• Lexus!
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Satch schreef op donderdag 06 september 2012 @ 13:41:
[...]
Ik heb net ook premium besteld bij de Mediamarkt voor die mooie prijs, hopelijk ook zo snel binnen als bij jou.. :)
Ik heb hem 31 aug besteld, hij valt (ondanks de verwachte levertijd van 2/3 weken bij bestelling) als het goed is vandaag op de mat.

• Indy91
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-01 14:21
Verwijderd schreef op donderdag 06 september 2012 @ 10:52:
[...]
Het is indd waar en schandalig dat je nu overal voor een beetje extra moet betalen. Ik wacht dus mooi op
BF4 of een nieuwe 2142 soort. Ik ga niet mee helpen een game verder uit te melken om een klein beetje extra er uit te trekken.
Wat verwacht jij dan? Dat DICE ieder jaar een nieuw deeltje van BF uitbrengt? Dan zou je een standaad werkje als de CoD-serie gaan krijgen. Lijkt me niet de bedoeling, toch? :+
Verwijderd schreef op donderdag 06 september 2012 @ 11:13:
Dat is jou'n mening dat het dit topic vervuilt niet een ander zijn mening.
Bij andere bf delen kree gik wel gratis mappen zoals bij BFBC2. Het zou netjes zijn als enkel de mappen ook vrij worden zonder die andere meuk er bij. Mooie oplossing lijkt me zo?
Hmmm...dan speel je nog niet zo heel lang de Battlefield-series. ;)
Immers voor de add-on BF2:SF heb toch echt wel 30,00 Euro voor betaald.
En voor de Boosterpack Euro Force en Armored Fury heb ik 10,00 Euro per Boosterpack betaald. En dat voor een magere 3 mapjes per Boosterpack.

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

• Eikkie
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 08:58
Zijn hier ook veel mensen die Hardcore spelen? Prachtig dat je niet overal een driehoek op je hoofd hebt en gewoon omtrekkende bewegingen kan maken. Je wordt alleen wel knettermoe van het turen na enemies..

P.s. Dient de ECM nou worden geactiveerd voor de lock of na het afschieten van een stinger?

It's me

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Lexus! schreef op donderdag 06 september 2012 @ 13:47:
[...]

Ik heb hem 31 aug besteld, hij valt (ondanks de verwachte levertijd van 2/3 weken bij bestelling) als het goed is vandaag op de mat.
Ik zag hem eerst niet eens tussen mijn betsellingen staan. Had ik net 'savonds over gemaild, lag ie de volgende dag al op de mat :)

Ik ben een infantry only player en ik meot zeggen de paar CQ mappen vind ik al leuk. 30 euries is een goede investering voor uren gameplezier ;)
Zowiezo vind ik BF3 zijn geld waard, nu een jaar later speel ik het nog volop. Dat voor 39,- en nu weer 30...

• 7u5t1c3
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 03-10 10:58
Gister de nieuwe patch getest.. toch wel even lekker geknald met de attack helicopter. Ik moet mijn woorden terugnemen, de nerf valt mij vooralsnog reuze mee. De firepower is merkbaar groter geworden. In handen van een goede (herstel, redelijke ;) piloot/gunner), is de chopper nog steeds (erg) deadly.

even pimpen: http://battlelog.battlefi...how/42671265/1/207514017/

• Jay-P
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-06 00:39
Verwijderd schreef op donderdag 06 september 2012 @ 10:37:
[...]

Dan doe je echt wat fout. De heli komt nog prima aan land, en als je gunner zoomtics of thermals gebruikt (en wat is er verder?) kan hij makkelijk vanaf afstand de stingerboys platmaaien met het veel sterker geworden kanon. De verbeterde slagkracht van de stinger is prima, maar de heli is niet echt zwakker geworden - hij leeft korter, maar slaat veel harder in op zijn doel, waardoor hij meer als elk ander voertuig een beperkte levensduur heeft maar wel fors huis kan houden. We hebben al meerdere runs op Gulf gedaan waar we met de heli een doorbraak op het strand geforceerd hebben door infanterie op te ruimen, tanks te disablen of te dwingen zich om de heli druk te gaan maken in plaats van om onze grondtroepen met SMAWs en het is zeker niet makkelijker geworden, maar dat de heli nu broken danwel woest underpowered zou zijn is echt flauwekul. zodra je geECMt hebt moet je wel maken dat je als de wiedeweerga afstand neemt van het gevecht, en je gunner spendeert een flink deel van zijn tijd aan het opsporen en doodschieten van Stingerventjes, maar op welke manier is dat dan anders dan een tankgunner die permanent de omgeving in de gaten moet houden om de raketventjes van zich af te houden?
De chopper is maanden lang een vrij veilig platform geweest dat niet heel veel schade deed, maar wel langdurig irritant kon zijn. Dat is nu veranderd en het ding ligt meer in lijn met de andere voertuigen (behalve de jet) qua staying power en slachtkracht. En ondanks dat we er vaker in dood gaan lukt het ownen met de chopper nog redelijk, en ik heb ook al rondjes gespeeld waar een vijandelijke heli ons halve team volkomen geraped heeft en we ondanks twee stingers en een SOFLAM het kreng maar niet stuk kregen omdat de piloot wist wat hij deed (laag vliegen, achter gebouwtjes verdwijnen tot de ECM weer klaar staat, eerst stingerventjes neermaaien alvorens een tank te grijpen, etc).
Die heli is prima zo. De piloot moet wat meer skillz hebben, en de gunner moet wat beter wakker zijn, maar de verbeterde kracht van het kanon maakt zó veel goed dat je eigenlijk nauwelijks kunt spreken van een nerf.
Op Oman (als je alle vlaggen kwijt bent en de baserape wordt ingezet) en bijv. ook Wake aan het begin kom je als je tegen een team speelt met brains en een paar redelijke piloten zo goed als niet aan land. Dat een AH prepatch vrijwel untouchable was is onzin. Ja op Sharqi was het inderdaad een probleem omdat daar veeeel meer cover is en minder armor, maar maps als oman bieden bijna geen cover, zeker niet als de torens weer vol campers komen te zitten. Ik ben, al zeg ik het zelf, vrij goed als gunner en piloot en ik weet echt wel mijn prioriteiten te stellen en cover te vinden maar op sommige mappen en in sommige situaties is het nu gewoon prijsschieten met de stingers. Dat er dan gasten zijn die nu vrolijk komen verkondigen dat het nu allemaal prima en balanced is irriteert mij als ik zie dat ze pre-patch nog geen 2 minuten een stinger/igla in handen hebben gehad en/of(meestal en) nooit de MAA/SAA gebruikt hebben. Ik heb voor deze patch met Heli's zelden gehad(behalve Sharqi) dat ik ze echt niet neer kon halen itt tot jets. Het blijft, zelfs nu het werkelijk geen enkele skill vereist, op pubs vaak een onpopulaire bezigheid om je met air bezig te houden en daarom denk ik ook dat het voor de jetrape weinig tot niets uit gaat maken omdat het gros het te saai vind om 5 minuten lang je stinger in de lucht te steken.

Het lijkt mij beter geweest als de gunner flare reload time gewoon werd verdubbeld. Op die manier geef je de chopper een wat realistischer vluchtmogelijkheid en een ietwat verbeterde verdediging tegen jets. Jets met heatseekers hebben nu namelijk ook met elke run minimaal 1 hit tegen een heli. Als je dan de stingers/IGLA laat zoals ze zijn (dus below radar weg) dan heb je zowel de jet als de heli m.i. voldoende aangepakt. Jets zijn nu trouwens ook mega kwetsbaar voor de heligun, wat de jets ook weer iets meer op hun hoede dwingt. Maar zoals het nu is kan je je als AH alleen tegen een jet verdedigen vlak na het opstijgen. Als er op Wake een jet op mij duikt ga ik niet meer zoals eerst nog wel kon de aanval kiezen maar ga ik me gelijk terugtrekken met wat smoke om m kwijt te raken. Ik heb liever dat de heli/jet meer in elkaars 'viswater' zit en beide wat opties hebben tegen elkaar. Nu heeft de heli, ondanks de gun buff, minder tegen een jet in te brengen omdat ie vrijwel permanent op 10m boven de grond wordt gedwongen.

• smoothz
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 28-08-2022
Lijkt er op dat ECM af en toe niet werkt zat net in een chopper kreeg een lock gebruikte ECM maar de IGLA vloog gewoon naar binnen, daarna op Caspian Bordere schoot ik een stinger op een jet nadat hij ECM had gebruikt en schoot hem uit de lucht very strange.

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Eikkie schreef op donderdag 06 september 2012 @ 13:58:
Zijn hier ook veel mensen die Hardcore spelen? Prachtig dat je niet overal een driehoek op je hoofd hebt en gewoon omtrekkende bewegingen kan maken. Je wordt alleen wel knettermoe van het turen na enemies..
Dat zoeken naar enemies is een fout van de game engine IMHO. Maar toch speel ik eigenlijk alleen maar HC mode i.c.m. infantry only regels op de server, want dan heb ik niet het idee dat ik aan het paintballen ben zoals ik normal mode :D

Af en toe komt er dan een ronde tussen met vehicles erbij en daar is de fatsoenlijke damage ook erg fijn (eigenlijk heeft iedereen minder health geloof ik, maar goed... it works !! sort of...) en spat alles uit elkaar zoals het hoort :Y)

Als je dan ook nog eens een server vindt waarbij de Recon snipers een instant kick zijn dan is het alleen maar WIN!!! WIN!!! WIN!!! wat betreft de lol en gameplay :*)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• Lexus!
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
KillerAce_NL schreef op donderdag 06 september 2012 @ 14:07:
[...]

Ik zag hem eerst niet eens tussen mijn betsellingen staan. Had ik net 'savonds over gemaild, lag ie de volgende dag al op de mat :)
Dit viel mij ook op, vandaar dat ik een ticket aangemaakt had. Dit was het antwoord:
Hartelijk dank voor uw contactopname met Media Markt.

U geeft aan een cd/dvd of game te hebben besteld.
Omdat deze artikelen via een andere afdeling worden besteld zijn deze helaas niet
zichtbaar in uw eigen account.
Zodra het geld van uw bankrekening is afgeschreven, kunt u ervan uitgaan
dat er een bestelling is geplaatst.

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 28-09 19:44

RoyK

Hobby tekenaar

Helaas is het nog steeds mogelijk om in een TDM te spawnen op een beacon en dan met C4 de boel te bombarderen. Gaat helemaal nergens meer over. Je komt al ogen te kort als je een beetje pech heb, en moet je nu ook nog naar boven gaan kijken.

Mijn portfolio op Instagram

• nero355

nero355

RoyK schreef op donderdag 06 september 2012 @ 15:27:
Helaas is het nog steeds mogelijk om in een TDM te spawnen op een beacon en dan met C4 de boel te bombarderen. Gaat helemaal nergens meer over. Je komt al ogen te kort als je een beetje pech heb, en moet je nu ook nog naar boven gaan kijken.
Dat hoort zo : Je moet de beacon ergens onder een boom of dak/container plaatsen dan gaat het wel zoals jij wil :)

Tenzij je Metro/Seine/Grand Bazaar speelt dan heb je dat probleem niet.

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 04-10 21:42

D4NG3R

kiwi

:)

nero355 schreef op donderdag 06 september 2012 @ 15:39:
[...]

Dat hoort zo : Je moet de beacon ergens onder een boom of dak/container plaatsen dan gaat het wel zoals jij wil :)

Tenzij je Metro/Seine/Grand Bazaar speelt dan heb je dat probleem niet.
Correct. Maar in een TDM match op (veelal) kleine maps? Beetje jammer dat je dan nog overal boven kan vliegen om in kranen of op gebouwen te gaan zitten.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 04-10 22:21
smoothz schreef op donderdag 06 september 2012 @ 14:32:
Lijkt er op dat ECM af en toe niet werkt zat net in een chopper kreeg een lock gebruikte ECM maar de IGLA vloog gewoon naar binnen, daarna op Caspian Bordere schoot ik een stinger op een jet nadat hij ECM had gebruikt en schoot hem uit de lucht very strange.
Dat hoort zo, ecm stopt de raket niet, alleen de lock, je moet hem deployen voor de raket kan lanceren.
Jay-P schreef op donderdag 06 september 2012 @ 14:32:
[...]

Op Oman (als je alle vlaggen kwijt bent en de baserape wordt ingezet) en bijv. ook Wake aan het begin kom je als je tegen een team speelt met brains en een paar redelijke piloten zo goed als niet aan land. Dat een AH prepatch vrijwel untouchable was is onzin. Ja op Sharqi was het inderdaad een probleem omdat daar veeeel meer cover is en minder armor, maar maps als oman bieden bijna geen cover, zeker niet als de torens weer vol campers komen te zitten. Ik ben, al zeg ik het zelf, vrij goed als gunner en piloot en ik weet echt wel mijn prioriteiten te stellen en cover te vinden maar op sommige mappen en in sommige situaties is het nu gewoon prijsschieten met de stingers. Dat er dan gasten zijn die nu vrolijk komen verkondigen dat het nu allemaal prima en balanced is irriteert mij als ik zie dat ze pre-patch nog geen 2 minuten een stinger/igla in handen hebben gehad en/of(meestal en) nooit de MAA/SAA gebruikt hebben. Ik heb voor deze patch met Heli's zelden gehad(behalve Sharqi) dat ik ze echt niet neer kon halen itt tot jets. Het blijft, zelfs nu het werkelijk geen enkele skill vereist, op pubs vaak een onpopulaire bezigheid om je met air bezig te houden en daarom denk ik ook dat het voor de jetrape weinig tot niets uit gaat maken omdat het gros het te saai vind om 5 minuten lang je stinger in de lucht te steken.

Het lijkt mij beter geweest als de gunner flare reload time gewoon werd verdubbeld. Op die manier geef je de chopper een wat realistischer vluchtmogelijkheid en een ietwat verbeterde verdediging tegen jets. Jets met heatseekers hebben nu namelijk ook met elke run minimaal 1 hit tegen een heli. Als je dan de stingers/IGLA laat zoals ze zijn (dus below radar weg) dan heb je zowel de jet als de heli m.i. voldoende aangepakt. Jets zijn nu trouwens ook mega kwetsbaar voor de heligun, wat de jets ook weer iets meer op hun hoede dwingt. Maar zoals het nu is kan je je als AH alleen tegen een jet verdedigen vlak na het opstijgen. Als er op Wake een jet op mij duikt ga ik niet meer zoals eerst nog wel kon de aanval kiezen maar ga ik me gelijk terugtrekken met wat smoke om m kwijt te raken. Ik heb liever dat de heli/jet meer in elkaars 'viswater' zit en beide wat opties hebben tegen elkaar. Nu heeft de heli, ondanks de gun buff, minder tegen een jet in te brengen omdat ie vrijwel permanent op 10m boven de grond wordt gedwongen.
als de maa een beetje met missiles in de weer is kan je nu ook jets killen met een stinger, werkt op zich al aardig.

Het enige wat ik zou doen qua balancing is de stinger range op heli's verkorten en op jets juist langer maken.

[ Voor 74% gewijzigd door haarbal op 06-09-2012 16:36 ]

Mechwarrior Online: Flapdrol

• Bee.nl
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
haarbal schreef op donderdag 06 september 2012 @ 16:29:
als de maa een beetje met missiles in de weer is kan je nu ook jets killen met een stinger, werkt op zich al aardig.

Het enige wat ik zou doen qua balancing is de stinger range op heli's verkorten en op jets juist langer maken.
Vanmiddag een hele ronde lang in een jet gezeten zonder neergehaald te worden. Elke keer dat je een (stinger) lock krijgt is het een kwestie van flares droppen en vol met de AB omhoog vliegen. Nadat de flares uitgewerkt zijn hoor je soms nog even kort een nieuwe maar vergeefse lockpoging. Ondertussen zijn je flares gereload en kun je weer een run doen. Dus als je het slim speelt ben je tegenover ground-to-air onaantastbaar. Voeg daar een goede samenwerking met de andere jetpiloot aan toe en je kunt vrij hard domineren.

Sinds gisteren aan de slag gegaan met guided missiles ipv rocket pods. Best leuk speelgoed om de tanks en MAA mee te treiteren :P Voordeel is dat je relatief hoog kunt blijven en toch gericht kunt aanvallen. Meestal doen ze IR smoke, maar dan vlieg je achter de raket aan en sloop je de boel met de main gun. In de smoke kunnen ze je namelijk niet goed zien aankomen.

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 08:18
Gister een potje noshar canals gedaan met choppper. Ik moest even testen hoe het was. Aan een kant is de chopper nu een stuk vetter dan normaal. Rocket pods zijn FTW!!!

infantry gaat snel neer en daarnaast kan je nu de rockets goed gebruiken tegen enemy choppers. Dit vind ik persoonlijk een erge vette feature, brengt de old skool rocket fight veel meer terug.

Nadelen die er wel zijn is dat je 1x ecm gedaan hebt en je zit hoog ben je gewoon dood. en below rader?? secrectly nerfed want die werkt niet meer. op de grond nog steeds gelocked.. Als ze dat fixen en de rockets weer iets buffen tegen vehicles ( want als je tegen een MAA staat houdt het verhaal gewoon op ) dan is in mijn ogen de chopper balanced.

• RangedNeedles
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Indy91 schreef op donderdag 06 september 2012 @ 13:56:

Hmmm...dan speel je nog niet zo heel lang de Battlefield-series. ;)
Immers voor de add-on BF2:SF heb toch echt wel 30,00 Euro voor betaald.
En voor de Boosterpack Euro Force en Armored Fury heb ik 10,00 Euro per Boosterpack betaald. En dat voor een magere 3 mapjes per Boosterpack.
True, maar na 'n (heel) tijdje kreeg alsnog iedereen gratis de DLC binnen via één van de laatste patches. Dat vind ik dan weer wél mooi gedaan. Zo pomp je toch nog 'n beetje leven in je game.

Heb het zelf meegemaakt met BF2142 en het expansion pack Northern Strike. Kostte toen het uitkwam maar 10 euro, en je had er nieuwe maps, voertuigen, wapens en gadgets voor. Wel een groot verschil als je nu ook 'maar' maps en al de rest krijgt voor €50.

*EDIT* OK, toegegeven, het waren maar 4 maps, maar toch :P

[ Voor 3% gewijzigd door RangedNeedles op 06-09-2012 17:04 ]

• jantje 2
PixelShooter schreef op donderdag 06 september 2012 @ 16:59:
[...]

True, maar na 'n (heel) tijdje kreeg alsnog iedereen gratis de DLC binnen via één van de laatste patches. Dat vind ik dan weer wél mooi gedaan. Zo pomp je toch nog 'n beetje leven in je game.

Heb het zelf meegemaakt met BF2142 en het expansion pack Northern Strike. Kostte toen het uitkwam maar 10 euro, en je had er nieuwe maps, voertuigen, wapens en gadgets voor. Wel een groot verschil als je nu ook maar ' maps en al de rest krijgt voor €50.
Tjah maar daar kreeg je niet 16 maps voor 10 euro maar waarschijnlijk maar een stuk of 4. Dus het is maar hoe je bekijkt. En die discussie over premium is nu wel 100x gevoerd van vroeger en blalbla.

in die tijd leven we gewoon niet meer..... en we moeten het doen met wat de developers aanbieden... daar kunnen wij NIETS aan veranderen

• QPeter
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 04-10 12:58
jantje 2 schreef op donderdag 06 september 2012 @ 16:59:
Gister een potje noshar canals gedaan met choppper. Ik moest even testen hoe het was. Aan een kant is de chopper nu een stuk vetter dan normaal. Rocket pods zijn FTW!!!
+ lang verhaal
Hoe de patch notes aangaven dat hoe de heli's zouden worden vond ik het prima idd, alleen de pilot ecm of flares. Zoals alle andere air vehicles etc. Maar dat below radar nu niet werkt is het gewoon heel moelijk om heli's in de lucht te houden, kan me ook niet voorstellen dat dice het zo bedoelt heeft...

En dat er geen squadleaders meer zijn vindt ik nog irritanter... Daar haal je zoveel punten meer, cap +20 defend +20 als je mensen afschiet. Dat mis ik zeker nu ;w

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 03-10 22:53

fynrd1

Fooled by Randomness

Hoe blijven jullie level hangen met een chopper? op 1 of andere manier wil de throttle van mijn joystick niet in stappen adjusten in bf3.

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

• jantje 2
gewoon met mouse en keyboard vliegen:D

Verwijderd

Jay-P schreef op donderdag 06 september 2012 @ 14:32:
[...]
Op Oman (als je alle vlaggen kwijt bent en de baserape wordt ingezet) en bijv. ook Wake aan het begin kom je als je tegen een team speelt met brains en een paar redelijke piloten zo goed als niet aan land.
Als jouw team ook redelijk espelers heeft moet dat gewoon lukken (makkelijk is wat anders) - zeker als er iemand die kan mikken in de SAA zit. Wake even buiten beschouwing omdat je daar altijd met de AMTRAC en bootjes voor afleiding kunt spelen, maar op Oman moet het ook gewoon gaan mits de teams qua vaardigheden vergelijkbaar zijn, en je niet dusdanig geraped wordt dat je heli dood is voor ie spawnt natuurlijk.
Maar als je het zover laat komen is het sowieso een verloren zaak want dan zit je team te masturberen in plaats van te spelen..
Dat een AH prepatch vrijwel untouchable was is onzin. Ja op Sharqi was het inderdaad een probleem omdat daar veeeel meer cover is en minder armor, maar maps als oman bieden bijna geen cover, zeker niet als de torens weer vol campers komen te zitten.
cover? Wat moet je met cover? Je ECMt, dan doet een pass in de richting van je spawn, dan flare je voor de volgende raket, doet nog een pasje ind e richting van de vijand, dan ECM je om de volgende weg te werken terwjil je een pasje richting je spawn doet en dan hang je even boven je spawn, of achter een berg, of achter een gebouw, tot je ECM en flares weer klaar zijn.
Als je er slim mee speelde en goed timede was je heli met stingers en AA raketten nagenoeg niet neer te halen. Of ga je nu beweren dat ik en m'n vaste vliegmattie zo goed zijn dat we uitzonderlijk vliegen als we 1000 tickets de heli intact houden? Dat is namelijk niet zo, we zinj nauwelijks boven modaal.
Ik ben, al zeg ik het zelf, vrij goed als gunner en piloot en ik weet echt wel mijn prioriteiten te stellen en cover te vinden maar op sommige mappen en in sommige situaties is het nu gewoon prijsschieten met de stingers.
Als de heli blijft hangen binnen bereik van de stinger, met niets ertussen, en de gunner goet z'n werk (neerhalen van infanterie) niet, ja dan ga je dood. Je kunt niet langer ongenaakbaar over het slagveld vliegen zonder je zorgen te hoeven maken om stingers. Dat was het punt zeg maar. Je moet nu vluchten, cover zoeken, als eerste toeslaan, ECMen om de stingers weg te houden en dan snel de troepen wegmaaien en weer achter dekking duiken.
Dat er dan gasten zijn die nu vrolijk komen verkondigen dat het nu allemaal prima en balanced is irriteert mij als ik zie dat ze pre-patch nog geen 2 minuten een stinger/igla in handen hebben gehad en/of(meestal en) nooit de MAA/SAA gebruikt hebben.
Hi. /me heeft tientallen zo niet honderden stingers pre-patch afgevuurd. 80% mis.
Ik heb voor deze patch met Heli's zelden gehad(behalve Sharqi) dat ik ze echt niet neer kon halen itt tot jets. Het blijft, zelfs nu het werkelijk geen enkele skill vereist, op pubs vaak een onpopulaire bezigheid om je met air bezig te houden en daarom denk ik ook dat het voor de jetrape weinig tot niets uit gaat maken omdat het gros het te saai vind om 5 minuten lang je stinger in de lucht te steken.
We hebben al een paar aardige rondjes gespeeld op Firestorm en Oman en Sharqi en Kharg en de stingers werken goed, maar ik heb toch echt al meermaals ongezouten op m'n lazer gehad van een AH die mij met stinger en al keer op keer volkomen aan vellen schoot, m'n stingerende teammate meenam, de soflam wegblies en vervolgens de sniper roadkillde op weg naar zijn dekking in de vorm van een gebouw, rotspartij of ander stukje reliëf. Evengoed heb ik in de heli al behoorlijk wat DFA veroorzaakt op mensen die niet tijdig hun stinger los kregen of het ding tegen een gebouw zagen beuken omdat m'n piloot ondertussen dat idee van het dekking zoeken en laagvliegen door begint te krijgen.
Sorry, en ik bedoel het echt niet lomp of aanvallend, maar zoals jij zegt dat je vliegt heb ik sterk de indruk dat je gewoon nog moet wennen aan de verbeteringen van de heli en de kwetsbaarheid die er voor terug komt. Als een jet je aanvalt je neus ernaartoe draaien zodat je gunner hem weg kan maaien is essentieel, en als hij je raakt, boeien, tenzij je de hele riedel raketten of kogels vangt ben je niet gelijk disabled. Hij wel, en hij is dood als je gunner de cockpit raakt.
De oude vliegstijl was doen wat je wilt, met 2x ECM en 1x flares kon je genoeg anti-air en laserdot-dingen afweren zonder daadwerkelijk dekking te hoeven zoeken dat je een lange pass kon maken, even buiten de kaart gaan hangen tot alle countermeasures het weer deden en je armor weer op 100% was, en weer een pass maken.
de nieuwe stijl is snel erin, even hard schoppen tegen dingen die punten waard lijken, en dan als de bliksem terugtrekken en een volgende aanval plotten. Je zult vaker sterven in een heli (hij gaat gewoon vaker stuk) maar omdat het geen onzin is dat de AH voorheen nagenoeg onsloopbaar was met anti-air wapens is dat geen ramp: het ding is nu in lijn met de rest van de voertuigen. Je kunt er flink in rellen maar tenzij je écht je stinkende best doet op het zoeken van cover en het gebruik van een repairtool ga je een keer tegen de vlakte.
* DaniëlWW2 Is het helemaal eens met Knettergek. :Y)

[ Voor 24% gewijzigd door DaniëlWW2 op 06-09-2012 19:07 ]

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• jantje 2
Even een vraagje klopt het dat het geluid van de wapens voertuigen en dat soort ongein in de ARMORED KILL LAUNCH TRAILER veel anders klinkt dan het doet ingame???

in die trailer klinkt het echt 100x beter. Of ligt dit aan mijn instellingen?
jantje 2 schreef op donderdag 06 september 2012 @ 19:18:
Even een vraagje klopt het dat het geluid van de wapens voertuigen en dat soort ongein in de ARMORED KILL LAUNCH TRAILER veel anders klinkt dan het doet ingame???

in die trailer klinkt het echt 100x beter. Of ligt dit aan mijn instellingen?
Ik denk instellingen. ;)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• tobitronics
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 03-10 16:33
Nouja ik ben het wel gedeeltelijk met je eens, op een gegeven moment hoor je bij een disabled vehicle een hoge piep piep piep ipv de gebruikelijke lage alarmtoon.

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08:51
Dus vandaag moest ik Origin op de PC weer updaten, vervolgens na de installatie ging hij uit zichzelf de BF3 installatie al controleren, en was ik alweer 10 minuten verder! Vervolgens blijkt vreemd genoeg dat hij zegt dat er een paar BF3-files kapot waren ofzo, weer 130 MB downloaden ofzo...
Dus dit geintje kostte in totaal alweer een kwartiertje (op de achtergrond van de PC draaiende). Wie had ditzelfde verschijnsel sinds de Origin patch van vandaag?

• w00t00w
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17-10-2021

w00t00w

Derp

Jorn1986 schreef op donderdag 06 september 2012 @ 19:43:
Dus vandaag moest ik Origin op de PC weer updaten, vervolgens na de installatie ging hij uit zichzelf de BF3 installatie al controleren, en was ik alweer 10 minuten verder! Vervolgens blijkt vreemd genoeg dat hij zegt dat er een paar BF3-files kapot waren ofzo, weer 130 MB downloaden ofzo...
Dus dit geintje kostte in totaal alweer een kwartiertje (op de achtergrond van de PC draaiende). Wie had ditzelfde verschijnsel sinds de Origin patch van vandaag?
Ik had alleen een Origin-update, en dat was dat. Was voor mij sowieso de eerste keer dat een major BF3-update probleemloos verliep: alle voorgaande keren dat er een update uitkwam (patch, DLC), kon ik, na het binnenhalen van de update, de hele mik opnieuw downloaden en installeren (vaak voorafgegaand aan een GB's grote repair die niks uthaalde), omdat het spel niet meer startte. Ben blij dat mijn provider een fair-use policy heeft, anders was ik inmiddels een klein fortuin aan BF3 kwijtgeraakt :D

[ Voor 4% gewijzigd door w00t00w op 06-09-2012 19:58 ]

---

• jantje 2
Als ik bijvoorbeeld die a10 tunderbolt hoor of die m60. Die klinken bij mij echt super veel anders vergeleken met daar in???? het geluid verschilt ook niet via mijn 5.1 setje of headset welke stereo is. Dus lijkt mij vreemd dat het anders is.

A10, Tunderbolt, minigun littlebird, JNG90, m60 klinken zowiezo al anders.

• Jay-P
Verwijderd schreef op donderdag 06 september 2012 @ 17:56:
[...]

Als jouw team ook redelijk espelers heeft moet dat gewoon lukken (makkelijk is wat anders) - zeker als er iemand die kan mikken in de SAA zit. Wake even buiten beschouwing omdat je daar altijd met de AMTRAC en bootjes voor afleiding kunt spelen, maar op Oman moet het ook gewoon gaan mits de teams qua vaardigheden vergelijkbaar zijn, en je niet dusdanig geraped wordt dat je heli dood is voor ie spawnt natuurlijk.
Maar als je het zover laat komen is het sowieso een verloren zaak want dan zit je team te masturberen in plaats van te spelen..
No way dat dat gaat lukken, ik heb vaak genoeg pre-patch op Wake heliwhores lopen trollen door bij de start met 2/3 man en/of evt. nog wat hulp van de MAA, direct naar het uiteinde te crossen en stingers te spammen. Zijn het niet echt goeie piloten lukt het zelfs nog met twee man met stingers. Krijg je nog wat extra hulp van je team of heb je nog een goeie ace jetpilot in je team dan komt er helemaal niets dat vliegt aan land. Bij Wake is dat idd nog niet het einde aangezien je idd amtrac en bootjes vrij dichtbij hebt. Op Oman is het direct over en uit. Ja mijn team heeft dan lopen slapen en ja dan is het 9/10 keer al een verloren zaak maar dat is het punt niet. Prepatch had je iig meer kans om nog wat infantrie te droppen met de venom. Nu kan je eigenlijk niets anders dan raqequitten.
[...]
Of ga je nu beweren dat ik en m'n vaste vliegmattie zo goed zijn dat we uitzonderlijk vliegen als we 1000 tickets de heli intact houden? Dat is namelijk niet zo, we zinj nauwelijks boven modaal.
Nee, wat ik wel durf te beweren is dat je dat op de servers waar ik speel zelden gaat lukken. Als je pre-patch geen cover nodig had om Soflam of stingers te ontwijken zat je in een server waar, zoals gewoonlijk, te weinig aandacht aan AA wordt besteed. Pre-patch was een soflam dodelijk, je hebt 5 seconden ECM and that was it. Gunner flares werkten niet of zelden tegen javelins (ben ik eerlijk gezegd nog steeds niet uit) en de enige counter tegen de soflam was een welgemikte TV(realisme: zeer laag, funfactor: zeer hoog), zolang dat ding niet neer was had je de keuze cover opzoeken of doodgaan. Het idee dat een AH op 200m hoogte boven een vlag kan hoveren zonder een stinger/jav te vangen is een fabeltje.
Hi. /me heeft tientallen zo niet honderden stingers pre-patch afgevuurd. 80% mis.
Sterker nog, mijn Acc voor stinger/IGLA ligt op 16%, toch heb ik er 160kills mee ondanks het feit dat ik air voornamelijk met air bestrijd.

We hebben al een paar aardige rondjes gespeeld op Firestorm en Oman en Sharqi en Kharg en de stingers werken goed, maar ik heb toch echt al meermaals ongezouten op m'n lazer gehad van een AH die mij met stinger en al keer op keer volkomen aan vellen schoot, m'n stingerende teammate meenam, de soflam wegblies en vervolgens de sniper roadkillde op weg naar zijn dekking in de vorm van een gebouw, rotspartij of ander stukje reliëf. Evengoed heb ik in de heli al behoorlijk wat DFA veroorzaakt op mensen die niet tijdig hun stinger los kregen of het ding tegen een gebouw zagen beuken omdat m'n piloot ondertussen dat idee van het dekking zoeken en laagvliegen door begint te krijgen.

[...]

Sorry, en ik bedoel het echt niet lomp of aanvallend, maar zoals jij zegt dat je vliegt heb ik sterk de indruk dat je gewoon nog moet wennen aan de verbeteringen van de heli en de kwetsbaarheid die er voor terug komt. Als een jet je aanvalt je neus ernaartoe draaien zodat je gunner hem weg kan maaien is essentieel, en als hij je raakt, boeien, tenzij je de hele riedel raketten of kogels vangt ben je niet gelijk disabled. Hij wel, en hij is dood als je gunner de cockpit raakt.
De oude vliegstijl was doen wat je wilt, met 2x ECM en 1x flares kon je genoeg anti-air en laserdot-dingen afweren zonder daadwerkelijk dekking te hoeven zoeken dat je een lange pass kon maken, even buiten de kaart gaan hangen tot alle countermeasures het weer deden en je armor weer op 100% was, en weer een pass maken.
de nieuwe stijl is snel erin, even hard schoppen tegen dingen die punten waard lijken, en dan als de bliksem terugtrekken en een volgende aanval plotten. Je zult vaker sterven in een heli (hij gaat gewoon vaker stuk) maar omdat het geen onzin is dat de AH voorheen nagenoeg onsloopbaar was met anti-air wapens is dat geen ramp: het ding is nu in lijn met de rest van de voertuigen. Je kunt er flink in rellen maar tenzij je écht je stinkende best doet op het zoeken van cover en het gebruik van een repairtool ga je een keer tegen de vlakte.
Vat ik ook niet lomp of aanvallend op maar, ik probeer juist verder te denken dan de invloed die het op twee spelers (stinger guy en AH guy) heeft. Het gaat mij om de invloed die het op het totale spel heeft(Jet vs. Heli gevechten, Scoutheli's op bandar desert, venoms op rush maps etc.). Ik heb 31ss in de AH en 100ss (start the hate) in jets en no way dat je voorheen met je ECM en flares continu boven cover kon vliegen. En ja, één jet pass van een beetje goede jet piloot en je bent dood, heb je heel veel geluk ben je alleen disabled maar dan ben je na de volgende 10sec (afterburner 2sec, loopje, en heli afmaken) wel dood. Je neus naar een jet draaien werkt niet op 10m hoogte want de gunner kan misschien net 5 graden omhoog richten (en de ruimte om je neus op te trekken is er dan ook nauwelijks aangezien je dan op de grond crasht na 10m), een beetje piloot valt niet onder de 30 graden aan en een goede piloot zie je pas vliegen op het killscherm.

• haarbal
zowaar 8 mensen op de got server, komt dat zien komt dat zien.

• Rikkiz0r
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Gisteren hadden we zelfs 2 servers vol dankzei mijn server fill trucje :)
Nee die dogtag voor de jets ga ik nooit halen, ik heb alleen maar disables en dan springen ze er weer uit en als je dan eindelijk lekker aan het vliegen bent, komt er weer een speler die domineerd in de jet en kan ik weer een nieuwe server joinen. DiCE heeft nog steeds niks gedaan aan de jets en dat gaat veel spelers kosten, vooral AK als die jets zo sterk blijven is AK echt een ramp en ze hadden het zo makkelijk kunnen oplossen.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Verwijderd

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 10:20

superwashandje

grofheid alom

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Verwijderd

Nu nog 10 choppah kills met m'n jet en ik ben Maverick >:D

• Jay-P
Pykow schreef op donderdag 06 september 2012 @ 21:48:
Nee die dogtag voor de jets ga ik nooit halen, ik heb alleen maar disables en dan springen ze er weer uit en als je dan eindelijk lekker aan het vliegen bent, komt er weer een speler die domineerd in de jet en kan ik weer een nieuwe server joinen. DiCE heeft nog steeds niks gedaan aan de jets en dat gaat veel spelers kosten, vooral AK als die jets zo sterk blijven is AK echt een ramp en ze hadden het zo makkelijk kunnen oplossen.
Probeer de rocketpods op infanterie eens, maak je nu vrij makkelijk kills mee. Helemaal easy om groepjes campers weg te maaien.

Verwijderd

Er wordt meer inhoud verwacht.

[ Voor 86% gewijzigd door Sn0wblind op 06-09-2012 23:04 ]

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 04-10 14:38

beuker19

Killerbeuker is so OP

Er wordt meer inhoud verwacht.

[ Voor 83% gewijzigd door Sn0wblind op 06-09-2012 23:04 ]

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Verwijderd

Dan heb ik het resultaat van een avondje jetvliegen:
Afbeeldingslocatie: http://i1009.photobucket.com/albums/af212/Rien_Maertens/bf3_2012_09_06_23_26_56_936.jpg
Leuk toch? :+

• QPeter
Rienspy Caspian Border, jet gets baseraped. No baserape or kick!
Next round: Operation Firestorm, Rienspy base rapes jets? Reason: Need maverick dogtag badly.. 8)7

Geen wonder dat server zo leeg was. (als dit elke keer zo gaat)

[ Voor 16% gewijzigd door QPeter op 06-09-2012 23:44 ]

QPeter schreef op donderdag 06 september 2012 @ 23:43:
Next round: Operation Firestorm, Rienspy base rapes jets? Reason: Need maverick dogtag badly.. 8)7

Geen wonder dat server zo leeg was. (als dit elke keer zo gaat)
Klinkt maar al te bekent. Oh en jij, stop surviving my tank shells. :+

• beuker19
  • Laatst online: 04-10 14:38

beuker19

Killerbeuker is so OP

jongens rienspy is geen baas op de gotbf3 servers er zijn geen regels

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Verwijderd

QPeter schreef op donderdag 06 september 2012 @ 23:43:
Geen jets, dat was de lege KAASTRA ofzo, maar je hebt gelijk het, is soms sterker dan mezelf ^^
Afbeeldingslocatie: http://i1009.photobucket.com/albums/af212/Rien_Maertens/maverick.jpg
Ik ga het nooit meer doen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
Ik heb op symthic nog even gekeken naar de SKS met heavy barrel.

zonder de HB is de sks niet zo goed vanwege lage muzzle velocity en lage accuracy, maar met heavy barrel heeft ie opeens een enorm hoge muzzle velocity (alleen de M98B is hoger by de sniperrifles) en is ie erg nauwkeurig. De recoil schijnt wel iets hoger te worden maar dat is nauwelijks te merken.

dice heeft weer eens een overpowered wapen in het spel gestopt zo te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10:08
Jullie soms met die stats...
@Rien, goed bezig :D

[ Voor 28% gewijzigd door vinom op 07-09-2012 00:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Laatst online: 04-10 08:09
Hele stomme vraag maar hoe speel ik dit spel :)

Heb net mijn nieuwe pc installeerd met BF3 en gelijk Premium erbij. Echter als ik BF3 start kom ik in de battleblog? Zie dan robdegekte pc geen stats en bij robdegekste ps3 zie ik mijn oude stats.

Hoe kan ik dus online gamen????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theburninglink
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 24-09 16:50
Je hoeft BF3 niet op te starten via de exe. Ga gewoon naar http://battlelog.battlefield.com en log in. Dan klik je linksboven op de tab 'multiplayer', stel je filters in, zoek een leuke server uit en klik op 'Join server' ( de enorm grote gele knop die je in de ogen springt) ---> Voila, BF3 start op en je zit in een server :P

EDIT:
Problem solved ^^

[ Voor 4% gewijzigd door theburninglink op 07-09-2012 01:14 ]

'I reject your reality and substitute my own'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Laatst online: 04-10 08:09
Werkt !

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jay-P schreef op donderdag 06 september 2012 @ 22:15:
[...]

Probeer de rocketpods op infanterie eens, maak je nu vrij makkelijk kills mee. Helemaal easy om groepjes campers weg te maaien.
killen is het probleem niet, ik haal zo infantry neer want de jets zijn zo overpowerd dat het geen enkele moeite kost en ik kan me ook redelijk staande houden tegenover jets, maar heb nog moeite om heli's de lucht uit te knallen omdat ze meestal sneller zijn in het draaien etc. en als ik er dan een goede run voor heb springen ze eruit nadat ze disabled zijn. heb al 33 kills van de 50 maar nog niet zoveel heli neer kunnen halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pykow schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 09:02:
[...]
killen is het probleem niet, ik haal zo infantry neer want de jets zijn zo overpowerd dat het geen enkele moeite kost en ik kan me ook redelijk staande houden tegenover jets, maar heb nog moeite om heli's de lucht uit te knallen omdat ze meestal sneller zijn in het draaien etc. en als ik er dan een goede run voor heb springen ze eruit nadat ze disabled zijn. heb al 33 kills van de 50 maar nog niet zoveel heli neer kunnen halen.
Twee woorden: Heat Seekers.
als je air radar al hebt is het makkelijk de heli te vinden, maar als je een spotter hebt (één die wákker is, en ook zegt "heli bij bravo, hoog, met z'n rug naar je toe" en niet alleen "heli links ergens daaro") kun je ook radar vervangen door beam scanning. zodra het ding geECMd heeft is ie van jou. na je araketten ng even snel het kanon eroverheen trekken en hij komt zó uit de lucht

Plan B is leren mikken met rocketpods, overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 09:35:
[...]

Twee woorden: Heat Seekers.
als je air radar al hebt is het makkelijk de heli te vinden, maar als je een spotter hebt (één die wákker is, en ook zegt "heli bij bravo, hoog, met z'n rug naar je toe" en niet alleen "heli links ergens daaro") kun je ook radar vervangen door beam scanning. zodra het ding geECMd heeft is ie van jou. na je araketten ng even snel het kanon eroverheen trekken en hij komt zó uit de lucht

Plan B is leren mikken met rocketpods, overigens.
oja heat seekers kan ik proberen.

ik raak hem wel altijd, maar net niet lang genoeg waardoor hij een disable krijgt. maar met heat seeker + gewoon schieten zou het inderdaad wat makkelijker moeten gaan.
Het is wel jammer dat je de air radar niet groter kan maken of dat het laat zijn of de heli,jet boven of onder je zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En ik heb zo juist ook maar premium gekocht. En omdat ik hem natuurlijk direct de boel wil unlocken heb ik hem maar via origins gekocht.

Wanneer gaat AK in, die van mij download namelijk alleen CQ

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 07-09-2012 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinus_rhythm
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 04:57
Verwijderd schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 10:32:
En ik heb zo juist ook maar premium gekocht. En omdat ik hem natuurlijk direct de boel wil unlocken heb ik hem maar via origins gekocht.

Waneer gaat AK in?
11 September

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pykow schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 10:12:
[...]
Het is wel jammer dat je de air radar niet groter kan maken of dat het laat zijn of de heli,jet boven of onder je zit.
donkerder zit onder je, lichter boven je dacht ik. maar je zit zélf niet precies in het midden van de radar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Principes zijn redelijk buigbaar bij jou? ;) })

Het is het geld imho wel waard overigens.

[ Voor 5% gewijzigd door Help!!!! op 07-09-2012 10:50 ]

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 06 september 2012 @ 10:26:
[...]

Jammer, grote kans dat ik dan geen BF3 meer ga spelen vanaf nu.

Lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja als iedereen zegt dat het waard is dan ga ik er ook maar voor.
Heb ik weer wat te doen iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pykow schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 10:12:
[...]
Ik raak hem wel altijd, maar net niet lang genoeg waardoor hij een disable krijgt.
Dit, overigens...
je kunt mákkelijk je hele kanon leegschudden op de voorste helft van een heli (of de cockpit als je een beetje mikt) in één run. Hoe vlieg jij? Mik je met de muis, en hou je bij je aanval de rem in tot je 250 vliegt zodat je voldoende tijd hebt je wapens te gebruiken? zodra je leeg bent neus récht omhoog en de afterburner erbij zodat je snel uit het potentiële bereik van de gunner komt zodat die je niet terug kan schieten, afstand nemen en een volgende run doen. Als je met je toetsenbord probeert te mikken, of volgas blijft vliegen, heb je onvoldoende tijd en accuracy om in één pass die heli te grijpen, en alhoewel dat beter wordt met heatseekers (75%dmg met de twee raketten) wordt het dan alsnog geen kill.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 11:07:
[...]

Dit, overigens...
je kunt mákkelijk je hele kanon leegschudden op de voorste helft van een heli (of de cockpit als je een beetje mikt) in één run. Hoe vlieg jij? Mik je met de muis, en hou je bij je aanval de rem in tot je 250 vliegt zodat je voldoende tijd hebt je wapens te gebruiken? zodra je leeg bent neus récht omhoog en de afterburner erbij zodat je snel uit het potentiële bereik van de gunner komt zodat die je niet terug kan schieten, afstand nemen en een volgende run doen. Als je met je toetsenbord probeert te mikken, of volgas blijft vliegen, heb je onvoldoende tijd en accuracy om in één pass die heli te grijpen, en alhoewel dat beter wordt met heatseekers (75%dmg met de twee raketten) wordt het dan alsnog geen kill.
meestal probeer ik ze van achter of schuin rechtsonder erop af te vliegen en houd dan me break in tot dat ik er ben en daarna afterburner weg draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://battlelog.battlefi...how/42786633/1/244048006/

Net even heerlijk potje gespeeld in de attack heli samen met een goede random Franse piloot, die toevallig in mijn squad zat. Het is wel een festijn van iglas wat je om de oren vliegt momenteel maar ondanks dat heb ik zat kills kunnen maken. Ik vind die zogenaamde heli nerf dan ook reuze meevallen. Tis alleen gewoon dat nu iedereen de igla en stingers her-ontdekt heeft. Zal vast niet al te lang duren voordat mensen ook wel weer met gewone AT missiles gaan rondlopen.

Trouwens daarvoor nog even een potje wat in de mobile anti air rondgecruised, beviel me ook erg goed moet ik zeggen. Zolang je niet al te ver de battlefield oprijdt en je niet al te druk hoeft te maken om enemy land vehicles kan je behoorlijk huishouden met dat ding zeg. En het is dus de bedoeling dat als je die rakketten op een jet of heli afvuurt en ze doen daarna pas ECM dat ze dan gewoon gelocked bijven? Want dit leek wel zo te zijn met die AA. Had namelijk een paar van die lagg kills leken het haast wel, dan was er al ge-ECMt en kreeg ik even later alsnog een destroy / kill

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 07-09-2012 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:36

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Gister Premium gekregen van een vriend (met het oog op de AK DLC die eraan zit te komen.) Tegen beter weten in toch ook ff CQ geprobeerd. Opzich wel aardige maps, maar damn wat een spamfestijn is dat zeg. Gameplay wise is er echt geen hol aan. Alleen maar gasten met de M16 of spammers die met een Pechenech in een hoekje liggen te campen, niet echt Battlefield waardig imo. Hopelijk wordt dat door de AK DLC weer goed gemaakt.

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pykow schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 11:33:
[...]
meestal probeer ik ze van achter of schuin rechtsonder erop af te vliegen en houd dan me break in tot dat ik er ben en daarna afterburner weg draaien.
Van boven aanvallen is handiger - ten eerste kijkt de gunner naar beneden (en kan hij daar ook heen schieten) en van boven kun je op de cockpit mikken voor het broodnodige headshotwerk. Van achteren is ook nithandig, in de flank (of van onder dan wel boven) heb je een groter doel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meelobee schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 12:02:
Gister Premium gekregen van een vriend (met het oog op de AK DLC die eraan zit te komen.) Tegen beter weten in toch ook ff CQ geprobeerd. Opzich wel aardige maps, maar damn wat een spamfestijn is dat zeg. Gameplay wise is er echt geen hol aan. Alleen maar gasten met de M16 of spammers die met een Pechenech in een hoekje liggen te campen, niet echt Battlefield waardig imo. Hopelijk wordt dat door de AK DLC weer goed gemaakt.
Een ander alternatief welk ik je kan aanraden, is Planetside 2 gaan spelen... 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pykow schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 12:29:
[...]

Dan moeten ze eerst nog de FPS opschroeven en de input lag
Is nog steeds in (closed) beta fase hé... met m'n i5 2500K en GTX660 ti haal ik vlotjes 60 FPS (op high), eens de actie begint zakt dit wel uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 13:07:
[...]

Is nog steeds in (closed) beta fase hé... met m'n i5 2500K en GTX660 ti haal ik vlotjes 60 FPS (op high), eens de actie begint zakt dit wel uiteraard.
hier met mijn i5 3550 GTX670 zit ik op 80 fps op high en als het druk wordt zit ik op 40 fps en dat is onspeelbaar voor mij.

Ontopic: ach jij blijf jets lastig vinden, eenmaal als je doorhebt hoe die werkt is er al geen zak meer aan omdat je vrij makkelijk alles neer kan halen, vooral infantry is echt makkelijk 2 a 3 kills in 1 run is goed mogelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:36

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Verwijderd schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 12:04:
[...]

Een ander alternatief welk ik je kan aanraden, is Planetside 2 gaan spelen... 8)
Nah veel te futuristisch, denk dat AK het weer helemaal goed gaat maken :)

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

PixelShooter schreef op donderdag 06 september 2012 @ 16:59:
Grappig dat je dat noemt, want dat is dus precies de manier waarop ik alle Premium meuk verwacht te "kopen" : Gewoon door te wachten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als je niet van close combat houdt is BF3:CQ niks voor jou nee.
na de laatste patch loopt iedereen rond met de M5K of UMP, time to kill is zo laag dat het bijna een one hit kill lijkt (alleen winnen ze het niet van de AEK als je ze op afstand houd)

PKP Pechnech is denk ik 1 van de beste LMG's in de game en daarom loopt iedereen ermee, ook zijn er genoeg spelers die spelen voor de camo's voor dat wapen.
M16 blijft nog steeds 1 van de beste wapens. de M416 heeft een flinke buff gehad, maar blijft het imo afleggen tegen over de M16. de M416 is erg makkelijk te gebruiken, maar met de M16 leg je iemand veel sneller neer.
De M416 zal het denk ik wel goed doen op Armored kill omdat je meestal in grote open ruimte speelt, maar in de huidige maps is de M16 beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardcoresmurf
  • Laatst online: 20-07-2024

hardcoresmurf

Quod licet Iovi non licet bovi

Pykow schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 15:08:
[...]

Als je niet van close combat houdt is BF3:CQ niks voor jou nee.
na de laatste patch loopt iedereen rond met de M5K of UMP, time to kill is zo laag dat het bijna een one hit kill lijkt (alleen winnen ze het niet van de AEK als je ze op afstand houd)

PKP Pechnech is denk ik 1 van de beste LMG's in de game en daarom loopt iedereen ermee, ook zijn er genoeg spelers die spelen voor de camo's voor dat wapen.
M16 blijft nog steeds 1 van de beste wapens. de M416 heeft een flinke buff gehad, maar blijft het imo afleggen tegen over de M16. de M416 is erg makkelijk te gebruiken, maar met de M16 leg je iemand veel sneller neer.
De M416 zal het denk ik wel goed doen op Armored kill omdat je meestal in grote open ruimte speelt, maar in de huidige maps is de M16 beter.
^ This

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QPeter
Is het misschien een idee om (voor) 11 september een Deel 9 topic aan te maken? Zodat we daar uitgebreid verder kunnen praten over AK? Dit deel heeft al bijna weer 400 pagina.

Ik snap nog steeds niet waarom de m416 een buff heeft gekregen, dat wapen was prima zo als hij pre-patch was. En de nerf op de M16A3 vindt ik wat matig, ik merk niet of nauwelijks verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
Na de patch winnen M5K's en UMP's het nog steeds niet van m'n FAMAS + laser :D

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Acties:
  • 0 Henk 'm!
QPeter schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 16:49:
Is het misschien een idee om (voor) 11 september een Deel 9 topic aan te maken? Zodat we daar uitgebreid verder kunnen praten over AK? Dit deel heeft al bijna weer 400 pagina.
Het mag inderdaad wel weer eens. ;)
Ik snap nog steeds niet waarom de m416 een buff heeft gekregen, dat wapen was prima zo als hij pre-patch was. En de nerf op de M16A3 vindt ik wat matig, ik merk niet of nauwelijks verschil.
Wat DICE volgens mij gedaan heeft is een alternatief maken voor de M16A3 dat net even wat anders opereert dan de M16A3. En om niet meteen iedereen te laten ragen hebben ze de M16A3 echt een mini nerf gegeven die voornamelijk de range verlaagt. Als je ze naast elkaar zet dat zie je het ook heel mooi. De M16A3 heeft een beduidend hogere first shot recoil en een behoorlijke right pull. De M416 is meer gebalanceerd en echt gericht op range. Eigenlijk zijn ze nu allebei overpowered omdat beide nu de meeste AR's eruit schieten. Alleen zullen mensen nu niet zo snel meer gaan zeiken omdat er alternatieven zijn namelijk de ander van de twee. :+

http://symthic.com/compar...None&wep2=M416&attc2=None

Vind het trouwens wel opvallend dat bijna alle wapens die gebuffen zijn van H&K zijn. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravit0n
  • Niet online
Dat is sowieso irritatiepunt nummer 1 bij mij, machineguns zijn overpowered.
IRL schiet je nooit van je leven 5 volle magazijnen leeg zonder dat je wapen oververhit raakt.

Maargoed hun zullen ook wel whinen wanneer ze continu headshots vangen van snipers heheheh...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gravit0n schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 17:02:
[...]

IRL schiet je nooit van je leven 5 volle magazijnen leeg zonder dat je wapen oververhit raakt.

Maargoed hun zullen ook wel whinen wanneer ze continu headshots vangen van snipers heheheh...
You gotta be f*cking kidding me? :F

En EA is weer goed bezig. Kennelijk moet ik nu opnieuw de patch gaan downloaden voordat ik kan spelen. 8)7

[ Voor 11% gewijzigd door DaniëlWW2 op 07-09-2012 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23:02
DanielWW2 schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 17:03:
[...]

You gotta be f*cking kidding me? :F

En EA is weer goed bezig. Kennelijk moet ik nu opnieuw de patch gaan downloaden voordat ik kan spelen. 8)7
Ja laten we machineguns uit BF3 halen!! rpg/nade only! O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
[...]

Battlefield is niet realistisch you know...het streeft naar authenticiteit, niet realisme.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als Support dan ook AR krijgt, ben ik ervoor om LMG's uit het spel te halen. Dan weet ik het wel hoor, lekker rondrennen met een M416, C4 en ammo :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 17:11:
Als Support dan ook AR krijgt, ben ik ervoor om LMG's uit het spel te halen. Dan weet ik het wel hoor, lekker rondrennen met een M416, C4 en ammo :D
Lijkt me heel wat beter. Word er meteen eens ammo gedropt. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bee.nl
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
vinom schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 17:10:
[...]

Battlefield is niet realistisch you know...het streeft naar authenticiteit, niet realisme.
Toch vind ik dat hij daar een punt heeft. Support-spelers doen vaak niets anders dan op de grond liggen en continu hersenloos op de schietknop drukken. Staand zijn die LMGs bijna net zo accuraatheid als een AR, kijk maar naar de PKP. Zowel uit het oogpunt van realisme als van balans klopt dat voor geen meter. En in het spel lijkt het net alsof dat grote, lompe apparaat amper gewicht heeft. Je kunt er immers net zo snel mee lopen/rennen/draaien als met ieder ander wapen. Jammer dat Dice niet verschillende loopsnelheden geïmplementeerd heeft per kit. Recon zou eigenlijk de snelste moeten zijn, support de langzaamste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bee.nl schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 17:19:
[...]

Toch vind ik dat hij daar een punt heeft. Support-spelers doen vaak niets anders dan op de grond liggen en continu hersenloos op de schietknop drukken. Staand zijn die LMGs bijna net zo accuraatheid als een AR, kijk maar naar de PKP. Zowel uit het oogpunt van realisme als van balans klopt dat voor geen meter. En in het spel lijkt het net alsof dat grote, lompe apparaat amper gewicht heeft. Je kunt er immers net zo snel mee lopen/rennen/draaien als met ieder ander wapen. Jammer dat Dice niet verschillende loopsnelheden geïmplementeerd heeft per kit. Recon zou eigenlijk de snelste moeten zijn, support de langzaamste.
Ik denk dat een M98B niet lichter is dan een M16, eerlijk gezegd. (De andere bolt-actions lijken me ook geen pluimgewichtjes, zeker als je dan nog een MAV in je broekzak hebt liggen 8)7 ).

Wanneer zullen mensen doorhebben dat BF3 maar een BENADERING wil zijn van het echte leven? Battlefield 3 ís en blijft altijd nog wel een FPS. Als je het echt super-realistisch wil hebben, ga dan naar de MilSim's zoals o.a. Arma 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
QPeter schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 16:49:

M416 heeft een buff gekregen zodat je een wapen hebt die goed is op lange afstanden, voorheen had je alleen de AN-94 en door deze buff kan je met de m416 echt goed killen op lange afstanden, maar wat ik eerder zei verlies je het nog steeds van de M16 in close range en zelfs een goede speler of iemand met de zelfde skill level wint van je met de M16 doordat deze een hogere RPM heeft.

De M16 heeft een goede nerf gehad en gelukkig niet zo erg generfed, dan dat we gewent zijn van DiCE.
Je merkt het verschil alleen maar op lange afstanden, maar op close en mid range is het eventjes wennen, maar na 2 potjes schiet je er net zo hard mee als voorheen. De nerf van de M16 is goed.
als je pre-patch de recoil van de M16 fijn vondt, dan kan je overstappen naar de M416.
ben je iemand die de M16 geweldig vindt, dan blijf je bij dat wapen en leer je even de nieuwe recoil onder de knie te krijgen.
rickyy schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 16:56:
Na de patch winnen M5K's en UMP's het nog steeds niet van m'n FAMAS + laser :D
Dit heeft puur met jou speelstijl te maken, of beter gezegd als je beweerd dat de FAMAS beter is dan de M5K dan ben je volgens mij een camper of een heel erg afwachtende speler. met de M5K doe je meer run and gun gameplay en blijf je niet in een hoekje zitten. Daarnaast is de hipfire van de M5K veel beter dan de famas, waardoor je veel sneller iemand naar maait. FAMAS heeft 100RPM meer dan de M5K, maar heeft een belachelijke hoge Reload time en hipfire is ook niet al te best. Deze combinatie zorgt ervoor dat je steeds in een hoekje moet schuilen om te reloaden en omdat je zo snel door je kogels gaat ben je meer aan het wachten dan aan het lopen. Ja je K/D Ratio zal met gemak 2.0 zijn
nee Famas is voor campers.
[...]

WHAHAHA wat is dit nou weer voor opmerking whahaha !!
Videogames zijn ervoor om je te vermaken, alleen dice streeft erna om je een indruk te geven hoe wapens schieten. als de machineguns steeds overhitten, dan zal niemand deze game spelen.
trouwens het zijn niet alleen de machineguns, maar ook de sniper rifles zijn zo fake als wat.
en dan hebben we het nog niet over de besturing van de voertuigen ;) als je meer realisme wilt, moet je maar ARMA gaan spelen of een simulatie training vragen bij de landmacht.
Verwijderd schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 17:11:
heb je de M27 IAR al eens geprobeerd ?
kijk de grote LMG's zijn gewoon niet fijn en zijn ook nog eens langzaam.
de M27 IAR kan nog redelijk mee. alhoewel een carbine of een assault rifle altijd sterker blijft. ik zou graag zien dat de M27 een buff krijgt ( ja nu hebben ze volgens mij de reload iets aangepast), maar de recoil mag iets lager worden. (sta in de Top %1 van de wereld met de M27, dus zo slecht doe ik et nog niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-10 15:12
@Rienspy, komt er nog een "Only in Battlefield" inzending?? *O*

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23:02
Pykow schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 17:29:
[...]

Dit heeft puur met jou speelstijl te maken, of beter gezegd als je beweerd dat de FAMAS beter is dan de M5K dan ben je volgens mij een camper of een heel erg afwachtende speler. met de M5K doe je meer run and gun gameplay en blijf je niet in een hoekje zitten. Daarnaast is de hipfire van de M5K veel beter dan de famas, waardoor je veel sneller iemand naar maait. FAMAS heeft 100RPM meer dan de M5K, maar heeft een belachelijke hoge Reload time en hipfire is ook niet al te best. Deze combinatie zorgt ervoor dat je steeds in een hoekje moet schuilen om te reloaden en omdat je zo snel door je kogels gaat ben je meer aan het wachten dan aan het lopen. Ja je K/D Ratio zal met gemak 2.0 zijn
Hier kan ik ook wel om lachen trouwens hoor pykow :>
Dus we mogen nog alleen maar met M5K spelen omdat die bugged is qua recoil? die levelcap zei dat het wapen trouwens niks waard was voor de patch maar dat klopt ook voor geen meter want hij was al gewoon goed.

M416,M16A3,AUG en alle AR guns vallen dan onder campen? beetje vreemde redenatie.

Een goede speler kan trouwens in battlefield 3 met elk wapen goed zijn, zit niet veel verschil tussen de guns qua damage ;)
Heb toen B2K uitkwam direct de MG36 unlocked omdat ik die kende uit BC2, was direct een favo wapen, die staat nu nog op nr 3 bij me qua kills, blijkt ook nog eens gebuffed te zijn afgelopen patch _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AdmiralSnipe schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 17:45:
@Rienspy, komt er nog een "Only in Battlefield" inzending?? *O*
Ik zal kijken wat ik kan doen, maar de deadline was 18 12september, wat akelig dichtbij is :o

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 07-09-2012 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
damn waarom zijn er niet meer maps als grand bazaar, seine crossing.
of maps waar geen jets zijn !!!
ze blijven maar overpowerd en stingers ontwijken ze met gemak !!
nerfen alles. tanks zwakker, heli zwakker maar jets blijven veelste sterk in deze game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
  • Laatst online: 03-10 16:33
Pykow schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 19:34:
nerfen alles. tanks zwakker, heli zwakker maar jets blijven veelste sterk in deze game.
kun jij hier ook nog iets anders zeggen dan 'Jets zijn OP blablabla whinewhinewhine'? We weten het nu wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tobitronics schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 19:38:
[...]

kun jij hier ook nog iets anders zeggen dan 'Jets zijn OP blablabla whinewhinewhine'? We weten het nu wel...
I sincerely approve of this message. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 04:06

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

Pykow schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 19:34:
Ja, dat weten we nou wel... ;)

Maar ik geef toe, meer maps zoals GB zouden welkom zijn. Ik zou best wel een Karkand inf. only willen spelen op een 32p map zoals in BF2 bijvoorbeeld.

Ideetje voor GoT server #4 misschien om eens te proberen?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bvk schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 19:43:
[...]

Ja, dat weten we nou wel... ;)

Maar ik geef toe, meer maps zoals GB zouden welkom zijn. Ik zou best wel een Karkand inf. only willen spelen op een 32p map zoals in BF2 bijvoorbeeld.

Ideetje voor GoT server #4 misschien om eens te proberen?
32 is wel wat weinig voor Karkand. (zeker zonder voertuigen)
Ik zou die server veranderen in 32 Rush op de Armored kill mappen. ;)

[ Voor 4% gewijzigd door DaniëlWW2 op 07-09-2012 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 04:06

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

DanielWW2 schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 19:46:
[...]

32 is wel wat weinig voor Karkand. (zeker zonder voertuigen)
Ik zou die server veranderen in 32 Rush op de Armored kill mappen. ;)
Je begrijpt me verkeerd denk ik. Instellen op een 32p map grootte met 48 of 64 spelers = Chaos >:)

Edit: Op een andere server dan, de genoemde #4 is maar voor 32 spelers...

[ Voor 9% gewijzigd door bvk op 07-09-2012 19:55 ]

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
Pykow schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 17:29:
[...]

Hoop suggestief gepraat maar weinig feiten. Ik ben zeker geen camper. Campen in CQ vind ik een onzinnige uitdrukking aangezien je meestal in een 24-speler+ server niet langer dan een minuut kan blijven liggen. Een hoekje in duiken om te reloaden (wat 3,65 seconden duurt oid) vind ik niet echt campen. Daarbij weet ik precies wanneer ik nog maar 1 kogel over heb en zit ik dus niet aan de lange 5 seconden reload vast.

Ik merk dat wanneer ik met een M416 loop ik de snelle reload vaak niet nodig heb aangezien het tijdstip dat ik reload en ik de vijand weer zie groter is dan de 1.8 seconden waarop dat wapen reload. Verder ben ik als ik een vol magazijn heb alleen maar aan het run&gunnen. Ik maai makkelijk 2 mensen neer met 1 magazijn. Met een M5K spray ik meer waardoor net zovaak, al dan niet vaker, moet reloaden als met een Famas.

En natuurlijk kruip ik in een hoekje als ik wil reloaden. Ik ga niet blijven staan omdat dat "minder noob" is. Met een M416 duik ik ook een hoekje in.

Ik merk dat de voor mij een snelle reload en minder RPM een mindere score teweeg brengt als een FAMAS ondanks de reload time van 5 jaar.

En je hebt het over K\D's van 2, maar ik zit vaak hoger dan 4 of 5 met de FAMAS.

http://battlelog.battlefi...lereport/show/41895580/1/

Weer een lang verhaal om alleen maar op iemand suggestieve praat in te gaan helaas.

[ Voor 3% gewijzigd door rickyy op 07-09-2012 20:10 ]

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 04-10 17:16

Compizfox

Bait for wenchmarks

http://battlelog.battlefi...ST-64-200-Tickets-PBBans/

Wat een kutserver. Auto killen mensen voor het gebruik van RPG en M320 op infanterie, en een multi-kill met een granaat mag blijkbaar ook al niet.
En het ergste is dat het niet eens in de server titel staat... :r Dus begin je lekker te spelen, wordt je ineens zonder waarschuwing gekilled door de admin zonder dat je kon weten dat het niet mag... :(

[ Voor 16% gewijzigd door Compizfox op 07-09-2012 20:14 ]

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
Hahaha, check m'n best weapon eens xd

http://battlelog.battlefi...how/42826477/1/244407608/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
Lekker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10:04

wontcachme

You catch me? No you wont

http://battlelog.battlefi...how/42825439/1/352152559/

Freaking awesome. Ze bleven maar voor mij langsrennen op 100/150m terwijl ik daar stond met een bipod :P. 10 van de keren dat ik dood was zat ik zonder ammo en moest ik met een pistool verder :+

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerNL
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Pykow schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 20:56:
[...]

Zoals iedereen nou:
http://battlelog.battlefi...how/42824300/1/172685289/

je moet wat doen om die jets tegen te houden. ben constant bezig met de jets en nog weten ze alle te ontwijken. maar 20% gaat raak.
Als je een jet wil uitschakelen stap je in een jet. Net of dat alles uitgeschakeld moet kunnen worden door een figuur met een blaaspijpje op z'n schouder...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
HammerNL schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 21:08:
Net of dat alles uitgeschakeld moet kunnen worden door een figuur met een blaaspijpje op z'n schouder...
Zou prima zijn, MAA werkt op zich al redelijk nu de heli's wat voorzichtiger moeten zijn.

Een jet kan een stinger nu gewoon outrunnen met z'n afterburner tot de flares reloaden, is gewoon flauw.

[ Voor 15% gewijzigd door haarbal op 07-09-2012 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als jet ben ik echt niet bang voor de MAA hoor. Het enige dat echt een gevaar is, zijn andere jets. En wat dat betreft is het vrijwel een soort 1 vs 1 DeathMatch die je of altijd verliest, of altijd wint. De keren dat ik echt spannende dogfights hebt gehad, waarbij we beide evenveel kans hadden om te winnen, zijn wel op één hand te tellen denk ik.
Van een goede infanterist heb je gewoon een stuk minder last, omdat je hulp kunt krijgen van je teammates. Bij jets is dat nauwelijks het geval.
Pagina: 1 ... 92 ... 210 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het plaatsen van "grappige" ongerelateerde plaatjes, zoals de bekende 9Gag memes is niet toegestaan, daar zijn andere topic voor. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic. Het is tevens niet toegestaan te discusseren over mogelijkheden om via proxy of VPN in andere landen de premium DLC aan te schaffen.

Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.