Tuurlijk weet ik wat CTF is. ik game ook al een paar jaartjes hoor haha.
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 05 september 2012 @ 17:53:
Zo, na een avondje met de nieuwe patch gespeeld te hebben alvast wat eerste conclusies:
De 412 Rex.... is echt een beest geworden! Heerlijke fire rate, goddelijke damage en zeer noflijke reload tijd. Ik heb m'n nieuwe handgun gevonden, alleen ADS zie je geen moer vergeleken met de .44 maar goed, ook zelden nodig met de handgun.
De M416 is ook een pareltje geworden, heerlijk alternatief voor de M16 maar absoluut niet OP. De M16 is nog steeds zeer goed te controleren en lijkt nog altijd superieur aan de M416. De AEK is ook een stuk prettiger met de kortere reload.
De MP5K is zo loeiend sterk geworden, denk dat die in close quarters verreweg de beste gun is, de ttk is praktisch 0....
UMP doet het goed op close range in kleine TDM maps (dus BF3:CQ)
M5K heet een snelle TTK gekregen, maar heeft ook een erg hoge recoil naar boven.
M416 is zeer accuraat op grote afstanden, maar hij legt het nog wel af tegen andere AR op close range
REX zou de nieuwe magnum moeten zijn, nog niet goed kunnen testen
SKS ga ik nog testen, maar ik hoor dat het een stuk aangenamer is om mee te spelen
G36C had een buff gekregen, maar blijft nog steeds slecht
SG553 moet ik nog testen
M4A1 is even wennen, maar na paar minuten merk je bijna geen verschil dan op voorheen. Ja lange afstanden gaan ietsjes lastiger
M16A3 Het zelfde effect als de M4A1, nog steeds een beest van een wapen.
AEK-971 heet een snellere reload alleen merk ik dit niet en sommige beweren dat het gelijk is gebleven
Stinger/Igla hebben meer bereik en kunnen nu jets en heli's weg jagen (kills is een ander verhaal)
LMG's zijn stabieler en als je gewoon een kamer in rent en vanaf de heup schiet, doe je iet meer damage dan voorheen. maar de RPM blijft te laag bij de meeste LMG's
M1911 is de beste single shot pistol in de game
93R is generfed, maar dit heeft vooral effect op lange afstanden, van dichtbij merk je vrij wel geen verschil.
JGN-90 reload iets sneller, waardoor die in de buurt van de L96 komt volgens mij.
Dit zijn mijn bevindingen zonder de stats te vergelijken, puur op ingame gevoel.