Ben net aan het einde van mijn eerste seizoen in Career. Als ik een nieuw seizoen wil laden loop hij vast bij Loading... Elke keer. Van alles geprobeerd, blijkt dat een hele hoop mensen dit probleem hebben, maar EA is te lui om het te fixen. Lever eens een degelijk product af EA.
Heb geen last van vastlopers en online speel ik niet , maar aangezien ik geen nieuwe aanbiedingen meer kreeg na het 2e seizoen heb ik het spel nu al weken niet meer aangeraakt.
Als ik dan die verhalen hier boven lees vraag ik me af welke versie de reviewers spelen , want die spraken niet over bugs en hangers in de reviews. Toeval of gaan reviews totaal voorbij aan flaws in en game omdat ze verwachten dat het er nog uitgehaald wordt ?
Maarja in Fifa 12 zaten ook al bugs die het voor sommige mensen onmogelijk maakte om te spelen en die bekend waren bijn de ontwikkelaar en er helemaal niks aan deed. Bij 13 zal het niet anders zijn, want het spel is goed ontvangen en verkocht dus de focus zal alweer bij Fifa 14 liggen.
En kan weer zeggen dat in die oversla , maar als de reviews weer zo lovend zijn zal ik weer voor gaas gaan. Over hardleers gesproken
Hoop dat ze me ongelijk bewijzen en het spel fixen tot het goed is...
Als ik dan die verhalen hier boven lees vraag ik me af welke versie de reviewers spelen , want die spraken niet over bugs en hangers in de reviews. Toeval of gaan reviews totaal voorbij aan flaws in en game omdat ze verwachten dat het er nog uitgehaald wordt ?
Maarja in Fifa 12 zaten ook al bugs die het voor sommige mensen onmogelijk maakte om te spelen en die bekend waren bijn de ontwikkelaar en er helemaal niks aan deed. Bij 13 zal het niet anders zijn, want het spel is goed ontvangen en verkocht dus de focus zal alweer bij Fifa 14 liggen.
En kan weer zeggen dat in die oversla , maar als de reviews weer zo lovend zijn zal ik weer voor gaas gaan. Over hardleers gesproken
Hoop dat ze me ongelijk bewijzen en het spel fixen tot het goed is...
Weet niet of het al genoemd was, maar vandaag weer een patch voor de PC binnengehaald. Na de patch noemt het commentaar de spelersnamen weer!
Verwijderd
Man man dat het af en toe wat langer duurde online op de PS voordat je n potje kon starten is 1 ding, maar nu hangt alles 2x identiek vast nadat ik gescoord heb. Handmatig alles uitzetten n dan bij opstarten is de match niet gespeeld pfff 2x keer voor. Nog niet eerder gehad dit.
Verwijderd
EA is lui geworden.
'Het spel verkoopt toch wel'...
Kom op Pro Evo, wakker die concurrentie strijd weer even aan...
Ik blijf het verdedigen een drama vinden. Ik win of met 5-0 of ik verlies met 1-0. Als ik vroeg score maakt de tegenstander veel fouten waardoor het een makkelijke pot wordt. Duurt het langer dan worden er haast geen fouten gemaakt. De AI is echt dramatisch...
'Het spel verkoopt toch wel'...
Kom op Pro Evo, wakker die concurrentie strijd weer even aan...
Ik blijf het verdedigen een drama vinden. Ik win of met 5-0 of ik verlies met 1-0. Als ik vroeg score maakt de tegenstander veel fouten waardoor het een makkelijke pot wordt. Duurt het langer dan worden er haast geen fouten gemaakt. De AI is echt dramatisch...
Weet iemand waar je kunt zien wat je nat type in fifa 13 is?
Verwijderd
Echt waar, heb iets veranderd waardoor ik het hele spel weer leuk vind.
Bij de controller settings kan je het verdedigen op 'Lagacy' zetten, waardoor het weer lekker ouderwets verdedigen is. Ik denk dat iedereen dit al wist, maar voor mij is dit DE manier om het spel weer fatsoenlijk te kunnen spelen...
Bij de controller settings kan je het verdedigen op 'Lagacy' zetten, waardoor het weer lekker ouderwets verdedigen is. Ik denk dat iedereen dit al wist, maar voor mij is dit DE manier om het spel weer fatsoenlijk te kunnen spelen...
Dit wordt waarschijnlijk mijn laatste fifa. Vandaag al 5x vastloper gehad. 4x uitgame gehaald omdat ik niet ingelogd ben bij ea. Kan nergens een online tegenstander vinden. pff.. wat een service van ea.
Edit: 8x een vastloper. Wordt echt zo zat van dit spel. Dit grapje heeft me gewoon al dik 8000 coins gekost.
Edit: 8x een vastloper. Wordt echt zo zat van dit spel. Dit grapje heeft me gewoon al dik 8000 coins gekost.
[ Voor 21% gewijzigd door afca123 op 04-11-2012 19:38 ]
Ok, ik sta nu dus gewoon met 3-0 voor tegen een andere gozer online met Seasons. Hij is volgens mij gequit maar ik zie nog steeds het Westfalenstadion al meerdere minuten perfect in beeld. Wedstrijd was al bijna afgelopen en nu loop ik dus gewoon punten mis!
Ik ben er echt zo ongelofelijk klaar mee! Weet je wat die gasten bij EA heel de dag zitten te doen:

Juist, de Donald Duck te lezen! Het is gewoon zielig, echt waar! Wat een spijt dat ik geen PES gekocht heb, kan mezelf wel voor mijn kop slaan.
Ik ben er echt zo ongelofelijk klaar mee! Weet je wat die gasten bij EA heel de dag zitten te doen:

Juist, de Donald Duck te lezen! Het is gewoon zielig, echt waar! Wat een spijt dat ik geen PES gekocht heb, kan mezelf wel voor mijn kop slaan.
Heb je de update (ongeveer 200 MB) al gedownload via Origin? Die zou dit probleem moeten verhelpen.boe.i schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 23:48:
Ben net aan het einde van mijn eerste seizoen in Career. Als ik een nieuw seizoen wil laden loop hij vast bij Loading... Elke keer. Van alles geprobeerd, blijkt dat een hele hoop mensen dit probleem hebben, maar EA is te lui om het te fixen. Lever eens een degelijk product af EA.
Áls ik een online potje heb met een goede verbinding (PS3 versie), heb ik een top beleving aan Fifa13. Prachtige wedstrijden gehad. Maar helaas nog veel bugs met het connecten, poppetje van tegenstander in laadscherm, connection lost bij de start.. etc. Enfin, alle problemen die hier al genoemd zijn. Ik snap EA niet, echt niet. Hier maak je toch je nr 1 prioriteit van als bedrijf? Fifa13 zal qua code nauwelijks schelen van Fifa12, en daar waren de online problemen vele malen minder..
Nu maar duimen voor patch 1.03
Als het connecten via bijvoorbeeld Seasons lukt is het allemaal erg leuk en heb je vaak ook leuke wedstrijden. Maar dan met de nadruk op ALS, want het komt bij mij veel te vaak voor dat ik bij het laden blijf hangen. Vervolgens spel afsluiten en weer opnieuw starten wat 5 minuten duurt. Ik heb daar gewoon geen zin in!rickertsnaak schreef op maandag 05 november 2012 @ 12:35:
Áls ik een online potje heb met een goede verbinding (PS3 versie), heb ik een top beleving aan Fifa13. Prachtige wedstrijden gehad. Maar helaas nog veel bugs met het connecten, poppetje van tegenstander in laadscherm, connection lost bij de start.. etc. Enfin, alle problemen die hier al genoemd zijn. Ik snap EA niet, echt niet. Hier maak je toch je nr 1 prioriteit van als bedrijf? Fifa13 zal qua code nauwelijks schelen van Fifa12, en daar waren de online problemen vele malen minder..
Wordt er echt schijtziek van

Krankzinnig spel is het overigens ja. Als alles goed loopt dan is het heerlijk, maar het komt zo vaak voor dat ik in online potjes (speel veel FUT) veel lag heb, en bij FUT kan je niet tussentijds stoppen zonder te verliezen. Soms heb ik zelf dat het spel stopt (met links onderin zo'n draaiend laadsymbool) tijdens de wedstrijd, en dan elke 10 seconden een keer.
Die scheidsrechter is ook erg vreemd. Al regelmatig gehad dat de tegenstander vrij kwam voor de keeper (of zelfs voor een lege goal) en de bal netjes erin schoot, maar dat ik dan ergens anders op het veld snel even een andere speler van hem neerhaalde. Dan fluit de scheids netjes af, krijg ik een kaart en mogen zij een vrije trap nemen op 40 meter van de goal, in plaats van dat er gewoon een doelpunt wordt toegekend. Ook krijg ik vaak gele kaarten voor overtredingen die het fluiten amper waard zijn, en als de tegenstander dan mij doormidden schopt dan is het soms niet eens overtreding (en omgekeerd natuurlijk).
Speelde gisteren overigens tegen een kerel met een beduidend minder team. Uiteindelijk 5-0 gewonnen, maar daar had ik 31 schoten voor nodig (waarvan 25 op goal en iets van 8x paal/lat...) en 10 hoekschoppen. Ter vergelijking: hij schoot 2x naast de goal en mijn keeper heeft dus geen redding hoeven maken. Onwaarschijnlijk dat een keeper van +/- 65 in een wedstrijd zoveel onmogelijke ballen eruit houdt....
Die scheidsrechter is ook erg vreemd. Al regelmatig gehad dat de tegenstander vrij kwam voor de keeper (of zelfs voor een lege goal) en de bal netjes erin schoot, maar dat ik dan ergens anders op het veld snel even een andere speler van hem neerhaalde. Dan fluit de scheids netjes af, krijg ik een kaart en mogen zij een vrije trap nemen op 40 meter van de goal, in plaats van dat er gewoon een doelpunt wordt toegekend. Ook krijg ik vaak gele kaarten voor overtredingen die het fluiten amper waard zijn, en als de tegenstander dan mij doormidden schopt dan is het soms niet eens overtreding (en omgekeerd natuurlijk).
Speelde gisteren overigens tegen een kerel met een beduidend minder team. Uiteindelijk 5-0 gewonnen, maar daar had ik 31 schoten voor nodig (waarvan 25 op goal en iets van 8x paal/lat...) en 10 hoekschoppen. Ter vergelijking: hij schoot 2x naast de goal en mijn keeper heeft dus geen redding hoeven maken. Onwaarschijnlijk dat een keeper van +/- 65 in een wedstrijd zoveel onmogelijke ballen eruit houdt....
Soms worden de penalty's wel heel raar/onduidelijk gegeven (Seizoenen, maar mss ook offline). Krijg soms wel eens penalty tegen, en soms mee (dan hoor je mij niet klagen) onder hele wazige omstandigheden waar ik géén herhaling van te zien krijg.. Meestal is het als een hoop spelers bij elkaar staan, een soort 'brawl' zegmaar. Als eenmaal de penalty is gegeven zie je enkel een gefrustreerde speler in beeld, maar niet de situatie..
[ Voor 0% gewijzigd door rickertsnaak op 05-11-2012 16:09 . Reden: typo ]
Verwijderd
klopt het lijkt vaak een soort van speler komt aanrennen, trapt de bal weg, beukt tegen tegenstander aan, penalty, wat nergens op slaat want de bal is allang gespeeld.rickertsnaak schreef op maandag 05 november 2012 @ 16:08:
Soms worden de penalty's wel heel raar/onduidelijk gegeven (Seizoenen, maar mss ook offline). Krijg soms wel eens penalty tegen, en soms mee (dan hoor je mij niet klagen) onder hele wazige omstandigheden waar ik géén herhaling van te zien krijg.. Meestal is het als een hoop spelers bij elkaar staan, een soort 'brawl' zegmaar. Als eenmaal de penalty is gegeven zie je enkel een gefrustreerde speler in beeld, maar niet de situatie..
kreeg net penalty mee, herhaling zag je wel lichte duw maar niet echt penalty waardig, blijft een raar punt die penalties, was in fifa 12 ook al

en als er wel degelijk een penalty gegeven moet worden, gebeurd dit natuurlijk niet =/
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2012 19:13 ]
Sinds dat ik FIFA 13 op m'n XBOX 360 speel, heb ik online amper nog een wedstrijd kunnen winnen, al drie seizoenen kansloos ten onder in divisie 10. Ondanks dat ik in FIFA 12 enkele divisies promoveerde zonder echt gekke dingen te doen kreeg ik het in 13 amper voor elkaar om alleen al te scoren. Kon er geen touw aan vast knopen, serieus voor gaan zitten, telkens weer kansloos ten onder.
Nu, nadat ik door een specifieke reden m'n HDD geformatteerd heb, heb ik van de 3 wedstrijden er 3 gewonnen. Scoren gaat beter, ik word niet zomaar weg getikt, een aanval opzetten lukt tenminste weer, etc. Zelfs door deze drie keer winst op rij gepromoveerd naar divisie 9.
Nu zie ik geen verband tussen m'n HDD formatteren en winnen, maar het is wel héél erg toevallig. Speel met een XBOX live profiel welke gewoon nog aanwezig was na de format. Zou er toch iets achtergebleven zijn van al die wedstrijdjes FIFA 12 (ondanks niet hoger dan divisie 6) dat ervoor zorgde dat ik geheel kansloos was door een verkeerde match tussen mij en andere online spelende divisie 10 gamers in FIFA 13? Zou vreemd zijn, maar nogmaals, het is bijna te toevallig om waar te zijn dat het na de format wel goed gaat...
Iemand enig idee?
Nu, nadat ik door een specifieke reden m'n HDD geformatteerd heb, heb ik van de 3 wedstrijden er 3 gewonnen. Scoren gaat beter, ik word niet zomaar weg getikt, een aanval opzetten lukt tenminste weer, etc. Zelfs door deze drie keer winst op rij gepromoveerd naar divisie 9.
Nu zie ik geen verband tussen m'n HDD formatteren en winnen, maar het is wel héél erg toevallig. Speel met een XBOX live profiel welke gewoon nog aanwezig was na de format. Zou er toch iets achtergebleven zijn van al die wedstrijdjes FIFA 12 (ondanks niet hoger dan divisie 6) dat ervoor zorgde dat ik geheel kansloos was door een verkeerde match tussen mij en andere online spelende divisie 10 gamers in FIFA 13? Zou vreemd zijn, maar nogmaals, het is bijna te toevallig om waar te zijn dat het na de format wel goed gaat...
Iemand enig idee?

Nee dat geloof ik niet, dan zou je daar wel meer over moeten horen. Ikzelf heb dat ook niet ondervonden online.
To dare is to do
Gister wederom een fantastische bug mogen ervaren.. Halve finale in de beker tegen Twente uit. Win met 0-4 maar toch staat Twente in de finale 
Toch apart dat ik flinke bugs ervaar in onderdelen die men nieuw heeft toegevoegd:
Speler ruilen => blijf nieuws updates van de speler houden + contracten / spelers verkopen scherm crasht
Toernooiladder => onterecht uitgeschakeld.
Je zou verwachten dat als men nieuwe features introduceert deze toch ook grondig getest worden.
Toch apart dat ik flinke bugs ervaar in onderdelen die men nieuw heeft toegevoegd:
Speler ruilen => blijf nieuws updates van de speler houden + contracten / spelers verkopen scherm crasht
Je zou verwachten dat als men nieuwe features introduceert deze toch ook grondig getest worden.
Dit is dus precies wat ik al twee keer heb meegemaakt! Zit nu in het tweede seizoen van m'n carrière als manager, beide keren in de nationale beker in de halve finale gewonnen, en dat staat toch degene van wie ik gewonnen heb in de finale! Echt waardeloos ditveldkampj schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 14:28:
Gister wederom een fantastische bug mogen ervaren.. Halve finale in de beker tegen Twente uit. Win met 0-4 maar toch staat Twente in de finale

Edit: typefout
Platform PCAFT0570 schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 18:06:
[...]
Dit is dus precies wat ik al twee keer heb meegemaakt! Zit nu in het tweede seizoen van m'n carrière als manager, beide keren in de nationale beker in de halve finale gewonnen, en dat staat toch degene van wie ik gewonnen heb in de finale! Echt waardeloos dit
Edit: typefout
Bij mij ook in het tweede seizoen van carrière de halve finale in de beker gewonnen, maar ik kwam ook niet in de finale.
Bij mij ook het tweede seizoen dus (PS3)kaat17 schreef op woensdag 07 november 2012 @ 09:00:
[...]
Platform PC
Bij mij ook in het tweede seizoen van carrière de halve finale in de beker gewonnen, maar ik kwam ook niet in de finale.
Geen idee waar het aan ligt. Die toernooiladder is sowieso erg buggy. Als ik m bekijk na de groepsfase van de CL dan klopt mn tegenstander niet, of wedstrijden die op dat moment links staan, staan later ineens rechts.
Gisteren sinds weken weer eens gespeeld en kreeg natuurlijk gelijk een update om mijn oren (op de Xbox) en niet veel later mijn eerste vastloper. Hoop maar dat het puur toeval is.
Het jammere is dat ik alleen maar carriere speel en de focus van het patchen tot nu toe op online spelen lijkt te liggen. Eigenlijk heb ik nu een Fifa waar ik naast local multiplayer op de bank niets meer mee doe , want als je toch geen aanbiedingen meer van andere clubs krijgt en idd zoals hier boven beschreven is er niks klopt van de ladders is voor mij de lol er wel vanaf. Als ze het niet oplossen dan komt Fifa 14, 15 enz er bij mij niet meer in.
Ze laten duidelijk zien dat een jaar ontwikkelen te kort is en je bent maanden verder voor ze het hebben opgelost (en vraag me af hoelang ze daar nog energie in steken)
Deze Fifa heeft vee potentie , maar het voelt gewoon niet af.
Het jammere is dat ik alleen maar carriere speel en de focus van het patchen tot nu toe op online spelen lijkt te liggen. Eigenlijk heb ik nu een Fifa waar ik naast local multiplayer op de bank niets meer mee doe , want als je toch geen aanbiedingen meer van andere clubs krijgt en idd zoals hier boven beschreven is er niks klopt van de ladders is voor mij de lol er wel vanaf. Als ze het niet oplossen dan komt Fifa 14, 15 enz er bij mij niet meer in.
Ze laten duidelijk zien dat een jaar ontwikkelen te kort is en je bent maanden verder voor ze het hebben opgelost (en vraag me af hoelang ze daar nog energie in steken)
Deze Fifa heeft vee potentie , maar het voelt gewoon niet af.
Start zojuist fifa op en hij begint over software update 1.03
Ik ben benieuwd of het een en ander is opgelost
Edit:
De patch heeft er iig voor gezorg dat mn contracten en spelers verkopen schermen niet meer freezen.
Ik heb er nu echter wel een speler bij zonder voor- en achternaam met een contractduur van -2014 jaar en 2 maanden
Of het probleem met de toernooiladder is gefixed weet ik niet aangezien ik gisteravond onterecht uit het bekertoernooi ben gekegeld na een 0-4 overwinning.
Ik ben benieuwd of het een en ander is opgelost
Edit:
De patch heeft er iig voor gezorg dat mn contracten en spelers verkopen schermen niet meer freezen.
Ik heb er nu echter wel een speler bij zonder voor- en achternaam met een contractduur van -2014 jaar en 2 maanden
Of het probleem met de toernooiladder is gefixed weet ik niet aangezien ik gisteravond onterecht uit het bekertoernooi ben gekegeld na een 0-4 overwinning.
[ Voor 63% gewijzigd door veldkampj op 07-11-2012 20:18 ]
Ook hier na de update het tweede potje alweer een freeze. Wanneer zal EA eens een bugloze FIFA afleveren, of in ieder geval eentje waarbij er geen hangups en andere enorm grove fouten zijn?
Weet iemand of je het oude camerastandpunt bij een goal nog kan instellen?
Voorheen (bij FIFA 12 dus) zag je altijd de speler nadat hij gescoord had recht op de camera af komen rennen, nu zie ik hem alleen van bovenaf en dan ook nog eens van achteren. Geen idee waarom EA dit heeft aangepast.
Voorheen (bij FIFA 12 dus) zag je altijd de speler nadat hij gescoord had recht op de camera af komen rennen, nu zie ik hem alleen van bovenaf en dan ook nog eens van achteren. Geen idee waarom EA dit heeft aangepast.
Net het besluit genomen om de game te verkopen. Het brengt me zo enorm veel irritatie als ik online speel, dat ik gewoon bijna mijn controller in 2en breek. Gisteren in divisie 6 geloof ik, 5 games gewonnen achter elkaar.
Hierdoor dus gepromoveerd maar wilde de titel hebben. Vandaag weer opgestart en een patch gedownload. 4 keer verloren en met moeite 1 keer gelijk. 1 keer gescoord, terwijl ik gisteren gemiddeld 2 keer per pot scoorde. Ik snap dat ik niet alles kan winnen, maar dit? No fucking way. Het is me te random op één of andere onverklaarbare reden.
Nee dank je. Ziet er leuk uit en als alles lukt dan speelt het geweldig. Maar het lijkt er net op dat de game bepaalt wanneer het goed gaat en wanneer niet (vrijlopen, dieplopen, voorzetten, steekballen en passes).
Dan verkoop ik ook maar meteen mijn hele ps3 denk ik. Had hem speciaal aangeschaft voor de footies van 2013
Hierdoor dus gepromoveerd maar wilde de titel hebben. Vandaag weer opgestart en een patch gedownload. 4 keer verloren en met moeite 1 keer gelijk. 1 keer gescoord, terwijl ik gisteren gemiddeld 2 keer per pot scoorde. Ik snap dat ik niet alles kan winnen, maar dit? No fucking way. Het is me te random op één of andere onverklaarbare reden.
Nee dank je. Ziet er leuk uit en als alles lukt dan speelt het geweldig. Maar het lijkt er net op dat de game bepaalt wanneer het goed gaat en wanneer niet (vrijlopen, dieplopen, voorzetten, steekballen en passes).
Dan verkoop ik ook maar meteen mijn hele ps3 denk ik. Had hem speciaal aangeschaft voor de footies van 2013

[ Voor 6% gewijzigd door StealthyPeanut op 07-11-2012 22:02 ]
Net tijdens een carriere wedstrijd het spel afgesloten en opnieuw gestart.
Speelde tegen Bayern in de halve finale CL en stond 0-1 voor. Robben speelde een mooie steekpass en Muller was onderweg naar Vermeer.
Ik kom op dat moment uit en Vermeer pakt de bal perfect voor de voeten van Muller weg. Muller valt en ik krijg een penalty en rode kaart tegen.
Normaal speel ik een wedstrijd altijd uit, maar ik vond dit wel zo verschrikkelijk onterecht. Ik raakte die speler niet eens aan!
Dat scheidsrechters in het echte leven stekeblind zijn oke, maar dat hoeft voor mij niet in een voetbalspel verwerkt te worden.
Jammer van mn voorsprong, maar nu dan nog een keer proberen
Speelde tegen Bayern in de halve finale CL en stond 0-1 voor. Robben speelde een mooie steekpass en Muller was onderweg naar Vermeer.
Ik kom op dat moment uit en Vermeer pakt de bal perfect voor de voeten van Muller weg. Muller valt en ik krijg een penalty en rode kaart tegen.
Normaal speel ik een wedstrijd altijd uit, maar ik vond dit wel zo verschrikkelijk onterecht. Ik raakte die speler niet eens aan!
Dat scheidsrechters in het echte leven stekeblind zijn oke, maar dat hoeft voor mij niet in een voetbalspel verwerkt te worden.
Jammer van mn voorsprong, maar nu dan nog een keer proberen
@Loonens: het is ook maar net wie je online tegen komt. Ik heb ook een aantal keer gehad dat ik na 3 keer op rij gewonnen had, weer ging verliezen. Mijn tegenstanders werden ineens veel beter. En zo ben ik toch een aantal keer niet gepromoveerd. Ik snap ook niet hoe dat zit.
Dus je verkoopt het spel en je PS3 omdat je online van andere mensen verloren hebtStealthyPeanut schreef op woensdag 07 november 2012 @ 22:00:
Net het besluit genomen om de game te verkopen. Het brengt me zo enorm veel irritatie als ik online speel, dat ik gewoon bijna mijn controller in 2en breek. Gisteren in divisie 6 geloof ik, 5 games gewonnen achter elkaar.

PS3 vind ik overdreven om te verkopen, het spel niet.Kaap schreef op donderdag 08 november 2012 @ 10:01:
[...]
Dus je verkoopt het spel en je PS3 omdat je online van andere mensen verloren hebtVind je dat niet een beetje overdreven? Speel anders voortaan gewoon tegen de AI als je altijd wilt winnen
Wat een bugs wat een bugs. Ik heb bij sommige wedstrijden echt het gevoel dat het scripted is. Ik weet niet of jullie hier ook last van hebben maar ik schiet echt onwijs veel op paal en lat. Kameraad van mij ook.
En zoals iemand hier ook al zei, het is nagenoeg dezelfde code als FIFA12 maar er zitten in de matchmaking als in-game nog meer bugs.
Het is bedoening, niet bedoeling
lol, ik moest echt hardop lachen dat iemand het spel + ps3 verkoopt omdat hij online verliest.
Doet me aan een vriend van me denken die per jaar minimaal 4 controllers verslijt doordat ze niet sterker zijn dan zijn muur
Doet me aan een vriend van me denken die per jaar minimaal 4 controllers verslijt doordat ze niet sterker zijn dan zijn muur
"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
Mwoa, ik raak af en toe wel eens de paal of lat maar toch zeker niet overdreven vaak.martijntjuhh schreef op donderdag 08 november 2012 @ 10:11:
[...]
PS3 vind ik overdreven om te verkopen, het spel niet.
Wat een bugs wat een bugs. Ik heb bij sommige wedstrijden echt het gevoel dat het scripted is. Ik weet niet of jullie hier ook last van hebben maar ik schiet echt onwijs veel op paal en lat. Kameraad van mij ook.
En zoals iemand hier ook al zei, het is nagenoeg dezelfde code als FIFA12 maar er zitten in de matchmaking als in-game nog meer bugs.
Enige waarbij ik wel het gevoel heb dat het spel soms flink invloed uitoefent is dat er af en toe momenten zijn dat ik tegen bijv. een club als NAC een tijdje totaal niet aan de bal kom en ze ineens echt als Barcelona staan te voetballen. Vaak gecombineerd met het feit dat mijn verdedigers niet/nauwelijks ingrijpen, hoe fanatiek ik ook op de knoppen zit te rammen.
Of ik krijg constant niet de speler geselecteerd die ik wil. Op zo'n manier krijg ik dan ook nog wel eens een tegentreffer en inmiddels voel ik het gewoon aankomen en 9 van de 10 keer klopt dat gevoel helaas dan ook.
Wat ik overigens ook opvallend vind is het feit dat ik vrijwel overal kopduels win, behalve in de zestien meter. Bij corners tegen zit ik geregeld met samengeknepen billen omdat ik de duels vaker verlies dan win.
Haha, tja naar mijn mening moet je online matches gewoon vermijden als dat je frustreert. Het is en blijft maar een game hoor, snap niet dat sommige mensen zichzelf enorm veel druk opleggen om per sé te willen winnen en DIEP maar dan ook ZWAAR DIEP teleurgesteld zijn als ze een match door hetzij op een zwaar ongelukkige wijze hebben verloren of om wat voor een reden ook.
Ja je kunt zo nu en dan tegen een losing streak oplopen.. en ja je kunt ook snoeihard ingemaakt worden..
Maar kom op zeg, net of jij nooit gelukjes mee krijgt en hoe dat dan moet voelen voor de tegenstander..
Ikzelf heb mij er maar overheen gezet. Verlies ik? Geen probleem, volgende keer beter en op de punten waar het mis ging meer focussen. Uiteindelijk hoor je in de divisie waar je zit.. toch? Jammer dat gamen tegenwoordig zoveel gefocussed is op het 'kijk hoe goed ik ben'. Terwijl je er geen donder aan hebt.
Ja je kunt zo nu en dan tegen een losing streak oplopen.. en ja je kunt ook snoeihard ingemaakt worden..
Maar kom op zeg, net of jij nooit gelukjes mee krijgt en hoe dat dan moet voelen voor de tegenstander..
Ikzelf heb mij er maar overheen gezet. Verlies ik? Geen probleem, volgende keer beter en op de punten waar het mis ging meer focussen. Uiteindelijk hoor je in de divisie waar je zit.. toch? Jammer dat gamen tegenwoordig zoveel gefocussed is op het 'kijk hoe goed ik ben'. Terwijl je er geen donder aan hebt.
Mooi verwoord, zo denk ik er ook over.
Vooral kijken naar je eigen zwakke punten en die uiteindelijk verbeteren zodat je hogerop komt. Ik moet wel lachen van die persoon van een paar posts terug die z'n Fifa wil verkopen omdat ie online niet kan winnen, en vooral die frustratie die er dan vrijkomt tijdens het spelen. Ik begrijp het ergens wel, ik moet zelf ook niet Fifa spelen vlak voordat ik ga slapen ofzo, ben ik vaak veel te opgefokt. En geloof me, dat doet geen één game bij mij en los daarvan ben ik ook een rustig en nuchter persoon, maar soms niet met Fifa.
Laatst bijv. een online potje (Seizoenen) die ik moést winnen, van Div. 4 naar 3 volgens mij. Ik speelde met Ajax en stond 1 - 0 voor met nog één minuut te gaan. Normaal gesproken speel ik zo'n wedstrijd redelijk simpel uit, maar nu scoorde ik een eigen doelpunt met een terugspeelbal naar de keeper (ik begon aardig te schreeuwen op dat moment), en om het nog erger te maken scoorde m'n tegenstander in de laatste seconde met een lucky counter.. Op dat moment bereikte ik m'n piek frustratie met Fifa. Maar je leert er wel van en zorgt dat je dat niet meer doet in de toekomst (die terugspeelbal). En het grappige is dat ik de wedstrijd daarop won door een eigen doelpunt van de tegenstander
sometimes you win some, sometimes you lose some.
Al met al maakt dit Fifa wel een mooi spelletje, juist door die frustraties (niet van de bugs) en de wisselvalligheid, van je tegenstander maar juist ook die van jezelf.
Vooral kijken naar je eigen zwakke punten en die uiteindelijk verbeteren zodat je hogerop komt. Ik moet wel lachen van die persoon van een paar posts terug die z'n Fifa wil verkopen omdat ie online niet kan winnen, en vooral die frustratie die er dan vrijkomt tijdens het spelen. Ik begrijp het ergens wel, ik moet zelf ook niet Fifa spelen vlak voordat ik ga slapen ofzo, ben ik vaak veel te opgefokt. En geloof me, dat doet geen één game bij mij en los daarvan ben ik ook een rustig en nuchter persoon, maar soms niet met Fifa.
Laatst bijv. een online potje (Seizoenen) die ik moést winnen, van Div. 4 naar 3 volgens mij. Ik speelde met Ajax en stond 1 - 0 voor met nog één minuut te gaan. Normaal gesproken speel ik zo'n wedstrijd redelijk simpel uit, maar nu scoorde ik een eigen doelpunt met een terugspeelbal naar de keeper (ik begon aardig te schreeuwen op dat moment), en om het nog erger te maken scoorde m'n tegenstander in de laatste seconde met een lucky counter.. Op dat moment bereikte ik m'n piek frustratie met Fifa. Maar je leert er wel van en zorgt dat je dat niet meer doet in de toekomst (die terugspeelbal). En het grappige is dat ik de wedstrijd daarop won door een eigen doelpunt van de tegenstander
Al met al maakt dit Fifa wel een mooi spelletje, juist door die frustraties (niet van de bugs) en de wisselvalligheid, van je tegenstander maar juist ook die van jezelf.
Thijmeus schreef op donderdag 08 november 2012 @ 11:10:
Haha, tja naar mijn mening moet je online matches gewoon vermijden als dat je frustreert. Het is en blijft maar een game hoor, snap niet dat sommige mensen zichzelf enorm veel druk opleggen om per sé te willen winnen en DIEP maar dan ook ZWAAR DIEP teleurgesteld zijn als ze een match door hetzij op een zwaar ongelukkige wijze hebben verloren of om wat voor een reden ook.
Dat scripted is absoluut waar volgens mij. Ik speelde gisteren dat Invitational Toernooi en kwam de eerste ronde netjes door. Vervolgens mijn hele team even conditie op 99% gezet en volgende ronde tegen een VOLLEDIG brons team met beste speler 64 ofzo en chemistry maar 40 (mijn team was gemiddeld 79 met Chemistry ongeveer 80). Zou geen probleem moeten zijn zou je denken, ware het niet dat ik met Narsingh en Dyer (allebei sprintsnelheden van +90) de bronzen verdedigers van 60 niet voorbij kwam, en dat zijn aanvallers van 60 behoorlijk sneller waren dan mijn verdedigers (zelfs Van der Wiel kon ze niet bijhouden). Vervolgens toch veel kansen gehad, maar toch verloren doordat hij in de laatste 5 minuten 3x scoort.....
EDIT: bovenstaande was uiteraard bij Fifa Ultimate Team.
[ Voor 3% gewijzigd door M.F.H. op 08-11-2012 12:09 ]
Verliezen online betekent gewoon dat je zelf slechter bent als je tegenstander, punt.cypher21 schreef op donderdag 08 november 2012 @ 10:49:
lol, ik moest echt hardop lachen dat iemand het spel + ps3 verkoopt omdat hij online verliest.
Ik verlies inderdaad ook vaak online met Seasons en het gevolg is dat ik dan een divisie lager uitkom waar wel gasten van mijn niveau zitten. Dus je zult mij niet in de hoogste divisies zien.
Kan me wel goed voorstellen dat je dit spel verkoopt omdat je online niet kunt connecten! Want dat is en blijft een enorm drama met deze FIFA!
Wat heeft dat met scripted te maken? Misschien is het gewoon een betere speler.. en weet hij precies wat hij moet doen qua defenden etc. Zijn spelers zijn echt niet sneller.. En dat hij in de laatste minuten 3x scoort, heeft misschien ook mee te maken dat jij op dat moment niet helemaal strak verdedigdM.F.H. schreef op donderdag 08 november 2012 @ 12:08:
Dat scripted is absoluut waar volgens mij. Ik speelde gisteren dat Invitational Toernooi en kwam de eerste ronde netjes door. Vervolgens mijn hele team even conditie op 99% gezet en volgende ronde tegen een VOLLEDIG brons team met beste speler 64 ofzo en chemistry maar 40 (mijn team was gemiddeld 79 met Chemistry ongeveer 80). Zou geen probleem moeten zijn zou je denken, ware het niet dat ik met Narsingh en Dyer (allebei sprintsnelheden van +90) de bronzen verdedigers van 60 niet voorbij kwam, en dat zijn aanvallers van 60 behoorlijk sneller waren dan mijn verdedigers (zelfs Van der Wiel kon ze niet bijhouden). Vervolgens toch veel kansen gehad, maar toch verloren doordat hij in de laatste 5 minuten 3x scoort.....
Nee hoor. Je mag wel lezen wat ik typKaap schreef op donderdag 08 november 2012 @ 10:01:
[...]
Dus je verkoopt het spel en je PS3 omdat je online van andere mensen verloren hebtVind je dat niet een beetje overdreven? Speel anders voortaan gewoon tegen de AI als je altijd wilt winnen
Maar de PS3 heb ik alleen voor de footies gehaald. Die vallen me gewoon gigantisch tegen. Ook offline. Verder heb ik een dikke game-pc staan voor alle andere games en een mediaspeler. Consoles boeien me verder niet. Ieder zijn ding
Het verliezen boeit me niet, maar de randomness is me te heftig. Mijn spel blijft hetzelfde, maar mijn spelers gedragen zich totaal anders tijdens identieke wedstrijden. Teveel bugs om op te noemen. Dit bederft voor mij het spelplezier gigantisch. Zelfs bij een friendly match.
[ Voor 20% gewijzigd door StealthyPeanut op 08-11-2012 13:20 ]
Geen wedstrijd is identiek, ook al zijn de teams en opstellingen hetzelfde. Dat is toch juist leuker?StealthyPeanut schreef op donderdag 08 november 2012 @ 13:16:
[...]
Nee hoor. Je mag wel lezen wat ik typ.
Maar de PS3 heb ik alleen voor de footies gehaald. Die vallen me gewoon gigantisch tegen. Ook offline.
Het verliezen boeit me niet, maar de randomness is me te heftig. Mijn spel blijft hetzelfde, maar mijn spelers gedragen zich totaal anders tijdens identieke wedstrijden.

Zeker weten. Maar als ik 4 keer op de keeper afloop en ineens stroop onder mijn voeten krijg zodat de verdediger me in kan halen.... Terwijl mijn conditie boven de 50% is? Nee dank je. Leuk voor jullie misschien, maar voor mij echt niet.Samiej6 schreef op donderdag 08 november 2012 @ 13:18:
[...]
Geen wedstrijd is identiek, ook al zijn de teams en opstellingen hetzelfde. Dat is toch juist leuker?
Een betere speler is één ding, maar als er in mijn team niet 1 speler is die een tegenstander (die de bal aan de voet heeft) kan bijhouden terwijl ik een aantal Pace 90 spelers heb en hij max 60/65 heeft dan klopt er iets niet. Veld was droog, mijn condities waren voorafgaand op 99% gezet. En daarnaast was er ook het gevoel dat het wel leek alsof er een factor 0,5 vertraging zat in mijn spelers waar de tegenstander geen last van had. Met zo'n team keer op keer vanaf de middenlijn sprintduels naar de goal winnen van mijn middenvelders en verdedigers geloof ik niet.Thijmeus schreef op donderdag 08 november 2012 @ 12:19:
[...]
Wat heeft dat met scripted te maken? Misschien is het gewoon een betere speler.. en weet hij precies wat hij moet doen qua defenden etc. Zijn spelers zijn echt niet sneller.. En dat hij in de laatste minuten 3x scoort, heeft misschien ook mee te maken dat jij op dat moment niet helemaal strak verdedigd
Maar je beseft hopelijk wel dat zo'n dergelijke speler echt geen bronzen spelers heeft met 65 pace? Er zijn namelijk zat spelers die brons zijn en 88+ pace hebben.. Dus ja.. dan gaat jouw argument helaas niet echt op.M.F.H. schreef op donderdag 08 november 2012 @ 13:24:
[...]
Een betere speler is één ding, maar als er in mijn team niet 1 speler is die een tegenstander (die de bal aan de voet heeft) kan bijhouden terwijl ik een aantal Pace 90 spelers heb en hij max 60/65 heeft dan klopt er iets niet. Veld was droog, mijn condities waren voorafgaand op 99% gezet. En daarnaast was er ook het gevoel dat het wel leek alsof er een factor 0,5 vertraging zat in mijn spelers waar de tegenstander geen last van had. Met zo'n team keer op keer vanaf de middenlijn sprintduels naar de goal winnen van mijn middenvelders en verdedigers geloof ik niet.
Ook al speel je tegen een bronzen squad, dat betekent niet dat je alles maar even simpel op pace kunt winnen (want vaak zijn dat juist pace teams).
True, en juist voor bronzen teams zijn high pace spelers natuurlijk ideaal om wat ruimte voor jezelf te creëren, maar feit is dat mijn spelers niet zo snel over het veld renden als normaal (dat voel je aan het spel).Thijmeus schreef op donderdag 08 november 2012 @ 13:35:
[...]
Maar je beseft hopelijk wel dat zo'n dergelijke speler echt geen bronzen spelers heeft met 65 pace? Er zijn namelijk zat spelers die brons zijn en 88+ pace hebben.. Dus ja.. dan gaat jouw argument helaas niet echt op.
Ook al speel je tegen een bronzen squad, dat betekent niet dat je alles maar even simpel op pace kunt winnen (want vaak zijn dat juist pace teams).
Dat lijkt omdat je niet lekker in de wedstrijd zat...M.F.H. schreef op donderdag 08 november 2012 @ 14:35:
[...]
True, en juist voor bronzen teams zijn high pace spelers natuurlijk ideaal om wat ruimte voor jezelf te creëren, maar feit is dat mijn spelers niet zo snel over het veld renden als normaal (dat voel je aan het spel).

Ik heb op de PC de laatste paar uur echt een zeer vervelend probleem, ik krijg in seizoenen mijn punten niet. Al een aantal keer gewonnen maar het aantal punten blijft op 11 staan?
Niet toevallig bekerwedstrijden gespeeld ofzo?XPowerStef schreef op donderdag 08 november 2012 @ 16:35:
Ik heb op de PC de laatste paar uur echt een zeer vervelend probleem, ik krijg in seizoenen mijn punten niet. Al een aantal keer gewonnen maar het aantal punten blijft op 11 staan?
Ik blijf me verbazen over Fifa.
Gisteravond mijn 2e seizoen met Ajax afgerond. 31 mei zou ik de CL finale spelen, echter kreeg ik de beoordeling over mijn prestaties van het seizoen al voor die wedstrijd.
Nou scheelde het dat het doel was om de halve finale te halen, dus dat was niet zo'n probleem.
Vervolgens verder gegaan en in plaats van dat ik de wedstrijd kon spelen werd het seizoen afgerond en het nieuwe seizoen voorbereid.
Ik heb tot mijn verbazing maar gewacht wat er allemaal ging gebeuren en hierna kwam ik gelukkig wel terug op 31 mei.
De eerste wedstrijd van mijn nieuwe seizoen is dus de CL finale, gevolgd door het WK (Belgie). Verder zijn de oefenwedstrijden voor het nieuwe seizoen al ingepland, maar de competitiewedstrijden nog niet.
Gisteravond mijn 2e seizoen met Ajax afgerond. 31 mei zou ik de CL finale spelen, echter kreeg ik de beoordeling over mijn prestaties van het seizoen al voor die wedstrijd.
Nou scheelde het dat het doel was om de halve finale te halen, dus dat was niet zo'n probleem.
Vervolgens verder gegaan en in plaats van dat ik de wedstrijd kon spelen werd het seizoen afgerond en het nieuwe seizoen voorbereid.
Ik heb tot mijn verbazing maar gewacht wat er allemaal ging gebeuren en hierna kwam ik gelukkig wel terug op 31 mei.
De eerste wedstrijd van mijn nieuwe seizoen is dus de CL finale, gevolgd door het WK (Belgie). Verder zijn de oefenwedstrijden voor het nieuwe seizoen al ingepland, maar de competitiewedstrijden nog niet.
Verwijderd
Ik dacht de eerste keer ook wat is dit nouweerveldkampj schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 09:38:
Ik blijf me verbazen over Fifa.
heb je ook dat Eriksen elke keer dat zijn contract verlengd wordt gaat lopen klagen, of hij nog wel bij Ajax wilt blijven? Heb dat nu al 2x gehad en het was nuz elfs zo erg dat er een mail van het bestuur kwam dat hij waarschijnlijk weg wilde...

Dus toen maar een laatste offer gedaan, een contract met salaris van 200.000 per week, dat weiger je niet zomaar... En dat is het waard om een speler van 91 overall in je team te behouden.

Of gewoon een megabod van Barca of Real incasseren en van de opbrengst een speler als Djuricic kopenVerwijderd schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 13:24:
[...]
Dus toen maar een laatste offer gedaan, een contract met salaris van 200.000 per week, dat weiger je niet zomaar... En dat is het waard om een speler van 91 overall in je team te behouden.
Met Eriksen heb ik het wel aardig geregeld.Verwijderd schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 13:24:
[...]
Ik dacht de eerste keer ook wat is dit nouweer![]()
heb je ook dat Eriksen elke keer dat zijn contract verlengd wordt gaat lopen klagen, of hij nog wel bij Ajax wilt blijven? Heb dat nu al 2x gehad en het was nuz elfs zo erg dat er een mail van het bestuur kwam dat hij waarschijnlijk weg wilde...![]()
Hij is nu 88 bij mij en heeft nog een contract voor 4 jaar met een salaris van 100.000 per week.
Over 2 jaar is het dus vroeg genoeg om over verlengen te praten
Hij weigerde bij mij in eerste instantie wel ja, maar uiteindelijk gaf ie toch aan te willen blijven omdat ie toch wel alles speelt.
Wat ik overigens doe als er een bod van een club als Real of Barca op hem komt is een tegenbod doen waarvan je van tevoren weet dat ze weigeren.
Op die manier gaat ie geen vertrek forceren, wat nog wel eens wil gebeuren als je het bod gewoon keihard afwijst.
Kan na de update op ps3 niet meer mijn career laden, 4 verschillende savegames en bij allevier blijft ie hangen en loopt ie vast... Tot nu toe alleen nog maar gezeik gehad met fifa..
Heb maar EA een mail gestuurd over het gedoe met de toernooiladder, waar bij het contact-formulier de belofte stond dat er binnen 24 uur zou worden gereageerd; nou mooi niet dus. Slechte beurt voor EA!
Ik vind het ook uiterste merkwaardig, maar dusdanig opvallend dat het wel haast iets mee te maken "moet" hebben... (dit overigens JBS in "[Multi] Fifa 13")Slaapje schreef op maandag 05 november 2012 @ 21:20:
Nee dat geloof ik niet, dan zou je daar wel meer over moeten horen. Ikzelf heb dat ook niet ondervonden online.
EA is idd nogal traag met reageren. Kreeg ook pas na 1 week een mailtje terug, Ze hadden het nogal drukAFT0570 schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 20:15:
Heb maar EA een mail gestuurd over het gedoe met de toernooiladder, waar bij het contact-formulier de belofte stond dat er binnen 24 uur zou worden gereageerd; nou mooi niet dus. Slechte beurt voor EA!
Nou sinds de laatste update is het op de PS3 niet meer te spelen. Spel loopt bij mij altijd vast op de transfer deadline day 
Echt de meest bagger Fifa ooit...

Echt de meest bagger Fifa ooit...
Ook als je niet verbonden bent met EA? Bij mij loopt hij ook vast als ik een savegame wilde laden en verbinding had met EA. Met de nieuwe update nog niet geprobeerd, maar misschien is dat het. Je kan voor de zekerheid jezelf even afmelden van PSN zodat je zeker weet dat je geen verbinding hebt met EA als je er een laadt.Quido schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 16:01:
Kan na de update op ps3 niet meer mijn career laden, 4 verschillende savegames en bij allevier blijft ie hangen en loopt ie vast... Tot nu toe alleen nog maar gezeik gehad met fifa..
Mmmm ik had gisteravond iets geks, via seizoenen (online)... Ik stond 2-0 voor, tegenstander scoort, wordt dit doelpunt ineens als dubbel geteld! Stond het ineens 2-2 en bij de statistieken stond ook inderdaad de doelpuntmaker met 2x hetzelfde tijdstip van het scoren.... Beetje jammer dus!
superB
Werkt ook niet, kan wel zonder de update spelen maar dan kan ik geen spelers kopen... en met de update blijft career laden hangen op 96%.. Met EA getwittert en die hebben gezegd dat ik dan maar nieuwe career moet starten. Maar ga niet overnieuw beginnen. Ligt aan de update en niet aan de savegames.Frits Flits schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 11:50:
[...]
Ook als je niet verbonden bent met EA? Bij mij loopt hij ook vast als ik een savegame wilde laden en verbinding had met EA. Met de nieuwe update nog niet geprobeerd, maar misschien is dat het. Je kan voor de zekerheid jezelf even afmelden van PSN zodat je zeker weet dat je geen verbinding hebt met EA als je er een laadt.
Als ik Fifa 13 Seizoen mode wil spelen, dan sluit de game automatisch af. Dat gebeurd alleen bij deze mode. 2 dagen geleden had ik probleemloos voor het laatst gespeeld. Heeft iemand ook deze ervaring meegemaakt?
ik heb antivirus eventueel uitgeschakeld maar komt niet daardoor of firewall...
ik heb antivirus eventueel uitgeschakeld maar komt niet daardoor of firewall...
[ Voor 19% gewijzigd door kardox op 11-11-2012 14:13 ]
Ik blijf tegen hetzelfde grafische euvel oplopen op de PC, heb m'n GeForce geupgrade van een 9800 naar een Nvidia GeForce GTS 250 in de hoop dat dit het probleem zou oplossen, maar nee.
Ik krijg lichte 'witte' vlakken op mijn scherm als ik een wedstrijd speel. Vooral de gezichten lijken zich achter een dichte mist te begeven als een speler bijvoorbeeld in beeld komt voor een wissel. Ook bij regen of sneeuw is het niet om aan te zien, met veel flikkerende witte vlakken.
Ik wit op Windows 7, de laatste DirectX, en de nieuwste drivers.
GeForce GTS 250 met 2GB. De laatste patch van EA gedownload.
Ik heb vSync aan en uitgevinkt en de MCAA opties (wat dat dan ook zijn) in en uitgeschakeld. Maar helaas geen resultaat.... Iemand een suggestie?
Ik krijg lichte 'witte' vlakken op mijn scherm als ik een wedstrijd speel. Vooral de gezichten lijken zich achter een dichte mist te begeven als een speler bijvoorbeeld in beeld komt voor een wissel. Ook bij regen of sneeuw is het niet om aan te zien, met veel flikkerende witte vlakken.
Ik wit op Windows 7, de laatste DirectX, en de nieuwste drivers.
GeForce GTS 250 met 2GB. De laatste patch van EA gedownload.
Ik heb vSync aan en uitgevinkt en de MCAA opties (wat dat dan ook zijn) in en uitgeschakeld. Maar helaas geen resultaat.... Iemand een suggestie?
Ik weet echt niet waarom ik eigenlijk nog blijf spelen. Wat een verschrikkelijke kutgame is het ook..
Net een wedstrijd gespeeld met vrijwel alleen maar talenten van een jaar of 16/17 met zeer hoge potentie.
Uiteindelijk ruim gewonnen, maar precies op het moment dat de scheids affluit zit er een speler van me langs de kant met een blessure.
Wat denk je.. Ondanks dat er is afgefloten krijg ik het scherm voor mn neus om mn geblesseerde speler te wisselen. Dat gedaan, maar uiteraard gebeurt er niks. Ik krijg nu vrolijk de hoogtepunten van de wedstrijd te zien, maar ik kan niet verder.
Als ik op start druk krijg ik het menu met als optie wedstrijd opgeven, maar ze kunnen me wat.
Kan dus fijn de hele wedstrijd opnieuw gaan spelen.
1 ding is voor mij wel zeker na alle frustraties die ik met deze game heb. Voor mij nooit meer Fifa totdat EA de boel op orde heeft. Aangezien dat toch niet gaat gebeuren is dit de laatste keer dat ik dit spel heb gekocht.
Nu nog even geduld tot (hopelijk) april en dan komt deze game de kast helemaal niet meer uit ten koste van GTA V.
Overigens vraag ik me ook af wat voor versie de reviewers in handen hebben gehad, aangezien ik niet 1 review voorbij heb zien komen waarin belangrijke bugs zijn vermeldt. Gezien de grote hoeveelheid die het spel rijk is kan ik me nauwelijks voorstellen dat er nooit iets is voorgevallen.
Net een wedstrijd gespeeld met vrijwel alleen maar talenten van een jaar of 16/17 met zeer hoge potentie.
Uiteindelijk ruim gewonnen, maar precies op het moment dat de scheids affluit zit er een speler van me langs de kant met een blessure.
Wat denk je.. Ondanks dat er is afgefloten krijg ik het scherm voor mn neus om mn geblesseerde speler te wisselen. Dat gedaan, maar uiteraard gebeurt er niks. Ik krijg nu vrolijk de hoogtepunten van de wedstrijd te zien, maar ik kan niet verder.
Als ik op start druk krijg ik het menu met als optie wedstrijd opgeven, maar ze kunnen me wat.
Kan dus fijn de hele wedstrijd opnieuw gaan spelen.
1 ding is voor mij wel zeker na alle frustraties die ik met deze game heb. Voor mij nooit meer Fifa totdat EA de boel op orde heeft. Aangezien dat toch niet gaat gebeuren is dit de laatste keer dat ik dit spel heb gekocht.
Nu nog even geduld tot (hopelijk) april en dan komt deze game de kast helemaal niet meer uit ten koste van GTA V.
Overigens vraag ik me ook af wat voor versie de reviewers in handen hebben gehad, aangezien ik niet 1 review voorbij heb zien komen waarin belangrijke bugs zijn vermeldt. Gezien de grote hoeveelheid die het spel rijk is kan ik me nauwelijks voorstellen dat er nooit iets is voorgevallen.
Tja , het komt er eigenlijk om neer dat je beter 2 maanden na release kan gaan kijken of een game de moeite waard is ,maar het probleem is dan de meeste hier (en ik ) het op dag 1 willen hebben.
De reviews helpen niet wat die willen zo snel mogelijk de review online hebben dus doen misschien van elke mode een paar potjes en misschien nog wel het meeste ff snel 1 tegen 1 local. Als je dan het forum hier bekijkt is het de eerste dagen nog redelijk positief op wat verbindingsproblemen na (wat tegenwoordig ook heel normaal is bij nieuwe games)
Ik koop minstens 3 originele games per maand , maar door dit soort slecht afgewerkte games ga ik toch weer denken aan een omgebouwde console om games te testen en dan pas te beslissen of ik het wil kopen.
De reviews helpen niet wat die willen zo snel mogelijk de review online hebben dus doen misschien van elke mode een paar potjes en misschien nog wel het meeste ff snel 1 tegen 1 local. Als je dan het forum hier bekijkt is het de eerste dagen nog redelijk positief op wat verbindingsproblemen na (wat tegenwoordig ook heel normaal is bij nieuwe games)
Ik koop minstens 3 originele games per maand , maar door dit soort slecht afgewerkte games ga ik toch weer denken aan een omgebouwde console om games te testen en dan pas te beslissen of ik het wil kopen.
Ik heb gisteren zowaar Seasons kunnen spelen zonder dat het spel in de Arena vastliep! En dan is het erg vermakelijk om tegen andere gasten online te spelen. Helaas geen potten kunnen breken maar dat lag uiteraard aan mezelf.
Haha, dat geloof je toch niet?! Nog wel gewonnen hoop ik..inXs schreef op zondag 11 november 2012 @ 12:03:
Mmmm ik had gisteravond iets geks, via seizoenen (online)... Ik stond 2-0 voor, tegenstander scoort, wordt dit doelpunt ineens als dubbel geteld! Stond het ineens 2-2 en bij de statistieken stond ook inderdaad de doelpuntmaker met 2x hetzelfde tijdstip van het scoren.... Beetje jammer dus!
Maar zo had ik het zelf ook een keer met FIFA 12. Ik scoorde diep in de blessuretijd van de eerste helft de 3-0.. echter dacht de computer waarschijnlijk dat het al de tweede helft was en dus rekende hij een doelpunt voor de tegenstander: 2-1
Ik heb gisteren ook gelache, Ik ging met een collega offline een poptje fifa doen.
Ik als manchester united en hij als city:
YouTube: Fifa 2013 What did go wrong?
Na het herstarten van de xbox gebeurde overgens het zelfde. Heb het sinds dien eigenlijk niet meer geprobeerd. We hebben gewoon 2 andere partijen gepakt en toen ging het goed
Na het herstarten van de xbox gebeurde overgens het zelfde. Heb het sinds dien eigenlijk niet meer geprobeerd. We hebben gewoon 2 andere partijen gepakt en toen ging het goed
Naast alle bugs is het verder wel een vermakelijk spel. Sommige transfers zijn echt lachen.
Pas nog Narsingh van PSV naar Ajax gehaald. PSV wil de hem eerst niet laten gaan vanwege concurrentie en te weinig spelers voor zijn positie, uiteindelijk flink boven zijn marktwaarde geboden -> PSV was opeens akkoord, maar toen begon het pas echt: Narsingh wilde zelf niet weg "want hij wilde niet verhuizen".
Dat veranderde echter toen hij 1,5x zoveel ging verdienen
Verder blijft het een sport om leuke talenten te scouten. Al blijven goede verdedigers (zoals Kalas) erg schaars.
Pas nog Narsingh van PSV naar Ajax gehaald. PSV wil de hem eerst niet laten gaan vanwege concurrentie en te weinig spelers voor zijn positie, uiteindelijk flink boven zijn marktwaarde geboden -> PSV was opeens akkoord, maar toen begon het pas echt: Narsingh wilde zelf niet weg "want hij wilde niet verhuizen".
Dat veranderde echter toen hij 1,5x zoveel ging verdienen
Verder blijft het een sport om leuke talenten te scouten. Al blijven goede verdedigers (zoals Kalas) erg schaars.
Dat is een bekende bug.. als je een andere bal kiest dan is het probleem weg!Darkvisje schreef op maandag 12 november 2012 @ 10:59:
Ik heb gisteren ook gelache, Ik ging met een collega offline een poptje fifa doen.
Sinds kort ook FIFA 13 op de xbox360. Het is voor mij de eerste versie op de Xbox, heel vroeger wel op de pc gespeeld. Ik merk dat ik erg veel moeite heb om goed te verdedigen! Online verlies ik met redelijk grote cijfers aangezien de tegenstander vrolijk door m'n verdediging loopt! Ik probeer druk te zetten met A en in te grijpen met B, maar toch word ik erg gemakkelijk uitgespeeld.
Hebben jullie goede basic tips om m'n verdediging op orde te krijgen?
Hebben jullie goede basic tips om m'n verdediging op orde te krijgen?
Hmmm, gek wordt ik ervan. Ik loop aan de lopende band EA Points mis op de PS3. Zelfs als ik een uitdaging speel, of een westrijd tegen de CPU, zie ik halverwege in de balk staan: De verbinding met EA is verbroken, maak connectie. Aan het einde van de uitdaging of de wedstrijd krijg ik in deze gevallen dus nooit EA Points. Ik heb een kabelverbinding en dit met FIFA 12 nooit gehad, ook COD:BO2 gaat prima. Wat kan ik hier nu nog aan doen? Alleen 1 Vs. 1 op de bank is nu nog leuk.
[ Voor 5% gewijzigd door Jumpman op 13-11-2012 21:09 ]
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Kan Origin wel verbinding maken? De EA servers liggen er regelmatig uit trouwens. Daar heb ik ook last van.Jumpman schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 21:07:
Hmmm, gek wordt ik ervan. Ik loop aan de lopende band XP mis. Zelfs als ik een uitdaging speel, of een westrijd tegen de CPU, zie ik halverwege in de balk staat De verbinding met EA is verbroken. Aan het einde van de uitdaging of de wedstrijd krijg ik in deze gevallen dus nooit XP. Ik heb een kabelverbinding endit met FIFA 12 nooit gehad, ook COD:BO2 gaat prima. Wat kan ik hier nu nog aan doen? Alleen 1 Vs. 1 op de bank is nu nog leuk.
Was PS3, net verbeterd. Dus geen aparte Origin connectie zoals op de PC.tweaker2010 schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 21:09:
[...]
Kan Origin wel verbinding maken? De EA servers liggen er regelmatig uit trouwens. Daar heb ik ook last van.
Verwijderd
Wat een triest en kinderachtig gezeur hier zeg. Ik speel dan wel puur en alleen online, maar sinds de nieuwe patch heb ik totaal geen last meer van de bekende bugs, laat staan dat ik nog vastlopers heb. Sinds zondag speel ik weer fanatiek seizoenen en heb geen één vastloper gehad. Ben zondag begonnen waar ik was gebleven, de 4e divisie. Ben vanavond gepromoveerd naar de 1e divisie en sinds zondag heb ik alleen maar vlekkeloze wedstrijden gespeeld. In het laadscherm voor een wedstrijd heb ik geen enkele vastloper meer gehad. Daarnaast geeft de scheids duidelijk minder snel rode kaarten en/of penalty's dan voorheen. Ik geniet dus wel heerlijk op mijn xbox. Heb de afgelopen dagen toffe wedstrijden gespeeld, al helpt het natuurlijk ook wel als je steeds alles wint en promoveert, zoals in mijn geval. Maar ik vind het gezeur hier over de online gameplay wat overdreven. EA heeft een hoop beginners kwalen verholpen met de laatste patch. Hoe het met de offline gameplay zit, geen idee! Maar duidelijk is dat EA er hard aan werkt om iedereen tevreden te houden. Het is natuurlijk logisch dat EA haar prioriteiten legt bij de online community, omdat dat de belangrijkste groep spelers is voor hun.
EN tsjaa waarom zou je in godsnaam offline spelen? Het enige wat je daar van krijgt is hoofdpijn omdat de cpu constant rondjes draait, de bal afspeelt, terug draait, afkapt en weer opnieuw...
Al die jankerds hier die online spelen zijn waarschijnlijk gewoon gefrustreerd omdat ze nog niet eens de skills hebben om de 9e divisie te bereiken.
EN tsjaa waarom zou je in godsnaam offline spelen? Het enige wat je daar van krijgt is hoofdpijn omdat de cpu constant rondjes draait, de bal afspeelt, terug draait, afkapt en weer opnieuw...
Al die jankerds hier die online spelen zijn waarschijnlijk gewoon gefrustreerd omdat ze nog niet eens de skills hebben om de 9e divisie te bereiken.

Het feit dat jij er geen last van hebt wil niet meteen zeggen dat anderen er geen last van hebben Sjaak.Verwijderd schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 22:46:
Wat een triest en kinderachtig gezeur hier zeg. Ik speel dan wel puur en alleen online, maar sinds de nieuwe patch heb ik totaal geen last meer van de bekende bugs, laat staan dat ik nog vastlopers heb. Sinds zondag speel ik weer fanatiek seizoenen en heb geen één vastloper gehad. Ben zondag begonnen waar ik was gebleven, de 4e divisie. Ben vanavond gepromoveerd naar de 1e divisie en sinds zondag heb ik alleen maar vlekkeloze wedstrijden gespeeld. In het laadscherm voor een wedstrijd heb ik geen enkele vastloper meer gehad. Daarnaast geeft de scheids duidelijk minder snel rode kaarten en/of penalty's dan voorheen. Ik geniet dus wel heerlijk op mijn xbox. Heb de afgelopen dagen toffe wedstrijden gespeeld, al helpt het natuurlijk ook wel als je steeds alles wint en promoveert, zoals in mijn geval. Maar ik vind het gezeur hier over de online gameplay wat overdreven. EA heeft een hoop beginners kwalen verholpen met de laatste patch. Hoe het met de offline gameplay zit, geen idee! Maar duidelijk is dat EA er hard aan werkt om iedereen tevreden te houden. Het is natuurlijk logisch dat EA haar prioriteiten legt bij de online community, omdat dat de belangrijkste groep spelers is voor hun.
Al die jankerds hier die online spelen zijn waarschijnlijk gewoon gefrustreerd omdat ze nog niet eens de skills hebben om de 9e divisie te bereiken.![]()
Overigens heb ik wel het idee dat Fifa op de Xbox minder problemen heeft dan op de PS3. Maatje van me heeft m op de Xbox, maar heeft ook geen enkel probleem ervaren zoals ik met vastlopers, toernooiladder die niet klopt e.d.
Op de Xbox idd geen vastlopers , maar wel vage toernooiladders enz.
Is er al iemand in het 3e seizoen van de carriere die nog wel aanbiedingen krijgt van clubs. Heb nu al een jaar geen aanbieding gehad ( en win genoeg bekers)
En dan bedoel ik niet van landen , want die krijg ik zat , maar ben uitgekeken bij Vitesse aangezien ik wel steeds meer transfergeld heb , maar mijn wagebudget niet genoeg verhoogd wordt om goede spelers aan te trekken.
Vraag me af of ik beter opnieuw kan beginnen na al die patches en dat het dan hopelijk wel goed gaat ?
Is er al iemand in het 3e seizoen van de carriere die nog wel aanbiedingen krijgt van clubs. Heb nu al een jaar geen aanbieding gehad ( en win genoeg bekers)
En dan bedoel ik niet van landen , want die krijg ik zat , maar ben uitgekeken bij Vitesse aangezien ik wel steeds meer transfergeld heb , maar mijn wagebudget niet genoeg verhoogd wordt om goede spelers aan te trekken.
Vraag me af of ik beter opnieuw kan beginnen na al die patches en dat het dan hopelijk wel goed gaat ?
Je wage/transfer budget kan je zelf aanpassen he
BOOOOOORRRRRRRRRIIIIIIIINGGGGGGGGGGGGG
Als ik FIFA opstart en ik ga naar de lobby van Pro Club Seasons en ik krijg een foutmelding dat mijn gegevens niet geladen kunnen worden. Dan weet ik, dat ik problemen ga krijgen met de EA servers, maakt niet uit welke game modus ik ga spelen.Jumpman schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 21:10:
[...]
Was PS3, net verbeterd. Dus geen aparte Origin connectie zoals op de PC.
Als ik dan direct quit en FIFA weer opnieuw opstart, is het probleem opgelost en hou ik altijd verbinding met de EA servers.

Dus probeer het eens uit, om FIFA direct af te sluiten en weer opnieuw op te starten. Wie niet waagt, wie niet wint.
Ik heb trouwens nooit echt problemen gehad met de opstarttijd van FIFA, maar nu ik steeds 2x het spel moet laden, om te kunnen spelen, erger ik me dood. (vooral aan die Move instructies)
Hmm, ik wil na het afsluiten en weer opstarten van FIFA nog wel eens tegen dezelfde connectieproblemen aanlopen. Wat ik meestal doe is een wedstrijd 1t1 seizoenen opstarten en voor de 5e minuut leaven. Is dus ook een manier om te testen...SR8 schreef op woensdag 14 november 2012 @ 10:41:
[...]
Als ik FIFA opstart en ik ga naar de lobby van Pro Club Seasons en ik krijg een foutmelding dat mijn gegevens niet geladen kunnen worden. Dan weet ik, dat ik problemen ga krijgen met de EA servers, maakt niet uit welke game modus ik ga spelen.
Als ik dan direct quit en FIFA weer opnieuw opstart, is het probleem opgelost en hou ik altijd verbinding met de EA servers.![]()
Dus probeer het eens uit, om FIFA direct af te sluiten en weer opnieuw op te starten. Wie niet waagt, wie niet wint.
Ik heb trouwens nooit echt problemen gehad met de opstarttijd van FIFA, maar nu ik steeds 2x het spel moet laden, om te kunnen spelen, erger ik me dood. (vooral aan die Move instructies)
EDIT: Overigens is dat een snellere manier dan heel FIFA opnieuw starten
[ Voor 3% gewijzigd door psvjw op 14-11-2012 13:17 ]
Tell me moreDeppOx schreef op woensdag 14 november 2012 @ 01:57:
Je wage/transfer budget kan je zelf aanpassen he
Edit : google vond voor mij (iig bij Fifa 11 een slider ergens dus ik ga maar eens op zoek als ik thuis ben)
Nu nog nieuwe Jobs en ik ben weer happy
[ Voor 17% gewijzigd door Beakzz op 14-11-2012 14:28 ]
Hmmm, ga dit eens proberen. Het rare is inderdaad dat ik als ik twee keer FIFA 13 speel in één gamesessie, en dus tussendoor een andere game speel, geen last had als ik het me zo herriner. Maar desaltnietmin is het een vervelend probleem, ik wil vaak even 20 of 30 minuten FIFA 13 doen, en dan heb ik eigenlijk geen zin om twee keer opnieuw op te starten.SR8 schreef op woensdag 14 november 2012 @ 10:41:
[...]
Als ik FIFA opstart en ik ga naar de lobby van Pro Club Seasons en ik krijg een foutmelding dat mijn gegevens niet geladen kunnen worden. Dan weet ik, dat ik problemen ga krijgen met de EA servers, maakt niet uit welke game modus ik ga spelen.
Als ik dan direct quit en FIFA weer opnieuw opstart, is het probleem opgelost en hou ik altijd verbinding met de EA servers.![]()
De oplossing voor dat probleem is om aangemeld te zijn op het PS3 netwerk, voordat je FIFA13 opstart. Als je connectie maakt in de game zelf (voordat je kan connecten naar de EA servers) duurt het eerst heel lang voordat je verbinding krijgt met de EA server en vervolgens krijg je altijd de melding dat je online pass gegevens niet beschikbaar zijn.
Ik los dat probleem dus op door eerst aan te melden en dan pas de game te starten. Weet natuurlijk niet of dat voor iedereen werkt gezien de inconsistente bugs van FIFA
Ik los dat probleem dus op door eerst aan te melden en dan pas de game te starten. Weet natuurlijk niet of dat voor iedereen werkt gezien de inconsistente bugs van FIFA
Hmm, net 2 wedstrijden met een onzichtbare bal gespeeld. Met Napoli trouwens, anderen ook last van gehad?
Het is bedoening, niet bedoeling
spacecrap schreef op maandag 12 november 2012 @ 22:48:
[...]
Dat is een bekende bug.. als je een andere bal kiest dan is het probleem weg!
Same here, als ik 'm al heb opgestart zonder mijzelf eerst aan te melden dan kan je het wel vergeten. Soms duurt het daarom wel bijna 10 minuten voordat je überhaupt een bal hebt aangeraakt.SnapCase schreef op donderdag 15 november 2012 @ 14:13:
De oplossing voor dat probleem is om aangemeld te zijn op het PS3 netwerk, voordat je FIFA13 opstart. Als je connectie maakt in de game zelf (voordat je kan connecten naar de EA servers) duurt het eerst heel lang voordat je verbinding krijgt met de EA server en vervolgens krijg je altijd de melding dat je online pass gegevens niet beschikbaar zijn.
Dat werkt inderdaad om het probleem met je online pass te omzeilen, dat deed ik altijd al.SnapCase schreef op donderdag 15 november 2012 @ 14:13:
Het wegvallen van de EA servers tijdens het spelen is weer een ander probleem.
Het is belachelijk dat het zo gaat en het wordt ook ieder jaar erger volgens mij. Misschien moeten ze bij EA toch eens nadenken over een ontwikkelcyclus van 2 jaar ipv 1. Niet dat het ooit zal gebeuren.
[ Voor 13% gewijzigd door SR8 op 16-11-2012 13:46 ]
Tuurlijk gaat dat never nooit gebeuren, daar missen ze zoveel geld mee. Ze laten liever hun trouwe klanten lekker aanklooien met een haflbakken product.SR8 schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 13:35:
[...]
Misschien moeten ze bij EA toch eens nadenken over een ontwikkelcyclus van 2 jaar ipv 1. Niet dat het ooit zal gebeuren.
Serieus, ik vind het leuk om FIFA online te spelen, als het werkt. Ik ga volgend jaar weer ouderwets voor PES.
Sjonge, ik weet niet waar EA nu weer mee bezig is, maar ik heb nu 3 keer achter elkaar een nieuwe squad file moeten downloaden op de PC. En dan moest ik natuurlijk elke keer weer een nieuwe opstelling maken, waarna ik weer geen wedstrijd kon spelen, omdat mijn squad file niet overeen kwam met die van de tegenstander. Oja, in de selectie van Manchester City zat een keeper zonder naam die ook helemaal niks kon. Gaat perfect zo. Idioot.
Edit: en nu is het zo zwaar verkloot dat mijn normale veldspelers allemaal undefined players en ze zijn allemaal oranje als je ze bekijkt in de opstelling. Eens even kijken of ik mijn squad-file kan resetten. En dan te bedenken dat het net de hele tijd lekker ging met spelen.
Edit 2: hij doet het weer. Stappen die je moet doorlopen staan in de een na laatste post achter deze link.
Edit: en nu is het zo zwaar verkloot dat mijn normale veldspelers allemaal undefined players en ze zijn allemaal oranje als je ze bekijkt in de opstelling. Eens even kijken of ik mijn squad-file kan resetten. En dan te bedenken dat het net de hele tijd lekker ging met spelen.
Edit 2: hij doet het weer. Stappen die je moet doorlopen staan in de een na laatste post achter deze link.
[ Voor 37% gewijzigd door AMD1800 op 16-11-2012 21:51 ]
Net geprobeerd, haalt ook niets uit. Als ik Pro Season kijk gaat alles goed. Zodra ik een offline wedstijd start wordt zelfs op de achtergrond letterlijk de stekker uit de EA connectie getrokken. Daarna nog eens opnieuw opgestart, alles leek goed te gaan. Ik start een uitdaging (normaal 750 EA Points en 500 FIFA Coins), onder de wedstrijd check ik telkens of de EA Server connctie er nog is, die is er. Ik voltooi de uitdaging en wat krijg ik te zien: 0 EA Points en 500 FIFA Coins, dit terwijl de verbding niet eens gebroken is.Jumpman schreef op woensdag 14 november 2012 @ 15:21:
[...]
Hmmm, ga dit eens proberen. Het rare is inderdaad dat ik als ik twee keer FIFA 13 speel in één gamesessie, en dus tussendoor een andere game speel, geen last had als ik het me zo herriner. Maar desaltnietmin is het een vervelend probleem, ik wil vaak even 20 of 30 minuten FIFA 13 doen, en dan heb ik eigenlijk geen zin om twee keer opnieuw op te starten.

UTP kabel en Wi-Fi geprobeerd, maakt ook niet uit. Ook ben ik altijd al lang en breed aangemeld op PSN voor ik FIFA start. Alle andere games werken perfect online, het ligt dus echt aan EA.
[ Voor 6% gewijzigd door Jumpman op 17-11-2012 19:24 ]
Goed, vandaag 2 potjes online Seasons gespeeld: 2 keer werd de verbinding om onbekende reden verbroken, mijn tegenstander quitte ook niet, het was gewoon echt een kwestie van een wegvallende verbinding.
Ik zit hier bekabeld, mijn pc zit ook bekabeld en het internet is zo stabiel als maar zijn kan. Waarom heeft EA haar online zaken niet op orde? Ik wordt hier zo verschrikkelijk moe van....
Ik zit hier bekabeld, mijn pc zit ook bekabeld en het internet is zo stabiel als maar zijn kan. Waarom heeft EA haar online zaken niet op orde? Ik wordt hier zo verschrikkelijk moe van....
Toch wel jammer dat je LA Galaxy tegen komt bij die cupmatches online, terwijl je juist met PEC Zwolle probeert de cup te winnen. Die club is aanvallend al iets van 8 punten sterker dan PEC. Lekker oneerlijk. En tuurlijk sta je dan precies in de finale en heb je een uur moeten wachten totdat er sowieso een tegenstander was.
hi,
wellicht een bekend probleem, maar ik hier met mijn sociale leven en 40 urige werkweek word hele scheel gespeeld door 12 tot 15 jarige koters die blijkbaar massaal schoolvakantie hebben en met een stel vierkante kijkers niks anders doen dan Fifa13.
Hoe kan ik een potje spelen, waar ik ook lol uit haal? geen probleem om te verliezen maar word nu constant weggespeeld..
wellicht een bekend probleem, maar ik hier met mijn sociale leven en 40 urige werkweek word hele scheel gespeeld door 12 tot 15 jarige koters die blijkbaar massaal schoolvakantie hebben en met een stel vierkante kijkers niks anders doen dan Fifa13.
Hoe kan ik een potje spelen, waar ik ook lol uit haal? geen probleem om te verliezen maar word nu constant weggespeeld..
Uiteindelijk zit onze manager er alleen voor spek en bonus.. - Loesje
Speel je Seasons of niet? Als je seasons speelt dan weet je gelijk wat je niveau is, ik bungel meestal ook rond divisie 5ikbengoofy schreef op zondag 18 november 2012 @ 23:04:
hi,
Ik heb me er als 32 jarige vader met een 40-urige werkweek ook bij neergelegd dat ik niet meer zo scherp ben als een aantal jaren geleden ten tijde van PES 3
Als je dan weet te winnen is dat altijd ff een lekker glorie-momentje.
Haha indeed. Ik denk dat jij de vase al heb gehad dat, ik zit nog in de ontkenning dat ik niet zo scherp meer ben.Vlassie1980 schreef op maandag 19 november 2012 @ 09:12:
[...]
Speel je Seasons of niet? Als je seasons speelt dan weet je gelijk wat je niveau is, ik bungel meestal ook rond divisie 5
Ik heb me er als 32 jarige vader met een 40-urige werkweek ook bij neergelegd dat ik niet meer zo scherp ben als een aantal jaren geleden ten tijde van PES 3
Als je dan weet te winnen is dat altijd ff een lekker glorie-momentje.
PES6 waren mijn gloriejaren
Heb het spel pas, moet seasons nog uitproberen.
Uiteindelijk zit onze manager er alleen voor spek en bonus.. - Loesje
Dan speel je toch gewoon offline? Kan je je niveau zelf aanpassen...
To dare is to do
En tuurlijk wordt het cupwindow gewoon gesloten als ik in de 90e minuut van de halve finale zit. Kan ik de finale niet meer spelen. Ik dacht dat dit in FIFA 12 niet zo was. Klopt dit?
Ik heb sowieso een hekel aan die Amerikaanse teams, Galaxy waar David Beckham vanuit elke hoek op het doel kan schieten en (vaak ook scoort) en anders Robbie Keane nog wel... Maar Red Bull New York is helemaal dramatisch met Hienry en Cahill :-/ Ze zijn verdedigend niet super, dus ik weet af en toe nog wel te winnen, maar ik vind het niveauverschil te groot (zelfs met Feyenoord waar ik vaak mee speel.) kan me voorstellen dat je met PEC (niet lullig bedoeld) het nog zwaarder hebt..AMD1800 schreef op zondag 18 november 2012 @ 22:33:
Toch wel jammer dat je LA Galaxy tegen komt bij die cupmatches online, terwijl je juist met PEC Zwolle probeert de cup te winnen. Die club is aanvallend al iets van 8 punten sterker dan PEC. Lekker oneerlijk. En tuurlijk sta je dan precies in de finale en heb je een uur moeten wachten totdat er sowieso een tegenstander was.
Valt me sowieso op dat je 9/10 keer dezelfde tegenstanders hebt.
Ik speel heel vaak met City online en kom 8 van de 10 keer bij Seasons uit op Bayern Munchen.
@Vlassie1980: ik speel zelf ook vaak met Man City. Kom ook heel vaak Bayern tegen en daarnaast komt Real Madrid ook vaak tevoorschijn als tegenstander.
Heeft er puur mee te maken dat je tegenstander wordt bepaald op basis van hoe sterk je eigen team is.AMD1800 schreef op maandag 19 november 2012 @ 12:35:
@Vlassie1980: ik speel zelf ook vaak met Man City. Kom ook heel vaak Bayern tegen en daarnaast komt Real Madrid ook vaak tevoorschijn als tegenstander.
Speel je met Ajax dan tref je eerder clubs als o.a. Porto.
City, Real en Bayern zijn nou eenmaal de teams die online het meest gekozen worden, dus grotere kans dat je die als tegenstander krijgt.
Let op:
Voor Fifa 13 Ultimate Team kun je terecht in [Multi] Fifa 13 - Ultimate Team
Vermeldt bij vragen/problemen je platform (PC/Xbox/PS3/Wii)
Voor Fifa 13 Ultimate Team kun je terecht in [Multi] Fifa 13 - Ultimate Team
Vermeldt bij vragen/problemen je platform (PC/Xbox/PS3/Wii)