat deze offline gaat door EA.. :/ Of de vleugelspelers gaan heel de tijd op en neer bij de corner zodat je niet meer kunt dekken en dan gaan ze naar binnen of voorzetten. Daar kun je gewoon bijna niks tegen doen. tenzij je er een 2e verdediger bijroept maar dan is er een hele gat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pazienza
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 15:54
Oh wat lekker, zo'n Russische gozer ging helemaal uit zijn dak op de voice chat de hele tijd als ik met Fiorentina tegen CSKA scoorde. Verstond er natuurlijk niks van, maar heb wel gelachen. Bij 4-1 trok hij de stekker er maar uit. :)

Heb nog geen wedstrijd verloren met seizoenen. Eén gelijkgespeeld en iets van 25 gewonnen.
Pagina: 1 ... 26 ... 33 Laatste