Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
kbloem schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 16:33:
[...]

Dan denk ik dat je teleurgesteld zult zijn want je krijg of 24 weken lang 1 pakje per week of 12 weken lang 2 per week :p
Idd, dat is bij de season ticket, en ultimate edition het geval...

Als je een week niet bent ingelogd, verwacht dan niet 2 pakjes te kunnen openen de week erop... Dus wil je ze allemaal krijgen, iedere week inloggen op FUT!

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guids
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 23-09 13:23
Bij iemand al bekend of hij bij game mania in de winkel ligt? ik heb een pre order lopen maar kan echt niet wachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schmoove
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-09 07:19
Ik krijg net een email van thehut.com, hij is verzonden. Dan zal hij waarschijnlijk volgende week pas in de bus liggen, maar de aanbieding die ze hadden was unbeatable. Ik heb er uiteindelijk 28 euro voor betaald... dan maar iets later.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
coolblue gaat morgen versturen geven ze net aan op twitter.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:25
Wii4all schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 16:50:
coolblue gaat morgen versturen geven ze net aan op twitter.
Is logisch toch, dan komt het pakketje donderdag aan.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Jumpman schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 16:58:
[...]

Is logisch toch, dan komt het pakketje donderdag aan.
denk meld het effe.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noodel1988
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 23-09 23:26
Bedankt voor de reacties, ik ga vanavond gewoon spelen :-).

Trakt | Last.fm | discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18-09 14:10
Aangezien de Ultimate Edition nergens meer te verkrijgen is, maar op zoek naar in ieder geval een pre order bonus. Kan ik die nog wel ergens krijgen voor de PS3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibidem
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-08 14:55
Jeroen04 schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 17:30:
Aangezien de Ultimate Edition nergens meer te verkrijgen is, maar op zoek naar in ieder geval een pre order bonus. Kan ik die nog wel ergens krijgen voor de PS3?
Heb 'm zelf hier besteld al weken geleden.
http://www.zavvi.com/game...ate-edition/10622211.html

Zijn ook nog coupon codes te vinden met 5 GBP korting waardoor je prijs 57 EUR wordt incl shipping. Prima deal en bestel hier vaker dus betrouwbaar.

..::System Specs::..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
Ibidem schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 17:34:
[...]

Heb 'm zelf hier besteld al weken geleden.
http://www.zavvi.com/game...ate-edition/10622211.html

Zijn ook nog coupon codes te vinden met 5 GBP korting waardoor je prijs 57 EUR wordt incl shipping. Prima deal en bestel hier vaker dus betrouwbaar.
Maar hoe lang mag ik dan wachten tot 'ie binnen is? Wil graag spelen donderdag! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2-3 weken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorco
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23-09 13:28
Net kwam ik met mijn bronzen elftal FC Groningen tegen (niveau: Professional).
Het realisme is groter dan ooit, want ook hier bakt de keeper er helemaal niks van :P

http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/136530902
Eindstand: 7-0 >:)

Mijn bronzen elftal:
http://www.ea.com/uk/foot...how-off#bbBxL8oonHrbN:ps3

Inmiddels ook een Nederlands Elftal bij elkaar gespaard.
http://www.ea.com/uk/foot...how-off#eb6grVtHnHrcf:ps3

Grappig om te zien dat Douglas ook hier de Nederlandse nationaliteit heeft.
Ze letten wel goed op bij Fifa. :)

PSN ID = Jorco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR35
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 26-08 13:51
FIFA 13 Ultimate Edition is onderweg. Verwachte leverijd morgen. Zijn er hier ook FUT spelers op de PC? Markt is altijd erg slecht vergeleken de PS3 en 360, maar graphics en op mijn laptop kunnen spelen zijn voor mij toch belangrijke redenen om voor de PC versie te gaan.

Mijn elftal:

http://www.ea.com/uk/foot...show-off#j24siLJ3nHrdg:pc

Zitten nog aardig wat placeholders in, maar toch wat goede spelers op de kop kunnen tikken in deze tijd van muntjes schaarste. Probeer in ieder geval de bundesliga spelers op de kop te tikken(robben, afellay, huntelaar en van der vaart). Mogelijk dat dit elftal gauw weg gaat, maar de combo sneijder + van der vaart in 4-5-1 was in 12 heerlijk.

@Jorco, Je zou er bijna een Nederlands eredivisie team van kunnen maken. Dit jaar is zo'n team nog best fijn als middenmoter volgens mij. Zat dat ook nog te overwegen.

[ Voor 10% gewijzigd door CR35 op 25-09-2012 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@CR Assaidi, Beerens, Narsingh?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijni12
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 30-08 13:23
CR35 schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 19:13:
FIFA 13 Ultimate Edition is onderweg. Verwachte leverijd morgen. Zijn er hier ook FUT spelers op de PC? Markt is altijd erg slecht vergeleken de PS3 en 360, maar graphics en op mijn laptop kunnen spelen zijn voor mij toch belangrijke redenen om voor de PC versie te gaan.

Mijn elftal:

http://www.ea.com/uk/foot...show-off#j24siLJ3nHrdg:pc

Zitten nog aardig wat placeholders in, maar toch wat goede spelers op de kop kunnen tikken in deze tijd van muntjes schaarste. Probeer in ieder geval de bundesliga spelers op de kop te tikken(robben, afellay, huntelaar en van der vaart). Mogelijk dat dit elftal gauw weg gaat, maar de combo sneijder + van der vaart in 4-5-1 was in 12 heerlijk.

@Jorco, Je zou er bijna een Nederlands eredivisie team van kunnen maken. Dit jaar is zo'n team nog best fijn als middenmoter volgens mij. Zat dat ook nog te overwegen.
Ik vind toch dat jij al gauw een best goed team hebt!
Lesje traden? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheva
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 13-09 19:32
Mediamarkt levert Ultimate Edition op de releasedag kreeg ik vandaag te horen van een medewerker.. 55 euro, normale versie wordt 50. Ze gaan kregen vandaag geleverd en gaan morgen rondkijken bij andere winkels. Mochten zij eerder verkopen dan gaan ze ook 'los'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sheva schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 19:59:
Mediamarkt levert Ultimate Edition op de releasedag kreeg ik vandaag te horen van een medewerker.. 55 euro, normale versie wordt 50. Ze gaan kregen vandaag geleverd en gaan morgen rondkijken bij andere winkels. Mochten zij eerder verkopen dan gaan ze ook 'los'.
Bergen op Zoom levert hem niet dus kan ik direct ontkrachten. Verschilt per vestiging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
Welke Media markt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR35
@xboxtogo assaidi is geen eredivisie speler meer, maar daar zou babel ook wel kunnen komen te staan. Denk dat hij nog wel een IF versie krijgt... :D.

@marijni12 Dank je :), Koop laag, verkoop hoog. Maar moet eerlijk zeggen dat ik wel geluk heb gehad(aantal goede spelers in de daily gifts/welkomterugpakjes). Volgens mij spelen er al een aantal testers/developers aangezien ik soms spelers verkoop/watch die hun contractjes kwijt raken... Die kopen volgens mij ook hoger op....

Maar zoals van der vaart is op dit moment te duur, verwacht dat zijn prijs lager wordt, vorig jaar met hogere stats was zijn prijs lager. Dat soort spelers koop ik straks als de markt wat stabieler wordt. Zelfde geld voor Elia en Narsingh. Hoewel narsingh met z'n pace(top 8 volgens mij van snelste aanvallende spelers) nog wel eens redelijk duur zou kunnen blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@CR Ik zou altijd een Beerens kopen of George in plaats van een Berghuis met alle respect ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijni12
Gebruiken jullie trouwens CE? Of is dat echt "verboden"?

[ Voor 31% gewijzigd door marijni12 op 25-09-2012 20:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CE?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR35
Haha die berghuis is ook maar een placeholder ;) voor 150 ofzo gekocht om een beetje idee te krijgen van de rating... Als ik de goede voor die positie heb gaat ie naar de reservebank. Ga natuurlijk nog wel ff kijken hoe die speelt. Wil namelijk als ie uit is direct kunnen spelen en spelers kunnen testen ;)

@marijni12 wat is CE?

[ Voor 3% gewijzigd door CR35 op 25-09-2012 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijni12
Cheat Engine, de naam zegt eigenlijk al genoeg. Maar je kunt hiermee je BIN prijs op 150 zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet nieteens hoe het werkt? Ergens wat info?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijni12
Verwijderd schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 20:49:
Weet nieteens hoe het werkt? Ergens wat info?
Dit is een filmpje waarin 't wordt uitgelegd YouTube: How to make coins in fifa 12 ultimate team #2 (cheat engine) me niet helemaal zuivere koffie, maar ik weet het niet zeker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR35
Kun je dan geen bans krijgen? BIN prijs van je eigen spelers(heb wel eens gezien dat items buy it now prijs hebben van 150 en snapte al niet hoe dat kon.... ik dacht dat het een glitch ofzo was, nooit teveel aandacht aan besteed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
  • Laatst online: 02-06 19:17
Heb Fifa 13 Ultimate Edition vandaag binnen gekregen, besteld van Mycom :)
Ben al een career begonnen met PEC Zwolle op Legendary :+

Steam/XBL: Avioto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die CE is alleen voor verkopen van spelers? Dan is het niet zo interessant :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR35
Het is manier om items aantrekkelijk aan te bieden voor een quick sell waarde van 150 dus, niet echt cheaten vind ik. Duurt wel lang denk ik om aardig wat muntjes te verzamelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijni12
CR35 schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 20:57:
Het is manier om items aantrekkelijk aan te bieden voor een quick sell waarde van 150 dus, niet echt cheaten vind ik. Duurt wel lang denk ik om aardig wat muntjes te verzamelen.
Heb je helemaal gelijk in. Alleen ik zit met het probleem dat ik nog nooit meer dan 3k coins gehad heb, ben niet zo goed in traden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

marijni12 schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 20:58:
[...]

Heb je helemaal gelijk in. Alleen ik zit met het probleem dat ik nog nooit meer dan 3k coins gehad heb, ben niet zo goed in traden....
Ik had er 300K totdat ik per ongeluk een zwart gouden Torres verkocht voor 100k die 900k waard was 8)7

Fifa 12 trouwens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijni12
Verwijderd schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 20:59:
[...]

Ik had er 300K totdat ik per ongeluk een zwart gouden Torres verkocht voor 100k die 900k waard was 8)7

Fifa 12 trouwens
Mag ik lachen? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kwam omdat ik keek op Futhead ipv Ultimatedb daar stond die er verkeerd op :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR35
Heb een keer die zilveren rare linksback uit brazillie verkocht voor 2k terwijl die op dat moment 60~70k waard was.... Torres IF voor 100k is trouwens nog wel wat zuurder. Maar heb ook wel eens een IF heitinga(83 versie) voor minder dan 20k buy now gekocht en verkocht voor 120 om later weer voor 100k de 83 weer te kopen(speelt erg fijn).

Wat ik ook wel eens heb gedaan is tijdens de pauze/'s middags kijken voor buy now contractjes, rare max 500~600 en die 's avond voor +/- 1000 verkopen. Op die manier wel iets van 30.000 in een week me gehaald. Soms openen mensen pakjes en willen direct muntjes(ook wel eens gedaan als we met vrienden aan het FUTTEN zijn en ze willen persee niet met mijn Nederlandse team spelen...) dan zetten ze die te koop voor een te lage buy now.

Op een gegeven moment mijn team te koop gezet en voor 400.000 robben gehaald. Maar vervolgens verkochten aantal spelers niet en had ik spijt dus toen alle andere spelers weer opnieuw gehaald door voornamelijk te traden...

Maar niemand speelt dus PC? Die markt is dus wel slecht, maar daardoor kom je ook soms deals tegen(zoals IF versies die te laag staan). Robben had ik gehaald voor 400.000, ging zelfs wel eens weg voor 500.000, maar op de 360 was ie nog maar 130k ofzo.

Iedereen kent ook www.ultimatedb.nl voor de prijzen neem ik aan? @xbox2go, dat is echt heel zuur... Wel nog mee gespeeld dan?

[ Voor 14% gewijzigd door CR35 op 25-09-2012 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09-2024

peeweeherman

energieleverend.nl

Jazeker wel!
Kan niet wachten tot we ook kunnen gaan spelen, vul de tijd nu nog met FUT12 en handelen in FUT 13.
Zojuist mijn held Gerrard gekocht voor 15k, denk dat die wel lekker speelt en redelijk gaat stijgen na aanvang.

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijni12
CR35 schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 21:06:
Heb een keer die zilveren rare linksback uit brazillie verkocht voor 2k terwijl die op dat moment 60~70k waard was.... Torres IF voor 100k is trouwens nog wel wat zuurder. Maar heb ook wel eens een IF heitinga(83 versie) voor minder dan 20k buy now gekocht en verkocht voor 120 om later weer voor 100k de 83 weer te kopen(speelt erg fijn).

Wat ik ook wel eens heb gedaan is tijdens de pauze/'s middags kijken voor buy now contractjes, rare max 500~600 en die 's avond voor +/- 1000 verkopen. Op die manier wel iets van 30.000 in een week me gehaald. Soms openen mensen pakjes en willen direct muntjes(ook wel eens gedaan als we met vrienden aan het FUTTEN zijn en ze willen persee niet met mijn Nederlandse team spelen...) dan zetten ze die te koop voor een te lage buy now.

Op een gegeven moment mijn team te koop gezet en voor 400.000 robben gehaald. Maar vervolgens verkochten aantal spelers niet en had ik spijt dus toen alle andere spelers weer opnieuw gehaald door voornamelijk te traden...

Maar niemand speelt dus PC? Die markt is dus wel slecht, maar daardoor kom je ook soms deals tegen. Robben had ik gehaald voor 400.000, ging zelfs wel eens weg voor 500.000, maar op de 360 was ie nog maar 130k ofzo.

Iedereen kent ook www.ultimatedb.nl voor de prijzen neem ik aan? @xbox2go, dat is echt heel zuur... Wel nog mee gespeeld dan?
12 speelde ik wel op de PC, nu stap ik over op de PS3. Onder andere door de absurde prijzen van spelers op FUT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR35
peeweeherman schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 21:09:
[...]

Jazeker wel!
Kan niet wachten tot we ook kunnen gaan spelen, vul de tijd nu nog met FUT12 en handelen in FUT 13.
Zojuist mijn held Gerrard gekocht voor 15k, denk dat die wel lekker speelt en redelijk gaat stijgen na aanvang.
Gerrard was inderdaad een baas, als ik niet met mijn nederlands team ging, had ik Gerrard als CM. Heerlijk speler met kwaliteiten en goede all round stats(daarom zo fijn tussen de verdeding en het aanvallend middenveld). Ik denk ook wel dat de prijs gaat oplopen. Ik hoor van vrienden dat er veel events/tournaments zijn met hoge coin rewards, dus zodra er op de PC gespeeld gaat worden gaat alles wel flink stijgen. Zag op de PC al een 40k/60k/ Van Persie. Het was dat ik de muntjes er niet voor had... Die gaat zeker nog wel stijgen qua prijs. Hoewel ik denk dat na een half jaar datzelfde prijsniveau wel weer wordt bereikt.

@marijni12, jammer maar begrijpelijk. Heb dezelfde afweging gemaakt. Maar als iedereen dat gaat doen dan wordt het nooit wat. Meeste vrienden van mij spelen normaal ook op de consoles. Ze zijn dan ook verbaast als ze het bij mij zijn in echt hd spelen en de supersnelle menutjes en laadtijden zien. Terwijl dit met elke mid-end systeem het geval is.

[ Voor 15% gewijzigd door CR35 op 25-09-2012 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijni12
@CR35 ik snap trouwens ultimatedb.nl niet helemaal (denk ik). Als ik bijvoorbeeld Lens opzoek, dan vindt hij die niet? En moet ik het zo zien dat als ik een speler opzoek, daarvan de prijs zie en een veilig zie waar die goedkoper is, hem moet kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je moet kijken bij Player Database op UltimateDB en niet bij PS3 of Xbox 360 etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR35
marijni12 schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 21:16:
@CR35 ik snap trouwens ultimatedb.nl niet helemaal (denk ik). Als ik bijvoorbeeld Lens opzoek, dan vindt hij die niet? En moet ik het zo zien dat als ik een speler opzoek, daarvan de prijs zie en een veilig zie waar die goedkoper is, hem moet kopen?
Dat is een goede strategie. Maar de formatie maakt ook nog veel uit. Heb je nog een redelijke populaire formatie kaartje liggen die niet te veel opbrengt(dus niet rare, zoals 412121, die levert vaak al minimaal 20K+ op) kun je soms een dure speler in slechte formatie halen en voor een hoger bedrag doorverkopen. Ik handelde in het begin ook heel slecht en is pas op het laatst wat beter geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijni12
Ik denk dat ik het principe wel een beetje begin te snappen. Hebben jullie verder nog "opstarttips" om een beetje geld bij elkaar te sprokkelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

marijni12 schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 21:30:
Ik denk dat ik het principe wel een beetje begin te snappen. Hebben jullie verder nog "opstarttips" om een beetje geld bij elkaar te sprokkelen?
Elke keer pakje van 5K kopen en verkopen net zolang tot je een Zlatan te pakken hebt. wel zou ik de webapp pakken daar pak ik altijd wel een zwart gouden speler, op de ps3 echt nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijni12
Verwijderd schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 21:35:
[...]

Elke keer pakje van 5K kopen en verkopen net zolang tot je een Zlatan te pakken hebt. wel zou ik de webapp pakken daar pak ik altijd wel een zwart gouden speler, op de ps3 echt nooit.
Altijd een IF speler? Was 't maar zo gemakkelijk
Als iemand trouwens een 4-3-3 Bony tegenkomt, koop 'm voor me en je krijgt 2x een 4-3-3 Lens ervoor terug (alsjeblieft)

[ Voor 14% gewijzigd door marijni12 op 25-09-2012 21:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niet altijd nee of course not, maar wel vaker dan op de console. Op PS3 denk wel 200 pakjes gekocht nooit wat en in de webapp meerdere malen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR35
Haha ja dan mag je ook de pakketjes voor mij openmaken, nog nooit een IF versie gehad. Aguero gehit toen ik net begonnen was vorig jaar, dat was mijn hoogste. En afgelopen zomer een keer Xavi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijni12
Verwijderd schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 21:39:
Niet altijd nee of course not, maar wel vaker dan op de console. Op PS3 denk wel 200 pakjes gekocht nooit wat en in de webapp meerdere malen.
Ah bedankt, ik dacht dat het altijd afgeraden werd om pakjes te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

marijni12 schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 21:40:
[...]

Ah bedankt, ik dacht dat het altijd afgeraden werd om pakjes te kopen.
Pakjes koop ik met winst van verkochte spelers etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijni12
Verwijderd schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 22:03:
[...]

Pakjes koop ik met winst van verkochte spelers etc
Is een beetje lastig als je welgeteld 242 coins hebt :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

marijni12 schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 22:05:
[...]

Is een beetje lastig als je welgeteld 242 coins hebt :9
PSN card kopen of toernooitjes spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheva
  • Laatst online: 13-09 19:32

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouter03
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 19-08-2024
Maar je hebt dus meerdere versies van spelers. Ik zie hier een 4-3-3 Bony voorbij komen... Dat is dan een Bony die extra goed is bij 4-3-3 ofzo, of hoe moet ik dit zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijni12
wouter03 schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 22:25:
Maar je hebt dus meerdere versies van spelers. Ik zie hier een 4-3-3 Bony voorbij komen... Dat is dan een Bony die extra goed is bij 4-3-3 ofzo, of hoe moet ik dit zien?
Dat is de formatie waarin hij speelt. Als je de juiste speler in de juiste formatie zet, heb je de meeste chemistry.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nix_R
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 01-05 14:56
Heb in een bonus pakje David Silva gekregen!
Moet ik hem proberen nu te verkopen of wachten tot de markt op de consoles ook open gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• afca020
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23-08 15:28

afca020

X X X

Nix_R schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 22:44:
Heb in een bonus pakje David Silva gekregen!
Moet ik hem proberen nu te verkopen of wachten tot de markt op de consoles ook open gaat?
Die gaat nog enorm stijgen lijkt me! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 22-09 13:33
Wat een geluk,, mijn beste speler in een pakketje was.. obasi..

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xamirz
  • Laatst online: 19-09 12:57
damn mannn ik ben echt jaloerssss, alleen maar van die gare spelers gekregen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 23-09 21:04
Voor mensen die nog wat hulp nodig hebben bij FIFA 13 Ultimate Team:
http://www.fifabenelux.co...-voor-fifa-ultimate-team/

@Nix_R zeker houden, gaat zoals gezegd enorm stijgen in waarde omdat er meer geld op de markt komt;)

[ Voor 26% gewijzigd door MyUtd4Life op 25-09-2012 23:14 ]

FIFA Benelux Administrator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel al zo lang fifa, maar dat hele FUT gedoe nog nooit gedaan.
Begin nu toch beetje af te vragen of ik nu iets mis..

Ik speel voornamelijk online 1 vs 1 en clubs ( met je eigen speler ).

Misschien toch eens meer googlen over dat FUT gebeuren want snap er nog niks van :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nix_R
Dan hou ik hem nog even vast haha
Heb normaal ook niet zo'n geluk met pakjes hoor meestal krijg ik bagger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand enig idee hoe je die Fifa points krijgt waar je pakjes mee kan kopen in de webapp?

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09-2024

peeweeherman

energieleverend.nl

Verwijderd schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 23:20:
Iemand enig idee hoe je die Fifa points krijgt waar je pakjes mee kan kopen in de webapp?
Die moet je kopen, voor pc gaat dat volgens mij via Origin.
Als de pc versie straks werkt dan wordt je automatisch doorgeleid als je niet genoeg punten hebt.

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

• Pepppie
  • Niet online
Iemand al in Leiden een shop gespot die verkoopt?

• dunn0w
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-09 07:53
Kan iemand die het spel gepreload heeft even kijken of er een bestand bij zit DUTCH_NL.BIG
Want bij mij is dit bestand namelijk maar 1KB en bij fifa 12 is het bestand 284Mb groot.
Klopt dit? Of mis ik een bestand?

• sacaji
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11:59
Verwijderd schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 23:16:
Ik speel al zo lang fifa, maar dat hele FUT gedoe nog nooit gedaan.
Begin nu toch beetje af te vragen of ik nu iets mis..

Ik speel voornamelijk online 1 vs 1 en clubs ( met je eigen speler ).

Misschien toch eens meer googlen over dat FUT gebeuren want snap er nog niks van :D
Doe ik ook hoor. 1 op 1, Friendlies en Clubs. vind FUT zelf geen zak aan (Xbox360).

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 13:07
dunn0w schreef op woensdag 26 september 2012 @ 08:32:
Kan iemand die het spel gepreload heeft even kijken of er een bestand bij zit DUTCH_NL.BIG
Want bij mij is dit bestand namelijk maar 1KB en bij fifa 12 is het bestand 284Mb groot.
Klopt dit? Of mis ik een bestand?
Die van mij is 101 bytes. Waarschijnlijk zal het nog gepatched worden op release date.

• FraxleNL
  • Registratie: September 2012
  • Nu online

FraxleNL

PSN: FraxleHD

Twijfel eigenlijk tussen meteen FUT spelen of eerst een seizoentje Be A Pro. Keuzes ..

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23-09 14:51

Koppensneller

winterrrrrr

Ik heb de PC-versie gepreordered bij Gamesync (goedkoopste in de PW), maar nu zie ik net dat 'ie van hun website is verdwenen. Hoop niet dat dat betekent dat ik hem niet donderdag in huis heb :(

• FraxleNL
  • Nu online

FraxleNL

Koppensneller schreef op woensdag 26 september 2012 @ 09:06:
Ik heb de PC-versie gepreordered bij Gamesync (goedkoopste in de PW), maar nu zie ik net dat 'ie van hun website is verdwenen. Hoop niet dat dat betekent dat ik hem niet donderdag in huis heb :(
Als je het spel betaald heb dan krijg je het heus wel binnen :).

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
Bart Smit verkoopt nog niet...

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-08 12:07

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Koppensneller schreef op woensdag 26 september 2012 @ 09:06:
Misschien zijn ze inmiddels door hun voorraad pre-orders heen en hebben ze besloten om hem maar van hun site te halen? Als het goed is heb je een bestel nummer, daarover kun je altijd even mailen of bellen.

Ik zie trouwens dat FIFA 13 voor de PC inmiddels op de Wehkamp site ook weer op leverbaar staat, maar dat ze de prijs opeens verhoogd hebben van 40 naar 89 euro. Stelletje geldwolven 8)7

• SilverNL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 07:30
Op gamemania.be staat NU VERKRIJGBAAR.

Hopelijk volgt NL ook vandaag dan

• Rubeo38
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23-09 12:57
ik heb hem vast pre-ordered in origin staan.

Ultimate edition voor 36€, geen geld.

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:07

Phydomir

Dennis

tweaker2010 schreef op woensdag 26 september 2012 @ 09:25:
[...]

Misschien zijn ze inmiddels door hun voorraad pre-orders heen en hebben ze besloten om hem maar van hun site te halen? Als het goed is heb je een bestel nummer, daarover kun je altijd even mailen of bellen.

Ik zie trouwens dat FIFA 13 voor de PC inmiddels op de Wehkamp site ook weer op leverbaar staat, maar dat ze de prijs opeens verhoogd hebben van 40 naar 89 euro. Stelletje geldwolven 8)7
Wow. Helaas zullen er ook nog mensen zijn die het daar voor kopen.

Anyway. Sinds gisteren wat potjes op de PC gedaan en voelt allemaal heel solide. Ik speel eigenlijk alleen maar pro club online met wat vrienden en we merkte gelijk dat een aantal vervelende dingen uit 12 verdwenen zijn. Grootste verbetering is de AI die nu te vertrouwen is en ook zelf de actie aangaat, verbeterde keepers en ingooien die naar de meest logische speler gaan in plaats van het halve veld over na iemand die gedekt staat.

Wat ik wel een beetje jammer vind is dat ze online BaP en offline career/BaP helemaal los van elkaar hebben gehaald. Ik voel er nu dus niet zo veel voor om überhaupt nog offline te gaan spelen. Zal er wel voor zorgen dat je online minder "verdachte" spelers tegenkomt.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

• Koppensneller

Koppensneller

winterrrrrr

[...]

Heb net gemaild, en ze antwoordden dat alle FIFA 13 preorders vandaag worden verzonden. Goed nieuws dus :)

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12:48
[...]

Neem toch aan dat dat een foutje is. Prijs verhogen naar 90 euro lijkt me a bit too much ;-)

To dare is to do

• Rubeo38
Slaapje schreef op woensdag 26 september 2012 @ 09:51:
[...]

Neem toch aan dat dat een foutje is. Prijs verhogen naar 90 euro lijkt me a bit too much ;-)
en er dan ook nog een rode button met SALE erbij zetten is helemaal teveel van het goede :D

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
[...]

Die van 40 euro staat er ook nog steeds op hoor :)

http://www.wehkamp.nl/Zoe...ken&cmid=WEHZOE&VIEW=Grid

Tomorrow is not today!

• Nix_R
Weet iemand of de ios app van FUT al te krijgen is in de app store?
Ik kan de app namelijk nergens vinden!!

• Sydney08
Hopen dat Gameshoptwente en Mediamarkt hem vandaag ook releasen :)

Tomorrow is not today!

• Wii4all
  • Niet online
Nix_R schreef op woensdag 26 september 2012 @ 10:02:
Weet iemand of de ios app van FUT al te krijgen is in de app store?
Ik kan de app namelijk nergens vinden!!
Die komt later dit jaar volgens mij nog.

Burp

• Punkbuster
  • Laatst online: 22-09 13:33
Ik ga er wel van uit.. lees ook net dat FUT van 4uur -6 uur er uit ligt..

"FIFA 13 online service will be interrupted for maintenance from 3pm-6pm UK time (7am-10am PT) to prepare for FIFA 13 launch in Europe and resolve the FUT13 trade pile issue. Services affected: FIFA 13, FUT13, Web App, EASFC (FIFA 12 & FIFA13). "

[ Voor 63% gewijzigd door Punkbuster op 26-09-2012 10:19 ]

automation fanboy

• cypher21
Phydomir schreef op woensdag 26 september 2012 @ 09:36:
[...]

Wow. Helaas zullen er ook nog mensen zijn die het daar voor kopen.

Anyway. Sinds gisteren wat potjes op de PC gedaan en voelt allemaal heel solide. Ik speel eigenlijk alleen maar pro club online met wat vrienden en we merkte gelijk dat een aantal vervelende dingen uit 12 verdwenen zijn. Grootste verbetering is de AI die nu te vertrouwen is en ook zelf de actie aangaat, verbeterde keepers en ingooien die naar de meest logische speler gaan in plaats van het halve veld over na iemand die gedekt staat.

Wat ik wel een beetje jammer vind is dat ze online BaP en offline career/BaP helemaal los van elkaar hebben gehaald. Ik voel er nu dus niet zo veel voor om überhaupt nog offline te gaan spelen. Zal er wel voor zorgen dat je online minder "verdachte" spelers tegenkomt.
Idd, aan de ene kant wel fijn dat ze het BAP gebeuren los getrokken hebben, die 99 spelers online was vaak echt belachelijk.
Aan de andere kant wel irritant, want je moet nu twee spelers gaan levellen..

• FraxleNL
  • Nu online

FraxleNL

cypher21 schreef op woensdag 26 september 2012 @ 10:15:
[...]

Idd, aan de ene kant wel fijn dat ze het BAP gebeuren los getrokken hebben, die 99 spelers online was vaak echt belachelijk.
Aan de andere kant wel irritant, want je moet nu twee spelers gaan levellen..
Toch lijkt het mij leuker om mijn online BaP beter te zien worden doordat je juist online speelt en het toont ook hoeveel je hebt gespeeld ermee. Nu kan je op makkelijke manieren je BaP levelen tot max en dan spelen.

• SuperVeloce
  • Laatst online: 12:30
waarom kan ik Fifa13 nog niet downloaden? Ik heb Fifa 13 Ultimate gepreordered bij origin..

nog steeds unreleased, terwijl ik hier lees dat sommige het al kunnen spelen..

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
SuperVeloce schreef op woensdag 26 september 2012 @ 10:22:
waarom kan ik Fifa13 nog niet downloaden? Ik heb Fifa 13 Ultimate gepreordered bij origin..

nog steeds unreleased, terwijl ik hier lees dat sommige het al kunnen spelen..
Die hebben een season ticket...

Klopt het dat Media Markt Eindhoven heb al verkoopt?

• cypher21
FraxleNL schreef op woensdag 26 september 2012 @ 10:18:
[...]

Toch lijkt het mij leuker om mijn online BaP beter te zien worden doordat je juist online speelt en het toont ook hoeveel je hebt gespeeld ermee. Nu kan je op makkelijke manieren je BaP levelen tot max en dan spelen.
klopt, dat maakt het voor het online gedeelte stukken beter!

Maar hierdoor zal ik het offline gedeelte waarschijnlijk totaal niet meer gaan spelen

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06:18
kbloem schreef op woensdag 26 september 2012 @ 10:25:
[...]

Gisteren nog niet. Heb er nog niets over gehoord in ieder geval.

[ Voor 9% gewijzigd door Rivanov op 26-09-2012 10:26 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• Phydomir

Phydomir

Dennis

FraxleNL schreef op woensdag 26 september 2012 @ 10:18:
[...]

Het heeft zeker zijn voordelen. Maar voor mij dus persoonlijk een reden om juist de offline BaP links te laten liggen. Ga wel gewoon season spelen en hopen dat over een week of twee er al een fatsoenlijke spreiding is in niveau zodat ik niet continu wordt ingemaakt ;(
kbloem schreef op woensdag 26 september 2012 @ 10:25:
[...]

PC heeft geen season ticket. Wat wel kan is een US VPN op zetten. Even Origin herstarten en spelen maar. Tis wel tegen de Origin policy dus op eigen risico.

[ Voor 23% gewijzigd door Phydomir op 26-09-2012 10:33 ]

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

• tweaker2010
  • Laatst online: 19-08 12:07

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Krijg net een mailtje van Wehkamp, dat ze morgenmiddag FIFA 13 komen bezorgen... ik ben benieuwd :)

• Thijmeus
  • Laatst online: 08-12-2023
Na jaren op de console (360) FIFA gespeeld te hebben, ben ik nu van plan om het op mijn (nog te bouwen) PC te gaan spelen. Uiteraard met een controller (die van de 360).

Mijn vraag: is het 't waard om het op de PC te gaan spelen of zijn er op de PC te weinig mensen online wat de multiplayer-ervaring niet ten goede komt?

• NLRev0lution
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20-07 21:50
tweaker2010 schreef op woensdag 26 september 2012 @ 10:39:
Krijg net een mailtje van Wehkamp, dat ze morgenmiddag FIFA 13 komen bezorgen... ik ben benieuwd :)
Same here, morgen tussen 18:00 en 21:00 ;). Gisteren even de Early Acces gedownload. Moet zeggen na een jaartje PES gespeeld te hebben het toch weer voelt als "thuiskomen" bij Fifa. Speelt weer heerlijk.

PSN/XBL/Steam: NLRev0lution

• Sydney08
Thijmeus schreef op woensdag 26 september 2012 @ 11:26:
Na jaren op de console (360) FIFA gespeeld te hebben, ben ik nu van plan om het op mijn (nog te bouwen) PC te gaan spelen. Uiteraard met een controller (die van de 360).

Mijn vraag: is het 't waard om het op de PC te gaan spelen of zijn er op de PC te weinig mensen online wat de multiplayer-ervaring niet ten goede komt?
Het niveau op de pc ligt een stuk lager. Dit komt voornamelijk doordat mensen met een toetsenbord spelen ipv een 360 controller. Ik heb fifa 12 gespeeld op de pc en dat beviel me verder wel erg goed. Goedkoper in aanschaf, 360 controller had ik al en altijd wel mensen online. Ben je erg goed en doe je met de wereldtop mee, dan zou ik hem voor de 360 aanschaffen.

Tomorrow is not today!

• Koppensneller

Koppensneller

winterrrrrr

Thijmeus schreef op woensdag 26 september 2012 @ 11:26:

Er zijn minder mensen online dan op de consoles, maar genoeg om altijd een wedstrijd te vinden hoor :) Dat was tenminste mijn ervaring bij FIFA 11 & 12.

Ander vraagje: ik lees steeds dat bij FUT de markt voor de pc zo slecht is. Maar hoe werkt dat dan? Als ik gewoon op de web-app inlog, kan EA toch niet zien of ik speel op de PC of een console?

• 418O2
  • Laatst online: 13:11
volgens mij is dat gescheiden

• Rubeo38
ik heb alleen maar een PC. dus ik zal wel moeten om online te spelen.
speel zelf wel met een controller, werkt zoveel lekkerder dan een toetsenbord.

ben wel benieuwd naar mijn niveau, eerste keer dat ik ook werkelijk online ga spelen.

• tuinïnen
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 06:56

tuinïnen

Eventus stultorum magister

Spacey23 schreef op woensdag 26 september 2012 @ 11:29:
[...]

Het niveau op de pc ligt een stuk lager. Dit komt voornamelijk doordat mensen met een toetsenbord spelen ipv een 360 controller. Ik heb fifa 12 gespeeld op de pc en dat beviel me verder wel erg goed. Goedkoper in aanschaf, 360 controller had ik al en altijd wel mensen online. Ben je erg goed en doe je met de wereldtop mee, dan zou ik hem voor de 360 aanschaffen.
Op een gegeven moment speel je echt niet meer tegen die 'toetsenbord' spelers. Dat is in ieder geval mijn ervaring. Zelf nooit de top kunnen bereiken in Fifa, dus geen idee of de beste spelers op PC of Xbox spelen.

• Sydney08
tuinïnen schreef op woensdag 26 september 2012 @ 11:31:
[...]

Op een gegeven moment speel je echt niet meer tegen die 'toetsenbord' spelers. Dat is in ieder geval mijn ervaring. Zelf nooit de top kunnen bereiken in Fifa, dus geen idee of de beste spelers op PC of Xbox spelen.
Klopt, op den duur kom je ze niet meer tegen. Het ligt dus aan je eigen niveau.
Bij fifa 12 speelde ik op de pc constant in de top 15 van de wereld (divisie 1) en merkte ik weinig tegenstand. Op de 360 moest ik vechten om in divisie 1 te blijven en heb ik ook nooit in de top gestaan.

Tomorrow is not today!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Spacey23 schreef op woensdag 26 september 2012 @ 11:29:
Het niveau op de pc ligt een stuk lager. Dit komt voornamelijk doordat mensen met een toetsenbord spelen ipv een 360 controller.
Ik ben werkelijk nog nooit iemand tegen gekomen waarbij ik ook maar het vermoedde had dat hij met toetsenbord speelde. Dat zie je direct. Dus wat mij betreft een beetje een onzin argument. Wel denk ik dat er inderdaad meer echt goede spelers op de X360/PS3 actief zijn dan op de PC. Maar dat zal eerder aan de aantallen liggen die verkocht worden.

Met 12 heb ik echter nooit gehad dat er geen wedstrijden beschikbaar waren. Zowel Head to Head als pro club.

• Thijmeus
  • Laatst online: 08-12-2023
Dank voor de reacties! Nu iig weer een stuk wijzer :D
Gelukkig is het op de PC ook niet al te duur, dus kan het zeker proberen.

Goed om te lezen ook dat er wedstrijden genoeg zijn en je niet een X aantal minuten zit te wachten op een match.
Pagina: 1 ... 9 ... 33 Laatste