• q-enf0rcer.1
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13:43
Jongens, wie kan mij helpen.

Ik het het spel net gekocht via internet, zon origin code die je moest toevoegen aan Origin. Dit werkte, alleen nu staat er bij de game "nog niet uitgebracht" waardoor ik het spel niet kan installeren. Het spel staat als het ware greyed-out in mijn collectie.

• Satom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10:05

Satom

Verzamel ervaringen

q-enf0rcer.1 schreef op donderdag 27 september 2012 @ 12:18:

Ik het het spel net gekocht via internet, zon origin code die je moest toevoegen aan Origin. Dit werkte, alleen nu staat er bij de game "nog niet uitgebracht" waardoor ik het spel niet kan installeren. Het spel staat als het ware greyed-out in mijn collectie.
Is het wel de juiste spel? Klinkt misschien stom.. anders even Origin en/of PC opnieuw starten? :$

• Ruudox
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 13:06

heb je toevallig de ultimate editie? want daar zijn problemen mee, heb ik ook last van.

• q-enf0rcer.1
Satom schreef op donderdag 27 september 2012 @ 12:19:
[...]
Is het wel de juiste spel? Klinkt misschien stom.. anders even Origin en/of PC opnieuw starten? :$
Ja het is 100% het juiste spel. Er staat ook de sticker "nieuw" bij.

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

Jumpman schreef op donderdag 27 september 2012 @ 11:15:
Voor de geinteresseerden:

MM Utrecht:

PS3 FIFA 13 Ultimate Edition: € 69,99
PS3 FIFA 13: € 49,00
Bij MM Leeuwarden hetzelfde, alleen was de Ultimate Edition iets goedkoper, €65.

• q-enf0rcer.1
pruimman schreef op donderdag 27 september 2012 @ 12:21:
[...]

heb je toevallig de ultimate editie? want daar zijn problemen mee, heb ik ook last van.
Klopt inderdaad, er is dus nog geen fix voor? Wat een puinhoop zeg... Goede kennismaking met Origin zo.

• Ruudox
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 13:06
q-enf0rcer.1 schreef op donderdag 27 september 2012 @ 12:21:
[...]

Klopt inderdaad, er is dus nog geen fix voor? Wat een puinhoop zeg... Goede kennismaking met Origin zo.
nee wel slecht dat als je meer betaald niet kan spelen en minder betaald wel.

• Proxzor
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 27-07-2020
Ik kan nog steeds me Fifa Points niet gebruiken op PC :( wat is dit voor onzin

• Satom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10:05

Satom

Verzamel ervaringen

q-enf0rcer.1 schreef op donderdag 27 september 2012 @ 12:21:
[...]

Ja het is 100% het juiste spel. Er staat ook de sticker "nieuw" bij.
Oké! Raar.. hier werkt het, weliswaar de gewone versie.. Misschien dat hier iets nuttigs tussen staat?

• CR35
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 26-08 13:51
Chubz schreef op donderdag 27 september 2012 @ 12:23:
Ik kan nog steeds me Fifa Points niet gebruiken op PC :( wat is dit voor onzin
Hier ook niet en kan fifa (UE) ook niet installeren. Er zijn wat problemen met de UE op de pc....

• nielswerf
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 04-12-2024
Iemand enig idee hoe je een eigen speler aanmaakt in fifa 13?

Verwijderd

Ze hebben het verdedigen nu ook moeilijker gemaakt toch je kon vroeger altijd de hele tijd het kruisje in drukken, het is nu een knoppencombinatie geworden toch?

Ik koop hem denk ik vandaag via origin de normale versie ik weet niet goed wat de meerwaarde is van de ultimate versie?

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Verwijderd schreef op donderdag 27 september 2012 @ 12:37:
Ze hebben het verdedigen nu ook moeilijker gemaakt toch je kon vroeger altijd de hele tijd het kruisje in drukken, het is nu een knoppencombinatie geworden toch?

Ik koop hem denk ik vandaag via origin de normale versie ik weet niet goed wat de meerwaarde is van de ultimate versie?
Het verdedigen was al in Fifa 12 aangepast, is nu niet veranderd

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

• q-enf0rcer.1
Verwijderd schreef op donderdag 27 september 2012 @ 12:37:

In de demo snapte ik geen hout van het nieuwe verdedigen. De tutorial was niet erg duidelijk.

Is er al iemand hier die het verdedigen goed onder de knie heeft en het goed kan uitleggen?

• cypher21
q-enf0rcer.1 schreef op donderdag 27 september 2012 @ 12:40:
[...]

In de demo snapte ik geen hout van het nieuwe verdedigen. De tutorial was niet erg duidelijk.

Is er al iemand hier die het verdedigen goed onder de knie heeft en het goed kan uitleggen?
http://www.gamerzines.com...ical-defending-guide.html

http://www.fifabenelux.co...12-hints-tips-verdedigen/

anders ff googlen, zijn zat handleidingen en howto's + tips te vinden. Zoek wel op Fifa 12, niet op 13

[ Voor 17% gewijzigd door cypher21 op 27-09-2012 12:46 ]

• ettie1990
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13:51

ettie1990

PSN:ettiesick

cypher21 schreef op donderdag 27 september 2012 @ 11:01:
[...]

ehh...

Je bewaard fifa spellen als herinnering aan je kinderen... maar die heb je nog niet???

ik heb ze hier ook nog allemaal liggen hoor. alleen van 2002-2008 alleen maar PES ;) was toen beter (vind ik) vanaf 2009 weer fifa
Volgens mij is niks zo meesterlijk als tegen je kind fifa doen, en uiteindelijk dat ie beter is dan zn pa

• tweaker2010
  • Laatst online: 19-08 12:07

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Da's balen. Is dat alleen via internet of ook als je UE fysiek in de winkel koopt? Weet iemand dit?

• cypher21
ettie1990 schreef op donderdag 27 september 2012 @ 12:47:
[...]

Volgens mij is niks zo meesterlijk als tegen je kind fifa doen, en uiteindelijk dat ie beter is dan zn pa
klopt.
Alleen je verwoorde het nogal verkeerd ;)

Ik speel ook fifa tegen mijn zoontje van 4, jammergenoeg bakt hij er nog niets van, maar begint te komen ;) gok nog een jaartje of 2 a 3 en dan leg ik het af

Echter, mijn kids kijken totaal niet om naar oude spellen, tenzij het de oude Mario's zijn, die vinden ze geweldig.
Oude fifa's is leuk om te bewaren (doe ik iig ook) maar die gaan ze echt niet spelen hoor

[ Voor 19% gewijzigd door cypher21 op 27-09-2012 12:51 ]

Verwijderd

Net Fifa 13 Ultimate gekocht, maar spel wordt niet geïnstalleerd. Ben je lekker mee.

• GAITii
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 22-09 12:45
Dat met die Match Day hé, hoe zit dat eigenlijk met transfers? Gaan die dan ook mee? Of zijn het alleen de prestaties die in Match Day zitten?

Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231

Verwijderd

Ik bedoelde het druk zetten met het kruisje is nu veranderd toch je kon vroeger altijd de hele tijd het kruisje in drukken? Of vergis ik me hierin ik heb de game nog niet

• q-enf0rcer.1
tweaker2010 schreef op donderdag 27 september 2012 @ 12:48:
[...]

Da's balen. Is dat alleen via internet of ook als je UE fysiek in de winkel koopt? Weet iemand dit?
Het lijkt zo te zijn bij elke Ultimate Edition die nu wordt ingevoerd. Ik lees berichten over mensen die hem via Origin hebben gekocht, maar ook over mensen die hem gewoon fysiek in de winkel hebben gekocht. Mijn code komt van de fysieke versie maar is online gekocht.

• cypher21
Verwijderd schreef op donderdag 27 september 2012 @ 12:51:
Ik bedoelde het druk zetten met het kruisje is nu veranderd toch je kon vroeger altijd de hele tijd het kruisje in drukken? Of vergis ik me hierin ik heb de game nog niet
kruisje is A op de xbox toch?
Zo ja, dan kun je hier idd nog steeds druk mee zetten, het verdedigen is niet aangepast i.v.m. Fifa 12

• Isniedood
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 16-09 18:32

Isniedood

nee, echt niet!

Schandalig dat er nog steeds geragedquit kan worden binnen de eerste 5 minuten! zonder straf!

Mijn foto's met mijn lieve Pentax K200d

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 00:10

Koppensneller

winterrrrrr

Isniedood schreef op donderdag 27 september 2012 @ 12:53:
Schandalig dat er nog steeds geragedquit kan worden binnen de eerste 5 minuten! zonder straf!
Jammer maar helaas, maar da's nou eenmaal een bijwerking van een prima regel. Als je een wedstrijd ingaat en je merkt al snel dat het enorm laggy speelt, dan wil je er toch gewoon mee kunnen stoppen?

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11:35
Isniedood schreef op donderdag 27 september 2012 @ 12:53:
Ach vindt ik niet erg. Liever wel, want dan als de tegenstander ontzettend lagt kun je nog weg. Ik heb soms dat het zo lagt dat de wedstrijd 3x zo lang duurt.

• GAITii
Huh? Kan dat? In hoeveel tijd kun je quitten zonder verlies of wat dan ook te lijden? Dit vooral vanwege sommige aziatische laggers...

• FraxleNL
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 26-10-2023

FraxleNL

PSN: FraxleHD

Koppensneller schreef op donderdag 27 september 2012 @ 12:55:
[...]

Jammer maar helaas, maar da's nou eenmaal een bijwerking van een prima regel. Als je een wedstrijd ingaat en je merkt al snel dat het enorm laggy speelt, dan wil je er toch gewoon mee kunnen stoppen?
Maar er wordt misbruik gemaakt door mensen die binnen 5 minuten al achter staan.

• Gait
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 12:15
Is er ook ergens een pagina waar updates e.d. over het probleem dat de UE niet geïnstalleerd kan worden?

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11:35
Ik doe het ook hoor in Fifa 12. Even ALT-TAB als ik binnen 5 minuten achtersta.

Ik probeerde eerst om niet in de eerste 5 minuten te scoren. Nu speel ik gewoon ook de eerste 5 minuten naar mijn vermogen en trek me er niks van aan als ze leaven binnen 5 minuten.

Verwijderd

Ik ben al een tijdje aan het zoeken, waar zijn de online 1 tegen 1 klassement wedstrijden gebleven?

• GAITii
Verwijderd schreef op donderdag 27 september 2012 @ 13:00:
Ik ben al een tijdje aan het zoeken, waar zijn de online 1 tegen 1 klassement wedstrijden gebleven?
Die heeft nu een aparte menukop gekregen als het goed is, genaamd Head to Head Seasons, oid. in die trand!

• Ganondorf_875
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-12-2021
Helaas ook bij mij het probleem met de ultimate editie van het spel op de PC.
Best wel kansloos dat de normale versies wel werken en de ultimate edities niet (effectief precies hetzelfde spel).

Als ik vezels moet eten dan vreet ik mijn trui wel op...

• Isniedood

Isniedood

nee, echt niet!

Fleximex schreef op donderdag 27 september 2012 @ 12:55:
[...]

Ach vindt ik niet erg. Liever wel, want dan als de tegenstander ontzettend lagt kun je nog weg. Ik heb soms dat het zo lagt dat de wedstrijd 3x zo lang duurt.
Ik heb een keer 4 wedstrijden op rij ragequiters gehad.

Er moet een andere oplossing zijn. Voeg een votequit toe. Als de 1 lag heeft moet de ander het ook hebben. Niemand wil met lag spelen.

Verwijderd

GerbenKwakkel schreef op donderdag 27 september 2012 @ 13:01:
[...]

Die heeft nu een aparte menukop gekregen als het goed is, genaamd Head to Head Seasons, oid. in die trand!
Juist gevonden! het staat onder het kopje seizoenen

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:52
Isniedood schreef op donderdag 27 september 2012 @ 13:02:
[...]

Ik heb een keer 4 wedstrijden op rij ragequiters gehad.

Er moet een andere oplossing zijn. Voeg een votequit toe. Als de 1 lag heeft moet de ander het ook hebben. Niemand wil met lag spelen.
Degene met de 'lag-switch' zal dat echt niet voten.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• FraxleNL

FraxleNL

Jumpman schreef op donderdag 27 september 2012 @ 13:05:
[...]

Degene met de lag-switch zal dat echt niet voten.
Het lijkt mij wel dat als je een potje speelt, niet de enige bent die last heeft van de lagg. Een vote systeem zou wel een oplossing wezen maar het verhoogt ook de frustraties bij spelers als de tegenstander niet instemt.

• Isniedood

Isniedood

nee, echt niet!

Jumpman schreef op donderdag 27 september 2012 @ 13:05:
[...]

Degene met de 'lag-switch' zal dat echt niet voten.
Diegene met lag switch heeft het echt niet aan staan de eerste 5 minuten. Wat dat betreft maakt dat niks uit.

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

q-enf0rcer.1 schreef op donderdag 27 september 2012 @ 12:51:
[...]
Het lijkt zo te zijn bij elke Ultimate Edition die nu wordt ingevoerd. Ik lees berichten over mensen die hem via Origin hebben gekocht, maar ook over mensen die hem gewoon fysiek in de winkel hebben gekocht. Mijn code komt van de fysieke versie maar is online gekocht.
Hmm, wat een klote streek van EA. Kunnen de mensen die extra betaald hebben niet eens hun game spelen.

• ettie1990
  • Laatst online: 13:51

ettie1990

PSN:ettiesick

FraxleNL schreef op donderdag 27 september 2012 @ 11:43:
[...]

Bedankt kerel! Ik ben echt enthousiast nu om te beginnen met spelen! :D.

Jammer .. zoek trouwens nog mensen voor op de PSN dus drop je PSN-ID dan kan ik jullie toevoegen. 8)
PS3 nickname: ettiesick

• GAITii
Voor de mensen die nog een actieve FIFA speler in zijn of haar Origin willen, ik zoek ook nog mensen om gewoon eens op een avond een potje mee te spelen (PC).

GAITii is mijn naam.

• wouter03
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 19-08-2024
Ik heb ook het probleem met de UE editie voor de pc. Code is ingevoerd en geaccepteerd. Echter is ie 'not released yet' zegt Origin. Daarna probeerde ik uit te loggen op Origin, maar toen kreeg ik een melding dat er een installatie bezig was. Dus hij blijft vastzitten bij het starten van de installatie denk ik.

• Jumpman
Wat is nu het echte verschil tussen de Ultimate Edition en de normale versie op de consoles?

De ene website:

24 pakjes Gold Premium FUT elke week

De andere:

24 pakjes Gold Premium FUT elke week;
Adidas Allstar Team;
10000 EAFW Credits.

Ik heb ook gehoord dat je bij een preorder krijgt:
Adidas Allstar Team;
10000 EAFW Credits.

Ik heb nog niemand gehoord die een preordervoucher heeft gekregen bij de normale versie.

Ik heb hier beide versies voor de console, maar die 24 pakjes heb ik niet echt nodig, dus als bij de gewone ook het Adidas Allstar Team en misschien de credits zitten, kan ik de UE beter wegdoen.

[ Voor 19% gewijzigd door Jumpman op 27-09-2012 13:26 ]

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Ik heb twee codes van Bol gekregen per mail. Adidas Team en EA Sports Footbaal Club.

• Isniedood

Isniedood

nee, echt niet!

Ik heb opeens commentaar! wicked!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
@JUMP

Volgens mij is dit het:
ultimate editie is met 24 goldpeks, wekelijks 1 pek + adidas team plus 10.000 credits

normale editie preorder = adidas team plus credits

normale editie = normale editie.

Burp

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

wouter03 schreef op donderdag 27 september 2012 @ 13:24:
Ik heb ook het probleem met de UE editie voor de pc. Code is ingevoerd en geaccepteerd. Echter is ie 'not released yet' zegt Origin. Daarna probeerde ik uit te loggen op Origin, maar toen kreeg ik een melding dat er een installatie bezig was. Dus hij blijft vastzitten bij het starten van de installatie denk ik.
Klopt. Ik las op het forum van EA dat UE mogelijk morgen (de 28e dus) pas vrijgegeven wordt:
I've also tried live chat and those guys are just useless, they haven't got a clue!

Pulkit: Thanks for contacting EA Help! My name is Pulkit how may I help you?
you: Hi
Pulkit: Hello.
you: I have Fifa Ultimate Edition and i've had it on origin for 3 days now, its a preorder yet i cannot download the game.
you: i was told we would get the standard edition to download and it would automatically appear on our accounts, yet that hasn't happened either.
Pulkit: Please wait till 28 september as soon the game get released you will able to play it.
you: how am i supposed to play a game that was supposed to be available to me 2 days ago to download? yet its just greyed out on Origin.
Pulkit: Please wait till 28 september.
you: if i wanted to wait until the 28th i would not have preordered, further more we paid EXTRA for the privilige to download it BEFORE the 28th. do you not get this?
Pulkit: I am sorry for this please contact your retailer.
you: its not the retailer thats blocking me from anything, its you guys, its origin.
Pulkit: Please wait as the game is not yet released yet that's why you are getting this problem.
you: i know the games not released yet.....thats why you guys sell the preorders so that people can download the game BEFORE the release date, thats why you advertise the game for more money, to give people the privilige of taking you up on this offer. an offer you guys have not upheld.
Pulkit: Due to repetitive nature of the issue, I need to close this chat. If you have any other issue, please feel free to contact us again. We will be glad to help you. Thank you and have a nice day!

• cypher21
Wii4all schreef op donderdag 27 september 2012 @ 13:34:
@JUMP

Volgens mij is dit het:
ultimate editie is met 24 goldpeks, wekelijks 1 pek + adidas team plus 10.000 credits

normale editie preorder = adidas team plus credits

normale editie = normale editie.
Nee, dat zou betekenen dat je 48 gold packs krijgt.

Zoals hij het schreef klopt.

Echter die preorder codes kun je vandaag ook krijgen, dat is net als altijd zolang de voorraad strekt.

enige verschil is het hoesje, en 24 weken lang iedere week een gold pack voor FUT.

• Brackpc
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 18-09 22:51
MeNTaL_TO schreef op donderdag 27 september 2012 @ 11:00:
[...]

Demo heb ik op de ps3 gespeeld, niet op de pc. Had vannacht al een repair gedraaid, zal straks nog even een reinstall proberen. Het spel zelf start ensigh wel, kom alleen niet voorbij de taal selectie, gezien de probs die er zijn met de commentaar, zou het me niet verbazen dat dit ermee te maken heeft.

BTW Iemand enig idee hoe je een shortcut maakt vanuit Origin naar een spel?
ik kwam niet voorbij de taalselectie omdat.....windows media player niet geinstalleerd was. Misschien is dit ook bij jou het geval?

• psvjw
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 27-08 15:54
Boomlaars schreef op donderdag 27 september 2012 @ 11:55:
[...]

Wat kost hij bij de FRS in Eindhoven? Op de webshop staat 69EUR voor de 360 versie?
PS3 € 60,- en € 40,- als je FIFA 12 inlevert (als ze er daar nu al niet genoeg van hebben)...

Standaard editie btw, want geef niks om F(L)UT ;)

• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18-09 14:10
Ik heb net mijn Fifa13 UE kunnen ophalen bij de MediaMarkt Groningen!

Prijs: 60 euro voor (dus) UE, maar ook kreeg ik een steelcase er bij (en ik mocht een poster mee nemen, maar not tnx :)). Normale was maar 49 euro, leuke deals dus!

• sacaji
  • Registratie: Januari 2009
  • Nu online
Mediamarkt arena Ultimate edition 50 euro, na werk ophalen. Trouwens, als iemand wilt Pro Clubben op Xbox 360, voeg mij maar even toe of stuur een message naar: Caneezy (Als dit mag?)

• Rubeo38
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12:57
tweaker2010 schreef op donderdag 27 september 2012 @ 13:36:
[...]

Klopt. Ik las op het forum van EA dat UE mogelijk morgen (de 28e dus) pas vrijgegeven wordt:

[...]
m.a.w. de normale versie wordt eerder gereleased dan de Ultimate Edition? :')

dus ik heb meer betaald om nog langer te gaan wachten?

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

Phydomir

Dennis

Even over de UE die niet werkt en het gezeik op EA. Ik snap dat het vervelend is maar EA doet dit soort dingen niet expres. Om de vijf minuten posten dat het nog steeds niet werkt zal ook niets aan het probleem veranderen.

Ben zelf vanochtend aan FUT begonnen en snap wel dat veel mensen het spelen. Het is leuk om pack etc te unlocken en nieuwe spelers te krijgen en zo je team op te bouwen. Ik vind het alleen niet heel erg overzichtelijk. Vooral dat ik eigenlijk nergens netjes overzichtelijk zie welke spelers ik wel heb maar niet in mijn squad zitten. Die zitten onder "club" volgens de tutorials maar echt duidelijk vind ik dat niet.

Als je niet via Fifa points wilt kopen en geen UE hebt, is het dan het verstandigst om in het begin gewoon veel bronze packs te kopen (met coins) waardoor je een brede selectie krijg van spelers die ongeveer hetzelfde kunnen? Want ik kom er nu achter dat de helft van mijn spelers geen contract meer heeft.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

• Brackpc
ach heb op de pc de afgelopen 3 dagen ookal gespeelt met een vpn, misschien werkt dat ook voor de UE mensen onder ons?

(ik heb de normale versie)

[ Voor 11% gewijzigd door Brackpc op 27-09-2012 13:41 ]

• Rutgertje
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-08 10:13
Wat kun je met die 10.000 credits die je bij Ultimate Edition krijgt?

Kun je die gebruiken om packs te kopen in Ultimate Team?

Age of Empires III - Definitive Edition

• cypher21
Rutgertje schreef op donderdag 27 september 2012 @ 13:41:
Wat kun je met die 10.000 credits die je bij Ultimate Edition krijgt?

Kun je die gebruiken om packs te kopen in Ultimate Team?
Nee, speciale shirts/schoenen/celebrations unlocken. zoek maar ff op youtube voor voorbeelden

• Jumpman
Het andeel van de Ultimate Edition is ook nog dat het hoesje veel lelijker is met die band. :)

• FraxleNL

FraxleNL

Phydomir schreef op donderdag 27 september 2012 @ 13:41:
Even over de UE die niet werkt en het gezeik op EA. Ik snap dat het vervelend is maar EA doet dit soort dingen niet expres. Om de vijf minuten posten dat het nog steeds niet werkt zal ook niets aan het probleem veranderen.

Ben zelf vanochtend aan FUT begonnen en snap wel dat veel mensen het spelen. Het is leuk om pack etc te unlocken en nieuwe spelers te krijgen en zo je team op te bouwen. Ik vind het alleen niet heel erg overzichtelijk. Vooral dat ik eigenlijk nergens netjes overzichtelijk zie welke spelers ik wel heb maar niet in mijn squad zitten. Die zitten onder "club" volgens de tutorials maar echt duidelijk vind ik dat niet.

Als je niet via Fifa points wilt kopen en geen UE hebt, is het dan het verstandigst om in het begin gewoon veel bronze packs te kopen (met coins) waardoor je een brede selectie krijg van spelers die ongeveer hetzelfde kunnen? Want ik kom er nu achter dat de helft van mijn spelers geen contract meer heeft.
Het is verstandig om alle contracten te bewaren of te verkopen voor een net iets hogere prijs dan de standaard prijs. Er zijn altijd mensen die ze kopen en dan kan je zelf of nog een deel van je contracten bewaren om ze aan je spelers te geven of betere spelers kopen.

• Edzeau
Jumpman schreef op donderdag 27 september 2012 @ 13:43:
Het andeel van de Ultimate Edition is ook nog dat het hoesje veel lelijker is met die band. :)
Ik durf te wedden dat ik een mooier hoesje heb dan die van jou (onderste, steelcase)! ;-)
Afbeeldingslocatie: http://i48.tinypic.com/1hougx.jpg

• Rutgertje
cypher21 schreef op donderdag 27 september 2012 @ 13:43:
[...]

Nee, speciale shirts/schoenen/celebrations unlocken. zoek maar ff op youtube voor voorbeelden
Ik zie dat je in de shop wel een FUT coin boost kan kopen met 350 credits.
Je krijgt dan de eerstvolgende 5 wedstrijden 200 coins extra.
En je kan ook een grotere trade pile kopen voor FUT :p

[ Voor 7% gewijzigd door Rutgertje op 27-09-2012 13:49 ]

• cypher21
Rutgertje schreef op donderdag 27 september 2012 @ 13:48:
[...]

Ik zie dat je in de shop wel een FUT coin boost kan kopen met 350 credits.
Je krijgt dan de eerstvolgende 5 wedstrijden 200 coins extra.
En je kan ook een grotere trade pile kopen voor FUT :p
yes, dat soort dingen zitten er wel in. echt teveel om op te noemen. Ook afhankelijk van je level in Fifa

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11:37
mijnes is net thuis afgeleverd, straks lekker spelen :+

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

• Jumpman
Jeroen04 schreef op donderdag 27 september 2012 @ 13:47:
[...]

Ik durf te wedden dat ik een mooier hoesje heb dan die van jou (onderste, steelcase)! ;-)
[afbeelding]
Haha, ik heb heel veel Steelcases. :P ;w

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/2hJuSkx1z6pRtn1faZCK7Vw2/medium.jpg

• DJH
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-07 00:54

DJH

Je kan herhalingen uploaden. Waar komen die ook alweer te staan op internet?

• wouter03
Voor de mensen die, net als ik, niet aan de slag kunnen door de UE versie voor de pc: bij Origin en dan 'help' staat een melding dat men zo snel mogelijk een mailtje krijgt waarin wordt uitgelegd hoe je het werkend krijgt.

• Edzeau
Haha, auw! :'(

• Brackpc
Voor diegene die het spel nog moeten installeren, kijk voordat je de download bevestigd even naar de filesize.
de versie zonder commentaar is 5.1GB (dus taal veranderen en origin herstarten) en de correcte versie heeft 6.1GB

• Edzeau
Bij deze het topic over FUT 13! :) [Multi] Fifa 13 - Ultimate Team

Verwijderd

Begrijp ik het nu goed, dat je je eigen speler ( virtual pro voorheen ) alleen beter kan maken in ONline wedstrijden? Dus je zoekt een inval wedstrijd?

Wel leuk gedaan op zich, nu is er wat meer uitdaging in. In 12 kon je paar settings aanpassen en dan had je je eigen speler binnen 2 dagen spelen al op 100% zodat je meteen sterk kon beginnen in club verband. Nu speel je tenminste niet meteen tegen 100% lui :)

• GAITii
Hoe is dat Virtual Pro in clubverband op de PC? Volgens mij ligt dat altijd heel erg dood ofniet?

• Rutgertje
Nu al geen ultimate editions meer @ media markt Eindhoven :(
Ach, dan maar de gewone :D

• Exterminator
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 21-09 16:17
Hoewel ik bij de demo een goed gevoel had over fifa 13 blijft nu in het volledig spel dit toch iets geslonken te zijn, heb toch meer de indruk dat ik Fifa 12 aan 't spelen.

Wat ik tevens ook niet kan ontdekken:

Hoe smokkel ik 'n paar cm met m'n muurtje?
Hoe laat ik de keeper gebaren dat m'n speler naar voren moeten?
Als laatste mis ik ook het "zijlijn" commentaar en verslag over de tussenstanden bij andere wedstrijden

[ Voor 13% gewijzigd door Exterminator op 27-09-2012 14:51 ]

• q-enf0rcer.1
De boodschap op Origin Help over de Ultimate Edition:
Our team is aware of an issue with FIFA 13 Ultimate Edition for the PC that is causing issues for some players. Some users are not able to see FIFA 13 Ultimate Edition in their “My Games” library in Origin, while some others see the game in their library but can’t yet play.

If you have ordered FIFA Ultimate Edition and are unable to see or play your purchased title in Origin, we will be adding a copy of FIFA 13 Standard Edition to your game library. Please note that you will still receive all of your FIFA Ultimate Edition content with the delivery of weekly Gold Packs beginning on October 5th.

While you will see FIFA 13 Standard Edition in the "My Games" section in Origin, launching your game will still allow you the complete Ultimate Edition experience.

We apologize for any inconvenience this may have caused, and thank you for being an EA player.

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Modbreak:Dat er veel over shops en leverbaarheid gepraat wordt kan ik wel begrijpen maar probeer het wel wat in te dammen. Het moet namelijk niet zo zijn dat het enkel daar nog maar over gaat..

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

• Brainstorm86
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21-09 09:50
Enig idee wat de UE daar kostten? Heb hem namelijk in Roermond gereserveerd, volgens mij laagste prijs garantie.
Rutgertje schreef op donderdag 27 september 2012 @ 14:47:
Nu al geen ultimate editions meer @ media markt Eindhoven :(
Ach, dan maar de gewone :D

• Rutgertje
Brainstorm86 schreef op donderdag 27 september 2012 @ 14:51:
Enig idee wat de UE daar kostten? Heb hem namelijk in Roermond gereserveerd, volgens mij laagste prijs garantie.

[...]
Geen idee, ze hadden er geen meer dus kon ook geen prijs zien.
De gewone versie kostte me 52,99

• Lip
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Lip

De professionele prutser

wouter03 schreef op donderdag 27 september 2012 @ 14:02:
Voor de mensen die, net als ik, niet aan de slag kunnen door de UE versie voor de pc: bij Origin en dan 'help' staat een melding dat men zo snel mogelijk een mailtje krijgt waarin wordt uitgelegd hoe je het werkend krijgt.
Hoe krijg je precies de melding dat je een mailtje krijgt?

Beter geluid voor iedereen! Zo doe je dat!!! Vergeet je niet een +3 te geven? Bedankt voor het lezen. Flat frequency response EQUALS real music!!! EQUALS Sonic clarity

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13:39
Zo is PSG het nieuwe Barca of zo? Eerste drie online wedstrijden allemaal tegen PSG..

To dare is to do

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Slaapje schreef op donderdag 27 september 2012 @ 15:15:
Zo is PSG het nieuwe Barca of zo? Eerste drie online wedstrijden allemaal tegen PSG..
Pak je een 3 sterren team, kom je ze niet tegen ;)

• wouter03
Lip schreef op donderdag 27 september 2012 @ 15:06:
[...]

Hoe krijg je precies de melding dat je een mailtje krijgt?
Je gaat achtereenvolgens naar: Origin, help, origin help, FIFA 13 PC Download Delays.

Staat overigens ook op de fora. Ben alleen wel benieuwd naar wat zij verstaan onder zo spoedig mogelijk. Zou het liefst vandaag nog spelen.

Heb al wel de game geactiveerd, maar kan ook nog niet naar de webapp van FUT. DIe geeft nog altijd aan dat ik de game moet kopen. Beetje jammer.

• GAITii
Slaapje schreef op donderdag 27 september 2012 @ 15:15:
Achja ze hebben die vervelende lange Zlatan in de spits hé, ik vind het altijd lastig tegen hem te spelen ook al in '12.

En natuurlijk hebben ze ook vele andere nieuwe sterren gehaald.

• Qequero
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 20-02-2023
Zijn er al eerste talenten gespot in fifa 13?

• tuinïnen
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12:34

tuinïnen

Eventus stultorum magister

Qequero schreef op donderdag 27 september 2012 @ 15:24:
Zijn er al eerste talenten gespot in fifa 13?
Hier een handige site met spelers en potentieel

http://www.fifafanatic.com/fifa-13-best-young-players/

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22-09 09:58
Voor de mensen die nog de manual willen bekijken ze zijn hier te vinden: https://help.ea.com/nl/article/fifa-13-manuals

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

wouter03 schreef op donderdag 27 september 2012 @ 15:18:
[...]
Staat overigens ook op de fora. Ben alleen wel benieuwd naar wat zij verstaan onder zo spoedig mogelijk. Zou het liefst vandaag nog spelen.
Het zou morgen (de 28e dus) gefixt moeten zijn volgens EA support.

• wouter03
tweaker2010 schreef op donderdag 27 september 2012 @ 15:42:
[...]

Het zou morgen (de 28e dus) gefixt moeten zijn volgens EA support.
Hmh, das wel jammer. Zolang ie het morgen dan maar zonder problemen doet -.-

• marijni12
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 30-08 13:23
Ik heb deze vraag ook al gesteld in het Ultimate Team-topic, maar ik denk dat hij hier ook wel gesteld kan worden, aangezien dit wel echt over de game zelf gaat.

Zijn er meerdere mensen wiens Ultimate Team niet synchroon is met die op de web app? Ik startte net voor het eerst Ultimate Team op en moest gewoon een nieuw team aanmaken terwijl ik al best veel geld heb op de FUT web app? (PS3)

• GAITii
Fischer van Ajax word toch nog wel redelijk hoog gerate, hij heeft vrijwel geen ervaring met het 1e van Ajax en toch 67 gerate. Als je dit vergelijkt met Willems van PSV die een EK heeft meegedraait met het NL-elftal is dit toch vreemd eigenlijk.

• Er!k
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13:30
Om het nog verwarrender te maken:

Vanmorgen FIFA13 geïnstalleerd, en nu zie ik een 'gewone' edite geïnstalleerd staan en een Ultimate editie in pre-order :z }:O

Afbeeldingslocatie: http://imageshack.us/a/img849/522/originj.png

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

GerbenKwakkel schreef op donderdag 27 september 2012 @ 16:07:
Fischer van Ajax word toch nog wel redelijk hoog gerate, hij heeft vrijwel geen ervaring met het 1e van Ajax en toch 67 gerate. Als je dit vergelijkt met Willems van PSV die een EK heeft meegedraait met het NL-elftal is dit toch vreemd eigenlijk.
Op zich niet zo heel gek. Fischer heeft het heel goed gedaan in de NextGen Series, topclubs als Man Utd wilden hem ook hebben. In potentie is hij misschien nog wel beter dan Eriksen (die heeft ook een hoge rating van 80).

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22-09 22:21

Pykow

Angelo OTR

Gisteren gepreload en vanavond maar even wat potjes spelen.

Angelo NL / Global Cargo VTC

• wouter03
Er!k schreef op donderdag 27 september 2012 @ 16:12:
Om het nog verwarrender te maken:

Vanmorgen FIFA13 geïnstalleerd, en nu zie ik een 'gewone' edite geïnstalleerd staan en een Ultimate editie in pre-order :z }:O

[afbeelding]
Apart. Bij mij ziet het er sowieso anders uit. Bij mij lopen er nog twee spelers naast messi ..

Afbeeldingslocatie: http://imageshack.us/a/img803/6056/naamloosrr.png

• GAITii
wouter03 schreef op donderdag 27 september 2012 @ 16:22:
[...]

Apart. Bij mij ziet het er sowieso anders uit. Bij mij lopen er nog twee spelers naast messi ..

[afbeelding]
Heb jij niet de amerikaanse versie? Die heeft namelijk die cover.

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

wouter03 schreef op donderdag 27 september 2012 @ 16:22:
[...]

[afbeelding]
Best logisch toch? Jij heb de engelse versie. Mijn Games -> My Games ;)

• wouter03
GerbenKwakkel schreef op donderdag 27 september 2012 @ 16:23:
[...]

Heb jij niet de amerikaanse versie? Die heeft namelijk die cover.
Dat zou goed kunnen, heb het wel ergens langs zien komen volgens mij.
Maar mijn doosje is wel gewoon met alleen Messi. En op de achterkant staan een Nederlandse en Franse beschrijving. Hoop niet dat dit verder nog consequenties heeft voor het spel. Misschien dat ik geen NL commentaar heb, maar dat kan ik best missen xD

• wouter03
tweaker2010 schreef op donderdag 27 september 2012 @ 16:23:
[...]

Best logisch toch? Jij heb de engelse versie. Mijn Games -> My Games ;)
Ik heb Origin handmatig in het Engels gezet. Dit zou mogelijk voorkomen dat er geen commentaar zit in het spel. Maar de UE start nog altijd niet op, dus kan het niet testen.

• jeka
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22-09 12:32

jeka

Support your local club.

wouter03 schreef op donderdag 27 september 2012 @ 16:26:
[...]

Dat zou goed kunnen, heb het wel ergens langs zien komen volgens mij.
Maar mijn doosje is wel gewoon met alleen Messi. En op de achterkant staan een Nederlandse en Franse beschrijving. Hoop niet dat dit verder nog consequenties heeft voor het spel. Misschien dat ik geen NL commentaar heb, maar dat kan ik best missen xD
Dan heb je de St Maarten editie die gaat hier niet werken....

FCG

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13:39
shoombak schreef op donderdag 27 september 2012 @ 15:17:
[...]

Pak je een 3 sterren team, kom je ze niet tegen ;)
Nah, wil wel met m'n Spurs kunnen spelen. :*)

To dare is to do

• wouter03
jeka schreef op donderdag 27 september 2012 @ 16:27:
[...]

Dan heb je de St Maarten editie die gaat hier niet werken....
Dat is een grap hoop ik o.O
Pagina: 1 ... 14 ... 33 Laatste