Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cypher21 schreef op zondag 30 september 2012 @ 23:18:
Ik snap ook alle frustratie niet. Vermaak me prima. Helaas wel 2 vastlopers tijdens FUT, dus de disconnect modifier is weer omlaag gegaan... Mja

En tsja, die rage-quitters zijn easy punten :P
Net ook, ik speelde er een helemaal zoek, was wachten op een doelpunt. Maakt hij een eigen goal na een mooie voorzet van mij, quit :P na 6 minuten spelen.
Ging om het kampioenschap in FUT seasons, was een snelle en makkelijke 5000 coins!
Haha nice, voor welke divisie waren die 5000 coins? Ik zit net in divisie 4, maar ik ben ook echt alle modi door elkaar aan het spelen :P
Vind het alleen beetje 'jammer' dat het level in easfc van 12 doortelt naar 13. Ik heb namelijk fifa 12 vooral op de pc gespeeld en weinig op de ps3, waardoor mijn level dus niet zo hoog was en ik nu nog vrij weinig items kan kopen. Als ik had geweten dat het doortelde had ik wel wat meer op ps3 gespeeld :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-09 13:57
Spam

[ Voor 94% gewijzigd door PWM op 09-10-2012 17:07 ]

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubeo38
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 08:25
Hele weekend aardig kunnen spelen, dus heb er nu al de nodige uren in zitten.
merk wel dat ik eigenlijk Fifa 12 te weinig heb gespeeld om hier een beetje goed te zijn.
vooral online wordt ik regelmatig gewoon ingemaakt, mijn slechte is een 8-2 verlies ofzo.
scoor wel bijna elke wedstrijd, maar verdedigen blijft mijn achilleshiel voorlopig.
maar mijn record blijft dramatisch. mijn enige winstpartij online was een wedstrijd waarin ik 2-0 voorkwam en mijn tegenstander quitte. verder een enkele keer gelijkgespeeld en de rest gewoon verloren.

offline ook wel wat gespeeld maar nog niet zo heel veel. merk dat ik semi-pro redelijk makkelijk aankan.
ik win dan in ieder geval bijna elke wedstrijd.
maar Professional is dan toch weer net een stapje te hoog, voornamelijk omdat ik crappy verdedig.

komende tijd dus nog regelmatig spelen, kijken of ik mijn niveau een beetje kan opkrikken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:18

BM

Moderator Spielerij
Rubeo38 schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 07:58:
Hele weekend aardig kunnen spelen, dus heb er nu al de nodige uren in zitten.
merk wel dat ik eigenlijk Fifa 12 te weinig heb gespeeld om hier een beetje goed te zijn.
vooral online wordt ik regelmatig gewoon ingemaakt, mijn slechte is een 8-2 verlies ofzo.
scoor wel bijna elke wedstrijd, maar verdedigen blijft mijn achilleshiel voorlopig.
maar mijn record blijft dramatisch. mijn enige winstpartij online was een wedstrijd waarin ik 2-0 voorkwam en mijn tegenstander quitte. verder een enkele keer gelijkgespeeld en de rest gewoon verloren.

offline ook wel wat gespeeld maar nog niet zo heel veel. merk dat ik semi-pro redelijk makkelijk aankan.
ik win dan in ieder geval bijna elke wedstrijd.
maar Professional is dan toch weer net een stapje te hoog, voornamelijk omdat ik crappy verdedig.

komende tijd dus nog regelmatig spelen, kijken of ik mijn niveau een beetje kan opkrikken
Ik durf me ook niet online te begeven eigenlijk :p Scoren en aanvallen gaat redelijk, maar vededigen is dramatisch bij me. Ik neem me bij elke nieuwe Fifa weer voor om dat goed te gaan leren, en te gaan leren op manual te spelen, maar toch komt dat er telkens niet van :)

Vooralsnog dus maar lekker offline blijven gamen. Carreer begonnen met PEC Zwolle (is weer eens wat anders dan altijd maar Ajax), en nu na 5 wedstrijden alleen bovenaan in de competitie. 1x gelijk en 4x gewonnen, al moeten de grote teams nog komen :)

Binnenkort mss ook maar eens naar FUT kijken, daar heb ik ook nog nooit serieus wat mee gedaan.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21-09 19:58

Satom

Verzamel ervaringen

Ik heb FIFA 13 ook vrij veel gespeeld dit weekend :) (Ook) nog niet op online gebied begeven, wat ik vandaag denk ik wel even ga proberen! Heb ik ook veel gedaan in FIFA 12.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 21-09 17:02
Ik speel alleen maar online, omdat hier het onvoorspelbare zo goed naar voren komt. Het is wel weer erg wennen vergeleken met FIFA 12, maar dat komt wel goed. Hier merk je goed dat die First touch engine het echt anders maakt. Ik vind het een fantastische toevoeging doordat het nu zeker niet meer zo is dat de lange bal naar voren (wat veel online spelers doen) een goede move is. Het gaat steeds meer en meer naar hoe het spelletje in het echt wordt gespeeld.

Nu moet EA wel snel komen met een Patch voor de online matchmaking, maar dan ben ik tevreden :)

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 07:18

Oxigeon

En zo is dat!

Van het weekend de eerste wedstrijden online gespeeld. Op een "connectie met tegenstander verbroken" voor de wedstrijd verder goed kunnen spelen. Slechtste match tot nu toe heb ik dus ook al gehad. Speelde met Ajax tegen Borusia Monchengladbach (allebei de teams allemaal spelers van 85... zelfs VVV heeft iedereen 85 WTFBBQ, waarom is dit?)stond de eerste helft met 3-1 voor, ik dacht kippetje, dit win ik makkelijk. 2e helft maak ik er mooi 5-1 van tot de tegenstander in de 70e minuut begint met scoren. Maakt me die vetlap er in de blessuretijd 5-6 van.

Moraal van het verhaal: Denk nooit als je met 5-1 voorstaat dit win ik nog makkelijk. Bovenstaande bewijst het tegendeel haha.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouter03
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 19-08-2024
Ikzelf heb ook de nodige problemen ondervonden. Daarom ben ik maar gewoon lekker een carrière begonnen met Heracles. Over een weekje probeer ik het nog wel een keer om online flink aan de slag te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XNL073
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 20-09 15:20
Oxigeon schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 09:20:
Van het weekend de eerste wedstrijden online gespeeld. Op een "connectie met tegenstander verbroken" voor de wedstrijd verder goed kunnen spelen. Slechtste match tot nu toe heb ik dus ook al gehad. Speelde met Ajax tegen Borusia Monchengladbach (allebei de teams allemaal spelers van 85... zelfs VVV heeft iedereen 85 WTFBBQ, waarom is dit?)stond de eerste helft met 3-1 voor, ik dacht kippetje, dit win ik makkelijk. 2e helft maak ik er mooi 5-1 van tot de tegenstander in de 70e minuut begint met scoren. Maakt me die vetlap er in de blessuretijd 5-6 van.

Moraal van het verhaal: Denk nooit als je met 5-1 voorstaat dit win ik nog makkelijk. Bovenstaande bewijst het tegendeel haha.
Dat is gedaan zodat dan alle teams gelijk zijn. Anders krijg je in de online modus alleen teams als Barca, Real en ManU te zien. Nu kunnen mensen ook gerust FC Zwolle pakken om mee te spelen omdat alle spelers hetzelfde zijn en het dus echt neer komt op je eigen vaardigheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @r!k
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17-09 08:51

@r!k

It is I, Leclerq

Ik had gisteren een leuke bug, er werd een wissel aangekondigd en terwijl dat onder in beeld stond drukte ik op start om zelf een wissel toe te gaan passen. Het stukje scherm dat de wissel aankondigde bleef vervolgens de rest van het spel in beeld staan. Dit was op de ps3. Niet heel erg, wel irritant omdat je dus onderin beeld je spelers niet zag lopen omdat die balk ervoor zat.

Verder vind ik fifa 13 een duidelijke verbetering tov 11 en 12. Speelt een stuk lekkerder.

Een hele rij microsoft certificeringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-08 12:07

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Hoe zit het eigenlijk met talenten die debuteren (zoals Sporkslede bij Ajax). Worden die automatisch aan je team toegevoegd via updates of moet je die zelf aanmaken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:12

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

XNL073 schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 09:37:
Dat is gedaan zodat dan alle teams gelijk zijn. Anders krijg je in de online modus alleen teams als Barca, Real en ManU te zien. Nu kunnen mensen ook gerust FC Zwolle pakken om mee te spelen omdat alle spelers hetzelfde zijn en het dus echt neer komt op je eigen vaardigheden
Maar de speciale eigenschappen van de speler worden toch niet geboost? Zoals bal-aanname en aantal sterren van vaardigheid?
@r!k schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 09:38:
Verder vind ik fifa 13 een duidelijke verbetering tov 11 en 12. Speelt een stuk lekkerder.
Persoonlijk hadden ze de gameplay als patch in 12 mogen stoppen, dan was de game an sich al beter dan dat hij nu is. Gameplay is zeker beter, maar de jarenlange bugs zitten er nog steeds in, maar ook de elementen uit Fifa 12 die gewoon niet/amper werkte, werken nu nog amper. Virtual pro is gewoon kapot gemaakt, laadtijden zijn nog erger geworden, taal/nationaliteit is initieel geblokkeerd, geen internetverbinding is geen carriere spelen als je 'huidige spelerselectie' hebt gekozen.

Nog zo'n leuke, ben begonnen bij Port Vale als carriere, vooraf krijg je je doelstellingen (minimaal 6,5, minimaal 1 doelpunt, maximaal 20% schoten/doelpunten). Eerste 3 wedstrijden score ik minimaal 2x per wedstrijd (met 9.2 of hoger als cijfer), helaas schiet ik ook iets té vaak net naast, tegen de keeper of blok van verdediging, na 4de wedstrijd krijg je opeens het bericht dat de resultaten erg tegenvallen (zat op 14% ofzo) en als dit niet beter zou worden, ze mij toch zouden gaan verhuren :/

[ Voor 55% gewijzigd door SinergyX op 01-10-2012 09:54 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijntjuhh
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-05 19:15
Ik werd in FIFA12 helemaal gefrustreerd/raged van tackles op de bal die ineens overtredingen zijn. En het zit er nog gwn in. Zo langzamerhand beetje zat aan het worden van FIFA. Ik heb liever dat ze de grootste bug eruit halen dan dat ze 'first touch control' oid erin zetten.

De bugs en glitches met de impact engine zitten er ook nog steeds in. Ze verdienen bakken met geld daar bij EA en dan kun je niet ff wat meer tijd besteden aan de grootste bugs :/

EDIT: vergeten te vertellen. Ik speelde gister een online wedstrijd en er werd een overtreding gemaakt op een speler van mij, zo'n beetje rond de middenlijn. Wat dacht je? Ik kreeg een penalty :/

[ Voor 17% gewijzigd door martijntjuhh op 01-10-2012 10:01 ]

Het is bedoening, niet bedoeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teupje
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 25-02 14:13
teupje schreef op zondag 30 september 2012 @ 21:09:
Weet iemand hoe de stats vewerkt worden in de interactive World cup mode online?
Als ik bijvoorbeeld een wedstrijd wint dan komt er in het overzicht bijvoorbeeld te staan:
W 2\G 0 \V0 , telt een winstpartij als 2?
Stel dat ik er 1 win en 1 verlies staat hij bijvoorbeeld zo: W 2\G 0 \V2

Iemand enig idee?

Op de PS3 btw
Iemand idee? Of hetzelfde 'probleem'?

http://steamcommunity.com/id/teupje/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Wat me gister trouwens wel opviel is dat de Kinect opties een eigen willetje lijken te hebben. Kreeg in mijn carreer 2 keer een mailtje van 'de directie' dat ik mijn taalgebruik tijdens wedstrijden wat moest matigen. Dat terwijl ik precies niks gezegt had :p

Kinect optie maar uitgezet verder, mijn engels accent lijkt ie toch niet te verstaan, dus dan voegt het ook niet zoveel toe. Hooguit een boos management :p

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 18-09 11:15
@r!k schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 09:38:
Ik had gisteren een leuke bug, er werd een wissel aangekondigd en terwijl dat onder in beeld stond drukte ik op start om zelf een wissel toe te gaan passen. Het stukje scherm dat de wissel aankondigde bleef vervolgens de rest van het spel in beeld staan. Dit was op de ps3. Niet heel erg, wel irritant omdat je dus onderin beeld je spelers niet zag lopen omdat die balk ervoor zat.

Ik had een soortgelijk probleem, ik deed tijdens Seasons 1 wissel en mijn tegenstander wisselde 2 man. Vervolgens staan er langs de zijlijn 2 mannetjes in het oranje (ik speelde met NL) klaar om in te vallen en 1 Belg stond aan de zijkant.

FIFA 13 op de PS3 barst van de bugs, ik hoorde gemengde feedback hiero maar je kan daar gewoon niet omheen. Ga maar eens Seasons proberen te spelen en je weet waar ik over praat :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qequero
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 20-02-2023
Ekfad schreef op zondag 30 september 2012 @ 13:09:
[...]

Ik weet niet hoe vaak je games speelt maar enige tijd geleden werd er gemeld dat bepaalde oudere types de nieuwe formaten niet kunnen lezen, bellen naar microsoft en uitleggen (hou je typenr en serienr bij de hand) en met wat geluk krijg je een nieuwe opgestuurd. (er werd toen aangegeven dat microsoft alle toestellen met het probleem kosteloos wisselt)
heb je hier toevallig het bericht nog van? ik heb namelijk af en toe last van dat hij vast loopt en mijn xbox is toch een first generation. Kan wel een nieuwe speler gebruiken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Is er trouwens al een GoT Club voor de online VP spelers? Kwam hem nog niet tegen toen ik zocht op de PS3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Oxigeon schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 11:20:
Is er trouwens al een GoT Club voor de online VP spelers? Kwam hem nog niet tegen toen ik zocht op de PS3
Ik heb een profclub, momenteel zijn er 4 leden waarvan 2 heel erg actief. Ik dus en een vriend.

Als je wilt, kun je bij mij komen, stuur maar een berichtje dan.

Naam van de profclub : Prove U Pro

Mijn PSN : Kalax3.

See you on the field ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

iPodKiller schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 11:24:
[...]

Ik heb een profclub, momenteel zijn er 4 leden waarvan 2 heel erg actief. Ik dus en een vriend.

Als je wilt, kun je bij mij komen, stuur maar een berichtje dan.

Naam van de profclub : Prove U Pro

Mijn PSN : Kalax3.

See you on the field ;)
Ik zal me vanavond even afmelden. Heb gisteren F1 2012 gekregen maar zal even kijken dat ik me ook eventjes bij de profclub aanmeld dan heb ik dat in elk geval al gedaan.
EDIT: Jullie spelen met headset?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Oxigeon schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 11:34:
[...]

Ik zal me vanavond even afmelden. Heb gisteren F1 2012 gekregen maar zal even kijken dat ik me ook eventjes bij de profclub aanmeld dan heb ik dat in elk geval al gedaan.
EDIT: Jullie spelen met headset?
Ja wij spelen met headset, dat is wel zo handig. Als het goed is gaan wij in de avond clubs doen.

Ik zal straks als ik thuiskom even kijken of ik de uitnodiging heb ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:16
Vlassie1980 schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 11:10:
[...]
FIFA 13 op de PS3 barst van de bugs, ik hoorde gemengde feedback hiero maar je kan daar gewoon niet omheen. Ga maar eens Seasons proberen te spelen en je weet waar ik over praat :')
Bij een vriend van me op de PS3 gespeeld. Het menu en de opstellingen (spelers wisselen enz) gaat zo erg traag, dat het niet meer acceptabel is. Je moet vaak genoeg 3 keer op de knop duwen om een speler geselecteerd te krijgen, dan met horten en stoten naar beneden en dan de speler selecteren die je ervoor wilt wisselen.

Ook is het laden te traag. Zo zijn de simulaties in carrieremodus zo langzaam, dat je rustig effe koffie kan zetten voordat je weer een wedstrijd kan spelen. En dan niet te spreken over de berichten die je continue krijgt: Rossi wil weg, rossi heeft heimwee, rossi wil toch blijven.... En niet dat dat ergens in een klein berichtje staat, nee, je krijgt die steeds als popup in beeld.

Tijdens het spelen van de wedstrijden gaat alles goed, maar de rest is allemaal veelste traag. Anderen met dezelfde ervaringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 21-09 19:02
Gisteren uit een hoekschop met een omhaal in de kruising gescoord :) Jammer genoeg had ik niet precies door hoe je de replay op de juiste manier kon saven dus heb ik nu alleen het juichen opgeslagen :p

Bij de bekerwinst was er gelukkig weer wel een feestje op het veld te zien (miste ik bij league winst)

Het was al een keer gevraagd , maar weet iemand of je in de manager carrière de kalender met nieuwsfeitjes kan overslaan of iig kan versnellen ? Je zit zo lang te wachten af en toe door wedstrijden heen. Wil gewoon naar de volgende matchday met de hoognodige dingen vlak voor de wedstrijd.

En degene die bedacht heeft dat je een animatie extra moet krijgen bij het wisselen van een speler moeten ze aan de hoogste boom ophangen ! (figuurlijk ;) ) Elke keer 5 sec naar een speler kijken voor hij gewisseld wordt lijkt niet zo'n probleem , maar na 50 wedstrijden heb ik het wel gezien. Maakt ook niet uit dat ze het doen , maar zorg dan dat je het tenminste kan wegdrukken.

Toch kan ik weer niet wachten om vanaaf aan het 2e seizoen te beginnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 01:03
ninc schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 12:01:
[...]

Bij een vriend van me op de PS3 gespeeld. Het menu en de opstellingen (spelers wisselen enz) gaat zo erg traag, dat het niet meer acceptabel is. Je moet vaak genoeg 3 keer op de knop duwen om een speler geselecteerd te krijgen, dan met horten en stoten naar beneden en dan de speler selecteren die je ervoor wilt wisselen.

Ook is het laden te traag. Zo zijn de simulaties in carrieremodus zo langzaam, dat je rustig effe koffie kan zetten voordat je weer een wedstrijd kan spelen. En dan niet te spreken over de berichten die je continue krijgt: Rossi wil weg, rossi heeft heimwee, rossi wil toch blijven.... En niet dat dat ergens in een klein berichtje staat, nee, je krijgt die steeds als popup in beeld.

Tijdens het spelen van de wedstrijden gaat alles goed, maar de rest is allemaal veelste traag. Anderen met dezelfde ervaringen?
FIFA wordt met iedere versie trager en trager inderdaad. Voordat je de menustructuur door bent.. pff.
Het is niet even snel een wedstrijd spelen. Sowieso, vóórdat je uberhaupt in het menu zit na het opstarten van de game...

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ninc schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 12:01:
[...]
Ben ik met je eens. Laadtijden zijn inderdaad veel te lang en in de menu's lijkt er ook een soort lag te zitten.
Verder lijkt het alsof tijdens sommige skillgames, in ieder geval bij mij, de fps erg laag is. Het loopt niet allemaal soepel. Hier heb ik in wedstrijden overigens geen/minder last van.

Het wordt sowieso tijd voor nieuwe consoles, laadtijden in fifa 12 op m'n pc, die toch ook al zeker 5 jaar oud is, gaan stukken sneller dan op de PS3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Verwijderd schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 12:22:
[...]

Ben ik met je eens. Laadtijden zijn inderdaad veel te lang en in de menu's lijkt er ook een soort lag te zitten.
Verder lijkt het alsof tijdens sommige skillgames, in ieder geval bij mij, de fps erg laag is. Het loopt niet allemaal soepel. Hier heb ik in wedstrijden overigens geen/minder last van.

Het wordt sowieso tijd voor nieuwe consoles, laadtijden in fifa 12 op m'n pc, die toch ook al zeker 5 jaar oud is, gaan stukken sneller dan op de PS3.
Ik heb de demo ook op mijn pc gespeeld, daar zit een SSD in dus dat laden gaat retesnel. De originele heb ik voor de PS3 en ik kan soms echt een bakkie pleur gaan zetten voordat alles geladen is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:16
Vlassie1980 schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 12:40:
[...]

Ik heb de demo ook op mijn pc gespeeld, daar zit een SSD in dus dat laden gaat retesnel. De originele heb ik voor de PS3 en ik kan soms echt een bakkie pleur gaan zetten voordat alles geladen is....
Maar zouden patches dit dus nog gaan verbeteren of niet? Dat niemand erachter komt van: Goh, de menus gaan zo traag op de PS3 en Xbox, zullen we dat gaan verbeteren? Naah, dan kopen ze de pc versie maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ninc schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 12:48:
[...]

Maar zouden patches dit dus nog gaan verbeteren of niet? Dat niemand erachter komt van: Goh, de menus gaan zo traag op de PS3 en Xbox, zullen we dat gaan verbeteren? Naah, dan kopen ze de pc versie maar.
Ze hebben hun geld al verdiend, dus de kans is klein dat ze het zullen verbeteren :P Natuurlijk is het de vraag of dat op de huidige consoles mogelijk is, maar feit is dat fifa extreme laadtijden heeft, iets wat bij andere games toch minder opvalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
  • Nu online
Ik had begrepen dat er ook 2v2 seasons zou komen. Ik kan die optie alleen nergens vinden. Weet iemand of dit ook op de PC zit?

Steam: Sneggel Origin: Waus82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Nu online

Player1S

Probably out in the dark

Iemand trouwens ervaring met FIFA 13 en Kinect?? Begreep dat het spel nu ook op je woorden let dus als jij commentaar geeft, geeft de scheids je een standje. Iemand dit al opgemerkt?

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Verwijderd schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 12:51:
[...]

Ze hebben hun geld al verdiend, dus de kans is klein dat ze het zullen verbeteren :P Natuurlijk is het de vraag of dat op de huidige consoles mogelijk is, maar feit is dat fifa extreme laadtijden heeft, iets wat bij andere games toch minder opvalt.
Iedereen ervaart het natuurlijk anders ,maar ik heb op de Xbox niet het idee dat de menu's zo langzaam zijn. Vanaf het moment dat ik in het menu aankom tot ik het bv. mijn carrière heb opgestart en aan het spelen ben zit niet meer dan 2 minuten tussen. (inclusief de tijd dat ik mijn opstelling even check)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAITii
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 21-09 20:53
Beakzz schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 13:15:
[...]

Iedereen ervaart het natuurlijk anders ,maar ik heb op de Xbox niet het idee dat de menu's zo langzaam zijn. Vanaf het moment dat ik in het menu aankom tot ik het bv. mijn carrière heb opgestart en aan het spelen ben zit niet meer dan 2 minuten tussen. (inclusief de tijd dat ik mijn opstelling even check)
Haha, *grinnik, grinnik*. Dat gaat op de meeste PC's van deze tijd toch wel anders, even vanuit mijn eigen PC uitgaande (met SSD uiteraard). Vanuit het menu tot aan een wedstrijd in de carriere valt binnen 45 seconden wel te doen, inclusief dat je de opstelling checkt. Ik merk eigenlijk helemaal geen laadtijden met offline spelmodi's. Het gaat allemaal vloeiend in 1 lijn door. Zonder laadtijden.

Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Nu online

Player1S

Probably out in the dark

Heb FIFA 13 nog niet maar tot en met 12 was het simuleren tot de volgende wedstrijd vele malen trager tijdens de transfer window dan er buiten.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Laatst online: 01-11-2024
L1nt schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 13:27:
Heb FIFA 13 nog niet maar tot en met 12 was het simuleren tot de volgende wedstrijd vele malen trager tijdens de transfer window dan er buiten.
dus?

Logisch toch. Alle transfers moeten gesimuleerd worden

edit, heb de xbox versie, vind de laadtijden reuze meevallen, iig sneller dan Fifa12. Heb het spel wel geinstalleerd, maar goed.

Pc is idd iets sneller, mja, ikspeel dit soort spellen liever op de bank voor de tv met een controller. (ieder zijn eigen ding natuurlijk!)

[ Voor 30% gewijzigd door cypher21 op 01-10-2012 13:29 ]

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
GerbenKwakkel schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 13:21:
[...]

Haha, *grinnik, grinnik*. Dat gaat op de meeste PC's van deze tijd toch wel anders, even vanuit mijn eigen PC uitgaande (met SSD uiteraard). Vanuit het menu tot aan een wedstrijd in de carriere valt binnen 45 seconden wel te doen, inclusief dat je de opstelling checkt. Ik merk eigenlijk helemaal geen laadtijden met offline spelmodi's. Het gaat allemaal vloeiend in 1 lijn door. Zonder laadtijden.
Dat zeg ik ...iedereen ervaart het anders. Speel al jaren niet meer op mijn pc (terwijl ik wel een snelle heb staan voor andere zaken) dus misschien ben ik niet meer anders gewend. Heb iig niet het gevoel dat ik zit te wachten en zou het moeten timen om precies te kunnen zeggen hoelang het is.

Het enige wat me irriteert is dat hij een paar seconden na het kiezen van carrière vraagt of ik echt wil doorgaan terwijl ik net in het spel kom dus dat wel duidelijk zou mogen zijn :p Maar ik zal vanaaf de stopwatch er eens opzetten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwins1984
  • Registratie: Juni 2005
Beakzz schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 13:15:
[...]

Zelf heb ik de xbox360 versie en vind alle menu's snel werken en het inladen van wedstrijden duurt ook niet lang. Het enige wat altijd traag is, is het opstarten van de game...dat kan volgens mij een stuk sneller.

Heb verder wel een aantal vastlopers bij mijn xbox360 versie in een zeer korte tijd achter elkaar.

@Oxigeon: Hehe bekend probleem, tegen het eind even wat minder consentratie en met een beetje pech krijg je nog enkele goals tegen in zeer korte tijd.

PSN: Edwin1984 -- Steam: edwin1984 -- Xbox live: Edwins1984 -- uPlay: edwin_1984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAITii
Edwins1984 schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 13:31:
[...]

Zelf heb ik de xbox360 versie en vind alle menu's snel werken en het inladen van wedstrijden duurt ook niet lang. Het enige wat altijd traag is, is het opstarten van de game...dat kan volgens mij een stuk sneller.

Heb verder wel een aantal vastlopers bij mijn xbox360 versie in een zeer korte tijd achter elkaar.

@Oxigeon: Hehe bekend probleem, tegen het eind even wat minder consentratie en met een beetje pech krijg je nog enkele goals tegen in zeer korte tijd.
Ja het is ook maar net wat je gewend bent. Ik rijd nog in een Toyota Starlet uit '98. Ik mis niks terwijl andere mensen in dure auto's rijden en mij uitlachen, achja 't is maar wat je bent gewend. Als ik een Xbox had zou ik het ook op Xbox spelen vanwege de grotere community tegenover de PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
nou nou, om nu een xbox met een starlet uit '98 te vergelijken :P

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08:21
cypher21 schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 13:41:
nou nou, om nu een xbox met een starlet uit '98 te vergelijken :P
Klopt, die zijn betrouwbaar.

Overigens vandaag ook FIFA 13 besteld voor de 360 bij Amazon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reloader
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12-09 17:33
Ontwikkelen speler stats zich nog? als je dus speelt met speler A word die naar een tijdje beter of niet ?, overigens is fifa13 wel een hele stap als je vanaf fifa 11 af komt :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07:27

Koppensneller

winterrrrrr

Reloader schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 13:57:
Ontwikkelen speler stats zich nog? als je dus speelt met speler A word die naar een tijdje beter of niet ?, overigens is fifa13 wel een hele stap als je vanaf fifa 11 af komt :O
In de career-mode gebeurt dat ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reloader
danku :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
L1nt schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 13:04:
Iemand trouwens ervaring met FIFA 13 en Kinect?? Begreep dat het spel nu ook op je woorden let dus als jij commentaar geeft, geeft de scheids je een standje. Iemand dit al opgemerkt?
Ik merk dat de commentatoren af en toe een opmerking maken, en je baas geeft je in carreer mode op je flikker. :p

Jammer alleen dat ik niks zei, en dat Kinect dus geluiden oppikt die niet van mij zijn maar waarschijnlijk door de game zelf gemaakt worden. Heb ook al gehad dat het subs menu automatisch opende.

Heb de hele optie maar uitgezet, op deze manier is ie nutteloos :)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:10

Phydomir

Dennis

Ik ben heel blij met Fifa 13 t.o.v. 12 maar een ding is achteruit gegaan. Het commentaar sluit vaak heel slecht aan op wat er gebeurd. Hierbij heb ik het over het Engelse commentaar.

* Een keeper die de wedstrijd van zijn leven speelt vangt een simpele bal waarna er wordt verteld dat zijn wedstrijd tot nu toe heel slecht was maar dat dit een goede redding was.
* Een kopbal op doel waarbij wordt gesproken over een schot op doel die hij goed op de slof nam.

En zo zijn er nog wat situaties waarbij het niet echt klopt. Dat viel mij in 12 in ieder geval een stuk minder op.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reloader
het commentaar kan nog wel een patch gebruiken ja, ook het noemen van het verkeerde team etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouter03
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 19-08-2024
Dat van die kopbal die wordt gezien als schot was ook in al 12. Volgens mij heeft dat er altijd al in gezeten :P
Heb ook wel eens gehad dat ik 4-0 voor stond met rust en dat er werd gesproken over een generale repetitie, en dat het afwachten zou worden wat de tweede helft ging bieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er al wat leuke (actieve) online Virtual Pro teams hier op Tweakers? voor de ps3? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Phydomir schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 14:06:
Ik ben heel blij met Fifa 13 t.o.v. 12 maar een ding is achteruit gegaan. Het commentaar sluit vaak heel slecht aan op wat er gebeurd. Hierbij heb ik het over het Engelse commentaar.

* Een keeper die de wedstrijd van zijn leven speelt vangt een simpele bal waarna er wordt verteld dat zijn wedstrijd tot nu toe heel slecht was maar dat dit een goede redding was.
* Een kopbal op doel waarbij wordt gesproken over een schot op doel die hij goed op de slof nam.

En zo zijn er nog wat situaties waarbij het niet echt klopt. Dat viel mij in 12 in ieder geval een stuk minder op.
Gisteren had ik 1 schot op doel, toen vertelde de commentator dat die keeper al tig moeilijke reddingen had verricht :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickjehh
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 15-09 16:55
Ach, het commentaar is altijd al dramatisch slecht geweest. Ik heb het zo vaak gehad met FIFA 12 als het met rust nog 0-0 of gelijk stond. Er wordt dan altijd gezegd dat de tussenstand een terechte weerspiegeling is van de verhoudingen op het veld terwijl ik zo vaak bijvoorbeeld 7 schoten op doel heb tegenover 1 voor de tegenstander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Nu online

Player1S

Probably out in the dark

BM schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 14:01:
[...]

Ik merk dat de commentatoren af en toe een opmerking maken, en je baas geeft je in carreer mode op je flikker. :p

Jammer alleen dat ik niks zei, en dat Kinect dus geluiden oppikt die niet van mij zijn maar waarschijnlijk door de game zelf gemaakt worden. Heb ook al gehad dat het subs menu automatisch opende.

Heb de hele optie maar uitgezet, op deze manier is ie nutteloos :)
De scheids scheld ik toch altijd uit voor Luinge. Snapt FIFA niet maar is gewoon wel de slechtste scheids ooit dus eigenlijk de grofste belediging ooit :+
Phydomir schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 14:06:

Ik baal altijd dat ze een verhaaltje beginnen over een club of speler en dan onderbroken worden door een kans of goal en vervolgens dat verhaal niet afmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeka
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 18-09 21:44

jeka

Support your local club.

Of terwijl je 1-0 voor staat zeggen ze dat het een saai gelijkspel is....
Sowieso moet je het niet op Nederlands zetten..

FCG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Ik vind de keepers trouwens veel loslaten. Weinig ballen hebben ze klem.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickjehh
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 15-09 16:55
Mars18 schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 14:49:
Speel je met een eredivisieclub? Dan hebben ze het wel erg realistisch gebouwd dit keer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwins1984
  • Registratie: Juni 2005
STIMPPYYY schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 13:44:
[...]

Klopt, die zijn betrouwbaar.
:D :D
jeka schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 14:31:
Of terwijl je 1-0 voor staat zeggen ze dat het een saai gelijkspel is....
Sowieso moet je het niet op Nederlands zetten..
Of dat je hoort dat de keeper er goed bijzat terwijl hij de verkeerde hoek in duikt ... :+

[ Voor 5% gewijzigd door Edwins1984 op 01-10-2012 14:55 ]

PSN: Edwin1984 -- Steam: edwin1984 -- Xbox live: Edwins1984 -- uPlay: edwin_1984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Was net even de spelers in m'n trade pile aan het veilen, en het viel me op dat als ik de speler naar voren haalde om de prijs in te stellen en daadwerkelijk te veilen, elke keer de muziek in fifa even stottert? Was me nooit eerder opgevallen, maar zijn er mensen die hier ook last van hebben?

(Misschien ligt het aan mijn PS3?)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2012 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BenJG
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 13-09 22:19
Verwijderd schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 14:27:
Zijn er al wat leuke (actieve) online Virtual Pro teams hier op Tweakers? voor de ps3? :D
Vroeg ik mij ook af.. was zelfs verrast toen ik er hier niks over zag! ;(
(ook PS3 hier - Legitemy070)

[ Voor 5% gewijzigd door BenJG op 01-10-2012 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Mars18 schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 14:49:
Klopt, het viel me ook al op. Afstandschoten gaan ook vaak via de keeper het doel in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAITii
tweaker2010 schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 15:04:
[...]

Klopt, het viel me ook al op. Afstandschoten gaan ook vaak via de keeper het doel in.
Dit viel mij ook op, maar niet alleen bij afstandschoten. Dit geld ook bij penalty's.

Bij kopballen dichtbij blijven keepers vaak genoeg domweg staan. Met andere woorden ze zijn kansloos. Aan de ene kan realistisch... aan de andere kant baal ik er wel eens van, dan denk ik: die bal had je gewoon kunnen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

Verwijderd schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 14:27:
BenJG schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 15:00:
Vroeg ik mij ook af.. was zelfs verrast toen ik er hier niks over zag! ;(
(ook PS3 hier - Legitemy070)
Vorig jaar bij FIFA12 is er nooit een actieve GoT club ontstaan. De actieve PS3 club spelers die er op GoT zijn, zitten bij een van de 3 clubs die min of meer bestaan uit spelers van de GoT Club van FIFA10 en 11. Geen 1 van de 3 is op zoek, dus behoefte aan een club topic was er denk ik niet.
Het staat je natuurlijk vrij om zelf een GoT Club op te richten, misschien is er dit jaar weer wat meer aanwas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iChaos
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08:41

iChaos

It's Lupus.

Dat commentaar...heb het maar snel op Engels gezet zodat het lijkt alsof het inhoudelijk is terwijl ik er geen aandacht aan schenk. Beter dan die zaken als:

"de scheids besluit mee te spelen", "ooooh die keeper, hij graait die bal gewoon weg" (ben even vergeten welke FIFA dit was). Nee, doe dan iets als "Interessant feit over Petr Cech is dat hij...". Zorg dat dat commentaar meer doet dan vaste acties gebruiken voor je commentaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tumtum100
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 07:36
Liggen de servers van Fifa 13 eruit op de PC versie??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Nee maar wat verrassend... ik probeer Seasons te spelen en zit weer eens vast in de Arena :')

PS3 hiero..

Game beeindigen --> Wilt u de game beeindigen --> Ja --> PS3 menu --> FIFA wederom starten --> Onzinnig geblaat over een Moov die ik niet heb en ook niet wil hebben --> Engels selecteren want bij EA hebben ze een plaat voor hun kop en niemand bij die prutsers die maar het briljante idee heeft om dat in te kunnen stellen onder Mijn FIFA ofzo... --> Daarna op Start moeten drukken --> Checking connection --> EA servers are not available at this time. Please try again later. --> Fijn, misschien zijn ze wakker geworden en gaan ze eindelijk die prut aanpakken, beetje jammer dat dat nou net tijdens mijn gaming tijden moet maar goed....

Oh ja.... Waarom telkens die melding dat er een autosave optie in zit? Bij een normaal spel kan je dat eenmalig lezen en vervolgens een vinkje zetten dat je die melding niet meer wilt zien. Maar ja het is FIFA dus wordt je doodgegooid met die meldingen :')

Zo, dat is er uit!

[ Voor 96% gewijzigd door Vlassie1980 op 01-10-2012 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scheeve
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 17-09 11:02
tumtum100 schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 21:17:
Liggen de servers van Fifa 13 eruit op de PC versie??
Bij mij wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Gister veel tegen een vriend gespeeld. Afstandschoten gaan er zo vaak in. Je hoeft maar te schieten van randje 16 met een Ronaldo, Essien, Alonso, Rooney en hij zit.

[ Voor 4% gewijzigd door Mars18 op 02-10-2012 08:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
Als het goed is is er een maintenance update geweest vannacht waar onder andere de matchmaking van seasons is aangepakt. Hopelijk werkt het nu soepeler en is er minder lag.

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

SR8 schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 15:31:
[...]

[...]

Vorig jaar bij FIFA12 is er nooit een actieve GoT club ontstaan. De actieve PS3 club spelers die er op GoT zijn, zitten bij een van de 3 clubs die min of meer bestaan uit spelers van de GoT Club van FIFA10 en 11. Geen 1 van de 3 is op zoek, dus behoefte aan een club topic was er denk ik niet.
Het staat je natuurlijk vrij om zelf een GoT Club op te richten, misschien is er dit jaar weer wat meer aanwas.
Deze vraag heb ik ook gesteld gisteren. Karax3 hier van tweakers had zijn eigen VP team. Karax3 heb ik dan ook in mijn vriendenlijst toegevoegd. Zal vanavond zijn club joinen zodat ik eens wat wedstrijden mee kan doen. Want online zonder enige tacktiek wat sommige gasten doen gaat mijn zin van over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frye
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 18-09 12:42
Gisteren naar gamemania geweest voor de nieuwe PS3 + FIFA 13.
Helaas was deze al weer uitverkocht.

Iemand een idee wanneer deze weer binnen zullen komen. In gamemania (belgie) wisten ze het niet goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teupje
Online werkt het echt nog niet goed,tenminste de stats...
Als ik bijvoorbeeld een wedstrijd wint dan komt er in het overzicht bijvoorbeeld te staan:
Dit gebeurd elke online optie. Op de EA fora gekeken en daar word geopperd om het zenden van statistics uit te zetten, als tijdelijke oplossing. Maar bij mij werkt dat ook niet.

Al met al erger ik me aan dit punt, gister ook weer 2x gespeeld tegen me broertje online, 2x gelijk en dan staan er 4 punten ipv 2 en bij wedstrijdhistorie zie je 4 wedstrijden staan..

Iemand enig idee?

Op de PS3 btw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
Op de Xbox gaat dit wel goed.

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

teupje schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 10:21:
Online werkt het echt nog niet goed,tenminste de stats...
Dit gebeurd elke online optie. Op de EA fora gekeken en daar word geopperd om het zenden van statistics uit te zetten, als tijdelijke oplossing. Maar bij mij werkt dat ook niet.

Al met al erger ik me aan dit punt, gister ook weer 2x gespeeld tegen me broertje online, 2x gelijk en dan staan er 4 punten ipv 2 en bij wedstrijdhistorie zie je 4 wedstrijden staan..

Iemand enig idee?

Op de PS3 btw
Ik heb hier ook helemaal geen last van (PS3). Aantal online matches gespeeld. Heb het ook even nagekeken na de reacties van sommige hier. 2 wedstrijden gespeeld, nog 8 wedstrijden kan ik dan spelen. 1 gewonnen en 1 verloren. Klopt als een bus bij mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubidotnl
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 01-06-2022
Weet iemand welke versie van FIFA 13 je koopt in de PSN Store? Is dit de standaard of de UE versie? Via Google krijg ik namelijk geen eenduidig antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJH
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-07 00:54

DJH

Vlassie1980 schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 21:27:
Nee maar wat verrassend... ik probeer Seasons te spelen en zit weer eens vast in de Arena :')

PS3 hiero..

Game beeindigen --> Wilt u de game beeindigen --> Ja --> PS3 menu --> FIFA wederom starten --> Onzinnig geblaat over een Moov die ik niet heb en ook niet wil hebben --> Engels selecteren want bij EA hebben ze een plaat voor hun kop en niemand bij die prutsers die maar het briljante idee heeft om dat in te kunnen stellen onder Mijn FIFA ofzo... --> Daarna op Start moeten drukken --> Checking connection --> EA servers are not available at this time. Please try again later. --> Fijn, misschien zijn ze wakker geworden en gaan ze eindelijk die prut aanpakken, beetje jammer dat dat nou net tijdens mijn gaming tijden moet maar goed....

Oh ja.... Waarom telkens die melding dat er een autosave optie in zit? Bij een normaal spel kan je dat eenmalig lezen en vervolgens een vinkje zetten dat je die melding niet meer wilt zien. Maar ja het is FIFA dus wordt je doodgegooid met die meldingen :')

Zo, dat is er uit!
Net als elke keer aan het begin de melding welke persoonlijke gegevens je wilt laden. Klik je erop, krijg je nogmaals de vraag of je het zeker weet met de cursor standaard op 'annuleren'... Je formatteerd geen f*cking harde schrijf of wel. Of quiten bij een oefenpot, staat de cursor standaard op 'opnieuw beginnen'.

Allemaal van die kleine onhandige meuk. (zo dat is er ook uit :D) (leuk spel verder)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teupje
Raar zeg, hoe kan dat nou dan zo verschillen op de PS3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twammo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-08 15:09

Twammo

PSN: rtwouda

Wordt je savegame van de Career in de cloud opgeslagen? Ik kon gisteravond niet mijn career loaden omdat de servers niet bereikbaar waren. Als dit zo is, kan ik dit aanpassen zodat ik ook verder kan met mijn career als de servers van EA er weer eens uit liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Twammo schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 11:48:
Wordt je savegame van de Career in de cloud opgeslagen? Ik kon gisteravond niet mijn career loaden omdat de servers niet bereikbaar waren. Als dit zo is, kan ik dit aanpassen zodat ik ook verder kan met mijn career als de servers van EA er weer eens uit liggen.
Ze worden eerst lokaal opgeslagen en daarna gesynced. Je kon waarschijnlijk je career niet starten omdat je in hebt gesteld dat hij de real-time stats (weet niet precies hoe dit in-game heet) aan hebt. Hiervoor moet hij voordat je weer start eerst het een en ander downloaden.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twammo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-08 15:09

Twammo

PSN: rtwouda

Phydomir schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 11:55:
[...]

Ze worden eerst lokaal opgeslagen en daarna gesynced. Je kon waarschijnlijk je career niet starten omdat je in hebt gesteld dat hij de real-time stats (weet niet precies hoe dit in-game heet) aan hebt. Hiervoor moet hij voordat je weer start eerst het een en ander downloaden.
Klopt, heb ingesteld bij het eerste scherm wat je krijgt als je een nieuwe carriere start, dat hij de nieuwste teams opstellingen etc. gebruikt. Dat zou inderdaad het probleem kunnen zijn. Bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijmeus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 08-12-2023
Gister op de PC gekocht en gelijk bij de Dixons een Xbox360 controller voor windows erbij gehaald.
Toffe game, speelt erg lekker en de animaties lijken echt menselijk (bijv. het volleren van een bal).

Van t weekend nieuwe pc gebouwd en helaas maakte de voeding een raar geluid, dus die vandaag opgestuurd.. waardoor ik niet kan spelen komende dagen ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

DJH schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 11:16:
[...]

Net als elke keer aan het begin de melding welke persoonlijke gegevens je wilt laden. Klik je erop, krijg je nogmaals de vraag of je het zeker weet met de cursor standaard op 'annuleren'... Je formatteerd geen f*cking harde schrijf of wel. Of quiten bij een oefenpot, staat de cursor standaard op 'opnieuw beginnen'.

Allemaal van die kleine onhandige meuk. (zo dat is er ook uit :D) (leuk spel verder)
Nog irritanter, default staat de cursor op create new profil ipv het enige aanmaakte profile.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartburg
  • Laatst online: 07:54
Gister kon ik niet inloggen op EAS kon wel online tegen andere spelen hadden meer daar last van?
pc versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-05 23:52

shameblaster

BB4E^Cons

Is het in de carriere mode mogelijk om je eigen speler te wijzigen.
Ik ben nu een spits maar wil aan de verdediging werken om hem beter te krijgen.
Kan ik de speler geen middenvelder of verdediger maken?

Cons:::BB4E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLoldebroek
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12-08 08:42
bartburg schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 12:22:
Gister kon ik niet inloggen op EAS kon wel online tegen andere spelen hadden meer daar last van?
pc versie
Het lag er gisteravond inderdaad 'even ' uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

shameblaster schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 12:35:
Is het in de carriere mode mogelijk om je eigen speler te wijzigen.
Ik ben nu een spits maar wil aan de verdediging werken om hem beter te krijgen.
Kan ik de speler geen middenvelder of verdediger maken?
Als je in de carrière naar "My Pro" gaat kun je die gewoon aanpassen. Als je dan je positie wisselt zal je daar worden opgesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exterminator
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 21-09 16:17
Ik dacht laatst hier in 't topic een site te zijn tegen gekomen met een spelerslijst met hun groei mogelijkheden etc. Het is niet fifa fanatic maar een andere, iemand enig idee? Kan 'm namelijk niet meer terug vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-05 23:52

shameblaster

BB4E^Cons

Phydomir schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 12:57:
[...]

Als je in de carrière naar "My Pro" gaat kun je die gewoon aanpassen. Als je dan je positie wisselt zal je daar worden opgesteld.
In fifa12 kon dit, ik zie dit onder fifa13 niet staan.
Als je naar my pro gaat/ bewerken is er geen optie voor de positie

Cons:::BB4E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

shameblaster schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 13:16:
[...]

In fifa12 kon dit, ik zie dit onder fifa13 niet staan.
Als je naar my pro gaat/ bewerken is er geen optie voor de positie
Oh. Ik ging er vanuit dat het hetzelfde was als in 12 :+

Ik heb in de EAS FC store wel iets zien staan van "edit carreer pro". Dat zou je nog eens kunnen proberen.

[ Voor 15% gewijzigd door Phydomir op 02-10-2012 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qequero
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 20-02-2023
Exterminator schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 13:02:
Ik dacht laatst hier in 't topic een site te zijn tegen gekomen met een spelerslijst met hun groei mogelijkheden etc. Het is niet fifa fanatic maar een andere, iemand enig idee? Kan 'm namelijk niet meer terug vinden.
sofifa.com ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bekse
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 29-05 17:43
Iemand een idee hoe ik het Nederlandse commentaar wijzig in Engels?
Die optie is grijs bij mij in het spel, kan dus niks anders kiezen dan NL. :(

Edit: heb dus wel commentaar maar de enige optie is Nederlands. Verschrikkelijk....

[ Voor 22% gewijzigd door Bekse op 02-10-2012 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Bekse schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 15:29:

Edit: heb dus wel commentaar maar de enige optie is Nederlands. Verschrikkelijk....
Daar is een apart topic voor: FIFA 13 - PC - Geen commentaar? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bekse
Gevonden, bedankt. Eens kijken of het werkt!

Werkt super!

[ Voor 15% gewijzigd door Bekse op 02-10-2012 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bekse schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 15:29:
-antwoord is al gegeven-

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 02-10-2012 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibidem
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-08 14:55
Stom vraagje wellicht maar ik speelde laatst op de PS3 van mijn maatje luttele uren Fifa 13. Daar vond ik de balaanname, voorzetten en schieten veel moeilijker. Er ging namelijk nogal wat tijd (seconden) overheen voordat je kon schieten e.d. Voorzetten waren moeilijker.

Thuis scoorde ik met Fifa 13 binnen no time op Pro al 5 goals met Ajax tegen Real Madrid (als ze dat morgen nou 's doen ben ik gelukkig :))

Is dit een bepaalde instelling? Zo ja, waar vind ik dit :?

..::System Specs::..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit met een groot probleem ik heb een team aangemaakt in CC maar na het 1 maal succesvol te downloaden krijg ik volgende error: "fout bij downloaden content van gebruikers". Ik vind dit nergens op internet terug?!
Wie kan mij helpen? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bekse
Iemand een leuke bron voor 128x128 afbeeldingen?
Maatje van me en ik maken altijd onze eigen competitie met zo'n 36 zelfgemaakte teams. Normaal alleen in PES maar we zijn om naar FIFA. Nu moeten dus al onze 36 eigen teams opnieuw aangemaakt worden. Ik ben daarom op zoek naar voorgebakken logo's van 128x128 pixels omdat ik niet goed snap hoe ik dit zelf maak.

Alle ideeën, tips en sites zijn welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baatje
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-02-2024
- Na Fifa 11 is Fifa 13 weer de 1e die ik heb op de PS3. Nu zal ik wel heel dom zijn, maar waar kan ik in het begin menu nu gewoon een oefenwedstrijd kiezen?????

Edit: eindelijk gevonden. Wat een belachelijke menu structuur zeg.

- En ja hoor ligt dit aan mij? Na een tijdje kon ik dan de selecties bijwerken via een update. Vervolgens start ik een nieuwe carriere zie ik bijvoorbeeld VD Wiel weer bij Ajax....

Edit 2: Ook dit inmiddels gevonden pffffffffffff

[ Voor 50% gewijzigd door Baatje op 02-10-2012 19:32 ]

Fear leads to anger, anger leeds to hate, hate leeds to suffering....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• afca123
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-12-2024

afca123

PSN Blasterus15

[b][message=39033697,noline]

Edit: eindelijk gevonden. Wat een belachelijke menu structuur zeg.
Pff echt he, Kan veel dingen niet meer vinden. Zoals dat je een prof kunt aanmaken en mee kunt spelen. Normaal kon je die dan gebruiken in managers mode. Maar daar zie ik hem niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
  • Laatst online: 23:24
bij fifa12 was er een patch, om bijv BWIN bij Real Madrid op shirt te hebben, ook als je Nederlands kiest in begin.

Weet iemand wat k moet aanpassen?

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Echt... Ik heb zonet een potje FIWC gespeeld en zit nu WEER vast in die Arena tijdens het laden van het tweede potje. Ik heb die Arena inmiddels al meer gezien dan dat ik een fatsoenlijk potje online kan spelen. Hoe moeilijk kan dit zijn man?

Enige mogelijkheid om eruit te komen is de game af te sluiten en mijn PS3 opnieuw op te starten, dat duurt weer freaking 5 minuten!

Zitten die gasten bij EA heel de dag de Donald Duck te lezen ofzo? Dan ga ik daar ff lekker solliciteren, lekker veel geld betaald krijgen door halfbakken cr4p op te leveren.

Vorig jaar heb ik FIFA 12 gekocht toen hij in de aanbieding was, dus zeg maar een half jaar na de release. Toen was ik nog verstandig en kocht ik PES tijdens de release. Dit jaar tijdens de release FIFA gekocht, wat een spijt heb ik zeg...

[ Voor 9% gewijzigd door Vlassie1980 op 02-10-2012 21:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

SuperVeloce schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 21:07:
bij fifa12 was er een patch, om bijv BWIN bij Real Madrid op shirt te hebben, ook als je Nederlands kiest in begin.

Weet iemand wat k moet aanpassen?
Ik heb onderstaande op Soccergaming gevonden:
Create rna.ini and use this code for removing the restrictions

// Remove betting and alcohol restrictions in some countries for kits
[KIT_LOCALE_LOC1]
KIT_OFFSET = 20
COUNTRY = ZZ
[KIT_LOCALE_LOC2]
KIT_OFFSET = 40
COUNTRY = ZZ
[KIT_LOCALE_LOC3]
KIT_OFFSET = 60
COUNTRY = ZZ
[]
Succes! ;)

[ Voor 36% gewijzigd door tweaker2010 op 02-10-2012 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Bekse schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 16:57:
Iemand een leuke bron voor 128x128 afbeeldingen?
Maatje van me en ik maken altijd onze eigen competitie met zo'n 36 zelfgemaakte teams. Normaal alleen in PES maar we zijn om naar FIFA. Nu moeten dus al onze 36 eigen teams opnieuw aangemaakt worden. Ik ben daarom op zoek naar voorgebakken logo's van 128x128 pixels omdat ik niet goed snap hoe ik dit zelf maak.

Alle ideeën, tips en sites zijn welkom!
http://www.iconarchive.com/search?q=ajax+amsterdam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

knip EA, hun moeten hun knipservers fixen man!

9 van de 10 keer 'tegenstander heeft de wedstrijd verlaten' als ik bij seizoenen een wedstrijd wil starten.

Meestal wacht je 100minuten in de arena, dan moet ik mezelf afmelden om weer terug bij de menu's te komen.

Of soms als die klaar is met laden, Tegenstander heeft de wedstrijd verlaten.

Daarnet had ik nog 3 wedstrijden over , ik hoefde nog maar 1 wedstrijd te winnen om zeker te zijn van promotie naar divisie 6, ik won deze heerlijk, de tegenstander ging rage quitten. Ga terug naar de menu's, ik heb mijn 3 punten niet gekregen? WTF?

knip EA, ga je servers fixen voordat je games uitbrengt. knip

Het gebruik van scheldwoorden is niet nodig om je frustaties te uiten op het forum en wordt ook niet gewenst.

[ Voor 12% gewijzigd door psychoclown op 03-10-2012 11:11 ]

Pagina: 1 ... 18 ... 33 Laatste