Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teknix1982
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Zou je het "wijzig" knopje willen gebruiken als je als laatste gereageerd heb?

[ Voor 86% gewijzigd door PaT op 31-03-2014 08:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 09:10

GerCor

Zonder dallen geen pieken

'Oortjes' voor de Surface: https://www.kickstarter.c...s-for-the-surface-tablets

Niks voor mij maar voor die liefhebbers?

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wrd
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 04-09 16:30

Wrd

Het ziet er niet uit.
Ook lijkt dit iets wat makkelijk zelf te maken is met een 3d printer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Het ziet er inderdaad niet uit, maar als het 5 euro gaat kosten, waarom dan niet? Als ik mijn handen zo hou is het geluid inderdaad al een stuk beter. 5 euro dus, en anders, wat mij betreft: laat maar.

Liggen ze voor dat geld in de winkel dan kan het zo maar zijn dat ik ze koop/bestel, ook al ziet het er lelijk uit.

En laat ik nou geen 3D printer in huis hebben.

[ Voor 7% gewijzigd door GerCor op 07-04-2014 14:02 ]

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppl
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

ppl

Die hoef je ook niet in huis te hebben om iets te kunnen 3D printen. Zijn inmiddels zat firma's die dat als dienst aanbieden. Hoef je alleen de tekening op te sturen, printen zij 'm en krijg je 'm opgestuurd. Het is waarschijnlijk wel een heel stuk duurder dan werken met mallen e.d.

Als alternatief voor de Surface-oortjes: koptelefoon, boxjes.

@GerCor: met "een heel stuk duurder" bedoel ik meer dan 5 euro, heel veel meer zoals je aan de bewoording al kunt ontdekken. 3D printing leent zich (nog) niet voor massaproductie, alleen voor protytpes, enkel stuks en klein serie. Het is erg sloom en duur. Er worden dan ook andere productie technieken voor die oortjes gebruikt zoals de genoemde mallen.

[ Voor 33% gewijzigd door ppl op 08-04-2014 21:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

ppl schreef op maandag 07 april 2014 @ 23:15:
Die hoef je ook niet in huis te hebben om iets te kunnen 3D printen. Zijn inmiddels zat firma's die dat als dienst aanbieden. Hoef je alleen de tekening op te sturen, printen zij 'm en krijg je 'm opgestuurd. Het is waarschijnlijk wel een heel stuk duurder dan werken met mallen e.d.

Als alternatief voor de Surface-oortjes: koptelefoon, boxjes.
En waarschijnlijk ook een stuk duurder dan € 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Topicstarter
GerCor schreef op maandag 07 april 2014 @ 12:42:
'Oortjes' voor de Surface: https://www.kickstarter.c...s-for-the-surface-tablets

Niks voor mij maar voor die liefhebbers?
Ik heb ze besteld. Het ziet er inderdaad niet uit, maar ik vind het geluid van de Surface Pro echt ondermaats. Voor even snel een filmpje voor het slapen gaan kijken lijkt mij dit wel een oplossing. En zoals je zegt, voor die 8 euro kan je er geen buil aan vallen.

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Als je nu bestelt, heb je ze pas in juni. Ik denk dat ik er eens naar kijk als ze in de MS store komen te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppl
  • Niet online

ppl

Ach, tot die tijd kun je wel iets doen met wat papier, binderclipjes/plakband en origami kunstjes :) Of je gebruikt gewoon een koptelefoon o.i.d.

Vandaag maar eens mijn Wacom Bamboo Feel pen gebruikt met notities maken. Het werkt al wat beter dan de meegeleverde pen bij de Surface Pro 2 maar het blijft traagjes en onnauwkeurig. Wat aantekeningen betreft hebben computers nog steeds een hele lange weg te gaan. Pen en papier is en blijft heer en meester op dit vlak. De Wacom pen is overigens erg fijn om vast te houden (prettige structuur en geen drukknop of clip die in de weg zitten) maar wat lastiger mee te nemen (los want hij blijft niet handig aan de oplaadaansluiting "kleven" zoals de originele pen).

[ Voor 66% gewijzigd door ppl op 08-04-2014 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzz_Fuzz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-09 21:21
Iemand die ervaring heeft met SD-naar-microSD adapters? Wordt bijna niet aangeboden :/ En verzenden vanaf Dealextreme heb ik nu geen zin in; ik wil graag alles binnen hebben voor ik op reis vertrek...

Met zo'n adapter zou ik foto's rechtstreeks via Lightroom naar een externe HDD kunnen importeren, zonder een powered USB 3 hub + USB 3 cardreader te moeten meesleuren.

MicroSD in SD adapter en die in camera, is ook geen optie, daarvoor heb ik al in teveel SD cards geïnvesteerd :)

[ Voor 13% gewijzigd door Buzz_Fuzz op 23-06-2014 11:58 ]

My Road Trips through the United States, Canada & Iceland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09:13
Ik heb van het weekend een powerbank gekocht. Deze heeft een usb aansluiting. Als ik de Surface op wil laden, kan dat met usb -> usb, of moet ik een extra kabel kopen van usb -> Surface connector.

Mmhhh kan usb opladen uberhaupt wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Topicstarter
Buzz_Fuzz schreef op maandag 23 juni 2014 @ 11:57:
Iemand die ervaring heeft met SD-naar-microSD adapters? Wordt bijna niet aangeboden :/ En verzenden vanaf Dealextreme heb ik nu geen zin in; ik wil graag alles binnen hebben voor ik op reis vertrek...

Met zo'n adapter zou ik foto's rechtstreeks via Lightroom naar een externe HDD kunnen importeren, zonder een powered USB 3 hub + USB 3 cardreader te moeten meesleuren.

MicroSD in SD adapter en die in camera, is ook geen optie, daarvoor heb ik al in teveel SD cards geïnvesteerd :)
Dus je bedoelt een adapter die van je "grote" SD kaart een "microSD kaart maakt? Ik moet geloof ik even laten bezinken hoe zo iets zou moeten werken geloof ik :) Andersom lijkt mij stukken logischer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cogency
  • Laatst online: 11-09 18:50

Cogency

Ginnunga

Ik heb geen flauw idee wat je zoekt, maar misschien kan je hier wat mee. :P

http://www.alternate.nl/S...t/55087?tk=10679&lk=10759

[ Voor 23% gewijzigd door Cogency op 23-06-2014 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzz_Fuzz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-09 21:21
Russel88 schreef op maandag 23 juni 2014 @ 16:17:
Ik heb van het weekend een powerbank gekocht. Deze heeft een usb aansluiting. Als ik de Surface op wil laden, kan dat met usb -> usb, of moet ik een extra kabel kopen van usb -> Surface connector.

Mmhhh kan usb opladen uberhaupt wel?
opladen kan enkel via de surface-connector...
PaT schreef op maandag 23 juni 2014 @ 16:37:
[...]

Dus je bedoelt een adapter die van je "grote" SD kaart een "microSD kaart maakt? Ik moet geloof ik even laten bezinken hoe zo iets zou moeten werken geloof ik :) Andersom lijkt mij stukken logischer.
Idd gewoon van een "grote" kaart zoals die in m'n Gopro & DSLR past naar een "micro" kaart zoals die in m'n Surface past. Vrij logisch :p

Een USB cardreader meesleuren neemt ook weer plaats in + dan kan ik niet tegelijk van SD naar external HDD kopiëren aangezien de Surface Pro maar 1 poort heeft, waardoor ik ook een hub moet meesleuren, maar zo kan m'n HDD niet genoeg stroom trekken, waardoor ik ook een voeding voor de hub moet meesleuren en binnen een straal van 2 meter rond een stopcontact moet blijven... Nogal omslachtig tijdens een roadtrip ...

Zoiets dus: http://www.allekabels.nl/...ransflash-zu-sd-card.html maar da's belachelijk duur.....
En daarmee heb ik m'n eigen vraag al beantwoord :), probleem is vooral dat die ondingen bijna niet te vinden zijn (voor een normale prijs en in een winkel die snel levert).

My Road Trips through the United States, Canada & Iceland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Topicstarter
Zon ding wat uit je Surface flappert lijkt mij anders ook alles behalve praktisch....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppl
  • Niet online

ppl

Buzz_Fuzz schreef op maandag 23 juni 2014 @ 11:57:
Iemand die ervaring heeft met SD-naar-microSD adapters? Wordt bijna niet aangeboden :/
Een schaar? Vindt je vrijwel overal...de bouwmarkt heeft de wat degelijkere varianten! ;)
Het is dat of een usb cardreader ben ik bang (je kunt 'm aansluiten, foto's eraf trekken en dan de rest van je usb spul weer aansluiten). Bij de Surface Pro 3 zit die micro-SD reader nog eens op een wat onhandigere plek wanneer je vaak de kaartjes wisselt, hij lijkt meer bedacht te zijn voor permanente storage uitbreiding middels micro-SD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:10

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik zat wat rond te neuzen voor een Type Cover, dus eentje gevonden op Ebay (type cover 2 met backlight), nu geeft de verkoper aan dat deze niet compatible is met de Surface (1) RT.

Hij zegt dat hij compatible is met Surface / Pro / 2 / Pro etc.
Maar de 'surface' is toch gewoon de RT?

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mkrmr
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 12-09 11:55

mkrmr

Tesla Model 3, BMW K1600

SinergyX schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 13:29:
Ik zat wat rond te neuzen voor een Type Cover, dus eentje gevonden op Ebay (type cover 2 met backlight), nu geeft de verkoper aan dat deze niet compatible is met de Surface (1) RT.

Hij zegt dat hij compatible is met Surface / Pro / 2 / Pro etc.
Maar de 'surface' is toch gewoon de RT?
Een type cover 2 werkt prima met een RT (1e gen), ik heb beide hier in huis dus weet het uit ervaring! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svenk91
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 12-09 13:53
Alleen een power cover werkt nie met de Surface 1 (RT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

gauchov6 schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 13:37:
[...]

Een type cover 2 werkt prima met een RT (1e gen), ik heb beide hier in huis dus weet het uit ervaring! :)
Ik ben nu al even aan het zoeken (vind ze in NL vrij prijzig, US gaan ze onder de 100), maar is dit een Shift Z variant of een Shift \ Z variant?

Ik hoop niet dat ze ook op die 'EU-int' layout zijn over gegaan.

Deze heeft bv de 'Shift \ Z' variant, die wil ik absoluut niet. (dit is een touch, maar ter illustratie :P).
Afbeeldingslocatie: http://cdn-static.zdnet.com/i/story/70/00/022339/microsoft-surface-pro-2-review-better-but-too-heavy-and-too-expensive.jpg

Deze wil ik dus, de Shift Z versie.
Afbeeldingslocatie: http://winsupersite.com/site-files/winsupersite.com/files/uploads/2013/10/s2-accs-14.jpg

Anders maar gewoon bij Mediamarkt gaan halen, weet ik 100% zeker dat ik de juist heb :P

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Topicstarter
Ik kreeg gisteren een mailtje dat mijn Feedomcase binnen nu en een week geleverd moet worden. Ik ben heel benieuwd naar de kwaliteit en of het echt zo goed werkt als in de filmpjes van het Kickstarter project.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C00P
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 06:21
zou in principe elke xbox controller met usb kabel moeten werken ?
gewoon een goedkope van ebay bestellen ? iemand een tip of aanrader ?

AMD XP2200+ ASUS A7V8X 2X256 RAM@333MHz Geforce4ti600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Topicstarter
De Freedomcase is binnen! Wow, wat onvoorstelbaar fijn dat je nu fatsoenlijk op je schoot kan werken met de Surface Pro.
De Cover sluit ook heel mooi aan op de Surface en beschermt hem dus goed tegen sleutels en ander los spul in je tas. Dit is wat mij betreft wel een van de betere accessoires voor de Surface en Surface Pro!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mkrmr
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 12-09 11:55

mkrmr

Tesla Model 3, BMW K1600

PaT schreef op maandag 21 juli 2014 @ 07:57:
De Freedomcase is binnen! Wow, wat onvoorstelbaar fijn dat je nu fatsoenlijk op je schoot kan werken met de Surface Pro.
De Cover sluit ook heel mooi aan op de Surface en beschermt hem dus goed tegen sleutels en ander los spul in je tas. Dit is wat mij betreft wel een van de betere accessoires voor de Surface en Surface Pro!
Net even de video bekeken, ziet er inderdaad heel fraai en handig uit.

@PaT, welke versie heb je gekocht, de PU of de PU leather versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Topicstarter
De PU leather versie. Overigens is de structuur die daar op zit veel fijner dan ik had verwacht.

Voor wie het filmpje wil bekijken van de Freedomcase:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rookie no. 1
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-09 15:13
Hele handige cover, die Freedomcase. Enig idee of en waar dat te bestellen is?

Edit: ah, gewoon via hun store :-)

[ Voor 19% gewijzigd door rookie no. 1 op 22-07-2014 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Topicstarter
Een klein minpuntje van de Freedomcase is dat je typecover ter hoogte van de aansluiting op de Surface pro een fractie omhoog komt. Ik denk dat dit nog wel weggaat, maar nu heeft het toetsenbord dus iets meer de neiging om te deinen als hij op een bureaublad staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb deze vraag ook al in het surface pro 2 en 3 topic gesteld, maar door gebrek aan resultaat probeer ik het hier ook.

Ik ben op zoek naar een surface pro 1 of 2 pen.
Veel mensen gebruiken dat ding toch niet, dus ik hoop dat iemand hem voor een licht prijsje wil verkopen.
(rond het midden van het land)
In de MS store is hij niet leverbaar en op marktplaats gaat niemand zoiets kleins aanbieden.
Vandaar dat ik het hier probeer. (sorry als iemand zich er aan stoort, maar ik zie geen alternatief en als dit niet werkt, hou ik op)

Ik wil er echt graag een hebben, dus als je er een hebt en je gebruikt hem toch niet, stuur me dan een PM s.v.p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 21:25:
Ik heb deze vraag ook al in het surface pro 2 en 3 topic gesteld, maar door gebrek aan resultaat probeer ik het hier ook.

Veel mensen gebruiken dat ding toch niet, dus ik hoop dat iemand hem voor een licht prijsje wil verkopen.
In de MS store is hij niet leverbaar en op marktplaats gaat niemand zoiets kleins aanbieden.
Vandaar dat ik het hier probeer. (sorry als iemand zich er aan stoort, maar ik zie geen alternatief en als dit niet werkt, hou ik op)

Ik wil er echt graag een hebben, dus als je er een hebt en je gebruikt hem toch niet, stuur me dan een PM s.v.p.
Heb je al op eBay , of Dx.com gekeken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dank je voor de tip.
Dx.com heeft zo te zien niks.
Als dit hier niet werkt, dan ga ik misschien voor ebay, maar ben dan met verzending nog duurder uit als bij de MS store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicAddict
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10-09 14:48

Zat er bij je eigen surface dan geen pen? (nja neem aan van niet, anders zocht je er geen). Ik meen dat het standaard geleverd wordt met een pen. (de pro 1 in ieder geval wel)

Leuke dingen die wacom pennen, ik heb een Galaxy Note 1 & 3 en beide pennen werken ook gewoon op de Surface Pro 1. En mn telefoon heb ik altijd bij dus mooi meegenomen. Andersom ook, al is de calibratie van de surface pen op mn telefoons niet geweldig.

Na even googlen blijkt het te komen omdat ze beiden de nieuwe Wacom 'Feel IT' hardware hebben voor de pen/scherm, oftewel een pen voor een note 10.1 en note 3 werkt ook op een Pro en vise versa.

En als je dat weet, blijken er ineens allemaal full size pennen te bestaan voor de Note, die dus ook zal werken op de Pro, zoals ->> Deze. De normale geeft zelfs aan dat ze compatible zijn met de pro 1 & 2.

Misschien ook leuk om eens naar te kijken. Klikt misschien niet zo makkelijk aan de powerport, maar een pen is een pen :Y)

En dan kost het voor zon pen give or take net geen 30 euro. Al weet ik niet wat ze er in de MS store voor vragen. -> http://www.ebay.nl/itm/Wa...ash=item51bf7cc11b&_uhb=1

[ Voor 11% gewijzigd door MusicAddict op 22-07-2014 23:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Vandaag de Type cover 2 binnen gekregen, moest nog wat extra betalen aan de postbode maar per saldo bijna 50 euro goedkoper.

Aangesloten en buiten 2 knoppen (volume/mute) werkte dat ding helemaal niet. Gelukkig hadden daar meer mensen last van, een Refresh doen (duurt even) met type-cover aangesloten en hij pakt wel de juiste drivers.

Zeker die backlight maakt een bizar groot verschil, typt een stuk makkelijker in het donker :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Maar ja, wie typt er nou in het donker? Maar inderdaad, die verlichting is handig als al je lampen kapot zijn. En verder is het gewoon mooi voor dat geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Verwijderd schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 21:50:
Dank je voor de tip.
Dx.com heeft zo te zien niks.
Als dit hier niet werkt, dan ga ik misschien voor ebay, maar ben dan met verzending nog duurder uit als bij de MS store.
Maar in de MS Store is de pen niet te koop. Wat maakt het dan uit wat het in de MS store kost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svenk91
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 12-09 13:53

Dit moet een populaire pen zijn die met de surface pro 1 en 2 werkt: http://nl.shop.wacom.eu/p...882141a9676255d31c65b37aa

Die reviews op de wacom site zelf zijn enkel slecht omdat men verwachtte dat die pen in hun note zou passen... Voor de duidelijkheid: Je kan hem niet aan de oplaadslot hangen zoals met de standaard meegeleverde pen. Maar daar staat de betere kwaliteit tegenover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wrd

Wrd

Ik Heb 2 weken terug een originele surface 2 pen gezien in de media markt Hengelo. Er zat wel een "ik ben al een keer geopend" sticker op de verpakking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krilo_89
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 04-09 11:18
PaT schreef op maandag 21 juli 2014 @ 13:27:
De PU leather versie. Overigens is de structuur die daar op zit veel fijner dan ik had verwacht.

Voor wie het filmpje wil bekijken van de Freedomcase:

Kijk, bedankt hiervoor! Op basis van jou review en het filmpje, direct ook één besteld.
Ik heb 2 cases geprobeerd, maar geen één werkt goed. Deze werkt goed (als ik het zo bekijk) en beschermt je Surface ook nog. Perfect dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GerCor schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 19:19:
Maar ja, wie typt er nou in het donker? Maar inderdaad, die verlichting is handig als al je lampen kapot zijn. En verder is het gewoon mooi voor dat geld.
Ik kan haast niet meer zonder backlight Toetsenbord als je het gewend ben wil je niet anders meer ;),
Ik type vaak in late uurtjes door en je belast een ander niet dat jij zo nodig licht nodig heb , heb het op mij Sony Vaio geweldige uitvinding :)

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 25-07-2014 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wrd

Wrd

Krilo_89 schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 11:21:
[...]

Kijk, bedankt hiervoor! Op basis van jou review en het filmpje, direct ook één besteld.
Ik heb 2 cases geprobeerd, maar geen één werkt goed. Deze werkt goed (als ik het zo bekijk) en beschermt je Surface ook nog. Perfect dus.
Ik heb de pu versie.
Het kost me de grootste moeite om het goed in de tablet modus te krijgen.
Als je het niet goed doet en de type cover helemaal opent dan schiet de type cover van de surface af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Topicstarter
Wrd schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 12:26:
[...]

Ik heb de pu versie.
Het kost me de grootste moeite om het goed in de tablet modus te krijgen.
Als je het niet goed doet en de type cover helemaal opent dan schiet de type cover van de surface af.
Ik snap niet helemaal wat je bedoelt. Mijn typecover zit rock solid vast aan de Surface, die schiet er dus niet vanaf.

Door de Freedomcase en dan met name het iets verder naar achteren kantelen van het scherm komt je typecover ietsjes, echt een millimeter ofzo, omhoog. Je krijgt dus een lichte deining in je toetsenbord.

Daarentegen eindelijk fatsoenlijk tikken op je schoot. Persoonlijk denk ik dat ik de Freedomcase maar in 2 standen gebruikt. Als beschermhoes en in de schootstand. Tekenen doe ik niet op dat ding en eigenlijk gebruik ik de Surface Pro ook echt zelden als tablet. Vanavond zal ik op wp7.nl een hands-on plaatsen met een behoorlijk aantal plaatjes.

Edit: Ik zit net nog wat filmpjes te bekijken op de Freedomcase website. Het lijkt er op dat ik de case niet helemaal 100% goed gevouwen had. Het iets deinende toetsenbord kan nog verminderd worden door de case te vouwen zoals in onderstaand filmpje. Je kan je scherm gewoon in 3 verschillende hoeken zetten in "laptopstand". Fantastisch!

[ Voor 16% gewijzigd door PaT op 25-07-2014 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guldan
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 23:23

Guldan

Thee-Nerd

Ik heb de freedomcase ook besteld. Wat een ideaal ding zeg! Staat dat de pre-order eind juli wordt verzonden.. maar dat is nu haha. Zie wel wanneer hij binnenkomt.

You know, I used to think it was awful that life was so unfair. Then I thought, wouldn't it be much worse if life were fair, and all the terrible things that happen to us come because we actually deserve them?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wrd

Wrd

ik zie al wat ik verkeerd deed. Ik vouwde de freedomcase eerst naar de achterkant van de surface waarna ik als laatst de typecover naar achter sla. Doordat er teveel freedomcase in de buurt van de magnetisch schanier komt plopt de typecover uit zijn schanier.

Je moet dus eerst de typecover naar achter slaan en dan de freedomcase eroverheen.

Ik gebruik verreweg de tabletstand het meest. Dat komt omdat ik elke dag +/- 1 uur heen en +/- 1 uur terug aan het reizen ben met de ov. Hier zit een stuk trein en een stuk bus in. Voorheen voordat ik de freedomcase had is het type cover open/dicht en klaar. Nu kost het net wat meer moeite met de freedomcase. Als dan ook niog eens de typecover losschiet omdat ik het verkeerd doe is het nogal vervelend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frennek
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 27-05 12:03
svenk91 schreef op donderdag 24 juli 2014 @ 20:07:
[...]

Dit moet een populaire pen zijn die met de surface pro 1 en 2 werkt: http://nl.shop.wacom.eu/p...882141a9676255d31c65b37aa

Die reviews op de wacom site zelf zijn enkel slecht omdat men verwachtte dat die pen in hun note zou passen... Voor de duidelijkheid: Je kan hem niet aan de oplaadslot hangen zoals met de standaard meegeleverde pen. Maar daar staat de betere kwaliteit tegenover.
Ik vind het een heerlijke pen. Ben mijn originele pen ook kwijt geraakt en heb besloten deze te nemen. Groot voordeel vind ik dat de punt iets minder glad is en je een iets meer pen/papier gevoel hebt met deze stylus. Enige nadeel vind ik dat er geen gum knop meer op zit. Opbergen gaat eenvoudig met mijn nieuwe Freedomcase :).
Wrd schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 15:11:
ik zie al wat ik verkeerd deed. Ik vouwde de freedomcase eerst naar de achterkant van de surface waarna ik als laatst de typecover naar achter sla. Doordat er teveel freedomcase in de buurt van de magnetisch schanier komt plopt de typecover uit zijn schanier.

Je moet dus eerst de typecover naar achter slaan en dan de freedomcase eroverheen.

Ik gebruik verreweg de tabletstand het meest. Dat komt omdat ik elke dag +/- 1 uur heen en +/- 1 uur terug aan het reizen ben met de ov. Hier zit een stuk trein en een stuk bus in. Voorheen voordat ik de freedomcase had is het type cover open/dicht en klaar. Nu kost het net wat meer moeite met de freedomcase. Als dan ook niog eens de typecover losschiet omdat ik het verkeerd doe is het nogal vervelend.
Het gaat inderdaad heel net aan. Bij mij was het een kwestie van de Surface stand zover mogelijk in de hoes te duwen, het voorste randje van de freedomcase even iets verder ombuigen en als ik de typecover/surface omsla deze iets meer ruimte geven in het scharnierpunt door de Surface iets verder weg te zetten.

De tabletstand vind ik trouwens wel een beetje raar uitgelegd. Als ik hem op de wijze vouw in het filmpje vind ik de freedomcase verre van stabiel, zitten op die positie eigenlijk wel magneten om hem te borgen? Bij mij in ieder geval niet. Ik zet hem nu in een andere stand om deze positie te krijgen door eigenlijk de hoes door te rollen, zo staat hij bij mij veel stabieler.

[ Voor 45% gewijzigd door PaT op 25-07-2014 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Topicstarter
Wrd schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 15:11:
ik zie al wat ik verkeerd deed. Ik vouwde de freedomcase eerst naar de achterkant van de surface waarna ik als laatst de typecover naar achter sla. Doordat er teveel freedomcase in de buurt van de magnetisch schanier komt plopt de typecover uit zijn scharnier.
Dat verbaast mij niets. Pas toen ik bovenstaand filmpje eens goed bekeken had zag ik dat ik de Freedomcase ook helemaal verkeerd vouwde. Voor de meeste standen is het zaak om de flap met de magneetjes niet helemaal onderaan vast te laten klikken maar op ongeveer 1/3 van je achterzijde. Op dat moment vouwt de cover ook veel natuurlijker.

[ Voor 11% gewijzigd door PaT op 27-07-2014 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krasloos
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 02-10-2024
Hmm.. mijn Type Cover heeft problemen.... de linker bovenhoek doet het niet optimaal meer, zoals de Esc knop en de knopjes daaromheen... Na het weekend maar even contact zoeken met Microsoft..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cogency

Cogency

Ginnunga

Kan ik ergens in Nederland een Desk Mount voor de Surface Pro2 vinden? Mag een universeel klem ertussen systeem zijn.

Suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cogency

Cogency

Ginnunga

Best een leuk ding voor het geld;

http://www.amazon.co.uk/C...-Desk-Mount/dp/B00JLP0XDO

Afbeeldingslocatie: http://i61.tinypic.com/11lmmh4.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i61.tinypic.com/54etkw.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i62.tinypic.com/zu029f.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i60.tinypic.com/35d8491.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i59.tinypic.com/1z1gtqt.jpg

Onderste "armen" aangepast, want hij kan niet breed genoeg. Maar zo kan ik hem erop leggen en ligt die mooi vast.

[ Voor 156% gewijzigd door Cogency op 12-08-2014 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Topicstarter
Ik heb vandaag de Ears for Surface binnen gekregen. Die gekke dingen werken echt wat. Met name hoge tonen worden beter weergegeven. Binnenkort te koop op Amazon als ik het goed begrepen heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cogency

Cogency

Ginnunga

Goed om te horen, ik wil die ook aanschaffen. Vooral nu ik hem zo in een arm heb hangen kan er wel wat geluid naar voren worden ge-direct.

Ik zal Amazon in de gaten houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Topicstarter
Je moet geen wonderen verwachten hoor. Met name lage tonen klinken hetzelfde. Hoog wordt wel wat beter weergegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickG
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 25-02 18:31
falcon123 schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 18:54:
[...]
M'n freedom case pakketje lag gewoon in de brievenbus, Ik zag niets van extra kosten of iets dergelijks, dus geen invoerrechten en dergelijke blijkbaar :) Hij ziet er goed uit! Nu de Surface Pro 2 zelf nog :P
Thanks. Heb je de standaard versie of de PU leather? Twijfel hier nog een beetje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
PatrickG schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 10:58:
[...]

Thanks. Heb je de standaard versie of de PU leather? Twijfel hier nog een beetje :)
Ik heb de PU leather variant.

Filmpje polyurethane version:

PU leather:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickG
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 25-02 18:31
Hmm.. Die leather is wel veel mooier....
Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Topicstarter
Echt die cover is de beste accessoire die je kan kopen voor je Surface. In het begin even een beetje de swing te pakken krijgen waar de magneetjes moeten klikken, maar dan wil je echt niets anders meer! Superding! (ik heb ook de leather variant).

Edit: Haha, zit nu het filmpje te kijken van de PU variant. Die gozer vouwt de cover dus ook compleet verkeerd :+

[ Voor 19% gewijzigd door PaT op 09-10-2014 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Niet online
Vandaag als nog een brief gekregen van FedEx om 11,67 euro aan BTW- en invoerrechten te betalen voor die Freedom case die ik uit US heb besteld. Had het niet echt verwacht, maarja dit is ook nog wel te overleven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Topicstarter
Nou, dan heb ik mazzel gehad. Zonder belastingen afgeleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Niet online
PaT schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 18:46:
Nou, dan heb ik mazzel gehad. Zonder belastingen afgeleverd.
Dat dacht ik in eerste instantie ook, aangezien er niets bij de bezorging van de freedom case zelf zat. Maar nu opeens 1 - 2 weken later ontving ik deze brief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Topicstarter
Ik heb de case al een maand of twee, lijkt mij stug dat er nu nog een heffing achteraan komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Niet online
PaT schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 21:28:
Ik heb de case al een maand of twee, lijkt mij stug dat er nu nog een heffing achteraan komt.
Nee, dan denk ik ook niet meer nee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terpstars
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 11:34
Ik ben sinds kort de gelukkige eigenaar van een Surface Pro 2 en nu ben ik aan het rondkijken naar wat kabeltjes om de boel leuk aan te sluiten op mijn tv en externe monitor. Nu zijn bij mijn zoektocht een paar vragen gerezen waar iemand hopelijk wat duidelijkheid over kan geven.

Allereerst zal ik er even bij vermelden dat ik dit hele topic heb doorgelezen.

1. Ik wil via mijn SP2 films kijken en games afspelen op mijn tv. Kan ik dit het beste doen via Miracast? Dat ik deze dus in een wifi slot van mijn tv steek en via de Wifi van mijn SP2 films stream naar mijn tv. Ik heb gelezen dat er dan sprake kan zijn van enige lag. Klopt dit?

Of kan ik dit het beste doen via een kabeltje. Dan wordt het óf een mini displayport naar hdmi adapter (en dan dus nog een hdmi kabel van de tv naar de adapter?)
óf een mini displayport naar een hdmi kabel.
Los van het feit wat de beste keuze is tussen bovenstaande opties; maakt het nog uit of ik voor een mini DP naar hdmi kabel of mini DP naar adapter kies?

2. Als ik mijn SP2 op mijn externe monitor wil aansluiten. Kan ik dit dan het beste met een mini DP naar DVI of mini DP naar VGA adapter doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St00mwals
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:57
Terpstars schreef op zaterdag 18 oktober 2014 @ 13:16:
Ik ben sinds kort de gelukkige eigenaar van een Surface Pro 2 en nu ben ik aan het rondkijken naar wat kabeltjes om de boel leuk aan te sluiten op mijn tv en externe monitor. Nu zijn bij mijn zoektocht een paar vragen gerezen waar iemand hopelijk wat duidelijkheid over kan geven.

Allereerst zal ik er even bij vermelden dat ik dit hele topic heb doorgelezen.

1. Ik wil via mijn SP2 films kijken en games afspelen op mijn tv. Kan ik dit het beste doen via Miracast? Dat ik deze dus in een wifi slot van mijn tv steek en via de Wifi van mijn SP2 films stream naar mijn tv. Ik heb gelezen dat er dan sprake kan zijn van enige lag. Klopt dit?

Of kan ik dit het beste doen via een kabeltje. Dan wordt het óf een mini displayport naar hdmi adapter (en dan dus nog een hdmi kabel van de tv naar de adapter?)
óf een mini displayport naar een hdmi kabel.
Los van het feit wat de beste keuze is tussen bovenstaande opties; maakt het nog uit of ik voor een mini DP naar hdmi kabel of mini DP naar adapter kies?

2. Als ik mijn SP2 op mijn externe monitor wil aansluiten. Kan ik dit dan het beste met een mini DP naar DVI of mini DP naar VGA adapter doen?
Ik heb zelf een Surface RT 1 en deze met een mini HDMI naar HDMI kabel aangesloten op de televisie, werkt perfect. Het voordeel van digitale kabels, dus geen VGA is dat het geluid er ook overheen gaat.
Adapters gebruik ik zelf nooit, vind een directe kabel altijd wat fijner en stabieler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Topicstarter
Even aanvullend, je hebt ook mini displayport naar hdmi kabels. Koop niet net als ik een dealextreme ding (kudt). Microsoft verkoopt ze zelf ook, maar andere fabrikanten ook. Die kabel kan je ook voor een monitor gebruiken, mits die uiteraard voorzien is van hdmi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerkeP
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:08

GerkeP

Vragen mag altijd........

Ik heb zo'n Chinese mini display naar vga/hdmi/dvi van 11$ die het prima doet ;-)

GerkeP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citruspers
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09:39
PaT schreef op zaterdag 18 oktober 2014 @ 21:39:
Even aanvullend, je hebt ook mini displayport naar hdmi kabels. Koop niet net als ik een dealextreme ding (kudt). Microsoft verkoopt ze zelf ook, maar andere fabrikanten ook. Die kabel kan je ook voor een monitor gebruiken, mits die uiteraard voorzien is van hdmi.
Mijn chinese adaptertjes doen het anders prima, zelfde spul als startech/icidu voor zover ik kan zien.

I'm a photographer, not a terrorist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi ik weet dat het hier niet thuishoort, maar wou er toch even awareness voor opwekken:

Ik heb een "Type cover 2" met AZERTY (zwart, nieuw in verpakking) maar had graag een QWERTY (zwart, nieuw in verpakking) .
Als iemand wil ruilen, geef me een seintje!

Verder hoop ik wat constructievere posts te geven zodra mijn Surface pro 2 (ja ibood) arriveert!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lamerikx
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 11:50
Ik heb sinds afgelopen week de surface pro gehaald voor een zeer gunstige prijs.
Vind het een zeer fijn apparaat alleen zoals in sommige reviews terug is te vinden is de matige accuduur.
Ik haal max. 4u. Hier was ik van tevoren op de hoogte dus wil hier ook niet over klagen.
Ik had gelezen dat er een batterij-cover uit zou komen en heb wel interresse hierin.
Heb contact met microsoft gehad hij was in nederland (nog) niet leverbaar maar in de VS wel maar die stuurt niets naar europa zei de assistente.
Enige oplossing wat zij kon voorstellen is dat ik het zou bestellen en een bekende het daar laat ontvangen en door te laten sturen naar mij.
Ik heb helaas niemand daar wonen.
Nu is mijn vraag weet toevallig iemand al wat meer over de power-cover?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noes
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

noes

gek op benzine.

Lamerikx schreef op zaterdag 22 november 2014 @ 13:28:
Ik heb sinds afgelopen week de surface pro gehaald voor een zeer gunstige prijs.
Vind het een zeer fijn apparaat alleen zoals in sommige reviews terug is te vinden is de matige accuduur.
Ik haal max. 4u. Hier was ik van tevoren op de hoogte dus wil hier ook niet over klagen.
Ik had gelezen dat er een batterij-cover uit zou komen en heb wel interresse hierin.
Heb contact met microsoft gehad hij was in nederland (nog) niet leverbaar maar in de VS wel maar die stuurt niets naar europa zei de assistente.
Enige oplossing wat zij kon voorstellen is dat ik het zou bestellen en een bekende het daar laat ontvangen en door te laten sturen naar mij.
Ik heb helaas niemand daar wonen.
Nu is mijn vraag weet toevallig iemand al wat meer over de power-cover?
4u? is dat de SP1 of 2? Mijn SP2 gaat een stuk langer mee, tenzij ik games doe ;)

Er zijn diensten die een Amerikaans postadres forwarden naar oa. Europa. Die kan je gebruiken voor j powercover. Houd er wel rekening mee dat je SP dan een stuk zwaarder wordt.

K54/R1250RS | K48/K1600GT | E61/550i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Topicstarter
Ik weet dat iemand op myWindows.nl de PowerCover wilde verkopen (volgens mij LocalJoost). Geen idee of die al weg was. Je SP wordt er nog dikker van , maar je accuduur verdubbelt!

Ahh nee, geen localJoost... http://www.mywindows.nl/f...0403&viewfull=1#post90403

[ Voor 23% gewijzigd door PaT op 23-11-2014 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerkeP

GerkeP

En anders via http://fromus2eu.com van Ellen den Otter ;)

GerkeP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lamerikx
Het gaat over de SP1. Alvast bedankt voor reacties! Ik ga het gelijk eens bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeFoRcE
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11-09 16:11

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Iemand enig idee of de MS Pro pen (die bij de SP2 zit) een batterij heeft? En zo ja, hoe vervang je die?

Professioneel Heftruck Syndroom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppl
  • Niet online

ppl

Nee die is inductief (zo werkt de Wacom technologie). Valt dus niks aan te vervangen behalve de pen zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CeesKees
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10:49

CeesKees

I rest my Kees

Even een sidestep.... Wie heeft er een goede tip voor een cover of een sleeve voor deze schitterende tablet?

| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jodeltje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
CeesKees schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 14:34:
Even een sidestep.... Wie heeft er een goede tip voor een cover of een sleeve voor deze schitterende tablet?
En als het even kan, met type cover..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CeesKees

CeesKees

I rest my Kees

Type cover is gewoon te koop van MS zelf. Die zoek ik niet. Die zijn € 100 of meer.
Gewoon, een eenvoudige sleeve of cover.

| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LDVC
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11-09 20:54

LDVC

Let's get it over with

CeesKees schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 15:05:
Type cover is gewoon te koop van MS zelf. Die zoek ik niet. Die zijn € 100 of meer.
Gewoon, een eenvoudige sleeve of cover.
http://www.freedomcase.com/
heb er overigens zelf geen ervaring mee, maar overweeg deze wel te bestellen.

Nintendo switch friendcode: SW-0415-2447-4320

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Topicstarter
LDVC schreef op woensdag 24 december 2014 @ 12:51:
[...]

http://www.freedomcase.com/
heb er overigens zelf geen ervaring mee, maar overweeg deze wel te bestellen.
Ik kan echt niet meer zonder dat ding. De Surface Pro 3 heeft zo'n cover niet meer nodig, maar de Surface en Surface 2 worden er zoveel functioneler door!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CeesKees

CeesKees

I rest my Kees

Jammer dat ze niet leverbaar zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Topicstarter
De PU leather (die je sowieso wil, die andere is lelijk) komt volgende maand toch weer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lamerikx
Ik heb nu een weekje de surface power cover deze heb ik via ebay weten aan te schaffen.
Dit flink wat goedkoper dan via microsoft zelf daar kost de powercover 200$ Excl. verzendskosten.
Ik heb hem via ebay voor 130$ (incl. verzendkosten en invoerkosten) nieuw kunnen kopen.

Dit is zeker een aanrader! Batterijduur is nu flink verbeterd. 6u bij normaal gebruik ( browsen, muziek, downloaden helderheid iets lager als de helft)
Ong. 10u bij tekstverwerking & muziek met verlichting op het laagste niveau.

Tablet accu is 42.000 milliwatt/u
Toetsenbord is 28.000 milliwatt/u

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daboytim
  • Laatst online: 14-10-2024
Ik heb zojuist een surface pro besteld via de ibood aanbieding van vandaag, en nu ben ik op zoek naar een docking station. Ik kan deze alleen niet vinden bij een nederlandse aanbieding. Op amazon staat deze wel, maar zou dit een probleem zijn om deze te gebruiken in nederland (behalve de kabel natuurlijk)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicAddict
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10-09 14:48
daboytim schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 11:49:
Ik heb zojuist een surface pro besteld via de ibood aanbieding van vandaag, en nu ben ik op zoek naar een docking station. Ik kan deze alleen niet vinden bij een nederlandse aanbieding. Op amazon staat deze wel, maar zou dit een probleem zijn om deze te gebruiken in nederland (behalve de kabel natuurlijk)?
Alleen de bijgeleverde kabel zal een us plug of anders zijn. Verder is het allemaal hetzelfde. Los je zo op door er een euro kabel op te zetten zoals onderstaande:

http://www.allekabels.nl/...647/1050012/Netsnoer.html

Leterlijk een C7 kabel, maar grote kans dat je die gewoon ergens hebt liggen. Worden namelijk wel heel vaak gebruikt voor allerlij apparatuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

daboytim schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 11:49:
Het zou geen probleem moeten zijn.
Ken zelf ook meer mensen met een pro dockingstation uit de VS en daar gaat het geweldig mee.

Alleen als je dockingstation kapot is dan kan deze niet worden vervangen omdat deze niet op de europese markt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
  • Laatst online: 12:02
Weet er iemand waar ik een Docking Station voor de Surface Pro 2 kan bestellen? Op de pricewatch en Microsoft store kan ik alleen een docking station voor de Surface Pro 3 vinden. Bij compatability staat alleen de 3 .

edit: Poorten schijnen op andere plek te zitten bij de Surface Pro 3. Moet dus echt een "oude" dock hebben. Tot heden nog niks gevonden :/ .

[ Voor 24% gewijzigd door sdk1985 op 24-01-2015 23:03 ]

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Almerian
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 12-09 19:39
sdk1985 schreef op zaterdag 24 januari 2015 @ 22:51:
Weet er iemand waar ik een Docking Station voor de Surface Pro 2 kan bestellen?
Dit dock is in Europa maar heel beperkt en kort leverbaar geweest.
De goedkoopste optie op dit moment is bij amazon.com. Komt, afhankelijk van de dollarkoers, uit op tussen de 140 en 150 euro inclusief verzend- en douanekosten. Daarbij komen nog de kosten van een eurostekker snoertje voor de voeding als je dat nog niet hebt liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
Almerian schreef op maandag 02 februari 2015 @ 22:46:
[...]

Dit dock is in Europa maar heel beperkt en kort leverbaar geweest.
De goedkoopste optie op dit moment is bij amazon.com. Komt, afhankelijk van de dollarkoers, uit op tussen de 140 en 150 euro inclusief verzend- en douanekosten. Daarbij komen nog de kosten van een eurostekker snoertje voor de voeding als je dat nog niet hebt liggen.
Vreemd. Amazon.com weigerde helaas om "electronics" naar Nederland te verschepen. Heb ondertussen een exemplaar op ebay besteld. Welke stekker daar bij zit weet ik nog niet...
Customs Clearance
2015-02-02, 10:11:00

Processed Through Sort Facility
2015-02-02, 10:10:00

Departed
2015-01-31, 07:27:00, Amsterdam

Departed
2015-01-30, 15:19:00, Minneapolis

Departed
2015-01-30, 00:05:00, Chicago

Arrived
2015-01-29, 06:55:00, Chicago

Processed Through Sort Facility
2015-01-29, 03:28:00, ISC CHICAGO IL (USPS)

Arrived at Sort Facility
2015-01-29, 03:27:00, ISC CHICAGO IL (USPS)

Departed USPS Origin Facility
2015-01-27, 14:47:00, CHICAGO, IL 60666

Arrived at USPS Origin Facility
2015-01-27, 13:46:00, CHICAGO, IL 60666

Arrived at USPS Origin Facility
2015-01-26, 19:59:00, EVANSVILLE, IN 47708

Picked Up
2015-01-26, 10:53:00, PATOKA, IN 47666
Vermoed USA stekker :P .

[ Voor 37% gewijzigd door sdk1985 op 04-02-2015 00:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daboytim
  • Laatst online: 14-10-2024
Dat is vreemd. Ik heb mijn dock 2 weken geleden via Amazon gekocht en is gewoon geleverd. Nu nog wachten op mijn surface van ibood :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
Het was overigens inderdaad een USA stekker maar ik had nog wel een andere stekker liggen (ze zijn verwisselbaar).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gajus26
  • Laatst online: 07-08 07:23
Zijn er hier toevallig Tweakers die een kabel in elkaar geknutseld hebben om hun Surface (pro 2) aan een standaard battery bank te hangen?
Ben opzoek gegaan naar wat mogelijkheden en ik kwam bij dit uit:
- Surface laadstuk naar DC male
- DC female naar USB
- 5V naar 12V converter

Iemand enig idee of dit gaat werken? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerkeP

GerkeP

Standaard batterijbank gaat niet werken, te weinig vermogen.

Als je je eerste link gebruikt voor het kabeltje en dan als batterijpack gaat zoeken naar Diginote/Anker met 5/12/20 V poweroutput ( http://www.ianker.com/support/79AN20L-SA )

Ik heb zelf de Diginote ooit gekocht bij Paradigit voor 50€, inmiddels een ander kabeltje van 5 $ zodat deze nu mijn Surface Pro 3 ook kan laden.

GerkeP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gajus26
GerkeP schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 08:47:
Standaard batterijbank gaat niet werken, te weinig vermogen.

Als je je eerste link gebruikt voor het kabeltje en dan als batterijpack gaat zoeken naar Diginote/Anker met 5/12/20 V poweroutput ( http://www.ianker.com/support/79AN20L-SA )

Ik heb zelf de Diginote ooit gekocht bij Paradigit voor 50€, inmiddels een ander kabeltje van 5 $ zodat deze nu mijn Surface Pro 3 ook kan laden.
Ga ik daar toch nog maar eens naar zoeken, thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerkeP

GerkeP

gajus26 schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 10:01:
[...]

Ga ik daar toch nog maar eens naar zoeken, thanks!
http://www.paradigit.nl/d...mah/80008563/details.aspx

Hij staat nog op de site, maar helaas niet meer leverbaar

Dit lijkt iets soortgelijks, iig 12 V uitgangsbus: https://www.conrad.nl/nl/...usb-poort-en-1218342.html

[ Voor 18% gewijzigd door GerkeP op 01-05-2015 10:38 ]

GerkeP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gajus26
Zojuist een zwarte type cover 2 voor 55 euro gekocht als reserve.
Goedkoper dan de NL tweedehandsprijzen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerkeP

GerkeP

gajus26 schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 13:48:
Zojuist een zwarte type cover 2 voor 55 euro gekocht als reserve.
Goedkoper dan de NL tweedehandsprijzen :).
Maar wel UK layout, dat vind ik dan toch wel minder

GerkeP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CeesKees

CeesKees

I rest my Kees

GerkeP schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 13:59:
[...]

Maar wel UK layout, dat vind ik dan toch wel minder
Wat is daar dan minder aan?

Toch ook gewoon QWERTY?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gajus26
CeesKees schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 14:50:
[...]

Toch ook gewoon QWERTY?
Uit mijn hoofd zijn er 3 toetsen anders, zo staat er het pond teken ipv het euro teken en nog twee symbolen die anders zijn (van wat ik weet van mijn Dell laptop die uit de UK komt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citruspers
Dat kan je natuurlijk gewoon in Windows veranderen zodat je alsnog de US International layout krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerkeP

GerkeP

CeesKees schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 14:50:
[...]

Toch ook gewoon QWERTY?
Als je blind typt is dat een enorm verschil ;)
En nee, anders instellen in windows is geen optie omdat UK minimaal 1 toets meer heeft en de toetsgroottes ook verschillend zijn bij die extra toets(en)

Wikipedia: British and American keyboards

[ Voor 18% gewijzigd door GerkeP op 01-05-2015 21:03 ]

GerkeP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citruspers
Wauw, ik dacht dat het gewoon een andere plaatsing van de symbolen was.
Maar toch, als het toetsenbord in zeer grote lijnen gelijk is valt het wel te overzien, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand hier een idee over?

Mijn type cover v1 (US Layout) ging stuk. Nog garantie dus werd kosteloos en snel omgeruild. Echter kreeg ik een UK versie retour.
Ik bellen met support, ik kon niet worden geholpen en er was ook niemand binnen MS die dat wel kon. Aldus de support medewerker.

Verder gekeken op de site, zelf een omruil aangemaakt. Weer een UK ontvangen...
Chat via MS support, de US was op eind juni moest ik nog maar een omruil aanvragen, zo gezegd, zo gedaan. Weer een UK gehad.
Nu is de garantie inmiddels verlopen, en het enige wat MS support nog zei is, bel dit nummer in de VS maar en misschien kunnen zij het dan voor je regelen.

Vind ik raar... Ik bied iets ter reparatie aan, krijg wat anders terug en wordt vervolgens met een kluitje het riet in gestuurd...

Iemand nog tips over hoe ik dit het beste kan oplossen met MS?
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste