Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nowa
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16-02-2021
mhindrik schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 15:06:
Wat vinden jullie van deze dodge build? http://us.battle.net/d3/en/calculator/monk#WiXgdh!XdW!acbaca

Met genoeg HP om klappen te kunnen vangen en voldoende DPS om het te kunnen geven.
Ziet er goed uit wanneer crit hoog genoeg is. ik mis alleen blinds en knockbacks met builds als deze. Voor de "oh shit" momenten. Kan ook aan mn speelstijl liggen natuurlijk..

43% of all statistics are worthless.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 23-05 23:37
Hoe zit het met MAgic find.

Ik speel altijd samen met mijn broertje, en ik begreep dat je magic find deelt of zo ?

Dus stel we hebben allebei 150 of zo in solo play, hebben we dan meer in coop 2 spelers ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
ActualFantasy schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 15:56:
Hoe zit het met MAgic find.

Ik speel altijd samen met mijn broertje, en ik begreep dat je magic find deelt of zo ?

Dus stel we hebben allebei 150 of zo in solo play, hebben we dan meer in coop 2 spelers ?
Het middelt uit. Dus als jij 150 hebt en je broertje heeft 0, dan hebben jullie in coop allebei 75%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xufuja
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 24-01 20:51
En dat werkt zeker op dezelfde manier met gold find.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PizZa_CalZone
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01-03 01:55

PizZa_CalZone

WHAAAAA!!

Nowa schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 15:48:
[...]

Ziet er goed uit wanneer crit hoog genoeg is. ik mis alleen blinds en knockbacks met builds als deze. Voor de "oh shit" momenten. Kan ook aan mn speelstijl liggen natuurlijk..
Voor de oh shit momenten heeft die build al dashing strike, serenety en breath of heaven. Volgens mij kom ik met mijn rekensommetje (niet rekening houdend met legendary's) op max. 12% dodge door crit uit.
mhindrik schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 15:33:
[...]

Met mijn huidige build zit ik al ruim boven de 50% dodge, omdat monks veel dodge krijgen uit dex.
Ben momenteel aan het werk, kan niet thuis kijken wat mijn dodge op mn monk is... zijn inschattingen geweest. Maar desalniettemin zit je nog steeds met diminishing returns op dodge. Stel dat je totaal op 75% dodge kan uitkomen. Voor het gemak zeggen we dan dat je 1 op de 4 keer geraakt wordt. Wil je zo hoog uitkomen dan zul je wel dex moeten stacken als een malloot. Wat uiteraard ten koste gaat van de andere survivability stats of je moet enkele briljoenen aan gold hebben liggen om perfecte items te kopen.
1 op de 4 keer geraakt worden zonder verdere survival stats is one shots op je monk elke zoveel hits.

Ik zie het nog steeds niet voor me dat dit gaat werken, maar misschien zie ik iets over het hoofd. Daarnaast doe ik aannames.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 23-05 23:37
Ik snap nog niet de items helemaal hoe ze nu samengesteld worden.

Laten we even iets makkelijks pakken zoals een Weapon.
Volgens die site kan er dan max 350 strengt op zitten.

Iemand enige idee of dit alleen geld voor ilvl 63 items ? Of hoe doen ze dit.
Of kan een ilvl 62 dit ook hebben ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nowa
PizZa_CalZone schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 16:03:
Voor de oh shit momenten heeft die build al dashing strike, serenety en breath of heaven. Volgens mij kom ik met mijn rekensommetje (niet rekening houdend met legendary's) op max. 12% dodge door crit uit.
Ja nu je het zegt, serenety had ik niet meegenomen. Met mijn hp momenteel kom ik niet weg met alleen boh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brothermaynard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 23-05 21:33
FreqAmsterdam schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 11:22:
[afbeelding]

Mijn demon hunter. DPS is zonder sharpshooter. :-)
Hoe verhoogt je smokescreen je dps eigenlijk? kan er in de tooltips niks van vinden en mijn DH is pas lvl 33... (dus niet alles unlocked)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arachnan
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 23-04 07:14
brothermaynard schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 16:12:
[...]

Hoe verhoogt je smokescreen je dps eigenlijk? kan er in de tooltips niks van vinden en mijn DH is pas lvl 33... (dus niet alles unlocked)
Je kan langer stilstaan zonder aanvallen te moeten dodgen? :P
Misschien dat er een rune is die ervoor zorgt dat je meer dps doet na het gebruiken van smokescreen, maar de skill op zichzelf doet dat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PizZa_CalZone

PizZa_CalZone

WHAAAAA!!

Nowa schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 16:10:
[...]

Ja nu je het zegt, serenety had ik niet meegenomen. Met mijn hp momenteel kom ik niet weg met alleen boh.
Ik heb hem ook voornamelijk voor de damagebuff. Daarnaast is het zo dat met genoeg life on hit, je hp niet meer onwijs fluctueert maar eerder langszaam naar beneden zakt wanneer je teveel dmg pakt ten opzichte van wat je life on hit kan opleveren. Als je dan op 50% hp zit gebruik ik BoH voornamelijk om mijn hp buffer weer aan te lengen en niet meer als "oh shit" heal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chr0me1
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09-01-2024
Rannasha schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 15:47:
[...]

48% dodge, dus 52% van de aanvallen dodge je niet. Daarvan block je er 45%. Dus 55% van de aanvallen die door je dodge heenkomen komen ook door je block heen en dat is 28.6% van het totale aantal aanvallen.

Ik weet niet zeker of D3 combat op deze manier werkt (zogenaamde "2-roll" systeem), maar het lijkt overeen te komen met jouw waarnemingen.
Ah oke Best wel logisch eigenlijk! naja ik ben nog niet ontevreden hoor speelt heerlijk weg zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chr0me1
  • Laatst online: 09-01-2024
Is er iets bekend over De boost van Legendary SET Items? Ik heb mijn blacksmith geleerd om een lvl60 Set te maken 'Demon's Carapace' opzich is het best wel een waardeloze set dus het zou wel nice zijn als deze straks wordt geboost!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bubblewrap
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-12-2022

Bubblewrap

Pretty in pink
chr0me1 schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 16:21:
Is er iets bekend over De boost van Legendary SET Items? Ik heb mijn blacksmith geleerd om een lvl60 Set te maken 'Demon's Carapace' opzich is het best wel een waardeloze set dus het zou wel nice zijn als deze straks wordt geboost!
Legendary items worden in 1.1 ronduit gebuffed, allemaal! Maar hoe is nog niet bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PizZa_CalZone

PizZa_CalZone

WHAAAAA!!

chr0me1 schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 16:21:
Goede vraag... bestaande legendary's worden niet gebuffed... Worden recipy's die je reeds geleerd hebt aan je blacksmith ook gebuffed? Of kan je met dat recipy alleen maar de unbuffed legendary's bakken?

Er is helaas nog weinig bekend hierover... blizzard laat ook weinig los over de legendary buffs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 230001

Set items zijn niet altijd geweldig. Er schijnt een set voor de WD te zijn die je bij 4 items "maar liefst" 10 mana per kill terug geeft. Ik zag dat op een website en ze vroegen zich daar het nut van af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xufuja
Hm, dat is apart. Een vriend vertelde me net hoe vervelend het was dat een DH geen shield kan equippen alleen ik zie regelmatig shields met DH only bonuses...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xylon
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 27-04 18:59
Creqaw schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 16:28:
Hm, dat is apart. Een vriend vertelde me net hoe vervelend het was dat een DH geen shield kan equippen alleen ik zie regelmatig shields met DH only bonuses...
Demon Hunters kunnen gewoon shields gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xufuja
Xylon schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 16:30:
[...]

Demon Hunters kunnen gewoon shields gebruiken.
Ah, dan is hij vast aan het hallucineren ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Creqaw schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 16:28:
YouTube: Belial inferno demon hunter tank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• novalite
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 09-08-2024
PizZa_CalZone schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 16:24:
[...]

Goede vraag... bestaande legendary's worden niet gebuffed... Worden recipy's die je reeds geleerd hebt aan je blacksmith ook gebuffed? Of kan je met dat recipy alleen maar de unbuffed legendary's bakken?
Heb begrepen dat stats worden toegewezen op het moment dat een item dropt.
Lijkt me dat als je een item craft dat dan in principe op het moment van craften hetzelfde gebeurd als wanneer het dropt.
Zou een beetje raar zijn wanneer dezelfde recipe gevonden voor de buff lagere stats geeft dan het zelfde recipe gevonden na de buff 8)7

Mijn speeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PizZa_CalZone

PizZa_CalZone

WHAAAAA!!

novalite schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 16:32:
[...]

Heb begrepen dat stats worden toegewezen op het moment dat een item dropt.
Lijkt me dat als je een item craft dat dan in principe op het moment van craften hetzelfde gebeurd als wanneer het dropt.
Zou een beetje raar zijn wanneer dezelfde recipe gevonden voor de buff lagere stats geeft dan het zelfde recipe gevonden na de buff 8)7
I stand corrected... stats worden idd toegewezen bij drop voor zover ik heb begrepen... Af en toe sijpelt het intellect uit het gat in mn hoofd volgens mij. 8)7 :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nowa
PizZa_CalZone schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 16:16:
[...]

Ik heb hem ook voornamelijk voor de damagebuff. Daarnaast is het zo dat met genoeg life on hit, je hp niet meer onwijs fluctueert maar eerder langszaam naar beneden zakt wanneer je teveel dmg pakt ten opzichte van wat je life on hit kan opleveren. Als je dan op 50% hp zit gebruik ik BoH voornamelijk om mijn hp buffer weer aan te lengen en niet meer als "oh shit" heal.
Zal ook eens meer naar LOH gaan kijken. Is op zich nog geen noodzaak toe maar ik heb dan wel meer keuze qua builds. Ben nog druk aan het levelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-02 08:32

OkkE

CSS influencer :+

Correct, stats worden bepaald op moment van droppen of craften. Ik denk dus dat Legendary Recipes die je nu leert wel een buff krijgen. In tegenstelling tot al gemaakte/gedropte items, die blijven 't zelfde.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoijar
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

Zoijar

Because he doesn't row...

Creqaw schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 16:30:
Ah, dan is hij vast aan het hallucineren ofzo.
DH kan geen shield met een 2h (x)bow uiteraard; dan moet je wel een 1h-er nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 332669

Iemand toevallig nog een guestpass over voor mij ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NACBreda
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10-07-2024
Ik kwam net een elite tegen met missile dampening, wat ervoor zorgde dat ik hem als ranged class niet kon raken. Ligt het aan mij, of is dat nieuw in het spel? Want ik was dat nog nooit eerder tegengekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• y0ukn0w
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09-01-2022

y0ukn0w

aka Jay

Anoniem: 230001 schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 16:24:
Set items zijn niet altijd geweldig. Er schijnt een set voor de WD te zijn die je bij 4 items "maar liefst" 10 mana per kill terug geeft. Ik zag dat op een website en ze vroegen zich daar het nut van af.
De meeste set items waar je 4 items voor nodig hebt, zijn zo opgebouwd dat de grootste bonus zit bij 2 en 3 items. Op die manier hoef je niet alle items te hebben. Is een bewuste keuze geweest van Blizzard.

MHW: Jay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xufuja
NACBreda schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 16:55:
Ik kwam net een elite tegen met missile dampening, wat ervoor zorgde dat ik hem als ranged class niet kon raken. Ligt het aan mij, of is dat nieuw in het spel? Want ik was dat nog nooit eerder tegengekomen.
Volgensmij is dat er al vanaf het begin af aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23-05 17:20

PromWarMachine

Forsaken Archer

Een kleine nuance, je kunt het wel raken, maar je spells gaan in die bal gewoon een stuk trager. Ze raken dus je target veel slomer, maar het raakt wel. Tenzij het een skillshot is en het target intussen verplaatst is uiteraard.

Het is niet nieuw, maar gelukkig rolled het bijna nooit.
Wizards hebben trouwens ook die spell, maar aangezien de overige Wizard spells veel sterker zijn en je er maar 6 mag selecteren, gebruiken Wizards ze ongeveer net zo vaak als je ze ziet op packs :)

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azaruc
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 29-07-2024
Het is dan mooi om gewoon je NT af te schieten als DH. Deze komen dan zeer dicht na elkaar na het binnendringen van het "aura". Als de mob dan besluit om in je NT wolk te lopen is het gewoon een instakill soms :)

D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 422260

Vind de DH nerf wel fijn eigenlijk.

NT vervangen voor Hungering Arrow / Spray of Teeth
Doet ook veel meer damage trouwens en is sneller en altijd raak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mingooski
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 22-05 17:41
Handig lijstje, alleen jammer dat ik niks zie over Damage vs Elites.
Heb nu een quiver met 4% damage vs elites en ben benieuwd welke andere items die bonus kunnen hebben (ik weet dat een weapon dat heeft)

Ik zit te denken om het te gaan stacken met een Xbow en misschien een andere item alleen weet ik niet hoe die bonus berekend word en of het de moeite is.
Iemand die toevallig weet hoe die bonus berekend word? is het bijv x% over je totale DPS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azaruc
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 29-07-2024
mingooski schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 17:17:
[...]

Handig lijstje, alleen jammer dat ik niks zie over Damage vs Elites.
Heb nu een quiver met 4% damage vs elites en ben benieuwd welke andere items die bonus kunnen hebben (ik weet dat een weapon dat heeft)

Ik zit te denken om het te gaan stacken met een Xbow en misschien een andere item alleen weet ik niet hoe die bonus berekend word en of het de moeite is.
Iemand die toevallig weet hoe die bonus berekend word? is het bijv x% over je totale DPS?
De naam doet vermoeden dat het per hit een vast percentage optelt.
Dus als jij een elite hit voor 10k wordt dat nu 10k + 4% = 10.4k

D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ldopa
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 26-08-2024
Eén leuke drop alsjeblieft meneer Blizzard, ik ben toch een brave jongen geweest dit jaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

Zouden ze vandaag DE skill die in feite de WD een broken class maakt, zombie bears, niet fixen? Heb nog niet ingelogd dus weet niet of dit zo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glrfndl
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Weet iemand waarom exquisite essence in de AH 9x duurder is dan iridescent tear? Je zou toch zeggen dat er veel meer blauwe items gesalvaged worden dan gele?

Prepare for unforeseen consequences

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aragnut
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 00:03
glrfndl schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 17:42:
Weet iemand waarom exquisite essence in de AH 9x duurder is dan iridescent tear? Je zou toch zeggen dat er veel meer blauwe items gesalvaged worden dan gele?
ik gok, maar weet niet zeker, dat dat komt omdat er veel meer exquisite essence nodig is dan iridescent tears om te smithen, maar je er van elk 1 krijgt bij het slopen van gele items (en verhouding geel/blauw wat ilvl 61 of hoger is, is niet gelijk met smithing verhouding). Ik heb zelf altijd een tekort van het paarse spul, maar best wel een grote voorraad traantjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mingooski
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 22-05 17:41
Azaruc schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 17:20:
[...]

De naam doet vermoeden dat het per hit een vast percentage optelt.
Dus als jij een elite hit voor 10k wordt dat nu 10k + 4% = 10.4k
hmm dus niet echt de moeite waard toch? tenzij ik niks inlever op Dex, CC en CD.
Ja ik denk dat ik me beter kan focussen op andere stats, Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20-05 13:38

djunicron

*click-swoosh-thud*

Aragnut schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 17:44:
[...]

ik gok, maar weet niet zeker, dat dat komt omdat er veel meer exquisite essence nodig is dan iridescent tears om te smithen, maar je er van elk 1 krijgt bij het slopen van gele items (en verhouding geel/blauw wat ilvl 61 of hoger is, is niet gelijk met smithing verhouding). Ik heb zelf altijd een tekort van het paarse spul, maar best wel een grote voorraad traantjes.
Mensen kopen daarnaast keihard alle Legendaries van hoge levels op, omdat de prijs van brimstone zo ontzettend omhoog is gegaan. Daar krijg je ook nog eens 2x tears + 1x brimstone uit.

Daarnaast gaat er steeds tientallen Essence in de crafts en relatief weinig tears.

Blizzard wil dit weer bijstellen, er is een stealth nerf uitgevoerd op het percentage items dat tears oplevert.
Het was voorheen volgens mij 60% van magic, 80% van rares, nu is het iets van 5% magic en 30% rares, hoewel het daar level afhankelijk is.

Neemt niet weg dat mensen die honderden rommel legendaries kopen voor brimstone dus met 2x honderden tears zitten en deze dus maar dumpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 22-05 18:09
Net een item op de kop getikt voor mijn Barbarian
Afbeeldingslocatie: http://petkul.home.xs4all.nl/D3/d3-lance.jpg
Kostte 200k, maar daar kan ik wel even mee vooruit

Mijn stats (op level 53) zijn nu dan:
Afbeeldingslocatie: http://petkul.home.xs4all.nl/D3/barb-53-tb.jpg
(Zie net dat dit met Warcry actief is)

[ Voor 11% gewijzigd door _Peter2_ op 28-06-2012 08:07 ]

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Darth Malak schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 17:40:
Zouden ze vandaag DE skill die in feite de WD een broken class maakt, zombie bears, niet fixen? Heb nog niet ingelogd dus weet niet of dit zo is.
Ik denk niet dat de bug van de zombie bears de WD een broken class maakt. Het totale gebrek aan overlevingskansen van pets in Inferno lijkt me wat erger al speelt ook mee dat ik de zombie bears niet echt geweldig vind. Het vreet mana en je moet dichtbij staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-05 18:58

scorpie

Supra Addict

De enige pet die ik met m'n WD heb is die grote dude. Die overleeft het soort van nog een tijdje..

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Anoniem: 230001 schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 18:25:
[...]

Ik denk niet dat de bug van de zombie bears de WD een broken class maakt. Het totale gebrek aan overlevingskansen van pets in Inferno lijkt me wat erger al speelt ook mee dat ik de zombie bears niet echt geweldig vind. Het vreet mana en je moet dichtbij staan.
Nou ja, er zijn voor zover ik weet of heb gezien zo'n beetje 2 soorten builts.. Een beertje built en 1 die de poison dart (met spinnen ofzo) gebruikt. Ik kan me zo voorstellen dat de laatste optie ook goed kan werken als je erg hoge dps doet. Ik ben al sinds A1 hell afgestapt van die laatste built omdat het met de lagere dps totaal niet werkte.

Maar ik ken geen andere class waar feitelijk 1 van de main damage skills broken was, jij wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rikkiz0r
  • Niet online
Is er trouwens al bekend wanneer de commodities aangezet worden in de RMAH?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Yep, ze hebben de zombie bears prima gefixed!!! :) Kan eindelijk in een beetje redelijk tempo wat goud bij elkaar proberen te sprokkelen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanaroth
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 27-03 21:40
Nieuwe monk gestart, ondertussen actI van NM. Dacht te rushen, dus relatief laag level, grote focus on dps en heel hard doorrennen naar hell om daar tot 50 te grinden.
'Slechts' 22,1% dodge (veel dex, maar dat is ook het enige) en krijg spontaan de Like Water achievement (dodge 15 attacks in a row). Tientallen uren op HC gespeeld met 50+% dodge.. niks... paar uurtjes 22% dodge, bingo 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Act II Inferno met 200k aan gear als monk: http://www.youtube.com/watch?v=fEoUKqg6SdA&feature=g-u-u

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NACBreda
Ik heb nu bijna een hele tab van mijn stash vol met crafting items, aangezien ik tot nu toe al mijn gevonden items heb gesalvaged en niet verkocht aan een merchant. Denken jullie dat ik deze nu het beste allemaal kan verkopen of dat ze in de toekomst nog meer waard gaan worden? Ik zie dat de materials van inferno flink aan het stijgen zijn, wat me juist niet logisch leek, aangezien er steeds meer mensen in inferno komen. Heb je overigens uberhaubt nog iets aan de crafting materials van hell en lager? Of kun je daar alleen maar waardeloze items mee maken? En heeft Blizzard eigenlijk al iets gezegd over het verbeteren van de te maken items via crafting, aangezien het je nu vaak meer kost om te maken, dan waarneer je het gewoon in de AH zou kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deegeeooh
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19-05 20:44
:o eindelijk lvl60 @ einde hell act2 _/-\o_ na 85 uur met mn DH

geeft toch weer even een nieuwe impuls die NV stacks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23-05 17:53
Leuke filmpjes. d:)b

Zou zelf ook eigenlijk verder moeten in Act2 maar ik poep 'm toch een beetje voor de mobs daar. Maar ik ben nou al dagen Act1 aan het farmen en dat bevalt me nog steeds wel. Misschien dat ik vanavond na het voetbal eens een kijkje ga nemen in Act2. Enige nadeel is dat ik maar 23k HP en heb <100 res. Daar staat dan wel weer 90k DPS tegenover (met SS).

Zag net trouwens dat ik een blauwe ring verkocht heb voor bijna 900k! Jammer alleen dat ik niet meer weet wat de stats waren. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dhub85
  • Laatst online: 22-05 12:21
is er iemand die een arme 11k dps monk langs belial wil helpen? :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReQuiem83
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02-10-2023
Pff na de patch kan ik geen champ pack meer aan in act II :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julio-K
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 05-04 11:31
De reden waarom die inferno essences zou gewild zijn, omdat er o.a. een aantal mensen zijn die een stream op bv. www.twitch.tv hebben en de hele dag 6+bonus items craften voor hun zelf en voor kijkers. En dat doen ze in grote getale. Zijn kopen gewoon 1.000 essence in 1 keer en craften tot ze wat leuks hebben en verkopen dit weer.

Vooral deze gozer.. http://nl.twitch.tv/roggalol

Verdient hier ook miljoen mee! Heeft een balans van 450 miljoen! lucratieve bussiness

[ Voor 18% gewijzigd door Julio-K op 27-06-2012 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo, weer thuis dus even m'n DH gear in een overzichtje gezet:

(blijf kijken voor damage met/zonder SS)
Afbeeldingslocatie: http://i49.tinypic.com/1566dc5.gif

(klikbaar)
Afbeeldingslocatie: http://i46.tinypic.com/30vbvqo.jpg

[ Voor 19% gewijzigd door Angeloonie op 27-06-2012 20:29 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

ReQuiem83 schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 20:15:
Pff na de patch kan ik geen champ pack meer aan in act II :o
Ik heb hetzelfde gevoel. Het lijkt alsof ze dezelfde damage doen als voor de 1.03 patch :X.
Raar, want ik liep er behoorlijk makkelijk doorheen voor 1.03a.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanaroth
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 27-03 21:40
Julio-K schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 20:19:
De reden waarom die inferno essences zou gewild zijn, omdat er o.a. een aantal mensen zijn die een stream op bv. www.twitch.tv hebben en de hele dag 6+bonus items craften voor hun zelf en voor kijkers. En dat doen ze in grote getale. Zijn kopen gewoon 1.000 essence in 1 keer en craften tot ze wat leuks hebben en verkopen dit weer.

Vooral deze gozer.. http://nl.twitch.tv/roggalol

Verdient hier ook miljoen mee! Heeft een balans van 450 miljoen! lucratieve bussiness
En 1mil is iets van 4 Euro? Dus die heeft 1800 euro bij elkaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julio-K
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 05-04 11:31
Myrdreon schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 20:37:
[...]

En 1mil is iets van 4 Euro? Dus die heeft 1800 euro bij elkaar...
Hij verdient gemiddeld netto 50 mil per dag (koopt genoeg leuke gear als ie wat tegen komt, en geeft zelfs miljoenen weg aan viewers) , dus 200 euro. Daar kan ik wel van leven :)

[ Voor 15% gewijzigd door Julio-K op 27-06-2012 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xufuja
Ah, skip wasps, geniaal.
//edit Dual wielden... is proberen waard.

[ Voor 8% gewijzigd door Xufuja op 27-06-2012 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alaintje
  • Laatst online: 11:14
Nieuwe bussiness :D .
Flawless sqaure kopen 9 x 750= 6750
craften naar volgende = 6750 + 3 x 20.000= 66750
nog een keer craften voor 50k = 116750.
Verkopen voor dik 200k :D . Woop 75k winst.

Alleen ooit loop je out of tomes :> .

[ Voor 9% gewijzigd door alaintje op 27-06-2012 21:37 ]

Absoluut relatief, relatief absoluut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xufuja
alaintje schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 21:37:
Nieuwe bussiness :D .
Flawless sqaure kopen 9 x 750= 6750
craften naar volgende = 6750 + 3 x 20.000= 66750
nog een keer craften voor 50k = 116750.
Verkopen voor dik 200k :D . Woop 75k winst.

Alleen ooit loop je out of tomes :> .
Flawless Square naar Perfect Square is toch 30k?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChUcKiE
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 11:32

ChUcKiE

Dus........

De taktiek die ik nu volg, is zoeken op een bepaald item, zeg een Belt. Dan zoek je daar de rare items uit, die er staan voor de "in game" verkoop waarde als begin bedrag.
Dan bied je zo op een stuk of 10-15 belts van 1600-2000 gold en de dag erna heb je er gewoon eens stuk of 5 voor dergelijke bedragen gekocht! Daar zoek je eventueel een goede uit en de rest zet je te koop voor iets meer.
Is me nu al paar keer gelukt met diverse items.

Voordeel voo rmij zit er ook in, dat er zeker voor dergelijke items een verbetering in zit gezien mijn Gear. Alsik voor elk onderdeel bovengemiddeld zit, gaat deze vlieger wat minder op.

[ Voor 17% gewijzigd door ChUcKiE op 27-06-2012 21:48 ]

http://eu.battle.net/d3/en/profile/ChUcKiE-1330/hero/807720

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alaintje
Creqaw schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 21:44:
[...]

Flawless Square naar Perfect Square is toch 30k?
klopt. Best klote dat er 19% fee van af gaat. Hield ik van mijn 190duizend ongeveer 150 k over.
3x30=90+50=140=10k verschil.
Nou dan schiet het niet meer op 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xylon
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 27-04 18:59
M'n barbarian zit nu op lvl 58, maar wat gaat me dat toch niet lekker zeg. Op m'n monk en demon hunter totaal geen problemen gehad, maar dit wil gewoon niet opschieten, terwijl ik toch gewoon meerdere defensive skills gebruik... Blij als ik 60 ben en ik weer wat mooie gear kan regelen, want het blijft toch wel een enigszins interessante class.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NACBreda
alaintje schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 21:48:
[...]

klopt. Best klote dat er 19% fee van af gaat. Hield ik van mijn 190duizend ongeveer 150 k over.
3x30=90+50=140=10k verschil.
Nou dan schiet het niet meer op 8)7
Zoiets kan nooit veel winst opleveren, omdat iedereen het dan zou dan en de prijzen dus automatisch zouden dalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dasherman
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-09-2022

Dasherman

._.

Wanneer zal ik mijn wishful essence eindelijk kunnen verkopen op de RMAH?:( Ik krijg nu steeds een error.

Quis custodiet custodes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alaintje
gems enzo werkt nog niet op RMAH volgens mij.

Ik zit er zuur mee dat ik geen RMAH kan gebruiken ivm paypal/battle.net--> creditcard toevoegen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavix
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 10-03 18:12
alaintje schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 23:51:
gems enzo werkt nog niet op RMAH volgens mij.

Ik zit er zuur mee dat ik geen RMAH kan gebruiken ivm paypal/battle.net--> creditcard toevoegen probleem.
Die melding krijg je niet wanneer er een bankrekening is gekoppeld aan je paypal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Vraag me af wanneer er goud gekocht kan worden in RMAH! Laat ook lang op zich wachten...

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rikkiz0r
  • Niet online
Mavix schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 23:56:
[...]

Die melding krijg je niet wanneer er een bankrekening is gekoppeld aan je paypal.
Ik had aan mijn eigen paypal ook een bankrekening gekoppeld en kreeg het nog steeds. Maar met mijn moeders paypal deed die het wel, erg vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xufuja
Niet een heel groot sample maar 3 runs in act 1 waarmee ik elke keer eindigde met full inventory rares, ik had geen enkele ilevel 63, niet eens een slechte =/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Creqaw schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 01:02:
Niet een heel groot sample maar 3 runs in act 1 waarmee ik elke keer eindigde met full inventory rares, ik had geen enkele ilevel 63, niet eens een slechte =/
Klinkt bekend, ze zijn "few and far between". In 4 bags rares 1 lvl63 en die werd snel gevendord. Maar ik speel eigenlijk al niet meer voor de loot maar om iets te doen te hebben als ik met mensen aan t skypen ben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23-05 17:53
Creqaw schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 01:02:
Ik deed net een Butcher run en ik had uiteindelijk welgeteld 3 (!) rares. Kan nog erger dus. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xufuja
superbassie schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 01:36:
[...]

Ik deed net een Butcher run en ik had uiteindelijk welgeteld 3 (!) rares. Kan nog erger dus. :9
Hoe krijg je dat voor elkaar? Geen NV stacks? Ik krijg namenlijk van de meeste elites al 3 rares.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 303530

Ik heb het wel eens tot butcher geschopt met slechts 4 valor stacks uiteindelijk. Dat levert inderdaad niet veel loot op.

Jammer vind ik dat. In act 3 ben ik een uur bezig voordat ik 5 stacks heb, tot die tijd vind je simpelweg geen loot...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
Valt "physical resist" ook onder all reists?

Ik zie dat mijn lev 53 barbarian nog erg laag zit in resists (29 resist all). Kan ik beter op zoek gaan naar resist gear voor Hell (Zit nu vlak voor het eind van act 1 - Halls of Agony 1)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Laatst online: 23-05 18:58

scorpie

Supra Addict

Rikkiz0r schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 00:50:
[...]

Ik had aan mijn eigen paypal ook een bankrekening gekoppeld en kreeg het nog steeds. Maar met mijn moeders paypal deed die het wel, erg vreemd.
Ik had ook problemen hiermee, bij mij deed heel de RMAH het niet voordat ik beide authenticators gebruikte, dus SMS verificatie en hun authenticator app.

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 421817

_Peter2_ schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 07:49:
Valt "physical resist" ook onder all reists?

Ik zie dat mijn lev 53 barbarian nog erg laag zit in resists (29 resist all). Kan ik beter op zoek gaan naar resist gear voor Hell (Zit nu vlak voor het eind van act 1 - Halls of Agony 1)
Ja, dat valt ook onder all resists ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
Anoniem: 421817 schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 08:00:
[...]
Ja, dat valt ook onder all resists ;)
Dan is mijn all resists nog lager...24 :)
zie:
Afbeeldingslocatie: http://petkul.home.xs4all.nl/D3/barb-53-tb.jpg (klik voor groot)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ormagon
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 15-04 14:36

ormagon

Definitely Maybe

Creatieve Monk Build

De beste man gaat door inferno met 12k HP, 10K DPS. Geen Life on Hit maar meer dan 3000 Life Regen per seconde. Erg creatieve build, maar durf het nog niet aan :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

_Peter2_ schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 08:06:
[...]

Dan is mijn all resists nog lager...24 :)
zie:
[afbeelding] (klik voor groot)
Ik ben een lvl 53 barb (HC) en heb tot hiertoe ook nog maar 25 all res hoor.
Op zich valt het nog mee voor act I hell. Maar je moet je armor wel wat opkrikken, ik zit nl. aan een 6.5k-7k (weet het niet zeker)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Ik zit nu op 152 All Res voor mijn Barbarian, maar dat is (icm de rest van mijn stats) voor Champion packs Act 1 Inferno toch echt te weinig.

Nu alleen een beetje aan het twijfelen of ik Act 4 Hell blijf farmen voor items of toch maar gold ga farmen in Nightmare of zo.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HetBiggie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 24-01-2024
Anoniem: 421817 schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 08:11:
[...]

Ik ben een lvl 53 barb (HC) en heb tot hiertoe ook nog maar 25 all res hoor.
Op zich valt het nog mee voor act I hell. Maar je moet je armor wel wat opkrikken, ik zit nl. aan een 6.5k-7k (weet het niet zeker)
Ik heb met mijn barb op lvl54 ook maar een 4000 armor. Wel meer resists overigens.
Maar hoe komt hij aan 8000 DPS?! Ik heb er maar iets meer dan 6000!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

OkkE schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 08:17:
Ik zit nu op 152 All Res voor mijn Barbarian, maar dat is (icm de rest van mijn stats) voor Champion packs Act 1 Inferno toch echt te weinig.

Nu alleen een beetje aan het twijfelen of ik Act 4 Hell blijf farmen voor items of toch maar gold ga farmen in Nightmare of zo.
Items = luck based
Gold in NM = solid

:P

Ongemerkt heeft mijn wizard toch best wel goede stats inmiddels. Gisteren ook maar weer wat upgrades gekocht voor mijn DH en de GF set van min DH ook wat geupgrade. Alleen is de pickup range nu wat minder, maar gelukkig heb ik ferrets.

Ontdekte trouwens dat mijn oude GF boots van mijn DH best wel goede main boots zijn voor mijn wizard.
105 dex
139 int
56 vit
18%mf

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

HetBiggie schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 08:18:
[...]

Ik heb met mijn barb op lvl54 ook maar een 4000 armor. Wel meer resists overigens.
Ik heb zelf maar iets van een 4k DPS :P Maar dit is nog wel genoeg voor act I hell :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
HetBiggie schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 08:18:
[...]
Heb een wapen van AH gehaald voor 200k:
Afbeeldingslocatie: http://petkul.home.xs4all.nl/D3/d3-lance.jpg
Volgens mij geen miskoop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3xNix
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-04 20:23

3xNix

golfr in hart en nieren

_Peter2_ schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 08:25:
[...]

Heb een wapen van AH gehaald voor 200k:
[afbeelding]
Volgens mij geen miskoop
Valt wel op dat je barb niet de slimste is... of ik moet een bijzonder slimme barb hebben met 700+ Int :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Bokkie schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 08:20:
Items = luck based
Gold in NM = solid
Klopt helemaal. Waarom ik twijfel is, met items heb ik elke kill nog een beetje de spanning "zou dit het item zijn?", terwijl ik gold farmen echt heel saai vind... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
3xNix schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 08:33:
[...]

Valt wel op dat je barb niet de slimste is... of ik moet een bijzonder slimme barb hebben met 700+ Int :)
Van al die klappen op zijn hoofd wordt hij ook niet slimmer ;) (had hij maar een echt beroep moeten leren)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

3xNix schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 08:33:
[...]

Jij stackt dus Strength, Vit & Int? Helpt Int dan zoveel bij all res?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

OkkE schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 08:33:
[...]

Klopt helemaal. Waarom ik twijfel is, met items heb ik elke kill nog een beetje de spanning "zou dit het item zijn?", terwijl ik gold farmen echt heel saai vind... :)
Is het ook, daarom wissel ik het af, paar runs arreat, dan weer wat butcher runs en dan weer al het gold weggooien aan repairs omdat ik progress probeer te maken in act 2 met beide chars maar keihard doodga steeds :+

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniz0229
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 23-05 19:54
Anoniem: 303530 schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 01:50:
Ik heb het wel eens tot butcher geschopt met slechts 4 valor stacks uiteindelijk. Dat levert inderdaad niet veel loot op.

Jammer vind ik dat. In act 3 ben ik een uur bezig voordat ik 5 stacks heb, tot die tijd vind je simpelweg geen loot...
misschien een tip:
je kan ook even town portal en dan waypoint naar festering woods nemen.
hier zitten altijd 3 tot 4 elites/champs.
deze altijd meepakken als je butcher runs doet, ze zitten daar namelijk lekker op een gepakt en duurt hoogstens 10 minuten langer als je lastige combo's krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CobyBE
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 20-03 08:09
Denniz0229 schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 08:47:
[...]

misschien een tip:
je kan ook even town portal en dan waypoint naar festering woods nemen.
hier zitten altijd 3 tot 4 elites/champs.
deze altijd meepakken als je butcher runs doet, ze zitten daar namelijk lekker op een gepakt en duurt hoogstens 10 minuten langer als je lastige combo's krijgt.
Yep inderdaad, hier spawnt meestal ook nog een event waar je een elite pack van krijgt (dat event met die grafsteen op een berg).
Ik volg meestal een route die ik op youtube heb gezien
Town -> WP naar Festering woods
Festering Woods -> Warriors Rest, TP, WP festering woods
Festering Woodws -> Andere cave (rechts van de WP) en soms nog een random elite pack dat daar rond loopt
Ik TP uit de caves om het terug wandelen te besparen, TP en dan WP is namelijk sneller

Daarna ga ik naar Leoric's manor en de courtyard, hier vind ik meestal ook nog 1 à 2 packs.
Dan voor dat ik naar de halls of agony ga doe ik eerst nog de cemetery of the forsaken, in elke crypt vind je één elite en die zijn meestal ook nog dicht bij de ingang. Ik wacht trouwens totdat ik 5 stacks heb om dit te doen aangezien er soms een event is (versla niet rustende familie, bezorg gestolen beenderen terug) en deze kan ook goeie loot droppen :D

Daarna doe ik gewoon nog snel warden en butcher. Als ik hiermee klaar ben ben ik 30 minuten en twee volle inventories verder :)

Intel i5 2500k @ 4,5 Ghz || Asus P8Z68-V Pro || Corsair Vengeance 8 GB DDR3 @ 1833MHz || Seasonic 1250W || Crossfire ATI Radeon HD7970 @ 1100/1500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Bokkie schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 08:36:
[...]

Is het ook, daarom wissel ik het af, paar runs arreat, dan weer wat butcher runs en dan weer al het gold weggooien aan repairs omdat ik progress probeer te maken in act 2 met beide chars maar keihard doodga steeds :+
Probleem is dat ik ook nog totaal geen +GF gear heb, dus eigenlijk zou ik dan ook eerst daar weer geld aan moeten uitgeven. Denk dat ik komende tijd nog Act 4 Hell blijf farmen met NV buff, tot ik het echt beu ben. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:06
Lol Act 2 is echt nasty op Hell :-)

Zit nu op de volgende stats:

Strength: 595;
Dex: 1437;
Intel: 306;
Vitality: 594;

3862 Armor;
nét geen 3800 DPS

unbuffed en ben level 55 ... heb best wat moeite met sommige mobs wanneer ze massaal op me in beginnen te hakken. Als ik een mob tegenkom op Hell met Molten/Poison ben ik helemaal bekeken en kan ik beter aftaaien en een nieuwe game starten :X

Iemand pro-tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CobyBE
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 20-03 08:09
OkkE schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 08:57:
[...]

Probleem is dat ik ook nog totaal geen +GF gear heb, dus eigenlijk zou ik dan ook eerst daar weer geld aan moeten uitgeven. Denk dat ik komende tijd nog Act 4 Hell blijf farmen met NV buff, tot ik het echt beu ben. :)
Ik had mijn GF setje bijeen gefarmed op inferno, ik neem aan dat je op hell ook wel wat mooie gear kan vinden. Wat je dan te kort komt kan je alsnog in de AH kopen.

[ Voor 0% gewijzigd door CobyBE op 28-06-2012 09:01 . Reden: Ge, je, gij of jij? :p ]

Intel i5 2500k @ 4,5 Ghz || Asus P8Z68-V Pro || Corsair Vengeance 8 GB DDR3 @ 1833MHz || Seasonic 1250W || Crossfire ATI Radeon HD7970 @ 1100/1500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PizZa_CalZone

PizZa_CalZone

WHAAAAA!!

ormagon schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 08:08:
Creatieve Monk Build

De beste man gaat door inferno met 12k HP, 10K DPS. Geen Life on Hit maar meer dan 3000 Life Regen per seconde. Erg creatieve build, maar durf het nog niet aan :P.
Die build is inderdaad wel interessant. Maar zou nog beter zijn als je naast de regen alsnog LoH hebt... 12k hp heb je binnen no time vol daarmee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeuhz
  • Laatst online: 21-05 13:30
PizZa_CalZone schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 09:01:
[...]

Die build is inderdaad wel interessant. Maar zou nog beter zijn als je naast de regen alsnog LoH hebt... 12k hp heb je binnen no time vol daarmee.
maar met 12k kan je toch helemaal niks incasseren?

Steam: CatBearCow

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bartjeuhz schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 09:10:
[...]

Deadly Reach met Keen eye rune geeft 250% armor voor 3 sec, da's in principe constant up doordat het z'n enige spirit generator is.

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PizZa_CalZone

PizZa_CalZone

WHAAAAA!!

porn* schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 09:13:
[...]

Deadly Reach met Keen eye rune geeft 250% armor voor 3 sec, da's in principe constant up doordat het z'n enige spirit generator is.
Volgens de guide gebruikt hij twee spirit generators.... DR en CW.
Bartjeuhz schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 09:10:
[...]

Hij heeft naast hoge armor ook 1300 res to all.
De_Bastaard schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 08:58:
Lol Act 2 is echt nasty op Hell :-)

Zit nu op de volgende stats:

Strength: 595;
Dex: 1437;
Intel: 306;
Vitality: 594;

3862 Armor;
nét geen 3800 DPS

unbuffed en ben level 55 ... heb best wat moeite met sommige mobs wanneer ze massaal op me in beginnen te hakken. Als ik een mob tegenkom op Hell met Molten/Poison ben ik helemaal bekeken en kan ik beter aftaaien en een nieuwe game starten :X

Iemand pro-tips?
Ik ga ervanuit dat je monk of demon hunter speelt gezien je dex stacked. Ik vind je vit echter wel erg laag. Zou misschien daar even wat knaken aan bespenderen. Daarnaast wat extra dps en knallen maar zou ik zeggen. >:)

[ Voor 41% gewijzigd door PizZa_CalZone op 28-06-2012 09:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11-12-2024
Ik zit in Dubio. ACT I Inferno met mijn Wizard nu vrij makkelijk gecleared en is op farm. Echter heb ik dus haast geen GF/MF gear meer aan omdat ik met deze set niet kon overleven. ACT II blijkt toch net ff iets te pittig te zijn dus ben al druk bezig om de AH af te speuren. Echter tegen die tijd wil ik wel geld verdienen uiteraard. Nu heb ik de volgende 2 opties en vraag me af welke volgens jullie rendabeler is.

- ACT I Inferno farmen zonder GF/MF (of in iedergeval niet veel)
of
ACT III/IV Hell farmen met mijn GF/MF set die ik al voor een deel heb en waarvoor ik nu ook nog bezig ben op de AH om unbuffed, zonder de valor buff) toch wel rond de 175-200MF/GF te komen

Zijn de eventueel mindere drops op Hell te rechtvaardigen met een goede GF/MF set? Zelf denk ik namelijk van wel.
Heb nu een keer of 4 wat farm runs op Inferno gedaan en kom nog heeeeeel veeeeeel items tegen die <60. Zo vaak zelfs 52-55 rare (yellow) items tegen gekomen. Had toch wel iets beter verwacht.
Niet dat het heel erg is want als iedereen alleen maar l63 items zou vinden zou je ook snel klaar zijn maar ben dus eigenlijk benieuwd of dus Hell farmen met fatsoenlijke MF/GF niet meer rendabel is als Inferno Act I farmen zonder of met beperkte MF/GF

We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation

Pagina: 1 ... 26 27 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic
Alles over beveiliging van je Battlenet/Diablo 3 account kan in [PC] Diablo 3 - Battlenet Beveiliging