Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 20-09 15:41

Player1S

Probably out in the dark

SinergyX schreef op zondag 14 oktober 2012 @ 12:38:
[...]

Beter spelen, een hele quote en dat is alles?

Nee, wat hij zegt klopt, waarvan aantal al in Fifa 12 zaten en Fifa 13 is daar gewoon nog erger in geworden.

Ik merk precies dezelfde punten als Beakzz, speler selecteren werkt gewoon gaar, perfecte passes van spelers met 50-60 rating, de belachelijke milimeter buitenspel, blokken van schoten, het bij een voorzet al weten wie het kopduel gaat winnen.

Het is alsof bij elke 'matig' team deze scripted dingen er vast inzitten, in Fifa 12 had ik Port Vale naar premier league getrapt, champions league en whatnot gewonnen, afdankertjes en vrije transfers naar een gemiddelde van 81 weten te komen, maar nog wil niemand in mijn team. Dan 1 sim tegen een 3rde divisie team, doodleuk verliezen, alsof Barca in een sim tegen VVV zou verliezen.
Lijkt voornamelijk voor te komen als je in carriere al paar keer achter elkaar gewonnen hebt. Laatst ook potje tegen Heerenveen. Alles ging naast, over, tegen de lat of paal of kon de keeper of verdediger nog net bij. Verkeerde spelers selecteren en Heerenveen 2 luizige counters waarbij mijn spelers opeens vergeten te rennen of de speler van Heerenveen opeens een serieuze concurrent van Bolt is geworden.
Uit frustratie spel afgesloten en direct weer opgestart. Toen Heerenveen met 9-1 zoek gespeeld 8)7 Opeens konden mijn spelers wel weer op het doel mikken en verdedigen en had Heerenveen opeens weer hun eigen keeper op goal staan.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickertsnaak
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Jep, same here (PS3)

Mijn ervaring is dat je zodra je een disconnect hebt na het laden en/of je met 't poppetje van je tegenstanders speelt, het einde eigenlijk zoek is: er blijven zich problemen voordoen. Mijn oplossing: FIFA opnieuw opstarten, dan heb je grote kans dat het de eerste potjes weer goed gaat..
StealthyPeanut schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 11:57:
Hebben jullie ook problemen met connecten?

Gisteren Season gedaan en de titel gewonnen.

Wel met hangen en wurgen, want 2 goede wedstrijden achter elkaar spelen is niet mogelijk. De volgorde is elke keer zo;

1 game
1 disconnect in het menu
1 disconnect nadat ik met het mannetje van mijn tegenstander in de arena heb gestaan
1 disconnect in het menu en het gevolg dat mijn controller op hol is geslagen. Hij blijft naar boven gaan in het menu.

1 game
1 disconnect in menu
etc.
etc.

Zo ging het de hele tijd. Ligt dit aan mij of hebben jullie ook soortgelijke problemen?

Maat van me heeft 2 games online gespeeld en kan nu niet eens meer inloggen met zijn online pass.

Mocht dit alleen aan EA liggen, jammer dat dit bij zo'n grote titel nog steeds voorkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xamirz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19-09 12:57
Heeft iemand al ervaring met fifa 13 challenge mode?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 07:02
@Loonens: Op wat voor platform speel je? Ik heb op de PC namelijk niet last van de symptomen zoals jij ze beschrijft. Voor de patch had ik wel heel regelmatig last van het blijven hangen in de arena en de connectieproblemen in het menu zelf was ook een probleem. Dat is nu goed verholpen: eigenlijk komen connectiproblemen in het menu zelf alleen nog af en toe voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frits Flits
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-09 08:51

Frits Flits

SOUND! Designer

Bah, FIfa/PS3 loopt nog steeds vast als je Carrière laadt en hij heeft verbinding met EA/internet. Meer mensen blijken daar last van te hebben. Erg irritant. Trouwens had ik een eigen extra speler aangemaakt voor een team om dan Carriére te spelen (als manager, niet speler). Als ik verbonden ben met EA dan laadt hij doodleuk het standaard team, ook al zeg ik aangepaste teams. De speler is dus nergens zichtbaar. Ben ik niet met EA verbonden dan werkt het wel. Er zit ergens iets niet goed in de online connectie naar EA en Carrière. 8)7

Ik heb trouwens nu ook al 2 of 3 keer gehad dat mijn speler helemaal niet meer reageerde op mijn knoppen totdat ik echt alles los laat. Passen doet hij soms ook niet altijd. In bijvoorbeeld Red Dead Redemption nooit problemen met knoppen. Controller is gewoon goed.

Trouwens terugkomend op de Carrière-modus. Heb al een paar keer gehad dat een speler vond dat hij te weinig verdiende en ik kreeg het verzoek om er wat aan te doen. Nou, alles geregeld. Salarisverhoging gegeven, et cetera. Krijg ik eerst bericht dat ik te kort bij de club zit om er wat aan te doen, dan krijg ik bericht dat ik er niets aan heb gedaan en vervolgens krijgt de speler een transfer. What the ef? |:( Ook vaker gehad dat spelers zomaar weg willen en ineens zijn verkocht. Kan ik dit tegengaan als (beginnende) coach? Vind dat erg flauw.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben0s
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22:39
Weer een nieuwe patch? Moet 200mb downloaden, moest dit 4 dagen geleden ook al eens doen. Speel op de PC.

[ Voor 40% gewijzigd door Ruben0s op 15-10-2012 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 21:46
Ruben0s schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 20:01:
Weer een nieuwe patch? Moet 200mb downloaden, moest dit 4 dagen geleden ook al eens doen. Speel op de PC.
heb ik ook

gold pack viel weer tegen... ;x

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Frits Flits schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 19:17:
Bah, FIfa/PS3 loopt nog steeds vast als je Carrière laadt en hij heeft verbinding met EA/internet. Meer mensen blijken daar last van te hebben.
Had NHL12 ook veel last van, offline nooit problemen en online bijna altijd wel een vastloper in welke modus dan ook.
Het verschil is wel dat je bij Fifa13 een harde reset nodig hebt waar NHL nog via xmb af te sluiten was.
Volgens de lijst zou het met de patch wel verholpen moeten zijn straks.
Ik heb trouwens nu ook al 2 of 3 keer gehad dat mijn speler helemaal niet meer reageerde op mijn knoppen totdat ik echt alles los laat. Passen doet hij soms ook niet altijd.
De tip was om wat minder knoppen tegelijk te gebruiken Frits. :P

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veldkampj
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-04-2022
Nou, na mijn eerdere post over het vastlopen zodra ik naar spelers verkopen of contracten ga is het nu helemaal gebeurd met mn carriere :(
Zojuist een wedstrijd gespeeld tegen Marseille en zodra ik nu verder wil is het raak. Spel loopt vast en kan niks meer.
Net geprobeerd oude Fifa 12 bestanden te verwijderen (had ergens gelezen dat dit wel eens kon helpen) en zonder connectie met EA verder te gaan, maar het helpt geen moer,
Deze editie van Fifa verdwijnt de kast in en ik haal m er pas weer uit op het moment dat EA deze onzin heeft verholpen. Carriere is voor mij de voornaamste reden dat ik Fifa speel, maar op deze manier hoeft het voor mij niet. Geen zin om een nieuwe carriere te starten met het risico dat dit weer gebeurt.
Gefeliciteerd EA, jullie hebben het voor elkaar gekregen om de beroerdste Fifa ooit uit te brengen (op de gameplay na) en een die-hard Fifa fan bijna zo ver om dit jaar PES maar weer eens een kans te geven.
Lutsers..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiswat
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20-09 18:39
veldkampj schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 00:20:
Nou, na mijn eerdere post over het vastlopen zodra ik naar spelers verkopen of contracten ga is het nu helemaal gebeurd met mn carriere :(
Zojuist een wedstrijd gespeeld tegen Marseille en zodra ik nu verder wil is het raak. Spel loopt vast en kan niks meer.
Net geprobeerd oude Fifa 12 bestanden te verwijderen (had ergens gelezen dat dit wel eens kon helpen) en zonder connectie met EA verder te gaan, maar het helpt geen moer,
Deze editie van Fifa verdwijnt de kast in en ik haal m er pas weer uit op het moment dat EA deze onzin heeft verholpen. Carriere is voor mij de voornaamste reden dat ik Fifa speel, maar op deze manier hoeft het voor mij niet. Geen zin om een nieuwe carriere te starten met het risico dat dit weer gebeurt.
Gefeliciteerd EA, jullie hebben het voor elkaar gekregen om de beroerdste Fifa ooit uit te brengen (op de gameplay na) en een die-hard Fifa fan bijna zo ver om dit jaar PES maar weer eens een kans te geven.
Lutsers..
Exact hetzelfde probleem hier. En daar baal ik van want ik heb een toptalent bij de jeugd zitten die weg wilt. Maar kan niemand eruit knikkeren. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Laatst online: 19-08 12:07

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

tiswat schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 10:48:
[...]
Exact hetzelfde probleem hier. En daar baal ik van want ik heb een toptalent bij de jeugd zitten die weg wilt. Maar kan niemand eruit knikkeren. :(
Heb je geen oude savegame meer dan die je terug kunt zetten? Ik maak altijd 2 savegames aan bij elke transferperiode, dan ben ik nooit alles kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiswat
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20-09 18:39
tweaker2010 schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 10:52:
[...]

Heb je geen oude savegame meer dan die je terug kunt zetten? Ik maak altijd 2 savegames aan bij elke transferperiode, dan ben ik nooit alles kwijt.
Nee er is blijkbaar 1 speler (jeugdtalent) die het verziekt. Want sinds ik daar 1 speler van heb, loopt ie te klooien. Maar die wil ik niet kwijt want die is 20 en heeft een rating van 87. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
MiBe schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 21:02:
Is FIFA 13 nu zoveel zwaarder dan FIFA 12 of lijkt dat maar zo? Heb het op mijn mediacenter geïnstalleerd (i3 530, 4GB, 2x 5770 1GB) en die draait het spel gewoon niet lekker op 1920x1080. Keek er wel van op omdat hij zelfs Battlefield 3 op die resolutie trekt. Ook met de details op medium en AA op 2x oogt het niet vloeiend :(
Ik speel op een oude AMD Phenom 9550, 4GB geheugen en een HD3870 op mijn Full-HD TV op hoog en alles loopt smooth op Windows 8. Ook nog geen rare bugs, behalve dat keepers nog wel eens heel lullig de bal langs zich heen laat rollen. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teupje
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 25-02 14:13
tweaker2010 schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 10:21:
Van het weekend weer tegen een vage bug aangelopen: Met Ajax in de Champions Cup met 3-1 thuis verloren en uit met 5-2 gewonnen bij PSG. Spelers vieren feest en volgens de uitslag ben ik op uitdoelpunten door... echter geeft het speelschema aan dat ik eruit lig en zie ik geen Champions Cup wedstrijden meer in mijn kalender :?
Heb precies hetzelfde gehad, haalde me doelstelling niet voor de nederlandse beker omdat ik ik gewoon niet door ging nadat ik van Twente had gewonnen. Staat ook in het schema 4-3 voor mij maar Twente staat tegen Utrecht in de finale. Verpest toch wel een beetje het spelplezier als het zo gaat. Champions Cup lijkt me nog erger.

Verder heb ik op de PS3 niet heel erg veel bugs, wel is dat ik eindeloos in de arena op doel staat te schieten omdat me tegenstander er niet is (online), enige wat helpt is spel af te sluiten en opnieuw op te starten, en dan weer door al die #$$%#@ menu's heen drukken.

Verder vind ik de Carriere mode het leukste tot nu, en speel ik af en toe met wat vrienden online een potje tegen elkaar wat bij mij vooralsnog goed werkt.

http://steamcommunity.com/id/teupje/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Ruben0s schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 20:01:
Zelfde hier, ook ik had al de eerste update binnen.

Het lijkt erop dat het precies dezelfde update is, maar waarschijnlijk is er toch iets in veranderd. Waarschijnlijk omdat de Xbox/PS3 patch was uitgesteld wegens 'een onbekende probleem'. Misschien is fix nu ook in deze update verwerkt?

Fijn trouwens, ben altijd wel benieuwd naar een changelog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fANAT1C
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 29-08 14:40
mijn FIFA 13 freezed enooooorm veel. Ik kan overigens niet meer mijn carriere modus laden, telkens ik carriere modus wil laden crasht het spel gewoon en kan ik mijn PS3 herstarten... leuk is dat als je weet dat hij na elke restart telkens weer opnieuw die lame file system check moet uitvoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartosss
  • Laatst online: 18-09 22:32
Mijn ervaring met Fifa13 is dat ik de online head-to-head modus het leukste vindt om te doen. Dit omdat iedere online speler anders is en dit voor de nodige afwisseling zorgt die ik zoek in een game. Wat betreft mijn ervaring moet ik zeggen dat het menu ont-zet-tend irritant en onlogisch in elkaar zitten maar vindt ik de gameplay wel verbeterd!
Het is iedere keer weer zoeken in welk menu ik moet zitten om bijvoorbeeld head-to-head te doen. De menu hiervoor is in Xbox live te vinden wat logisch is, maar EAS FC, wat ook Xbox live gerelateerd is, zit hier weer niet onder..
Wat gameplay moet ik wel zeggen dat hier flink verbeterd is. De verdedigers doen beter hun werk en Barca speelt ook echt zo solide als in het echt. De bewegingen van Messi zien er ook uit als in het echt en dit zorgt totaal gezien weer voor een completere game..
Wat mijn frustratie wel is, is dat als ik een steekpass wil geven en ik natuurlijk een richting kies, de passende speler vaak de verkeerde man de steekpass gaat geven. Dit is denk ik een kwestie van nog beter richten maar hebben jullie hier ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fANAT1C
bartosss schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 23:42:
Wat mijn frustratie wel is, is dat als ik een steekpass wil geven en ik natuurlijk een richting kies, de passende speler vaak de verkeerde man de steekpass gaat geven. Dit is denk ik een kwestie van nog beter richten maar hebben jullie hier ook last van?
hier heb ik ook last van, vreselijk irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
passing op handmatig instellen.
Kun je jezelf de schuld gaan geven ;)

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19:57
En dat ga je doen ook :p Vind het lastig overschakelen naar handmatig ,maar dat kan ook liggen aan het feit dat ik zo ongeveer elke assistent had uitgezet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

HollowGamer schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 17:52:
[...]
Zelfde hier, ook ik had al de eerste update binnen.

Het lijkt erop dat het precies dezelfde update is, maar waarschijnlijk is er toch iets in veranderd. Waarschijnlijk omdat de Xbox/PS3 patch was uitgesteld wegens 'een onbekende probleem'. Misschien is fix nu ook in deze update verwerkt?
Hmm, welke update? Krijgen jullie deze automatisch binnen via Origin? Wanneer ik op FIFA 13 klik en handmatig kies voor updaten krijg ik steeds een downloadfout terwijl ik wel verbinding heb. Vaag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Beakzz schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 10:44:
En dat ga je doen ook :p Vind het lastig overschakelen naar handmatig ,maar dat kan ook liggen aan het feit dat ik zo ongeveer elke assistent had uitgezet :)
Je moet het idd wel stap voor stap doen ;)

Ik speel al jaren handmatig, geeft veel meer vrijheid!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartosss
  • Laatst online: 18-09 22:32
Goed idee, ga ik maar eens proberen.. Klopt het dat je dan wel exact moet passen of zitten er nog gradaties in handmatig vs auto?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20-09 17:48

Koppensneller

winterrrrrr

cypher21 schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 11:08:
[...]

Je moet het idd wel stap voor stap doen ;)
Nee joh, alles in één keer :) Ik ben 3 weken geleden met full manual begonnen, en ik win nu mijn wedstrijdjes wel op Professional. Voorheen speelde ik World Class assisted, maar manual geeft zo veel meer voldoening! Ik moet zeggen dat schieten nog wel lastig gaat (16 schoten, 10 op doel, 1 goal is geen uitzondering), maar in de passing is er bijna geen verschil meer te zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Koppensneller schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 11:14:
[...]

maar in de passing is er bijna geen verschil meer te zien :)
Geen verschil ? Dus je passing gaat net zoals de assisted passing af en toe totaal de andere kant op ? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller

Koppensneller

winterrrrrr

Beakzz schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 14:36:
[...]

Geen verschil ? Dus je passing gaat net zoals de assisted passing af en toe totaal de andere kant op ? ;)
Jup! :P Zeker met steekballen is manual trouwens erg fijn als je het eenmaal een beetje onder de knie hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Koppensneller schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 14:44:
[...]

Jup! :P Zeker met steekballen is manual trouwens erg fijn als je het eenmaal een beetje onder de knie hebt.
idd!
Steekballen en strak overspelen is top op manual.
Wel ff oefenen, maar goed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-05-2022
Meer mensen last van dat wanneer je FIFA opstart voor de ps3 de ea server niet beschikbaar is ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 10:50
Ik las toevallig iets over een xbox/ps3 patch, zit die er aan te komen dan? En gaan ze dan eindelijk de matchmaking fixen? Op de een of andere manier werkt het nooit bij de release en is er een (meerdere) patch nodig om dat te verhelpen, waarom kan dat niet gewoon een keer goed werken..?? Zit vandaag ziek thuis dus heb de nodige potjes geprobeerd te spelen, maar ik was gewoon langer bezig met staren naar een 'opponent found' scherm en laadschermen dan ik aan het spelen was. Het lijkt heel random te zijn, soms gaat het een hele middag goed, en dan de volgende dag werkt het gewoon absoluut niet, zo erg dat ik niet eens een wedstrijd kan spelen. Dan staat er in het menu ook gewoon vrolijk dat er 0 spelers online zijn - juist 8)7 Kun je zoeken wat je wil, als je uberhaupt al iemand vind dan is het altijd 'connection lost' en kun je opnieuw beginnen, of blijft het spel hangen in de arena en kun je weer de zooi opnieuw opstarten. Vreselijk irritant gewoon :(

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooi spel fifa!

Speel zelf veel clubs en daar is het passing systeem nog wel erg wennen, maar het zit goed in elkaar. Geen voiceproblemen meer!!!
Wel een paar x een vastloper gehad. 1 x tijdens de wedstrijd kregen we allemaal ( 3 man ) een vastloper..

Voor mensen die heel lang in de arena op de goal schieten en zo op den duur een vastloper krijgen, meld je dan even af van het netwerk en je komt zo automatisch terug in het hoofdmenu ipv fifa opnieuw op te moeten starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NickThissen schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 18:30:
Ik las toevallig iets over een xbox/ps3 patch, zit die er aan te komen dan? En gaan ze dan eindelijk de matchmaking fixen? Op de een of andere manier werkt het nooit bij de release en is er een (meerdere) patch nodig om dat te verhelpen, waarom kan dat niet gewoon een keer goed werken..?? Zit vandaag ziek thuis dus heb de nodige potjes geprobeerd te spelen, maar ik was gewoon langer bezig met staren naar een 'opponent found' scherm en laadschermen dan ik aan het spelen was. Het lijkt heel random te zijn, soms gaat het een hele middag goed, en dan de volgende dag werkt het gewoon absoluut niet, zo erg dat ik niet eens een wedstrijd kan spelen. Dan staat er in het menu ook gewoon vrolijk dat er 0 spelers online zijn - juist 8)7 Kun je zoeken wat je wil, als je uberhaupt al iemand vind dan is het altijd 'connection lost' en kun je opnieuw beginnen, of blijft het spel hangen in de arena en kun je weer de zooi opnieuw opstarten. Vreselijk irritant gewoon :(
Echt nooit last van.. Wat is je verbinding status? Die van mij staat altijd op groen. Zo'n balkje in de menus van fifa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Laatst online: 09-09 10:50
Verwijderd schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 19:42:
[...]

Echt nooit last van.. Wat is je verbinding status? Die van mij staat altijd op groen. Zo'n balkje in de menus van fifa.
Open NAT type (groen), anders zou ik ook niet klagen...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 18-09 11:15
soccerroos schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 18:01:
Meer mensen last van dat wanneer je FIFA opstart voor de ps3 de ea server niet beschikbaar is ?
Ontzettend veel last daarvan, en dan te bedenken dat ik FIFA heb gekocht omdat het online gedeelte zo goed zou werken. Not dus...

Ik hou het voorlopig wel even bij mijn Carrière modus met de Wolverhampton Wanderers tot die online meuk is opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnapCase
  • Laatst online: 23-12-2024
Even serieus.. Ik heb de timer gezet om 20.11u en heb na talloze reboots en vastlopers nog geen seizoenswedstrijd gespeeld... Bagger spel.

Edit: ondertussen 1 gespeeld lag als dikke stroop.

[ Voor 16% gewijzigd door SnapCase op 17-10-2012 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
@SnapCase: triest. Maar ja, je speelt vast op de ps3. Als je hier even had gelezen, had je kunnen weten dat er met dat apparaat veel problemen zijn. Verder mag ik hopen dat de lag dan aan je tegenstander lag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeppOx
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 25-07-2024

DeppOx

l33t lurker

Ik speel veel clubs met WGI (ooit een GoT club), en wij hebben echt nauwelijks last van iets op de ps3. Ik vind het gewoon weer echt een tof spelletje, maarja je weet wel wat je koopt als je een game van EA koopt, eigenlijk een beta versie de 1e paar maanden he :D

BOOOOOORRRRRRRRRIIIIIIIINGGGGGGGGGGGGG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

Clubs is idd veel stabieler. Dat is ook het enige wat ik zal spelen tot de patch er is. Al kan je wel legacy defending gebruiken op de PS3 bij clubs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20-09 16:51
Na getwijfeld te hebben om terug te stappen naar Fifa 12 toch weer 2 weken gespeeld: divisie 5, win meer dan ik verlies. MAAR de twijfel is nog steeds niet weg.
Net nog ik maak een sliding op de middenstip en haal een speler neer: Penalty. Ik was verbijsterd. ALT + F4 en maar wat anders gaan doen dan me daar over ergeren...
Ik ken het nog uit de tijd van PES 4 waar als je scoorde het voor 2 telde (en dat is ook maar 1 of 2 keer voorgekomen).
Dit kan anno 2012 echt niet meer. Dat is toch gewoon te coden dat if(bal.x<penaltybox.x) {penalty = false} of iets.
DeppOx schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 01:49:
maarja je weet wel wat je koopt als je een game van EA koopt, eigenlijk een beta versie de 1e paar maanden he :D
Understatement
Eerder een Alfa-versie.

[ Voor 19% gewijzigd door Fleximex op 18-10-2012 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samiej6
  • Niet online
edit: laat maar, verkeerd gelezen

[ Voor 76% gewijzigd door Samiej6 op 18-10-2012 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnapCase
  • Laatst online: 23-12-2024
AMD1800 schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 21:31:
@SnapCase: triest. Maar ja, je speelt vast op de ps3. Als je hier even had gelezen, had je kunnen weten dat er met dat apparaat veel problemen zijn. Verder mag ik hopen dat de lag dan aan je tegenstander lag.
Ik heb het hele topic gelezen, don't worry. Was meer een uiting van frustratie en een bevestiging op wat hier al veel vaker is vermeld. Voor mij alleen een benoembaar dieptepunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19-09 15:02
Kan iemand mij vertellen wat je precies moet doen voor de trophy: 1 week?
Want ik heb al 1 keer geprobeerd hem te krijgen door alle wedstrijden van de week op de dag er nieuwe kwamen te winnen en het 1 keer geprobeerd door maandag tot vrijdag elke dag 1 te spelen en te winnen. Maar toch heb ik hem nog niet gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Pompi schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 16:03:
Kan iemand mij vertellen wat je precies moet doen voor de trophy: 1 week?
Want ik heb al 1 keer geprobeerd hem te krijgen door alle wedstrijden van de week op de dag er nieuwe kwamen te winnen en het 1 keer geprobeerd door maandag tot vrijdag elke dag 1 te spelen en te winnen. Maar toch heb ik hem nog niet gekregen.
Had je dit gedaan dan?
YouTube: FIFA 13 - 1 Week Achievement / Trophy Tutorial

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
  • Laatst online: 19-09 15:02
Ja, die wedstrijden speelde ik. Aangezien bij de trophy beschrijving staat dat het om die wedstrijden gaan. Dus 1x heb ik alle 5 de wedstrijden achter elkaar gespeeld en ze allemaal gewonnen en 1x speelde ik 1 wedstrijd per dag van maandag tot vrijdag. Maar heb hem nog steeds niet dus dacht misschien doe ik iets verkeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fANAT1C
SnapCase schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 20:32:
Even serieus.. Ik heb de timer gezet om 20.11u en heb na talloze reboots en vastlopers nog geen seizoenswedstrijd gespeeld... Bagger spel.

Edit: ondertussen 1 gespeeld lag als dikke stroop.
FIFA 13 head-to-head seasons zijn een dikke ramp bij mij, als ik 1 potje binnen geraak van de 10 die ik start mag ik blij zijn.

de eerste keer dat ik een tegenstander zoek verliest hij connection (the connection to your opponent was lost), de tweede keer freeze'd mijn ps3 en kan ik rebooten 8)7 8)7 8)7, de derde keer moet ik 20 keer zoeken eer ik een tegenstander vind en de vierde keer start hij het spel, je ziet de spelers bij de middenstip staan en dan sluit ie het spel af "Connection to your opponent was lost.", de vijfdke keer raak ik er eindelijk in en dan verlaat m'n tegenstander het spel als het na 30 minuten 3-0 staat voor mij |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22:44
Hier evengoed gezeik, van de 20 keer dat er staat dat een tegenstander is gevonden doet misschien 1 potje het. Als die het doet is het nog te hopen dat ie niet stopt voordat het fluitsignaal komt. Werkt het wel dan heb ik vaak dat ik speel zonder dat er tijd in beeld staat of zonder powerbalk voor bijvoorbeeld corners. Het is echt beschamend dat EA dit uitgeeft. Belabberd bedrijf,

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janem
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-10-2012
Ik heb zojuist mijn controller binnen van logitech om fifa13 te gaan spelen op de PC. Het werkt allemaal goed, alleen ik weet niet hoe ik die controller handmatig kan instellen. Nu is het zo dat ik de pijltjestoetsen moet gebruiken om te bewegen op de controller. Maar ik was het gewend om met de playstation die joystick te gebruiken.. Weet iemand hoe ik dit aan kan passen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller

Koppensneller

winterrrrrr

Welke controller heb je? Zit er toevallig een knopje 'mode' op? Zo ja, probeer die eens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
@SnapCase: Dat begrijp ik. Het is eigenlijk ook een schande dat ze zo een spel durven af te leveren. Zelfs op de PC heb ik nu weer steeds vaker last van dat hij in het menu de verbinding verliest met de tegenstander, als ik weer head-to-head seasons wil spelen. In de begintijden van FIFA 12 had ik daar eigenlijk nooit last van.

@Janem: misschien eerst even voordat je het spel start bij die instellingen kijken. Daar kun je kiezen tussen 2 controllers volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
janem schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 19:30:
Ik heb zojuist mijn controller binnen van logitech om fifa13 te gaan spelen op de PC. Het werkt allemaal goed, alleen ik weet niet hoe ik die controller handmatig kan instellen. Nu is het zo dat ik de pijltjestoetsen moet gebruiken om te bewegen op de controller. Maar ik was het gewend om met de playstation die joystick te gebruiken.. Weet iemand hoe ik dit aan kan passen??
bij mij stuur ik met joystick links

en met die pijltjes kan je extra defensief/aanvallend instellen en buitenspelval/druk kiezen

heb de Logitech F310

anders gewoon als je Fifa start, kan je op spelen klikken, maar eronder staat ook instellingen, daar kan je controller instellen

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 00:24
Fleximex schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 13:16:
Net nog ik maak een sliding op de middenstip en haal een speler neer: Penalty.
Wut :? Dat is wel heel vaag! Nog nooit zoiets meegemaakt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djankie
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 19-09 19:25
Op de pc nada problemen met het zoeken van wedstrijden en dergelijke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17-09 16:07
Online vind ik nog wel vermakelijk, maar verre van perfect.

Gisteren 3 games achter elkaar verloren. Allemaal redelijk onterecht en onnodig..

Er druk over maken doe ik even, maar niet lang. Lekker volgende potje of seizoen en hopen dat ik wel weer kan promoveren.

Het is behelpen tot aan de volgende patch, maar ik heb er toch wel plezier in.

Ik zoek nog wel een leuk 4½ sterren team. Ben met Arsenal bezig geweest, maar daar heb ik er nu 4 achter elkaar mee verloren..... Ben toe aan een nieuwe team! Land maakt me niet echt uit eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psvjw
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 27-08 15:54
Zijn er meer mensen die problemen hebben met de Online Pass? De laatste 3x dat ik FIFA op de PS3 opstartte, gaf hij een melding dat ik alleen maar offline kon spelen, omdat mijn pass niet geldig was.

Dan moet je in het hoofdmenu van de ps3 naar accountbeheer (wordt fifa mee beëindigd) --> downloadhistorie (of iets dergelijks) --> online pass opnieuw downloaden --> Fifa opstarten...

Eergisteren had een clubgenoot van me hetzelfde maar dan tussen twee Pro Clubs-wedstrijden in...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilhanko
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Beakzz schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 11:25:
In de carrière nu wereldkampioen met België , 2 x de beker en league gewonnen en de finale van de champions cup verloren tegen Real , maar geen aanbiedingen van nieuwe clubs dus dat maakt heel de carrière wat mij betreft ongeloofwaardig en veel minder leuk om te spelen.
Heb pas één keer een seizoen volledig gespeeld in FIFA, maar volgens mij krijg je ook geen aanbiedingen voor andere clubs. Je moet naar (uit m'n hoofd) Managerskantoor -> Mijn banen en dan kun je solliciteren bij andere clubs. Ik keek voor het begin van het seizoen een paar keer, en er stonden telkens 4 clubs en soms nog een 5e en een 6e waar ze een manager zoeken. Ik probeerde het bij Tottenham maar kreeg toen het bericht dat ik geen geschikte kandidaat was.

Dus correct me if I'm wrong: je krijgt geen aanbiedingen maar je moet bij een club solliciteren. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
ilhanko schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 09:50:
[...]

Heb pas één keer een seizoen volledig gespeeld in FIFA, maar volgens mij krijg je ook geen aanbiedingen voor andere clubs. Je moet naar (uit m'n hoofd) Managerskantoor -> Mijn banen en dan kun je solliciteren bij andere clubs. Ik keek voor het begin van het seizoen een paar keer, en er stonden telkens 4 clubs en soms nog een 5e en een 6e waar ze een manager zoeken. Ik probeerde het bij Tottenham maar kreeg toen het bericht dat ik geen geschikte kandidaat was.

Dus correct me if I'm wrong: je krijgt geen aanbiedingen maar je moet bij een club solliciteren. :)
Ik ga je toch even corrigeren dan :p In seizoen 1 kreeg ik namelijk meerdere aanbiedingen van gemiddelde clubs (wat logisch is als je nog geen geen jaar trainer bent) en dat kwam gewoon langs in je mailbox en nu niks meer en ook niks in beschikbare banen.

Heb Fifa 13 dan ook al een week niet gespeeld, want het haalt echt iets van de charme af. Speel eigenlijk altijd alleen maar carriere en nu heb ik geen motivatie. I know its a game , maar in de game ben ik dus 1 van de beste trainers ter wereld schijnbaar en geen club die interesse heeft :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilhanko
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Beakzz schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 09:57:
[...]

Ik ga je toch even corrigeren dan :p In seizoen 1 kreeg ik namelijk meerdere aanbiedingen van gemiddelde clubs (wat logisch is als je nog geen geen jaar trainer bent) en dat kwam gewoon langs in je mailbox en nu niks meer en ook niks in beschikbare banen.

Heb Fifa 13 dan ook al een week niet gespeeld, want het haalt echt iets van de charme af. Speel eigenlijk altijd alleen maar carriere en nu heb ik geen motivatie. I know its a game , maar in de game ben ik dus 1 van de beste trainers ter wereld schijnbaar en geen club die interesse heeft :+
Oh oke, ja ik werd in het eerste seizoen 4e met RKC, kreeg geen aanbiedingen. Ik ging gewoon naar het nieuwe seizoen en het verbaasde mij dat ik echt totaal geen aanbod kreeg; niet van mijn huidige club (zoals in vorige delen dat je kan verlengen), maar ook niet van een nieuwe club. Toen ging ik eens rondneuzen bij Managerskantoor, vandaar dat ik er achter kwam.

Volgende keer maar beter mijn best doen dan haha. Ben overigens ook die-hard carrière-speler, dus ik begrijp wat je bedoelt. Wat ik wel keihard mis is de optie van Speler/Manager trouwens :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
Ik vind het een beetje vreemd dat op de PC bij head to head seasons staat dat ik ben gekwalificeerd voor de EA shield cup, terwijl ik nu in divisie 5 speel. Volgens mij paste hij het wel altijd gelijk aan bij fifa 11. Heeft een van jullie dit ook opgemerkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20-09 13:16

hmr

Als iemand zijn ps3 versie wilt verkopen, hou ik me van harte aanbevolen! (zolang de onlinepas maar werkt O-)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.F.H.
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23:06
Zo heb ik de afgelopen dagen ook weer wat ergernissen verzameld (nog nooit in een spel zoveel ergernis gehad, en toch maar dom door blijven spelen):
* Het lag-probleem. Ik denk dat ik paranoide word, maar ik heb regelmatig dat ik een wedstrijd nergens last van heb, totdat ik zelf een succesvolle uitbraak heb en het spel begint te laggen (ik verdenk bijna de tegenstander ervan om een knopje 'vertraging' in te drukken 8)7 ). Dit overkomt me op een avond (waar ik 4/5 potjes speel) gemiddeld een keer of 8.....
* Het wazige buitenspel principe. Zo werd ik een keer buitenspel gegeven terwijl ik 100% zeker niet buitenspel stond, en werd de tegenstander buitenspel gegeven nadat hij in zijn eigen strafschopgebied de bal van verdediger A naar B speelde. De vrije trap voor buitenspel mocht ik gewoon op mijn helft nemen, omdat daar toevallig een spits stond toe te kijken op 70 meter afstand van de actie.
* Ik speelde tegen een kerel die ik helemaal weg speelde, 5-1 voor bij rust, met nog 3x de paal/lat geraakt en een handvol kansen gemist. In de 2e helft stonden mijn verdedigers plotseling stil en maakt hij in de 90e minuut nog de 6-6 |:( (ondanks het live voorbeeld van Duitsland-Zweden vind ik dit toch erg stug). Daarnaast heb ik zo vaak een doelpunt tegen gekregen in de 90e minuut omdat het vaak lijkt alsof ze 15 minuten blessuretijd erbij optellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

psvjw schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 09:48:

Eergisteren had een clubgenoot van me hetzelfde maar dan tussen twee Pro Clubs-wedstrijden in...
Hadden jullie zeker net een dramapot gespeeld, vind je het gek dat je dan niet meer online mogen spelen van EA. :+

Ik krijg die online pass error ook, als ik eerst FIFA opstart en dan op PSN inlog. Als ik eerst inlog gaat het altijd goed. Misschien helpt dat bij jou ook. Bij je clubgenoot gaat dat natuurlijk niet op.

[ Voor 24% gewijzigd door SR8 op 19-10-2012 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

In deze video tutorial laat ik jullie zien hoe je meer kunt scoren of meer kansen kunt creëren door verschillende loopacties van een speler door je opstelling te wijzigen. Dit is mijn eerste video met mijn stem erin dus verwacht geen wonderen van mijn stem. Het is in het Engels btw. Enjoy! Meer tutorials zullen ook komen in de nabije toekomst!
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=uJz5sjD8Huc]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 20-09 15:41

Player1S

Probably out in the dark

Even vraagje. Geen idee of ik de regels nou verkeerd ken of dat FIFA een bug gevat

Bij aftrap speel ik de bal naar achteren (ik had aftrap). Uiteindelijk kopt mijn laatste man naar mijn keeper wie vervolgens de bal pakt.

IMHO is dit toch ook een terugspeelbal en mag de keeper deze toch niet pakken?
Als de tegenstander de bal als laatste met de voet raakt en ik kop hem naar de keeper niet maar geld dat ook in deze situatie?

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

Terugspeel bal via het hoofd mag de keeper atlijd pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
@iPodKiller: Interessant! Alleen ben je soms niet erg goed te verstaan, maar ja, het is daardoor gelukkig nog wel te begrijpen.

Wat ik wel een beetje mis, is een praktijkvoorbeeld waarbij het echt voordeel heeft. Of haal je er voordeel mee, omdat je gewoon weet waar de drie mannen heen gaan rennen?

[ Voor 3% gewijzigd door AMD1800 op 19-10-2012 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
Ik ben eerste geworden met psv. heb de beker gewonnen en de cl gewonnen.
verder ben ik 3e geworden met nl op het wk. En wat denk je heb 0 aanbiedingen nog nooit gehad. wat moet je in hemelsnaam doen om bij een andere club te komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Fifa 12 spelen denk ik ... ;(

edit : Nadat ik met Belgie wereldkampioen ben geworden gelijk ontslag genomen (vind het alleen maar lastig om international manager te zijn ) en nu wel gelijk een job voor Engeland aangeboden gekregen. Dus het zal echt wel een bug zijn dat het met clubs niet zo gaat.

Alleen Nederland en Brazilie wil ik nog kampioen maken :p

[ Voor 85% gewijzigd door Beakzz op 19-10-2012 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

AMD1800 schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 17:02:
@iPodKiller: Interessant! Alleen ben je soms niet erg goed te verstaan, maar ja, het is daardoor gelukkig nog wel te begrijpen.

Wat ik wel een beetje mis, is een praktijkvoorbeeld waarbij het echt voordeel heeft. Of haal je er voordeel mee, omdat je gewoon weet waar de drie mannen heen gaan rennen?
Ja sorry, dit is mijn eerste video met mijn stem erin. Dus ik ben nog aan het oefenen.

Ehhm, hoe kan ik je bewijzen of dit echt werkt? Nou, probeer het maar eens uit!

Bijvoorbeeld, als je een CM op verdediging en aavallend beide op dit : <-- --> zet, dan zul je zien dat die dat ook echt gaat doen. Bijv. zoals ik je al in de video liet zien, als je Walcott naar binnen zet met behulp van de pijltje, dan gaat die ook echt naar binnen rennen ipv standaard lopen. Probeer het eens uit zou ik zeggen! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veldje123
  • Laatst online: 06:40
Na weinig Fifa 12 gespeeld te hebben, met versie 13 en een nieuwe controller direct begonnen met career mode. Na een dramatisch begin uiteindelijk met FC Twente nog 3e geworden in de competitie en er rest nog één wedstrijd: de bekerfinale tegen PSV.
Nu loop ik alleen tegen een probleem aan. Wanneer ik, in de week voor de laatste wedstrijd, op 'advance' druk, dan sluit fifa af naar het bureaublad (zonder melding). Hetzelfde gebeurt als ik op 'speler contracten' druk. Er is volgens mij geen enkele manier om voorbij dit punt te komen. Heb al meerdere malen een oudere savegame gebruikt, maar wat ik ook probeer, ik kom niet voorbij dit punt. Speel op de PC (heb ook al geprobeerd om offline te spelen).
Iemand een oplossing behalve wachten op een patch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeppOx
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 25-07-2024

DeppOx

l33t lurker

O M G |:(

Dit bedenk je gewoon niet...EA heeft fifa op de PS3 gepatched. Clubs is het onderdeel dat wel werkte online..de rest was dramatisch. Dan komt die patch, en nu werkt clubs ook bagger :( :( :(
Frustratie..x1000 :(

edit:
Ok het lag dus wss aan de EA server ofzo want het werkt wel. Maarja de rant over EA staat er nu toch al, dus die laat ik mooi staan :P

[ Voor 25% gewijzigd door DeppOx op 20-10-2012 03:26 ]

BOOOOOORRRRRRRRRIIIIIIIINGGGGGGGGGGGGG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
@DeppOx: Vreselijk!

Ik kon zojuist niemand vinden die met de continentalcup tegen mij de finale wilde spelen. Misschien is het verschijnen van de update voor de PC een verklaring. Even kijken. :)

Edit: ja, het lag dus aan de update. En vervolgens krijg ik gelijk de grootste klootzak die met 3 enorme counters die onvoorkombaar waren scoorde. Dag finale winnen. :(

[ Voor 30% gewijzigd door AMD1800 op 20-10-2012 01:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickertsnaak
  • Niet online
Net de patch gedownload voor de PS3, versie 1.02. heb ik wat gemist? dit is de eerste patch toch, wrm noemen ze 't dan 1.02?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
Beakzz schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 18:47:
Fifa 12 spelen denk ik ... ;(

edit : Nadat ik met Belgie wereldkampioen ben geworden gelijk ontslag genomen (vind het alleen maar lastig om international manager te zijn ) en nu wel gelijk een job voor Engeland aangeboden gekregen. Dus het zal echt wel een bug zijn dat het met clubs niet zo gaat.

Alleen Nederland en Brazilie wil ik nog kampioen maken :p
ja met interlands had ik dat ook dat ik gelijk nieuwe banen kreeg. maar ben nu al gestopt met Carrière omdat het niet meer leuk is. schandalig dat het niet goed werkt valt mij echt tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veldkampj
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-04-2022
Veldje123 schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 21:36:
Na weinig Fifa 12 gespeeld te hebben, met versie 13 en een nieuwe controller direct begonnen met career mode. Na een dramatisch begin uiteindelijk met FC Twente nog 3e geworden in de competitie en er rest nog één wedstrijd: de bekerfinale tegen PSV.
Nu loop ik alleen tegen een probleem aan. Wanneer ik, in de week voor de laatste wedstrijd, op 'advance' druk, dan sluit fifa af naar het bureaublad (zonder melding). Hetzelfde gebeurt als ik op 'speler contracten' druk. Er is volgens mij geen enkele manier om voorbij dit punt te komen. Heb al meerdere malen een oudere savegame gebruikt, maar wat ik ook probeer, ik kom niet voorbij dit punt. Speel op de PC (heb ook al geprobeerd om offline te spelen).
Iemand een oplossing behalve wachten op een patch?
Ik heb hier exact hetzelfde maar dan op de ps3. Verder terug nog over gepost.
Inmiddels zit ik al een week op de patch te wachten, omdat ik fifa voornamelijk speel voor carriere.
Begreep van een maatje van me dat er inmiddels een patch is, dus die zo maar eens een kans geven.
Weinig zin om mn carriere opnieuw te moeten beginnen

Edit: patch gedownload, maar hij loopt nog steeds vast zodra ik naar contracten ga. Great....

[ Voor 3% gewijzigd door veldkampj op 20-10-2012 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 16-09 18:29
Patch? Wat hebben ze gefixed?
Heb ook vaak dat als ik Online Seizoenen doe, bij het laden gewoon niks meer gebeurt. Ik kan dan alleen nog de skill uitdaging doen en verder niks. En dan moet ik de de PS3 weer uitzetten anders kom je nergens meer.

Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Laatst online: 00:38

MsG

Forumzwerver

Ik ben geen enorme voetbalkenner dus wellicht zit ik zelf fout, maar:

Als er een spelsituatie is waarbij iemand spontaan geblesseerd raakt, wordt het spel stilgelegd door de scheidsrechter. Deze pakt vervolgens de bal en gooit hem op de grond, waarna de spelers weer naar de bal kunnen rennen. Echter altijd als ik dan de bal wil pakken schopt de betreffende speler (van mijn team) hem automatisch hard weg, waardoor ik er helemaal niets aan had en de bal beter had kunnen laten aan de tegenpartij. Is dit zoals het hoort of is het een bugje dat FIFA per ongeluk de laatste knopactie onthoudt van vóór het blessuremoment en deze dan uitvoert zodra je weer de bal hebt?

Het zat ook al in FIFA 12 namelijk.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
MsG schreef op zaterdag 20 oktober 2012 @ 14:17:
Ik ben geen enorme voetbalkenner dus wellicht zit ik zelf fout, maar:

Als er een spelsituatie is waarbij iemand spontaan geblesseerd raakt, wordt het spel stilgelegd door de scheidsrechter. Deze pakt vervolgens de bal en gooit hem op de grond, waarna de spelers weer naar de bal kunnen rennen. Echter altijd als ik dan de bal wil pakken schopt de betreffende speler (van mijn team) hem automatisch hard weg, waardoor ik er helemaal niets aan had en de bal beter had kunnen laten aan de tegenpartij. Is dit zoals het hoort of is het een bugje dat FIFA per ongeluk de laatste knopactie onthoudt van vóór het blessuremoment en deze dan uitvoert zodra je weer de bal hebt?

Het zat ook al in FIFA 12 namelijk.
Dat hoort, dat is sportief :p
Dat is in het echt ook.

Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frits Flits

Frits Flits

SOUND! Designer

Carriere loopt na de patch niet meer vast als ik deze laad en online ben.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
Frits Flits schreef op zaterdag 20 oktober 2012 @ 14:40:
Was vorig jaar bij NHL12 ook zo. Dan moet je voordat je FIFA opstart je internetverbinding met je console verbreken. Als het goed is kan je dan wel gewoon je carriere laden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remcom00
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 18-07 15:43

Remcom00

hij is gek

Heb net een contract aangeboden gekregen bij FC Twente met een salaris van 17.000, doen of niet?
Heb ook al een contract gekregen van een Portugese club met 3,5 sterren maar die heb ik afgewezen.
Ik speel nu m'n tweede seizoen bij Odense Boldklub en ben bondscoach van Nieuw-Zeeland.

Edit: Heb het toch maar niet gedaan, gelukkig maar :+

Ik ben net begonnen met seizoen 3 en m'n leencontracten die ik had op Morata (Real Madrid) en Pedersen (KV Mechelen, speelde bij FC Groningen) liepen af, dus ik raakte nogal in paniek omdat het 2 van m'n beste spelers waren.
Een "voordeel" was dat ik teveel goede aanvallers had en dat m'n middenveld en verdediging wat te zwak waren, dus ik heb nog 1 aanvallers voor 2.6 miljoen verkocht en er 2 middenvelders voor in de plaats gekocht zodat ik weer met 2 ipv 4 aanvallers speelde.

Eerste wedstrijd ging ik echt als een beest tekeer, 10-0 (ja, je leest het goed8)) gewonnen terwijl ik in de vorige 2 seizoenen nog maar 1x van ze heb gewonnen.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/XKNO0l.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/g49K0l.jpg

Iedereen gelijk dik bieden op Gíslason, heb een bieding van 6.5 miljoen gekregen terwijl die kerel maar 4.5 waard is8)
Falk Jensen is ook echt een beest, jammer dat hij op kracht en reactievermogen zo laag staat.

Hier mijn team op het moment, transfermarkt is nog open dus er komen nog wel wat verdedigers/middenvelders en een keeper bij:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/J1U3Cl.png

[ Voor 67% gewijzigd door Remcom00 op 20-10-2012 22:07 ]

hoidoei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tritimee
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 07:20
Zijn er hier nog mensen op de PC die be a pro online spelen?
ben met 13 naar de PC overgestapt ipv ps3, maar heb nu niemand meer om een club te joinen. Iemand zin om wat op te zetten? of ergens waar ik kan joinen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Sommige kijkers vroegen of ze me wat gameplay voorbeelden konden zien of de player positioning echt helpt, met name de lijnen waarin in ze rennen. Ik heb een nieuwe deel van de tutorial gemaakt en heb daar wat beelden van. Enjoy! Meer tutorials zullen ook komen in de nabije toekomst! ;)

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=cpCmuwb96QI]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-09 19:31

Vuvuzela

My spire is forming

iPodKiller schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 01:12:
Sommige kijkers vroegen of ze me wat gameplay voorbeelden konden zien of de player positioning echt helpt, met name de lijnen waarin in ze rennen. Ik heb een nieuwe deel van de tutorial gemaakt en heb daar wat beelden van. Enjoy! Meer tutorials zullen ook komen in de nabije toekomst! ;)

[video]
Helder filmpje! Maar door de muziek ben je zelf niet optimaal te verstaan.

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
wat is jullie fijnste camera positie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Vuvuzela schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 01:36:
[...]

Helder filmpje! Maar door de muziek ben je zelf niet optimaal te verstaan.
Bedankt! En ja, ben nog echt aan het oefenen met mijn stem opnames, want dit is helemaal nieuw voor me. Iig is deze wel vele malen beter dan deel 1. binnenkort meer tutorials ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

SuperVeloce schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 12:08:
Tele en dan alles uitgezoomd en alles op hoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
voor mensen die ook een hekel hebben aan sponsor van shirt af, hier een patch voor pc

http://fifax.net/en/get/2614/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frits Flits

Frits Flits

SOUND! Designer

Was blijkbaar alleen gisteren zo. Nu kan ik niet eens meer een savegame laden als ik online ben. Loopt al vast in het menu van Fifa. Serieus, wat voor imcompetente mensen programmeren dat spel? Gisteren weer sinds tijden Red Dead Redemption gespeeld en geen enkel probleem gehad met vastlopers of niet werkende knoppen. Zelf Fifa 12 was niet zo'n grote bug. Het is echt erg bij 13.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• opposite
  • Laatst online: 19-09 18:43
SuperVeloce schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 12:08:
Sowieso Tele!
Soms gebruik ik bij Be a Pro nog wel eens Tele Broadcast omdat ik dan toch maar 1 speler ben en dan wat dichter op de actie wil zitten.
Remcom00 schreef op zaterdag 20 oktober 2012 @ 17:28:
Falk Jensen is ook echt een beest, jammer dat hij op kracht en reactievermogen zo laag staat.

Hier mijn team op het moment, transfermarkt is nog open dus er komen nog wel wat verdedigers/middenvelders en een keeper bij:
[afbeelding]
Als je nog zo'n Deens talent erbij wilt, moet je Fischer proberen te kopen/huren van Ajax. Die wordt ook ongehoord goed.

[ Voor 45% gewijzigd door opposite op 21-10-2012 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij juiste wel, welke seizoen zat je in carrière als ik vragen mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij Career mode in het stats panel zijn de eerste 5 of 6 posities blauw en donkerblauw. Wat betekenen die kleuren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frits Flits

Frits Flits

SOUND! Designer

Verwijderd schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 19:09:
Bij mij juiste wel, welke seizoen zat je in carrière als ik vragen mag?

[...]
Hier ook weer. Gisteren 1x goed gegaan. Seizoen 1 met een eigen Creation Centre team.
Verwijderd schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 20:36:
Bij Career mode in het stats panel zijn de eerste 5 of 6 posities blauw en donkerblauw. Wat betekenen die kleuren?
Europees voetbal.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En wat houden de verschil is kleuren blauw in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Verwijderd schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 07:09:
En wat houden de verschil is kleuren blauw in?
Champions Cup en EFA beker misschien? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickertsnaak
  • Niet online
Qua online maakt de patch op de PS3 niet zo'n heel verschil merk ik al.. gister weer een aantal keren blijven hangen tijdens het laden, en op een gegevens moment weer 'n speler van de tegenstander in m'n laadscherm. Beste remedie is Fifa opnieuw opstarten, maar dat duurt weer zo verrekte lang. Vastlopers zijn bij mij wel verholpen gelukkig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tweaker2010 schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 09:50:
[...]

Champions Cup en EFA beker misschien? ;)
Aha ok. Ben nog best een leek vandaar haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psvjw
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 27-08 15:54
rickertsnaak schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 09:51:
Qua online maakt de patch op de PS3 niet zo'n heel verschil merk ik al.. gister weer een aantal keren blijven hangen tijdens het laden, en op een gegevens moment weer 'n speler van de tegenstander in m'n laadscherm. Beste remedie is Fifa opnieuw opstarten, maar dat duurt weer zo verrekte lang. Vastlopers zijn bij mij wel verholpen gelukkig.
Jij speelt zeker geen online be a pro clubs???

Zie maar eens te starten met je eerste potje. Continue word je afgemeld bij de EA-servers, kunnen je gegevens niet geladen worden, blijven er afgebroken wedstrijden 'doorlopen' op de server waardoor je in de lobby het scherm ziet alsof er een wedstrijd bezig is.

Maar heb je eenmaal je eerste wedstrijd gespeeld, dan gaat het goed :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
Vandaag bleeft die hangen toen ik het spel gewoon pauzeerde. Dus moest ik via het Playstation menu het spel beeindigen en opnieuw starten.
FIFA loopt dan gewoon vast, maar playstation menu reageert nog gewoon, dus het ligt aan FIFA. Dit was na de patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toen ik een cariere starte als manager was ik meteen level 4 terwijl ik fifa 11 en 12 niet heb gehad. Komt dit door fifa 10 ervaring? Of door dat ik de demo heb gespeeld of begin je altijd level 4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
mhm dat weet ik niet. Ik heb wel FIFA11 gespeeld maar moest ook gewoon op lvl 1 beginnen. Heb ook de demo gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
@JFS: @ PM_Petrol: Ik was gelijk level 41, door mijn vele wedstrijdjes in FIFA 12. Gebruiken jullie beide het zelfde account en het zelfde platform, waarmee jullie eerder fifa hebben gespeeld? Ik denk dat het daar een beetje afhankelijk is.

Heeft iemand op dit moment ook problemen met het opstarten van FIFA 13? Bij mij blijft ie hangen bij het synchroniseren met de cloud. Beetje jammer.

Edit: ah, na even aanhouden zegt ie dat het mislukt is, en kan ik toch spelen. Anders zou je als het goed is hier ergens een oplossing kunnen vinden in de vorm van het uitschakelen van cloud storage..

[ Voor 25% gewijzigd door AMD1800 op 22-10-2012 21:37 ]

Pagina: 1 ... 22 ... 33 Laatste