Lijkt voornamelijk voor te komen als je in carriere al paar keer achter elkaar gewonnen hebt. Laatst ook potje tegen Heerenveen. Alles ging naast, over, tegen de lat of paal of kon de keeper of verdediger nog net bij. Verkeerde spelers selecteren en Heerenveen 2 luizige counters waarbij mijn spelers opeens vergeten te rennen of de speler van Heerenveen opeens een serieuze concurrent van Bolt is geworden.SinergyX schreef op zondag 14 oktober 2012 @ 12:38:
[...]
Beter spelen, een hele quote en dat is alles?
Nee, wat hij zegt klopt, waarvan aantal al in Fifa 12 zaten en Fifa 13 is daar gewoon nog erger in geworden.
Ik merk precies dezelfde punten als Beakzz, speler selecteren werkt gewoon gaar, perfecte passes van spelers met 50-60 rating, de belachelijke milimeter buitenspel, blokken van schoten, het bij een voorzet al weten wie het kopduel gaat winnen.
Het is alsof bij elke 'matig' team deze scripted dingen er vast inzitten, in Fifa 12 had ik Port Vale naar premier league getrapt, champions league en whatnot gewonnen, afdankertjes en vrije transfers naar een gemiddelde van 81 weten te komen, maar nog wil niemand in mijn team. Dan 1 sim tegen een 3rde divisie team, doodleuk verliezen, alsof Barca in een sim tegen VVV zou verliezen.
Uit frustratie spel afgesloten en direct weer opgestart. Toen Heerenveen met 9-1 zoek gespeeld

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!