automation fanboy
Zat precies hetzelfde te denken, aangezien ik nog wel graag een paar potjes fifa had gespeeld voor de bekerwedstrijden vanavondPunkbuster schreef op woensdag 26 september 2012 @ 16:45:
Wel apart dat EA Fifa nu niet vrij geeft, vorig jaar was dat wel het geval...
En als hij er inderdaad niet in zit. Zit er dan wel een stadion in, wat er een beetje bij in de buurt komt? En is het voor de modding-community niet mogelijk om gewoon de Camp Nou van FIFA12 erin te stoppen?
Nee zit er niet in, problemen met licenties. Barcelona speelt in een ander, fictief, stadion. Ik neem aan dat die er wel enigszins op lijkt.kadoendra schreef op woensdag 26 september 2012 @ 16:47:
Zit Camp Nou er nu wel of niet in? De review hier op tweakers rept er met geen woord over, hetgeen (mocht hij er inderdaad niet in zitten) toch vreemd te noemen is.
En als hij er inderdaad niet in zit. Zit er dan wel een stadion in, wat er een beetje bij in de buurt komt? En is het voor de modding-community niet mogelijk om gewoon de Camp Nou van FIFA12 erin te stoppen?
[ Voor 8% gewijzigd door afca020 op 26-09-2012 16:50 ]
Ach ja, we wachten er nu al een jaar op, dus 1 dagje extra kan ik ook nog wel bijSjoR6s schreef op woensdag 26 september 2012 @ 16:47:
Zeker vreemd. Vorig jaar zat ik rond deze tijd achter m'n ps3.
Hey niet vloeken, dat maakt wel degelijk uitdrpeer_holland schreef op woensdag 26 september 2012 @ 16:50:
[...]
Ach ja, we wachten er nu al een jaar op, dus 1 dagje extra kan ik ook nog wel bij
Wat ik gek vind is dat de intro bij de videoreview van Tweakers.net toch duidelijk een dribbelende Messi in Camp Nou weergeeft. Dus òf er zit een stadion in dat er sprekend op lijkt, of ze hebben Camp Nou wel voor dat filmpje gebruikt maar moesten het uiteindelijk toch nog uit de game halen.afca020 schreef op woensdag 26 september 2012 @ 16:49:
[...]
Nee zit er niet in, problemen met licenties. Barcelona speelt in een ander, fictief, stadion. Ik neem aan dat die er wel enigszins op lijkt.
Check out my photography on Instagram
Verwijderd
Helaas...
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 26-09-2012 17:08 ]
Het zat inderdaad in een van de trailers, daarom vind ik het zelf ook vreemd. Zeker gezien het feit dat Messi het paradepaardje is van deze editie van FIFA.Woembah schreef op woensdag 26 september 2012 @ 17:02:
[...]
Wat ik gek vind is dat de intro bij de videoreview van Tweakers.net toch duidelijk een dribbelende Messi in Camp Nou weergeeft. Dus òf er zit een stadion in dat er sprekend op lijkt, of ze hebben Camp Nou wel voor dat filmpje gebruikt maar moesten het uiteindelijk toch nog uit de game halen.
Barcelona speelt in FIFA 13 in ''El Libertador'', en de overeenkomsten zijn toch wel teleurstellend.
En is er dan nog hoop mbt de modding community? Kunnen zij niet de Camp Nou die in Fifa12 zat erin knallen?afca020 schreef op woensdag 26 september 2012 @ 17:10:
[...]
Het zat inderdaad in een van de trailers, daarom vind ik het zelf ook vreemd. Zeker gezien het feit dat Messi het paradepaardje is van deze editie van FIFA.
Barcelona speelt in FIFA 13 in ''El Libertador'', en de overeenkomsten zijn toch wel teleurstellend.
Ik wil FIFA 13 voor PC op pre-order bestellen hier.
Krijg ik nu wel (gratis) of niet de Ultimate versie als ik van Origin download?
Als ik via de officieel store zoek, zie ik de ultimate versie er niet tussen staan..
Ter info.. ik hoef geen DVD, geen DVD-speler meer aanwezig.
Alvast bedankt!
Verwijderd
Net opgehaald bij de lokale gamesboer.
Gans belgie is al aan het spele sinds gisteren (Mediamarkt) en vandaag (andere gamesboeren volgden gewoon )
Kan je hem ook al spelen?Verwijderd schreef op woensdag 26 september 2012 @ 17:25:
Ik heb hem
Net opgehaald bij de lokale gamesboer.
Gans belgie is al aan het spele sinds gisteren (Mediamarkt) en vandaag (andere gamesboeren volgden gewoon )
"Wij leveren de normale versie. Je kunt het spel nu al downloaden met de geleverde code.
Vanaf morgen speelbaar. "
Wat zou ik trouwens doen, de Ultimate (wachten tot morgen?) of de download?
Dat kan wel, maar aan die VP heb je online niets. Nu maar helemaal niet meer offline spelen dan.
Niet hopen natuurlijk, maar ik kan me herinneren dat Santiago Bernabeu bij fifa10 achteraf als gratis DLC geleverd werd. Mocht EA toch nog iets kunnen regelen dan zouden ze dat op dezelfde manier op kunnen lossen.afca020 schreef op woensdag 26 september 2012 @ 17:10:
[...]
Het zat inderdaad in een van de trailers, daarom vind ik het zelf ook vreemd. Zeker gezien het feit dat Messi het paradepaardje is van deze editie van FIFA.
Check out my photography on Instagram
Je maakt een account aan op Origin waar je het spel dus bezit. Mocht je PC crashen of wat dan ook dan download je Origin gewoon weer en log je in op het account en kan je Fifa downloaden.kadoendra schreef op woensdag 26 september 2012 @ 18:40:
Hoe zit dat eigenlijk met het spel downloaden van Origin ipv het op DVD te kopen. Als ik nou een keer een crash krijg, moet ik hem dan opnieuw kopen? Daar heb je met een DVD natuurlijk geen last van.
Wanneer je DVD haalt zal je het alsnog via Origin moeten activeren, dus veel voordeel heb je niet.
Ik had bij FUT12 een, voornamelijk, Braziliaans team met chemistry 100 en rating 84 geloof ik. Je moet gewoon kijken naar de lijntjes, zodat ze onderling passen (bijv. zelfde competitie of geboorteland). In grote lijnen moet je je team gewoon in één richting daarvan houden, en iedere speler met de juiste formatie kopen.Chubz schreef op woensdag 26 september 2012 @ 18:50:
Hoe gaan jullie het doen met FUT? Ik heb in FUT12 puur gekozen voor spaanse spelers of die in dezelfde competitie spelen. Dit was niet zo effectief als ik dacht en ik had nogal veel problemen een passende manager te vinden en om een goede teamgeest te krijgen. Ik zit er nu over te denken engelse spelers te pakken die ook in de engelse league spelen, alleen mis je dan veel toppers die bij de spaanse spelen... keuzes keuzes
Eredivisie is leuk, op de verdedigers na. Geen enkele verdediger die een beetje snelheid had vorig jaar. Alleen Pieters Inform was goud dus linksback had je ook niet veel keuze.
Ik heb het meeste plezier gehad met mijn Bronze MLS team waarbij ik stuk of 18 spelers had die redelijk gelijk waren waardoor ik blessures en fysiek en dergelijke gewoon op kon vangen met mijn eigen team ipv met kaartjes.
Verwijderd
Verdediging Nelom - Douglas - Viergever/V Rhijn - Vd Wiel is prima hoor of eventueel als Vd Wiel al is weggehaald een Janmaat ofzo.
Snelle backs was een must in FIFA 12 omdat iedereen met snelle aanvallers speelt waarbij je kansloos bent als je stukken trager bent, in het centrum is dat minder van belang. Elke diepe bal een goal tegen vind ik namelijk niet leuk.Verwijderd schreef op woensdag 26 september 2012 @ 19:14:
Snelheid hoeft toch ook niet? Vind dat zo lame alleen maar snelle spelers, zo hoort voetbal niet te zijn, dat is in real life namelijk ook niet zo. Het is veel leuker om de bal rond te tikken en wachten op het gaatje.
Verdediging Nelom - Douglas - Viergever/V Rhijn - Vd Wiel is prima hoor of eventueel als Vd Wiel al is weggehaald een Janmaat ofzo.
Verwijderd
Dan moet je anders gaan spelen en zorgen dat ze die ballen niet kunnen gevenKluutmaran schreef op woensdag 26 september 2012 @ 19:17:
[...]
Snelle backs was een must in FIFA 12 omdat iedereen met snelle aanvallers speelt waarbij je kansloos bent als je stukken trager bent, in het centrum is dat minder van belang. Elke diepe bal een goal tegen vind ik namelijk niet leuk.
[ Voor 18% gewijzigd door Proxzor op 26-09-2012 19:25 ]
To dare is to do
EDIT: het lukt ook niet met Internet Explorer.
[ Voor 25% gewijzigd door marijni12 op 26-09-2012 19:48 ]
To dare is to do
[ Voor 32% gewijzigd door Punkbuster op 26-09-2012 19:40 ]
automation fanboy
Edit: lijkt door even Uit en inloggen op XBL verholpen.
[ Voor 11% gewijzigd door Tha-PC-Legend op 26-09-2012 20:49 ]
Ik zou dan alleen nog maar meer en vaker trucjes doenVerwijderd schreef op woensdag 26 september 2012 @ 19:31:
Tip als je tegen iemand speelt die echt veel beter is en veel trucjes doet, gewoon neerschoppenNa 4-5 keer stoppen ze er vanzelf mee en gaan ze vaak slechter spelen
Ik speel momenteel fifa 12 op de pc met een ps3 controller, fifa 13 komt binnekort uit en nu vraag ik me af of het het waard is om hem te kopen voor de pc want ik de fifa 12 die ik nu speel in gedownload en heeft dus geen multyplayer toegang die ik dus heel graag wil spelen.
Ik ben bang dat er veelste weing mensen online spelen op de pc, is dit waar?
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Ik speel het op de PC en xbox, en ik merk haast geen verschil om eerlijk te wezen, gewoon kopen dus voor de PC :)!Anthony K schreef op woensdag 26 september 2012 @ 20:41:
Hallo,
Ik speel momenteel fifa 12 op de pc met een ps3 controller, fifa 13 komt binnekort uit en nu vraag ik me af of het het waard is om hem te kopen voor de pc want ik de fifa 12 die ik nu speel in gedownload en heeft dus geen multyplayer toegang die ik dus heel graag wil spelen.
Dit is zeker niet zo. Ik heb FIFA 12 ook een halfjaar voor de pc gespeeld en ik had altijd binnen 5 seconden een wedstrijd te pakken!Anthony K schreef op woensdag 26 september 2012 @ 20:41:
Hallo,
Morgen naar de MyCom (hopelijk) en dan s'avonds kan het beginnen. Gamepad opladen en geduldig wachten tot de download klaar is....
Ook ik heb Fifa alleen maar op de PC gespeeld en heb ook nooit ergens last van gehad.Anthony K schreef op woensdag 26 september 2012 @ 20:41:
Hallo,
Alleen 's morgens vroeg (voor 10:00 uur) wil het nog wel eens wat langer duren maja dat komt ook maar zelden voor.
Toch benieuwd hoe het zal zijn met de snelheid
En voor online spelers op de PC, hoef je je zeker geen zorgen om te maken! Speel al FIFA 12 een jaar lang op de PC. Tot nu toe altijd een online wedstrijd kunnen spelen
[ Voor 36% gewijzigd door Satom op 26-09-2012 20:59 ]
It’s supposed to be automatic, but actually you have to push this button.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Heb precies hetzelfde, na 8 veilingen zonder enige verkocht te hebben ben ik nu al de prijzen aan het verlagen. Ben dus wel benieuwd hoe Jumpman dat verdiend.marijni12 schreef op woensdag 26 september 2012 @ 21:09:
700 tot 1000 coins?? Ik mag blij zijn als ik er 150 winst op pak..
[ Voor 4% gewijzigd door Jumpman op 26-09-2012 21:17 ]
Waarom naar de MyCom als je hem gaat downloaden?tuinïnen schreef op woensdag 26 september 2012 @ 20:42:
Morgen naar de MyCom (hopelijk) en dan s'avonds kan het beginnen. Gamepad opladen en geduldig wachten tot de download klaar is....
Om de ondernemers te helpen.tweaker2010 schreef op woensdag 26 september 2012 @ 21:19:
[...]
Waarom naar de MyCom als je hem gaat downloaden?
[ Voor 7% gewijzigd door Jumpman op 26-09-2012 21:21 ]
Kun je een voorbeeld geven?Jumpman schreef op woensdag 26 september 2012 @ 21:15:
Wat ik doe ik verkoop de rotzooi spelers die iedereen krijgt voor normale prijzen, van dit geld koop ik sleutelspelers (er zijn bepaalde spelers die niet duur zijn, maar heel veel mensen wel nodig hebben om een gebalanceerd team te completeren) en hier maak ik die winst mee.
heb al een keer of 10 Dias ( CB van Lazio voor 400 gekocht en ca. 850 verkocht), zo zijn er tal van voorbeelden...
Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl
Omdat die daar goedkoper is dan op Origin, en je moet uiteindelijk de pc versie toch binnenhalen d.m.v. een download. Maar die 10 euro die ik bij Origin extra zou uitgeven houd ik dan gewoon in mijn portemonnee.tweaker2010 schreef op woensdag 26 september 2012 @ 21:19:
[...]
Waarom naar de MyCom als je hem gaat downloaden?
[ Voor 13% gewijzigd door tuinïnen op 26-09-2012 21:35 ]
daarom heb ik gewoon een losse key gekocht, werkt veel makkelijker dan bij een winkel.tuinïnen schreef op woensdag 26 september 2012 @ 21:34:
[...]
Omdat die daar goedkoper is dan op Origin, en je moet uiteindelijk de pc versie toch binnenhalen d.m.v. een download.
en het is voor mij geen must om het hoesje te hebben, wat voor sommige mensen wel zo is
ik ook, maar zal ook morgen eerst moeten werken enzo.HollowGamer schreef op woensdag 26 september 2012 @ 21:36:
Ik heb hem inmiddels gepreload.. jammer dat ik tot 0:00u moet wachten.. hopelijk kan ik slapen vannacht.. maar ik zal wel wakker liggen omdat ik zo graag een potje wil spelen..
dus zal pas rond de klok van half 8 `s avonds zijn dat ik eindelijk kan gaan knallen
dan liggen de kids op bed
Knallen? Het is geen shooter hoorRubeo38 schreef op woensdag 26 september 2012 @ 21:37:
[...]
dus zal pas rond de klok van half 8 `s avonds zijn dat ik eindelijk kan gaan knallen
jij knalt die bal niet bij de keeper om zijn oren?
Zal er ook veel veranderd/verbeterd zijn t.o.v. de PC-demo?
Niemand die de early-release gespeeld heeft door EA Sports Seaason Ticket? Ik zelf vind de bal soms nog wel extreem veel op een stuiterbal lijken, soms is er echt geen controle op te krijgen.
XBL GT: HabbekratzNL
Ik heb de Ultimate tijdje terug gepre-ordered.. kan ik dan morgen pas downloaden/spelen? Ik dacht vanaf vandaag, of was 26ste Amerikaanse datum en dan 27ste voor Europa?
//edit
FIFA 13 Release Date
25th September 2012 (North America)
27th September 2012 (Europe)
28th September 2012 (Australia)
[ Voor 24% gewijzigd door SuperVeloce op 26-09-2012 22:26 ]
Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
[ Voor 47% gewijzigd door SuperVeloce op 26-09-2012 22:57 ]
Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw
nee dat kan pas vanaf 00:00SuperVeloce schreef op woensdag 26 september 2012 @ 22:56:
heb nog niks gedownload
maar ik heb hem ook pre-loaded staan in origin, dat betekent dat je hem klaar hebt staan om te downloaden zeg maar.
nu ook nog een beetje uitgegrijsd in origin
ow zo, ja er staat wel een grijze fifa 13.. waarbij staat, nog niet releasedRubeo38 schreef op woensdag 26 september 2012 @ 22:57:
[...]
nee dat kan pas vanaf 00:00
maar ik heb hem ook pre-loaded staan in origin, dat betekent dat je hem klaar hebt staan om te downloaden zeg maar.
nu ook nog een beetje uitgegrijsd in origin
zie verder geen tijd 0.00u
Gokken op 00:00? Want is het uberhaupt zeker dat de download om 00:00 (Nederlandse tijd) beschikbaar zal zijn?
My PC Steam Profile PSN: AfcaEricNL
dat vroeg ik me ook af.. zou me niks verbazen als het een keer later op de 27ste released wordEricNL schreef op woensdag 26 september 2012 @ 23:04:
Oh shit, dilemma. Wekker morgen om 06:15, maar zit al weken ontzettend te wachten op Fifa.
Gokken op 00:00? Want is het uberhaupt zeker dat de download om 00:00 (Nederlandse tijd) beschikbaar zal zijn?
ben er natuurlijk niet 100% zeker van.
Maar ik ben echt woedend dat de virutal pro niet te geburiken is buiten career: player!
PS: ik heb hem dus al
[ Voor 11% gewijzigd door sjepper op 26-09-2012 23:11 ]
|9800X3D|32GB|RTX 5070Ti|
This game is preloaded.
Available: September 27, 2012 12:00AM
Dat is dus over een minuut of 50.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Dat is vreemd. Ik heb de Ultimate Edition besteld via de Origin Store. Deze staat bij mij "uit-gegrijsd" in "My Games". Als ik hem highlight staat er "Not yet released. You have succesfully pre-orderd Fifa 13 Ultimate Edition". Wat houd dat pre-loaden precies in?Phydomir schreef op woensdag 26 september 2012 @ 23:11:
Als ik in Origin over Fifa13 hoover staat er:
This game is preloaded.
Available: September 27, 2012 12:00AM
Dat is dus over een minuut of 50.
heb hetzelfde als jouEricNL schreef op woensdag 26 september 2012 @ 23:12:
[...]
Dat is vreemd. Ik heb de Ultimate Edition besteld via de Origin Store. Deze staat bij mij "uit-gegrijsd" in "My Games". Als ik hem highlight staat er "Not yet released. You have succesfully pre-orderd Fifa 13 Ultimate Edition". Wat houd dat pre-loaden precies in?
Pre-loaded houdt in dat je hem al gedownload hebt en dat je dat niet nog hoeft te doen wanneer het spel uit is. Scheel hun een hoop data tegelijk en scheelt jouw wachten.EricNL schreef op woensdag 26 september 2012 @ 23:12:
[...]
Dat is vreemd. Ik heb de Ultimate Edition besteld via de Origin Store. Deze staat bij mij "uit-gegrijsd" in "My Games". Als ik hem highlight staat er "Not yet released. You have succesfully pre-orderd Fifa 13 Ultimate Edition". Wat houd dat pre-loaden precies in?
Vind ik toch fijn dat Origin mij deze functie ook geeft als extra betalende "legitieme" klantPhydomir schreef op woensdag 26 september 2012 @ 23:14:
Dan gaat hij de game alvast downloaden zodat je direct kunt spelen als hij unlocked. Kunnen jullie niet rechts klikken op Fifa en dan preload doen?
Edit: Iemand een suggestie hoe ik hem dan alvast kan preloaden vanuit Origin?
[ Voor 7% gewijzigd door EricNL op 26-09-2012 23:16 ]
ook de Ultimate Edition
ik heb ook zo'n key gekocht, wel van een andere site, maar helaas niet die optie gekregen.Phydomir schreef op woensdag 26 september 2012 @ 23:20:
Eerlijk gezegd weet ik het dan ook niet meer. Ik heb de normale versie en toen ik gisteren de key via g2play kreeg, die invoerde in Origin kreeg ik direct de melding dat hij gedownload kon worden.
klinkt wel logisch dat die optie er geweest zou zijn
misschien ligt het wel aan de Ultimate Edition.
[ Voor 5% gewijzigd door Rubeo38 op 26-09-2012 23:27 ]
Voor Fifa 13 Ultimate Team kun je terecht in [Multi] Fifa 13 - Ultimate Team
Vermeldt bij vragen/problemen je platform (PC/Xbox/PS3/Wii)