Verwijderd

Vraagje over FUT, wat zijn de meest gespeelde Formaties?
speel zelf 4-2-2-2

(Dit vanwege het aankopen van spelers formatie wijzigen en doorverkopen)

Verwijderd

4-1-2-1-2 duurste spelers en formatie ook. Zelf ga ik dit jaar 4-3-3 spelen.

• FraxleNL
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 26-10-2023

FraxleNL

PSN: FraxleHD

Niet te vergeten dat 4-3-1-2 of 4-3-2-1 ook enorm populair is. Ik kies zelf meestal voor 4-1-2-1-2 of een 3-4-1-2 opstelling.

Verwijderd

dankjewel!

• welkenaamnuweer
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 22-03-2023
Iemand in Groningen Fifa 13 kunnen bemachtigen?
Was zelf net in Free Record Shop paddepoel maar de man hield vast dat hij Fifa 13 niet had liggen

[ Voor 52% gewijzigd door welkenaamnuweer op 26-09-2012 14:20 ]

jezusislief

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 22:42

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

of in limburg?

• P-aul
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 05-07 16:45
Jep via Mycom, gisteren binnengekregen (PC)

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23:34
welkenaamnuweer schreef op woensdag 26 september 2012 @ 14:19:
Iemand in Groningen Fifa 13 kunnen bemachtigen?
Was zelf net in Free Record Shop paddepoel maar de man hield vast dat hij Fifa 13 niet had liggen
Vorig jaar heb ik hem daar wel een dag van te voren gehaald. Heeft hij mij zelfs nog voor gebeld. Vandaag niet geprobeerd, heb tot 6 uur college. Ben je ook bij de Intertoys in paddepoel geweest?

• Chrosser
  • Laatst online: 22:42

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

Ok, Iemand toevallig in de buurt Heerlen? Mycom ligt net te ver van me af..

• welkenaamnuweer
Dersan schreef op woensdag 26 september 2012 @ 14:23:
[...]

Vorig jaar heb ik hem daar wel een dag van te voren gehaald. Heeft hij mij zelfs nog voor gebeld. Vandaag niet geprobeerd, heb tot 6 uur college. Ben je ook bij de Intertoys in paddepoel geweest?
Nee alleen FRS, misschien dat ik eind van de dag nog wel even naar Intertoys ga.
Maar ik had vorig jaar Football Manager daar ook een dag van te voren gekocht dus ik ging er eigenlijk wel vanuit dat ik Fifa ook mee kreeg, maar helaas.....

jezusislief

• shoombak
  • Niet online
FRS in noordwijk verkoopt em al

Verwijderd

Belachelijk

• SjoR6s
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 16-04-2023
Al nieuws uit omgeving Alkmaar / Heerhugowaard?

• Dersan
Het vervelende is, dat early release spelers alleen tegen early release spelers kunnen spelen. Dus dat wordt moeilijk tegenstanders vinden vanavond denk ik.

Verwijderd

Dersan schreef op woensdag 26 september 2012 @ 14:28:
Het vervelende is, dat early release spelers alleen tegen early release spelers kunnen spelen. Dus dat wordt moeilijk tegenstanders vinden vanavond denk ik.
Hehe valt reuze mee. Er waren gisteren al 400.000 veilingen actief in FUT bijvoorbeeld.

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
Dersan schreef op woensdag 26 september 2012 @ 14:28:
Moeilijk? Nee zeker niet. Al genoeg mensen die hem hebben en al legaal kunnen spelen. Sommige andere landen hebben Fifa 13 al langer in de verkoop.

Tomorrow is not today!

• FraxleNL

FraxleNL

Verwijderd schreef op woensdag 26 september 2012 @ 14:29:
[...]

Hehe valt reuze mee. Er waren gisteren al 400.000 veilingen actief in FUT bijvoorbeeld.
Als je de webapp veilingen er vanaf haalt heb je niet veel veilingen meer over. Zegt nog niets.

• shoombak
  • Niet online
:') Je hebt geen eigen zaak neem ik aan, dus je bent gewoon jaloers?

• Dersan
Spacey23 schreef op woensdag 26 september 2012 @ 14:30:
[...]

Moeilijk? Nee zeker niet. Al genoeg mensen die hem hebben en al legaal kunnen spelen. Sommige andere landen hebben Fifa 13 al langer in de verkoop.
Je snapt het niet. Early release spelers kunnen alleen tegen andere early release spelers spelen. Dus niet tegen mensen met de hardcopy versie van het spel.
Verwijderd schreef op woensdag 26 september 2012 @ 14:29:
[...]

Ja je gebruikt wel dezelfde market maar je kan niet tegen elkaar spelen.

• FraxleNL

FraxleNL

Dersan schreef op woensdag 26 september 2012 @ 14:33:
[...]

Je snapt het niet. Early release spelers kunnen alleen tegen andere early release spelers spelen. Dus niet tegen mensen met de hardcopy versie van het spel.

[...]

Ja je gebruikt wel dezelfde market maar je kan niet tegen elkaar spelen.
Klopt. Cross platform gamen op FIFA heeft zo zijn nadelen. Traden is dan weer iets onschuldigs en beïnvloed niets.

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
Dersan schreef op woensdag 26 september 2012 @ 14:33:
[...]

Dan snapte ik het inderdaad niet, excuus 8)7

Tomorrow is not today!

Verwijderd

shoombak schreef op woensdag 26 september 2012 @ 14:32:
[...]

:') Je hebt geen eigen zaak neem ik aan, dus je bent gewoon jaloers?
Huh wat is dit nu weer voor onzin? Je moet jezelf eens leren verplaatsen in de wat kleinere shops die wel 100 pre-orders hebben maar geen 1800 zoals een MM. Die zijn verplicht een contract te tekenen om niet eerder te leveren dan de releasedatum en hun zien dat een MM vrolijk hun eigen regels maakt. Weet je hoe kut dat is voor die winkels?

• welkenaamnuweer
Verwijderd schreef op woensdag 26 september 2012 @ 14:35:
[...]

Huh wat is dit nu weer voor onzin? Je moet jezelf eens leren verplaatsen in de wat kleinere shops die wel 100 pre-orders hebben maar geen 1800 zoals een MM. Die zijn verplicht een contract te tekenen om niet eerder te leveren dan de releasedatum en hun zien dat een MM vrolijk hun eigen regels maakt. Weet je hoe kut dat is voor die winkels?
begrijp ik nu goed dat MM al verkoopt?

jezusislief

Verwijderd

welkenaamnuweer schreef op woensdag 26 september 2012 @ 14:36:
[...]

begrijp ik nu goed dat MM al verkoopt?
Sommige wel ja. Dixons ook overigens. Slaat nergens op. Die kleinere shops moeten zich aan de regels houden, hun normaliter ook, maar de kleine shops zijn de dupe hiervan. Ik krijg er de kriebels van.

• FraxleNL

FraxleNL

Verwijderd schreef op woensdag 26 september 2012 @ 14:35:
[...]

Dat dus. Kleine winkels worden ontzettend benadeeld en zien ondertussen hoe de grote reuzen flink aan het voorverkopen zijn terwijl zij machteloos staan door dat contract. Helaas gaat dit ook zo bij andere spellen.

Verwijderd

FraxleNL schreef op woensdag 26 september 2012 @ 14:37:
[...]

Dat dus. Kleine winkels worden ontzettend benadeeld en zien ondertussen hoe de grote reuzen flink aan het voorverkopen zijn terwijl zij machteloos staan door dat contract. Helaas gaat dit ook zo bij andere spellen.
Inderdaad. Daarom koop ik uit principe niets bij de MM. Die maken de gehele markt kapot. Wij kunnen dalijk nergens meer retro games of whatever kopen want al die winkels gaan failliet door dit soort praktijken.

Verwijderd

Ik weet dat Game Mania Venlo inmiddels verkoopt.

• FraxleNL

FraxleNL

Verwijderd schreef op woensdag 26 september 2012 @ 14:37:
[...]

Inderdaad. Daarom koop ik uit principe niets bij de MM. Die maken de gehele markt kapot. Wij kunnen dalijk nergens meer retro games of whatever kopen want al die winkels gaan failliet door dit soort praktijken.
Nouja opzich vind ik de toezicht op zulke grote reuzen echt meevallen. Nergens lees ik dat er een officiële waarschuwing wordt uitgeeld. Als een klein bedrijf een misstap zet dan staan de grote bedrijven meteen te springen om een aanklacht in te dienen. Ondertussen nemen de webwinkels ook een grotere vorm aan. Kleine zaken staan machteloos.

Verwijderd

FraxleNL schreef op woensdag 26 september 2012 @ 14:39:
[...]

Nouja opzich vind ik de toezicht op zulke grote reuzen echt meevallen. Nergens lees ik dat er een officiële waarschuwing wordt uitgeeld. Als een klein bedrijf een misstap zet dan staan de grote bedrijven meteen te springen om een aanklacht in te dienen. Ondertussen nemen de webwinkels ook een grotere vorm aan. Kleine zaken staan machteloos.
Ja dat bedoel ik, gaat nergens over. Wel triest dat een MM dit moet doen omdat er anders ook geen hond in hun toko komt.

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 03:45
Haha, ik ken een kleine shop, die vorig jaar voor de release al meer dan 100 exemplaren wist te verkopen. Eén van de eigenaren zat zelf op voetbal en heeft de games allemaal cash afgerekend en op de dag van release afgetikt op de kassa. Niet netjes, wel commercieel.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• FraxleNL

FraxleNL

Verwijderd schreef op woensdag 26 september 2012 @ 14:40:
[...]

Ja dat bedoel ik, gaat nergens over. Wel triest dat een MM dit moet doen omdat er anders ook geen hond in hun toko komt.
De hele game branch van Mediamarkt is nou niet echt zo razend populair als de meeste mensen denken. Het is een main-stream elektronica winkel geworden. Dan moeten ze ergens hun voordeel uit halen door games te pre-releasen, een dag tevoren.

Verwijderd

Jumpman schreef op woensdag 26 september 2012 @ 14:41:
Haha, ik ken een kleine shop, die vorig jaar voor de release al meer dan 100 exemplaren wist te verkopen. Eén van de eigenaren zat zelf op voetbal en heeft games allemaal cash afgerekend en op de dag van release afgetikt op de kassa. Niet netjes, wel commercieel.
Tja en het ergste is die kleine shops worden in de gaten gehouden bij het leven en de grote niet ;) Spreek uit ervaring obv. Kleine shops kunnen boetes verwachten van 25.000 euro, vorig jaar zijn er een aantal de lul geweest en de grote shops? Afijn die pakken we niet aan, want die verkopen er genoeg ;)

Verwijderd

FraxleNL schreef op woensdag 26 september 2012 @ 14:42:
[...]

De hele game branch van Mediamarkt is nou niet echt zo razend populair als de meeste mensen denken. Het is een main-stream elektronica winkel geworden. Dan moeten ze ergens hun voordeel uit halen door games te pre-releasen, een dag tevoren.
Misschien moeten ze zich aan de regels houden, want ook hun dienen dat contract te tekenen net zoals iedereen.

• FraxleNL

FraxleNL

Verwijderd schreef op woensdag 26 september 2012 @ 14:42:
[...]

Misschien moeten ze zich aan de regels houden, want ook hun dienen dat contract te tekenen net zoals iedereen.
Grotere winkel grotere wil om te doen wat ze niet laten kunnen. Ze hebben anders zat geld om een eventuele boete te kunnen betalen. Voor kleine winkels is dit dan de doodsteek. Geld heeft macht in deze situaties.

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:06
[...]

Tja en het ergste is die kleine shops worden in de gaten gehouden bij het leven en de grote niet ;) Spreek uit ervaring obv. Kleine shops kunnen boetes verwachten van 25.000 euro, vorig jaar zijn er een aantal de lul geweest en de grote shops? Afijn die pakken we niet aan, want die verkopen er genoeg ;)
waar heb jij die 25k vandaan? Volgens mij is de boete 1500 euro (heb het er vorig jaar over gehad met de eigenaar van een kleine gamesshop).

Die hoef je niet te betalen; alleen levert EA dan niet meer aan je.

[ Voor 5% gewijzigd door 418O2 op 26-09-2012 14:44 ]

• Bejit
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17-09 14:50

Bejit

Svenska Faderland

[...]

Typisch verhaal van macht van leverancier t.o.v. afnemer. Mediamarkt heeft een veel betere marktpositie en is niet bang voor EA, omdat ze aan die boete zelf sancties koppelen.(Geen verkoop van EA games in MM bijv.)

Systeempje

Verwijderd

[...]

Ik wil je best geloven, maar het zou het allemaal makkelijker worden als we ook een bron zouden zien. Ik heb namelijk nog nooit zoiets terug gelezen..

• welkenaamnuweer
maar goed niemand heeft in Groningen dus Fifa bemachtigd?

jezusislief

• FraxleNL

FraxleNL

Goed idee om trouwens weer on-topic te gaan. Het draait immers om FIFA 13 en niet om de marktpositie van bedrijven.

• ilhanko
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Ben ook benieuwd hoe het in Hilversum gaat met de verkoop, iemand al succes? Ik ga pas rond 5 uur ivm werk.

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 26 september 2012 @ 14:45:
[...]

Ik wil je best geloven, maar het zou het allemaal makkelijker worden als we ook een bron zouden zien. Ik heb namelijk nog nooit zoiets terug gelezen..
Logisch dat je dat nog nooit hebt gezien als je geen winkel hebt gehad of hebt moeten ondertekenen. Die papieren zetten ze niet op Imageshack ofzo :P

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 26 september 2012 @ 14:48:
[...]

Logisch dat je dat nog nooit hebt gezien als je geen winkel hebt gehad of hebt moeten ondertekenen. Die papieren zetten ze niet op Imageshack ofzo :P
True :P

Maar komt zoiets dan ook nooit in het nieuws?

Ps.

In groningen nog geen fifia weten te bemachtigen..

• welkenaamnuweer
Verwijderd schreef op woensdag 26 september 2012 @ 14:52:
[...]

True :P

Maar komt zoiets dan ook nooit in het nieuws?

Ps.

In groningen nog geen fifia weten te bemachtigen..
Ben bang dat de vrachtwagen met fifa's die gisteren gestolen zijn richting Groningen gingen.....
http://www.fifabenelux.co...et-fifa-13-games-beroofd/

jezusislief

Verwijderd

Nee nooit. Geheimhoudingsverklaring etcetera.

• The Jackel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:15
al iets bekend de verkoop van Fifa 2013 in Zwolle ? Media Markt ?

• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18-09 14:10
welkenaamnuweer schreef op woensdag 26 september 2012 @ 14:54:
[...]
Ben bang dat de vrachtwagen met fifa's die gisteren gestolen zijn richting Groningen gingen.....
http://www.fifabenelux.co...et-fifa-13-games-beroofd/
Nee, medewerker van MM Groningen gaf aan dat die vracht naar een andere MM ging (ik geloof Amsterdam?). Verder zouden ze wachten op een telefoontje van hoofdkantoor EA dat ze los mogen. Dit zouden ze echter doen als iedereen voorraad heeft. Intertoys Groningen had nog geen voorraad, die zaten te wachten op de post... :?

• SilverNL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22-09 20:47
Op fifabenelux forum zeggen ze dat er nu groen licht gegeven is en dat alle winkels vanaf nu zullen gaan verkopen. Waarschijnlijk wordt dat uur of 16, eer dat het allemaal aangekomen is bij alle winkels.

Naja ik neem het met een korreltje zout... wacht wel tot morgenochtend, moet zo toch naar werk toe

• Barrybobslee
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22-09 09:38
Hier een foto van Fifa 13 gekocht bij de Dixons in Amstelveen
Afbeeldingslocatie: http://pbs.twimg.com/media/A3t04aNCcAEYScS.jpg

• FredjeK
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 22-09 20:16
Net met de foto van Farid naar Intertoys geweest , die zijn nu druk aan het overleggen met het hoofdkantoor en EA. Dus even afwachten voor mij.

• shoombak
  • Niet online
FredjeK schreef op woensdag 26 september 2012 @ 14:59:
Net met de foto van Farid naar Intertoys geweest , die zijn nu druk aan het overleggen met het hoofdkantoor en EA. Dus even afwachten voor mij.
je stond al voor de winkel? Of woon je boven de intertoys? :P

• FredjeK
shoombak schreef op woensdag 26 september 2012 @ 15:00:
[...]

je stond al voor de winkel? Of woon je boven de intertoys? :P
Haha nee , maar die zelfde foto is al eerder gepost een paar pagina's terug :)

Verwijderd

FredjeK schreef op woensdag 26 september 2012 @ 15:03:
[...]

Haha nee , maar die zelfde foto is al eerder gepost een paar pagina's terug :)
Dat was ik ja,de orginele poster van de foto :)

• FredjeK
Verwijderd schreef op woensdag 26 september 2012 @ 15:08:
[...]

Dat was ik ja,de orginele poster van de foto :)
Net een belletje gekregen ik kan hem komen halen , Kerem je bent mijn held _/-\o_

• soundtrack
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 29-04-2024
FredjeK schreef op woensdag 26 september 2012 @ 15:15:
[...]

Net een belletje gekregen ik kan hem komen halen , Kerem je bent mijn held _/-\o_
Welke intertoys winkel is dit ?

Verwijderd

Trouwens wel gek dat er op Tweakers geen illegale dingen zoals warez etc gepost mogen worden, maar er mag wel openlijk gesproken worden over het illegaal verkopen van games voor de releasedatum

• Edzeau
Verwijderd schreef op woensdag 26 september 2012 @ 15:22:
Trouwens wel gek dat er op Tweakers geen illegale dingen zoals warez etc gepost mogen worden, maar er mag wel openlijk gesproken worden over het illegaal verkopen van games voor de releasedatum
Dit doen wij (bezoekers van dit forum) toch niet? Wij zijn niet strafbaar, we kopen enkel wat er aangeboden is via winkels.

• Trent900
  • Laatst online: 17-12-2022
Verwijderd schreef op woensdag 26 september 2012 @ 15:22:
Wat is jouw probleem man, zuurpruim.

Je kunt vanavond zelf zeker niet spelen?

Verwijderd

Trent900 schreef op woensdag 26 september 2012 @ 15:23:
[...]

Wat is jouw probleem man, zuurpruim.

Je kunt vanavond zelf zeker niet spelen?
Jawel Season pass. @Hierboven Er word toch gewoon over gesproken?

• soundtrack
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 29-04-2024
Dit is niet onze probleem. Als elke winkel nou releasedatum van een game zou gaan aanhouden dan was er niks aan de hand.

Het zijn de winkelboeren die hier een puinhoop van maken.

Verwijderd

soundtrack schreef op woensdag 26 september 2012 @ 15:24:
Dit is niet onze probleem. Als elke winkel nou releasedatum van een game zou gaan aanhouden dan was er niks aan de hand.

Het zijn de winkelboeren die hier een puinhoop van maken.
Dat is natuurlijk gelul. Dat er warez te downloaden zijn, ja dat is niet mijn probleem ik praat er alleen over! Das toch hetzelfde?

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23:04
Gasten, kunnen we gewoon ontopic gaan en over fifa 13 praten? In plaats van elkaar verwijten lopen maken en het hebben over waar de game wel of niet verkopen. Misschien in een apart topic?

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Verwijderd

Juist Carpe, gewoon over de game.

• dunn0w
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-09 07:53
Verwijderd schreef op woensdag 26 september 2012 @ 15:25:
[...]

Dat is natuurlijk gelul. Dat er warez te downloaden zijn, ja dat is niet mijn probleem ik praat er alleen over! Das toch hetzelfde?
Series ga ergens anders discuseren over het wel of niet verkopen voor de release tijd. :>

• Dersan
Verwijderd schreef op woensdag 26 september 2012 @ 15:25:
[...]

Bij nieuwe telefoons e.d. mogen er ook gewoon topics gemaakt worden over release dates dus..

Verwijderd

Dersan schreef op woensdag 26 september 2012 @ 15:27:
[...]

Bij nieuwe telefoons e.d. mogen er ook gewoon topics gemaakt worden over release dates dus..
Je mag wel zeggen wanneer een product uit komt, maar mensen even evrtellen waar het product te krijgen is voor de release (illegaal) mag dus niet, snap ook niet dat de mods daar niets aan doen.

• carpebios
Kom op gasten! Over de game graag!

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

• Dersan
Verwijderd schreef op woensdag 26 september 2012 @ 15:28:
[...]

Je mag wel zeggen wanneer een product uit komt, maar mensen even evrtellen waar het product te krijgen is voor de release (illegaal) mag dus niet, snap ook niet dat de mods daar niets aan doen.
Misschien hebben die winkels wel toestemming van EA? Weet jij dat?

Verwijderd

Dersan schreef op woensdag 26 september 2012 @ 15:29:
[...]

Misschien hebben die winkels wel toestemming van EA? Weet jij dat?
Zoals ik al zei dat hebben ze niet. Ik ben 100% zeker.

• Dersan
Verwijderd schreef op woensdag 26 september 2012 @ 15:29:
[...]

Zoals ik al zei dat hebben ze niet. Ik ben 100% zeker.
Nja, dat hun het risico nemen op een boete voor wat meer omzet, dat moeten hun weten. Het is contractbreuk tussen de uitgever en de winkels. Vergelijking met warez gaat niet op, aangezien dat bij wet verboden is.

Verwijderd

Dersan schreef op woensdag 26 september 2012 @ 15:31:
[...]

Nja, dat hun het risico nemen op een boete voor wat meer omzet, dat moeten hun weten. Het is contractbreuk tussen de uitgever en de winkels. Vergelijking met warez gaat niet op, aangezien dat bij wet verboden is.
Het is bij wet der games ook verboden iets voor de release te verkopen ;) Dat staat gewoon in de papieren. Over illegale dingen in de breedste zin van het woord mag niet gesproken worden hier op TW en dit is ook illegaal.

• welkenaamnuweer
Net MM, Saturn en Game Mania allen in Groningen gebeld, vooralsnog vandaag niet te koop was de mededeling

jezusislief

• Edzeau
Serieus, kunnen we weer ontopic? Geen discussie meer over illegaal ja/nee, gewoon FIFA13!

Verwijderd

welkenaamnuweer schreef op woensdag 26 september 2012 @ 15:34:
Net MM, Saturn en Game Mania allen in Groningen gebeld, vooralsnog vandaag niet te koop was de mededeling
Hebben we eigenlijk een dixons in groningen?

• Swaxie
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 01-09 08:48
Verwijderd schreef op woensdag 26 september 2012 @ 15:32:
[...]

Het is bij wet der games ook verboden iets voor de release te verkopen ;) Dat staat gewoon in de papieren. Over illegale dingen in de breedste zin van het woord mag niet gesproken worden hier op TW en dit is ook illegaal.
Ik vind het vreemd dat jij het illegaal vind dat er over iets gesproken word wat voor ons niet illegaal is. Wat de winkels doen moeten ze zelf weten. En zoals ook al eerder op dit forum vermeld zullen er weinig uitgevers zijn die een boete uitdelen omdat het niet te controleren is.

On Topic Please;)

• Sheva
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 13-09 19:32
Telefoon verkopen ze sowieso niets. Grote kans dat gesprekken gewoon verplicht opgenomen dienen te worden..

• carpebios
Het gaat gewoon maar door met kinderen die heel dit topic verzieken. Graag zo veel mogelijk een topicreport aanmaken :)

• Dersan

Verwijderd

Swaxie schreef op woensdag 26 september 2012 @ 15:35:
[...]

Ik vind het vreemd dat jij het illegaal vind dat er over iets gesproken word wat voor ons niet illegaal is. Wat de winkels doen moeten ze zelf weten. En zoals ook al eerder op dit forum vermeld zullen er weinig uitgevers zijn die een boete uitdelen omdat het niet te controleren is.

On Topic Please;)
Wat voor jou niet illegaal is wil niet zeggen dat het niet illegaal is ;) Filmpje downloaden vind ik ook niet illegaal, maar toch is het zo ;)

• shoombak
  • Niet online
carpebios schreef op woensdag 26 september 2012 @ 15:35:
Het gaat gewoon maar door met kinderen die heel dit topic verzieken. Graag zo veel mogelijk een topicreport aanmaken :)
Wat wil je hier dan? Geen FUT, geen verhalen over waar de game te halen is?
Dan blijft er weinig over he..

• welkenaamnuweer
Verwijderd schreef op woensdag 26 september 2012 @ 15:34:
[...]

Hebben we eigenlijk een dixons in groningen?
Ja naast de V&D en trouwens ook een in de V&D,

maar ben bang dat je gewoon even moet langs gaan wil je enigzins kans maken Fifa te spelen

jezusislief

• carpebios
Hoezo wil ik hier geen FUT? Je kan toch gewoon over de game praten. Zoals dit topic bedoelt is.

Verwijderd

carpebios schreef op woensdag 26 september 2012 @ 15:36:
Hoezo wil ik hier geen FUT? Je kan toch gewoon over de game praten. Zoals dit topic bedoelt is.
Wat wil je bespreken dan? Veel hebben de game namelijk nog niet :P

• welkenaamnuweer
Wist je dat 1 op de 3 tijdens de sex hun telefoon opnemen?

jezusislief

Verwijderd

Net Van der wiel gekocht voor 1100 en gelijk verkocht voor 2800 =)

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 26 september 2012 @ 15:36:
[...]

Wat voor jou niet illegaal is wil niet zeggen dat het niet illegaal is ;) Filmpje downloaden vind ik ook niet illegaal, maar toch is het zo ;)
Een filmpje downloaden is legaal hoor :)

• carpebios
Er zijn genoeg mensen met een season pass. En als er nog niks te praten voor jou is, dan wacht je tot morgen of vanmiddag als je hem wel hebt.

Verwijderd

carpebios schreef op woensdag 26 september 2012 @ 15:39:
Er zijn genoeg mensen met een season pass. En als er nog niks te praten voor jou is, dan wacht je tot morgen of vanmiddag als je hem wel hebt.
Heb ik ook maar heb toch niks te melden over de game aangezien het meeste al is verteld, maar wat dacht je ervan om zelf even te beginnen?

• carpebios
Dat dacht ik niet, ik vind het interessant wat mensen zoals opvalt. Daarom hoef ik al die onzin niet te lezen over waar een winkel is, en welke hem al verkoopt want ik heb van mama net m'n zakgeld gehad. En deze discussie draagt daar ook niet aan bij. Dus ik stel voor dat mensen hier gewoon weer hun verhaal doen over het spel zelf.

• Sheva
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 13-09 19:32
Blijkbaar is er meer behoefte om wat anders te bespreken? Het is Fifa-gerelateerd? Waarom wacht je zelf niet een dag als je jezelf ergert aan bovenstaande posts?

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-09 16:37

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

carpebios schreef op woensdag 26 september 2012 @ 15:43:
Dus ik stel voor dat mensen hier gewoon weer hun verhaal doen over het spel zelf.
Je doet net of die twee dingen mutual exclusive zijn, maar dat is gewoon niet zo. Het feit dat mensen het hebben over verkopen maakt niet dat mensen geen ervaringen posten over de game. Dus dan kan die discussie wel stoppen, maar dan kom jij alsnog niet aan je trekken want blijkbaar heeft niemand zin om hier ervaringen te posten (waarschijnlijk te druk met spelen?).

Prima dat jij wilt dat mensen ervaringen posten, maar spreek die mensen daar dan op aan, en niet de mensen die 'm nog moeten kopen want die kúnnen geen ervaringen posten.

Analogie: het is niet de schuld van de Olympische winterspelen (wat jij niet wil zien) dat er in de winter geen wielrennen op TV is (wat jij wel wilt zien).

[ Voor 9% gewijzigd door .oisyn op 26-09-2012 15:58 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 23-09 17:26
Waar is hij ILLEGAAL al te koop!? :o :+

Nee even serieus, waar?

PSN: Sluuz

Verwijderd

Bij fifa 12 kon je voor cash spelen en had je ook cash tournaments door Virgin Gaming maar is dat met fifa 13 weer door hun en zijn er nog alternatieven?

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-08 12:07

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Verwijderd schreef op woensdag 26 september 2012 @ 13:50:
@Jeroen Aanname ;) Punt is er zijn niet veel UE aangezien het limited/beperkte oplage is.
Hoe kom je daarbij? Alle pre-orders zijn toch automatisch Ultimate Edition?

PS: het gaat hard in dit topic... even een uurtje weg en 100 nieuwe reacties!

Verwijderd

tweaker2010 schreef op woensdag 26 september 2012 @ 16:07:
[...]

Nee ;) Preorders krijg je de DLC dat klopt. Maar de Ultimate Edition bevat ook nog eens 24 weken lang gouden pakjes ;)

• afca020
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23-08 15:28

afca020

X X X

tweaker2010 schreef op woensdag 26 september 2012 @ 16:07:
[...]

Dat is niet helemaal waar. Normale edities kennen ook een pre-order (EASFC-points en een Allstar team o.i.d.). De Ultimate Editie bevat ook nog eens de 24 wekelijkse gold packs. ;)

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Verwijderd schreef op woensdag 26 september 2012 @ 16:08:
[...]
Nee ;) Preorders krijg je de DLC dat klopt. Maar de Ultimate Edition bevat ook nog eens 24 weken lang gouden pakjes ;)
Aha, dan heb ik dus geluk. Wel vreemd dat die UE dan ook voor slechts 40 euro te koop is. ;)

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

Verwijderd schreef op woensdag 26 september 2012 @ 16:08:
[...]

DLC in fifa, dat heb ik even gemist, welke DLC komt er dan?

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Verwijderd

MeNTaL_TO schreef op woensdag 26 september 2012 @ 16:10:
[...]

DLC in fifa, dat heb ik even gemist, welke DLC komt er dan?
Die is er al mits je gepre-ordered hebt of de UT versie hebt. Je krijgt dan het Adidas All star team tot je beschikking met Ronaldo, Messi etc.

@Tweaker2010 Als je doosje een balk bevat met daarin Ultimate Team dan heb je de juiste.

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Net even bij de lokale Bart Smit geweest, verkopen absoluut niet vandaag. Dan nog maar een dagje de early release spelen :)

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Verwijderd schreef op woensdag 26 september 2012 @ 16:13:
[...]
@Tweaker2010 Als je doosje een balk bevat met daarin Ultimate Team dan heb je de juiste.
Oke, ik zal erop letten. Morgenmiddag wordt ie bezorgd, dus nog even geduld ;)
Pagina: 1 ... 11 ... 33 Laatste