Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trixx
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-09 21:22

trixx

-CTU- SuiZide

418O2 schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 09:43:
Speelt wel lekker weg, gisteren 3 potjes online gedaan (1-1-1 WDL)

alleen kwam ik 1x in de 1:1 arena en toen kwam er geen tegenstander. Kon verder ook niets, dus ik moest eerst naar het Xbox dashboard en Fifa opnieuw starten.
Op de pc had ik dat ook, moest ik ook spel afsluiten met ALT-f4 of taakbeheer. Ik heb gisteren 7 potjes gespeeld en tussendoor 3 keer dit probleem gehad.

Life is like a box of chocolate, it makes you sick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand ook problemen dat ze niet kunnen inloggen bij de webapp van FUT? Er staat niet dat er onderhoud is, maar als ik m'n gegevens heb ingevuld en in wil loggen, refresht ie de pagina. Hij geeft dus ook geen melding dat m'n gegevens fout zouden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-08 16:17

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

To further secure your Ultimate Team account, we ask that you set up a Security Question and Answer on console (returning FUT users, you need to do this too).

Dit is de melding die ik krijg via de web app van FUT. Terwijl ik die volgens mij al eens ingevuld heb, in ieder geval geen idee heb hoe je dit moet toevoegen. (aanpassen kan achteraf niet..)

Iemand een idee?

Tweevoudig GoT cup winnaar met HvP's XI tal(143980)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-09 09:06

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Phydomir schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 09:08:
VP is er helemaal niet uit. Je hebt nu alleen een aparte offline en online VP. grote voordeel hiervan is dat je geen mensen meer hebt die offline binnen een dag hun speler naar 88 tillen of nog erger, even simpel een file editen waardoor ze 100 zijn.
Je VP is in dat opzicht gewoon weg. Elke carriere die je opstart begin je weer met een nieuwe VP, je kan niet meer in de arena met je VP spelen, je kan je VP niet meer direct uit hoofdmenu editen, maar enkel binnen de geladen carriere. Verder mag je je nationaliteit niet meer aanpassen, zit er een bug in de taalkeuze, begin je standaard op 65 (en wordt je bij grote clubs direct uitgeleend).

Het is belachelijk dat ze 'door het cheaten' dit hebben gedaan, ik heb in Fifa12 bizar veel uren zitten in VP/carriere, maar heb je nu niets meer aan.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 23:31
Rubeo38 schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 07:11:
goedemorgen,

gisteren mijn eerste 2 potjes ooit online gespeeld. ik had er niet zoveel van verwacht, dus gewoon vol er voor gaan. moet zeggen dat het me 100% meeviel hoe ik speelde t.o.v. mijn tegenstanders. eerste wedstrijd verloor ik met 2-1, na lang 1-0 voor te hebben gestaan gaf ik het weg in de laatste minuten.

2e wedstrijd speelde ik FUT, tegenstander was gewoon sterker, ik kwam 3-0 achter, maar blijf vechten voor een goal, en toen die uiteindelijk viel was ik nog blij ook.

had in beide wedstrijd toch echt wel kansen, maar ik merk dat ik eigenlijk te weinig Fifa12 heb gespeeld, dus voor mij is het weer vanaf 0 beginnen en kijken waar het schip strand.
voor mij hetzelfde, ook voor het eerst online en ook eerste 2 potjes verloren :P terwijl ik toch wel kans maakte
Fifa12 wel regelmatig gepeeld, alleen offline en niet op hoog niveau, altijd maar voor de lol :)

nu serieus met Fifa13 bezig, hopelijk snel een goude ultimate team naar zin :)`

Ik krijg elke dag mail van Origin, dat Fifa beschikbaar is.. gistere had ik 1x Fifa13 en later 2x, kleur en grijs.. nu weer alleen kleur en die werd zojuist bijgewerkt.. benieuwd wat er veranderd is

[ Voor 8% gewijzigd door SuperVeloce op 28-09-2012 10:33 ]

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Laatst online: 01-11-2024
online is tegenwoordig echt goed. Niet meer zo random als het in 09 - 11 was. Sinds 12 wordt er goed gekeken naar je niveau/klasse en de tegenstander zit ongeveer op het zelfde!

Waar ik nog steeds een beetje van baal, is dat bij een eigen toernooi er nog steeds minimaal 4 deelnemers moeten zijn :(

Wij spelen meestal met 4 man een toernooitje op een zaterdagavond. Maar soms met 3, dan moet er een AI team toegevoegd worden, meestal van een halve ster, en zelfs met Barcelona wordt daar wel eens in een simulatie van verloren...
Waardeloos voor de resultaten dan...

Lijkt mij een vrij kleine en simpele aanpassing.

Ik wil gewoon een toernooitje, 3 deelnemers die uit en thuis spelen. klaar. Niet minimaal vier teams...

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trixx

trixx

-CTU- SuiZide

cypher21 schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 10:40:
online is tegenwoordig echt goed. Niet meer zo random als het in 09 - 11 was. Sinds 12 wordt er goed gekeken naar je niveau/klasse en de tegenstander zit ongeveer op het zelfde!

Waar ik nog steeds een beetje van baal, is dat bij een eigen toernooi er nog steeds minimaal 4 deelnemers moeten zijn :(

Wij spelen meestal met 4 man een toernooitje op een zaterdagavond. Maar soms met 3, dan moet er een AI team toegevoegd worden, meestal van een halve ster, en zelfs met Barcelona wordt daar wel eens in een simulatie van verloren...
Waardeloos voor de resultaten dan...

Lijkt mij een vrij kleine en simpele aanpassing.

Ik wil gewoon een toernooitje, 3 deelnemers die uit en thuis spelen. klaar. Niet minimaal vier teams...
Ik snap je probleem maar een toernooi met minder dan 4 is toch echt geen toernooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
trixx schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 10:47:
[...]

Ik snap je probleem maar een toernooi met minder dan 4 is toch echt geen toernooi.
Want?

Uiteraard spelen we liever een toernooi met meer mensen, 8 teams van 2 personen per team is niet echt een uitzondering, maar soms kan niet iedereen, toernooitje met 3 man is een kleine aanpassing, en moet naar mijn mening gewoon mogelijk zijn.

Tis gewoon een grote ergernis om in een simulatie wedstrijd gelijk te spelen, of te verliezen van een half sterren team met je 5 sterren team...

[ Voor 13% gewijzigd door cypher21 op 28-09-2012 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teka
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 11-11-2024
cypher21 schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 10:40:
Eens! Alleen is het wel zo dat iedereen die nu FIFA 13 start in de laagste klasse begint, ongeacht hoe goed je bent. Er gaat dus wel wat tijd overheen voordat daadwerkelijk iedereen in een juiste klasse zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Teka schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 11:05:
[...]

Eens! Alleen is het wel zo dat iedereen die nu FIFA 13 start in de laagste klasse begint, ongeacht hoe goed je bent. Er gaat dus wel wat tijd overheen voordat daadwerkelijk iedereen in een juiste klasse zit.
Je klasse uit Fifa12 wordt overgenomen :)
wel jammer aangezien ik het liefst veel win, maar goed :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teupje
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 25-02 14:13
Morgen komt me PS3 met Fifa binnen, de extra controler is al binnen dus morgen kan ik dan eindelijk los :)
Trouwens echt een tip voor mensen die er nog aan twijfelen om een PS3 te kopen, bij Wehkamp nu 288 met Fifa erbij, dan heb je het nieuwste en kleinere 500gb PS3 model..

http://steamcommunity.com/id/teupje/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt het dat het bij de Ultimate Edition geen adidas allstar team zit en ook niet die EA sports credits?

Heb namelijk wel het goude pakketje gehad voor Ultimate team maar Adidas Allstar team is nergens te bekennen. En de 10.000 extra credits ook niet gehad?

Online Pass code geactiveerd en de Fifa 13 Ultimate Team Edition Offer.
Er staat op dat Ultimate Team kaartje namelijk ook niks over Adidas team of extra punten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 07:21
Ja wtf! Begin ik 2 keer een wedstrijd in seasons komt er 2 keer connection lost. Dit gebeurt terwijl we al naar de intro kijken en ik krijg 2 losses achter m'n naam? 8)7 en nu de derde keer loopt m'n Xbox vast...

Ik had net ook al dat het geluidje van het menu in een loop zat waardoor ik dat onder een wedstrijd steeds hoorde..

Verder ben ik er wel erg tevreden mee :+

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Verwijderd schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 11:10:
Klopt het dat het bij de Ultimate Edition geen adidas allstar team zit en ook niet die EA sports credits?

Heb namelijk wel het goude pakketje gehad voor Ultimate team maar Adidas Allstar team is nergens te bekennen. En de 10.000 extra credits ook niet gehad?

Er staat op dat Ultimate Team kaartje namelijk ook niks over Adidas team of extra punten..
Op mijn folie zaten twee stickers met codes voor het Adidas team en de 10.000 extra credits. Deze heb ik ingevoerd waarna dit in Fifa ook zichtbaar werd. Je moet dus op zoek naar twee extra codes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virax
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 29-09-2022

Virax

Lief :)

SinergyX schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 10:29:
[...]

Je VP is in dat opzicht gewoon weg. Elke carriere die je opstart begin je weer met een nieuwe VP, je kan niet meer in de arena met je VP spelen, je kan je VP niet meer direct uit hoofdmenu editen, maar enkel binnen de geladen carriere. Verder mag je je nationaliteit niet meer aanpassen, zit er een bug in de taalkeuze, begin je standaard op 65 (en wordt je bij grote clubs direct uitgeleend).

Het is belachelijk dat ze 'door het cheaten' dit hebben gedaan, ik heb in Fifa12 bizar veel uren zitten in VP/carriere, maar heb je nu niets meer aan.
Eens. Ik wil een eigen VP maken en deze in Barca zetten en elke keer dat ik online tegen een vriend speel, zit die VP ook in het team. En tegen die vriend scoren met je eigen VP is nog nét even wat leuker dan met een andere speler.

Ik zou het niet eens erg vinden als ik die VP niet offline kan levelen, maar de situatie die ik hierboven schets kan volgens mij ook niet meer. Ik wil geen carrieres starten, of van die potjes dat ik alleen maar met mijn VP kan spelen ipv met het gehele elftal. Het enige dat ik terug zou willen zien is dat je gewoon een eigen speler in een goed team kunt zetten.

[ Voor 5% gewijzigd door Virax op 28-09-2012 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Verwijderd schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 11:10:

Ik kreeg bij de ultimate edition een apart kaartje met die twee codes voor het adidas team en de 10k credits.
Dit is het zelfde kaartje als je bij de preorder kreeg voor de gewone editie.

Online pass code, en ultimate code zaten in het hoesje zelf.

[ Voor 5% gewijzigd door cypher21 op 28-09-2012 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe krijgen jullie dan die VP dan, moet je dan voor carriere spelen als prof kiezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Ik had gehoopt dat ze het verdedigen iets eenvoudiger hadden gemaakt.
Nu lopen toch steeds mijn verdedigers naar voren alsof het spitsen zijn.. :(

Iemand een tip? Ik heb al veel gelezen over Contain, maakt iemand hier gebruik van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cypher21 schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 11:13:
[...]

Ik kreeg bij de ultimate edition een apart kaartje met die twee codes voor het adidas team en de 10k credits.
Dit is het zelfde kaartje als je bij de preorder kreeg voor de gewone editie.

Online pass code, en ultimate code zaten in het hoesje zelf.
Hmm bij mij zaten alleen die 2 kaartjes in het doosje.
Maar er had er dus nog 1 exta bij moeten zitten buiten het doosje?

Xbox360 versie hier trouwens.

Hmm de webshop maar eens mailen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johoo
  • Laatst online: 20-09 20:13
hmm....bij mijn versie (PS3 Ultimate Edition) zat ook alleen een code voor online en Ultimate. Geen aparte codes voor Adidas en de 10.000.

Kan iemand bevestigen dat er nog inderdaad meerdere codes moeten zijn, die los meegeleverd worden?

Dell XPS 17 3D --- Synology 918+ --- Apple TV 4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Dat heb ik toch net bevestigd ;)

kan nu alleen geen foto maken van dat kaartje, ben niet thuis

[ Voor 50% gewijzigd door cypher21 op 28-09-2012 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 00:10

Koppensneller

winterrrrrr

En ik doe het ook nog maar eens: op de rekening in de envelop zat een sticker met de twee code er op (Adidas Team & 10.000 EASFC credits).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Hmm... eerste update van 200.80 MB (Origins), iemand deze getest of het Nederlandse commentaar (weer) werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22-09 09:58
johoo schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 11:28:
hmm....bij mijn versie (PS3 Ultimate Edition) zat ook alleen een code voor online en Ultimate. Geen aparte codes voor Adidas en de 10.000.

Kan iemand bevestigen dat er nog inderdaad meerdere codes moeten zijn, die los meegeleverd worden?
Dit zijn wel pre-order codes met een beperkte oplage, dus ik weet niet waar jij het hebt gekocht maar het kan zijn dat de codes bij je winkel al op waren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Pompi schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 11:33:
[...]

Dit zijn wel pre-order codes met een beperkte oplage, dus ik weet niet waar jij het hebt gekocht maar het kan zijn dat de codes bij je winkel al op waren
klopt.

Wat echter wel beroerd was, ik moest er zelf om vragen, want ze gaven ze niet meteen mee. En ik heb speciaal een maand geleden een preorder aan laten maken, dus recht op zo'n kaartje, had er gewoon meteen bij moeten zitten.
Bleek dat die kaartjes voor de PS3 al op waren. Pre-orders voor de ps3 die em na mij opgehaald hebben, hadden dus pech!

Ze hadden er nog maar 3 voor de xbox, dus had mazzel :)

Ze gaven die kaartjes met codes mee aan iedereen die het spel kocht, en op=op.
Verkeerde aanpak, ze hadden de kaartjes juist eerst bij de pre-orders moeten leggen, en wat over was mee moeten geven aan de vrije verkoop.. Mja

[ Voor 14% gewijzigd door cypher21 op 28-09-2012 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
cypher21 schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 11:36:
[...]

klopt.

Wat echter wel beroerd was, ik moest er zelf om vragen, want ze gaven ze niet meteen mee. En ik heb speciaal een maand geleden een preorder aan laten maken, dus recht op zo'n kaartje, had er gewoon meteen bij moeten zitten.
Bleek dat die kaartjes voor de PS3 al op waren. Pre-orders voor de ps3 die em na mij opgehaald hebben, hadden dus pech!

Ze hadden er nog maar 3 voor de xbox, dus had mazzel :)

Ze gaven die kaartjes met codes mee aan iedereen die het spel kocht, en op=op.
Verkeerde aanpak, ze hadden de kaartjes juist eerst bij de pre-orders moeten leggen, en wat over was mee moeten geven aan de vrije verkoop.. Mja
Bij was hij er wel meteen bij gegeven, gelukkig :P want had het al ergens in juli gepre-orderd en zou dus wel raar zijn geweest als ze toen al op waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainstorm86
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21-09 09:50
Heb hem dus bij de mediamarkt gereserveerd, hebben ze me die er dan gewoon niet bij gegeven of niks van gezegd? VIES!
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijmeus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 08-12-2023
HollowGamer schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 11:18:
Ik had gehoopt dat ze het verdedigen iets eenvoudiger hadden gemaakt.
Nu lopen toch steeds mijn verdedigers naar voren alsof het spitsen zijn.. :(

Iemand een tip? Ik heb al veel gelezen over Contain, maakt iemand hier gebruik van?
Verdedigen is niet zo gek moeilijk. Waar veel mensen de mist in gaan met het nieuwe Tactische Verdedigen is dat ze net zoals bij versies 11 en lager A (druk van jouw man) en RB (druk van 2e man) als een gek indrukken en zo proberen te bal af te pakken. Hierdoor laat je veel ruimtes over voor steekpasses van de tegenstander.

Ikzelf heb nog geen Fifa 13 maar wel 12 op de 360. Ik vind mijzelf redelijk goed in het verdedigen.. ;)
Hoe je het wel moet doen? Durf naar achter te lopen, probeer de pass te onderscheppen en probeer gaten op te vullen. Heb geduld tijdens verdedigen en wacht op het juiste moment om druk te zetten. Vaak laat ik aanvallers tot de 16 meter geduldig komen om vervolgens meer druk te gaan zetten met A (vaak RB) erbij en LT inhouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johoo
Net contact gehad met Wehkamp. Daar worden ze pas verstuurd via email, nadat de zichtperiode voorbij is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johoo
[...]

Klopt niet volgens EA. Alle pre-orders krijgen die codes.

Verbaasd me wel, want als ik de EA site mag geloven zit in de Ultimate edition ALTIJD het adidas team en de 10.000. Heeft niets te maken met de pre-order.

[ Voor 19% gewijzigd door johoo op 28-09-2012 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mas-
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09-07-2024

Mas-

Alsof het niets kost!

Heb FIFA 13 gepreorderd bij Bill Games, en gisteren op de post binnengekregen. Tot mijn grote verbazing echter twee keer! Twee enveloppen, twee keer met FIFA 13 en factuur, beide enveloppen dezelfde factuur. Mocht er iemand in Eindhoven FIFA13 (nog in het plastic) willen kopen voor drie tientjes, stuur even een bericht.

Over het spel: ik heb pas een paar potjes online gespeeld, en het viel me een beetje tegen (2L, 1D, 1W), maar ik hoor net dat je gewoon in dezelfde divisie geplaatst wordt als de divisie waar je bij FIFA 12 inzat (3, in mijn geval), dus dat zou kunnen kloppen. Is dat inderdaad het geval?

Ik speel FIFA al jaren, en met veel plezier, ook online, maar op de een of andere manier heb ik nooit de Ultimate Team modus gespeeld, omdat ik het beeld heb dat je daar pas plezier uit haalt (en competatief mee kan doen) wanneer je echt veel uren maakt. Ik ben niet bereid om er zo veel tijd in te stoppen, is UT dan nog steeds leuk?

Eagles may soar high, but weasels don't get sucked into jet engines. Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
johoo schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 11:48:
[...]

Klopt niet volgens EA. Alle pre-orders krijgen die codes.
Hmm het was wel zo bij gamemania en daar stond het er bij en ik weet dat in andere landen het of de 10000 punten of het adidas team was afhankelijk van waar je het kocht.

edit:
hier van hoe het in buitenland zit
The two FIFA 13 pre-order* incentives are game-changing experiences that offer EA SPORTS Football Club benefits, or an exclusive adidas™ All-Star Team featuring Barcelona and Argentina superstar Lionel Messi, to fans who pre-order FIFA 13 or FIFA 13 Ultimate Edition on PlayStation®3 computer entertainment system, Xbox 360® video game and entertainment system, and PC. The pre-order incentives are:

EA SPORTS Football Club Pre-order
Reserve FIFA 13 from Amazon and receive 10,000 EA SPORTS Football Club Credits to redeem against in-game items such as special celebrations, Virtual Pro attribute boosts, extra matches in Head-to-Head Seasons mode, and more from the new EA SPORTS Football Club Catalogue to kick-start the season. EA SPORTS Football Club is the heartbeat of FIFA 13—play to earn XP & Credits, build your level and unlock new items in the catalogue. EA SPORTS Football Club delivers a live service all season connecting players to the real-world sport with fresh, new content based on real-world football events. Support your favourite club, and connect and compete with friends.

adidas All-Star Team Pre-order
Reserve FIFA 13 from GAME and receive the exclusive adidas All-Star Team comprised of 23 of the world’s top players, such as Lionel Messi, Nani, Karim Benzema and many others. The exclusive squad will feature special adidas kits that can be used in Online Pro Clubs.

[ Voor 67% gewijzigd door Pompi op 28-09-2012 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
Lol de eerste Voice message vol met gescheld staat er weer op hoor, wat kunnen mensen toch slecht tegen hun verlies...

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-08 15:52

Bananenspin

Omdat het kan

Heb helaas op de PC nog steeds geen commentaar, ook niet na de update of naar het verwijderen, origin op engels en opnieuw binnenhalen. Dat soort fouten mogen toch helemaal niet gebeuren! Het haalt echt de sfeer er gelijk uit.

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Beter geen commentaar, dan Nederlands commentaar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teka
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 11-11-2024
cypher21 schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 11:55:
Beter geen commentaar, dan Nederlands commentaar :P
Hij zet een tackle in! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johoo
@pompi, Klopt, dat het in andere landen anders is geregeld.

http://www.ea.com/nl/news...mate-edition-aangekondigd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fikkie007
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 05-09 13:16
Ja dat is een klassieker die vaak terugkomt in een wedstrijd!

Gister uurtje op de Xbox gespeeld, na 3 wedstrijden tijdens een transferonderhandeling een vastloper :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
ik werd na een wedstrijd al geërgerd door;
Er zijn nog steeds geen doelpunten gevallen evert,
Ja, dat betekend dat er geen winnaar is, maar ook geen verliezer.
(of zoiets)

AHHHHHHH
en dat heb ik in één wedstrijd DRIE keer gehoord...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roelg90
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Hier ook nog geen commentaar, slechte zaak EA, eerst testen! voor de boel releasen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trixx

trixx

-CTU- SuiZide

roelg90 schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 12:02:
Hier ook nog geen commentaar, slechte zaak EA, eerst testen! voor de boel releasen.
ea forum antwoord van een gebruiker:

http://www.putlocker.com/file/D89689410608F2C5

Download these files (they are a RAR file so unrar them) and simply put them in your C:\Program Files(x86)\Origin Games\FIFA13\Game folder.

Je dient daarna opnieuw een instellingen profiel aan te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

En je leest dit, hoor je in je hoofd precies de stem zoals je het ingame hoort :X

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Mooi doelpunt :) Xbox 'oogt' wat realistischer (qua kleuren) dan de PS3 als ik zo die herhaling bekijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vond de mijne in 12 toch iets mooier http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/119816754

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BBQ-MAN_
  • Laatst online: 20-12-2024
Ik heb zojuist FIFA 13 Ultimate Edition aangeschaft. Nu heb ik bij de vraag voor de code van de online pass per ongeluk de code van de UE ingetikt. Kreeg error en toen de juiste ingevoerd. Nu wil ik in de Store dus de code van de ultimate edition intikken maar krijg een error dat de coe onjuist is ingevuld of niet meer geldig is. Code is zeer zeker goed, wat kan het probleem zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R3NSE
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 05-11-2020
SinergyX schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 12:24:
Mooi doelpunt :) Xbox 'oogt' wat realistischer (qua kleuren) dan de PS3 als ik zo die herhaling bekijk.
Als ik dat zo bekijk dan is zijn xbox ook realitischer dan mijn xbox qua kleurweergave

Ik moet de hele tijd denken aan Red Alert 2, "SPREAD THE DOOM". De velden zijn echt chemisch groen bij mij.

Greetings from Earth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
Vreemd, zoals het filmpje is ziet het er bij mij ook echt uit.

Trouwens wel vreemd dat er bij dat filmpje amateur staat terwijl het een online match was.. Bedoel de tegenstander was niet erg goed, maar om hem nou meteen een amateur te noemen ;)

[ Voor 66% gewijzigd door Slaapje op 28-09-2012 12:39 ]

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Encryla
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 06-02 15:24
BBQ-MAN_ schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 12:26:
Ik heb zojuist FIFA 13 Ultimate Edition aangeschaft. Nu heb ik bij de vraag voor de code van de online pass per ongeluk de code van de UE ingetikt. Kreeg error en toen de juiste ingevoerd. Nu wil ik in de Store dus de code van de ultimate edition intikken maar krijg een error dat de coe onjuist is ingevuld of niet meer geldig is. Code is zeer zeker goed, wat kan het probleem zijn?
Voor welk platform heb je hem? Voor de PS3 moet je de data van FIFA13 verwijderen en het spel opnieuw opstarten. Daarna werkt het waarschijnlijk wel.

PSN: Edgyi-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ligt het aan mij of kunnen jullie nu ook geen online wedstrijden spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
Hier geen probleem

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Verwijderd schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 13:30:
Ligt het aan mij of kunnen jullie nu ook geen online wedstrijden spelen?
Meer mijn vraag is: Hoe precies?
Kan wel met clubs spelen, maar dan zijn beide teams gewoon vol 5 sterren. Klopt dit, of zit ik er naast?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teupje
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 25-02 14:13
johoo schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 11:46:
Net contact gehad met Wehkamp. Daar worden ze pas verstuurd via email, nadat de zichtperiode voorbij is.
Wat bedoelen ze met zichtperiode? Morgen komt als het goed is het hele pakket met PS3 bij mij binnen, wat heb jij besteld?

http://steamcommunity.com/id/teupje/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ettie1990
  • Laatst online: 07:18

ettie1990

PSN:ettiesick

hoedjevanpapier schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 13:51:
[...]

Meer mijn vraag is: Hoe precies?
Kan wel met clubs spelen, maar dan zijn beide teams gewoon vol 5 sterren. Klopt dit, of zit ik er naast?
dat is FIWC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepigno
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 06-07 17:18
cypher21 schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 11:02:
[...]

Want?

Uiteraard spelen we liever een toernooi met meer mensen, 8 teams van 2 personen per team is niet echt een uitzondering, maar soms kan niet iedereen, toernooitje met 3 man is een kleine aanpassing, en moet naar mijn mening gewoon mogelijk zijn.

Tis gewoon een grote ergernis om in een simulatie wedstrijd gelijk te spelen, of te verliezen van een half sterren team met je 5 sterren team...
Waarom niet het AI team laten besturen door de andere 2 human players. zo doen wij het ook altijd. Zij doen dan hun best om het jou lastig te maken. Zo speel je ook nog eens wat meer potjes. Bovendien is samen spelen in 1 team heel erg cool, net wat meer vrijheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Pepigno schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 13:57:
[...]

Waarom niet het AI team laten besturen door de andere 2 human players. zo doen wij het ook altijd. Zij doen dan hun best om het jou lastig te maken. Zo speel je ook nog eens wat meer potjes. Bovendien is samen spelen in 1 team heel erg cool, net wat meer vrijheid.
is idd een idee. maar goed, liever gewoon de mogelijkheid tot het selecteren van 3 teams ipv 4 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johoo
teupje schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 13:56:
[...]

Wat bedoelen ze met zichtperiode? Morgen komt als het goed is het hele pakket met PS3 bij mij binnen, wat heb jij besteld?
Ik had de Ultimate Edition gekocht. Met zichtperiode bedoelen ze de periode dat je het spel nog terug mag sturen. Dat is bij Wehkamp 14 dagen. Pas daarna sturen ze die extra code. Dit om te voorkomen dat de code daarna onbruikbaar is mocht je het spel niet willen. Althans, dit is mij zo verteld.

Ik weet niet of er hier meerdere zijn die het spel ook bij Wehkamp hebben gekocht en wat er bij hun is gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indopride7
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 16-08-2022
Als er nog mensen zijn die een potje fifa online op de pc willen spelen voeg me toe IndoPride7, ben een beetje klaar met van die vreemde mensen die gelijk leaven als ze achter komen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Laatst online: 19-08 12:07

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

johoo schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 14:12:
[...]
Ik had de Ultimate Edition gekocht. Met zichtperiode bedoelen ze de periode dat je het spel nog terug mag sturen. Dat is bij Wehkamp 14 dagen. Pas daarna sturen ze die extra code. Dit om te voorkomen dat de code daarna onbruikbaar is mocht je het spel niet willen. Althans, dit is mij zo verteld.

Ik weet niet of er hier meerdere zijn die het spel ook bij Wehkamp hebben gekocht en wat er bij hun is gedaan.
Ik had ook de ultimate edition besteld bij Wehkamp. Deze is gisteren bezorgd maar nu blijkt het een gewone FIFA 13 doos te zijn (ik zie nergens ultimate edition oid). Gisteren lukte het me echter niet om te downloaden via Origin en vandaag wel, dus misschien heb ik toch de ultimate edition en krijg ik die code ook later pas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18-09 14:10
Wat ik nog mis is de optie om een elftal (opstelling) op te slaan voor de volgende online match. Hoe kun je dit doen? De opstelling van mijn team is iedere keer weer standaard, mis ik iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
tweaker2010 schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 14:22:
[...]

Ik had ook de ultimate edition besteld bij Wehkamp. Deze is gisteren bezorgd maar nu blijkt het een gewone FIFA 13 doos te zijn (ik zie nergens ultimate edition oid). Gisteren lukte het me echter niet om te downloaden via Origin en vandaag wel, dus misschien heb ik toch de ultimate edition en krijg ik die code ook later pas.
Lijkt me sterk.
Bij de ultimate edition heb je meerdere codes...

Adidas team en 10k credits op een los blaadje die je erbij zou moeten krijgen. (zou nagemailt kunnen worden zoals Wehkamp aangeeft)

Maar voor consoles zit de online pass en een aparte code voor ultimate edition (24 gold packs) in de verzegelde doos van het spel

[ Voor 3% gewijzigd door cypher21 op 28-09-2012 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
Jeroen04 schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 14:24:
Wat ik nog mis is de optie om een elftal (opstelling) op te slaan voor de volgende online match. Hoe kun je dit doen? De opstelling van mijn team is iedere keer weer standaard, mis ik iets?
Dat is vreemd, bij mij gebeurt dit automatisch. Als ik dingen verander in het team voordat de wedstrijd begint onthoudt hij dit en is die verandering er bij de volgende wedstrijden ook.

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 10:50
Hebben jullie ook last van ENORME laadtijden bij sommige wedstrijden online? Het spel lijkt dan te hangen in de arena tijdens het laden. Na een minuut of 5 gaat hij wel door maar is de tegenstander uiteraard al lang weg dus kun je toch opnieuw beginnen. Vreselijk irritant, het komt echt te vaak voor bij mij... Nu al 3 van de 4 wedstrijden die ik probeer :S NAT type is gewoon Open dus verbinding kan het niet echt aan liggen...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
Oh haha duurt het gewoon lang. Als ik langer dan een minuut moet wachten denk ik dat ie hangt en start ik fifa opnieuw op.

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Slaapje schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 14:32:
Oh haha duurt het gewoon lang. Als ik langer dan een minuut moet wachten denk ik dat ie hangt en start ik fifa opnieuw op.
Ja, dat deed ik dus ook, maar ik was het wel zat om steeds het spel opnieuw op te starten dus ik ging even wat drinken halen en toen ik terug kwam was hij wel door gegaan (maar tegenstander had gequit).

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
Nog iets vreemds: Met een vriend van mij tegen elkaar gespeeld (online). Ongeveer 4 of 5 wedstrijden. Uiteindelijk kijken naar de score van de "competitie". Bleek dat ik al een trofee had gewonnen en hij ook, en we in ons 3e seizoen zaten. Heel vreemd. Op Fifa12 hebben we max. 2 potjes tegen elkaar gedaan, dus daar kan het niet aan liggen. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.F.H.
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 07:12
Encryla schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 13:05:
[...]

Voor welk platform heb je hem? Voor de PS3 moet je de data van FIFA13 verwijderen en het spel opnieuw opstarten. Daarna werkt het waarschijnlijk wel.
Zelfde probleem hier. Ik heb alle data van FIFA13 die ik op m'n PS3 had staan verwijderd, disc eruit, systeem uit, opnieuw aan, disc erin, zelfde probleem. Heb nu maar de EA helpdesk gemaild.

[ Voor 26% gewijzigd door M.F.H. op 28-09-2012 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

NickThissen schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 14:31:
Hebben jullie ook last van ENORME laadtijden bij sommige wedstrijden online? Het spel lijkt dan te hangen in de arena tijdens het laden. Na een minuut of 5 gaat hij wel door maar is de tegenstander uiteraard al lang weg dus kun je toch opnieuw beginnen. Vreselijk irritant, het komt echt te vaak voor bij mij... Nu al 3 van de 4 wedstrijden die ik probeer :S NAT type is gewoon Open dus verbinding kan het niet echt aan liggen...
Dat is gewoon gevalletje 'stekker eruit' bij je tegenstander, je kan geen verbinding meer maken (of hij crashed) en hij blijft het maar proberen.

Al vind ik de laadtijden over het algemeen vrij slecht, op de PC (met SSD) was het bizar snel, maar PS3 vanaf BR vind ik behoorlijk traag. (zeker omdat het elke scheet die je laat in het hoofdmenu moet opslaan..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
SinergyX schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 14:42:
[...]

Dat is gewoon gevalletje 'stekker eruit' bij je tegenstander, je kan geen verbinding meer maken (of hij crashed) en hij blijft het maar proberen.

Al vind ik de laadtijden over het algemeen vrij slecht, op de PC (met SSD) was het bizar snel, maar PS3 vanaf BR vind ik behoorlijk traag. (zeker omdat het elke scheet die je laat in het hoofdmenu moet opslaan..)
Kun je em op de ps3 niet volledig installeren dan?

Ik heb em op de xbox iig geinstalleerd, laadtijden zijn prima, stuk sneller dan in Fifa12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAITii
  • Laatst online: 22-09 12:45
Weet iemand waar ik die code van het Adidas All Star Team en de Football Club Credits in kan voeren? (PC)

Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

cypher21 schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 14:53:
[...]

Kun je em op de ps3 niet volledig installeren dan?

Ik heb em op de xbox iig geinstalleerd, laadtijden zijn prima, stuk sneller dan in Fifa12
Niet dat ik weet, enkel de PS Store versie is een full-download, maar die kan je dus niet downloaden als je de fysieke versie hebt gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GerbenKwakkel schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 14:57:
Weet iemand waar ik die code van het Adidas All Star Team en de Football Club Credits in kan voeren? (PC)
Ik neem aan dat je het platform Origin op je pc hebt staan?
In dat geval ga je naar Origin en dan klik je op: Origin --> Productcode verzilveren.

Thats it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exterminator
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 21-09 16:17
Weet iemand inmiddels al hoe je n paar cm met t muurtje sprokkelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAITii
Exterminator schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 15:05:
Weet iemand inmiddels al hoe je n paar cm met t muurtje sprokkelt?
RB inhouden en dan 1 van je knobbels (naam ff kwijt) naar voren drukken, maar pas op je hebt heel snel geel hierdoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Laatst online: 19-08 12:07

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Voor wie benieuwd is naar de toekomstige rating van de talenten in de eredivisie:
Top 20 Eredivisie-talenten

Naam Top
Christian Eriksen 88
Viktor Fischer 87
Adam Maher 87
Lucas Andersen 85
Jetro Willems 85
Memphis Depay 85
Luc Castaignos 85
Tomáš Kalas 85
Filip Đuričić 85
Stefan de Vrij 84
Tony Vilhena 84
Kevin Strootman 84
Luciano Narsingh 84
Georginio Wijnaldum 84
Jordy Clasie 83
Leroy Fer 83
Marco van Ginkel 83
Ricardo van Rhijn 82
Kolbeinn Sigþórsson 82
Bruno Martins Indi 82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAITii
Verwijderd schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 15:02:
[...]

Ik neem aan dat je het platform Origin op je pc hebt staan?
In dat geval ga je naar Origin en dan klik je op: Origin --> Productcode verzilveren.

Thats it.
Pff zo simpel haha! IT-er's denken altijd weer moeilijk... zal het vanavond eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

Weet iemand of die Online VP Boosts die je in de EASFC Catalogus kan kopen, of die blijvend zijn? Heeft iemand dat toevallig al uitgeprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
SinergyX schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 14:42:
[...]

Maar waarom zou iemand quitten nog voordat hij heeft gezien tegen wie hij speelt? Wat voor een mongool ben je als je een wedstrijd zoekt en zodra hij een tegenstander heeft zet je je xbox uit? 8)7
Ik denk eerder dat de connectie gewoon faalt, anders staat er ook wel meteen dat de verbinding verbroken is, in plaats van dat hij eerst 5 minuten in de arena blijft hangen.

[ Voor 11% gewijzigd door NickThissen op 28-09-2012 15:19 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

NickThissen schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 15:18:
Maar waarom zou iemand quitten nog voordat hij heeft gezien tegen wie hij speelt? Wat voor een mongool ben je als je een wedstrijd zoekt en zodra hij een tegenstander heeft zet je je xbox uit? 8)7
Ik denk eerder dat de connectie gewoon faalt, anders staat er ook wel meteen dat de verbinding verbroken is, in plaats van dat hij eerst 5 minuten in de arena blijft hangen.
Dat kan natuurlijk ook, per saldo gevalletje 'geen verbinding' :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indopride7
Ik kom er nu pas achter dat je naast promotie ook de titel kan halen.. Ik dacht eerst wat is dit nou weer, ik was al gepromoveerd maar moest toch nog door spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22-09 12:59
Kan iemand me vertellen waar die code van dat Adidas team en de extra credits van de pre-order op zouden moeten staan ? Heb hem gisteren opgehaald bij de Gamemania , maar heb alleen een online pass gevonden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
Link (Database met alle spelers en items in Fifa13) aan topicstart toegevoegd. Iemand nog andere links die echt in de TS moeten komen? Liefst PM, thanks! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Beakzz schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 15:40:
Kan iemand me vertellen waar die code van dat Adidas team en de extra credits van de pre-order op zouden moeten staan ? Heb hem gisteren opgehaald bij de Gamemania , maar heb alleen een online pass gevonden ?
Ik denk nergens op..ik kreeg ze van Bol nagestuurd per mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Beakzz schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 15:40:
Lees de laatste twee pagina's even door ;)

Apart papiertje die je er los bij gekregen zou moeten hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
cypher21 schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 15:42:
[...]

Lees de laatste twee pagina's even door ;)

Apart papiertje die je er los bij gekregen zou moeten hebben
Ja lees heel de dag een beetje mee, maar was me schijnbaar niet opgevallen.

Ter informatie , Het schijnt dat je had moeten pre-orderen voor 21 september , maar ik mag hem zo toch nog even ophalen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johoo
Kun je m eaangeven waar dat vermeld is?

Consoleshop geeft namelijk aan dat het 30 augustus is, en geeft geen codes aan pre-orders die na 30 augustus zijn gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neoseer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19-09 14:28
Is het mogelijk om met 1 serial op meerdere pc's te spelen. Mijn broertje heeft hem namelijk gehaald en ik wil hem ook wel uitproberen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indopride7
Neoseer schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 17:11:
Is het mogelijk om met 1 serial op meerdere pc's te spelen. Mijn broertje heeft hem namelijk gehaald en ik wil hem ook wel uitproberen. :)
dan moet je op zijn origin account inloggen, alleen jullie kunnen niet tegelijk spelen maar dat is natuurlijk ook logisch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iChaos
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22-09 10:55

iChaos

It's Lupus.

Bij FIFA13 op de PS3 heb ik als eerste maar eens het passen op geheel handmatig gezet (had ik bij 12 niet gedaan). En wauw: wat speelt dat super zeg. Niet langer het gevoel dat ik echt belemmerd word in waar ik die bal naartoe kan spelen, en ga zo maar door. Verdediging voelt ook iets intelligenter aan.

Qua looks geen significante vooruitgang, gameplay is positief verbeterd, maar vooralsnog weet ik niet of ik het nu fijner vind spelen door allerlei aanpassingen aan FIFA13 zelf, of aan het feit dat passing nu op compleet manueel staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Meer mensen last van het feit dat de Xbox de eerste minuten na het starten van Fifa enorm luidruchtig is? Ik heb het spel al geinstalleerd op de HDD, maar hij lijkt het introfilmpje van de dvd te lezen, en blijft daarna nog enkele minuten vol ruisen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
johoo schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 16:38:
Kun je m eaangeven waar dat vermeld is?

Consoleshop geeft namelijk aan dat het 30 augustus is, en geeft geen codes aan pre-orders die na 30 augustus zijn gedaan.
Nope , sorry deze informatie heb ik gewoon van een Gamemania medewerker gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-05-2022
Is er een manier om die nieuws berichten en de kalender te skippen bij carrière ? Vindt dit vreselijk irr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
soccerroos schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 17:55:
Is er een manier om die nieuws berichten en de kalender te skippen bij carrière ? Vindt dit vreselijk irr
Zou al mooi zijn als je het kon versnellen , maar ik denk dat Fifa dan andere wedstrijden berekend ofzo ? Ik wil ook gewoon direct naar de volgende matchday eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
shoombak schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 17:39:
Meer mensen last van het feit dat de Xbox de eerste minuten na het starten van Fifa enorm luidruchtig is? Ik heb het spel al geinstalleerd op de HDD, maar hij lijkt het introfilmpje van de dvd te lezen, en blijft daarna nog enkele minuten vol ruisen.
Klopt,
Dit is de zogenaamde XGD3 AP25 beveiliging van Microsoft om piraterij tegen te gaan.

Hierdoor blijft de xbox wat controles doen op de disc ookal is het spel al opgestart en geinstalleerd op de hdd.

Duurt 3 minuten, dus een helft ;) Niets aan te doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
cypher21 schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 18:00:
[...]

Klopt,
Dit is de zogenaamde XGD3 AP25 beveiliging van Microsoft om piraterij tegen te gaan.

Hierdoor blijft de xbox wat controles doen op de disc ookal is het spel al opgestart en geinstalleerd op de hdd.

Duurt 3 minuten, dus een helft ;) Niets aan te doen
Okee, had het eigenlijk nooit gemerkt met eerdere games, of is het nieuw?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxzor
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 27-07-2020
laaaaaaaaaaatmaaaaaaaaaaaaaaaar, xbox versie maar gehaald want ik word droevig van die PC versie.

[ Voor 82% gewijzigd door Proxzor op 28-09-2012 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
shoombak schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 18:17:
[...]

Okee, had het eigenlijk nooit gemerkt met eerdere games, of is het nieuw?
sinds eind 2011 Fifa 12 had het niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22:21

Pykow

Angelo OTR

Ik dacht dat ze de commentaar zouden fixen :S echt de PC versie is weer eens niet optimaal

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe hebben mensen hier de keyboard controls staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
  • Laatst online: 22-09 13:10
Virtual pro hebben ze echt verpest vinden jullie niet?
Pagina: 1 ... 16 ... 33 Laatste