Mystikal's bioscoop kelder

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:35

Mystikal

It never hurts to help!

Topicstarter
RaZ schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 00:19:
Onthouden is niet nodig, het staat in het topic :P

Maar.. Er staat er daar maar 8, en op m'n eigen schijf heb ik er al 16. Waaronder ook een paar van THX. En na een kleine speurtocht, kan je beter op Demo-World.eu kijken. Daar staan er nog veel meer. En ook die van THX.
Jammer dat het geen HD is, dat kijkt waarschijnlijk wat strakker op een 100".

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07-10 12:10
Dit word echt een heel vette ruimte kerel! Ook even pluspunten voor je vrouwtje! Die rode en zwarte lijstje zien er geweldig uit bij je muur en vloerbedekking! Can't wait for the result!!!

https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:35
Mystikal schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 18:11:
[...]

Yep, ken ze. Maar zoals gezegd, ik heb geen hoesjes :)

Reeds offerte aangevraagd voor 4 bordjes.

[afbeelding]
Voor 4 bordjes heeft hij al een combi-prijs erop staan. ;)

http://www.ebay.nl/itm/4-...ain_0&hash=item564d2911fc

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perseus
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 06-10 19:00
Mystikal schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 06:32:
[...]

Jammer dat het geen HD is, dat kijkt waarschijnlijk wat strakker op een 100".
Onder HD trailers staan toch wat HD fragmenten? http://www.demo-world.eu/...h-definition-trailers.php

Is er trouwens een manier op MPC deze automatisch af te laten spelen voor een film?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Topicstarter
Je hebt gelijk. Ik heb niet goed gekeken.

Jeuu goed nieuws. Volgende week is de bank klaar! Dus als het goed is, moet ik eind volgende week helemaal klaar zijn.

Van het weekend de aankleding afmaken en hopelijk het audio-kastje opbouwen. Apparatuur installeren. Volgende week bank neerzetten en EINDELIJK film kijken!

Het wordt waarschijnlijk The Avengers en anders Battleship :)

[ Voor 6% gewijzigd door Mystikal op 05-10-2012 12:59 ]

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

TomG88 schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 09:36:
[...]

Onder HD trailers staan toch wat HD fragmenten? http://www.demo-world.eu/...h-definition-trailers.php

Is er trouwens een manier op MPC deze automatisch af te laten spelen voor een film?
Daar kan je een work-around om heen bouwen. Je kan dus alle video-extenties aan een script koppelen, en dat het script vervolgens MPC:HC start, met daar eerst een trailer afgespeeld wordt, met daaropvolgende de film die je hebt gedubbelklikt (en dan spreek ik wel even vanuit de Explorer/Verkenner je de films wil starten).

Ey!! Macarena \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online
Ziet er goed uit. Ben erg benieuwd naar het resultaat. Ik zit nu nog op een flat, maar all i can say is, someday! >:)

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixeltje
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 06-10 18:16

Pixeltje

Woo-woohoo!

Avengers is een leuke om mee te beginnen, maar ik zou ook Valkery even overwegen (A)

And I begged Angel of the Lord what are these tortured screams? And the angel said unto me; These are the cries of the carrots, the cries of the carrots! You see, Reverend Maynard, Tomorrow is harvest day and to them it is the holocaust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EKR88
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18:29

EKR88

FPS_EKR

loewie1984 schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 13:10:
Ziet er goed uit. Ben erg benieuwd naar het resultaat. Ik zit nu nog op een flat, maar all i can say is, someday! >:)
+1 hier. Als ik over een jaar of 2 wat ga kopen, dan komt er ook een dergelijk ht ruimte. Hou dit topic zeker in de gaten, echt supergaaf! :P

[Dutch Eagles Youtube Channel]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Heb je al een prijsopgaaf Mystikal? Ik ben namelijk die "1 verkocht" op Ebay. :P

- Panasonic (maar dan zonder dat tekstje wat erboven staat, heb ik gevraagd en was geen probleem)
- Klipsch
- Full HD 1080
- DTS HD Master Audio

Nu nog m'n vriendin overhalen om die dingen hier in de woonkamer te hangen. Wish me luck! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Nu online
LuPo schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 15:55:

Nu nog m'n vriendin overhalen om die dingen hier in de woonkamer te hangen. Wish me luck! :D
Haha, zo moet dat! Altijd eerst kopen, dan overhalen! Zo heb ik dat ook met mijn Canton's gedaan:
Afbeeldingslocatie: http://farm9.staticflickr.com/8035/8050950112_14d830700d_z.jpg
Living Room 2012-10-03 by loewie1984, on Flickr

Ja maar liefje, ik kan ze toch niet op de wc zetten?

referentiekader, ja dat is een 42" tv

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Topicstarter
LuPo schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 15:55:
Heb je al een prijsopgaaf Mystikal? Ik ben namelijk die "1 verkocht" op Ebay. :P

- Panasonic (maar dan zonder dat tekstje wat erboven staat, heb ik gevraagd en was geen probleem)
- Klipsch
- Full HD 1080
- DTS HD Master Audio

OMG, dan kun je beter nog even wachten en een gecombineerde shipping doen? Ik hoor vanavond of ik die 2 vam Mektheb kan overnemen. Anders bestel ik er ook 4 of anders 2.
Dus als je nog even kan wachten?
Beste mystikal,

$44.95 + $17.00 = $61.95 USD
OMG, waarom zou je die in de woonkamer hangen?? :P

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• newbreed
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 07-10 17:14
loewie1984 schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 16:07:
[...]

Haha, zo moet dat! Altijd eerst kopen, dan overhalen! Zo heb ik dat ook met mijn Canton's gedaan:
[afbeelding]

Ik zie dat je speciaal voor haar een witte platenspeler hebt aangeschaft, dat lijkt me genoeg concessie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Nu online
klopt *O*

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Mystikal schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 16:25:
[...]

OMG, dan kun je beter nog even wachten en een gecombineerde shipping doen? Ik hoor vanavond of ik die 2 vam Mektheb kan overnemen. Anders bestel ik er ook 4 of anders 2.
Dus als je nog even kan wachten?

[...]

OMG, waarom zou je die in de woonkamer hangen?? :P
Eerst even op je tweede bericht reageren: omdat niet iedereen een aparte bioscoop in huis heeft. Dûh! :+

Ik heb al besteld. Maar misschien kunnen we nog samen doen? Als dat goedkoper is. DM'en wel even!
loewie1984 schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 16:07:
[...]

[afbeelding]

_O- d:)b

[ Voor 33% gewijzigd door LuPo op 05-10-2012 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Topicstarter
Van het weekend redelijk druk bezig geweest met de cinema. We hebben beeld en geluid :music:.
Versterker, htpc en digitale ontvanger aangesloten. En mijn 2 fronts aangesloten. Ik heb allemaal tijdelijk neergezet op een kastje, aangezien mijn audio-kastje er nog niet is.
Er moet nog veel gebeuren, maar we komen nu in de leukere fase. Apparatuur aansluiten.

Verder heb ik ook de kleine foto lijstjes opgehangen. Die hangen er erg netjes bij! De grote posters nog niet (was wel het plan), toch maar besloten om te wachten op de bank. Zodat ik alles even beter in perspectief kan plaatsen. Als het goed is, is de bank deze week in huis, kan ik eindelijk zitten :P.

Hopelijk deze week in de avonden nog wat doen, al zit ik al behoorlijk vol met andere zaken.

Slowly but steady!

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Topicstarter
En wat foto's

Ze komen eigenlijk totaal niet over. Vrij lastig om te foto graveren vanwege het feit dat alles donker is en het licht via de spotjes.

Maar het geeft weer een extra impressie.

De vlekken zijn geen vlekken. Komen alleen bij de foto naar boven.

Afbeeldingslocatie: http://farm9.staticflickr.com/8172/8067052872_2ee915e423_z.jpg

Rommeltje
Afbeeldingslocatie: http://farm9.staticflickr.com/8316/8067054651_d71a491073_z.jpg

De C603 op een stand.

Afbeeldingslocatie: http://farm9.staticflickr.com/8451/8067054149_e3143ddee6_z.jpg

Woofer en center, welke nog vervangen moeten worden.

Afbeeldingslocatie: http://farm9.staticflickr.com/8321/8067051538_12c7532300_z.jpg

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Ik heb het niet helemaal gevolgd maar ben wel benieuwd : Is en hoe is dit geisoleerd? Als je daar een stevige film kijkt neem ik aan dat niet je hele huis meetrilt? haha

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjVe
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21:23

DjVe

Hatsaflats!

Ziet er netjes uit!

Nu nog een keer fatsoenlijke speakers en dan ben je er ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluebe
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 20:58

Bluebe

Roar

Waar heb je de Canvas posters besteld als ik vragen mag, ziet er erg goed uit:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Topicstarter
DennusB schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 16:41:
Ik heb het niet helemaal gevolgd maar ben wel benieuwd : Is en hoe is dit geisoleerd? Als je daar een stevige film kijkt neem ik aan dat niet je hele huis meetrilt? haha
Dit is een kelder die half onder de grond is (onder de keuken). Je kan hier flink blazen zonder problemen. Dat deed ik voorheen in de woonkamer al, zonder problemen. Dit zal nog beter zijn.

Daarnaast is mijn vrouw (en zoontje van 2,5 ;) ) niet zo moeilijk! Ik zeg altijd een film moet je voelen :)
Bluebe schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 16:58:
Waar heb je de Canvas posters besteld als ik vragen mag, ziet er erg goed uit:)
bestecanvas.nl

[ Voor 15% gewijzigd door Mystikal op 08-10-2012 17:08 ]

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Topicstarter
Vanavond met een maat 4 uur bezig geweest om alles af te stellen. Niets profi, gewoon op gehoor en een beetje pielen met de instellingen, totdat het naar ons zin was. Ook zonder center geprobeerd, maar dat beviel toch niet echt. Wel is de center de zwakkere schakel en wil ik dus als eerste vervangen. De spraak komt niet echt lekker door.
Het overige vond ik (we) eigenlijk goed klinken. Lekker kunnen blazen op een paar leuke film scenes. Al met al zijn we erg tevreden nu!

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixeltje
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 06-10 18:16

Pixeltje

Woo-woohoo!

Ziet er goed uit hoor!

And I begged Angel of the Lord what are these tortured screams? And the angel said unto me; These are the cries of the carrots, the cries of the carrots! You see, Reverend Maynard, Tomorrow is harvest day and to them it is the holocaust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubmusic
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 31-08 19:05
Prachtig! Dit project blijf ik zeker in de gaten houden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:40
Mystikal schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 23:30:
Vanavond met een maat 4 uur bezig geweest om alles af te stellen. Niets profi, gewoon op gehoor en een beetje pielen met de instellingen, totdat het naar ons zin was. Ook zonder center geprobeerd, maar dat beviel toch niet echt. Wel is de center de zwakkere schakel en wil ik dus als eerste vervangen. De spraak komt niet echt lekker door.
Het overige vond ik (we) eigenlijk goed klinken. Lekker kunnen blazen op een paar leuke film scenes. Al met al zijn we erg tevreden nu!
Wellicht dat het helpt de center meer naar de rand te leggen van de sub (?) waar die op ligt, kan behoorlijk schelen in hoe het klinkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Topicstarter
Inmiddels weer een update. Gisteren heb ik het audio-kastje in elkaar gezet en alle apparatuur aangesloten.
Ik moet nog wat kabel-management doen, maar ik zit momenteel op 98%, de laatste puntjes nog op de 'i' zetten. Kabels komen straks netjes in het verlengde van de koof te hangen en dan achter het kastje langs. Nu ziet het er erg rommelig uit en is niet praktisch met het gordijn.

Afbeeldingslocatie: http://farm9.staticflickr.com/8047/8102796070_de8d0075c2_z.jpg

Afbeeldingslocatie: http://farm9.staticflickr.com/8475/8102782585_cb65539f77_z.jpg

Afbeeldingslocatie: http://farm9.staticflickr.com/8048/8102795064_5587a44aeb_z.jpg

Het is helaas nog steeds wachten op de bank.... Had er 3 weken geleden al moeten zijn.

Als die staat schilderijen ophangen, even alles netjes afdoen en we are done!

[ Voor 11% gewijzigd door Mystikal op 19-10-2012 16:45 ]

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Ziet er goed uit Mystikal! _/-\o_

Ik heb de 'signs' van Ebay binnen. Ze zijn echt heel erg mooi! Uiteindelijk niet gelukt om ze op te mogen hangen. De WAF wilde ze absoluut niet hebben. Na lang beraad mogen ze zo staan (max 2 tegelijk):

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/NQCKqfy2DvtxpzG2hqCaXsdG/full.jpg

Ik heb Panasonic, Klipsch, Full HD 1080 en DTS HD Master Audio.

[ Voor 5% gewijzigd door LuPo op 19-10-2012 21:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Nu online
WAF? "Wife Acceptance Factor" ? "Wouldn't Agree For-it" ?

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Topicstarter
Sign nog niet binnen, maar dat kan dus niet lang meer duren! Ben erg benieuwd. Mijn vrouw is inmiddels akkoord met ophangen in de gang ;-)

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjVe

DjVe

Hatsaflats!

hey...waarom zitten die pluggen nog niet aan de speakerkabel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
loewie1984 schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 22:45:
WAF? "Wife Acceptance Factor" ? "Wouldn't Agree For-it" ?
Met WAF bedoel ik m'n vriendin. Wife Acceptance Factor dus inderdaad.
Mystikal schreef op zaterdag 20 oktober 2012 @ 00:06:
Sign nog niet binnen, maar dat kan dus niet lang meer duren! Ben erg benieuwd. Mijn vrouw is inmiddels akkoord met ophangen in de gang ;-)
Buiten je kelder dus? Op zich wel vet dat je voor je de bioscoop betreedt ziet wat 'this theater features'. Of had je ze liever in de bioscoopkelder zelf gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Topicstarter
DjVe schreef op zaterdag 20 oktober 2012 @ 08:59:
hey...waarom zitten die pluggen nog niet aan de speakerkabel ;)
Haha, met name omdat ik er niet genoeg had. Dus ik moet straks nog een keer moet verzamelen om alles lost te koppelen...
LuPo schreef op zaterdag 20 oktober 2012 @ 09:28:
[...]
Buiten je kelder dus? Op zich wel vet dat je voor je de bioscoop betreedt ziet wat 'this theater features'. Of had je ze liever in de bioscoopkelder zelf gehad?
Nee, ik zou ze niet in de kelder willen hebben.
Zie bijgaande foto waar ze komen. Links naast de trap tegen het muurtje waar je tegen aan kijkt.

En dan 4 onder elkaar (verwacht ik, tenzij dat toch te druk wordt..)

Afbeeldingslocatie: http://farm9.staticflickr.com/8183/8104763730_62a29fc4cd_z.jpg

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Mystikal schreef op zaterdag 20 oktober 2012 @ 10:04:
[...]

Nee, ik zou ze niet in de kelder willen hebben.
Zie bijgaande foto waar ze komen. Links naast de trap tegen het muurtje waar je tegen aan kijkt.

En dan 4 onder elkaar (verwacht ik, tenzij dat toch te druk wordt..)

[afbeelding]
Misschien nog een optie? De 'this theater features' boven de deur, en dan aan beide kanten twee bordjes. Dat is denk ik iets minder druk dan 4 aan 1 kant. Alleen heb je dan 1 bordje te weinig. :P

Aangezien ik er maar twee tegelijk neer kan zetten ga ik er denk ik twee verkopen. Ik heb er nu vier waar ik niets aan heb. Dus 'Panansonic' en 'Full HD 1080' gaan maar op MP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devilly
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
LuPo schreef op zaterdag 20 oktober 2012 @ 10:23:
[...]

Misschien nog een optie? De 'this theater features' boven de deur, en dan aan beide kanten twee bordjes. Dat is denk ik iets minder druk dan 4 aan 1 kant. Alleen heb je dan 1 bordje te weinig. :P

Aangezien ik er maar twee tegelijk neer kan zetten ga ik er denk ik twee verkopen. Ik heb er nu vier waar ik niets aan heb. Dus 'Panansonic' en 'Full HD 1080' gaan maar op MP.
€??,??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Topicstarter
Mijn bordjes zijn ook binnen, morgen eens op hangen... Ik ga er niet meer dan 4 ophangen, dus feel free to sell them!

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Topicstarter
Done!

Afbeeldingslocatie: http://farm9.staticflickr.com/8334/8107881491_770b0e55eb_z.jpg

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Vet! :D

Geplakt met die sticky mounting tabs die erbij zaten?

[ Voor 80% gewijzigd door LuPo op 21-10-2012 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjVe

DjVe

Hatsaflats!

vet....

ik wil ook een mancave! :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben zelf momenteel ook bezig met mijn kelder ruimte van 4,5 meter breed 6 M lang en 2 M hoog

verloopig kan ik nog weinig eerst moest ik de kelder nog uitgraven dit was in eerste instantie maar 1.75 diep ongeveer 40 cm uitgegraven en steun pilaren vernietigd zodat het mooi een groot ruimte is geworden(stalen balken geplaatst om steun op te vangen) afgelopen week beton gestort nu wachten tot het goed opgedroogd is volgende week gaan we weer verder , maar leuke topic rode tapijt is een uitstekende idee die ik ga overnemen
wat voor soort tapijt is het ?

en canvas + die signs zijn ook vet

voor de rest moet er bij mij nog veel gebeuren
verloopig heb ik alleen 10 meter led rgb strips gekocht om sfeer licht te maken
een epson 5900 Full HD 3d beamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masauri
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21:46

masauri

aka qwybyte

Nu nog aan de rechterzijde van je deur een mogelijkheid om te laten zien welke film speelt of laatst toegevoegd:-p

De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 12 (Spinoff Resultaat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Topicstarter
LuPo schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 10:14:
Vet! :D

Geplakt met die sticky mounting tabs die erbij zaten?
Euhh, nee, die heb ik niet gezien! Gewoon met Bison :-). Papier op de achterkant laten zitten en kitten maar :P.
DjVe schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 10:16:
vet....

ik wil ook een mancave! :7
Thanks!
Verwijderd schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 11:28:
Ben zelf momenteel ook bezig met mijn kelder ruimte van 4,5 meter breed 6 M lang en 2 M hoog
Rode tapijt is een uitstekende idee die ik ga overnemen
wat voor soort tapijt is het ?
Gewoon tapijt van de Carpet Right. Oorspronkelijk idee was om voor donker paars te gaan omdat rood zo standaard is. Echter minder keus voor donker paars en wat we mooi vonden was 2,5 keer zo duur. Dus toen toch maar voor classic rood gegaan. Meteen ook een mooie rubberen ondervloer eronder om wat meer luxe te voelen aan je voetjes...
masauri schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 11:35:
Nu nog aan de rechterzijde van je deur een mogelijkheid om te laten zien welke film speelt of laatst toegevoegd:-p
Ik heb nog wel gedacht aan een rood lampje. Maar een tablet aan de muur schroeven met het hoesje van de film is ook wel grappig :P

[ Voor 71% gewijzigd door Mystikal op 21-10-2012 12:25 ]

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masauri

masauri

aka qwybyte

Ga je op het trapje naar beneden ook nog een stuk rode loper leggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ConZito
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07-10 10:58
Goed bezig hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Topicstarter
masauri schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 14:28:
[...]

Ga je op het trapje naar beneden ook nog een stuk rode loper leggen?
Nee, dat hou ik lekker strak (en praktisch). De trap is namelijk ook in dezelfde stijl betegeld.
Tnx

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
DAMN! Ben echt ZWAAR jaloers (zoals ik eerder ook al aangaf:) ) die plaatjes naast je deur zijn erg netjes! tis precies genoeg! Laat de rechterkant mooi leeg. Kijkt wat netter en rustiger dan aan beide kanten van ide bordjes! Ben ERG benieuwd naar het eindresultaat!!!

Btw, hoe meer foto's hoe liever!!:)

https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Topicstarter
Tnx, begin er zelf ook steeds trotser op te worden. Ik heb begrepen(!!) dat de bank deze week geleverd gaat worden, dus dan kan ik de ruimte eindelijk af maken. Schilderijen ophangen en de laatste kabels nog weg werken.

Dan zal ik proberen nog wat final pictures te schieten, maar zelfs mijn D5000 heeft moeite om er een fatsoenlijke plaat te krijgen. De ruimte is smal, de speakers zijn zwart en vallen weg tegen de zwarte achterkant. De bank is ook zwart en zal dus ook wegvallen waarschijnlijk... De halogeen spots langs de zijkant geven ook een lastig licht...

Al met al vielen de plaatjes me erg tegen...

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Een objectief met laag diafragma getal zou uitkomst bieden. Bijv. een 50mm f1.8. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Topicstarter
LuPo schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 11:21:
Een objectief met laag diafragma getal zou uitkomst bieden. Bijv. een 50mm f1.8. :P
Oh, dan trek ik die even uit de kast....

:( Die heb ik niet....

Ik heb er alleen een nikkor 18-105mm op zitten. Voor de rest geen keuze helaas...

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob Popcorn
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19:55

Bob Popcorn

Plop!

Mystikal schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 11:31:
[...]

Oh, dan trek ik die even uit de kast....

:( Die heb ik niet....

Ik heb er alleen een nikkor 18-105mm op zitten. Voor de rest geen keuze helaas...
Lange sluiter op een statief! (of je zet hem op zelfontspanner op je speaker ofzo)

Erg gaaf Mystikal!

Kan niet stoppen met ontploffen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Topicstarter
Bob Popcorn schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 11:36:
[...]

Lange sluiter op een statief! (of je zet hem op zelfontspanner op je speaker ofzo)

Erg gaaf Mystikal!
De lange sluitertijd was me eigenlijk duidelijk, maar heb meer problemen met het feit dat de kleurschakeringen weg vallen, donker op donker...

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freakk
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 16-10-2022
Ziet er erg goed uit.
Mijn vader heeft 2 jaar geleden ook zo'n ruimte laten maken in de kelder(zal wel eens wat fototjes posten dat jullie indruk.hebben) maar wat misschien nog een leuke optie is in je bios is dat je de spotjes kan dimmen en aan/uitzetten met een afstandsbediening hebben we zelf ook erg handig!
Wat ook leuk is (voor de gamers) is de ps3/xbox 360 aansluiten op de beamer.

maar echt probs ziet er geweldig uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Topicstarter
Spotjes dimmen kan nu ook, alleen niet met de afstandsbediening. Ik heb daar eerlijk gezegd pas later aan gedacht. Ik weet niet of er zo'n inbouw module is (en dan ook nog in het donker...

Als mijn zoontje inderdaad wat ouder is zal er vast wel een PS3/Xbox op worden aangesloten. Ik wil eigenlijk nog een keer een play-seat hebben en dan met mijn G27 er op aansluiten. Racen op het grote scherm lijkt me ook wel vet!

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Mystikal schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 07:56:
Ik wil eigenlijk nog een keer een play-seat hebben en dan met mijn G27 er op aansluiten. Racen op 3 grote schermen lijkt me ook wel vet!
FTFY O-)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frederick130391
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 19-09 14:10
je hebt dat erg netjes gedaan! ik volg je topic ook op het ht-forum

als je regelmatig race games speelt, is zo een playseat echt geweldig! Ik heb mij de investering nog nooit beklaagt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Topicstarter
Bedankt!

Tsja regelmatig race-games spelen doe ik niet. Eigenlijk nooit. Vind het wel leuk, maar zoals zo vaak bij mij.
Het ontbreekt mij de tijd gewoon allemaal. Dus misschien zou het niet een verstandige aankoop zijn. Wellicht als straks de kleine wat groter is.

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masauri

masauri

aka qwybyte

Mystikal schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 09:41:
Bedankt!

Tsja regelmatig race-games spelen doe ik niet. Eigenlijk nooit. Vind het wel leuk, maar zoals zo vaak bij mij.
Het ontbreekt mij de tijd gewoon allemaal. Dus misschien zou het niet een verstandige aankoop zijn. Wellicht als straks de kleine wat groter is.
Ben je zelf niet "klein" of "groot" genoeg voor zo'n speeltje:-p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Topicstarter
masauri schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 21:00:
[...]

Ben je zelf niet "klein" of "groot" genoeg voor zo'n speeltje:-p
Haha, natuurlijk wel. Maar zoals gezegd heb ik er simpelweg niet de tijd voor. Ik heb vorig jaar een G27 gekocht. Ik heb er slechts 3 keer mee gereden.... Gebrek aan tijd.

Overigens weer wat contact gehad over 'De Bank' :+.
Afgelopen zaterdag belde ik ze en vertelden ze me dat de bank er was........ maar ze mistte 1 stuk |:( .

Dat komt (als het goed is.....) volgende week binnen....

Laten we het hopen!

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Topicstarter
En zojuist een upgrade gedaan van mijn center speaker.

Ik heb de Jamo E 8CEN op de kop kunnen tikken.

Daarnaast ook meteen de bijhorende surrounds E 8SUR erbij gekocht ter vervanging van de standaard Harman Kardon surrounds.

Ben ik helemaal gesteld met mijn speakers. :)

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Topicstarter
Gisteren de speakers ontvangen en meteen neergezet. Ik moet ze nog wel afstellen, met name de rears zijn nu veel te luid. De speaker is ook 5 keer zo groot als mijn vorige rears.

Afbeeldingslocatie: http://s7d1.scene7.com/is/image/vanns/548546568?$vdc_normal_image$

Maar het goede nieuws is dat de bank eindelijk binnen is en ik dus dit project kan gaan afronden.

Morgen staat de bank op zijn plaats, de 5 canvas schilderijen nog even ophangen en dan natuurlijk nog wat final pics schieten :).

Het weekend mag van mij beginnen!

Eerste film gaat waarschijnlijk The Avengers worden. >:)

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BvDorp
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14-09 16:39
Nice, ben erg benieuwd naar het eindresultaat! Tof dat je dit allemaal zo bijgehouden hebt :-)

Eigenlijk ben ik ook wel benieuwd naar flexibiliteit. Stel dat je een gameroom wilt maken, wat zou je dan moeten doen/aanpassen? Overweeg je zo'n draaiende stoel voor racesims etc.? En kun je met een paar mensen naast elkaar Kinect gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkie196
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Mooi project en ook erg mooie uitvoering. Ben benieuwd naar hoe het er uit ziet met bank.

Beetje late reactie:
Mystikal schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 09:08:
De lange sluitertijd was me eigenlijk duidelijk, maar heb meer problemen met het feit dat de kleurschakeringen weg vallen, donker op donker...
Even zekerstellen dat de camera ook op ISO100 schiet, dan heb je het meeste dynamic range en zou het verschil nog het meest zichtbaar moeten blijven. Uiteraard ga je daar wel een lange sluitertijd voor nodig hebben (een lens met groot diafragma helpt ook niet, dan is namelijk maar een klein gedeelte in focus en dat wil je ook niet).

Als dat nog steeds niet helpt, zou je selectief je speakers of de wand achter de speakers kunnen belichten (bijvoorbeeld met een spot of iets dergelijks), zodat het contrast wat groter wordt tussen speaker en achtergrond.

Of je zou het selectief wat extra exposure proberen te kunnen geven in photoshop/lightroom, maar ik weet niet hoe goed de resultaten daarvan gaan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Topicstarter
BvDorp schreef op donderdag 08 november 2012 @ 13:10:
Nice, ben erg benieuwd naar het eindresultaat! Tof dat je dit allemaal zo bijgehouden hebt :-)

Eigenlijk ben ik ook wel benieuwd naar flexibiliteit. Stel dat je een gameroom wilt maken, wat zou je dan moeten doen/aanpassen? Overweeg je zo'n draaiende stoel voor racesims etc.? En kun je met een paar mensen naast elkaar Kinect gebruiken?
Flexibiliteit is er wel op zich. Een game-room hoeft niet per se. Ik heb er al eentje. Zie het 'projectje' wat ik hiervoor op gepakt heb. De game pc..

Afbeeldingslocatie: http://farm7.staticflickr.com/6221/7014920403_817f062927_b.jpg

Ik verwacht geen draaiende stoel voor race-sims. Ik vind het allemaal leuk, maar ik heb zo verdomde weinig tijd om het allemaal te gebruiken... Maar de ruimte is zeker ideaal voor een console en met een paar mensen gamen. Dat staan buiten kijf!

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Topicstarter
henkie196 schreef op donderdag 08 november 2012 @ 13:46:
Mooi project en ook erg mooie uitvoering. Ben benieuwd naar hoe het er uit ziet met bank.

Beetje late reactie:

[...]
Goed bedoeld maar technisch verhaal....
Ik zal gewoon eens kijken of ik hem op ISO100 kan krijgen en vervolgens wat foto's schiet met lange sluitertijd (op statief). Ik weet niet of ik de tijd ga nemen om uit te zoeken hoe ik er een goede foto uit krijg. Dat gaat ten koste van de film tijd :P .

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Ik wacht met spanning op de foto's! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canon23
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07-10 12:11

Canon23

>>MY<< world

Hier nog een die benieuwd is!!!

1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Topicstarter
Nou, dit zullen waarschijnlijk de final pictures worden. Alles is er ;D.

Nog 2 kleine aanpassingen die ik wil gaan doen.
-Linksvoor, die hocker hebben ze niet geleverd, maar dat komt vanavond nog goed.
-Ik ga nog 1 of 3 Lack tafeltjes bij de IKEA halen. Ik heb nl 2 extra kussens ontvangen. Die LACK tafeltjes wat verlagen zodat wanneer de zitkussens er op komen te liggen, deze dezelfde hoogte heeft als de bank/chaise longue. Dan hebben we dus 4 chaise longue, wat alleen maar beter is. Je kan dan nl mooi gecentreerd zitten.

Foto's doen wederom niet echt recht aan hoe het eruit ziet, maar ik ben meer dan tevreden. Trots is het juiste woord :).

Afbeeldingslocatie: http://farm9.staticflickr.com/8059/8169236331_23d7178af2_b.jpg

Afbeeldingslocatie: http://farm8.staticflickr.com/7118/8169236735_0ba0c27a26_b.jpg

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Heb de laatst tijd regelmatig met grote interesse en nieuwsgierigheid dit project gevolgd en kan alleen maar zeggen: respect! *O* Erg mooi gedaan. Als ik er de ruimte voor zou hebben zou ik het wel weten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07-10 13:46

Geckoo

Good news, everyone!

Wow nice geworden!!!

staat de bank tegen de achterwand (met de kleine schilderijtjes) aan?
En om bij de voorraad/wasgedeelte te komen moet je het scherm omhoog doen en het gordijn opzij? heb je dan geen last van de sub/center of de andere speakers?

misschien nog een pic van het aangesloten av spul? (we blijven tweakers :P )

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

ZOOOOOO DAN!!!!!!!

Dat is even een strak uitresultaat geworden zeg.. Echt heel mooi gedaan. Wanneer kom je hier helpen met klussen? ;)

Ey!! Macarena \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniz0229
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 16:34
pfoooeeeee, ik ben echt erg jaloers!

heb je topic een x gelezen toen het alleen nog plannen waren en kwam hem nu weer tegen.
het resultaat mag er zeker wezen.

je krijgt van mij zeker een dikke 10 voor het eind resultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Erg tof geworden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

S1NN3D schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 14:07:
Heb de laatst tijd regelmatig met grote interesse en nieuwsgierigheid dit project gevolgd en kan alleen maar zeggen: respect! *O* Erg mooi gedaan. Als ik er de ruimte voor zou hebben zou ik het wel weten...
Helemaal mee eens :)

Bij het zien van de eerste foto had ik echt effe een WOW!!! moment _O_

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-10 14:42

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Mijn god dat is echt mooi geworden _o_

Als het lukt wil ik in mijn volgende huis ook een dergelijke kamer realiseren, maar jij hebt het wel bijzonder grondig aangepakt. Respect :)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Topicstarter
Geckoo schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 14:07:
Wow nice geworden!!!

staat de bank tegen de achterwand (met de kleine schilderijtjes) aan?
En om bij de voorraad/wasgedeelte te komen moet je het scherm omhoog doen en het gordijn opzij? heb je dan geen last van de sub/center of de andere speakers?

misschien nog een pic van het aangesloten av spul? (we blijven tweakers :P )
Het 'spul' wat is aangesloten is niet zo heel bijzonder hoor. Ik ben zeker geen audiofiel. Het draait op een HK setje die eerst in de woonkamer stond. Budget technisch liep ik een beetje uit de pas, oorspronkelijk idee was om een 2e versterker te kopen. Maar goed, dat komt met de tijd wel. Ik vond het belangrijker dat de ruimte af was en er geen rotzooi meer in huis was.

Yep, scherm gaat elektrisch omhoog en gordijn gaat open. De ruimte achter het gordijn is ook nog redelijk ruim. We komen zeker niet in de knoei met de sub/center. Gaat allemaal prima eigenlijk.
RaZ schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 14:16:
ZOOOOOO DAN!!!!!!!

Dat is even een strak uitresultaat geworden zeg.. Echt heel mooi gedaan. Wanneer kom je hier helpen met klussen? ;)
Ik zou best willen, maar ik mag van mijn lieve vrouw een jaar lang geen projectjes meer oppakken. Dus helaas moet ik afzeggen }:O .

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 20:42
Zeer mooi gedaan! respect!

Paar vraagjes:
Beamer is een Epson 3200?
Welk type+grootte scherm heb je nu hangen?
En wat is je kijkafstand?

Misschien wel leuk om hier wat te posten over je eindresultaat? :
Post hier foto's en specs van je home cinema! Deel 48

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Topicstarter
baronruud schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 14:39:
Zeer mooi gedaan! respect!

Paar vraagjes:
Beamer is een Epson 3200?
Welk type+grootte scherm heb je nu hangen?
En wat is je kijkafstand?

Misschien wel leuk om hier wat te posten over je eindresultaat? :
Post hier foto's en specs van je home cinema! Deel 48
Yep Epson 3200. Scherm type durf ik niet te zeggen. Die heb ik al wat jaartjes (3?). Het is een 100".
Kijk afstand van muur tot doek is iets minder dan 5 mtr. Bank staat niet tegen de muur (ik heb nog een bankje aan de achterkant voor de speakers en de glazen en chips :+.

Ik vind het persoonlijk fantastisch dat het scherm van muur tot muur is, daardoor lijkt het wat groter.

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
WAUW!!!!! SUPERvet!!! Ben echt ONWIJS jaloers kerel!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• h4ze
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-09 19:45
hier dromen we allemaal wel van denk ik :P
erg vet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjVe

DjVe

Hatsaflats!

Oké het ziet er wel aardig uit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Topicstarter
Bedankt voor alle reacties!

Vanavond de vuurdoop gehad met mijn broer samen. The Amazing Spiderman. Goede film, mooi geschoten. Alleen mijn rears nog even terug schroeven. Ik vond het iets te veel surround...

Morgenavond komt de buurman langs voor Expendables 2. 1,5 uur actie, zonder een al te diepliggend verhaal. Prima voor de zaterdagavond.

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
Wanneer kan ik langskomen?

Mooi werk leuk om ook het proces gevolgd te hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
Mystikal schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 23:19:
Morgenavond komt de buurman langs voor Expendables 2. 1,5 uur actie, zonder een al te diepliggend verhaal. Prima voor de zaterdagavond.
Expendables 2 is echt slecht, maar dan ook slecht! Advies: als je helemaal niks anders hebt, nog niet kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjVe

DjVe

Hatsaflats!

baronruud schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 07:58:
[...]

Expendables 2 is echt slecht, maar dan ook slecht! Advies: als je helemaal niks anders hebt, nog niet kijken.
Nee hij is niet slecht, zo is hij bedoeld >:)

Prima film om met vrienden de ballen uit je broek te lachen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Topicstarter
baronruud schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 07:58:
[...]

Lol, verzoekje van mijn buurman, en die had voor mij de koofjes gemaakt. Dus ik zal me vast prima vermaecken.

Ik heb overigens nog 79 niet gekeken films, dus ik moet nog ff...

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
Mystikal schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 09:43:
[...]

Lol, verzoekje van mijn buurman, en die had voor mij de koofjes gemaakt. Dus ik zal me vast prima vermaecken.

Ik heb overigens nog 79 niet gekeken films, dus ik moet nog ff...
d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade666
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 19:22
Nice, wil ik ook:D

Maar je beamer(beeld) hangt wat scheef. Als je naar je scherm kijkt, zie dat links meer zwart boven is dan rechts;).

Panasonic 55FZ804 | Marantz sr7010 | Dune HD Pro 4K | Panasonic dp-ub424 | 2x Klipsch RF82 | 2x RP-140SA | 2x RB61 | 2xRB51 | RC52 Mk2 | SVS PB-1000 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thecola
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21:52
Expendables 2 is beter dan 1! Heb er smakelijk om gelachen heur!

toettoett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Topicstarter
Renegade666 schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 11:19:
Nice, wil ik ook:D

Maar je beamer(beeld) hangt wat scheef. Als je naar je scherm kijkt, zie dat links meer zwart boven is dan rechts;).
Klopt, maar is inmiddels wat beter!

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ConZito
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07-10 10:58
Heel erg vet, wanneer is de open dag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Topicstarter
ConZito schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 13:50:
Heel erg vet, wanneer is de open dag?
Ik snapte het al niet, ik had nog 1 uitnodiging over.... Was die dus voor jou.... :+

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Mooi hoor Mystikal! Ik had nog geen reactie geplaatst na de foto's. ;)

Wat voor speakers heb je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Prachtig. Precies wat ik wil in ons volgende huis. Zal je wel een belletje geven als we gaan verhuizen en verbouwen :)... Geniet er van en wees trots!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Topicstarter
LuPo schreef op maandag 12 november 2012 @ 08:41:
Mooi hoor Mystikal! Ik had nog geen reactie geplaatst na de foto's. ;)

Wat voor speakers heb je?
Tnx. Speakers zijn te vinden in dit topic, maar nog 1 keer dan: ;)
  • Fronts - Jamo C603
  • Center - Jamo E8CEN
  • Surrounds - Jamo E 8SUR
  • Woofer - Harman Kardon HKTS11 (als ik me niet vergis)
Verwijderd schreef op maandag 12 november 2012 @ 08:45:
Prachtig. Precies wat ik wil in ons volgende huis. Zal je wel een belletje geven als we gaan verhuizen en verbouwen :)... Geniet er van en wees trots!
Don't call us, we call you! O-)

[ Voor 26% gewijzigd door Mystikal op 12-11-2012 09:52 ]

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merijn.
  • Registratie: November 2010
  • Nu online
Kan er niets anders van maken: _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stoffels
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11-01 23:40
diep respect, je mag hier idd trots op zijn, veel plezier met kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaBla1973
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:36
Dat ziet er echt super uit zeg....

Top!

Computer nr 486 denk ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Mystikal schreef op maandag 12 november 2012 @ 09:51:
[...]

Tnx. Speakers zijn te vinden in dit topic, maar nog 1 keer dan: ;)
  • Fronts - Jamo C603
  • Center - Jamo E8CEN
  • Surrounds - Jamo E 8SUR
  • Woofer - Harman Kardon HKTS11 (als ik me niet vergis)
Waarom heb je voor Jamo gekozen? Naar aanleiding van een luistersessie? :)
Je hebt nl. in boekenplank speakers zoveel keuze. Onder andere Boston Acoustics A25 van 95 euro per stuk. Dat waren in 2011 de beste speakers tot 200-250 pond volgens What HiFi? Ook Hifi.nl heeft hier een lovende review over geschreven. Ik heb deze zojuist aangeschaft. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:23

Pierre

Van nature lui!

Het enige wat je nu nog mis is iemand die je naar je plek verwijst _/-\o_
Super gaaf

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masauri

masauri

aka qwybyte

Ik krijg spontaan een waw gevoel.
Het is heel aangenaam geweest om alles zo te mogen volgen, bedankt hiervoor!

Voel je in de zetel ook de vibraties van de achterste boxen eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kroegtijger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-10 09:56
Ziet er heel erg fraai uit _O_ Zou graag zelf ook zoiets willen bouwen, maar de ruimte ontbreekt in deze woning helaas :(

iRacing Profiel

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste