Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20-09 17:48

Koppensneller

winterrrrrr

tweaker2010 schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 09:57:
Het valt me op dat in de transfer periode er bij FIFA 13 veel minder vaak op mijn spelers geboden wordt dan bij FIFA 12. In de zomer alleen een bod op Sigthorsson gehad terwijl ik nog 6 andere spelers te koop had staan.
Ook in FIFA is het crisis ;)
Uiteindelijk heb ik hem voor 6 miljoen kunnen verkopen, en met dat geld dacht ik Kalas te kunnen kopen... "speler zit net bij deze club en heeft geen zin in een transfer" :(

Hoe los je dat op? Nog meer bieden of gewoon wachten tot volgend seizoen?
Ik denk dat je gewoon moet wachten. In het echt gaat een speler ook niet na een half jaar verkassen naar een nieuwe club :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mausz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21-03 10:39
Bij waren in de eerste winter-periode al wijnaldum, strootman en mertens weg geplukt door barca, liverpool en real madrid, totaal rond de 55 miljoen.

Tevens had ik derijck, engelaar en manolev in dat zelfde jaar verkocht (+ nog aantal onnodige jonge spelers).

Dus ze bieden wel, en ook spelers die op je transfer lijst gaan wel weg (gaat zelfs sneller als bij fifa 12).
Let er wel op , dat ze vooral naar FORM kijken, als je speler een super hoge form heeft, dan zal hij sneller vertrekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renzzie
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09 20:58
Dit is het eerste jaar dat ik Fifa speel. Heb nooit echt voetbalgames gespeeld. Ben nu vooral met carrière bezig en ben dit van plan te blijven doen.

Heb nu een vraagje over die bronze muntjes die je verzamelt en het uitgeven hiervan. Als je naar de shop gaat kan je de optie carrière selecteren. Hier kan je dan kiezen uit extra balvaardigheid, verdedigingboost, etc. Hebben deze boosts betrekking op de carrièremodus manager, of alleen op de modus speler? Vind het zonde om muntjes uit te geven voor niks namelijk :P

Alvast bedankt voor het antwoord!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

Nee, die heeft alleen effect op je Virtuele Pro die je kan maken en gebruiken in de Player Career.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAITii
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 16-09 09:45
Mausz schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 10:58:
Bij waren in de eerste winter-periode al wijnaldum, strootman en mertens weg geplukt door barca, liverpool en real madrid, totaal rond de 55 miljoen.

Tevens had ik derijck, engelaar en manolev in dat zelfde jaar verkocht (+ nog aantal onnodige jonge spelers).

Dus ze bieden wel, en ook spelers die op je transfer lijst gaan wel weg (gaat zelfs sneller als bij fifa 12).
Let er wel op , dat ze vooral naar FORM kijken, als je speler een super hoge form heeft, dan zal hij sneller vertrekken.
Mijn Kenneth Vermeer was in slechte vorm... en toch kreeg ik er 6 á 7 biedingen erop.

Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiswat
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 09:19
Zucht, fijn. Heb ik een talent 5 jaar bij mij.. wil ie weg. Bayern Munchen bied 47 miljoen. Ik wil niet dat ie gaat. Verkoopt de club hem daarna voor 33 miljoen aan Bayern. Wat een dom spel zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-08 12:07

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

tiswat schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 14:02:
Zucht, fijn. Heb ik een talent 5 jaar bij mij.. wil ie weg. Bayern Munchen bied 47 miljoen. Ik wil niet dat ie gaat. Verkoopt de club hem daarna voor 33 miljoen aan Bayern. Wat een dom spel zeg.
Kun je dan niet zijn contract proberen te verlengen zodat ie voor de hoofdprijs weggaat? Of evt verhuren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Laatst online: 17-09 13:57
Koppensneller schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 09:47:
[...]

Misschien een idee om even op te houden met je werving?
Ja hoor, als ik ook eens na 2 maanden antwoord krijg op mails die ik naar de redactie heb gestuurd hier. Zo onfatsoenlijk :/

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18-09 14:10
Ondertussen krijg ik ook Fifa13 steeds meer onder de knie. Helaas heb ik nog wel veelste veel missers (en geen idee hoe dat kan). Een wedstrijd tegen een vriend van me resulteerde in 1-0 voor hem, met 12 schoten op het doel van mijn kant en 2 van zijn kant. Ik ben blijkbaar nog niet erg goed in afmaken helaas...

Ook vroeg ik me nog wat af. Ik zou graag de bal zo aannemen zoals in dit filmpje bij de eerste twee goals (dus gelijk over een tegenstander heen tikken. Iemand die weet hoe dit moet?

En nog iets waar ik benieuwd naar was: Hoe doe je de gorilla move van Balotelli, als je hebt gescoord?
Edit: Balotelli move heb ik al. :)

[ Voor 6% gewijzigd door Edzeau op 09-10-2012 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacScum
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-06 15:29
Om de één of andere reden had ik het idee dat er bij de ultimate edition een adidas ball bij zou zitten.
Klopt dit of ben ik echt abuis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13:13
@Christian: kun je de weg naar Google niet vinden? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller

Koppensneller

winterrrrrr

Christian schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 16:53:
Om de één of andere reden had ik het idee dat er bij de ultimate edition een adidas ball bij zou zitten.
Ik heb dat in ieder geval nog nooit gehoord, dus ik denk dat het niet klopt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XNL073
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 20-09 15:20
Christian schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 16:53:
Dat was ook bij de normale versie.
Maar was bij sommige winkelketens als je hem pre-orderde.
Andere winkels gaven bijv. een t-shirt van Fifa 13.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11:20

Polycom

Poes van goud

Even een tip voor mensen die te maken hebben met spelers die online de bal achterin rond spelen, je kan bij met de '4druksknop' (volgens mij omhoog) 'high pressure' selecteren. Op deze manier lopen je spelers naar voren en kan je makkelijker de bal afpakken (wel uitkijken voor een counter)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacScum
AMD1800 schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 17:32:
@Christian: kun je de weg naar Google niet vinden? :P
Kun jij de weg naar een normale reactie niet vinden? :P

Natuurlijk heb ik op Google gekeken maar ik kan niet veel Nederlandse webshops meer vinden waar de ultimate edition van FIFA13 nog aangeboden wordt met het pre-order pakket.

[ Voor 28% gewijzigd door ManiacScum op 09-10-2012 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacScum
XNL073 schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 18:05:
[...]

Dat was ook bij de normale versie.
Maar was bij sommige winkelketens als je hem pre-orderde.
Andere winkels gaven bijv. een t-shirt van Fifa 13.
Weet je heel toevallig of bol.com deze aanbieding ook had.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
@Christian: het was absoluut niet aan je reactie te zien dat je zelf ook had proberen te zoeken. Dus, nu weet je dat je dat de volgende keer ook wel mag vermelden. Daarnaast heb ik iig zelf gezien dat het niet in de aankondiging van EA zelf staat, dat je die er bij kreeg. Maar misschien dat winkels dat wel konden doen, als extraatje, maar goed, komen we weer op een punt waar je tekort schiet in je post. Dus, als jij de volgende keer laat zien dat jij je beste beentje voor hebt gezet, kun je ook van mij een (voor jou maatstaven) normale reactie verwachten.

[ Voor 16% gewijzigd door AMD1800 op 09-10-2012 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacScum
Dubbel.

[ Voor 98% gewijzigd door ManiacScum op 09-10-2012 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

M.F.H. schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 12:59:
* Ook leuke happening: binnen een week na het opstarten van een Career met Ajax was ik Eriksen al kwijt, omdat hij per se weg wilde bij de club. Barca bood 22, ik vroeg 42 en uiteindelijk heb ik 35 miljoen gekregen :-), maar het 'originele' Ajax was dus al verdwenen voordat ik een minuut had gespeeld. Dat is het nadeel van Career ten opzichte van de normale competitie. Alle extra opties zijn een absolute pre, maar je originele selecties blijven nooit lang staan. De normale competitie is echter zo uitgekleed dat het bijna niet leuk is om daar te veel tijd in te steken.
Om hier nog even op terug te komen. Bij mij wilde Eriksen ook opeens weg. Ik heb alle biedingen op hem geweigerd (oa 30 miljoen van Atletico en Chelsea) en eind van het liedje is dat hij gewoon blijft en zijn contract heeft verlengd. Wel lachen die krantenkoppen: "...de club heeft besloten de speler stevig aan te pakken" :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 13:51
Ik vind het juist realistisch dat goede spelers weg gaan bij iig Nederlandse clubs :p In het echt zou hij ook verkocht worden als dat wordt geboden ? Misshien gooi ik er teveel fantasie in , maar toen er op Boni werd geboden heb ik lang de boot afgehouden , maar toen Barca een tegenbod van ruim 25 miljoen accepteerde vond ik dat een leuke club voor hem :+

En Vitesse kan het geld goed gebruiken ( ben geen fan , maar vind het niet leuk on met een topclub te beginnen / Ik wil Toto divisie !!!!!!)

Heb nu 2 superscouts die me al 2 mannetjes van 16 met overall ong 70 hebben geleverd en 2 jonge nieuwe spitsen en een goede keep ( die jammer genoeg niet in vorm komt ) gekocht :)

Heb wel meer spelers nodig ook met de champions cup erbij :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartburg
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 26-08 09:03
Ik speel veel ultimate team daar heb ik 2 squads 1 met gouden en zilveren spelers en 1 met alleen brons.
als ik 4 wedstrijden speel met brons en daarna 3 met goud/zilver is het niet zo dat de bronzen spelers weer fit worden ook als ik ze een dag niet gebruik gebeurd dit niet.
krijgen ze alleen fitness terug als ze op de bank zitten tijdens een wedstrijd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Beakzz schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 00:30:
Heb nu 2 superscouts die me al 2 mannetjes van 16 met overall ong 70 hebben geleverd en 2 jonge nieuwe spitsen en een goede keep ( die jammer genoeg niet in vorm komt ) gekocht :)
Wat ik me afvroeg: ik kan kiezen tussen een Saudische 5-sterren scout en een beginnende NL scout (1 ster).
Scouten zij nu alleen in Saudie Arabie en Nederland of kun je landen aanwijzen (net als bij FIFA 12) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller

Koppensneller

winterrrrrr

tweaker2010 schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 09:23:
[...]

Wat ik me afvroeg: ik kan kiezen tussen een Saudische 5-sterren scout en een beginnende NL scout (1 ster).
Scouten zij nu alleen in Saudie Arabie en Nederland of kun je landen aanwijzen (net als bij FIFA 12) ?
Je kunt ze overal laten scouten, maar volgens mij zijn ze succesvoller in hun eigen land :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 20-09 15:41

Player1S

Probably out in the dark

Beakzz schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 00:30:
( ben geen fan , maar vind het niet leuk on met een topclub te beginnen / Ik wil Toto divisieJupiler League !!!!!!)
^^DAT!!!!!!

Ik wil de egels of Fortuna naar de CL loodsen!!!

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
L1nt schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 10:00:
[...]

^^DAT!!!!!!

Ik wil de egels of Fortuna naar de CL loodsen!!!
Haha , ja je kan wel zien hoe goed ik de Nederlandse competitie volg :+ Jupiler it is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xamirz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19-09 12:57
Jeroen04 schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 16:12:

Ook vroeg ik me nog wat af. Ik zou graag de bal zo aannemen zoals in dit filmpje bij de eerste twee goals (dus gelijk over een tegenstander heen tikken. Iemand die weet hoe dit moet?
Hier kan je dat zien. Het heet Flick over the back.
YouTube: FIFA 13 Tips - Flick Over The Back

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben ik de enige die problemen heeft met verdedigen? Zijn daar eventuele assistent guides voor ofzo?

Ik wordt echt keer op keer genakt omdat ik als een draak verdedig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiswat
Oké alwéér een vreemde bug. Misschien heeft iemand het ook al eens gehad.

Ik stond op het punt op de finale te spelen van de Champions League, maar net daarvoor kreeg ik al mijn evaluatie van het seizoen en daarna begon het nieuwe seizoen zonder de finale?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacScum
Verwijderd schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 18:05:
Ben ik de enige die problemen heeft met verdedigen? Zijn daar eventuele assistent guides voor ofzo?

Ik wordt echt keer op keer genakt omdat ik als een draak verdedig
Ik gebruik altijd de RB knop (XBOX) in combinatie met de A.
Daarmee doe je een teamcontain. Dus samen met een teamgenoot zet je druk terwijl je eigen speler de man met bal afdekt.

Deze tutorial vind ik erg handig (Deze user heeft meer handige tutorials)

YouTube: Fifa 13 | Defending Tutorial | How to defend in Fifa 13 | IN-DEPTH | by PatrickHDxGaming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Zie net een vage bug: Ik sta met 0-1 voor, springt het scorebord opeens op 1-1 terwijl er niet gescoord is 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickertsnaak
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Liggen de servers eruit? Ik kan met niemand connecten, en als het wel lukt blijf ik eeuwig hangen in de arena. Sterker nog, voor het eerst is m'n PS3 2x vastgelopen tijdens het zoeken naar een tegenstander :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19-09 15:02
tweaker2010 schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 21:52:
Zie net een vage bug: Ik sta met 0-1 voor, springt het scorebord opeens op 1-1 terwijl er niet gescoord is 8)7
Jammer dat de tegenpartij doelpunt erbij kreeg, want als het was geweest op het moment dat je achter staat mag die bug ook wel bij mij er in zitten:P. Maar natuurlijk alleen als ik er van profiteer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

rickertsnaak schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 21:54:
Liggen de servers eruit? Ik kan met niemand connecten, en als het wel lukt blijf ik eeuwig hangen in de arena. Sterker nog, voor het eerst is m'n PS3 2x vastgelopen tijdens het zoeken naar een tegenstander :(
Heb ik ook hoor, hij loopt compleet vast nadat ik oneindig uit de arena kom (Afmelden), daarna zoek ik opnieuw, dan ja hoor, loopt die vast. En dat doet die wel vaker, en dan komt er een melding dat mijn bestandssysteem misschien beschadigd is omdat ik geen keus had om mijn PS3 uit te zetten.
Goed geregeld EA! Wel een goede game afleveren, wat al eigenlijk FIFA 12 zou moeten zijn, en dan nog steeds vol met interne fouten en die klote kut servers!

Raar....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe zit t trouwens met Matchday? Leuk dat de vorm e.d. word bepaald zoals in t echt. Maar werkt dit na dit seizoen (dus t volgende seizoen) ook nog? Anders is t dus een tijdelijke functie? Ik ben iemand die 1 keer in de 2 a 3 jaar FIFA update, dus ben er wel beniewd naar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Iedereen die gebruikt maakt van Origin: er is net een vrij grote update binnen (rechtsklikken op FIFA-titel > Check for updates), misschien fix deze een aantal problemen.. tenminste dat hoop je. ;)

Voor de mensen waarbij de server steeds eruit ligt, probeer de poorten open te zetten (https://help.ea.com/artic...should-i-open-for-fifa-13) en dit programma met de optimale zettings (voor je verbinding): http://www.speedguide.net/downloads.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

HollowGamer schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 22:37:
Iedereen die gebruikt maakt van Origin: er is net een vrij grote update binnen (rechtsklikken op FIFA-titel > Check for updates), misschien fix deze een aantal problemen.. tenminste dat hoop je. ;)
Even een overzicht van deze update:
Maintenance - October 10th
During this maintenance window we have successfully addressed:

•Stuck and missing items in the FIFA Ultimate Team watch list and trade pile.
•Duplicate match results in Seasons and Online Friendlies.
•Users being relegated from Division 1 in Seasons with matches remaining.

FIFA 13 Title Update
This will be our first official update of FIFA 13, and will address the game issues that have had the biggest impact on our fans:

•Connection stability in Online Seasons when finding an opponent in the Arena, and at kick-off.
•Career Mode freeze while starting a new career with free agents.
•Career Mode hangs when using Game Face.
•Stability in Career Mode when players retire or are being bought back from loan.
•Users will no longer be able to lower difficulty settings in a FUT Seasons match.
•Freeze in FUT Online Tournament HUB on PS3.
•Napoli of Serie A will now have fully authentic kits and crests in FIFA and FIFA Ultimate Team.
•Legacy defending and passing assistance options removed in Pro Clubs.
•Freeze in Pro Clubs Results screen.
•Matchmaking settings in Pro Clubs (with "ANY" and "Match Keeper") will provide the desired results.
•Changes made in National Squad not properly reflected in Manager Mode screen.
•(PC Only) Freeze while retrieving Hospitality Settings.

Maintenance - October 11th (expect online service downtime)
We have also scheduled an additional server outage and update to address:

•Work on the Auction House in FIFA Ultimate Team.
•Changes to error messaging in FIFA Ultimate Team Web and the EA SPORTS Football Club app.
•Leaderboards not displaying the correct gamertag.
Some fans may wonder why we can’t fix all the known issues at once. That’s a fair question and the answer isn’t quite as simple. We are delivering improvements and fixes in such a way to ensure the millions of people playing FIFA 13 each day do not experience undue or overly lengthy network/server outages, that title updates and other improvements are done to a high quality, and that we’re confident the changes will improve the FIFA 13 experience for everyone.

We have plans for further updates to FIFA 13 this month, so stay tuned and we’ll keep you updated on the dates for these improvements, as and when available. http://www.ea.com/news/fifa-13-update-1
.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Vraagje. Zaterdag en zondag hou ik open huis voor familie en vrienden. Ik wil dan mijn xbox aanzetten op de gameroom met een demo van iets.

Als ik FIFA aanzet en niks doe, krijg je zo'n filmpje met allerlei mooie moves en een Spaanse verslaggever die klaarkomt op een actie van Messi maar ik wil liever dat ie gewoon een wedstrijd gaat spelen.

kan dit?? Zo ja, hoe?

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20-09 20:02

psyy138

blackbulls.nl

L1nt schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 09:52:
Vraagje. Zaterdag en zondag hou ik open huis voor familie en vrienden. Ik wil dan mijn xbox aanzetten op de gameroom met een demo van iets.

Als ik FIFA aanzet en niks doe, krijg je zo'n filmpje met allerlei mooie moves en een Spaanse verslaggever die klaarkomt op een actie van Messi maar ik wil liever dat ie gewoon een wedstrijd gaat spelen.

kan dit?? Zo ja, hoe?
wedstrijd instellen zonder besturing. comp vs comp

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Dan gaat ie in de rust niet verder lijkt me en bij full-time stopt ie ook. Ik ben dus benieuwt of je het ook zo kunt instellen dat ie in een loop wedstrijden gaat spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20-09 20:02

psyy138

blackbulls.nl

L1nt schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 10:20:
Dan gaat ie in de rust niet verder lijkt me en bij full-time stopt ie ook. Ik ben dus benieuwt of je het ook zo kunt instellen dat ie in een loop wedstrijden gaat spelen.
instellen op 90 minuten per wedstrijd (als dat kan) en dan om de 45 min ff hervatten/opnieuw :)
zoiets lijkt me toch te doen anders weet ik het ook niet 8)7

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
L1nt schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 09:52:

kan dit?? Zo ja, hoe?
Misschien kan je hem ook uitlaten? En gesprekken voeren met vrienden/familie.. tenminste bij mij moest de Xbox altijd uit bij bezoek. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

HollowGamer schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 10:42:
[...]

Misschien kan je hem ook uitlaten? En gesprekken voeren met vrienden/familie.. tenminste bij mij moest de Xbox altijd uit bij bezoek. ;)
Gameroom zit op de zolder en het daadwerkelijke feest is in de tuin. Aangezien de gameroom regelmatig besproken was tijdens de verbouwing vind ik het leuk om wat te laten zien ipv gewoon een zwart scherm.

Later op de avond zullen de kids waarschijnlijk toch wel potje FIFA willen spelen tegen elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
@L1nt: kun je niet geen enkele controller aan een partij toewijzen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

AMD1800 schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 11:25:
@L1nt: kun je niet geen enkele controller aan een partij toewijzen?
Dat kan maar dan zit je nog steeds met de rust en het eind. Ik wil eigenlijk een soort winkel-demo waar ie echt wedstrijdjes speelt zonder dat ie enige input nodig heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
@L1nt: misschien dat je in de practice mode gewoon een match kan oefenen? Dan spelen ze maar in oefentenue, maar dan hoef je nooit een rust te skippen ofzo. Ik weet alleen niet of het dan mogelijk is om geen enkele controller aan een partij toe te wijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eerste update FIFA 13 op komst
11 oktober 2012 11:14 | Nieuws | StanTem | 2 reacties

FIFA 13 zal zijn eerste update deze week nog binnentrappen. Deze patch moet problemen met de career mode en online connectieproblemen oplossen.

EA Sports heeft de volledige lijst met aanpassingen online gezet. De update zal je vanaf morgen kunnen downloaden voor pc, kort daarna voor PS3 en Xbox 360.
Enkele van de verbeterde punten zijn:

Connection stability in Online Seasons when finding an opponent in the Arena, and at kick-off.
Career Mode freeze while starting a new career with free agents.
Career Mode hangs when using Game Face.
Changes made in National Squad not properly reflected in Manager Mode screen.

Voor de volledige lijst kan je naar de FIFA 13 blog gaan.

Eindelijk,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
@Shahin00: Ik neem aan dat je Fifa Soccer Blog bedoelt. Scheelt zo weer zoeken voor andere mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AMD1800 schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 14:55:
@Shahin00: Ik neem aan dat je Fifa Soccer Blog bedoelt. Scheelt zo weer zoeken voor andere mensen.
had het namelijk van een andere site van afgehaald, zo stond het daar op, was te enthousiast om het goed door te lezen. excuses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
@Shahin00: Geeft niet hoor. Het leek me alleen wel handig om er een linkje bij te zetten voor de mensen die het zelf helemaal wilden lezen.

Overigens, op de EA forums staat de officiele aankondiging. Hier staat ook bij dat "We have plans for further updates to FIFA 13 this month, so stay tuned and we’ll keep you updated on the dates for these improvements, as and when available." Dus, als er nog bugs zijn, die met deze patch niet worden gefixt, dan komt dat vast een volgende keer. Het is vast geruststellend dat ze er dan waarschijnlijk wel aan werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

AMD1800 schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 15:05:
@Shahin00: Geeft niet hoor. Het leek me alleen wel handig om er een linkje bij te zetten voor de mensen die het zelf helemaal wilden lezen.

Overigens, op de EA forums staat de officiele aankondiging. Hier staat ook bij dat "We have plans for further updates to FIFA 13 this month, so stay tuned and we’ll keep you updated on the dates for these improvements, as and when available." Dus, als er nog bugs zijn, die met deze patch niet worden gefixt, dan komt dat vast een volgende keer. Het is vast geruststellend dat ze er dan waarschijnlijk wel aan werken.
Mijn reactie hierboven niet gelezen??? tweaker2010 in "[Multi] Fifa 13" ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
@tweaker2010: Nope. Mijn fout. Excuses. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kadoendra
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16-09 21:43
Ik heb vaak dat ik een herhaling upload naar easports, maar dat als ik dan ga kijken alleen de laatste 3 seconden heb ofzo. Dus dan zie ik alleen mijn spelers juichend wegrennen als de bal al in het netje ligt. Dat terwijl ik de replay wel upload op het moment dat de herhaling veel eerder begint. Doe ik iets verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psvjw
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 27-08 15:54
tweaker2010 schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 09:18:
"Legacy defending and passing assistance options removed in Pro Clubs."
Betekent dit dat in Pro Clubs alleen maar met handmatige passing gespeeld kan worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu heb ik dus geupdate, lagt mijn fifa al een malle. Voorheen nergens geen problemen mee gehad op max settings..

EDIT: Laat maar haha, om een of andere reden was mijn cpu de hoofd adapter. Nu met de videokaart gaat het weer goed!

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2012 17:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VeldKoe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
servers liggen eruit blijkbaar? (PC)

sinds ik de patch heb geinstalleerd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

kadoendra schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 15:49:
Ik heb vaak dat ik een herhaling upload naar easports, maar dat als ik dan ga kijken alleen de laatste 3 seconden heb ofzo. Dus dan zie ik alleen mijn spelers juichend wegrennen als de bal al in het netje ligt. Dat terwijl ik de replay wel upload op het moment dat de herhaling veel eerder begint. Doe ik iets verkeerd?
Misschien moet je eens terugspoelen naar het begin, en dan pas uploaden, dus niet halverwege in het clipje uploaden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

VeldKoe schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 20:10:
servers liggen eruit blijkbaar? (PC)

sinds ik de patch heb geinstalleerd..
Dat heeft niets met die patch te maken, dat komt door onderhoud aan de EA server:

"Maintenance - October 11th (expect online service downtime)
We have also scheduled an additional server outage and update to address"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
  • Laatst online: 20-09 21:46
ik zie filmpjes op youtube, dat mensen 15.000 Fifa Points hebben en dus 100 gold packs van 150 fifa points kunnen openen..

how the fuck komen zij aan 15.000 fifa points?

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snoepbanaan
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10-09 16:23
SuperVeloce schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 22:27:
ik zie filmpjes op youtube, dat mensen 15.000 Fifa Points hebben en dus 100 gold packs van 150 fifa points kunnen openen..

how the fuck komen zij aan 15.000 fifa points?
Gesponsord krijgen, of kopen misschien....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuggie
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-08 20:41
Ik speel al Fifa sinds 94 op de SNES maar zo slecht als deze release heb ik ze nog niet gezien. Voor spelers alsik die uitsluitend online spelen (wie niet tegenwoordig) maken de grote hoeveelheid vastlopers en gedwongen resets het spelen onmogelijk. Je zit meer naar laadschermen te kijken dan dat je daadwerkelijk aan het voetballen bent. Dit mag niet gebeuren in zo'n grote game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Laatst online: 17-09 13:57

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Vuggie schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 23:26:
Ik speel al Fifa sinds 94 op de SNES maar zo slecht als deze release heb ik ze nog niet gezien. Voor spelers alsik die uitsluitend online spelen (wie niet tegenwoordig) maken de grote hoeveelheid vastlopers en gedwongen resets het spelen onmogelijk. Je zit meer naar laadschermen te kijken dan dat je daadwerkelijk aan het voetballen bent. Dit mag niet gebeuren in zo'n grote game.
Vermeldt bij vragen/problemen je platform (PC/Xbox/PS3/Wii)!!

Op de xbox geen enkel probleem met online spelen...

Onderhoud is trouwens uitgesteld tot vannacht
EA SPORTS FIFA ‏@EASPORTSFIFA
UPDATE: #FUT maintenance has been postponed for another day. There will be no online service interruption tonight. Game on!

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 18-09 11:15
Blijf het ongelofelijk vinden dat ze de game zo buggy gereleased hebben, zitten die knakkers die dat spel moeten testen heel de dag de Donald Duck te lezen ofzo?

Goed, de boel wordt nu gepatched en opgelost, allemaal leuk en aardig maar EA heeft bij haar klanten inmiddels alweer de nodige frustraties veroorzaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amst3l
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13-09 16:12
Stability in Career Mode when players retire or are being bought back from loan.
Weet iemand of je hiervoor een nieuwe save moet maken of dat dit ook werkt in je huidige Career?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiswat
amst3l schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 10:38:
[...]

Weet iemand of je hiervoor een nieuwe save moet maken of dat dit ook werkt in je huidige Career?
Ik hoop het, mijn carriere als manager loopt constant vast als ik bij speler verkopen zit. En dat is best wel een probleem aangezien ik nu teveel spelers heb en niet eens een speler kan verhuren. Daar gaan mijn goede talenten in de jeugd. 8)7 |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amst3l
Nou ik had dus ook vrij snel dat je een toekomstige ster scout, aan het einde van het 1e seizoen financiële overname gedaan ( maar kon niet echt zegge dat ik er nou rijker op werd, had ong. 40 miljoen ) Maar als het echt moet zal ik wel overnieuw beginnen. Vind het sowieso leuker om met jonge spelers te pakken ipv. de beste kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiswat
amst3l schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 11:39:
Nou ik had dus ook vrij snel dat je een toekomstige ster scout, aan het einde van het 1e seizoen financiële overname gedaan ( maar kon niet echt zegge dat ik er nou rijker op werd, had ong. 40 miljoen ) Maar als het echt moet zal ik wel overnieuw beginnen. Vind het sowieso leuker om met jonge spelers te pakken ipv. de beste kopen
Doe ook hetzelfde. Heb inmiddels meer dan 300 miljoen, maar geef nooit wat uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amst3l
tiswat schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 11:57:
[...]

Doe ook hetzelfde. Heb inmiddels meer dan 300 miljoen, maar geef nooit wat uit.
Ajax heeft trouwens wel een paar leuke jeugd spelers >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

amst3l schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 11:59:
[...]

Ajax heeft trouwens wel een paar leuke jeugd spelers >:)
Fiorentina ook >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amst3l
Jovetic is trouwens wel echt een must have, had hem gekocht nadat ik flinke winst op Welliton had gemaakt ( ook een aanrader trouwens, is een van de snelste spelers )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Welke dan precies? Op Jovetic na dan bedoel ik? Ben benieuwd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

tweaker2010 schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 15:08:
[...]

Welke dan precies? Op Jovetic na dan bedoel ik? Ben benieuwd...
'Typ in bij search : fiorentina en je zult zien >:) :

http://www.fifafanatic.com/fifa-13-best-young-players/

Handige site ook btw, kun je potentie en groei van elke talent zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

iPodKiller schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 17:34:
[...]

'Typ in bij search : fiorentina en je zult zien >:) :

http://www.fifafanatic.com/fifa-13-best-young-players/

Handige site ook btw, kun je potentie en groei van elke talent zien.
Thnx voor de tip! 9 spelers boven de 80 dat is idd niet mis! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiBe
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 19-09 15:27
Is FIFA 13 nu zoveel zwaarder dan FIFA 12 of lijkt dat maar zo? Heb het op mijn mediacenter geïnstalleerd (i3 530, 4GB, 2x 5770 1GB) en die draait het spel gewoon niet lekker op 1920x1080. Keek er wel van op omdat hij zelfs Battlefield 3 op die resolutie trekt. Ook met de details op medium en AA op 2x oogt het niet vloeiend :(

PV: 20x 370Wp DMEGC DM375M6-60HBB panelen (12x Oost / 8x West) = 7400 Wp op een SAJ R5-6K-T2 (6kW) 3-fase string-omvormer
AC: Mitsubishi Heavy Industries SCM80ZS-W (8kW) multi-spit met 1x SRK50ZS-W (5kW) / 1x SRK35ZS-W (3.5kW) / 2x SRK25ZS-W (2.5kW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Toch klopt die talentenlijst niet helemaal: Sana zou max 75 halen maar zit bij mij in het 1e seizoen al op 78

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

tweaker2010 schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 22:59:
Toch klopt die talentenlijst niet helemaal: Sana zou max 75 halen maar zit bij mij in het 1e seizoen al op 78
Nee, maar dit is slechts een indicatie. Het kan allemaal aan diverse factoren liggen, staat ook al op de site.

Bijv. El shaarawy heeft een potentie van 86 om maar zo even te noemen, hij is na 3 seizoenen pas op 81 om maar zo even te noemen. Kan aan zoveel dingen liggen. Geloof me, die lijst is handig. Maar denk maar niet dat die Sana 85 gaat worden.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben0s
  • Laatst online: 20-09 22:39
Net mijn eerste potje na de patch van 10 oktober. Ik had het geluk om met Ajax tegen Spartak Moskou te spelen. En geloof het of niet ze hadden precies dezelfde kleuren als Ajax. Hoe moeilijk kan het zijn om in te stellen dat je niet met bijna dezelfde tenues tegen elkaar kan spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
Nogal irritant is het wanneer er lag ontstaat. Alleen deze wedstrijden verlies ik. Alle wedstrijden zonder lag gaan makkelijk gewonnen, maar wanneer er lag ontstaat wordt het ineens onspeelbaar en wint mijn tegenstander vaak. Lekker irritant wanneer je in seasons zit en direct 2 van dat soort wedstrijden hebt aan het begin. Dan moet je de rest direct allemaal winnen zo'n beetje pff.

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Wat is jullie record aan transfer opbrengst voor 1 speler? Ik heb net Eriksen in de winterstop van 2012 verkocht voor 62 miljoen aan Real Madrid. Geen slechte deal dacht ik zo voor een speler van 20 jaar. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-09 06:35

Phydomir

Dennis

MiBe schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 21:02:
Is FIFA 13 nu zoveel zwaarder dan FIFA 12 of lijkt dat maar zo? Heb het op mijn mediacenter geïnstalleerd (i3 530, 4GB, 2x 5770 1GB) en die draait het spel gewoon niet lekker op 1920x1080. Keek er wel van op omdat hij zelfs Battlefield 3 op die resolutie trekt. Ook met de details op medium en AA op 2x oogt het niet vloeiend :(
Ik heb niet het idee dat het veel zwaarder is. Ik kan in ieder geval geen verschil merken met 12.

i7 920, 6GB, Ati 5870

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinchible
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13:59

Infinchible

Woef!

MiBe schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 21:02:
Ik heb al wel vaker gehoord dat het bij mensen niet soepel liep. Vaak was het verholpen als ze in de launcher de framerate vast hadden gezet op 60. De PC zou het makkelijk moeten trekken in ieder geval. Je kan het in ieder geval proberen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand al de update gekregen van PS3 of XBOX ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

tweaker2010 schreef op zaterdag 13 oktober 2012 @ 12:20:
Wat is jullie record aan transfer opbrengst voor 1 speler? Ik heb net Eriksen in de winterstop van 2012 verkocht voor 62 miljoen aan Real Madrid. Geen slechte deal dacht ik zo voor een speler van 20 jaar. :)
Ik kon Mario Gotze in fifa12 voor rond de 84 miljoen verkopen aan div. topclubs. Maar dat heb ik geweigerd.
Hummels voor rond de 60 volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iPodKiller schreef op zaterdag 13 oktober 2012 @ 15:01:
[...]

Ik kon Mario Gotze in fifa12 voor rond de 84 miljoen verkopen aan div. topclubs. Maar dat heb ik geweigerd.
Hummels voor rond de 60 volgens mij.
In fifa 12 heb ik CR7 voor 294 miljoen verkocht aan Manceshter city ( 3 keer een bod geweigerd toe kwam een 'offer that he can't refuse'), benieuwd hoe hoog het gaat worden in 13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben0s
  • Laatst online: 20-09 22:39
Hebben meer mensen last van dat de tegenstander onzichtbaar is? Ik speel op de PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiBe
Phydomir schreef op zaterdag 13 oktober 2012 @ 13:29:
[...]

Ik heb niet het idee dat het veel zwaarder is. Ik kan in ieder geval geen verschil merken met 12.

i7 920, 6GB, Ati 5870
Wat raar, qua grafische kracht zou 2x 5770 niet zo heel veel uit moeten maken t.o.v. een enkele HD5870. Maakt FIFA wel gewoon gebruik van de tweede videokaart in mijn geval?
Infinchible schreef op zaterdag 13 oktober 2012 @ 14:35:
[...]

Ik heb al wel vaker gehoord dat het bij mensen niet soepel liep. Vaak was het verholpen als ze in de launcher de framerate vast hadden gezet op 60. De PC zou het makkelijk moeten trekken in ieder geval. Je kan het in ieder geval proberen! :)
Heb ik ook al geprobeerd, zowel locked op 30 als locked op 60 maar hapert allebei nog steeds. Ik kan FIFA 12 gewoon op z'n hoogst spelen en 13 doet bij lage instellingen al moeilijk..

PV: 20x 370Wp DMEGC DM375M6-60HBB panelen (12x Oost / 8x West) = 7400 Wp op een SAJ R5-6K-T2 (6kW) 3-fase string-omvormer
AC: Mitsubishi Heavy Industries SCM80ZS-W (8kW) multi-spit met 1x SRK50ZS-W (5kW) / 1x SRK35ZS-W (3.5kW) / 2x SRK25ZS-W (2.5kW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hawker
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 19-06 19:15
nieuwste drivers geinstalleerd? inclusief de CAP profielen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-utger
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20-09 14:59
hallo, ik nog steeds een probleem met fifa 13 op me ps3

Het is dat ik helemaal geen commentaar heb tijdens de wedstrijden.
Vindt dit echt heel saai zo en daarom speel ik het ook niet meer.
heb van alles geprobeerd zoals game data verwijderen en originele spel instellingen resetten.
Dit alles help niks.
Heb me schijfje ook in een andere ps3 bij iemand anders geprobeerd en daar werkt het wel.
Snap er dus helemaal niks meer van.

Iemand die dit ook heeft of had, ik zou echt heel blij zijn met de oplossing

Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuggie
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-08 20:41
cypher21 schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 08:41:
[...]

Vermeldt bij vragen/problemen je platform (PC/Xbox/PS3/Wii)!!

Op de xbox geen enkel probleem met online spelen...

Onderhoud is trouwens uitgesteld tot vannacht

[...]
Ik was niet op zoek naar antwoorden. ik wilde gewoon mijn ongenoegen uiten. Vanavond ook weer: eerste potje ging fatsoenlijk, tweede werd na 30min ontzettend laggy. Daarna geen match meer kunnen opzetten. Eerst blijft het spel hangen in de pre-match arena, na spel opnieuw opstarten krijg ik 4x achter elkaar een match voorgeschoteld die direct na de arena wordt afgebroken (wat je kunt zien aankomen omdat de speler in de arena dan eentje van een ander team is dan de door jou gekozen club) en vervolgens loopt de PS3 volledig vast, iets waar ik voorheen nooit last had maar bij het spelen van FIFA13 al meerdere keren is voorgekomen. Tel daarbij op dat bekende bugs nog steeds voorkomen, zoals spelers die over elkaar struikelen en het commentaar dat het over gelijkspel heeft terwijl je voor staat, en ik kan niet anders concluderen dat het broddelwerk is.

Ik had graag mijn geld terug gehad maar helaas is dat niet mogelijk. Ik weet wel dat dit voorlopig mijn laatste EA-game is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Vuggie schreef op zaterdag 13 oktober 2012 @ 23:29:
[...]

Ik was niet op zoek naar antwoorden. ik wilde gewoon mijn ongenoegen uiten. Vanavond ook weer: eerste potje ging fatsoenlijk, tweede werd na 30min ontzettend laggy. Daarna geen match meer kunnen opzetten. Eerst blijft het spel hangen in de pre-match arena, na spel opnieuw opstarten krijg ik 4x achter elkaar een match voorgeschoteld die direct na de arena wordt afgebroken (wat je kunt zien aankomen omdat de speler in de arena dan eentje van een ander team is dan de door jou gekozen club) en vervolgens loopt de PS3 volledig vast, iets waar ik voorheen nooit last had maar bij het spelen van FIFA13 al meerdere keren is voorgekomen. Tel daarbij op dat bekende bugs nog steeds voorkomen, zoals spelers die over elkaar struikelen en het commentaar dat het over gelijkspel heeft terwijl je voor staat, en ik kan niet anders concluderen dat het broddelwerk is.

Ik had graag mijn geld terug gehad maar helaas is dat niet mogelijk. Ik weet wel dat dit voorlopig mijn laatste EA-game is.
Ah, kijk. Nu weten we iig dat je ongenoegen over de PS3 versie gaat...
Ik ervaar het op de xbox toch echt anders.
Verkeerd commentaar klopt idd, maar heb geen issues met vastlopers of verbindingen die verbroken worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Meer mensen die in het 2e seizoen van de carrieremode geen aanbiedingen meer krijgen van andere clubs ? Heb 2 keer de competitie en beker gewonnen met Vitesse en de finale gehaald van de championscup en ben nu met Belgie op het WK maar geen club schijnt onder de indruk te zijn.

Vind het spel echt leuk, maar hoe langer je speelt hoe meer irritaties er weer opduiken.

- elke game zou heel anders moeten zijn , maar aangezien ik alleen maar met barcelona voetbal kan winnen wordt bijna elk doelpunt hetzelfde. ( tikken tot in de 16 en dan wegdraaien en schieten)

- Elk afstandschot wordt zo ongeveer geblokt door verdedigers. Die zijn echt zo vlug als bliksem!

- Als ze blokken valt hij altijd bij een medespeler of ze staan gelijk overeind weg balbezit

- Een verdediger krijgt het voor elkaar om de bal af te pakken en met een draai van 180 graden de bal netjes naar de andere kant van het veld te pasen in de voeten van een medespeler.

- een ai verdediger hoeft maar naar mijn aanvaller te kijken om de bal af te pakken( echt alles binnen een meter)

- aanvallers worden ontiegelijk tegengehouden door de ai die ze beetpakt zonder dat de scheids fluit en soms trappen ze je helemaal omver. Maar als je het in je hoofd haalt op de bal te verdedigen en de aanvaller struikelt later nog over je heen dan is het ineens een penalty ! Heb echt nog geen terechte penalty gezien ( ook niet als ik ze kreeg)

- onbelangrijke friendly wedstrijden die ik laat simmen verlies ik ineens met rode kaarten en blessures ! Vriendschappelijk ffs !

- soms weet je gewoon ruim van te voren dat er een tegendoelpunt komt. Spelers zijn ineens niet meer te selecteren ( of iig niet die in de buurt van de bal ) en een slecht team gaat ineens erg strak spelen met onmogelijke pasen. Tis moeilijk uit te leggen maar het moet een script zijn. Pasen die je zeker weten goed geeft schieten dan zelfs van je voet.

- pasen heb ik niet op manual staan maar als je vooruit richt en de speler speelt ineens doodleuk naar achteren in de voeten van een verdediger of zelfs recht naar de keeper ipv naar de speler bij de 2e paal ? Zo frustrerend ! Snap dat het op te lossen is met manual pasen maar het had wel iets beter uitgewerkt mogen worden.

- nog zo'n scriptding... Slechte teams die ineens werelwedstrijden hebben. Verdedigers van VVV die alles tegenhouden en constant perfecte voorzetten geven over ruim de helft van het veld. Keepers van slechte teams die ineen alles houden (ook de afvallende ballen in tegenovergestelde hoek) . Pas een wedstrijd tegen Pec Zwolle verloren met 1-0 ... 26 schoten op het doel waarvan 6 op de paal Zwolle had precies 1 kans. Dan moet ik mijn controller echt even heel goed beethouden voor ik hem vliegles geef :)

Ach zo kan ik denk ik de hele nacht wel door gaan ! En ondanks die frustraties en het constante willen schelden tegen de ai blijft het toch een leuk spel op de 1 of andere manier :) Blijf toch spelen.

Alleen jammer dat ik nu ipv tussen semi-pro en pro in Fifa 12 nu tussen pro en wereldklasse inzit. Pro is nog wel uitdagend maar af en toe net te makkelijk.

Zijn er nog punten herkenbaar voor jullie of ben ik gewoon slecht en/of zie ik dingen die er niet zijn ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiBe
hawker schreef op zaterdag 13 oktober 2012 @ 16:11:
nieuwste drivers geinstalleerd? inclusief de CAP profielen?
Ook dat geprobeerd maar helaas zonder resultaat. Heb hem nu op medium draaien met AA uit en framerate locked op 60 fps. Nu loopt het wel een stuk beter maar vind het nog steeds vreemd dat hij andere (naar mijn idee veel zwaardere) spellen wel prima maxed out draait en hier zoveel moeite mee heeft. Heb toch het idee dat hij de tweede videokaart niet aanspreekt of iets dergelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sup4rdurt
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-09 14:17
Beakzz schreef op zondag 14 oktober 2012 @ 01:38:
Meer mensen die in het 2e seizoen van de carrieremode geen aanbiedingen meer krijgen van andere clubs ? Heb 2 keer de competitie en beker gewonnen met Vitesse en de finale gehaald van de championscup en ben nu met Belgie op het WK maar geen club schijnt onder de indruk te zijn.

Vind het spel echt leuk, maar hoe langer je speelt hoe meer irritaties er weer opduiken.

- elke game zou heel anders moeten zijn , maar aangezien ik alleen maar met barcelona voetbal kan winnen wordt bijna elk doelpunt hetzelfde. ( tikken tot in de 16 en dan wegdraaien en schieten)

- Elk afstandschot wordt zo ongeveer geblokt door verdedigers. Die zijn echt zo vlug als bliksem!

- Als ze blokken valt hij altijd bij een medespeler of ze staan gelijk overeind weg balbezit

- Een verdediger krijgt het voor elkaar om de bal af te pakken en met een draai van 180 graden de bal netjes naar de andere kant van het veld te pasen in de voeten van een medespeler.

- een ai verdediger hoeft maar naar mijn aanvaller te kijken om de bal af te pakken( echt alles binnen een meter)

- aanvallers worden ontiegelijk tegengehouden door de ai die ze beetpakt zonder dat de scheids fluit en soms trappen ze je helemaal omver. Maar als je het in je hoofd haalt op de bal te verdedigen en de aanvaller struikelt later nog over je heen dan is het ineens een penalty ! Heb echt nog geen terechte penalty gezien ( ook niet als ik ze kreeg)

- onbelangrijke friendly wedstrijden die ik laat simmen verlies ik ineens met rode kaarten en blessures ! Vriendschappelijk ffs !

- soms weet je gewoon ruim van te voren dat er een tegendoelpunt komt. Spelers zijn ineens niet meer te selecteren ( of iig niet die in de buurt van de bal ) en een slecht team gaat ineens erg strak spelen met onmogelijke pasen. Tis moeilijk uit te leggen maar het moet een script zijn. Pasen die je zeker weten goed geeft schieten dan zelfs van je voet.

- pasen heb ik niet op manual staan maar als je vooruit richt en de speler speelt ineens doodleuk naar achteren in de voeten van een verdediger of zelfs recht naar de keeper ipv naar de speler bij de 2e paal ? Zo frustrerend ! Snap dat het op te lossen is met manual pasen maar het had wel iets beter uitgewerkt mogen worden.

- nog zo'n scriptding... Slechte teams die ineens werelwedstrijden hebben. Verdedigers van VVV die alles tegenhouden en constant perfecte voorzetten geven over ruim de helft van het veld. Keepers van slechte teams die ineen alles houden (ook de afvallende ballen in tegenovergestelde hoek) . Pas een wedstrijd tegen Pec Zwolle verloren met 1-0 ... 26 schoten op het doel waarvan 6 op de paal Zwolle had precies 1 kans. Dan moet ik mijn controller echt even heel goed beethouden voor ik hem vliegles geef :)

Ach zo kan ik denk ik de hele nacht wel door gaan ! En ondanks die frustraties en het constante willen schelden tegen de ai blijft het toch een leuk spel op de 1 of andere manier :) Blijf toch spelen.

Alleen jammer dat ik nu ipv tussen semi-pro en pro in Fifa 12 nu tussen pro en wereldklasse inzit. Pro is nog wel uitdagend maar af en toe net te makkelijk.

Zijn er nog punten herkenbaar voor jullie of ben ik gewoon slecht en/of zie ik dingen die er niet zijn ?
Dit klinkt precies als mijn ervaringen met FIFA 12 en dat is dan ook precies de reden dat ik 13 nog niet gehaald heb. (PS3)

Why waste time say lot word when few word do trick? | Tweakblog: durt.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Beakzz schreef op zondag 14 oktober 2012 @ 01:38:

Geen, jij moet gewoon beter spelen. Jij moet juist doen wat die persoon niet verwacht, bijv. onverwachts op r1 drukken(Door de benen) 7/10 wordt deze niet gepakt. Druk eens doodleuk op L2 + R2 en dan rustig de verdediger uitspelen, speel je tegenstander weg met 1-2tjes. Als je op de vleugel gaat voorzetten, doe eens gek en ga naar binnen kappen en dan pas voorleggen met een pass en zo kan ik wel een hele lijst opnoemen.

Probeer ook eens voor de verandering op Ultra aanvallend te spelen, wereld van verschil, spelers slapen ineens niet meer en alles voelt levendiger aan. En van die aanvallers die worden vastgehouden door verdedigers, ik vind het prima zo. FIFA 13 is geslaagd qua gameplay, veel beter in balans dan FIFA 12, alleen zijn de servers en bugs in het spel en menu zelf irritant te noemen, bloed irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
ugh..
We apologize for a delay in the FIFA 13 Title Update. A knock-on issue was detected in the patch planned for this weekend. We’re working with our partners to establish a new schedule for the update and we will provide information as soon as it becomes available. http://bit.ly/SMNHnA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 13:08

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

iPodKiller schreef op zondag 14 oktober 2012 @ 11:56:
Geen, jij moet gewoon beter spelen. Jij moet juist doen wat die persoon niet verwacht, bijv. onverwachts op r1 drukken(Door de benen) 7/10 wordt deze niet gepakt. Druk eens doodleuk op L2 + R2 en dan rustig de verdediger uitspelen, speel je tegenstander weg met 1-2tjes. Als je op de vleugel gaat voorzetten, doe eens gek en ga naar binnen kappen en dan pas voorleggen met een pass en zo kan ik wel een hele lijst opnoemen.
Beter spelen, een hele quote en dat is alles?

Nee, wat hij zegt klopt, waarvan aantal al in Fifa 12 zaten en Fifa 13 is daar gewoon nog erger in geworden.

Ik merk precies dezelfde punten als Beakzz, speler selecteren werkt gewoon gaar, perfecte passes van spelers met 50-60 rating, de belachelijke milimeter buitenspel, blokken van schoten, het bij een voorzet al weten wie het kopduel gaat winnen.

Het is alsof bij elke 'matig' team deze scripted dingen er vast inzitten, in Fifa 12 had ik Port Vale naar premier league getrapt, champions league en whatnot gewonnen, afdankertjes en vrije transfers naar een gemiddelde van 81 weten te komen, maar nog wil niemand in mijn team. Dan 1 sim tegen een 3rde divisie team, doodleuk verliezen, alsof Barca in een sim tegen VVV zou verliezen.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Van het weekend weer tegen een vage bug aangelopen: Met Ajax in de Champions Cup met 3-1 thuis verloren en uit met 5-2 gewonnen bij PSG. Spelers vieren feest en volgens de uitslag ben ik op uitdoelpunten door... echter geeft het speelschema aan dat ik eruit lig en zie ik geen Champions Cup wedstrijden meer in mijn kalender :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veldkampj
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-04-2022
Speciaal voor deze post even een account aangemaakt.
Wat zitten er een hoop bugs in Fifa 13 zeg, niet te geloven! (PS3)

Ik zit in mijn tweede seizoen bij Ajax, eerste wat me opvalt is dat Castillion nog steeds verhuurd is aan Heracles, terwijl de andere spelers die ik had verhuurd wel gewoon terug kwamen.
Vervolgens de teller op de transfer deadline dag. Die stond op 1 uur te gaan, druk volgende en telt af naar 0. Druk weer op volgende en hij begint weer van 1 naar 0 af te tellen. Dat 3x achter elkaar..

Bij de kalender een keer gehad dat het seizoen volgens de kalender in oktober begon. Even weg en terug naar de kalender en het klopte weer, maar vond het toch erg vreemd.

En nu degene waar ik me echt kapot aan erger: het compleet vastlopen van mijn Playstation op het moment dat ik naar Spelers verkopen of Contracten ga.
Hij slaat gewoon helemaal vast en ik kan niets meer, op het uit en aan zetten van mijn Playstation na.
Ik heb op internet al meerdere reacties gelezen van mensen die dit hebben, maar een echte oplossing is er niet volgens mij.

Het vervelende is dat Alderweireld loopt te zeuren om meer geld. Gelukkig kun je in Fifa 13 via Teamverslag nog nieuwe contracten aanbieden, dus dat gedaan.
Krijg ik daarna bericht van Alderweireld dat ie zn contract uitdient en niet bij wil tekenen.
Paar wedstrijden later weer bericht dat ie misschien toch bij wil tekenen, echter staat de optie voor het aanbieden van een nieuw contract er niet meer bij als ik hem selecteer in Teamverslag.

Ik mag hopen dat dit heel snel gefixed gaat worden door die knakkers bij EA want dit is echt niet normaal.
Moet zeggen dat ik aan het begin onder de indruk was van de soepelere manier van spelen t.o.v. Fifa 12, maar de hoeveelheid bugs die erin zitten maakt het in mijn ogen echt dramatisch.

Naast de bugs die ik zelf ervaar ook al mensen gelezen die de bal missen tijdens de wedstrijd, grensrechters die halverwege het veld lopen (zelf ook een aantal keer gehad) en het volledig vastlopen na het willen beëindigen van een seizoen in carriere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Gelukkig (op de Xbox) geen hangers , maar de bugs zijn in grote aantallen aanwezig idd. Cuptabellen kloppen ook vaak niet. Je kan gewoon tegen heel iemand anders spelen in de volgende ronde dan waar je logischerwijs tegen zou moeten.

In de carrière nu wereldkampioen met België , 2 x de beker en league gewonnen en de finale van de champions cup verloren tegen Real , maar geen aanbiedingen van nieuwe clubs dus dat maakt heel de carrière wat mij betreft ongeloofwaardig en veel minder leuk om te spelen.

Wel een aankoop van het eerste jaar met 30 miljoen winst verkocht aan Real Madrid om ook nog leuke dingen te benoemen :)

Er komt een patch aan (die om 1 of andere vage reden is uitgesteld op de consoles) dus laten we hopen dat daarmee veel ergernissen verdwijnen.Lijkt me slim als EAsports een spel gaat maken wat om de 2 jaar uitkomt en met een update tussendoor, want het gaat duidelijk te snel voor de ontwikkelaar om nog kwaliteit af te leveren.

En aan reviews lezen heb je ook niks aangezien je heel veel van deze dingen pas na weken spelen ontdek (al kan ik me niet voorstellen dat geen enkele reviewer rare bugs heeft gezien)

Passen zou ook zoveel lastiger zijn. Nou ik tik echt super makkelijk rond en een andere wedstrijd gaat het totaal niet dus het heeft niets met skill te maken... ach laat ik maar ophouden , want ik speel het vaag genoeg nog steeds merendeels met plezier :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17-09 16:07
Hebben jullie ook problemen met connecten?

Gisteren Season gedaan en de titel gewonnen.

Wel met hangen en wurgen, want 2 goede wedstrijden achter elkaar spelen is niet mogelijk. De volgorde is elke keer zo;

1 game
1 disconnect in het menu
1 disconnect nadat ik met het mannetje van mijn tegenstander in de arena heb gestaan
1 disconnect in het menu en het gevolg dat mijn controller op hol is geslagen. Hij blijft naar boven gaan in het menu.

1 game
1 disconnect in menu
etc.
etc.

Zo ging het de hele tijd. Ligt dit aan mij of hebben jullie ook soortgelijke problemen?

Maat van me heeft 2 games online gespeeld en kan nu niet eens meer inloggen met zijn online pass.

Mocht dit alleen aan EA liggen, jammer dat dit bij zo'n grote titel nog steeds voorkomt.
Pagina: 1 ... 21 ... 33 Laatste