Denniz0229 schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 10:53:
[...]
ok vaag dan, want ik vind het daardoor alleen maar makkelijker geworden.
je krijgt niet meer damage als barb, dus als je dan een DH mee neemt zijn de mobs alleen maar eerder dood.
ik speel samen met een vriend en vriendin, ik barb, hun als wiz en monk.
is echt een perfecte combi, beide resistance buff en kunnen tanken. wizard staat dan met zieke DPS op de achtergrond.
zouden we geen wizard mee nemen dan duurt het echt een stuk langer.
Sorry ja idd ik bedoelde de HP buff. Voor de niet bazen en meer dan de helft van de elites is samen spelen geen probleem, maar de bazen en high hp/reflect/shield/invul elites krijgen we gewoon niet neer voor enrage. Met z'n 3-en kunnen we nu even niet lekker proberen, onze monk is net pappa geworden
De reden dat we alsnog niet samen farmen is dat deze barb zo tanky is dat ie gewoon de hele map door rent en niets aanvalt tot er 1 of 2 goede elite packs tussen zitten. Daardoor farmt hij heel snel solo, maar met mij erbij kan dat niet, dan moeten we alles direct killen. Dat is gewoon een stuk trager voor hem, ik gun hem liever die snelheid en weet dat mocht er echt iets kewls DH droppen bij hem, ik het toch wel van hem kan lenen/krijgen, wij spelen niet voor de rmah ofzo, gewoon voor de lol met wat collega's.
Overigens jullie ervaring met de barb monk wiz combo hadden wij ook op lagere levels, vandaar dat mijn wizard mijn tweede char was, maar ik ga nu toch voor barb eerst
edit:
mijn DH build lijkt nu redelijk dit te zijn
http://eu.battle.net/d3/e...-hunter#bRYTjg!Tec!aYbZZY Ik heb gedacht over impale omdat je die eigenlijk graag wilt hebben bij boss fights enzo, maar dan moet ik eerst wat betere gear hebben om een skill te verwisselen. Zonder bat zit ik tijdens de meeste elite packs net te snel zonder hatred.
[
Voor 10% gewijzigd door
BradKing op 21-06-2012 11:34
]