Stack all resists en neem misschien een shield.
Je hebt veel meer defensieve stats nodig. Je hebt maar 10K HP en vrijwel geen resistances. Dat is iets voor een ranged class die als glass cannon speelt. Zoek Vit en Resistance to All Elements items.NegativeFreal schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 20:21:
Wie wil me wat tips geven? Zoals je ziet voornamelijk voor kracht gegaan maar daarmee redt ik het niet op Inferno. De normale poppetjes gaan prima maar elites etc... BAH BAH. Ben met hakken over de sloot in Weeping Hollow gekomen. Ik was al van plan om op mn helm 12% life te doen maar dat zal niet super veel helpen. Alle tips welkom.
[afbeelding]
Wat defensieve skill helpt ook. War Cry voor de +armor bijvoorbeeld. Of Ignore Pain als defensieve cooldown.
[ Voor 7% gewijzigd door Rannasha op 26-06-2012 20:28 ]
|| Vierkant voor Wiskunde ||
jazeker.. unieke drop per char..
Allereerst bedankt voor je reactie.Rannasha schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 20:27:
[...]
Je hebt veel meer defensieve stats nodig. Je hebt maar 10K HP en vrijwel geen resistances. Dat is iets voor een ranged class die als glass cannon speelt. Zoek Vit en Resistance to All Elements items.
Wat defensieve skill helpt ook. War Cry voor de +armor bijvoorbeeld. Of Ignore Pain als defensieve cooldown.
Ik probeer al wat res to all te vinden maar die zijn zo duur
Edit: Even bedanken natuurlijk
[ Voor 5% gewijzigd door NegativeFreak op 26-06-2012 20:31 ]
Je hebt 0% block chance (logisch want je off hand is geen shield).. Je resists zijn VEEL te laag, zelfs voor A1, te weinig life, etc...NegativeFreal schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 20:21:
Wie wil me wat tips geven? Zoals je ziet voornamelijk voor kracht gegaan maar daarmee redt ik het niet op Inferno. De normale poppetjes gaan prima maar elites etc... BAH BAH. Ben met hakken over de sloot in Weeping Hollow gekomen. Ik was al van plan om op mn helm 12% life te doen maar dat zal niet super veel helpen. Alle tips welkom.
[afbeelding]
Ik zou (net zoals ik nu doe met m'n WD) een goed gaan farmen in A3 hell ofzo. Als je goedkoop wat GF gear kunt scoren kun je vrij snel aardig wat gold bij elkaar slaan.
[ Voor 11% gewijzigd door Darth Malak op 26-06-2012 20:36 ]
Iemand zin om te starten in Act II Inferno? Ik speel het liefst met 4 man in een party en gebruik graag TS3
Thanks voor de tips. Is een shield aan te raden of moet het zo ook lukken?Darth Malak schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 20:34:
[...]
Je hebt 0% block chance (logisch want je off hand is geen shield).. Je resists zijn VEEL te laag, zelfs voor A1, te weinig life, etc...
Ik zou (net zoals ik nu doe met m'n WD) een goed gaan farmen in A3 hell ofzo. Als je goedkoop wat GF gear kunt scoren kun je vrij snel aardig wat gold bij elkaar slaan.
A3 Hell, helemaal van begin tot eind aflopen? Hoeveel levert je dat op?
* Xadeon is nog een beetje aan 't hopen op een guest pass van een vriendelijke tweaker.
Gigabyte Aorus X570 Master / AMD Ryzen 9 5900X / G.Skill Trident Z 4000@3800 32GB / PowerColor Red Devil Radeon RX 7900 XTX 24GB | Tesla M3 LR '21
De enGB versie van D3 installeren ipv de enUS versie.Verwijderd schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 20:46:
Is er al iets van een fix voor dat update probleem wat nu speelt?
|| Vierkant voor Wiskunde ||
Monk & Demon Hunter present in 15 minuten. DH met c.a. 45k dps en een monk die ook in act 3 prima functioneert.RedHat schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 20:39:
Iemand zin om te starten in Act II Inferno? Ik speel het liefst met 4 man in een party en gebruik graag TS3
Verwijderd
Valt die gewoon te downloaden via de installer online of krijg je dan weer een enUS versie? Heb de ISO ff niet liggen hier.Rannasha schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 20:47:
[...]
De enGB versie van D3 installeren ipv de enUS versie.
Battletags?ormagon schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 20:47:
[...]
Monk & Demon Hunter present in 15 minuten. DH met c.a. 45k dps en een monk die ook in act 3 prima functioneert.
Komen jullie op TS3?
Ik zit in Party#6
[ Voor 3% gewijzigd door RedHat op 26-06-2012 20:50 ]
Je moet op de battle.net site de EU versie expliciet selecteren (default is enUS op EU battle.net).Verwijderd schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 20:48:
[...]
Valt die gewoon te downloaden via de installer online of krijg je dan weer een enUS versie? Heb de ISO ff niet liggen hier.
De Life On Hit tip voor barbs in Inferno is een zeer goede! Ik heb een amulet + zwaardje met samen 1100+ LoH en ik beuk me nu overal doorheen in Act 2. Waar ik eerst 45k HP en 13K dps unbuffed had, heb ik nu 40k HP en 10K dps unbuffed. Verder geen wijzigingen doorgevoerd, en het is van 'elke pack ontwijken' naar 'ach, loop er maar gewoon in en beuken maar' gegaan.
Sommige combo's blijven wel lastig, voornl. wall/jail/frozen+arcane lasers. Zo werd ik zojuist nog door een pack van 3 champs de bron van een laser in geknockbackt en vervolgens gejailed. Ja, dan is het in 2 seconden over. Maar verder..wat een verschil!
Sommige combo's blijven wel lastig, voornl. wall/jail/frozen+arcane lasers. Zo werd ik zojuist nog door een pack van 3 champs de bron van een laser in geknockbackt en vervolgens gejailed. Ja, dan is het in 2 seconden over. Maar verder..wat een verschil!
I mentioned it once, but I think I got away with it.
Momemteel loop ik zo rond:

By skellie_king at 2012-06-26
Ga nu maar weer inferno act 1 doorlopen om all resists + vit op te bouwen

Ga nu maar weer inferno act 1 doorlopen om all resists + vit op te bouwen
D3 Monk Monkeyballs
Hmm...ik koop voor +/- 60K wat GF/Gpickup spul van de AH, ik doe 1 Arreat run tot Azmodan op NM in Lol'chon form en na +/- 20 minuten +/- 100K gold geloot.
En dan te bedenken dat mijn goldfind rond de 200% is..inc NV stacks though..
En dan te bedenken dat mijn goldfind rond de 200% is..inc NV stacks though..
Als iemand een tank nodig heeft in Inferno Act2 om te farmen Laat maar weten ingame. Battletag: Java. Indien party goed genoeg is ben ik ook bereid voor farm/progress act3:)
Toevallig iemand online die kan helpen met cydaea in inferno? Na die 1.03 patch is het erg erg erg lastig met een wizard.
Ja hoor, voeg me maar toe P8r#2659!Delph schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 21:51:
Toevallig iemand online die kan helpen met cydaea in inferno? Na die 1.03 patch is het erg erg erg lastig met een wizard.
Ik denk dat ik een keer hulp nodig ga hebben bij butcher, het lukt steeds tot 1/10e maar daarna ga ik kapot
ZO SE - 5,76kWp - Shade: Low - PVoutput | NOZW APS QS1 - 3,84kWp - Shade: High - PVoutput | Volvo XC40 Pure Electric Ultimate | Volvo EX30 Plus SMSR
zegt dat die battle tag niet bestaatOphidian schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 21:55:
[...]
Ja hoor, voeg me maar toe P8r#2659!
Ik denk dat ik een keer hulp nodig ga hebben bij butcher, het lukt steeds tot 1/10e maar daarna ga ik kapot
Huh, je kan wel een act 3 boss maar niet de butcher aan?Ophidian schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 21:55:
[...]
Ja hoor, voeg me maar toe P8r#2659!
Als je wat items nodig hebt met Res To All, PM me dan even of voeg me toe ingame Icepegel#1125NegativeFreal schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 20:31:
[...]
Allereerst bedankt voor je reactie.
Ik probeer al wat res to all te vinden maar die zijn zo duurAls ik wat gems van strenght voor vit vervang? Zoveel DPS is toch niet perse nodig? Als ik zak tot 15K moet ik toch ook wel verder komen?
Edit: Even bedanken natuurlijk
Het zijn geen superitems, maar toch leuk om mee te beginnen.
Haha scherp, ik dacht dat het ACT 1 spider boss was, nee dan gaat het niet lukkenCreqaw schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 21:59:
[...]
Huh, je kan wel een act 3 boss maar niet de butcher aan?

ZO SE - 5,76kWp - Shade: Low - PVoutput | NOZW APS QS1 - 3,84kWp - Shade: High - PVoutput | Volvo XC40 Pure Electric Ultimate | Volvo EX30 Plus SMSR
Heb je trouwens nog butcher hulp nodig? Ik heb hem zelf net (ok paar uur geleden) ook verslagen zonder al te veel moeite.
Butcher is toch 2x schieten?
Thanks! Doe ik, ben nu ingame. Wie weet kunnen we altijd wat ruilenIcepegel schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 21:59:
[...]
Als je wat items nodig hebt met Res To All, PM me dan even of voeg me toe ingame Icepegel#1125
Het zijn geen superitems, maar toch leuk om mee te beginnen.
Wtf...hebben jullie dat ook? in act 1 inferno Alleen Maar rare vendor/salvage bagger. Normaal Altijd wel level 61, 62 en enkele 63. Krijg er Wat van..
Verstuurd met iPad...
Verstuurd met iPad...
D3 Monk Monkeyballs
Nou, die is dood.Ophidian schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 22:07:
Als het kan heel graag, krijg hem de hele tijd net niet kapotP8r#2659 is mijn battletag.
Heb de laatste dagen telkens dat de treasure goblin gewoon lekker door zn portal gaat terwijl ik er op sta te rammen. Eerst loopt ie een beetje rond en ik hobbel achter hem aan en dan na even rond rennen staat ie stil en opent ie zijn portal en ik kan er niks tegen doen want stuns werken niet. Iemand anders hier ook tegenaan gelopen en tips? In een hoekje drijven en los gaan?
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
Sneller dood krijgen. Na een bepaalde tijd ben je altijd te laat. Als barb helpt het wel om 'm in een hoekje te drijven omdat je dan tenminste kan rammen ipv telkens achter z'n kont aan te lopen.JohnnyV76 schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 22:48:
Heb de laatste dagen telkens dat de treasure goblin gewoon lekker door zn portal gaat terwijl ik er op sta te rammen. Eerst loopt ie een beetje rond en ik hobbel achter hem aan en dan na even rond rennen staat ie stil en opent ie zijn portal en ik kan er niks tegen doen want stuns werken niet. Iemand anders hier ook tegenaan gelopen en tips? In een hoekje drijven en los gaan?
[ Voor 10% gewijzigd door brama op 26-06-2012 22:52 ]
Met een barb kan je hem ook met ancient spear naar een hoek trekken waar je hem vervolgens sloopt... handige trick! Vervolgens abandont hij vaak zijn portal weer als je echt harde damage doet (earthquake oid). Ik weet niet precies wat dat triggert...JohnnyV76 schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 22:48:
Zoooooooooooooooooooooo... Eindelijk level 60... Wilt iemand me ff door Diablo Hell boosten?
PSN: Redrafted
- Bosmonster
- Registratie: Juni 2001
- Laatst online: 23-08 07:48
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Qck Diablo 3 Logo Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Demon Hunter Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Monk Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Witch Doctor Edition
- Steelseries QcK Mini Diablo 3 Logo Edition
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Diablo III (Collectors Edition)
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
:strip_exif()/u/27216/bosmonster_dropdown.gif?f=community)
Bij inactiviteit maakt ie een portal, maar ook na een tijdsperiode. Die laatste is niks aan te doen, dan doe je gewoon te weinig DPS.M_V schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 23:01:
[...]
Met een barb kan je hem ook met ancient spear naar een hoek trekken waar je hem vervolgens sloopt... handige trick! Vervolgens abandont hij vaak zijn portal weer als je echt harde damage doet (earthquake oid). Ik weet niet precies wat dat triggert...
Okay 1,5 uur act 1..Kijken of er wat tussen zit
. + 84% magic find (5 NV)

D3 Monk Monkeyballs
- Bosmonster
- Registratie: Juni 2001
- Laatst online: 23-08 07:48
*zucht*
- Muismatten
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
:strip_exif()/u/27216/bosmonster_dropdown.gif?f=community)
Ben blij dat je tegenwoordig item level al ziet voor het identifyen. Scheelt hoop illusies 
Kun je alles < 62 al vast trashen
Kun je alles < 62 al vast trashen
Wrom heb je die kleine potions nog bij je?
Jammer dat je de blauwe items niet oppakt, zeker gezien het feit dat sommige vr milioenen verkocht worden
Nou...het valt me nog mee. Een level 57 ring gaf me 4000 dps erbij..Maar ook 4000 life minder..nu nog Maar 22k hmm. Verder een lv63 shoulder, Maar stats erg slecht dus salvage. Voor de rest kan ik 1 a 2 dingen verkopen de rest salvage ik.. Morgen weer een nieuwe dag
D3 Monk Monkeyballs
Die blauwe pak ik wel op...Maar die heb ik meteen verkochtDarth Malak schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 23:19:
Jammer dat je de blauwe items niet oppakt, zeker gezien het feit dat sommige vr milioenen verkocht worden
Kleine potions zijn al weg..
D3 Monk Monkeyballs
Alleen wapens met 900+ DPS misschien maar 99% is rotzooi. Gewoon ipv oppakken met CTRL kijken wat de stats zijn.Darth Malak schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 23:19:
Rotzooi die vr 200-400 ps gevendord kan worden. We hebben niet allemaal milioenen in kas of farmen A3 inferno alsof het A1 normal is......superbassie schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 23:23:
[...]
Alleen wapens met 900+ DPS misschien maar 99% is rotzooi. Gewoon ipv oppakken met CTRL kijken wat de stats zijn.

Woot, belial @ inferno is down (solo). Lukte niet echt met m'n lage-dps LoH wapen, dat duurde te lang en dan vliegen de groene poelen je om de oren en is het snel afgelopen. Maar met m'n oude wapen zonder LoH en skills aanpassen is 'ie toch mooi dood na een poging of 5.
Ik heb er zelf sinds 1.03 consequent last van dat het gemiddelde item level van gevonden items tijdens Butcher runs (vanaf Leoric's Mansion) lager zijn dan wat ik voor de patch gewend was. Ik vind nog steeds >= iLvl 60, maar minder. Ik heb hier geen last van wanneer ik de rest van Act 1 inferno farm.Skellie_King schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 22:25:
Wtf...hebben jullie dat ook? in act 1 inferno Alleen Maar rare vendor/salvage bagger. Normaal Altijd wel level 61, 62 en enkele 63. Krijg er Wat van..
Uiteraard kan dit ook gewoon toeval zijn als gevolg van de willekeur in drops.
Man wat heb ik toch een hekel aan public games waarin gasten om de haverklap zomaar afk gaan, of bij elke rare gelijk moeten checken. Laatst was het zelfs de tank die elke keer een halve level erachter aan liep, maar wel lekker looten
heavy is good, heavy is reliable - boris the blade
Zo, vandaag weer even in Act 3 rondgelopen, dat was werkelijk rampzalig. Verkeerde pack na verkeerde pack. Soul lasher met invulnerable, fast, freeze, desecrator. Daarna van die bulls met extra health, reflect damage, jailor en desecrator. Het bleef maar doorgaan zo, na een uurtje gestopt en maar weer even door act 1 gelopen, wat een bende!
En Diablo down op Inferno. Eindelijk kan ik de komende dagen weer een normaal nacht ritme gaan kweken 
Overigens kun je beter Act 3 farmen dan act 4 gaan spelen. Dezelfde loot table alleen kuttere mobs en minder champ packs lijkt het. Daarnaast leek het bij de items die Diablo dropte alsof god himself in mn handen had gescheten. De enige gele item was zelfs lvl54. Act 4 kom ik voorlopig niet meer, weegt veruit niet op tegen de repair costs.
Overigens kun je beter Act 3 farmen dan act 4 gaan spelen. Dezelfde loot table alleen kuttere mobs en minder champ packs lijkt het. Daarnaast leek het bij de items die Diablo dropte alsof god himself in mn handen had gescheten. De enige gele item was zelfs lvl54. Act 4 kom ik voorlopig niet meer, weegt veruit niet op tegen de repair costs.
[ Voor 62% gewijzigd door D3ft0n3 op 27-06-2012 02:31 ]
Ignorance Is Bliss
Dat gevoel ken ik ook, het is maar zelden dat je een goede groep krijgt als je een pub game joined.Terryb47 schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 00:16:
Man wat heb ik toch een hekel aan public games waarin gasten om de haverklap zomaar afk gaan, of bij elke rare gelijk moeten checken. Laatst was het zelfs de tank die elke keer een halve level erachter aan liep, maar wel lekker looten
Wat ik altijd doe als mensen langer AFK zijn is ze een bericht sturen, als ik dan niet binnen de 10 seconden een antwoord terug heb dan stel ik de rest voor deze persoon te kicken. Waarna hij ook altijd gekicked word
Intel i5 2500k @ 4,5 Ghz || Asus P8Z68-V Pro || Corsair Vengeance 8 GB DDR3 @ 1833MHz || Seasonic 1250W || Crossfire ATI Radeon HD7970 @ 1100/1500
Ik heb nog nooit een public game gespeeld. Aan te raden om te progressen in act 3 ?
Ik ben een barbarian tank, maar heb vooral moeite met de elite packs in act 3. Betere kans om die in groep te doen ?
Ik ben een barbarian tank, maar heb vooral moeite met de elite packs in act 3. Betere kans om die in groep te doen ?
Als er nog één of twee damage dealers bij zijn zeker wel, maar je moet wel tanky genoeg zijn natuurlijkMiddnight schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 08:14:
Ik heb nog nooit een public game gespeeld. Aan te raden om te progressen in act 3 ?
Intel i5 2500k @ 4,5 Ghz || Asus P8Z68-V Pro || Corsair Vengeance 8 GB DDR3 @ 1833MHz || Seasonic 1250W || Crossfire ATI Radeon HD7970 @ 1100/1500
Verwijderd
Mijn (nu 58) barb is volledig tank spec met stuns/taunts/pulls, DH's/Mage/WD love me. Solo heb ik nog een extra 1-hander (ipv shield) en pas ik mijn skills even aan. Gaat op zich best OK.Middnight schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 08:14:
Ik zit nog steeds in act 1 van inferno. Op zich kom ik er wel doorheen met me barb maar heb soms toch ERG moeite met de champion packs. Vaak dood en veel gold kwijt aan repairs. Een maat van me kwam met de geweldige opmerking dak op zoek moet gaan naar andere gear....ik ben vanaf lvl 1 gefocussed geweest op strenght en vitality. Tegen lvl 50 ook gezocht naar attack speed maar totaal nooit naar resistance to all.
Nu ben ik op AH dus op zoek naar nieuwe meuk en vooral n nieuw wapen. Heeft iemand toevallig nog meer tips behalve resistance to all? Wat zijn stats waar je als barb op moet letten en welke kun je achterwege laten? Daarnaast de gems, in me wapen of zo gems die absoluut nodig zijn? Ik ben nu alleen voor rode en een paar paarse gegaan voor wat meer vitality.
Nu ben ik op AH dus op zoek naar nieuwe meuk en vooral n nieuw wapen. Heeft iemand toevallig nog meer tips behalve resistance to all? Wat zijn stats waar je als barb op moet letten en welke kun je achterwege laten? Daarnaast de gems, in me wapen of zo gems die absoluut nodig zijn? Ik ben nu alleen voor rode en een paar paarse gegaan voor wat meer vitality.
https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983
De stats die ik voornamelijk voor kijk volgens prioriteit:
1. All resistance
2. Vitality
3. Strength
4. Specific resistance, liefst physical resistance
Goeie combinaties zijn niet eenvoudig te vinden en vaak héél duur, dus soms moet je wat voor een mindere combinatie zoeken. Zoals 1 item zonder strength en bijvoorbeeld 1 item zonder vitality dan om wat te compenseren.
Gems verkies ik voornamelijk vitality. Gem in weapon zou life on hit worden, maar ik heb jammer genoeg geen gem in mijn weapon ...
1. All resistance
2. Vitality
3. Strength
4. Specific resistance, liefst physical resistance
Goeie combinaties zijn niet eenvoudig te vinden en vaak héél duur, dus soms moet je wat voor een mindere combinatie zoeken. Zoals 1 item zonder strength en bijvoorbeeld 1 item zonder vitality dan om wat te compenseren.
Gems verkies ik voornamelijk vitality. Gem in weapon zou life on hit worden, maar ik heb jammer genoeg geen gem in mijn weapon ...
[ Voor 15% gewijzigd door Middnight op 27-06-2012 08:39 ]
Voor de DH'ers, gebruiken jullie nu nog steeds nether tentacles of zijn jullie overgestapt op Electric ball ??. Ik ben er nog niet helemaal over uit wat nou beter is ??
D3 Monk Monkeyballs
Ik gebruik nu deze meer goed effect (doe alleen nog te weinig dmg voor act 3, maar act 1 is een makkie, act 2 is ook goed te doen).
http://eu.battle.net/d3/e...-hunter#aRXVST!TeY!YbZccZ
(spike trap is m'n main hatred skill, devouring arrow voor de hatred generating en elemental arrow voor normale monsters en om ze weg te jagen) Traps werken vooral leuk in act 1 in de laatste quest, lekker in deur openingen plaatsen en dan kijken hoe je met SS een elite pack in 1x weg vaagt.
(spike trap is m'n main hatred skill, devouring arrow voor de hatred generating en elemental arrow voor normale monsters en om ze weg te jagen) Traps werken vooral leuk in act 1 in de laatste quest, lekker in deur openingen plaatsen en dan kijken hoe je met SS een elite pack in 1x weg vaagt.
Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
Mijn barbarian is intussen level 53 geworden en zit in Act 1 Hell (op weg naar Leoric;s Mansion, net voorbij de Moon Clan doorgang)
Hij heeft de volgende build
Gebruikt een 244 dps (1 handed) wapen met een beetje (106) life on hit en een shield met 27% chance to block.
Met hem gaat het toch net iets soepeler dan met mijn Wizard die ongeveer even ver is,
Sommige champions of elites zijn een pita, maar de meesten lopen vrij soepel). Had gister alleen steivge problemen op weg naar de skeleton king met een Elite met Moltern, Invulnerable Minions nog iets unburied in een smalle gang aan het begin van de dungeon.
De Elite zelf bleef achteraan staan en ik kon er amper bijkomen. Ik geloof dat ik een keer of 8 ben gewiped op ze. (Die gasten zijn zo breed dat ze de gang ongeveer blokkeerden)
Hij heeft de volgende build
Gebruikt een 244 dps (1 handed) wapen met een beetje (106) life on hit en een shield met 27% chance to block.
Met hem gaat het toch net iets soepeler dan met mijn Wizard die ongeveer even ver is,
Sommige champions of elites zijn een pita, maar de meesten lopen vrij soepel). Had gister alleen steivge problemen op weg naar de skeleton king met een Elite met Moltern, Invulnerable Minions nog iets unburied in een smalle gang aan het begin van de dungeon.
De Elite zelf bleef achteraan staan en ik kon er amper bijkomen. Ik geloof dat ik een keer of 8 ben gewiped op ze. (Die gasten zijn zo breed dat ze de gang ongeveer blokkeerden)
Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux
Thanks, we hebben bijna dezelfde skills. Zal vanavond is screaming skull gaan gebruikenMad-Matt schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 08:53:
Ik gebruik nu deze meer goed effect (doe alleen nog te weinig dmg voor act 3, maar act 1 is een makkie, act 2 is ook goed te doen).
momenteel loop ik zo rond: http://eu.battle.net/d3/en/calculator/demon-hunter#aRYXST!TeY!ccZZbZ
D3 Monk Monkeyballs
Ik loop momenteel zo rond: http://us.battle.net/d3/e...-hunter#aPXVgd!YTe!ccZbZb
ACT1 ez-mode farm status met 45k unbuffed (geen ss) en 85k buffed, 40k health samen met de scoundrel. Progress tot op Ghom zonder problemen, al zijn fast shielding/unvulnerable minions moeilijk zonder traps/cc. Shadow power voor de reflective damage types- je wilt niet voor +100k critten dan
Ik vind cluster arrow aangenaam aangezien de damage direct is en niet slow moving op 1 lijn zoals nether tentacles.
ACT1 ez-mode farm status met 45k unbuffed (geen ss) en 85k buffed, 40k health samen met de scoundrel. Progress tot op Ghom zonder problemen, al zijn fast shielding/unvulnerable minions moeilijk zonder traps/cc. Shadow power voor de reflective damage types- je wilt niet voor +100k critten dan
Ik vind cluster arrow aangenaam aangezien de damage direct is en niet slow moving op 1 lijn zoals nether tentacles.
Gister wat COOP gaan spelen omdat ik met m'n lvl 51 de skeleton king niet neer kreeg op Hell. Van een vriendelijke gast, redelijk fijne gear gekregen voor m'n wiz.
Scheelt niet veel idd, je moet ook eens Preperation proberen, erg fijn want dan kan je smoke screen nog vaker gebruiken, zeker met Backup plan, dan heb je kans dat je geen cooldown hebt.Skellie_King schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 09:00:
[...]
Thanks, we hebben bijna dezelfde skills. Zal vanavond is screaming skull gaan gebruiken
momenteel loop ik zo rond: http://eu.battle.net/d3/en/calculator/demon-hunter#aRYXST!TeY!ccZZbZ
Kan je ook eens je items posten?sander.devos schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 09:21:
Ik loop momenteel zo rond: http://us.battle.net/d3/e...-hunter#aPXVgd!YTe!ccZbZb
Build heb ik wel aardig door, wil alleen wel eens zien wat voor items de DH's hier gebruiken.
Verwijderd
Kan iemand mij uitleggen waarom je als DH baat zou hebben bij extra intellect? Ik snap dat het je resistances ten goede komt maar is dit verder nog om een specifieke reden? Ik zie het namelijk veel goed gegearde demonhunters doen.
Momenteel op werk, zal vanavond aan proberen denken. Out-of-mind kan ik zeggen dat ik volgende hanteer: Dexterity>CC/CD>Vit/Res>AS. Je wilt (vaak) critten en hard. Survivability op gebied van vit en all-res is niet erg hoog (glass cannon) maar je wilt mobs killen voor ze je raken/bij jou geraken. Smoke screen + preparation en vault met tumble zijn the way to go.Mad-Matt schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 09:30:
[...]
Kan je ook eens je items posten?
Build heb ik wel aardig door, wil alleen wel eens zien wat voor items de DH's hier gebruiken.
Kan aan niets anders denken dan all-res, wat je als je endgame niet oneshotted wilt worden wel nodig hebtVerwijderd schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 09:38:
Kan iemand mij uitleggen waarom je als DH baat zou hebben bij extra intellect? Ik snap dat het je resistances ten goede komt maar is dit verder nog om een specifieke reden? Ik zie het namelijk veel goed gegearde demonhunters doen.
[ Voor 26% gewijzigd door datajuggler op 27-06-2012 09:41 ]
Enige reden die ik kan bedenken is scaling. Na een bepaalde value wordt je main stat minder waard. Zo geeft 10 DEX als je base DEX 100 is meer DPS dan wanneer je base DEX 2000 is. Als je al genoeg DPS hebt en CRIT DMG/CRIT % dan kan je net zo goed INT stacken. Ook al zou ik eerder All res stacken?Verwijderd schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 09:38:
PSN: Melkazar | Steam: Melkaz
speel zelf iets anders met mijn dh en gaat goed op act 3 nu maar moet men dps verhogen.
28k dps 36k health 470 resist
http://eu.battle.net/d3/e...-hunter#aRYgSV!YXe!cZcYcc
28k dps 36k health 470 resist
http://eu.battle.net/d3/e...-hunter#aRYgSV!YXe!cZcYcc
Battletag Vakasha#2284
Volgens mij komt het met name omdat vrij weinig mensen alleen maar perfecte items hebben. En van alle stats die je niet direct zou kiezen als DH, is Int niet eens zo slecht.Verwijderd schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 09:38:
Frost rune. Crit er momenteel zo'n 200k mee, en met die lightning ball maar 85k en dan moet hij nog 2x critten ook om maar in de buurt van frost arrow te komen.Skellie_King schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 08:48:
Voor de DH'ers, gebruiken jullie nu nog steeds nether tentacles of zijn jullie overgestapt op Electric ball ??. Ik ben er nog niet helemaal over uit wat nou beter is ??
There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!
Ben je vanavond online? Dan kan je mijn outfit zien en mij adviseren wat ik moet vervangensander.devos schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 09:40:
[...]
Momenteel op werk, zal vanavond aan proberen denken. Out-of-mind kan ik zeggen dat ik volgende hanteer: Dexterity>CC/CD>Vit/Res>AS. Je wilt (vaak) critten en hard. Survivability op gebied van vit en all-res is niet erg hoog (glass cannon) maar je wilt mobs killen voor ze je raken/bij jou geraken. Smoke screen + preparation en vault met tumble zijn the way to go.
[...]
Kan aan niets anders denken dan all-res, wat je als je endgame niet oneshotted wilt worden wel nodig hebt
- porn*
- Registratie: Januari 2001
- Laatst online: 23-08 22:33
...take on the world!
- Apple Mac OS X
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muismatten
- Pc-game
- Steelseries
- Hack and slash
:strip_exif()/u/18823/tentacle.gif?f=community)
Ik zou zelf CC/CD hoger of gelijk aan dex stellen. Daarnaast 1h of 2h Xbows gebruiken voor de CC/CD. Heb sinds vorige week ofzo Vault geswitched voor Caltrops, toch te handig voor veel groepen champions.sander.devos schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 09:40:
[...]
Momenteel op werk, zal vanavond aan proberen denken. Out-of-mind kan ik zeggen dat ik volgende hanteer: Dexterity>CC/CD>Vit/Res>AS. Je wilt (vaak) critten en hard. Survivability op gebied van vit en all-res is niet erg hoog (glass cannon) maar je wilt mobs killen voor ze je raken/bij jou geraken. Smoke screen + preparation en vault met tumble zijn the way to go.
Bnet pindle#2913
Hmmm, ga ik vanavond is testen dan, thanksXenomorphh schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 09:48:
[...]
Frost rune. Crit er momenteel zo'n 200k mee, en met die lightning ball maar 85k en dan moet hij nog 2x critten ook om maar in de buurt van frost arrow te komen.
D3 Monk Monkeyballs
Ik zie zojuist het volgende bericht op facebook:
http://eu.battle.net/d3/e..._Now_Live-27_06_2012#blog
Waarom is het niet aangepast dat je geen reply kunt tikken met de enter toets? wanneer ik nu n whisper krijg van n maat en ik druk op enter chat ik in me party chat...ook als ik niet in n party zit. Voorheen was enter gewoon n reply tikken. Nu moet je op "r" tikken voor n reply. Eeuwig zonde! Waarom word daar niets aan gedaan?
http://eu.battle.net/d3/e..._Now_Live-27_06_2012#blog
Waarom is het niet aangepast dat je geen reply kunt tikken met de enter toets? wanneer ik nu n whisper krijg van n maat en ik druk op enter chat ik in me party chat...ook als ik niet in n party zit. Voorheen was enter gewoon n reply tikken. Nu moet je op "r" tikken voor n reply. Eeuwig zonde! Waarom word daar niets aan gedaan?
https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983
Ik vind dat juist enorm prettig, daardoor kan je gewoon in je party chatten en replien via R, erg prettig als je het door hebt.
Verwijderd
Lijkt mij dat je dan alsnog gewoon dex wilt blijven stacken. er bestaat niet zoiets als 'genoeg dps'Melkaz schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 09:40:
[...]
Enige reden die ik kan bedenken is scaling. Na een bepaalde value wordt je main stat minder waard. Zo geeft 10 DEX als je base DEX 100 is meer DPS dan wanneer je base DEX 2000 is. Als je al genoeg DPS hebt en CRIT DMG/CRIT % dan kan je net zo goed INT stacken. Ook al zou ik eerder All res stacken?
Zou kunnen. Zag het meerdere DH's doen vandaar dat ik het even wou checken. Maar als jullie ook niet weten waarom zou het wel geen specifieke reden hebben.Wravburn schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 09:45:
[...]
Volgens mij komt het met name omdat vrij weinig mensen alleen maar perfecte items hebben. En van alle stats die je niet direct zou kiezen als DH, is Int niet eens zo slecht.
Ik zit nu op 33k dmg zonder SS en krijg het niet voor elkaar om hoger te komen, ik moet iets verkeerd doen gok ik.
Jeej, mijn eerste 25 cent verdiend op RMAH 
Darn you Blizzard for taking 1€ !
The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.
- porn*
...take on the world!
- Apple Mac OS X
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muismatten
- Pc-game
- Steelseries
- Hack and slash
Het liefst hebben we allemaal 180dex/150vit/50allres en dan ipv int iets leuks als sockets etc. maja we hebben niet allemaal 15M+ te spenderenVerwijderd schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 10:07:
[...]
Lijkt mij dat je dan alsnog gewoon dex wilt blijven stacken. er bestaat niet zoiets als 'genoeg dps'![]()
[...]
Zou kunnen. Zag het meerdere DH's doen vandaar dat ik het even wou checken. Maar als jullie ook niet weten waarom zou het wel geen specifieke reden hebben.
Hoeveel crit heb je zonder SS? Proberen zo hoog mogelijk te krijgen, daarna crit dmg ook flink buffenMad-Matt schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 10:22:
Ik zit nu op 33k dmg zonder SS en krijg het niet voor elkaar om hoger te komen, ik moet iets verkeerd doen gok ik.
[ Voor 23% gewijzigd door porn* op 27-06-2012 10:32 ]
Bnet pindle#2913
Ik focusde me met mijn wizzard dus vooral op INT en VIT....Ik heb een resistance rond de 400 voor act 1....mijn hp ligt dacht ik rond de 17k en mn dmg output is 21 buffed met magic weapon....lj_tree schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 08:28:
Ik zit nog steeds in act 1 van inferno. Op zich kom ik er wel doorheen met me barb maar heb soms toch ERG moeite met de champion packs. Vaak dood en veel gold kwijt aan repairs. Een maat van me kwam met de geweldige opmerking dak op zoek moet gaan naar andere gear....ik ben vanaf lvl 1 gefocussed geweest op strenght en vitality. Tegen lvl 50 ook gezocht naar attack speed maar totaal nooit naar resistance to all.
Ik kom act 1 dus echt niet voorbij...laat staan de eerste elite pack
Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909
Zo veel mogelijk dmg, al ga je 10k life omhoog, je bent nog steeds in 1 klap dood.
Paar goeie tips tussen inderdaad, die losse dungeons die genoemd worden kan je snel doorheen bappen en zo heel veel rares vinden zonder teveel thrash mobjes te hoeven afhakken.SaphuA schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 11:17:
Kwam deze toevalilg tegen, best tip of the day (niet getest):
http://www.reddit.com/r/d...ering_what_you_just_sold/
Blub
- Angeloonie
- Registratie: Mei 2004
- Laatst online: 18-08 09:26
Cheeseburger Addict
- Apple Mac OS X
- Hack and slash
- Diablo III
- Rpg
- Diablo
- Muismatten
- Pc-game
:strip_exif()/u/114152/ava2.gif?f=community)
Onzin.Mad-Matt schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 10:43:
Zo veel mogelijk dmg, al ga je 10k life omhoog, je bent nog steeds in 1 klap dood.
Heeft totaal geen zin om alleen te focussen op damage, want een dode DPS-er doet 0 DPS.
Inferno act 1/2 kan je prima doorlopen als je rond de 40K HP zit. Je kunt beter 40K HP hebben en 15K DPS doen dan 20K HP met 25K DPS.
Zodra je boven de 50K HP komt wordt het nog easier om te overleven, en bereik je een punt dat nog meer HP niet enorm veel nut meer heeft. 2-3 klappen van een elite incasseren en 5-6 van een normale mob is voldoende om jezelf te kunnen redden.
[ Voor 22% gewijzigd door Angeloonie op 27-06-2012 10:47 ]
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
haha, jij hebt iig nog wat verdiend.Joarie schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 10:30:
Jeej, mijn eerste 25 cent verdiend op RMAH
Vaag dat ik op de RMAH items voor 5 euro zie weg gaan die gelijk/minder dan die van mij zijn, maar die van mij voor minder geld niet verkopen. Maar goed.
Denk dat ik eens uit normal zal moeten komen om wat beters te vangen. Voorlopig maar even in de gold AH.
Gisteren in gevecht met Azmodan. Maar moest op pauze zetten om mijn vrouw binnen te laten.
Bij mijn DH zorg ik gewoon dat alles dood is voor ze bij me komen en dat gaat prima.
Ik ben van 30k hp naar 18k hp gegaan en 10k meer dmg en het gaat enorm soepel nu. (Misschien is het voor een Wizard anders, heb nog geen wizard)
Ik ben van 30k hp naar 18k hp gegaan en 10k meer dmg en het gaat enorm soepel nu. (Misschien is het voor een Wizard anders, heb nog geen wizard)
- porn*
...take on the world!
- Apple Mac OS X
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muismatten
- Pc-game
- Steelseries
- Hack and slash
Mwah ook niet helemaal, heb t/m halverwege A3 met 23k hp gedaan. Zit nu op 27 en vind het eigenlijk prima.Angeloonie schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 10:46:
[...]
Onzin.
Heeft totaal geen zin om alleen te focussen op damage, want een dode DPS-er doet 0 DPS.
Inferno act 1/2 kan je prima doorlopen als je rond de 40K HP zit. Je kunt beter 40K HP hebben en 15K DPS doen dan 20K HP met 25K DPS.
Zodra je boven de 50K HP komt wordt het nog easier om te overleven, en bereik je een punt dat nog meer HP niet enorm veel nut meer heeft. 2-3 klappen van een elite incasseren en 5-6 van een normale mob is voldoende om jezelf te kunnen redden.
Bnet pindle#2913
- Angeloonie
Cheeseburger Addict
- Apple Mac OS X
- Hack and slash
- Diablo III
- Rpg
- Diablo
- Muismatten
- Pc-game
Inferno act 1 zeker jaMad-Matt schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 10:48:
Bij mijn DH zorg ik gewoon dat alles dood is voor ze bij me komen en dat gaat prima.
Ter vergelijking, mijn DH (screenshot zonder SS, nog met oude boog, nu 100K+ dps met SS):

Hiermee kan ik prima hits incasseren, glass canon is leuk, maar het is een stuk fijner als je niet door elk lightningkje van een Electrified champion ge-oneshot wordt
[ Voor 24% gewijzigd door Angeloonie op 27-06-2012 10:51 ]
gewoon niet gehit worden:pAngeloonie schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 10:49:
[...]
Inferno act 1 zeker jaAls je act 2 wilt gaan doen ga je het echt niet redden met 18K HP, vliegjes, vuurbommetjes etc. gaan je dan allemaal one-shotten.
There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!
Verwijderd
Muggenziften, zeker over zulke dingen, zitten wel heel dicht tegen het trollen/flamen aan. Houdt het lekker ontopic en als je iets ziet wat je niet bevalt maak een TR in plaats van er een zooitje van maken.
[ Voor 77% gewijzigd door psychoclown op 27-06-2012 19:19 ]
Act 2 gaat prima eigenlijk, vliegjes zijn 1.5 shot en dan doodAngeloonie schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 10:49:
[...]
Inferno act 1 zeker jaAls je act 2 wilt gaan doen ga je het echt niet redden met 18K HP, vliegjes, vuurbommetjes etc. gaan je dan allemaal one-shotten.
Maar kiten en smoke screen gaat meer dan prima.
- porn*
...take on the world!
- Apple Mac OS X
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muismatten
- Pc-game
- Steelseries
- Hack and slash
Psies. Ze oneshotten je toch wel tot je misschien 5/600 res all hebt, EN 30k life. Mja nu met de nerfs is het misschien wat minder, kan tegenwoordig gewoon ineens tikken vangen van de meeste mobs uit A2 terwijl ik maar 280 allres heb ofzo en 27k hp. Ga proberen op 30/35 voor A4 te komen en nog ietwat meer res te krijgen maar dan vind ik het wel mooi
Bnet pindle#2913
Wait wut? (denk dat ik je kwijt bent met je opmerking)
Speel normal alleen, dus voor anderen niet zo'n drama lijkt me.
[ Voor 17% gewijzigd door psychoclown op 27-06-2012 19:21 ]
Dit klopt niet voor mijn Wizard, ik kan act 2 nog makkelijk 2 à 3 klappen incasseren vooraleer ik het loodje leg. Ik heb resistances tussen de 270 en 300, 5000 armor, 31k dps en 30k HP. Act 1 is echt piss-easy voor mij nu, act 2 is haalbaar maar toch wel tricky. Het belangrijkste wat je als wizard moet doen om niet ge-oneshot te worden is Energy Armor icm. Force armor runeporn* schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 10:54:
[...]
Psies. Ze oneshotten je toch wel tot je misschien 5/600 res all hebt, EN 30k life. Mja nu met de nerfs is het misschien wat minder, kan tegenwoordig gewoon ineens tikken vangen van de meeste mobs uit A2 terwijl ik maar 280 allres heb ofzo en 27k hp. Ga proberen op 30/35 voor A4 te komen en nog ietwat meer res te krijgen maar dan vind ik het wel mooi
Gister avond de Enchantress van mijn Barbarian wat nieuwe gear & andere skills gegeven, vanavond kijken hoe het nu gaat in Act 1 Inferno. Waarschijnlijk zijn mijn stats nog te laag (40k HP, 7k DPS, 150 ResAll, 5.5k Armor, 19% Block van 2–2.8k), maar heb even genoeg van de Act 4 Hell runs.
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
- porn*
...take on the world!
- Apple Mac OS X
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muismatten
- Pc-game
- Steelseries
- Hack and slash
Wizard kan ook meer klappen vangen dan een DH 
Basics vanaf A3 is eigenlijk: if it looks like a missile, it's probably gonna oneshot you.
Basics vanaf A3 is eigenlijk: if it looks like a missile, it's probably gonna oneshot you.
Bnet pindle#2913
Ik heb niet eens 16k hp atm, act 2 gaat redelijk soepeltjes, al is act1 beter voor grinds. Maakt voor range geen klap uit of je 10k of 30k HP hebt: resistances / dodge, dat maakt uit.Angeloonie schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 10:49:
[...]
Blub
HP mag wel iets omhoog naar 20-23k. Misschien ook je dmg iets hoger naar 25-30k dmg buffed.Donnas-A schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 10:37:
[...]
Ik focusde me met mijn wizzard dus vooral op INT en VIT....Ik heb een resistance rond de 400 voor act 1....mijn hp ligt dacht ik rond de 17k en mn dmg output is 21 buffed met magic weapon....
Ik kom act 1 dus echt niet voorbij...laat staan de eerste elite packOk hp mag iets omhoog misschien maar om mn dmg output drastisch te verhogen moet ik INT gaan boosten als een malle? En wat voor stats zijn nog meer super belangrijk voor een wizzard op Inferno?
Res is prima voor act 1.
Dmg kun je ook verhogen door CHC/CHD te verhogen. Of IAS maar dan moet je hier je skills wel op inrichten.
Verder natuurlijk INT.
Ik zit nu op 23K HP, 31k dmg (buffed), 450res en loop fluitend zonder dood te gaan door act 1.
Lol, een beetje verbitterd misschien?Verwijderd schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 10:59:
[...]
Beetje onnodig om dit in je profielplaatje en in het bijhoorende tekstje te vermelden en nu ook nog eens in je bericht terwijl het 0 waarde toevoegd aan je bericht.
Begint een beetje op pronken te lijken zo
Hij vermelde het gewoon, hij had ook kunnen zeggen dat hij de deur voor de postbode moest open doen. :l
Edit voor porn*: Ah sorry ik dacht dat de oorspronkelijke persoon die info vroeg ook een wizard was
[ Voor 10% gewijzigd door CobyBE op 27-06-2012 11:04 ]
- Angeloonie
Cheeseburger Addict
- Apple Mac OS X
- Hack and slash
- Diablo III
- Rpg
- Diablo
- Muismatten
- Pc-game
Waar de hell ben jij over aan het zeiken zeg? TipVerwijderd schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 10:59:
Begint een beetje op pronken te lijken zo
Maakt dus echt wel uit. Ik kan dikke hits incasseren die iemand met 10K HP oneshotten. Daarnaast heb ik natuurlijk óók hoge dodge chance, en best redelijke resists en armor. De combinatie van alles werkt, maar alles hoog en HP laag heeft gewoon geen zin.bstard schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 11:00:
[...]
Ik heb niet eens 16k hp atm, act 2 gaat redelijk soepeltjes, al is act1 beter voor grinds. Maakt voor range geen klap uit of je 10k of 30k HP hebt: resistances / dodge, dat maakt uit.
Leuk als je resistances de damage van een firebomb met 50% verlagen, maar als die 50% nog steeds meer van 10K damage is bij 10K HP is schiet je er dus nog niets mee op. Of een leuke Electrified/Molten/Plagued mob met 10K HP in de sewers. Veel succes daarmee.

[ Voor 11% gewijzigd door Angeloonie op 27-06-2012 11:06 ]
Samen met enkele vrienden Hardcore char begonnen, ik WD, zij barb en monk. Ik zal dus vooral een dps-rol opnemen zonder survivability uit het oog te verliezen. Nu heb ik al wat gelezen over skills, stats en strategieën voor WD's.
Mijn vraag is eerder: wat zijn de zwakheden van een WD? Voor welke situaties/combinaties/bosses dien ik extra voorzichtig te zijn? Dit is mijn eerste hardcore character en wil hem bijvoorbeeld niet verliezen door een overmoedige pull van ik-zeg-maar-iets waller poison mortar shielding packs
Mijn vraag is eerder: wat zijn de zwakheden van een WD? Voor welke situaties/combinaties/bosses dien ik extra voorzichtig te zijn? Dit is mijn eerste hardcore character en wil hem bijvoorbeeld niet verliezen door een overmoedige pull van ik-zeg-maar-iets waller poison mortar shielding packs
Dit topic is gesloten.
Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.
JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net
Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic
Alles over beveiliging van je Battlenet/Diablo 3 account kan in [PC] Diablo 3 - Battlenet Beveiliging
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.
JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net
Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic
Alles over beveiliging van je Battlenet/Diablo 3 account kan in [PC] Diablo 3 - Battlenet Beveiliging