Acties:
  • 0 Henk 'm!

• popcorn
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15-11-2023
Verwijderd schreef op zondag 05 juli 2015 @ 11:56:
Iemand hier een idee over?

Mijn type cover v1 (US Layout) ging stuk. Nog garantie dus werd kosteloos en snel omgeruild. Echter kreeg ik een UK versie retour.
Ik bellen met support, ik kon niet worden geholpen en er was ook niemand binnen MS die dat wel kon. Aldus de support medewerker.

Verder gekeken op de site, zelf een omruil aangemaakt. Weer een UK ontvangen...
Chat via MS support, de US was op eind juni moest ik nog maar een omruil aanvragen, zo gezegd, zo gedaan. Weer een UK gehad.
Nu is de garantie inmiddels verlopen, en het enige wat MS support nog zei is, bel dit nummer in de VS maar en misschien kunnen zij het dan voor je regelen.

Vind ik raar... Ik bied iets ter reparatie aan, krijg wat anders terug en wordt vervolgens met een kluitje het riet in gestuurd...

Iemand nog tips over hoe ik dit het beste kan oplossen met MS?
Zelfde verhaal hier, ik ga hem binnenkort voor de eerste keer terugsturen. Ik ben benieuwd...

Laat je het vervolg weten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb MS op advies van de Rechtsbijstand in gebreken gesteld.
Email en aangetekende brief gestuurd. Op de mail geen reactie, de aangetekende (geopend?) retour gekregen, met als reden 'geweigerd door geadresseerde'.
Fijne service op deze manier. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 05 juli 2015 @ 11:56:
Iemand hier een idee over?

Mijn type cover v1 (US Layout) ging stuk. Nog garantie dus werd kosteloos en snel omgeruild. Echter kreeg ik een UK versie retour.
Ik bellen met support, ik kon niet worden geholpen en er was ook niemand binnen MS die dat wel kon. Aldus de support medewerker.

Verder gekeken op de site, zelf een omruil aangemaakt. Weer een UK ontvangen...
Chat via MS support, de US was op eind juni moest ik nog maar een omruil aanvragen, zo gezegd, zo gedaan. Weer een UK gehad.
Nu is de garantie inmiddels verlopen, en het enige wat MS support nog zei is, bel dit nummer in de VS maar en misschien kunnen zij het dan voor je regelen.

Vind ik raar... Ik bied iets ter reparatie aan, krijg wat anders terug en wordt vervolgens met een kluitje het riet in gestuurd...

Iemand nog tips over hoe ik dit het beste kan oplossen met MS?
Hé, jij ook al!

Zie eerst SChief in "[WRT] Ervaringen met de Microsoft Surface RT", daarna SChief in "[W8] Ervaringen met de Microsoft Surface Pro 3".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .NCK
  • Laatst online: 06:30
De pen van m'n surface pro 2 is zoek geraakt. Echter nergens een vervangende pen te vinden.

Heeft iemand tips voor een goede vervanger?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Update over mijn cover (US opgestuurd, UK geleverd):
(Zou bijna een eigen topic verdienen omdat ik niet de enige ben :?)

Microsoft heeft de aangetekende brief die ik op advies van mijn rechtsbijstand had gestuurd, retour gestuurd. Ook op de mail die ik aan ze had gestuurd (zelfde als in de brief), geen reactie. |:(
De gestelde reactietermijn van 14 dagen is inmiddels verstreken. Microsoft lijkt zijn handen er dus gewoon vanaf te trekken en als consument trek je dan aan het kortste eind. :/

Mijn rechtsbijstandsverzekering (Achmea) stelt mij schadeloos en keert mij de kosten voor een nieuwe type cover uit. *O*

Wat de verzekering nog aangaf is:
Dat als meer mensen zich zouden melden met hetzelfde issue, is dat ze dan een gezamenlijke case zouden opstarten. Voor 1 persoon is het wat te hoog in de kosten in vergelijking met het bedrag voor een nieuwe cover. Bij meerdere meldingen loont het dan wel de moeite klaarblijkelijk.

Hoe dan ook, ik kan een nieuwe cover bestellen tegen (uiteindelijk voor mij) €0,-
Neemt echter niet weg dat ik zeer ontevreden ben over hoe Microsoft de zaken afhandelt. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• popcorn
Verwijderd schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 14:42:
Update over mijn cover (US opgestuurd, UK geleverd):
(Zou bijna een eigen topic verdienen omdat ik niet de enige ben :?)

Microsoft heeft de aangetekende brief die ik op advies van mijn rechtsbijstand had gestuurd, retour gestuurd. Ook op de mail die ik aan ze had gestuurd (zelfde als in de brief), geen reactie. |:(
De gestelde reactietermijn van 14 dagen is inmiddels verstreken. Microsoft lijkt zijn handen er dus gewoon vanaf te trekken en als consument trek je dan aan het kortste eind. :/

Mijn rechtsbijstandsverzekering (Achmea) stelt mij schadeloos en keert mij de kosten voor een nieuwe type cover uit. *O*

Wat de verzekering nog aangaf is:
Dat als meer mensen zich zouden melden met hetzelfde issue, is dat ze dan een gezamenlijke case zouden opstarten. Voor 1 persoon is het wat te hoog in de kosten in vergelijking met het bedrag voor een nieuwe cover. Bij meerdere meldingen loont het dan wel de moeite klaarblijkelijk.

Hoe dan ook, ik kan een nieuwe cover bestellen tegen (uiteindelijk voor mij) €0,-
Neemt echter niet weg dat ik zeer ontevreden ben over hoe Microsoft de zaken afhandelt. :(
Fijn dat het zo is opgelost. Ik heb vandaag voor de tweede keer een UK-layout gekregen.

Microsoft 8)7 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon2
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online
.NCK schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 18:42:
De pen van m'n surface pro 2 is zoek geraakt. Echter nergens een vervangende pen te vinden.

Heeft iemand tips voor een goede vervanger?
Alle pennen die werken op een samsung note werken ook op de surface pro 2.

De normale 'dunne' pennetjes uiteraard, maar ik heb ook 3 grotere varianten. 1 van wacom bamboo, 1 van samsung en een andere van samsung die bestaat uit een 'normale' pen als omhulsel voor een kleine stylus, die je meegelevert krijgt. Net welke je fijner vindt... Ze hebben overigens niet allemaal een gum, als je die veel gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 14:53

XanderDrake

Build the future!

Power cover voor SP1 en SP2 kosten bij Amazon nog maar $57. Dit is wel het moment om er een aan te schaffen:

http://www.amazon.com/Mic...ywords=surface+pro+2+case

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cogency
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 18:50

Cogency

Ginnunga

Zijn er naast het erg dure MS Docking station nog andere opties voor de Surface Pro2? Het gaat mij er dan voornamelijk om dat ik een vaste internet lijn heb en twee extra USB poorten.
Steam in-home streaming werkt niet zo lekker over wifi. :(

[ Voor 4% gewijzigd door Cogency op 18-08-2015 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Cogency schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 10:26:
Zijn er naast het erg dure MS Docking station nog andere opties voor de Surface Pro2? Het gaat mij er dan voornamelijk om dat ik een vaste internet lijn heb en twee extra USB poorten.
Ja ik had hetzelfde probleem en ook het antwoord op dat van jou!:

Afbeeldingslocatie: http://i.ebayimg.com/00/s/ODAwWDgwMA==/z/-PEAAOSwMmBVw1QI/$_57.JPG

Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cogency

Cogency

Ginnunga

XanderDrake schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 10:42:
[...]

[afbeelding]
Oh, dat ziet er netjes uit. Werkt dat ook goed, de support in Windows voor het? En heb je een link of naam van het product. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Cogency schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 10:52:
[...]

Oh, dat ziet er netjes uit. Werkt dat ook goed, de support in Windows voor het? En heb je een link of naam van het product. ;)
Ebay heeft veel resultaten. USB 3.0 Ethernet hub is het codewoord. Ik heb er zelf een bestelt. Nog onderweg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cogency

Cogency

Ginnunga

XanderDrake schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 10:58:
[...]

Ebay heeft veel resultaten. USB 3.0 Ethernet hub is het codewoord. Ik heb er zelf een bestelt. Nog onderweg.
Ok bedankt! Ik zie dat Alternate ze ook heeft, en daar kom ik langs. Maar eens proberen, bedankt voor de tip.

https://www.alternate.nl/...duct/1077237?event=search

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Cogency schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 11:02:
[...]

Ok bedankt! Ik zie dat Alternate ze ook heeft, en daar kom ik langs. Maar eens proberen, bedankt voor de tip.

https://www.alternate.nl/...duct/1077237?event=search
Prima ding, beetje groot. Op ebay kost ie trouwens een derde van die prijs :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rookie no. 1
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-09 15:13
XanderDrake schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 11:40:Power cover voor SP1 en SP2 kosten bij Amazon nog maar $57. Dit is wel het moment om er een aan te schaffen:
http://www.amazon.com/Mic...ywords=surface+pro+2+case
Goeie prijs. Helaas wilde ik er zojuist twee bestellen, maar niet leverbaar naar NL :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

rookie no. 1 schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 20:34:
[...]

Goeie prijs. Helaas wilde ik er zojuist twee bestellen, maar niet leverbaar naar NL :-(
Ik heb er eentje besteld vanuit VS op eBay. 80€ inclusief verzend en import kosten, goed te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

XanderDrake schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 10:42:
[...]

[afbeelding]
Ik heb deze ontvangen, en hij doet het werkelijk geweldig. 110MByte per sec op USB3.0 usb stick, en 60MByte per sec over het netwerk naar de NAS.
Hij werkt zelfs met Android, dus daarmee heb je meteen een alternatief voor je Wifi op je tablet of smartphone :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ayazis
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-09 17:26
Deze week is mijn TypeCover de Geest aan het geven.. ik vermoed een draadbreuk, want met wat heen en weer wiebelen doet 'ie het af en toe nog. Garantie is helaas al in Januari verlopen.. :(

Nu zit ik te twijfelen of ik gewoon een bluetooth toetsenbordje zal kopen, of een hoesje met toetsenbord (nieuwe typecover is me wat te prijzig)..

Al kan ik natuurlijk de typecover gewoon nog als cover gebruiken.. wel een stuk veiliger in de sleeve.. :)

Zijn er Third-party typecovers met hetzelfde opkliksysteem..? Zeker niet vanwege patent issues enzo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• popcorn
popcorn schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 22:12:
[...]

Fijn dat het zo is opgelost. Ik heb vandaag voor de tweede keer een UK-layout gekregen.

Microsoft 8)7 .
Ik heb inmiddels drie keer een UK-tobo gekregen. Toen heb ik op aanraden van een user hier getwitterd naar @Microsofthelpt.. Zij hebben het probleem uiteindelijk geëscaleerd. Vrijdag werd ikdoor een Engelse mevrouw gebeld, en zij vertelde me dat het is opgelost en dat er een US International tobo naar me onderweg is.

Ik juich alvast voorzichtig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinn
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 22-08 16:03

kevinn

PSN; southation

De oplader van mijn surface 2 is helaas kapot. Vanmiddag dacht ik even een charger te halen maar hij is nergens meer te krijgen. Nu heb ik ook al gezocht bij de bekende webshops maar ook daar niet leverbaar .

Zijn de chargers niet meer te krijgen of zoek ik verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

kevinn schreef op zondag 06 september 2015 @ 19:56:
De oplader van mijn surface 2 is helaas kapot. Vanmiddag dacht ik even een charger te halen maar hij is nergens meer te krijgen. Nu heb ik ook al gezocht bij de bekende webshops maar ook daar niet leverbaar .

Ik zou mogelijke vervangers zoeken op eBay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel9
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 06-09 15:21
kevinn schreef op zondag 06 september 2015 @ 19:56:

http://www.accubat.nl/nl/...et-microsoft-surface-pro/

Deze vorige week gekocht, volgende dag in huis :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerkeP
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:08

GerkeP

Vragen mag altijd........

Gezien de shopreviews niet een adres waar ik wat zou aanschaffen ;)

Ik zou voor een betrouwbare leverancier gaan, zoals onderstaande

http://www.replacedirect....pters.html?prrel=8824709#

GerkeP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinn
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 22-08 16:03

kevinn

PSN; southation

XanderDrake schreef op zondag 06 september 2015 @ 20:40:
[...]

Ik zou mogelijke vervangers zoeken op eBay.
Inmiddels is er een oplader uit engeland onderweg. Bedankt voor het meedenken!

[ Voor 21% gewijzigd door kevinn op 08-09-2015 07:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

kevinn schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 07:46:
[...]

Inmiddels is er een oplader uit engeland onderweg. Bedankt voor het meedenken!
Graag gedaan.
Mijn power cover is aangenomen:
Sp2pc

Als je inzoomt zie je ook de verlengde accuduur, 14 uur 30 minuten. Heerlijk :)

• rscheper
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12:03
Ik ben nog steeds op zoek naar een fatsoenlijke case voor de Pro (1), ik zou zo graag de FreedomCase willen bestellen, alleen al om de beweegbare kickstand..

Een alternatief is ook prima, kan vrij weinig vinden, de voorkant wordt opzich wel beschermd door de Typecover.. Iemand recentelijk toevallig nog iets gezien?

Fantastisch trouwens, die powercover! Staat ook nog op mijn lijstje, maar vind hem vrij prijzig..

[ Voor 13% gewijzigd door rscheper op 10-09-2015 00:05 ]

• dragon2
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online
rscheper schreef op donderdag 10 september 2015 @ 00:03:
Ik ben nog steeds op zoek naar een fatsoenlijke case voor de Pro (1), ik zou zo graag de FreedomCase willen bestellen, alleen al om de beweegbare kickstand..
Je hebt toch al een kickstand op de surface?
Ik heb op mijn sp2 een glazen screenprotector en vinyl skin geplakt, beide van ebay. De skin heeft ook een voorkant, dus zit mooi over de screenprotector heen :)

• rscheper
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12:03
dragon2 schreef op donderdag 10 september 2015 @ 09:06:
[...]

Je hebt toch al een kickstand op de surface?
Dat klopt, maar de FreedomCase levert meerde hoeken op en ik was gewend aan een Surface 2 RT.. De Pro heeft maar 1 optie van 22 graden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17:41

HollovVpo1nt

I like gadgets

Iemand enig idee waar ik een Surface Music Cover kan kopen?

Afbeeldingslocatie: http://www.blogcdn.com/www.engadget.com/media/2013/09/remixlead.jpg
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste