Denniz0229 schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 08:47:
[...]
misschien een tip:
je kan ook even town portal en dan waypoint naar festering woods nemen.
hier zitten altijd 3 tot 4 elites/champs.
deze altijd meepakken als je butcher runs doet, ze zitten daar namelijk lekker op een gepakt en duurt hoogstens 10 minuten langer als je lastige combo's krijgt.
Yep inderdaad, hier spawnt meestal ook nog een event waar je een elite pack van krijgt (dat event met die grafsteen op een berg).
Ik volg meestal een route die ik op youtube heb gezien
Town -> WP naar Festering woods
Festering Woods -> Warriors Rest, TP, WP festering woods
Festering Woodws -> Andere cave (rechts van de WP) en soms nog een random elite pack dat daar rond loopt
Ik TP uit de caves om het terug wandelen te besparen, TP en dan WP is namelijk sneller
Daarna ga ik naar Leoric's manor en de courtyard, hier vind ik meestal ook nog 1 à 2 packs.
Dan voor dat ik naar de halls of agony ga doe ik eerst nog de cemetery of the forsaken, in elke crypt vind je één elite en die zijn meestal ook nog dicht bij de ingang. Ik wacht trouwens totdat ik 5 stacks heb om dit te doen aangezien er soms een event is (versla niet rustende familie, bezorg gestolen beenderen terug) en deze kan ook goeie loot droppen
Daarna doe ik gewoon nog snel warden en butcher. Als ik hiermee klaar ben ben ik 30 minuten en twee volle inventories verder
Intel i5 2500k @ 4,5 Ghz || Asus P8Z68-V Pro || Corsair Vengeance 8 GB DDR3 @ 1833MHz || Seasonic 1250W || Crossfire ATI Radeon HD7970 @ 1100/1500