SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Zal ik vanavond even doen. Ik heb zo'n fijne werkgever die battle.net blokkeert.Angeloonie schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 09:41:
[...]
Nope.
Kijk anders even op Battle.net, daar kun je bij elke legendary zien of je een Brimstone krijgt of niet
Maar goed, dan zal ik mijn strategie even moeten herzien. Net zoals mijn Amethyst crafting debacle (er pas te laat achterkomen dat de laatste crafting tiers een plan nodig hebben die niet te koop zijn op AH)
The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.
- Angeloonie
- Registratie: Mei 2004
- Laatst online: 01:03
Cheeseburger Addict
- Diablo III (Collectors Edition)
- Apple Mac OS X
- Hack and slash
- Diablo III
- Rpg
- Diablo
- Muismatten
- Steelseries Qck Diablo 3 Logo Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Monk Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Witch Doctor Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Demon Hunter Edition
- Steelseries QcK Mini Diablo 3 Logo Edition
- Pc-game
:strip_exif()/u/114152/ava2.gif?f=community)
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Salvaging : ( BETA patch 10 )Tsurany schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 09:42:
Jawel, die kans is er wel.
- Common (white) items can no longer be salvaged and common crafting materials have been removed in all difficulty levels
- Salvaging a Magic (blue) item will always give you a Magic material, as well as a chance to receive a Rare (yellow) or Legendary (orange) material
- Salvaging a Rare item will always give you a Rare material and a Magic material, as well as a chance to receive a Legendary material
- Salvaging a Legendary item will always give you a Legendary material, Rare material, and Magic material
- The chance for level 60 items to produce Legendary crafting materials when salvaged has been reduced
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
speel samen met 2 vrienden, echter zijn zij niet zo heel snugger:P een dh met 0 resist, 14k hp maar 70k dps. gaat uiteraard dood door 1 hit, en een monk die net niet kan dpssen of tanken. ach ja, heb nu 1m buffer voor repair bills
ssshhhht je vernaggelt mijn handelAngeloonie schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 09:46:
Als je voor 300-500K brimstones gaat kopen ben je dom, kun je beter lvl 60 legendaries kopen voor 100K
Goed, dat wordt dus nooit meer mijn NV drops verkopen aan een vendor. Salvaging it is!
The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.
Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux
Hier ook. Zelfde probleemBlackminister schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 09:39:
Error is weer weg bij me (3006)..maar kan spel niet resumen(error creating game)
Nu fixed..

http://www.xbmcfreak.nl/
- Bosmonster
- Registratie: Juni 2001
- Laatst online: 18-09 16:28
*zucht*
- Muismatten
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
:strip_exif()/u/27216/bosmonster_dropdown.gif?f=community)
Het nut is schermvulling. Zonder rommel vallen mooie items niet op. Het is dus ook niet de bedoeling dat je daar je ruimte mee gaat vullen_Peter2_ schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 09:52:
Is er al een nut voor witte items gevonden? Ze leveren op elke difficulty bijna niks op (10g voor een superior, 6g voor een normal meen ik), zijn dus zonde van alle ruimte.
[ Voor 9% gewijzigd door Bosmonster op 26-06-2012 09:55 ]

Gister gevonden.
Beste find tot nu toe denk ik.
SlaineMcRoth#2316 76561197992282479
Tenzij je een bikkel bent en D3 wil uitspelen met alleen white gearBosmonster schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 09:55:
[...]
Het nut is schermvulling. Zonder rommel vallen mooie items niet op. Het is dus ook niet de bedoeling dat je daar je ruimte mee gaat vullen
Maar toch moet je er wel een paar honderd k voor kunnen krijgen gok ik
Ik zie vergelijkbare dingen voor niet minder dan 10miljoen op AH.De_Bastaard schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 10:07:
Erg mooi ding hoor :-) Jammer dat ie geen socket heeft en/of life per hit.
Maar toch moet je er wel een paar honderd k voor kunnen krijgen gok ik

Dus 5 miljoen zou moeten kunnen denk ik.
Verwijderd
Yep, minstens 5m.hexta schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 10:08:
[...]
Ik zie vergelijkbare dingen voor niet minder dan 10miljoen op AH.
Veel vraag en minder aanbod dan vroeger (IAS nerf & Rmah)
Nog steeds jammer dat die functie er niet op zit dat je kunt wat dieper de AH kunt analyseren op verkoopprijzen, stats enz.
Idd makkelijk 5 mil en met geluk 15 mil. Persoonlijk zou ik hem er op zetten voor 3 mil bid en 12BOhexta schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 10:08:
[...]
Ik zie vergelijkbare dingen voor niet minder dan 10miljoen op AH.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Zoveel? Dat betwijfel iksbmuc schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 10:11:
[...]
Idd makkelijk 5 mil en met geluk 15 mil. Persoonlijk zou ik hem er op zetten voor 3 mil bid en 12BO
Haha idd. Dat is altijd nog de vraag. Maar onder de laagste prijs zal hij toch wel verkopen.Joarie schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 10:11:
Maar verkopen ze ook voor 10M of staan ze er al bijna 36 uur op met die vraagprijs/instapprijs?
Nog steeds jammer dat die functie er niet op zit dat je kunt wat dieper de AH kunt analyseren op verkoopprijzen, stats enz.
Ik ben nog in dubio of ik hem zal gebruiken, of verkopen, en iets vergelijkbaars aanschaffen dat beter bij mijn WD past.
Classes
- Witch Doctor
- Bug Fixes
- Zombie Charger
- Skill Rune – Zombie Bears
- Fixed a bug where Zombie Bears were unable to attack targets on slopes
- Zombie Bears should no longer become stuck on objects with which they shouldn’t have collision
- Bug Fixes
- General
- Equipped items will now take "wear-and-tear" durability damage at half the previous rate
- Please note that durability loss as the result of normal combat is different from the 10% durability loss characters will incur when they die. Equipped items have always suffered durability loss while fighting, and we are simply slowing the rate at which the loss occurs.
- Bug Fixes
- Fixed a bug that was causing Unique monsters to not drop the appropriate amount of loot when slain
- Fixed a bug with linking items with 3 gem sockets
- It is no longer possible to create fake achievement links
- General
- Fixed a bug that was causing the “Switch Hero” button to occasionally disappear after leaving a game while in town
- Fixed several gold and leveling exploits
- Fixed several game and service crashes (for Mac and PC)
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Hier ben ik het wel mee eenssbmuc schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 10:11:
[...]
Idd makkelijk 5 mil en met geluk 15 mil. Persoonlijk zou ik hem er op zetten voor 3 mil bid en 12BO
Mocht die de eerste keer niet verkopen kan je altijd nog wat anders proberen.
Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin
Jep, maar iets beters heb ik nog niet gevonden.Tsurany schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 10:13:
Voor een WD is hij nutteloos.
Eindelijk.OkkE schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 10:13:
Diablo III Patch 1.0.3a – v.1.0.3. 10235
Classes
[list]
• Witch Doctor
• Fixed a bug where Zombie Bears were unable to attack targets on slopes
• Zombie Bears should no longer become stuck on objects with which they shouldn’t have collision
Of was dit al lang gepost ...
Jammer dat ze niet gelijk even de life scaling mee aanpassen.
Ah, en ik maar denken dat dit onderdeel van de skill was. Was hier ook al een paar keer tegenaan gelopen als ik een monster vastgezet had op een trap maar vervolgens dus niks tegen uit kon halen met zombie bears.OkkE schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 10:13:
Diablo III Patch 1.0.3a – v.1.0.3. 10235
Classes
- Witch Doctor
- Bug Fixes
- Zombie Charger
- Skill Rune – Zombie Bears
- Fixed a bug where Zombie Bears were unable to attack targets on slopes
- Zombie Bears should no longer become stuck on objects with which they shouldn’t have collision
Nope, is pas sinds de patch.Joarie schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 10:16:
[...]
Ah, en ik maar denken dat dit onderdeel van de skill was. Was hier ook al een paar keer tegenaan gelopen als ik een monster vastgezet had op een trap maar vervolgens dus niks tegen uit kon halen met zombie bears.
En onderdeel van de skill, dat ze zelfs achter je character zelf blijven hangen lijkt me niet logisch.
Mja, met mijn prijsinschattingen zit ik wel op de 120 milTsurany schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 10:16:
Gewoon voor een mil of 3-5 verkopen en dan een beter wapen kopen. Snap nu wel waarom ik veel crap zo goed verkocht krijg als ik de prijsinschattingen hier zie.
gratzhexta schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 10:06:
[afbeelding]
Gister gevonden.
Beste find tot nu toe denk ik.
Voor 1m heb i iets vergelijkbaars met een socket ipv crit dmg en veel sneller bovendien..1.2 is wel heel langzaam.
Yep, dat jij en ik niet dat soort bedragen gaan betalen voor bepaalde items betekend niet dat er geen andere mensen zijn die dat wel doenTsurany schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 10:20:
Met juist ingeschatte waarde bedoel je neem ik aan een waarde die domme mensen geven voor zulke items omdat ze geen verstand van het spel hebben?
[ Voor 20% gewijzigd door sbmuc op 26-06-2012 10:22 ]
Inderdaad. Hoe lang willen ze hier in vredesnaam mee wachten.....hexta schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 10:15:
[...]
Eindelijk.
PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account
Wel toevallig dat je dat zegt.hexta schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 10:15:
[...]
Eindelijk.
En voor wie niet op B.net kan, de reactie waar die tweet naar linkt:@Bashiok:
I attempt to explain why "but 1.0.3a doesn't have... !" makes sense from a development perspective. http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/5911883821?page=2#25
No problem, we hope they're helpful to get out a bit earlier, especially when we know a patch is going to hit. I mean, why not? Of course I can't promise we'll be able to get them out early every time.
Patches have a longer development and testing process than I believe many expect them to. For instance, 1.0.3a was already in development before 1.0.3 was released, and some 'room' on it (which really means time for development, implementation, testing and localization) was left for any extreme bug fixes should they crop up very shortly after 1.0.3's release. It's more efficient to not wait for a patch to launch before starting work on the next one. Changing item drop rates was something that took some time to discuss and decide how we were going to address it, and thus it wasn't something we could make in time for tomorrow's patch.
We know drop rates are one of the main changes you guys are looking for, and we're working to get it into the game as soon as possible. It doesn't mean we chose the changes for 1.0.3a over drop rate changes, it's just a matter of timing and them lining up with the next release.
[ Voor 59% gewijzigd door OkkE op 26-06-2012 10:29 ]
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Ik heb al best wel wat goeie zaken kunnen doen daar niet van. Heb wel 10miljoen verdiend aan de AH schat ik zo. Toch wel jammer want dat had misschien wel 100miljoen kunnen wezen
If you can't take the heat, don't tickle the dragon.
Ik snap wel dat het tijd kost om dingen te fixen, ik ben geen volslagen idioot.OkkE schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 10:22:
[...]
Wel toevallig dat je dat zegt.
[...]
En voor wie niet op B.net kan, de reactie waar die tweet naar linkt:
[...]
Toch vind ik het een erg belangrijk punt, een summon build is nu voor een WD namelijk gewoon onmogelijk.
Op normal/nightmare kwam ik goed uit de voeten met way of the hundred fists, met de rune waarbij je critical change omhoog ging o.i.d.
Op Hell merk ik echter dat ik daar te weinig damage ofzo mee lijk te doen
M'n Monk heeft een helmet met gemslot en een attribute welke de damage van Crippling Wave met 5% verhoogt, dus Crippling Wave it isDe_Bastaard schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 10:33:
Welke linker-muis skill gebruiken de Monks hier op Hell & above?
Beetje jammer, aangezien ik 100 fists een veel handigere skill vind (Knockbacks volgen elkaar sneller, althans, zo lijkt het), maar ik wil de 5% bonus niet kwijt.
MHW: Jay
Uh nee niet echt. Het gaat alleen om 'wear & tear' die langzamer gaat tijdens het spelen. Dus niet de 10% durability loss of de kosten ansich. Dus wanneer je dood gaat merk je er geen ruk van qua kosten.y0ukn0w schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 11:00:
Ah mooi, door die patch gaan de repair kosten weer een stuk omlaag. Dat gaat veel mensen blij maken.
Dood gaan doe ik toch niet zoveel.FloydRaalte schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 11:02:
[...]
Uh nee niet echt. Het gaat alleen om 'wear & tear' die langzamer gaat tijdens het spelen. Dus niet de 10% durability loss of de kosten ansich. Dus wanneer je dood gaat merk je er geen ruk van qua kosten.
Als je te vaak dood gaat moet je je misschien afvragen of je items wel goed genoeg zijn voor de act die je doet.
De wear and tear was dan wel weer belachelijk hoog, full repair, 1 object slaan = 200G repair.
Mooi dat dit nu iets geminderd is.
Als de lat te hoog ligt kun je er nog altijd onderdoor lopen.
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Je moet ook niet dood gaan.FloydRaalte schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 11:02:
[...]
Uh nee niet echt. Het gaat alleen om 'wear & tear' die langzamer gaat tijdens het spelen. Dus niet de 10% durability loss of de kosten ansich. Dus wanneer je dood gaat merk je er geen ruk van qua kosten.
80% van mijn repaircosts komen momenteel van wear&tear.. Iedere trip naar de stad om spul te verkopen wel weer 3-5K, zonder dat ik dood ben gegaan.
Dat is nooit de bedoeling geweest van Blizzard, om normaal spel te straffen.
[ Voor 7% gewijzigd door Bosmonster op 26-06-2012 11:09 ]
Wear & tear heeft iedereen last van, doodgaan niet. Zo zie ik het, oftewel iedereen heeft er voordeel mee. En doordat wear en tear 50% minder is, kun je ook vaker doodgaan voordat je in het geel komt. En ja, hoe vaker je doodgaat hoe kleiner dat voordeel wordt. Maar als iemand zo vaak doodgaat dat ie de repairkosten niet bij houdt, dan is men op het verkeerde niveau bezig.FloydRaalte schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 11:02:
[...]
MHW: Jay
Da's ook weer overdreven en komt puur door de manier waarop durability / repairs worden afgerond. Sla 10 objecten kapot en je zit nog steeds op 200g.Axewi schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 11:08:
[...]
De wear and tear was dan wel weer belachelijk hoog, full repair, 1 object slaan = 200G repair.
Mooi dat dit nu iets geminderd is.
Wear and tear was helemaal niet zo heel hoog als je het vergelijkt met de hoeveelheid gold die je binnenkrijgt tijdens het spelen. Een uurtje spelen, zonder expliciet gold te farmen levert vaak al 50-100K op aan pure gold drops. Met loot verkopen ga je daar heel hard overheen. Als je dan een keer 10K W&T hebt, is dat ook niet het einde van de wereld.
|| Vierkant voor Wiskunde ||
Okay dat klinkt best duur. Ik ga niet zo vaak dood maar je zult altijd zien dat je als barb zijnde ergens vast in een hoekje wordt gepropt, gewalled wordt, gevortext in lasers, de lag je parten speelt, per ongeluk 2 elitepacks hebt gekite of wat dan ook voor 'lullige' reden om dood te gaan. Ik heb rapairkosts gehad van 30k om zulk soort redenen. Tsja, so be it.Bosmonster schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 11:09:
[...]
Je moet ook niet dood gaan.
80% van mijn repaircosts komen momenteel van wear&tear.. Iedere trip naar de stad om spul te verkopen wel weer 3-5K, zonder dat ik dood ben gegaan.
Dat is nooit de bedoeling geweest van Blizzard, om normaal spel te straffen.
Qua weat & tear kosts.... misschien een keertje max 2k per run of zo. Echt te verwaarlozen in mijn optiek.
http://www.reddit.com/r/d...ering_what_you_just_sold/
LoL dat is een ook idee!skoozie schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 11:12:
Misschien maar eens een leuk Run&Die setje bijelkaar gaan sprokkelen met alleen maar items zonder durability loss...
[ Voor 72% gewijzigd door psychoclown op 26-06-2012 20:41 ]
Doe dat ff lekker in het trading Topic.xeoMe schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 11:21:
23M in de aanbieding, DM me
http://steamcommunity.com/id/teupje/
Daar is hij er al een keer opgewezen dat hij geen ingame gold voor geld mag traden op GoT
Zie ook zijn waarschuwing van de mods hiervoor :
xeoMe in "[PC] Diablo 3 - Deel 25"
[ Voor 18% gewijzigd door ShadowBumble op 26-06-2012 11:26 ]
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
De weg er naar toe ging best vlot, maar kom er gewoon niet langs. Heb 900/1000 all-res, 40k hp, dps 11k. Speel Barb overigens...
Iemand tips, of is Ghom voor zo'n beetje iedereen end-game op dit moment..
Ja hoor, kijk hier even: YouTube: Diablo III - Ghom Inferno Kill - Barbarian Easy Way 1.0.3Ero-Sensei schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 11:32:
Is er al iemand post-patch langs Ghom Inferno gekomen? Deze is toch schier onmogelijk nu met die clouds...
De weg er naar toe ging best vlot, maar kom er gewoon niet langs. Heb 900/1000 all-res, 40k hp, dps 11k. Speel Barb overigens...
Zelfde probleem hier, 15 minuten geen probleem en dan ineens een paar fikse lagspikes tussendoor. En dat ligt niet aan mijn provider. Gelukkig kan ik nog prima act 1 farmen ermee, maar act 2 wordt toch wel erg duur. Want de lagspikes zijn vaak 5-10 seconden en dan lig je bij de gemiddelde rare mob toch wel op je rug..teupje schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 11:22:
Hoop dat ze de lag issues ook aanpakken. Op de fora's te zien ben ik niet de enige die problemen heeft met spelen sinds de laatste patch
Doe hem alleen of met iemand waarmee je over TS kan praten. Trek hem naar rechtsonder en blijf slaan tot je halverwege je levens bent, dan loop je iets uit de wolk en ga je weer timmeren, zo trek je hem netjes langs de zijkant tegen de klok in door het hele hok heen. Als je dan rond bent zijn de eerste wolken weer weg. Mocht het echt fout gaan heb je nog wat speelruimte in het midden. Duurt wel verdomde lang! Als je DPS toch te weinig blijkt, neem dan een wiz/dh/wd mee met goede dps en ook wat survivability en zorg dat je heel dicht bij elkaar blijft staan en samen beweegt. Als je gespreid staat dan geeft ghom wolken op meer plekken waardoor de kamer razendsnel vol zit.Ero-Sensei schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 11:32:
Is er al iemand post-patch langs Ghom Inferno gekomen? Deze is toch schier onmogelijk nu met die clouds...
/edit
Of je kan het met wervelwinden zoals op youtube staat
Hier ook.Baroshir schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 11:35:
[...]
Zelfde probleem hier, 15 minuten geen probleem en dan ineens een paar fikse lagspikes tussendoor. En dat ligt niet aan mijn provider. Gelukkig kan ik nog prima act 1 farmen ermee, maar act 2 wordt toch wel erg duur. Want de lagspikes zijn vaak 5-10 seconden en dan lig je bij de gemiddelde rare mob toch wel op je rug..
Eergisteren net mijn 5e valor stack, en toen een lagspike die zo lang duurde dat ik uit de server knalde.
- Ik zie mensen met DPS gegevens. Waar kan ik dat zien?
- Itemlevels zie ik hier in screenies. Hoe kan ik die ingame zien? Ik zie ze niet staan bij mijn items
Klik op c, dan staat het er meteen.Xavier schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 11:42:
2 vraagjes van een newbie (Gisteren lvl40 Barb gedinged)
- Itemlevels zie ik hier in screenies. Hoe kan ik die ingame zien? Ik zie ze niet staan bij mijn items
- Angeloonie
- Registratie: Mei 2004
- Laatst online: 01:03
Cheeseburger Addict
- Apple Mac OS X
- Hack and slash
- Diablo III
- Rpg
- Diablo
- Muismatten
- Pc-game
:strip_exif()/u/114152/ava2.gif?f=community)
Links naast je wapen in je inventory.Xavier schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 11:42:
Links op de tooltip van je item, mits je item ilvl 51 of hoger is.- Itemlevels zie ik hier in screenies. Hoe kan ik die ingame zien? Ik zie ze niet staan bij mijn items
[ Voor 7% gewijzigd door Angeloonie op 26-06-2012 11:53 ]
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Op je character/inventory screen, onder je stats. Daar wordt het volgens mij "damage" genoemd.Xavier schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 11:42:
Itemlevels worden alleen getoond boven level 50 of iets in die richting. En eigenlijk is het alleen interessant voor items met een required level van 60. Daaronder hebben 2 items met dezelfde level requirement toch hetzelfde item level.- Itemlevels zie ik hier in screenies. Hoe kan ik die ingame zien? Ik zie ze niet staan bij mijn items
Om te verduidelijken, zie je pas vanaf items met level requirement 51+ (meen ik). Ik snap overigens niet waarom Blizzard dit niet voor alle items heeft gedaan!Bosmonster schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 11:44:
Zie je pas vanaf level 51 ofzo
Ik moest gister voor Azmondan NightMare de spec van mijn barbarian iets aanpassen zodat ik meer damage deed, anders ging ik dood door de black pools.
Ik kreeg gewoon twee klappen en was al dood

Een andere pack in de cathedral ging dan iets beter maar ook deze had die stomme shield. Gelukkig kon ik deze wel kiten.
* vhal moet toch maar eens opzoek naar resist all gear, ik zit rond de 250 atm
Van inferno act 1 > inferno act 2
Van inferno act 2 > inferno act 3
Kan ik ervan uitgaan dat inferno act 4 qua moeilijkheidsgraad wat bij die van inferno act 3 ligt ?
Ik vind inferno act4 toch nog een heel stuk moeilijker dan 3.Middnight schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 12:07:
Volgens ik al gelezen heb zijn de grootste stappen in moeilijkheid:
Van inferno act 1 > inferno act 2
Van inferno act 2 > inferno act 3
Kan ik ervan uitgaan dat inferno act 4 qua moeilijkheidsgraad wat bij die van inferno act 3 ligt ?
There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!
Het is ook moeilijker, maar de schaal kwa moelijkheidsgraad is lager dan dat van ACT 1 na 2 en van 2 na 3.Xenomorphh schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 12:09:
[...]
Ik vind inferno act4 toch nog een heel stuk moeilijker dan 3.
Kan ik niet zeggen,in act4 hebben de meeste mobs toch al snel een hele berg HP, nog maar niet te spreken over de hoeveelheid opressors die je chargen en 1 shotten.mauro101 schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 12:10:
[...]
Het is ook moeilijker, maar de schaal kwa moelijkheidsgraad is lager dan dat van ACT 1 na 2 en van 2 na 3.
There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!
Met name:
* Resistances (laagste en hoogste) unbuffed
* Armor unbuffed
* Hp unbuffed
* Block %
* Block amount
* Dodge % unbuffed
* Decrease melee damage by %
* Decrease ranged damage by %
* Dps unbuffed
Alvast bedankt!
http://afbeelding.im/FQeOc
Omdat ik Sharpshooter gebruik staat mijn crit hit chance op 100% waardoor de boog met meer dex. meer damage doet. Maar is het verstandiger om voor de boog met CHC 8,5% te gaan?
Ik zou zeer zeker voor de quiver met 8.5% crit gaan. De bonus van sharpshooter levert lang niet zoveel op als je denkt. Je eerste schot van een gevecht is een crit, maar tijdens een gevecht zul je zelden meer dan 15-20% crit van sharpshooter krijgen tenzij je vaak langere tijd niet schiet.Julio-K schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 12:25:
Welke quiver zouden jullie gebruiken?
http://afbeelding.im/FQeOc
Omdat ik Sharpshooter gebruik staat mijn crit hit chance op 100% waardoor de boog met meer dex. meer damage doet. Maar is het verstandiger om voor de boog met CHC 8,5% te gaan?
Ja klopt, die valse hoge damage die sharpshooter geeft, verward me nog wel isRannasha schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 12:30:
[...]
Ik zou zeer zeker voor de quiver met 8.5% crit gaan. De bonus van sharpshooter levert lang niet zoveel op als je denkt. Je eerste schot van een gevecht is een crit, maar tijdens een gevecht zul je zelden meer dan 15-20% crit van sharpshooter krijgen tenzij je vaak langere tijd niet schiet.
de hogere AS zit al in de DPS. Tenzij je een offhand met +dmg hebt (wiz, WD, DH) dan heb ik weinig gezegd.Creqaw schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 12:33:
Hm, is er een makkelijke manier om te berekenen hoeveel DPS ik zou hebben met een bepaald DPS wapen? Ik wil namenlijk even kijken wat het verschil is tussen een 700 DPS en 660+hoger attack speed wapen.
Als je ze alle 2 hebt kan je ze equipen, dus ik gok dat je iets van de AH wilt trekken?
De hogere attack speed zit al in je wapen dps verwerkt he. Maar dat ligt aan je class en je andere stats, als je die post is het makkelijk te berekenen.Creqaw schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 12:33:
Hm, is er een makkelijke manier om te berekenen hoeveel DPS ik zou hebben met een bepaald DPS wapen? Ik wil namenlijk even kijken wat het verschil is tussen een 700 DPS en 660+hoger attack speed wapen.
Ik kan Act 1 clearen, Act 2 nog niet geprobeerd na de patch. Dus helaas niet zo'n beste representatie maar beter dan geen reactieMiddnight schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 12:18:
Kan een barbarian die act 3 inferno kan cleanen even zijn stats (unbuffed) posten ?
Met name:
* Resistances (laagste en hoogste) unbuffed 250-350
* Armor unbuffed 10k
* Hp unbuffed 55K
* Block % 19%
* Block amount 1900-2200 range
* Dodge % unbuffed No idea
* Decrease melee damage by 75%
* Decrease ranged damage by ?%
* Dps unbuffed 15k (820 dps 1 handed met 8% IAS en extra crit)
Alvast bedankt!
* Resistances (laagste en hoogste) unbuffed - 800-922Middnight schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 12:18:
Kan een barbarian die act 3 inferno kan cleanen even zijn stats (unbuffed) posten ?
Met name:
* Resistances (laagste en hoogste) unbuffed
* Armor unbuffed
* Hp unbuffed
* Block %
* Block amount
* Dodge % unbuffed
* Decrease melee damage by %
* Decrease ranged damage by %
* Dps unbuffed
Alvast bedankt!
* Armor unbuffed - 9,179, 10,129 met enchantress, en dit geeft damage reduction van 75,37%, 77,15% met enchantress
* Hp unbuffed - 41,164
* Block % - 26%
* Block amount - 3706-4704
* Dodge % unbuffed - 18,9%
* Decrease melee damage by % - 0%
* Decrease ranged damage by % - 0%
* Dps unbuffed - 12,7k, 13k met enchantress
Ik heb ook 1343 LoH. Ik heb Inferno gecleared, samen met een Wizard vriend. Of ik het solo ook afkan, ik denk het wel al geven een aantal champion/rare packs dan denk ik een serieus probleem met betrekking tot de enrage timer.
"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"
Sommige recipes hebben meer dan 1 stone nodig en je krijgt er nooit meer dan 1 terug.. problem solved xDGalen2850 schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 12:52:
Wat betreft die brimstones, die worden toch gerecycled? Oftewel, als een legendary niet bevalt, salvage en je hebt je steen terug. In dat geval denk ik dat de brimstone-bubble nog wel eens kan barsten. Ik heb er zelf overigens ook wat gescoord, prepatch voor eigen use toen ze heel cheap waren. Maar wanneer ik ze toch maar weg doe is de vraag
Vlak voor de patch lijkt me het beste moment. Als de bubbel inderdaad gaat barsten (wat best waarschijnlijk is), dan zal dat gebeuren direct nadat de patch uitkomt. Eventueel een dagje eerder als de patch al uit is in de VS en de EU spelers alvast vooruitlopen op de patch gebaseerd op wat ze zien gebeuren in de VS.Galen2850 schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 12:52:
Wat betreft die brimstones, die worden toch gerecycled? Oftewel, als een legendary niet bevalt, salvage en je hebt je steen terug. In dat geval denk ik dat de brimstone-bubble nog wel eens kan barsten. Ik heb er zelf overigens ook wat gescoord, prepatch voor eigen use toen ze heel cheap waren. Maar wanneer ik ze toch maar weg doe is de vraag
Example: http://us.battle.net/d3/e...acksmith/recipe/venomhuskBaroshir schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 12:54:
[...]
Sommige recipes hebben meer dan 1 stone nodig en je krijgt er nooit meer dan 1 terug.. problem solved xD
Kost je 3 stones, je krijgt er maar 1.
Bedenk me nu wel dat veel kosten voor craften zijn aangepast, die site is nog niet geupdate... Hm.Tsurany schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 12:55:
[...]
Example: http://us.battle.net/d3/e...acksmith/recipe/venomhusk
Kost je 3 stones, je krijgt er maar 1.
idd... Ik denk serieus dat de fiery brimstones tot de 350k nog steeds winstgevend zullen zijn om ze in te kopen. Als ze straks 500k(ja, nobody knows) waard zullen zijn heb je nog steeds leuke winst. Ik heb er gister iig 300 ingeslagen.Baroshir schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 12:55:
[...]
Bedenk me nu wel dat veel kosten voor craften zijn aangepast, die site is nog niet geupdate... Hm.
De 5 personen die reageerden. Bedankt!Xavier schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 11:42:
250 extra resistance om te beginnen. Hoeveel armor heb je? Zit zelf met de volgende stats, daarmee kan ik ook door act 3. Maar dan nog zitten er wat combinaties in Act 2 waar ik best een keer doodga:Xirt schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 12:54:
Ik vraag me een beetje af wat is als monk nodig heb voor act 2. Zowel voor als na patch 1.03 heb ik moeite vanaf halverwege act 2 (waar je twee valves moet bedienen). Momenteel heb ik ongeveer 450 resistance, 53% damage reduction, een health pool van rond de 30k en 600hp on hit. Ben al twee weken act 1 aan het farmen (en nu ook het begin van act 2), maar echt goede items blijken daar niet te droppen (al dagen geen upgrade gehad; op één ring na nu alles lvl 60+).
HP: 30k
Armor: 5k
All res: 0.8k
DPS: 17k
LoH: 2k
Ik heb nu 21 van die dingen, kan ik ze het best nu verkopen of wachten?Rannasha schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 12:54:
[...]
Vlak voor de patch lijkt me het beste moment. Als de bubbel inderdaad gaat barsten (wat best waarschijnlijk is), dan zal dat gebeuren direct nadat de patch uitkomt. Eventueel een dagje eerder als de patch al uit is in de VS en de EU spelers alvast vooruitlopen op de patch gebaseerd op wat ze zien gebeuren in de VS.
Wat ik er uit begrijp is dat jullie verwachten dat die prijs aanzienlijk hoger gaat worden?
DPS: 8.5k (laag, maar die 700+ 1H wapens zijn te duur voor me =()ormagon schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 13:03:
[...]
250 extra resistance om te beginnen. Hoeveel armor heb je? Zit zelf met de volgende stats, daarmee kan ik ook door act 3. Maar dan nog zitten er wat combinaties in Act 2 waar ik best een keer doodga:
HP: 30k
Armor: 5k
All res: 0.8k
DPS: 17k
LoH: 2k
Armor: 4579
LoH en DPS zou ik eventueel kunnen boosten met verlies van 1000 armor door schild te ruilen voor m'n dual wield (dat werkt in act 1 prima en op normale mobs in act 2 ook). Meeste ga ik overigens dood door elites / uniques die pijnlijke substanties op de grond achterlaten ;-).
//edit Volgens spreadsheets geeft die 50 DPS een buffed boost van 2k DPS.
//edit http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/5911504035?page=1#2
Gold en leveling exploits? En de repair kosten gaan mooi omlaag voor degene die niet doodgaan.
[ Voor 38% gewijzigd door Xufuja op 26-06-2012 13:12 ]
Prijs gaat hoger worden. Gewoon lekker blijven kopen / maken. En met die patch(dus niet die van morgen....) verkopen.dx5314 schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 13:05:
[...]
Ik heb nu 21 van die dingen, kan ik ze het best nu verkopen of wachten?
Wat ik er uit begrijp is dat jullie verwachten dat die prijs aanzienlijk hoger gaat worden?
Nee, 750 DPS voor 800k is niet het geld waard. Maar 500 LoH voor 800k kan wel het geld waard zijn. Hangt van je class en build af. Heb je verder geen LoH en ga je er ook niet in investeren zou ik voor een hoger DPS wapen gaan en je LoH op andere manieren krijgen.Creqaw schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 13:09:
Hm, is 750 DPS voor 800k het echt waard? Het heeft 495 LoH. Ik denk er over na aangezien er bijna een bid afloopt (1.5 uur) voor soortgelijk wapen maar met 700 DPS, 505 LoH en current bid is 220k.
//edit Volgens spreadsheets geeft die 50 DPS een buffed boost van 2k DPS.
//edit http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/5911504035?page=1#2
Gold en leveling exploits? En de repair kosten gaan mooi omlaag voor degene die niet doodgaan.
- porn*
- Registratie: Januari 2001
- Laatst online: 19-09 10:03
...take on the world!
- Apple Mac OS X
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muismatten
- Pc-game
- Steelseries
- Hack and slash
:strip_exif()/u/18823/tentacle.gif?f=community)
@hierboven mijn wapen is niet echt indicatief, heeft maar 300 LoH en is 865 dps, kostte me 800k. Zou me niet compleet blind staren op 500+ LoH wapens (die imo altijd overpriced zijn) maargoed kan dat moeilijk voor barbs beoordelen (speel zelf monk).
Bnet pindle#2913
Dit topic is gesloten.
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.
JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net
Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic
Alles over beveiliging van je Battlenet/Diablo 3 account kan in [PC] Diablo 3 - Battlenet Beveiliging