Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HA5H
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
Mede-auteur:
  • PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Welkom in het "Accessoires voor de Surface"-topic!

De Microsoft Surface is Microsoft's eigen antwoord op de nieuwe generatie van (mobiele) PC's, in dit geval in de vorm van een Windows-convertible. Cases, covers, sleeves, protectors en alle andere bescherming voor de Surface-convertible zijn een must: zoals bij ieder ander mobiel apparaat staat ook bij de Surface, bescherming hoog in het vaandel. Met dit gegeven in het achterhoofd, is ook dit topic aangemaakt. Om de Tweakers van dit forum de kans te geven ervaringen uit te wisselen of elkaar ideeën aan de hand te doen over verscheidene accessoires. Ook vind je in deze OP een aantal, door gebruikers aangedragen accessoires welke goed te gebruiken zijn in combinatie met je Surface-convertible.

Note: Dit topic is bedoeld voor accessoires van de Surface RT én de Surface Pro, gebruikers van beiden zijn hier dus gewoon welkom!

Dit gedeelte zal worden gevuld n.a.v. de input van jullie/Surface-gebruikers!

woensdag 13 februari 2013:
Opening Surface Accessoires-topic

Deze openingspost word u gepresenteerd door HA5H en PaT (Moderator Telefoons & Tablets)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HA5H
  • Niet online
Gereserveerd!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08:26

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Mooie OP :)

Om meteen mijn ervaringen te delen met de touch covers en mede gebruikers er op te wijzen wat eventuele defecten kunnen zijn aan de touch cover:

Bij het naar achteren slaan van de touch cover kan het material in het midden aan de bovenkant van de touch cover kapot gaan. Een plaatje zegt meer dan duizen woorden:

Afbeeldingslocatie: http://mourlife.com/wp-content/uploads/2012/11/Touch-Cover-Spilt.jpg

Let hier dus op als je een touch cover hebt. Ik heb dit ook gehad en heb een nieuwe die hier geen last van heeft. De 2e touch cover die ik heb, heeft er ook geen last van. Wellicht dat het probleem zich voordeed met een eerste batch en dat de huidige touch covers er geen last meer van hebben.

XBL: MRE Inc

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:59

TheVMaster

Moderator WOS
MRELynx schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 00:15:
Mooie OP :)

Om meteen mijn ervaringen te delen met de touch covers en mede gebruikers er op te wijzen wat eventuele defecten kunnen zijn aan de touch cover:

Bij het naar achteren slaan van de touch cover kan het material in het midden aan de bovenkant van de touch cover kapot gaan. Een plaatje zegt meer dan duizen woorden:

[afbeelding]

Let hier dus op als je een touch cover hebt. Ik heb dit ook gehad en heb een nieuwe die hier geen last van heeft. De 2e touch cover die ik heb, heeft er ook geen last van. Wellicht dat het probleem zich voordeed met een eerste batch en dat de huidige touch covers er geen last meer van hebben.
Da's balen...ik heb exact hetzelfde probleem met m'n rode (USA) touch cover....

• Fhwendel
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15-07 12:54
Hier ging ook mijn vraag pas geleden in het RT topic over, maar daar was nog geen duidelijk antwoord gegeven, dan maar hier.

De zwarte touchcover verschilt van de andere kleuren dat hij van een soort viltachtig materiaal is aan de onderkant, terwijl de rest plastic is. Verschilt dit in kwaliteit en functionaliteit, ook over een wat langere periode gesproken van elkaar (komt er bij het plastic bijv. sneller bovenstaand probleem voor) of is er eigenlijk geen verschil te vinden?

Hoop dat beide soorten morgen hier in de Saturn zijn te vinden al ben ik er bang voor, daarom hier graag ff vast wat input gevraagd. Het liefste koop ik de Surface namelijk via de microsoftstore, aangezien ik veel goede verhalen heb gelezen mbt garantie.

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10:15

Sebazzz

3dp

TheVMaster schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 01:33:
[...]

Da's balen...ik heb exact hetzelfde probleem met m'n rode (USA) touch cover....
Ik heb een zwarte en het probleem gelukkig niet. Komt het niet bij alle kleuren voor?

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

• MRE-Inc

MRE-Inc

Sebazzz schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 08:36:
[...]

Ik heb een zwarte en het probleem gelukkig niet. Komt het niet bij alle kleuren voor?
Het komt bij alle kleuren voor. Ik heb de zwarte TC, Vmaster de rode en in het plaatje zie je een blauwe.

Mijn 2 nieuwe touch covers hebben er geen last van. De touch cover die er wel last van had, daarbij merkte ik het al na 3x omslaan.

Over de NL touch cover het volgende: volgens mij heeft het een echte NL layout ipv een US-International layout. Ik kan zeggen dat een NL layout echt niet fijn werkt. Bij een van mn vorige opdrachtgevers had de inkoop afdeling ook de NL keyboards mee besteld bij een grote partij nieuwe Dell desktops en een paar weken later lagen alle toetsenborden met NL layout in de opslagruimte omdat iedereen een US International layout wilde.

• St00mwals
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-07 09:04
Ben je (voor de RT) verplicht om een AV adapter van Microsoft te kopen, of werkt elke normale micro HDMI -> HDMI kabel?
Vindt € 39,- nou niet heel erg goedkoop voor een verloopje....

• Sebazzz

Sebazzz

3dp

St00mwals schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 09:21:
Ben je (voor de RT) verplicht om een AV adapter van Microsoft te kopen, of werkt elke normale micro HDMI -> HDMI kabel?
Vindt € 39,- nou niet heel erg goedkoop voor een verloopje....
Het is gewoon een micro-HDMI aansluiting (met VGA ondersteuning). Ik gebruik voor VGA gewoon een goedkope converter van DealExtreme.

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Topicstarter
HDMI met vga ondersteuning? Serieus, bestaat dat? Ik had altijd begrepen dat alleen displayport naar VGA kon.

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Nu online

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Met dank aan een behulpzame Tweaker die naar de VS is geweest heb ik mijn Surface 'Year of the Snake - Liu Qing (aka “Left”)' Limited Edition Touchcover binnen :) Wat is ie mooi!
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/9X86QGhaiUmi3QfdgunwNEJO/full.jpg
En, ook niet onvervelend, ik heb nu tenminste een gewone indeling ipv dat ik me moet behelpen met het UK toetsenbord dat bij mijn geïmporteerde Surface zat :D
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/rC2QXkJXx0UK3fJJLiEnLPAx/full.jpg

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

• MRE-Inc

MRE-Inc

Hij is erg mooi !!!!!

Kom net bij Media Markt en Mycom vandaan. De touch covers die ze daar hebben zijn gewoon me de US International indeling en dus prima bruikbaar voor NL.

• FunFair
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-07 12:26
Voor mensen die een mooie hoes/sleeve zoeken

Ik heb een paar weken geleden deze gekocht bij de mediamarkt (voor 20 euro oid)

Afbeeldingslocatie: http://media.accobrandspartner.com/sections/leadimage.aspx?sku=K62575WW&height=373&width=373&publicSite=1&language=nl

http://www.kensington.com...raagtas-voor-tablets.aspx

Hij is eigenlijk een paar mm. te klein voor de SurfaceRT, maar bij het dichtritsen zit hij goed beschermd.

[ Voor 27% gewijzigd door FunFair op 14-02-2013 15:29 ]

• Bilderbeek
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 01-07 16:22
.

[ Voor 99% gewijzigd door Bilderbeek op 14-02-2013 20:50 . Reden: Verkeerde topic... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassio
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10:13
Tomba schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 11:48:
Met dank aan een behulpzame Tweaker die naar de VS is geweest heb ik mijn Surface 'Year of the Snake - Liu Qing (aka “Left”)' Limited Edition Touchcover binnen :) Wat is ie mooi!
[afbeelding]
En, ook niet onvervelend, ik heb nu tenminste een gewone indeling ipv dat ik me moet behelpen met het UK toetsenbord dat bij mijn geïmporteerde Surface zat :D
[afbeelding]
Hij is inderdaad erg mooi. Ik vond de blauwe limited edtion ook erg mooi. Ik ben zelf voor de Type Cover gegaan omdat ik toch wel veel ga typen en ik de Type Cover gewoon veel lekkerder vond typen. Dat hij ietsje dikker is maakt mij niet uit. Aangezien ik de Pro heb zie ik het meer als een laptop en dan is hij eigenlijk best wel dun en licht :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Nu online

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

bassio schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 09:16:
[...]

Hij is inderdaad erg mooi. Ik vond de blauwe limited edtion ook erg mooi. Ik ben zelf voor de Type Cover gegaan omdat ik toch wel veel ga typen en ik de Type Cover gewoon veel lekkerder vond typen. Dat hij ietsje dikker is maakt mij niet uit. Aangezien ik de Pro heb zie ik het meer als een laptop en dan is hij eigenlijk best wel dun en licht :-)
Ik vond de blauwe kleur eigenlijk ook mooier, maar deze print kon ik niet laten gaan :) (Heb wat met slangen) Nu ik hem aangesloten heb en de achtergrond op rood heb gezet is het echt een killer combo. Lijkt wel een nieuwe tablet ;)

Overigens ben ik juist voor de Surface RT gegaan om mijn netbook (dat een schooldag niet meer haalt ivm luie batterij en bovendien een stuk zwaarder en trager is :) ) en iPad2 te vervangen :) De Pro had ik liever gehad als ie een wat hogere accutijd had gehaald.... (want bv het niet afspelen van MKV's en bepaalde missende handy apps maken de Surface RT toch vooral een browse ding voor me thuis)

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul01
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-07 08:16
Is iemand het gelukt om een hoes van de microsoft site te bestellen? Als ik op Koop Nu druk krijg ik de keuze bij welke winkel ik deze wil komen, maar zie hem ook geen van de aangegeven winkels staan.

Siemens M50, M55, S65, Nokia N72, N95, N8, Lumia 800, 720, 925, 640, 650, Huawei P9, P20, Oneplus 8 Pro, Oneplus 12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

De hoezen die ook op de US MS store website staan:

Met dank aan Telfordia :)

http://www.mobielbereikbaar.nl/zoeken?search=incipio mrsf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HA5H
  • Niet online
MRELynx schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 16:26:
De hoezen die ook op de US MS store website staan:

Met dank aan Telfordia :)

http://www.mobielbereikbaar.nl/zoeken?search=incipio mrsf
Duizendmaal dank beiden, ga 'm aan de beginpost toevoegen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz

Sebazzz

3dp

PaT schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 10:18:
HDMI met vga ondersteuning? Serieus, bestaat dat? Ik had altijd begrepen dat alleen displayport naar VGA kon.
Ik weet ook niet hoe het werkt, maar ik denk niet dat mijn DealExtreme converter een echte converter is voor HDMI naar VGA want hij vereist geen externe stroombron en op mijn laptop doet ie het niet. Dat kan alleen maar betekenen dat de Surface VGA ondersteuning in zijn poort heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Zo, mij hoes is binnen en de Surface met touch cover past er echt perfect in. Hoes is ook opgevuld waardoor je Surface extra goed beschermd wordt. De moeite waard als je je Surface veel meeneemt.

Afbeeldingslocatie: http://s7.postimage.org/5etsvrd3f/WP_000736.jpg

Afbeeldingslocatie: http://s17.postimage.org/j0rj65kxb/WP_000737.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassio
  • Laatst online: 10:13
Ik heb dezelfde, maar dan in het wit. Past er inderdaad perfect in. De pro met de type cover past ook goed, alleen is het iets krapper dan voor een RT met type cover. Maar het past allebei. En in het vakje voorin is mooi voor de stylus. Power adapter past er niet in. :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 614

Bedankt voor de tip. Gelijk besteld. De zwarte. Gelijk de laatste zwarte.
Alleen van de witte en roze hebben ze er nog 1 op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Het gaat hard met die hoezen. Alleen de magneta is nog over en nog maar 1 stuk. Vraag me af wanneer de prijzen omhoog gaan.

Net nog even op de website van Incipio gekeken. Ze hebben ook koptelefoontjes in de kleuren van de touch covers.

http://www.incipio.com/be...hi-fi-stereo-earbuds.html

Afbeeldingslocatie: http://s8.postimage.org/q7jixs6et/image.jpg

[ Voor 50% gewijzigd door MRE-Inc op 16-02-2013 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mkrmr
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 16-07 20:39

mkrmr

Tesla Model 3, BMW K1600

Leuk zo'n sleeve die precies past, maar ik heb er liever eentje waar de stekker, een (kleine) muis en een klein BT toetsenbord ook inpassen, iemand een suggestie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St00mwals
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-07 09:04
Ik heb dit weekend mobielbereikbaar gemaild over de beschikbaarheid van de Cyan sleeve:
Bedankt voor uw bericht.

Helaas kan de leverancier dit product momenteel niet leveren.
De levertijd is daarom onbekend.
Maar zodra wij dit artikel weer binnen krijgen verschijnt hij wel direct op de site, helaas kunnen wij dus niet aangeven hoelang dit duurt.
Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
Mobielbereikbaar.nl
De sleeve is ook gewoon bij incipio zelf te bestellen, via PayPall € 37,07 incl verzendkosten.
http://www.incipio.com/cases/tablet-cases/microsoft-surface-sleeves.html

[ Voor 48% gewijzigd door St00mwals op 18-02-2013 08:29 . Reden: Reactie van mobielbereikbaar toegevoegd ]

• Fhwendel
Ik was afgelopen weekend net te laat met het bestellen van zo'n Incipio sleeve die hierboven genoemd werd, al geeft het wel goede hoop dat er gisteren (nu is deze weer weg, was ook maar 1 op voorraad) een rood/zwarte variant op mobielbereikbaar te bestellen was. Het liefste heb ik de volledig zwarte variant aangezien deze het beste bij mijn touchcover past.

Ik kwam bij een zoektocht naar een alternatief wel op deze site terecht: http://www.mytrendyphone....-surface-rt-209305c1.html . Hier is de wit/zwarte en de zwarte versie wel te krijgen, dus zou er interesse zijn, hier valt hij nu te bestellen. Ikzelf wacht toch liever ff af totdat mobielbereikbaar weer voorraad heeft, onder andere door deze ervaringen: http://tweakers.net/shopr...t-nl.html#tab:shopreviews

Oftewel, zou je deze sleeve willen, je kunt hem daar bestellen maar let op dat de ervaringen niet goed zijn...

• triesvan
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 12-07 13:52
Iemand nog een goede sleeve bij de Mediamarkt gevonden? Heb namelijk die AH bonnen.
Kon in Groningen zelf geen Surface sleeve vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 502906

Heb gewoon mijn moeder zelf een mooi hoesje laten maken :P Heel hip !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

M'n zoon maakt sinds kort ook gebruik van m'n Surface sleeve. Om z'n knuffels in op te slaan. Multifunctioneel dus, slaapzak en beschermhoes 😃

Afbeeldingslocatie: http://s16.postimage.org/iyuo3nket/WP_000739.jpg

[ Voor 17% gewijzigd door MRE-Inc op 22-02-2013 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fhwendel
Vandaag zijn er overigens weer 2 zwarte sleeves bij mobielbereikbaar beschikbaar gekomen, vanavond dus meteen besteld. Zou iemand nog willen, er staat er nu dus nog 1 op de site te koop. Morgen binnen, en zo te zien geen miskoop aan gedaan als hij zo multifunctioneel is =]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• autje
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 10:48
MRELynx schreef op zaterdag 16 februari 2013 @ 12:40:
Zo, mij hoes is binnen en de Surface met touch cover past er echt perfect in. Hoes is ook opgevuld waardoor je Surface extra goed beschermd wordt. De moeite waard als je je Surface veel meeneemt.
Kun je inschatten of hij er ook met type cover nog in zou passen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-07 19:30
triesvan schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 14:44:
Iemand nog een goede sleeve bij de Mediamarkt gevonden? Heb namelijk die AH bonnen.
Kon in Groningen zelf geen Surface sleeve vinden.
Ik heb de sleeve die ik gebruik al meerdere keren geposted. Zoek mijn posted op, ben er zelf erg tevreden erover...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz

Sebazzz

3dp

autje schreef op zaterdag 23 februari 2013 @ 07:53:
[...]

Kun je inschatten of hij er ook met type cover nog in zou passen?
De type cover is toch slechts marginaal dikker?

Ik heb in de Saturn even met de type cover gespeeld en de dikte vergeleken maar het is maar een paar millimeter dikker dan de touch cover. Heel goed kon ik het overigens niet vergelijken, de typecover zat vastgemaakt aan de verkoopstand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• autje
Net even mee gespeeld by de MyCom, en inderdaad was het verschil in dikte tussen type cover en touch cover minimaal, dus ik denk dat het wel gaat passen, ja.

Het typen op de touch cover viel me zeker niet tegen, maar denk dat ik toch voor de type cover ga. Vond ik net even iets lekkerder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fhwendel
Geloof dat de touch 3 en de typecover 5 mm in dikte is;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• autje
Is het enige twijfelpunt wat nog overblijft: 32GB of 64GB? Ik weet dat het OS zelf ongeveer 16GB inneemt. Waarom zou die 16GB niet meer dan genoeg zijn voor de te installeren apps? Meeste apps zijn slechts een paar MB (ik speel geen spelletjes). Films en muziek gaan dan uiteraard op een SD kaart.

ETA: mods, is deze te verplaatsen naar het 'Surface RT ervaringen' topic?

[ Voor 11% gewijzigd door autje op 24-02-2013 06:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 80000
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

80000

mrox

Heb net met een nieuwe touch cover na 3 dagen ook dit probleem. Weliswaar nu omgewisseld in de U.S. voor een nieuwe, maar ga uiteindelijk terug naar NL en wil de U.S. layout houden.
Iemand een idee hoe je dit DIY kan oplossen, als ik NL ben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eduardtee
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 30-06 10:03
Ik heb sinds kort een surface pro.Zeer tevreden mee. Enige wat ik eigenlijk nog zoek is het volgende:
de adapter bestaat uit twee delen: het blok + de plug voor de surface. En aan de andere zijde een twee-gats plug met de stroomplug (geen idee hoe dat allemaal heet).

Ik heb bij verschllende webshops in hnet buitenland zgn rectractable power cord for laptop adaptor gezien. Echter, nog geeneen met een europese plug.
Weet iemand toevallig waar ik zo een kan bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eduardtee
  • Laatst online: 30-06 10:03
Al geregeld via het altijd nuttige ebay, als het op dit soort dingen aankomt. ondertussen staat mijn dx mandje ook vol met accessoires voor de surface...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronvgs
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online
Werkt bij jullie de volume controle op de headphone kabel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martiveen
  • Laatst online: 16-07 13:42
Ronvgs schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 18:17:
Werkt bij jullie de volume controle op de headphone kabel?
Net geprobeerd op mijn Denon koptelefoon en dat werkte niet. Maar hij was wel voor "iPod" bedoeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerBas
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 08-07-2024
Ik zag dat ze bij mobielbereikbaar.nl weer 2 kleuren op voorraad hebben.

http://www.mobielbereikba...microsoft/surface/hoesjes

En bij tabcover hebben zo ook nog een leuke cover staan

http://tabcovers.nl/microsoft-surface

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marrabel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 24-01 21:15
Bovenstaande is 19,95 euro (+ verzendkosten 1,99 euro).

Bij webshop Tolac is deze cover goedkoper: 12,95 euro (+ verzendkosten 1,95 euro).
http://www.tolac.nl/microsoft-surface-10-6-folio-zwart.html

Deze hoes ziet er handig uit, en heb ik besteld.

[ Voor 5% gewijzigd door marrabel op 09-04-2013 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WWJD
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 15-07 13:20

WWJD

*pluh*

Afbeeldingslocatie: http://img818.imageshack.us/img818/1848/wp20130413002.jpg

Carbon skin van ebay :)
Vind het zelf een stuk strakker, de normale achterkant laat snel vingervlekken e.d. zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 80000
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

80000

mrox

WWJD schreef op zaterdag 13 april 2013 @ 21:30:

Carbon skin van ebay :)
Vind het zelf een stuk strakker, de normale achterkant laat snel vingervlekken e.d. zien.
d:)b more pics please!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eeNer
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-10-2024
ik heb ook de incipio black/white gekocht bij mobielbereikbaar :)
Ben benieuwd:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iridium
  • Laatst online: 24-05 21:48
Ik heb de incipio black/black sleeve gekocht bij mobielbereikbaar. Snelle levering en een perfecte sleeve voor de tablet. Past perfect met én zonder de touchcover. De pen blijft ook mooi aan je Surface hangen. Ruimte voor wat kleine extra's (vakje aan de voorkant). Alleen de power-adapter gaat niet passen, maar de sleeve in een tas en daarin al je randzaken is al voldoende.

Prima sleeve dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Topicstarter
Zijn er nog mensen die een andere sleeve dan die incipio genomen hebben?' Ik zag een wat dikkere sleeve op ebay, met een flap als deksel/afdekking in plaats van een rits. Dat heb ik nu ook met mijn oude laptop en dat bevalt prima. Ritsen hebben toch de neiging om op termijn naar de knoppen te gaan.

Is er iemand zo'n sleeve al tegen gekomen?

Edit 9-6-2013

Ik ben deze sleeve tegen gekomen van SF Bags. Best prijzig (45 euro), maar ziet er echt wel heel netjes uit:

Afbeeldingslocatie: http://www.sfbags.com/products/tablet-cases/images/nexus-ultimate-sleeve-case-blackbrown-lg.jpg
(afbeelding is van een Nexus 10, maar hij is ook geschikt voor de Surface Pro)
Te vinden via SF Bags.com, maar ze hebben er nog veel meer bij SF Bags, waaronder deze waar al je spullen in kunnen. En die is niet eens zo gek duur. Oeps, toch best wel prijzig....

Afbeeldingslocatie: http://www.sfbags.com/products/tablet-cases/images/travelexpress_interior_gear_lg.jpg

Volgens die website ook geschikt voor Surface Pro met Typecover. Ik lees op enkele plekken dat de Incipio sleeve voor een Surface Pro met TypeCover wat aan de strakke kant is. Kan iemand dat beamen?

En als we dan toch lekker bezig zijn, Het Franse Noreve heeft ook een hoes gemaakt. Ik heb ooit zo'n hoes gehad voor mijn Omnia 7 en kan niet anders zeggen dat het top kwaliteit is! Dat mag in dit geval dan ook wel, want de lederen hoes kost maar liefst 79 euro!

Afbeeldingslocatie: http://www.noreve.com/images/Microsoft_Surface_case_black.jpg

Te vinden via de website van Noreve

En deze is ook niet onaardig:

Afbeeldingslocatie: http://www.brenthaven.com/sites/default/files/imagecache/product_full/prostyle-sleeve-13-midnight_hero-w.jpg

Via de website van Brenthaven.

Lijkt alleen een beetje duur qua verzendkosten...

En nog een mooi overzicht van hoesjes die zouden moeten passen...

http://blog.laptopmag.com...ft-surface-cases?slide=10

[ Voor 94% gewijzigd door PaT op 10-06-2013 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNightbringer
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 16-05 14:57
Een aanrader voor wie nog een ''simpele'' cover zoekt:

http://www.amazon.co.uk/gp/product/B009ZP4QAQ

Nu nog een muis of iets in de trend (geen idee of een touchpad een aanrader is) en ik ben helemaal compleet :).

Wat is metro? | Webdesign met een grid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

PaT schreef op maandag 03 juni 2013 @ 21:55:
Volgens die website ook geschikt voor Surface Pro met Typecover. Ik lees op enkele plekken dat de Incipio sleeve voor een Surface Pro met TypeCover wat aan de strakke kant is. Kan iemand dat beamen?
De Surface RT past er bij mij net in. Maar ik heb het voorvakje ook redelijk vol zitten met external hdd, kabeltjes en oplader. Het gaat wel hoor maar een paar mm had wel gemogen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Topicstarter
MRELynx schreef op maandag 10 juni 2013 @ 13:41:
[...]

De Surface RT past er bij mij net in. Maar ik heb het voorvakje ook redelijk vol zitten met external hdd, kabeltjes en oplader. Het gaat wel hoor maar een paar mm had wel gemogen....
In dat geval heb ik er een hard hoofd in dat een Surface Pro met Typecover er lekker in gaat passen. Ik neig toch steeds meer om voor die SF Bags oplossing te gaan. Kost wat, maar dan heb je ook wat.

Edit: Nou, de SF Bag sleeve gaat dus ook maar van het lijstje. Ik heb even met ze gemaild (best nette reactie en best vlot), maar naast de al aanzienlijke 59 dollar die de hoes zelf kost, komt daar nog 24 dollar verzendkosten bij. En alsof dat nog niet genoeg is komt daar ook nog 22 dollar aan "duties" bij, oftewel de sleeve gaat rond de 59+22+24=105 dollar kosten = 79 euro voor een hoesje... 8)7

dan wordt dat ding van Noreve ineens heel interessant.

[ Voor 31% gewijzigd door PaT op 10-06-2013 21:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iridium
ik heb de sleeve van Incipio (waarover in vorige posts wordt gesproken). De combinatie Surface Pro + touchcover pas prima. Een typcover is enkele millimeters dikker. Ik durf niet te zeggen of dit goed past (of krap an).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeVortex
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16-07 21:40
Incipio cover kan een typecover in met surface pro, gezien in een video op youtube. Zit wel echt strak.
Ik ben al 2weken erop aan het wachten, shipping wil niet echt vlotten. Weet iemand hoe die mini usb hubs heten waar 2 usb 2 poorten in zitten een micro sd kaart en full size sd? Ik had er twee gevonden (ze zijn gewoon verbrand) welke echt exact matchen met de kleur van de surface en ze zijn mooi klein

Gevonden: http://www.compuexpert.co...for-Surface-RT_p_302.html

Past goed op de rt, bij de pro valt die over geluid zachter doen als het goed is. Het andere merk waarbij ze exact hetzelfde apparaat tonen met foto waarbij die in de pro en rt zit kan ik niet meer vinden

[ Voor 28% gewijzigd door LeVortex op 19-06-2013 19:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eeNer
^ die is wel erg netjes. Als die nou ook voor de Pro komt waarbij die niet over de volumeknop zit en dan ook nog met USB3.0 ondersteuning zou dat helemaal mooi zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Topicstarter
Hoe zit dat eigenlijk met dat verloopje van displayport naar vga? Is dat gewoon eigenlijk een universeel stekkertje die je bij wijze van spreke ook bij dealextreme kan bestellen of zit er iets "speciaals" aan het stekkertje van Microsoft (op de prijs na :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eeNer
Kan je gewoon elke voor pakken die je maar wilt.

Is universeel. Ik heb al iemand op internet gezien die het met de verloopstekker van apple deed. Dat werkt ook. Die van Microsoft zal wel het beste aansluiten in verband met de schuine kant.

[ Voor 19% gewijzigd door eeNer op 20-06-2013 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Topicstarter
Ahh, dat is wel fijn.. Scheelt aanzienlijk, zelfs de apple mDP -> VGA adapter is goedkoper dan de officiele Surface adapter. Ik ga op DX eens wat snuffelen.

Het enige wat ik nog niet zeker weet, moet ik nou Male mDP naar Female VGA of juist andersom hebben om de Surface aan een beamer/monitor te hangen? Op de website van M<icrosoft staat daar niets over en het plaatje is dermate vaag dat je het daar ook niet van kan afleiden.

EDIT: Ahh, Apple is wat duidelijker wat dat betreft: http://store.apple.com/nl...playport-naar-vga-adapter

[ Voor 13% gewijzigd door PaT op 20-06-2013 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iridium
Beste PaT, deze heb ik gekocht via dealextreme: http://dx.com/p/cy-dp-010...ection-cable-white-180773

Werkt prima, ik gebruik deze op mijn werk als ik de klassen een PowerPoint of website wil laten zien tijdens de les.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Topicstarter
Vandaag heb ik mijn sleeve van Esmé (ja, zo heet het merk blijkbaar echt) ontvangen. Besteld via Amazon.de. klikkerdeklik

Kost niet zoveel, Surface Pro met Typecover past er prima in. Het ziet er netjes uit. We gaan de komende tijd eens kijken of dat ook van toepassing is qua duurzaamheid. Geleverd binnen 2 weken, dus dat is best netjes uit de VS.
Iridium schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 15:54:
Beste PaT, deze heb ik gekocht via dealextreme: http://dx.com/p/cy-dp-010...ection-cable-white-180773

Werkt prima, ik gebruik deze op mijn werk als ik de klassen een PowerPoint of website wil laten zien tijdens de les.
Deze is nu ook naar mij onderweg :)

[ Voor 27% gewijzigd door PaT op 20-06-2013 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harsat
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 17-05-2021
Heeft iemand ervaring met de usb naar ethernetadapter op de Surface Pro. Bij mij blijft in apparaatbeheer de adapter voorzien van de gele driehoek met uitroepteken. En windows update zou zorgen voor de juiste invoer zegt Microsoft. Maar ik krijg hem niet aan de praat. Iemand een idee??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasrek
  • Registratie: November 2011
  • Niet online
Vandaag de zwarte en blauwe touchcovers bij de MediaMarkt getetst (lagen naast elkaar, verschillende surfaces). Het viel mij alleen op dat de blauwe cover veel minder aanslagen miste. Heeft iemand hier een vergelijkbare ervaring of was dit puur toeval? Ik weet dat de zwarte cover van een ander materiaal is gemaakt, maar zijn ze technisch identiek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 529873

Welk accessoire is volgens jullie het meest aan te raden als je veel op en af reist? Ik denk dat een sleeve dan meer bescherming geeft dan een screenprotector, maar ik heb m'n bedenkingen bij de krasbestendigheid van de achterkant van de surface. Iemand die er eentje gebruikt die dat kan bevestigen of ontkennen?

Ik ga hem sowieso kopen in combinatie met een typecover, dus het scherm zal wel bescherm zijn, maar is het ook noodzakelijk om nog een protector te plaatsen op de achterkant tegen krassen als je een sleeve gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
  • Laatst online: 16-07 19:30
Anoniem: 529873 schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 12:29:
Welk accessoire is volgens jullie het meest aan te raden als je veel op en af reist? Ik denk dat een sleeve dan meer bescherming geeft dan een screenprotector, maar ik heb m'n bedenkingen bij de krasbestendigheid van de achterkant van de surface. Iemand die er eentje gebruikt die dat kan bevestigen of ontkennen?

Ik ga hem sowieso kopen in combinatie met een typecover, dus het scherm zal wel bescherm zijn, maar is het ook noodzakelijk om nog een protector te plaatsen op de achterkant tegen krassen als je een sleeve gebruikt?
Ik ben zelf erg zuinig met mijn spullen en viel ook al op dat het metaal waarschijnlijk snel gaat krassen. Heb er tot heden nog geen krasje op gezien eigenlijk. Maak zelf gebruik van een sleeve + typcover als ik hem vervoer in mijn tas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Topicstarter
Anoniem: 529873 schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 12:29:

Heb een Pro + TypeCover in een sleeve (zie hierboven) gaat prima en krast dus helemaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre_nr1
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:05
harsat schreef op maandag 01 juli 2013 @ 22:59:
Heeft iemand ervaring met de usb naar ethernetadapter op de Surface Pro. Bij mij blijft in apparaatbeheer de adapter voorzien van de gele driehoek met uitroepteken. En windows update zou zorgen voor de juiste invoer zegt Microsoft. Maar ik krijg hem niet aan de praat. Iemand een idee??
Op welke chip is je USB ethernet gebaseerd? Als je dat weet kan je via Google misschien een driver vinden.

Ik heb zef deze aangeschaft, en werkt prima en zeer snel dankzij USB 3.0 :
http://www.amazon.de/Giga...ds=anker+usb+3.0+ethernet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Net deze sleeve gezien voor om en bij € 10. http://www.amazon.ca/Case...-10-Netbook/dp/B004NY9UV4
Deze is wel voor toestellen up to 11.6 inch, denken jullie dat de surface RT daar "snug" in gaat passen of gaat hij toch wat te losjes erin zitten om goed te zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• choogen
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

choogen

Has anyone seen my stapler?

Anoniem: 529873 schreef op vrijdag 02 augustus 2013 @ 11:17:
Net deze sleeve gezien voor om en bij € 10. http://www.amazon.ca/Case...-10-Netbook/dp/B004NY9UV4
Deze is wel voor toestellen up to 11.6 inch, denken jullie dat de surface RT daar "snug" in gaat passen of gaat hij toch wat te losjes erin zitten om goed te zijn?
Heb deze zelfde pouch een paar dagen geleden bij Paradigit zien liggen. Als je je Surface meeneemt kun je hem gewoon in de winkel passen en merk direct je of hij voldoet. Sowieso handiger dan bestellen bij Amazon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

choogen schreef op vrijdag 02 augustus 2013 @ 14:26:
[...]

Heb deze zelfde pouch een paar dagen geleden bij Paradigit zien liggen. Als je je Surface meeneemt kun je hem gewoon in de winkel passen en merk direct je of hij voldoet. Sowieso handiger dan bestellen bij Amazon.
Het is ook via campusshop (een onderdeel van Paradigit) dat ik het zou willen bestellen. Probleem is dat ik mijn surface pas mag verwachten ergens begin/halverwege september en deze sleeve dan waarschijnlijk niet meer voor dezelfde prijs beschikbaar is. Dus misschien mensen die ervaring hebben met deze sleeve of een soortgelijke maat en me kunnen bevestigen dat hij daar redelijk goed in past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-07 08:33

MaDLiVe

.-Observer-.

Jammer dat de surface RT alleen op te laden is via een speciale adapter, niet echt road friendly. Qua vermogen valt het allemaal wel mee. Vraag me dan ook af waarom er geen usb--surface connector adapters zijn. Zou echt weer schelen in het meesjouwen van een extra adapter.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sierraalpha88
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 04-02 11:59
Wasrek schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 13:36:
Vandaag de zwarte en blauwe touchcovers bij de MediaMarkt getetst (lagen naast elkaar, verschillende surfaces). Het viel mij alleen op dat de blauwe cover veel minder aanslagen miste. Heeft iemand hier een vergelijkbare ervaring of was dit puur toeval? Ik weet dat de zwarte cover van een ander materiaal is gemaakt, maar zijn ze technisch identiek?
Dit is wel een interessant punt :P ik heb ook redelijk veel in de winkel getypt/geprobeerd op de Surface RT touch cover, maar ik heb hier eigenlijk geen verschil in kunnen ontdekken wat de aanslagen betreft(toevallig ook de blauwe en zwarte touchcover) Misschien komt dit omdat ik vooral benieuwd was naar het verschil tussen touch- en typecover, maar als er daadwerkelijk een verschil zou zijn, heb ik toch mooi de 'verkeerde' besteld bij surfspot in dat geval :P (touch cover zwart)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hatman
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 09:26
Ik heb ook de Typecover besteld omdat het, ondanks de hoge prijs, best een net toetsenbord is en als cover dienst moet doen.
Toch eergisteren bij de Action zo'n BT-keyboardje gehaald. en ik heb deze op mijn win8 pc, ipad, iphone, android systemen getest en het werkt prima! Het is geen handig toetsenbord om mee te nemen omdat er geen aan/uitschakelaar op zit. het gaat na 10 minuten in de slaapstand en bij aanraking van een van de toetsen werkt het weer. Vervoeren moet je dus doen zonder de toetsen aan te raken.
Jammer genoeg heb ik nog geen surface RT bij de hand maar ben er best wel zeker van dat dat gaat werken..

PS de aanbieding bij de Action loop tot en met vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timofp
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22-12-2024
Wasrek schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 13:36:
Zou het niet eerder zo zijn dat de zwarte touch cover er al langer ligt en meer mishandeld is? Als ik zie hoe de touch covers in de Fnac hier in Leuven er aan toe zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 16-07 17:25

Benjamin-

CrazyGunner#2385

Ik vond de touchcover iig niet super, ik was bij de opening van Saturn in Dordt en daar lag een RT met een zwarte touchcover, ik ga er vanuit dat die nieuw was, maar fijn typte het niet.

Ik heb zelf (via mijn broer) vorige week een RT met typecover besteld bij zijn school, ben benieuwd!

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eppo666
  • Laatst online: 15-07 10:02
Ik heb zelf deze case/stand http://www.kloegcom.nl/cl...hoes-microsoft-surface-rt en dan met een rapoo E6300 bt tobo pricewatch: Rapoo E6300 (Zwart) en een logitech m555b muis pricewatch: Logitech Bluetooth Mouse M555b
dit heb ik hoofdzakelijk gedaan om dat ik de interne stand te beperkt vind met 1 vaste positie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakkermax
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 09-04-2024
heb net een zwarte Incipio sleeve besteld bij mobielbereikbaar, ze hebben er nu nog 1 op voorraad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigWillem89
  • Registratie: Juli 2013
  • Niet online
bakkermax schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 19:14:
heb net een zwarte Incipio sleeve besteld bij mobielbereikbaar, ze hebben er nu nog 1 op voorraad!
Bedankt, nu hebben ze alleen de witte nog ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fransfb
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 16-07 06:33
http://dx.com/p/micro-hdm...n-cable-1-5m-length-65401

Paar weken terug deze besteld op DX, doet het prima op mijn Surface RT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [MAUS]
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 10:39
Goedemorgen,

Gisteren heb ik mijn surface rt ontvangen.
Nu ben ik nog op zoek naar een 1tb externe harde schijf.
De goedkoopste schijven in de pricewatch beschikken allemaal over USB 3.0. Wat op zich wel fijn is aangezien mijn pc beschikt over USB 3.0 en dus net wat sneller die HDD vol kan schrijven ;)
Is dit een probleem in combinatie met de USB 2.0 poort van de surfae rt?
Heeft iemand hier toevallig al ervaringen mee?
Ik heb dit ook al gegoogled maar kon niet echt een antwoord vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eppo666
  • Laatst online: 15-07 10:02
Is geen probleem, usb2 en usb 3 zijn compatible, het schijnt wel beter te zijn om een ext. hdd met een eigen voeding te gebruiken omdat je anders je accu snel leeg hebt of hem aan te sluiten via een hub met een eigen voeding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ram-G-maN
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 16-07 00:21

Ram-G-maN

Voorheen was ik GT-R.

MvdPM schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 10:49:
Goedemorgen,

Gisteren heb ik mijn surface rt ontvangen.
Nu ben ik nog op zoek naar een 1tb externe harde schijf.
De goedkoopste schijven in de pricewatch beschikken allemaal over USB 3.0. Wat op zich wel fijn is aangezien mijn pc beschikt over USB 3.0 en dus net wat sneller die HDD vol kan schrijven ;)
Is dit een probleem in combinatie met de USB 2.0 poort van de surfae rt?
Heeft iemand hier toevallig al ervaringen mee?
Ik heb dit ook al gegoogled maar kon niet echt een antwoord vinden.
No worries. Een USB-gevoed USB 3.0 externe HDD werkt hier probleemloos aan mijn Surface RT. USB 3.0 is bovendien gewoon backward compatible. De standby tijd gaat overigens wel aanzienlijk achteruit met USB-gevoede randapparatuur als de HDD. Een bedraad muis heeft hier logischerwijs minder last van.

Mijn desktop, mijn laptop en mijn gamesetup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s1ck
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 15-07 12:30
Baal toch eigenlijk wel dat ik geen type cover genomen heb! Toch maar is kijken of iemand een type in de verkoop heeft of anders bij MS 1 kopen }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ram-G-maN
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 16-07 00:21

Ram-G-maN

Voorheen was ik GT-R.

Tweakers die een betaalbare sleeve zoeken voor de Surface RT/Pro + Type Cover raad ik de Hama "Tab" Sleeve aan. Het heeft net dat extra beetje ruimte voor de Type Cover die je bij de Incipio exemplaar moet missen. Klikkerdeklik. :)
Afbeeldingslocatie: https://www.hama.com/bilder/00108/awd/00108252awd.jpg
EAN: 4047443123879
Prijzen.
Ik heb zelf €16,99 betaald bij Media Markt Utrecht. Via de webshop is het blijkbaar €2,- duurder. 8)7
Mijn Surface RT + Type Cover zit perfect "snug" in.
Tweakers met een Touch Cover zouden het ook kunnen waarderen.

Mijn desktop, mijn laptop en mijn gamesetup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xstarr_
  • Laatst online: 31-10-2024
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/wlCdKG9.jpg?1

http://www.ebay.com/itm/E...&hash=item27d2748044#shId

18 euro

of de welbekende Incipio sleeve. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timofp
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22-12-2024
Ik dacht cheap te zijn en heb van bovenstaande Incipio de Nexus 10 versie gekocht, jammer genoeg eens in huis blijkt hij een cm te klein te zijn, was maar 6 euro. De Surface RT varianten zijn jammer genoeg duurder, maar de kwaliteit ziet er me heel goed uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Nu online

Piggen

Lekker bakkie

TheNightbringer schreef op maandag 10 juni 2013 @ 12:57:
Een aanrader voor wie nog een ''simpele'' cover zoekt:

http://www.amazon.co.uk/gp/product/B009ZP4QAQ

Nu nog een muis of iets in de trend (geen idee of een touchpad een aanrader is) en ik ben helemaal compleet :).
Deze zwarte is al een tijdje niet leverbaar, maar er is er ook een in koffiebruin (http://www.amazon.co.uk/E...eywords=surface+rt+sleeve). Goedkoop, stijlvol en goed passend. Althans, dat laatste volgens de reviews. Ik heb m'n Surface nog niet, namelijk.

Ook een toetsenbordje bij gekocht (http://www.amazon.co.uk/U...1&keywords=anker+keyboard) in de veronderstelling dat het wel zou werken met de RT, maar de fabrikant heeft sindsdien aangegeven dat dat niet werkt. Als m'n Surface er is kijk ik nog even hoe het zit met de 8.1 preview en laat dat nog wel weten hier, want misschien is het interessant voor anderen. En als het niet werkt gaat het ding maar op Marktplaats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerkeP
  • Laatst online: 10:31

GerkeP

Vragen mag altijd........

Waarom zou dat niet werken?
Elk BT toestenbordje werkt gewoon, zelfs die goedkope van de Action

GerkeP

Anoniem: 488967

Deze is vandaag ineens de helft goedkoper, heb er nu 11,45 euro voor betaald! :D Ben benieuwd.

• xstarr_
  • Laatst online: 31-10-2024
Anoniem: 488967 schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 13:32:
[...]

Deze is vandaag ineens de helft goedkoper, heb er nu 11,45 euro voor betaald! :D Ben benieuwd.
Ik heb 'n gister besteld, damn!! |:( Ach 6 euro goedkoper maar :P

• Denzis
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 04-02 10:04
Anoniem: 488967 schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 13:32:
[...]

Bedankt! Dit geld btw wel alleen voor de blauwe. de rode is wat duurder! maar heb het ook maar besteld..

https://www.youtube.com/@droommotor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93986

Iemand trouwens enig idee waarom de Surface acc. van Microsoft niet in de PW staan? Ik zag dat de touch cover in prijs verlaagd is naar 79,99.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AnjavH
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 23-12-2022
Wel jammer dat de typecover nog steeds hetzelfde kost. Ik ben al een tijdje aan het overwegen mijn touchcover door een typecover te vervangen, maar ik vind hem nogal duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-!-M
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 14-07 09:35
Heeft iemand het al geprobeerd om een sleeve voor een macbook air 11 inch te gebruiken? Ik vind die lelijke tassen en sleeves maar niets. Heb je zo'n prachtige tablet, dan wil ik ook een mooie bijpassende sleeve. Voor de mba11 zijn veel mooie en stijlvolle sleeves te vinden. Ik heb net even de afmetingen vergeleken en de surface is zowel in de diepte als breedte ongeveer 2cm kleiner, en ook bijna een cm dunner.

Iemand die toevallig een MBA heeft en het wil testen? Anders ga ik eens in die richting kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X_lawl_X
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09:07
Zijn hier misschien mensen die gebruik maken van een bluetooth muis waar je geen receiver oid voor nodig heb? Ik gebruik mijn poort op mijn RT liever voor andere dingen.

edit: Ik denk dat deze zou moeten werken. Ik zal het eens proberen.
pricewatch: Microsoft Sculpt Comfort Mouse

[ Voor 37% gewijzigd door X_lawl_X op 01-09-2013 08:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hatman
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 09:26
X_lawl_X schreef op zondag 01 september 2013 @ 08:02:
Zijn hier misschien mensen die gebruik maken van een bluetooth muis waar je geen receiver oid voor nodig heb? Ik gebruik mijn poort op mijn RT liever voor andere dingen.

Logitech v470 BT mouse en de Microsoft Wedge Touche Mouse werken prima op de Surface RT. Dat is mijn eigen ervaring in de praktijk.

Zolang je niet speciale drivers moet laden werkt m.i. elke bt mouse.

[ Voor 3% gewijzigd door Hatman op 01-09-2013 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-!-M
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 14-07 09:35
Op deze website zijn heel veel mooie surface sleeves te krijgen, voor allerlei prijzen. Ik ben aan het kijken naar een mooie vilten sleeve van felt88 (zo heet die winkel/producent). Je kan kiezen of je de sleeve wilt kopen voor de RT of Pro, maar ik ben benieuwd of de typecover erbij past. Ik heb ze gemaild, zal laten weten als ik reactie heb.

http://www.etsy.com/searc...w_type=gallery&ship_to=ZZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mkrmr
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 16-07 20:39

mkrmr

Tesla Model 3, BMW K1600

X_lawl_X schreef op zondag 01 september 2013 @ 08:02:

Ik gebruik een MS BT muis en het voordeel van een MS muis is dat deze zeker zal werken met een MS Surface! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mel1986
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 05-07 22:48
T-!-M schreef op zondag 01 september 2013 @ 13:58:
Op deze website zijn heel veel mooie surface sleeves te krijgen, voor allerlei prijzen. Ik ben aan het kijken naar een mooie vilten sleeve van felt88 (zo heet die winkel/producent). Je kan kiezen of je de sleeve wilt kopen voor de RT of Pro, maar ik ben benieuwd of de typecover erbij past. Ik heb ze gemaild, zal laten weten als ik reactie heb.

http://www.etsy.com/searc...w_type=gallery&ship_to=ZZ
Zitten zeer vette covers bij ja. Probleem is alleen dat ze niet shippen naar NL...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerkeP
  • Laatst online: 10:31

GerkeP

Vragen mag altijd........

mel1986 schreef op maandag 02 september 2013 @ 15:48:
[...]

Zitten zeer vette covers bij ja. Probleem is alleen dat ze niet shippen naar NL...
Echt wel, gewoon naar NL

GerkeP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinl
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-09-2022

kevinl

Yellow van

Ik ben op zoek naar de goedkoopste sleeve. Maar verder dan die van Amazone heb ik niet kunnen vinden. Iemand een idee? Bij Action hebben ze een sleeve voor de Ipad. Maar die past helemaal niet op de RT.

Bookreview: De eeuwige verkettering van Avesi

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste