Meer mensen die in het 2e seizoen van de carrieremode geen aanbiedingen meer krijgen van andere clubs ? Heb 2 keer de competitie en beker gewonnen met Vitesse en de finale gehaald van de championscup en ben nu met Belgie op het WK maar geen club schijnt onder de indruk te zijn.
Vind het spel echt leuk, maar hoe langer je speelt hoe meer irritaties er weer opduiken.
- elke game zou heel anders moeten zijn , maar aangezien ik alleen maar met barcelona voetbal kan winnen wordt bijna elk doelpunt hetzelfde. ( tikken tot in de 16 en dan wegdraaien en schieten)
- Elk afstandschot wordt zo ongeveer geblokt door verdedigers. Die zijn echt zo vlug als bliksem!
- Als ze blokken valt hij altijd bij een medespeler of ze staan gelijk overeind weg balbezit
- Een verdediger krijgt het voor elkaar om de bal af te pakken en met een draai van 180 graden de bal netjes naar de andere kant van het veld te pasen in de voeten van een medespeler.
- een ai verdediger hoeft maar naar mijn aanvaller te kijken om de bal af te pakken( echt alles binnen een meter)
- aanvallers worden ontiegelijk tegengehouden door de ai die ze beetpakt zonder dat de scheids fluit en soms trappen ze je helemaal omver. Maar als je het in je hoofd haalt op de bal te verdedigen en de aanvaller struikelt later nog over je heen dan is het ineens een penalty ! Heb echt nog geen terechte penalty gezien ( ook niet als ik ze kreeg)
- onbelangrijke friendly wedstrijden die ik laat simmen verlies ik ineens met rode kaarten en blessures ! Vriendschappelijk ffs !
- soms weet je gewoon ruim van te voren dat er een tegendoelpunt komt. Spelers zijn ineens niet meer te selecteren ( of iig niet die in de buurt van de bal ) en een slecht team gaat ineens erg strak spelen met onmogelijke pasen. Tis moeilijk uit te leggen maar het moet een script zijn. Pasen die je zeker weten goed geeft schieten dan zelfs van je voet.
- pasen heb ik niet op manual staan maar als je vooruit richt en de speler speelt ineens doodleuk naar achteren in de voeten van een verdediger of zelfs recht naar de keeper ipv naar de speler bij de 2e paal ? Zo frustrerend ! Snap dat het op te lossen is met manual pasen maar het had wel iets beter uitgewerkt mogen worden.
- nog zo'n scriptding... Slechte teams die ineens werelwedstrijden hebben. Verdedigers van VVV die alles tegenhouden en constant perfecte voorzetten geven over ruim de helft van het veld. Keepers van slechte teams die ineen alles houden (ook de afvallende ballen in tegenovergestelde hoek) . Pas een wedstrijd tegen Pec Zwolle verloren met 1-0 ... 26 schoten op het doel waarvan 6 op de paal Zwolle had precies 1 kans. Dan moet ik mijn controller echt even heel goed beethouden voor ik hem vliegles geef
Ach zo kan ik denk ik de hele nacht wel door gaan ! En ondanks die frustraties en het constante willen schelden tegen de ai blijft het toch een leuk spel op de 1 of andere manier

Blijf toch spelen.
Alleen jammer dat ik nu ipv tussen semi-pro en pro in Fifa 12 nu tussen pro en wereldklasse inzit. Pro is nog wel uitdagend maar af en toe net te makkelijk.
Zijn er nog punten herkenbaar voor jullie of ben ik gewoon slecht en/of zie ik dingen die er niet zijn ?