• Worsteneter
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:33
MRELynx schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 18:16:
Ik typ nu redelijk snel met 10 vingers op mn touch cover. Vind het gadget gehalte net even wat hoger dan de type cover en na een paar dagen intensief oefenen denk ik dat je net zo snel typt op een touch cover dan op een type cover.
Dit. Plus dat toetsen als bescherming op een beeldscherm nou niet echt geweldig is terwijl een touchcover gewoon van dat zachte beschermende 'cover' materiaal is.

• triesvan
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 22:55
Bedankt voor jullie adviezen. Dan ga ik 14 feb, voor de Surface+Touch, en als het echt niet bevalt kan ik altijd nog de Typecover in de VS halen.

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 05-11 23:00

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Leercurve is een beetje stijl in het begin, afhankelijk of je blind typt of niet. Wil zelf nog wel een cyan/blauwe touch cover, maar dan wil ik er oom een cyan Lumia 920 bij en die zijn niet in de EU te krijgen helaas.

Houd er rekening mee dat je met een touch cover totaal geen feedback krijgt behalve dan de letters op het scherm en ik denk niet dat je mede studenten het leuk vinden als je het geluid aan laat staan voor elke toetsaanslag.

XBL: MRE Inc

• Worsteneter
MRELynx schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 18:35:
Leercurve is een beetje stijl in het begin, afhankelijk of je blind typt of niet. Wil zelf nog wel een cyan/blauwe touch cover, maar dan wil ik er oom een cyan Lumia 920 bij en die zijn niet in de EU te krijgen helaas.

Houd er rekening mee dat je met een touch cover totaal geen feedback krijgt behalve dan de letters op het scherm en ik denk niet dat je mede studenten het leuk vinden als je het geluid aan laat staan voor elke toetsaanslag.
Ik gebruik touchcover in college/werkgroepen zonder geluid en werkt hartstikke prima. Je hebt misschien dan geen feedback, daar moet je ook aan wennen!

Wel heb je kuiltjes waar je normaal 2 hobbeltjes hebt, als je die hebt kun je dus ook blindtypen ;)
Ik heb een cyan US touchcover, erg fraai en erg fijn. Had opzich ook wel een cyan 920 gewild maar vandaag heb ik m'n zwarte 920 binnen gekregen :D

• EgMaf
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-08-2024
MRELynx schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 18:35:

Dat heeft ook een voordeel: Anderen horen de toetsenaanslag niet meer...

• Worsteneter
iemand ervaring met incipio sleeve voor surface die in de amerikaanse store te zien is? Zit erover te denken hem over te laten komen maar ben verder wel benieuwd of die tof is want 35 euro is niet niets

• autje
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 07-11 18:06
De reviewer blijft hier nogal doorzagen over hoe traag de RT wel niet is. Nu ben ik nog steeds van plan er één aan te schaffen (op het moment dat hij ook hier beschikbaar is), maar hoe zijn de ervaringen van de mensen die hem hier hebben? Is dit gewoon te vroeg getest, dus voor de eerste update? Beetje suf om daar dan nu nog op terug te grijpen.

• EgMaf
<Never mind, Ik dacht dat de vraag over de SurfaceRT ging...>

[ Voor 118% gewijzigd door EgMaf op 07-02-2013 20:34 ]

• Worsteneter
autje schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 20:28:
[...]

De reviewer blijft hier nogal doorzagen over hoe traag de RT wel niet is. Nu ben ik nog steeds van plan er één aan te schaffen (op het moment dat hij ook hier beschikbaar is), maar hoe zijn de ervaringen van de mensen die hem hier hebben? Is dit gewoon te vroeg getest, dus voor de eerste update? Beetje suf om daar dan nu nog op terug te grijpen.
De RT? Die is niet traag hoor! OS loopt heerlijk vloeiend en die filmpjes met word waren gewoon voor de eerste update. Draait als een zonnetje maar kan evt haperen als je veel games open hebt en dan ook nog gaat multitasken ofzoiets.

En de pro kun je helemaal niets over zeggen met zo'n dikke i5 core

• autje
Goed om te horen. Ik was niet van plan er op te gaan gamen (nou ja, FreeCell misschien :P).

Dan vind ik het wel jammer dat The Verge een review aanhaalt die al lang weer achterhaald is.

• Worsteneter
autje schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 21:58:
Goed om te horen. Ik was niet van plan er op te gaan gamen (nou ja, FreeCell misschien :P).

Dan vind ik het wel jammer dat The Verge een review aanhaalt die al lang weer achterhaald is.
The Verge had net zo goed Appleplanet kunnen heten. Ze blijven bij élke review van windowsphone de apps naar beneden halen, ze hemelen de iPad/iPhone en andere iTroep constant op. Gewoon triest.

Zo hebben Apple reviews allemaal een 9, zelfs iMacs die er eigenlijk op bepaalde componenten erop achteruit gingen.

Zo krijgt het iPhone ecosysteem met z'n geslotenheid en 500.000 apps een 10 en Surface Pro voor ecosysteem met z'n tweakability en 4miljoen en meer legacy apps een 9. Ik weet niet hoe je erger met 2 maten kan meten maar reviews van The Verge hoef je absoluut niet serieus te nemen.

Van Tweakers trouwens ook niet hoor, die arnoud wokke is echt een stumpert eerste klas vind ik.

• Beanie
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16-05-2023
Worsteneter schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 21:46:
[...]

De RT? Die is niet traag hoor! OS loopt heerlijk vloeiend en die filmpjes met word waren gewoon voor de eerste update. Draait als een zonnetje maar kan evt haperen als je veel games open hebt en dan ook nog gaat multitasken ofzoiets.

En de pro kun je helemaal niets over zeggen met zo'n dikke i5 core
Lang niet alles loopt even soepel. Heb er zelf geen een om te testen, maar dingen zoals de mail app die tergend langzaam opstart (6-7sec.) En nog een paar native apps die gewoon net even te lang er over doen om je wat te tonen, dat zijn dingen die zeker in vergelijking met andere tablets wel opvallen.

Overweeg zelf dan wel een Surface te halen, maar ben ook realistisch genoeg om te zien dat er op sommige plekken in Win RT nog wel verbetering te behalen valt. Verbetering die er eigenlijk al vanaf het begin in had moeten zitten.
Worsteneter schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 22:10:
[...]

The Verge had net zo goed Appleplanet kunnen heten. Ze blijven bij élke review van windowsphone de apps naar beneden halen, ze hemelen de iPad/iPhone en andere iTroep constant op. Gewoon triest.

Zo hebben Apple reviews allemaal een 9, zelfs iMacs die er eigenlijk op bepaalde componenten erop achteruit gingen.

Zo krijgt het iPhone ecosysteem met z'n geslotenheid en 500.000 apps een 10 en Surface Pro voor ecosysteem met z'n tweakability en 4miljoen en meer legacy apps een 9. Ik weet niet hoe je erger met 2 maten kan meten maar reviews van The Verge hoef je absoluut niet serieus te nemen.

Van Tweakers trouwens ook niet hoor, die arnoud wokke is echt een stumpert eerste klas vind ik.
The Verge zijn score van 9 op ecosysteem is nog niet eens zo gek bedacht, opzich zelf staand dan. Een heel groot deel van die legacy .exe bestanden zijn verre van geschikt voor een touchscreen laat staan voor een 10,6 inch scherm met een HD resolutie.

Over het algemeen is het nadeel van met name de Pro dat het vlees noch vis is. De Pro is wat aan de zware kant waardoor je hem al snel vergelijkt met een Ultrabook zoals een UX31. Alleen is een UX31 gewoon net even wat logischer met name door een betere batterijduur, maar ook door meer poorten en standaard groter geheugen. De Surface Pro, absoluut een goed product. Maar je moet er op dit moment wel erg veel concessies mee doen, de meest prominente is dan wel batterijduur.

[ Voor 44% gewijzigd door Beanie op 07-02-2013 22:47 ]

• Worsteneter
Beanie schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 22:34:
[...]

Lang niet alles loopt even soepel. Heb er zelf geen een om te testen, maar dingen zoals de mail app die tergend langzaam opstart (6-7sec.) En nog een paar native apps die gewoon net even te lang er over doen om je wat te tonen, dat zijn dingen die zeker in vergelijking met andere tablets wel opvallen.

Overweeg zelf dan wel een Surface te halen, maar ben ook realistisch genoeg om te zien dat er op sommige plekken in Win RT nog wel verbetering te behalen valt. Verbetering die er eigenlijk al vanaf het begin in had moeten zitten.

[...]

The Verge zijn score van 9 op ecosysteem is nog niet eens zo gek bedacht, opzich zelf staand dan. Een heel groot deel van die legacy .exe bestanden zijn verre van geschikt voor een touchscreen laat staan voor een 10,6 inch scherm met een HD resolutie.

Over het algemeen is het nadeel van met name de Pro dat het vlees noch vis is. De Pro is wat aan de zware kant waardoor je hem al snel vergelijkt met een Ultrabook zoals een UX31. Alleen is een UX31 gewoon net even wat logischer met name door een betere batterijduur, maar ook door meer poorten en standaard groter geheugen. De Surface Pro, absoluut een goed product. Maar je moet er wel erg veel concessies mee doen, de meest prominente is dan wel batterijduur.
Ik zeg ook niet dat die 9 niet onterecht is, ik zeg dat het relatief gezien bullshit is als je kijkt naar het iOS ecosysteem vs windows ecosysteem. Dat vind ik erg mank vergeleken eigenlijk in principe

Verder klopt het wel dat opstarten van apps af een toe een wel erg lang splashscreen geeft maar de apps zelf zijn wel vloeiend etc ;)

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:14
Beanie schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 22:34:
Je kan er toch een muis op aansluiten? Dan heb je gewoon een laptop bij wijze van spreken.
Over het algemeen is het nadeel van met name de Pro dat het vlees noch vis is. De Pro is wat aan de zware kant waardoor je hem al snel vergelijkt met een Ultrabook zoals een UX31. Alleen is een UX31 gewoon net even wat logischer met name door een betere batterijduur, maar ook door meer poorten en standaard groter geheugen. De Surface Pro, absoluut een goed product. Maar je moet er op dit moment wel erg veel concessies mee doen, de meest prominente is dan wel batterijduur.
Als je een digitizer wil, doe je met de UX31 ook nogal wat concessies (want geen digitizer). Het is een kwestie van wat je zoekt, je kan dat niet zomaar zeggen.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• Worsteneter
Ik vind dat de pro eigenlijk alleen op accuduur echt afknapt. Gewicht, dikte en koeling zijn eigenlijk erg fraai uitgewerkt. Maar een tablet/laptop met maar 4 uurtjes batterij is gewoon dikke kak zonder jam.

• Beanie
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16-05-2023
Goed stuk over de beschikbare ruimte op een Surface Pro en hoe overbelicht het eigenlijk is ten opzichte van de concurrentie.

http://www.zdnet.com/surf...storage-space-7000011009/
Worsteneter schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 22:47:
[...]

Ik zeg ook niet dat die 9 niet onterecht is, ik zeg dat het relatief gezien bullshit is als je kijkt naar het iOS ecosysteem vs windows ecosysteem. Dat vind ik erg mank vergeleken eigenlijk in principe

Verder klopt het wel dat opstarten van apps af een toe een wel erg lang splashscreen geeft maar de apps zelf zijn wel vloeiend etc ;)
The Verge is wel een Apple bastion, was het al toen alle schrijvers nog bij Engadget zaten en is het nu nog. Maar voor MS coverage is Tom Warren wel een goede aanwinst daar.
Ramon schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 22:56:
[...]
Je kan er toch een muis op aansluiten? Dan heb je gewoon een laptop bij wijze van spreken.

[...]
Als je een digitizer wil, doe je met de UX31 ook nogal wat concessies (want geen digitizer). Het is een kwestie van wat je zoekt, je kan dat niet zomaar zeggen.
Klopt en klopt, en dat is ook eigenlijk het nadeel van reviews en van wat individuen zeggen. Iedereen heeft een use case die verschilt van elkaar en iedereen heeft weer andere voorkeuren die zwaarder meewegen. Misschien dat ik ook niet naar een Surface Pro kijk, omdat ik al een Ultrabook heb.

Neemt echter niet weg dat de Pro mijns inziens wel net even tekort komt in batterijduur. Zeker gezien het mobiele karakter van het apparaat, desondanks is het absoluut een technisch hoogstandje van MS dat ze alles wat in de Pro zit in een dergelijk mooi pakket hebben weten te krijgen.

[ Voor 77% gewijzigd door Beanie op 07-02-2013 23:29 ]

• Worsteneter
Beanie schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 23:25:
Goed stuk over de beschikbare ruimte op een Surface Pro en hoe overbelicht het eigenlijk is ten opzichte van de concurrentie.

http://www.zdnet.com/surf...storage-space-7000011009/

[...]

The Verge is wel een Apple bastion, was het al toen alle schrijvers nog bij Engadget zaten en is het nu nog. Maar voor MS coverage is Tom Warren wel een goede aanwinst daar.

[...]

Klopt en klopt, en dat is ook eigenlijk het nadeel van reviews en van wat individuen zeggen. Iedereen heeft een use case die verschilt van elkaar en iedereen heeft weer andere voorkeuren die zwaarder meewegen. Misschien dat ik ook niet naar een Surface Pro kijk, omdat ik al een Ultrabook heb.

Neemt echter niet weg dat de Pro mijns inziens wel net even tekort komt in batterijduur. Zeker gezien het mobiele karakter van het apparaat, desondanks is het absoluut een technisch hoogstandje van MS dat ze alles wat in de Pro zit in een dergelijk mooi pakket hebben weten te krijgen.
Een review blijft áltijd persoonsgebonden. Maar het lijkt wel alsof ze de meest beperkte geesten dit soort dingen laten doen. Sommige aannames, daar zakken m'n broek van af. Zo overdreven, zo ver gezocht. Gewoon puuuur azijnzeiken. En vaak ook dingen die zó persoonsgebonden zijn als feiten serveren. Vooral de laatste tijd met die troep die Arnoud hier als reviews aan de man brengt maar ook zeerzeker op the verge en gizmodo etc.

Zo vind ik paul thurrot (of hoe je dat ook schrijft) ook ontiegelijk slecht, ook al is die altijd fanboyachtig positief over Microsoft.

Ik heb het gevoel dat niemand echt objectief naar het reviewobject te kijken en dat is jammer wel.

Desalniettemin hekel ik Apple, Applefanboys is het bijzonder en de algemene presumptie dat het goed is omdat 'Apple'. Dus bedrijven die iPads kopen omdat dat de beste keuze is zonder af te wegen. Laatst 10 kantjes met voordelen van Surface t.o.v. iPad naar de plaatselijke gemeente gestuurd bijvoorbeeld, gewoon om die tunnelvisie van bepaalde mensen enigszins te beperken.

Verwijderd

Wellicht ook een Xbox Surface tablet in de maak? http://www.theverge.com/2012/11/6/3608432/xbox-surface-xbox-tablet-7-inch

• Widow
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 06-11 11:24
triesvan schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 14:15:
Ik zit te twijfelen of ik 14 februari de Surface alleen, de surface+touch of de surface+ type ga halen. Heb nu toch wel besloten de Surface in NL te kopen, alleen kan de accessoires natuurlijk wel in de VS halen. Wat zouden jullie aanraden? de Surface gaat voornamelijk voor school gebruikt worden. En ik hoor nogal verschillende verhalen over de touchcover sommige mensen vinden het afdoende en andere weer niet. Moeilijk :P
Die touchcovers, mijn ervaring is dat het even duurt voordat je er soepel op kan typen, en je moet het ook regelmatig blijven doen om het een beetje bij te houden, omdat het toetsenbord kleiner is dan een gewoon tobo.

Trouwens, DX heeft een supergoedkope HDMI naar micro HDMI kabel die je tussen de Surface en je TV kan prakken:
http://dx.com/p/micro-hdm...n-cable-1-5m-length-65401

Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing.

• autje
triesvan schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 14:15:
Ik zit te twijfelen of ik 14 februari de Surface alleen, de surface+touch of de surface+ type ga halen. Heb nu toch wel besloten de Surface in NL te kopen, alleen kan de accessoires natuurlijk wel in de VS halen. Wat zouden jullie aanraden? de Surface gaat voornamelijk voor school gebruikt worden. En ik hoor nogal verschillende verhalen over de touchcover sommige mensen vinden het afdoende en andere weer niet. Moeilijk :P
Wat zou eigenlijk de reden zijn om de touch of type cover uit de US te halen? Ik neem aan dat deze toch ook meteen in NL te verkrijgen zullen zijn? De prijs zal iets lager zijn, maar daar staan weer bezorgkosten tegenover, lijkt me.

• Worsteneter
autje schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 14:21:
[...]

Wat zou eigenlijk de reden zijn om de touch of type cover uit de US te halen? Ik neem aan dat deze toch ook meteen in NL te verkrijgen zullen zijn? De prijs zal iets lager zijn, maar daar staan weer bezorgkosten tegenover, lijkt me.
Hij komt zelf in the states, dan geen bezorgkosten en dus goedkoper. Het enige wat je mist is het Euro teken, verder precies hetzelfde. Laat het nou 30 euro per stuk schelen = 60 euro = een avond hard bierdrinken

• MRE-Inc

MRE-Inc

Worsteneter schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 22:10:
[...]

Hey, alsof ik mezelf aan het quoten ben. Ik had het zelf niet beter kunnen omschrijven. Android Wokke is idd een ramp. Mijn God.....die krijg echt een stijf plassertje van alles waar maar Android op draait.

Over de traagheid van de Surface RT.....Welke traagheid. ik merk er niks van en ik beschouw mezelf toch echt als een poweruser.

De mail app start in eerste instantie iet wat langzaam op, maar aangezien ik die veel gebruik, sluit ik die app dus nooit af en als je de mail app niet afsluit en daarna weer start (of via app switching of gewoon door op de snelkoppeling te drukken) dan start deze instant op.

Overigens nog een geode gratis app met modern UI support:
WinZip

Het is volgens mij niet de WinZip versie van Nico Mak Computing, maar hij werkt erg goed met volledige skydrive, facebook, twitter, linkedin en zelf Google spyware Drive en dropbox support.

http://apps.microsoft.com...b1-4a46-b085-4fd8f834ecc5

• Didyoumeetmax?
  • Laatst online: 04-01 17:29
Hmm, veel negatieve reviews over de Surface Pro, maar gezien mijn beoogd gebruik zijn alle minpunten die genoemd worden weinig relevant.

Batterijduur is nog wel het belangrijkste minpunt. Maarja, ik werk nu op een laptop die hooguit een half uur mee gaat op z'n accu. Een device welke 8x zo lang mee gaat kan ik dus prima mee werken. (leuk dat er tablets zijn met 10 uur batterijduur, maar als ik daar geen spotify, utorrent, firefox etc op kan draaien dan heb ik er geen reet aan).

Grootste minpunt (wat zwaar onderbelicht wordt ind e reviews) is voor mij de onmogelijkheid van independent scaling. Ik wil de Pro op m'n externe scherm aansluiten. Ik weet bij voorbaat dat 100% scaling te klein is op de Pro zelf, maar ik ga dus niet op 150% werken op m'n 24" externe display. Zolang Microsoft niet met een fix daarvoor komt is de Pro voor mij gewoon een no-go.

• Ramon
Didyoumeetmax? schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 22:23:
Grootste minpunt (wat zwaar onderbelicht wordt ind e reviews) is voor mij de onmogelijkheid van independent scaling. Ik wil de Pro op m'n externe scherm aansluiten. Ik weet bij voorbaat dat 100% scaling te klein is op de Pro zelf, maar ik ga dus niet op 150% werken op m'n 24" externe display. Zolang Microsoft niet met een fix daarvoor komt is de Pro voor mij gewoon een no-go.
Dat is inderdaad een minpunt. Je kán natuurlijk de resolutie op de Pro verlagen naar 1600*900 ofzo. Ik las wel ergens dat MS met een oplossing ervoor bezig is. Waarschijnlijk kan je dan per scherm de scaling opgeven.

Wat zou de beste plek zijn om een Surface Pro uit de VS te halen? eBay?

• Didyoumeetmax?
eBay is wellicht goedkoop, maar vind dan wel een betrouwbare verkoper.
Via de officiele kanalen importeren lijkt me bij dit soort bedragen verstandig.

• Worsteneter
Microsoft is trouwens bezig met dat independent scaling, dus die no-go is binnenkort weg.

• Didyoumeetmax?
Worsteneter schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 22:37:
Microsoft is trouwens bezig met dat independent scaling, dus die no-go is binnenkort weg.
Ik koop hem toch op z'n vroegst als ie in Nederland uit komt, alleen ff een US tobo importeren (puur vanwege die gehandicapte enter toets die ze ons in Europe blijven opdringen).

• Worsteneter
Didyoumeetmax? schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 22:46:
[...]

Ik koop hem toch op z'n vroegst als ie in Nederland uit komt, alleen ff een US tobo importeren (puur vanwege die gehandicapte enter toets die ze ons in Europe blijven opdringen).
Oh dat er dan enter op staat ipv zo'n pijl? Ja dat is opzich wel fijn, heeft mijn laptop en surface ook, gewoon 'enter'

Zelfde geldt voor shift en backspace trouwens.

• Didyoumeetmax?
Nee, in Europa hebben we kennelijk behoefte aan een verticale knop. Ik werk echter al 15 jaar met een horizontale knop, dus ik irriteer me er altijd kapot aan als ik een toetsenbord krijg voorgeschoteld waar de enter toets verticaal is. Dan ben ik constant slashes of aanhalingstekens aan't typen wanneer ik op enter probeer te drukken.

• Worsteneter
Didyoumeetmax? schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 22:57:
Nee, in Europa hebben we kennelijk behoefte aan een verticale knop. Ik werk echter al 15 jaar met een horizontale knop, dus ik irriteer me er altijd kapot aan als ik een toetsenbord krijg voorgeschoteld waar de enter toets verticaal is. Dan ben ik constant slashes of aanhalingstekens aan't typen wanneer ik op enter probeer te drukken.
Dat heeft surface niet hoor? Dat is alleen op losse tobo's. Bij surface is alleen de opdruk anders ;)
Zie dit duitse tobo:

http://www.microsoftstore...E/pdp/productID.258668200

ook horizontale knop

• Didyoumeetmax?
Alleen ze beelden daar een QWERTY toetsenbord af terwijl ze een QWERTZ toetsenbord verkopen. Als je een 'echte' QWERTZ typecover bekijkt zul je de verticale enter tegenkomen. Met die lay-out gaat ie ook in Nederland verkocht worden.

• Worsteneter
Oj, je hebt gelijkt: http://dev.mapgear.nl/surface-kb.jpg

Wat een domper is dat. Gelukkig heb ik een USA variant, ook op m'n laptop. Vind het sowieso beetje triest dat alles in tekens moet ipv tekst

• EgMaf
In Nederland hebben we meestal niet het Nederlandse toetsenbord, maar US-International.
En daarop heb je een "gewone" horizontale Enter-balk.

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08-11 16:46
Eventjes een crosspost vanuit het Windows Store topic voor de mensen met een Surface:

Eventjes een vraagje aan alle Windows 8 desktop/tablet gebruikers: zijn er sites die jullie graag bezoeken maar waar nog geen app voor is? Ik ben namelijk samen met Microsoft aan het kijken naar oplossingen hiervoor omdat er meer apps moeten komen, dus er valt e.e.a. te regelen als jullie met suggesties komen (hoe klein dan ook!).

• Worsteneter
Avalaxy schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 23:55:
Eventjes een crosspost vanuit het Windows Store topic voor de mensen met een Surface:

Eventjes een vraagje aan alle Windows 8 desktop/tablet gebruikers: zijn er sites die jullie graag bezoeken maar waar nog geen app voor is? Ik ben namelijk samen met Microsoft aan het kijken naar oplossingen hiervoor omdat er meer apps moeten komen, dus er valt e.e.a. te regelen als jullie met suggesties komen (hoe klein dan ook!).
1. facebook. Ik gebruik de gewone website, maar als je een app hebt werkt dat 'delen' uit de charms bar ook en dat zou wel tof zijn
2. Spotify, sowieso een must
3. iets van een adblock functie in metro IE, dat zou echt tof zijn
4. twitter, youtube dit kant op.

Waar dacht je zelf aan eigenlijk?

• triesvan
Ik zou vooral een Youtube App handig vinden, al zal dat lastig worden met de perikelen tussen Microsoft en Google. Ook zou ik een BBC app erg handig vinden.

• Worsteneter
triesvan schreef op zaterdag 09 februari 2013 @ 00:01:
Ik zou vooral een Youtube App handig vinden, al zal dat lastig worden met de perikelen tussen Microsoft en Google. Ook zou ik een BBC app erg handig vinden.
BBC gemist :D

Lekker topgear en great british railway journeys terugkijken :)

• triesvan
Worsteneter schreef op zaterdag 09 februari 2013 @ 00:02:
[...]

BBC gemist :D

Lekker topgear en great british railway journeys terugkijken :)
Volgens mij is dat meer een rechtenkwestie, op android kon ik het nooit bekijken vanwege kijk&luistergeld ofzo.

• Worsteneter
triesvan schreef op zaterdag 09 februari 2013 @ 00:03:
[...]

Volgens mij is dat meer een rechtenkwestie, op android kon ik het nooit bekijken vanwege kijk&luistergeld ofzo.
Ja in de browser is dat zelfde probleem, als je in Engeland op internet zou gaan zou het denk ik wel weer kunnen..

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07-11 22:59

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Www.vi.nl , de iPad heeft daarvoor een heel fijne app. De website zuigt behoorlijk in vergelijking...

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

• Worsteneter
Oja; pinterest, linkedin zouden wel met hele mooie apps mogen komen. Zeker linkedin voor zakelijke segment. Is jammer er al in de metro interface? Yammer is tenslotte van MS zelf he

• Avalaxy
Grote zaken als Facebook en LinkedIn kan ik helaas niet voor jullie regelen, dat ligt bij de grote jongens. De richting waar ik op wil ligt meer in niches/segmenten zoals inderdaad Voetbal International. De wat kleinere partijen hebben vaak geen budget/tijd voor nieuwe zaken, en daar wil ik ze een beetje mee op weg helpen/pushen.

[ Voor 23% gewijzigd door Avalaxy op 09-02-2013 01:12 ]

• Worsteneter
Avalaxy schreef op zaterdag 09 februari 2013 @ 01:11:
Grote zaken als Facebook en LinkedIn kan ik helaas niet voor jullie regelen, dat ligt bij de grote jongens. De richting waar ik op wil ligt meer in niches/segmenten zoals inderdaad Voetbal International. De wat kleinere partijen hebben vaak geen budget/tijd voor nieuwe zaken, en daar wil ik ze een beetje mee op weg helpen/pushen.
Kruisjes mis ik. Gewoon links als je alle openstaande tabs op een rijtje hebt of bij WP als je multitasked. Gewoon dingen in een keer weg kunnen klikken. Nu moet je eerst die tab weer openen en daarna weer sluiten... beetje omslachtig.

Ik zit trouwens op mijn lumia 920 nu ook vaak van bovenaf te slepen om te sluiten, net als op m'n surface :P best wel dom opzich als je het zou zien :9

• Ramon
Worsteneter schreef op zaterdag 09 februari 2013 @ 01:23:
[...]

Kruisjes mis ik. Gewoon links als je alle openstaande tabs op een rijtje hebt of bij WP als je multitasked. Gewoon dingen in een keer weg kunnen klikken. Nu moet je eerst die tab weer openen en daarna weer sluiten... beetje omslachtig.
Je kan een app in de "app-bar" toch direct naar beneden slepen om te sluiten?

• Worsteneter
Ramon schreef op zaterdag 09 februari 2013 @ 01:26:
[...]
Je kan een app in de "app-bar" toch direct naar beneden slepen om te sluiten?
Ja maar denk dat kruisjes makkelijker zouden zijn. En bij WP heb je dat helemaal niet he?

Maar goed; dat gaat natuurlijk over het OS en daar gaat redmond natuurlijk over. Dit gaat eigenlijk enkel over apps. Maar kan eigenlijk niet zo op apps komen die ik nog erg graag zou zien op spotify app na eigenlijk.

[ Voor 27% gewijzigd door Worsteneter op 09-02-2013 01:32 ]

• Avalaxy
Worsteneter schreef op zaterdag 09 februari 2013 @ 01:23:
[...]

Ik zit trouwens op mijn lumia 920 nu ook vaak van bovenaf te slepen om te sluiten, net als op m'n surface :P best wel dom opzich als je het zou zien :9
Ik zat van de week na maanden geen laptop meer gebruikt te hebben (doe nu alles op m'n Surface) weer eens op een laptop te werken... Toch een aantal keer geprobeerd dingen te openen door op het scherm te drukken, om me vervolgens te verbazen dat het niet werkt 8)7

• MRE-Inc

MRE-Inc

Een app om Office365 volledig te beheren zou erg fijn zijn. Er is er momenteel eentje, maar die is 3rd party en dus niet van Microsoft zelf. En dan een app die echt alles kan doen, user account beheer, exchange beheer, Lync beheer en SharePoint beheer. Volledig in modern ui Style.

• ProfoundValue
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
Lieve mensen, kleine huishoudelijke mededeling!
De topicstart is aangepast, topictitel volgt nog. Dit aangezien dit topic namelijk een nieuwe functie gaat krijgen, dit topic wordt namelijk een Surface RT-only topic ;)
Er zal een apart topic geopend worden door PaT (Moderator Telefoons & Tablets) voor de Surface met Windows 8 Pro-tablet, dit om zo onderlinge verwarring in dit topic te voorkomen en om te zorgen dat de juiste vragen over de beide producten in de juiste topics terecht komen!

• Worsteneter
ProfoundValue schreef op zaterdag 09 februari 2013 @ 13:36:
De topicstart is aangepast, topictitel volgt nog. Dit aangezien dit topic namelijk een nieuwe functie gaat krijgen, dit topic wordt namelijk een Surface RT-only topic ;)
Er zal een apart topic geopend worden door PaT (Moderator Telefoons & Tablets) voor de Surface met Windows 8 Pro-tablet, dit om zo onderlinge verwarring in dit topic te voorkomen en om te zorgen dat de juiste vragen over de beide producten in de juiste topics terecht komen!
Maak er dan Surface Pro van.. dat hele Surface met Windows 8 Pro klinkt toch ook nergens na?

Verwijderd

naar.

En dan dit topic gewoon Surface RT, net zoals in de OP ;)

• Turdie
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20-08-2024
ProfoundValue schreef op zaterdag 09 februari 2013 @ 13:36:
Ik heb gezocht maar ik zie dit topic nog niet hoor, heb je een linkje?

• Worsteneter
Verwijderd schreef op zaterdag 09 februari 2013 @ 16:41:
naar.

En dan dit topic gewoon Surface RT, net zoals in de OP ;)
Dat klopt. Erg fout natuurlijk van mij. Zit altijd te haten op die taalverloedering, doe ik het zelf :')
Achja, vermoeidheid laten we maar zeggen.. mag me wel wat permitteren na een dagje houthakken

• ProfoundValue
  • Niet online
Het topic is er nog niet, dit hang af van hoe snel PaT het topic gaat openen, hier ga ik niet over ;)
Dit topic zal wel worden hernoemd naar Surface RT o.i.d. dus no sweat!

PS: De benaming Surface met Windows 8 Pro is de officiele benaming van het product die Microsoft zelf uit, vandaar dat ik deze gebruik, maar je mag zelf een naam aan deze uitvoering van de tablet geven (WPro Surface enz.)

• Turdie
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20-08-2024
ProfoundValue schreef op zaterdag 09 februari 2013 @ 17:14:
Het topic is er nog niet, dit hang af van hoe snel PaT het topic gaat openen, hier ga ik niet over ;)
Dit topic zal wel worden hernoemd naar Surface RT o.i.d. dus no sweat!

PS: De benaming Surface met Windows 8 Pro is de officiele benaming van het product die Microsoft zelf uit, vandaar dat ik deze gebruik, maar je mag zelf een naam aan deze uitvoering van de tablet geven (WPro Surface enz.)
Hmm, de naam Surface met Windows 8 Pro heb ik nog niet door Microsoft zien noemen, overal hebben ze het over Surface Pro:
Surface Pro

• ProfoundValue
  • Niet online
shadowman12 schreef op zaterdag 09 februari 2013 @ 17:16:
[...]

Hmm, de naam Surface met Windows 8 Pro heb ik nog niet door Microsoft zien noemen, overal hebben ze het over Surface Pro:
Surface Pro
Ik ben er stellig van overtuigd dat zij hun product zo eerst officieel noemden, maar ik kan het ook evengoed fout hebben en zie ook dat zij overal hun product Surface Windows 8 Pro ;)

[ Voor 18% gewijzigd door ProfoundValue op 09-02-2013 18:04 ]

• Worsteneter
ProfoundValue schreef op zaterdag 09 februari 2013 @ 18:02:
[...]

Ik ben er stellig van overtuigd dat zij hun product zo eerst officieel noemden, maar ik kan het ook evengoed fout hebben en zie ook dat zij overal hun product Surface Windows 8 Pro ;)
God ja, dat is de marketing van MS, overal allerlei namen aan verbinden. Maar IE is ook niet Microsoft Internet Explorer op het forum, catch my drift?

Op de frontpage van surface.com staat ook: And then there were two; introducing surface pro

Edit: Zo heet RT officieel: Microsoft Surface Windows RT 8)7

[ Voor 5% gewijzigd door Worsteneter op 09-02-2013 18:32 ]

Verwijderd

Google "Microsoft Surface Pro": About 78,200,000 results
Google "Microsoft Surface with Windows 8 Pro": About 2,270,000 results

Ik bespeur een voorkeur ;)
Worsteneter schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 23:59:
[...]

3. iets van een adblock functie in metro IE, dat zou echt tof zijn
Adblock functies is gewoon mogelijk op ie10. Als je uit deze lijst 1 kiest wordt hij ook toegepast op de metro versie. Werkt erg goed moet ik eerlijk zijn.

• The_Scarabial
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23:04

The_Scarabial

MTB for life!

The_Scarabial schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 20:00:
Mijn surface is ook binnen en ben er een beetje mee aan het stoeien.
Ik probeer net een USB3.0 sandisk USB stick van 64GB, maar deze ziet hij niet, stickje van 4GB geen probleem. Iemand een idee?
Mijn vraag is een beetje ondergesneeuwd door dat hele Surface Pro geneuzel. Iemand nog antwoord op bovenstaande vraag?

Verder nog een vraag, als ik mijn omnia7 (windows Phone) aansluit op de surface, dan ziet hij hem niet en Zune kon ik niet vinden voor de surface. Wat is de oplossing?

• ProfoundValue
  • Niet online
Oh god wat een mierenneukerij, we weten allemaal wat we met die aanduiding bedoelen.. Surface Pro, Surface met Windows 8 Pro ja?

• triesvan
Mediamarkt gaat blijkbaar 499 vragen voor de Surface RT zonder touchcover.

EDIT: dit is niet het prijs topic Sorry :x

[ Voor 23% gewijzigd door triesvan op 09-02-2013 20:55 ]

• bassio
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:14
Ik ben inmiddels de trotse bezitter van een Surface Pro. Dankzij mijn vriendin die de laatste 128GB variant uit de store in Washington heeft weten te slepen. Heel even mee gespeeld en erg tevreden. Vind hem niet te zwaar of te groot. Alles werkt super vloeiend. Zal komende week mijn ervaringen in het pro topic neer gaan zetten. Straks nog even terug naar de store om accessoires te halen. Ga denk ik toch voor de typecover.

• RadiusK
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 30-11-2024
The_Scarabial schreef op zaterdag 09 februari 2013 @ 19:30:
[...]

Mijn vraag is een beetje ondergesneeuwd door dat hele Surface Pro geneuzel. Iemand nog antwoord op bovenstaande vraag?

Verder nog een vraag, als ik mijn omnia7 (windows Phone) aansluit op de surface, dan ziet hij hem niet en Zune kon ik niet vinden voor de surface. Wat is de oplossing?
Aannemende dat je een Surface RT hebt kan ik de tweede vraag voor je beantwoorden: Windows RT heeft geen support voor WP7. Windows Phone 8 wordt wel gesupport middels een App, deze kan helaas echter niet overweg met WP7. Voor WP7 is Zune nodig, welke niet draait op een RT apparaat.

De andere vraag weet ik zo het antwoord niet op. Volgens mij zou de USB2.0 aansluiting van de Surface RT ook gewoon USB3.0 devices aan moeten kunnen. Kan misschien met de stroomtoevoer of drivers te maken hebben. Je bent niet de enige met een dergelijk probleem lijkt het uit een snelle zoekopdracht.

[ Voor 22% gewijzigd door RadiusK op 09-02-2013 23:51 ]

• The_Scarabial

The_Scarabial

MTB for life!

Ok thanks. Dat wordt dus gewoon met de PC blijven verbinden, totdat er een of andere update beschikbaar komt zodat het wel gaat werken.

En met die USB stick blijf ik nog een vreemd verhaal vinden, misschien ook een kwestie van een update.

• triesvan
Over die apps verzoeken.

Een Ziggo App zou ik ook zeer welkom vinden :)

• Widow
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 06-11 11:24

Als zoiets als Keepass uit kan komen voor RT devices, graag!

Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing.

• Fhwendel
  • Laatst online: 03-11 02:56
Ik ben nog niet in het bezit van een Surface, en weet dat eraan gewerkt wordt, maar toch zou ik graag VLC willen benoemen. Er is flink voor gedoneerd en hij is nu in ontwikkeling. Echter kan dit nog best lang gaan duren, als je kijkt hoe lang het geduurd heeft tot er een android versie verkrijgbaar was (en deze is nog steeds alleen als beta beschikbaar!). Denk dat het VLC-team best de expertise van Microsoft zou kunnen gebruiken hierbij, het is gewoon een bekend, vertrouwd en goed programma waar je (meestal) op kunt vertrouwen. Wellicht levert dit ook meer klanten richting de Surface-productenlijn.

Ander vraagje: Nu de release van de RT in Nederland dichterbij komt, ben ik toch benieuwd hoe het nu zit met de touchcover. Ik was enkele maanden geleden al snel zeker dat ik voor de zwarte zou gaan, echter is dit dus met een meer 'vilt'-achtige achterkant, zover ik me van hier kan herinneren. Is dit ook zo bij de andere kleuren of was daar nu een ander soort materiaal gebruikt? Zit hier verschil tussen in kwaliteit en/of duurzaamheid?

• St00mwals
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:48

Een app van NS zelf (overigens ook voor Windows Phone 8 ;) )

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

shadowman12 schreef op zaterdag 09 februari 2013 @ 17:05:
[...]

Ik heb gezocht maar ik zie dit topic nog niet hoor, heb je een linkje?
Hij staat nu hier: [W8] Microsoft Surface Pro -under construction- Ik ben nog bezig om de TS van Haakontje (dikke thanks! _/-\o_ d:)b ) aan te passen zodat het alleen maar over de Surface Pro gaat.

Hopelijk kan ik e.e.a. aan het eind van deze week strakgetrokken krijgen zodat de verwijzingen van de Surface RT er uit verdwenen zijn.

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Misschien wel leuk om te weten, vanaf de 14e wordt de surface rt plus accessoires verkocht bij mycom, Dixons en Dynabyte. Ik ben dan vanplan om een cyaan typcover te kopen.

surface pro is nog niks bekend over, maar zal er een bericht voor maken in de nieuwe topic als ze er komen.

[ Voor 24% gewijzigd door vali op 11-02-2013 12:00 ]

• Worsteneter
vali schreef op maandag 11 februari 2013 @ 11:59:
Misschien wel leuk om te weten, vanaf de 14e wordt de surface rt plus accessoires verkocht bij mycom, Dixons en Dynabyte. Ik ben dan vanplan om een cyaan typcover te kopen.

surface pro is nog niks bekend over, maar zal er een bericht voor maken in de nieuwe topic als ze er komen.
Typcover is enkel in het zwart verkrijgbaar

• Paul01
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 24-10 15:20
Ik zag op de Amerikaanse site bij accessoires dat er ook een aantal mooie tassen verkocht worden. Deze heb ik niet op de duitse site of UK site zien staan. Weet iemand of deze binnenkort ook in Nederland of Europa verkocht worden?

Siemens M50, M55, S65, Nokia N72, N95, N8, Lumia 800, 720, 925, 640, 650, Huawei P9, P20, Oneplus 8 Pro, Oneplus 12

Worsteneter schreef op maandag 11 februari 2013 @ 14:04:
[...]

Typcover is enkel in het zwart verkrijgbaar
Ze zouden toch ook andere kleuren uitbrengen? Tenminste dat had ik ergens gelezen. Naja, ik zie het vanzelf wel voorbij komen op mijn werk :+

[ Voor 10% gewijzigd door vali op 11-02-2013 15:22 ]

• Jeroen_HD
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 07-11 14:35
Is het mogelijk om op de Surface java-applicaties te draaien in de desktopomgeving?

Radeon HD7970, Core™ i5-3570K, 120G-SSD, Fatal1ty Z77 Performance, 1TB HD103SJ, 8 GB DDR3-1600 Kit, Mugen 2-cooler

Verwijderd

Jeroen_HD schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 12:50:
Is het mogelijk om op de Surface java-applicaties te draaien in de desktopomgeving?
Op de Surface RT vast niet (er zal dan een Java VM moeten worden geinstalleerd, dat gaat denk ik niet lukken)

Op de Surface PRO sowieso wel.

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19:55

Sebazzz

3dp

Jeroen_HD schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 12:50:
Er is een jailbreak waarmee je IKVM, een Java implementatie in .NET kan draaien. Maar eigenlijk niet.

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

• MrSleeves
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13-10 22:03

MrSleeves

You'll thank me later.

Enigzins offtopic, maar zat zojuist Elementary te kijken met een mega-sluikreclame voor Surface RT, inclusief touchcover en kickstand (en op schoot, maar wel op een plankje).

YouTube: Elementary - Surface Placement

[ Voor 22% gewijzigd door MrSleeves op 12-02-2013 22:11 ]

30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services

Verwijderd

Er staat een firmware update klaar + updates voor OfficeRT.

The February update, which will be available later today, includes improved Surface Wi-Fi reliability, connectivity in various scenarios, and performance improvements:
This release will address several ‘Limited’ Wi-Fi connections issues.
Contains driver updates improving performance with Windows, Volume and Power buttons

• Avalaxy
Sweet :)

• Fhwendel
Fhwendel schreef op maandag 11 februari 2013 @ 08:35:
[..]

Nu de release van de RT in Nederland dichterbij komt, ben ik toch benieuwd hoe het nu zit met de touchcover. Ik was enkele maanden geleden al snel zeker dat ik voor de zwarte zou gaan, echter is dit dus met een meer 'vilt'-achtige achterkant, zover ik me van hier kan herinneren. Is dit ook zo bij de andere kleuren of was daar nu een ander soort materiaal gebruikt? Zit hier verschil tussen in kwaliteit en/of duurzaamheid?
Iemand?

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19:55

Sebazzz

3dp

Volgens mij zijn alle touchcovers van hetzelfde materiaal. Wat is het probleem met het 'vilt-achtige'? Het is gewoon stevig, fijn materiaal :)

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

• triesvan
Sebazzz schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 08:38:
Volgens mij zijn alle touchcovers van hetzelfde materiaal. Wat is het probleem met het 'vilt-achtige'? Het is gewoon stevig, fijn materiaal :)
De Zwarte touchcover heeft een vilte ondergrond, terwijl de gekleurde helemaal van plastic zijn.

Verwijderd

MrSleeves schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 22:10:
Enigzins offtopic, maar zat zojuist Elementary te kijken met een mega-sluikreclame voor Surface RT, inclusief touchcover en kickstand (en op schoot, maar wel op een plankje).

YouTube: Elementary - Surface Placement
Idd offtopic O-) Maar had het ook voorbij zien komen; in Arrow kom je dit ook tegen bij de onze schone researcher :P

• ProfoundValue
  • Niet online
Lieve mensen, weer een kleine huishoudelijke mededeling!
Wat alle accessoires betreft, er is al een accessoires-topic in de maak, waar alles over touch covers, screenprotectors, type covers, voedingskabels en 'all-things accessoires' voor de Surface-tablets in besproken kunnen worden ;)

• Fhwendel
(Aangezien het accessoire-topic er nog niet is en de vraag hier al gesteld is toch hier nog ff de vervolgvraag)
triesvan schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 09:00:
[...]

De Zwarte touchcover heeft een vilte ondergrond, terwijl de gekleurde helemaal van plastic zijn.
Had ik het dus toch ergens goed gelezen. Enige wat ik me dus afvraag is of hier een verschil (niet binnen een paar dagen maar bijvoorbeeld een aantal weken) in kwaliteit tussen is, zo zijn er meerdere mensen geweest waar het hier bij de connector los liet. Is dit bij de uitvoeringen met plastic onderkant minder voorkomend of geeft dit geen verschil?

Ik stel de vraag bewust nu hier aangezien ik de Surface het liefst via de online store van Microsoft koop (lees hier steeds over fijne ervaringen qua retouren of defecten, veel fijner als fysieke winkels het voor mij recentelijk hebben aangepakt). Natuurlijk wil ik dit het liefst zo snel mogelijk (morgen als het kan) doen. Ik verwacht namelijk niet dat er morgen bij de Saturn hier in Venlo meteen verschillende varianten staan van de covers zodat dit daar bekeken en uitgetest kan worden, als ze er al aan gedacht hebben de Surface te bestellen...
Voor de geintreseerde, hij is eindelijk te koop in Nederland. Dit weekend toch maar eens op mijn werk de typcover uitproberen, ben echt benieuwd hoe hij typt.

• FunFair
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-11 16:26
Vandaag heb ik een hele bende aan updates ontvangen. Schijnt dat Wi-Fi is verbeterd i.v.m.. Limited connection en de hardware knoppen.

Ik heb nu al 2 keer herstart en weer zijn er updates gevonden. Ben benieuwd wat de volledige changelog is.

• ProfoundValue
  • Niet online
vali schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 17:21:
Voor de geintreseerde, hij is eindelijk te koop in Nederland. Dit weekend toch maar eens op mijn werk de typcover uitproberen, ben echt benieuwd hoe hij typt.
Waar is 'ie nu dan al te koop?

• The_Scarabial

The_Scarabial

MTB for life!

heb ook maar ff een sleeve gekocht voor mn Surface RT. Eentje die bij de MM lag welke eigenlijk bedoeld is voor een macbook air 11", maar past mooi voor de Surface. Is wel een cm. langer, maar verder past ie perfect.
Eentje van be.ez

[ Voor 4% gewijzigd door The_Scarabial op 13-02-2013 20:38 ]

• ProfoundValue
  • Niet online
Belangrijke mededeling!
[WRT] [W8] Accessoires voor de Surface RT/Pro

Het speciale accessoires-topic voor de Surface RT/Pro is zojuist geopend, gelieve (lees: het is vanaf nu alleen nog maar de bedoeling om de volgende vragen in bovengenoemde topic te plaatsen) hier al je vragen, ervaringen e.d. over alle accessoires van de Surface RT/Pro deponeren en dit niet meer in dit topic te doen, aangezien dit topic puur bedoeld is voor de ervaringen van het desbetreffende apparaat zelf!

Danku! ;)

• MRE-Inc

MRE-Inc

Jaaaa, de Surface staat nu op de Nederlandse Microsoft Store pagina en kan daar vanaf besteld worden. Wat me wel opviel is dat de touch cover voor NL toch best wel veel afwijkt van de touch cover die ik hier uit de USA heb. Zo staat er op mijn backspace toets echt het woord backspace, maar op de foto die in de MS Store staat, is het een pijl naar links. Ook lijkt het of de NL TC een extra CTRL toets heeft en natuurlijk het Euro € teken.

Ook lijkt de linker shift toets kleiner omdat er een extra knop zit. Ik heb toch liever een grote shift toets. De Enter toets is ook groter op de NL TC omdat de "pipe" toets niet boven de Enter toets zit zoals op mijn US TC.

Morgen maar eens langs MyCom, Media Markt en Expert.

http://www.microsoftstore...L/pdp/productID.266604700

[ Voor 4% gewijzigd door MRE-Inc op 14-02-2013 00:29 ]

Verwijderd

Das lekker dan. Bestellen via de Microsoft Store lukt niet. Hij zegt dat ik mijn creditcard al is toegevoegd aan mijn microsoft account en dat ik het niet nogmaals mag doen. Het klopt dat mijn creditcard al gekoppeld is, maar nergens de optie om de al toegevoegde creditcard te kiezen :(.

• Fhwendel
Shit, moet er per sé betaald worden met een creditcard dan? Hoopte ergens dat het hier in Nederland wel via ideal zou kunnen.

• Epiphany
  • Laatst online: 07-09 09:49
Wat ik dan weer jammer vind aan de NL touch en type cover is dat ze ook een NL indeling hebben, ik had liever gezien dat ze gewoon een US int indeling hadden gehad, vind de NL indeling ook zo fucking irritant als je tweetalig werkt in windows, is het eerst wat ik uit zet

• MrSleeves
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13-10 22:03

MrSleeves

You'll thank me later.

Echt, hoe krijgen ze het voor elkaar om het verkeerde toetsenbord te selecteren. Dit is een echte Nederlandse (die volgens mij echt niemand gebruikt). Het € teken zit ook bij de 4 (zo te zien) i.p.v. de 5.

Heel jammer dit, aangezien iedereen in Nederland op een US-toetsenbord werkt; alleen het € teken is toegevoegd, maar adt is het dan ook.

30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services

• World Citizen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07-11 12:43

World Citizen

FreeReef.nl

Blijkbaar zitten er 2 ventilators in de Surface, Kun je die horen?

FreeReef.nl

• Ramon
World Citizen schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 08:51:
Blijkbaar zitten er 2 ventilators in de Surface, Kun je die horen?
In de Surface Pro ja. En ja die zijn hoorbaar als je gaat gamen enzo, anders nauwelijks. De Surface RT heeft geen fans.

[ Voor 5% gewijzigd door Ramon op 14-02-2013 08:54 ]

• World Citizen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07-11 12:43

World Citizen

FreeReef.nl

Aha, mijn excuses... Ik overweeg er een om te testen voor werk.. Een beetje ruis is niet erg, maar als hij echt stond te blazen is dat niet echt prettig.

Ik zie nu inderdaad dat dit het RT topic is... Ik ga mijzelf oppakken en verplaatsen....

Thanks

FreeReef.nl

Verwijderd

Je kan inderdaad alleen met creditcard betalen.

Heb uiteindelijk een nieuwe Microsoft account aangemaakt en daarmee kan ik wel verder in het betalingproces (met dezelfde creditcard). Echter bij de laatste stap blijft het proces weer hangen door een fout. Ik kom op één of andere template pagina uit en kan vervolgens niets. Heb het meerdere keren geprobeerd, maar uiteindelijk vanacht opgegeven. Slecht geregeld dit.

• Epiphany
  • Laatst online: 07-09 09:49
MrSleeves schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 08:26:
Echt, hoe krijgen ze het voor elkaar om het verkeerde toetsenbord te selecteren. Dit is een echte Nederlandse (die volgens mij echt niemand gebruikt). Het € teken zit ook bij de 4 (zo te zien) i.p.v. de 5.

Heel jammer dit, aangezien iedereen in Nederland op een US-toetsenbord werkt; alleen het € teken is toegevoegd, maar adt is het dan ook.
Ze hebben in feite het juiste toetsenbord voor NL alleen gebruiken wij vaak in NL geen NL layout, maar US Intl
Pagina: 1 ... 25 ... 64 Laatste

Let op:
Prijzen en levertijden van de Microsoft Surface tablet mogen besproken worden in [Microsoft Surface] Levertijden en prijzen topic.