dan wordt het maar morgen,
wel flut zeg
wel flut zeg
Ik zou zeggen: geeft het nog even 10 minuten. Ik heb zojuist ook mail gehad van Origin dat die klaar staat voor Download/Preload...
My PC Steam Profile PSN: AfcaEricNL
europa release lijkt me dan geen amerikaanse tijd.Verwijderd schreef op donderdag 27 september 2012 @ 00:04:
Zou het niet 24.00 uur Amerikaanse tijd ofzo zijn?
Verwijderd
Denk het niet, in de UK is het sowieso de 28e pas. Waarom zouden ze voor de rest van de Europa UK tijd aanhouden?Rubeo38 schreef op donderdag 27 september 2012 @ 00:05:
[...]
europa release lijkt me dan geen amerikaanse tijd.
misschien engelse tijd, dat zou over een uur zijn
Screenshot or it didn't happen...Isniedood schreef op donderdag 27 september 2012 @ 00:05:
Ik doe hem al een paar minuten hoor.
ook nog geen mail gehadEricNL schreef op donderdag 27 september 2012 @ 00:04:
[...]
Ik zou zeggen: geeft het nog even 10 minuten. Ik heb zojuist ook mail gehad van Origin dat die klaar staat voor Download/Preload...
Verwijderd
En hoe kom je aan deze informatie dan? Is er iets bekend wanneer de UE wel te downloaden/preloaden is?Verwijderd schreef op donderdag 27 september 2012 @ 00:07:
Mensen die hem al spelen: jullie hebben waarschijnlijk niet de ultimate edition. De ultimate edition is duurder en is nog steeds niet beschikbaar (zelfs niet als preload). Als je de standaard editie zou kopen zou je die NU kunnen spelen, terwijl mensen voor de ultimate edition meer betalen. Zelfs piraten, die helemaal niks betalen, kunnen de ultimate edition al spelen. Good job EA
Verwijderd
EA Forums staan vol met mensen die de Ultimate Edition hebben gekocht maar er tot nu toe nog niks mee kunnen.EricNL schreef op donderdag 27 september 2012 @ 00:08:
[...]
En hoe kom je aan deze informatie dan? Is er iets bekend wanneer de UE wel te downloaden/preloaden is?
Kan je is linkje pasen? Ik zie er echt helemaal niks over... ik vraag me af of ik wel op de juiste forums zit dan.Verwijderd schreef op donderdag 27 september 2012 @ 00:08:
[...]
EA Forums staan vol met mensen die de Ultimate Edition hebben gekocht maar er tot nu toe nog niks mee kunnen.
Verwijderd
http://forum.ea.com/uk/posts/list/210/1946820.pageChubz schreef op donderdag 27 september 2012 @ 00:10:
[...]
Kan je is linkje pasen? Ik zie er echt helemaal niks over... ik vraag me af of ik wel op de juiste forums zit dan.
http://forum.ea.com/eaforum/posts/list/9005890.pageChubz schreef op donderdag 27 september 2012 @ 00:10:
[...]
Kan je is linkje pasen? Ik zie er echt helemaal niks over... ik vraag me af of ik wel op de juiste forums zit dan.
Verwijderd
Bron: http://forum.ea.com/eafor...120/9005890.page#25187350Hey all,
I wanted to provide an update on the situation. First and foremost, thank you everyone for your patience in getting your game, and our team is working as fast as we can to resolve this issue.
Here is what we plan to do in the very near future for those of you impacted by this:
1. We'll be adding a copy of FIFA 13 Standard Edition to your game library (My Games)
2. You will still receive all of the FUE content, with delivery of the weekly Gold Packs beginning Oct. 5th.
3. Each of you will see FIFA 13 Standard Edition in your My Games section (which you should launch), but launching that game will deliver the complete Ultimate Edition experience.
Thank you again for your understanding, and I'll update again once the games have started being added to accounts.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2012 00:14 ]
[ Voor 38% gewijzigd door Jumpman op 27-09-2012 00:29 ]
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
[ Voor 10% gewijzigd door dunn0w op 27-09-2012 00:27 ]
wtf.. waarom zou je om 0.00u bij de winkel gaan staan wachten... is het zo erg om het pas om 12u of 17u te spelen, ipv om 0.45u?Jumpman schreef op donderdag 27 september 2012 @ 00:25:
Er staat een gigantische rij bij Saturn Nieuwegein. Als ik de foto's zo bekijk schat ik meer als 1000 mensen.
https://twitter.com/RobinNawijn/status/251085314586722304
https://twitter.com/DennisRoskam/status/251082018123812865
Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw
Ik ook.SuperVeloce schreef op donderdag 27 september 2012 @ 00:30:
[...]
wtf.. waarom zou je om 0.00u bij de winkel gaan staan wachten... is het zo erg om het pas om 12u of 17u te spelen, ipv om 0.45u?
ik ga naar bed
Verwijderd
Als het kon ging ik hem nu ook graag halen, dan kon ik nu de hele nacht beetje chil gamen en vervolgens morgen uitslapen. Ik heb zo'n idee dat als ik morgen tegen 17:00 naar de winkel ga dat Fifa uitverkocht zal zijn.SuperVeloce schreef op donderdag 27 september 2012 @ 00:30:
[...]
wtf.. waarom zou je om 0.00u bij de winkel gaan staan wachten... is het zo erg om het pas om 12u of 17u te spelen, ipv om 0.45u?
ik ga naar bed
Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw
Verwijderd
Welke heb je besteld? Ultimate Edition? Dan heb je nu nog steeds de Ultimate EditionSuperVeloce schreef op donderdag 27 september 2012 @ 07:45:
heb ook Fifa 13 gedownloadniet meer grijs dus
vraag me alleen af, of ik nu wel of niet de Ultimate heb..
omdat ik in berichtje hier boven las, dat er een copy van Fifa13 word toegevoegd
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2012 07:50 ]
Ik heb de UE besteld.Verwijderd schreef op donderdag 27 september 2012 @ 07:50:
[...]
Welke heb je besteld? Ultimate Edition? Dan heb je nu nog steeds de Ultimate Edition
https://help.ea.com/artic...e-edition-order-in-origin
EDIT: mijne is overigens nog steeds grijs...
[ Voor 3% gewijzigd door SuperVeloce op 27-09-2012 07:55 ]
Verwijderd
Zo staat het wel in dat bericht wat ik stuurdeSuperVeloce schreef op donderdag 27 september 2012 @ 07:55:
[...]
Ik heb de UE besteld.
Als ik het goed begrijp, staat er nu bij Origin de standaard Fifa 13 en krijg ik de UE extras wel gewoon..?
WvanVliet-7 ben ik op origin
Isniedood schreef op donderdag 27 september 2012 @ 00:29:
Ik heb het ook dunno. Geen commentaar, maar muziekje doet het ook prima. Verder 2 x vastloper gehad.
Geen commentaar heeft te maken met Origin die je waarschijnlijk in het Nederlands hebt geïnstalleerd. Op een of andere manier gaat er dan iets mis. Oplossing is als ik het goed heb Origin opnieuw installeren in het Engels en daarna Fifa opnieuw downloaden.dunn0w schreef op donderdag 27 september 2012 @ 00:26:
Ik kan ook spelen alleen heb ik geen commentaar in het spel, zijn er meer mensen die hier last van hebben?
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
niets van gemerkt.Pompi schreef op donderdag 27 september 2012 @ 08:19:
Weet iemand die de afgelopen dagen de early release hebben gespeeld of de bug nog steeds in fifa zit dat soms je custom formaties verdwijnen nadat je FUT hebt gespeeld? Want dat heb ik afgelopen jaar paar keer meegemaakt en ben daardoor maar gestopt met FUT maar wil het dit keer vaker spelen.
"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
exact zelfde probleem met mijn ps3.MeNTaL_TO schreef op donderdag 27 september 2012 @ 09:18:
Weird, spel unlockte inderdaad om 0:00. Start spel, krijg taal selectie en na keuze sluit het spel gewoon af. Helaas nog niet veel tijd gehad om te onderzoeken, maar niemand verder met dit probleem?
Ik probeerde het ook al te achterhalen van de mediamarkt Zoetermeer maar helaas geen antwoord. Ik zag dat de mediamarkt Utrecht hem voor 49 verkoopt.Jaded schreef op donderdag 27 september 2012 @ 09:32:
Weet iemand wat de MediaMarkt (Rotterdam centrum) dit jaar voor Fifa 13 PS3 vraagt?
Meestal iets richting de 55-60 euro. Zo lang als ik daar kom is meestal dat hun standaard prijs.Jaded schreef op donderdag 27 september 2012 @ 09:32:
Weet iemand wat de MediaMarkt (Rotterdam centrum) dit jaar voor Fifa 13 PS3 vraagt?
Check de PriceWatch.Qequero schreef op donderdag 27 september 2012 @ 09:43:
waar is Fifa nu het goedkoopst op te halen ?
daar staan mediamarkt en FRS niet tussen enzo
PSN ID = Jorco
Nu nog online Divisie 1 halen hahaha, doe je goed trouwens!Jorco schreef op donderdag 27 september 2012 @ 09:50:
Divisie 1 gehaald in Offline FUT met mijn bronzen team
Gek genoeg in de eerste 50 wedstrijden hooguit 1 blessure gehad.
In de laatste 15 wedstrijden wel 10 blessures.
De keeper van Groningen (al eerder gepost):
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/136530902
Een wereldkeeper bij Blackburn:
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/136672606
Online is dat niet te doen met een bronzen teamFraxleNL schreef op donderdag 27 september 2012 @ 09:51:
[...]
Nu nog online Divisie 1 halen hahaha, doe je goed trouwens!
PSN ID = Jorco
Ik volgregelmatig Youtubers die ook coach spelen en zij hebben daar geen last van. Ik ga vanavond ook aan de slag met coach en zal het je laten weten of ik dat probleem ook ondervind. Ik denk gewoon dat jij ontzettend veel pech heb.kbloem schreef op donderdag 27 september 2012 @ 09:52:
Nou, ik heb de game gisteren vroeg in de middag voor de 360 weten te bemachtigen en er inmiddels wat uurtjes in zitten.
Ik ben persoonlijk helemaal gek van de manager mode en die heb ik gisteren dus ook de hele dag gespeeld. De combinatie speler/manager vind ik wel een gemis. Geen drama maar wel jammer. De toevoeging van interland vind ik wel heel erg leuk, ben gisteren uitgenodigd om bondscoach van oostenrijk te worden. Nu ben ik best benieuwd of iedereen dat heeft of alleen ik...
Waar ik me wel zorgen om maak is het volgende... Ik ben voor mezelf met Bradford begonnen en s'avonds ben ik met een maatje van mij met Blackpool begonnen. Daar zijn we snel mee gestopt omdat we toch maar met Vitesse zijn begonnen. Maar nu komt het.... Bij deze drie teams heb ik in totaal al 12 man de ziekenboeg in zien gaan. En dan ook nog eens met blessures waar je u tegen zegt. Gebroken scheenbenen, gescheurde hamstrings, schouders uit de kom enz... En allemaal 2 to 8 maanden uit de running. Behoorlijk frustrerend voor een speler die je met hard onderhandelen net naar je team heb weten te halen. Ben ik de enige die dit zo ervaart of zal dit dan echt zo'n Fifa 13 dingetje aan het worden zijn? Dat gewoon die blessures veel te gevoelig ingesteld staan? Wat dan hoop ik dat ze heel snel met een patch komen...
Hoeveel sterren is je conditietrainer? Dat kan ook nog wel eens een rol spelen.kbloem schreef op donderdag 27 september 2012 @ 09:52:
Bij deze drie teams heb ik in totaal al 12 man de ziekenboeg in zien gaan. En dan ook nog eens met blessures waar je u tegen zegt. Gebroken scheenbenen, gescheurde hamstrings, schouders uit de kom enz... En allemaal 2 to 8 maanden uit de running. Behoorlijk frustrerend voor een speler die je met hard onderhandelen net naar je team heb weten te halen. Ben ik de enige die dit zo ervaart of zal dit dan echt zo'n Fifa 13 dingetje aan het worden zijn? Dat gewoon die blessures veel te gevoelig ingesteld staan? Wat dan hoop ik dat ze heel snel met een patch komen...
Laat me even weten of het geholpen heeft aubHollowGamer schreef op donderdag 27 september 2012 @ 09:49:
Ook geen (Engels/Nederlands) commentaar.. Origins omgezet in Engels (UK), game weer opnieuw installeren (alles wel netjes verwijderd, incl. FIFA 13 map in Documents).
Aaarghhh.. hopelijk fix dit de problemen.
Deze oplossing ben ik nu ook aan het proberen, download zit op 79%Exterminator schreef op donderdag 27 september 2012 @ 10:00:
[...]
Laat me even weten of het geholpen heeft aub
Conditietrainer?tweaker2010 schreef op donderdag 27 september 2012 @ 09:58:
[...]
Hoeveel sterren is je conditietrainer? Dat kan ook nog wel eens een rol spelen.
En anders heb je waarschijnlijk domme pech
[ Voor 9% gewijzigd door Kenny_026 op 27-09-2012 10:04 ]
Oplossing heeft geholpen, maar ik weet niet of het helemaal werkt.Exterminator schreef op donderdag 27 september 2012 @ 10:00:
[...]
Laat me even weten of het geholpen heeft aub
Je kan de Nederlandse downloaden, zie mijn oplossing hieronder hierboven. Je kunt in Origins de taal instellen op Engels (UK).wouter03 schreef op donderdag 27 september 2012 @ 10:05:
Ik ga vanmiddag de game halen voor de pc. Nu lees ik hier dat mensen problemen hebben met het commentaar bij een Nederlands ingestelde Origin. Ik heb Origin nu verwijderd, maar ik kan geen Engelstalige vinden. Ik wordt door EA meteen doorgeleid naar een Nederlandse downloadlink en bij de installatie krijg ik ook niet de mogelijkheid om de taal te wijzigen. Kan ik ook gewoon de Nederlandse installeren en dan achteraf de taal veranderen, of heeft dit niet het gewenste effect?
Heb Origin al op Engels staan, dus dat probleem zal het bij mij niet zijn.HollowGamer schreef op donderdag 27 september 2012 @ 10:08:
[...]
Oplossing heeft geholpen, maar ik weet niet of het helemaal werkt.
Samengevat:
- FIFA 13 Verwijderen via Software
- FIFA 13 Program Files folder en *documents verwijderen *VERWIJDERD SAVE GAMES!*
- Origins instellen op Engels UK (Linksboven klikken op Origins en dan Toepassingsinstellingen ofzoiets)
- Spel opnieuw installeren
- Spel spelen
En nu komt het, ik speel het gewoon in het Engels. Ik weet niet als je de Nederlandse vlag selecteerd of daarbij ook het commentaar werkt.. Laat me graag even weten.
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Officieel om 0:00 vanochtend is ook nog steeds vandaag.Xenophoben schreef op donderdag 27 september 2012 @ 10:32:
lol huh ik dacht dat de game vandaag pas uit kwam
Ik ga vanavond ook beginnen met een carriere als coach. ik begin wel bij Man utd. Ben eens benieuwd(dat als het daar goed draaid) je dan ook aanbiedingen krijgt na een half seizoen ofzo van betere landen als interland carriere(denk aan Zweden, Rusland) dus niet de absolute toplanden? iemand al ervaring?kbloem schreef op donderdag 27 september 2012 @ 09:52:
Nou, ik heb de game gisteren vroeg in de middag voor de 360 weten te bemachtigen en er inmiddels wat uurtjes in zitten.
Ik ben persoonlijk helemaal gek van de manager mode en die heb ik gisteren dus ook de hele dag gespeeld. De combinatie speler/manager vind ik wel een gemis. Geen drama maar wel jammer. De toevoeging van interland vind ik wel heel erg leuk, ben gisteren uitgenodigd om bondscoach van oostenrijk te worden. Nu ben ik best benieuwd of iedereen dat heeft of alleen ik...
Waar ik me wel zorgen om maak is het volgende... Ik ben voor mezelf met Bradford begonnen en s'avonds ben ik met een maatje van mij met Blackpool begonnen. Daar zijn we snel mee gestopt omdat we toch maar met Vitesse zijn begonnen. Maar nu komt het.... Bij deze drie teams heb ik in totaal al 12 man de ziekenboeg in zien gaan. En dan ook nog eens met blessures waar je u tegen zegt. Gebroken scheenbenen, gescheurde hamstrings, schouders uit de kom enz... En allemaal 2 to 8 maanden uit de running. Behoorlijk frustrerend voor een speler die je met hard onderhandelen net naar je team heb weten te halen. Ben ik de enige die dit zo ervaart of zal dit dan echt zo'n Fifa 13 dingetje aan het worden zijn? Dat gewoon die blessures veel te gevoelig ingesteld staan? Wat dan hoop ik dat ze heel snel met een patch komen...
Vorig jaar was die de 1e 2 dagen 44 euro.FraxleNL schreef op donderdag 27 september 2012 @ 09:41:
[...]
Meestal iets richting de 55-60 euro. Zo lang als ik daar kom is meestal dat hun standaard prijs.
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Heeft het probleem misschien iets te maken met het geinstalleerd hebben van de demo. Kan me zoiets herinneren dat dat in het verleden soms wel problemen opleverde.MeNTaL_TO schreef op donderdag 27 september 2012 @ 10:19:
[...]
Heb Origin al op Engels staan, dus dat probleem zal het bij mij niet zijn.
Ik wil zoveel mogelijk mijn FIFA games bewaren ter herinnering aan mijn kinderen(mocht ik die krijgen)RobinFM schreef op donderdag 27 september 2012 @ 10:56:
Net Fifa 13 voor de XBox opgehaald bij de FRS: voor 33,50 euro. Omdat ik Fifa 12 inleverde kreeg ik al twintig euro korting (stond op zo'n grote EA-banner in de winkel). De FRS gaf ook nog eens 6,50 als inruilwaarde. Dus 60-20-6,50=best wel een koopje. Doe er je voordeel mee...
Demo heb ik op de ps3 gespeeld, niet op de pc. Had vannacht al een repair gedraaid, zal straks nog even een reinstall proberen. Het spel zelf start ensigh wel, kom alleen niet voorbij de taal selectie, gezien de probs die er zijn met de commentaar, zou het me niet verbazen dat dit ermee te maken heeft.wouter03 schreef op donderdag 27 september 2012 @ 10:56:
[...]
Heeft het probleem misschien iets te maken met het geinstalleerd hebben van de demo. Kan me zoiets herinneren dat dat in het verleden soms wel problemen opleverde.
[ Voor 6% gewijzigd door MeNTaL_TO op 27-09-2012 11:00 ]
ehh...ettie1990 schreef op donderdag 27 september 2012 @ 10:59:
[...]
Ik wil zoveel mogelijk mijn FIFA games bewaren ter herinnering aan mijn kinderen(mocht ik die krijgen)
[ Voor 16% gewijzigd door cypher21 op 27-09-2012 11:03 ]
Klinkt inderdaad een beetje heel erg vreemd.cypher21 schreef op donderdag 27 september 2012 @ 11:01:
[...]
ehh...
Je bewaard fifa spellen als herinnering aan je kinderen... maar die heb je nog niet???
To dare is to do
Ja, dat denk ik ookSlaapje schreef op donderdag 27 september 2012 @ 11:03:
Denk dat ie bedoelt om te laten zien aan zijn kinderen als het ooit zo ver komt. Dan nog snap ik niet waarom, maar ok. Wel goede actie bij de frs
Is dit bij elke FRS het geval?RobinFM schreef op donderdag 27 september 2012 @ 10:56:
Net Fifa 13 voor de XBox opgehaald bij de FRS: voor 33,50 euro. Omdat ik Fifa 12 inleverde kreeg ik al twintig euro korting (stond op zo'n grote EA-banner in de winkel). De FRS gaf ook nog eens 6,50 als inruilwaarde. Dus 60-20-6,50=best wel een koopje. Doe er je voordeel mee...
Ik ook in Eindhoven.
[ Voor 31% gewijzigd door psvjw op 27-09-2012 11:08 ]
Ik moet zeggen dat ik het wel begrijp...Slaapje schreef op donderdag 27 september 2012 @ 11:03:
Denk dat ie bedoelt om te laten zien aan zijn kinderen als het ooit zo ver komt. Dan nog snap ik niet waarom, maar ok. Wel goede actie bij de frs
"Better ask questions before you shoot"
Held dat je even wat info geeft over de game! Zit ik al best lang op te wachten aangezien ik vanavond pas mijzelf kan opsluiten.cypher21 schreef op donderdag 27 september 2012 @ 11:28:
Ik heb de early release sinds zaterdag gespeeld, moet je eerlijk zeggen dat ik vind dat er weinig wijzigingen ten opzichte van Fifa12 zijn.
Balaanname e.d. uiteraard wel, bewegingen van spelers en zo ook. Buitenspel is nu veel beter, als er twee spelers naar de bal lopen waarvan een buitenspel, wordt er niet gevloten als de andere speler de bal pakt, dit was nogal een ergernis in de afgelopen fifa edities.
Spel speelt iig stukken beter dan 12, maar ik had in het begin met van 11 naar 12 meer moeite met aanpassen dan nu
Qua speelmogelijkheden is er echter wel veel veranderd! Seasons voor FUT, Clubs is goed verbeterd e.d.
Ah sorry, had ik idd misschien wat eerder kunnen doenFraxleNL schreef op donderdag 27 september 2012 @ 11:33:
[...]
Held dat je even wat info geeft over de game! Zit ik al best lang op te wachten aangezien ik vanavond pas mijzelf kan opsluiten.
Hoe ligt het speltempo naar jouw opinie? Hoger of lager dan 12?
Ik heb alle Fifa's van Fifa Soccer op de Megadrive tot Fifa 13 op de 360. Tussenliggende delen verspreid over de SNES, MD, PS1, PS2, PS3, 360, Saturn, Xbox en CubeSwaxie schreef op donderdag 27 september 2012 @ 11:11:
[...]
Ik moet zeggen dat ik het wel begrijp...
Hoe leuk is het om te laten zien dat je vanaf bijv. World cup 98(rete goeie game) alle fifa spellen in bezit hebt:)
En dat hoeft dat nog niet eens aan je kinderen te zijn;)
Opzich mooi voor mij. Ik ben zelf een ontzettend aanvallend ingestelde speler die houd van combineren. Ik denk dat ik mijzelf prima ga vermaken met 13 en zeker weten met FuT!cypher21 schreef op donderdag 27 september 2012 @ 11:35:
[...]
Ah sorry, had ik idd misschien wat eerder kunnen doen
Doordat het allemaal wat soepeler loopt, voelt het sneller, of dit ook echt zo is durf ik niet te zeggen.
de AI is iig wel slimmer, loopt eerder de vrije ruimte in e.d.
Idd, combineren, snel overspelen e.d. gaat echt super nu! Stukken beter dan in 12!FraxleNL schreef op donderdag 27 september 2012 @ 11:37:
[...]
Opzich mooi voor mij. Ik ben zelf een ontzettend aanvallend ingestelde speler die houd van combineren. Ik denk dat ik mijzelf prima ga vermaken met 13 en zeker weten met FuT!
Overigens zijn er mensen al in om weer een GoT club te maken?
Bedankt kerel! Ik ben echt enthousiast nu om te beginnen met spelen!cypher21 schreef op donderdag 27 september 2012 @ 11:41:
[...]
Idd, combineren, snel overspelen e.d. gaat echt super nu! Stukken beter dan in 12!
Tsja de GoT clubik heb in Fifa11 en Fifa12 in de GoT club op de xbox gezeten, deze bloedde aardig snel dood...
Ik wou net zeggen, niet veel veranderd?cypher21 schreef op donderdag 27 september 2012 @ 11:35:
[...]
Ah sorry, had ik idd misschien wat eerder kunnen doen
Doordat het allemaal wat soepeler loopt, voelt het sneller, of dit ook echt zo is durf ik niet te zeggen.
de AI is iig wel slimmer, loopt eerder de vrije ruimte in e.d.
Only fools are enslaved by time and space.
Zou dat niet nog een extra verbeter punt zijn voor de volgende FIFA? De stadions en de sfeer nog beter maken. Het lijkt nog nergens op. Alleen door middel van geluidseffecten lijkt het op een betere sfeer. Ik zie naar mijn mening nog verbeter punten.LoneRanger schreef op donderdag 27 september 2012 @ 11:46:
[...]
Ik wou net zeggen, niet veel veranderd?
In 12 vond ik het echt niet leuk om tegen de cpu/ai te spelen, de ai had geen plan behalve de bal bij zich te houden.
Verder is de ambiance in het stadion ook een stuk beter, liederen en opzwellend geluid als de thuisclub gevaarlijk in de buurt van het doel komt.
Best wel realistisch ook dat de harder je inspeelt de moeilijker de aanname is maar ook als het regent zie je vaker slechte aannames.
Uiteraard zie je dit meer gebeuren bij mindere clubs/spelers dan bij de grote clubs/spelers.
Kwa gameplay is het echt wel een grote stap vooruit waar het in 12 een stap achteruit was imo.
Klopt!LoneRanger schreef op donderdag 27 september 2012 @ 11:46:
[...]
Ik wou net zeggen, niet veel veranderd?
In 12 vond ik het echt niet leuk om tegen de cpu/ai te spelen, de ai had geen plan behalve de bal bij zich te houden.
Verder is de ambiance in het stadion ook een stuk beter, liederen en opzwellend geluid als de thuisclub gevaarlijk in de buurt van het doel komt.
Best wel realistisch ook dat de harder je inspeelt de moeilijker de aanname is maar ook als het regent zie je vaker slechte aannames.
Uiteraard zie je dit meer gebeuren bij mindere clubs/spelers dan bij de grote clubs/spelers.
Kwa gameplay is het echt wel een grote stap vooruit waar het in 12 een stap achteruit was imo.
Idd, dat zou mooi zijn, maar volgens mij zit je dan met hele aparte licenties.FraxleNL schreef op donderdag 27 september 2012 @ 11:49:
[...]
Zou dat niet nog een extra verbeter punt zijn voor de volgende FIFA? De stadions en de sfeer nog beter maken. Het lijkt nog nergens op. Alleen door middel van geluidseffecten lijkt het op een betere sfeer. Ik zie naar mijn mening nog verbeter punten.
[ Voor 19% gewijzigd door cypher21 op 27-09-2012 11:50 ]
Wat kost hij bij de FRS in Eindhoven? Op de webshop staat 69EUR voor de 360 versie?psvjw schreef op donderdag 27 september 2012 @ 11:07:
[...]
Ik ook in Eindhoven.
edit: maar ze hebben wel een maximaal aantal 'oude games' van dezelfde soort die ze op voorraad hebben. Ze willen dus niet 35 gebruikte fifa12 op de plank hebben...
Misschien passen op manual zettenIsniedood schreef op donderdag 27 september 2012 @ 11:55:
Iets dat ik bij fifa 12 ook al irritant vond was het passen bij een bal die op je af kwam rollen en waar je tegelijk naar toe loopt. Die kan je niet zacht passen, noch een subtiel lobje. De bal schiet altijd hard van de voet af. Hoe ervaren jullie dit? Ik snap dat het dan moeilijker is zacht te passen maar ik vind het verschil altijd heel erg extreem.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq