Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ptholemy
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 15-09 17:51
ABN niet geleerd?

[ Voor 71% gewijzigd door psychoclown op 03-10-2012 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 18-09 11:15
Misschien wat gechargeerd, maar hij heeft gewoon gelijk! Het is echt een grote bende wat EA ervan maakt. Dit hoefde je voor het internet tijdperk echt niet te flikken, zulke halfbakken troep opleveren.

Ze hebben gewoon de instelling van: It is good enough for a release and we will fix the most severe issues with a patch.

Ondertussen loop je wel al je klanten dit soort troep voor te schotelen maar dat interesseert ze bij EA niks want je hebt die troep toch al gekocht.

Dat Konami PES niet altijd even goed online neer kan zetten is ook vervelend maar die doen tenminste nog hun best om er iets te maken ondanks dat ze veel minder budget en resources hebben. Hulde daarvoor, dit is de enige en laatste keer dat ik FIFA tijdens de release koop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand hier ook last van,?

Ik speel alleen Carrière en in de derde seizoen loopt het vast.
Het ligt niet aan mij PS3, en ook niet aan het cd ( geen krassen )

Weet iemand waar het aan ligt en wat ik er aan kan doen.

ik speel niet veel daarom vind ik het raar dat het vastloopt, heb de neiging om terug te gaan en geld terug te vragen.

Mijn dank zou groot en verpletterd zijn als ik er uit kom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

ABN niet geleerd? Dit is puur woede en frustratie wat je hier ziet, als je mijn ABN wilt controleren, kijk mijn eerdere berichten maar na. Maar geef mij eens ongelijk, EA moet echt hun klote servers fixen.

Ik win met +3 doelpunten, tegenstander gaat quitten, ik krijg mijn 3 punten niet. Is dit nog normaal te noemen? Moet ik dan nog blij zijn?

Anyway, Ik ga weer CL kijken..

[ Voor 26% gewijzigd door iPodKiller op 02-10-2012 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 18-09 11:15
Ik hoef geen CL meer te zien, Barca is weer eens aan het winnen...

Ga Red Orchestra 2 maar weer spelen, even lekker schieten om de frustratie van het wanproduct FIFA eruit te krijgen :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EA servers @ps3 down?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat dit een probleem is die altijd zal voorkomen, in succesvolle en druk bezochte online games zoals Fifa 13, zelf maak ik dat ook mee en niet alleen bij dit spel maar ook bij mw3, spijtig :(

[ Voor 52% gewijzigd door psychoclown op 03-10-2012 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Verwijderd schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 22:14:
[...]

Ik denk dat dit een probleem is die altijd zal voorkomen, in succesvolle en druk bezochte online games zoals Fifa 13, zelf maak ik dat ook mee en niet alleen bij dit spel maar ook bij mw3, spijtig :(
Als ik BF3 speel heb ik bijna nooit last van de DICE servers, en daar spelen ze met 24 spelers.. Zelfs geen haperingen, net ook een potje verloren omdat bij elke beweging/pass de hele spel voor 1 seconden bevriest en dan weer vloeiend doorgaat. Dan zoek je het echt niet meer... Ik ben klaar voor vanavond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iPodKiller schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 22:19:
[...]

Als ik BF3 speel heb ik bijna nooit last van de DICE servers, en daar spelen ze met 24 spelers.. Zelfs geen haperingen, net ook een potje verloren omdat bij elke beweging/pass de hele spel voor 1 seconden bevriest en dan weer vloeiend doorgaat. Dan zoek je het echt niet meer... Ik ben klaar voor vanavond.
Veel van mijn vrienden zeggen ook dat BF3 beter is online qua server en map's. Maar ik vindt MW3 net dat beetje extra hebben om het toch te spelen, kan niet wachten op de Nieuwe Black ops,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 23:24
tweaker2010 schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 21:44:
[...]

Ik heb onderstaande op Soccergaming gevonden:

[...]

Succes! ;)

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wvr
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 21-09 16:56

Wvr

speelt de demo anders dan het echt spel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wvr schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 22:28:
speelt de demo anders dan het echt spel?
Ja, in de demo gaan de passen makkelijke dan de spel zelf, en nog een paar andere kleine details zoals verdedigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
SuperVeloce schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 22:25:
[...]

hmm werkt niet.. :(

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
  • Laatst online: 23:44
Ibidem schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 16:25:
Stom vraagje wellicht maar ik speelde laatst op de PS3 van mijn maatje luttele uren Fifa 13. Daar vond ik de balaanname, voorzetten en schieten veel moeilijker. Er ging namelijk nogal wat tijd (seconden) overheen voordat je kon schieten e.d. Voorzetten waren moeilijker.

Thuis scoorde ik met Fifa 13 binnen no time op Pro al 5 goals met Ajax tegen Real Madrid (als ze dat morgen nou 's doen ben ik gelukkig :))

Is dit een bepaalde instelling? Zo ja, waar vind ik dit :?
Misschien staat die van je maat op 'handmatig', dan is het richten ook moeilijker, of minder 'automatisch' zegmaar. Ik weet even niet hoe die setting genoemt wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Streskip schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 23:51:
[...]

Misschien staat die van je maat op 'handmatig', dan is het richten ook moeilijker, of minder 'automatisch' zegmaar. Ik weet even niet hoe die setting genoemt wordt.
Je kun het bij Mijn fifa als het goed is veranderen bij instelling, je kunt schoten,voorzet,passen,keeper,snelheid van spelers en veel meer veranderen ook van de co. om zo makkelijker of moeilijk te spelen. veel plezier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickertsnaak
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Fifa 13 speelt weer eens heerlijk, dit wordt weer een aardige verslaving ben ik bang ;)

Ik speel voornamelijk online, omdat dit lekker onvoorspelbaar is en er ook 'menselijke' fouten worden gemaakt. Waar ik wel een beetje van baal is dat ook nog niet één vloeiende pot heb gespeeld online, en dan heb ik het over de lag. Het stottert best wel veel. Mijn eigen netwerk is op orde en heb er in Fifa 12 geen last van.. Maar in Fifa 13 wel. Ligt dit aan de tegenstander of aan de EA servers (die momenteel mss een beetje overbelast zijn)?

Iemand anders hier ook last van? PS3 versie btw!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartburg
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 26-08 09:03
Ik heb gister de poorten geforward om in fifa 13 de firewall open te krijgen maar ondanks het openen van onderstaande poorten krijg ik restricted iemand een idee waarom of hoe dit op te lossen?

UDP: 9565; 9570; 9000 - 9999; 3659
TCP: 9946; 9988; 42124; 10000 - 20000; 3569

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiMan
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:08
Na FIFA '09 ga ik FIFA '13 aanschaven.

Bij FIFA '09 moet ik de DVD in mijn speler hebben om het spel te spelen.

Is dit weer het geval bij FIFA '13 (DVD versie) of kan ik beter de download versie kopen zodat ik niet telkens de DVD in mijn speler moet hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartburg
lekker digitaal aanschaffen kan bij origin zelf of anders via sites als
http://www.gamesync.nl/ krijg je de code in je mail werkt verrassend goed!
ChiMan schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 11:12:

Is dit weer het geval bij FIFA '13 (DVD versie) of kan ik beter de download versie kopen zodat ik niet telkens de DVD in mijn speler moet hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Laatst online: 19-08 12:07

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

ChiMan schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 11:12:

Ik heb mijn FIFA 13 DVD niet in de speler zitten, alleen tijdens de installatie heb je hem nodig daarna loopt alles via Origin. Dus ik zou gewoon de fysieke versie aanschaffen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:10

Phydomir

Dennis

rickertsnaak schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 11:04:
Mijn eigen netwerk is op orde en heb er in Fifa 12 geen last van.. Maar in Fifa 13 wel. Ligt dit aan de tegenstander of aan de EA servers (die momenteel mss een beetje overbelast zijn)?
Volgens mij zet fifa een P2P verbinding op met je tegenstander. Op de pc gaat het vrij vaak goed maar heb zo nu en dan ook een laggy potje.
bartburg schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 11:07:
Ik heb gister de poorten geforward om in fifa 13 de firewall open te krijgen maar ondanks het openen van onderstaande poorten krijg ik restricted iemand een idee waarom of hoe dit op te lossen?

UDP: 9565; 9570; 9000 - 9999; 3659
TCP: 9946; 9988; 42124; 10000 - 20000; 3569
Dit lijkt sowieso vrij random. De ene keer dat ik start is hij open, de volgende keer is hij restricted.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartburg
ok heb ook geen last met spelen vond het alleen storend dat er restricted staat in plaats van open
Phydomir schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 11:53:
[...]

Volgens mij zet fifa een P2P verbinding op met je tegenstander. Op de pc gaat het vrij vaak goed maar heb zo nu en dan ook een laggy potje.

[...]

Dit lijkt sowieso vrij random. De ene keer dat ik start is hij open, de volgende keer is hij restricted.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Iemand ook last van vastlopers bij online spelen? Zo blijf ik bijvoorbeeld in de Arena hangen, en wordt ik niet doorgelinkt naar de wedstrijd.Het spel hangt gelukkig niet vast..

Iemand een tip? Firewall poort? etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:18
Is mij totnogtoe 1x gebeurd (360)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fifa 13 loopt super (PS3) veel beter dan 12 laad tijden zijn veel sneller en lag helemaal geen last van...
TOP spel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Laatst online: 01-11-2024
Zo, ff een dagje het topic niet gelezen, wat een frustraties..

Snap de problemen, maar voor mij is het vrij onduidelijk te begrijpen om welke versie het gaat.. (PC, PS3, Xbox, Wii...) Dusch een verzoekje aan die gene die problemen hebben, zet er ff bij om welke versie het gaat!!

Ik heb echt nagenoeg geen problemen, 2 vastlopers gehad op de Xbox360 tijdens een vrije trap (drukte lang op RB voor een geplaatst schot, maar dit kan in Fifa13 niet meer..., RB is nu 3e man aanroepen oid)
Maar voor de rest 0,0 problemen.
Naar mijn mening is alles sneller dan in Fifa12, wel nog steeds ff zoeken in de menu's omdat die zo op de schop genomen zijn

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickertsnaak
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
1x gehad tot nu toe (PS3). Ik denk zelf dat het niet aan de poorten ligt, aangezien ie dan sowieso geen verbinding zou maken met de tegenstander (omdat Fifa dat al checkt voor 't laden dunkt mij). Mss dat tijdens het laden de persoon quit of een slechte verbinding heeft ofzo.
HollowGamer schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 12:35:
Iemand ook last van vastlopers bij online spelen? Zo blijf ik bijvoorbeeld in de Arena hangen, en wordt ik niet doorgelinkt naar de wedstrijd.Het spel hangt gelukkig niet vast..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartburg
pc/ps3/xbox?

ik heb de pc versie en die heeft heel soms dat ie dreigt vast te lopen maar dan toch na een minuut doorschiet.
HollowGamer schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 12:35:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motabeatz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-05 10:09
Ik dacht dat het aan de demo lag, maar ik heb het nu ook bij de volledige versie op de Xbox.
Als ik met een keeper een doeltrap neem of met een speler een corner, dan stottert het beeld eventjes op mijn Saumsung ES6100. Weten jullie waar dit aan kan liggen? Voor de rest loopt het spel prima.

Game mode heb ik niet aan staan op de TV, zou denk ik ook niet veel uitmaken.
Heb het spel ook op mijn harde schijf geinstalleerd

[ Voor 6% gewijzigd door Motabeatz op 03-10-2012 13:42 ]

motabeatz.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
  • Laatst online: 22:31
Sn3gG3l schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 12:57:
Ik had begrepen dat er ook 2v2 seasons zou komen. Ik kan die optie alleen nergens vinden. Weet iemand of dit ook op de PC zit?
Anyone? nog geen reactie van iemand gehad. Niemand die weet of je 2v2 seasons ranked op de PC kan doen?

Steam: Sneggel Origin: Waus82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartburg
nee er is nog geen 2v2 seasons ranked voor pc
maar ik las dat hij hoog op de verlanglijst staat dus wie weet bij een patch?
Sn3gG3l schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 13:44:
[...]

Anyone? nog geen reactie van iemand gehad. Niemand die weet of je 2v2 seasons ranked op de PC kan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
NickySantoro schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 13:40:
Ik dacht dat het aan de demo lag, maar ik heb het nu ook bij de volledige versie op de Xbox.
Als ik met een keeper een doeltrap neem of met een speler een corner, dan stottert het beeld eventjes op mijn Saumsung ES6100. Weten jullie waar dit aan kan liggen? Voor de rest loopt het spel prima.

ligt aan je tv, vriend van mij heeft dat ook met zijn samsung. Ook bij uittrap van de bal of als de camera snel beweegt. Bij hem nog niet verholpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motabeatz
cypher21 schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 13:57:
[...]

ligt aan je tv, vriend van mij heeft dat ook met zijn samsung. Ook bij uittrap van de bal of als de camera snel beweegt. Bij hem nog niet verholpen
Ok thanks, irritant zeg. |:(

motabeatz.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
offtopic;'
Hij stoort zich er niet aan, dus heeft geen zin om er tijd in te steken dat te fixxen. Ik stoor me er best aan als ik bij hem speel :P maar goed, het is niet mijn tv.
Heb je de game mode op de tv al geprobeerd?

anders ff in het samsung topic kijken of er meer mensen last van hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• console
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21:26
cypher21 schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 14:03:
offtopic;'
Hij stoort zich er niet aan, dus heeft geen zin om er tijd in te steken dat te fixxen. Ik stoor me er best aan als ik bij hem speel :P maar goed, het is niet mijn tv.

Zet je 'game modus' aan van je Samsung TV, dan zou het verholpen moeten zijn, iig bij mij was het meteen weg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motabeatz
cypher21 schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 14:03:
offtopic;'

Ik ga het binnenkort wel even testen met game mode. Thanks voor de tips

@console: Thanks!

motabeatz.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
  • Laatst online: 22:31
bartburg schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 13:47:
nee er is nog geen 2v2 seasons ranked voor pc
maar ik las dat hij hoog op de verlanglijst staat dus wie weet bij een patch?

[...]
ok jammer, het was namelijk wel aangekondigd bij de demo :-(

Steam: Sneggel Origin: Waus82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiMan
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:08
tweaker2010 schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 11:48:
[...]

Ik heb mijn FIFA 13 DVD niet in de speler zitten, alleen tijdens de installatie heb je hem nodig daarna loopt alles via Origin. Dus ik zou gewoon de fysieke versie aanschaffen ;)
Fysiek is leuker dan download :) Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand trouwens wanneer de updates komen voor fifa 13, erger me kapot kan niet eens normaal offline carrière spelen zonder dat het vastloopt na 3 seizoenen,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
welke versie....

geen last van op de xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cypher21 schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 14:44:
welke versie....

geen last van op de xbox
PS3, ik heb een beetje na gevraagd ze zeiden dat er veel bugs zijn en dat er bij de nieuwe updates opgelost moest worden, althans dat hoop ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R3NSE
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 05-11-2020
NickySantoro schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 13:40:

Ik heb soms ook wat framedrops en wazige versnellingen tijdens potjes

Greetings from Earth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-08 15:52

Bananenspin

Omdat het kan

Rense2002 schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 15:02:
[...]

Ik heb soms ook wat framedrops en wazige versnellingen tijdens potjes
Had dit ook al bij FIFA 12, ben daarom maar naar PC overgestapt.

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand misschien een youtube account met tips want fifa 13 wil totaal niet lukken. Waar ik in fifa 12 online nog 80gewonnen/21gelijk/10verlies heb ik nu al mijn eerste 3 wedstrijden online verloren. Opbouwen lukt totaal niet, de tegenstander heeft altijd 5 verdedigers strak op mijn aanvallers staan. Ik ben eigenlijk kansloos en kan er zo weinig plezier aan beleven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
Verwijderd schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 18:00:
Weet iemand misschien een youtube account met tips want fifa 13 wil totaal niet lukken. Waar ik in fifa 12 online nog 80gewonnen/21gelijk/10verlies heb ik nu al mijn eerste 3 wedstrijden online verloren. Opbouwen lukt totaal niet, de tegenstander heeft altijd 5 verdedigers strak op mijn aanvallers staan. Ik ben eigenlijk kansloos en kan er zo weinig plezier aan beleven...
haha heb hetzelfde.. al speel ik voor het eerst online
scoren ho maar.. altijd gelijk die verdedigers tegen me aan
soms kom ik beetje in de buurt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supercop7373
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19:41
Domme vraag, maar waar precies in het menu kan/moet ik de DLC inwisselen bij de PS3 versie van fifa13? Heb er namelijk 2 en kan het zo snel niet vinden

[ Voor 12% gewijzigd door supercop7373 op 03-10-2012 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

okee... dit is echt de druppel...

2 uur geleden lekker nog interactieve worldcup gedaan, alles goed. Nu wil ik online krijg ik de volgende melding:
''Het spijt ons, maar je hebt geen toestemming om een Online pas, die vereist is voor toegang tot alle onlinefuncties, te registeren. ...

Wat een bullshit, nu mag ik van EA niet eens meer online spelen, heb gekeken op internet en meerdere mensen hebben last van dit probleem.

Iemand hier een antwoord op???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

Verwijderd schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 20:34:
okee... dit is echt de druppel...

2 uur geleden lekker nog interactieve worldcup gedaan, alles goed. Nu wil ik online krijg ik de volgende melding:
''Het spijt ons, maar je hebt geen toestemming om een Online pas, die vereist is voor toegang tot alle onlinefuncties, te registeren. ...

Wat een bullshit, nu mag ik van EA niet eens meer online spelen, heb gekeken op internet en meerdere mensen hebben last van dit probleem.

Iemand hier een antwoord op???
Die melding krijg ik ook altijd op de PS3, als ik eerst het spel opstart en daarna pas inlog op PSN.
Log ik eerst in op PSN en start dan het spel op, gaat het wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daar heb ik natuurlijk ook aan gedacht, en uitgebreid geprobeerd, maar de melding blijft komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er nog mensen die op de PC vanavond wat spelletjes willen spelen?

Voeg me toe op Origin -> VoreniiNL

Of is er al een website/lijst met pc spelers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijntjuhh
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-05 19:15
Verwijderd schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 21:35:
Daar heb ik natuurlijk ook aan gedacht, en uitgebreid geprobeerd, maar de melding blijft komen.
Ik heb mijn PS3 gerestart en toen was het probleem bij mij weg.

Helaas nog veel bugs, grensrechters die in het veld lopen tijdens de wedstrijd, backs die bij doeltrappen 20 meter van de man staan...

Het is bedoening, niet bedoeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C.QL
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20:57
Ik heb je toegevoegd TheAngel! :)

Andere tweakers mogen mij zeker ook toevoegen. Als je "Pouck" toevoegt, kom je bij mij terecht normaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 10:50
Ben ik de enige die het spel nu al compleet zat is? Vind er echt geen hol meer aan online. Elke wedstrijd is een aaneenknoping van geluk en random dingen. Heb werkelijk nog nooit een goed opgezette aanval gezien (of gemaakt), want na 3 paasjes word een bal toch wel weer fout aangenomen (nee, ik ren niet), en 9 van de 10 tackles zijn nutteloos omdat je speler 3 kwartier nodig heeft om op te staan en de tegenstander vrolijk door loopt met de bal. Bah. Kan er gewoon niet meer tegen, er gebeurt totaal niks in een wedstrijd op counters na, elke goal is puur geluk (ook van mijn kant). Ik vind het TOTAAL niet realistisch meer overkomen, op het eerste gezicht wel maar na een paar wedstrijden is dat compleet weg omdat er ZO ONTIEGELIJK veel random dingen gebeuren... Serieus, hoe vaak neemt Robben een bal slecht aan in een wedstrijd? de helft van de tijd? Erg ruim geschat. In Fifa 13 gebeurt het gewoon om de haverklap, en dan ook nog meestal als het op een kritisch moment is. Lange bal over 70 meter door de lucht wordt vlekkeloos aangenomen, en dan een paasje over 4 meter lukt niet omdat de bal 20 meter weg stuit bij aannemen 8)7

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiswat
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 21:14
Zucht, spel loopt inmiddels wéér vast op de XBOX. Reageert totaal niet meer op input maar de animatie van het menu loopt gewoon door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-08 21:45
NickThissen schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 22:35:
Ben ik de enige die het spel nu al compleet zat is? Vind er echt geen hol meer aan online. Elke wedstrijd is een aaneenknoping van geluk en random dingen. Heb werkelijk nog nooit een goed opgezette aanval gezien (of gemaakt), want na 3 paasjes word een bal toch wel weer fout aangenomen (nee, ik ren niet), en 9 van de 10 tackles zijn nutteloos omdat je speler 3 kwartier nodig heeft om op te staan en de tegenstander vrolijk door loopt met de bal. Bah. Kan er gewoon niet meer tegen, er gebeurt totaal niks in een wedstrijd op counters na, elke goal is puur geluk (ook van mijn kant). Ik vind het TOTAAL niet realistisch meer overkomen, op het eerste gezicht wel maar na een paar wedstrijden is dat compleet weg omdat er ZO ONTIEGELIJK veel random dingen gebeuren... Serieus, hoe vaak neemt Robben een bal slecht aan in een wedstrijd? de helft van de tijd? Erg ruim geschat. In Fifa 13 gebeurt het gewoon om de haverklap, en dan ook nog meestal als het op een kritisch moment is. Lange bal over 70 meter door de lucht wordt vlekkeloos aangenomen, en dan een paasje over 4 meter lukt niet omdat de bal 20 meter weg stuit bij aannemen 8)7
Na je gezeur over FIFA 12, nu alleen maar klaag berichten over FIFA 13. Ga PES spelen of stop met zeuren aub, want hier schiet niemand iets mee op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Censuur much? Ik vraag me af of iemand anders hetzelfde ervaart.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

He allemaal,

Ik heb sinds vandaag fifa13 voor de pc gekocht, maar de game crashed in careermode :S Wanneer ik de tijd verder wil doorspoelen crashed de game terug naar bureaublad zonder fout melding. Dit gebeurt altijd bij 30 november 1ste seizoen!

Zijn er nog andere mensen met die probleem die eventueel een oplossing hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 02:12
@NickThissen: in de demo en in het volledige spel heb ik al diverse prachtige goals gemaakt. Daarnaast vind ik de skill-games bijvoorbeeld ook een prachtige toevoeging.

Ik heb voor de grap nog een paar wedstrijdjes online gespeeld met FIFA 12. Daar merk je ook wel dat de precision dribbeling in FIFA 13 wel zijn voordelen heeft. Spelers zijn veel wendbaarder. En je hebt inderdaad wat meer geluk nodig in FIFA 13, maar dat vind ik op zich niet erg.

Wat ik wel irritant vind, is dat sommige mensen gewoon constant een iemand die op de buitenspelrand laten lopen en vervolgens daar een hoge bal op geven. Dat is niet leuk spelen. Maar goed, ik weet niet in hoeverre mensen dat online doen, want ik heb het spel zelf nog niet online gespeeld (alleen offline tegen vrienden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 23:40:
He allemaal,

Ik heb sinds vandaag fifa13 voor de pc gekocht, maar de game crashed in careermode :S Wanneer ik de tijd verder wil doorspoelen crashed de game terug naar bureaublad zonder fout melding. Dit gebeurt altijd bij 30 november 1ste seizoen!

Zijn er nog andere mensen met die probleem die eventueel een oplossing hebben?
heb ik ook gehad, heb een beetje onderzoek gedaan EA moet updates maken om bugs weg te halen, de vraag is wanneer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samiej6
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Bij de mensen die spelen op de PC. hebben jullie af en toe ook een random crash?
Heb al van meerdere mensen gehoord dat het spel zich ineens afsluit en heb er zelf ook last van.

[ Voor 83% gewijzigd door Samiej6 op 04-10-2012 08:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Laatst online: 17-09 13:57
Spam

[ Voor 94% gewijzigd door PWM op 09-10-2012 17:07 ]

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zingo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19-09 19:55
Bah bah bah, wat is dat online toch pauper zeg. Ik speel nu bij seasons al 2x tegen dezelfde rus (PSV - Zenit). Zijn internet is zo traag dat het lijkt alsof de hele game in slomotion is, das gewoon 1000% niet speelbaar. Je kan geen fatsoenlijke aanval opzetten, het is veel en veel te traag. Verder erger ik me dood aan hoelang het duurt voordat je speler weer opstaat. Het enige moment waarop een tackle zin heeft is als je de bal echt weg moet hebben en een medespeler in de buurt is. Verder zijn al die random botsingen echt waardeloos, als ik zie hoevaak een van mijn spelers wordt tegengehouden zonder dat er gefloten is. Totaal gebrek aan realisme op dat punt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Waarom speel je dan nog door, laat staan nog een tweede keer? Je mag binnen 5 min (speltijd) gewoon leaven zonder straf.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NickThissen schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 22:35:
Nee fifa 12 was leuk iedereen die op dezelfde manier scoort... Was niks randoms in alles was standaard en zo makkelijk.. Ben blij dat 13 veel meer random is inplaats van die ballen die aan je voeten blijven plakken.
Fifa 13 heeft veel leuke situaties en ja soms irritant of vreemd maar in ieder geval totaal niet voorspelbaar als fifa 12.
Misschien ben je teveel 12 gewendt met ballen inspelen dat ging altijd goed hard of zacht.. nu niet.
Fifa 13 mijn inziens stuk beter dan 12.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
Nou, ik heb nu mijn eerste 2 online potjes gespeeld. Ik moet wel zeggen dat de goals en tegengoals soms wel heel snel achter elkaar komen. Maar ja, dat kan gebeuren. Eerste potje heb ik dan ook verloren (2-3). Tweede potje heb ik glansrijk gewonnen (5-1) met onder andere deze goal. Vind m zelf wel mooi, omdat je ziet dat een tegenstander bijna de bal afpakt, maar ik de bal toch nog mee kan pakken, omdat hij ook nog geen controle heeft over de bal. Dat realisme is gewoon heel mooi :)

Ik ben ook heel blij dat de opstelling nu wordt opgeslagen. Scheelt weer bij elk potje 4 man wisselen en de formatie aanpassen. :)

[ Voor 11% gewijzigd door AMD1800 op 04-10-2012 09:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Laatst online: 21-09 17:02
NickThissen schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 23:11:
Censuur much? Ik vraag me af of iemand anders hetzelfde ervaart.
Nee ik ervaar zeker niet hetzelfde. Wel merk ik dat ik een stuk moeilijker tot scoren kom en dat mijn verdediging werkelijk waar bagger is. Maar de punten die jij opnoemt merk ik niet behalve dan dat de spelers echt te lang blijven liggen na een sliding. Het aannemen van de bal gaat eigenlijk meer dan 90% van de tijd goed en als het fout gaat ligt dit ook echt aan mezelf.

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
@Slaapje: je verdediging is bagger? Het is volgens mij wel deels wat slechter geworden tov fifa 12, maar wat wel is verbeterd is dat de spelers meer zelf verdedigende acties maken, als de bal vlakbij ze komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-11-2024
Goedemorgen :)

Ben vooral aan het spelen in de career mode, erg leuk (ben pas 72)
heeft iemand nog tips of trics dat het e.a. nog sneller gaat?

Thnx!

PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
Daarom schrijf ik ook mijn verdediging ;) Ik verdedig nog steeds zoals ik deed in 12 en maak hierdoor mijn verdediging erg kwetsbaar voor steekpasses. Dit ligt dus helemaal bij mezelf, maar voorlopig maak ik die fouten nog veel te vaak 8)7

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 22:12

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Gisteren 2 potjes co-op gedaan (Barca/Ado en Real/ajax), controls in co-op zijn iets beter geworden, maar de logica achter voorzetten en steekpasses compenseert dat volledig. De random factor voor balaanname vind ik imho te groot geworden, het is bijna de bekende RNG variant van arcade games.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Ik vind die random bal aanname wel meevallen! En wel erg prettig eigenlijk.

Juist die rukkers die er eigenlijk niets van bakken vallen nu meteen door de mand.

Tegen iemand met Man City bijvoorbeeld, met snelle vleugels en spitsen kreeg ik vaak tegendoelpunten, niet omdat hij goed speelde, maar gewoon omdat hij een diepe bal gaf, een speler sneller is dan mijn verdediger, en met een scherpe aanname meteen door kon lopen.
Nu moet je de aanname beter timen, niet te hard inspelen en vooral niet met snelheid tegen de bal lopen.

Stukken beter naar mijn mening!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
cypher21 schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 10:17:
Ik vind die random bal aanname wel meevallen! En wel erg prettig eigenlijk.

Juist die rukkers die er eigenlijk niets van bakken vallen nu meteen door de mand.

Tegen iemand met Man City bijvoorbeeld, met snelle vleugels en spitsen kreeg ik vaak tegendoelpunten, niet omdat hij goed speelde, maar gewoon omdat hij een diepe bal gaf, een speler sneller is dan mijn verdediger, en met een scherpe aanname meteen door kon lopen.
Nu moet je de aanname beter timen, niet te hard inspelen en vooral niet met snelheid tegen de bal lopen.

Stukken beter naar mijn mening!
Ben het hier wel mee eens, maar naar mijn mening werkt het niet zo uiteindelijk. Juist de lange ballen lijken vaak goed aangenomen te worden, en juist de korte paasjes (vooral meerdere achter elkaar, wat in een goeie aanval eigenlijk meestal wel voorkomt) gaan vaak mis! Dus juist lange ballen geven en zo weinig mogelijk afspelen lijkt beter te werken en volgens mij is dat niet realistisch 8)7

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
NickThissen schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 10:21:
[...]

Ben het hier wel mee eens, maar naar mijn mening werkt het niet zo uiteindelijk. Juist de lange ballen lijken vaak goed aangenomen te worden, en juist de korte paasjes (vooral meerdere achter elkaar, wat in een goeie aanval eigenlijk meestal wel voorkomt) gaan vaak mis! Dus juist lange ballen geven en zo weinig mogelijk afspelen lijkt beter te werken en volgens mij is dat niet realistisch 8)7
Ik ben je even kwijt :)

Het voorbeeld dat ik geef (lange ballen, snelle spitsen, goede aanname) werkte op die manier in Fifa12.

Nu niet meer!

Juist goede korte snelle pasjes werkt veel beter dan lange diepe ballen in Fifa 13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Laatst online: 00:18
Je moet wat meer letten op wie je aanspeelt en hoe je de bal aanneemt. Inlopen op een harde strakke pass werkt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
cypher21 schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 10:29:
[...]

Ik ben je even kwijt :)

Het voorbeeld dat ik geef (lange ballen, snelle spitsen, goede aanname) werkte op die manier in Fifa12.

Nu niet meer!

Juist goede korte snelle pasjes werkt veel beter dan lange diepe ballen in Fifa 13
Zo ervaar ik het dus niet. Ja, de aanname van een lange bal door de lucht is lastiger in Fifa 13 vergeleken met Fifa 12 (ik zeg ook absoluut niet dat 12 beter was), maar meestal gaat het wel gewoon goed. Korte paasjes echter gaan na een aantal paasjes veel vaker mis heb ik het idee. De eerste paas gaat meestal wel goed, maar hoe dichter je bij het doel komt hoe vaker het fout gaat. Hoe vaker je een paas geeft hoe meer kans dat het mis gaat. Als de tegenstander een beetje goed kan verdedigen kan het voorkomen dat je op zijn helft een beetje moet rond tikken tot er een gaatje ontstaat, maar dat is dus bijna niet mogelijk want het is gewoon wachten tot een aanname fout gaat en de tegenstander countert.... Terwijl gewoon rustig de bal rond tikken niet zo vaak fout mag gaan. Hard inspelen op iemand die aan het rennen is, ok, kan ik me indenken dat dat af en toe fout gaat (nog steeds te vaak imo), maar gewoon rustige paasjes op mensen die niet eens lopen, zelfs daar gaat het mis, bal stuitert harder van de voet af dan ik hem inspeel... En de tegenstander wacht daar gewoon op want zelf de bal afpakken is te veel risico om een gaatje te laten vallen... Ten mintse, zo komt het op me over. Er lijkt geen voetbal in te zitten, de hele wedstrijd is het gewoon afwachten tot er weer iets mis gaat en daar je voordeel uit halen. Dat vind ik gewoon niet leuk. Random dingen zijn prima, maar het moet gewoon niet te overdreven worden want dat maakt het spel weer minder leuk naar mijn mening.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
Ricloo86 schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 10:00:
Goedemorgen :)

Ben vooral aan het spelen in de career mode, erg leuk (ben pas 72)
heeft iemand nog tips of trics dat het e.a. nog sneller gaat?

Thnx!
NIET? :? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psvjw
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 27-08 15:54
Niet binnen 35 minuten, nee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
psvjw schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 10:38:
[...]

Niet binnen 35 minuten, nee...
Valt dat even tegen!! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
@Slaapje: misschien kun je proberen om in de eerste instantie niet te lopen met de verdedigers van je laatste linie. Dus, neem gewoon een middelvelder, waarmee je degene die de bal heeft achtervolgt. Heb je ook meer mensen die verdedigen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
Het leuke is dat ik het ook wel weet, maar gewoon te koppig ben om het uit te voeren. Inderdaad neem ik dus een verdediger en loop erheen... Ik ga maar eens kijken of ik dat automatisme er uit krijg.

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeka
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 18-09 21:44

jeka

Support your local club.

Gewoon alle verdiensten halen. De hele wedstrijd korte passen geven bijvoorbeeld als dat een doel is. Alleen word het er niet leuker op...

FCG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
jeka schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 11:27:
[...]

Gewoon alle verdiensten halen. De hele wedstrijd korte passen geven bijvoorbeeld als dat een doel is. Alleen word het er niet leuker op...
Nee dat maakt het er idd niet leuker op, maar is wel een mogelijkheid ja.

Sommige vind ik erg lastig te halen, bv volley.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

Even afgezien de online problemen die al wel zijn besproken vermaak ik me weer prima met Seasons. Gister 2,5 potje kunnen spelen en liep soepel. Opstart problemen om Seasons te starten, alles bleef maar disconnecten. Na een router reset liep het beter maar helaas eindigde het 3e potje weer in een Xblox live disconnect. Dus toen heb ik het maar opgegeven :)

Maar verder wel vermaakt.

Als ik het zo neerzet liep het dus niet geheel soepel, maar toch waren de wedstrijden die ik kon spelen wel erg leuk. Ik had ook eindelijk het idee dat ik controle had over de wedstrijd i.t.t. de offline wedstrijden tegen/met vrienden.

[ Voor 23% gewijzigd door Ebayzo op 04-10-2012 12:52 ]

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
@Slaapje: ik heb het in FIFA 12 ook gebruikt. Het helpt best wel goed, alleen vind ik het wel een probleem dat je daardoor meestal alleen maar achter iemand aan zit te lopen,terwijl diegene dan best een afstandschot op het doel kunnen doen.Sommige mensen kunnen dat zo goed, dat ze dan ook daadwerkelijk scoren. Dus, het ligt bij mij ook aan de situatie, wat ik doe. Maar wat misschien een oplossing is, is dat je met een verdediger de man afdekt, waar de tegenstander naar toe wil passen, en met behulp van rb (xbox controller, classic instellingen) laat je een andere verdediger op de man met de bal afstormen. Dan heeft de tegenstander ook geen directe afspeelmogelijkheid en zal hij wat anders moeten verzinnen. Hopelijk hebben je eigen spelers tegen die tijd zelf bedacht dat ze door moeten lopen om te verdedigen en heb je alsnog meer mensen in het strafschopgebied.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
zo heb ik de tegenstanders graag!
AI die met RB aangestuurd wordt is namelijk erg makkelijk uit te spelen :D

ik verdedig iig zelf, met LT + A in de buurt van de aanvaller blijven, en op het juiste moment ingrijpen. Dit is sinds Fifa 12 behoorlijk veranderd, en kennelijk heb ik het aardig onder de knie, krijg bijna geen tegendoelpunten

In Fifa 13 is de AI iig slimmer geworden, want die lopen nu ruimtes dicht, in Fifa 12 koos ik idd vaker voor jouw taktiek omdat anders de verdedigers veel te veel gaten open lieten zodat de bal makkelijk naar een ander gespeeld kon worden, maar een beetje ervaren speler speelt de AI zo uit :(
Blij dat ze dit hebben aangepast iig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
Heb 11 en 12 alleen online gespeeld nu voor het eerst career aan het proberen.

maar hoor steeds meer over season, wat houdt dat eigenlijk in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
@Cyper21: dan speel ik liever niet tegen jou :P RB is in situaties midden op het veld ook meer om de speler naar de bal te lijden. Als diegene er is, dan kun je die persoon wel weer overnemen. Daarnaast is het superchill te gebruiken als iemand via een van de zijkanten de 16 meter in wil lopen. Kun je eerst wat meer mensen in de 16 meter positioneren en daarna de controle van de speler die onder de RB zit overnemen, om de bal zo af te pakken. Maar goed, ik zal eens proberen om met lt en A te gaan verdedigen. Dat gaat blijkbaar sowieso zijn vruchten afwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
AMD1800 schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 13:58:
@Cyper21: dan speel ik liever niet tegen jou :P RB is in situaties midden op het veld ook meer om de speler naar de bal te lijden. Als diegene er is, dan kun je die persoon wel weer overnemen. Daarnaast is het superchill te gebruiken als iemand via een van de zijkanten de 16 meter in wil lopen. Kun je eerst wat meer mensen in de 16 meter positioneren en daarna de controle van de speler die onder de RB zit overnemen, om de bal zo af te pakken. Maar goed, ik zal eens proberen om met lt en A te gaan verdedigen. Dat gaat blijkbaar sowieso zijn vruchten afwerpen
Ja, klopt, zo speelde ik eerst ook, echter wanneer je overschakelt naar de AI speler die met RB bediend werd, verlies je vaak controle, een speler die voluit sprintte houdt ineens in, of die naar beneden loopt gaat ineens een andere richting op, dit is iig erg irritant met verdedigen, en makkelijk voor een aanvaller om door te breken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

cypher21 schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 13:36:
In Fifa 13 is de AI iig slimmer geworden, want die lopen nu ruimtes dicht, in Fifa 12 koos ik idd vaker voor jouw taktiek omdat anders de verdedigers veel te veel gaten open lieten zodat de bal makkelijk naar een ander gespeeld kon worden, maar een beetje ervaren speler speelt de AI zo uit :(
Blij dat ze dit hebben aangepast iig!
Plus dat de AI ook tijdens het spel aanpast qua style, we stonden 3-1 voor met nog 20 minuten, je merkte opeens dat ze als een gek gingen jagen en vol aan de aanval gingen.

Jammer dat het 'ik pass naaar jou, dus jij blijft staan waar je staat en je mag niet bewegen, de tegenstander mag dat wel' principe er nog steeds in hebben zitten :/

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAITii
  • Laatst online: 20:53
Weet iemand hoe je stil kan blijven staan met je speler en dan trucks doet? Dus stil staande scharen zeg maar, of een stil staan nep schot?

Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Laatst online: 25-08-2021
GerbenKwakkel schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 15:18:
Weet iemand hoe je stil kan blijven staan met je speler en dan trucks doet? Dus stil staande scharen zeg maar, of een stil staan nep schot?
Het was altijd gewoon de rechterstick gebruiken. Tenzij dat dit jaar veranderd is (13 nog niet gespeeld).

Nep schot is wat anders, dat is een pass/schot/lob annuleren, doe je met pass knop.

[ Voor 10% gewijzigd door Postius op 04-10-2012 15:26 ]

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAITii
  • Laatst online: 20:53
Nja, ik las hier en daar dat je dus stilstaane trucks kon doen...

Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
Kan ook, linker trigger inhouden en met je rechter stick bewegingen maken. Google doet ook veel goed..

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:09

Koppensneller

winterrrrrr

Over de preorderbonus van 10.000 EAFSC credits: zijn ze bij jullie al bijgeschreven? Ik heb nog steeds alleen de 3.000 punten die ik in het begin kreeg, terwijl ik wel netjes de pre-ordercode heb verzilverd in Origin. Iemand anders ook dat probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet er iemand een ea klachte lijn die we dood kunnen spammen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 14:12:
[...]

Plus dat de AI ook tijdens het spel aanpast qua style, we stonden 3-1 voor met nog 20 minuten, je merkte opeens dat ze als een gek gingen jagen en vol aan de aanval gingen.

Jammer dat het 'ik pass naaar jou, dus jij blijft staan waar je staat en je mag niet bewegen, de tegenstander mag dat wel' principe er nog steeds in hebben zitten :/
Vind ik totaal niet, kwestie van zelf je speler laten komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
@Maartendirk: waarom zou je dat willen? Ik denk niet dat ze daardoor superveel dingen aan het spel gaan aanpassen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordiz15
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 22-03 15:19
Net voor de tigste keer disconnection gekregen tijdens een wedstrijd bij FUT. "Toevallig" altijd bij wedstrijden waar ik tegen een min of meer even sterk team, dik voor sta. 8-3, 5-1 en net weer 4-1 eerste helft.

Heb het nooit gehad als ik eens een keer dik achter sta of als het spannend 2-1 is. Kan ook gelijk weer inloggen en verder spelen. Is het mogelijk om op een of andere manier je tegenstander laten disconnecten? Want vind dit wel heel typisch.

Kan me op zich niet zoveel boeien, kan meestal toch gelijk weer verder, maar m'n DNF factor gaat wel langzaam maar zeker omhoog, krijg geen coins en m'n spelers zijn wel weer conditie en een contractje kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Verwijderd schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 19:19:
[...]

Vind ik totaal niet, kwestie van zelf je speler laten komen
Je mag het vinden, maar je kan gewoon je ventje niet bewegen, weinig kwestie aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supercop7373
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19:41
Bug in de ps3 versie??? Speel in seizoenen 2 wedstrijden tegelijk dwz 1 wedstrijden daadwerkelijk spelen is 2 wedstrijden op papier/stand. Winst levert dus 6 punten op??? Bij verlies heb ik gelijk 2 wedstrijden verloren.

meer mensen hier last van?
Pagina: 1 ... 19 ... 33 Laatste