jupMakkelijk schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 20:48:
Is het nog niemand opgevallen dat je nu een heavy barrel op de SKS kunt zetten, dat de recoil omlaag is en dat het daarmee echt een beest is?
Klik dan op "Watch on YouTube" in het schermpje. Ik zal links erbij doen.QPeter schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 20:41:
Post eens normale links dan van die 999x999 pixel thumbnails
wordt hij er ook nauwkeuriger van? dat was het enige echte nadeel van de sks.Makkelijk schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 20:48:
Is het nog niemand opgevallen dat je nu een heavy barrel op de SKS kunt zetten, dat de recoil omlaag is en dat het daarmee echt een beest is?
daarnet met de emr gespeeld, ook niet verkeerd, alleen moet je je qua rate of fire een beetje inhouden om raak te blijven schieten.
Mechwarrior Online: Flapdrol
Als het goed is wordt hij nauwkeuriger van een heavy barrel toch?haarbal schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 21:06:
[...]
wordt hij er ook nauwkeuriger van? dat was het enige echte nadeel van de sks.
daarnet met de emr gespeeld, ook niet verkeerd, alleen moet je je qua rate of fire een beetje inhouden om raak te blijven schieten.
De M417 is generfd en de SKS gepimpt maar persoonlijk vond ik de andere semi-auto rifles vrij waardeloos. Te weinig voordeel ten opzichte van bolt-action.
Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa
De sks met heavy barrel is idd vrij beestachtig.
Potje rush op Sharqi, ongeveer 12 kills met stinger en de Little Bird is in de hele ronde welgeteld één keer aan land gekomen. Go Go BattleCod 3 !! Nee, het verwijderen van de gunnerflares is verdedigbaar maar het weghalen van de below radar voor stingers/IGLAs heeft het hele systeem grondig verneukt. Mensen hebben het nu over de attack heli maar daar blijft het natuurlijk niet bij. Bovendien maakt het voor de jetters met enig verstand geen drol uit of een igla/stinger nou 450m of 200m bereik heeft. Conclusie, degenen die over jetrape klagen krijgen het alleen nog maar erger, Heli's zijn nu zo goed als waardeloos en de gamedynamics tussen jet / heli / grond is er nu eigenlijk helemaal niet meer. Heli's zullen nu voornamelijk rond de base campen, jets hebben nog meer vrij spel.......
Jets zijn momenteel vrij waardeloos als een chopper duo deze op tijd ziet aankomen. De main gun van de chopper is zwaar gebuffed. Voorheen was eigenlijk alleen de tv missile effectief tegen jets als je ze op tijd zag aankomen. Nu heb je twee opties, mocht de één falen.Jay-P schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 22:10:
Potje rush op Sharqi, ongeveer 12 kills met stinger en de Little Bird is in de hele ronde welgeteld één keer aan land gekomen. Go Go BattleCod 3 !! Nee, het verwijderen van de gunnerflares is verdedigbaar maar het weghalen van de below radar voor stingers/IGLAs heeft het hele systeem grondig verneukt. Mensen hebben het nu over de attack heli maar daar blijft het natuurlijk niet bij. Bovendien maakt het voor de jetters met enig verstand geen drol uit of een igla/stinger nou 450m of 200m bereik heeft. Conclusie, degenen die over jetrape klagen krijgen het alleen nog maar erger, Heli's zijn nu zo goed als waardeloos en de gamedynamics tussen jet / heli / grond is er nu eigenlijk helemaal niet meer. Heli's zullen nu voornamelijk rond de base campen, jets hebben nog meer vrij spel.......
Jetrape werd verergerd door de heli, die is nu aardig te counteren, dus de rape is minder.Jay-P schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 22:10:
Verwijderd
Jetrape wordt minder erg gemaakt door de heli te nerfen. Waar gaat het fout met die logica?
Heb zelf nog niet gespeeld, maar als ik het zo hoor gaat de heli alleen nog veel kunnen doen als er idd een jetrape aan de gang is. Alhoewel, met guided rockets en TV missiles kun je prima snipen van boven de base, dus dat zal ook wel populair worden.
Heb zelf nog niet gespeeld, maar als ik het zo hoor gaat de heli alleen nog veel kunnen doen als er idd een jetrape aan de gang is. Alhoewel, met guided rockets en TV missiles kun je prima snipen van boven de base, dus dat zal ook wel populair worden.
Om eerlijk te zijn had de main gun buff vs. jets voor mij niet eens gehoeven, op Oman en Wake knalde ik als gunner al het gros van de jets neer die zo dom zijn om rechtstreeks naar de carrier te vliegen (kost je wel ff tijd en mikken is zeer moeilijk maar dat is de fking lol van chopper gunnen, geeft je tenminste nog een voldaan gevoel als je die jet hebt gedisabled). Als pillot met heat seekers vond ik de heli ook nog wel waardig tegen jets. Het probleem zit hem meer in als je met je heli aan land komt en je je, vrij laag, met infantry en tanks gaat bemoeien. Dan pas heb je echt geen kans als een jet een mooie run van boven op je maakt. soit. Vind ik niet eens zo een probleem, part of the game. We moeten is kappen met het idee dat alles gebalanceerd(als in de definitie hiervan die nu gehanteerd wordt door de meesten) moet zijn en gelijkwaardige KD ratios dat bewijs moeten leveren.HammerNL schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 22:22:
[...]
Jets zijn momenteel vrij waardeloos als een chopper duo deze op tijd ziet aankomen. De main gun van de chopper is zwaar gebuffed. Voorheen was eigenlijk alleen de tv missile effectief tegen jets als je ze op tijd zag aankomen. Nu heb je twee opties, mocht de één falen.
Leuk voor jou op Wake CQL en Caspian CQL om maar iets te noemen (al zie ik de relatie niet echt maar goed). Maar er zijn veel meer situaties waarin deze patch invloed gaat hebben, Heli's in rush bijv. Ik denk dat de Venom op Caspian rush nu bijv. al helemaal geen kans meer maakt als er iemand met stinger staat te wachten. Of de Little birds op Noshar canals die nu volgens mij ook nihil kans maken om aan land te komen.haarbal schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 22:41:
[...]
Jetrape werd verergerd door de heli, die is nu aardig te counteren, dus de rape is minder.
Airrape wordt minder door de heli te nerfenVerwijderd schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 22:47:
Jetrape wordt minder erg gemaakt door de heli te nerfen. Waar gaat het fout met die logica?
De heli is het dodelijkste apparaat op het slagveld, als hij vrij spel heeft omdat de 2 jets van de tegenstander de hele tijd gecounterd worden door andere apparaten kan je als tegenstander amper meer winnen hoe goed je ook bent op de grond.
Nu kan je de heli uit de lucht knallen, de jets zullen nog wel wat kills en disables meepakken, maar 2 jets zijn minder dodelijk dan 1 heli wat gronddoelen betreft.
Verwijderd
Daarnet heb ik even de jets geprobeerd op Caspian, en ze zij zo fking ridiculous, heli's kun met 1 run neerhalen (en al zeker een top-down attack, daar zijn gunner en pilot useless), ook tegen tanks kun je eindelijk wat kills halen met de rocket pods (één run = disable, tweede = boem).
Maar wat wel leuk is, is dat als er iemand het in z'n hoofd haalt om een stinger mee te doen of in de Anti-Air te springen, je het als jet wél moeilijk krijgt. Momenteel vlieg ik vooral met de ECM, maar de lock-tijd van de stinger is zo kort dat je bijna elke keer een raket aan je been hebt (en die ontwijken is geen lachertje).
Voor de mensen die wat moeite hebben met het leren vliegen:
YouTube: Home For Battlefield 3 Jet Fans
YouTube: SturdyWings | Battlefield 3 Videos
Pro jet pilots die wel een paar tutorialtjes voor jullie hebben liggen
Maar wat wel leuk is, is dat als er iemand het in z'n hoofd haalt om een stinger mee te doen of in de Anti-Air te springen, je het als jet wél moeilijk krijgt. Momenteel vlieg ik vooral met de ECM, maar de lock-tijd van de stinger is zo kort dat je bijna elke keer een raket aan je been hebt (en die ontwijken is geen lachertje).
Ik zie dat er ook wat nieuwe medals en ribbons bij zijn gekomen naar de update van Battleblog. Onder andere de Gun Master Winner Ribbon (correct met if I'm wrong
). Jammer dat er bij mij staat dat ik hem niet heb gehaald terwijl ik toch echt een keer eerste ben geworden
. Hopelijk wordt dit nog bijgewerkt.
AULXJMHR
he jongens, kan iemand mij vertellen hoe zoveel mensen level 100 zijn?
Ik heb er nu 377uur op zitten en ik speel het vaakst metro en ik ben nog maar level 24 colonel.
Ik heb er nu 377uur op zitten en ik speel het vaakst metro en ik ben nog maar level 24 colonel.
en wat is je spm ?jbkappirossi schreef op woensdag 05 september 2012 @ 03:34:
he jongens, kan iemand mij vertellen hoe zoveel mensen level 100 zijn?
Verwijderd
Level 100 gasten doen vaak niet anders dan punten grinden just for the sake of level 100.
Ik zelf ben level 2 kolonel ofzo en iets van + 150 uur, echter heeft het geen meerwaarde voor mij om level 100 te zijn ivm ik alleen wat casual knal in dit spel.
Ik zelf ben level 2 kolonel ofzo en iets van + 150 uur, echter heeft het geen meerwaarde voor mij om level 100 te zijn ivm ik alleen wat casual knal in dit spel.
Verwijderd
Verwijderd schreef op woensdag 05 september 2012 @ 06:07:
hola mi nombre es elias
Hola Elias,Verwijderd schreef op woensdag 05 september 2012 @ 06:09:
necesito software para una samsung
Olé
vamos ala playa?
Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.
leuke trailer! goed in elkaar gezet ook, ik heb er zin in! (de paar potjes die ik gister heb gespeeld waren niet zoveel aan maar hier kijk ik wel weer naar uit!)
Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.
Dat je heli's kunt neerhalen met één run was altijd al zo, als je maar goed mikt. Dat je eindelijk wat kills kunt halen tegen een tank was ook al zo, al is het juist sinds de vorige patch wat lastiger geworden. Daarvoor was het met één rocket pod vol erop al gedaan, nu kost het je nog steeds twee runs. Kan ik prima mee leven.Verwijderd schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 23:42:
Daarnet heb ik even de jets geprobeerd op Caspian, en ze zij zo fking ridiculous, heli's kun met 1 run neerhalen (en al zeker een top-down attack, daar zijn gunner en pilot useless), ook tegen tanks kun je eindelijk wat kills halen met de rocket pods (één run = disable, tweede = boem).
Jet rape hangt helemaal af van slimme MAA spelers en die kom ik genoeg tegen. Gevolg: je gaat echt vaak neer. Als dat niet zo is, zijn het gewoon geen goede en slimme MAA spelers. Vaak genoeg ben ik maar overgestapt op een tank omdat het dan onmogelijk was om goed te vliegen, zeker als je ook nog eens twee jets, een chopper met heatseekers etc tegenover je hebt.
En tutorials om te leren? Succes ermee... Ik heb ze vaak genoeg bekeken en sommige dingen zijn nuttig om te weten. Zo zal iedere tutorial je vertellen dat je rond de 300-310 kph moet vliegen om de snelste turns te maken etc maar in de praktijk komt het neer op oefenen tot je erbij neervalt aangezien de jets de stijlste leercurve van allemaal hebben en daar kan geen tutorial je bij helpen...
- Pykow
- Registratie: Augustus 2007
- Laatst online: 02-10 17:26
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Battlefield 3: Aftermath (Code in a Box)
- Battlefield 3, End Game (Add-On)
- Battlefield 3 Premium Edition
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3 Back To Karkand
- Battlefield 3 Close Quarters
- Battlefield 3
- Battlefield 3: Limited Edition
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
- Battlefield
/u/231654/crop649be83ed19f0_cropped.png?f=community)
ik moet zeggen dat ik niet veel verschil merk in de lucht behalve dat de Stinger/igla eindelijk weer zijn werk doet en dat je sneller jets en heli's kan locken. Hierdoor gebruik ik nu vaker deze AA's dan voorheen.
Als je met 2 engineers speelt met AA dan is het lastig voor een jet en voor heli's nu.
voorheen had je een hele team nodig om 1 jet neer te halen en nu gaat dat een stuk makkelijker.
Toch blijf ik het vervelend vinden dat je niet makkelijk ziet of er een jet jou kant op komt, ik had liever gezien dat er een symbol van de jet verschijnt als die op je afkomt, want nu ben je druk bezig met killen en dan komt er opeens een jet voorbij. Kwestie van links en naar rechts bewegen en ze missen meestal, maar dan nog.
Toch had ik liever gezien dat de rockets en kogels meer spread hadden en een bullet drop. nu gaan de kogels echt recht vooruit en kunnen ze van 1000 meter al op een tank schieten.
Ook mogen ze van mij de hoogte aanpassen van de maps. nu kunnen ze veelste hoog komen voordat ze vast komen te zitten. als ze dat net iets boven de radio toren doen of iets dergelijks bij caspian borders. blijven ze lager en kan je ze eerder locken en aan zien komen.
Als je met 2 engineers speelt met AA dan is het lastig voor een jet en voor heli's nu.
voorheen had je een hele team nodig om 1 jet neer te halen en nu gaat dat een stuk makkelijker.
Toch blijf ik het vervelend vinden dat je niet makkelijk ziet of er een jet jou kant op komt, ik had liever gezien dat er een symbol van de jet verschijnt als die op je afkomt, want nu ben je druk bezig met killen en dan komt er opeens een jet voorbij. Kwestie van links en naar rechts bewegen en ze missen meestal, maar dan nog.
Toch had ik liever gezien dat de rockets en kogels meer spread hadden en een bullet drop. nu gaan de kogels echt recht vooruit en kunnen ze van 1000 meter al op een tank schieten.
Ook mogen ze van mij de hoogte aanpassen van de maps. nu kunnen ze veelste hoog komen voordat ze vast komen te zitten. als ze dat net iets boven de radio toren doen of iets dergelijks bij caspian borders. blijven ze lager en kan je ze eerder locken en aan zien komen.
Angelo NL / Global Cargo VTC
Zat gisteren in een random potje Conquest, en ik werd continue geraped door zowel jets als heli's.
Nu was ons team echt slecht, dat als eerste, maar we konden bijzonder weinig doen tegen dit geweld.
Wel met mijn stinger zowel een heli als jet neergehaald, maar zodra ik ergens spawnde duurde het gemiddeld 30 seconden voor ik weer in mijn kist lag....
Ach, ligt aan mijn skills denk ik dan maar, ben en blijf een n00bie
Nu was ons team echt slecht, dat als eerste, maar we konden bijzonder weinig doen tegen dit geweld.
Wel met mijn stinger zowel een heli als jet neergehaald, maar zodra ik ergens spawnde duurde het gemiddeld 30 seconden voor ik weer in mijn kist lag....
Ach, ligt aan mijn skills denk ik dan maar, ben en blijf een n00bie
You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...
joh, ik weet helemaal niet hoe je dat moet linken. Ik start het spel op en rammen. dat is het enigste wat ik doe en weet..lol
Maar ik heb nu Kills 14,117 Death 10,950
Nu lijkt het misschien slecht, maar ik zit er niet constant met dezelfde stemming achter. Maar als ik m'n best doe dan knal ik er de laatste tijd toch zeker het dubbele af dan hun mij.
Maar de andere x dan zit ik wat tte lummelen en is het 1;1.
mijn bf3 naam is beunie007
Ik heb nu 362 uur gespeeld en ben Adelaar 58. Dit uitgezonderd de double xp weekenden die natuurlijk wel hebben meegeholpen, heb ik bereikt door vernamelijk PTFO te spelen.
Ik ben perfect in balans als het aankomt op mijn classes. Ik heb aan elke class evenveel tijd aan besteed. Ik heb op elke class 10 service stars muv de recon class.
Daarnaast heb ik op dit moment totdat armored kill uitkomt alles geunlocked aan wapens en assignments wat er maar te unlocken valt.
Als je snel punten wilt scoren ben je imho denk ik goed af op een 500 of 1000 ticket metro of close quarter server en speel je als medic en je revived als een malle. Elke revive is 100 punten. Doe je dat tijdens double xp dan gaat het hard.
Al die level 100 gastjes, ik ben er nog niet veel tegen gekomen die een complete speler zijn. Meeste wedden op 1 paard, 1 class waarin ze excelleren en maakt dat hun nu beter dan mij? Ik denk het niet.
De kunst vind ik namelijk dat je kan inzien wat er nodig is gaande weg het spel. Ik ga niet eigenwijs blijven engineren als er meer vraag en reden is om assault te spelen.
Ik ben perfect in balans als het aankomt op mijn classes. Ik heb aan elke class evenveel tijd aan besteed. Ik heb op elke class 10 service stars muv de recon class.
Daarnaast heb ik op dit moment totdat armored kill uitkomt alles geunlocked aan wapens en assignments wat er maar te unlocken valt.
Als je snel punten wilt scoren ben je imho denk ik goed af op een 500 of 1000 ticket metro of close quarter server en speel je als medic en je revived als een malle. Elke revive is 100 punten. Doe je dat tijdens double xp dan gaat het hard.
Al die level 100 gastjes, ik ben er nog niet veel tegen gekomen die een complete speler zijn. Meeste wedden op 1 paard, 1 class waarin ze excelleren en maakt dat hun nu beter dan mij? Ik denk het niet.
De kunst vind ik namelijk dat je kan inzien wat er nodig is gaande weg het spel. Ik ga niet eigenwijs blijven engineren als er meer vraag en reden is om assault te spelen.
- Pykow
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
- Battlefield
Je moet niet alle level 100 gastjes afkraken he, hahaloewie1984 schreef op woensdag 05 september 2012 @ 10:03:
http://battlelog.battlefi...er/pykow/stats/172685289/
Maar kijk me pagina niet over paar maanden, want Assault en Engineer blijven maar stijgen en de andere 2 classes zullen flink achterblijven, dit komt omdat je veel meer kunt doen als assault en engineer.
healen, reviven zodat je tickets overhoud en vlaggen sneller kunt cappen en engineer om voertuigen uit te schakelen. Daarnaast is recon nog een leuke class om spawnbeacons te plaatsen, zodat je meer druk kan zetten op het andere team en support zie ik helemaal niet zitten. Wapens zijn gewoon niet sterk genoeg en C4 is handig, maar met rockets kan ik meer doen als engineer.
ammo droppen is niets bijzonders en als ik door me ammo heen ben, pak ik toch meestal een ander wapen als die er ligt.
Ik ben nog maar adelaar 43 en heb er al 457 uur opzitten
echt opschieten doet het niet. Alleen als je service stars haalt of veel ribbons haalt schiet het lekker op maar ik ben dan vaak ook meer bezig met mijn team helpen dan doelloos veel lui neerknallen of reviven. Zo heb ik al heel vaak het spel compleet veranderd door bv in conquest een vlag ver weg te cappen en zo de beste spelers weg te lokken bij de dichtbijzijnde vlag zodat mijn team hem kan pakken om maar een klein voorbeeld te geven.
Gister een paar keer meer dan 60 kills gehad in een potje Métro, dat schoot ook lekker op maar we verloren dik
mooi voorbeeld van veel punten krijgen maar toch slecht spelen als team.
Gister een paar keer meer dan 60 kills gehad in een potje Métro, dat schoot ook lekker op maar we verloren dik

Verwijderd
Helemaal mee eens over de AA. Het is eindelijk weer nuttig om te gebruiken, zonder dat heli's of jets nutteloos worden.Pykow schreef op woensdag 05 september 2012 @ 09:44:
ik moet zeggen dat ik niet veel verschil merk in de lucht behalve dat de Stinger/igla eindelijk weer zijn werk doet en dat je sneller jets en heli's kan locken. Hierdoor gebruik ik nu vaker deze AA's dan voorheen.
Ook helemaal eens met dat rockets en kogels spread moeten krijgen en bullet drop.
Ik zie iedere goede piloot zijn raketten spammen van 1000 meter ver weg. Om dan zijn vlucht weer af te breken en hetzelfde te doen,
Valt best mee hoor met lvl100's, daarnaast zegt het helemaal niks als je rank 145 bent behalve dat je of veel speelt of regelmatig speelt en hoog scoort. Het is leuk als iemand 65/3 staat op een potje Rush, maar als je dan nog de ronde verliest dan heb je er geen zak aan tochloewie1984 schreef op woensdag 05 september 2012 @ 10:03:
Ik heb nu 362 uur gespeeld en ben Adelaar 58. Dit uitgezonderd de double xp weekenden die natuurlijk wel hebben meegeholpen, heb ik bereikt door vernamelijk PTFO te spelen.
Heb in het begin voornamelijk infantry gespeeld, en sinds een paar maanden overgestapt op vehicles, gestart als choppergunner en nu doe ik min of meer alles. Grond en airvoertuigen maakt allemaal niet uit. Ligt er maar net aan hoe m'n mood is en hoe het niveau op de server is. Als ik join en team word continue geraped door choppers en jets, dan pak ik gewoon de jet en zorg ik dat men geen air superioriteit meer heeft. Geen last van air? Pak ik gewoon tankje en ga ik te voet verder als ding kapot gaat.
Het hoeft in elk geval allemaal niet zo moeilijk te zijn, je moet er alleen ff wat tijd instoppen om beter te worden. Het gaat niet vanzelf.
Oftewel tussen 15:00 en 15:30 CEST is Battlelog even down.Battlelog will undergo maintenance to improve stability for all of you Battlefield Players. The expected downtime is 14:00 – 14:30 CET. During this time, online gameplay on PC will not be available. We´re sorry for the inconvenience and thank you for your support
- Pykow
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
- Battlefield
kan ik misschien toch me dog tag wijzigen hahaBee.nl schreef op woensdag 05 september 2012 @ 11:42:
[...]
Oftewel tussen 15:00 en 15:30 CEST is Battlelog even down.
je moet de game spelen hoe je het zelf wilt.Xant0r schreef op woensdag 05 september 2012 @ 11:21:
[...]
Valt best mee hoor met lvl100's, daarnaast zegt het helemaal niks als je rank 145 bent behalve dat je of veel speelt of regelmatig speelt en hoog scoort. Het is leuk als iemand 65/3 staat op een potje Rush, maar als je dan nog de ronde verliest dan heb je er geen zak aan toch. Kun je beter TDM spelen zonder objectives, frustreer je de rest van je teammaten er ook niet mee.
Heb in het begin voornamelijk infantry gespeeld, en sinds een paar maanden overgestapt op vehicles, gestart als choppergunner en nu doe ik min of meer alles. Grond en airvoertuigen maakt allemaal niet uit. Ligt er maar net aan hoe m'n mood is en hoe het niveau op de server is. Als ik join en team word continue geraped door choppers en jets, dan pak ik gewoon de jet en zorg ik dat men geen air superioriteit meer heeft. Geen last van air? Pak ik gewoon tankje en ga ik te voet verder als ding kapot gaat.
Het hoeft in elk geval allemaal niet zo moeilijk te zijn, je moet er alleen ff wat tijd instoppen om beter te worden. Het gaat niet vanzelf.
ik zit zo nu en dan in een tank/LAV te rijden omdat het gewoon leuk is. Tank gameplay is wel aangepast omdat je nu moet wachten tussen wapenslot 1 en wapenslot 2. hierdoor heb je als infantry meer kans, maar als tank driver moet je toch een keuze maken of c.shels nog wel de beste unlock is als secondary.
guided missle kan nu ook interessant zijn.
als infantry speel ik vooral met de M16,M416,AEK-971,AN-94(assault),M4A1(Engineer),M27-IAR,L86A2(Support),JNG-90,SKS,M417(recon), ik ga vanavond alleen nog de SKS uit proberen.
wel jammer dat je de nieuwe dogtags nog niet kunt dragen, ik heb de MBT dogtag nu, maar kan er niets mee
[ Voor 5% gewijzigd door Pykow op 05-09-2012 11:49 ]
Zoveel mensen die niet kunnen spelen? Ik wilde gisteravond potje doen met een vriend en we moesten beiden die patch downloaden. Beiden konden we spel niet opstarten dus deden we in origin rechtsklik op bf3 en repair install. Dat loste het voor ons allebei op en we konden gaan met die banaan. Apart dat hier zoveel mensen zijn met problemen..
"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."
- Pykow
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
- Battlefield
Hoezo kunnen zoveel mensen niet spelen? alleen de mensen met een russische key hebben problemen gehad, omdat hun languages pack nog niet beschikbaar was (is nu opgelost)Murk schreef op woensdag 05 september 2012 @ 11:59:
Zoveel mensen die niet kunnen spelen? Ik wilde gisteravond potje doen met een vriend en we moesten beiden die patch downloaden. Beiden konden we spel niet opstarten dus deden we in origin rechtsklik op bf3 en repair install. Dat loste het voor ons allebei op en we konden gaan met die banaan. Apart dat hier zoveel mensen zijn met problemen..
ik heb gisteren gewoon gedownload (me avondmaaltijd gegeten) > Repair en gamen maar.
Aha nou ook omdat ik gisteravond nogal weinig bevolkte servers kon vinden.
Assignments zijn wel weer gefixt iig met die shotgun/mines.
Weet iemand trouwens of er met de patch iets aan textures is veranderd? Hoorde van verschillende mensen dat ze opeens veel beter/verder konden kijken in maps als Gulf doordat de textures beter waren ofzo... ik zou het niet weten wat ze precies, merk geen verschil (misschien is het alleen als je grafische settings op laag staan)
Assignments zijn wel weer gefixt iig met die shotgun/mines.
Weet iemand trouwens of er met de patch iets aan textures is veranderd? Hoorde van verschillende mensen dat ze opeens veel beter/verder konden kijken in maps als Gulf doordat de textures beter waren ofzo... ik zou het niet weten wat ze precies, merk geen verschil (misschien is het alleen als je grafische settings op laag staan)
"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."
Zooooooo slugs zijn OP'd geworden.. DAO-12 met slugs, 2 hits waar dan ook raak en je hebt iemand neer.. Ook donders accuraat tot 50 a 60m. 4x scope er op en knallen maar
.
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Ik wil men BF3 uitbreiden met een DLC.
Welke raden jullie aan Back to barkand en/of Close Quarters?
tikfouten? tjah..m..
Zit streampje van ps3 armored kill te kijken..
Wat ziet de groene map er goed uit.. ook helemaal niet blauw!!
http://www.twitch.tv/nena_lexy
Wat ziet de groene map er goed uit.. ook helemaal niet blauw!!
http://www.twitch.tv/nena_lexy
B2K is zijn geld echt waard. CQ vond ik niks aan, veel te hectisch en weinig 'battlefield' gevoel.
Je kan ook premium nemen, heb je er volgende week 3fatihbatur schreef op woensdag 05 september 2012 @ 12:26:
anyway, B2K heeft vrij ongebalanceerde maps, CQ is een grote puinhoop a la call of duty, over geen van beide ben ik enthousiast.
Dan ga ik denk ik B2K nemen.
Ik hou van grote mappen met voertuigen
ben er bar slecht in.
Close combat mappen ben ik zeer goed alleen vind het saai na een tijdje
Ik hou van grote mappen met voertuigen
tikfouten? tjah..m..
B2K gaat wel minder worden gespeeld straks, premium is voor 35euro te krijgen en daar koop je los maar 3 DLC's van (nog niet eens trouwens) en daarmee krijg je er 5 plus meer opties.
Just a heads up
Just a heads up
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
Moderator General Chat
Dyslectic history cynic
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Als je B2K wil voor grote mappen waarom dan niet meteen premium?fatihbatur schreef op woensdag 05 september 2012 @ 12:28:
Dan ga ik denk ik B2K nemen.
Ik hou van grote mappen met voertuigenben er bar slecht in.
Dan krijg je volgende week dinsdag ook meteen armored kill.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
hmmm dan neem ik de premium.
gewoon alle DLC's
hoef ik niet na te denken welke ik moet nemen.
gewoon alle DLC's
tikfouten? tjah..m..
Ongebalanceerde maps? Hoe dan precies? Afgezien van Gulf (had daar liever Mashtuur city voor gehad) zijn het nog steeds de topmappen zoals ze in BF2 waren. Als je ze ongebalanceerd vind omdat je er veel verliest moet je eerst naar jezelf kijken.haarbal schreef op woensdag 05 september 2012 @ 12:28:
[...]
Je kan ook premium nemen, heb je er volgende week 3
anyway, B2K heeft vrij ongebalanceerde maps, CQ is een grote puinhoop a la call of duty, over geen van beide ben ik enthousiast.
@fatihbatur kijk wel even waar je premium het goedkoopst kan halen, niet via EA want dan ben je 50 kwijt en het kan 10/15eu goedkoper
[ Voor 10% gewijzigd door Murk op 05-09-2012 12:33 ]
Not this again...Murk schreef op woensdag 05 september 2012 @ 12:32:
[...]
Ongebalanceerde maps? Hoe dan precies? Afgezien van Gulf (had daar liever Mashtuur city voor gehad) zijn het nog steeds de topmappen zoals ze in BF2 waren. Als je ze ongebalanceerd vind omdat je er veel verliest moet je eerst naar jezelf kijken.
Op volle 64 player servers kan je echt niet je hele team trekken. Stel dat je in de top 5 van je team staat, en toch nog de match verliest: moet je dan de schuld op jezelf steken? Ik denk het niet.
Gewoon de base waar de armor / air spawnt veroveren, liefst door een net spawnende tank te stelen. dan is het game over als de armor base een beetje verdedigd wordt.Murk schreef op woensdag 05 september 2012 @ 12:32:
[...]
Ongebalanceerde maps? Hoe dan precies? Afgezien van Gulf (had daar liever Mashtuur city voor gehad) zijn het nog steeds de topmappen zoals ze in BF2 waren. Als je ze ongebalanceerd vind omdat je er veel verliest moet je eerst naar jezelf kijken.
Dat bedoel ik ook niet, ik had het eigenlijk over het hele team. Het zijn maps waar je (als team) slim moet spelen en niet altijd frontaal de aanval moet kiezen. En dat is wel vaak wat iedereen doet.
- Pykow
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
- Battlefield
geworden ? sinds de patch van 4 maanden terug was dit al zo, ze hebben niks veranderd hieraan.D4NG3R schreef op woensdag 05 september 2012 @ 12:22:
Zooooooo slugs zijn OP'd geworden.. DAO-12 met slugs, 2 hits waar dan ook raak en je hebt iemand neer.. Ook donders accuraat tot 50 a 60m. 4x scope er op en knallen maar.
Ik kan heel lastig aangeven welke DLC je het beste kan kiezen, vooral omdat Premium maar 35 euro kost op dit moment en dan krijg je alle DLC's (5 in totaal)fatihbatur schreef op woensdag 05 september 2012 @ 12:26:
als je van kleine maps houdt is CQ leuk om te spelen, maar het zijn maar 4 maps en ben je dus ook weer snel op uitgekeken denk ik. B2K is na de laatste patch weer leuk om te spelen. want je kan jets en helis weer locken op grote afstanden en heli's zijn zwakker geworden.
als ik moest kiezen zou ik voor B2K gaan omdat Strike at karkand voor mij de beste map blijft (in BF3 is die alleen minder dan in BF2) en na deze patch is sherqi penesula ook een geweldige map om te spelen volgens mij.
hahahah, als team slim spelen, dit is battlefield 3.Murk schreef op woensdag 05 september 2012 @ 12:37:
Het zijn maps waar je (als team) slim moet spelen
Ik heb dus wel alles origineel en geen Russiche keys of whatever maar heb dus wel problemen gehad.Pykow schreef op woensdag 05 september 2012 @ 12:10:
[...]
Hoezo kunnen zoveel mensen niet spelen? alleen de mensen met een russische key hebben problemen gehad, omdat hun languages pack nog niet beschikbaar was (is nu opgelost)
ik heb gisteren gewoon gedownload (me avondmaaltijd gegeten) > Repair en gamen maar.
Heb Origin 5 keer opnieuw geinstalled en 5x repair game gedaan voordat ik normaal kon gamen.
Denk dus eerlijk gezegd dat het niet alleen met russiche keys te maken heeft gehad.
....Research your own experience; absorb what is useful, reject what is useless and add what is essentially your own....
haarbal schreef op woensdag 05 september 2012 @ 12:38:
[...]
hahahah, als team slim spelen, dit is battlefield 3.

Back to karkand, CQ gewoon laten liggen. Armored Kill kan wel leuk worden, maar dat weten we pas de 11e september.fatihbatur schreef op woensdag 05 september 2012 @ 12:26:
Android developer & dürüm-liefhebber
Nou heb ik al een tijd niet meer BF3 gespeeld, maar ik wilde de update wel even proberen. Net alles via Origin zitten updaten en nu geeft Battlelog aan dat ik de game nog moet updaten
Origin geeft ook aan dat er geen updates meer zijn
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
- Pykow
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
- Battlefield
Battlelog geupdate ?Phyxion schreef op woensdag 05 september 2012 @ 12:44:
Nou heb ik al een tijd niet meer BF3 gespeeld, maar ik wilde de update wel even proberen. Net alles via Origin zitten updaten en nu geeft Battlelog aan dat ik de game nog moet updatenOrigin geeft ook aan dat er geen updates meer zijn
je moet zowel battlefield als battlelog updaten he
eerst download je de nieuwe versie van BF3 (2GB+ groot)
daarna doe je repair en als alles klaar is. sluit je origin en daarna start je origin weer.
Ga naar battlelog en update de webapp (battlelog) en klaar.
Battlelog plugin ook al geupdated, werkt ook niet...Pykow schreef op woensdag 05 september 2012 @ 12:46:
[...]
Battlelog geupdate ?
je moet zowel battlefield als battlelog updaten he
eerst download je de nieuwe versie van BF3 (2GB+ groot)
daarna doe je repair en als alles klaar is. sluit je origin en daarna start je origin weer.
Ga naar battlelog en update de webapp (battlelog) en klaar.
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Origin en browser herstarten?
Ik zou zeggen: Battlelog plugin is verwijderen en terug via Battlelog installeren?Phyxion schreef op woensdag 05 september 2012 @ 12:48:
[...]
Battlelog plugin ook al geupdated, werkt ook niet...
wtf is dit voor gezeik? Hij zegt de hele tijd dat ik het spel moet installeren..
- DaniëlWW2
- Niet online
Moderator General Chat
Dyslectic history cynic
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
Repareer de installatie via origin.Pazienza schreef op woensdag 05 september 2012 @ 12:53:
wtf is dit voor gezeik? Hij zegt de hele tijd dat ik het spel moet installeren..
Oh en dat problementopic moet echt gewoon dicht, het is compleet nutteloos als niemand het gebruikt.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ja, dus wat is nou het probleem, dat de maps ongebalanceerd zijn of dat het gros van de BF3 spelers oesters zijn?haarbal schreef op woensdag 05 september 2012 @ 12:38:
[...]
hahahah, als team slim spelen, dit is battlefield 3.
Thanks! Ik hoop dat het werkt.DanielWW2 schreef op woensdag 05 september 2012 @ 12:54:
[...]
Repareer de installatie via origin.
Oh en dat problementopic moet echt gewoon dicht, het is compleet nutteloos als niemand het gebruikt.
Vind het trouwens idioot dat de ps3 gamers eerder mogen spelen.
Sony heeft gewoon geld betaalt om de mensen die op een xbox of pc spelen te straffen. Guess what? Ik heb een ps3 maar speel op PC omdat dat veel beter is. Is dat een reden om mij te straffen? Ik heb net zoveel geld betaald voor het spel + uitbreidingen.
Uiteindelijk zijn de spelers hier de dupe van.
- Pykow
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
- Battlefield
Grappig is gewoon dat Tweakers een eis stelt en dat je eerst zelf onderzoek moet doen.DanielWW2 schreef op woensdag 05 september 2012 @ 12:54:
[...]
Repareer de installatie via origin.
mensen posten gelijk of iets niet werkt zonder iets te proberen of terug te lezen in de forum of er al een oplossing is gegeven.
Daarnaast gebruiken ze ook niet de juiste forums waarvoor het bedoelt is.
Vaak is het sneller om het hier te vragen, iemand weet het vast wel.Pykow schreef op woensdag 05 september 2012 @ 12:57:
[...]
Grappig is gewoon dat Tweakers een eis stelt en dat je eerst zelf onderzoek moet doen.
mensen posten gelijk of iets niet werkt zonder iets te proberen of terug te lezen in de forum of er al een oplossing is gegeven.
Anders moet ik weer door tientallen topics van ea gaan zoeken met kinderachtige reacties etc.
Er is wel meer mis met het beleid op deze site...Pykow schreef op woensdag 05 september 2012 @ 12:57:
[...]
Grappig is gewoon dat Tweakers een eis stelt en dat je eerst zelf onderzoek moet doen.
Op de frontpage in de comments mag er bijvoorbeeld gepraat worden over jailbreaking van smartphones, over VPN-gebruik om goedkoop aan iets te raken, over pirate websites, etc... Maar op het forum: Oh my als je je bek opentrekt over die zaken! Direct censuur van de bovenste plank.

Daarnaast ook de idiote regel om geen internet memes toe te laten, maar die enkel toe te laten in een bepaalde topic.
1) dit is het INTERNET. Memes horen daar thuis. Als je memes haat, moet je je internetverbinding opzeggen en iets nuttigers doen met je leven, want internet ligt jou duidelijk niet.

2) Memes verbannen naar 1 topic slaat nergens op! Zo breek je net het grappige aspect van de memes. Als iedereen memes volpost in 1 topic, is er niets aan. Memes moeten het hebben van het random plaatsen tussen conversaties.
Maarja, GoT-beleid.
/ end rant.
Lang leve tweakers pricewatch
.
Wou via origin de premium halen voor 49,00 en hier kan ik hem 10 euro goedkoper krijgen
Wou via origin de premium halen voor 49,00 en hier kan ik hem 10 euro goedkoper krijgen
tikfouten? tjah..m..
- Pykow
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
- Battlefield
ik kan gerust een weekje wachten hoor. daarnaast is AK niet leuk op de PS3 omdat ze maar 24 man hebben en 12 vs 12 is saai in deze maps heb ik begrepen.Pazienza schreef op woensdag 05 september 2012 @ 12:57:
[...]
Thanks! Ik hoop dat het werkt.
Vind het trouwens idioot dat de ps3 gamers eerder mogen spelen.
Sony heeft gewoon geld betaalt om de mensen die op een xbox of pc spelen te straffen. Guess what? Ik heb een ps3 maar speel op PC omdat dat veel beter is. Is dat een reden om mij te straffen? Ik heb net zoveel geld betaald voor het spel + uitbreidingen.
Uiteindelijk zijn de spelers hier de dupe van.
en heb je die streams gezien !! dat is gewoon BF3 op low settings op de PC
Kreeg gisteren bericht van de Media Markt dat mijn bestelling verzonden is, stond daar in backorder met een levertijd van 2-3 weken. Kostte daar €29.95 dus maar gewoon besteld, heeft ongeveer een week geduurd en ben dus maar €31,nog wat kwijt incl verzendkosten.fatihbatur schreef op woensdag 05 september 2012 @ 13:04:
Lang leve tweakers pricewatch.
http://entertainment.medi...ult.aspx?id=21&p2=1603292
[ Voor 6% gewijzigd door mach2 op 05-09-2012 13:10 ]
Hallo
Ik kan ook wel wachten. Maar het is gewoon zielig want welbeschouwd is het niet meer dan consumentje pesten.Pykow schreef op woensdag 05 september 2012 @ 13:05:
[...]
ik kan gerust een weekje wachten hoor. daarnaast is AK niet leuk op de PS3 omdat ze maar 24 man hebben en 12 vs 12 is saai in deze maps heb ik begrepen.
en heb je die streams gezien !! dat is gewoon BF3 op low settings op de PC
Ik vind het anders aardig irritant die memes, maar wat een onzin dat je zegt dat ik dan m'n internet verbinding moet opzeggen... memes nuttig? Ja grappig kan het zijn, maar ook irritant. Internet draait niet om memes en mijn leven al helemaal niet dus even terug op je plek als je dit soort dingen roept. Zou wat zijn als je in BF3 allemaal memes naar je hoofd gesliggerd krijgtAsgaro schreef op woensdag 05 september 2012 @ 13:03:
[...]
Daarnaast ook de idiote regel om geen internet memes toe te laten, maar die enkel toe te laten in een bepaalde topic.
1) dit is het INTERNET. Memes horen daar thuis. Als je memes haat, moet je je internetverbinding opzeggen en iets nuttigers doen met je leven, want internet ligt jou duidelijk niet.![]()
2) Memes verbannen naar 1 topic slaat nergens op! Zo breek je net het grappige aspect van de memes. Als iedereen memes volpost in 1 topic, is er niets aan. Memes moeten het hebben van het random plaatsen tussen conversaties.
Maarja, GoT-beleid.![]()
/ end rant.

terug on-topic aub.
Vermaak me anders prima met CQ, lekkere kleine maps waarbij je nooit hoeft te zoeken naar de actie!
Gezien het feit dat de CQ-servers elke avond nog steeds best vol zitten, kan ik niet de enige zijn.. Nou moet ik wel zeggen dat ik ook wel zin heb in AK, maar da's meer om het andere aspect van BF3 mee te maken: de grote vehicle-driven maps!
Maar weet je wat ik tof vind: de flexibiliteit van deze Frostbite 2 engine. De gunplay wordt (vind ik althans) beter gebracht dan in voorgaande delen van Battlefield, maar ook de voertuig-ervaring is een stuk beter dan in voorgaande delen. Deze engine kan heel veel, en da's leuk om te mee te maken met deze uitbreidingen.
Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits
Ja kijk, ik kan begrijpen dat sommige mensen memes niet leuk vinden. Ieder mens is uniek. Maar om daarom censuur toe te passen, en mensen een waarschuwing te geven als je is een meme plaatst, dat gaat toch te ver.ViNOK16Bit schreef op woensdag 05 september 2012 @ 13:21:
[...]
Ik vind het anders aardig irritant die memes, maar wat een onzin dat je zegt dat ik dan m'n internet verbinding moet opzeggen... memes nuttig? Ja grappig kan het zijn, maar ook irritant. Internet draait niet om memes en mijn leven al helemaal niet dus even terug op je plek als je dit soort dingen roept. Zou wat zijn als je in BF3 allemaal memes naar je hoofd gesliggerd krijgt
terug on-topic aub.
Het gaat om het principe: Zero-tolerance is echt overdreven. Het is net of je een misdaad begaat als je eens de verhitte discussies hier afwisselt met een meme...
Het internet is nog altijd een vrij medium... alleen is Tweakers.net een beetje een strikte Guantanamo Bay lijkt het...
Gelukkig is de community hier leuk, anders was ik al lang vertrokken naar Neogaf of Facepunch.
Verwijderd
Tweakers heeft gewoon een meme-tag nodig
Zo'n ding wat je vaak op andere fora ziet als spoiler-tag: eerst op een knopje drukken voordat je 'm te zien krijgt. Dan kan iedereen ze blijven posten en lezen, maar als je dat niet wilt kun je ze gewoon negeren.
Pff, die jetrape is toch om helemaal gek van te worden. Het was duidelijk te zien dat het winnende team werd bepaalde door die ene goede piloot, in welk team hij ook zat. Van alles geprobeerd, maar het lukte gewoon niet.
Eerst met de stinger aan de gang gegaan, maar ze vliegen zo snel en laag voorbij dat een fatsoenlijke lock onmogelijk is. Als ik dan wel een lock heb droppen ze flares en begint het spelletje weer overnieuw. Dit duurt dan net zo lang totdat mijn stingers op zijn.. geweldig.
Volgende ronde gaan soflammen om locks voor teammates te creëren, maar vervolgens is er niemand die er gebruik van maakt en zit ik met die reconkit opgescheept waar je weinig mee kunt tegen voertuigen.
De MAA is continu niet beschikbaar omdat daar één of andere flapdrol in zit die de basis amper durft te verlaten. En als die al uit de basis komt is een raketsalvo van de jet genoeg om hem om zeep te helpen. Wat dat betreft zou een tweede MAA enorm welkom zijn.
Het is gewoon niet mogelijk om ground vs air een jet uit te schakelen zonder rare capriolen uit te halen. Ik beleef amper lol aan een potje met (lucht)voertuigen. Spannende potjes zijn daar zeldzaam.
Eerst met de stinger aan de gang gegaan, maar ze vliegen zo snel en laag voorbij dat een fatsoenlijke lock onmogelijk is. Als ik dan wel een lock heb droppen ze flares en begint het spelletje weer overnieuw. Dit duurt dan net zo lang totdat mijn stingers op zijn.. geweldig.
Volgende ronde gaan soflammen om locks voor teammates te creëren, maar vervolgens is er niemand die er gebruik van maakt en zit ik met die reconkit opgescheept waar je weinig mee kunt tegen voertuigen.
De MAA is continu niet beschikbaar omdat daar één of andere flapdrol in zit die de basis amper durft te verlaten. En als die al uit de basis komt is een raketsalvo van de jet genoeg om hem om zeep te helpen. Wat dat betreft zou een tweede MAA enorm welkom zijn.
Het is gewoon niet mogelijk om ground vs air een jet uit te schakelen zonder rare capriolen uit te halen. Ik beleef amper lol aan een potje met (lucht)voertuigen. Spannende potjes zijn daar zeldzaam.
Tja een keer een meme is leuk, ik kon er vaak wel redelijk om lachen, maar jij was aardig bezig dit topic ermee vol te spammen.Asgaro schreef op woensdag 05 september 2012 @ 13:30:
[...]
Ja kijk, ik kan begrijpen dat sommige mensen memes niet leuk vinden. Ieder mens is uniek. Maar om daarom censuur toe te passen, en mensen een waarschuwing te geven als je is een meme plaatst, dat gaat toch te ver.
Het gaat om het principe: Zero-tolerance is echt overdreven. Het is net of je een misdaad begaat als je eens de verhitte discussies hier afwisselt met een meme...
Het internet is nog altijd een vrij medium... alleen is Tweakers.net een beetje een strikte Guantanamo Bay lijkt het...![]()
Gelukkig is de community hier leuk, anders was ik al lang vertrokken naar Neogaf of Facepunch.
En eerlijk gezegd zou ik er zeer zeker niet op zitten te wachten dat "alle topics" met diezelfde frequentie van meme's voorzien zouden worden.
Daarom ben ik het eens met de waarschuwing.
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift
Ja das waar, maar dat was in mijn jonge tijd. Nu weet ik wel beter... Het moet inderdaad niet in't extreme gaan.Help!!!! schreef op woensdag 05 september 2012 @ 13:37:
[...]
Tja een keer een meme is leuk, ik kon er vaak wel redelijk om lachen, maar jij was aardig bezig dit topic ermee vol te spammen.
En eerlijk gezegd zou ik er zeer zeker niet op zitten te wachten dat "alle topics" met diezelfde frequentie van meme's voorzien zouden worden.
Daarom ben ik het eens met de waarschuwing.![]()
Verwijderd
Asgaro schreef op woensdag 05 september 2012 @ 13:30:
[...]
Het internet is nog altijd een vrij medium... alleen is Tweakers.net een beetje een strikte Guantanamo Bay lijkt het...
offtopic:
Dit soort volwassenheid, en het posten van flauwe zut (meme's zijn nooit leuk omdat herhalen van grappen gewoon niet leuk is) in verder gewoon serieuzige topics voor normale, weldenkende mensen zouden wat mij betreft niet alleen een waarschuwing maar ook een permanent verbod op het plaatsen van wat voor plaatjes dan ook moeten opleveren.
Memes
het is hier geen 4chan.
Dit soort volwassenheid, en het posten van flauwe zut (meme's zijn nooit leuk omdat herhalen van grappen gewoon niet leuk is) in verder gewoon serieuzige topics voor normale, weldenkende mensen zouden wat mij betreft niet alleen een waarschuwing maar ook een permanent verbod op het plaatsen van wat voor plaatjes dan ook moeten opleveren.
Memes

- DaniëlWW2
- Niet online
Moderator General Chat
Dyslectic history cynic
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
Feedback op moderatie binnen Spielerij
Is wat beter voor de memes dicussie.
Waar de hell is de wapendicussie mensen?
Symtic is al volledig geupdate.
http://symthic.com/charts...ort=Class&adsc=ASC&attc=-
Er is meer gebeurd dan de heli's die geen gunner flare meer hebben. En voor de record, dat vind ik iets goeds. Een heli piloot dient hem te smeren als er een stinger aankomt i.p.v gewoon rond blijven vliegen binnen bereik en alle stingers die missen door ECM en flares...
Is wat beter voor de memes dicussie.
Waar de hell is de wapendicussie mensen?
Symtic is al volledig geupdate.
http://symthic.com/charts...ort=Class&adsc=ASC&attc=-
Er is meer gebeurd dan de heli's die geen gunner flare meer hebben. En voor de record, dat vind ik iets goeds. Een heli piloot dient hem te smeren als er een stinger aankomt i.p.v gewoon rond blijven vliegen binnen bereik en alle stingers die missen door ECM en flares...
Ik zou wenen als ik jou was. Als jij memes niet grappig vind dan moet je er niet naar kijken? Jij VIND ze niet grappig, of ze grappig/leuk zijn is niet aan jou om te beslissen.Verwijderd schreef op woensdag 05 september 2012 @ 13:46:
[...]
offtopic:
Memeshet is hier geen 4chan.
Trouwens, memes zouden het topic hier heel wat beter maken. De andere "normale, weldenkende mensen" zitten hier toch alleen maar te zeuren en te klagen over fouten in het spel, en de andere helft zit te zeuren over hardware/softwareproblemen, waar een ander topic voor is.
Ik vind trouwens niet dat er bij elke post een meme mag komen, maar een enkele meme kan wel eens grappig zijn. Een verbod erop vind ik belachelijk.
[ Voor 7% gewijzigd door Mavamaarten op 05-09-2012 14:00 ]
Verwijderd
Omdat de PC nog een weekje moet wachten op Armored Kill; zie hierboven mijn bevindingen van de PS3 release. (schaamteloos mezelf gequote vanuit het PS3/X360 topic)Verwijderd schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 23:30:
Mijn oordeel na 3 uur AK spelen:
(alleen Conquest en Tank Superiority gespeeld, nog geen Rush)
* grote maps vallen tegen; saai ontworpen, te weinig (lichte) voertuigen. Ik heb meer dan eens een flag gecapped om vervolgens geen manier te hebben om weer weg te komen (en geen zin om 500+ meter te lopen). Suicide is dan vaak de beste optie, maps zijn te uitgestrekt om zonder vehicles rond te komen. Had soms echt het gevoel dat ik in WoW rondliep, jammer dat ik geen quest had om 10 wolven te slachten in het bos...
* Alhoewel de grote maps tegenvallen op de PS3 lijken de maps me wel zeer geschikt voor grotere speler aantallen op de PC.
* Tank Sup. mode is leuk voor 5 minuten
* Nieuwe lichte tanks rijden door de bergen als een nat stuk zeep in een badkuip
* Game lijkt beter in balans qua Air vs Ground warfare verhoudingen
* Game leunt nu heel zwaar op teamplay, dit kan een pluspunt zijn maar i.m.o. pakt het uit als een zwaar minpunt. Het team dat ook maar een beetje samenwerkt (of op zijn minst PTFO speelt) heeft vanaf moment 0 een garantie op winst. Heb alleen maar imbalanced potjes gespeeld. Zolang de gen-pop van BF3 niet samen speelt gaat dit echt niet werken.
* Patch lijkt ervoor gezorgd te hebben dat de boel wat gesmeerder aanvoelt
* Gunship is te vet voor woorden!i.m.o. zeker niet overpowered in vuurkracht, relatief makkelijk neer te halen. Past prima in de (on)balans van de grote maps.
Kortom, als je echt vette Battlefield gameplay wilt hebben op een grote map; koop BF1942 en ga lekker El Alamein spelen![]()
Final verdict: 6/10 (onder voorbehoud, misschien is het straks wel 4 punten hoger of lager)
edit: Tank Sup. mode is net alsof je TDM aan het doen bent, alleen zijn er 10 tanks toegevoegd... Voor de vorm hebben ze 1 flag geplaatst zodat niet iedereen zit te wachten tot dat de tickets op zijn geraakt aan spawnsSerieus de meest slaapverwekkende mode in BF3
edit 2: Waarom raak ik vehicles kwijt als ik door (ondiep) water rijd? Die Quads schieten al onder je reet vandaan als je door een plas water rijdt
edit 3: mocht je als PS3 of XBox gamer nog twijfelen over de aanschaf van AK: dont do it..... Als PC gamer is het een must denk ik
Armored Kill valt me op de PS3 behoorlijk tegen, maar zoals ik al aangeef gaan jullie als PC gamers een leuke tijd tegemoet
En hoe vaak ben jij in de jet gestapt om de enemy piloot bezig te houden ??Bee.nl schreef op woensdag 05 september 2012 @ 13:36:
Pff, die jetrape is toch om helemaal gek van te worden. Het was duidelijk te zien dat het winnende team werd bepaalde door die ene goede piloot, in welk team hij ook zat. Van alles geprobeerd, maar het lukte gewoon niet.
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Wat krijgen we nu? Als ze nu eens die godverdomse battlelog eruit slopen en ons een ingame browser zouden geven, DAT zou pas een patch zijn. Nu verneukt DICE battlelog weer eens met een update, kan je helemaal niet spelen, zelfs geen SP of Coop

Deze was gepland.Mavamaarten schreef op woensdag 05 september 2012 @ 14:10:
[afbeelding]
Wat krijgen we nu? Als ze nu eens die godverdomse battlelog eruit slopen en ons een ingame browser zouden geven, DAT zou pas een patch zijn. Nu verneukt DICE battlelog weer eens met een update, kan je helemaal niet spelen, zelfs geen SP of Coop
Verwijderd
Zou dus niet al te lang moeten duren.Battlelog will undergo maintenance to improve stability for all of you Battlefield Players. The expected downtime is 14:00 – 14:30 CET. During this time, online gameplay on PC will not be available. We´re sorry for the inconvenience and thank you for your support
Sinds update kan ik mijn ping niet meer zien ook niet van servers in battlelog, altijd wat met dat kut dice!
Dat heb ik ook gedaan, helemaal aan het beginnero355 schreef op woensdag 05 september 2012 @ 14:03:
[...]
En hoe vaak ben jij in de jet gestapt om de enemy piloot bezig te houden ??
Btw, Dice moet eens letten op de tijdzonenotatie. Er stond 14:00 CET, wat dus 15:00 in de huidige tijdzone (CEST) is. De vorige keer hadden ze het ook al fout.
[ Voor 9% gewijzigd door Bee.nl op 05-09-2012 14:19 ]
Kunnen ze niet gewoon even al die ******shotguns uit het spel halen? Ik krijg headshots vanaf 50 meter.
Shotguns doen amper damage op die range, tbh doe je toch iets fout als je doodgaat van een shotgun @ die rangePazienza schreef op woensdag 05 september 2012 @ 14:18:
Kunnen ze niet gewoon even al die ******shotguns uit het spel halen? Ik krijg headshots vanaf 50 meter.
Het was op een hardcore server.D4NG3R schreef op woensdag 05 september 2012 @ 14:19:
[...]
Shotguns doen amper damage op die range, tbh doe je toch iets fout als je doodgaat van een shotgun @ die range.. Fletchette vs normale gun win je nog met gemak. Alleen een goed gerichte slug zal je in 1 schot neerhalen op die afstand.
Ja, ik vind het nog steeds jammer dat op consoles er die 24 player limiet is. Ik denk zelf wel dat 32 players mogelijk moet zijn als Dice de graphics nog wat naar beneden schaalt.Verwijderd schreef op woensdag 05 september 2012 @ 14:01:
[...]
Omdat de PC nog een weekje moet wachten op Armored Kill; zie hierboven mijn bevindingen van de PS3 release. (schaamteloos mezelf gequote vanuit het PS3/X360 topic)
Armored Kill valt me op de PS3 behoorlijk tegen, maar zoals ik al aangeef gaan jullie als PC gamers een leuke tijd tegemoet
64 players gaat natuurlijk niet, dat begrijpt iedereen wel.
Waarschijnlijk heeft Dice playtests gedaan om te kijken met welk graphics-niveau 32 spelers nog vloeiend te doen is, en hebben ze besloten dat het waargenomen graphics-niveau toch té laag is om de game zo te releasen.
Misschien hebben zelfs Sony en MS hierbij een beslissing genomen en verkozen zij dan een mooiere game, over een game die meer spelers ondersteunt... Zij willen namelijk niet dat hun consoles afgeschilderd worden als slecht, en vinden graphics dus een selling point.
Een andere verklaring kan ik niet direct geven. Sommigen zeggen dat het ook kan liggen aan Sony en MS die bandbreedte-beperkingen opleggen. Aangezien BF3 zo een dynamisch maps heeft (veel kleine en grote dingen kunnen kapot), moeten tal van zaken gesynchroniseerd worden naar tussen de server en de players op die server.
[ Voor 10% gewijzigd door Asgaro op 05-09-2012 14:28 ]
Ah.Pazienza schreef op woensdag 05 september 2012 @ 14:20:
[...]
Het was op een hardcore server.maar dan nog irriteer ik me dood aan die dingen.
Ach iedereen heeft wel irritatiepuntjes. Ik erger me zelf bijv dood aan de PP2000.
Kan er zelf totaal niet mee omgaan en krijg meteen het gevoel dat ik neergesprayed ben als ik er door neerga

- Pykow
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
- Battlefield
Ik snap sommige mensen echt helemaal niet.
jetrape zit er al 4 maanden in en iedereen verklaard me voor gek en ach ik ben de jet whiner van het forum.
Nu komt er een patch uit die eindelijk ervoor zorgt dat stingers werken en dat choppers en jet iets minder de overhand hebben meer (goede piloten kunnen nog steeds domineren) en nou zit iedereen te zeuren om niks.
Sterker nog dit is de beste patch die ze in BF3 hebben uitgebracht.
de minimap is beter
.44 magnum is nu aangepast hoe die moet zijn in mijn beleving
Stringers/ igla werken weer.
choppers hebben net zoveel counter mogelijkheden als alle andere voertuigen
M16 en M4A1 zijn generfed op afstand, maar zijn net zo sterk als voorheen.
Reload animatie hebben ze aangepast en werkt niet soepeler
tanks kunnen niet meer snel achter elkaar schieten (jammer, maar wel zo eerlijk)
Battlelog is geupdate met origin friends (handig als we straks BF4 spelen ofzo)
straks krijgen we nieuwe maps die leuk gaan worden met 64 man (denk ik)
ECM en smoke lijkt beter te werken.
voor mij gevoel lijkt de game iets stabieler te draaien.
MAA kan nu ook op een tank schieten
Nieuwe camo's en dogtags, eindelijk weer ingame content
nieuwe voertuigen straks om weer unlocks voor vrij te spelen.
Alleen de jets moeten ze nog aanpakken en dan hebben we eindelijk BF3 waar ik een jaar geleden op heb zitten wachten. maar ik denk dat ik er nu minder last van heb omdat stingers ze nu weg kunnen jagen.
jetrape zit er al 4 maanden in en iedereen verklaard me voor gek en ach ik ben de jet whiner van het forum.
Nu komt er een patch uit die eindelijk ervoor zorgt dat stingers werken en dat choppers en jet iets minder de overhand hebben meer (goede piloten kunnen nog steeds domineren) en nou zit iedereen te zeuren om niks.
de minimap is beter
tanks kunnen niet meer snel achter elkaar schieten (jammer, maar wel zo eerlijk)
Alleen de jets moeten ze nog aanpakken en dan hebben we eindelijk BF3 waar ik een jaar geleden op heb zitten wachten. maar ik denk dat ik er nu minder last van heb omdat stingers ze nu weg kunnen jagen.
En belowradar moeten ze fixen, dan is het pas goedPykow schreef op woensdag 05 september 2012 @ 14:29:
Ik snap sommige mensen echt helemaal niet.
de minimap is beter
Wat is er momenteel mis mee dan? Alleen laser apparatuur kan op je locken.clockw1ze schreef op woensdag 05 september 2012 @ 14:34:
[...]
En belowradar moeten ze fixen, dan is het pas goed
Ah dit doet me er aan denken, zijn vijandelijke SOFLAM's nou eindelijk eens fatsoenlijk te spotten? Dit is mij nog _nooit_ gelukt. En ik zie vaak genoeg rode tekentjes van gespotte SOFLAM's verschijnen..
[ Voor 25% gewijzigd door D4NG3R op 05-09-2012 14:41 ]
Verwijderd
én Stingers... wat in dit geval logiscvh maar wel irritant voor helipiloten is. Maar ik vind het best zo: als je als helipiloot wilt blijven leven zul je snel en hard moeten vliegen, precieze strikes uitvoeren op één doel en dan als de wiedeweerga een lap om het gebied heen om te zorgen dat je niet neergehaald wordt. Gisterenavond een paar rondjes gehelied en dat gaat op zich nog best. Niet slechter dan met een IFV of tank in elk geval.D4NG3R schreef op woensdag 05 september 2012 @ 14:36:
[...]
Wat is er momenteel mis mee dan? Alleen laser apparatuur kan op je locken.
Volgens mij spot je die als je zelf ook door een laserdotding kijkt (soflam, 3rde seat in tank, etc) ?Ah doet me er aan denken, zijn SOFLAMS nou eindelijk eens fatsoenlijk te spotten? Ik zie heel vaak een rood tekentje van een soflam verschijnen, maar als ik er een wil spotten kan ik nog zo hard Q spammen. Er gebeurt nooit wat.. (Of doe ik wat fout)
Ach nu de gunner geen flares meer kan gebruiken raad ik aan om de long-range techniek eens te proberen. Zoom opticsVerwijderd schreef op woensdag 05 september 2012 @ 14:41:
[...]
én Stingers... wat in dit geval logiscvh maar wel irritant voor helipiloten is. Maar ik vind het best zo: als je als helipiloot wilt blijven leven zul je snel en hard moeten vliegen, precieze strikes uitvoeren op één doel en dan als de wiedeweerga een lap om het gebied heen om te zorgen dat je niet neergehaald wordt. Gisterenavond een paar rondjes gehelied en dat gaat op zich nog best. Niet slechter dan met een IFV of tank in elk geval.
Verwijderd
Verwijderd in "[PC] Battlefield 3 - deel 8"D4NG3R schreef op woensdag 05 september 2012 @ 14:43:
[...]
Ach nu de gunner geen flares meer kan gebruiken raad ik aan om de long-range techniek eens te proberen. Zoom optics.
Maar van 450 voet een snoekduiksproeistrike met rockets van de piloot en de gunner die z'n gun leegschudt, TV missile erachteraan jaagt en dan nog een keer z'n gun leegschudt over de omstanders bij het wegvliegen kun je ook een redelijk overleefbare klap uitdelen aan groepjes vijanden of voertuigen. In één zo'n pass hebben we op Gulf al eens twee tanks en een IFV in de fik gestoken gekregen en wat omstaande engineers gesloopt zonder dat ze de kans hadden ons terug te pakken ondanks dat er twee Stingers tussen stonden. En één ervan wist dat we kwamen omdat hij met ons op Skype zat (te foeterend dat we uit bereik waren nét toen hij lock kreeg
[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2012 14:48 ]
En juist DAT is dus soms gewoon nodig !! Ik heb een aantal keer gewoon een K/D van 3/17 of zo geaccepteerd zodat de rest op de grond de boel kon winnenBee.nl schreef op woensdag 05 september 2012 @ 14:18:
Dat heb ik ook gedaan, helemaal aan het beginUiteindelijk maar mee gestopt toen ik 6-7 keer achter elkaar binnen een halve minuut werd neergeschoten door zijn main gun. Ik ga natuurlijk niet de hele ronde slachtvoer zijn voor die kerel.
En dat zijn allemaal blondines ook nog eens met grote prammen ??! Waar vind ik die ingame ??Pykow schreef op woensdag 05 september 2012 @ 14:29:
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Dit topic is gesloten.
Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het plaatsen van "grappige" ongerelateerde plaatjes, zoals de bekende 9Gag memes is niet toegestaan, daar zijn andere topic voor. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic. Het is tevens niet toegestaan te discusseren over mogelijkheden om via proxy of VPN in andere landen de premium DLC aan te schaffen.
Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.
Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het plaatsen van "grappige" ongerelateerde plaatjes, zoals de bekende 9Gag memes is niet toegestaan, daar zijn andere topic voor. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic. Het is tevens niet toegestaan te discusseren over mogelijkheden om via proxy of VPN in andere landen de premium DLC aan te schaffen.
Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.
Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.