Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaceNL schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 11:24:
Wat is na de patch de beste DH Build ?

http://eu.battle.net/d3/e...-hunter#aRYVXT!TeY!YcabZZ

Dit is wat ik nu gebruik.

Ik heb ook een discussie met iemand op me werk die zegt dat DPS op wapen belangrijker is dan andere stats, wat is jullie mening daarover ?
http://eu.battle.net/d3/e...-hunter#aRYVXZ!TeY!YYabZc

ik kan nu 300k critten met impale ;) dus ja das wel lekker hehehe (1e 3 hits zijn crit.) alleen kleine hatred problemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BradKing
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12-09 21:32
Denniz0229 schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 10:53:
[...]

ok vaag dan, want ik vind het daardoor alleen maar makkelijker geworden.

je krijgt niet meer damage als barb, dus als je dan een DH mee neemt zijn de mobs alleen maar eerder dood.
ik speel samen met een vriend en vriendin, ik barb, hun als wiz en monk.
is echt een perfecte combi, beide resistance buff en kunnen tanken. wizard staat dan met zieke DPS op de achtergrond.
zouden we geen wizard mee nemen dan duurt het echt een stuk langer.
Sorry ja idd ik bedoelde de HP buff. Voor de niet bazen en meer dan de helft van de elites is samen spelen geen probleem, maar de bazen en high hp/reflect/shield/invul elites krijgen we gewoon niet neer voor enrage. Met z'n 3-en kunnen we nu even niet lekker proberen, onze monk is net pappa geworden :D

De reden dat we alsnog niet samen farmen is dat deze barb zo tanky is dat ie gewoon de hele map door rent en niets aanvalt tot er 1 of 2 goede elite packs tussen zitten. Daardoor farmt hij heel snel solo, maar met mij erbij kan dat niet, dan moeten we alles direct killen. Dat is gewoon een stuk trager voor hem, ik gun hem liever die snelheid en weet dat mocht er echt iets kewls DH droppen bij hem, ik het toch wel van hem kan lenen/krijgen, wij spelen niet voor de rmah ofzo, gewoon voor de lol met wat collega's.

Overigens jullie ervaring met de barb monk wiz combo hadden wij ook op lagere levels, vandaar dat mijn wizard mijn tweede char was, maar ik ga nu toch voor barb eerst :P

edit:
mijn DH build lijkt nu redelijk dit te zijn http://eu.battle.net/d3/e...-hunter#bRYTjg!Tec!aYbZZY Ik heb gedacht over impale omdat je die eigenlijk graag wilt hebben bij boss fights enzo, maar dan moet ik eerst wat betere gear hebben om een skill te verwisselen. Zonder bat zit ik tijdens de meeste elite packs net te snel zonder hatred.

[ Voor 10% gewijzigd door BradKing op 21-06-2012 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13:23

PromWarMachine

Forsaken Archer

MaceNL schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 11:24:
Wat is na de patch de beste DH Build ?

http://eu.battle.net/d3/e...-hunter#aRYVXT!TeY!YcabZZ

Dit is wat ik nu gebruik.

Ik heb ook een discussie met iemand op me werk die zegt dat DPS op wapen belangrijker is dan andere stats, wat is jullie mening daarover ?
Ik heb Vault in plaats van Companion, maar dan moet je erg letten op de uitgave van je Discipline.
Vanuit het levelen ben ik gewend om alleen Vault te gebruiken en geen Smoke Screen, maar die laatste heb je bij elites in Inferno echt nodig. Vault werkt niet als je frozen of jailed ben en SS wel. Daarom heb ik ze nu beide.

Verder gebruik ik Ball Lightning in plaats van Nether Tentacles. Dan maar een potion meer gebruiken. De AOE van Ball Lightning is nu een stuk efficienter dan NT na de nerf fix.

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
DeathTrail schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 11:28:
[...]

Qua LoH wel ja, verder zijn 2handers bijna altijd beter, vooral als je DH bent.

Het voordeel van 2x 1hand is dat je een dual wield IAS bonus krijgt van 15%.
Een nadeel is, dat 1handers elkaar altijd afwisselen (mainhand/offhand etc).
Je hebt dus altijd 2 vergelijkbare 1handers nodig.

2Handers hebben vaak veel meer dan 15% DPS t.o.v. 1handers, en daarom vaak ook beter.
Maar als DH kan je met 2hander alsnog een quiver dragen, waar vaak 15% IAS op zit, dus dan is 2handed al helemaal beter.

Nadeel van 2hand is natuurlijk dat het veel minder proc't, en je minder goed kan kiten vanwege de langzamere animatiesnelheid.

Zelf kies ik eigenlijk altijd voor een dikke 2handed, behalve in Hardcore, waar bijv. de blockchance van een shield weer zeer belangrijk is.
Zoals ik al eerder zi 2 handers zijn altijd rukker dan dual wieleden. Al is het alleen maar vanwege de ontzettende overkill van 2handers.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PromWarMachine schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 11:30:
[...]

Ik heb Vault in plaats van Companion, maar dan moet je erg letten op de uitgave van je Discipline.
Vanuit het levelen ben ik gewend om alleen Vault te gebruiken en geen Smoke Screen, maar die laatste heb je bij elites in Inferno echt nodig. Vault werkt niet als je frozen of jailed ben en SS wel. Daarom heb ik ze nu beide.
Vault is echt compleet nutteloos op Inferno :P Heb normal/nm/50% Hell met Vault gespeeld, maar daarna toch echt geswitched. Heel leuk als je weg kan vaulten, maar 1) je kunt niet schieten en 2) met de snelheid van champions zijn ze alweer bij je als je land. Geen Vault weegt op tegen 1,5 seconde onsterfelijk zijn :)

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet of het aan de groups ligt waar ik in heb gezeten gisteren, of dat de patch gewoon wat verneukt heeft. Ben amper verder gekomen in act 3 gisteren. Toch wel jammer.

Repaircosts vallen ook echt zwaar tegen, ik ga gelukkig niet zoveel dood maar zelfs als dat niet gebeurd betaal je na een tijdje spelen al iets van 10k.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:01

Rannasha

Does not compute.

Angeloonie schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 11:33:
[...]

Vault is echt compleet nutteloos op Inferno :P Heb normal/nm/50% Hell met Vault gespeeld, maar daarna toch echt geswitched. Heel leuk als je weg kan vaulten, maar 1) je kunt niet schieten en 2) met de snelheid van champions zijn ze alweer bij je als je land. Geen Vault weegt op tegen 1,5 seconde onsterfelijk zijn :)
Combinatie van Vault en Caltrops met de immobilize rune is best sterk anders. Je hebt meteen goede afstand tot de vijand, die eerst even stil staat en daarna op 60% loopt voor dezelfde Disc kost als 1 SS.

Daarnaast is bij het farmen Vault+Tumble onmisbaar. Een van de grootste beperkingen op je farm-snelheid is je movement speed. Vault+Tumble, samen met Preparation+Backup Plan laat je heel snel over de map bewegen.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14:08

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Ik heb het idee dat mijn boog inmiddels heel wat meer waard is dan de 500k die ik ervoor betaald heb.
Afbeeldingslocatie: http://img15.imageshack.us/img15/7830/screenshot017xj.jpg

Dit staat niet in het trade topic omdat ik er toch niet van af wil, maar ff posen ;)

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
Bosmonster schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 11:42:
Ja.. die is op z'n minst 5-10M waard als ik een gok mag doen :)

Mooie koop voor 500K! (zelfs prepatch)
Betekend dat niet gewoon dat gold 10x minder waard is geworden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

Flapmo schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 08:41:
Hoe langer ik dit topic volgt hoe meer ik het volgende gevoel krijg:

[...]

[...]

;( :w
Iemands anders klachten tenietdoen door hun klachten in caps op te schrijven met OMG, LOL, DERP en !!!11!1 is ongeveer hetzelfde niveau als als iemand napraten met een zeurstemmetje. Bijzonder laag dus.

Ik vind trouwens dat het nu veel makkelijker is om te nobrainen door inferno, want het 'één foutje is dood'-gevoel zit er bij mij niet meer in.

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 21:48
Bulls schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 11:43:
[...]

Betekend dat niet gewoon dat gold 10x minder waard is geworden?
Volgens mij eerder met het feit dat wapens met IAS er op minder waard zijn geworden en daarom wapens zonder IAS ineens gewilder zijn geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ervig
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 28-11-2024

Ervig

ervig#2891

Verwijderd vanwege geen reacties :(

[ Voor 84% gewijzigd door Ervig op 21-06-2012 12:23 ]

Star Citizen Referral Code (5,000 UEC Free Signup Bonus) | Elite: Dangerous Thread

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Ik heb hem van een vriend overgenomen die een wapen voor z'n wizard zocht en hij kwam 500k te kort, dus mocht het wapen voor dat bedrag hebben. Hij blij en ik blij.

Tot zover bevalt het erg goed, alleen hij is traag, maar goed. Meer kan ik niet betalen op het moment dus hij voldoet prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha

Rannasha

Does not compute.

Mad-Matt schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 11:48:

Tot zover bevalt het erg goed, alleen hij is traag, maar goed. Meer kan ik niet betalen op het moment dus hij voldoet prima :)
Alle 2H Crossbows hebben dezelfde snelheid, tenzij ze toevallig een beetje IAS als extra stat hebben. Trage wapens maken stutter-step kiten wat effectiever, dus zo vervelend is het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 15-09 08:08
MicScott schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 11:44:
[...]
Ik vind trouwens dat het nu veel makkelijker is om te nobrainen door inferno, want het 'één foutje is dood'-gevoel zit er bij mij niet meer in.
Tja,
als je de AH links had laten liggen dan had je nu nog gewoon in act1 rondgehuppeld hoor. Dat zo'n beetje iedereen lvl 63 spul heeft gekocht op de AH en daarom nu ineens kunnen 'no-brainen' (wat een rare term, een niet bestaand woord vervoegen tot een werkwoord, of heb ik nu 'nogebrained'?)

Voor de mensen die wat minder tijd hebben / rijk zijn dan jij en met jou alle andere act4 farmers: het 'Géén foutje en toch dood'-gevoel zit er bij mij niet meer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

ach samen met Ormagon en Protax is Inferno prima te doen. Hun blokken en doen goede dmg, ik sta op een afstandje te zwaaien en schiet af en toe een pijltje het groepje in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mad-Matt schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 11:51:
ach samen met Ormagon en Protax is Inferno prima te doen. Hun blokken en doen goede dmg, ik sta op een afstandje te zwaaien en schiet af en toe een pijltje het groepje in :)
Toch wel vreemd dat je met speciale setups/mensen moet spelen om verder te komen. Blizzard wilde dat juist niet. Dat is meerdere keren verteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-06 17:43
MicScott schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 11:44:
[...]

Iemands anders klachten tenietdoen door hun klachten in caps op te schrijven met OMG, LOL, DERP en !!!11!1 is ongeveer hetzelfde niveau als als iemand napraten met een zeurstemmetje. Bijzonder laag dus.

Daar ben ik het wel mee eens eigenlijk, "ik zit op het puntje van me stoel" gevoel is weg voor mij. gisteren pulde ik per ongeluk 2 champ packs + elite pack (wel act2) en dat kreeg ik gewoon neer zonder dood te gaan. pre patch was dot lololol exit game :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
OkkE schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 11:00:
[...]

Inderdaad. Mijn Barb is nu level 54; ik zet gewoon de Max Buy-out op 10'000 gold en er zitten nog aardig wat leuke upgrades tussen. Nee, het is zeker niet 'top of the line', maar goed genoeg om Hell mee door te komen.

Op level 60 zal ik het in Inferno vast niet redden met die gear, maar voor mij is dat het punt waar de item hunt (farmen) begint.
Zelfs dan kan je nog wel uit met 50k gear in Act I, alleen de champion/elite/rare packs zijn soms wel super lastig. Echter kun je dan al wel prima gold farmen in hell/nm met NV :)

Gisteren een maat voor een groot deel door Act III geholpen, ik had relatief snel NV5 en toch zeker wel zo'n 20-25 rares gevonden in een uur/anderhalf uur tijd. Zo'n 5 stuks waren zeer AH waardig dus dat helpt ook wel mee :)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baroshir
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 05-10-2024

Baroshir

Zeh blub..

Angeloonie schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 11:28:
Gisteravond met een gezellige groep heel Act 2 inferno doorgelopen, en ik ben echt heel blij met de patch :)
Het voelt niet aan als een brick wall, alles is op zich te doen (m.u.v. een enkele klotechampionpack). Ik ga nog steeds wel dood, maar dat is vaak mijn gretigheid om te killen, dan speel ik niet meer voorzichtig en blijf ik te lang staan :P En Mortars zijn nu best killing _O-
Ook al zijn de repair costs nu veel hoger (full gear repair rond de 30.000 :X), ik krijg nog steeds wel wat binnen, en dankzij de rare buff op de champion packs blijft het leuk om ze te killen, ipv ze te misbruiken voor NV stacks om een boss te killen.
Gisteren zowaar met z'n allen gewhiped bij Zolton Kulle, hij is een stuk moeilijker dan voorheen, en dat kan ik ook voor andere bosses alleen maar toejuichen. De bosses waren een lachtertje en eigenlijk niets meer dan aftellen tot hij dood was, ipv een uitdagend gevecht (m.u.v. Diablo misschien).
Apart dat jullie gewhiped zijn bij kulle.. Ik heb hem 2 keer solo gedaan op barb en geen enkel probleem gehad. Kwam bij mij ook niet in enrage, misschien scheelt dat nogal ;) Dacht toch dat jij verder was, ik kan nu net aan door act 3 inferno komen namelijk :p

Heb gisteren lekker act 2 champ/rare packs gefarmed, zodra ik op 5 NV zat was ik minimaal 1,5 uur lang dungeons in en uit aan het gaan, die rare drop is prima nu, who cares about bosses! Eindelijk weer eens een hoop plezier beleefd aan mijn barb ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Baroshir schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 11:58:
[...]

Apart dat jullie gewhiped zijn bij kulle.. Ik heb hem 2 keer solo gedaan op barb en geen enkel probleem gehad. Kwam bij mij ook niet in enrage, misschien scheelt dat nogal ;)
Solo != 4 player party :P Solo is alles makkelijker natuurlijk omdat het veel sneller dood gaat ;) De eerste keer waren we een beetje onvoorbereid, we hadden niet verwacht dat hij zo veel sterker zou zijn :P De tweede keer ging het wel redelijk makkelijk alsnog :+
Dacht toch dat jij verder was, ik kan nu net aan door act 3 inferno komen namelijk :p
Ik kon al in act 3 omdat ik Belial gekilled had, maar miste zowat alle quests in Act 2. Daarnaast wilde ik ook pas act 2/3 beginnen na de patch, omdat die brick wall gewoon nergens op sloeg. Dus in de tussentijd maar 4 alts geleveled (2 al lvl 60) :P
Heb gisteren lekker act 2 champ/rare packs gefarmed, zodra ik op 5 NV zat was ik minimaal 1,5 uur lang dungeons in en uit aan het gaan, die rare drop is prima nu, who cares about bosses! Eindelijk weer eens een hoop plezier beleefd aan mijn barb ;)
Fijn is die fix he? :) Ik vind het echt wat toevoegen aan de gameplay, goede move van Blizzard :)

[ Voor 3% gewijzigd door Angeloonie op 21-06-2012 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbmuc
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13:18
Mad-Matt schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 11:39:
Ik heb het idee dat mijn boog inmiddels heel wat meer waard is dan de 500k die ik ervoor betaald heb.
[afbeelding]

Dit staat niet in het trade topic omdat ik er toch niet van af wil, maar ff posen ;)
Mja life on hit is leuk maar hij doet verder ERG weinig dps voor een 2 hander. Is hij wel echt wat waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeilForeal
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16-12-2024

NeilForeal

Quay

M'n DPS is van 70 naar 50 gegaan. Mn effectieve DPS door de nether tentacle nerf van 180k naar circa 60k. Infero is niet meer te doen, ben terug bij af. Als het een bug was had ik er mee kunnen leven, maar dat is het niet. Het is een keuze van Blizzard, een keuze waar ik niet mee wil leven.

/exit diablo3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeathTrail
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 06-09 10:27

DeathTrail

BYD Seal Excellence AWD

NeilForeal schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 12:04:
M'n DPS is van 70 naar 50 gegaan. Mn effectieve DPS door de nether tentacle nerf van 180k naar circa 60k. Infero is niet meer te doen, ben terug bij af. Als het een bug was had ik er mee kunnen leven, maar dat is het niet. Het is een keuze van Blizzard, een keuze waar ik niet mee wil leven.

/exit diablo3
Laten we eerlijk zijn. Het is een fix, en geen nerf... toch?

BYD Seal Excellence AWD | Dell G16 7630 | Intel Core i9-13900HX | NVIDIA GeForce RTX 4070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

Ero-Sensei schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 11:49:
[...]

Tja,
als je de AH links had laten liggen dan had je nu nog gewoon in act1 rondgehuppeld hoor. Dat zo'n beetje iedereen lvl 63 spul heeft gekocht op de AH en daarom nu ineens kunnen 'no-brainen' (wat een rare term, een niet bestaand woord vervoegen tot een werkwoord, of heb ik nu 'nogebrained'?)

Voor de mensen die wat minder tijd hebben / rijk zijn dan jij en met jou alle andere act4 farmers: het 'Géén foutje en toch dood'-gevoel zit er bij mij niet meer in.
Ik ben niet van mening dat het ideaal was, maar het feit dat hoge ilvl gear nu in act IV van Hell en act I van Inferno kan droppen maakt al een groot verschil. Misschien zou het het waard zijn geweest om het even bij die change te laten en dan later te kijken of er meer nerfs nodig waren.

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

/exit diablo3
Wat een ongelofelijke onzin. Waarom kan ik met 70K dps dan wel prima inferno doen? Misschien moet je eens naar je build of stats kijken, kan best zijn dat je gewoon niet goed genoeg voorbereid bent voor Inferno.

Ik heb zelf 58K HP, ergens tussen de 60-70K dps en rond de 300-400 resists. Ik kan op Inferno act 2 prima 4-5 hits hebben. Combineer dat met defensive skills en je kunt echt wel lang overleven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13:23

PromWarMachine

Forsaken Archer

/exit diablo3
Obvious troll zal wel obvious zijn, maar de DPS is een nerf.
Nether Tentacle was niet zo bedoeld, dus dat is gewoon een fix.

Als je Inferno niet kunt doen met 60k damage dan ligt dat niet aan inferno op zich. :X

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Gisteren Belial inferno neer gekregen:

Enrage is een bitch op dat gevecht :X.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 15-09 08:08
PromWarMachine schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 12:09:
[...]

Obvious troll zal wel obvious zijn, maar de DPS is een nerf.
Nether Tentacle was niet zo bedoeld, dus dat is gewoon een fix.

Als je Inferno niet kunt doen met 60k damage dan ligt dat niet aan inferno op zich. :X
Als ik dat lees kan ik alleen maar zeggen: sterkte. Hij verteld het alsof hij verteld dat zijn hond overleden is :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha

Rannasha

Does not compute.

Ik vind het spelen zonder NT prima lukken. Ball Lightning ervoor in de plaats genomen en daarmee clear je trashpacks en sommige elite packs vrijwel net zo snel. De schade is een stuk lager, maar de AoE is een stuk groter, waardoor je veel meer dingen tegelijk raakt. Single-target gebruik ik Hungering Arrow + Devouring rune, dat doet iets meer dan BL in single-target situaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baroshir
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 05-10-2024

Baroshir

Zeh blub..

Angeloonie schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 12:01:
[...]

Solo != 4 player party :P Solo is alles makkelijker natuurlijk omdat het veel sneller dood gaat ;) De eerste keer waren we een beetje onvoorbereid, we hadden niet verwacht dat hij zo veel sterker zou zijn :P De tweede keer ging het wel redelijk makkelijk alsnog :+

[...]

Ik kon al in act 3 omdat ik Belial gekilled had, maar miste zowat alle quests in Act 2. Daarnaast wilde ik ook pas act 2/3 beginnen na de patch, omdat die brick wall gewoon nergens op sloeg. Dus in de tussentijd maar 4 alts geleveled (2 al lvl 60) :P
Wat betreft solo verhaal, true.. Alleen merkte ik qua damage output niet veel meer bij hem, dus das wel apart. Ik heb in de tussentijd al 3 level 60's omdat die brickwall voor mijn barb niet te doen was xD Maar nu eindelijk weer nuttig om wat meer tijd in hem te steken in plaats van alts, hele goede patch dit in mijn ogen. Vanavond maar eens een groepje bij elkaar timmeren om act 3/4 te doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
  • Laatst online: 14-01-2024

kaluro2

Kaluro.650

/exit diablo3
Ik loop door inferno act 3 met 13K dps unbuffed.
9,7k armor
900-1050 res all
37k HP
-20% damage from all non physical sources
28% block
14% dodge
400 Life on Hit

met 13k DPS is het makkelijk te doen, ik kan niet indenken hoe makkelijk 60k dps zou zijn. DHs waren OP en nu zijn ze balanced en is er mass gewhine, snap ik echt niet.

Barbarians zijn ook zéér zwaar generfed, aangezien Revenge niet meer procced op elemental damage ( Molten, arcane, ice, desecration, plagued etc) maar alleen op auto-attacks. Maar wij klagen toch ook niet en lopen rustig verder.

NT was gewoon veels te sterk en uit balans, dat hebben ze rechtgetrokken. Als je het nu niet meer lukt dan had het je in eerste instantie ook niet mogen lukken. Gear up more.

[ Voor 21% gewijzigd door kaluro2 op 21-06-2012 12:19 ]

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Iemand hier die Ghom kan killen met mij als baggage?

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3ft0n3
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 18-09 08:54
Verwijderd schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 11:29:
[...]

http://eu.battle.net/d3/e...-hunter#aRYVXZ!TeY!YYabZc

ik kan nu 300k critten met impale ;) dus ja das wel lekker hehehe (1e 3 hits zijn crit.) alleen kleine hatred problemen
Mijn build ziet er momenteel zo uit:
http://eu.battle.net/d3/e...-hunter#aRYdZl!TeY!YYZbcb

- NT ingeruild voor LB om de bovengenoemde redenen
- Vault hoofdzakelijk voor goblin runs en omdat ik niet tegen langzaam lopen kan :')
- Stampede is echt een life saver bij elite mobs
- Impale voor hoge single target damage output voor bosses

Ignorance Is Bliss

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kaluro2 schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 12:17:
[...]

9,7k armor
900-1050 res all
37k HP
28% block
14% dodge
400 Life on Hit

met 13k DPS is het makkelijk te doen, ik kan niet indenken hoe makkelijk 60k dps zou zijn. DHs waren OP en nu zijn ze balanced en is er mass gewhine, snap ik echt niet.
Ben op me DH tot Heart of Sin gekomen met 200 all res (sommigen ietsje lager zelfs :X), 28k hp, 2.5k armor en 40% dodge :P

En ja de NT fix was nodig; we waren echt te OP tov met name melees, wizards konden er ook wat van.

Verder ben ik het wel met een aantal hier eens dat het glass cannon spannende gevoel een beetje weg is; ik kan zelfs met deze crapstats een hit overleven van aardig wat mobs! Dat was voorheen onmogelijk - vrijwel elke hit/magic ding was dood.

[ Voor 15% gewijzigd door porn* op 21-06-2012 12:21 ]

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha

Rannasha

Does not compute.

[...]

DPS waardes van DHs moet je met een korreltje zout nemen, want 99% van de tijd is dat met een 100% crit-chance van Sharpshooter. Zodra je een paar crit-damage items hebt, kan je DPS gigantisch oplopen. Maar na 1 schot reset Sharpshooter en heb je normalere waardes. Zo heb ik iets van 80K DPS met SS en 30K zonder. Nog steeds redelijk wat vergeleken met tank-builds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CobyBE
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-06 15:25
Ben ik eigenlijk de enigste die heeft gemerkt dat de graphics precies verandert zijn? Helderder/scherper? Kan het niet precies zeggen maar het beeld is toch anders. Tevens lijkt er nu ook AA op tekst te zijn :O

Verder vind ik het (buiten mijn 10k dps die ik kwijt ben) wel een goeie patch :)

Intel i5 2500k @ 4,5 Ghz || Asus P8Z68-V Pro || Corsair Vengeance 8 GB DDR3 @ 1833MHz || Seasonic 1250W || Crossfire ATI Radeon HD7970 @ 1100/1500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

CobyBE schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 12:22:
Ben ik eigenlijk de enigste die heeft gemerkt dat de graphics precies verandert zijn? Helderder/scherper? Kan het niet precies zeggen maar het beeld is toch anders. Tevens lijkt er nu ook AA op tekst te zijn :O

Verder vind ik het (buiten mijn 10k dps die ik kwijt ben) wel een goeie patch :)
staat je FSAA niet uit, dat hij eerst aan stond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

tekst viel mij ook op, vind het minder duidelijk te lezen (chat tekst that is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-09 14:36

spaceboy

Op grote hoogte

CobyBE schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 12:22:

Het beeld IS anders. En de resolutie stond weer default op die laffe 1920x1080. Ik dacht "Huh? Staat m'n leesbril nog op ofzo?" :D

Ik vind de menu-texten helderder en duidelijker.

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanCM
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 08:53
[...]

9,7k armor
900-1050 res all
37k HP
28% block
14% dodge
400 Life on Hit
Glom al down ? Iets minder stats hier maar mij lukt t niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangnl
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 17-09 16:26
Hij loopt ook een stuk soepeler op de Macbook Pro mid 2010.

Edit: Draai zo'n beetje alles op low en met anti aliasing aan.

[ Voor 38% gewijzigd door bangnl op 21-06-2012 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barthak
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 18-09 16:56

Barthak

mcl

bangnl schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 12:26:
Hij loopt ook stuk soepeler op de Macbook Pro mid 2010.
Nou op mijn 2008 Mac Pro is het er sinds de patch juist op achteruit gegaan. Iemand anders met een 2008 Mac Pro (8-core 2.8Ghz en HD 5870) die dezelfde ervaring heeft? Een hoop gestotter terwijl ik alleen maar een beetje rondloop, terwijl pre-patch alles echt vloeiend liep.

Edit: Ik draai met alle settings op High, behalve shadows, die op Medium (non-smooth) 1920x1200 windowed.

[ Voor 10% gewijzigd door Barthak op 21-06-2012 12:30 ]

Diablo3

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Barthak schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 12:29:
[...]

Nou op mijn 2008 Mac Pro is het er sinds de patch juist op achteruit gegaan. Iemand anders met een 2008 Mac Pro (8-core 2.8Ghz en HD 5870) die dezelfde ervaring heeft? Een hoop gestotter terwijl ik alleen maar een beetje rondloop, terwijl pre-patch alles echt vloeiend liep.

Edit: Ik draai met alle settings op High, behalve shadows, die op Medium (non-smooth) 1920x1200 windowed.
De grafische opties zijn gereset lijkt het, weer ff die fps limiters uitzetten, vsync aan, fullscreen windowed ff proberen etc ;)

Bij mij stond alles ook weer high terwijl ik 1 van die op low had staan voor teamplay :)

[ Voor 6% gewijzigd door porn* op 21-06-2012 12:31 ]

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniz0229
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 11:36
porn* schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 12:30:
[...]

De grafische opties zijn gereset lijkt het, weer ff die fps limiters uitzetten, vsync aan, fullscreen windowed ff proberen etc ;)
lijkt niet, dat is zo.

ik zat ook even van WTF 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barthak
  • Laatst online: 18-09 16:56

Barthak

mcl

porn* schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 12:30:
[...]

Yeah, ik heb m'n settings exact hetzelfde als pre-patch.

Diablo3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoijar
  • Niet online

Zoijar

Because he doesn't row...

Rannasha schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 12:21:
[...]

DPS waardes van DHs moet je met een korreltje zout nemen, want 99% van de tijd is dat met een 100% crit-chance van Sharpshooter. Zodra je een paar crit-damage items hebt, kan je DPS gigantisch oplopen. Maar na 1 schot reset Sharpshooter en heb je normalere waardes. Zo heb ik iets van 80K DPS met SS en 30K zonder. Nog steeds redelijk wat vergeleken met tank-builds.
Ik zit nu op 65k dps zonder SS dus het kan wel :) idd iets van 110-120k met.... heb trouwens prepatch izual inferno gehaald met 12k hps... Ben nu vit+res gear aan het kopen om het niuwe inferno te doen met Glpom

[ Voor 10% gewijzigd door Zoijar op 21-06-2012 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Echt FFS, Ghom is impossible om te doen door die poison :O

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CobyBE
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-06 15:25
kaluro2 schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 12:22:
[...]

staat je FSAA niet uit, dat hij eerst aan stond?
Ik denk het niet, heb deze optie helemaal niet gezien in de instellingen? Of bedoel je rechtstreeks in the ATI CCC?

Tevens vind ik het wel mooier ogen nu, enkel AA op de chat tekst vind ik wat raar ogen, zal er wel gewoon aan moeten wennen :P

Intel i5 2500k @ 4,5 Ghz || Asus P8Z68-V Pro || Corsair Vengeance 8 GB DDR3 @ 1833MHz || Seasonic 1250W || Crossfire ATI Radeon HD7970 @ 1100/1500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Wizard. Maar doe te weinig damage, hij is nooit dood voordat alles een grote poison cloud word. En elke keer dat het mislukt kost het 10k, ook niet super.

[ Voor 11% gewijzigd door Tsurany op 21-06-2012 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartinDude
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 28-11-2019

MartinDude

Dudeïsm: Monk style

Grafisch leek het bij mij ook allemaal net anders - kan zijn omdat ik mijn settings terug heb gezet maar nog niet de laatste tweaks in de txt file gedaan heb.

Verder lijkt hij bij mij ook, naast een degelijke FPS te hebben, telkens een stottertje te hebben op mijn oude maar vertrouwde XPS 1520M. Voor de patch was dit niet iig, kijken of de txt file tweaken gaat helpen. Het stoort net wel net niet ... dus wel :P

The dude abides @ MartinDude#2420

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galen2850
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12-06 20:53
Ben wel tevreden met de patch. Groot deel van de 'nerfs' lijken vooral gericht tegen exploiters als botters en andere unintented use van zaken. Wat ik vooral mooi vind is dat andere builds weer viable worden. Ik moest met mijn monk wel alle heal, cc en dmg reduce skills gebruiken om in A3Inferno te overleven, ondanks niet verkeerde stats. Nu kan ik iig in act2 alweer wat spelen met leukere builds :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

9,7k armor
900-1050 res all
37k HP
28% block
14% dodge
400 Life on Hit

Barbarians zijn ook zéér zwaar generfed, aangezien Revenge niet meer procced op elemental damage ( Molten, arcane, ice, desecration, plagued etc) maar alleen op auto-attacks. Maar wij klagen toch ook niet en lopen rustig verder.

NT was gewoon veels te sterk en uit balans, dat hebben ze rechtgetrokken. Als je het nu niet meer lukt dan had het je in eerste instantie ook niet mogen lukken. Gear up more.
De DPS vergelijking is onzin natuurlijk. Een ranged class heeft de dps nodig, aangezien ze praktisch ge-one-shot worden. Het lijkt misschien heel veel DPS, maar heel verschil zit er niet tussen 30K en 60K wat dat betreft als je niet weet hoe het te gebruiken.

Een ranged class met jouw stats komt niet voorbij de butcher enrage denk ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartinDude
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 28-11-2019

MartinDude

Dudeïsm: Monk style

Is er toevallig als iets meer bekend over (wanneer) character profiles (komen)?

The dude abides @ MartinDude#2420

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Ben het met Bosmonster eens, ik ben een DH en ik heb de dps hard nodig, ze moeten gewoon dood zijn voor ze voor m'n neus staan. (Smoke screen helpt, maar niet altijd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tsurany schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 12:38:
[...]

Wizard. Maar doe te weinig damage, hij is nooit dood voordat alles een grote poison cloud word. En elke keer dat het mislukt kost het 10k, ook niet super.
Geinig voor de patch was ie echt een pushover :P Zit op werk dus kan helaas niet helpen atm, vanavond weer hopelijk.
Bosmonster schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 12:47:
[...]

De DPS vergelijking is onzin natuurlijk. Een ranged class heeft de dps nodig, aangezien ze praktisch ge-one-shot worden. Het lijkt misschien heel veel DPS, maar heel verschil zit er niet tussen 30K en 60K wat dat betreft als je niet weet hoe het te gebruiken.

Een ranged class met jouw stats komt niet voorbij de butcher enrage denk ik :P
Dat met name. Als je al je skills langs de mobs spamt (niet raak dus) heb je leuk 100k damage in je scherm staan maar doe je effectief 0 :P Zelfde met rondlopen/kiten en niet kunnen stuttersteppen.

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangkirai
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-09 18:21
Mad-Matt schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 12:51:
Ben het met Bosmonster eens, ik ben een DH en ik heb de dps hard nodig, ze moeten gewoon dood zijn voor ze voor m'n neus staan. (Smoke screen helpt, maar niet altijd)
Grijns, maar huh, 1 deel van DH wezen is: wegwezen, voordat iemand voor je neus staat.

Ik ga later nog weer is evasive fire built proberen, maar nu ff geen zin in.
Vind trouwens, dat er belachelijk veel items nu droppen in act 1, als je stacks hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:47

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Mad-Matt schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 12:51:
Uhm misschien heel naief maar je kan toch ook achteruit lopen zodat ze er langer over doen om bij je te komen en je dus effectief minder DPS nodig heb ?

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Tsurany schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 12:36:
Ik ga het vanavond eens proberen, mijn poison resist zit op 1053, armor op 9700, -20% damage from all elemental sources.. dan nog -30% omdat ik een melee class ben.

Ik ben benieuwd hoe hard hij hit. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Laatst online: 09-09 11:45
ShadowBumble schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 12:53:
[...]

Uhm misschien heel naief maar je kan toch ook achteruit lopen zodat ze er langer over doen om bij je te komen en je dus effectief minder DPS nodig heb ?
En hoe wil je damage doen als je achteruit loopt?

Een melee class heeft weliswaar een lager damage cijfer, maar kan veel langer die damage doen. Een ranged is meer doe een klap en ren doe weer een klap. De klappen die raak zijn doen weliswaar meer damage, maar de tijd tussen de klappen loopt op. (Feitelijk is het doe damage tot de mob te dichtbij komt, ren weg, rinse repeat)

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bstard
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08-08 15:56

bstard

---------------

Tsurany schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 12:36:
Gistern voor 't eerst de inferno versie gekilled op me WD , met 33k dps en spinnen :P One shotted, simpele baas, voor een WD.

[ Voor 3% gewijzigd door bstard op 21-06-2012 13:00 ]

Blub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tao
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-09 19:20

Tao

DPC DE_KOMETEN

Een collega van me had de patch geinstalleerd, was hij opeens nadien z'n Barb charactre kwijt.... :?
Weird verhaal, maar goed een ticket is snel gemaakt.

Ik waardeer de patch erg: veel craften (gems opwaarderen en wat gear maken voor lower lvl toons) komt weer in beeld Heb ook de damage nerf gemerkt op m'n DH, maar dat wordt wel weer gecompenseerd als ik betere gear vind.

Diablo3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

_Peter2_ schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 12:58:
[...]

En hoe wil je damage doen als je achteruit loopt?
Stutter stepping + kiting, doe hetzelfde namelijk om mijn Wizard en dat werkt prima mijn Wizz heeft na de nerf iets minder als 27k DPS en ik kan nog steeds goed farmen in ACT2.

Mischien een vertekenend beeld dat kan ik begrijpen omdat een Wizard een andere class is maar ik zie het een beetje als ranged == ranged

[ Voor 16% gewijzigd door ShadowBumble op 21-06-2012 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tao schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 13:00:
Een collega van me had de patch geinstalleerd, was hij opeens nadien z'n Barb charactre kwijt.... :?
Weird verhaal, maar goed een ticket is snel gemaakt.
Stond z'n regio niet stiekem gewoon op Americas ipv Europe? Als hij ook al z'n achievements e.d. kwijt was zit hij gewoon op de verkeerde regio :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bstard
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08-08 15:56

bstard

---------------

Blub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

ShadowBumble schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 12:53:
[...]

Klopt, dat werkt wel, maar niet altijd, fast, teleport en vortex is kut (al zijn de laatste 2 altijd wel kut). En vergeet mortar niet.

Maar goed, lekker met een groepje spelen, is ook wel gezellig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mad-Matt schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 13:08:
[...]

Klopt, dat werkt wel, maar niet altijd, fast, teleport en vortex is kut (al zijn de laatste 2 altijd wel kut). En vergeet mortar niet.

Maar goed, lekker met een groepje spelen, is ook wel gezellig :)
ergste combo (imo) die je kan hebben = vortex, fire chains, waller en reflect damage (maarja ik ben dh)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Mad-Matt schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 13:08:
[...]

Nee okay maar dat houd niet gelijk in dat je opeens, dusdanig generfed bent dat je klass onspeelbaar is geworden, het is gewoon een kwestie van aanpassen en ja ook ik heb een Hekel aan sommige affixes maar dat wil niet gelijk zeggen dat het onmogelijk is.

Meest hatelijke affix vind ik juist Vamperic + Reflect damage. Teleport , Vortex en Fast zijn vervelend maar niet unthinkable.

Door de reflect krijg jij damage terug, terwijl jouw reflect damage de mob doodleuk weer healed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

porn* schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 12:53:
Geinig voor de patch was ie echt een pushover :P Zit op werk dus kan helaas niet helpen atm, vanavond weer hopelijk.
Helaas voor mij niet :9
kaluro2 schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 12:55:
Ik ga het vanavond eens proberen, mijn poison resist zit op 1053, armor op 9700, -20% damage from all elemental sources.. dan nog -30% omdat ik een melee class ben.

Ik ben benieuwd hoe hard hij hit. :>
Hij heeft mij nog nooit gehit, het zijn echt die poison clouds. Met zoveel armor en poison resist moet het wel een stuk beter lukken denk ik.
bstard schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 13:00:
Gistern voor 't eerst de inferno versie gekilled op me WD , met 33k dps en spinnen :P One shotted, simpele baas, voor een WD.
Voor een Wizard met mijn stats niet zo. Wellicht als ik over schakel op een crit build om meer damage te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaceNL
  • Laatst online: 18-09 07:15
Ik kom als DH geen steek verder in Act 3, volgens mij moet je daarvoor echt samen spelen met een Monk of Warrior, dus mocht iemand zich geroepen voelen ;)

Ik en een WD kunnen de hulp goed gebruiken.

[ Voor 3% gewijzigd door MaceNL op 21-06-2012 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MaceNL schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 13:15:
Ik kom als DH geen steek verder in Act 3, volgens mij moet je daarvoor echt samen spelen met een Monk of Warrior, dus mocht iemand zich geroepen voelen ;)

Ik en een witch docter kunnen de hulp goed gebruiken.
Waar kom je niet door? Heb t/m Heart of Sin kunnen soloen, misschien kan ik je nog een tip geven. Wel 1 of 2 packs moeten skippen ivm onmogelijk om in kleine ruimte te kiten :)

Samenspelen is veel leuker maar in sommige gevallen ook veel lastiger, kan je de 3+ champ mobs niet in een treintje rondjes kiten en doe je dus minder dmg. Ook kun je er niet een heel snel neernuken, als ze erg lastig zijn (fast etc).

[ Voor 19% gewijzigd door porn* op 21-06-2012 13:18 ]

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaceNL
  • Laatst online: 18-09 07:15
porn* schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 13:17:
[...]

Waar kom je niet door? Heb t/m Heart of Sin kunnen soloen, misschien kan ik je nog een tip geven. Wel 1 of 2 packs moeten skippen ivm onmogelijk om in kleine ruimte te kiten :)

Samenspelen is veel leuker maar in sommige gevallen ook veel lastiger, kan je de 3+ champ mobs niet in een treintje rondjes kiten en doe je dus minder dmg. Ook kun je er niet een heel snel neernuken, als ze erg lastig zijn (fast etc).
Mja ik kite me gek maar kom er niet doorheen, fireball die ik net mis, of sta vast bij een Elite boss etc, Act 2 hadden we hetzelfde issue mee maar toen hadden we een Monk die joinde en fietste zo door Act 2, voor de patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xufuja
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 20-08 21:25
Dat is apart... Butcher gevecht was bugged ofzo?
Ik stond ergens in een hoek en het vuur verscheen er nooit en de Butcher bewoog ook niet, nouja, niet veel. Om de zoveel tijd een klap maar verder niks...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Creqaw schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 13:20:
Ik stond ergens in een hoek en het vuur verscheen er nooit en de Butcher bewoog ook niet, nouja, niet veel. Om de zoveel tijd een klap maar verder niks...
OMG EXPLOIT BAN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17-09 10:54
Creqaw schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 13:20:
Easy win!

Heb ook veel problemen met Azomodan en Kulle elke keer. Krijg invisible fireballs op me :( Gelukkig kan ik er wel 1 of 2 aan, maar fijn is het niet.

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

ShadowBumble schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 13:12:
[...]

Nee okay maar dat houd niet gelijk in dat je opeens, dusdanig generfed bent dat je klass onspeelbaar is geworden, het is gewoon een kwestie van aanpassen en ja ook ik heb een Hekel aan sommige affixes maar dat wil niet gelijk zeggen dat het onmogelijk is.

Meest hatelijke affix vind ik juist Vamperic + Reflect damage. Teleport , Vortex en Fast zijn vervelend maar niet unthinkable.

Door de reflect krijg jij damage terug, terwijl jouw reflect damage de mob doodleuk weer healed.
Niet altijd, maar als je er zo'n mob tegen komt in de sewers ben je wel redelijk klaar. Game stoppen en nieuwe game starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MaceNL schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 13:20:
[...]

Mja ik kite me gek maar kom er niet doorheen, fireball die ik net mis, of sta vast bij een Elite boss etc, Act 2 hadden we hetzelfde issue mee maar toen hadden we een Monk die joinde en fietste zo door Act 2, voor de patch.
Mja als je door vuurballen geraakt wordt ben je dood :) Ook die spearthrowers, gisteren merkte ik dat ik ineens 1-2 hits kan vangen, maar eigenlijk is het niet de bedoeling dat je dat soort dmg vangt. Stuttersteppen en max range blijven :P

Nog iemand trouwens die het opgevallen is dat de max range van mortar meestal hetzelfde lijkt maar idd heel af en toe kunnen ze HEEL ver schieten (1,5-2 schermen)? Ook de min range is volgens mij niet aangepast, enorm irritant dus, kan langs een mob gaan staan en soms nog geraakt worden -.-
mouzetc schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 13:25:
[...]

Easy win!

Heb ook veel problemen met Azomodan en Kulle elke keer. Krijg invisible fireballs op me :( Gelukkig kan ik er wel 1 of 2 aan, maar fijn is het niet.
Dafuq? Als mij dat gebeurt ben ik dus oneshot en weet ik niet waardoor, zou helemaal gek worden :P

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xufuja
Trouwens, dual wield, hoe werkt dat? Ik heb nou niet het gevoel ofzo dat als mon dual wield de damage verdubbelt ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17-09 10:54
porn* schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 13:28:
[...]

Mja als je door vuurballen geraakt wordt ben je dood :) Ook die spearthrowers, gisteren merkte ik dat ik ineens 1-2 hits kan vangen, maar eigenlijk is het niet de bedoeling dat je dat soort dmg vangt. Stuttersteppen en max range blijven :P

Nog iemand trouwens die het opgevallen is dat de max range van mortar meestal hetzelfde lijkt maar idd heel af en toe kunnen ze HEEL ver schieten (1,5-2 schermen)? Ook de min range is volgens mij niet aangepast, enorm irritant dus, kan langs een mob gaan staan en soms nog geraakt worden -.-

[...]

Dafuq? Als mij dat gebeurt ben ik dus oneshot en weet ik niet waardoor, zou helemaal gek worden :P
Ja ik ben er wel al door dood gegaan, tis echt irritant! Gelukkig heeft een Wiz een Armor met max 35% dmg per hit.

Ik had juist het idee dat die min range van mortars flink omhoog was gegaan (verder weg dus).

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Creqaw schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 13:35:
Trouwens, dual wield, hoe werkt dat? Ik heb nou niet het gevoel ofzo dat als mon dual wield de damage verdubbelt ofzo...
Gaan we weer...
Hangt van je wapens af: http://www.clicktoloot.com/p/combat.html#dualwielding

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoijar
  • Niet online

Zoijar

Creqaw schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 13:35:
Trouwens, dual wield, hoe werkt dat? Ik heb nou niet het gevoel ofzo dat als mon dual wield de damage verdubbelt ofzo,,
+15% IAS bonus en je wapens vuren om en om (dus min of meer gemiddelde dps van je wapens). Aangezien bij een DH de quivers ook 15% IAS geven ken ik niemand die daar dual wield...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xufuja
Ah, ok. +15% IAS en wapens moeten gelijk zijn anders is het negatief... Nou aangezien monks voor zover ik weet geen +15+% offhands hebben maar dual wield blijven doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha

Rannasha

Does not compute.

Zoijar schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 13:36:
[...]

+15% IAS bonus en je wapens vuren om en om (dus min of meer gemiddelde dps van je wapens). Aangezien bij een DH de quivers ook 15% IAS geven ken ik niemand die daar dual wield...
Sommige DHs met super-high-end gear DWen. Als je veel crit-chance hebt (ook zonder Sharpshooter) en je pakt 2 1H xbows met +critdmg en een socket (met critdmg gem), dan kun je flink meer DPS doen dan met een quiver, omdat een quiver als gewoon armor-item telt mbt gems en geen +critdmg kunnen rollen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoijar
  • Niet online

Zoijar

Rannasha schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 13:38:
Sommige DHs met super-high-end gear DWen. Als je veel crit-chance hebt (ook zonder Sharpshooter) en je pakt 2 1H xbows met +critdmg en een socket (met critdmg gem), dan kun je flink meer DPS doen dan met een quiver, omdat een quiver als gewoon armor-item telt mbt gems en geen +critdmg kunnen rollen.
True. Maar dan moet je wel echt flink wat geld over hebben, als in twee hand xbows van 100 euro :) En dan nog vraag ik me af of het echt nut heeft. Je komt dan amper aan de 1000 dps, terwijl je voor dat geld ook een 1400 dps xbow kan krijgen; dat is 40% meer, al mis je dan wel die crit dmg boost op een goede hand xbow. Maar ik kan me voorstellen dat met echt belachelijke gear je er misschien iets hoger mee uitkomt.

[ Voor 24% gewijzigd door Zoijar op 21-06-2012 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firefly112
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 05-09 19:19
Heeft iemand al wat gehoord over de Diablo 3 starter edition. ik begreep dat je deze eerst allee kon gebruiken met een geust pas. maar dat dit 30 dagen naar de release van dit spel dit voor iedereen beschikbaar zou zijn.

ik kan de Diablo 3 Starter Edition nog nergens vinden. aangezien de 30 dagen nu wel voorbij zijn geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerox
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11:28
firefly112 schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 13:41:
Heeft iemand al wat gehoord over de Diablo 3 starter edition. ik begreep dat je deze eerst allee kon gebruiken met een geust pas. maar dat dit 30 dagen naar de release van dit spel dit voor iedereen beschikbaar zou zijn.

ik kan de Diablo 3 Starter Edition nog nergens vinden. aangezien de 30 dagen nu wel voorbij zijn geloof ik.
Blizzard heeft de Starter Edition voor onbepaalde tijd uitgesteld, om de problemen op de servers te voorkomen. Vooralsnog is het alleen mogelijk te spelen als je het spel koopt of een Guest Pass hebt.
DM me even voor een Guest Pass als je die wilt.

[ Voor 16% gewijzigd door Xerox op 21-06-2012 13:49 ]

PSN: Redrafted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoijar
  • Niet online

Zoijar

Vraagje over magic find. De drop rates van lvl 63 items zijn nu inferno act 1/2/34 ongeveer 2%/4%/8%. Wat betekent dat? Dat als er een (magic/rare) item valt, dat de kans zo groot is dat het een lvl63 is? Lijkt me wel toch? Als ik nu 100% magic find heb ipv zeg 0%, dan droppen er twee keer zoveel magic en rare items? De kans is dan zeg in act 1 nog steeds 2% op een lvl63, maar er droppen er twee keer zoveel, dus naar verwachting haal je evenveel lvl63 items op in act1 met 100% MF als in act 2 met 0% MF? Werkt dat zo?

Ik vraag me dan af of ik niet Act 1 moet gaan farmen waar ik met mijn normale gear doorheenloop zonder haast dood te gaan, en dat dan doen met 200% MF. Zou dat sneller gaan met meer winst (meer items en minder dood) dan Act 2 of zelfs Act 3/4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha

Rannasha

Does not compute.

Zoijar schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 13:55:
Vraagje over magic find. De drop rates van lvl 63 items zijn nu inferno act 1/2/34 ongeveer 2%/4%/8%. Wat betekent dat? Dat als er een (magic/rare) item valt, dat de kans zo groot is dat het een lvl63 is? Lijkt me wel toch? Als ik nu 100% magic find heb ipv zeg 0%, dan droppen er twee keer zoveel magic en rare items? De kans is dan zeg in act 1 nog steeds 2% op een lvl63, maar er droppen er twee keer zoveel, dus naar verwachting haal je evenveel lvl63 items op in act1 met 100% MF als in act 2 met 0% MF? Werkt dat zo?
Dit klopt.

MF (en NV) hebben invloed op het *aantal* magische items dat dropt. De 2%/4%/8% zijn de kansen dan een enkel item ilvl 63 is.

Als je doel enkel het farmen van ilvl 63 items is, dan moet je uit Act 1 een factor 2 meer drops per uur halen dan in Act 2 om Act 1 farming de moeite waard te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raoul.TLS
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 12:45
Nou Wat ik en broertje gaan doen is een nieuw caracter maken en vanaf act 1 spelen en kijken hoe het gaat !

<GOT>DrOPje #2516

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Diegene die mij de tip gaf voor blizzard/ missle seeker en hydra frost! Thnx werkt echt OP met 346% crit damage en 55K dps! Zelfs grote groepen krijgen de kans niet eens bij me te komen.
Zelfs me hydra crit 26K achter elkaar!

Nu nog mezelf opwerken naar +/- 40% CHC en richting zo hoog mogelijk dps en toch rond de 300% CHD te blijven!

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xavier
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Waar kan ik normaal die guest pass vinden? Spel gekocht bij de Bart Smit, wel code voor origineel. Maar de Guest pass niet gevonden. En terug gaan heeft geen nut, ze zijn daar altijd nogal lastig.
(Collega wilt hem spelen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• immo_msk
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08-09 16:42
Verwijderd schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 13:04:
Ze hebben iets met de graphics gedaan, ik weet niet wat het is maar alles is trager en scherper heel erg jammer hack&slash hoort niet zo te zijn. Terwijl ik. Gisteren dacht dat ik a3 kon farmen ging het vandaag heel moeilijk moet gewoon minimaal 2.5 AP hebben als wd. 2 sk runs wel veel rare drops maar even level 54-56 crap crap

Ik ben wel blij dat ik me vanaf het begin niet op ias had gefocust en dure spul met ias erop, crit en crit damage met snelle skills is nog steeds onderschat
Volgens mij zijn de Grafische instellingen gereset. Je zou daar eens moeten kijken.

Wat doen jullie als je Diablo op Inferno neer hebt? Volgende char levellen of door farmen voor nog betere gear?
Ik denk dat ik straks zoiets heb van, "ennu?" (als Diablo neer is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DR.V
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 12:30
Sorry dat ik het ook al vraag, maar heeft er iemand nog een guest pass? Zou echt top zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik inferno neer heb ben ik inderdaad van plan meerdere char te gaan aanmaken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoijar
  • Niet online

Zoijar

Rannasha schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 14:00:
Dit klopt.

MF (en NV) hebben invloed op het *aantal* magische items dat dropt. De 2%/4%/8% zijn de kansen dan een enkel item ilvl 63 is.

Als je doel enkel het farmen van ilvl 63 items is, dan moet je uit Act 1 een factor 2 meer drops per uur halen dan in Act 2 om Act 1 farming de moeite waard te maken.
Ok. Dan is act 1 farmen voor mij volgens mij een stuk beter. Daar loop ik met 5 NV door zonder dood te gaan... en act 3 blijft toch lastig.
Xtr3me4me schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 14:04:
Nu nog mezelf opwerken naar +/- 40% CHC en richting zo hoog mogelijk dps en toch rond de 300% CHD te blijven!
Hehe, ja, daar mag je wel wat tientallen miljoenen voor uittrekken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tao
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-09 19:20

Tao

DPC DE_KOMETEN

@ Angeloonie

Nope, regio stond op Europe en toon ook. Vreemd verhaal. Bij mij werkte alles vlekkeloos.
(Het patchen bij hem ook.)

Over die Butcher: buggy dat-ie niet beweegt etc. Overigens vind ik het wel raar dat Blizz een safe spot inbouwt bij die mob (als je aan de zuidkant/onderkant tegen de muur gaat staan in het midden word je nooit geraakt door vuur. Ook al zie je het vuur omhoog komen onder je.... En ja, dat werkt zelfs op inferno.
Ideaal voor melee. Als je gegrepen wordt door die retract-attack, gewoon teruglopen naar die spot.)

Diablo3

Pagina: 1 ... 9 ... 27 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic
Alles over beveiliging van je Battlenet/Diablo 3 account kan in [PC] Diablo 3 - Battlenet Beveiliging