• jeka
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22-09 12:32

jeka

Support your local club.

Of de Nederland, Belgie editie. Kan natuurlijk ook :+

FCG

• soundtrack
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 29-04-2024
Hebben jullie mensen ook last van online gamen met de PS3? Ik moet telkens activation wizard maar blijven downloaden en installeren ? Redeemcode is geaccepteerd waarschijnlijk , maar kom absoluut niet bij online gamen terecht.

• Virax
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 29-09-2022

Virax

Lief :)

Misschien een gekke vraag, maar is er al iemand achter hoe je je virtuele prof kunt maken? Ik zie het nergens terug? Ik zie wel de optie 'create player' maar daar kun je de stats zelf al verhogen in plaats van dat het zich verbeterd naarmate je meer speelt.

Een andere optie die ik mis is het importeren van je game face. Ondanks dat het niet zo'n heel boeiende feature is hoop ik toch dat iemand hier meer van weet.

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09:28
Het online deel moet nog wel even opstarten geloof ik, heb nu al 2 keer gehad dat ik een tegenstander vond en de arena in ging om vervolgens daar te blijven. Met geen mogelijkheid kan je dan nog terug. Alleen kan je dan terug naar je Xbox dashboard en weer opnieuw opstarten.

Verder moet ik wel weer ff wennen aan het verdedigen. Ook die bal aanname wordt oefenen, al met al ben ik wel weer helemaal tevreden!

[ Voor 20% gewijzigd door Slaapje op 27-09-2012 16:56 ]

To dare is to do

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

Virax schreef op donderdag 27 september 2012 @ 16:49:
Misschien een gekke vraag, maar is er al iemand achter hoe je je virtuele prof kunt maken? Ik zie het nergens terug? Ik zie wel de optie 'create player' maar daar kun je de stats zelf al verhogen in plaats van dat het zich verbeterd naarmate je meer speelt.

Een andere optie die ik mis is het importeren van je game face. Ondanks dat het niet zo'n heel boeiende feature is hoop ik toch dat iemand hier meer van weet.
Online Modes ---> Pro Clubs (of iets in die buurt)

En dan bij het aanmaken zie je ook ergens de optie om je gameface te downloaden.

[ Voor 7% gewijzigd door SR8 op 27-09-2012 17:01 ]

• Virax

Virax

SR8 schreef op donderdag 27 september 2012 @ 16:59:
[...]

Online Modes ---> Pro Clubs (of iets in die buurt)

En dan bij het aanmaken zie je ook ergens de optie om je gameface te downloaden.
Dat is goed verstopt. Sowieso weer even wennen dat ze veel zaken een ander naampje hebben gegeven, maar thnx :)

Edit:
En om een eerdere vraag nog even te beantwoorden: ik kan gewoon NL als taal kiezen (retail versie).

Edit 2:
Hmm, dat is niet echt de Virtuele Pro hoe ik het bedoelde. Ik heb nog even verder lopen zoeken, maar de Virtuele Pro die je offline kunt gebruiken, in ieder team naar keuze kunt zetten en die je kunt gebruiken als je tegen een vriend speelt... die is verdwenen. Zonde.

[ Voor 34% gewijzigd door Virax op 27-09-2012 17:17 ]

Verwijderd

Zo ik heb net voor de PC Fifa 2013 gekocht. Heb alles geinstalleerd, maar commentatoren doen het nog niet.
Wie kan mij vertellen waar ik dit kan vinden en of ik ook Nederlands commentaar erop kan krijgen...

Alvast bedankt

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09 20:20
Mensen, niet vergeten je rosters te updaten. In ieder geval op de PS3 was er een update beschikbaar.

Als je carriere doet, check dan zeker even vrije spelers. O.a. Dorgba en Keita staan daartussen daar zij formeel clubloos zijn momenteel.

• wouter03
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 19-08-2024
Verwijderd schreef op donderdag 27 september 2012 @ 17:11:
Zo ik heb net voor de PC Fifa 2013 gekocht. Heb alles geinstalleerd, maar commentatoren doen het nog niet.
Wie kan mij vertellen waar ik dit kan vinden en of ik ook Nederlands commentaar erop kan krijgen...

Alvast bedankt
Dit is in het begin van dit topic ter sprake gekomen. Het schijnt dat je Origin in het Engels moet zetten en dan de game opnieuw installeren. Het werkt alleen niet in alle gevallen geloof ik, maar je kan het proberen. Ik zou trouwens eerst gewoon proberen de taal te veranderen, dan kan je altijd nog het spel opnieuw installeren.

• P-aul
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 05-07 16:45
Nog iemand last van een crash wanneer je een speler aan maakt en klikt op 'Naam voor commentator'?

[ Voor 15% gewijzigd door P-aul op 27-09-2012 17:27 ]

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Virax schreef op donderdag 27 september 2012 @ 17:05:
[...]

Dat is goed verstopt. Sowieso weer even wennen dat ze veel zaken een ander naampje hebben gegeven, maar thnx :)

Edit:
En om een eerdere vraag nog even te beantwoorden: ik kan gewoon NL als taal kiezen (retail versie).

Edit 2:
Hmm, dat is niet echt de Virtuele Pro hoe ik het bedoelde. Ik heb nog even verder lopen zoeken, maar de Virtuele Pro die je offline kunt gebruiken, in ieder team naar keuze kunt zetten en die je kunt gebruiken als je tegen een vriend speelt... die is verdwenen. Zonde.
Inderdaad, dat vond ik juist heel tof, eigen poppetje in je team en die steeds beter maken :|
Staat dat het met hacken te maken heeft.
Ook een optie, als er gehackt wordt via een optie de optie maar verwijderen :X

[ Voor 7% gewijzigd door Afvalzak op 27-09-2012 17:46 ]

Last.fm | Code Talks

• SR8
  • Niet online

SR8

Oja natuurlijk, wat stom. Er is nu verschil tussen. Als je kiest voor Career en dan Player mode (oid). Dat zal wel de offline VP zijn. Of via een losse wedstrijd, Be a Pro. Moet je daar geen poppetje voor aanmaken?

[ Voor 24% gewijzigd door SR8 op 27-09-2012 18:03 ]

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-08 12:07

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Mijn FIFA 13 is net ook ook bezorgd. Volgens de Wehkamp site was het een UE maar ik heb nu een gewone versie gekregen. Gelukkig kan ik nu wel gelijk downloaden van Origin.

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Ik heb bij de lokale Bart Smit de UE opgehaald voor de 360. 69.95... best een hoop centjes. Gewone was daar 59.95.
Vorig jaar bij de MM hadden ze een actie, toen voor 39 bemachtigd, dus wel een aardig verschilletje. Mja, tis het wel waard ;)

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

• Lip
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Lip

De professionele prutser

wouter03 schreef op donderdag 27 september 2012 @ 15:18:
[...]

Je gaat achtereenvolgens naar: Origin, help, origin help, FIFA 13 PC Download Delays.

Staat overigens ook op de fora. Ben alleen wel benieuwd naar wat zij verstaan onder zo spoedig mogelijk. Zou het liefst vandaag nog spelen.

Heb al wel de game geactiveerd, maar kan ook nog niet naar de webapp van FUT. DIe geeft nog altijd aan dat ik de game moet kopen. Beetje jammer.
Je kan wel de 'gewone' versie van Fifa 13 spelen? Ik heb in de origin client contact opgenomen met EA via de chat? Volgens de support medewerker werkt de UE pack pas vanaf 5 oktober.
Ik heb nu tijdelijk een licentie gekregen om de 'gewone' versie van Fifa 13 te spelen.

Beter geluid voor iedereen! Zo doe je dat!!! Vergeet je niet een +3 te geven? Bedankt voor het lezen. Flat frequency response EQUALS real music!!! EQUALS Sonic clarity

• Cooleronie
  • Laatst online: 22-12-2023
Iemand problemen met Fifa 13 (PC) commentaar? Ik heb geen commentaar en bij instellingen -> geluid -> commentaar taal staat 'undefined'. Weet iemand hier meer van?

• ettie1990
  • Laatst online: 11:45

ettie1990

PSN:ettiesick

Bij een maat van mij op de PS3, blijft fifa tevaak hangen, in de arena als ie online gaat. Dus voordat een wedstrijd begint online, dalijk zelf ff testen of ik er ook last van heb...

• goosche
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22-09 13:10
Cooleronie schreef op donderdag 27 september 2012 @ 18:32:
Iemand problemen met Fifa 13 (PC) commentaar? Ik heb geen commentaar en bij instellingen -> geluid -> commentaar taal staat 'undefined'. Weet iemand hier meer van?
heb het zelfde probleem. Morgen komt er een update.

[ Voor 13% gewijzigd door goosche op 27-09-2012 18:38 ]

• soundtrack
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 29-04-2024
PS3 : De online pass is niet gevonden op je systeem of is beschadigd. Downlaod de online pass als je de online functies van de game wilt gebruiken.

Ik heb het al 100x gedwonload , maar ik krijg telkens bovenstaande melding terug.

Ik kan dus totaal niet online gamen. Wie heeft dit ook ?

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Cooleronie schreef op donderdag 27 september 2012 @ 18:32:
Dan heb je de verkeerde versie gedownload. Je hebt 2 versies (eentje van 5GB en eentje van 6GB).
De grootste is met commentaar. ;)

• GAITii
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 22-09 12:45
Geen Nederlands commentaar dit keer in FIFA?

Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231

• goosche
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22-09 13:10
mijn is 7187.44 mb beetje vaag allemaal.

• Rubeo38
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22-09 15:26
UE edition nog steeds uitgegrijsd, en geen normale Fifa.
:(

• wouter03
Lip schreef op donderdag 27 september 2012 @ 18:20:
[...]

Je kan wel de 'gewone' versie van Fifa 13 spelen? Ik heb in de origin client contact opgenomen met EA via de chat? Volgens de support medewerker werkt de UE pack pas vanaf 5 oktober.
Ik heb nu tijdelijk een licentie gekregen om de 'gewone' versie van Fifa 13 te spelen.
Ik kan nu niks van FIFA 13 gebruiken. Heb een paar uur terug een screenshot gepost met daarop alleen het FIFA 13 USA hoesje dat een witte waas heeft. Hij zegt dat het not yet released is. Maar jij kan nu dus wel gewoon spelen, en ook online?
Hoe kom je in een gesprek met zo'n guy van origin dan?

[ Voor 4% gewijzigd door wouter03 op 27-09-2012 19:06 ]

• SinergyX
  • Laatst online: 10:12

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

GerbenKwakkel schreef op donderdag 27 september 2012 @ 19:05:
Geen Nederlands commentaar dit keer in FIFA?
Integendeel, ik krijg de naam van mijn Pro niet omgezet naar Engelse instellingen :/

Geluid omgezet naar engels, maak ik een pro aan en kies ik de commentator-naam, hoor je met Voorbeeld doodleuk weer die nederlandse stem, per saldo heb ik 100x minder namen om uit te kiezen. (In fifa12 was ik Carrey of Sing).

Maar ze hebben wel hele Virtual Pro totaal om zeep geholpen, elke nieuwe carriere moet je weer nieuwe Pro aannamen, je mag je leeftijd niet meer instellen en nog stééds die domme optie als je vanuit een carriere wil afsluiten : opslaan als nieuwe carriere :/

En per saldo is het hele menu nog steeds traag, had ik achteraf gewoon de download versie moeten nemen, had alles wat sneller ingeladen.

[ Voor 8% gewijzigd door SinergyX op 27-09-2012 19:09 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Verwijderd

hoe kun je zelf een online competitie aanmaken waar je vrienden aan deel kunnen nemen
net als in 12

gr Pascal

Verwijderd

o ja plastation 3

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22-09 22:21

Pykow

Angelo OTR

Ik heb geen comentator in Fifa 13 pc ? iemand weet hoe je dit oplost ?

Angelo NL / Global Cargo VTC

• tumtum100
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 10:32
Pykow schreef op donderdag 27 september 2012 @ 19:50:
Ik heb geen comentator in Fifa 13 pc ? iemand weet hoe je dit oplost ?
Lees eventjes een beetje terug staat het een paar keer verteld

Verwijderd

Slaapje schreef op donderdag 27 september 2012 @ 16:55:
Het online deel moet nog wel even opstarten geloof ik, heb nu al 2 keer gehad dat ik een tegenstander vond en de arena in ging om vervolgens daar te blijven. Met geen mogelijkheid kan je dan nog terug. Alleen kan je dan terug naar je Xbox dashboard en weer opnieuw opstarten.

Verder moet ik wel weer ff wennen aan het verdedigen. Ook die bal aanname wordt oefenen, al met al ben ik wel weer helemaal tevreden!
Idem bij de ps3 jammer dat er geen exit mogelijk is uit de arena of op zijn minst een time out, ook bij het opzetten van een online game word deze gelijk weer verbroken. Het zal wel druk zijn.

• creator1988
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22-09 23:32
Wat de fuck is er met die seizoenen. Ik maak mijn team aan, leuk enzo, allemaal bagger bronzen spelers maar soit. Nu ga ik spelen: zit ik by default in divisie 5 tegen ALLEEN MAAR gouden teams met 100% chemistry. WTF is dit voor onzin. Kan ik ergens gewoon naar divisie 10 gaan ofzo?

• Virax

Virax

afvalzak schreef op donderdag 27 september 2012 @ 17:44:
[...]

Inderdaad, dat vond ik juist heel tof, eigen poppetje in je team en die steeds beter maken :|
Staat dat het met hacken te maken heeft.
Ook een optie, als er gehackt wordt via een optie de optie maar verwijderen :X
Dat is wel heel erg simpel dan. Ik speelde Fifa 12 voornamelijk online tegen één vriend (we waren even goed/slecht, dus dat zijn de leukste potjes). Alletwee een eigen pro gemaakt, en daarmee scoren is nog nét even wat leuker om de ander mee uit te lachen. En ondertussen zie je je pro beter en beter worden... Nee, ik vind het echt een gemis dat dat er is uitgehaald.
SR8 schreef op donderdag 27 september 2012 @ 17:56:
Oja natuurlijk, wat stom. Er is nu verschil tussen. Als je kiest voor Career en dan Player mode (oid). Dat zal wel de offline VP zijn. Of via een losse wedstrijd, Be a Pro. Moet je daar geen poppetje voor aanmaken?
Nee, ik denk toch echt dat je iets anders bedoelt. Ik wil geen carriere of manager zaken, en ik wil ook niet met m'n pro spelen in van die wedstrijden waarbij je alleen maar met die ene persoon kan spelen.

Ik wil gewoon een eigen speler maken met een eigen naam en een eigen gezicht. Die in een topclub zetten, en daar veel mee spelen zodat hij steeds beter wordt. Dit zat in Fifa 12 en ook in 11, en wellicht zelfs al in 10. Er zaten allerlei uitdagingen in en als je die wist vrij te spelen, dan werd je eigen speler weer iets sterker. Kon ook offline. Maar niets van dit alles zie ik terug in Fifa 13.

Dus dan wordt het weer met een normaal team spelen tegen die maat. Ook leuk, maar mist nét dat beetje extra wat mij betreft. Echt jammer!

Verwijderd

creator1988 schreef op donderdag 27 september 2012 @ 19:58:
Wat de fuck is er met die seizoenen. Ik maak mijn team aan, leuk enzo, allemaal bagger bronzen spelers maar soit. Nu ga ik spelen: zit ik by default in divisie 5 tegen ALLEEN MAAR gouden teams met 100% chemistry. WTF is dit voor onzin. Kan ik ergens gewoon naar divisie 10 gaan ofzo?
Dat is het nadeel van de webapp, mensen hebben al een week kunnen ruilen en hun teams kunnen maken. Als je er zelf dan nog niets mee gedaan hebt, ben je op dit moment in het nadeel helaas.
Deze mensen zullen ook vandaag pas de game voor het eerst spelen en zitten dus nog in de laatste divisie. In ultimate team zijn maar 5 divisies op dit moment, dus naar divisie 10 gaan is niet mogelijk, alleen met de standaard seizoenen.

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Ik probeer FIFA 13 te downloaden in Origin, maar krijg steeds onderstaande foutmelding:
Downloadfout: Er is een onverwachte fout opgetreden.
Ik heb al opnieuw ingelogd maar dat lost het probleem niet op. Iemand enig idee?

• Lee245
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22-09 13:57
Waar kan ik het Adidas All Star team vinden als ik het geunlockt heb?

• johoo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-09 20:13
Ik heb de PS3 Ultimate edition ge-preordered bij Wehkamp. Gekregen en geinstalleerd met de 2 codes, online pass en de Ultimate code. Kan keurig online.

Volgens EA en diverse andere leveranciers zit in de Ultimate Edition de 10.000 credits en het adidas team verwerkt. Ik kan bij mij echter niets vinden.

De credits moeten toch links boven in het scherm staan?

Dell XPS 17 3D --- Synology 918+ --- Apple TV 4K

• drmbs
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-09 10:49
Meer mensen op de Xbox bij het online gaan deze melding: je beschikt niet over de juiste rechten in je gamerprofiel om deze functie te gebruiken?

Ik heb een actief gold abonnement en online pass ingevuld. Andere spellen (Waaronder fifa 12) geven geen probleem.

Verwijderd

aangezien er geen pro clubs FIFA 13 topic is post.ik het hier.
Ben op zoek naar een club voor me pro... op de Xbox 360 ..
ervaring: pro clubs FIFA 11 en gewoon seasons in 12.. nu weer vanaf t begin beginnen
voorkeur: aanvaller rechts buiten ...

beschikbaar ongeveer ong om de avond paar uurtjes ofzo ..(ivm studie e.d.)

Verwijderd

Spelers raken wel heel erg snel geblesseerd. In de eerste paar potjes in career mode ben ik 3 basis spelers voor 2 of meer maanden kwijt :S

• SR8
  • Niet online

SR8

Verwijderd schreef op donderdag 27 september 2012 @ 21:14:
Spelers raken wel heel erg snel geblesseerd. In de eerste paar potjes in career mode ben ik 3 basis spelers voor 2 of meer maanden kwijt :S
Als je het onrealistisch vindt, kan je dat met de sliders aanpassen die je kan vinden in game settings en dan de laatste 2 tabs.

Verwijderd

SR8 schreef op donderdag 27 september 2012 @ 21:17:
[...]

Als je het onrealistisch vindt, kan je dat met de sliders aanpassen die je kan vinden in game settings en dan de laatste 2 tabs.
ah, bedankt voor de tip!

• Habbekrats_NL
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 15-09 11:53
Verwijderd schreef op donderdag 27 september 2012 @ 21:07:
aangezien er geen pro clubs FIFA 13 topic is post.ik het hier.
Ben op zoek naar een club voor me pro... op de Xbox 360 ..
ervaring: pro clubs FIFA 11 en gewoon seasons in 12.. nu weer vanaf t begin beginnen
voorkeur: aanvaller rechts buiten ...

beschikbaar ongeveer ong om de avond paar uurtjes ofzo ..(ivm studie e.d.)
Ik speel wel veel Pro Club met me broertje en wat vrienden. Voeg me maar toe StainingPack812

XBL GT: HabbekratzNL

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Ik heb Origin nu ook op een andere pc geinstalleerd, maar nog steeds hetzelfde probleem: :(

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/ggeroelZHyn0LOkfgl2lg67h/full.png

• Lee245
  • Laatst online: 22-09 13:57
tweaker2010 schreef op donderdag 27 september 2012 @ 21:41:
Ik heb Origin nu ook op een andere pc geinstalleerd, maar nog steeds hetzelfde probleem: :(

[afbeelding]
Run je als admin?

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Jep. Alle poorten staan ook open en mn firewall is gedeactiveerd.

• marijni12
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 30-08 13:23
Hoe activeer ik eigenlijk mijn pre-order extra's? Zie ze namelijk nog nergens
EDIT: sorry, zie nu pas het blaadje met mijn code!

[ Voor 25% gewijzigd door marijni12 op 27-09-2012 21:58 ]

• Jorco
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10:09
-nevermind-

[ Voor 96% gewijzigd door Jorco op 27-09-2012 22:04 ]

PSN ID = Jorco

• Roberttt
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22-09 16:21
Ik kan eindelijk fifa 13 downloaden. Het is wel de "normale" versie, tenminste er staat geen ultimate edition meer bij. Ben benieuwd of het nu wel goed gaat, maar er zit schot in de zaak. Ik had overigens wel gemaild erover, weet niet of dat helpt maar zou kunnen!

• Rubeo38
Roberttt schreef op donderdag 27 september 2012 @ 22:00:
Ik kan eindelijk fifa 13 downloaden. Het is wel de "normale" versie, tenminste er staat geen ultimate edition meer bij. Ben benieuwd of het nu wel goed gaat, maar er zit schot in de zaak. Ik had overigens wel gemaild erover, weet niet of dat helpt maar zou kunnen!
zelfde hier, live-chat gestart, en toen is het (voorlopig) geregeld.
als het goed is heb je wel alle voordelen van UE.

• Gait
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06:51
Ik ben nu eindelijk de UE editie aan het installeren op m'n PC.

Edit: En hij doet het! :*)

[ Voor 19% gewijzigd door Gait op 27-09-2012 22:26 ]

• Jorco
Het was mij al opgevallen dat ik tijdens Season Ticket nog geen trophies (PS3) kon zien.
Nu voor de eerste keer het schijfje erin en meteen 18 trophies :D
Dan kunnen we weer verder.. heb er zin in!

PSN ID = Jorco

• bartsled
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 18-09 17:16
Zijn er meer die merken dat alle spelers een rating van 85 hebben in de online interactive cup? PS3 overigens.

• SR8
  • Niet online

SR8

bartsled schreef op donderdag 27 september 2012 @ 22:46:
Zijn er meer die merken dat alle spelers een rating van 85 hebben in de online interactive cup? PS3 overigens.
Dat is zover ik weet altijd al zo geweest bij FIWC.

• wouter03
Ook ik ben nu bezig met de installatie van FIFA 13. Heb dus de UE versie, maar nu download ie de gewone. Ik heb ergens gelezen dat vanaf 5 oktober de UE-extra's erbij komen. Ik zou dus tegen die tijd het eerste pakje kunnen verwachten.. Weet iemand hier misschien meer over?

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

Ik kan nog steeds fifa13 niet opstarten, het spel is 6 GB groot (ook na repair) start op, tot de taal selectie, wat ik daar ook kies, het spel sluit af (geen crash, niets zichtbaar in de eventlog).
Heb het spel al een aantal keer opnieuw geinstalleerd...

[edit] Zijn er nog meer mensen die Origin niet draaien vanaf hun c schijf en waar het wel werkt? Ik weet dat The sims ook over zijn nek gaat als het niet op C staat.

[edit2] Denk het gevonden te hebben: http://segmentnext.com/20...-and-fixes/#ixzz27hayW4SM
#1 FIFA 13 Crashes – No Windows Media Players
Before the issue gets patched up officially, you should make sure that Windows Media Player is installed in your OS to avoid the crashes.
Ik heb inderdaad geen mediaplayer geinstalleerd staan.

[edit3]Dat was het inderdaad.

[ Voor 58% gewijzigd door MeNTaL_TO op 27-09-2012 23:26 ]

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

• Samiej6
  • Niet online
Vandaag ook maar eens met FUT gestart, en met mijn (nog) hele slechte team toch wel een heerlijke goal gemaakt.
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/136824525

Speelt toch wel net even allemaal wat fijner dan Fifa 12 vind ik :)

Verwijderd

Mijn Ultimate kan eindelijk ook gedownload worden!

• XPowerStef
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 09:21
Mijn eerste goal was ook niet verkeerd:
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/136775279

Even daarna nog een lekkere volley:
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/136823158

• roelg90
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
MeNTaL_TO schreef op donderdag 27 september 2012 @ 23:15:
Ik kan nog steeds fifa13 niet opstarten, het spel is 6 GB groot (ook na repair) start op, tot de taal selectie, wat ik daar ook kies, het spel sluit af (geen crash, niets zichtbaar in de eventlog).
Heb het spel al een aantal keer opnieuw geinstalleerd...

[edit] Zijn er nog meer mensen die Origin niet draaien vanaf hun c schijf en waar het wel werkt? Ik weet dat The sims ook over zijn nek gaat als het niet op C staat.
Ik draai ook niet op mijn C schijf.. En hier doet hij het prima dus dat zal het niet zijn.

Verwijderd

Die tweede doet me nogal denken aan de goal van Zidane in de CL finale, alleen dan iets korter bij :P

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

tweaker2010 schreef op donderdag 27 september 2012 @ 21:41:

[afbeelding]
Even een update: ik heb net een andere game gedownload via Origin (NFS World) en dat lukte wel.
Vreemd genoeg kan ik FIFA 13 echter nog steeds niet downloaden. Zou de EA server overbelast zijn?

• SuperVeloce
  • Laatst online: 22-09 23:31
al 2x online verloren haha :P maar komt goed :D

jammer dat spel op engels moet, om gewoon Bwin op Real Madrid te zien.. voor Fifa 12 wa er een patch, zodat je ook bij Nederlandse taal, gewoon sponsoren zag.

Ook irritant, heb je een tegenstander, gaat hij niet verder, blijf je hele tijd met scherm tegen de keeper.. en je kan dan niet weg klikken ofzo, moest ALT+F4 doen..

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eerste FUT match 13-0 gewonnen :D met dit team;

http://www.ea.com/nl/voet...how-off#iZv9oLvinHsU9:ps3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• q-enf0rcer.1
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09:05
Ik kan inmiddels ook spelen. Net hele tijd Ultimate Team wezen spelen en mijn eerste 11 bestaat nu uit 10 gold en 1 silver dus ik ben al aardig op weg. Al zijn er natuurlijk nog geen echte wereldtoppers in het elftal.

Jammer genoeg staat er in Origin nu wel dat ik een standard edition heb ipv ultimate edition. Ik hoop dat dit geen problemen geeft met de gold packages vanaf 5 oktober.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:56
Het was een leuk avondje FIFA 13 1 tegen 1. Ook nog even verder gekeken, echt matig dat de Virtuap Pro (VP) eruit is. Vroeger vond ik het ideaal om deze beter te maken, als ik geen zin had online te spelen.

Het valt wel op dat ze iedereen vooral online willen hebben of bezig willen houden met FUT, hier verdienen ze namelijk het meeste in de bijverkoop aan. Eigenlijk ben ik best wel teleurgesteld dat de diversiteit in offline mogelijkheden erg zijn afgenomen in deze versie.

[ Voor 39% gewijzigd door Jumpman op 28-09-2012 00:19 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trok trouwens Julio Cesar uit een pakje :) Voor 6K staat hij erop. Zag net een zilveren Buttner 4-3-3 voor 999K erop staan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jumpman schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 00:18:
Het was een leuk avondje FIFA 13 1 tegen 1. Ook nog even verder gekeken, echt matig dat de Virtuap Pro (VP) eruit is. Vroeger vond ik het ideaal om deze beter te maken, als ik geen zin had online te spelen.

Het valt wel op dat ze iedereen vooral online willen hebben of bezig willen houden met FUT, hier verdienen ze namelijk het meeste in de bijverkoop aan. Eigenlijk ben ik best wel teleurgesteld dat de diversiteit in offline mogelijkheden erg zijn afgenomen in deze versie.
Online is ook veel leuker. Het pakjes kopen is niet verplicht en heb je ook niet nodig om succesvol te zijn hoor in FUT, gewoon goed handelen. Alles wat offline erin zit zit ook online behalve dat VP maargoed dat heeft nooit echt aangeslaan bij het grote publiek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zingo
  • Laatst online: 22-09 20:25
Zojuist mijn allereerste potje ooit online. Verdedigen bak ik nog niet veel van, maar met Manchester tegen Real ging erg leuk op en neer. Iets meer kansen en dan dat heerlijke gevoel toen van Persie in de 89e minuut de 2-1 erin schoot. Zoiets blijft genieten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Verwijderd schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 00:21:
[...]

Online is ook veel leuker. Het pakjes kopen is niet verplicht en heb je ook niet nodig om succesvol te zijn hoor in FUT, gewoon goed handelen. Alles wat offline erin zit zit ook online behalve dat VP maargoed dat heeft nooit echt aangeslaan bij het grote publiek.
Nooit aangelslagen bij het grote publiek? Moet je eens kijken op de vele forums van FIFA 2012 hoeveel mensen ook offline de meeste zaken aan hun VP trainde om online goed te zijn.

Natuurlijk is het pakjes kopen niet verplicht, maar als je op het hoogste niveau wil meedraaien moet je of heel veel spelen voor coins of pakjes kopen en hopen. Je kan ver komen met handelen, maar je wint het wat betreft topteam nooit van de mensen met heel veel geld of tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jumpman schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 00:28:
[...]

Nooit aangelslagen bij het grote publiek? Moet je eens kijken op de vele forums van FIFA 2012 hoeveel mensen ook offline de meeste zaken aan hun VP trainde om online goed te zijn.

Natuurlijk is het pakjes kopen niet verplicht, maar als je op het hoogste niveau wil meedraaien moet je of heel veel spelen voor coins of pakjes kopen en hopen. Je kan ver komen met handelen, maar je wint het wat betreft topteam nooit van de mensen met heel veel geld of tijd.
Onzin speel altijd FUT en heb geen top team (Eredivisie spelers) en win ongeveer 60-70% van mijn wedstrijden. Ik handel alleen en koop nooit pakjes met PSN card of whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hopla Cassani voor 1.000 verkocht, waarde 400 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben jullie ook zoveel problemen met FUT marktplaats? Er is een communicatieprobleem.... zucht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22-09 12:59
Verwijderd schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 00:30:
[...]

Onzin speel altijd FUT en heb geen top team (Eredivisie spelers) en win ongeveer 60-70% van mijn wedstrijden. Ik handel alleen en koop nooit pakjes met PSN card of whatever.
Je moet gewoon willen begrijpen dat niet iedereen liever online speelt. Ik geniet het meest van de managermode en local met vrienden op de bank. Heb helemaal geen zin om veel tijd te investeren in handelen en tegen random gekozen spelers te spelen.

Zeg niet dat ik het helemaal niet zal doen , maar het is niet mijn proriteit met Fifa. Dus kan ik ook begrijpen dat er mensen zijn die het wel jammer vinden dat je de virtuele speler niet meer offline kan verbeteren. En als ze iets weghalen wat jij graag speelt zou je ook balen.

Heb trouwens het idee dat ze eindelijk wat aan de niveaus hebben gedaan , want prof is nu ineens perfect voor me (tot nu toe ) en bij Fifa 12 hing ik net tussen semi-pro en pro in ( wat freakin frustrerend was ;) )
Meer mensen die dit is opgevallen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beakzz schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 01:01:
[...]

Je moet gewoon willen begrijpen dat niet iedereen liever online speelt. Ik geniet het meest van de managermode en local met vrienden op de bank. Heb helemaal geen zin om veel tijd te investeren in handelen en tegen random gekozen spelers te spelen.

Zeg niet dat ik het helemaal niet zal doen , maar het is niet mijn proriteit met Fifa. Dus kan ik ook begrijpen dat er mensen zijn die het wel jammer vinden dat je de virtuele speler niet meer offline kan verbeteren. En als ze iets weghalen wat jij graag speelt zou je ook balen.

Heb trouwens het idee dat ze eindelijk wat aan de niveaus hebben gedaan , want prof is nu ineens perfect voor me (tot nu toe ) en bij Fifa 12 hing ik net tussen semi-pro en pro in ( wat freakin frustrerend was ;) )
Meer mensen die dit is opgevallen ?
Dat begrijp ik ook maar kom dan niet met rare argumenten over Fut etc maar zeg gewoon dat je dat niet tof vind ;)

Ja niveau's liggen dichter bij elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22-09 12:59
Verwijderd schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 01:02:
[...]

Dat begrijp ik ook maar kom dan niet met rare argumenten over Fut etc maar zeg gewoon dat je dat niet tof vind ;)

Ja niveau's liggen dichter bij elkaar.
Hey , dat waren niet mijn argumenten he :+

Top dan maar hopen dat ik niet uiteindelijk tussen pro en wereldklasse eindig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Verwijderd schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 00:30:
[...]

Je zegt het zelf al je hebt geen topteam, dus je draait ook niet meer in de echte top, en dat hoeft ook niet als je maar plezier hebt.

EA wil gewoon zo veel mogelijk geld verdienen aan bijverkoop, dat doen ze bij jou niet omdat jij geen kaartjes koopt, als je echt in de gouden top van FUT wil meedraaien is het of heel veel spelen, of veel kaartjes kopen en verhandelen. Zet maar eens Real Madrid neer in FUT, die spelers komen allemaal niet aanwaaien in de pakjes die je krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jumpman schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 01:23:
[...]

Je zegt het zelf al je hebt geen topteam, dus je draait ook niet meer in de echte top, en dat hoeft ook niet als je maar plezier hebt.

EA wil gewoon zo veel mogelijk geld verdienen aan bijverkoop, dat doen ze bij jou niet omdat jij geen kaartjes koopt, als je echt in de gouden top van FUT wil meedraaien is het of heel veel spelen, of veel kaartjes kopen en verhandelen. Zet maar eens Real Madrid neer in FUT, die spelers komen allemaal niet aanwaaien in de pakjes die je krijgt.
Ik speel gewoon in de top hoor divisie 1 ik weet niet 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxzor
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 27-07-2020
Eeeeeeen ik kan nog steeds geen fifa points gebruiken, gaat lekker EA :) Ben tukken yo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nix_R
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 01-05 14:56
Ik hoop dat de servers snel goed functioneren, steeds als ik win krijg ik een disconnect en dan krijg ik er een loss bij pfff!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steigert
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 06-01-2023
Verwijderd schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 00:42:
Hebben jullie ook zoveel problemen met FUT marktplaats? Er is een communicatieprobleem.... zucht
Heb er al de hele dag last van :( Vraag me af waar het aan ligt. Als ik wat searchcriteria opgeef krijg ik vaak geen verbinding met de server en kickt EA me een keuzeveld terug het menu in. Het lijkt echter wel of het erger wordt als ik meer criteria gebruik... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R3NSE
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 05-11-2020
In 12 was ik een aardige keeper

In 13:
Ik heb nu regelmatig dat de keeper naar de bal loopt, op de grond valt en vervolgens niks meer doet.
Een bal die vanaf 50 meter ofzo hoog aankwam... op me hoofd stuitert, doelpunt tegen.
Langzame bal, keeper blijft gewoon staan en bal gaat tussen benen door.
Gaat volledig zijn eigen gang lijkt het wel.

Heb ik bepaalde veranderingen in de controls gemist ofzo?

Een of andere random onhoudbare bal paktie dan wel weer alsof het niks is :?

[ Voor 9% gewijzigd door R3NSE op 28-09-2012 03:03 ]

Greetings from Earth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubeo38
goedemorgen,

gisteren mijn eerste 2 potjes ooit online gespeeld. ik had er niet zoveel van verwacht, dus gewoon vol er voor gaan. moet zeggen dat het me 100% meeviel hoe ik speelde t.o.v. mijn tegenstanders. eerste wedstrijd verloor ik met 2-1, na lang 1-0 voor te hebben gestaan gaf ik het weg in de laatste minuten.

2e wedstrijd speelde ik FUT, tegenstander was gewoon sterker, ik kwam 3-0 achter, maar blijf vechten voor een goal, en toen die uiteindelijk viel was ik nog blij ook.

had in beide wedstrijd toch echt wel kansen, maar ik merk dat ik eigenlijk te weinig Fifa12 heb gespeeld, dus voor mij is het weer vanaf 0 beginnen en kijken waar het schip strand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drpeer_holland
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-09 14:11
Gisteren kwam mijn speler vast te zitten in een reclamebord aan de zijkant van het veld, erg irritant..iemand anders hier ook al last van gehad, na enkele minuten op en neer gelopen te hebben kon ik eindelijk weer binnen het veld komen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er!k
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22-09 14:20
Even een vraag tussendoor: ik heb FIFA13 Ultimate Edition (PC) via Origin besteld. Heb 'm nu gespeeld, maar waar kan ik de code vinden voor het all-star team en de 10.000 EAS coins? Ik heb wel een paar e-mails ontvangen, maar niet echt duidelijk met een code erin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09 20:20
Inmiddels paar potjes gespeeld en er zijn wat puntjes:

1. passing van AI lijkt nog perfecter dan in 12, heb passing handicap inmiddels op 65 staan, in 12 altijd op 60
2. positionering van AI bij passing lijkt subliem. ook al wil je nog zo goed afdekken, lijkt net alsof de AI altijd 1 stap voor is
3. doeltrappen, 9 van de 10 keer komt bij een verre doeltrap er een gevaarlijke situatie uit. lijkt alsof je eigen team niet meer zoals bij vorige edities ongeveer bij de balaankomst staat te wachten om het kopduel aan te gaan.

1 en 2 zijn te handelen, puntje 3 is wel schijtirritant aangezien de ai om 1 of andere onrealistische reden vrijwel altijd verre doeltrap doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kadoendra
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16-09 21:43
Na de demo te hebben grijs gespeeld, gisteren eindelijk de volledige versie op de PC gespeeld. Wat me opvalt is dat de volledige game toch eigenlijk best een tikkie sneller is dan de demo. Vooralsnog een tikkie te snel naar mijn smaak, maar dat kan ook een kwestie van wennen zijn, ik ben nu immers volledig gewend aan de demo.

Ook lijkt de volledige versie iets makkelijker afgesteld. In de demo had ik echt moeite met Pro, in de volledige versie lijk ik net iets meer ruimte te krijgen. Ook voorzetten lijken wat beter aan te komen (op volledig auto). In de demo kreeg ik geen voorzet bij een medespeler, in de volledige versie komt ie wel goed. Nu alleen nog goed leren koppen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 00:10

Koppensneller

winterrrrrr

Zojuist is hier een patch (+/- 200 MB) voor de PC-versie binnen gerold. Iemand die weet wat er veranderd is?

[ Voor 6% gewijzigd door Koppensneller op 28-09-2012 08:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainstorm86
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21-09 09:50
Ik vraag mij hetzelfde af maar dan voor de PS3, heb de ultimate edition preordered bij de Mediamarkt. In het doosjes zat een online pass en de pass voor de 24 extra gold packs. Waar kan ik de rest vinden?
Er!k schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 08:02:
Even een vraag tussendoor: ik heb FIFA13 Ultimate Edition (PC) via Origin besteld. Heb 'm nu gespeeld, maar waar kan ik de code vinden voor het all-star team en de 10.000 EAS coins? Ik heb wel een paar e-mails ontvangen, maar niet echt duidelijk met een code erin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er!k
Koppensneller schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 08:40:
Zojuist is hier een patch (+/- 200 MB) voor de PC-versie binnen gerold. Iemand die weet wat er veranderd is?
Fixed het commentaar gedeeltelijk... Ik zeg gedeeltelijk omdat je na installatie je FIFA13 map moet verwijderen om te zorgen dat je commentaar hoort en omdat ik geen spelersnamen hoor van de commentators (1x per wedstrijd ofzo?!)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er!k
Brainstorm86 schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 08:44:
Ik vraag mij hetzelfde af maar dan voor de PS3, heb de ultimate edition preordered bij de Mediamarkt. In het doosjes zat een online pass en de pass voor de 24 extra gold packs. Waar kan ik de rest vinden?

[...]
Inderdaad... De Gold packs krijg ik al wel automatisch, maar voor de rest?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaxie
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 01-09 08:48
Heb gisteren ook mijn eerste potjes gespeeld en een seizoen begonnen met man utd.
Eerste match... mijn niveau was om een of andere vage reden naar Semi pro gezet ipv pro waar ik normaal op speel. Easy gewonnen (7-1) van Bordeaux. Daarna niveau omhoog gezet. toen vriendschappelijk tegen barca, met geluk gewonnen (2-1) en daarna gelijk tegen Cagliara(2-2) inmiddels 2 competitiewedstrijden gespeeld.
Southampton 2-0 winst en Everton 1-1, boutgoal tegen in de laatste minuut omdat ik niet geconcentreerd meer was... Maar het bevalt me echt heel goed op het moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:42

Phydomir

Dennis

Jumpman schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 00:18:
VP is er helemaal niet uit. Je hebt nu alleen een aparte offline en online VP. grote voordeel hiervan is dat je geen mensen meer hebt die offline binnen een dag hun speler naar 88 tillen of nog erger, even simpel een file editen waardoor ze 100 zijn.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teka
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 11-11-2024
Gisteravond ook een paar potjes gespeeld, maar ik heb toch het idee dat het niveau wel hoger is!
In FIFA12 speelde ik wereldklasse, maar ik ben blij als ik nu op Pro win tegen de AI.

Een potje tegen een club uit Korea, waarbij hun middenvelder al dribbelend mijn hele verdediging doorloopt om vervolgens te scoren....dat was ik niet gewend zegmaar haha

Vanavond nog maar even oefenen, misschien dat het even wennen is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• homernt
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-06-2024
Als ik nu snel een wedstrijd wil spelen gaat hij online de laatste opstelling ophalen. Leuk bedacht maar als ik de opstelling wil spelen die ik heb ingesteld hoe doe ik dat dan zonder dat ik elke keer aan de begin van de wedstrijd de opstelling moet aanpassen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.F.H.
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 07:12
Er!k schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 08:52:
[...]

Inderdaad... De Gold packs krijg ik al wel automatisch, maar voor de rest?!
Ik had bij Bol.com besteld en kreeg gistermiddag een E-mail waarin beide codes stonden.

Even iets anders: ik heb mijn online code (die gewoon in het hoesje zat) ingevuld, maar blijkbaar niet goed de 'veiligheidswaarschuwing' gelezen (doorgescrolld). Nu krijg ik de melding dat mijn code niet meer geldig is en kan ik dus niet online, erg handig. Dit gebeurde mij ook met een van de twee FUE codes.

Heeft iemand hier een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

M.F.H. schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 09:35:
[...]
Even iets anders: ik heb mijn online code (die gewoon in het hoesje zat) ingevuld, maar blijkbaar niet goed de 'veiligheidswaarschuwing' gelezen (doorgescrolld). Nu krijg ik de melding dat mijn code niet meer geldig is en kan ik dus niet online, erg handig. Dit gebeurde mij ook met een van de twee FUE codes.

Heeft iemand hier een oplossing voor?
Hoe bedoel je? De code die op de handleiding staat? Wat heeft die veiligheidswaarschuwing daarmee te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trixx
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-09 21:22

trixx

-CTU- SuiZide

Teka schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 09:17:
Gisteravond ook een paar potjes gespeeld, maar ik heb toch het idee dat het niveau wel hoger is!
In FIFA12 speelde ik wereldklasse, maar ik ben blij als ik nu op Pro win tegen de AI.

Een potje tegen een club uit Korea, waarbij hun middenvelder al dribbelend mijn hele verdediging doorloopt om vervolgens te scoren....dat was ik niet gewend zegmaar haha

Vanavond nog maar even oefenen, misschien dat het even wennen is :)
Het is inderdaad een stuk moeilijker geworden. op wereldklasse vinden ze altijd de vrije man, altijd! Maar het is wel een goede oefening geworden.

Life is like a box of chocolate, it makes you sick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.F.H.
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 07:12
tweaker2010 schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 09:38:
[...]

Hoe bedoel je? De code die op de handleiding staat? Wat heeft die veiligheidswaarschuwing daarmee te maken?
Ik heb mijn code ingevoerd en kreeg toen de bevestiging dat de code goed was, en of ik even de waarschuwing (blabla) wilde doorlezen, maar ik heb gewoon op 'Doorgaan' geklikt via X (PS3) en blijkbaar heeft hij toen de code niet verwerkt. Hetzelfde gold voor het de eerste download van mijn FUE code, die content werd niet gedownload. Pas toen ik bij de tweede code daadwerkelijk even op en neer las in de begeleidende tekst en toen op 'Doorgaan' drukte werd er ook daadwerkelijk iets gedownload. Maar nu kan ik dus de andere codes niet meer invoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Laatst online: 12:00
Speelt wel lekker weg, gisteren 3 potjes online gedaan (1-1-1 WDL)

alleen kwam ik 1x in de 1:1 arena en toen kwam er geen tegenstander. Kon verder ook niets, dus ik moest eerst naar het Xbox dashboard en Fifa opnieuw starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorco
Kaap schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 08:21:
3. doeltrappen, 9 van de 10 keer komt bij een verre doeltrap er een gevaarlijke situatie uit. lijkt alsof je eigen team niet meer zoals bij vorige edities ongeveer bij de balaankomst staat te wachten om het kopduel aan te gaan.
Daar had ik in het begin bij Fifa 12 ook last van. Als je een verre bal trapt dan helpt het om op de juiste positie te staan om de bal vervolgens naar een medespeler te kunnen koppen.
Sinds ik dat doe gaat het 9 van de 10 keer goed (ook in Fifa 13)
M.F.H. schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 09:41:
[...]

Ik heb mijn code ingevoerd en kreeg toen de bevestiging dat de code goed was, en of ik even de waarschuwing (blabla) wilde doorlezen, maar ik heb gewoon op 'Doorgaan' geklikt via X (PS3) en blijkbaar heeft hij toen de code niet verwerkt. Hetzelfde gold voor het de eerste download van mijn FUE code, die content werd niet gedownload. Pas toen ik bij de tweede code daadwerkelijk even op en neer las in de begeleidende tekst en toen op 'Doorgaan' drukte werd er ook daadwerkelijk iets gedownload. Maar nu kan ik dus de andere codes niet meer invoeren.
Ik heb helemaal niks hoeven te lezen :?

PSN ID = Jorco

Pagina: 1 ... 15 ... 33 Laatste