Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nix_R
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 01-05 14:56
Fifa13 UT trolled mij echt hard!
Steeds als ik 2-0 of 3-0 voorsta loopt mijn PS3 vast en moet ik de console uitzetten.
Iemand anders ook last van ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10-10 17:56
Ben ik net ff lekker online aan het winnen met Seasons op mijn PS3... 79e minuut en mijn Playstation Network verbinding knalt eruit :@

Krijg ik natuurlijk weer een 3-0 nederlaag aan mijn broek terwijl ik er niks aan kan doen :(
Edit: gelukkig, mijn connectie probleem zorgde niet voor een nederlaag, match was niet afgemaakt :)

[ Voor 18% gewijzigd door Vlassie1980 op 28-09-2012 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slico
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10-10 13:24
Heeft iedereen gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

goosche schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 20:13:
Virtual pro hebben ze echt verpest vinden jullie niet?
Jup, denk dat ik Fifa13 aanzienlijk minder zal spelen dan 12.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nix_R
@Vlassie
Ja ik heb er ook last van heb nu me 7de DNF te pakken ik stop er even mee dit heeft geen zin het kost alleen maar contracten en je krijgt minder munten in de toekomst als je wel wint!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 10:33
Haha moest net nog een geblesseerde speler wisselen nadat de wedstrijd al was afgefloten :)

Zijn er nog mensen die manager mode spelen ? Ik win nu zelfs te makkelijk op professional terwijl ik in Fifa 12 met heel veel moeite af en toe won. Dat voelde lekker toen ik van semi-pro naar pro overschakelde , maar nu begin ik al tegen bv. Ajax te winnen met 4-0.

Zou het kunnen dat als je het niveau hoger zet tijden een carrière het niet omhoog gaat ? Heb namelijk echt het idee dat ik niet meer moeite met winnen heb sinds ik het niveau hoger heb gezet (of ik word heel snel beter :p )

Het zou echt te gek voor woorden zijn als ik naar wereldklasse moet gaan overschakelen , want zo goed ben ik niet (speel trouwens met Vitesse)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lee245
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 09:33
Beakzz schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 22:20:
Haha moest net nog een geblesseerde speler wisselen nadat de wedstrijd al was afgefloten :)

Zijn er nog mensen die manager mode spelen ? Ik win nu zelfs te makkelijk op professional terwijl ik in Fifa 12 met heel veel moeite af en toe won. Dat voelde lekker toen ik van semi-pro naar pro overschakelde , maar nu begin ik al tegen bv. Ajax te winnen met 4-0.

Zou het kunnen dat als je het niveau hoger zet tijden een carrière het niet omhoog gaat ? Heb namelijk echt het idee dat ik niet meer moeite met winnen heb sinds ik het niveau hoger heb gezet (of ik word heel snel beter :p )

Het zou echt te gek voor woorden zijn als ik naar wereldklasse moet gaan overschakelen , want zo goed ben ik niet (speel trouwens met Vitesse)
Yep, speel ook career mode. Geen idee of het niveau wisselen wel of geen invloed heb aangezien ik constant op legendary speel.

Net constant tegen een vriend City - Barca gespeelt (hij met City) en daarbij nog een aardige goal gemaakt.

Deed me een beetje denken aan deze goal, ook van Fàbregas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
LOL, net met Seasons met 15-0 gewonnen tegen een knakker, op het laatst ging hij nog maar even 6 eigen doelpunten maken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lip
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Lip

De professionele prutser

Bij mij loopt FIFA 13 ten opzichte van FIFA12 echt slecht.
Mijn game HTPC RIG

Intel C2D E8400 @ 3.0Ghz
2GB werkgeheugen
Amd/Ati Radeon HD5770 850/1200 @ 1000/1250 met Hypermemory geactiveerd (hoe schakel ik dit uit?) Ati Tray Tools werkt niet, volgens CCC blijft Hypermemory geactiveerd nadat ik dit uitschakel in Ati Tray Tools.
Laatste final stuurprogramma geinstalleerd

Spel instellingen :
D3DOverrider.exe draait meer op de achtergrond met de volgende instellingen : Force Triple buffering, Force VSync, Application detection level, allemaal geprobeerd.

Fifa setup 13:
1280x800 Volledig scherm
Rendering : Heel laag
MSAA : uit
Frame rate : Vastg. op 60 fps en geen limit geprobeerd
Wachten op Vsync aan
Aero uit

't vreemde is dat FIFA 12 met de bovenstaande instellingen wel vloeiend werkt, en goed weg speelt. Fraps geeft in FIFA 12 60fps aan.
Fraps meet eveneens in Fifa 13 60fps, en toch loopt het allemaal net niet, in een oefenwedstrijd korte passen geven van de bal op eigen helft tegen de CPU loopt gewoon slecht, en hakkelig.
Verder moet ik iedere keer wanneer ik Fifa13 restart, opnieuw mijn productcode invoeren.

Heeft iemand nog een idee hoe ik die hypermemory kan uitschakelen in het register van windows 7 32bit versie?
Of ontkom ik niet aan een nieuw systeem? (dit stel ik liever uit)

Beter geluid voor iedereen! Zo doe je dat!!! Vergeet je niet een +3 te geven? Bedankt voor het lezen. Flat frequency response EQUALS real music!!! EQUALS Sonic clarity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiswat
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12:26
Zucht loopt FIFA wéér "vast". Inmiddels al de 3de keer dat ie niet meer reageert op input in carriere. (XBOX) Pff, met FIFA 12 nooit gezeik gehad.

[ Voor 4% gewijzigd door tiswat op 28-09-2012 23:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb fifa 13 nu gekocht via origin digitale download hij staat op bestelling ingediend.
Nu wachten totdat ik hem kan downloaden, de volgende keer doe ik het niet weer via paypal maar ideal dat gaat vlotter. Wel mail gehad dat ik hem betaalt heb.

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:03
goosche schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 20:13:
Virtual pro hebben ze echt verpest vinden jullie niet?
Zeer zeker eens.

Jumpman in "[Multi] Fifa 13"

Ze hadden de Virtual Pro (VP) er in moeten laten op de oude manier, met als enig verschil de VP op de EA servers bewaard wordt, zodat editten van de file niet mogelijk/veel minder mogelijk is.

[ Voor 145% gewijzigd door Jumpman op 29-09-2012 00:07 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Jumpman schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 00:03:
[...]

Zeer zeker eens.

Jumpman in "[Multi] Fifa 13"

Ze hadden de Virtual Pro (VP) er in moeten laten op de oude manier, met als enig verschil de VP op de EA servers bewaard wordt, zodat editten van de file niet mogelijk/veel minder mogelijk is.
Ja, zo te zien kun je je eigen prof niet meer in de arena gebruiken? :S

En ja, waarom slaan ze die VP niet gewoon online op. EA logic..

Verwijderd

Ik vind het juist vet gedaan nu met VP.
Je gaat niet meer zo snel omhoog ( ik zit nu op 22% ) en de wedstrijden bevallen me ook goed. Binnenkort me eigen club oprichten met wat vrienden en shinen maar :D

• Ashy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12-10 09:33
Ik hoop dat jullie mij van advies kunnen voorzien, ik wil fifa 13 ook aanschaffen, maar ik weet niet zeker voor welk platform. Ik heb een prima pc staan, maar ook een PS3. Ik wil het graag online gaan spelen. Ik heb zo'n vermoeden, of dit terecht is weet ik niet, dat de community op de PC, online, een stuk kleiner is dan op de ps3. Kan iemand hier wat zinnigs over zeggen?

• Lee245
  • Laatst online: 09:33
Ashy schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 09:51:
Ik hoop dat jullie mij van advies kunnen voorzien, ik wil fifa 13 ook aanschaffen, maar ik weet niet zeker voor welk platform. Ik heb een prima pc staan, maar ook een PS3. Ik wil het graag online gaan spelen. Ik heb zo'n vermoeden, of dit terecht is weet ik niet, dat de community op de PC, online, een stuk kleiner is dan op de ps3. Kan iemand hier wat zinnigs over zeggen?
Die is ook een stuk kleiner, maar nog steeds groot genoeg om niet elke keer tegen dezelfde mensen te spelen. Als je veel FUT speelt zou ik voor de PS3 gaan, aangezien de markt daar een stuk groter is.

• w4rguy
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-05 12:23

w4rguy

Team Manager NAB Racing

Ik heb hem zelf voor de Ps3 gekocht en heb ook een game-pc staan. Op de PS3 heb ik nooit last van framedrops en als mijn pc opnieuw is geinstalleerd heb ik gewoon nog mijn savefiles en dergelijke, op mijn PS3 :P

All-Round nerd | iRacing Profiel

Verwijderd

Ik had hem gekocht met origin via paypal maar kon hem niet downloaden, toen heb ik naar de ea telefoon gebeld en die hebben er voor gezorgd dat ik nu kan gamen.
Ik had zeker al wel betaald netjes bewijs ontvongen maar geen game.

Nu opgelost.

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 03-10 12:41
Hij speelt lekker zeg. Heb helaas alleen nog maar offline kunnen spelen op de xbox 360.

Wat ik wel vind tegenvallen zijn de rosters, van der wiel nog bij Ajax? Kom op...
En GEEN Nou Camp :(

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• afca123
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-12-2024

afca123

PSN Blasterus15

Huh? Kan je niet meer de mode speel als prof spelen? Dat je een eigen speler kunt aanmaken en bij een club kan voetballen die je in het spel beter moet maken op uitdagingen te voldoen? Is dit eruit gehaald?

[ Voor 3% gewijzigd door afca123 op 29-09-2012 12:10 ]

• Ruben0s
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12-10 19:08
Hebben meer mensen last van dat FIFA blijft hangen op een zwart scherm bij season mode als hij een tegenstander heeft gevonden? Bij mij is dit in bijna 50% van de gevallen zo. Ik speel op de PC.

Verwijderd

Mars18 schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 12:03:
Hij speelt lekker zeg. Heb helaas alleen nog maar offline kunnen spelen op de xbox 360.

Wat ik wel vind tegenvallen zijn de rosters, van der wiel nog bij Ajax? Kom op...
En GEEN Nou Camp :(
Bij dat match of the day gebeuren zat Van der wiel niet bij PSG. Maar toen ik 1on1 ging tegen een vriend, speelde hij met PSG en MET van der wiel..

Verwijderd

afca123 schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 12:07:
Huh? Kan je niet meer de mode speel als prof spelen? Dat je een eigen speler kunt aanmaken en bij een club kan voetballen die je in het spel beter moet maken op uitdagingen te voldoen? Is dit eruit gehaald?
Online prof clubs, daar kan je speler aanmaken en dan online meedoen met wedstrijden, zo wordt je beter.

• afca123

afca123

PSN Blasterus15

Verwijderd schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 12:32:
[...]

Online prof clubs, daar kan je speler aanmaken en dan online meedoen met wedstrijden, zo wordt je beter.
Kan je die speler dan niet meer in carriere modus gebruiken?

Verwijderd

afca123 schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 12:33:
[...]

Kan je die speler dan niet meer in carriere modus gebruiken?
Ze zijn van elkaar gescheiden, je hebt volgens mij een speler voor offline ( carrière ) en 1 online voor clubs.
Maar dat weet ik niet helemaal zeker, ik speel alleen online.

• afca123

afca123

PSN Blasterus15

Verwijderd schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 12:37:
[...]

Ze zijn van elkaar gescheiden, je hebt volgens mij een speler voor offline ( carrière ) en 1 online voor clubs.
Maar dat weet ik niet helemaal zeker, ik speel alleen online.
Ik kan nergens (maak mijn eigen speler aan) vinden? Waar kan ik die speler aanmaken dan?

Verwijderd

afca123 schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 12:40:
[...]

Ik kan nergens (maak mijn eigen speler aan) vinden? Waar kan ik die speler aanmaken dan?
bij online profclubs

• SuperVeloce
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 00:04
5x seasons, 5x verloren... nice

ook irritant, lang hange in scherm speler vs keeper.. en er niet uit kunnen..

[ Voor 57% gewijzigd door SuperVeloce op 29-09-2012 12:48 ]

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw

• dunn0w
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 04-10 09:03
Iemand problemen met season mode? Als je een tegenstander gevonden hebt dan ga je naar de arena, vervolgens wordt de wedstrijd geladen en dan is de verbinding verbroken.

• sjakie1945
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 04-04 12:59
Voor de mensen die met een toetsenbord spelen, zijn de controls een beetje handig? Ik zit namelijk te denken om fifa 13 aan te schaffen maar ik wil wel weten of ik een fatsoenlijke dribbel kan inzetten met toetsenbord, en af en toe een trucje is ook wel leuk.

Is dit gemakkelijk of niet?

• soccerroos
  • Laatst online: 10-05-2022
Hebben meer mensen last van dat de keeper bijna geen 1 bal vast kan houden terwijl de tegenstander redding naar redding maakt ?

• Bananenspin
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-08 15:52

Bananenspin

Omdat het kan

sjakie1945 schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 14:24:
Voor de mensen die met een toetsenbord spelen, zijn de controls een beetje handig? Ik zit namelijk te denken om fifa 13 aan te schaffen maar ik wil wel weten of ik een fatsoenlijke dribbel kan inzetten met toetsenbord, en af en toe een trucje is ook wel leuk.

Is dit gemakkelijk of niet?
Ik zou voor een paar tientjes een controller kopen, heb je veel meer plezier van! En is niet alleen te gebruiken bij FIFA ik gebruik het bij zoveel multiplatform games.

HOI.

• sjakie1945
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 04-04 12:59
Bananenspin schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 14:37:
[...]

Ik zou voor een paar tientjes een controller kopen, heb je veel meer plezier van! En is niet alleen te gebruiken bij FIFA ik gebruik het bij zoveel multiplatform games.
Dat is het probleem.. ik KAN gewoon niet met een controller spelen :P is me echt nooit gelukt!

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

afca123 schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 12:07:
Career Mode --> Player Career. Daar maak je een offline versie van je VP aan. Eerst krijg je de standaard vragen, welke club en dan op welk speelniveau enz. Dan wordt gevraagd of je een bestaande speler van die club wil 'besturen' of een eigen speler wil aanmaken met gameface.
Grootste punt van kritiek, je kan je VP alleen in die carrière gebruiken. Dus hij is verder niet in het spel te vinden via Team Management oid. Je kan hem dus niet in de Arena gebruiken of met losse wedstrijden tegen vrienden of via een Manager Career.

• cypher21
  • Laatst online: 01-11-2024
sjakie1945 schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 14:38:
[...]

Dat is het probleem.. ik KAN gewoon niet met een controller spelen :P is me echt nooit gelukt!
tsja, ieder zijn ding. Naar mijn mening kun je fifa beter niet met toetsenbord spelen, je gaat het afleggen tegen de mensen die met een controller spelen

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

• SuperVeloce
ik gebruik de Logitech F310

Afbeeldingslocatie: http://www.logitech.com/assets/32855/4/logitech-gamepad-f310.png

merk wel dat ik nog veel moet oefenen online

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw

• indopride7
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 16-08-2022
iemand die zin heeft om een potje online te spelen op de pc? voeg me toe IndoPride7

[ Voor 5% gewijzigd door indopride7 op 29-09-2012 17:09 ]

• indopride7
ik kan niet meer online spelen op de pc elke x als die de selecties gaat laden sluit het spel af...

• bakakaizoku
  • Laatst online: 12-10 02:30
Ik heb een issue met m'n squadfiles lijkt wel. Sommige teams (een heleboel eigenlijk) missen allemaal spelers, waardoor m'n ps3 crashed als ik of tegen zo'n team moet, of wanneer ik dat team zelf selecteer. Ik moet hem dan echt met de hand uitzetten, controller werkt dan ook niet meer.

Is er een manier om de online rosters opnieuw te downloaden op de PS3?

PSN: bakakaizoku - WoW: Thiccblonde (GM of Phoenix Ascension) @ Twisting-Nether

• tweaker2010
  • Laatst online: 12-10 01:52

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Vraagje: heeft iemand creation centre al gebruikt in FIFA 13? Ik kom alleen maar teams en spelers tegen voor vorige FIFA versies. Zou graag de Turkse Super Lig toevoegen als dat kan.

• Rubeo38
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 06-10 15:27
SuperVeloce schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 15:36:
ik gebruik de Logitech F310

[afbeelding]

merk wel dat ik nog veel moet oefenen online
ik gebruik al jaaaren deze:
Afbeeldingslocatie: http://ic.tweakimg.net/ext/i/productsurvey/5607/4057.jpg

heerlijk ding, reageert prima.
en ook ik moet nog veel oefenen :D

• indopride7
indopride7 schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 17:27:
ik kan niet meer online spelen op de pc elke x als die de selecties gaat laden sluit het spel af...
hebben nog meer mensen hier last van op de pc kan al een paar uur niet meer spelen.. :(

• Ruben0s
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12-10 19:08
Weet iemand of het ook mogelijk is om met season mode als Ajax zijnde tegen teams te spelen zoals Barcalona? Op dit moment speel ik alleen maar tegen HSV, West Ham en een paar portugese ploegjes. Vond het bij FIFA 11 altijd zo leuk om met Ajax te winnen van veel betere teams, maar nu word je geplaatst tegen teams die even veel sterren hebben en dat is rete saai. Win nu zowat alle potjes met 5 doelpunten verschil of mensen disconnecten :P

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

indopride7 schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 19:40:
[...]
hebben nog meer mensen hier last van op de pc kan al een paar uur niet meer spelen.. :(
Volgens Twitter zou dat kunnen kloppen:
EA SPORTS FIFA‏@EASPORTSFIFA
#FIFA13 online service is now down for maintenance to address the #FUT auction house issue. Downtime: 1.5hrs.

• SR8
  • Niet online

SR8

bakakaizoku schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 18:10:
Ik heb een issue met m'n squadfiles lijkt wel. Sommige teams (een heleboel eigenlijk) missen allemaal spelers, waardoor m'n ps3 crashed als ik of tegen zo'n team moet, of wanneer ik dat team zelf selecteer. Ik moet hem dan echt met de hand uitzetten, controller werkt dan ook niet meer.

Is er een manier om de online rosters opnieuw te downloaden op de PS3?
Customise FIFA --> Edit teams --> Change squads --> Reset all squads.
En dan Download updates doen.

• Kluutmaran
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-08 21:45
Ruben0s schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 19:48:
Weet iemand of het ook mogelijk is om met season mode als Ajax zijnde tegen teams te spelen zoals Barcalona? Op dit moment speel ik alleen maar tegen HSV, West Ham en een paar portugese ploegjes. Vond het bij FIFA 11 altijd zo leuk om met Ajax te winnen van veel betere teams, maar nu word je geplaatst tegen teams die even veel sterren hebben en dat is rete saai. Win nu zowat alle potjes met 5 doelpunten verschil of mensen disconnecten :P
Was in FIFA 12 ook al zo. Nu is het beter omdat niet iedereen met saaie teams gaat spelen. Als je met Ajax sterkere teams wilt verslaan moet je Ajax verzamelen in FUT en dan Gold toernooien gaan spelen.

• Vlassie1980
Als ik online ga op mijn PS3 dan heb ik heel veel disconnects, meer mensen die daar ook last van hebben?

WTF? Ik selecteer Chelsea en zie allemaal spelers van Manchester United staan bij de opstelling, geen wonder dat ik dan problemen heb.

Ik selecteerde eerder op de avond Liverpool, vervolgens kwam ik in de Arena waar je 1 op 1 tegen de keeper moet, speel ik opeens met Hulk van Zenit Sint Petersburg, gaat lekker EA :P

[ Voor 60% gewijzigd door Vlassie1980 op 29-09-2012 21:05 ]

• bakakaizoku
  • Laatst online: 12-10 02:30
SR8 schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 19:56:
[...]

Customise FIFA --> Edit teams --> Change squads --> Reset all squads.
En dan Download updates doen.
Ik had het al opgelost door m'n squadfile te verwijderen, maar bedankt :)
Vlassie1980 schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 21:01:
WTF? Ik selecteer Chelsea en zie allemaal spelers van Manchester United staan bij de opstelling, geen wonder dat ik dan problemen heb.
Dat was in 2012 ook wel eens het geval, maar dat zou uiteindelijk als het spel begint opgelost moeten zijn. Je kan alleen ff niet vooraf wisselen..

PSN: bakakaizoku - WoW: Thiccblonde (GM of Phoenix Ascension) @ Twisting-Nether

• SuperVeloce
WvanVliet-7 , add en speel tegen mij als je wilt winnen :P

5x seasons, 5x verloren 0-2 -0-4 0-7 enzo.. pff haha
eerste paar min, denk ik kans te maken, heb ik kansen en dan lopen ze over me heen
me verdediging is slecht :(
ik speel met Real Madrid

Verwijderd

Ik speel dit jaar Fifa 13 op de pc en ik moet zeggen, de overstap van controller naar keyboard is echt wennen!

• Beakzz
Vanmiddag kreeg ik een bod van 17.5 miljoen voor Boni (Vitesse) van Barcelona en dacht laat ik 25 miljoen vragen ( 3 miljoen boven het fifa advies) en hoppa verkocht. Kan ik weer lekker inkopen.

Ondertussen ook manager van Belgie. Zit er weer helemaal in :)

• Rubeo38
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 06-10 15:27
SuperVeloce schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 21:28:
WvanVliet-7 , add en speel tegen mij als je wilt winnen :P

5x seasons, 5x verloren 0-2 -0-4 0-7 enzo.. pff haha
eerste paar min, denk ik kans te maken, heb ik kansen en dan lopen ze over me heen
me verdediging is slecht :(
ik speel met Real Madrid
zowel in FUT als in seasons nog niet kunnen winnen, speel vandaag wel een paar keer gelijk, dus dat geeft weer iets vertrouwen.
maar het is nog een lange weg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
  • Laatst online: 10-05-2022
Zo mijn club is overgenomen door een rijke stinkaard heb nu 50 mil extra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Weet iemand hoe je in het Matchday Menu screenshots kan maken in FIFA? Met Snagit lukt het me niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12:17

Koppensneller

winterrrrrr

soccerroos schreef op zondag 30 september 2012 @ 00:02:
Zo mijn club is overgenomen door een rijke stinkaard heb nu 50 mil extra
Heb je dat gekocht in de Catalog, of gebeurt het ook wel eens vanzelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w4rguy
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-05 12:23

w4rguy

Team Manager NAB Racing

ligt het aan mij, of is het moeilijker geworden om van een afstand te scoren? Ik heb het idee alsof verdedigers er steeds vaker goed voor springen..

All-Round nerd | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Laatst online: 11:03
w4rguy schreef op zondag 30 september 2012 @ 01:12:
ligt het aan mij, of is het moeilijker geworden om van een afstand te scoren? Ik heb het idee alsof verdedigers er steeds vaker goed voor springen..
Hmmm, ik denk aan jou. Ik heb juist moeite met de korte ballen van dichtbij, de afstandsschoten gaan weer veel makkelijker als in FIFA 2010.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Nou ik schiet bijna alles met een korte bal er in en af en toe een kopbal , maar van veraf raak ik meestal ook een verdediger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11:34

MsG

Forumzwerver

Verwijderd schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 23:32:
Ik speel dit jaar Fifa 13 op de pc en ik moet zeggen, de overstap van controller naar keyboard is echt wennen!
Ik zou aanraden gewoon even een Xbox 360 controller te halen. Dat is veel fijner, zeker met analoge dingen bij het schieten. Daarnaast kan je dan ook heel makkelijk meespelen als je bij anderen over de vloer komt met een console.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
  • Laatst online: 09:42
Vrijdag heb ik 'm in huis gehaald. Vind zelf virtuele prof het leukst dus gelijk ook maar mee begonnen. 9 uurtjes zitten spelen en voelde goed, geen klachten eigenlijk. Soms doet die AI wel is raar, maar dat doe ik ook, dusja. Gisteren nog een uurtje of 5 gespeeld en ben nog steeds heel erg tevreden.

Toen ik begon werd ik uitgeleend aan een andere club (Aarhus Gf) en daar speel ik nu tot dat ik goed genoeg ben om terug te gaan. Zat eerst even gek te kijken want had hier helemaal geen zin in, maar als je niet gaat kom je bij je club toch niet aan spelen toe. Eerste wat me ook opviel is dat als je niet in de basis staat, het spel alleen nog maar kan simuleren. Ik vind het zelf niet boeiend om met een heel team te spelen dus ik simeerde in '12 ook, maar nu moet je dus echt.

Je ziet ook de voorselecties etc voorbij komen van je nationale elftal. Als je goed genoeg bent word je vanaf je 18e opgeroepen, verrassend vond ik ook om opgeroepen te zijn en dan niet in de basis te staan. Zijn van die dingetjes die ik niet verwacht, maar wel geinig vind.

Ook heb ik het gevoel dat teamspelen nog belangrijker is. Voor solo acties zie ik niet altijd m'n score omhoog gaan, terwijl je met goed samenspel (ookal lukt de aanval niet) goeie punten krijgt.

De skillsgames tussendoor zijn ook wel leuk, daar probeer ik eigenlijk zo lang mogelijk over te doen. Niet de eerste keer gelijk voor goud maar alleen de doelstelling halen, dan kan je de volgende keer zilver doen etc.

Het enige waar ik af en toe op vastloop is de bal aannemen, is eigenlijk een kwestie van wennen. Geeft aan de andere kant wel voldoening als je een voorzet vraagt, je de bal op de borst krijgt en 'm er daarna inschiet alsof je van Persie bent :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb van de week fifa 13 gekregen en daarbij zat natuurlijk de online pass!! nadat ik deze had ingevult wou ik eindelijk weer achter ultimate team alleen ik kan nu wel op ultimate team komen maar ik kan geen online wedstrijden spelen omdat ik niet een online pass heb ingevuld geeft hij aan!! ik kan ook wel op de veilinglijsten komen het enige wat ik nu online niet kan zijn de wedstrijden spelen!! wie kan mij met dit probleem helpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08:24
Je kunt volgens mij echt veel beter met een controller spelen. Ik vind de xbox 360 controller heel fijn hiervoor, maar ja, iedereen zijn eigen voorkeur natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
  • Laatst online: 09:42
Verwijderd schreef op zondag 30 september 2012 @ 09:28:
ik heb van de week fifa 13 gekregen en daarbij zat natuurlijk de online pass!! nadat ik deze had ingevult wou ik eindelijk weer achter ultimate team alleen ik kan nu wel op ultimate team komen maar ik kan geen online wedstrijden spelen omdat ik niet een online pass heb ingevuld geeft hij aan!! ik kan ook wel op de veilinglijsten komen het enige wat ik nu online niet kan zijn de wedstrijden spelen!! wie kan mij met dit probleem helpen
Reboot, probeer je code opnieuw te redeemen. Anders EA even bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha-PC-Legend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11:17
Niemand het 'unable to read disk' probleem op xbox 360?
FIFA 11 en 12 pakt-ie in 1x, maar FIFA 13 blijft-ie weigeren.
Heb heel het apparaat opengeschroefd; laser schoongemaakt en bijgesteld, maar niks mag baten.
De DVD komt nieuw van bol.com trouwens en is krasloos. Ik heb het idee dat het zo maar eens te maken kan hebben met het nieuwe formaat DVDs dat MS heeft geintroduceerd.
Nu was ik benieuwd of er misschien meer mensen zijn die dit probleem bij FIFA 13 ervaren?
Voor mij wordt het een DVD drive swap vrees ik.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Ik speelde FIFA 98 op het toetsenbord :P
Serieus, ik begrijp niet dat mensen daar nog steeds mee kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12-10 09:33
Inmiddels heb ik fifa 13, voor de ps3. ik speel nu voornamelijk 'my interactive world cup' is dit ook de spelmodus die iedereen standaard speelt om gewoon 1v1 matches te spelen? (ik heb hiervoor voornamelijk PES gespeeld, dus dit is vrij nieuw voor me)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lip
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Lip

De professionele prutser

AMD1800 schreef op zondag 30 september 2012 @ 09:56:
[...]

Je kunt volgens mij echt veel beter met een controller spelen. Ik vind de xbox 360 controller heel fijn hiervoor, maar ja, iedereen zijn eigen voorkeur natuurlijk.
Zou je misschien je systeem specificaties kunnen posten, evt. in een DM? Ik krijg het met geen mogelijkheid goed werkend.

Beter geluid voor iedereen! Zo doe je dat!!! Vergeet je niet een +3 te geven? Bedankt voor het lezen. Flat frequency response EQUALS real music!!! EQUALS Sonic clarity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Niet online

SR8

Ashy schreef op zondag 30 september 2012 @ 10:42:
Inmiddels heb ik fifa 13, voor de ps3. ik speel nu voornamelijk 'my interactive world cup' is dit ook de spelmodus die iedereen standaard speelt om gewoon 1v1 matches te spelen? (ik heb hiervoor voornamelijk PES gespeeld, dus dit is vrij nieuw voor me)
Head to Head Seasons is de standaard 1vs1 die in het menu van FIFA13 een aparte tab heeft, Seasons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10:02
Krijg wat van online.... Vanmorgen om de wedstrijd een hanger in de arena met de keeper en nu al 3x achter elkaar! Hopelijk fixen ze dat snel.

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekfad
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 06-10 13:28
Tha-PC-Legend schreef op zondag 30 september 2012 @ 10:18:
Niemand het 'unable to read disk' probleem op xbox 360?
FIFA 11 en 12 pakt-ie in 1x, maar FIFA 13 blijft-ie weigeren.
Heb heel het apparaat opengeschroefd; laser schoongemaakt en bijgesteld, maar niks mag baten.
De DVD komt nieuw van bol.com trouwens en is krasloos. Ik heb het idee dat het zo maar eens te maken kan hebben met het nieuwe formaat DVDs dat MS heeft geintroduceerd.
Nu was ik benieuwd of er misschien meer mensen zijn die dit probleem bij FIFA 13 ervaren?
Voor mij wordt het een DVD drive swap vrees ik.. :(
Ik weet niet hoe vaak je games speelt maar enige tijd geleden werd er gemeld dat bepaalde oudere types de nieuwe formaten niet kunnen lezen, bellen naar microsoft en uitleggen (hou je typenr en serienr bij de hand) en met wat geluk krijg je een nieuwe opgestuurd. (er werd toen aangegeven dat microsoft alle toestellen met het probleem kosteloos wisselt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Vreemd dat vdWiel in FIFA 13 nog bij de Ajax selectie zit (en niet bij PSG).
Andere last minute transfers als Henriksen naar AZ staan wel goed.

Wordt dat nog geupdate of moet je dat zelf doen?
En weten jullie nog meer spelers die bij hun oude club staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 06-10 23:27
tweaker2010 schreef op zondag 30 september 2012 @ 13:33:

Je kan teams downloaden.. Zo zal in de 2e transfer periode ook spelers van teamwisselen als je de teams download.. Ik vraag me alleen of of dat dan ook gebeurd bij seizoenen..

A Soldiers manual and a pair of boots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08:24
Lip schreef op zondag 30 september 2012 @ 10:51:
[...]

Zou je misschien je systeem specificaties kunnen posten, evt. in een DM? Ik krijg het met geen mogelijkheid goed werkend.
Ik heb een Dell XPS 15 met een i72670, 8GB geheugen, en een Nvidia GeForce 540M GT met 2GB geheugen. Draait gewoon soepel op 1920x1200 (extern scherm) met de volgende instellingen:
- rendering-kwaliteit: hoog
-MSAA: uit
-Frame rate: geen limiet
-wachten op v-sync: uitgevinkt
-Windows Aero-thema uitschakelen: aangevinkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLoldebroek
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07:32
Het is al een keer voorbij gekomen, maar de oplossing heb ik nog niet gezien, misschien is er nu wat meer over bekend.

Het betreft FIFA 13 PC-versie.

Netjes in de voorverkoop gekocht en afgelopen donderdag geinstalleerd.
Ik kan nog steeds geen enkel commentaar kiezen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wvr
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 12-10 13:33

Wvr

kaat17 schreef op zondag 30 september 2012 @ 15:18:
Het is al een keer voorbij gekomen, maar de oplossing heb ik nog niet gezien, misschien is er nu wat meer over bekend.

Het betreft FIFA 13 PC-versie.

Netjes in de voorverkoop gekocht en afgelopen donderdag geinstalleerd.
Ik kan nog steeds geen enkel commentaar kiezen!
volgens mij is dat een bug, en er komt/is een patch voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha-PC-Legend
Ekfad schreef op zondag 30 september 2012 @ 13:09:
[...]

Ik weet niet hoe vaak je games speelt maar enige tijd geleden werd er gemeld dat bepaalde oudere types de nieuwe formaten niet kunnen lezen, bellen naar microsoft en uitleggen (hou je typenr en serienr bij de hand) en met wat geluk krijg je een nieuwe opgestuurd. (er werd toen aangegeven dat microsoft alle toestellen met het probleem kosteloos wisselt)
Bedankt voor de tip. Zojuist gebeld maar mijn xbox valt helaas niet onder die regeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

tweaker2010 schreef op zondag 30 september 2012 @ 13:33:

v/d wiel zat/zit er al in bij PSG ( seizoenen) na de automatische update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is dat koppen anders met fifa 13?
Ik druk dan rondje in maar er gebeurt dan niks @ ps3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin
  • Laatst online: 13-08 15:52

Bananenspin

Omdat het kan

Wvr schreef op zondag 30 september 2012 @ 15:23:
[...]

volgens mij is dat een bug, en er komt/is een patch voor.
Er is al een patch geweest echter moet je daarvoor even nieuwe settings maken in het begin van FIFA! Als het goed is hoor je nu wel het commentaar. Ik vind het echter wel schijt irritant dat ik elke keer mijn settings voorkeur moet aangeven aan het begin van elke game maar goed :X

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nix_R
FUT is nog altijd onspeelbaar voor mij,
Bijna alle potjes waarin ik scoor scoor crashed mijn PS3 en moet ik rebooten!
Nu had ik gezocht op internet of andere mensen het zelfde probleem hadden net zoals ik!
En ik vond een paar topics maar die zijn nu verwijderd van answers.ea.com
Proberen ze een bug te verbergen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLoldebroek
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07:32
Bananenspin schreef op zondag 30 september 2012 @ 15:58:
[...]

Er is al een patch geweest echter moet je daarvoor even nieuwe settings maken in het begin van FIFA! Als het goed is hoor je nu wel het commentaar. Ik vind het echter wel schijt irritant dat ik elke keer mijn settings voorkeur moet aangeven aan het begin van elke game maar goed :X
Bedankt, dat was het, TOP!!!

Nu heb ik nog wat met Origin, SHIFT+F1 werkt niet.
Ik kan toetsen wat ik wil, maar er gebeurt weinig, ik moet naar windows via ALT+TAB, om naar vrienden te kunnen reageren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
bij mij werkt shift-f1 wel.

ik had toen straks ook een raar iets.. scoreboard weg en pijltje boven speler ook weg.. best irritant spelen zo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Tha-PC-Legend schreef op zondag 30 september 2012 @ 15:30:
[...]

Bedankt voor de tip. Zojuist gebeld maar mijn xbox valt helaas niet onder die regeling.
Ik had het toevallig net ineens. Al vele uren zonder problemen gespeeld en nu ineens midden in mijn wedstrijd ( die natuurlijk belangrijk was en waarin im voorstond ) er uit gegooid. Nu gelijk maar installeren en hopen dat het niet meer voorkomt . Ik heb trouwens een elite van 2,5 jaar oud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

iPodKiller schreef op zondag 30 september 2012 @ 15:38:
[...]
v/d wiel zat/zit er al in bij PSG ( seizoenen) na de automatische update.
Bij mij niet. Ik heb geupdate maar bij mijn team staat ie er nog gewoon tussen.
Alleen als ik Matchday speel (Ajax-Twente) staat hij er niet meer tussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha-PC-Legend
Beakzz schreef op zondag 30 september 2012 @ 18:53:
[...]

Ik had het toevallig net ineens. Al vele uren zonder problemen gespeeld en nu ineens midden in mijn wedstrijd ( die natuurlijk belangrijk was en waarin im voorstond ) er uit gegooid. Nu gelijk maar installeren en hopen dat het niet meer voorkomt . Ik heb trouwens een elite van 2,5 jaar oud.
Verstandig idd. Alleen als de xbox de game helemaal niet meer herkent, zoals bij mij, dan heb je ook aan een installatie niks. Al kan het misschien wel helpen om in-game crashes te voorkomen idd.
Maar klinkt meer als een incident bij jou, zal wel goed komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnowRide
  • Laatst online: 09-10 15:25
Ik heb elke keer als ik 1 wedstrijd gespeeld heb dat die crasht/aflsuit. Ik kan dus nergens aan beginnen alleen die trainingen kan ik doen. Hebben meer mensen hier last van?

PC versie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teupje
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 25-02 14:13
Weet iemand hoe de stats vewerkt worden in de interactive World cup mode online?
Als ik bijvoorbeeld een wedstrijd wint dan komt er in het overzicht bijvoorbeeld te staan:
W 2\G 0 \V0 , telt een winstpartij als 2?
Stel dat ik er 1 win en 1 verlies staat hij bijvoorbeeld zo: W 2\G 0 \V2

Iemand enig idee?

Op de PS3 btw

http://steamcommunity.com/id/teupje/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Toch weer jammer dat er niks geen "feestje"is als je kampioen bent geworden in de Eredivisie (en waarschijnlijk elke league) Snap echt niet wat er nou zo moeilijk is aan een het programmeren van een beetje rondrennen , een beker en vuurwerk. Oudere versie hadden dat wel.

Ook hoop ik dat ze in de volgende versie eindelijk eens de Toto divisie toevoegen. Het is veel leuker om een poging te doen m te promoveren en met die Engelse teams van de 2e en 3e divisie heb ik nou eenmaal niet veel.

Bestaat er nog zoiets als een trainingsveld voor het oefenen van penalty's en tricks of zijn die challenges het enige wat er van over is ? En weet iemand een leuke tutorial voor de tricks ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de mensen die geen commentaar horen: FIFA 13 - PC - Geen commentaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Zucht wat een brakke bedoening is dat Seasons momenteel, om de haverklap een disconnect :(

Edit: Probeer nu al een kwartier om een online potje te spelen, eerst een disconnect bij het matchmaken, dan eindelijk een tegenstander gevonden --> Arena --> Wedstrijd start en dan weer disconnect, gek wordt ik er van!

[ Voor 55% gewijzigd door Vlassie1980 op 30-09-2012 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Laatst online: 27-09 13:36
Drama inderdaad, elk jaar hetzelfde, zucht... Kom je in de arena tijdens het laden en duurt het weer 5 minuten (letterlijk). Probeer opnieuw, weer hetzelfde verhaal. Xbox opnieuw opgestart, ALWEER... godver. Vierde keer ging het nog eerder mis, zodra ik op 'search' druk verdwijnt de speler die in beeld staat (dat lijkt een symptoom te zijn van het probleem) en blijft de hele console hangen... Ben er een beetje klaar mee.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vlassie1980 schreef op zondag 30 september 2012 @ 21:46:
Zucht wat een brakke bedoening is dat Seasons momenteel, om de haverklap een disconnect :(

Edit: Probeer nu al een kwartier om een online potje te spelen, eerst een disconnect bij het matchmaken, dan eindelijk een tegenstander gevonden --> Arena --> Wedstrijd start en dan weer disconnect, gek wordt ik er van!
Misschien handig om even te vermelden op welke console je speelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Verwijderd schreef op zondag 30 september 2012 @ 21:53:
[...]

Misschien handig om even te vermelden op welke console je speelt?
PS3...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel op de PC en ik heb tot nu toe nog nergens last van gehad... Vorig jaar speelde ik op de xbox 360 en daar had ik af en toe wel last van het blijven hangen in de arena enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Het is gewoon huilen op de PS3, ben nu weer aan het spelen maar dan heb ik uiteraard weer last van lag. Potje hiervoor speelde ik met Juve tegen Bayern, allebei grotendeesl witte shirts --> niet te zien wie wie is dus onspeelbaar! Fix dat nou eens een keer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben echt niet te spreken over deze release.

Eerst en vooral de bugs. Er lijken er elk jaar meer bij te komen dan er opgelost worden. Connectie-problemen zijn nog erger dan in FIFA 12. Ik blijf de helft van de tijd hangen in de arena. Ook als ik mijn systeem in DMZ zet dus NAT problemen zijn het niet... Ultimate team werkt niet. Enz. Enz.

Gameplay gewijs ben ik eigenlijk geen fan van die random balcontroles. Die willekeur maakt het spel niet dieper. Je hebt er wel iet of wat controle over zoals nooit voluit sprinten bij een aanname, maar dan nog is het veel te random. Het lijkt ook invloed te hebben op het reactie-vermogen van mijn spelers tijdens het dribbelen of vlak na een aanname. Dit maakt het allemaal veel minder leuk om het competitief te spelen.

Verder bijzonder weinig nieuws dit jaar. Voor €50 euro is dit echt niet echt de moeite. Ik hoop dat de concurrent vooruitgang blijft maken, want uit deze FIFA 08 generatie is alle fut inmiddels wel uit. Desondanks dat dit jaar na jaar een van de best verkochte games blijft is het onvoorstelbaar wat voor een low budget soep dit is.

Edit: en inderdaad, dat shirt probleem zit er droogweg gewoon terug in. 8)7

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2012 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Laatst online: 27-09 13:36
Een wedstrijd kunnen spelen, gast wint in de laatste minuut met het grootste geluk wat je je voor kunt stellen, en nu zit ik weer 2835 keer naar 'opponent found' te kijken wat elke keer opnieuw keihard FAALT. Kut spel.

Inmiddels opgegeven, kon niet eens tegenstanders meer vinden. Weet niet wat ze aan het doen zijn bij EA maar dit kan gewoon niet. Anderhalf uur bezig geweest voor 1 wedstrijd.

[ Voor 29% gewijzigd door NickThissen op 30-09-2012 22:38 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Goed ik zit nu echt op het kookpunt!

Ik speel net een potje seasons FC Twente - Celtic (ja, het is me zowaar gelukt om te spelen zonder eruit gekickt te worden) Celtic speelt uit en dus in een zwart shirt, misschien is het dan ook wel handig om het tenue van de scheids aan te passen zodat die niet ook zwart is en het lijkt alsof er 12 man tegenover me staan (anyone EA?)

Verlies de wedstrijd natuurlijk weer met 3-0, ik schiet op de paal, lat en 3 meter naast elke keer en mijn tegenstander maakt goddelijk 3 goals via een voorzet van de zijkant.

En waarom schiet de keeper bij een uittrap zo achterlijk hard als je op vierkantje (PS3) of X (X360) drukt en hem volledig ingedrukt houdt? Lijkt me niet dat spelers een bal met 300 km per uur kunnen schieten of wel?

Ik heb dit jaar na vele jaren FIFA in plaats van PES gekocht vanwege de betere online mogelijkheden, wat heb ik hier een spijt van zeg. God straft onmiddellijk zullen we maar zeggen.

Ga nu weer verder aankloten, er staat inmiddels rechtsbovenin mijn scherm V-V-V-V-V dus jullie weten vast wel wat dat betekent en dat er een aanzienlijke hoeveelheid stoom uit mijn oren komt.

:@:@:@

Ow ja.... Ik selecteer net Real Madrid en wat zie ik? Alle spelersnamen van Manchester United :')
Wat een pauper-spel is dit, ik ga Red Orchestra 2 spelen. Genoeg irritaties vandaag....

[ Voor 7% gewijzigd door Vlassie1980 op 30-09-2012 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik moet zeggen dat ik erg verbaasd ben over het aantal mensen dat problemen met de game heeft. Ikzelf speel op de PS3 en heb buiten een enkele disconnect en af en toe wat lag nog geen problemen gehad. Dit terwijl ik toch al heel wat uurtjes aan de game heb besteed, en verschillende modi heb gespeeld.

Ik ben het wel eens met Egootje, dat er dit jaar weinig vernieuwing inzit. De store en de credits vind ik een leuke toevoeging, maar dit en de kleine tweaks aan de gameplay zijn eigenlijk geen 50/60 euro waard.

Ook vind ik het erg dat er eigenlijk maar 2(?) nieuwe stadions in zitten en uiteraard dat Camp Nou er niet meer in zit. Verder ben ik iemand die het belangrijk vind dat de spelers goed op hun evenbeeld lijken, maar helaas zijn het aantal nieuwe faces zeer gering, terwijl EA als ik het goed heb, sprak over een nieuwe techniek waardoor het makkelijker zou worden om faces te maken. (niet de 8-cam techniek)

Al met al zijn de toevoegingen zeer gering, maar dat neemt niet weg dat ik me tot nu toe zeer goed vermaak met fifa 13.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Laatst online: 01-11-2024
Ik snap ook alle frustratie niet. Vermaak me prima. Helaas wel 2 vastlopers tijdens FUT, dus de disconnect modifier is weer omlaag gegaan... Mja

En tsja, die rage-quitters zijn easy punten :P
Net ook, ik speelde er een helemaal zoek, was wachten op een doelpunt. Maakt hij een eigen goal na een mooie voorzet van mij, quit :P na 6 minuten spelen.
Ging om het kampioenschap in FUT seasons, was een snelle en makkelijke 5000 coins!

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Pagina: 1 ... 17 ... 33 Laatste