2 weken geleden heeft helaas mijn subwooffer het begeven. Zie ook
hier.
Dus ik ben aan het kijken voor een vervanging. Ik heb mijn oog laten vallen op deze
KLIPSCH R-12SW

FREQUENCY RESPONSE: 29Hz-120Hz +/-3dB
MAXIMUM ACOUSTIC OUTPUT: 116dB
AMPLIFIER: All digital
AMPLIFIER POWER: 200W / 400W
DRIVE COMPONENTS: 12" (30.5 cm) high excursion, IMG, front-firing woofer
ENCLOSURE MATERIAL: MDF
ENCLOSURE TYPE: Bass Reflex
INPUTS: Line level/LFE RCA jacks
HEIGHT: 16" / 40.64 cm (16.5" with feet)
WIDTH: 14" / 35.56 cm
DEPTH: 18.5" / 47 cm (19.2" with grille)
WEIGHT: 33 lbs (15 kg)
FINISH: Brushed Black Polymer Veneer
FEATURES: Volume, Lowpass, Phase, Auto Power
PHASE: Switchable 0-180 degrees
BUILT FROM: 2014
Iemand ervaring?
Die is nu voor een schappelijke 270 euro te vinden is. Wat ook een voordeel is dat deze een uitgang aan de voorkant heeft. Voor mijn setup ideaal, aangezien de achterkant tegen een gordijn staat (met daarachter een ruimte.
Daarnaast begin dit jaar mijn huis verder verbouwd, waardoor het washok nu volledig is verwijderd. We hebben in de tuinkamer een 2e badkamer aangelegd, waar ook de wasmachine/droger is gekomen.. Daardoor heb ik nu achter mijn bios mijn kantoor gemaakt. Op vele vlakken ideaal. Het scheelt mij een pc, ik kan veel beter gamen in mijn bios, omdat daar nu de krachtigste pc staat. Daarnaast wordt er niet meer met was en andere rotzooi door de bios gelopen. De ruimte zal veel minder intensief gebruikt worden, waardoor hij ook minder slijt!
Daarnaast gisteren samen met een vriend (kwam Fury kijken, maar met een steeds op standby vliegende sub, niet echt ideaal), ook eindelijk een ander hekelpuntje aangepakt van mijn bios. Ik heb een elektrisch scherm, deze kun je zo afstellen dat hij precies op de juiste hoogte uitvalt. Dat moet echter aan de zijkant, waar ik niet bij kan. Het scherm is namelijk 'net zo breed' als de kelder zelf. Ideaal voor de beleving, maar niet voor de afstelling.

. Gisteren met z'n 2en het scherm eraf gehaald (kon niet helemaal los, aangezien de stroomkabel verwerkt zit in de gipswand. En toen vervolgens met veel pijn en moeite en zonder handleiding de afstelling kunnen vinden. Hij valt nu eindelijk netjes naar beneden en rolt tot de goede hoogte op!

.
En zo genieten we er nog (on)regelmatig van! Ik kijk eigenlijk alleen met vrienden, alleen zit ik er niet zo vaak meer. Maar heb nog steeds geen seconde spijt!
[
Voor 14% gewijzigd door
Mystikal op 31-07-2015 10:43
]