Acties:
  • 0 Henk 'm!
nero355 schreef op woensdag 05 september 2012 @ 14:47:
[...]

En juist DAT is dus soms gewoon nodig !! Ik heb een aantal keer gewoon een K/D van 3/17 of zo geaccepteerd zodat de rest op de grond de boel kon winnen ;)

[...]

En dat zijn allemaal blondines ook nog eens met grote prammen ??! Waar vind ik die ingame ?? :9~ Of moet ik eerst Premium kopen :+
oew u told a joke ^.^

Strings en tangas A.k.a Stingers en iglas

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clockw1ze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 02-10 10:57
Je kan nu vrijwel niks doen als chopper dan vanaf de base schieten met zoom optics en TV missile.
Below radar werkt voor geen meter meer, je kan ook gewoon door enemy heli's / jets gelocked worden ook al ben je below radar, en stingers kunnen ook gewoon op je locken. Je moet maken dat je weg bent als je je ECM/Flares deployed en zelfs dat haal je niet eens (bijv. op Sharqi) want je moet gelijk landen om te repairen.
Je kan ook te ver gaan met nerfen vind ik.. Prima dat ze flares eruit halen en stingers range increasen, maar laat dan tenminste wel Below Radar nog werken zoals het was!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

clockw1ze schreef op woensdag 05 september 2012 @ 15:01:
Je kan nu vrijwel niks doen als chopper dan vanaf de base schieten met zoom optics en TV missile.
Below radar werkt voor geen meter meer, je kan ook gewoon door enemy heli's / jets gelocked worden ook al ben je below radar, en stingers kunnen ook gewoon op je locken. Je moet maken dat je weg bent als je je ECM/Flares deployed en zelfs dat haal je niet eens (bijv. op Sharqi) want je moet gelijk landen om te repairen.
Je kan ook te ver gaan met nerfen vind ik.. Prima dat ze flares eruit halen en stingers range increasen, maar laat dan tenminste wel Below Radar nog werken zoals het was!
Kweenie maar daar zijn choppers ook voor bedoeld. Van een afstand meedoen en niet als een dwaas 20 meter boven de rest gaan etteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22:51

wontcachme

You catch me? No you wont

Ik snap het niet meer vandaag. Net een TDM waar ik 19 keer ben gedood en 2 kills heb gemaakt. Gisteren en ervoor was het dan 19-25. Elke keer wordt ik geheadshot op onmogelijke plekken en als ik iemand tegenkom en we schieten houdt de ander elke keer of 5% over of ik doe 0,0 schade ondanks een lege clip en de ander doet dan 2 schoten met zijn gun en ik ben weer dood......

Opeens ook vaak dat ik schiet op iemand en dan staan er opeens 3 voor/naast mij die er een seconde eerder niet waren....

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Je kan nu dus ook Domination-ribbons en medals sparen. :D

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:21
Pykow schreef op woensdag 05 september 2012 @ 14:29:
Ik snap sommige mensen echt helemaal niet.
jetrape zit er al 4 maanden in en iedereen verklaard me voor gek en ach ik ben de jet whiner van het forum.
Nu komt er een patch uit die eindelijk ervoor zorgt dat stingers werken en dat choppers en jet iets minder de overhand hebben meer (goede piloten kunnen nog steeds domineren) en nou zit iedereen te zeuren om niks.

Sterker nog dit is de beste patch die ze in BF3 hebben uitgebracht.
de minimap is beter
.44 magnum is nu aangepast hoe die moet zijn in mijn beleving
Stringers/ igla werken weer.
choppers hebben net zoveel counter mogelijkheden als alle andere voertuigen
M16 en M4A1 zijn generfed op afstand, maar zijn net zo sterk als voorheen.
Reload animatie hebben ze aangepast en werkt niet soepeler
tanks kunnen niet meer snel achter elkaar schieten (jammer, maar wel zo eerlijk)
Battlelog is geupdate met origin friends (handig als we straks BF4 spelen ofzo)
straks krijgen we nieuwe maps die leuk gaan worden met 64 man (denk ik)
ECM en smoke lijkt beter te werken.
voor mij gevoel lijkt de game iets stabieler te draaien.
MAA kan nu ook op een tank schieten
Nieuwe camo's en dogtags, eindelijk weer ingame content
nieuwe voertuigen straks om weer unlocks voor vrij te spelen.

Alleen de jets moeten ze nog aanpakken en dan hebben we eindelijk BF3 waar ik een jaar geleden op heb zitten wachten. maar ik denk dat ik er nu minder last van heb omdat stingers ze nu weg kunnen jagen.
Ik vind het idd ook wel prima zo.

Mechwarrior Online: Flapdrol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Wow. Wat is het vandaag met aimbots.......

Net een vent die in een TDM match van 400 tickets 14x gedood is en in totaal heeft hij 134x iemand gedood. Dat met een shotgun en oa mij had hij 14x geoneshot zonder dat ik hem zag. Dan stond ik te kijken naar een hoek en schoot hij mij bv recht van voren neer. 1m of 100m maakte niks uit.....

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 22:42

superwashandje

grofheid alom

hardcore en slug?

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Normal

Maar hij was ook bijne de hele tijd in de container ruimte van Canals. No way dat je dan dat kan halen in een map met 32 man....

EDIT:
Wat voor een ammo gebruiken jullie op een map als Canals in TDM bij een shotgun? Ik hou ervan op die map om met de DAO rond te rennen, maar vroeg me af welke ammo het beste is op die map.

[ Voor 26% gewijzigd door wontcachme op 05-09-2012 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-10 08:09
Vraagje over de premium versie. Deze heb ik net gekocht en ontvangen pricewatch: Battlefield 3 Premium, PC

Maar moet ik nou ook nog de originele versie kopen? Dacht eerst van nieuw maar nu twijfel ik.

pricewatch: Battlefield 3, PC moet deze er dus bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Versteegrob schreef op woensdag 05 september 2012 @ 16:55:
Vraagje over de premium versie. Deze heb ik net gekocht en ontvangen pricewatch: Battlefield 3 Premium, PC

Maar moet ik nou ook nog de originele versie kopen? Dacht eerst van nieuw maar nu twijfel ik.

Heb je de game al?
Zo nee dan moet je die ook kopen. ;)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Versteegrob schreef op woensdag 05 september 2012 @ 16:55:

je moet BF3 hebben jij bij deze premium aankoop.

en voor alle nieuwe mensen:
14 september komt er een Battlfield 3 premium edition in de winkels te liggen voor 70 euro.
daarin zit Battlefield 3 + Premium code + Shortcuts waardoor je het een en ander al niet meer hoeft vrij te spelen.

dit was aangekondigd op de E3 of gamescon volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TecTo
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 25-11-2023
Een tijdje met de SKS gespeeld maar vind het een waardeloos wapen. Met een heavy barrel zou het een beest van een wapen moeten zijn maar met 150 kills heb ik de moed opgegeven omdat je -zelfs in hardcore- minsten twee tot driemaal moet schieten. Alleen een schot door het hoofd wil 1 hit 1 kill geven.

Verder vind ik de upgrade wel meevallen. Jammer dat de Famas nu minder snel laad. Is al geen krach patser maar nu het laden ook nog eens minder snel gaat.....

Wel veel m416 in de game ineens _/-\o_

[ Voor 4% gewijzigd door TecTo op 05-09-2012 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TecTo schreef op woensdag 05 september 2012 @ 17:04:
Een tijdje met de SKS gespeeld maar vind het een waardeloos wapen. Met een heavy barrel zou het een beest van een wapen moeten zijn maar met 150 kills heb ik de moed opgegeven omdat je -zelfs in hardcore- minsten twee tot driemaal moet schieten. Alleen een schot door het hoofd wil 1 hit 1 kill geven.

Verder vind ik de upgrade wel meevallen. Jammer dat de Famas nu minder snel laad. Is al geen krach patser maar nu de het laden ook nog eens minder snel gaat.....
SKS is een snelle auto rifle en is geen bolt action rifle. dus verwacht geen 1 hit kill met dat wapen.
het is een beest van een wapen omdat je nu op nog langere afstanden (waarvoor je hem gebruikt) nu meer damage doet en de accuratie is ook verbeterd op lange afstanden.
dus 2 tot 3 hits per kill is goed. de M417 heeft minimaal 3 hits nodig en is minder accuraat.

wil je one hit kills, dan moet je er een headshot mee maken en anders moet je hardcore bolt action spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Laatst online: 04-10 08:09
DanielWW2 schreef op woensdag 05 september 2012 @ 16:56:
[...]

Heb je de game al?
Zo nee dan moet je die ook kopen. ;)
Oke dan bestel ik die direct, thnx. Krijg morgen me nieuwe pc binnen. Ben wel benieuwd naar het verschil tussen de PS3 en de PC. De PC is hopelijk wat mooier want details ga je niet zien bij de PS3. Het geluid is toch wel het zelfde? Speel met 5.1 in de woonkamer en dat was super.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23:02
Pykow schreef op woensdag 05 september 2012 @ 17:03:
[...]

je moet BF3 hebben jij bij deze premium aankoop.

en voor alle nieuwe mensen:
14 september komt er een Battlfield 3 premium edition in de winkels te liggen voor 70 euro.
daarin zit Battlefield 3 + Premium code + Shortcuts waardoor je het een en ander al niet meer hoeft vrij te spelen.

dit was aangekondigd op de E3 of gamescon volgens mij.
Afbeeldingslocatie: http://www.abload.de/img/saww67q57.png

deze bedoel je voor 59,99? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Back to school sale :') Haha, ze proberen de studenten echt te doen buizen. EA toch oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

TecTo schreef op woensdag 05 september 2012 @ 17:04:
LOL... jij wil met Instagib wapens rondlopen of zo ?? De bolt rifles en shotguns die op 15 meter afstand instakill zijn was al zo'n grote faal, vooral in HC mode :/

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje

superwashandje

grofheid alom

nero355 schreef op woensdag 05 september 2012 @ 17:28:
[...]

LOL... jij wil met Instagib wapens rondlopen of zo ?? De bolt rifles en shotguns die op 15 meter afstand instakill zijn was al zo'n grote faal, vooral in HC mode :/
instagib ftw! dan ook nog met de volgende patch echt bunnyhoppen invoeren en capture the flag introduceren!

edit: ik zit net ff te kijken naar die nieuwe trailer van AK maar in het begin laten ze het plaatje van die "hoes" zien maar daar zie ik volgens mij toch echt een blackhawk op staan samen met een f18 en die sprut SD. ik heb in de trailers echter nog geen blackhawk kunnen ontdekken :?

[ Voor 26% gewijzigd door superwashandje op 05-09-2012 17:36 ]

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
die bedoel ik ja.
komt 11 september uit in de US en 14 september in EU.
Dus mensen die nieuw zijn kunnen beter deze set kopen dan ze los aan te schaffen.
ok ze hebben minder unlocks om vrij te spelen, maar dat is ook weer een plus punt, zodat mensen niet gaan janken dat wapens van hogere rank beter zijn.

sterker nog de eerste assault rifle die je nu vrij speelt staat in de top 3 van beste wapens in de game (misschien zelfs op 1, naast de M16A3. maar die kan je niet gebruiken als RU rotdat je alles hebt vrijgespeeld voor de assault)
superwashandje schreef op woensdag 05 september 2012 @ 17:34:
[...]

instagib ftw! dan ook nog met de volgende patch echt bunnyhoppen invoeren en capture the flag introduceren!
Capture the flag games hebben we al. Conquest,Conquest assault, conquest domination, tank sup.

als hij een one hit kill wapen wil hebben dan moet hij gewoon CS:GO spelen met de AWP.
HC is geen zak aan in deze game door die geweldige netcode. 1 schot mis, is meestal al het verschil tussen leven of dood.

[ Voor 26% gewijzigd door Pykow op 05-09-2012 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje

superwashandje

grofheid alom

Pykow schreef op woensdag 05 september 2012 @ 17:35:
[...]
Capture the flag games hebben we al. Conquest,Conquest assault, conquest domination, tank sup.
que?capture the flag is iets anders als conquest natuurlijk he? :
Wikipedia: Capture the flag

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo, na een avondje met de nieuwe patch gespeeld te hebben alvast wat eerste conclusies:

De 412 Rex.... is echt een beest geworden! Heerlijke fire rate, goddelijke damage en zeer noflijke reload tijd. Ik heb m'n nieuwe handgun gevonden, alleen ADS zie je geen moer vergeleken met de .44 maar goed, ook zelden nodig met de handgun.

De M416 is ook een pareltje geworden, heerlijk alternatief voor de M16 maar absoluut niet OP. De M16 is nog steeds zeer goed te controleren en lijkt nog altijd superieur aan de M416. De AEK is ook een stuk prettiger met de kortere reload.

De MP5K is zo loeiend sterk geworden, denk dat die in close quarters verreweg de beste gun is, de ttk is praktisch 0....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21:13

Mavamaarten

Omdat het kan!

Hmm, lijkt wel alsof de game heel wat smoother loopt. Ik amuseer me weer, yay! :D

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!
superwashandje schreef op woensdag 05 september 2012 @ 17:53:
[...]

que?capture the flag is iets anders als conquest natuurlijk he? :
Wikipedia: Capture the flag
Tuurlijk weet ik wat CTF is. ik game ook al een paar jaartjes hoor haha.
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 05 september 2012 @ 17:53:
Zo, na een avondje met de nieuwe patch gespeeld te hebben alvast wat eerste conclusies:

De 412 Rex.... is echt een beest geworden! Heerlijke fire rate, goddelijke damage en zeer noflijke reload tijd. Ik heb m'n nieuwe handgun gevonden, alleen ADS zie je geen moer vergeleken met de .44 maar goed, ook zelden nodig met de handgun.

De M416 is ook een pareltje geworden, heerlijk alternatief voor de M16 maar absoluut niet OP. De M16 is nog steeds zeer goed te controleren en lijkt nog altijd superieur aan de M416. De AEK is ook een stuk prettiger met de kortere reload.

De MP5K is zo loeiend sterk geworden, denk dat die in close quarters verreweg de beste gun is, de ttk is praktisch 0....
UMP doet het goed op close range in kleine TDM maps (dus BF3:CQ)
M5K heet een snelle TTK gekregen, maar heeft ook een erg hoge recoil naar boven.
M416 is zeer accuraat op grote afstanden, maar hij legt het nog wel af tegen andere AR op close range
REX zou de nieuwe magnum moeten zijn, nog niet goed kunnen testen
SKS ga ik nog testen, maar ik hoor dat het een stuk aangenamer is om mee te spelen
G36C had een buff gekregen, maar blijft nog steeds slecht
SG553 moet ik nog testen
M4A1 is even wennen, maar na paar minuten merk je bijna geen verschil dan op voorheen. Ja lange afstanden gaan ietsjes lastiger
M16A3 Het zelfde effect als de M4A1, nog steeds een beest van een wapen.
AEK-971 heet een snellere reload alleen merk ik dit niet en sommige beweren dat het gelijk is gebleven
Stinger/Igla hebben meer bereik en kunnen nu jets en heli's weg jagen (kills is een ander verhaal)
LMG's zijn stabieler en als je gewoon een kamer in rent en vanaf de heup schiet, doe je iet meer damage dan voorheen. maar de RPM blijft te laag bij de meeste LMG's
M1911 is de beste single shot pistol in de game
93R is generfed, maar dit heeft vooral effect op lange afstanden, van dichtbij merk je vrij wel geen verschil.
JGN-90 reload iets sneller, waardoor die in de buurt van de L96 komt volgens mij.

Dit zijn mijn bevindingen zonder de stats te vergelijken, puur op ingame gevoel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan ik hier vragen of er een ofline instellingen voor de joystick ergens te vinden is of moet ik naar problemen topic????
ik heb een Saitek X-52 Flight control system gekocht en wil die programeren , ik weet niet hoe ik een screenshot van de instellingen van de game kan maken, als ik op printscreen druk heb ik geen plaatje ervan.

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2012 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
goed dat is dus geen Close Quarters spelen tot dat ze de M5K gaan nerfen.
dat ding is zo gloeiend sterk dat het heel de game verpest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

clockw1ze schreef op woensdag 05 september 2012 @ 15:01:
Gunner + pilot met stealth en ECM jammer, terrein gebruiken als cover, niks aan het handje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
Verwijderd schreef op woensdag 05 september 2012 @ 18:57:
kan ik hier vragen of er een ofline instellingen voor de joystick ergens te vinden is of moet ik naar problemen topic????
ik heb een Saitek X-52 Flight control system gekocht en wil die programeren , ik weet niet hoe ik een screenshot van de instellingen van de game kan maken, als ik op printscreen druk heb ik geen plaatje ervan.
Een Hotas is een beetje zonde voor BF.
Neemt veel plaats in en je kan 100 buttons programmeren terwijl je er maar 10 oid nodig hebt.

Anyway, Saitek driver (Smart Technology) installeren en de keyboard knoppen mappen naar de buttons op de stick/throttle. Dus bv. space map je op de trigger van de stick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 15:12
waarom de neuq staat er in battlelog steeds dat er een game update beschikbaar is terwijl er niks gebeurd als ik erop klik??
Heeft gisteren ook al de hele tijd zitten updaten maar de game doet het nog niet...

~edit: hmm, zal ff proberen.

[ Voor 7% gewijzigd door AdmiralSnipe op 05-09-2012 19:53 ]

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 04-10 14:38

beuker19

Killerbeuker is so OP

kon het niet laten

Meanwhile at DICE

Hey guys, we have an expansion coming out soon that is dedicated to vehicle warfare! Let's make vehicles complete crap.

SPLENDID IDEA!

They should rename the new DLC to "Armor Killed"

@admiraal snipe ff je bf3 install repareren

[ Voor 9% gewijzigd door beuker19 op 05-09-2012 19:47 ]

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardcoresmurf
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20-07-2024

hardcoresmurf

Quod licet Iovi non licet bovi

jeeez, wat zijn stingers nu overpowered, vlieg ik in oman om de twee tellen een stinger die op me gelocked staat -_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 15:12
hardcoresmurf schreef op woensdag 05 september 2012 @ 19:58:
jeeez, wat zijn stingers nu overpowered, vlieg ik in oman om de twee tellen een stinger die op me gelocked staat -_-
Eerm, dat had ik voor deze patch ook al.
Waarschijnlijk hebben veel spelers gelezen dat ze nu beter zijn waardoor ze die dingen gaan uitproberen.

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
Maar wordt je ook geraakt?
Nee....

Alleen krijg je nog steeds geen jet down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardcoresmurf

hardcoresmurf

Redje schreef op woensdag 05 september 2012 @ 20:15:
[...]

Maar wordt je ook geraakt?
Nee....

Alleen krijg je nog steeds geen jet down.
ben 1 keer geraakt, maar toen waren m'n flares aan het herladen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-10 08:46
hoe haal ik nu die armored kill binnen?
ik heb dik 2GB moeten downloaden toen ik vandaag BF3 opstarte.
ik kan nergens armored kill als aparte dlc vinden in de store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
beuker19 schreef op woensdag 05 september 2012 @ 19:46:
kon het niet laten

Meanwhile at DICE

Hey guys, we have an expansion coming out soon that is dedicated to vehicle warfare! Let's make vehicles complete crap.

SPLENDID IDEA!

They should rename the new DLC to "Armor Killed"

@admiraal snipe ff je bf3 install repareren
Het draait om armor, en tanks zijn per saldo beter af nu de heli zo kwetsbaar is en meer mensen met een stinger rondlopen ipv een smaw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardcoresmurf

hardcoresmurf

murky123 schreef op woensdag 05 september 2012 @ 20:20:
hoe haal ik nu die armored kill binnen?
ik heb dik 2GB moeten downloaden toen ik vandaag BF3 opstarte.
ik kan nergens armored kill als aparte dlc vinden in de store.
armored kill is pas 11 september beschikbaar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
Afbeeldingslocatie: http://i45.tinypic.com/oky1zr.jpg

het zegt dat het op mij wacht om de game installatie af te ronden.
wat moet ik dan volgens die melding gaan doen??

kijk al een uur naar dit schermpje.
game wil ook niet spelen dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus dus dus, nu moet je gebruiken van het landschap en van een afstand tactisch je doelen kiezen en niet meer als een losgeslagen idioot over de map heen vliegen?!?! Oh man, that sucks. :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-10 11:41
murky123 schreef op woensdag 05 september 2012 @ 20:31:
[afbeelding]

het zegt dat het op mij wacht om de game installatie af te ronden.
wat moet ik dan volgens die melding gaan doen??

kijk al een uur naar dit schermpje.
game wil ook niet spelen dus
repair game in origin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
Ik waardeer je hulp. maar als ik de search optie in origin gebruik vind ik niets over repair game.
ik zie ook geen knopje met repair game.
kun je iets specifieker zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
murky123 schreef op woensdag 05 september 2012 @ 20:41:
Ik waardeer je hulp. maar als ik de search optie in origin gebruik vind ik niets over repair game.
ik zie ook geen knopje met repair game.
kun je iets specifieker zijn?
Ga naar de games tab en rechtermuisknop op BF3. Daar staat het.
Er is trouwens ook een problementopic voor BF3. :+

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QPeter
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 04-10 12:58
http://youtu.be/x93DhLi47x4?hd=1

Nu al zin om dit ook te doen, en let vooral niet op de call of duty title met LUCKIEST KILL 360 no scope title.
Gaat om het beeldmateriaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21:13

Mavamaarten

Omdat het kan!

Net even liggen snipen en wat gerecorded:

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 04-10 12:02
aaaargh al die mensen met hun 'repair game' moeten een schop onder hun kont krijgen. Er bestaat ook nog zoiets als de search op GoT, of wat dachten jullie van terugscrollen naar ongeveer de datum dat de patch uitkwam. Kijken we weer eens niet langer dan onze neus lang is :(

[ Voor 18% gewijzigd door loewie1984 op 05-09-2012 21:07 ]

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
Ik kreeg net op Battlelog ineens de melding dat mijn wachtwoord niet klopte in combinatie met mijn Origin ID en dus kon ik niet inloggen?! Na 5x het verkeerde wachtwoord invoeren stond er daarna dat m'n ID was geblokkeerd..

Gelukkig maar dat ik toch nog m'n password kon wijzigen en gewoon kon inloggen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
QPeter schreef op woensdag 05 september 2012 @ 21:00:
http://youtu.be/x93DhLi47x4?hd=1

Nu al zin om dit ook te doen, en let vooral niet op de call of duty title met LUCKIEST KILL 360 no scope title.
Gaat om het beeldmateriaal.
Mobile artillerie. :9~
Voornamelijk de airburst shells lijken mij leuk. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien offtopic maar:

De ATI 12.3 driver geeft de beste performance voor Battlefield 3, een stuk beter dan de 12.8 driver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TecTo
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 25-11-2023
nero355 schreef op woensdag 05 september 2012 @ 17:28:
[...]

Weet niet wat instagib is en kan je suggestie niet volgen.

Bij het snipen gebruik ik bij voorkeur een wapen die met 1 shot een kill maakt om na hooguit twee kills de schuilplek te verlaten. Rondhuppelen met een sniper rifle vind ik een beetje knullig al zie je dat steeds vaker.

De keuze ligt ook aan de map. Heb alle sniper rifles vrij gespeeld behalve de SKS. Waarschijnlijk vond ik het al niks maar naar aanleiding van een bericht op dit forum het een kans gegeven.

Vind het gewoon een slap ding omdat er op korte afstand al sprake is van bij na een mill dot drop. Ga je dan ook nog een liggen knallen met dat ding dan heb je binnen no time veel aandacht van....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QPeter
ProfoundValue schreef op woensdag 05 september 2012 @ 21:15:
Ik kreeg net op Battlelog ineens de melding dat mijn wachtwoord niet klopte in combinatie met mijn Origin ID en dus kon ik niet inloggen?! Na 5x het verkeerde wachtwoord invoeren stond er daarna dat m'n ID was geblokkeerd..

Gelukkig maar dat ik toch nog m'n password kon wijzigen en gewoon kon inloggen ;)
Dit had ik laatst ook 2x in een week, terwijl ik altijd automatisch inlog :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leosand
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 30-09 09:49
omdat 11 september er aankomt wil ik de premium aanschaffen en gewoon in nederland of online bij Origin maar zijn die gasten nou helemaal maf geworden?
59,95 euro op begin pagina (zal complete spel wel zijn)en als je doorklikt naar populairst dan 49,95 voor de premium versie.als download ook nog..... waarom zo duur?

als ik kijk op tweakers pricewatch goedkoopste 38 euro..

en bij mediamarkt 31 euro incl verzendkosten....alleen levertijd 1-2 weken. las hier al eerder opmerking dat hij binnen 5 dagen binnen komt maar toch ik vind het vrij apart dat de prijzen zo verschillen en snap best markt werking maar downloaden bij bijna source 18 euro verschil

denk dat ik maar gewoon bij mediamarkt bestel en wacht op me doosje....... met code....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-P
  • Laatst online: 04-06 00:39
haarbal schreef op woensdag 05 september 2012 @ 20:20:
[...]

Het draait om armor, en tanks zijn per saldo beter af nu de heli zo kwetsbaar is en meer mensen met een stinger rondlopen ipv een smaw.
Dat is nou net een van de problemen met deze verandering, tanks hebben nu veel meer vrij spel. Op Oman net potje gespeelt maar aangezien de Viper nu niet meer aan land komt en er nu vaker geopteerd wordt voor de stinger rijden de tanks nu rondjes om de infantrie daar. Die heli balancde die map juist enigzins. Zodra de RU nu de overhand krijgen slaat het binnen een paar minuten om in een rape vanaf het strand.

Ook vraag ik mij af hoe dat gaat met de scout en transport helis op AK, op Sharqi en Caspian zijn die nu volgens mij ook zogoed als waardeloos nu aangezien je op Sharqi het land niet meer opkomt als er ook maar eén iemand zo slim is om de stinger op die heli te richten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmartino
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 18-08 10:20
update gedownload. Schrok wel van de grote :D. Toen plugin geinstalleerd, en daarna fix game via right mouse button op de game in origin. Im back :D even een paar jets neerhalen.......of zij mij :D see you in the game

EDIT: Ik heb de game altijd erg leuk gevonden doordat je infanterie hebt, tanks, helicopters,jets etc. En wake island in 1942 :)

[ Voor 23% gewijzigd door hmartino op 05-09-2012 21:41 . Reden: toegevoegd dat ik de game erg leuk vind ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
Jay-P schreef op woensdag 05 september 2012 @ 21:32:
[...]

Dat is nou net een van de problemen met deze verandering, tanks hebben nu veel meer vrij spel. Op Oman net potje gespeelt maar aangezien de Viper nu niet meer aan land komt en er nu vaker geopteerd wordt voor de stinger rijden de tanks nu rondjes om de infantrie daar. Die heli balancde die map juist enigzins. Zodra de RU nu de overhand krijgen slaat het binnen een paar minuten om in een rape vanaf het strand.

Ook vraag ik mij af hoe dat gaat met de scout en transport helis op AK, op Sharqi en Caspian zijn die nu volgens mij ook zogoed als waardeloos nu aangezien je op Sharqi het land niet meer opkomt als er ook maar eén iemand zo slim is om de stinger op die heli te richten.
tanks zijn nog goed te counteren (als je tenminste geen stinger hebt :+ )

anyway, op b2k maps is de balans vaak sowieso ver te zoeken. Ik speel gewoon conquest large op caspian, kargh of firestorm. Daar is de balans nu wel prima eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snorro
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 03-10 13:20
Dat de tank Main en Second gun nu op elkaars reload moeten wachten vind ik toch een hele grote impact hebben en het maakt tanks stukken minder sterk. Om dat te counteren heb ik als secondary nu een LMG ipv Canister genomen, wat er iig voor zorgt dat je nog wel firepower hebt tijdens je main gun reload, maar dat is toch erg wennen tegen infantry als je Canister gewend bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Presentation
This presentation has been hidden by the Battlelog administrators.

Geweldig ze hebben mijn pagina hidden gemaakt bij battlelog en ze geven niet aan waarom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pykow schreef op woensdag 05 september 2012 @ 22:06:
Presentation
This presentation has been hidden by the Battlelog administrators.

Geweldig ze hebben mijn pagina hidden gemaakt bij battlelog en ze geven niet aan waarom.
Wat stond er dan op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
inappropriate language ik had er helemaal niets verkeerd op staan.
ja mijn pc specificatie en een verhaal over utoya, misschien konden ze het niet hebben dat ik op dat eiland ben geweest met de pers dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
Snorro schreef op woensdag 05 september 2012 @ 21:57:
Dat de tank Main en Second gun nu op elkaars reload moeten wachten vind ik toch een hele grote impact hebben en het maakt tanks stukken minder sterk. Om dat te counteren heb ik als secondary nu een LMG ipv Canister genomen, wat er iig voor zorgt dat je nog wel firepower hebt tijdens je main gun reload, maar dat is toch erg wennen tegen infantry als je Canister gewend bent.
Ik vind het niet zo'n probleem, blijf gewoon canister equipped houden, niets is beter tegen gasten met een rpg die net hun hoofd boven een steen uitsteken. Ook werkt zo'n schot hagel wel aardig tegen heli's aangezien er altijd wel een paar kogels raak gaan.

[ Voor 8% gewijzigd door haarbal op 05-09-2012 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ze kunnen me dus gewoon niet helpen en straks gaan ze een onderzoek houden en zien ze dat ik ge statspad heb met sommige voertuigen om net die laatste punten te halen ofzo :P

ach ja ik wacht het wel af, moeten ze maar eerst waarschuwen ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Pykow schreef op woensdag 05 september 2012 @ 22:28:
inappropriate language ik had er helemaal niets verkeerd op staan.
ja mijn pc specificatie en een verhaal over utoya, misschien konden ze het niet hebben dat ik op dat eiland ben geweest met de pers dag.
Weet niet wat er stond maar utoya + bf = in de ogen van velen niet zo'n gelukkige link lijkt me ....

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift

• wontcachme

wontcachme

nvm

[ Voor 98% gewijzigd door wontcachme op 06-09-2012 01:45 ]

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 03-10 22:53

fynrd1

Fooled by Randomness

Wat kan je tegen team genoten doen die je express overrijden, irriteren trollen, voor je gaan liggen omdat je een recon bent? Er is zelfs een duo die me achtervolgt naar elke server. Ik heb een battlelog report opgestuurd, maar aangezien dat eigenlijk alleen voor cheaters is gaan ze er niet veel aandoen lijkt me..

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

• QPeter
fynrd1 schreef op donderdag 06 september 2012 @ 02:07:
Wat kan je tegen team genoten doen die je express overrijden, irriteren trollen, voor je gaan liggen omdat je een recon bent? Er is zelfs een duo die me achtervolgt naar elke server. Ik heb een battlelog report opgestuurd, maar aangezien dat eigenlijk alleen voor cheaters is gaan ze er niet veel aandoen lijkt me..
Doe je vrij weinig aan, die hebben blijkbaar geen belang om te ptfo'en en vinden het leuker jou te trollen. Dat ze zelf zo dedicated zijn om je naar andere servers volgen verbaasd mij 8)7

Misschien dat je binnenkort op http://reddit/r/battlefield3 staat :+

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 03-10 22:53

fynrd1

Fooled by Randomness

QPeter schreef op donderdag 06 september 2012 @ 02:16:
[...]

Doe je vrij weinig aan, die hebben blijkbaar geen belang om te ptfo'en en vinden het leuker jou te trollen. Dat ze zelf zo dedicated zijn om je naar andere servers volgen verbaasd mij 8)7

Misschien dat je binnenkort op http://reddit/r/battlefield3 staat :+
Eentje voegde me 4 dagen gelden zelfs toe, nadat ik hem verwijdert had moest die toch nog ff iets hoaahen gisteren. Het slaat nergens op en je moet maar hopen dat de admin ze voor je kicked. Maarja..

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

• bones
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-07 19:07
Heb gisteren even gespeeld, maar vind de nieuwe update erg ruk. Speel grotendeels met attack chopper, maar deze is nu compleet waardeloos geworden. Het lijkt erop dat ze de ECM ook hebben aangepakt ? Ben al meerdere keren neergehaald door een stinger terwijl ik de ECM had aangezet. Bij het eerste lock geluidje zet ik de ECM aan, maar alsnog wordt ik neergehaald.

Echt zwaar waardeloos die attack chopper.

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

^
Ja zal wel even wennen zijn om te voet hard kills te moeten maken... ;)

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:42

D4NG3R

kiwi

:)

bones schreef op donderdag 06 september 2012 @ 07:42:
Heb gisteren even gespeeld, maar vind de nieuwe update erg ruk. Speel grotendeels met attack chopper, maar deze is nu compleet waardeloos geworden. Het lijkt erop dat ze de ECM ook hebben aangepakt ? Ben al meerdere keren neergehaald door een stinger terwijl ik de ECM had aangezet. Bij het eerste lock geluidje zet ik de ECM aan, maar alsnog wordt ik neergehaald.

Echt zwaar waardeloos die attack chopper.
ECM is er meer op gemaakt om een lock te cancelen he. Locken duurt euh, 2 seconden geloof ik? 3 met stealth dus na een paar bliepjes deploy ik m'n ECM al, niet zodra de missile afgevuurd is (Zoals velen doen). Veel kleinere kans dat je geraakt word, echter kan die halve seconde dat je de ECM eerder weggooit wel het verschil zijn tussen niet en wel gehit worden.

Ik speel zelf ook voornamelijk met de attack heli (Met vrienden via skype samenwerken ftw :) ). Nog niet de kans gehad om deze uitvoerig te testen sinds de nieuwe update.

[ Voor 8% gewijzigd door D4NG3R op 06-09-2012 09:04 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

leosand schreef op woensdag 05 september 2012 @ 21:30:
omdat 11 september er aankomt wil ik de premium aanschaffen en gewoon in nederland of online bij Origin maar zijn die gasten nou helemaal maf geworden?
59,95 euro op begin pagina (zal complete spel wel zijn)en als je doorklikt naar populairst dan 49,95 voor de premium versie.als download ook nog..... waarom zo duur?

als ik kijk op tweakers pricewatch goedkoopste 38 euro..

en bij mediamarkt 31 euro incl verzendkosten....alleen levertijd 1-2 weken. las hier al eerder opmerking dat hij binnen 5 dagen binnen komt maar toch ik vind het vrij apart dat de prijzen zo verschillen en snap best markt werking maar downloaden bij bijna source 18 euro verschil

denk dat ik maar gewoon bij mediamarkt bestel en wacht op me doosje....... met code....
Ik had hem binnen 2 dagen op de mat.

• bones
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-07 19:07
D4NG3R schreef op donderdag 06 september 2012 @ 09:03:
[...]

ECM is er meer op gemaakt om een lock te cancelen he. Locken duurt euh, 2 seconden geloof ik? 3 met stealth dus na een paar bliepjes deploy ik m'n ECM al, niet zodra de missile afgevuurd is (Zoals velen doen). Veel kleinere kans dat je geraakt word, echter kan die halve seconde dat je de ECM eerder weggooit wel het verschil zijn tussen niet en wel gehit worden.

Ik speel zelf ook voornamelijk met de attack heli (Met vrienden via skype samenwerken ftw :) ). Nog niet de kans gehad om deze uitvoerig te testen sinds de nieuwe update.
Ja ik snap de werking van de ECM, voor de update werkte deze prima, zodra ik een lock geluidje hoor (dus bij het eerste lock geluidje), zet ik de ECM aan en vlieg ik weg. Dat werkte altijd prima. Nu hoor ik het lock geluidje, zet ECM aan, maar wordt dan alsnog geraakt. Het lijkt er op alsof de stinger al afgevuurd is bij het eerste lock geluidje, waardoor de ECM dus niet meer werkt. Ik ben nu weer naar flares gegaan, dat werkt al iets beter, alleen als een tegenstander na de flare een stinger afvuurt, ben je de sjaak omdat de gunner geen 2nd flare meer kan afvuren.

Verwijderd

Komen er toevallig nog mappen uit voor de mensen die niet extra willen betalen voor een DLC.
Met BFBC2 was dit nog wel het geval maar ik zie dat bij bf3 nog niet gebeuren.
Haal nu trouens wel weer een grote update binnen voor bf3, hopelijk zit daar wat leuks bij.
Verwijderd schreef op donderdag 06 september 2012 @ 09:58:
Komen er toevallig nog mappen uit voor de mensen die niet extra willen betalen voor een DLC.
Met BFBC2 was dit nog wel het geval maar ik zie dat bij bf3 nog niet gebeuren.
Haal nu trouens wel weer een grote update binnen voor bf3, hopelijk zit daar wat leuks bij.
Nee, de maps komen alleen maar uit via de DLC's waarvoor je moet betalen.

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

bones schreef op donderdag 06 september 2012 @ 09:49:
[...]

Ja ik snap de werking van de ECM, voor de update werkte deze prima, zodra ik een lock geluidje hoor (dus bij het eerste lock geluidje), zet ik de ECM aan en vlieg ik weg. Dat werkte altijd prima. Nu hoor ik het lock geluidje, zet ECM aan, maar wordt dan alsnog geraakt. Het lijkt er op alsof de stinger al afgevuurd is bij het eerste lock geluidje, waardoor de ECM dus niet meer werkt. Ik ben nu weer naar flares gegaan, dat werkt al iets beter, alleen als een tegenstander na de flare een stinger afvuurt, ben je de sjaak omdat de gunner geen 2nd flare meer kan afvuren.
Mwhah dit valt nog best mee. Voor de update had de vijand een frame van slechts 2 seconden om op je te locken raak te schieten (ECM gebruiken -> Relocken en schieten -> Flares worden gebruikt door de gunner -> Relocken en schieten). Je moet dus 2x relocken en schieten in 2 seconden wat gewoon onmogelijk is in je eentje... En dan moet de missile nog binnen 2 seconden bij de vijand zijn ook.

Als je het aan mij vraagt moeten de flares van de gunner gewoon 2x zo lang duren om te herladen. Dus IPV 11 seconden, 22 seconden. Dit levert al een heel wat groter frame op om te schieten. Echter bied het nog wel de 'quick escape' van de eerdere situatie.

Verwijderd

Pykow schreef op donderdag 06 september 2012 @ 10:08:
[...]

Nee, de maps komen alleen maar uit via de DLC's waarvoor je moet betalen.
Jammer, grote kans dat ik dan geen BF3 meer ga spelen vanaf nu.

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-09 13:10
Verwijderd schreef op donderdag 06 september 2012 @ 10:26:
[...]

Want het spel waar je bij release wel geld voor over had is ineens de moeite niet meer waard?

Misschien tijd om in Shopping Forum eens een 'Doe hier zielig over het al dan niet aanschaffen van BF3 DLC' aan te maken ?

Voegt werkelijk niks toe aan dit topic, waar het inhoudelijk over BF3 gaat.

[ Voor 28% gewijzigd door agoNITE op 06-09-2012 10:31 ]

Verwijderd schreef op donderdag 06 september 2012 @ 10:26:
[...]

Als je gratis maps wil hebben, dan ga je toch CS:GO spelen ?
tegenwoordig moet je overal betalen voor nieuwe maps. deal with it.

en 90% van de tijd speel ik nog steeds de standaard maps die bij de release uit gekomen zijn.

Verwijderd

Jay-P schreef op woensdag 05 september 2012 @ 21:32:
[...]
Dan doe je echt wat fout. De heli komt nog prima aan land, en als je gunner zoomtics of thermals gebruikt (en wat is er verder?) kan hij makkelijk vanaf afstand de stingerboys platmaaien met het veel sterker geworden kanon. De verbeterde slagkracht van de stinger is prima, maar de heli is niet echt zwakker geworden - hij leeft korter, maar slaat veel harder in op zijn doel, waardoor hij meer als elk ander voertuig een beperkte levensduur heeft maar wel fors huis kan houden. We hebben al meerdere runs op Gulf gedaan waar we met de heli een doorbraak op het strand geforceerd hebben door infanterie op te ruimen, tanks te disablen of te dwingen zich om de heli druk te gaan maken in plaats van om onze grondtroepen met SMAWs en het is zeker niet makkelijker geworden, maar dat de heli nu broken danwel woest underpowered zou zijn is echt flauwekul. zodra je geECMt hebt moet je wel maken dat je als de wiedeweerga afstand neemt van het gevecht, en je gunner spendeert een flink deel van zijn tijd aan het opsporen en doodschieten van Stingerventjes, maar op welke manier is dat dan anders dan een tankgunner die permanent de omgeving in de gaten moet houden om de raketventjes van zich af te houden?
De chopper is maanden lang een vrij veilig platform geweest dat niet heel veel schade deed, maar wel langdurig irritant kon zijn. Dat is nu veranderd en het ding ligt meer in lijn met de andere voertuigen (behalve de jet) qua staying power en slachtkracht. En ondanks dat we er vaker in dood gaan lukt het ownen met de chopper nog redelijk, en ik heb ook al rondjes gespeeld waar een vijandelijke heli ons halve team volkomen geraped heeft en we ondanks twee stingers en een SOFLAM het kreng maar niet stuk kregen omdat de piloot wist wat hij deed (laag vliegen, achter gebouwtjes verdwijnen tot de ECM weer klaar staat, eerst stingerventjes neermaaien alvorens een tank te grijpen, etc).
Die heli is prima zo. De piloot moet wat meer skillz hebben, en de gunner moet wat beter wakker zijn, maar de verbeterde kracht van het kanon maakt zó veel goed dat je eigenlijk nauwelijks kunt spreken van een nerf.

Verwijderd

Pykow schreef op donderdag 06 september 2012 @ 10:32:
[...]

Als je gratis maps wil hebben, dan ga je toch CS:GO spelen ?
tegenwoordig moet je overal betalen voor nieuwe maps. deal with it.

en 90% van de tijd speel ik nog steeds de standaard maps die bij de release uit gekomen zijn.
Nee ik ga geen oud spel spelen waar ik ook al genoeg van heb.
Het is indd waar en schandalig dat je nu overal voor een beetje extra moet betalen. Ik wacht dus mooi op
BF4 of een nieuwe 2142 soort. Ik ga niet mee helpen een game verder uit te melken om een klein beetje extra er uit te trekken.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 06-09-2012 10:56 ]

Heli's konden eerst echt heel lang in de lucht blijven en veel kills maken.
nu hebben ze het goed in balans gebracht met de andere voertuigen.
als ik in een scout heli zit en ik zit een duel met een attack heli, dan verloor je dat ALTIJD.
want de scout heli heeft maar 1 counter en de attack heli had 2 counter mogelijkheden.
nu maak je als scout heli nog een kans tegenover een attack heli.
Maar wat de meeste heli piloten niet vergeten is dat de Rockets een stuk sterker zijn geworden.
zo kan ik nu als piloot mensen neer knallen op de grond en voorheen was je erg afhankelijk van de gunner.
Dus de attack heli blijft nu net zolang in de lucht als een Tank of scout heli. maar heeft wel sterkere wapens.
en net als ieder andere voertuigen moeten ze support krijgen van het team. Een tank kan ook niet alles zelf zonder dat er mensen naast hem loopt. een scout heli kan eruit gesniped worden en moet dus steeds zijn aanval opnieuw plannen. een Jet moet na iedere run een rondje maken om weer terug te komen en de attack heli moet dat nu dus ook.
Verwijderd schreef op donderdag 06 september 2012 @ 10:52:
[...]

Nee ik ga geen oud spel spelen waa rik ook al genoeg van heb.
Het is indd waar en schandalig dat je nu overal voor een beetje extra moet betalen. Ik wacht dus mooi op
BF4 of een nieuwe 2142 soort.
ik ben pas 22 en ben ermee opgegroeid om te betalen voor extra content.
dat moest ik vroeger bij The sims en Roller coaster tycoon ook al en later ook bij Battlefield 2.
het is alleen jammer dat de uitbreidingen zo weinig bevatten, maar dat is ook weer aan de prijs te zien.
vroeger betaalde je gewoon 30 euro voor een uitbreiding en kreeg je behoorlijk veel spullen en nu betaal je 15 euro ongeveer en krijg je in verhouding het zelfde.

• w00t00w
  • Laatst online: 17-10-2021

w00t00w

Derp

Verwijderd schreef op donderdag 06 september 2012 @ 10:52:
[...]

Nee ik ga geen oud spel spelen waar ik ook al genoeg van heb.
BF4 of een nieuwe 2142 soort. Ik ga niet mee helpen een game verder uit te melken om een klein beetje extra er uit te trekken.
En daar denk je wel gratis DLC bij te krijgen? Battlefield is van EA - no way dat je daar ooit gratis DLC voor krijgt.

Ik zie het probleem eerlijk gezegd ook niet: voor 15 Eu (bij verschijnen, prijs zakt al vrij snel) krijg je niet alleen vier nieuwe maps, ook nieuwe assignments, wapens/voertuigen/unlocks en spelmodi, allemaal zaken waarmee je de houdbaarheid van het spel echt wel meer verhoogd dan de waarde die de DLC vertegenwoordigd. Ik heb zowel aan Back to Karkand als Close Quarters al meer tijd besteed dan aan menig spel dat ik voor de volle mep van begin tot einde heb doorgespeeld, en dan komen er nog 3 DLC's.

Maar goed, ieder zijn meug - ga alleen niet in dit topic lopen klagen over deze (tegenwoordig standaard) werkwijze van publishers: je schiet er geen drol mee op, en het vervuilt nodeloos dit topic.

[ Voor 22% gewijzigd door w00t00w op 06-09-2012 11:11 ]

---

Verwijderd

Dat is jou'n mening dat het dit topic vervuilt niet een ander zijn mening.
Bij andere bf delen kree gik wel gratis mappen zoals bij BFBC2. Het zou netjes zijn als enkel de mappen ook vrij worden zonder die andere meuk er bij. Mooie oplossing lijkt me zo?

• smoothz
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 28-08-2022
Ik had eindelijk de loadout op orde tot vandaag, als ik het nu in battlelog instel en ik ga ingame staat alles weer op default elke keer weer wtf.

• Redje
smoothz schreef op donderdag 06 september 2012 @ 11:25:
Ik had eindelijk de loadout op orde tot vandaag, als ik het nu in battlelog instel en ik ga ingame staat alles weer op default elke keer weer wtf.
Dat werkt bij mij ook niet.
Dan kies ik ingame een class en heb ik de verkeerde scope/perk etc.

Verwijderd

Lupp schreef op donderdag 06 september 2012 @ verschillende tijden allerlij flamerigs omdat hij geen centjes wil uitgeven.
Laten we die gewoon negeren en on-topic blijven. Hij rijk, wij rust.
Pykow schreef op donderdag 06 september 2012 @ 11:08:
[...]
Heli's konden eerst echt heel lang in de lucht blijven en veel kills maken.
nu hebben ze het goed in balans gebracht met de andere voertuigen.
als ik in een scout heli zit en ik zit een duel met een attack heli, dan verloor je dat ALTIJD.
want de scout heli heeft maar 1 counter en de attack heli had 2 counter mogelijkheden.
nu maak je als scout heli nog een kans tegenover een attack heli.
Maar wat de meeste heli piloten niet vergeten is dat de Rockets een stuk sterker zijn geworden.
zo kan ik nu als piloot mensen neer knallen op de grond en voorheen was je erg afhankelijk van de gunner.
Dus de attack heli blijft nu net zolang in de lucht als een Tank of scout heli. maar heeft wel sterkere wapens.
en net als ieder andere voertuigen moeten ze support krijgen van het team. Een tank kan ook niet alles zelf zonder dat er mensen naast hem loopt. een scout heli kan eruit gesniped worden en moet dus steeds zijn aanval opnieuw plannen. een Jet moet na iedere run een rondje maken om weer terug te komen en de attack heli moet dat nu dus ook.
Juist! Jij snapt hem - helis werken niet langer als God machines waar je weliswaar weinig schade mee aanrichtte (40 kills in een ronde van 700 tickets) maar waar je ook vrijwel nooit in dood ging maar moeten nu gewoon artistiek vliegen en samenwerken met teammates om te blijven leven - maar doen om dat te balanceren wel veel meer schade zodat je áls je een beetje redelijk vliegt fors huis kunt houden.

Het enige wat niet werkt is de scout helo - dat hele laserdotten gebeurt niet als ik in de copilot seat zit, wat tot gevolg heeft dat je als piloot afhankelijk wordt van soflams voor je guided missile.
Ik weet nog niet of ik wat fout doe (we hebben vijf minuten Damanvand gespeeld en maar twee keer gevlogen) of het gewoon niet werkt, maar het werkt dus niet.

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Pykow schreef op donderdag 06 september 2012 @ 11:08:
Kijk je nog raar van op. Als je een beetje kan vliegen met de scout heli ratel je de attack heli zo neer met je miniguns. Van afstand heb je wel een probleem, of het moet een onervaren piloot zijn die meteen beide guided missiles wegschiet.

Verwijderd

D4NG3R schreef op donderdag 06 september 2012 @ 11:41:
[...]
Kijk je nog raar van op. Als je een beetje kan vliegen met de scout heli ratel je de attack heli zo neer met je miniguns. Van afstand heb je wel een probleem, of het moet een onervaren piloot zijn die meteen beide guided missiles wegschiet.
Sowieso moet je dit kunnen winnen want zijn tweede counter, de flare, werkt niet tegen de scout-heli combinatie die je hoort te gebruiken: laserpainter plus guided missile. flaren tot hij een ons weegt, maar die raket krijgt hij op z'n dop. Maar het leek me ondiplomatiek om daar opmerkingen over te gaan maken jegens iemand met rang Twietie-100.

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Verwijderd schreef op donderdag 06 september 2012 @ 11:43:
[...]

Sowieso moet je dit kunnen winnen want zijn tweede counter, de flare, werkt niet tegen de scout-heli combinatie die je hoort te gebruiken: laserpainter plus guided missile. flaren tot hij een ons weegt, maar die raket krijgt hij op z'n dop. Maar het leek me ondiplomatiek om daar opmerkingen over te gaan maken jegens iemand met rang Twietie-100.
Mwhah als je het een beetje slim aanpakt had je daar weinig last van. De scout heli is veel minder snel met draaien etc. Gewoon in een cirkel eromheen gaan en je gunner hem laten afknallen werkte altijd pre-patch.

Verwijderd

D4NG3R schreef op donderdag 06 september 2012 @ 11:45:
[...]

Mwhah als je het een beetje slim aanpakt had je daar weinig last van. De scout heli is veel minder snel met draaien etc. Gewoon in een cirkel eromheen gaan en je gunner hem laten afknallen werkte altijd pre-patch.
Zó dichtbij dat je sneller om hem heendraait dan hij kan bijdraaien kom je echt niet in een normale ronde... is mij althans als Z11 piloot nog niet overkomen. Ik wordt er ook nauwelijks uitgeschoten, en door de neus grof op te trekken en tegelijk te rollen én te draaien kun je die scoutheli één keer om z'n as laten tollen in een héél stijve bocht, dus zó makkelijk als je het nu voorstelt moet het niet gaan als beide piloten kunnen vliegen. (twee van die strakke bochten en je scoutheli tieft uit de lucht trouwens...)
Ik heb met de scoutheli meer att.choppers neer gehaald dan andersom in elk geval.
smoothz schreef op donderdag 06 september 2012 @ 11:25:
Dat ben ik ook tegengenkomen, heel fijn ook dat de camo's nog steeds niet elke ronde onthouden worden.

Een andere vaag iets post-patch is dat als de squad leader na de start van de ronde een squad verlaat er vaak geen nieuwe squad leader wordt aangewezen en elke speler zijn eigen naam bovenaan ziet staan in het squad.

Verwijderd

Het is ontopic en een discussie waard, Kijk ik ben wel en battlefield fan en dat zal ik ook altijd blijven alleen
is he ttoch jammer dat je steeds vaker moet betalen voor een beetje extra, die dan ook nog niet eens door de meesten als standaard later gebruikt worden. Dat is nu zo jammer want zo lanten ze zien dat ze helemaal niet voor de games zijn maar voor hun eigen belangen en da tis zo veel mogelijk geld weg trekken bij ons games. BF3 blijver verder een goede game en kijk uit naar de opvolgers.

Er was trouwens toch beloofd dat de mappen ook naar de standaard versie gaat zonder de eextras zoals wapens en andere rommel?

• clockw1ze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 02-10 10:57
Verwijderd schreef op donderdag 06 september 2012 @ 12:09:
[...]

Het is ontopic en een discussie waard, Kijk ik ben wel en battlefield fan en dat zal ik ook altijd blijven alleen
is he ttoch jammer dat je steeds vaker moet betalen voor een beetje extra, die dan ook nog niet eens door de meesten als standaard later gebruikt worden. Dat is nu zo jammer want zo lanten ze zien dat ze helemaal niet voor de games zijn maar voor hun eigen belangen en da tis zo veel mogelijk geld weg trekken bij ons games. BF3 blijver verder een goede game en kijk uit naar de opvolgers.

Er was trouwens toch beloofd dat de mappen ook naar de standaard versie gaat zonder de eextras zoals wapens en andere rommel?
En jij denkt dat de premium users dan premium gekocht hadden als de 'standaard versie' ook alle mappen zouden krijgen?

Verwijderd

clockw1ze schreef op donderdag 06 september 2012 @ 12:15:
[...]

En jij denkt dat de premium users dan premium gekocht hadden als de 'standaard versie' ook alle mappen zouden krijgen?
Ja vanwege de extras die er nog bij zitten misschien?

Verwijderd

clockw1ze schreef op donderdag 06 september 2012 @ 12:15:
[...]
offtopic:
Neeeeeee ga d'r nou niet op in!
Dat hele off-topic gehuil over de prijs der dingen wordt al jaren elke week opnieuw uitgevonden door de volgende die ontdekt dat iets geld kost en dat hem dat tegen de borst stuit, en hoort sowieso in HSA want het gaat niet om een specifiek spel maar over álle games.

Ga desnoods verder in Tom's topic.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 06-09-2012 12:18 ]

Verwijderd

Omdat ik een beetje respect in mijn donder heb zal ik er niet over door gaan bij deze. :9
Ik ben iemand die uit principe nooit DLC koopt, ook al is de DLC nog zo goedkoop op Steam te vinden of is er zelfs een pack om base game + DLC te kopen.
LA Noire, Dead Island, Fallout New Vegas, etc: allemaal games die ik uit principe zonder DLC kocht. Ik vind DLC zelf ook redelijk smerig want ik vind: als iets echt nog bij de base game hoorde, hadden ze de game maar uitgesteld moeten hebben ipv achteraf met DLC aan te komen.

MAAR... BF3 maps DLC is een uitzondering, en ik heb dus Premium. Het grote verschil tussen BF3 DLC en DLC van andere games is de playtime die je eruit haalt: ik durf te wedden dat ik zeker zééééér veel uren in totaal zal investeren in al de DLC maps.
Dit in tegenstelling tot DLC bij andere games waar je een extra level hier en daar krijgt: dat speel je 1 keer uit en dan kijk je er nooit meer naar. :/ Dat koop ik dus nooit.

Ik vind Premium dus een goeie aankoop, zelfs al haat ik het concept DLC. Het is net omdat het multiplayer zaken zijn dat de replay value hoog ligt, en het het dus toch waard is. :)

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

^
In principe is dit natuurlijk een redelijke no brainer. De CPPH is meestal sowieso extreem laag bij een BF spel. Zelfs al zou je de DLC kopen en nooit spelen... . :)

cpph=cost per played hour

PC Specs

• theburninglink
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 24-09 16:50
Verwijderd schreef op donderdag 06 september 2012 @ 12:09:
[...]

Ik zie BF3 gewoon als een enorm spel dat in twee delen is gereleased. 2011 kregen we BF3 nummertje 1 en in 2012 krijgen we nummertje 2 (Premium). Er zijn maar weinig spellen (ook online) die ik langer dan een jaar volhoudt, BF3 heeft mij tot nu toe nog geen enkel moment verveelt en de content is zijn geld tot nu toe waard. Dan betaal ik wel 2x50 euries voor een spel.

[ Voor 3% gewijzigd door theburninglink op 06-09-2012 12:43 ]

'I reject your reality and substitute my own'

Verwijderd schreef op donderdag 06 september 2012 @ 11:43:
[...]

iemand van rang 100 moet alles weten dan ?
blijf het wel grappig vinden dat sinds ik rang 100 ben dat iedereen zit te zeuren en te zeiken in BF3 haha.
gasten hebben nooit van double xp gehoord ofzo haha.
Verwijderd schreef op donderdag 06 september 2012 @ 12:17:
[...]

Ja vanwege de extras die er nog bij zitten misschien?
Nou nee die extra's zijn echt geen 50 euro waard als je het mij vraagt.
de meeste hebben premium gekocht voor eerder toegang tot de DLC's.
theburninglink schreef op donderdag 06 september 2012 @ 12:42:
[...]

Ik zie BF3 gewoon als een enorm spel dat in twee delen is gereleased. 2011 kregen we BF3 nummertje 1 en in 2012 krijgen we nummertje 2 (Premium). Er zijn maar weinig spellen (ook online) die ik langer dan een jaar volhoudt, BF3 heeft mij tot nu toe nog geen enkel moment verveelt en de content is zijn geld tot nu toe waard. Dan betaal ik wel 2x50 euries voor een spel.
ik kijk hoeveel uur plezier ik uit een game kan halen en soms betaal je veel geld en kom je erachter dat het niets is en soms gaat het wel goed. nieuwe games speel je niet meer zo lang meer. of er komt een opvolger of de games worden niet goed ondersteund. ik heb 4,5 jaar alleen maar Team Fortress 2 gespeeld

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
KillerAce_NL schreef op donderdag 06 september 2012 @ 09:38:
[...]

Ik had hem binnen 2 dagen op de mat.
Ik heb net ook premium besteld bij de Mediamarkt voor die mooie prijs, hopelijk ook zo snel binnen als bij jou.. :)

• w00t00w
  • Laatst online: 17-10-2021

w00t00w

Derp

Pykow schreef op donderdag 06 september 2012 @ 13:21:
[...]
Nou nee die extra's zijn echt geen 50 euro waard als je het mij vraagt.
de meeste hebben premium gekocht voor eerder toegang tot de DLC's.
Ik heb Premium gekocht omdat ik weet dat ik alle expansions toch ga halen en daar nog veel tijd in ga steken. Premium geeft mij alle DLC in één keer (één keer betalen en activeren, en verder geen omkijken meer naar), en het is ook nog goedkoper dan alles los kopen (zelfs al had je, zoals ik, Back to Karkand al eerder los aangeschaft) - imo. absoluut het geld waard. Ik heb het iig. zeker niet aangeschaft om een week eerder los te kunnen (het is een leuke bijkomstigheid, maar een week langer wachten is echt niet het einde van de wereld), noch om de extra content, camo's, dogtags, video's, Double XP en al die andere geinige, maar feitelijk volstrekt overbodige Premium zooi.

---

Pagina: 1 ... 91 ... 210 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het plaatsen van "grappige" ongerelateerde plaatjes, zoals de bekende 9Gag memes is niet toegestaan, daar zijn andere topic voor. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic. Het is tevens niet toegestaan te discusseren over mogelijkheden om via proxy of VPN in andere landen de premium DLC aan te schaffen.

Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.