Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 16-09 18:29
Ja ik gebruik hetzelfde account en ook gewoon nog op de PS3. Ik heb geen fifa12 gespeeld maar wel fifa11.
En ik heb geen problemen bij het opstarten. De verbinding met de EA servers werd vandaag wel 2x verbroken. Maar ik bleef online op het PSN. Dus ligt weer aan FIFA.

Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel niet online. Word daar masaal afgemaakt. Ik speel idd met zelfde systeem en account als altijd. Ik kreeg allemaal ervaring punten en coins door mijn eerdere ervaringen. Mssn vd demo of fifa 10?

Of mssn vd iPad games van FIFA 11 en 12?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2012 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 00:45
@PM_Petrol: Ik heb het idee dat hij alleen de progress van fifa 12 meepakt. Een vriend van mij heeft veel meer delen van fifa gespeeld en hij is toch maar level 38, terwijl ik level 41 ben en alleen maar serieus fifa 12 heb gespeeld.

@JFS: ik weet het niet. iPad games lijkt me meer voor de hand liggend dan fifa 10 iig. Maar goed, ik werd vroeger online ook altijd afgemaakt. In fifa 13 win ik wel meer dan ik verlies. Het is gewoon een kwestie van oefenen. Op wat voor instellingen speel je offline? Als ik daar op professioneel speel, vind ik het doorgaans moeilijker dan online spelen. Komt vooral omdat je tegen een computer speelt die geen fouten maakt. Ondanks dat is online spelen alsnog wel heel erg wennen. Ook omdat je tegen een mens speelt, die vaak wel wat meer inzicht heeft, alleen wel fouten maakt bij de uitvoering daarvan. Anyway, als je een poging wil wagen en je stats online niet wilt verkloten, kun je misschien meedoen met de cupmatches van seasons... Die is weer open vanaf vrijdag 2 december (begin ergens in het eind van de middag) tot en met maandagochtend ca. 11 uur 's ochtends. Misschien wel het proberen waard.

Ik vond mijn spelervaring vanavond weer fantastisch[/sarcasme uit]. Bijna gedegradeerd bij seasons, divisie 5, omdat ik de spelers bij het goal meerdere keren niet te pakken kon krijgen met de rechterstick. Blijft een waardeloos systeem. En daarnaast kon de bal bij mij ook niet vaak genoeg het net vinden natuurlijk. :P

[ Voor 12% gewijzigd door AMD1800 op 22-10-2012 23:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speelde altijd op Pro. Ook FIFA op de Vita op pro. Maar nu heb ik al moeite op semi-pro.
NL - Duitsland 0-3 verlies. Haha. Bal wilde er niet in.

Ik denk dat mijn eerdere eraring van de demo van FIFA 12 is. Heb nog op dr iPad gespeeld maar kreeg geen xp bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-09 13:57
SuperVeloce schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 12:08:
wat is jullie fijnste camera positie?
Altijd speel ik Tele. Het meeste overzicht

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
Verwijderd schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 08:50:
Ik speelde altijd op Pro. Ook FIFA op de Vita op pro. Maar nu heb ik al moeite op semi-pro.
NL - Duitsland 0-3 verlies. Haha. Bal wilde er niet in.

Ik denk dat mijn eerdere eraring van de demo van FIFA 12 is. Heb nog op dr iPad gespeeld maar kreeg geen xp bij.
Ik heb een beetje hetzelfde. Speelde altijd op Pro, maar nu is dat toch wat lastiger. Je kan de CPU ook op specifieke dingen slechter maken. Bij spelinstellingen onder "Spelaanpassing CPU". Ik heb bijvoorbeeld de sprintsnelheid van hun op 47 gezet inplaats van 50. Als je dan weee makkelijker kan spelen kan je dat weer op z'n oude waarde terug zetten. 50 is de normale waarde.

Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr-Music
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Sjips :X krijg na de update regelmatig in Carriere modus na 1e seizoen een vastloper (PS3)
zijn er nog meer met hetzelfde probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:29
Sinds gisteren kan ik weer online gamen :)

Maar het is dus echt kats onmogelijk om Seasons te doen met een ander team dan United/Madrid. Ik speel graag met Bayern, maar dan heb je zo'n nadeel tegen die betere teams... Jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
@Catch22: Bij mij lukt het anders wel aardig met bayern. Ik heb de opstelling veranderd naar een variant van 4-3-3, met Gomez (correct me if I'm wrong) in de spits en ribery en robben ook in de aanval. Misschien kun je dat even proberen.

Ik heb ook een hele tijd met brazilie gespeeld. Met die club heb ik me eigenlijk naar divisie 5 gespeeld. Je moet wel de opstelling aanpassen. Doelman moet je zelfs aanpassen bij deze club. De formatie waarin ik speel is dan 4 man in de verdediging en dan een soort ruit op het middenveld. Weet niet precies hoe het heet, maar het is dus een soort van 4-1-2-1-2 opstelling. Werkt bij mij heel goed. Zolang je de juiste mensen maar opstelt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
AMD1800 schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 12:04:
@Catch22: Bij mij lukt het anders wel aardig met bayern. Ik heb de opstelling veranderd naar een variant van 4-3-3, met Gomez (correct me if I'm wrong) in de spits en ribery en robben ook in de aanval. Misschien kun je dat even proberen.

Ik heb ook een hele tijd met brazilie gespeeld. Met die club heb ik me eigenlijk naar divisie 5 gespeeld. Je moet wel de opstelling aanpassen. Doelman moet je zelfs aanpassen bij deze club. De formatie waarin ik speel is dan 4 man in de verdediging en dan een soort ruit op het middenveld. Weet niet precies hoe het heet, maar het is dus een soort van 4-1-2-1-2 opstelling. Werkt bij mij heel goed. Zolang je de juiste mensen maar opstelt. :)
Ik loop er voornamelijk tegenaan dat ik er vierkant uit wordt gecountered omdat de CB's van Bayern vrij traag zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19:57
PM_Petrol schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 11:01:
[...]

Ik heb een beetje hetzelfde. Speelde altijd op Pro, maar nu is dat toch wat lastiger. Je kan de CPU ook op specifieke dingen slechter maken. Bij spelinstellingen onder "Spelaanpassing CPU". Ik heb bijvoorbeeld de sprintsnelheid van hun op 47 gezet inplaats van 50. Als je dan weee makkelijker kan spelen kan je dat weer op z'n oude waarde terug zetten. 50 is de normale waarde.
Nou ik ervaar het juist weer anders. In Fifa 12 was semi te makkelijk en pro frustrerend moeilijk. Nu is pro eigenlijk net te weinig uitdaging , maar wereldklasse te hoog gegrepen.

Ben wel barcelona voetbal gaan spelen dus missschien dat dat helpt. Korten passen en wegdraaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remcom00
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 18-07 15:43

Remcom00

hij is gek

Wat is eigenlijk de hoogste Europese League die er is?
Ik heb net de Euro League gewonnen, oa van Liverpool en Barcelona gewonnen maar volgens een vriend van me is er nog een hogere League?

hoidoei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Remcom00 schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 13:47:
Wat is eigenlijk de hoogste Europese League die er is?
Ik heb net de Euro League gewonnen, oa van Liverpool en Barcelona gewonnen maar volgens een vriend van me is er nog een hogere League?
Champions League (Cup) is hoger. De winnaars van die 2 spelen nog tegen elkaar voor de beker in het volgende seizoen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remcom00
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 18-07 15:43

Remcom00

hij is gek

FiXeR.nl schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 14:41:
[...]

Champions League (Cup) is hoger. De winnaars van die 2 spelen nog tegen elkaar voor de beker in het volgende seizoen. :)
Ah zo, ty :).

Heb nu heel wat jonge vrije spelers gekocht, echt ideaal als je een middelmatige/slechte club hebt.
Je betaalt alleen loon omdat je ze niet van een club over moet kopen dus ze zijn erg goedkoop, ze zijn jong dus ze worden erg snel beter, de beste zijn tussen de 70 en 75 en na een paar seizoenen kun je ze eventueel ook nog voor een goede prijs verkopen! :D

hoidoei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
Beakzz schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 12:47:
[...]

Nou ik ervaar het juist weer anders. In Fifa 12 was semi te makkelijk en pro frustrerend moeilijk. Nu is pro eigenlijk net te weinig uitdaging , maar wereldklasse te hoog gegrepen.

Ben wel barcelona voetbal gaan spelen dus missschien dat dat helpt. Korten passen en wegdraaien.
Op FIFA11 kon ik eigenlijk al naar wereldklasse maar in FIFA13 vindt ik dat net iets te hoog.
Ik speel met Man United. 4-4-2 en probeer vaak doormiddel van steek ballen de spitsen te laten scoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
PM_Petrol schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 15:09:
[...]

Op FIFA11 kon ik eigenlijk al naar wereldklasse maar in FIFA13 vindt ik dat net iets te hoog.
Ik speel met Man United. 4-4-2 en probeer vaak doormiddel van steek ballen de spitsen te laten scoren.
Je bedoeld een bal voor de man spelen ? Anders kan ik je de tip meegeven om gewoon op de man te spelen die stilstaat met de verdediger in zijn rug en dan simpelweg om hem heen draaien en scoren. Zo scoor ik (jammer genoeg) 80 % van mijn doelpunten :+

Zo ga ik eigenlijk heel het veld over..stukje opzij , vrije man pasen , draaien en weer naar de vrije man. Behoorlijk saai spel , maar met hoge ballen is de scoringskans gewoon te laag. Iig tegen de AI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FIFA is nu al 2 keer vastgelopen in Career. Nu is mijn PS3 het systeem aan het controleren en herstellen. Lekker zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
@Catch22: daar ben ik het wel mee eens. Is eigenlijk een kwestie van meer doelpunten maken dan de tegenstander. En zodra de tegenstander in zijn strafschopgebied de bal te pakken krijgt, ben ik al gelijk weer opweg naar mijn eigen strafschopgebied met een van mijn spelers.

Het is me net weer twee keer gelukt. Een keer tegen real madrid en de andere keer tegen juventus. Laatste potje werd maar liefst 5-3, omdat ik elke keer een fout maakte, waardoor mijn tegenstander snel de bal in het net kon trappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nii3k
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 00:02
Het lijkt mij wel leuk om hier een overzichtje te krijgen in de online divisie waarin je speelt op dit moment, ikzelf zit het meest van de tijd in divisie 6, met sommige uitstapjes naar divisie 5 maar daar kan ik nog niet genoeg punten halen voor lijfsbehoud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
@Niek87: Ik speel nu in divisie 5, maar wellicht dat ik weer terug ga naar 6. Ik speel op de pc. Hoogste seizoensfinish in fifa 12 was 14 punten in divisie 3. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik loop ook veel XP mis doordat de EA server verbinding iedere keer wegvalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 18-09 11:15
Net een heerlijke game online gespeeld met Seasons!

In de rust stond ik met 4-0 achter en gewoon terugkomen en in de 89e minuut de 4-4 maken :)
Dat zijn echt de matches waar je het voor doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 21:46
WvanVliet-7 is me origin, add :)

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
Beakzz schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 15:22:
[...]

Je bedoeld een bal voor de man spelen ? Anders kan ik je de tip meegeven om gewoon op de man te spelen die stilstaat met de verdediger in zijn rug en dan simpelweg om hem heen draaien en scoren. Zo scoor ik (jammer genoeg) 80 % van mijn doelpunten :+

Zo ga ik eigenlijk heel het veld over..stukje opzij , vrije man pasen , draaien en weer naar de vrije man. Behoorlijk saai spel , maar met hoge ballen is de scoringskans gewoon te laag. Iig tegen de AI.
Ja hoe je het noemen wilt ik noem ze steekballen. Ik speel ook vaak over de flanken met lage harde voorzetten, scoor er toch wel aardig veel mee. Lage voorzet = 3x vierkantje op de PS3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er mensen die voor echt geld spelen via virgingaming? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaker1987
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20-09 13:07
Voor mensen die Fifa willen doen, add mee:
ToxicTrojan1987

Een ding, ben erg slecht.. Eerste Fifa weer sinds Fifa 98. Ik speel op PC via een XboX 360 Controller. werkt redelijk.

Wil ook wel meedoen aan: Be A Pro. Dus iemand interesse?

Echter heb ik het de komende tijd druk met: school, vriendin, Medal of Honor Warfighter, Call of Duty Black Ops 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
Ik moet zeggen dat het nogal wisselvallig gaat met fifa bij mij. Had net een aantal keren op rij gewonnen, en vervolgens van de laatste 4 potjes er 3 verloren. En dan ook niet een beetje. Laatste was 0-6 voor de tegenstander. Ik speelde met real madrid en mijn tegenstander met barcelona en vervolgens ben ik degene die er uit wordt gecounterd. Right...

En ook van die andere dingen, zoals de volgende situatie waar mijn verdediger nadat ik overstap naar een andere speler om die speler te besturen, denkt dat hij niet meer hoeft mee te lopen met di maria die recht op het goal afloopt.

De keeper komt soms ook veel te snel uit, waardoor ik weer een tegengoal moet incasseren. Dit terwijl ik de keeperinstellingen op semi heb staan en de situatie waarin het zich voordeed absoluut geen aanleiding was voor de keeper om uit te komen, omdat er notabene een verdediger bij degene met de bal liep.

Uiteindelijk ben ik dan weer wel divisie 4, gelukkig. En nog een ding: dat ik 9 van de 10 keer tegen real moet spelen is ook wel enigzins saai. Ik speel momenteel zelf vaak met fc bayern :) Hier nog een aardig doelpunt van mij

[ Voor 6% gewijzigd door AMD1800 op 24-10-2012 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
AMD1800 schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 15:30:
Ik moet zeggen dat het nogal wisselvallig gaat met fifa bij mij. Had net een aantal keren op rij gewonnen, en vervolgens van de laatste 4 potjes er 3 verloren. En dan ook niet een beetje. Laatste was 0-6 voor de tegenstander. Ik speelde met real madrid en mijn tegenstander met barcelona en vervolgens ben ik degene die er uit wordt gecounterd. Right...

En ook van die andere dingen, zoals de volgende situatie waar mijn verdediger nadat ik overstap naar een andere speler om die speler te besturen, denkt dat hij niet meer hoeft mee te lopen met di maria die recht op het goal afloopt.

De keeper komt soms ook veel te snel uit, waardoor ik weer een tegengoal moet incasseren. Dit terwijl ik de keeperinstellingen op semi heb staan en de situatie waarin het zich voordeed absoluut geen aanleiding was voor de keeper om uit te komen, omdat er notabene een verdediger bij degene met de bal liep.

Uiteindelijk ben ik dan weer wel divisie 4, gelukkig. En nog een ding: dat ik 9 van de 10 keer tegen real moet spelen is ook wel enigzins saai. Ik speel momenteel zelf vaak met fc bayern :) Hier nog een aardig doelpunt van mij
Ja ik zie dat de verdediger niet mee loopt als je van speler wisselt. Maar had denk ik niet veel uitgemaakt als die wel mee zou hebben gelopen :p.
Ik vindt het ook kut dat de filmpjes die je upload donkerder zijn dan het zou moeten zijn. Dat was bij mijn uploads ook al. Wanneer gaan ze dat repareren?
Speel je in Divisie 4 online?
Ik speel in 9 en daar win ik amper :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
@PM_Petrol: Het had net het verschil kunnen maken, want dan had mijn tegenstander de bal hoog voor moeten geven en had ik m nog weg kunnen koppen. Meedenkendheid van de verdediging is gewoon supertriest.

Dat die filmpjes veel donkerder zijn slaat echt nergens op. Geen idee of ze dat ooit gaan repareren.

Ik speel inderdaad online in divisie 4 nu. Het is eigenlijk gewoon goed oefenen en anticiperen op wat de tegenstander gaat doen. Richt je niet alleen op de speler met de bal, maar als de tegenstander waarschijnlijk via iemand anders gaat counteren of daar heen gaat spelen, dan moet je juist die speler ook afdekken. Tutorials kun je hier vinden. Die hebben ze al wel voor fifa 12 gemaakt, maar het is nog wel grotendeels van toepassing. Is misschien wel handig om eens door te lezen. Hier een aantal youtube tutorials voor FIFA 13, die ik eigenlijk ook wel het kijken waard vind. Verder zijn er op youtube natuurlijk nog wel meer mensen te vinden die dergelijke dingen maken. :) Daarnaast zou ik gewoon flink gaan oefenen met de cupmatches, als die weer beschikbaar zijn. Dan heb je in ieder geval niet het risico dat je degradeert.

Edit: net weer twee potjes gespeeld, in divisie 4 dus, maar alles verloren. Ze spelen echt allemaal op de counter en dan verlies je ja. Ook natuurlijk wel foutjes van mijn kant, maar goed. Volgende keer beter.

[ Voor 7% gewijzigd door AMD1800 op 24-10-2012 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AMD1800 schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 15:30:

Dat heeft niets met Real of Barca te maken, kwestie van skills en oefenen. Als je dat al een aardig doelpunt vindt dan snap ik wel dat je soms nog moeite hebt met wedstrijden. Ondanks dat er weleens frustaties zijn, is het echt 99% vd tijd mijn eigen schuld als ik n keer verlies en dat is bij de meesten zo. Die wisselvalligheid is volgens mij altijd zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
@Hoijong: Ja, een aardig doelpunt inderdaad. Op die manier achteruit terugspelend over de grond had ik hem in ieder geval nog nooit gemaakt. Ik vind ook dat het geen spektakelstuk is, gebruik ook echt nul trucjes.

Ik ben het best met je eens dat het ook wel mijn eigen schuld is, maar bij een tegencounter is de fout al snel gemaakt. En dan zie ik zelf eigenlijk niet wat ik fout doe in de meeste gevallen en als ik het wel een keer zie, is het meestal het geval dat ik een man niet meer dek en dat daar de bal dan op wordt gespeeld. Verder speel ik aardig snel en ook gehaast, maar daardoor heb ik ook wel relatief veel balverlies. En als ik wel wat rustiger speel, kom ik er niet altijd uit.

Qua wisselvalligheid bedoel ik ook echt grote wisselvalligheid. Ik speelde een wedstrijd, 4-0 in de eerste helft, waarna de tegenstander er klaar mee was.Gewonnen dus. Volgende wedstrijd verlies ik met 4-1. Kan toch haast niet zo veel verschil in zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
AMD1800 schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 15:50:
@PM_Petrol: Het had net het verschil kunnen maken, want dan had mijn tegenstander de bal hoog voor moeten geven en had ik m nog weg kunnen koppen. Meedenkendheid van de verdediging is gewoon supertriest.

Dat die filmpjes veel donkerder zijn slaat echt nergens op. Geen idee of ze dat ooit gaan repareren.

Ik speel inderdaad online in divisie 4 nu. Het is eigenlijk gewoon goed oefenen en anticiperen op wat de tegenstander gaat doen. Richt je niet alleen op de speler met de bal, maar als de tegenstander waarschijnlijk via iemand anders gaat counteren of daar heen gaat spelen, dan moet je juist die speler ook afdekken. Tutorials kun je hier vinden. Die hebben ze al wel voor fifa 12 gemaakt, maar het is nog wel grotendeels van toepassing. Is misschien wel handig om eens door te lezen. Hier een aantal youtube tutorials voor FIFA 13, die ik eigenlijk ook wel het kijken waard vind. Verder zijn er op youtube natuurlijk nog wel meer mensen te vinden die dergelijke dingen maken. :) Daarnaast zou ik gewoon flink gaan oefenen met de cupmatches, als die weer beschikbaar zijn. Dan heb je in ieder geval niet het risico dat je degradeert.

Edit: net weer twee potjes gespeeld, in divisie 4 dus, maar alles verloren. Ze spelen echt allemaal op de counter en dan verlies je ja. Ook natuurlijk wel foutjes van mijn kant, maar goed. Volgende keer beter.
Meestal gebruik ik de 2de verdediger om direct om te man met de bal aan te pakken. En dan loop ik met mn gecontroleerde man naar potentiele gevaren :P. Maarja dat werkt niet altijd even goed. Of als ik kansen krijg gaan ze op de paal. Dat heb ik dan weer haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kats
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09-04-2020
Ik speel FIFA 13 op de PS3.
Nu heb ik net de dagelijkse uitdaging gedaan en ik krijg alleen FCC punten (of geld) geen ERV!
Terwijl je voor het geselecteerde niveau ERV moet krijgen. Ik heb het idee dat het wel vaker niet erbij opgeteld wordt en dat je dan niet een level omhoog kan komen.
Meer mensen met dit probleem? En is er een oplossing? Alvast bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
kats schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 13:48:
Ik speel FIFA 13 op de PS3.
Nu heb ik net de dagelijkse uitdaging gedaan en ik krijg alleen FCC punten (of geld) geen ERV!
Terwijl je voor het geselecteerde niveau ERV moet krijgen. Ik heb het idee dat het wel vaker niet erbij opgeteld wordt en dat je dan niet een level omhoog kan komen.
Meer mensen met dit probleem? En is er een oplossing? Alvast bedankt :)
Ja als de verbinding met de EA server wegvalt en je speelt gewoon wedstrijden wordt het er later ook niet allemaal bij opgetelt. Beetje jammer want de verbinding wordt nogal vaak verbroken. Je kan sowieso maar 2000 ERV per dag verdienen, maar de uitdagingen tellen daar niet voor mee. Dus het is gewoon weer een fout van FIFA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-09 06:35

Phydomir

Dennis

418O2 schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 11:49:
Sinds gisteren kan ik weer online gamen :)

Maar het is dus echt kats onmogelijk om Seasons te doen met een ander team dan United/Madrid. Ik speel graag met Bayern, maar dan heb je zo'n nadeel tegen die betere teams... Jammer.
Of je speelt met bijvoorbeeld Ajax. Ik heb nog nooit tegen een echt grote club gemoeten. Meestal word ik dan tegen andere gezet die ook met een europese sub topper spelen. Clubs als Leverkusen, PSV etc.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kats
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09-04-2020
PM_Petrol schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 14:01:
[...]

Ja als de verbinding met de EA server wegvalt en je speelt gewoon wedstrijden wordt het er later ook niet allemaal bij opgetelt. Beetje jammer want de verbinding wordt nogal vaak verbroken. Je kan sowieso maar 2000 ERV per dag verdienen, maar de uitdagingen tellen daar niet voor mee. Dus het is gewoon weer een fout van FIFA.
Als je een uitdaging haalt wordt je dagelijkse ervaring verhoogt met het aantal punten dat je haalt. Maar die blijft nu op 2000 staan.
Bug in fifa 13? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
kats schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 15:18:
[...]

Als je een uitdaging haalt wordt je dagelijkse ervaring verhoogt met het aantal punten dat je haalt. Maar die blijft nu op 2000 staan.
Bug in fifa 13? |:(
2000 is toch gewoon de dagelijkse max of begrijp ik je nu verkeerd?

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veldkampj
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-04-2022
Gister toch een meevaller gehad met Fifa.
Contracten scherm bleef vastlopen, ook na de patch, dus ik kon het salaris van Alderweireld niet verhogen.
Had dit al via teamverslag gedaan waarna hij in eerste instantie weigerde en sindsdien was die optie verdwenen.
Na een hoop media berichten over mogelijk nieuwe clubs etc.. had het bestuur besloten om m op de transferlijst te plaatsen en dat als ik m wilde houden dan zou ik m een verbeterd contract aan moeten bieden en m weer van de transferlijst moeten halen.

Zoals gezegd kon ik dus geen nieuw contract aanbieden, maar heb m alsnog van de transferlijst gehaald.
Gister een wedstrijd gespeeld waarna ik bericht kreeg van Alderweireld dat ie toch wil blijven als ik m een nieuw contract aanbied.

Ik toch nog een keer bij teamverslag kijken en ineens kon ik weer een nieuw contract aanbieden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
veldkampj schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 14:42:
Gister toch een meevaller gehad met Fifa.
Contracten scherm bleef vastlopen, ook na de patch, dus ik kon het salaris van Alderweireld niet verhogen.
Had dit al via teamverslag gedaan waarna hij in eerste instantie weigerde en sindsdien was die optie verdwenen.
Na een hoop media berichten over mogelijk nieuwe clubs etc.. had het bestuur besloten om m op de transferlijst te plaatsen en dat als ik m wilde houden dan zou ik m een verbeterd contract aan moeten bieden en m weer van de transferlijst moeten halen.

Zoals gezegd kon ik dus geen nieuw contract aanbieden, maar heb m alsnog van de transferlijst gehaald.
Gister een wedstrijd gespeeld waarna ik bericht kreeg van Alderweireld dat ie toch wil blijven als ik m een nieuw contract aanbied.

Ik toch nog een keer bij teamverslag kijken en ineens kon ik weer een nieuw contract aanbieden :D
Nou mooi toch. Ik vindt sommige spelers wel veel zeiken. Of ze willen meer spelen en dan praat ik over spelers die echt niemand kent. Of als je ze een beter contract aanbied is het niet goed. Haha wat een gezeur soms. Maarja dat zijn ze in het echt ook volgens mij. (ugh ronaldo vindt 10miljoen niet genoeg)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psvjw
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 27-08 15:54
LoneRanger schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 18:20:
[...]

2000 is toch gewoon de dagelijkse max of begrijp ik je nu verkeerd?
In FIFA 12 was het zo dat als je voor een uitdaging 800 xp kon halen dat je daglimiet dan werd verhoogd met 800 en je dus 2000 + 800 = 2800 XP-points kon halen.

Dus ik snap zijn vraag wel, maar heb geen idee of dit in FIFA 13 bewust dan wel onbewust niet meer werkt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraggar
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Ik speel al een tijdje online via de PC.
Nu wil ik graag een potje online spelen tegen een vriend met een xbox, is dit mogelijk?

We hebben elkaar gezocht in-game, en ik heb hem via Origin proberen op te sporen, maar niets lukt.
Ik kan er ook geen informatie over vinden op de EA Games website.

Is cross-platform online spelen mogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-09 06:35

Phydomir

Dennis

Fraggar schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 15:13:
Ik speel al een tijdje online via de PC.
Nu wil ik graag een potje online spelen tegen een vriend met een xbox, is dit mogelijk?

We hebben elkaar gezocht in-game, en ik heb hem via Origin proberen op te sporen, maar niets lukt.
Ik kan er ook geen informatie over vinden op de EA Games website.

Is cross-platform online spelen mogelijk?
Kort maar krachtig: Nee

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiswat
  • Laatst online: 18:39
Phydomir schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 14:16:
[...]

Of je speelt met bijvoorbeeld Ajax. Ik heb nog nooit tegen een echt grote club gemoeten. Meestal word ik dan tegen andere gezet die ook met een europese sub topper spelen. Clubs als Leverkusen, PSV etc.
Zelfde hier. Speel tegen Polen, Noorwegen, Newcastle (die heel vaak), Marseille, Lyon eigenlijk een beetje dat niveau met PSV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quido
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 07-04 19:12
Word echt simpel van het vastlopen, gebeurt ook altijd als ik in de transferperiode ben. Moet dan een automatische savegame gebruiken als ik verder wil spelen waadoor ik ook vaak de laatste wedstrijd overnieuw spelen moet... Speel op de ps3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
Quido schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 18:41:
Word echt simpel van het vastlopen, gebeurt ook altijd als ik in de transferperiode ben. Moet dan een automatische savegame gebruiken als ik verder wil spelen waadoor ik ook vaak de laatste wedstrijd overnieuw spelen moet... Speel op de ps3.
Bij mij loopt alles goed eigenlijk in Carriere modus.
Tijdens de tranferperiode heb ik nog geen vastlopers gehad. Alleen tijdens een wedstrijd wel eens.
Ze zullen toch nog een patch uit moeten brengen met de rest die de bugs moet verhelpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quido
PM_Petrol schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 18:49:
[...]

Bij mij loopt alles goed eigenlijk in Carriere modus.
Tijdens de tranferperiode heb ik nog geen vastlopers gehad. Alleen tijdens een wedstrijd wel eens.
Ze zullen toch nog een patch uit moeten brengen met de rest die de bugs moet verhelpen.
Zijn ook heel veel mensen die er last van hebben als ik het zo lees op internet. Kom maar op met die patch! Van ellende bf3 er weer ingedrukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 00:24
Bij mij loopt het spel op de PS3 an sich goed. Echter vind ik de hele interface laggy. Merk je heel goed als ik spelers wil wisselen. Moet ik echt stevig de X indrukken om te bevestigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijntjuhh
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-05 19:15
Vanavond een online wedstrijd gedaan met een kameraad. Lopen onze PS3's tegelijkertijd vast tijdens de wedstrijd. Heb wel vaker last van vastlopers maar dit was wel erg toevallig. :P

Het is bedoening, niet bedoeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quido
Ben er achter gekomen dat als ik een speler gekocht heb en dan de dag na de onderhandeling het spel vastloopt... Doe ik dit niet loopt het lekker door maar kan ik de speler dus niet binnenhalen... :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickertsnaak
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Ja dat is logisch, FIFA pakt automatisch tegenstanders met óók vier sterren :)
Phydomir schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 14:16:
[...]

BTW, EA servers down momenteel?

Ok, eindelijk ingelogd, krijg ik de melding dat ik een online pass niet kan registreren? Terwijl ik vanaf dag 1 al online speel. Wat een rommeltje zeg. Komt dit bekend voor?

[ Voor 16% gewijzigd door rickertsnaak op 28-10-2012 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ciedric
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 24-11-2024
Ik heb sinds 30 september ook een ps3. Heb jaren gegamed op diverse pc's maar dat is ook alweer een aantal jaar geleden. Nu maar eens een ps3 aangeschaft mede door aandringen van m'n broertje zodat hij mij online kan in maken met oa fifa 13.

Om een beetje te oefenen ben ik een spelerscarriere begonnen. Heel, leuk je speelt steeds vaker. Werd uitgeleend aan een Engelse club in de nPower league en speelde daar elke wedstrijd. Het poppetje werd steeds beter en eenmaal terug bij de oude club een vaste waarde plus zo nu en dan spelen in het NL elftal. Dan wil je verder en kom je bij een middenmoter in de Bündesliga, die verhuren je al vrij snel. Vervolgens speel ik dat hele seizoen geen wedstrijd. Krijg bijna elke keer een berichtje van ik zie dat je al een tijdje niet speelt dus ik stel je op, doe je best blablabla. Maar opstellen doen ze je niet. Aan het einde van het seizoen zo'n jank mailtje van ja je hebt het niet waar gemaakt, nogal logisch als ik geen speelminuten krijg.

Bekend probleem, een bug? Ben nu weer terug bij de club maar ze willen mijn poppetje weer uitlenen maar dan krijg ik vast hetzelfde gejengel? Echt bij elke fifa die ik tot nu toegespeeld heb en dat doe ik al vanaf fifa 96 zit er wel een bug!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Laatst online: 17-09 13:57
rickertsnaak schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 16:54:

[...]

Ok, eindelijk ingelogd, krijg ik de melding dat ik een online pass niet kan registreren? Terwijl ik vanaf dag 1 al online speel. Wat een rommeltje zeg. Komt dit bekend voor?
Was vorig jaar ook af en toe

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Niet online
Ik speel ook Career met PSV, ben nu begonnen aan seizoen 2. Welke spelers zijn goede, goedkope aanwinsten voor het team?

Ik heb Falk Jensen al gekocht, erg fijne speler maar ik zoek eigenlijk goede middenvelders voor het vervangen van van Bommel. En Willems zit te zeuren dat ie niet een nieuw contract wil (gaat 4 keer zoveel verdienen met slechts een jaar verlengen, terwijl ie nog 3 jaar moet) en dat ie nu weg wil. Dan blijft ie maar hetzelfde verdienen en nog 3 jaar spelen ipv 4, ook goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veldkampj
Ik ben er mogelijk achter waarom mijn Playstation freezed als ik naar Contracten / Spelers verkopen ga.
Op het forum van EA was er een persoon met exact hetzelfde probleem en hij heeft, net als ik, een speler gekocht d.m.v. ruilen.
Ik heb in mijn 2e seizoen met Ajax Poulsen + een geldbedrag geruild voor Maher.
Ondanks dat Poulsen nu dus bij AZ zit krijg ik wel nog steeds updates over Poulsen (met een Ajax logo in de pop-up) dat hij na dit seizoen zijn carriere wil beëindigen e.d.
Ik ben zeer benieuwd of dit probleem zichzelf oplost wanneer ik mijn 3e seizoen start.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psvjw
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 27-08 15:54
rickertsnaak schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 16:54:

[...]

Om die fout met je online pass op te lossen:

Sluit FIFA af. Ga in het PS3 menu naar Account --> transactiebeheer --> download(historie)

Je online pass opnieuw downloaden en FIFA weer starten. Dan zou hij moeten werken....
Ciedric schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 00:32:
Ik heb sinds 30 september ook een ps3. Heb jaren gegamed op diverse pc's maar dat is ook alweer een aantal jaar geleden. Nu maar eens een ps3 aangeschaft mede door aandringen van m'n broertje zodat hij mij online kan in maken met oa fifa 13.

Om een beetje te oefenen ben ik een spelerscarriere begonnen. Heel, leuk je speelt steeds vaker. Werd uitgeleend aan een Engelse club in de nPower league en speelde daar elke wedstrijd. Het poppetje werd steeds beter en eenmaal terug bij de oude club een vaste waarde plus zo nu en dan spelen in het NL elftal. Dan wil je verder en kom je bij een middenmoter in de Bündesliga, die verhuren je al vrij snel. Vervolgens speel ik dat hele seizoen geen wedstrijd. Krijg bijna elke keer een berichtje van ik zie dat je al een tijdje niet speelt dus ik stel je op, doe je best blablabla. Maar opstellen doen ze je niet. Aan het einde van het seizoen zo'n jank mailtje van ja je hebt het niet waar gemaakt, nogal logisch als ik geen speelminuten krijg.

Bekend probleem, een bug? Ben nu weer terug bij de club maar ze willen mijn poppetje weer uitlenen maar dan krijg ik vast hetzelfde gejengel? Echt bij elke fifa die ik tot nu toegespeeld heb en dat doe ik al vanaf fifa 96 zit er wel een bug!
Als je wilt oefenen, kun je beter online spelen. Gewoon head-to-head seasons (Seizoenen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickertsnaak
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Thanks, ga ik proberen!
psvjw schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 13:47:
[...]

Om die fout met je online pass op te lossen:

Sluit FIFA af. Ga in het PS3 menu naar Account --> transactiebeheer --> download(historie)

Je online pass opnieuw downloaden en FIFA weer starten. Dan zou hij moeten werken....

[...]

Als je wilt oefenen, kun je beter online spelen. Gewoon head-to-head seasons (Seizoenen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Laatst online: 19-08 12:07

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

FiXeR.nl schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 10:32:
Ik heb Falk Jensen al gekocht, erg fijne speler maar ik zoek eigenlijk goede middenvelders voor het vervangen van van Bommel.
Welke speler zoek je precies? Fysiek sterk? En hoe oud mag ie zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeppOx
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 25-07-2024

DeppOx

l33t lurker

Een goede defensieve middenvelder is Pogba van Juve. Ik heb hem in het 1e seizoen (in de winterstop want hij is net gekocht door Juve helaas) gekocht, en hij is 8!! punten gegroeid in dus 6 maanden. Hij begint met een overall rating van 73 ofzo en is 19. Maar dat is dus echt een fysiek sterke speler met een redelijke pass als CVM dus.
Talenten uit Nederland die ik gevonden heb: Bouy (die ook helaas net door Juve is gekocht, dus pas de winterstop te kopen is), Vilhena, Depay, Locadia. De laatste drie zijn uiteraard best bekend als je de Eredivisie volgt. Ze lijken op het 1e gezicht niet zo goed, maar in fifa 13 groeien spelers in een goed lopend elftal echt snel, vooral de talentjes dus. Maar Pogba en Bouy zijn echt aan te raden.

BOOOOOORRRRRRRRRIIIIIIIINGGGGGGGGGGGGG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Niet online
Het is uiteindelijke Capoue geworden. Van mijn originele PSV is maar weinig meer over. Ik heb zelf van de Vaart voor een redelijke prijs kunnen kopen na 1 seizoen spelen.

Het is nu zo, met Maher, v Bommel, Lens, Willems, Waterman, etc op de bank.
Afbeeldingslocatie: http://www.footballuser.com/formations/2012/10/562665_PSV.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
James Ward-Prowse is een toptalent. Je kan hem meteen kopen bij start van je career. Speelt dan bij Southhampton. Heeft een rating van 67 maar is 17 of 19 jaar. Stijgt ook waanzinnig snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Kaap schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 12:20:
James Ward-Prowse is een toptalent. Je kan hem meteen kopen bij start van je career. Speelt dan bij Southhampton. Heeft een rating van 67 maar is 17 of 19 jaar. Stijgt ook waanzinnig snel.
Klopt, hij kan doorgroeien tot een rating van 84. http://fifa13.sofifa.com/en/player/205569

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Guidetti ging bij mij heel snel (speel met Feyenoord dus die maar even gehuurd;) ) maar ook Kongolo en Achahbar gingen met een paar wedstrijden al een paar punten omhoog.

OVerigens vind ik het nu ook leuk om gewoon elke wedstrijd 1 jongere onervaren speler erin te knallen, dan heb je binnen een jaar een paar goede jeugdspelers en groeit je selectie aardig door. KNVB beker wedstrijden speel ik sowieso met het 2e team (tenzij ik echt door móet en tegen de wat grotere ploegen moet.

Wel zwaar irritant dat ik een 'reserve' CB had gekocht voor een schijntje, dat daardoor de Vrij ongelukkig werd en verkocht wilde worden. Vervolgens zegt de club 'wij doen het wel even' en verkopen hem voor 5 milj. aan PSV. Had best naar het buitenland gekund hoor :F

[ Voor 21% gewijzigd door Afvalzak op 31-10-2012 14:55 ]

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dag,

Ik ben begonnen met Ajax in career mode. Ik heb hiervoor F11 gespeeld in career mode. F12 heb ik overgeslagen aangezien ik F11 nog teveel speelde, wat positief is.

Nu is me in F13 iets gebeurt, ik heb het hier op dit forum ook al langs zien komen, waar ik al bang voor was.
Tijdens de winterstop begon uit het niets Eriksen te zeuren dat hij weg wilde naar een andere club.
Dit wilde ik helemaal niet waarop ik hem op de bank plaatste in de hoop dat er minder interesse in hem zou komen. Ook de commentator zag dit en merkte dit ook op, wat ik best geinig vond.
De transfer periode was bijna voorbij en ik was tevreden, tot op het moment dat ik een mail kreeg van de directie dat ik Eriksen móest laten gaan! Nog steeds gaf ik geen gehoor, waarop ik de volgende dag een mailtje kreeg dat Eriksen achter mijn rug om verkocht was aan Barca.

Toen stond ik echt perplex... F13 is in mijn ogen echt doorgeslagen in het 'realisme'. Het is in mijn ogen (ik spreek voor mezelf) juist leuk om een club als Ajax te zien groeien, spelers te zien groeien en uiteindelijk grote prijzen te gaan pakken. In F11 heb ik 13 seizoenen gespeeld met Bradford City (Engelse 4e divisieclub) en werkelijk alles met deze club gewonnen. I know, in de 'echte wereld' is dit niet mogelijk. Maar daarom speel ik juist Fifa. Waarom zal ik nu nog career mode spelen als ik telkens mijn beste spelers kwijt raak?!

Velen van jullie zullen al een aantal seizoenen verder zijn, ik heb een aantal vragen, hopelijk kan iemand die beantwoorden.

-Als je Ajax bent (of een club van ongeveer de zelfde omvang) raak je dan telkens je spelers kwijt als ze rond de 80 punten zitten?
-Raak je meerde spelers kwijt die nu bij Ajax spelen zonder dat je hier invloed op hebt? (Sigtordinges, van der Wiel, Vermeer etc.).
-Kan je iets van invloed uitoefenen om dit tegen te gaan? Bijv: Nieuw contract aanbieden...
-Kan je überhaupt nog wel een Champions League winnen met een club als Ajax in Fifa?
-En als het dus blijkt dat je elke keer je beste spelers kwijt raakt, wat is dan het doel van de career mode
in F13?

Bedankt voor het lezen en voor de eventuele reactie.

Nico

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Verwijderd schreef op donderdag 01 november 2012 @ 09:23:
[...]
De transfer periode was bijna voorbij en ik was tevreden, tot op het moment dat ik een mail kreeg van de directie dat ik Eriksen móest laten gaan! Nog steeds gaf ik geen gehoor, waarop ik de volgende dag een mailtje kreeg dat Eriksen achter mijn rug om verkocht was aan Barca.

Toen stond ik echt perplex... F13 is in mijn ogen echt doorgeslagen in het 'realisme'. [...] Maar daarom speel ik juist Fifa. Waarom zal ik nu nog career mode spelen als ik telkens mijn beste spelers kwijt raak?!
Tja, nu is FIFA eindelijk realistisch, is het weer niet goed ;)

Een tip om dit soort verrassingen te voorkomen: zorg dat je aan het begin van elke transferperiode een extra savegame opslaat, zodat je altijd nog terugkunt naar de vorige situatie. De kans dat Eriksen verkocht wordt is wel groot, maar geen 100%. Ik heb alle biedingen op hem geweigerd en hij heeft nadien gewoon zijn contract verlengd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tweaker2010 schreef op donderdag 01 november 2012 @ 09:54:
[...]

Tja, nu is FIFA eindelijk realistisch, is het weer niet goed ;)

Een tip om dit soort verrassingen te voorkomen: zorg dat je aan het begin van elke transferperiode een extra savegame opslaat, zodat je altijd nog terugkunt naar de vorige situatie. De kans dat Eriksen verkocht wordt is wel groot, maar geen 100%. Ik heb alle biedingen op hem geweigerd en hij heeft nadien gewoon zijn contract verlengd.
Bedankt voor de tip! Eriksen is verkocht door het management, het kan dus zijn dat dit niet gebeurt? Weet jij ook of je elke keer goede spelers onverwacht kwijt raakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Verwijderd schreef op donderdag 01 november 2012 @ 09:57:
[...]
Bedankt voor de tip! Eriksen is verkocht door het management, het kan dus zijn dat dit niet gebeurt? Weet jij ook of je elke keer goede spelers onverwacht kwijt raakt?
Klopt, het management wil dat soms, maar het kan ook dat een goede speler zelf wil vertrekken.
Dit kan verschillende redenen hebben: wil naar het buitenland, wil hoger salaris dan dat jij kan bieden etc.
Ook al ben je Eriksen kwijt, dan nog stopt het niet en willen andere goede spelers als Siem de Jong weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tweaker2010 schreef op donderdag 01 november 2012 @ 10:21:
[...]

Klopt, het management wil dat soms, maar het kan ook dat een goede speler zelf wil vertrekken.
Dit kan verschillende redenen hebben: wil naar het buitenland, wil hoger salaris dan dat jij kan bieden etc.
Ook al ben je Eriksen kwijt, dan nog stopt het niet en willen andere goede spelers als Siem de Jong weg.
Maar waarom zou je dan nog met een club als Ajax willen spelen in career mode? Het geld dat je ervoor krijgt kan je wel gebruiken voor een andere speler maar dan krijg je precies hetzelfde probleem. Is het mogelijk een echt goed team te creëren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Klinkt als de eredivisie, nóh? ;)

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veldkampj
Verwijderd schreef op donderdag 01 november 2012 @ 10:46:
[...]

Maar waarom zou je dan nog met een club als Ajax willen spelen in career mode? Het geld dat je ervoor krijgt kan je wel gebruiken voor een andere speler maar dan krijg je precies hetzelfde probleem. Is het mogelijk een echt goed team te creëren?
Huur scouts die 2x 5 sterren hebben en je hebt binnen no time een jeugdopleiding vol met potentiele wereldtoppers :) Ik heb nu iig een aantal spelers waarvan ik niet kan wachten tot ze oud genoeg zijn om naar het eerste te halen. Potentie van 88-94 e.d.

Ik heb overigens hetzelfde probleem gehad met Eriksen: er kwam een bod van Real welke ik weigerde. Hierna zei hij tegen mij dat hij koste wat kost wou vertrekken.
Toen de autosave van iets daarvoor opnieuw geladen en constant opgeslagen bij elke dag dat er geen bod op hem kwam.
Uiteindelijk kwam er wel weer een bod op Eriksen, maar in plaats van deze te weigeren deed ik een tegenbod van 100 miljoen. Real vond dit te duur en de transfer ging niet door, MAAR Eriksen hielt zich nu wel koest.
Ik heb het idee dat dat een manier is om je spelers te behouden zonder dat ze gaan zeuren. Gewoon achterlijke bedragen vragen i.p.v. weigeren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 01 november 2012 @ 09:23:

-Als je Ajax bent (of een club van ongeveer de zelfde omvang) raak je dan telkens je spelers kwijt als ze rond de 80 punten zitten?

Als je ze zelf niet verkoopt, en de contracten blijft verlengen zal dit niet gebeuren. Speel nu 3e seizoen, en heb nu 5sterren club rating.

-Raak je meerde spelers kwijt die nu bij Ajax spelen zonder dat je hier invloed op hebt? (Sigtordinges, van der Wiel, Vermeer etc.).

Je krijgt wel eens van die hopeloze scenario's dat een speler zich niet thuis voelt, met een beetje geluk (veel laten spelen helpt denk ik wel) wilt de speler uiteindelijk wel blijven.

-Kan je iets van invloed uitoefenen om dit tegen te gaan? Bijv: Nieuw contract aanbieden...

dit klopt

-Kan je überhaupt nog wel een Champions League winnen met een club als Ajax in Fifa?

op semi-pro is dit niet zo n opgave...

-En als het dus blijkt dat je elke keer je beste spelers kwijt raakt, wat is dan het doel van de career mode
in F13?

Zelf een team samenstellen dat na verloop van tijd beter is dan het basis team waarmee je begonnen bent.
speel met Ajax, 3e seizoen en heb dit als basis11

ter Stegen [86]
van Rhijn [82] Alderweireld [85] Moisander [83] boilesen [80]
Casemiro [84] de Jong [87] Eriksen [89]
Sulejmani [87] Sighthorsson [84] Fischer [81]

overall van een aantal spelers zal nog wel toenemen.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2012 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt allemaal voor de positieve feedback!
Ik ben heel erg blij met dit nieuws, ik geef het dus weer een kans...

Ik zie btw dat je Fischer als buitenspeler hebt, houdt dit in dat je Babel hebt verkocht?

En nog een vraagje over de verdediging.
Ik heb al een aantal filmpjes op Youtube bekeken, maar wat een verschil met F11.
Ik bereik de man niet met het verdedigen. Hoe verdedigen jullie? Soms wacht ik iets meer af, maar dan lopen ze helemaal langs me heen...
Ik was gewend met 'a' (x360) te verdedigen. Of hebben jullie andere settings dat je beter kan verdedigen?

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2012 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Verwijderd schreef op donderdag 01 november 2012 @ 13:25:

Ik zie btw dat je Fischer als buitenspeler hebt, houdt dit in dat je Babel hebt verkocht?

Ik heb al een aantal filmpjes op Youtube bekeken, maar wat een verschil met F11.
Ik bereik de man niet met het verdedigen. Hoe verdedigen jullie? Soms wacht ik iets meer af, maar dan lopen ze helemaal langs me heen...
Ik was gewend met 'a' (x360) te verdedigen. Of hebben jullie andere settings dat je beter kan verdedigen?
Als het goed is zitten er een paar 'defensive' tutorials in Fifa 12, het is vooral goed instappen (bij PS3 met rondje) en goed slidings kunnen timen helpt ook:P

Het is een stuk moeilijker dan met Fifa 11 maar het went vanzelf.

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 01 november 2012 @ 13:25:

ja klopt, speelde eerste seizoen al veel met fischer, heeft potenieel overal van 87, meer dan Babel, door een bug in het spel werd tijdens het verlengen van Babels contract de looptijd -1 jaar xD, maar goed kon er mee leven.

als ik verdedig in de eredivisie doe ik meestla gewoon A, en dan juiste moment B, tegen slechte clubs is dit niet zo n probleem. loop vooral niet naar de speler toe en druk dan B, als je dan mist krijg je al snel een gevaarlijke situatie. wat ook goed werkt is RT (volgens mij ) het op afstand dekken, vervolgens doen dat teamgenoot meedekt, en dan kan je vrij makkelijk de bal afpakken.

Verdedigen in corners vind ik wel een probleem, levert vrij vaak een tegengoal op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 01 november 2012 @ 14:28:
[...]

ja klopt, speelde eerste seizoen al veel met fischer, heeft potenieel overal van 87, meer dan Babel, door een bug in het spel werd tijdens het verlengen van Babels contract de looptijd -1 jaar xD, maar goed kon er mee leven.

als ik verdedig in de eredivisie doe ik meestla gewoon A, en dan juiste moment B, tegen slechte clubs is dit niet zo n probleem. loop vooral niet naar de speler toe en druk dan B, als je dan mist krijg je al snel een gevaarlijke situatie. wat ook goed werkt is RT (volgens mij ) het op afstand dekken, vervolgens doen dat teamgenoot meedekt, en dan kan je vrij makkelijk de bal afpakken.

Verdedigen in corners vind ik wel een probleem, levert vrij vaak een tegengoal op.
Want wat houdt dat jockey in?
Dus als je RT doet komt er verdediger mee verdedigen?
Ik blijf het lastig vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veldkampj
Verwijderd schreef op donderdag 01 november 2012 @ 14:52:
[...]

Want wat houdt dat jockey in?
Dus als je RT doet komt er verdediger mee verdedigen?
Ik blijf het lastig vinden.
Het is inderdaad even wennen. Toen ik van Fifa 11 naar Fifa 12 ging heb ik eerst een tijd het nieuwe verdedigen uit gehad omdat ik het echt niet kon.
Dat verdedigen was echter zo enorm makkelijk, en daardoor saai, dat ik het nieuwe verdedigen een kans ben gaan geven.
Wat ik veelal doe is met L2 (Playstation) een beetje voor de man blijven. Vaak pakt ie dan zelf de bal wanneer dit mogelijk is. In een sprintduel is het vaak al genoeg om tegen de man aan te lopen en met je stick de man van de bal te zetten. Als dat niet lukt omdat je tegenstander erg balvast is dan helpt het vaak door op zo'n moment een tackle te maken.

Een tweede man aanroepen doe ik in carriere (professional) eigenlijk nooit. Wanneer ik 1 tegen 1 speel gebruik ik die toch wel wat vaker om zo de druk op mn tegenstander op te voeren, wat 9 van de 10 keer wel tot balverlies van hem leidt :) (en soms tot een tegengoal omdat ie de vrije man weet te vinden :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Ik kies er steeds vaker voor om de CB te besturen en de backs of de middenvelders de man in balbezit te dekken (en de bal af te pakken). Ik heb altijd het idee dat dat beter werkt. Daarbij kan je zelf doordekken dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb weer even wat dingen geprobeerd en moet zeggen dat het aardig werkt als je er een 2e man bij roept. Het tegen de man aan lopen lukt mij nog niet zo, ik blijf tegen een onzichtbare muur aanlopen. Vaak blijft mijn tegenstander maar dollen. Als ik vroeg druk zet dan blijven ze maar trucjes doen, ik voel me dan machteloos omdat ik niet kan ingrijpen...
Lastig, lastig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 01 november 2012 @ 15:38:
Ik heb weer even wat dingen geprobeerd en moet zeggen dat het aardig werkt als je er een 2e man bij roept. Het tegen de man aan lopen lukt mij nog niet zo, ik blijf tegen een onzichtbare muur aanlopen. Vaak blijft mijn tegenstander maar dollen. Als ik vroeg druk zet dan blijven ze maar trucjes doen, ik voel me dan machteloos omdat ik niet kan ingrijpen...
Lastig, lastig...
als ze trucjes doen, op B drukken als je op tijd ben pak je de bal, ben je te laat beuk je ze omver, krijg je wss geel, tegenstand wss geblesseerd ( gekneusde elleboog 8)7 of verdraaide knie ;w meer blessures kennen ze blijkbaar niet) iig is de tegenstander er niet langs gekomen en daar ging het om

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 01 november 2012 @ 15:57:
[...]

als ze trucjes doen, op B drukken als je op tijd ben pak je de bal, ben je te laat beuk je ze omver, krijg je wss geel, tegenstand wss geblesseerd ( gekneusde elleboog 8)7 of verdraaide knie ;w meer blessures kennen ze blijkbaar niet) iig is de tegenstander er niet langs gekomen en daar ging het om
Hahaha, classic! Zet jij zelf ook vroeg druk? Of laat je ze gewoon aanballen? Ik heb altijd een beetje haast, aangezien ik korte wedstrijden speel. Ik wil daarom zo snel mogelijk de bal, met soms fatale gevolgen :P
Ik verlies weinig, maar ik heb nou ook weer niet het gevoel dat ik echt weet wat ik doe in verdedigend opzicht..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 01 november 2012 @ 16:06:
[...]

Hahaha, classic! Zet jij zelf ook vroeg druk? Of laat je ze gewoon aanballen? Ik heb altijd een beetje haast, aangezien ik korte wedstrijden speel. Ik wil daarom zo snel mogelijk de bal, met soms fatale gevolgen :P
Ik verlies weinig, maar ik heb nou ook weer niet het gevoel dat ik echt weet wat ik doe in verdedigend opzicht..
speelde eerst op semi pro, dus wilde eigelijk gwn zoveel mogelijk scoren, zo snel mogelijk de bal afpakken dat soort dingen. Nu speel ik op pro, en dan wacht ik toch wat meer af, hoe meer verdigers er immers achter de bal zijn des te beter. Afstand verdedigen en vervolgens mede speler bal af laten pakken, heb je de bal vrij vaak, vervolgens steekbal naar voren geven kan je meteen counteren .

Heb op pro btw de champions league gewonnen tegen real madrid, (3-0) het is dus wel mogelijk :P al moet ik zeggen dat de beker finale op pro lastiger was. Je komt wat lastiger door de verdediging heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veldkampj
Verwijderd schreef op donderdag 01 november 2012 @ 16:21:
[...]

speelde eerst op semi pro, dus wilde eigelijk gwn zoveel mogelijk scoren, zo snel mogelijk de bal afpakken dat soort dingen. Nu speel ik op pro, en dan wacht ik toch wat meer af, hoe meer verdigers er immers achter de bal zijn des te beter. Afstand verdedigen en vervolgens mede speler bal af laten pakken, heb je de bal vrij vaak, vervolgens steekbal naar voren geven kan je meteen counteren .

Heb op pro btw de champions league gewonnen tegen real madrid, (3-0) het is dus wel mogelijk :P al moet ik zeggen dat de beker finale op pro lastiger was. Je komt wat lastiger door de verdediging heen.
Sowieso heb ik het idee dat het tegen kleine teams meer moeite kost.
In mn eerste jaar met Ajax heb ik alles gewonnen wat er te winnen viel, waarbij ik als uitschieter thuis met 6-3 van Barcelona won en uit met 0-5. Speel op professional.
Kleine teams vallen wat minder fanatiek aan en bieden dus ook een stuk minder ruimte om snel uit te breken.
Eigenlijk is professional net te makkelijk voor me, maar op wereldklasse word ik echt zoek gespeeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

veldkampj schreef op donderdag 01 november 2012 @ 17:18:
[...]

Sowieso heb ik het idee dat het tegen kleine teams meer moeite kost.
In mn eerste jaar met Ajax heb ik alles gewonnen wat er te winnen viel, waarbij ik als uitschieter thuis met 6-3 van Barcelona won en uit met 0-5. Speel op professional.
Kleine teams vallen wat minder fanatiek aan en bieden dus ook een stuk minder ruimte om snel uit te breken.
Eigenlijk is professional net te makkelijk voor me, maar op wereldklasse word ik echt zoek gespeeld
ja daar zou het wel aan liggen, in fifa12 was het verschil tussen semi pro en pro ook te groot. en het komt er na een tijdje op neem dat je 90% van de tijd aan het proberen bent, 1 counter tegen krijgt en alsnog verliest met 1-0 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 01 november 2012 @ 17:24:
[...]

ja daar zou het wel aan liggen, in fifa12 was het verschil tussen semi pro en pro ook te groot. en het komt er na een tijdje op neem dat je 90% van de tijd aan het proberen bent, 1 counter tegen krijgt en alsnog verliest met 1-0 :P
Klopt.
Dat vind ik dus ook zo jammer. EA wil het spel realistischer maken, maar dan moet ook niet elke kans van de tegenstander gelijk een goal zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 01 november 2012 @ 18:41:
[...]

Klopt.
Dat vind ik dus ook zo jammer. EA wil het spel realistischer maken, maar dan moet ook niet elke kans van de tegenstander gelijk een goal zijn...
al moet ik zeggen sommige 100% kansen schieten ze wel mis, of ik dit dan realistisch moet vinden? misschien tegen fc knudde maar voor de rest? :P

weet iemand een effectieve manier als je 1op1 voor de keeper komt, op de een of andere manier tikt ie de bal nog net ff aan, waardoor het geen doelpunt is. "Gericht" schieten gaat naar mijn mening te vaak naast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veldkampj
Verwijderd schreef op donderdag 01 november 2012 @ 18:44:
[...]

al moet ik zeggen sommige 100% kansen schieten ze wel mis, of ik dit dan realistisch moet vinden? misschien tegen fc knudde maar voor de rest? :P

weet iemand een effectieve manier als je 1op1 voor de keeper komt, op de een of andere manier tikt ie de bal nog net ff aan, waardoor het geen doelpunt is. "Gericht" schieten gaat naar mijn mening te vaak naast.
R1 om de bal in de hoek te plaatsen, en dan laag over de grond. Of gewoon vol uithalen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 01 november 2012 @ 18:44:
[...]

Ik tik vaak nog net heel licht naar links en dan weer naar recht en dan een klein tikje zodat de bal heel droog de goal in rolt.. Ook merk ik dat als je stopt met rennen je veel meer kans hebt om een goal te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dude86
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20-09 16:38
Ik speel op de PS3 en ik krijg het de laatste dagen maar niet voor elkaar om een online potje te starten via seasons. Elke keer blijft het spel hangen in de arena, dus de wedstrijd begint niet.
De enige manier om uit de arena te komen is het spel opnieuw opstarten. Ik heb de nieuwste patch geïnstalleerd.
Meer mensen hier last van??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Verwijderd schreef op donderdag 01 november 2012 @ 18:41:
[...]

Klopt.
Ik heb zelf de sliders aangepast de afgelopen 2 weken.

Foutieve passes en schoten staan voor de AI op 65 en voor mezelf op 55. Balaanname fouten staat bij beide op 60. Verder de sprintfrequentie van de AI op 40.

Ik speel zelf op semi met speelsnelheid laag, en met deze sliders voelt het voor mijn niveau prima aan. Ik kan met Arsenal van bijvoorbeeld ManU en Chelsea winnen maar moet er dan wel moeite voor doen en de AI wordt zat gevaarlijk. Gister kwam ik na 45 minuten met 2-0 voor op Chelsea. Uiteindelijk werd het 4-0, maar in de laatste 25 minuten kwamen ze terug naar 4-3. Dat vind ik dus realistisch spelen.

Het verschil tussen semi en pro is voor mij gewoon te groot. Ik ben ook geen geweldige speler vind ik. Maar anyway, met de sliders spelen kun je prima naar smaak aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Met een beetje oefenen op Pro niveau wordt dat vanzelf makkelijker. (hoef je niet de sliders aan te passen)
Wat bij mij goed werkt (Word-Class) is goed balbezit houden, dus korte pasjes op het middenveld en af en toe proberen uit te breken.

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

afvalzak schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 08:35:
Met een beetje oefenen op Pro niveau wordt dat vanzelf makkelijker. (hoef je niet de sliders aan te passen)
Wat bij mij goed werkt (Word-Class) is goed balbezit houden, dus korte pasjes op het middenveld en af en toe proberen uit te breken.
Wat ik het nadeel vind op de hogere niveau's is dat het zo lastig wordt om aanvallend voetbal te spelen tegen een zwakke tegenstander. Hoge voorzetten komen bijna nooit aan, er is altijd wel een speler die het laatste passje blokt, snelle countergoal in de 90e minuut terwijl je de bovenliggende partij bent enz. Heel frustrerend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veldkampj
Kaap schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 07:00:
[...]

Ik heb zelf de sliders aangepast de afgelopen 2 weken.

Foutieve passes en schoten staan voor de AI op 65 en voor mezelf op 55. Balaanname fouten staat bij beide op 60. Verder de sprintfrequentie van de AI op 40.

Ik speel zelf op semi met speelsnelheid laag, en met deze sliders voelt het voor mijn niveau prima aan. Ik kan met Arsenal van bijvoorbeeld ManU en Chelsea winnen maar moet er dan wel moeite voor doen en de AI wordt zat gevaarlijk. Gister kwam ik na 45 minuten met 2-0 voor op Chelsea. Uiteindelijk werd het 4-0, maar in de laatste 25 minuten kwamen ze terug naar 4-3. Dat vind ik dus realistisch spelen.

Het verschil tussen semi en pro is voor mij gewoon te groot. Ik ben ook geen geweldige speler vind ik. Maar anyway, met de sliders spelen kun je prima naar smaak aanpassen.
Spelsnelheid laag ja? Bij mij moet ie echt op snel staan, anders heb ik het idee dat het veld van stroop is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
veldkampj schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 09:20:
[...]

Spelsnelheid laag ja? Bij mij moet ie echt op snel staan, anders heb ik het idee dat het veld van stroop is :P
Ik vind het anders te arcade achtig. In het echt gaat de bal gewoon echt niet zo bizar snel rond en sprinten spelers echt niet 90 minuten lang. Hangt misschien ook meer van je speelstijl af. Ik speel altijd balbezit, bal gaat veel rond.
afvalzak schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 08:35:
Nooit sliders aanpassen? Als je de sliders niet aanpast is zelfs op amateur de AI te geperfectioneerd. Slaat nergens op hoe foutloos de AI altijd is.

[ Voor 39% gewijzigd door JeroenNietDoen op 02-11-2012 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22:44
Nee sliders aanpassen doe ik ook niet aan, zoals ze staan op default is het wel goed te spelen.

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Kaap schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 12:51:
[...]

Ik vind het anders te arcade achtig. In het echt gaat de bal gewoon echt niet zo bizar snel rond en sprinten spelers echt niet 90 minuten lang. Hangt misschien ook meer van je speelstijl af. Ik speel altijd balbezit, bal gaat veel rond.

[...]

Nooit sliders aanpassen? Als je de sliders niet aanpast is zelfs op amateur de AI te geperfectioneerd. Slaat nergens op hoe foutloos de AI altijd is.
Ik speel op World-class en echt nog nooit last van gehad, ze schieten regelmatig over, raken de bal op lullige wijze kwijt etc.

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijntjuhh
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-05 19:15
Ik ben echt helemaal klaar met FIFA13 Online. Echt waar, zowat elk schot vliegt tegen paal/lat, online is nog steeds belabberd, (3 van de 4 wedstrijden vlogen er bij de start uit), en die scheids kan er ook nog steeds niks van. Ik speel FIFA omdat ik het altijd leuk heb gevonden maar dit is nog slechter dan FIFA12 en super frustrerend. :(

Het is bedoening, niet bedoeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
afvalzak schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 13:30:
[...]

Ik speel op World-class en echt nog nooit last van gehad, ze schieten regelmatig over, raken de bal op lullige wijze kwijt etc.
Wat je zegt , hier doet de AI op pro echt lompe acties of voor open doel ver naast trappen. Vooral met penaltys, want die scoren ze echt vaak niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Niet online
Ik kan met PSV maar niet van NAC winnen op professional. Terwijl ik Man U inmaak met 5-2. :/

Overigens neemt de AI 9 van de 10 keer een penalty door het midden bij mij. :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeppOx
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 25-07-2024

DeppOx

l33t lurker

Maar komt het niet omdat NAC gewoon veel defensiever speelt dan Man U? Ik heb vaak moeite tegen kleine ploegen omdat er weinig ruimte is en ze op de counter spelen (als ik met een goed team speel dus). Dat vind ik zelf vrij realistisch..je kan dat counteren door zelf op ultra def te gaan zodat bijv. NAC er dan wat uit komt en dan snel uit te breken, of door Barca stijl een superpass te geven op 1 van je snellere spelers ofzo..
Ik heb t gevoel dat creativiteit veel meer beloond word in Fifa 13, tov 12 iig zeker.

BOOOOOORRRRRRRRRIIIIIIIINGGGGGGGGGGGGG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 18-09 11:15
Dude86 schreef op donderdag 01 november 2012 @ 23:06:
Ik speel op de PS3 en ik krijg het de laatste dagen maar niet voor elkaar om een online potje te starten via seasons. Elke keer blijft het spel hangen in de arena, dus de wedstrijd begint niet.
De enige manier om uit de arena te komen is het spel opnieuw opstarten. Ik heb de nieuwste patch geïnstalleerd.
Meer mensen hier last van??
Dit speelt al sinds het spel uit is, wanneer fixen die heikneuters bij EA dit nou eens een keer? Ik moet als de boel in de arena vast loopt het spel telkens afsluiten en weer opnieuw starten en dat hele circus opnieuw starten en door al die menu's heen.

Wat is dit toch een drama zeg :r
Prutsers zijn het daar, gadverdamme! 7(8)7 :r :') |:(

Excuus voor de frustratie maar het is gewoon zo, ik koop volgend jaar gewoon weer PES. Dat is online ook dramatisch maar ongetwijfeld beter als dit gedrocht. Schijnt blijkbaar heel erg moeilijk te zijn om een footie game online speelbaar te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vind de scheidsrechters nog altijd een falende schakel in het spel
gele kaarten om niks, en te vaak dat je geen vrije trap krijgt terwijl dit wel zou moeten, penalties idem dito.
Pagina: 1 ... 23 ... 33 Laatste