Zou je het "wijzig" knopje willen gebruiken als je als laatste gereageerd heb?
[ Voor 86% gewijzigd door PaT op 31-03-2014 08:32 ]
[ Voor 86% gewijzigd door PaT op 31-03-2014 08:32 ]
Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost
[ Voor 7% gewijzigd door GerCor op 07-04-2014 14:02 ]
Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost
[ Voor 33% gewijzigd door ppl op 08-04-2014 21:17 ]
En waarschijnlijk ook een stuk duurder dan € 5ppl schreef op maandag 07 april 2014 @ 23:15:
Die hoef je ook niet in huis te hebben om iets te kunnen 3D printen. Zijn inmiddels zat firma's die dat als dienst aanbieden. Hoef je alleen de tekening op te sturen, printen zij 'm en krijg je 'm opgestuurd. Het is waarschijnlijk wel een heel stuk duurder dan werken met mallen e.d.
Als alternatief voor de Surface-oortjes: koptelefoon, boxjes.
Ik heb ze besteld. Het ziet er inderdaad niet uit, maar ik vind het geluid van de Surface Pro echt ondermaats. Voor even snel een filmpje voor het slapen gaan kijken lijkt mij dit wel een oplossing. En zoals je zegt, voor die 8 euro kan je er geen buil aan vallen.GerCor schreef op maandag 07 april 2014 @ 12:42:
'Oortjes' voor de Surface: https://www.kickstarter.c...s-for-the-surface-tablets
Niks voor mij maar voor die liefhebbers?
Groot genoeg voor 2 hoofdletters
[ Voor 66% gewijzigd door ppl op 08-04-2014 21:21 ]
[ Voor 13% gewijzigd door Buzz_Fuzz op 23-06-2014 11:58 ]
Dus je bedoelt een adapter die van je "grote" SD kaart een "microSD kaart maakt? Ik moet geloof ik even laten bezinken hoe zo iets zou moeten werken geloof ikBuzz_Fuzz schreef op maandag 23 juni 2014 @ 11:57:
Iemand die ervaring heeft met SD-naar-microSD adapters? Wordt bijna niet aangebodenEn verzenden vanaf Dealextreme heb ik nu geen zin in; ik wil graag alles binnen hebben voor ik op reis vertrek...
Met zo'n adapter zou ik foto's rechtstreeks via Lightroom naar een externe HDD kunnen importeren, zonder een powered USB 3 hub + USB 3 cardreader te moeten meesleuren.
MicroSD in SD adapter en die in camera, is ook geen optie, daarvoor heb ik al in teveel SD cards geïnvesteerd
[ Voor 23% gewijzigd door Cogency op 23-06-2014 17:56 ]
opladen kan enkel via de surface-connector...Russel88 schreef op maandag 23 juni 2014 @ 16:17:
Ik heb van het weekend een powerbank gekocht. Deze heeft een usb aansluiting. Als ik de Surface op wil laden, kan dat met usb -> usb, of moet ik een extra kabel kopen van usb -> Surface connector.
Mmhhh kan usb opladen uberhaupt wel?
Idd gewoon van een "grote" kaart zoals die in m'n Gopro & DSLR past naar een "micro" kaart zoals die in m'n Surface past. Vrij logischPaT schreef op maandag 23 juni 2014 @ 16:37:
[...]
Dus je bedoelt een adapter die van je "grote" SD kaart een "microSD kaart maakt? Ik moet geloof ik even laten bezinken hoe zo iets zou moeten werken geloof ikAndersom lijkt mij stukken logischer.
Een schaar? Vindt je vrijwel overal...de bouwmarkt heeft de wat degelijkere varianten!Buzz_Fuzz schreef op maandag 23 juni 2014 @ 11:57:
Iemand die ervaring heeft met SD-naar-microSD adapters? Wordt bijna niet aangeboden
Het is dat of een usb cardreader ben ik bang (je kunt 'm aansluiten, foto's eraf trekken en dan de rest van je usb spul weer aansluiten). Bij de Surface Pro 3 zit die micro-SD reader nog eens op een wat onhandigere plek wanneer je vaak de kaartjes wisselt, hij lijkt meer bedacht te zijn voor permanente storage uitbreiding middels micro-SD.MicroSD in SD adapter en die in camera, is ook geen optie, daarvoor heb ik al in teveel SD cards geïnvesteerd
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Een type cover 2 werkt prima met een RT (1e gen), ik heb beide hier in huis dus weet het uit ervaring!SinergyX schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 13:29:
Ik zat wat rond te neuzen voor een Type Cover, dus eentje gevonden op Ebay (type cover 2 met backlight), nu geeft de verkoper aan dat deze niet compatible is met de Surface (1) RT.
Hij zegt dat hij compatible is met Surface / Pro / 2 / Pro etc.
Maar de 'surface' is toch gewoon de RT?
Ik ben nu al even aan het zoeken (vind ze in NL vrij prijzig, US gaan ze onder de 100), maar is dit een Shift Z variant of een Shift \ Z variant?gauchov6 schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 13:37:
[...]
Een type cover 2 werkt prima met een RT (1e gen), ik heb beide hier in huis dus weet het uit ervaring!
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
AMD XP2200+ ASUS A7V8X 2X256 RAM@333MHz Geforce4ti600
Net even de video bekeken, ziet er inderdaad heel fraai en handig uit.PaT schreef op maandag 21 juli 2014 @ 07:57:
De Freedomcase is binnen! Wow, wat onvoorstelbaar fijn dat je nu fatsoenlijk op je schoot kan werken met de Surface Pro.
De Cover sluit ook heel mooi aan op de Surface en beschermt hem dus goed tegen sleutels en ander los spul in je tas. Dit is wat mij betreft wel een van de betere accessoires voor de Surface en Surface Pro!
[ Voor 19% gewijzigd door rookie no. 1 op 22-07-2014 15:39 ]
Verwijderd
Verwijderd
Heb je al op eBay , of Dx.com gekeken ?Verwijderd schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 21:25:
Ik heb deze vraag ook al in het surface pro 2 en 3 topic gesteld, maar door gebrek aan resultaat probeer ik het hier ook.
Ik ben op zoek naar een surface pro 1 of 2 pen.
Veel mensen gebruiken dat ding toch niet, dus ik hoop dat iemand hem voor een licht prijsje wil verkopen.
(rond het midden van het land)
In de MS store is hij niet leverbaar en op marktplaats gaat niemand zoiets kleins aanbieden.
Vandaar dat ik het hier probeer. (sorry als iemand zich er aan stoort, maar ik zie geen alternatief en als dit niet werkt, hou ik op)
Ik wil er echt graag een hebben, dus als je er een hebt en je gebruikt hem toch niet, stuur me dan een PM s.v.p.
Verwijderd
Zat er bij je eigen surface dan geen pen? (nja neem aan van niet, anders zocht je er geen). Ik meen dat het standaard geleverd wordt met een pen. (de pro 1 in ieder geval wel)Verwijderd schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 21:25:
Ik heb deze vraag ook al in het surface pro 2 en 3 topic gesteld, maar door gebrek aan resultaat probeer ik het hier ook.
Veel mensen gebruiken dat ding toch niet, dus ik hoop dat iemand hem voor een licht prijsje wil verkopen.
In de MS store is hij niet leverbaar en op marktplaats gaat niemand zoiets kleins aanbieden.
Vandaar dat ik het hier probeer. (sorry als iemand zich er aan stoort, maar ik zie geen alternatief en als dit niet werkt, hou ik op)
Ik wil er echt graag een hebben, dus als je er een hebt en je gebruikt hem toch niet, stuur me dan een PM s.v.p.
[ Voor 11% gewijzigd door MusicAddict op 22-07-2014 23:58 ]
Maar in de MS Store is de pen niet te koop. Wat maakt het dan uit wat het in de MS store kost?Verwijderd schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 21:50:
Dank je voor de tip.
Dx.com heeft zo te zien niks.
Als dit hier niet werkt, dan ga ik misschien voor ebay, maar ben dan met verzending nog duurder uit als bij de MS store.
Dit moet een populaire pen zijn die met de surface pro 1 en 2 werkt: http://nl.shop.wacom.eu/p...882141a9676255d31c65b37aaVerwijderd schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 21:25:
Ik Heb 2 weken terug een originele surface 2 pen gezien in de media markt Hengelo. Er zat wel een "ik ben al een keer geopend" sticker op de verpakking.Verwijderd schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 21:25:
Kijk, bedankt hiervoor! Op basis van jou review en het filmpje, direct ook één besteld.PaT schreef op maandag 21 juli 2014 @ 13:27:
De PU leather versie. Overigens is de structuur die daar op zit veel fijner dan ik had verwacht.
Voor wie het filmpje wil bekijken van de Freedomcase:
[video]
Verwijderd
Ik kan haast niet meer zonder backlight Toetsenbord als je het gewend ben wil je niet anders meerGerCor schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 19:19:
Maar ja, wie typt er nou in het donker? Maar inderdaad, die verlichting is handig als al je lampen kapot zijn. En verder is het gewoon mooi voor dat geld.
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 25-07-2014 11:32 ]
Ik heb de pu versie.Krilo_89 schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 11:21:
[...]
Kijk, bedankt hiervoor! Op basis van jou review en het filmpje, direct ook één besteld.
Ik heb 2 cases geprobeerd, maar geen één werkt goed. Deze werkt goed (als ik het zo bekijk) en beschermt je Surface ook nog. Perfect dus.
Ik snap niet helemaal wat je bedoelt. Mijn typecover zit rock solid vast aan de Surface, die schiet er dus niet vanaf.Wrd schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 12:26:
[...]
Ik heb de pu versie.
Het kost me de grootste moeite om het goed in de tablet modus te krijgen.
Als je het niet goed doet en de type cover helemaal opent dan schiet de type cover van de surface af.
[ Voor 16% gewijzigd door PaT op 25-07-2014 15:00 ]
You know, I used to think it was awful that life was so unfair. Then I thought, wouldn't it be much worse if life were fair, and all the terrible things that happen to us come because we actually deserve them?
Ik vind het een heerlijke pen. Ben mijn originele pen ook kwijt geraakt en heb besloten deze te nemen. Groot voordeel vind ik dat de punt iets minder glad is en je een iets meer pen/papier gevoel hebt met deze stylus. Enige nadeel vind ik dat er geen gum knop meer op zit. Opbergen gaat eenvoudig met mijn nieuwe Freedomcasesvenk91 schreef op donderdag 24 juli 2014 @ 20:07:
[...]
Dit moet een populaire pen zijn die met de surface pro 1 en 2 werkt: http://nl.shop.wacom.eu/p...882141a9676255d31c65b37aa
Die reviews op de wacom site zelf zijn enkel slecht omdat men verwachtte dat die pen in hun note zou passen... Voor de duidelijkheid: Je kan hem niet aan de oplaadslot hangen zoals met de standaard meegeleverde pen. Maar daar staat de betere kwaliteit tegenover.
Het gaat inderdaad heel net aan. Bij mij was het een kwestie van de Surface stand zover mogelijk in de hoes te duwen, het voorste randje van de freedomcase even iets verder ombuigen en als ik de typecover/surface omsla deze iets meer ruimte geven in het scharnierpunt door de Surface iets verder weg te zetten.Wrd schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 15:11:
ik zie al wat ik verkeerd deed. Ik vouwde de freedomcase eerst naar de achterkant van de surface waarna ik als laatst de typecover naar achter sla. Doordat er teveel freedomcase in de buurt van de magnetisch schanier komt plopt de typecover uit zijn schanier.
Je moet dus eerst de typecover naar achter slaan en dan de freedomcase eroverheen.
Ik gebruik verreweg de tabletstand het meest. Dat komt omdat ik elke dag +/- 1 uur heen en +/- 1 uur terug aan het reizen ben met de ov. Hier zit een stuk trein en een stuk bus in. Voorheen voordat ik de freedomcase had is het type cover open/dicht en klaar. Nu kost het net wat meer moeite met de freedomcase. Als dan ook niog eens de typecover losschiet omdat ik het verkeerd doe is het nogal vervelend.
[ Voor 45% gewijzigd door PaT op 25-07-2014 20:08 ]
Dat verbaast mij niets. Pas toen ik bovenstaand filmpje eens goed bekeken had zag ik dat ik de Freedomcase ook helemaal verkeerd vouwde. Voor de meeste standen is het zaak om de flap met de magneetjes niet helemaal onderaan vast te laten klikken maar op ongeveer 1/3 van je achterzijde. Op dat moment vouwt de cover ook veel natuurlijker.Wrd schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 15:11:
ik zie al wat ik verkeerd deed. Ik vouwde de freedomcase eerst naar de achterkant van de surface waarna ik als laatst de typecover naar achter sla. Doordat er teveel freedomcase in de buurt van de magnetisch schanier komt plopt de typecover uit zijn scharnier.
[ Voor 11% gewijzigd door PaT op 27-07-2014 14:03 ]
[ Voor 156% gewijzigd door Cogency op 12-08-2014 16:14 ]
Thanks. Heb je de standaard versie of de PU leather? Twijfel hier nog een beetjefalcon123 schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 18:54:
[...]
M'n freedom case pakketje lag gewoon in de brievenbus, Ik zag niets van extra kosten of iets dergelijks, dus geen invoerrechten en dergelijke blijkbaarHij ziet er goed uit! Nu de Surface Pro 2 zelf nog
Ik heb de PU leather variant.PatrickG schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 10:58:
[...]
Thanks. Heb je de standaard versie of de PU leather? Twijfel hier nog een beetje
[ Voor 19% gewijzigd door PaT op 09-10-2014 17:41 ]
Dat dacht ik in eerste instantie ook, aangezien er niets bij de bezorging van de freedom case zelf zat. Maar nu opeens 1 - 2 weken later ontving ik deze brief.PaT schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 18:46:
Nou, dan heb ik mazzel gehad. Zonder belastingen afgeleverd.
Nee, dan denk ik ook niet meer neePaT schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 21:28:
Ik heb de case al een maand of twee, lijkt mij stug dat er nu nog een heffing achteraan komt.
Ik heb zelf een Surface RT 1 en deze met een mini HDMI naar HDMI kabel aangesloten op de televisie, werkt perfect. Het voordeel van digitale kabels, dus geen VGA is dat het geluid er ook overheen gaat.Terpstars schreef op zaterdag 18 oktober 2014 @ 13:16:
Ik ben sinds kort de gelukkige eigenaar van een Surface Pro 2 en nu ben ik aan het rondkijken naar wat kabeltjes om de boel leuk aan te sluiten op mijn tv en externe monitor. Nu zijn bij mijn zoektocht een paar vragen gerezen waar iemand hopelijk wat duidelijkheid over kan geven.
Allereerst zal ik er even bij vermelden dat ik dit hele topic heb doorgelezen.
1. Ik wil via mijn SP2 films kijken en games afspelen op mijn tv. Kan ik dit het beste doen via Miracast? Dat ik deze dus in een wifi slot van mijn tv steek en via de Wifi van mijn SP2 films stream naar mijn tv. Ik heb gelezen dat er dan sprake kan zijn van enige lag. Klopt dit?
Of kan ik dit het beste doen via een kabeltje. Dan wordt het óf een mini displayport naar hdmi adapter (en dan dus nog een hdmi kabel van de tv naar de adapter?)
óf een mini displayport naar een hdmi kabel.
Los van het feit wat de beste keuze is tussen bovenstaande opties; maakt het nog uit of ik voor een mini DP naar hdmi kabel of mini DP naar adapter kies?
2. Als ik mijn SP2 op mijn externe monitor wil aansluiten. Kan ik dit dan het beste met een mini DP naar DVI of mini DP naar VGA adapter doen?
GerkeP
Mijn chinese adaptertjes doen het anders prima, zelfde spul als startech/icidu voor zover ik kan zien.PaT schreef op zaterdag 18 oktober 2014 @ 21:39:
Even aanvullend, je hebt ook mini displayport naar hdmi kabels. Koop niet net als ik een dealextreme ding (kudt). Microsoft verkoopt ze zelf ook, maar andere fabrikanten ook. Die kabel kan je ook voor een monitor gebruiken, mits die uiteraard voorzien is van hdmi.
Verwijderd
4u? is dat de SP1 of 2? Mijn SP2 gaat een stuk langer mee, tenzij ik games doeLamerikx schreef op zaterdag 22 november 2014 @ 13:28:
Ik heb sinds afgelopen week de surface pro gehaald voor een zeer gunstige prijs.
Vind het een zeer fijn apparaat alleen zoals in sommige reviews terug is te vinden is de matige accuduur.
Ik haal max. 4u. Hier was ik van tevoren op de hoogte dus wil hier ook niet over klagen.
Ik had gelezen dat er een batterij-cover uit zou komen en heb wel interresse hierin.
Heb contact met microsoft gehad hij was in nederland (nog) niet leverbaar maar in de VS wel maar die stuurt niets naar europa zei de assistente.
Enige oplossing wat zij kon voorstellen is dat ik het zou bestellen en een bekende het daar laat ontvangen en door te laten sturen naar mij.
Ik heb helaas niemand daar wonen.
Nu is mijn vraag weet toevallig iemand al wat meer over de power-cover?
K54/R1250RS | K48/K1600GT | E61/550i
[ Voor 23% gewijzigd door PaT op 23-11-2014 12:53 ]
GerkeP
Professioneel Heftruck Syndroom
| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!
En als het even kan, met type cover..CeesKees schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 14:34:
Even een sidestep.... Wie heeft er een goede tip voor een cover of een sleeve voor deze schitterende tablet?
| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!
http://www.freedomcase.com/CeesKees schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 15:05:
Type cover is gewoon te koop van MS zelf. Die zoek ik niet. Die zijn € 100 of meer.
Gewoon, een eenvoudige sleeve of cover.
Nintendo switch friendcode: SW-0415-2447-4320
Ik kan echt niet meer zonder dat ding. De Surface Pro 3 heeft zo'n cover niet meer nodig, maar de Surface en Surface 2 worden er zoveel functioneler door!LDVC schreef op woensdag 24 december 2014 @ 12:51:
[...]
http://www.freedomcase.com/
heb er overigens zelf geen ervaring mee, maar overweeg deze wel te bestellen.
Alleen de bijgeleverde kabel zal een us plug of anders zijn. Verder is het allemaal hetzelfde. Los je zo op door er een euro kabel op te zetten zoals onderstaande:daboytim schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 11:49:
Ik heb zojuist een surface pro besteld via de ibood aanbieding van vandaag, en nu ben ik op zoek naar een docking station. Ik kan deze alleen niet vinden bij een nederlandse aanbieding. Op amazon staat deze wel, maar zou dit een probleem zijn om deze te gebruiken in nederland (behalve de kabel natuurlijk)?
Verwijderd
Het zou geen probleem moeten zijn.daboytim schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 11:49:
Ik heb zojuist een surface pro besteld via de ibood aanbieding van vandaag, en nu ben ik op zoek naar een docking station. Ik kan deze alleen niet vinden bij een nederlandse aanbieding. Op amazon staat deze wel, maar zou dit een probleem zijn om deze te gebruiken in nederland (behalve de kabel natuurlijk)?
[ Voor 24% gewijzigd door sdk1985 op 24-01-2015 23:03 ]
Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.
Dit dock is in Europa maar heel beperkt en kort leverbaar geweest.sdk1985 schreef op zaterdag 24 januari 2015 @ 22:51:
Weet er iemand waar ik een Docking Station voor de Surface Pro 2 kan bestellen?
Vreemd. Amazon.com weigerde helaas om "electronics" naar Nederland te verschepen. Heb ondertussen een exemplaar op ebay besteld. Welke stekker daar bij zit weet ik nog niet...Almerian schreef op maandag 02 februari 2015 @ 22:46:
[...]
Dit dock is in Europa maar heel beperkt en kort leverbaar geweest.
De goedkoopste optie op dit moment is bij amazon.com. Komt, afhankelijk van de dollarkoers, uit op tussen de 140 en 150 euro inclusief verzend- en douanekosten. Daarbij komen nog de kosten van een eurostekker snoertje voor de voeding als je dat nog niet hebt liggen.
Vermoed USA stekkerCustoms Clearance
2015-02-02, 10:11:00
Processed Through Sort Facility
2015-02-02, 10:10:00
Departed
2015-01-31, 07:27:00, Amsterdam
Departed
2015-01-30, 15:19:00, Minneapolis
Departed
2015-01-30, 00:05:00, Chicago
Arrived
2015-01-29, 06:55:00, Chicago
Processed Through Sort Facility
2015-01-29, 03:28:00, ISC CHICAGO IL (USPS)
Arrived at Sort Facility
2015-01-29, 03:27:00, ISC CHICAGO IL (USPS)
Departed USPS Origin Facility
2015-01-27, 14:47:00, CHICAGO, IL 60666
Arrived at USPS Origin Facility
2015-01-27, 13:46:00, CHICAGO, IL 60666
Arrived at USPS Origin Facility
2015-01-26, 19:59:00, EVANSVILLE, IN 47708
Picked Up
2015-01-26, 10:53:00, PATOKA, IN 47666
[ Voor 37% gewijzigd door sdk1985 op 04-02-2015 00:52 ]
GerkeP
Ga ik daar toch nog maar eens naar zoeken, thanks!GerkeP schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 08:47:
Standaard batterijbank gaat niet werken, te weinig vermogen.
Als je je eerste link gebruikt voor het kabeltje en dan als batterijpack gaat zoeken naar Diginote/Anker met 5/12/20 V poweroutput ( http://www.ianker.com/support/79AN20L-SA )
Ik heb zelf de Diginote ooit gekocht bij Paradigit voor 50€, inmiddels een ander kabeltje van 5 $ zodat deze nu mijn Surface Pro 3 ook kan laden.
http://www.paradigit.nl/d...mah/80008563/details.aspxgajus26 schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 10:01:
[...]
Ga ik daar toch nog maar eens naar zoeken, thanks!
[ Voor 18% gewijzigd door GerkeP op 01-05-2015 10:38 ]
GerkeP
Maar wel UK layout, dat vind ik dan toch wel mindergajus26 schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 13:48:
Zojuist een zwarte type cover 2 voor 55 euro gekocht als reserve.
Goedkoper dan de NL tweedehandsprijzen.
GerkeP
Wat is daar dan minder aan?GerkeP schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 13:59:
[...]
Maar wel UK layout, dat vind ik dan toch wel minder
Uit mijn hoofd zijn er 3 toetsen anders, zo staat er het pond teken ipv het euro teken en nog twee symbolen die anders zijn (van wat ik weet van mijn Dell laptop die uit de UK komt)CeesKees schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 14:50:
[...]
Wat is daar dan minder aan?
Toch ook gewoon QWERTY?
Als je blind typt is dat een enorm verschilCeesKees schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 14:50:
[...]
Wat is daar dan minder aan?
Toch ook gewoon QWERTY?
[ Voor 18% gewijzigd door GerkeP op 01-05-2015 21:03 ]
GerkeP
Verwijderd
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq