• Hajame
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 25-02-2021
Angeloonie schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 11:03:
[...]

Waar de hell ben jij over aan het zeiken zeg? Tip

[...]
+1

gister even act 2 geprobeerd op mijn barb, gaat lekker moet ik zeggen, had wel wat geluk met packs, enkele waren lastig.

had het voor mijzelf alleen goed verpest, had een champion, die lekker op een afstandje van je wil blijven staan. pult die mob dus nog een andere pack.. |:( dusja, constant whipen dus. op ten duur maar gestopt. vondt het wel weer genoeg, vanavond weer keertje proberen.

de drops verschillen wel veel van inferno act 1. kreeg veel meer 60+ items. met maar 75% MF. binnenkort maar weer samen act 2 proberen met wat vrienden, ze zijn alleen van die jankers =,= 1 heeft over 1m gold. gaat huilen dat ie zn buffer niet kwijt wil, de 2de huilt omdat hij niets kan hebben :P (DH) achja..

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 17:46

vhal

ಠ_ಠ

Anoniem: 430665 schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 10:59:
[...]
Beetje onnodig om dit in je profielplaatje en in het bijhoorende tekstje te vermelden en nu ook nog eens in je bericht terwijl het 0 waarde toevoegd aan je bericht.

Begint een beetje op pronken te lijken zo
Je hoeft het niet te lezen als je het stoort. Ik snap het probleem niet zo.

Trouwens, A1 Inferno is niet te doen met mijn Wizard als ik een champ/elite pack tegenkom, te weinig Vitality (25K HP), te weinig dmg (15K dps), te weinig resist ( ~300/all) en misschien te weinig skill :P

STRAVA

• Klitse
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
deadsy33 schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 11:15:
[...]

Je hoeft het niet te lezen als je het stoort. Ik snap het probleem niet zo.

Trouwens, A1 Inferno is niet te doen met mijn Wizard als ik een champ/elite pack tegenkom, te weinig Vitality (25K HP), te weinig dmg (15K dps), te weinig resist ( ~300/all) en misschien te weinig skill :P
Die res en HP zijn prima voor act 1. Alleen je dps is VEEEEEL te laag. probeer dat eens naar 25K op te krikken.

• FreqAmsterdam
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 20-05 13:23

Mijn demon hunter. DPS is zonder sharpshooter. :-)

[Voor 6% gewijzigd door FreqAmsterdam op 27-06-2012 11:28]

• GeeMoney
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23:28
FreqAmsterdam schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 11:22:
[afbeelding]

Mijn demon hunter. DPS is zonder smokescreen. :-)
Holy Crap :)
Wat heeft dat geintje allemaal wel niet gekost :o
Ik koop alleen in de gold AH en heb nu 60 uur gespeeld met een barb en is nu dus ook lvl60 maar met 350res en 14k dps unbuffed red ik act1 net aan op inferno en heb gewoon te weinig gold om betere gear te kopen.
Iemand een tip waar ik snel en veel gold kan farmen?

• PizZa_CalZone
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21-09-2021

PizZa_CalZone

WHAAAAA!!

gear = money... ofwel gewoon champion packs slopen op act 1. :)

• The Dutch Dude
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14-03 17:35

The Dutch Dude

Haiku Rules!

Gisteren ben ik voor het eerst dood gegaan met m'n Monk in Normal Act 4* :( tegen een van die grote beesten met 4 armen. Die doen wel een factortje meer damage dan alle andere mobs in Act 4 tot nu toe :o ..

Lang verhaal kort - even niet opgelet en de eerste death (van de ongetwijfeld vele die in NM/Hell/Inferno nog komen gaan) was een feit :P .

* ja, ja.. ik ga traag.. :P

Overmatig computergebruik heeft mijn fantasie gedood, dus ben ik niet in staat een interessante tekst hierneer te zetten.

• wildcardxl
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-05 08:05
[...]

Beetje onnodig om dit in je profielplaatje en in het bijhoorende tekstje te vermelden en nu ook nog eens in je bericht terwijl het 0 waarde toevoegd aan je bericht.

kerel.... waar heb je het over? laat hem lekker trots zijn op zijn vrouw.

• bstard
  • Laatst online: 07-04 20:15

bstard

---------------

Angeloonie schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 11:03:
Maakt dus echt wel uit. Ik kan dikke hits incasseren die iemand met 10K HP oneshotten. Daarnaast heb ik natuurlijk óók hoge dodge chance, en best redelijke resists en armor.
Leuk als je resistances de damage van een firebomb met 50% verlagen, maar als die 50% nog steeds meer van 10K damage is bij 10K HP is schiet je er nog niets mee op.
Tja ok, maar je hebt maar 100% budget op je gear, en je zal moeten kiezen. Als je teveel op survivability focussed zal je vaker enraged packs hebben ;)

Blub

• FreqAmsterdam
GeeMoney schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 11:28:
[...]

Holy Crap :)
Wat heeft dat geintje allemaal wel niet gekost :o
Ik koop alleen in de gold AH en heb nu 60 uur gespeeld met een barb en is nu dus ook lvl60 maar met 350res en 14k dps unbuffed red ik act1 net aan op inferno en heb gewoon te weinig gold om betere gear te kopen.
Veel tijd vooral. Meeste gear die ik nu gebruik heb ik zelf ook gedropt. Voor de rest gewoon veel farmen, items salvagen en de materials verkopen.

En natuurlijk een beetje geluk. :)

• Jackson Claxon
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-09-2017

Pronken? Man, kijk naar die foto.... :'). Alsjeblieft zeg :D.

Is 14K DPS op mijn barbaar genoeg om Act 1 inferno een beetje dood te krijgen?

Remember the compliments you receive, forget the insults; if you succeed in doing this, tell me how.

• Clay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 23-05 14:51

Clay

cookie erbij?

[afbeelding]

Ben idd ook wel benieuwd hoeveel uur & gold hier in zit :)

Zit met mn monk nou pas op 1200 dex en 1000 vit, maar begin ook nu pas gear van 1M of meer aan te schaffen.

Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin

[afbeelding]

Nu nog een screenshot met gedetailleerde stats :P
bstard schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 11:31:
[...]

Tja ok, maar je hebt maar 100% budget op je gear, en je zal moeten kiezen. Als je teveel op survivability focussed zal je vaker enraged packs hebben ;)
Uiteraard, het is langzaam opbouwen. 2000 HP erbij / -500 DPS met het ene item, -500HP / +2000 DPS met de ander. Zo kom je langzaam aan op mooie stats uit :)
Belangrijkste HP-bron is toch de Amethyst in je helm. Hoe meer VIT je dan toevoegd hoe effectiever die gaat worden.
Jackson Claxon schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 11:33:
[...]

DPS is minder belangrijk voor je barb ;) Mijn barb doet ook iets van 15K DPS, maar HP/res/armor zijn belangrijker :) Dus: hoeveel HP/res/armor heb je? :P

[Voor 19% gewijzigd door Angeloonie op 27-06-2012 11:37]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• FreqAmsterdam
Angeloonie schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 11:35:
[...]

Nu nog een screenshot met gedetailleerde stats :P

[...]

Uiteraard, het is langzaam opbouwen. 2000 HP erbij / -500 DPS met het ene item, -500HP / +2000 DPS met de ander. Zo kom je langzaam aan op mooie stats uit :)
Belangrijkste HP-bron is toch de Amethyst in je helm. Hoe meer VIT je dan toevoegd hoe effectiever die gaat worden.
http://img841.imageshack.us/img841/2962/screenshot008mw.jpg

Ik heb wel wat consessies gedaan op CHC om wat meer survivability te krijgen.

Heeft zo'n 180 uur gekost om hier te komen. 8)7

Ik doe zelf vooral Warden/Butcher & siegebreaker runs.

[Voor 15% gewijzigd door FreqAmsterdam op 27-06-2012 11:42]

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 26-05 13:31

Mad-Matt

TheDoctor#2181

[afbeelding]

holy crap, nice man!

Hoeveel tijd/gold/euries heb je hierin zitten?

D3 Profile D3 XP Ladder

• ActualFantasy
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 20:22
[...]

Tja, ik heb 8.1K DPS en 40K hp en het lukt mij ook. Ress heb ik nog niet eens naar gekeken.

[Voor 5% gewijzigd door ActualFantasy op 27-06-2012 11:39]

iRacing Profiel

• thewizard2006
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 22-05 13:01
Al dat gedoe over die DPS... :) Heb met mijn Wizard met 10k DPS en 40k health (rond de 500ress) Act 1 redelijk makkelijk gehaald en dat allemaal met AOE blizzard en electrocute en poison hydra als dmg bron. Hoezo single target :) Ok ok arcane orb dan af en toe.
Nu bezig om al mijn gear maar weer te vervangen want Act2 is gelijk een behoorlijk stuk pittiger. Nu richting de 13k dps en 30k health maar wel rond de 800ress. Hopelijk vanmiddag weer wat auctions gewonnen.

[Voor 16% gewijzigd door thewizard2006 op 27-06-2012 11:39]

We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation

• Xylon
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 25-05 11:22
GeeMoney schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 11:28:
[...]
Het volgende gaat relatief snel, het is echter wel handig om Gold Find en Increased Pick Up Range te hebben.
Quest: Heart of Sin - Kill Azmodan op Nightmare difficulty.
Vanaf hier de gebieden Arreat Crater Level 1, Arreat Crater Level 2 en The Core of Arreat clearen.
In ongeveer 12 minuten krijg ik hier ongeveer 70k. Wat dus neer komt op zo'n 350k per uur. Ik weet zo geen betere plaatsen om gold te farmen als je Inferno nog niet hebt gecleared.

Je kunt de bovenstaande quests ook op Hell doen, maar dan heb je al goede GF gear nodig met nuttige stats.

• bstard

bstard

---------------

[...]
Zal wel heel erg van de class en speelstijl afhangen denk ik. Mijn WD heeft vooral veel croudcontrol, en dan is 16k meer dan genoeg. Laat ruimte voor MF en 38k dps. Gewoon niet geraakt worden, en bij een trap je escape gebruiken en wegrennen. Da's bij een melee niet echt een optie. Al zou ik dan focussen op life-on-hit ipv vitality.

Blub

• Sabrac
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 30-03 17:03
bstard schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 11:43:
[...]

Zal wel heel erg van de class en speelstijl afhangen denk ik. Mijn WD heeft vooral veel croudcontrol, en dan is 16k meer dan genoeg. Laat ruimte voor MF en 38k dps. Gewoon niet geraakt worden, en bij een trap je escape gebruiken en wegrennen. Da's bij een melee niet echt een optie. Al zou ik dan focussen op life-on-hit ipv vitality.
Aan life on hit heb je als melee niet veel als je niet eens een klap of 2 kan overleven, vaak ben je toch omsingeld door 3-4 tot meer mobs, kans dat ze je tegelijk raken is groot en als je al door 1 klap doodgaat, zal geen enkele life on hit je helpen.

Zabrac - lvl 90 Feral / Guardian Druid - Diabloprogress

[...]

Uiteraard, ik denk nu even vanuit DH perspectief :)

• Jackson Claxon
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-09-2017
[...]

DPS is minder belangrijk voor je barb ;) Mijn barb doet ook iets van 15K DPS, maar HP/res/armor zijn belangrijker :) Dus: hoeveel HP/res/armor heb je? :P
Zit zo op 280-320 met alle resist. Armor durf ik zo uit mijn hoofd niet te zeggen :). Zal het eens bekijken en posten hier.

Remember the compliments you receive, forget the insults; if you succeed in doing this, tell me how.

• boomr
  • Laatst online: 23-05 19:28
[...]

LOLL:)

https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 26-05 12:50
[...]

Ik ben juist blij met mijn 35K health. Nog steeds sterf ik bijzonder snel, maar ik kan in elk geval wel mn Zombiebears gebruiken tot mn mana op is.

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

• Zoijar
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

Zoijar

Because he doesn't row...

[afbeelding]

Ook zonder sharp shooter :) Maar ik ben wel een *stuk* squishy-er... 42% CHC, 273% CHD. (maarja, met 50 discipline blijf je er SS uitpompen...dus, damage? hehe :) )

[Voor 10% gewijzigd door Zoijar op 27-06-2012 11:52]

• bstard

bstard

---------------

hexta schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 11:49:
[...]

Ik ben juist blij met mijn 35K health. Nog steeds sterf ik bijzonder snel, maar ik kan in elk geval wel mn Zombiebears gebruiken tot mn mana op is.
Da's wat ik bedoel met speelstijl. Ik gebruik spinnen, en die gooi ik vaak op mobs die niet eens op me beeld te zien zijn. Bear moet je close range staan, en jah, dan heb je bakken meer HP nodig. Is dan de vraag of de extra damage die beren doen opwegen tegen de noodzaak om meer in survivability te steken. En in bicycle repair man :P

Blub

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Zoijar schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 11:50:
[...]

[afbeelding]

Ook zonder sharp shooter :) Maar ik ben wel een *stuk* squishy-er... 42% CHC, 273% CHD. (maarja, met 50 discipline blijf je er SS uitpompen...dus, damage? hehe :) )
sweet!

Post je items eens.

D3 Profile D3 XP Ladder

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23-05 10:45

djunicron

*click-swoosh-thud*

Voor het eerst gisteren een goede run kunnen doen in Act 2 met m'n DH. (specs: 42k hp, 407 all resist, 3200 armor, 32k dps 58k met Sharpshooter, 85% mf, 33% gf)

Uiteindelijk geen één keer dood gegaan en magda omgelegd na een 16 champions / elites. Resplendant chest meegepakt en 5600 gold aan repairs moeten uitgeven. En dan heb je ook helemaal niets, want ik heb uiteindelijk maar twee verkoopbare rares gevonden en één lvl 58 legendary bracer.
Wat me op viel is dat ik in Act 1 inferno gewoon echt hogere rares drop. Act 1 is de range 51-63, met veelal 57-61, maar in Act 2 krijg ik 52-63, maar dan voornamelijk 55-59. Kan aan de run liggen, maar ik heb alle blues opgepakt en maar 5/48 was >=61.

Ik zal omdat het wel weer eens verfrissend is, vanavond ook wel weer wat tijd in Act 2 doorbrengen, maar het lijkt er echt op dat act 1 meer oplevert. In act 3 kan ik helaas nog niet bij Ghom komen, ik kom steeds té dodelijke elites / champs tegen voor ik daar kom.

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 26-05 12:50
bstard schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 11:52:
[...]

Da's wat ik bedoel met speelstijl. Ik gebruik spinnen, en die gooi ik vaak op mobs die niet eens op me beeld te zien zijn. Bear moet je close range staan, en jah, dan heb je bakken meer HP nodig. Is dan de vraag of de extra damage die beren doen opwegen tegen de noodzaak om meer in survivability te steken. En in bicycle repair man :P
Bicycle Repair Man _O_
Maar ja, dat vind ik wel tof aan WD, kan ranged EN close combat.
Als summons nu ook nog werken is het echt een toffe class!

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

• Zoijar
  • Niet online

Zoijar

Because he doesn't row...

Was er toevallig net aan bezig :) (clickable)

Overigens, nu ik ze toch heb gepost, wat zouden jullie hier het eerste aan verbeteren/vervangen? Ik heb niet zo heel veel geld (7M), en veel dat ik voor een paar mijoen kan krijgen is maar een paar puntjes beter. Vraag me dan af of het de moeite is... 12% movement speed boots zou ik graag hebben, maar dan moet ik behoorlijk wat dex inleveren voor een normale prijs.

[Voor 37% gewijzigd door Zoijar op 27-06-2012 12:01]

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:40
[...]

No sex much?

Sorry dat ik het zeg, maar pronken? Ja, ik ben trots op mijn vrouw. Maar mijn tekst was gewoon zoals iemand al aanhaalde, het had de postbode kunnen zijn. Is het ineens anders omdat ik mijn vrouw noem die thuis komt? Het is niet dat ik iedere post het alleen over mijn vrouw heb. Sjongejonge.
[...]

Not sure if to be offended or thanking you...

Foto is trouwens al van jaren geleden en meer als funny dan dat ze er dagelijks zo bij loopt ;)

Maar goed,

Ontopic.
Diablo 3. Denk dat als ik mijn stats eens na zou kijken, ik dan echt moet gaan huilen. Zit nu op 600dps en 1800 leven als ik het goed heb. Gaat op normal iig erg goed.

• bstard

bstard

---------------

Arunia schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 12:02:
[...]
Ontopic.
Diablo 3. Denk dat als ik mijn stats eens na zou kijken, ik dan echt moet gaan huilen. Zit nu op 600dps en 1800 leven als ik het goed heb. Gaat op normal iig erg goed.
Lekker doorspelen, stats worden pas focus in Hell+. Ze gaan ook sky high als je hoog in de lvl50 komt. En off topic onzin negeren :P

Blub

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:40
bstard schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 12:06:
[...]

Lekker doorspelen, stats worden pas focus in Hell+. Ze gaan ook sky high als je hoog in de lvl50 komt. En off topic onzin negeren :P
Bedankt voor het advies. Beide ga ik zeker doen ;)

Als ik eind ActIV zit, ga ik toch een aantal keer de run op die luitenant doen voor de blacksmith pages voor de staff. Heb nu alles op die na, dus dan is dat niet zo veel moeite.
Eerst maar eens Azmodan omleggen.

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:44

PromWarMachine

Forsaken Archer

Zoijar schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 11:59:
[...]

[afbeelding]

[...]
Heel nice! Ik zou heel graag meer van dit soort lijstjes willen zien.

Mijn main was eerst een Wizard, maar daar ben ik vanaf gestapt.
Nu heb ik een DH die bij de 'ding' naar level 60 al meer damage deed, dan m'n Wizard waar 100 uur in zat. :X

Nu doet m'n DH zonder SS zo'n ~55k dps, maar ik word nog wel geinstashot op Inferno act II. Bijvoorbeeld bij Belial. Die breath kan ik dodgen met smoke screen, maar als 1 zo'n groene ontploffing me raakt, val ik neer.

Ik heb 4k armor en 30k health. De AR weet ik niet uit m'n hoofd, maar zal niet veel zijn. 250 @ max schat ik.

Meer van dit soort lijstjes geven me een goed beeld van hoe goed of hoe slecht mijn gear is. :)

Dividend for Starters

• Julio-K
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 21-04 10:21
[...]

[afbeelding]

Overigens, nu ik ze toch heb gepost, wat zouden jullie hier het eerste aan verbeteren/vervangen? Ik heb niet zo heel veel geld (7M), en veel dat ik voor een paar mijoen kan krijgen is maar een paar puntjes beter. Vraag me dan af of het de moeite is... 12% movement speed boots zou ik graag hebben, maar dan moet ik behoorlijk wat dex inleveren voor een normale prijs.
Wow, mooie gear, vooral die bow :9 Je bent duidelijk een glasscanon met smokescreen? Aangezien je vrijwel geen resistance hebt.. Boots met movement speed lijkt me wel een noodzaak. En een nieuwe belt misschien? Voor 1-2 mil. heb je een leuke met 60 res all 100 dex 80 vit.

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:44

PromWarMachine

Forsaken Archer

Angeloonie schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 12:13:
[...]

Als je dat al nice vindt.. :P Zal vanavond mijn gear dan maar even posten :+
Daar had ik naar gezocht op gotd3.nl, maar ik zag alleen maar stuffe totaalstats van jouw DH. :+

Nou is jouw 200h played niet vergelijkbaar met mijn 50h, maar hoe betaal jij al die pro items?
Jij had natuurlijk wel extreem veel geluk door die boots te vinden (en nog een andere set pants toch?), maar dan nog. Om echt goede items te kopen, moet je zo'n 5M per item neerleggen.

Ook las ik dat jij nog op zoek was naar een 1150+ dps (x)bow met socket. Daar heb ik ook even naar gekeken. Die beginnen bij 15M ofzo. :X
Ik heb nu een 1025dps crossbow met 250STR, 100 Dex en 100 Int, zonder socket helaas

Dividend for Starters

• Clay

Clay

cookie erbij?

Och, naarmate je vordert kom je vanzelf in die miljoenen-range van items :)

PromWarMachine schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 12:17:
[...]

Daar had ik naar gezocht op gotd3.nl, maar ik zag alleen maar stuffe totaalstats van jouw DH. :+
:+ Totaalstats zijn ook lief O+
Nou is jouw 200h played niet vergelijkbaar met mijn 50h, maar hoe betaal jij al die pro items?
Geluk hebben met koopjes op de AH (en die weer verkopen, bijv. items voor 20K halen, 500K+ verkopen 8)7), geluk hebben met drops die je voor 500K+ kan verkopen, en wat extra gold aankopen :P
Jij had natuurlijk wel extreem veel geluk door die boots te vinden (en nog een andere set pants toch?), maar dan nog. Om echt goede items te kopen, moet je zo'n 5M per item neerleggen.
Die boots waren best wel O+ ja :D Die Blackthorne's pants zijn ook nice, nu in gebruik op m'n Barb, samen met Blackthorne's chest, dikke VIT bonus :) Die chest had ik gisteren voor 1 mil van de AH geplukt _O-
Ook las ik dat jij nog op zoek was naar een 1150+ dps (x)bow met socket. Daar heb ik ook even naar gekeken. Die beginnen bij 15M ofzo. :X
Ik heb nu een 1025dps crossbow met 250STR, 100 Dex en 100 Int, zonder socket helaas
Bow ja :P
Ik had een 1053DPS/socket/vit/int etc. boog op de RMAH staan, maar die verkocht niet, dus ga ik die maar gebruiken ipv m'n oude 1093DPS boog met alleen vit. :) Nu 60% crit damage erbij, vanavond ff een betere gem halen.

[Voor 3% gewijzigd door Angeloonie op 27-06-2012 12:35]

• JayJay
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 14-04 21:42
[...]

[afbeelding]

Zitten leuke items bij maar persoonlijk zou ik voor meer all rest gaan zodat je niet ge one shot wordt en Daarnaast doe ik meer dmg met meer rest , wel lagere dex en vit dan jij maar dit is absoluut geen slechte gear alleen probeer maar eens een inferno whimsherry met die gear :D , dan zijn 3 tanks niet overbodig .

Vannacht MF gear voor mijn barb gekocht die semi dps semi tank is . is best grappig om 928 loh te hebben met 60% CHD . (600 dps wapen btw) en voor dmg heb ik nog een 850 dps ernaast met strenght vit.

Farmen is leuk maar als je dood gaat omdat je MF gear niet op orde is kost je dat meer gold dan dat het opleverd. Ben nu mijn dps gear aan het veranderen maar ben opzoek naar een HIGH DPS 1 hander met strengt, LOH en CHD , dus als iemand wat heeft liggen DM mij maar

• brama
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
ActualFantasy schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 11:38:
[...]

Tja, ik heb 8.1K DPS en 40K hp en het lukt mij ook. Ress heb ik nog niet eens naar gekeken.
Ik heb met 13-14K belial stukgekregen in A2 (dankzij battle rage), dus dat gaat wel lukken. De res.all is het belangrijkst, en na A1 daarnaast ook nog de Life on Hit.

I mentioned it once, but I think I got away with it.

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 26-05 08:14
Gisteren Diablo neer op Inferno met m'n Barbarian.. samen met twee Monks :) Helaas nét geen NV meer... maar ben toch erg blij. Ben nu aan het twijfelen of ik m'n Barb verder ga gearen of overnieuw begin met een andere class...

Nou ja... eerst maar eens een dag of twee pauze :D
yinx84 schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 13:03:
Gisteren Diablo neer op Inferno met m'n Barbarian.. samen met twee Monks :) Helaas nét geen NV meer... maar ben toch erg blij. Ben nu aan het twijfelen of ik m'n Barb verder ga gearen of overnieuw begin met een andere class...

Gratz :)

Niks pauze! Meteen doorbuffelen en een nieuwe lvl 60 neerknallen :P

• Xenomorphh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13-04 15:41

Xenomorphh

Soep met Ballen

Anoniem: 430665 schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 12:29:
[...]

Ad hominem much?

Wellicht dat het er ook mee te maken had dat je post inhoudelijk ook nergens op sloeg. Een leuk verhaaltje voor in je dagboek misschien maar niet iets dat interessante discussie op gaat leveren in dit topic. Gegeven het gaat nog over Diablo maar daarmee is alles ook wel gezegd.

Laten we d'r verder maar over ophouden dit is natuurlijk ook weinig on-topic.
Ga lekker even je eigen familie trollen ipv hier.

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-05 10:51

OkkE

CSS influencer :+

Angeloonie schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 13:06:
Niks pauze! Meteen doorbuffelen en een nieuwe lvl 60 neerknallen :P
Opnieuw een Barbarian voor de achievement "Warriors of the North: Reach level 60 with 2 Barbarians." :P

[Voor 51% gewijzigd door OkkE op 27-06-2012 13:10]

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Helpt niet

Gister act 1 en 3 in rush gedaan om de achievement te krijgen voor binnen 1 uur.
Act 1 op hell gedaan en act 3 op NM met Protox (om hem te rushen).

Ging lekker vlot moet ik zeggen :)

Act 2 gaat denk ik wel lastig worden in 1 uur.

[Voor 17% gewijzigd door psychoclown op 27-06-2012 19:26]

D3 Profile D3 XP Ladder

• Middnight
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 14-03-2013
yinx84 schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 13:03:

Sorry als ik vervelend ben, maar kan je eens uw details statistics weergeven (screenshot)?
Maakt het veel verschil als je met meerder bent vergeleken bij solo progressing ?

• Dutchdarky
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 18-09-2017
BattleTag: dutchdarky#2112

This Diablo III account has been locked due to an auction related issue. Until this issue is resolved, the account will be unavailable for play and access to the Diablo III auction house restricted.

To recover this account, please contact our support team: http://eu.battle.net/support/article/contact.

Regards,
iemand anders dit probleem al gehad? ik ben in eens geblocked nadat ik wat wou kopen op de RMAH

EDIT: vlak hiervoor zijn 2 van mn RMAH koop offers gecanceled omdat de beveiliging niet gegarandeerd kon worden

EDIT2: bel ik naar blizzard toe om te vragen wat er is zijn ze gesloten vanwege een 'emergency situation'... lekker begin van je vakantie

[Voor 21% gewijzigd door Dutchdarky op 27-06-2012 13:24]

• Xufuja
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 22-05 19:09
Inferno act 2 zou echt gigantisch makkelijk zijn zonder die retarded wasps. Ik loop erin, mol makkelijk alle elites, kom elite wasps tegen (fast invulnerable) en gelijk dood. Nog 2 pogingen gedaan maar de repair kosten worden te hoog.
Creqaw schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 13:22:
Inferno act 2 zou echt gigantisch makkelijk zijn zonder die retarded wasps. Ik loop erin, mol makkelijk alle elites, kom elite wasps tegen (fast invulnerable) en gelijk dood. Nog 2 pogingen gedaan maar de repair kosten worden te hoog.
Ze moeten het hele "fast" attribuut eruithalen als je het mij vraagt. Die kan ik bijna altijd skippen. Dat is net zo overpowered als de IAS voor spelers en dan hebben we het nog niet eens over de movement speed die kiten vaak onmogelijk maakt..

[Voor 13% gewijzigd door Bosmonster op 27-06-2012 13:27]

• Denniz0229
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 25-05 20:46
Bosmonster schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 13:25:
[...]

Ze moeten het hele "fast" attribuut eruithalen als je het mij vraagt. Die kan ik bijna altijd skippen.
om dan vervolgens niet weg te kunnen rennen :9

maar fast valt voor mij nu wel mee.
ben barb met volgende stats:
14k dps
690 all res
hp 32k
alles unbuffed.
zit nu ergens halverwege act 2 ofzo en gaat vrij simpel, alleen arcane enchanted is af en toe lastig.
Denniz0229 schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 13:27:
[...]

maar fast valt voor mij nu wel mee.
ben barb
Omdat jij geen klappen hoeft te ontwijken. Met fast is kiten vaak onmogelijk en kun je ze per definitie gewoon skippen. Zeker met de verhoogde repaircosts.

[Voor 5% gewijzigd door Bosmonster op 27-06-2012 13:29]

• AwesomE
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-04-2021
Dutchdarky schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 13:17:
[...]

iemand anders dit probleem al gehad? ik ben in eens geblocked nadat ik wat wou kopen op de RMAH

EDIT: vlak hiervoor zijn 2 van mn RMAH koop offers gecanceled omdat de beveiliging niet gegarandeerd kon worden

EDIT2: bel ik naar blizzard toe om te vragen wat er is zijn ze gesloten vanwege een 'emergency situation'... lekker begin van je vakantie
Tip, kap met Blizzard games, mijn account is al 3 keer geblocked en ze kunnen niet eens zeggen waarom... Ik bedoel blizzard kan zien aan het IP adres waarmee ik dagelijks speelde en als opeens wat rare login pogingen wordt gedaan vanuit een ander land dan moet dat toch traceerbaar zijn ? natuurlijk kan ik vanuit een ander land Diablo3 spelen, maar dan zou het raar zijn als ik 5 keer verkeerd password opgeef oid.

Natuurlijk ben ik weer een een of andere zeikerd, maar ik speel al 10 jaar + online games en deze laatste 1.03 patch is gewoon achterlijk. Onderbouwing kun je hier vinden YouTube: @Blizzard: Kripp Tips For Diablo 3 (ik ben geen Kripp :P maar hij slaat de spijker op zijn kop.

...

• OkkE

OkkE

AwesomE schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 13:31:
Tip, kap met Blizzard games, mijn account is al 3 keer geblocked en ze kunnen niet eens zeggen waarom...
Ik heb Warcraft 1, 2 en 3; World of Warcraft; Starcraft 1 en 2; Diablo 3 tot nu toe gespeeld. Nog nooit een probleem gehad met mijn account, de games of wat dan ook. :Y)
Natuurlijk ben ik weer een een of andere zeikerd, maar ik speel al 10 jaar + online games en deze laatste 1.03 patch is gewoon achterlijk. Onderbouwing kun je hier vinden YouTube: @Blizzard: Kripp Tips For Diablo 3 (ik ben geen Kripp :P maar hij slaat de spijker op zijn kop.
Hij praat zeker geen complete onzin, paar punten zijn best interessant, maar volgens mij is Kripp nou niet echt de doelgroep van Blizzard. :)

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Anoniem: 376395

Hij praat zeker geen complete onzin, paar punten zijn best interessant, maar volgens mij is Kripp nou niet echt de doelgroep van Blizzard. :)
Volgens mij wel... op de officiele EU forums heeft er zelfs een Blizzard employee gereageerd op het Topic van filmpje van Krip's tips... via blue post
Dat zie je niet vaak

• AwesomE
OkkE schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 13:36:
[...]

Ik heb Warcraft 1, 2 en 3; World of Warcraft; Starcraft 1 en 2; Diablo 3 tot nu toe gespeeld. Nog nooit een probleem gehad met mijn account, de games of wat dan ook. :Y)

[...]

Mijn WOW account is ook een keep "gehacked" was inactief en toen ik zo een week trial kreeg van Blizzard logde ik in en daarna werd ik meteen eruit geknikkerd en 10 min later 3 lvl 85 accounts gestripped ... kon alleen via de auto retrieval systeem het eea terugkrijgen en 250gold ... had iets van 50k , niet dat het veel uitmaakte maar gewoon het feit dat ze niet konden zeggen wat er was gebeurd.

Jij hebt waarschijnlijk mazzel ;)

Wat is de doelgroep van Blizzard ? Mensen die gewend zijn aan het halen van makkelijke "achievements" ? ik heb Dragon Soul bijna op HC uitgeraid voor de 10% nerfs is inmiddels 25% ... Blizzard had juist LFR in het leven geroepen voor de "casual gamer"

Ja ik ben een hardcore gamer, niet zo een freak zoals Kripp, maar ik ga toch bij mijzelf denken wat heeft blizzard bezield om de attack speed te halveren en de repair costs zo hoog te maken. Dit doe je namelijk niet een paar weken NA een retail release ...

...

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:06

ShadowBumble

Professioneel Prutser

AwesomE schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 13:45:
Ik heb Dragon Soul bijna op HC uitgeraid voor de 10% nerfs is inmiddels 25%
Voor de 10% houd dus in dat jij hem op 5% nerf gecleared heb anders had je wel gezegd zonder nerfs.

Amateur :+ wij echte hardcore spelers deden het pre-nerf :D

WoW is sinds TBC al niet meer een skillgame, ik hoop alleen dat de massa daar ook ooit nog eens achter komt in ieder geval ben ik blij da ik gestopt ben, Nadat we DS HC ( 25M) pre-nerf gecleared hadden was het voor de meesten van ons gewoon klaar.

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

• Ophidian
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:48
* Ophidian kreeg net deze combinatie:

Erop klikken voor groot. Arcane enchanted, invulnerable, fast, plagued minions. :/ Kreeg hem nog redelijk makkelijk dood, maar die invulnerable minions moeten ze afschaffen. Grrrr.. :(

ZO SE LG Neon 2 - 5,76 kWp - Shade: Low - PVoutput | NOZW APS QS1 - CSun 320 - 3,84 kWp - Shade: High - PVoutput | Daikin L/L Warmtepomp | Zappi V2 | Corsa-E GS-Line

• Clay

Clay

cookie erbij?

Wat je irritant vindt verschilt natuurlijk enorm per class. Als monk tank zou ik dit een prima roll vinden; in plagued kan ik blijven staan, klappen dodge ik, alleen voor die arcane enchanted moet ik een beetje uitkijken.

Nee, wallers met desecrator en/of molten met mss nog arcane of jailer erbij; DAT is irritant :P

• AwesomE
ShadowBumble schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 13:50:
[...]

Voor de 10% houd dus in dat jij hem op 5% nerf gecleared heb anders had je wel gezegd zonder nerfs.

Amateur :+ wij echte hardcore spelers deden het pre-nerf :D

WoW is sinds TBC al niet meer een skillgame, ik hoop alleen dat de massa daar ook ooit nog eens achter komt in ieder geval ben ik blij da ik gestopt ben, Nadat we DS HC ( 25M) pre-nerf gecleared hadden was het voor de meesten van ons gewoon klaar.
held, ik zeg toch specifiek 10% of moet je weer opscheppen hoe goed je bent ? maar goed 1337 kuddos voor jou vriend.

...

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19:32

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Probleem was eerder waarom ias zo makkelijk te stacken was zodat inferno heel makkkelijk te clearen werd.

Repairkosten zijn inderdaad nu te hoog om progress te maken, maar hoeven niet eens zo heel erg ver naar beneden om suicide progress te voorkomen zonder dat je compleet broke gaat bij normale softcore progress.

i7 4790K, 16GB, ASUS Z97-K, R9 Fury

Ophidian schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 13:50:
* Ophidian kreeg net deze combinatie:
[afbeelding]

Erop klikken voor groot. Arcane enchanted, invulnerable, fast, plagued minions. :/ Kreeg hem nog redelijk makkelijk dood, maar die invulnerable minions moeten ze afschaffen. Grrrr.. :(
Vind je het gek met 0 defensive skills 8)7 Ele, Cluster, Rapid én Multishot? Whut?

Dit soort mobs zijn juist prima te doen. Caltrops neergooien en met ele arrow (Lightning/Nether) de boss killen. Die heeft sinds de 1.0.3 patch ook nog eens minder HP gekregen.

• mauro101
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11-04 15:10
Het progressen in ACT 3 gister heeft me gewoon geld gekost:P
De ene champ pack die onmogenlijk was na de andere, een hele enkele die konden we wel aan. Maar we hebben toch zeker 4-5 moeten skippen.
Ben nu net voor de boss van ACT 3. Bijna ACT 4 dus.

Heb redelijk wat drops gehad. Ongeveer 80k opgeleverd, en ik denk 150k aan repairs.

Ik denk dat ze wat moeten doen aan de randomness van de camp packs.

Knockback / jailer / extra health / waller
deze doen je echt helemaal niks.

Desegrator / arcane / frozen en dan dat ze in 4e splitsen.
die krijg je gewoon echt amper neer, zonder zelf 3-4 keer dood te gaan :/

Battle.net tag

• Xufuja
Stats:

Het is redelijk moeilijk om gear te upgraden aangezien ik DPS hoog wil houden maar zonder dexterity in te leveren lukt het echt niet om resists te verhogen.

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

AwesomE schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 13:54:
[...]

held, ik zeg toch specifiek 10% of moet je weer opscheppen hoe goed je bent ? maar goed 1337 kuddos voor jou vriend.
Ik dacht dat dat juist jouw straatje was jij kwam over in je post als kijk eens 10% terwijl het nu 25% is, wat zelf al de arrogantie en relevantie van jouw post volledig teniet doet, ik heb je enkel laten zien hoe het over komt op de rest ( of in ieder geval op mij ).

En zoals verwacht reageer je geïrriteerd en uit de hoogte op iets wat je zelf enkele minuten daarvoor deed.

[Voor 4% gewijzigd door ShadowBumble op 27-06-2012 14:00]

• AwesomE
ShadowBumble schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 14:00:
[...]

Ik dacht dat dat juist jouw straatje was jij kwam over in je post als kijk eens 10% terwijl het nu 25% is, wat zelf al de arrogantie en relevantie van jouw post volledig teniet doet, ik heb je enkel laten zien hoe het over komt op de rest ( of in ieder geval op mij ).

En zoals verwacht reageer je geïrriteerd en uit de hoogte op iets wat je zelf enkele minuten daarvoor deed.
"ïk dacht" en "zoals verwacht" tja wat kan ik meer hierover zeggen ? jij hebt speciale gaven ;)

de 10% en nu 25% geeft juist aan waarmee Blizzard bezig is en ik had het over de "doelgroep" in reactie op een post :) maar goed de arrogantie ligt in dit geval bij jou.

...

Quote van Officiele Blizzard post regarding upcoming patch 1.03 Design Preview:

"There are two different solutions we’re considering to reduce the effectiveness of Increased Attack Speed. The first is to simply reduce the value on all the items to their desired values. In general our desire is to never change items as that makes them feel less concrete, but the upside is you would still be able to look at an item and know exactly what you are getting. The other approach is to change the formula used for attack speed aggregation so that stacking attack speed from multiple slots suffers from diminishing returns. The downside of that approach is that it introduces yet another hidden modifier on an item property (and many people dislike hidden modifiers), and complicates the already difficult decision of item gearing. We’re currently leaning toward the first solution, to simply reduce the value on items, but we’d be interested to read people’s thoughts on the problem."

Echt heel jammer, hadden ze optie 2 maar doorgevoerd :(
Maar nee ze gingen weer voor de simple oplossing om zo een hele hoop spelers te duperen..

• Hajame
kunnen alle ego trippers in dit topic een stoppen met vervuilen ? ja jullie ego is groot en nee wij hebben geen behoefte aan dat jullie deze op GOT komen opkrikken.

vriend van mij speelt ook demon hunter, hij is echt helemaal razend over die AS nerf. aangezien hij dat heeft lopen stacken.. maarja. kleine moeite om je gear weer om te buigen toch.. zat er toch wel aan te komen.

[Voor 5% gewijzigd door Hajame op 27-06-2012 14:09]

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
GEwoon allemaal topic reports maken, het wordt vanzelf wel een keer op geschoond.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

fenylalaline schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 14:07:
vriend van mij speelt ook demon hunter, hij is echt helemaal razend over die AS nerf. aangezien hij dat heeft lopen stacken.. maarja. kleine moeite om je gear weer om te buigen toch..
Precies. :) Daarnaast was het al zo lang bekend dat ze IAS gingen nerfen dat je snel van die gear af kon zijn voor de patch. :P

Ik had zelf ook enorm veel IAS gestacked. Zat op 3.58 attacks per seconde (unbuffed door Totems/Shrines) op het hoogtepunt (114% ias excl. ias op bow). Ik heb nu gloves (9%), helm (6%), ringen (2*7%), amulet (7%) en quiver (15%) met IAS. Doe nu "maar" 2.1x APS, maar vind het nog prima gaan :) De IAS die ik van mijn boots/bracers erbij kreeg waren pre-patch heel nice, maar post-patch levert hogere dex gewoon veel meer op :)

Ik vind het goed dat ze IAS generfed hebben, het was gewoon beter om bracers met 12% ias en 25 dex te nemen dan bracers met 150+ dex.. Tsja, dan gaat het gewoon mis met het hele concept.

[Voor 28% gewijzigd door Angeloonie op 27-06-2012 14:15]

Bosmonster schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 14:09:
[...]

Huh? Beiden hebben onder de streep hetzelfde effect?
Nee want DR op zon stat als AS lijkt me beter, zo worden alleen de mensen gedupeerd die extreem veel AS hadden gestacked en door inferno walsten alsof het niets was.
Mensen die een beetje AS hebben om gewoon lekker wat vlotter aan te vallen zouden dan amper last hebben.
Ook zou het gereduceerde effect op de DPS van wapens dan minder zijn.

• Xylon
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 25-05 11:22
Bosmonster schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 14:09:
[...]

Huh? Beiden hebben onder de streep hetzelfde effect?
Net niet. Nu hebben ze de IAS op alle items verminderd, behalve quivers. Op ringen bijvoorbeeld 7 IAS in plaats van 14 IAS.

Stel je had diminishing returns gehad met als waarde 30 waar de DR echt begint. Dan had je dus om 30 IAS te halen al bijna genoeg aan twee ringen met 14 IAS.

Nu heb je twee ringen nodig, een glove en bracer bijvoorbeeld, voordat je pas aan die 30 IAS zit. Met DR had je bijvoorbeeld al aan twee items genoeg gehad om die 30 IAS te halen. Nu moet het weer per se op alle items zitten wil je veel hebben.

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

fenylalaline schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 14:07:
kunnen alle ego trippers in dit topic een stoppen met vervuilen ? ja jullie ego is groot en nee wij hebben geen behoefte aan dat jullie deze op GOT komen opkrikken.

vriend van mij speelt ook demon hunter, hij is echt helemaal razend over die AS nerf. aangezien hij dat heeft lopen stacken.. maarja. kleine moeite om je gear weer om te buigen toch.. zat er toch wel aan te komen.
Denk dat die moeite groter is dan je denkt. AS spul was duur, nu geen donder meer waard, wat je nu als DH wilt hebben is crit chance en crit dmg, die items zijn juist een stuk duurder geworden. Je zit dus even met een financieel gat waar John Williams je ook niet mee kan helpen ;)

D3 Profile D3 XP Ladder

• Hajame
Mad-Matt schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 14:15:
[...]

Denk dat die moeite groter is dan je denkt. AS spul was duur, nu geen donder meer waard, wat je nu als DH wilt hebben is crit chance en crit dmg, die items zijn juist een stuk duurder geworden. Je zit dus even met een financieel gat waar John Williams je ook niet mee kan helpen ;)
daar heb je wel gelijk in, had laatst redelijk leuke gloves gevonden, verkocht voor 5m. eerst aangeboden aan die vriend van mij zodat onze progress wat geboost werdt, maar meneer wist beter :P

hij heeft alsnog bijna 80k dps. dus ik weet ook niet wat hij loopt te zeuren. afgezien van het ragequitten als ie een keer geoneshot wordt door een teleport mob... maarja. hij heeft ook 0,0 resistance..

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

AwesomE schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 14:05:
[...]

"ïk dacht" en "zoals verwacht" tja wat kan ik meer hierover zeggen ? jij hebt speciale gaven ;)

de 10% en nu 25% geeft juist aan waarmee Blizzard bezig is en ik had het over de "doelgroep" in reactie op een post :) maar goed de arrogantie ligt in dit geval bij jou.
Prima dan ligt die bij mij lig er geen nacht wakker van knulletje.

Nu weer back on topic.
fenylalaline schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 14:17:
[...]

daar heb je wel gelijk in, had laatst redelijk leuke gloves gevonden, verkocht voor 5m. eerst aangeboden aan die vriend van mij zodat onze progress wat geboost werdt, maar meneer wist beter :P

hij heeft alsnog bijna 80k dps. dus ik weet ook niet wat hij loopt te zeuren. afgezien van het ragequitten als ie een keer geoneshot wordt door een teleport mob... maarja. hij heeft ook 0,0 resistance..
Volgens mij is dat ook al eens aangegeven toen er hier zo'n gezeur was van de DH's over de nerf dat ze zo gepikeerd waren, maar sommige dingen zijn toch redelijk te anticiperen. Wat volgens mij ook beter is dan een DR invoeren, een DR treed namelijk in werking na een bepaalde threshold ikzelf was een groot voorstander om IAS te cappen op dezelfde manier als dat ze movement speed gecapped hadden.

DR is namelijk vrij lastig om achteraf te implementeren als het niet gelijk tijdens de dev periode is meegenomen.

• OkkE

OkkE

AwesomE schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 13:45:
Wat is de doelgroep van Blizzard ? Mensen die gewend zijn aan het halen van makkelijke "achievements" ? ik heb Dragon Soul bijna op HC uitgeraid voor de 10% nerfs is inmiddels 25% ... Blizzard had juist LFR in het leven geroepen voor de "casual gamer"
Ja, die groep. Blizzard is een commercieel bedrijf, dat wil (moet) geld verdienen. Dus hun doelgroep is niet die 1% top spelers. Dat is de grootste groep: Casual Gamers.
Ja ik ben een hardcore gamer, niet zo een freak zoals Kripp, maar ik ga toch bij mijzelf denken wat heeft blizzard bezield om de attack speed te halveren en de repair costs zo hoog te maken. Dit doe je namelijk niet een paar weken NA een retail release ...
Van (bijna) alle wijzigingen heeft Blizzard ondertussen aangegeven waarom ze het gewijzigd hebben, wat hun bedoeling er mee is/was.

Er zijn ook een hoop dingen die hebben een grotere impact, of pakken anders uit, dan dat Blizzard dacht / heeft kunnen testen. Zeker een economie valt niet te voorspellen.

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 20:32
Ik juich het alleen maar toe dat er nog wijzingen (verbeteringen?) worden aangebracht aan het spel. Je kunt je ook inbeelden hoe onze perceptie zou zijn geweest als dit niet het geval had, dan had je duidelijk een paar classes die OP waren of gevoelig voor exploits terwijl andere chars (zoals WD) weinig te zoeken hebben op Inferno.

fenylalaline...bewust een spelfout gemaakt in je nickname??

The chances of being killed by a cow are low but never 0%

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

fenylalaline schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 14:17:
[...]

_O-

Ik wil ook een keer met hem spelen, ik ben namelijk ook zo. Schitterend als ik het iemand anders zie doen.

D3 Profile D3 XP Ladder

• Delph
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 25-04 22:51
Gisteravond Act 3 klaar, en begonnen aan act 4. Toen viel me op hoelang Cydaea me heeft tegengehouden want ik kom redelijk eenvoudig het begin door met mijn wizard. Maarja toen kwam mijn grote vriend Rakanoth op mijn pad met zijn instakills :(

Mijn stash begint aardig vol te raken met lvl 60 spul wat goed genoeg voor de AH is maar duurder spul gaat voor. Mochten er beginnende lvl 60ers zijn die wat kunnen gebruiken voeg me maar toe en we kunnen eens kijken of er wat voor je tussen zit: Delph#2293

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18:33
Zit plaatje onder... wat zou de beste build zijn voor Act 2? En... zou het goed genoeg zijn voor Act 2?
Geen miljoenen gear maar allemaal een paar ton max. per stuk. Zou 10k DPS genoeg zijn voor solo of is dit echt een groeps tanky-build zijn?

Verschil tussen de builds:

1: lagere block chance op 19% en block amount, resists die volgens mij wel in orde zijn, redelijk wat thorns (niet op gebouwd) redelijk HP en LoH. DPS is bij alle 3 de builds rond de 10k

2: Block chance 26% en block amount ook een stuk hoger. Resists nog steeds wel ok zo rond de 900+, Thorns nog wat hoger maar HP iets lager.

3: Block chance 34%, Thorns op 4k (toch gratis damage), Resists toch wel een stukje lager (maar nog wel genoeg voor act 2 ?!) en globes geven een stuk meer health.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 20:32
Doe je eigenlijk damage met Thorns als je een aanval dodged?
Of is dit onafhankelijk van de geplaatste aanval en is eigenlijk een soort gratis AoE tegenaanval per tijdseenheid?

The chances of being killed by a cow are low but never 0%

• ActualFantasy
Is er een site of iets dergelijks waar de volgende informatie te vinden is.

Max Stat op een wapen ?
Max Magic find op een item.
en zo verder voor alle eigenschappen.

Dat soort gegevens ?

iRacing Profiel

• Jerry
  • Laatst online: 09-04 15:20

Jerry

Who?

JohnnyV76 schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 14:41:
Zit plaatje onder... wat zou de beste build zijn voor Act 2? En... zou het goed genoeg zijn voor Act 2?
Geen miljoenen gear maar allemaal een paar ton max. per stuk. Zou 10k DPS genoeg zijn voor solo of is dit echt een groeps tanky-build zijn?

Verschil tussen de builds:

1: lagere block chance op 19% en block amount, resists die volgens mij wel in orde zijn, redelijk wat thorns (niet op gebouwd) redelijk HP en LoH. DPS is bij alle 3 de builds rond de 10k

2: Block chance 26% en block amount ook een stuk hoger. Resists nog steeds wel ok zo rond de 900+, Thorns nog wat hoger maar HP iets lager.

3: Block chance 34%, Thorns op 4k (toch gratis damage), Resists toch wel een stukje lager (maar nog wel genoeg voor act 2 ?!) en globes geven een stuk meer health.

[afbeelding]
Build 3 is zat resist voor Act II. Ik zit nog iets lager en dan loop ik er nog zo doorheen. Je Life is wel een beetje laag trouwens (ik zit op 45k, maar wil rond de 50k zitten voor Act 3).
Op het moment is het belangrijk om je dps omhoog te krijgen om te progressen ieder geval. Rond de 12-14k dps is genoeg voor Act II. Ik heb Belial gekilled met 11k dps wat heel erg krap was :X.

[Voor 7% gewijzigd door Jerry op 27-06-2012 14:46]

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

• AwesomE
JohnnyV76 schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 14:41:
moet te doen zijn tot aan Belial in ieder geval . Je hebt dan wel een DPS boost nodig nu met die enrage timer van 3 minuten.

...

• Xufuja
ActualFantasy schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 14:43:

Max Stat op een wapen ?

Dat soort gegevens ?
http://www.d3rmt.com/guid...item-stat-maximum-values/

• ActualFantasy
Thx.

Is mijn gedachte dan goed dat deze max wel geld voor ilevel 63 items ?

[Voor 16% gewijzigd door ActualFantasy op 27-06-2012 15:04]

iRacing Profiel

• mhindrik
  • Laatst online: 25-05 19:50
Wat vinden jullie van deze dodge build? http://us.battle.net/d3/en/calculator/monk#WiXgdh!XdW!acbaca

Met genoeg HP om klappen te kunnen vangen en voldoende DPS om het te kunnen geven.

Alle vragen hebben een antwoord

• PizZa_CalZone
  • Laatst online: 21-09-2021

PizZa_CalZone

WHAAAAA!!

Hmm die is best handig, kan je meteen leuke builds bedenken zoals max thorns. 21K thorns damage kan best wel een leuk effect opleveren.
mhindrik schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 15:06:
Wat vinden jullie van deze dodge build? http://us.battle.net/d3/en/calculator/monk#WiXgdh!XdW!acbaca

Met genoeg HP om klappen te kunnen vangen en voldoende DPS om het te kunnen geven.
Met dualwielding kan je volgens bovenstaande site 3158 dex halen en 39,5% crit. Is wel duidelijk dat hierin geen rekening wordt gehouden met legendaries.
edit: Je moet wel dualwielden voor die crit build zodat je het nut van de guardians path pakt. Sixt sense geeft met 40% crit totaal 12 % dodge.

Ik ken de formule niet om dex naar dodge uit te rekenen. Maar je zit ook nog eens met diminishing returns op dodge... dus vermoedelijk zul je niet ver boven de 50% dodge uitkomen. 50/50 kans dus dat je geraakt wordt, en als je dus sick dex hebt gestacked moet je bijna perfecte items hebben om ook nog survivability in stand te houden.

Ik zie een dodge build niet echt goed werken. ;)

[Voor 5% gewijzigd door PizZa_CalZone op 27-06-2012 15:21]

• Xufuja
YouTube: Diablo 3 Monk - The 500k challenge
Damnt, ik voel me zo'n slechte speler. Hij is nog beter geared dan ik ook >_>

• brama
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
AwesomE schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 14:48:
[...]

moet te doen zijn tot aan Belial in ieder geval . Je hebt dan wel een DPS boost nodig nu met die enrage timer van 3 minuten.
Speciaal voor Belial had ik daarvoor een hoog DPS wapen (975) zonder LoH bewaard. In plaats daarvan had ik een amulet met +575 LoH aan. Ook speciaal voor Belial de leap skill vervangen door battle rage met marauder rune, zodat je nog eens extra 30% damage doet. Daarmee lukte het net binnen de 3 minuten.

De groene poelen kun je zelfs met stilstaan als barb wel overleven tot die tijd door ignore pain aan te gooien zodra je je health omlaag ziet schieten, en dan nog een potion ertegenaan te gooien ietsje later. Dat gaat pas mis als je voorbij die 3 minuten bent. Betere spelers herkennen de patronen, maar volgens mij zijn die anders met de enrage timer aan.

HP is wel genoeg, ik heb het ook met 40K gedaan met een 28% block build.

[Voor 3% gewijzigd door brama op 27-06-2012 15:20]

I mentioned it once, but I think I got away with it.

• mhindrik
  • Laatst online: 25-05 19:50
PizZa_CalZone schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 15:16:
[...]

Met dualwielding kan je volgens bovenstaande site 3158 dex halen en 39,5% crit. Is wel duidelijk dat hierin geen rekening wordt gehouden met legendaries.
edit: Je moet wel dualwielden voor die crit build zodat je het nut van de guardians path pakt. Sixt sense geeft met 40% crit totaal 12 % dodge.

Ik ken de formule niet om dex naar dodge uit te rekenen. Maar je zit ook nog eens met diminishing returns op dodge... dus vermoedelijk zul je niet ver boven de 50% dodge uitkomen. 50/50 kans dus dat je geraakt wordt, en als je dus sick dex hebt gestacked moet je bijna perfecte items hebben om ook nog survivability in stand te houden.

Ik zie een dodge build niet echt goed werken. ;)
Met mijn huidige build zit ik al ruim boven de 50% dodge, omdat monks veel dodge krijgen uit dex.

Alle vragen hebben een antwoord

• Bubblewrap
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22-05-2021

Bubblewrap

Pretty in pink
ActualFantasy schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 14:43:

Max Stat op een wapen ?

Dat soort gegevens ?
Max Gold Find weet ik uit m'n hoofd:

Helmet +25% (+ socket voor Emerald rune die +X% GF geeft)
Shoulders +25%
Chest +25%
Bracers +25%
Gloves +25%
Boots +25%
Amulet +40%
Rings +20%
Shield +25%
Class specific off-hand +20%

Dacht dat dit het was :) Correct me if I'm wrong!

• chr0me1
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22-05 16:43
Ik heb als Monk 48% Dodge en 45% Block waarom staat er nog bij meer dan 30% van de hits geen Block of Dodge? :/

• Rikkiz0r
  • Niet online
Bubblewrap schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 15:37:
[...]

Max Gold Find weet ik uit m'n hoofd:

Helmet +25% (+ socket voor Emerald rune die +X% GF geeft)
Shoulders +25%
Chest +25%
Bracers +25%
Gloves +25%
Boots +25%
Amulet +40%
Rings +20%
Shield +25%
Class specific off-hand +20%

Dacht dat dit het was :) Correct me if I'm wrong!
Dankje buttcracker voor de spreadsheet waar dat in staat (A)

• Bubblewrap

Bubblewrap

Pretty in pink
Rikkiz0r schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 15:40:
[...]

Dankje buttcracker voor de spreadsheet waar dat in staat (A)
Ik ben buttcrackr niet, ik ken de spreadsheet maar kan hem zo gauw even niet vinden :)

• Rikkiz0r
  • Niet online
Bubblewrap schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 15:41:
[...]

Ik ben buttcrackr niet, ik ken de spreadsheet maar kan hem zo gauw even niet vinden :)
Nee ik ben buttcracker flapdrol :G

Dit is de spreadsheet trouwens: https://docs.google.com/s...FZwZUE&toomany=true#gid=3

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:53

Rannasha

aka "Species5618"

chr0me1 schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 15:40:
Ik heb als Monk 48% Dodge en 45% Block waarom staat er nog bij meer dan 30% van de hits geen Block of Dodge? :/
48% dodge, dus 52% van de aanvallen dodge je niet. Daarvan block je er 45%. Dus 55% van de aanvallen die door je dodge heenkomen komen ook door je block heen en dat is 28.6% van het totale aantal aanvallen.

Ik weet niet zeker of D3 combat op deze manier werkt (zogenaamde "2-roll" systeem), maar het lijkt overeen te komen met jouw waarnemingen.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

• Bubblewrap

Bubblewrap

Pretty in pink
Rikkiz0r schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 15:42:
[...]

Nee ik ben buttcracker flapdrol :G

Dit is de spreadsheet trouwens: https://docs.google.com/s...FZwZUE&toomany=true#gid=3
Jij bent zeker een flapdrol! Mijn GPH is erg omlaag gegaan sinds de nieuwe patch :(
Pagina: 1 ... 25 26 27 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic
Alles over beveiliging van je Battlenet/Diablo 3 account kan in [PC] Diablo 3 - Battlenet Beveiliging

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone SE (2022) LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S22 Garmin fēnix 7 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee