Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 17:26

GerCor

Zonder dallen geen pieken

SChief schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 23:02:
Ik vraag me af wanneer die Arc Touch Mouse | Surface Edition nou eens beschikbaar komt.. Wacht er al een hele tijd op maar tot op heden staat ie nog altijd op "Binnenkort verkrijgbaar".
Ik heb de Arc Touch Mouse | Surface Edition net een uurtje in huis. Als je in de Nederlandse store kijkt, staat er inderdaad 'binnenkort beschikbaar' maar je kunt de muis gewoon bestellen. Klik er maar eens op, komt er een prijs in beeld (69,99 euro betaald met PayPal) en bestellen maar. Wordt gebracht door UPS. Zonder verzendkosten rechtstreeks uit Ierland. Donderdag j.l. besteld, vandaag om 11:55 geleverd. d:)b

Super. Jammer dat MS de tekst niet aanpast op de site. :Z

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Topicstarter
Zo, dat is een serieus bedrag voor een muis... Wel mooi dat hij te bestellen is voor de liefhebbers. Ik ben ergens toch wel blij dat ik gewoon een simpel bluetooth muisje heb kunnen scoren die hetzelfde doet voor 25 euro.

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

PaT schreef op maandag 17 februari 2014 @ 13:39:
Zo, dat is een serieus bedrag voor een muis... Wel mooi dat hij te bestellen is voor de liefhebbers. Ik ben ergens toch wel blij dat ik gewoon een simpel bluetooth muisje heb kunnen scoren die hetzelfde doet voor 25 euro.
Het is ook een hebbedingetje dat perfect past bij de Surface. Soms mag je jezelf verwennen. De dames kunnen dat ook heel goed als ze hun buit, vaak het zoveelste paar schoenen, het huis binnenslepen. :P

Gewoon zeggen dat de muis normaal 100 euro kost, en je nu maar 70 hebt betaald. Moeten ze je wel een goedkeurende blik geven want met dat argument kopen ze zelf bijna alles. :+

En ... ook een gratis app voor in de Windows store.

[ Voor 17% gewijzigd door GerCor op 17-02-2014 14:19 ]

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wrd
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 04-09 16:30

Wrd

wiz schreef op maandag 17 februari 2014 @ 11:40:
[...]

Tsja .. .als je het filmpje ziet van de case denk ik dat ie zn geld meer dan waard is ... Bovenstaande prijzen zijn overigens de early bird prijzen. Zodra de kickstarter termijn voorbij is, en de case echt als retail beschikbaar komt zal hij duurder zijn. Ik had begrepen dat de gewone case van $39 dan $59 gaat worden (indicatie) ....
Helemaal mee eens.
Ik heb alleen geen creditcard en ik ga ook geen creditcard nemen voor een eenmalig koop.
Ben namelijk allergisch voor creditcards, maar dat is een andere discussie.

Ik dacht dat kickstarter ook paypal ondersteunt, maar die optie heb ik niet gevonden.
Of krijg je de paypal optie pas nadat je ingelogd ben onder een amazon account?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cogency
  • Laatst online: 11-09 18:50

Cogency

Ginnunga

Even OT maar je kan tegenwoordig toch ook een soort van pre-paid creditcard kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mkrmr
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 12-09 11:55

mkrmr

Tesla Model 3, BMW K1600

Bedankt voor de tip GerCor, idd staat er nog steeds "binnenkort leverbaar" maar de bestelling is gelukt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wrd

Wrd

Cogency schreef op maandag 17 februari 2014 @ 14:26:
Even OT maar je kan tegenwoordig toch ook een soort van pre-paid creditcard kopen?
Goed suggestie, misschien dat ik dit ga doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
GerCor schreef op maandag 17 februari 2014 @ 13:06:
[...]
Ik heb de Arc Touch Mouse | Surface Edition net een uurtje in huis. Als je in de Nederlandse store kijkt, staat er inderdaad 'binnenkort beschikbaar' maar je kunt de muis gewoon bestellen. Klik er maar eens op, komt er een prijs in beeld (69,99 euro betaald met PayPal) en bestellen maar. Wordt gebracht door UPS. Zonder verzendkosten rechtstreeks uit Ierland. Donderdag j.l. besteld, vandaag om 11:55 geleverd. d:)b

Super. Jammer dat MS de tekst niet aanpast op de site. :Z
In het begin kon je dat ook niet aanklikken, er stond niet eens een prijs bij. Nu ik zie dat 'ie 70 euro kost begin ik wel te twijfelen, dat is erg veel geld voor alleen een muis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronvgs
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:36
Hoe bevalt de Arc muis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeSeRT104
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15-01-2022
Heb zelf de Razer Orochi 2013 besteld en al een tijdje in bezit.
Werkt prima en connect ook super.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiz
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-09 18:55

wiz

Connecting the world

SChief schreef op maandag 17 februari 2014 @ 16:13:
[...]

In het begin kon je dat ook niet aanklikken, er stond niet eens een prijs bij. Nu ik zie dat 'ie 70 euro kost begin ik wel te twijfelen, dat is erg veel geld voor alleen een muis.
Logitech T630 ... Draadloos en oplaadbaar ... Topper !!!!

HP Elitebook Ultra G1i - Ultra 7-268v Oled 32Gb 2Tb / Surface Pro SD X Elite Oled 16Gb 2Tb 5G + Flex TC / iPhone 15 PRO + Apple Watch Ultra 2 / VW ID.4 Pro Performance / NOM & EPC=0 sinds 1-1-2022

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
offtopic:
Ben zelf een beetje klaar met Logitech spullen dus daar twijfel ik nog over. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Ik denk zelf, dat je, als je de muis aanschaft, voor een deel het 'concept' koopt. Mijn dochter heeft de muis nu een aantal uurtjes uitgeprobeerd maar krijgt er een zere hand van. Kan ook de zit-/ligpositie van mijn dochter zijn natuurlijk. Zelf zal ik de muis eigenlijk alleen incidenteel gebruiken wanneer ik de cursor nauwkeurig moet plaatsen. Ik ben inmiddels helemaal gewend aan Touch en daar red ik me voor 99% prima mee. Maar ik heb de muis vandaag nauwelijks aangeraakt dus kan er nog weinig over zeggen. Mooi is de muis wel. Voelt ook heerlijk aan, een beetje suède idee. Op de muis staat de tekst: Surface. De muis is in de uitstand plat. Makkelijk om in een sleeve te doen. Nogmaals, het is het concept: Surface 2 (PRO 2), Surface Touch 2 of Typecover 2 en de Surface muis. En daar betaal je voor, muis is niet goedkoop, Typecover ook niet.

[ Voor 15% gewijzigd door GerCor op 17-02-2014 23:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik gebruik al enige tijd de microsoft sculpt comfort mouse. Werkt draadloos d.v.m. bluetooth en heeft een grote blauwe touch- en fysieke knop die erg goed werkt met windows 8.1 (en RT).

Werkt prettig en fijn in de hand, en de blauwe knop is handig in het gebruik :) Zeker een aanrader!

[ Voor 19% gewijzigd door vali op 17-02-2014 21:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cogency

Cogency

Ginnunga

Ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Villean
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22:00

AMD 7950X | 128GB DDR5 | GTX3080Ti | Canon R5 | RF 15-35mm F2.8 | 35mm F1.4L II | RF 50mm F1.2L | RF 70-200mm F2.8 IS | EF 400mm F2.8 IS II | Phrozen 8K Mini & 8K Mighty

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wrd

Wrd

Maar 40 euro is best een hoop vooral als je ze voor rond de 20 kan krijgen.

Adapter 19,95
Kabel 22,95

Disclaimer: ik heb ze zelf niet.

[ Voor 13% gewijzigd door PaT op 18-02-2014 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cogency

Cogency

Ginnunga

IK heb hem van Club3d, koste iets meer dan 20euro bij Alternate.

(ps. Mod is vergeten ook de vraag te kopieren :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeFoRcE
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11-09 16:11

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Ik zocht een MDP naar whatever, dit ivm presenteren op school, maar ook om zo nu en dan m'n tablet via hdmi aan te sluiten op een tv (incl geluid!).

Hier kwam ik op uit, cheap, en werkt perfect;

http://www.ebay.co.uk/itm...ageName=ADME:L:OC:NL:3160

Misschien wat voor jullie?

Professioneel Heftruck Syndroom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Topicstarter
En vanmorgen een mail gehad dat ze streched goals hebben. Mochten ze 150.000 dollar binnen harken, dan kunnen we logo's en kleurtjes/plaatjes gaan kiezen voor 20 tot 40 dollar extra.

• Erapaz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-08 16:32
Zijn er mensen die een sticker (protector / decal) gebruiken om hun Surface te beschermen tegen krassen?
Ik merk nu dat ik na 2 weken toch al wat kleine krasjes op de achterkant heb. Ik heb nu een Carbon-look sticker gekocht via Ebay. Verder hebben Stickerboy en decal girl ook mooie stickers. Omdat ik de Surface echter veel voor presentaties gebruik, ben ik voor een rustigere (oem) look gegaan.
Zijn er meer ervaringen met deze stickers als bescherming? Sluiten ze goed aan / blijven ze lang netjes?

• DeSeRT104
Hall Erapaz, heb nu zelf 2 weekjes de carbon sticker op de achterkant zitten. Past goed en heb nog geen gekke dingen gezien.
Naar mijn ervaring dus goed.

• Iridium
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 10-09 21:14
Erapaz schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 10:08:
Zijn er mensen die een sticker (protector / decal) gebruiken om hun Surface te beschermen tegen krassen?
Ik merk nu dat ik na 2 weken toch al wat kleine krasjes op de achterkant heb. Ik heb nu een Carbon-look sticker gekocht via Ebay. Verder hebben Stickerboy en decal girl ook mooie stickers. Omdat ik de Surface echter veel voor presentaties gebruik, ben ik voor een rustigere (oem) look gegaan.
Zijn er meer ervaringen met deze stickers als bescherming? Sluiten ze goed aan / blijven ze lang netjes?
Ik heb via Stickerboy.net deze carbon-look sticker gekocht: http://www.stickerboy.net...crosoft-surface-pro-skins . Past goed, alleen aan de randen hou je hier en daar 1 mm ruimte over. De stickers voor aan de voor- en zijkanten heb ik niet gebruikt.
Erapaz schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 10:08:
Ik heb alleen 1 op mijn scherm geplaatst, dat vind ik het belangrijkste (al zou ik behoorlijk boos zijn als er een kras op de achterkant zou zitten.. )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erapaz
Nou ja boos, het hoort er een beetje bij. Echter had ik de eerste week al een krasje, ondanks dat ik er wel voorzichtig mee ben. Ik heb het idee dat dat vapourMG niet echt krasvast is. Op tafel leggen met wat zand o.i.d. eronder en je hebt al een kras.
Wel jammer, want ik vind die mat zwarte look echt super gaaf en had hem graag naked (met touch cover) gebruikt.
Nu maar een sticker proberen zodat ik hem wel gewoon los in mijn tas kan meenemen.

Hoe bevalt de screen protector, heeft dit nog invloed op het gebruik van het touch screen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Voor de gein een Windows store cadeaubon besteld. Ik heb het idee dat deze via de post naar mij toekomt. Wel omslachtig, ze hadden ook wel een versie zoals bij de Xbox, met een code kunnen sturen via de mail. Maar ook leuk om iemand cadeau te doen.

UPDATE: Vandaag de cadeaubon ontvangen en het tegoed staat nu op mijn telefoon. Werkt prima. _/-\o_

[ Voor 17% gewijzigd door GerCor op 25-02-2014 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeSeRT104
Iemand nog suggesties voor de surface 2 pro, ga binnenkort weer naar Amerika. Valt er nog wat te halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Topicstarter
De docks zouden daar weer leverbaar moeten zijn toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• middelsluis
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 25-05 18:05
Ik heb een decal sticker (alleen de achterzijde) De Surface ziet er nu uit als een old-school notitieboek :)

Werkt en past goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raxious
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 02-09 12:22
Heb een Touch gekregen vandaag, maar hoe krijg ik @ en dergelijke werkend? Als ik nu SHIFT + 2 doe krijg ik namelijk ''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Topicstarter
Ctrl shift, alt shift of ctrl alt eens indrukken (ik weet nooit welke combi het is). Klinkt alsof de instelling van je tobo niet goed staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Het is inderdaad gewoon shift 2. Altijd al zo geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Topicstarter
Tenzij je toetsenbord instellingen verkeerd.staan, dan krijg je van die vreemde combi's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Erapaz schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 15:31:
Nou ja boos, het hoort er een beetje bij. Echter had ik de eerste week al een krasje, ondanks dat ik er wel voorzichtig mee ben. Ik heb het idee dat dat vapourMG niet echt krasvast is. Op tafel leggen met wat zand o.i.d. eronder en je hebt al een kras.
Wel jammer, want ik vind die mat zwarte look echt super gaaf en had hem graag naked (met touch cover) gebruikt.
Nu maar een sticker proberen zodat ik hem wel gewoon los in mijn tas kan meenemen.

Hoe bevalt de screen protector, heeft dit nog invloed op het gebruik van het touch screen ?
Bescherming bevalt prima! Ik had eerst van die stikkers waar je de lucht eruit moet duwen, maar irriteerde aan de luchtbubbels op het scherm. Nu heb ik er 1 die je met water moet aanbrengen (gedestilleerd water :) ) en het scherm werkt nog steeds perfect op touch gebied. Al voelt het in het begin beetje vreemd aan, sinds je geen glas meer voelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
PaT schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 23:41:
Ctrl shift, alt shift of ctrl alt eens indrukken (ik weet nooit welke combi het is). Klinkt alsof de instelling van je tobo niet goed staat.
Control+Shift. :)

Ik gooi meestal alle andere indelingen gelijk weg, heb er toch niks aan. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erapaz
vali schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 00:10:
[...]

Bescherming bevalt prima! Ik had eerst van die stikkers waar je de lucht eruit moet duwen, maar irriteerde aan de luchtbubbels op het scherm. Nu heb ik er 1 die je met water moet aanbrengen (gedestilleerd water :) ) en het scherm werkt nog steeds perfect op touch gebied. Al voelt het in het begin beetje vreemd aan, sinds je geen glas meer voelt.
Dat is goed om te horen. Ja, dat glas voelt nu erg goed aan, net als de achterkant. Om de een of andere manier is het een fijn apparaat om aan te raken. Helaas moet ik hem toch verstoppen in de protectors om hem netjes te houden.

De carbon "sticker" is aangekomen en ziet er erg netjes uit. Ik ben blij dat ik zwart heb gekozen, het lijkt nu net of het zo hoort.

[ Voor 8% gewijzigd door Erapaz op 26-02-2014 20:23 ]

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Topicstarter
Damn, de Freedom Cover gaat pas een maandje later geleverd worden. Dit vanwege het grote succes, vanwege het feit dat de PU Leather case nog niet eens een prototype heeft (WTF?) en omdat de helft van de Chinese fabrieksarbeiders nooit meer op komen dagen na Chinees oud en nieuw (say whut :? )

Niet zo'n goede beurt voor het Freedom Cover team...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeSeRT104
Haha inderdaad balen jah.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-09 13:24

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Eigenlijk niet specifiek voor de Surface, maar ik zoek eigenlijk nog een soort standaard die ik aan onze design radiator in de badkamer kan hangen zodat ik mijn Surface of een iPad hierop kan zetten zodat je dan tv of een film of serie kunt kijken als je in bad ligt.

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St00mwals
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-09 11:22
CAP-Team schreef op zondag 02 maart 2014 @ 18:58:
Eigenlijk niet specifiek voor de Surface, maar ik zoek eigenlijk nog een soort standaard die ik aan onze design radiator in de badkamer kan hangen zodat ik mijn Surface of een iPad hierop kan zetten zodat je dan tv of een film of serie kunt kijken als je in bad ligt.
Kun je hem niet b.h.v. de kickstand aan de verwarming klemmen? (wel ff hopen dat hij niet voorover in het bad pleurt..)

Is dit anders geen oplossing?
Swerfer in "[WRT] Ervaringen met de Microsoft Surface RT"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wrd

Wrd

Vanuit bad wil je dus alleen media kunnen bekijken.
Geen reden om specifiek een surface op te hangen.
Het is praktischer om een scherm op te hangen dan je surface. Als er iets valt, roest, waterdamp kortsluiting is het fijner dat het bij een tv gebeurd dan bij een surface.

Heb je specifieke eisen wat betreft de bediening?
(Wil je echt vanuit bad de surface bedienen met touch?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baldyman
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 01-09 15:10
In een vochtige ruimte lijkt het mij niet zo ideaal maar mocht je het toch overwegen, kijk dan eens bij Brodit.
Afbeeldingslocatie: http://www.brodit.com/images/511446.jpg

Lijkt mij sowieso een betere oplossing dan die met de siliconenkit van het linkje hierboven. ;)
Er is overigens ook een versie voor de SP2, met en zonder slotje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Mooi man, kan de S2 ook nog in de auto mee. Die gasten van Brodit maken ook overal houders voor. d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team

CAP-Team

Het is zeker niet de bedoeling om hem actief te gaan bedienen vanuit bad :)
Gewoon aanzetten en spelen. Ophangen aan de kick stand lijkt me een no-go en met siliconen aan de muur plakken al helemaal :o

Zat eigenlijk zelf aan een soort houten bakje te denken ofzo, net zoals van die poezenmandjes die je aan de verwarming kunt hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wrd

Wrd

Het hangt ook ervanaf welke verwarming je precies heb.
Je kan een kleine plantenbak overwegen die je aan een balkon kan hangen.

Zoiets dus

Afbeeldingslocatie: http://www.interieur-inrichting.net/afbeeldingen/balkon-plantenbak.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team

CAP-Team

Ja precies :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jurgen
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 05-09 20:22
Het gaat bij mij prima door hem gewoon op de rand van het bad te zetten. Maar dat is een beetje afhankelijk van je bad natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wrd

Wrd

Jurgen schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 10:13:
[...]

Het gaat bij mij prima door hem gewoon op de rand van het bad te zetten. Maar dat is een beetje afhankelijk van je bad natuurlijk.
Als het ooit erin glijdt wil ik misschien wel wat losse onderdelen hebben als spare voor mijn surface 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Pre-orderen van de Powercover is gestart in de US store. 200 US dollar, ik vind het nogal wat. Dat soort bedragen reken ik altijd nog om naar guldens en dan kom je toch op een 440 gulden voor een toetsenbord. Kan het veel gekker?

[ Voor 60% gewijzigd door GerCor op 10-03-2014 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppl
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

ppl

Ja hoor, 490 dollar voor een toetsenbord met nog minder toetsen (Happy Hacking Keyboard Pro II). Dit soort prijzen zijn vrij normaal voor iets als een mechanisch toetsenbord trouwens. Als je je bedenkt dat een accu voor een tablet of laptop ook al snel de 100 euro weet te overschrijden dan is die prijs van 200 dollar ineens niet zo heel erg gek meer. Is het veel? Ja, dat nog steeds maar of het teveel is, is weer erg persoonlijk.

Anyway, heeft iemand hier al eens een andere stylus voor z'n Surface Pro 2 gebruikt (bijv. de Feel van Wacom)? Hoe beviel dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DelinQ
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 03-08 22:54
Heeft er iemand ervarimg met de i12Cover ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

ppl schreef op maandag 10 maart 2014 @ 23:28:
Ja hoor, 490 dollar voor een toetsenbord met nog minder toetsen (Happy Hacking Keyboard Pro II). Dit soort prijzen zijn vrij normaal voor iets als een mechanisch toetsenbord trouwens. Als je je bedenkt dat een accu voor een tablet of laptop ook al snel de 100 euro weet te overschrijden dan is die prijs van 200 dollar ineens niet zo heel erg gek meer. Is het veel? Ja, dat nog steeds maar of het teveel is, is weer erg persoonlijk.
Dat zal, maar ondertussen is het net zo duur als een Typecover 2 en Arc Touch Mouse | Surface Edition samen.

[ Voor 6% gewijzigd door GerCor op 11-03-2014 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GerCor schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 11:03:
[...]

Dat zal, maar ondertussen is het net zo duur als een Typecover 2 en Arc Touch Mouse | Surface Edition samen.
Als Microsoft waar maakt wat er hier wordt beweert valt die 200 dollar wel mee. Een goede accu is niet goedkoop en als je straks 20 uur met je tablet kan werken (surface 2 of surface pro2) pf 15 uur op een surface pro, verkopen deze toetsenborden als zoutezoete broodjes over de toonbank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-08 16:09

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

vali schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 11:13:
[...]
zoute broodjes over de toonbank.
Ik denk niet dat zoute broodjes zo snel zullen gaan...

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Frozen schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 11:18:
[...]

Ik denk niet dat zoute broodjes zo snel zullen gaan...
Met een beetje boter en olijfolie is het nog steeds lekker hoor :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Zal mij benieuwen. Een groot deel van de mogelijke kopers heeft waarschijnlijk al een Toetsenbord, dus is het voor hun ook 200 US dollar, zeg, 200 euro, extra. Daarnaast komt het ook erg laat. Wie weet hoe de Surface 3 er uit komt te zien, wellicht past de Powercover daar helemaal niet op en dan is de markt wel erg klein geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppl
  • Niet online

ppl

GerCor schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 11:03:
Dat is dan de keuze die je maakt: of meer accuduur of een Type cover plus muis. Dat zal voor sommigen best een lastige keuze zijn. Persoonlijk heb ik dan liever meer accuduur; je hebt namelijk al de pen, het scherm en ook nog eens de trackpad in de cover als muis mogelijkheid.

Als we door gaan redeneren kun je ook wel stellen dat de Type cover overpriced is want een toetsenbordje heb je al voor minder dan 10 euro. Een gemiddeld bluetooth toetsenbord kost minder dan de Type cover en er zijn zelfs al mechanische toetsenborden voor rond de 80 euro te verkrijgen. Waarom zou je dan dan nog een Type cover kopen? Omdat je een toetsenbord wil die makkelijk mee te nemen is en die meteen de voorzijde van je tablet beschermd. Als je daar nog eens de accuduur bij optelt heb je de redenatie waarom iemand voor de Power cover gaat. Kortom: je koopt iets omdat het iets moet doen, niet omdat het bedrag x kost. Redeneer dan ook niet vanuit hoeveel iets kost.

En wat de Surface (Pro) 3 betreft: juist, wie weet of ie komt. Zit je daar een jaar te wachten terwijl je al die tijd een Surface (Pro) 2 had kunnen gebruiken. En waarom zou je dan niet nog langer wachten, want dan is er de Surface (Pro) 4 die nog veel beter is of misschien wel goedkoper... Gelukkig zijn er nog mensen die gewoon een besluit nemen en dus niet besluiteloos zijn ;)

[ Voor 14% gewijzigd door ppl op 11-03-2014 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baldyman
Vandaag de via eBay gekochte Surface Docking Station binnen gekregen uit de VS. Duurde 9 dagen. Prijs ook oké: Totaal 215 euro betaald incl. verzend-, import- en creditcardkosten. Enige verschil is het los meegeleverde US netsnoer. Deze is gemakkelijk te vervangen door de juiste versie (had er nog één liggen).
Alle accessoires zijn nu binnen (Docking Station, Arc Mouse SE, TypeCover 2, kabels etc.), echter nog steeds geen spoor van de tablet zelf... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Haha, die baldyman. Ook een dikke domper. Zit je naar een gapend gat te kijken. _O-

[ Voor 29% gewijzigd door GerCor op 12-03-2014 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baldyman
Hahaha, idd. _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dominion99
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-08 00:37
@baldyman Heb je de tablet ook besteld via eBay? Heb je tracking codes? Die van mij is afgelopen weekend binnen gekomen vanuit de US na een trip van 7 dagen, de tracking codes staan nu nog steeds op 'in transit" dus dat is ook niet erg betrouwbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baldyman
Tablet heb ik begin december (!) zakelijk besteld bij Insight NL.
Achteraf gezien had ik misschien beter in de MS Store kunnen bestellen. Blijkbaar vindt Microsoft business partners niet belangrijk genoeg. Geen idee hoe dit in andere EU landen gaat maar MS en Insight maken hier in mijn ogen wel een hele slechte beurt mee (understatement).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cogency

Cogency

Ginnunga

baldyman schreef op maandag 03 maart 2014 @ 17:02:
In een vochtige ruimte lijkt het mij niet zo ideaal maar mocht je het toch overwegen, kijk dan eens bij Brodit.
[afbeelding]

Lijkt mij sowieso een betere oplossing dan die met de siliconenkit van het linkje hierboven. ;)
Er is overigens ook een versie voor de SP2, met en zonder slotje.
Ik zie dat ze ook een Pro2 versie hebben;

http://www.brodit.com/pro...t&model=Surface%20Pro%202

Waar bestel ik dit in NL? Ergens op voorraad?

[ Voor 17% gewijzigd door Cogency op 17-03-2014 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baldyman
Google is your friend.

In Nederland zie ik zo 1-2-3 geen leverancier met voorraad of levering op korte termijn.
Je zou het even aan de Nederlandse distributeur kunnen vragen: GCC Nederland in Almere
Anders in bijv. Duitsland kijken. Diverse leveranciers daar die aangeven voorraad te hebben.
Gezien de prijzen her en der lijkt 50-60 euro incl. verzendkosten een realistisch bedrag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dominion99
baldyman schreef op maandag 17 maart 2014 @ 09:20:
Tablet heb ik begin december (!) zakelijk besteld bij Insight NL.
Achteraf gezien had ik misschien beter in de MS Store kunnen bestellen. Blijkbaar vindt Microsoft business partners niet belangrijk genoeg. Geen idee hoe dit in andere EU landen gaat maar MS en Insight maken hier in mijn ogen wel een hele slechte beurt mee (understatement).
Oeps, dat is wel vrij extreem lang. Kun je die niet annuleren? (waarschijnlijk al x keer uitgelegd maar heb de discussie niet gevolgd... ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baldyman
De SP2 8/256 besteld samen met een Type Cover 2. De laatste is in februari al wel geleverd.
Rond die tijd was de betreffende SP2 ook weer leverbaar via de MS Store. Inmiddels al zo'n 4x een dag daar beschikbaar geweest. De 'drang' om te annuleren wordt idd wel steeds groter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreameater
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22:09

dreameater

TOET'NKEAL ONIE DA!

'baldyman' houdt de moed erin , die van mij is twee weken terug in bestelling gezet en wordt (eindelijk) vandaag gebracht! :) Vanavond snel even langs de MM een type cover 2 halen en zo'n Microsoft Surface muisje

вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

De laatste keer dat ik in de MM was hadden ze de Surface muis niet, of je moet een andere dan de Arc Touch mouse | Surface edition bedoelen. En anders gewoon bestellen in de MS store. Hoewel, daar is het ook niet op voorraad:

http://www.microsoftstore...ition/productID.286995700

[ Voor 28% gewijzigd door GerCor op 18-03-2014 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aesculapius
  • Laatst online: 12-09 09:46
Toen de Surface Pro 2 /256 laatst op voorraad was in de MS Store, was het - uiteindelijk - snel geregeld. Vrijdag was de bestelling rond, dinsdag stond de surface aan de deur...

Erg tevreden tot dusver, op wat wennigheidjes (vnl. Outlook 2013) na...

Zeg wat je doet en doe wat je zegt, dan wordt de hele wereld een stukje leuker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreameater

dreameater

TOET'NKEAL ONIE DA!

GerCor schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 10:44:
De laatste keer dat ik in de MM was hadden ze de Surface muis niet, of je moet een andere dan de Arc Touch mouse | Surface edition bedoelen. En anders gewoon bestellen in de MS store. Hoewel, daar is het ook niet op voorraad:

http://www.microsoftstore...ition/productID.286995700
Thx voor de tip, was van plan om die Wedge variant te gaan kopen maar die zullen ze dan ook wel niet hebben. Misschien vind ik wel een ander leuk muisje.. zit namelijk nog met een pleur aan VVV bonnen :+

вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreameater

dreameater

TOET'NKEAL ONIE DA!

Nou tablet is binnen .. helaas had de MM de type toetsenborden niet op voorraad. De wedge muis heb ik echter wel kunnen bemachtigen:)

вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Ach, dan bestel je die Typecover in de store. Heb je het in een paar dagen in huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dominion99
Ik heb gisteren een nieuwe Type Cover 2 uit de US ontvangen, alleen de kleur vind ik achteraf toch niet mooi. (Blauw) Is er iemand die zijn/haar zwarte Type Cover 2 wilt ruilen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

dominion99 schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 09:01:
Ik heb gisteren een nieuwe Type Cover 2 uit de US ontvangen, alleen de kleur vind ik achteraf toch niet mooi. (Blauw) Is er iemand die zijn/haar zwarte Type Cover 2 wilt ruilen?
Als je een beetje in de buurt van Zwolle zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dominion99
GerCor schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 00:01:
[...]

Als je een beetje in de buurt van Zwolle zit.
Bedankt voor je aanbod! Maar nee niet echt in de buurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
  • Laatst online: 11-09 23:48
Iemand enig idee wat de max is qua MicroSD kaart die in een Pro (1) kan?
Op de microsoft site staat 64GB.

NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Topicstarter
128GB waarschijnlijk, maar omdat ten tijde van de release van de Surface Pro er geen grotere kaarten dan 64GB waren, staat dat als maximum vermeld. De controller van een microSD kaart zit op het kaartje zelf en zou dus in theorie altijd moeten werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Is dat zo? Als er maximum staat lijkt het mij persoonlijk dat het maximaal 64 is en blijft. Maar wel een goeie vraag natuurlijk. Even een tweet gedaan naar MS, kijken of ik een antwoord krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerkeP
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17:01

GerkeP

Vragen mag altijd........

GerCor schreef op maandag 24 maart 2014 @ 14:35:
Is dat zo? Als er maximum staat lijkt het mij persoonlijk dat het maximaal 64 is en blijft. Maar wel een goeie vraag natuurlijk. Even een tweet gedaan naar MS, kijken of ik een antwoord krijg.
Toevallig al getest, ik heb zo'n kaartje liggen, werkt gewoon in mijn RT _/-\o_

GerkeP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VAnTurenhout
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09-02-2024
Heeft er al iemand de RT met een USB naar UTP kabel aan de praat op Windows 8.1 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

GerkeP schreef op maandag 24 maart 2014 @ 14:37:
[...]

Toevallig al getest, ik heb zo'n kaartje liggen, werkt gewoon in mijn RT _/-\o_
Top. d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerkeP

GerkeP

Overigens aanzienlijk trager dan de 64 GByte die ik gebruik.
Ben nog niet enthousiast, maar het werkt.
Heb deze aangeschaft in Hong Kong via een kennis, omgerekend toch nog 170 euro :-(

GerkeP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Belachelijke prijs man. (hehe). Voorlopig nog niets nodig, nog 30 GB over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
  • Laatst online: 11-09 23:48
Ja heb vanwege de prijs dus maar een 64GB genomen haha 😊

NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Overigens krijg je nu wel een TouchCover gratis bij de aankoop van een Surface, welke Surface dan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Topicstarter
Gerke, is die 128Gb microSD die je hebt van Sandisk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerkeP

GerkeP

PaT schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 06:24:
Jazeker, is de enige fabrikant die het heeft op dit moment ;)

GerkeP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22:49
PaT schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 06:24:
Mag ik vragen waar dit over gaat, een leuke aanbieding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerkeP

GerkeP

Vjenne-ICT schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 07:47:
[...]

Mag ik vragen waar dit over gaat, een leuke aanbieding?
misschien even de 10 berichten hiervoor lezen?

GerkeP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wrd

Wrd

Voor degene die nog geen mini displayport naar hdmi adapter heeft.
Gadgetknaller heeft momenteel een aanbieding voor 9,95 ex verzending

http://www.gadgetknaller.nl/partners/gadgetknaller/index.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkstar
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 27-01-2023

Darkstar

BSOFH

Iemand enig idee of het docking station ook op één of andere manier te krijgen is in Europa? Aangezien het om een aankoop zou gaan voor gebruik hier op de firma is eBay niet echt een optie.
Voorlopig kan ik ze enkel vinden in de officiële US store. Onze reseller geeft aan dat deze enkel door de eindgebruiker te kopen zijn, maar in heel Europa zijn ze onvindbaar op de MS site.

Een Targus dock is een mogelijk alternatief, maar vooral de cradle-functie van het officiële dock is een must-have.

 MacBook Pro | iPhone 6 64GB Space Gray | iPad (2017) | Apple Watch series 0 - Some people just need a high five... in the face... with a chair

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wrd

Wrd

Ongelooflijk duur maar google bracht me hier
http://www.mercateo.nl/p/...Country=nl&chooseGeo=true

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkstar

Darkstar

BSOFH

Damn, da's het dubbele van de retail-prijs :X
In ieder geval bedankt voor de link!

 MacBook Pro | iPhone 6 64GB Space Gray | iPad (2017) | Apple Watch series 0 - Some people just need a high five... in the face... with a chair

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team

CAP-Team

Wel jammer dat die accessoires zo slecht beschikbaar zijn. Als ik een Surface Pro 2 had, zou een dockingstation een must zijn. Ook privé.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkstar

Darkstar

BSOFH

Inderdaad, hier in de firma dus ook. Het probleem is dat vergelijkbare toestellen van de concurrentie (bv. Acer) gewoon een docking meelevert...
Omdat de Surface 2 Pro op hardware en design er een stuk bovenuit steekt blijft dit toch mijn eerste keuze, maar als er geen docking verkrijgbaar is zal ik toch moeten proberen om onze directie op andere gedachten te brengen. Onbegrijpelijk van Microsoft, want in een kantooromgeving is zoiets toch onmisbaar. En laat nu net het business-gebruik de belangrijkste troef zijn van een Surface tablet ten opzichte van iOS/Android tablets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Waarom niet klagen/informeren bij Microsoft Nederland?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cereal
  • Laatst online: 27-08 16:25
Ik heb zojuist in de VS een power cover kunnen bemachtingen (Microsoft fysieke winkel).

Zijn er nog meer geinteresseerden? Kan er nog eentje meenemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wahey
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16-03 17:54
Cereal schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 16:19:
Ik heb zojuist in de VS een power cover kunnen bemachtingen (Microsoft fysieke winkel).

Zijn er nog meer geinteresseerden? Kan er nog eentje meenemen.
Ik zou er wel een willen.

[ Voor 84% gewijzigd door wahey op 29-03-2014 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Panzer_V
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17:27
dominion99 schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 19:03:
[...]

Bedankt voor je aanbod! Maar nee niet echt in de buurt.
Ik woon in Arnhem Zuid en heb een zwarte Type Cover 2. Opzich heb ik wel interesse om deze te ruilen tegen jouw blauwe Type Cover 2. Ik wil deze echter eerst in 'real life' zien als dat kan.

Woon jij in de buurt van Arnhem en heb je de cover nog te ruil staan?

Ik doe wat ik kan, zodoende blijft er veel liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teknix1982
  • Niet online
Ik heb 7 docking stations op de zaak staan die besteld zijn via eBay. Ik heb de invoerrechten betaald, btw niet teruggevorderd en alle transactiegegevens verzameld en in de administratie gedaan. Ik voorzie geen groot probleem met de belastingdienst dan. Het gaat uiteindelijk maar om een bedrag van 1750 ongeveer, zakelijk gezien geen schokkende bedragen.

Trouwens, ik heb net nagezocht waar ik die docks besteld had. Dat was via EBay bij bedrijf ZOE Solutions LLC, ik heb daar ook gewoon een factuur van dus het kan wel degelijk zakelijk.

[ Voor 20% gewijzigd door PaT op 31-03-2014 08:32 ]

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste