Vrijdag heb ik 'm in huis gehaald. Vind zelf virtuele prof het leukst dus gelijk ook maar mee begonnen. 9 uurtjes zitten spelen en voelde goed, geen klachten eigenlijk. Soms doet die AI wel is raar, maar dat doe ik ook, dusja. Gisteren nog een uurtje of 5 gespeeld en ben nog steeds heel erg tevreden.
Toen ik begon werd ik uitgeleend aan een andere club (Aarhus Gf) en daar speel ik nu tot dat ik goed genoeg ben om terug te gaan. Zat eerst even gek te kijken want had hier helemaal geen zin in, maar als je niet gaat kom je bij je club toch niet aan spelen toe. Eerste wat me ook opviel is dat als je niet in de basis staat, het spel alleen nog maar kan simuleren. Ik vind het zelf niet boeiend om met een heel team te spelen dus ik simeerde in '12 ook, maar nu moet je dus echt.
Je ziet ook de voorselecties etc voorbij komen van je nationale elftal. Als je goed genoeg bent word je vanaf je 18e opgeroepen, verrassend vond ik ook om opgeroepen te zijn en dan niet in de basis te staan. Zijn van die dingetjes die ik niet verwacht, maar wel geinig vind.
Ook heb ik het gevoel dat teamspelen nog belangrijker is. Voor solo acties zie ik niet altijd m'n score omhoog gaan, terwijl je met goed samenspel (ookal lukt de aanval niet) goeie punten krijgt.
De skillsgames tussendoor zijn ook wel leuk, daar probeer ik eigenlijk zo lang mogelijk over te doen. Niet de eerste keer gelijk voor goud maar alleen de doelstelling halen, dan kan je de volgende keer zilver doen etc.
Het enige waar ik af en toe op vastloop is de bal aannemen, is eigenlijk een kwestie van wennen. Geeft aan de andere kant wel voldoening als je een voorzet vraagt, je de bal op de borst krijgt en 'm er daarna inschiet alsof je van Persie bent