@PM_Petrol: Het had net het verschil kunnen maken, want dan had mijn tegenstander de bal hoog voor moeten geven en had ik m nog weg kunnen koppen. Meedenkendheid van de verdediging is gewoon supertriest.
Dat die filmpjes veel donkerder zijn slaat echt nergens op. Geen idee of ze dat ooit gaan repareren.
Ik speel inderdaad online in divisie 4 nu. Het is eigenlijk gewoon goed oefenen en anticiperen op wat de tegenstander gaat doen. Richt je niet alleen op de speler met de bal, maar als de tegenstander waarschijnlijk via iemand anders gaat counteren of daar heen gaat spelen, dan moet je juist die speler ook afdekken.
Tutorials kun je hier vinden. Die hebben ze al wel voor fifa 12 gemaakt, maar het is nog wel grotendeels van toepassing. Is misschien wel handig om eens door te lezen.
Hier een aantal youtube tutorials voor FIFA 13, die ik eigenlijk ook wel het kijken waard vind. Verder zijn er op youtube natuurlijk nog wel meer mensen te vinden die dergelijke dingen maken.

Daarnaast zou ik gewoon flink gaan oefenen met de cupmatches, als die weer beschikbaar zijn. Dan heb je in ieder geval niet het risico dat je degradeert.
Edit: net weer twee potjes gespeeld, in divisie 4 dus, maar alles verloren. Ze spelen echt allemaal op de counter en dan verlies je ja. Ook natuurlijk wel foutjes van mijn kant, maar goed. Volgende keer beter.
[
Voor 7% gewijzigd door
AMD1800 op 24-10-2012 17:25
]