Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroontje
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19-09 21:34

Kroontje

...

Zodra ik na mijn 1e seizoen in carrière naar het 2e seizoen wil loopt FIFA en mijn XBOX vast tijdens het aanmaken van het 2e seizoen. Ik ga terug naar mijn oorspronkelijke club na een seizoen uitgeleend te zijn.

Ik heb verschillende (auto)saves geprobeerd, maar na 7x heb ik de moed opgegeven, kom niet naar het 2e seizoen helaas.

Ik heb het spel gedeïnstalleerd van de schijf en de system cache geleegd.

Bekend probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quido
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 07-04 19:12
Volgens mij moet je dan de savegame onder andere naam opslaan. En dan die laden.

[ Voor 3% gewijzigd door Quido op 19-11-2012 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 16:03
Hoe spelen jullie met Chelsea? En welke spelers prefereren jullie? Ik speel zelf meestal 4-2-3-1, maar ik twijfel erg veel tussen Ramires, Juan Mata en Oscar... Daarnaast ben ik nog een beetje aan het spelen met de instellingen (verdedigend spelen, en dan op de counter bijv, of verdedigend met lange ballen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe.i
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18:22
Kroontje schreef op maandag 19 november 2012 @ 14:09:
Zodra ik na mijn 1e seizoen in carrière naar het 2e seizoen wil loopt FIFA en mijn XBOX vast tijdens het aanmaken van het 2e seizoen. Ik ga terug naar mijn oorspronkelijke club na een seizoen uitgeleend te zijn.

Ik heb verschillende (auto)saves geprobeerd, maar na 7x heb ik de moed opgegeven, kom niet naar het 2e seizoen helaas.

Ik heb het spel gedeïnstalleerd van de schijf en de system cache geleegd.

Bekend probleem?
Heb precies hetzelfde. Al 5x contact gehad met EA, alles geprobeerd maar niks lukt. Gewoon een bug die EA weigert te patchen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:18
Awsom schreef op maandag 19 november 2012 @ 22:44:
Hoe spelen jullie met Chelsea? En welke spelers prefereren jullie? Ik speel zelf meestal 4-2-3-1, maar ik twijfel erg veel tussen Ramires, Juan Mata en Oscar... Daarnaast ben ik nog een beetje aan het spelen met de instellingen (verdedigend spelen, en dan op de counter bijv, of verdedigend met lange ballen).
Ivanovic - Luiz - Terry - Bertrand
Mikel - Ramires
Oscar - Mata - Hazard
Torres

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroontje

Kroontje

...

Quido schreef op maandag 19 november 2012 @ 22:40:
Volgens mij moet je dan de savegame onder andere naam opslaan. En dan die laden.
Heb je nog een idee onder wat voor een naam ik die savegame moet opslaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-08 12:07

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Kaap schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 07:11:
[...]
Mikel - Ramires
Oscar - Mata - Hazard
Torres
Ramires is toch meer een buitenspeler dan een verdedigende middenvelder of heb ik het mis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quido
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 07-04 19:12
Kroontje schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 09:23:
[...]

Heb je nog een idee onder wat voor een naam ik die savegame moet opslaan?
Je eigen naam? Meende zoiets gelezen te hebben op twitter. Twitter van EA worden wel veel problemen besproken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

afvalzak schreef op maandag 19 november 2012 @ 10:09:
[...]

Ik heb sowieso een hekel aan die Amerikaanse teams, Galaxy waar David Beckham vanuit elke hoek op het doel kan schieten en (vaak ook scoort) en anders Robbie Keane nog wel... Maar Red Bull New York is helemaal dramatisch met Hienry en Cahill :-/ Ze zijn verdedigend niet super, dus ik weet af en toe nog wel te winnen, maar ik vind het niveauverschil te groot (zelfs met Feyenoord waar ik vaak mee speel.) kan me voorstellen dat je met PEC (niet lullig bedoeld) het nog zwaarder hebt..

Valt me sowieso op dat je 9/10 keer dezelfde tegenstanders hebt.
In 13 nog niet zoveel met Heerenveen gespeeld, maar in 12 speelde ik er non stop mee, en toen kwam ik ook vaak deze teams tegen. Nooit problemen mee gehad, ja natuurlijk wonnen ze wel eens van mij, maar ik vaker van hun. De verdediging van die teams, daar loop je zo door heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stpan
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15-06 05:42
Zijn er meer mensen die deze grafische bug hebben gehad, en overwonnen? Ik krijg er koppijn van....

De witte vlakken in Tele-camera en/of herhalingen. En als er een sneeuw of regeneffect is, dan zit het scherm vol witte vierkantjes....

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/9MNTp.jpg

Ik draai Windows 7 64bit, DirectX 11, Nvidia GeForce GTS 250 (en ook getest met Geforce 8800 GT) met de nieuwste drivers.

Nooit problemen gehad met vorige versies, maar sinds FIFA2013 (inclusief de demo, was ik maar niet zo naief geweest te denken dat het wel zou worden opgelost) is het bij tijd en wijlen echt onspeelbaar.

Zie hier voor meer gebruikers met dit probleem.

[ Voor 8% gewijzigd door Stpan op 20-11-2012 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Stpan schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 13:39:
Zijn er meer mensen die deze grafische bug hebben gehad, en overwonnen? Ik krijg er koppijn van....

De witte vlakken in Tele-camera en/of herhalingen. En als er een sneeuw of regeneffect is, dan zit het scherm vol witte vierkantjes....

[afbeelding]

Ik draai Windows 7 64bit, DirectX 11, Nvidia GeForce GTS 250 (en ook getest met Geforce 8800 GT) met de nieuwste drivers.

Nooit problemen gehad met vorige versies, maar sinds FIFA2013 (inclusief de demo, was ik maar niet zo naief geweest te denken dat het wel zou worden opgelost) is het bij tijd en wijlen echt onspeelbaar.

Zie hier voor meer gebruikers met dit probleem.
Het lijkt me toch echt aan de instellingen van je grafische kaart te liggen. Heb je dit al geprobeerd?
FIFA always have an issue with MSAA.

in Nvidia Control panel ... in MSAA set to enhance or application control.. DO NOT USE "OVERRIDE"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 18:26
@Tweaker2010: Ramirez is inderdaad zo'n verdedigende middenvelder. Maar volgens mij is Ramirez zowel aanvallend als verdedigend geclassificeerd als hoog door FIFA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Laatst online: 16:03
tweaker2010 schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 10:47:
[...]

Ramires is toch meer een buitenspeler dan een verdedigende middenvelder of heb ik het mis?
Ramires staat in fifa volgensmij op de posities CM, CDM en RM.. Dus CDM kan prima.
Kaap schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 07:11:
[...]

Mikel - Ramires
Oscar - Mata - Hazard
Torres
Mag ik vragen waarom je met Bertrand speelt, en niet met Cole? En speel je gewoon standaard Chelsea of nog iets als verdedigend-counter oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 18-09 15:13
Ik kreeg een bod van FC Barcalona voor Wijnaldum. 27 milj. Nu heeft Wijnaldum een overal van 86. Ik deed een counter bod van 50 milj, en nu zijn ze daar mee akkoord gegaan. :(

Weet iemand een leuke speler die ik voor 60 milj, kan kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psvjw
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 27-08 15:54
Jumpman schreef op zaterdag 17 november 2012 @ 19:22:
[...]

Net geprobeerd, haalt ook niets uit. Als ik Pro Season kijk gaat alles goed. Zodra ik een offline wedstijd start wordt zelfs op de achtergrond letterlijk de stekker uit de EA connectie getrokken. Daarna nog eens opnieuw opgestart, alles leek goed te gaan. Ik start een uitdaging (normaal 750 EA Points en 500 FIFA Coins), onder de wedstrijd check ik telkens of de EA Server connctie er nog is, die is er. Ik voltooi de uitdaging en wat krijg ik te zien: 0 EA Points en 500 FIFA Coins, dit terwijl de verbding niet eens gebroken is. 8)7 Er is geen pijl op te trekken. In iedergeval zijn er zo ontzetten veel EA Points door me neus geboord, dat ik nooit in level zal stijgen. :(

UTP kabel en Wi-Fi geprobeerd, maakt ook niet uit. Ook ben ik altijd al lang en breed aangemeld op PSN voor ik FIFA start. Alle andere games werken perfect online, het ligt dus echt aan EA.
Beetje laat maar toch... Had je toevallig het maximale aantal punten voor die dag al gehaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Xanthian schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 17:17:
Ik kreeg een bod van FC Barcalona voor Wijnaldum. 27 milj. Nu heeft Wijnaldum een overal van 86. Ik deed een counter bod van 50 milj, en nu zijn ze daar mee akkoord gegaan. :(

Een beetje realistische speler? Voor 60 miljoen kun je alleen een echte topspeler kopen.
Je kan ook voor een paar talenten kiezen. Moeten het Nederlandse spelers zijn of uit het buitenland?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veldkampj
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-04-2022
Xanthian schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 17:17:

Transfers => Spelers kopen en zoeken maar ;)

Namen die nu ff snel in me opkomen: Eriksen, Fischer, Maher, Lucas, Fer, Clasie, de Bruyne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stpan
  • Laatst online: 15-06 05:42
tweaker2010 schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 15:35:
[...]

Het lijkt me toch echt aan de instellingen van je grafische kaart te liggen. Heb je dit al geprobeerd?

[...]
Dank!

In het Nederlands zijn de juiste instellingen dan:

Textuurfilteren - Negatieve LOD-bias : Klemmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terrestra
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 02-08 11:17
Krijg sinds enkele dagen geen xp en coins meer. Heeft iemand daar ook last van ? ( na de laatste update )
Oplossimg hierover kan ik nergens vinden

geen xp , geen coins veel problemen online. Nooit geen last van gehad en nu alleen maar.

Use my referral link https://platinum.crypto.com/r/d6feas9zfq to sign up for Crypto.com and we both get $50 USD :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marapuru
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 23:50

marapuru

db.

Gave game, alleen jammer van de slechte verliezers in Multiplayer. Maar dat is vast het bijeffect van elke game...

Als ze achterstaan wachten ze extra lang tijdens een cutscene om verder te gaan. De hele intro van een wedstrijd afkijken. Enz... Dat verpest het spel wel een beetje voor mij.

EA mag snel met een skip cutscenes patch komen :) (PS3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
@Mrmali: En je hebt ook van die "winnaars" die nadat ze een keer gescoord hebben, constant achterin rond gaan tikken. Dat maakt het spel pas leuk... NOT.

• rickjehh
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 15-09 16:55
Waar ik heel blij mee ben, is dat je nu EINDELIJK je online opstelling kan opslaan en dat je niet voor elk potje weer alle tactieken en wissels moet doorvoeren. Dat neemt al een hoop frustratie weg :) Verder heb ik op de PS3 nog bijna nooit een vastloper gehad in de arena of problemen met de connectie. Ik speel nu al een aantal dagen alleen maar vlekkeloze potjes seasons. Ben eigenlijk heel tevreden met de veranderingen in FIFA 13 ten opzichte van 12. Het enige dat me irriteert zijn de aannames soms. Ik vind dat ze dat wat beperkt hebben uitgewerkt. Op de meest vreemde momenten kunnen je spelers ineens geen bal meer aannemen.

• Kroontje

Kroontje

...

Terrestra schreef op woensdag 21 november 2012 @ 19:38:
Krijg sinds enkele dagen geen xp en coins meer. Heeft iemand daar ook last van ? ( na de laatste update )
Oplossimg hierover kan ik nergens vinden

geen xp , geen coins veel problemen online. Nooit geen last van gehad en nu alleen maar.
Klagen meer mensen over op twitter bij @AskEASupport en schijnen het doorgespeeld te hebben.
mrmali schreef op woensdag 21 november 2012 @ 22:06:
Gave game, alleen jammer van de slechte verliezers in Multiplayer. Maar dat is vast het bijeffect van elke game...

Als ze achterstaan wachten ze extra lang tijdens een cutscene om verder te gaan. De hele intro van een wedstrijd afkijken. Enz... Dat verpest het spel wel een beetje voor mij.

EA mag snel met een skip cutscenes patch komen :) (PS3)
Dat is inderdaad een frustrerende inderdaad naast het meteen verbreken van de verbinding als de bal nog net niet in de goal ligt in de laatste minuten van de wedstrijd..
AMD1800 schreef op woensdag 21 november 2012 @ 23:46:
@Mrmali: En je hebt ook van die "winnaars" die nadat ze een keer gescoord hebben, constant achterin rond gaan tikken. Dat maakt het spel pas leuk... NOT.
Dan moet je een winnaar zijn om de bal daar weg zien te krijgen, op zich niet zo lastig.. :)

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

veldkampj schreef op woensdag 21 november 2012 @ 13:21:
[...]
Namen die nu ff snel in me opkomen: Eriksen, Fischer, Maher, Lucas, Fer, Clasie, de Bruyne
Leuke talenten idd. Een speler als Bouy is ook een goede aanwinst :)

• AMD1800
@Kroontje: Niet lastig? Zelfs als ik mijn hele team op vol aanvallend zet krijg ik de bal vaak nog niet te pakken. Dat soort spelers vind ik zo irritant dat ze van mij part een permaban horen te krijgen.

• Kroontje

Kroontje

...

AMD1800 schreef op donderdag 22 november 2012 @ 14:00:
@Kroontje: Niet lastig? Zelfs als ik mijn hele team op vol aanvallend zet krijg ik de bal vaak nog niet te pakken. Dat soort spelers vind ik zo irritant dat ze van mij part een permaban horen te krijgen.
Bij mij gaat Pressure Team o.i.d. aan en een tweede speler achter de bal aan laten rennen en met de ander de gaten dichtlopen.. ;)

Ik zie de bal rondspelen (zo tegen het eind van de wedstrijd met 1-0 voor) als een normaal onderdeel van het voetbalspel eigenlijk.

• AMD1800
@Kroontje: Zo tegen het eind van de wedstrijd kan het wel ja. Maar ik had laatst zo'n erge tegenstander dat hij het na 30 minuten al deed. Na zijn eerste goal dus. Maar goed, bedankt voor de tip! Ik ga het zeker uitproberen als ik nog eens zo'n flapdrol tegen kom.

Verwijderd

Vind het juist vervelend als iemand totaal niet jaagt en zo zijn slechte verdedigende kwaliteiten wil verdoezelen. Dat je laatste man de bal heeft en gewoon geen druk er is, dan ga ik wel tijd rekken met een voorsprong ja. Indien iemand dat standaard doet gewoon druk zetten dan komen foutjes vanzelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Awsom schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 15:46:
[...]
Mag ik vragen waarom je met Bertrand speelt, en niet met Cole? En speel je gewoon standaard Chelsea of nog iets als verdedigend-counter oid?
Goeie, Cole hebben ze natuurlijk ook! Ik speel er zelf niet mee, maar verder aardig bekend met standaard opstellingen van PL teams ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaxie
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 01-09 08:48
Heeft iemand ervaring met het spelen met Anzhi of dit een beetje een leuk team is om mee te voetballen en eventueel de uefa cup ofzo te winnen of dit in het eerste jaar enigzins mogelijk is met wat goeie aankopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijmeus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 08-12-2023
Kroontje schreef op donderdag 22 november 2012 @ 14:09:
[...]

Bij mij gaat Pressure Team o.i.d. aan en een tweede speler achter de bal aan laten rennen en met de ander de gaten dichtlopen.. ;)

Ik zie de bal rondspelen (zo tegen het eind van de wedstrijd met 1-0 voor) als een normaal onderdeel van het voetbalspel eigenlijk.
Ja inderdaad. Maar dan wel rondspelen op de helft van de tegenstander en niet laf achterin, plus wat slimmer met balbezit omgaan zoals het niet per sé crossen.. maar een pass terug op de CDM/CM/CAM. Indien een gat ontstaat, proberen te scoren natuurlijk. Gewoon wat minder risico nemen, want waarom zou je vol aanvallen en dan een 1-1 slikken op de counter in de 90e minuut :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pfff ik krijg al een week lang geen experience points meer op Fifa 13. Welke spel modus ik ook doe, de ervaringspunten krijg ik niet meer.. Ondanks dat ik afgelopen week redelijk gepresteerd heb in divisie 1 van seizoenen, heb ik er dus geen xp voor gekregen. Bij mij beginnen de irritaties dan ook flink op te lopen WTF. Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?? Ik zag hierboven ook een soortgelijk bericht met een link van een twitter account van EA, maar daar word ik niks wijzer van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Thijmeus schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 12:27:
[...]

Ja inderdaad. Maar dan wel rondspelen op de helft van de tegenstander en niet laf achterin, plus wat slimmer met balbezit omgaan zoals het niet per sé crossen.. maar een pass terug op de CDM/CM/CAM. Indien een gat ontstaat, proberen te scoren natuurlijk. Gewoon wat minder risico nemen, want waarom zou je vol aanvallen en dan een 1-1 slikken op de counter in de 90e minuut :+
Ik zie het probleem ook niet. Ik speel de bal rustig rond om openingen te creëren. Als dat betekent dat de bal terug naar de verdediging gaat, so be it. Niks lafs of onrealistisch aan. Onrealistisch is om als een dolle hond telkens proberen de solo actie te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickjehh
Ik heb wel het idee dat het niveau hoger ligt dan bij FIFA 12. Bij FIFA 12 zat ik telkens rond divisie 2/3 en nu heb ik flink moeite om me te handhaven in divisie 5. Gister eruit geknikkerd en ook in divisie 6 heb ik nu ineens problemen (gister zat ook wel echt alles tegen, domme eigen goals, verdedigers die gekke dingen doen en passes in vreemde richtingen geven etc, herkennen jullie dat? :p). Is de metagame zo veranderd t.o.v. FIFA 12? Ik heb het gevoel dat ik tekort kom en dat andere mensen beter gebruik maken van alle mogelijkheden.

Moet ook wel zeggen dat ik pas +- 50 potjes seasons gespeeld heb waar ik er bij FIFA 12 500+ gespeeld heb :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
@rickjehh: Ik heb dat op zich ook wel ja, die moeite met handhaven. Maar dat komt bij mij denk ik omdat ik als een gestoorde gek zo snel als mogelijk bij het doel van de tegenstander wil zijn, terwijl dat eigenlijk totaal geen zin heeft. Ook was ik eerst ook altijd aan het sprinten. Ook niet handig.
Maar goed, ik heb ook wel last van het feit dat de bal gewoon echt niet meer in het goal wil. Open goal en ook nog even gewoon naast schieten. Lolwhut? Had ik in het verleden eigenlijk vrijwel nooit, terwijl het nu toch redelijk vaak voorkomt.
En ik raak ook vrij snel de bal kwijt. Zodra er een tegenstander bij me komt, ben ik m kwijt. Is waarschijnlijk een kwestie van anders gaan staan, maar ja, irritant is het wel.
Anyway: misschien moet je de instellingen voor passes even aanpassen. Instelling zo veranderen dat je zelf richting aangeeft. En niet te gehaast spelen, want, dan kunnen de spelers ook niet echt nauwkeurig spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickjehh
AMD1800 schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 11:52:
@rickjehh: Ik heb dat op zich ook wel ja, die moeite met handhaven. Maar dat komt bij mij denk ik omdat ik als een gestoorde gek zo snel als mogelijk bij het doel van de tegenstander wil zijn, terwijl dat eigenlijk totaal geen zin heeft. Ook was ik eerst ook altijd aan het sprinten. Ook niet handig.
Maar goed, ik heb ook wel last van het feit dat de bal gewoon echt niet meer in het goal wil. Open goal en ook nog even gewoon naast schieten. Lolwhut? Had ik in het verleden eigenlijk vrijwel nooit, terwijl het nu toch redelijk vaak voorkomt.
En ik raak ook vrij snel de bal kwijt. Zodra er een tegenstander bij me komt, ben ik m kwijt. Is waarschijnlijk een kwestie van anders gaan staan, maar ja, irritant is het wel.
Anyway: misschien moet je de instellingen voor passes even aanpassen. Instelling zo veranderen dat je zelf richting aangeeft. En niet te gehaast spelen, want, dan kunnen de spelers ook niet echt nauwkeurig spelen.
Ik heb ook het probleem dat ik best vaak voor open goal mis en daar had ik in FIFA 12 toch geen last van. Ik heb nu ook problemen met het feit dat als ik met een snelle aanvaller (bijv. Robben) op goal afloop dat een verdediger die niet al te snel is me dan nog kan inhalen, niet bepaald realistisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijmeus
rickjehh schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 11:20:
Ik heb wel het idee dat het niveau hoger ligt dan bij FIFA 12. Bij FIFA 12 zat ik telkens rond divisie 2/3 en nu heb ik flink moeite om me te handhaven in divisie 5. Gister eruit geknikkerd en ook in divisie 6 heb ik nu ineens problemen (gister zat ook wel echt alles tegen, domme eigen goals, verdedigers die gekke dingen doen en passes in vreemde richtingen geven etc, herkennen jullie dat? :p). Is de metagame zo veranderd t.o.v. FIFA 12? Ik heb het gevoel dat ik tekort kom en dat andere mensen beter gebruik maken van alle mogelijkheden.

Moet ook wel zeggen dat ik pas +- 50 potjes seasons gespeeld heb waar ik er bij FIFA 12 500+ gespeeld heb :p
Ik vind het niveau niet echt hoog om eerlijk te zijn, soms wel een goede tegenstander.. maar dan is de pot ook leuker. Zit nu in divisie 3, na 1 match direct 3 punten gepakt. Dit is mijn 8ste seizoen, wat betekent dat ik onafgebroken kampioen ben geworden met een reeks van 40-2-2 ;)

Ik speel vooral vanuit de verdediging. Die probeer ik altijd op orde te hebben, krijg ook zeer weinig goals tegen. Wanneer ik de bal heb, probeer ik die gewoon in de ploeg te houden en altijd de vrije man aan te spelen. Ik ga eigenlijk pas pingelen wanneer ik de bal met mijn vleugels, CAM of de spits bezit. Anders is het risico op een counter gewoon te groot (indien ik de bal verlies).

Misschien komt het ook wel omdat ik vooral FUT ben gewend. Hier is de gameplay iets sneller in vergelijking met seasons, plus dat ik er al een tijdje bivakkeer in divisie 1.

Mijn tips:
- Probeer altijd een man voor zijn spits of vleugelspeler te hebben; dus als jij je CV bestuurt --> loop naar achter (voor de spits) en zet druk met een 2e man. Bestuur jij de CDM --> loop voor de spits en zet druk met een 2e man. Ik zet eigenlijk vrij weinig druk de speler die ik zelf bestuur, ik loop hier vooral gaten mee dicht.

- Als je de bal hebt.. ga niet direct als een malle die steekbal proberen te geven en hopen op een counter. Hierdoor creëer je onrust in je spel en golft het op en neer en komt het vaak aan op de 'gelukjes' of een bal erdoor komt of niet. Probeer juist je rust te pakken en kies de makkelijkste oplossing.

Bijvoorbeeld: je hebt de bal met je CV.. Speel die bal gewoon naar je back, speel hem terug naar je CV. Speel de bal vervolgens naar je CDM en hier kun je snel opdraaien en de bal meegegeven aan je CAM of vleugels.

Hier weer hetzelfde: als je balbezit hebt met je vleugel kun je een aantal dingen doen:
- Speel de bal terug naar de back (indien geen ruimte).
- Maak de actie (wanneer de back op je af komt stormen en ren de ruimte in)
- Of wanneer er ruimte is, sprint die in en geef een vroege voorzet.

TL;DR
- Heb geduld met verdedigen, maak gebruik van de 'second man press' en hap vooral niet te snel met je CV's.
- In balbezit; neem de tijd, kijk naar de mensen aanvallende loopacties maken of speel de bal rond tot spelers dat gaan doen. Durf vooral te schieten, spelers kunnen meer dan je denkt.
- Gebruik de sprint button alleen wanneer je een open ruimte in kunt gaan sprinten, bij het rondspelen van de bal is het veel handiger deze niet te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CeesKees
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19:40

CeesKees

I rest my Kees

[quote]M.F.H. schreef op maandag 05 november 2012 @ 13:06:
Die scheidsrechter is ook erg vreemd. Al regelmatig gehad dat de tegenstander vrij kwam voor de keeper (of zelfs voor een lege goal) en de bal netjes erin schoot, maar dat ik dan ergens anders op het veld snel even een andere speler van hem neerhaalde. Dan fluit de scheids netjes af, krijg ik een kaart en mogen zij een vrije trap nemen op 40 meter van de goal, in plaats van dat er gewoon een doelpunt wordt toegekend.

/quote]

Hahahahaha, briljant!

| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
@Rickjehh: dat heb ik ook, dat die supersnelle spitsen voorbij worden gelopen. Heeft volgens mij te maken met de balcontrole. Als die controle beter is, kan je ook harder rennen en zul je ze dus sneller voorblijven. Daarom is het ook slimmer om iemand met een lage bal aan te spelen als dit mogelijk is.

@Thijmuss: Dankjewel voor de tips. Ik speel de bal vrijwel altijd hard naar voren, ondanks dat ik weet dat het weinig zin heeft. Ga toch maar nog meer proberen om het niet te doen.

[ Voor 23% gewijzigd door AMD1800 op 27-11-2012 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veldkampj
rickjehh schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 12:50:
[...]

Ik heb ook het probleem dat ik best vaak voor open goal mis en daar had ik in FIFA 12 toch geen last van. Ik heb nu ook problemen met het feit dat als ik met een snelle aanvaller (bijv. Robben) op goal afloop dat een verdediger die niet al te snel is me dan nog kan inhalen, niet bepaald realistisch.
Wat bij mij over het algemeen goed werkt met snelle aanvallers is door met de rechter stick de bal vooruit te spelen tijdens het sprinten. Omdat je dan weer ff zonder bal rent blijf je de verdediger wel goed voor.
Met bal blijven rennen zorgt er idd voor dat je zelfs met (hele) snelle spelers nog wel eens achterhaald wordt door een verdediger.
Overigens kan het ook te maken hebben met de fitheid van jouw aanvaller. Als die laag is wordt ie ook een stuk minder snel.

• rickjehh
@Thijmeus bedankt voor je tips. Ik denk dat ik eerst mijn verdediging wat meer op orde moet gaan krijgen. Heb je nog speciale tactics die je speciaal toekent aan je verdedigers? Ik speel de laatste 10 wedstrijden met Manchester United en dat speelt wel lekker moet ik zeggen. Vooral de snelheid van Young/Valencia en Nani is erg nice! En voorin loopt ook nog Hernandez die lekker snel is dus op de counter scoor ik regelmatig.

Alleen ik heb het gevoel dat ik tijdens balbezit nog meer kan doen, raak te snel de bal kwijt als ik precision dribble gebruik maar als m'n tegenstanders dat doen krijg ik ze bijna niet van de bal. Wat doe ik daar verkeerd? Ook heb ik vaak dat mijn tegenstanders de bal sneller en preciezer rond kunnen laten gaan dan ik, het lijkt dan alsof zijn spelers veel beter vrijlopen. Kan ik daar nog iets aan doen?

• Satom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19-09 10:46

Satom

Verzamel ervaringen

Ik ben weer eens begonnen met een carrière met Barcelona, ben zo'n beetje op de helft van het seizoen en heb Neymar, Gareth(?) Bale en Robben gekocht, leuke aankopen en ik ben vrij succesvol.. alleen nu ik wat verder in het seizoen ben, gaat het iets lastigere. Lijkt net of de verdediging een beetje staat de slapen.. Kan dit komen omdat het groene balk van de conditie niet helemaal vol is? Want die is nu bijna net niet vol. :$

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Satom schreef op donderdag 29 november 2012 @ 12:00:
Ik ben weer eens begonnen met een carrière met Barcelona, ben zo'n beetje op de helft van het seizoen en heb Neymar, Gareth(?) Bale en Robben gekocht, leuke aankopen en ik ben vrij succesvol.. alleen nu ik wat verder in het seizoen ben, gaat het iets lastigere. Lijkt net of de verdediging een beetje staat de slapen.. Kan dit komen omdat het groene balk van de conditie niet helemaal vol is? Want die is nu bijna net niet vol. :$
Lijkt me niet. Hooguit dat ze eerder moe zijn, maar anders zet je er een keer een B-elftal in, dan zijn al je basisspelers weer uitgerust ;)

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:29
Ik heb trouwens regelmatig dat mijn rechtsback bij bepaalde dode situaties op de achterlijn staat, terwijl de rest van de verdediging zo'n 10 meter van de middellijn staat... Hebben jullie dat ook wel eens? vaak bij uittrappen van het andere team.

Het vervelende is dat hij dan de buitenspelsituatie opheft...

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

tweaker2010 schreef op donderdag 29 november 2012 @ 12:59:
[...]

Lijkt me niet. Hooguit dat ze eerder moe zijn, maar anders zet je er een keer een B-elftal in, dan zijn al je basisspelers weer uitgerust ;)
Dat kan ik zeker even proberen, alhoewel ik wel rouleer binnen het elftal.. of ze minder in vorm of ik ben niet op mijn beste doen 8)7 haha! In ieder geval bedankt!

• AMD1800
@Catch22: valt me bij mijn eigen spelers niet zo vaak op, maar bij die van mijn tegenstander wel. Heb het al meerdere keren gezien.

• BaszCore
  • Laatst online: 14-08 12:17
Satom schreef op donderdag 29 november 2012 @ 12:00:
Mag ik je vragen waarom je met Barca een compleet nieuwe voorhoede gaat kopen?
Lijkt me dat je met Messi, Villa, Alexis, Pedro, Tello en Cuenca zijn niet de minst beroerde namen.. Haha!
Ik ga vanavond maar eens even Fifa kopen! Had me voorgenomen een jaartje over te slaan maar het kriebelt toch behoorlijk om weer een behoorlijk potje fifa te spelen en geen zin om 12 te doen als 13 er is! 8)7

• veldkampj
BaszCore schreef op donderdag 29 november 2012 @ 17:28:
[...]

Mag ik je vragen waarom je met Barca een compleet nieuwe voorhoede gaat kopen?
Lijkt me dat je met Messi, Villa, Alexis, Pedro, Tello en Cuenca zijn niet de minst beroerde namen.. Haha!
Ik ga vanavond maar eens even Fifa kopen! Had me voorgenomen een jaartje over te slaan maar het kriebelt toch behoorlijk om weer een behoorlijk potje fifa te spelen en geen zin om 12 te doen als 13 er is! 8)7
Wees blij dat er al een aantal patches zijn gedaan anders was je snel weer terug naar 12 gegaan :P

• Lee245
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19-09 12:46
418O2 schreef op donderdag 29 november 2012 @ 13:05:
Ik heb trouwens regelmatig dat mijn rechtsback bij bepaalde dode situaties op de achterlijn staat, terwijl de rest van de verdediging zo'n 10 meter van de middellijn staat... Hebben jullie dat ook wel eens? vaak bij uittrappen van het andere team.

Het vervelende is dat hij dan de buitenspelsituatie opheft...
Bij doeltrappen gebeurt het eingelijk altijd dat één van mijn backs ergens vlakbij de achterlijn rondhangt. Een zeer irritante bug die ervoor zorgt dat je backs sneller moe worden, omdat ze telkens een behoorlijk eind moeten lopen + ze heffen buitenspelval op als de bal wordt doorgekopt oid.

Vind het ook zeer slecht dat EA dat nog niet heeft opgelost aangezien mij het makkelijk fixbaar lijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
tweaker2010 schreef op donderdag 29 november 2012 @ 12:59:
[...]

Energie is bijna geen issue meer volgens ik. Soms met 2 dagen tussen wedstrijden zijn al mijn energie bars groen. Ja, soms heb je een speler die aangeeft moe te zijn en rust wil, maar dat zit er meer in voor de afwisseling dan iets om structureel op te letten.

Toch rouleer ik mijn team, maar dan wel dat ik een b-elftal de mat opstuur als de wedstrijd er of niet toe doet of de tegenstander makkelijk genoeg is. Zulke wedstrijden zijn goed om jeugd te boosten.

Gisteravond mijn 1ste seizoen afgemaakt. Ongeveer sinds de winterstop was de top 3 spannend, nummers 2(City) en 3(United) wisselde elkaar constant af en zaten geregeld maar net 1 tot 3 puntjes achter me. Uiteindelijk ging het even mis en werd het verschil met de nummer 2(City) 7 punten, met nog 2 wedstrijden te gaan dus al kampioen. FA Cup van United gewonnen. League Cup in 2de of 3de ronde eruit gevlogen...tegen 1 of andere club uit Championship :/

Mijn basis 11:
El Shaarawy - Podolski
---------- Cazorla
Wilshere ----- Walcott
---------- Fellaini
Lahm - Vermealen - Koscielny - Sagna

Subs: Gibbs, Walker, Giroud, Ox-Chamberlain, Ramsey, Eduardo (toptalentje), Ward-Prowse (toptalentje)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veldkampj
Kaap schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 09:44:
[...]

Energie is bijna geen issue meer volgens ik. Soms met 2 dagen tussen wedstrijden zijn al mijn energie bars groen. Ja, soms heb je een speler die aangeeft moe te zijn en rust wil, maar dat zit er meer in voor de afwisseling dan iets om structureel op te letten.

Toch rouleer ik mijn team, maar dan wel dat ik een b-elftal de mat opstuur als de wedstrijd er of niet toe doet of de tegenstander makkelijk genoeg is. Zulke wedstrijden zijn goed om jeugd te boosten.

Gisteravond mijn 1ste seizoen afgemaakt. Ongeveer sinds de winterstop was de top 3 spannend, nummers 2(City) en 3(United) wisselde elkaar constant af en zaten geregeld maar net 1 tot 3 puntjes achter me. Uiteindelijk ging het even mis en werd het verschil met de nummer 2(City) 7 punten, met nog 2 wedstrijden te gaan dus al kampioen. FA Cup van United gewonnen. League Cup in 2de of 3de ronde eruit gevlogen...tegen 1 of andere club uit Championship :/

Mijn basis 11:
El Shaarawy - Podolski
---------- Cazorla
Wilshere ----- Walcott
---------- Fellaini
Lahm - Vermealen - Koscielny - Sagna

Subs: Gibbs, Walker, Giroud, Ox-Chamberlain, Ramsey, Eduardo (toptalentje), Ward-Prowse (toptalentje)
Nou weet ik niet hoe goed Cazorla is, maar als ik jou was zou ik Eriksen kopen voor de 10 positie. Die jongen is zo verschrikkelijk wendbaar en snel en ramt werkelijk vrijwel alles erin rondom de zestien :P
Ik zit nu in het begin van mn 4e seizoen en hij heeft een rating van 90 op zn 23e.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie heeft er nog meer problemen met fifa 13 op de pc? Vaak als ik in seizoenen een game start. Dan blijft het scherm zwart en de "laadbal" blijft draaien. Hier blijft het dan bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
veldkampj schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 13:36:
[...]

Nou weet ik niet hoe goed Cazorla is, maar als ik jou was zou ik Eriksen kopen voor de 10 positie. Die jongen is zo verschrikkelijk wendbaar en snel en ramt werkelijk vrijwel alles erin rondom de zestien :P
Ik zit nu in het begin van mn 4e seizoen en hij heeft een rating van 90 op zn 23e.
Cazorla is 85 meen ik. En gebruik Oxlade-Chamberlain als 2nd op die positie. Maar ik ben zelf ook voor Arsenal he, dus aantal spelers blijven er sowieso in :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:29
Lee245 schreef op donderdag 29 november 2012 @ 19:05:
[...]

Bij doeltrappen gebeurt het eingelijk altijd dat één van mijn backs ergens vlakbij de achterlijn rondhangt. Een zeer irritante bug die ervoor zorgt dat je backs sneller moe worden, omdat ze telkens een behoorlijk eind moeten lopen + ze heffen buitenspelval op als de bal wordt doorgekopt oid.

Vind het ook zeer slecht dat EA dat nog niet heeft opgelost aangezien mij het makkelijk fixbaar lijkt.
dat ze vermoeider zijn is me nog niet opgevallen, maar gisteren viel het me op dat het vooral is na een corner voor mij waaruit een uittrap komt.

je hebt dat alleen door als je naar je radar kijkt trouwens.

[ Voor 4% gewijzigd door 418O2 op 30-11-2012 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fizher
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-07 19:30
Ben nu een tijdje bezig met seasons en handhaaf met redelijk rondom divisie 4. Heel verslavend als het spel geen lag heeft en lekker op en neer gaat.

Waar ik me wel enorm aan erger is dat ik van de 20 wedstrijden er ongeveer 19 tegen Borussia Dortmund speel. Behalve dat het een enorm sterk team is, word het gewoon enorm saai om continu tegen hetzelfde team te spelen. Het lijkt wel of iedereen en zijn moeder heeft uitgevonden dat je als je met Dortmund speelt je van tevoren al meer kans hebt om tegen tegenstanders van 'gelijk niveau' te winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lee245
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19-09 12:46
Fizher schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 15:33:
Ben nu een tijdje bezig met seasons en handhaaf met redelijk rondom divisie 4. Heel verslavend als het spel geen lag heeft en lekker op en neer gaat.

Waar ik me wel enorm aan erger is dat ik van de 20 wedstrijden er ongeveer 19 tegen Borussia Dortmund speel. Behalve dat het een enorm sterk team is, word het gewoon enorm saai om continu tegen hetzelfde team te spelen. Het lijkt wel of iedereen en zijn moeder heeft uitgevonden dat je als je met Dortmund speelt je van tevoren al meer kans hebt om tegen tegenstanders van 'gelijk niveau' te winnen.
Je kan ook een team met max. 4 sterren pakken, waarmee je dan tegen andere teams van max. 4 sterren speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veldkampj
Kaap schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 14:44:
[...]

Cazorla is 85 meen ik. En gebruik Oxlade-Chamberlain als 2nd op die positie. Maar ik ben zelf ook voor Arsenal he, dus aantal spelers blijven er sowieso in :P
Ben zelf voor Ajax maar als ik voor een bepaalde positie een betere speler kan neerzetten zal ik dat zeker niet laten ;)
Schone heb ik de deur uit getrapt en heb nu een middenveld met de Jong (87), Eriksen (90), Maher (84).
Nou vind ik Schone sowieso niks, dus afscheid nemen was ook eenvoudig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montaner
  • Laatst online: 01-09 08:19
Ugh..... ik krijg het maar niet opgelost. Connectie problemen op de PC.

Ik heb inmiddels mijn UPC Cisco modem in bridged mode gezet omdat daar het port forwarden niet fatsoenlijk op leek te werken. Nu een icidu NI-707533 er tussen en alle benodigde ports geforward via virtual servers. Volgens 'PFPortChecker' zijn alle poorten bereikbaar voor de buitenwereld die het moeten zijn, de rest niet.

Maar toch... tijdens het spelen van 'Seasons' kom ik vaker niet in-game dan wel. Zwart scherm zonder iets, zwart scherm met laad dingetje links onder, oneindige oefenarena...het houdt niet op. Het is echt zo mega irritant. Iemand hier nog wat tips&tricks voor? Na 4x niet in-game komen achter elkaar (geen uitzondering) heb ik al een rage gehalte dat ik beter niet meer kan gaan spelen.

O ja..en gister :D .. finale continental cup, win ik... hij raged as usual en dc'd tijdens de ceremonie...mijn fifa crashed, kan ik de finale opnieuw gaan spelen.

Firewall status blijft in-game overigens op 'Moderate' staan... nog nooit verandering in kunnen krijgen ook.. plaatsen van de PC in de DMZ heeft ook 0 effect.

[ Voor 7% gewijzigd door Montaner op 01-12-2012 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kardox
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 03-07 00:17
pfff er lopen zoveel cheaters rond. ik heb zo vaak binnen de eerste 5 min gescoord en dan sluiten ze gewoon de game af en krijg geen punten bij. waarschijnlijk trage database, op fifa 12 en 11 was het zelfde zooi.

Online mode heeft veel te bieden voor cheaters. Net stond ik 2 0 achter. Maak ik in de slotfase 2 - 2, en laatste kans schiet ik richting de doel, de bal wilt via de keeper de lijn passeren, opeens pauzeert hij de game, en dan krijg ik de melding "je loopt niet meer synchroon met de tegenstander" en resultaat is geen punten verschil. pffffffffffffffffffffffffff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Ik krijg net een nieuwe update binnen van 222 MB voor FIFA 13. Weet iemand wat er allemaal is aangepast?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kardox schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 13:38:
pfff er lopen zoveel cheaters rond. ik heb zo vaak binnen de eerste 5 min gescoord en dan sluiten ze gewoon de game af en krijg geen punten bij. waarschijnlijk trage database, op fifa 12 en 11 was het zelfde zooi.

Online mode heeft veel te bieden voor cheaters. Net stond ik 2 0 achter. Maak ik in de slotfase 2 - 2, en laatste kans schiet ik richting de doel, de bal wilt via de keeper de lijn passeren, opeens pauzeert hij de game, en dan krijg ik de melding "je loopt niet meer synchroon met de tegenstander" en resultaat is geen punten verschil. pffffffffffffffffffffffffff
Dat van die 5 minuten is geen cheaten gewoon een optie om te kunnen quitten zonder puntenverlies bij een tegenstander die lagt. Dat mensen daar misbruik van maken gebeurt, maar niet extreem veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
tweaker2010 schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 20:36:
Ik krijg net een nieuwe update binnen van 222 MB voor FIFA 13. Weet iemand wat er allemaal is aangepast?
Nou, op de PC is het in ieder geval tien keer niks. Dat weet ik wel. Heb nou al 3 keer gehad dat of de balk die onderin het scherm verschijnt na het scoren van een doelpunt niet meer verdwijnt. Zelfde geldt bij wisselen. Verdwijnt pas als je het spel opnieuw opstart. Heb hier voorheen nog nooit last van gehad. Blijft bizar hoe ze elke keer het ene weer de vernieling in helpen, terwijl ze het andere net hebben gerepareerd. Daarom heb ik ook zo'n verschrikkelijke hekel aan die verplichte updates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19:57
Wat kan Fifa 13 toch een verschrikkelijk spel zijn als je voor staat in de competitie. Het zal wel een scriptje zijn om het spannend te houden , maar het haalt voor mij de lol er echt af. Je wint een paar wedstrijden "makkelijk" en dan ineens kan ik niet meer winnen.

Ben in de laagste league van Engeland begonnen en nu al 3 x in de laatste 10 min de gelijkmaker om mijn oren gehad en altijd met een niet te stoppen kopbal of een actie waar echte wereldspelers nog jaloers op zouden zijn. Mijn laatste wedstrijd ( voorlopig echt mijn laatste ) was nog het ergste. Ik heb 70 % balbezit en 10 tegen 0 schoten op het doel. Ze scoren ineens uit een corner en ik scoor 5 min voor het einde de gelijkmaker. Nog geen minuut later hebben ze ineens een 2e "kans" die zonder dat ik ook maar ergens kan verdedigen wordt ingekopt.

Het gekke is dat ik het in mijn eerste careerpoging totaal niet zo heb ervaren dus of het nu met een slecht team te maken heeft ? Het haalt voor mij iig elke lol van het spel af en er zullen wel weer mensen zijn die zeggen dat het aan mij ligt , maar ik weet heel goed wanneer ik een fout maak en terecht een doelpunt tegen krijg. Het is zelfs zo erg dat ik in de meeste gevallen al ruim van te voren kan zien dat ze gaan scoren. Ik kan dan niet meer de juiste spelers selecteren en een slecht team kan ineens echt alles. Zo scripted als het maar kan :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
@Beakzz: inderdaad. Snap daar ook niks van. En net deed een deel van mijn controller het ook ineens niet meer. Joepie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Ik gebruik nu weer mods (PC) om zo mijn career-mode wat beter te maken. Zo heb ik nu ook geen last meer als ik tegen Chelsea speel met Arsenal met 3-0 win, en tegen een laag team kansloos thuis met 0-5 verlies:
- Paulv2k4 Gameplay Mod
- Exocyst's Career Mode Tweaks

Ook start ik elke career met de laatste squads file.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLoldebroek
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12-08 08:42
Betreft: PC

Als ik fifa 13 -> EAS FC en dan een uitdaging wil gaan doen, knalt hij eruit.
PC opnieuw opgestart en nog knalt hij eruit.
Vreemd, heb het altijd gekunt, nu maar eens seizoenen of fut proberen :)

UPDATE: vreemd, doet het gewoon weer.. Af en toe rare trekjes :)

[ Voor 13% gewijzigd door NLoldebroek op 02-12-2012 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veldkampj
Beakzz schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 22:02:
Wat kan Fifa 13 toch een verschrikkelijk spel zijn als je voor staat in de competitie. Het zal wel een scriptje zijn om het spannend te houden , maar het haalt voor mij de lol er echt af. Je wint een paar wedstrijden "makkelijk" en dan ineens kan ik niet meer winnen.

Ben in de laagste league van Engeland begonnen en nu al 3 x in de laatste 10 min de gelijkmaker om mijn oren gehad en altijd met een niet te stoppen kopbal of een actie waar echte wereldspelers nog jaloers op zouden zijn. Mijn laatste wedstrijd ( voorlopig echt mijn laatste ) was nog het ergste. Ik heb 70 % balbezit en 10 tegen 0 schoten op het doel. Ze scoren ineens uit een corner en ik scoor 5 min voor het einde de gelijkmaker. Nog geen minuut later hebben ze ineens een 2e "kans" die zonder dat ik ook maar ergens kan verdedigen wordt ingekopt.

Het gekke is dat ik het in mijn eerste careerpoging totaal niet zo heb ervaren dus of het nu met een slecht team te maken heeft ? Het haalt voor mij iig elke lol van het spel af en er zullen wel weer mensen zijn die zeggen dat het aan mij ligt , maar ik weet heel goed wanneer ik een fout maak en terecht een doelpunt tegen krijg. Het is zelfs zo erg dat ik in de meeste gevallen al ruim van te voren kan zien dat ze gaan scoren. Ik kan dan niet meer de juiste spelers selecteren en een slecht team kan ineens echt alles. Zo scripted als het maar kan :/
Het is mij ook wel eens opgevallen ja, dat verdedigers gewoon niet eens ingrijpen terwijl je zit te rammen als een gek.
Soms moet je dan gewoon maar een keiharde tackle maken.
De laatste tijd gelukkig niet veel last meer van overigens.

Vind het overigens ook niet echt realistisch dat wanneer je met 4-0 voor staat de tegenstander pas in de laatste 10 minuten echt begint te drukken, jagen terwijl je opbouwt enzo.
Speel dat inmiddels zo uit dat ik dan vaak nog uitloop naar een 6-0 ofzo omdat alles achterin open ligt.

Heb nu het probleem dat prof echt te makkelijk begint te worden. Gister 2x 8-0 gewonnen van PSV en Feyenoord. Probeer ik wereldklasse dan word ik zelfs door NAC nog weggespeeld :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kardox schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 13:38:

Als jij of je tegenstander leaved binnen 5 min ( wedstrijdklok ingame ) dan telt de wedstrijd niet mee..

Ik zelf vind het ook zeer kinderachtig maar speel daarom de eerste 5 min altijd doelbewust op balbezit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijmeus
Verwijderd schreef op maandag 03 december 2012 @ 15:14:
[...]

Als jij of je tegenstander leaved binnen 5 min ( wedstrijdklok ingame ) dan telt de wedstrijd niet mee..

Ik zelf vind het ook zeer kinderachtig maar speel daarom de eerste 5 min altijd doelbewust op balbezit.
Inderdaad. De 1e vijf minuten een goal proberen te maken is zinloos, je weet toch dat 90% van de gevallen gaat afsluiten. Dus om een hoop frustratie te besparen.. doe je jezelf er goed aan om pas na de 5e minuut aan te zetten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawg
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

oki, bug. carrieremodus met psv, strootman geeft aan weg te willen, dus ik doe een bod op alex witsel, 5 miljoen + strootman. ze gaan akkoord, ik doe een contractaanbieding, en nog voordat hij kan reageren wordt strootman verkocht door het bestuur aan chelsea voor 19 miljoen. daarna krijg ik een akkoord van witsel die naar de club komt en nu in mijn selectie zit. gratis 14 miljoen.

vaag. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

haha! Niet zo sterk :9 Zelf vind ik het transfer gedeelte wel makkelijk. Als Barcelona zijnde naar Robben geïnformeerd en krijg te horen dat hij voor geen elke mogelijkheid weg zou gaan. Bied ik € 50 miljoen en bod word geaccepteerd! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15-09 09:40
Zojuist voor de eerste keer Fifa 13 online gespeeld op de PC. Heb altijd bij vrienden op de xbox en ps gespeeld, en wil nu wel eens online op mijn pctje tegen echte tegenstanders spelen.

Ik moest met mijn club Roda tegen FC Energaznogwattes. In het begin was het nog wat onwennig, komt ook doordat er af en toe een hapering was, maar het was vlot speelbaar. Na een korte wenperiode maakte ik de 1-0, en kreeg de tegenstander geen kans meer. Af en toe maakte ik een foutje, maar zonder consequenties. Daarna de 2-0 en de 3-0 gemaakt. Na de rust hebben we nog 10 minuutjes gespeeld, totdat het spel enorm begon te haperen en ja hoor: Mijn eerste tegenstander die disconnect. Gelukkig krijg ik de winst toch nog toebedeeld, dus dat was wel een meevaller ;)

Ben nog aan het uitzoeken hoe seasons, ultimate team enz werkt, maar als mensen me willen toevoegen in Origin, dan kan dat uiteraard: Nincrichie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slammed_a4
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 27-08 13:21
na lange tijd nog eens een fifa game gekocht,ik wil momenteel niet online spelen maar gewoon een competitie starten en dan een heel seizoen doorlopen met een en hetzelfde team,ik vind dit maar niet?

is dit niet meer mogelijk ofzo?

het enige wat ik vind is wat training,een wedstrijd los starten,...

iemand de me ff kan helpen?

thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

Career > New Career > Manager Career

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

SR8 schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 20:39:
Career > New Career > Manager Career
Of Manager mode, toch(?) :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
Slammed_a4 schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 19:44:
na lange tijd nog eens een fifa game gekocht,ik wil momenteel niet online spelen maar gewoon een competitie starten en dan een heel seizoen doorlopen met een en hetzelfde team,ik vind dit maar niet?

is dit niet meer mogelijk ofzo?

het enige wat ik vind is wat training,een wedstrijd los starten,...

iemand de me ff kan helpen?

thx
Speltypen-> Toernooi -> nieuw toernooi -> kies je competitie die je wilt spelen.

Is er trouwens nog een Fifa 13 community hier voor de PC? Kan me herrineren dat vorige keren er toernooitjes etc werden gehouden onder de tweakers ;) ``
Add me Origin: Nincrichie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hendrik A
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 29-08 10:39
Ola

Wat voor slider settings gebruiken de semi-manual spelers hier op legendary?

[ Voor 5% gewijzigd door Hendrik A op 06-12-2012 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veldkampj
Hoe doen jullie het eigenlijk met talenten uit de jeugdopleiding?
Ik zit nu in mn 4e seizoen en heb er een aantal van 17/18 met scores van 76 en 77, maar op hun posities heb ik spelers lopen die nog veel beter zijn dus een basisplaats zit er nog niet in.
Ik heb geprobeerd ze te verhuren in de hoop dat clubs als Heerenveen, Groningen, AZ ofzo ze op zouden pikken om ze een basisplaats te geven (met Fischer lukte dit zonder problemen).

Nu krijg ik echter alleen aanbiedingen van clubs als Bayern Munchen, Valencia en andere grote clubs.
Hier gaan ze natuurlijk nooit aan spelen toe komen, dus houd ik ze zelf en laat ik ze regelmatig wedstrijden tegen kleinere clubs spelen maar het zou natuurlijk mooi zijn als ze ergens gewoon een volledig seizoen kunnen draaien om flink te groeien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

veldkampj schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 13:42:
Hoe doen jullie het eigenlijk met talenten uit de jeugdopleiding?
Ik zit nu in mn 4e seizoen en heb er een aantal van 17/18 met scores van 76 en 77, maar op hun posities heb ik spelers lopen die nog veel beter zijn dus een basisplaats zit er nog niet in.
Ik heb geprobeerd ze te verhuren in de hoop dat clubs als Heerenveen, Groningen, AZ ofzo ze op zouden pikken om ze een basisplaats te geven (met Fischer lukte dit zonder problemen).

Nu krijg ik echter alleen aanbiedingen van clubs als Bayern Munchen, Valencia en andere grote clubs.
Hier gaan ze natuurlijk nooit aan spelen toe komen, dus houd ik ze zelf en laat ik ze regelmatig wedstrijden tegen kleinere clubs spelen maar het zou natuurlijk mooi zijn als ze ergens gewoon een volledig seizoen kunnen draaien om flink te groeien.
Welk team speel je? Want ik zou ze met 77 gewoon af en toe in laten vallen.
Ik heb bijvoorbeeld Vilhena die ik om de wedstrijd wissel met de gene die nu in de basis staat en dan stijgt hij best snel.

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veldkampj
afvalzak schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 14:00:
[...]

Welk team speel je? Want ik zou ze met 77 gewoon af en toe in laten vallen.
Ik heb bijvoorbeeld Vilhena die ik om de wedstrijd wissel met de gene die nu in de basis staat en dan stijgt hij best snel.
Ajax, mijn basis ziet er zo uit:
Vermeer (85)

van Rhijn (83) Alderweireld (87) Pique (78) Boilesen (82)

de Jong (87) Maher (86)

Eriksen (91)

Sulejmani (86) Sightorsson (86) Fischer (84)

Pique is een talent wat ik wel in de basis heb staan omdat ik 12 miljoen voor Moisander kon vangen op zn 28e :)
Verder heb ik een aantal talenten voor op het middenveld en de aanval, maar zoals je ziet spelen die de huidige spelers bij lange na niet uit de basis ;)
Ik laat ze ook regelmatig wedstrijden spelen tegen bijv. VVV, Willem 2 e.d. en in de beker speel ik standaard met talenten.
Het zou alleen mooi zijn als ze gewoon een volledig seizoen zouden kunnen draaien bij een kleinere club ipv een half seizoen bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
Wat zijn er toch veel lafaards online zeg... Ik scoor bewust niet in de eerste 5 minuten omdat ze anders toch disconnecten.
En vaak genoeg kom ik 2-0 voor en dan disconnecten ze ook. Dat maakt dan minder uit aangezien ik gewoon de winst krijg, maar had vandaag een aparte gast.
Een nederlandse (althans aan de naam af te lezen) speler had Spanje als team, tegen mijn Bayern Munchen. Ik zet even aan in de 6e minuut, en de eerste goal is al een feit, waarna hij uren doet over de aftrap nemen, uren blijft hangen bij het nemen van de doeltrappen met de keeper etc.

Op een gegeven moment heb ik gewoon met mijn verdediger staan wachten totdat hij op mij af zou komen, maar niets. Helemaal geen druk of wat dan ook. Dus heb daar maar staan wachten (ik stond met mijn hele team op het veld van de tegenstander, en nog zette hij geen druk. Dan moet je van mij ook niet verwachten dat ik maar als een dolle blijf aanvallen.

Toen ie toch een teken van leven gaf, tikte ik em overal langs en maakte de 2-0 waarna hij disconnecte.
Bloedirritant zijn ook die gasten die hun eerste goal maken bij 3-1, en dan uitgebreid juichen en goal laten zien. Normaal skip ik alles, maar als ze dat doen dan ben ik extra gemotiveerd om bij iedere goal het lekker in te wrijven, wat daarna dan ook gebeurd en ze na de 5-1 meestal ook disconnecten.

Ben maar blij met dat disconnect = verliezen systeem. Scheelt toch veel frustratie:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
@Ninc: Is het dan niet zo dat de tegenstander die de bal heeft, helemaal niet wordt bestuurd? Dat heb ik namelijk wel een aantal keer gehad. Dat de tegenstander gewoon helemaal niks meer deed. Moet je irritant lang wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
AMD1800 schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 19:38:
@Ninc: Is het dan niet zo dat de tegenstander die de bal heeft, helemaal niet wordt bestuurd? Dat heb ik namelijk wel een aantal keer gehad. Dat de tegenstander gewoon helemaal niks meer deed. Moet je irritant lang wachten.
Ja, de tegenstander deed helemaal niets. Met uittrappen niets, in balbezit niets, opjagen ook niets. Gelukkig doet de computer je na een tijdje zelf forceren om uit te trappen, anders had je uren kunnen wachten.
Had daarom zodra ik weer balbezit had, maar gewacht totdat de tegenstander weer zelf zou gaan spelen, heb geen zin om lang te wachten terwijl de tijd stilstaat.

Zit nu in divisie 7, en ben 2x real madrid tegengekomen. Eerste keer verloren tweede keer in de 90ste minuut de gelijkmaker weten te maken. Probleem is dat ze de bal op Ronaldo geven en dan naar de goal rushen, zodra ik Ronaldo goed kon afstoppen, waren ze ook niet meer gevaarlijk.

Maar snap ook niet wat daar leuk aan is. Ik speel liever met een minder goed team dat ik leuk vind, dan met het beste van het beste te spelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

veldkampj schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 14:29:
[...]
Pique is een talent wat ik wel in de basis heb staan omdat ik 12 miljoen voor Moisander kon vangen op zn 28e :)
Heb je Pique als talent gekocht of zelf gescout? En wat is zijn max?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veldkampj
tweaker2010 schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 20:54:
[...]

Heb je Pique als talent gekocht of zelf gescout? En wat is zijn max?
Zelf gescout. Potentie tussen 83/89. Beetje ruim maar gezien hoe snel die zich ontwikkelt zal het eerder 89 dan 83 zijn :P
Heb overigens bizar veel talenten met een potentie van rond de 90 of hoger. Ik kan zelfs mn hele basis wisselen voor dit soort jongens.
Zou dus ook graag zien dat er wat aanbiedingen zouden komen om te huren maar op de een of andere manier is Fifa daar niet heel sterk in. Het lijkt mij dat een jongen van 17/18 met een score van 77 voor veel Eredivisie clubs een aanwinst zou zijn.
Als ik al een aanbod krijg om te huren dan zijn het Europese topclubs waarbij ze alsnog niet aan spelen toe zouden komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montaner
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/cJzxp.png
Eindelijk Div 1.... redelijk simpel eigenlijk wel. Div 6 t/m 3 met Bayern.. daarna met Real.

[ Voor 5% gewijzigd door Montaner op 08-12-2012 00:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
trix0r schreef op zaterdag 08 december 2012 @ 00:08:
[afbeelding]
Eindelijk Div 1.... redelijk simpel eigenlijk wel. Div 6 t/m 3 met Bayern.. daarna met Real.
Nice! Ik speel ook altijd met Bayern... maar na 5 potjes achter elkaar tegen Real Madrid te hebben moeten spelen, was voor mij de lol eraf. Allemaal die teams die op de counter wachten en je dan toeslaan met Ronaldo. Soms kleine overwinningen, maar meestal gelijkspelletjes.

Toen maar met PSV gaan spelen, krijg je tenminste weer eens wat andere teams om tegen te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montaner
ninc schreef op zaterdag 08 december 2012 @ 00:25:
[...]

Nice! Ik speel ook altijd met Bayern... maar na 5 potjes achter elkaar tegen Real Madrid te hebben moeten spelen, was voor mij de lol eraf. Allemaal die teams die op de counter wachten en je dan toeslaan met Ronaldo. Soms kleine overwinningen, maar meestal gelijkspelletjes.

Toen maar met PSV gaan spelen, krijg je tenminste weer eens wat andere teams om tegen te spelen.
Je krijgt inderdaad 9 van de 10 keer Real tegen dan. Ik moet je zeggen dat ik met Bayern nooit echt veel moeite met Real spelers heb gehad... en nu met Real vaak wel erg snelle counters tegen krijg als ik tegen Bayern speel met Robben enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

veldkampj schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 21:30:
[...]

Als ik al een aanbod krijg om te huren dan zijn het Europese topclubs waarbij ze alsnog niet aan spelen toe zouden komen
Ik zou die gok gewoon nemen, als ze een paar puntjes hoger terug komen is het toch goed ? :P

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

veldkampj schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 14:29:
[...]

Ajax, mijn basis ziet er zo uit:
Vermeer (85)

van Rhijn (83) Alderweireld (87) Pique (78) Boilesen (82)

de Jong (87) Maher (86)

Eriksen (91)

Sulejmani (86) Sightorsson (86) Fischer (84)

Verder heb ik een aantal talenten voor op het middenveld en de aanval, maar zoals je ziet spelen die de huidige spelers bij lange na niet uit de basis ;)
Ik laat ze ook regelmatig wedstrijden spelen tegen bijv. VVV, Willem 2 e.d. en in de beker speel ik standaard met talenten.
Het zou alleen mooi zijn als ze gewoon een volledig seizoen zouden kunnen draaien bij een kleinere club ipv een half seizoen bij mij.
als je een LB hebt die beter wordt dan 82, zou ik die erin zetten voor boilesen, aangezien zijn max wel rond de 82 is. Verder speel ik vaak met volledig 2e team als er weer eens teveel wedstrijden in een week worden gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veldkampj
afvalzak schreef op zaterdag 08 december 2012 @ 11:08:
[...]

Ik zou die gok gewoon nemen, als ze een paar puntjes hoger terug komen is het toch goed ? :P
Ik heb het nu met 1 talent geprobeerd naar Bayern, maar zoals verwacht speelt ie geen minuut en groeit dus ook vrijwel niet. Niet meer dan wanneer ie bij mij op de bank zou zitten iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veldkampj
Verwijderd schreef op zondag 09 december 2012 @ 13:10:
[...]

als je een LB hebt die beter wordt dan 82, zou ik die erin zetten voor boilesen, aangezien zijn max wel rond de 82 is. Verder speel ik vaak met volledig 2e team als er weer eens teveel wedstrijden in een week worden gezet.
Ik heb voor alle posities een talent lopen, behalve LB :P
Dijks is nou ook niet echt denderend dus ik zet Denswil er nu meestal neer.
Ik stel mijn tweede team idd ook vaak op tegen de mindere goden en als wedstrijden kort op elkaar volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

veldkampj schreef op zondag 09 december 2012 @ 15:28:
[...]

Ik heb het nu met 1 talent geprobeerd naar Bayern, maar zoals verwacht speelt ie geen minuut en groeit dus ook vrijwel niet. Niet meer dan wanneer ie bij mij op de bank zou zitten iig.
Sorry :'(

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veldkampj
Haha ik heb er al een half seizoen op zitten dus het was al van voor jouw reactie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

speel met Ajax en heb dit nu als 1e team.

ter Stegen [89]
v. Rhijn [87] Biset [78] Alderweireld [88] Boilesen [82]
De Jong [92] Casemiro [90] Eriksen [93]
Sulejmani [90] Sigthorsson [89] fischer [91]

De enige plek waar echt verbetering mogelijk is is in de verdediging, dus heb ik daar nu maar een gescoute speler in gezet, aangezien Moisander toch al in overall afnam, op de linksback heb ik ook nog een gescoute speler maar die is nog niet goed genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:16
Na de nieuwe patch (PS3) nog steeds erg veel last van wegvallende EA Servers. Alle games en PSN werken perfect, behalve FIFA 13. Echt vanalles al geprobeerd, niets werkt. Waarschijnlijk staat er ergens bij EA met mijn IP of login een bitje niet goed, waar ik geen invloed op heb. Kan ik ergens mijn geld terug krijgen voor FIFA 13?

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jumpman schreef op zondag 09 december 2012 @ 22:08:
Na de nieuwe patch (PS3) nog steeds erg veel last van wegvallende EA Servers. Alle games en PSN werken perfect, behalve FIFA 13. Echt vanalles al geprobeerd, niets werkt. Waarschijnlijk staat er ergens bij EA met mijn IP of login een bitje niet goed, waar ik geen invloed op heb. Kan ik ergens mijn geld terug krijgen voor FIFA 13?
Ik had ook veel last hiervan. Ik had een experiabox v8 met een linksys router eraan maar dat had niet veel succes als ik xbox op de router had aangesloten. Heb nu een directe poort naar mijn experiabox en daarop de poorten van xbox forwarden zodat de firewall settings goed staan.

Wat ik gebruikte was http://forum.kpn.com/t5/G...-bij-glasvezel/td-p/41933

Hoop dat het helpt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickjehh
Wat me trouwens mateloos irriteert is het feit dat spelers nog steeds zo stom tegen elkaar oplopen in sommige gevallen. Vaak kan de tegenstander er dan met de bal vandoor en komt 1 op 1 met mijn keeper, wat uiteraard weer vaak resulteert in een doelpunt. Hebben jullie trouwens ook het idee dat de intelligentie van de verdedigers nog slechter is dan bij FIFA 12?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 05-09 11:00
rickjehh schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 15:05:
Wat me trouwens mateloos irriteert is het feit dat spelers nog steeds zo stom tegen elkaar oplopen in sommige gevallen. Vaak kan de tegenstander er dan met de bal vandoor en komt 1 op 1 met mijn keeper, wat uiteraard weer vaak resulteert in een doelpunt. Hebben jullie trouwens ook het idee dat de intelligentie van de verdedigers nog slechter is dan bij FIFA 12?
+1

Het meest vervelend vind ik nog dat spelers die een pass moeten ontvangen vaak op hun plek staan blijven wachten tot de bal aankomt. Ik heb het idee hoe verder weg ze staan, hoe vaker het voorkomt.

Vaak is een verdediger er dan sneller bij, waardoor ze meteen een counter op kunnen zetten.

Dat irriteert me nu al minstens sinds Fifa 11.

"It's about time you showed up Fox!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

speek1984 schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 15:20:
[...]

+1

Het meest vervelend vind ik nog dat spelers die een pass moeten ontvangen vaak op hun plek staan blijven wachten tot de bal aankomt. Ik heb het idee hoe verder weg ze staan, hoe vaker het voorkomt.

Vaak is een verdediger er dan sneller bij, waardoor ze meteen een counter op kunnen zetten.

Dat irriteert me nu al minstens sinds Fifa 11.
De beslissingen van de scheidsrechter om voor het minste een gele kaart te geven irriteert me al sinds fifa09
is vooral erg als je met van bommel speelt :+
Pagina: 1 ... 25 ... 33 Laatste