Iemand een idee of de ultimate edition voor xbox nog ergens te krijgen is?
Heb deze net besteld:
http://www.wehkamp.nl/gam...tion-/C25_5EA_E14_703021/
Spotprijs voor een PS3 500gb of ben ik nou gek?
http://www.wehkamp.nl/gam...tion-/C25_5EA_E14_703021/
Spotprijs voor een PS3 500gb of ben ik nou gek?
http://steamcommunity.com/id/teupje/
dat is wel redelijk goedkoop ja
http://tweakers.net/price...AGdmAV2dZnH3HPObcqthFJKHw
losse ps3 is 207 euro (wel 180Gb minder) en de game is 60, dus veel scheelt het niet, ware het niet dat de wehkamp de nieuwe PS3 aanbiedt en die zou stiller en kleiner moeten zijn (toch?)
http://tweakers.net/price...AGdmAV2dZnH3HPObcqthFJKHw
losse ps3 is 207 euro (wel 180Gb minder) en de game is 60, dus veel scheelt het niet, ware het niet dat de wehkamp de nieuwe PS3 aanbiedt en die zou stiller en kleiner moeten zijn (toch?)
Ja daarom, deze is 500gb inclusief de game zelf. Als je de PS3 320 daaronder bekijkt istie 277 zonder een game. En het is inderdaad de nieuwste PS3 die kleiner is en stiller.
Nu alleen nog wachten, levertijd is 1 week. Morgen komt wel me extra controler al binnen ;-)
Nu alleen nog wachten, levertijd is 1 week. Morgen komt wel me extra controler al binnen ;-)
http://steamcommunity.com/id/teupje/
Doe je goed Teupje! Ik kan zelf niet wachten tot donderdag. Heb overigens de Ultimate Edition gekocht omdat ik fan ben van FUT.
Ik lees overigens dat veel mensen vertellen dat ze FUT niets vinden en ik vond dat ook aan het begin. Je moet veel in de gaten houden en leren maar daarna is het absoluut een top feature!
Ik lees overigens dat veel mensen vertellen dat ze FUT niets vinden en ik vond dat ook aan het begin. Je moet veel in de gaten houden en leren maar daarna is het absoluut een top feature!
@FraxleNL ik snap niet eens hoe het werkt. Nergens vind ik echt goede uitleg
Geef mij eventjes en ik schrijf een uitleg voor je uit. Heb nu even pauze dus ga een broodje halen!Qequero schreef op woensdag 26 september 2012 @ 11:56:
@FraxleNL ik snap niet eens hoe het werkt. Nergens vind ik echt goede uitleg
Dat zou ik super vinden. Eet smakelijkFraxleNL schreef op woensdag 26 september 2012 @ 11:57:
[...]
Geef mij eventjes en ik schrijf een uitleg voor je uit. Heb nu even pauze dus ga een broodje halen!
Dat zou mij ook wel top lijken, zelf speel ik af en toe fifa maar wil nu toch wat meer gaan spelen.FraxleNL schreef op woensdag 26 september 2012 @ 11:57:
[...]
Geef mij eventjes en ik schrijf een uitleg voor je uit. Heb nu even pauze dus ga een broodje halen!
Hoop fifa 13 ook vandaag binnen te krijgen.
Maar als ik hierzo lees komen er allemaal speel modes en termen voorbij die nog niet in mijn woordenboek staan
en ook eetsmakelijk
Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB
Iemand nog een adres waar ik FiFA 13 (XBOX) goedkoper kan krijgen voor E50 bij de Wehkamp?
Gamemania, als je 3 games inlevert.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Vannacht bij de saturn in Nieuwegein voor 38
To dare is to do
Volgens mij kan dat niet meer. Tot gister kon je 3 games inleveren.
Hoe duur is hij normaal bij de saturn? 44?
BUH
Heeft iemand vandaag contact gehad met gamemania ivm de levering?
Is Media Markt al begonnen met de verkoop (Zwolle) ?
Gamemania zou een smsje sturen. Maar aangezien ik hem toch zonder disc nog kan spelen, maakt het mij niet zoveel uit
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Bij de Media Markt (Groningen) hebben ze nog extra Ultimate Editions ingekocht!
Mijn reservering ligt klaar, en als ze een telefoontje van EA kregen om eerder te verkopen zouden ze het me laten weten. Spannend!
Hoeveel kost ie daar?Jeroen04 schreef op woensdag 26 september 2012 @ 12:28:
Bij de Media Markt (Groningen) hebben ze nog extra Ultimate Editions ingekocht!Mijn reservering ligt klaar, en als ze een telefoontje van EA kregen om eerder te verkopen zouden ze het me laten weten. Spannend!
Probleem is dat ik het met die contracte enzo allemaal niet snapte en altijd te weinig coins deed verdienen haha omdat ik niet wist hoe ik het best mijn team kon bouwenFraxleNL schreef op woensdag 26 september 2012 @ 11:57:
[...]
@MaartenFM Nu 70 euro. Maar iemand gaf hier gister aan dat de normale waarschijnlijk 50 euro gaat kosten en UE 55 euro. Ook die kerel van MM zei dat 'ie waarschijnlijk flink in prijs zal dalen. Ook met laagste prijs garantie etc. Maar ben al lang blij dat ik een Ultimate Edition kan krijgen! 
@Mossi Afwachten! Waarschijnlijk einde vd middag/vanavond!
@Mossi Afwachten! Waarschijnlijk einde vd middag/vanavond!
Ben ik zeer benieuwd naar! Want ik snap het ook nog steeds niet echt. Met die contracten en managers. En hoe je dat verdiend. Zeker als je geen team meer hebtSwaxie schreef op woensdag 26 september 2012 @ 12:43:
[...]
Probleem is dat ik het met die contracte enzo allemaal niet snapte en altijd te weinig coins deed verdienen haha omdat ik niet wist hoe ik het best mijn team kon bouwen
net een sms van game-mania Koersel (Be) Kan ik mij namiddag weer vermaken!
en ik danVerwijderd schreef op woensdag 26 september 2012 @ 12:52:
@Swaxie & @Carpebios ik heb jullie beide een pm gestuurd met wat info over FUT =)
Als er info wordt gestuurd hoef ik geen uitleg te geven neem ik aan? Of toch mensen die het op prijs stellen?
ik stel dat zeker wel op prijs.FraxleNL schreef op woensdag 26 september 2012 @ 12:58:
Als er info wordt gestuurd hoef ik geen uitleg te geven neem ik aan? Of toch mensen die het op prijs stellen?
Lijkt me handiger het centraal te houden, misschien toch maar in een apart topic aangezien er wel heel veel interesse voor FUT is
"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
Ik kan er wel tijd in steken en een apart topic maken.
Zojuist bij Gamemania in Lommel gekocht. 
Woon tegen de grens met Lommel dus was ideaal.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Ik heb al een aanvraag bij de mods neergelegd, wou er vandaag een topic over FUT openen.
[ Voor 11% gewijzigd door Edzeau op 26-09-2012 13:06 ]
Ahh, als er al een aanvraag is dan laat ik het wel bij zitten. Als je hulp nodig heb Jeroen dan hoor ik het wel van je!
damn.. 65 euroRivanov schreef op woensdag 26 september 2012 @ 13:05:
Zojuist bij Gamemania in Lommel gekocht.
[afbeelding]
is dat voor de gewone versie of de UE??
@FraxleNL Als ik 'm open, zal ik je gelijk toevoegen als admin, right?
Tnx!
Yoo! Np. PM mij maar dan met welke koppen ik van informatie moet voorzien.
Bij de intertoys hier verkopen ze 'm nog niet. Ik krijg er pas eentje mee als ik een foto van een bon+game te pakken krijg. Dus als iemand die 'm al heeft hieraan mee wil werken hoor ik dat graag
wow 65 euro, dat is duur. Dat is niet de gewone versie neem ik aan!
Hier bij de intertoys is de xbox versie 65 , en de ps3 versie 60. Waarom dat zo is konden ze mij ook niet vertellen.
belachelijk, zou lekker toch morgen wachten, Mediamarkt gaat zoals ieder jaar vast wel stunten, vorig jaar en het jaar ervoor 44 euro.FredjeK schreef op woensdag 26 september 2012 @ 13:09:
Hier bij de intertoys is de xbox versie 65 , en de ps3 versie 60. Waarom dat zo is konden ze mij ook niet vertellen.
Hoe duur is dan de Ultimate Edition ? Die prijzen gaan ook nergens meer over.FredjeK schreef op woensdag 26 september 2012 @ 13:09:
Dat kan ik helaas niet vertellen. Het is maar een redelijk kleine intertoys en ze verkopen alleen de normale editie.FraxleNL schreef op woensdag 26 september 2012 @ 13:10:
[...]
Hoe duur is dan de Ultimate Edition ? Die prijzen gaan ook nergens meer over.
ik zit in duitsland kom morgen avond pas terug in Nederland
ik wil ook fifa 13 spelen
De gewone versie.cypher21 schreef op woensdag 26 september 2012 @ 13:06:
[...]
damn.. 65 euro
is dat voor de gewone versie of de UE??
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
waarom koop je er 5? 1 is toch voldoende
Wow! oke. Belachelijk
Heb ook nog vrienden.Qequero schreef op woensdag 26 september 2012 @ 13:13:
[...]
waarom koop je er 5? 1 is toch voldoende
Verwijderd
Heb 70 betaalt voor de UT versie. 65 euro lol ,GameMania dat het uberhaupt nog bestaat met hun rare acties 3 games inruilen en dan nog 20 bijbetalen, i lolled.
ohhh ik dacht al, misschien 5 ps3 naast elkaar en dan linken en dan super toernooi!!!!
Hahaha kan ook, dik munten sparen met 1 PS3 voor FUT.
Weet iemand hoe het zit met een forum profiel icon? Wat voor extensie heeft het bestand nodig?
Weet iemand hoe het zit met een forum profiel icon? Wat voor extensie heeft het bestand nodig?
Verwijderd
mooi net Fifa 13 gekocht bij Dixons in Amstelveen. Nou ga ik vanavond maar eens mooi aan de slag er mee:)
Apart dat de spellen dus 5 euro goedkoper zijn bij de gamemania in NL, want ik zag voor ps3 normale 59.98 en voor UT 64.98 staan. Verder vind ik het wel grappig dat volgens hun site er in dordrecht al een tweede handse fifa 13 ligt voor 50 euro
Zou je misschien een foto kunnen maken van game+bon? Dan kan ik 'm namelijk nu ook gaan halenVerwijderd schreef op woensdag 26 september 2012 @ 13:17:
mooi net Fifa 13 gekocht bij Dixons in Amstelveen. Nou ga ik vanavond maar eens mooi aan de slag er mee:)
Verwijderd
Iemand al bij Mediamarkt Bijlmer Arena geweest? Verkopen ze hem daar al en zo ja voor hoeveel?
Dixons site geeft ook al aan dat bij sommige filialen het mogelijk is om hem direct af te halen, weet alleen niet hoe betrouwbaar dat is.FredjeK schreef op woensdag 26 september 2012 @ 13:18:
[...]
Zou je misschien een foto kunnen maken van game+bon? Dan kan ik 'm namelijk nu ook gaan halen
Verwijderd
Die MediaMarkt die die Fifa 13 verkocht als Fifa 11 zijnde, hoe dom kun je zijn? Alsof EA geen vraagtekens gaat zetten bij een prijs van 59.99 voor Fifa 11
Heb ook nog niets gehoord van GameMania, helaas.
Verwijderd
Hier bij:FredjeK schreef op woensdag 26 september 2012 @ 13:18:
[...]
Zou je misschien een foto kunnen maken van game+bon? Dan kan ik 'm namelijk nu ook gaan halen

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 26-09-2012 13:31 ]
lol, denk je nu echt dat EA doorkrijgt wat de mediamarkt verkoopt voor welke prijs?Verwijderd schreef op woensdag 26 september 2012 @ 13:24:
Die MediaMarkt die die Fifa 13 verkocht als Fifa 11 zijnde, hoe dom kun je zijn? Alsof EA geen vraagtekens gaat zetten bij een prijs van 59.99 voor Fifa 11
Verwijderd
Ik ben de twitter van Saturn Tilburg aan het volgen. Daar hebben ze lang vastgehouden aan morgen, maar een aantal minuten geleden werd er het volgende getweet:
Dus wellicht dat zij daar ook nog wel vandaag overstag gaan...Iedereen in spanning tot wanneer Fifa13 binnen komt... Jullie horen het hier ;-)
Verwijderd
Ja je hebt zoiets als EAN codes etc? Hoe denk je anders dat verkoopcijfers worden berekend?cypher21 schreef op woensdag 26 september 2012 @ 13:27:
[...]
lol, denk je nu echt dat EA doorkrijgt wat de mediamarkt verkoopt voor welke prijs?
Inderdaad. Mediamarkt neemt de game voor een bepaalde prijs af bij EA en bepalen zelf hun verkoopprijs en marge.
Juist daarom hebben ze em als Fifa 11 verkocht...Verwijderd schreef op woensdag 26 september 2012 @ 13:27:
[...]
Ja je hebt zoiets als EAN codes etc? Hoe denk je anders dat verkoopcijfers worden berekend?
Er wordt 1 verkoop doorgegeven, niet voor welke prijs...
Verwijderd
True maar als een vertegenwoordiger van EA komt kijken gaan ze dus wel nat aangezien die precies kan zien hoe of wat. Hopelijk worden ze ook aangepakt trouwens maar dat terzijde.cypher21 schreef op woensdag 26 september 2012 @ 13:28:
[...]
Juist daarom hebben ze em als Fifa 11 verkocht...
Er wordt 1 verkoop doorgegeven, niet voor welke prijs...
Als ik iedereen zo hoor hier dan wil ik ook mijn FIFA 13 hebben
ik weet wat je voeltFraxleNL schreef op woensdag 26 september 2012 @ 13:32:
Als ik iedereen zo hoor hier dan wil ik ook mijn FIFA 13 hebben
Laten we aub niet te veel offtopic gaan met berichten als "Ik wil..." en "Ik kan nog niet..." etc. Ik denk dat iedereen in dit topic zo snel mogelijk wil spelen, toch?
iemand een foto van bon van intertoys of free record shop? Lommel geldt niet omdat het in belgie ligt...
Iemand?Verwijderd schreef op woensdag 26 september 2012 @ 13:21:
Iemand al bij Mediamarkt Bijlmer Arena geweest? Verkopen ze hem daar al en zo ja voor hoeveel?
PS 3 versie besteld bij GameSync (online) vandaag verstuurd
Een oude bon van intertoys opzoeken... even photoshoppen... en klaar is keesvirish01 schreef op woensdag 26 september 2012 @ 13:38:
iemand een foto van bon van intertoys of free record shop? Lommel geldt niet omdat het in belgie ligt...
De prijzen hier wordt je niet vrolijk van € 56,99 en € 64,99. Vanavond € 38,00 bij de Saturn en morgen € 44,00 bij de MM (zal niet overal hetzelfde zijn).
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
€ 5,00 meer voor de UE.Verwijderd schreef op woensdag 26 september 2012 @ 13:45:
@Jumpman Ja voor de normale versie inderdaad
Verwijderd
Hier kost de normale bij MM gewoon 59 hoor en de UE hebben ze nieteens, want uitverkocht.
Tja, winkels hadden hier slim op in kunnen spelen. De MM bij mij (Groningen) gaf aan naast de pre orders gewoon extra UE's in te slaan. Dus deze worden morgen ook nog aangeboden in de winkel. Gelukkig!Verwijderd schreef op woensdag 26 september 2012 @ 13:47:
Hier kost de normale bij MM gewoon 59 hoor en de UE hebben ze nieteens, want uitverkocht.
Dat is inderdaad vervelend, elke MM kan namelijk zelf bestellen en de zelf de prijs bepalen binnen marges.Verwijderd schreef op woensdag 26 september 2012 @ 13:47:
Gamemania Lommel had ook nog veel UE liggen voor de losse verkoop.
[ Voor 20% gewijzigd door Rivanov op 26-09-2012 13:51 ]
Vorig jaar was de hele eerste batch met zo'n voucher voor 24 Gold Packages.
Heel binnenstad Eindhoven gehad, niemand wil 'em kwijt.
Verwijderd
Is nu nog steeds maar er zijn genoeg shops die hem gewoon niet meer kunnen leveren. MM zal nog wel wat hebben maar ik verwacht dat ze volgende week gewoon op zullen zijn en niet meer komen.Jumpman schreef op woensdag 26 september 2012 @ 13:50:
Vorig jaar was de hele eerste batch met zo'n voucher voor 24 Gold Packages.
Wat ik mijn nu afvraag met deze nieuwe FIFA 13;
Toen ik nog als een coach modus alleen speler wou zijn ( BaP mode dus ), speelde ik bij een club die spelers wel verkocht maar niet inkocht waardoor het hele team afzwakte. Weet iemand of er met FIFA 13 nu wel spelers gekocht worden?
Toen ik nog als een coach modus alleen speler wou zijn ( BaP mode dus ), speelde ik bij een club die spelers wel verkocht maar niet inkocht waardoor het hele team afzwakte. Weet iemand of er met FIFA 13 nu wel spelers gekocht worden?
heb fifa13 net besteld bij billgames.nl
ben benieuwd hoelang het gaat duren
ben benieuwd hoelang het gaat duren
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Geen last van gehad bij FIFA12, werden gewoon spelers ingekocht en verkocht.FraxleNL schreef op woensdag 26 september 2012 @ 13:56:
Wat ik mijn nu afvraag met deze nieuwe FIFA 13;
Ik speelde paar seizoenen bij PSV en ik zag Toivonen, Matavz, Lens allemaal verkocht worden en er kwam niets voor terug.P-aul schreef op woensdag 26 september 2012 @ 14:02:
[...]
Geen last van gehad bij FIFA12, werden gewoon spelers ingekocht en verkocht.
Ik heb de foto van bon+spel zojuist doorgetwitterd naar Game Mania's hoofd account. Hopelijk geven ze groen licht maar ga er niet vanuit.
Anderzijds, ben druk bezig met WoW:MoP dussss van Fifa komt de komende tijd niet zo heel veel
Anderzijds, ben druk bezig met WoW:MoP dussss van Fifa komt de komende tijd niet zo heel veel
Op mijn offerte van de reservering (49,99) staat dat ik de UE krijg voor de prijs van de normale editie, dus ik hoop dat hij bij Saturn morgen 44,- kost, dan kan ik er wellicht nog wat vanaf praten.
Offerte is met die voorwaarden aan mij gegeven, dus kan het altijd proberen aangezien het zwart op wit staat.Verwijderd schreef op woensdag 26 september 2012 @ 14:09:
@AFCA Forget it. De normale kost 44 UE is gewoon duurder.
Let op:
Voor Fifa 13 Ultimate Team kun je terecht in [Multi] Fifa 13 - Ultimate Team
Vermeldt bij vragen/problemen je platform (PC/Xbox/PS3/Wii)
Voor Fifa 13 Ultimate Team kun je terecht in [Multi] Fifa 13 - Ultimate Team
Vermeldt bij vragen/problemen je platform (PC/Xbox/PS3/Wii)