Zo, nog wat extra footage opgenomen voor "Only in Battlefield", nu nog een paar extra recordings doen en zondag alles in elkaar flansen
Hopelijk ben ik dan tegen woensdag klaar ^^
Pykow schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 19:34:
damn waarom zijn er niet meer maps als grand bazaar, seine crossing.
of maps waar geen jets zijn !!!
ze blijven maar overpowerd en stingers ontwijken ze met gemak !!
nerfen alles. tanks zwakker, heli zwakker maar jets blijven veelste sterk in deze game.
Pykow schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 17:29:
WHAHAHA wat is dit nou weer voor opmerking whahaha !!
Videogames zijn ervoor om je te vermaken, alleen dice streeft erna om je een indruk te geven hoe wapens schieten. als de machineguns steeds overhitten, dan zal niemand deze game spelen.
trouwens het zijn niet alleen de machineguns, maar ook de sniper rifles zijn zo fake als wat.
en dan hebben we het nog niet over de besturing van de voertuigenals je meer realisme wilt, moet je maar ARMA gaan spelen of een simulatie training vragen bij de landmacht.
Jij altijd iedereen maar uitmaken voor cheaters en campers, ben het een beetje zat man.Pykow schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 17:29:
[...]
M416 heeft een buff gekregen zodat je een wapen hebt die goed is op lange afstanden, voorheen had je alleen de AN-94 en door deze buff kan je met de m416 echt goed killen op lange afstanden, maar wat ik eerder zei verlies je het nog steeds van de M16 in close range en zelfs een goede speler of iemand met de zelfde skill level wint van je met de M16 doordat deze een hogere RPM heeft.
De M16 heeft een goede nerf gehad en gelukkig niet zo erg generfed, dan dat we gewent zijn van DiCE.
Je merkt het verschil alleen maar op lange afstanden, maar op close en mid range is het eventjes wennen, maar na 2 potjes schiet je er net zo hard mee als voorheen. De nerf van de M16 is goed.
als je pre-patch de recoil van de M16 fijn vondt, dan kan je overstappen naar de M416.
ben je iemand die de M16 geweldig vindt, dan blijf je bij dat wapen en leer je even de nieuwe recoil onder de knie te krijgen.
[...]
Dit heeft puur met jou speelstijl te maken, of beter gezegd als je beweerd dat de FAMAS beter is dan de M5K dan ben je volgens mij een camper of een heel erg afwachtende speler. met de M5K doe je meer run and gun gameplay en blijf je niet in een hoekje zitten. Daarnaast is de hipfire van de M5K veel beter dan de famas, waardoor je veel sneller iemand naar maait. FAMAS heeft 100RPM meer dan de M5K, maar heeft een belachelijke hoge Reload time en hipfire is ook niet al te best. Deze combinatie zorgt ervoor dat je steeds in een hoekje moet schuilen om te reloaden en omdat je zo snel door je kogels gaat ben je meer aan het wachten dan aan het lopen. Ja je K/D Ratio zal met gemak 2.0 zijn
nee Famas is voor campers.
[...]
WHAHAHA wat is dit nou weer voor opmerking whahaha !!
Videogames zijn ervoor om je te vermaken, alleen dice streeft erna om je een indruk te geven hoe wapens schieten. als de machineguns steeds overhitten, dan zal niemand deze game spelen.
trouwens het zijn niet alleen de machineguns, maar ook de sniper rifles zijn zo fake als wat.
en dan hebben we het nog niet over de besturing van de voertuigenals je meer realisme wilt, moet je maar ARMA gaan spelen of een simulatie training vragen bij de landmacht.
[...]
heb je de M27 IAR al eens geprobeerd ?
kijk de grote LMG's zijn gewoon niet fijn en zijn ook nog eens langzaam.
de M27 IAR kan nog redelijk mee. alhoewel een carbine of een assault rifle altijd sterker blijft. ik zou graag zien dat de M27 een buff krijgt ( ja nu hebben ze volgens mij de reload iets aangepast), maar de recoil mag iets lager worden. (sta in de Top %1 van de wereld met de M27, dus zo slecht doe ik et nog niet)
Als iemand goed kan spelen met de Famas dan is dat toch mooi, jij kan weer beter spelen met die skill-loze M16.
hehe eindelijk erboven
http://bf3stats.com/stats_pc/fynrd1/history#kdr
||| F1-aeroblog || Battlelog |||
- Pykow
- Registratie: Augustus 2007
- Laatst online: 02-10 17:26
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium Edition
- Battlefield 3: Aftermath (Code in a Box)
- Battlefield 3, End Game (Add-On)
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3 Back To Karkand
- Battlefield 3 Close Quarters
- Battlefield 3
- Battlefield 3: Limited Edition
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
- Battlefield
/u/231654/crop649be83ed19f0_cropped.png?f=community)
nou de famas reload zo langzaam dat er maar 1 gamestijl mogelijk is en dat is veel wachten en dus redelijk campen. lange reload betekend meer stil staan, want als je blijf lopen ben je meestal zo neergehaald door een M5K, UMP of AEKhardwarejunk schreef op zaterdag 08 september 2012 @ 02:55:
[...]
Jij altijd iedereen maar uitmaken voor cheaters en campers, ben het een beetje zat man.
Als iemand goed kan spelen met de Famas dan is dat toch mooi, jij kan weer beter spelen met die skill-loze M16.
M16 is niet echt skill loze te noemen, dat is na deze patch de M416 geworden.
sja je hebt servers erbij zitten. m320 en RPG op infantry schieten doet iedereen. nou niet op infantry maar meer op de gebouwen ernaast zoals in seine crossing en grand bazaar., maar dan heb je wel een kill gemaakt met dfe m320 of RPG.Compizfox schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 20:13:
http://battlelog.battlefi...ST-64-200-Tickets-PBBans/
Wat een kutserver. Auto killen mensen voor het gebruik van RPG en M320 op infanterie, en een multi-kill met een granaat mag blijkbaar ook al niet.
En het ergste is dat het niet eens in de server titel staat...Dus begin je lekker te spelen, wordt je ineens zonder waarschuwing gekilled door de admin zonder dat je kon weten dat het niet mag...
Angelo NL / Global Cargo VTC
Hoe zet ik de bipod uit? Kan dit niet zien op de pc. Hebben jullie de toetsen verandert? Speel net BF3 1 dag vind sommige toetsen toch wat handig. Waarom zit er onder 3 een granaat terwijl je hem met G ook kan gooien.
- Pykow
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
- Battlefield
bipod gaat automatisch en anders in de settings kijken, dan kan je er een knop van maken om hem handmatig uit te klappen.Versteegrob schreef op zaterdag 08 september 2012 @ 08:50:
Hoe zet ik de bipod uit? Kan dit niet zien op de pc. Hebben jullie de toetsen verandert? Speel net BF3 1 dag vind sommige toetsen toch wat handig. Waarom zit er onder 3 een granaat terwijl je hem met G ook kan gooien.
met 3 kan je granaat pakken ja. maar niemand gebruikt dat. het is gewoon 3e wapenslot.
Maar als je ligt dan gebruik je automatisch je bipod? Kom van de PS3 maar op de PC is het zoveel beter. Begin is wel even flink wennen door de snelheid maar na een paar uur ging het al lekker.
Het vetste is nog wel het aantal spelers. Speelde gisteren 32 vs 32 TD. Zijn er goede servers die levels wisselen met TD? Veel servers hebben continue de zelfde levels, niet heel leuk.
Is rush nog groter op de PC dan op de PS3?
Het vetste is nog wel het aantal spelers. Speelde gisteren 32 vs 32 TD. Zijn er goede servers die levels wisselen met TD? Veel servers hebben continue de zelfde levels, niet heel leuk.
- Pykow
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
- Battlefield
rush is net zo groot volgens mij en TDM speelt iedereen op noshar canals, maar er zijn ook servers die wisselen.Versteegrob schreef op zaterdag 08 september 2012 @ 09:04:
Maar als je ligt dan gebruik je automatisch je bipod? Kom van de PS3 maar op de PC is het zoveel beter. Begin is wel even flink wennen door de snelheid maar na een paar uur ging het al lekker.
EDIT: http://www.reddit.com/r/b...for_another_black_out_we/
een goede vraag. IS IT TIME FOR ANOTHER BLACK OUT ? alle bugs op een rijtje
[ Voor 12% gewijzigd door Pykow op 08-09-2012 10:21 ]
Leuk al die discussies over skill met wapens, maar door de client side hit detection klopt er geen zak van.
Ik wordt zovaak gekilled door iemand met een mindere gun waarbij ik in het voordeel ben er dan instant dood ga.
Cover zoeken heeft ook lekker veel nut, soms wordt je nog geraakt door 2-3 kogels terwijl je achter een muur bent gedoken.
Zeker met de city maps of met CQ is het af en toe waardeloos.
Ik wordt zovaak gekilled door iemand met een mindere gun waarbij ik in het voordeel ben er dan instant dood ga.
Cover zoeken heeft ook lekker veel nut, soms wordt je nog geraakt door 2-3 kogels terwijl je achter een muur bent gedoken.
Helemaal waar, je moet zelf bijna 20 seconde wachten todat je hitmarks krijgt , maar zelf ga je elke keer instant dood zonder dat je iets kan doen.Redje schreef op zaterdag 08 september 2012 @ 10:51:
Leuk al die discussies over skill met wapens, maar door de client side hit detection klopt er geen zak van.
Maar ik mag toch zeggen dat dice zich mag schamen voor de vele bugs die de patch weer met zich mee brengt en het erge is ook nog dat we tot december mogen wachten voor een nieuwe patch...
Nou inderdaad, ik speel graag Bolt only TDM. maar zo nu en dan gebeurt er zúlke onzin 
Valt ook extra op natuurlijk, aangezien het 99% van de tijd met 1 schot klaar is.
En zodra er iemand bij komt met een ping van over de 100...

Valt ook extra op natuurlijk, aangezien het 99% van de tijd met 1 schot klaar is.
En zodra er iemand bij komt met een ping van over de 100...

[ Voor 16% gewijzigd door steveman op 08-09-2012 12:17 ]
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Gast, zoek de definitie van campen eens op...Pykow schreef op zaterdag 08 september 2012 @ 08:19:nou de famas reload zo langzaam dat er maar 1 gamestijl mogelijk is en dat is veel wachten en dus redelijk campen. lange reload betekend meer stil staan
Ergens in dekking gaan om te reloaden valt daar zeker niet onder, of het 0.1 seconde of 1 minuut duurt om je clip leeg te schieten, of het nu 1 of 5 seconden duurt om te reloaden. Evenmin als dat na je reload even de situatie inschatten in plaats van meteen weer als een halve zool rond te gaan rennen geldt als campen.
---
Wat is er mis met campen dan? Als mijn team de meerderheid van de vlaggen heeft blijf ik gewoon hangen hoor, beetje minimap kijken, Q spammen etc.
Mechwarrior Online: Flapdrol
Pykow is meer van het type kangoeroe. Huppelen en spoeien. Je kent die stijl nog wel uit Quake. Gewoon dom raggen en als iemand even hide zit gelijk camper brullen. Wel triest voor iemand van in de twintig.
- Pykow
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
- Battlefield
hoezo old skool gamen. ik ben begonnen met quake, natuurlijk bunnyhop ik er op los en rag ik overal doorheen.TecTo schreef op zaterdag 08 september 2012 @ 13:46:
Pykow is meer van het type kangoeroe. Huppelen en spoeien. Je kent die stijl nog wel uit Quake. Gewoon dom raggen en als iemand even hide zit gelijk camper brullen. Wel triest voor iemand van in de twintig.
even stil staan en reloaden en weer verder gaan. maar de Famas heeft een lange reload tijd en je bent zo door je kogels heen. dus je staat gewoon meer stil dan je loopt. als je teveel gaat lopen met je zo dood met dat wapen en de M5K en AEK doen het dan een stuk beter
Meh, met de famas kan je prima agressief spelen, moet alleen ook de 93R of G18 mee zodat je gelijk door kan met de bullet spam.
Mechwarrior Online: Flapdrol
Maak niet uit. Rag er lekker op los als je dit leuk vind. Andere spelen weer met een andere stijl. Zelf gebruik ik de Famas met silence. Verder heb ik alle wapens vrij en tot 350 kills gespeeld. Dan kan je nog eens wisselen omdat ik het stom vervelend vind telkens met hetzelfde wapen te gamen.Pykow schreef op zaterdag 08 september 2012 @ 13:51:
[...]
hoezo old skool gamen. ik ben begonnen met quake, natuurlijk bunnyhop ik er op los en rag ik overal doorheen.
even stil staan en reloaden en weer verder gaan. maar de Famas heeft een lange reload tijd en je bent zo door je kogels heen. dus je staat gewoon meer stil dan je loopt. als je teveel gaat lopen met je zo dood met dat wapen en de M5K en AEK doen het dan een stuk beter
Nu is de AugA3 weer even favoriet en met regelmaat de G3A3.
Maak allemaal niet zoveel uit want tegen een goede speler leg ik het af met het beste wapen en hij/zij met een pistool

Niks, behalve dat het irritant kan zijn (met name als het team mates zijn die het op een onopportuun moment doen). Het is niet mijn ding, maar als anderen het leuk vinden zich met hun broodtrommeltje ergens verdekt op te stellen en duimen te draaien totdat er weer eens iemand door hun visier rent, dan moeten ze dat vooral doen. Alleen maar goed voor mijn dogtag counthaarbal schreef op zaterdag 08 september 2012 @ 13:45:
Wat is er mis met campen dan? Als mijn team de meerderheid van de vlaggen heeft blijf ik gewoon hangen hoor, beetje minimap kijken, Q spammen etc.
Waar echter wel wat mis mee is is het misplaatste gestrooi met termen die men blijkbaar niet begrijpt (vaak in een [ver]oordelende context, wat het extra zielig maakt), iets wat ik soms hier, maar vooral regelmatig in de ingame chat zie langskomen.
[ Voor 35% gewijzigd door w00t00w op 08-09-2012 14:50 ]
---
Verwijderd
Ik probeer al heel de tijd een jet kill te maken in 3th person, maar dat is gewoon foking moeilijk
- Pykow
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
- Battlefield
nog 7 scout/attack heli's neer te halen en dan heb ik mijn 3e nieuwe dogtag.
In scene zetten dan maar?Verwijderd schreef op zaterdag 08 september 2012 @ 14:55:
Ik probeer al heel de tijd een jet kill te maken in 3th person, maar dat is gewoon foking moeilijk
'I reject your reality and substitute my own'
Vind het altijd maar vaag dat anderen zeiken over weer andermans zijn speelstijl. Laat mensen hun spel gewoon spelen zoals zij het leuk vinden. Zo spelen heel veel Assaults ook gewoon bar slecht, droppen weinig pakjes, en reviven ho maar. Veel support laat het ook gewoon na om hun gehele team van ammo te voorzien, en veel engineers laten het ook na om reparaties te verrichten en voertuigen uit te schakelen. En dan over de slechte piloten niet te spreken die toestellen hijacken en ervoor zorgen dat de goede spelers er niet in kunnen zitten. Dus wat is er mis met een recon die alle targets spot, alle voortuigen probeert te locken, spawn locaties plaatst, alle snipers en engineers van de tegenstander probeert uit te schakelen al dan niet supression support te geven en alleen niet meedingt in het veroveren van vlaggen?
Verwijderd
heat seekers gebruiken?Verwijderd schreef op zaterdag 08 september 2012 @ 14:55:
Lol precies wat ik dacht... Het is een spelletje en no-lifers nemen dat veel te serieus.TecTo schreef op zaterdag 08 september 2012 @ 13:46:
Verwijderd
Nee, het is gelukt zonder (Ik ben pro, remember
Het lukt al niet om in first person kills te maken met die dingen xD
Anyways, het editten is klaar, ik zal het vlug even renderen en hier posten voor ik het naar Dice doorstuur, dan kunnen jullie zeggen wat jullie ervan vinden
QFT !fynrd1 schreef op zaterdag 08 september 2012 @ 17:33:
Vind het altijd maar vaag dat anderen zeiken over weer andermans zijn speelstijl. Laat mensen hun spel gewoon spelen zoals zij het leuk vinden. Zo spelen heel veel Assaults ook gewoon bar slecht, droppen weinig pakjes, en reviven ho maar. Veel support laat het ook gewoon na om hun gehele team van ammo te voorzien, en veel engineers laten het ook na om reparaties te verrichten en voertuigen uit te schakelen. En dan over de slechte piloten niet te spreken die toestellen hijacken en ervoor zorgen dat de goede spelers er niet in kunnen zitten. Dus wat is er mis met een recon die alle targets spot, alle voortuigen probeert te locken, spawn locaties plaatst, alle snipers en engineers van de tegenstander probeert uit te schakelen al dan niet supression support te geven en alleen niet meedingt in het veroveren van vlaggen?
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift
Verwijderd
Eindelijk lukt het me om dat filmpje te renderen, Sony Vegas deed weer eens vaag (As usual -.-)
[YouTube: http://youtu.be/2cs1H1q_Cd8?hd=1]
Ziehier het resultaat (bekijken in fullHD a.u.b.
)
Graag jullie mening of dit inzendeswaardig is en/of er nog aan gesleuteld aan moet worden (zo ja, vertel wat). Thnx
[YouTube: http://youtu.be/2cs1H1q_Cd8?hd=1]
Ziehier het resultaat (bekijken in fullHD a.u.b.
Graag jullie mening of dit inzendeswaardig is en/of er nog aan gesleuteld aan moet worden (zo ja, vertel wat). Thnx
[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 08-09-2012 21:30 ]
Ik heb al sinds ik met battlefield 3 begonnen ben last dat de extra knoppen van mijn logitech muis sporadisch reageren. Ik wil knife en switch main weapon op mijn zijknoppen zetten, maar heel vaak registreren ze niet. De muis knoppen doen het wel gewoon. Als ik in setpoint een toets toewijs en die in battlefield zet doet hij het perfect, maar dat is een lastige omweg, omdat ik dat niet overal wil.
Iemand een idee hoe dit op te lossen is??
Iemand een idee hoe dit op te lossen is??
Oeps, verkeerde topic!
[ Voor 97% gewijzigd door Freekers op 08-09-2012 22:11 ]
🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp
Rpg is goed getimed met het overslagpunt van de muziek, ik vond eigenlijk zelf dat het begin niet echt uitnodigde om verder te kijken (komt in mijn ogen vooral door het opkomen van de muziek), pas bij de RPG werd het echt gaafVerwijderd schreef op zaterdag 08 september 2012 @ 20:33:
Eindelijk lukt het me om dat filmpje te renderen, Sony Vegas deed weer eens vaag (As usual -.-)
[video]
Ziehier het resultaat (bekijken in fullHD a.u.b.)
Hope it helps
Kak, bij de climax van de muziek word IK weer net gekilled hé. Dikke RPG in mijn achterwerkVerwijderd schreef op zaterdag 08 september 2012 @ 20:33:
[video]
Wel leuk dat NFO Humpers een aantal keer terug te zien zijn
Verwijderd
je hebt sowieso engineer verkeerd gespeld en verder is shotgun natuurlijk geen class, je kan misschien beter wat footage kiezen van verschillende classes (en lekker boeiend of je dan met een class specifieke gun speelt of niet) of juist van alle verschillende soorten guns / vehicles wat footage gebruiken. tenminste dat zou wellicht iets logischer zijn, moet je die footage wel hebbenVerwijderd schreef op zaterdag 08 september 2012 @ 20:33:
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 08-09-2012 23:21 ]
Ik vind het wel jammer dat je de in-game sound heb weggelaten. Ik vind dat juist veel toegevoegde waarde hebben voor het echte battlefield gevoel, zoals de kogels die om je oren vliegen, explosies om je heen, jets en helicopters die over je heen vliegen. Voor de rest ziet het er wel prima uit, op het spellingsfoutje naVerwijderd schreef op zaterdag 08 september 2012 @ 20:33:
[video]
- Pykow
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
- Battlefield
ik moet zeggen dat ik die engineer class op de treinrails in metro echt een toffa gast vindtVerwijderd schreef op zaterdag 08 september 2012 @ 20:33:
[video]
en op het einde heb je ook zo geweldige jet piloot die er overheen vliegt haha xD
tof gedaan jonge, miste alleen de recon class op sherqi penesula, vergeten ?
Iemand al iets kunnen doen met de expasion pack Armored Kill? Bij " Store" staat dat ik deze heb, echter bij een server die dit zou draaien moet ik het nog downloaden. Gisteravond net iets van 2gig binnen gehaald.
Leuke film hoor, mooi in elkaar gezet! Maar is die 2 minuten niet iets te kort, we hebben immers nog wel meer gefilmd aan materiaal?Verwijderd schreef op zaterdag 08 september 2012 @ 20:33:
[video]
Eindelijk mijn eerste gun master gewonnen. Zat op een server samen met GoT'er PPaniXX
. Met het één na laatste wapen is het vrij lastig om een kill mee te behalen. De knife ging me beter af.
Verwijderd
Ja inderdaad, dat komt omdat je dat filmpje enkel en alleen op die soundtrack van BF3 mag steken, en dat muziekje duurt maar 2 minuten (En dat beginnen loopen is zo onprofessioneel). Er moeten dus keuze's gemaakt worden wat interessant genoeg is en wat niet.bvk schreef op zondag 09 september 2012 @ 11:38:
[...]
Leuke film hoor, mooi in elkaar gezet! Maar is die 2 minuten niet iets te kort, we hebben immers nog wel meer gefilmd aan materiaal?
Dat lag aan die tijdslimiet dus, héél erg boeiende ingame footage van de recon had ik niet, maar ik plaats daarvan had ik nog ergens die lekkere spass-gameplay liggen, dus heb ik die dan maar gebruikt.Pykow schreef op zondag 09 september 2012 @ 07:30:
[...]
ik moet zeggen dat ik die engineer class op de treinrails in metro echt een toffa gast vindt
en op het einde heb je ook zo geweldige jet piloot die er overheen vliegt haha xD
tof gedaan jonge, miste alleen de recon class op sherqi penesula, vergeten ?
Oke, spellingsfout moet inderdaad verbeterd wordenVerwijderd schreef op zaterdag 08 september 2012 @ 23:19:
[...]
je hebt sowieso engineer verkeerd gespeld en verder is shotgun natuurlijk geen class, je kan misschien beter wat footage kiezen van verschillende classes (en lekker boeiend of je dan met een class specifieke gun speelt of niet) of juist van alle verschillende soorten guns / vehicles wat footage gebruiken. tenminste dat zou wellicht iets logischer zijn, moet je die footage wel hebben
Thnx, ik zal kijken naar wat ik spannender/interessanter zou kunnen maken in het begin, maar ik vrees er een beetje voor...tobitronics schreef op zaterdag 08 september 2012 @ 22:22:
[...]
Rpg is goed getimed met het overslagpunt van de muziek, ik vond eigenlijk zelf dat het begin niet echt uitnodigde om verder te kijken (komt in mijn ogen vooral door het opkomen van de muziek), pas bij de RPG werd het echt gaafMaar verder nice job
Hope it helps
Ja, dankzij jullie heb ik zulke mooie footagevinom schreef op zaterdag 08 september 2012 @ 22:45:
[...]
Kak, bij de climax van de muziek word IK weer net gekilled hé. Dikke RPG in mijn achterwerk
Wel leuk dat NFO Humpers een aantal keer terug te zien zijn
Nog 2 dagen tot Armored Kill!
Zouden wij dinsdag om 0:00 al aan de slag kunnen denken jullie?
An a day keeps the doctor away.
Nee volgens mij tegen een uur of 2 's middags was in iedergeval bij de andere exp. packs zoHardCoreGamer schreef op zondag 09 september 2012 @ 13:09:
Nog 2 dagen tot Armored Kill!
Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG
Verwijderd
Ok wat ik heb aangepast aan m'n filmpje (tot nu toe):
-The Engeneer -> The Engineer
-The Shotgun -> The Flanker (Aangezien er serieus gebackraped wordt in dat clipje).
-Ingame geluid luider gezet (nu hoor je de schoten enzo).
-Schoonheidsfoutjes bijgewerkt
Nog suggesties?
-The Shotgun -> The Flanker (Aangezien er serieus gebackraped wordt in dat clipje).
Nog suggesties?
Zojuist een potje gun master aan het winnen word ik door een onbekende reden geband
. Trieste bedoeling.

Verwijderd
Ik ben ooit eens gekicked met de reden "No free cookies here"Sharpp schreef op zondag 09 september 2012 @ 13:24:
Zojuist een potje gun master aan het winnen word ik door een onbekende reden geband. Trieste bedoeling.

Je hebt gewoon gelijk. Iedereen roept hier meteen dat je zeurt en weet ik veel wat, maar in BF2 raakte je LMG tenminste oververhit als je achter elkaar bleef ratelen. Als dat ding nou simpelweg te heet wordt na een kogel of 60 dan komt er tenminste nog een beetje timing bij kijken, nu kan elke lamlul 200 kogels een steegje inpompen en dan raakt ie altijd wel wat.Gravit0n schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 17:02:
[...]
Dat is sowieso irritatiepunt nummer 1 bij mij, machineguns zijn overpowered.
IRL schiet je nooit van je leven 5 volle magazijnen leeg zonder dat je wapen oververhit raakt.
Dit dus.
"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."
Als ik het me goed herinner uit mijn diensttijd schoot je sowieso altijd in burst en moest je na 300 kogels (een kistje) de loop verwisselen. Kon die afkoelen en even met de pijpenrager erdoor heen om schoon te maken. Dat was met de FN MAG, oftewel de M240B.Murk schreef op zondag 09 september 2012 @ 13:42:
[...]
Je hebt gewoon gelijk. Iedereen roept hier meteen dat je zeurt en weet ik veel wat, maar in BF2 raakte je LMG tenminste oververhit als je achter elkaar bleef ratelen. Als dat ding nou simpelweg te heet wordt na een kogel of 60 dan komt er tenminste nog een beetje timing bij kijken, nu kan elke lamlul 200 kogels een steegje inpompen en dan raakt ie altijd wel wat.
Dit dus.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
Moderator General Chat
Dyslectic history cynic
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Dat lijkt me in het echt ook wel een goed idee. Anders gaat de loop vervormen door de enorme hitte van alle mini explosies die door de loop schieten. Alleen vind ik een barrel switch na 300 kogels in bursts wel extreem. Neem de MG42/MG3. Die moeten na 250 kogels lacher elkaar gewisseld worden en met een vuursnelheid van respectievelijk 1200-1500 of 900-1000 respectief is dat toch even wat extremer.bvk schreef op zondag 09 september 2012 @ 13:50:
[...]
Als ik het me goed herinner uit mijn diensttijd schoot je sowieso altijd in burst en moest je na 300 kogels (een kistje) de loop verwisselen. Kon die afkoelen en even met de pijpenrager erdoor heen om schoon te maken. Dat was met de FN MAG, oftewel de M240B.
Het probleem is alleen dat de LMG's op het moment zo zwaar zuigen dat je ze eigenlijk niet meer kan nerfen. Het kan wel omdat niemand in een keer 200 kogels afschiet maar eigenlijk hebben de LMG's elke buff die ze kunnen krijgen nodig. Ik heb laatst nog flink wat games met LMG's gelopen en met een bipod zijn ze bruikbaar te noemen alleen ben je een schietschijf voor snipers omdat je een bipod moet gebruiken om ook maar iets te raken op 30m.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Waarschijnlijk een server waar de M320 verboden is.Sharpp schreef op zondag 09 september 2012 @ 13:24:
Zojuist een potje gun master aan het winnen word ik door een onbekende reden geband. Trieste bedoeling.
Misschien ook wat sniper footage toevoegen?
Verwijderd
Toevoegen gaat niet, (muziek is daarvoor te kort), bij sommige clips heb ik delen van een killsteak moeten weghalen omdat de clip anders te lang zou duren, + De sniper footage die ik heb is niet echt spectaculair (oke, er zitten een paar noscope-headshot-360-COD-style kills in, maar geen echte "epic" streakjes ofzo).Sharpp schreef op zondag 09 september 2012 @ 14:35:
[...]
Misschien ook wat sniper footage toevoegen?
EDIT: Verzonder naar Dice
Nu wachten op het resultaat
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2012 15:34 ]
Volgens Pykow is een SMAW tegen een jet "Lag"
- DaniëlWW2
- Niet online
Moderator General Chat
Dyslectic history cynic
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
Laat me raden, jij schoot een SMAW tegen een jet aan waar Pykow inzat.hardcoresmurf schreef op zondag 09 september 2012 @ 15:49:
Volgens Pykow is een SMAW tegen een jet "Lag"
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Verwijderd
Dat was ik dusDanielWW2 schreef op zondag 09 september 2012 @ 15:52:
[...]
Laat me raden, jij schoot een SMAW tegen een jet aan waar Pykow inzat.
Een mooie headshot van 300m, direct gevolgd door een tweede Bolt action natuurlijkVerwijderd schreef op zondag 09 september 2012 @ 13:19:
Ok wat ik heb aangepast aan m'n filmpje (tot nu toe):
Nog suggesties?
- Pykow
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
- Battlefield
Zat een gast met een ping van 120 in. ik kreeg lag opeens stort die naarbeneden en op het laatste moment staat er smaw kill terwijl ik neerstorte.DanielWW2 schreef op zondag 09 september 2012 @ 15:52:
[...]
Laat me raden, jij schoot een SMAW tegen een jet aan waar Pykow inzat.
had niks met de smaw te maken.
Nou ja, het is wat ik me herinner hé, er kan ook een band met 200/250 kogels in een kistje gezeten hebbenDanielWW2 schreef op zondag 09 september 2012 @ 13:59:
[...]
Dat lijkt me in het echt ook wel een goed idee. Anders gaat de loop vervormen door de enorme hitte van alle mini explosies die door de loop schieten. Alleen vind ik een barrel switch na 300 kogels in bursts wel extreem. Neem de MG42/MG3. Die moeten na 250 kogels lacher elkaar gewisseld worden en met een vuursnelheid van respectievelijk 1200-1500 of 900-1000 respectief is dat toch even wat extremer.
Of bedoel je dat je het een erg snelle wissel vindt?
Edit: Uit het handboek voor de soldaat:
Mitrailleur 7.62 mm MAG
Automatisch, patroonband met 230 patronen, vizier standaard op 300m, reikt tot 600m, 700 schoten per minuut.
[ Voor 13% gewijzigd door bvk op 09-09-2012 16:48 ]
hele maal wel!Pykow schreef op zondag 09 september 2012 @ 16:15:
[...]
Zat een gast met een ping van 120 in. ik kreeg lag opeens stort die naarbeneden en op het laatste moment staat er smaw kill terwijl ik neerstorte.
had niks met de smaw te maken.
jij wou mij neer schieten en toen SMAW'de ik je
http://battlelog.battlefi...how/43024708/1/542837036/
mijn eerste keer dat ik gun master gewonnen heb
Net voor het eerst in maanden weer is op gestart, en helaas is het RETARD niveau nog niet gedaald. Verder was het wel leuk, wel weer ff inkomen.
---RAWE CEEK!!!---
- DaniëlWW2
- Niet online
Moderator General Chat
Dyslectic history cynic
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
The retard level is over 9000.NoFearCreations schreef op zondag 09 september 2012 @ 17:45:
Net voor het eerst in maanden weer is op gestart, en helaas is het RETARD niveau nog niet gedaald. Verder was het wel leuk, wel weer ff inkomen.
wat is de sks toch weer een beest van een wapen:
http://battlelog.battlefi...how/43037954/1/542837036/
- Pykow
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
- Battlefield
even een tip. je krijgt die gungame ribbon altijd als je Gungame speelthardcoresmurf schreef op zondag 09 september 2012 @ 17:30:
http://battlelog.battlefi...how/43024708/1/542837036/
ik joinde een server die net afgelopen, had net 1 kill en had gelijk de ribbon gekregen.
Verwijderd
je krijgt de winner ribbon alleen als degene die wint toevallig in jouw team zit though.Pykow schreef op zondag 09 september 2012 @ 20:43:
[...]
even een tip. je krijgt die gungame ribbon altijd als je Gungame speelt
ik joinde een server die net afgelopen, had net 1 kill en had gelijk de ribbon gekregen.
/me is weer een gebanned voor cheaten...
zeker dezelfde prutsserverSharpp schreef op zondag 09 september 2012 @ 13:24:
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2012 21:43 ]
- Pykow
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
- Battlefield
Waarom krijg je geen assist punten met de heli, maar wel met de tanks echt vaag.
als je wil kan je nog net zo hard domineren in de heli als voorheen gelukkig, je moet alleen wel meer op afstand blijven, maar dat deed ik altijd al.
Vandaag heeft GoT ook een clan wartje gedaan voor de fun tegen gamers4fun.
Pykow
Buttcracker
killerbeuker
anubis_...
zaten in het team van ons natuurlijk. We hebben 2x gewonnen op grand bazaar en 1x attack side in seine crossing. 0,0 ervaring tegen een clan die de "dutch cup" had gewonnen (zoals ze dat zelf beweerde).
als je wil kan je nog net zo hard domineren in de heli als voorheen gelukkig, je moet alleen wel meer op afstand blijven, maar dat deed ik altijd al.
Vandaag heeft GoT ook een clan wartje gedaan voor de fun tegen gamers4fun.
Pykow
Buttcracker
killerbeuker
anubis_...
zaten in het team van ons natuurlijk. We hebben 2x gewonnen op grand bazaar en 1x attack side in seine crossing. 0,0 ervaring tegen een clan die de "dutch cup" had gewonnen (zoals ze dat zelf beweerde).
Het was één of andere 4Netplayers server.
Ben jij toevallig de KnetterGek die vroeger CS op Demon speelde? Zo ja, dan ken ik jou wel.
[ Voor 4% gewijzigd door Sharpp op 09-09-2012 22:57 ]
Het leek zo onmogelijk, kill maken met en EOD bot en een voertuig vernietigen met de repair torch.
Maar toch allebei gelukt
Maar toch allebei gelukt

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Verwijderd
Sharpp schreef op zondag 09 september 2012 @ 22:14:
[...]
Ben jij toevallig de KnetterGek die vroeger CS op Demon speelde? Zo ja, dan ken ik jou wel.

ik ken niet alle spelers uit die tijd meer, zelfs niet bij nick, maar eh... jouw nick was daar geen sharpp volgens mij?
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2012 09:06 ]
Hoe laat kunnen we Armored Kill gaan spelen? Die komt morgen toch uit?
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
- Pykow
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
- Battlefield
Einde van de middag / begin van de avond zoals altijdArfman schreef op maandag 10 september 2012 @ 09:06:
Hoe laat kunnen we Armored Kill gaan spelen? Die komt morgen toch uit?
Paar potjes bf3 gespeeld na de patch, leuke patch maakt het chopperen weer interessant, was idd wel erg makkelijk met below radar en gunner flares. Nu is het weer spannend om te chopperen
http://www.twitch.tv/jannustitannus
inderdaad. Chopperen is nog goed te doen , je moet alleen niet als een blinde gaan rapen. Lekker hoog zitten en een goede gunner (met zoom) doet wonderen. Gister een potje ik was piloot en gunner had zoom en tv.evilpin0 schreef op maandag 10 september 2012 @ 10:11:
Paar potjes bf3 gespeeld na de patch, leuke patch maakt het chopperen weer interessant, was idd wel erg makkelijk met below radar en gunner flares. Nu is het weer spannend om te chopperen
http://battlelog.battlefi...how/42996132/1/182011313/
je ziet dat als je het slim speelt en goede jet piloten in je team zitten dat het nog steeds kan.
Mijn nick is StruiZ btw.
hoi
Verwijderd
Op goed bebouwde kaarten kun je ook juist laag vliegen, tussen de gebouwen door en achter rotspartijen, om locks te ontkomen. Je neemt wel wat risico met tanks en RPGs maar de korte afstand tot je doel en het feit dat het voor jets lastiger is om je te pakken als je achter dingen zit dan wanneer je zomaar ergens hoog vliegt kan een goeie killstreak zeker ook mogelijk maken. En, omdat je toch laag vliegt heb je geen TV missile (want die is op laag vliegen écht niet afgestemd) en kun je dus een guided erop zetten. Laserdotter op de pilot seat en je kunt helis, tanks en jets bestoken met het ding - en als ze flares hebben, wat met de Stinger-revival momenteel een populaire counter measure is, hebben ze serieus pechKr44nVogel schreef op maandag 10 september 2012 @ 10:39:
[...]
Lekker hoog zitten en een goede gunner (met zoom) doet wonderen. Gister een potje ik was piloot en gunner had zoom en tv.
Ik vind de zoomtics trouwens echt zinloos - die zoomen zo'n klein beetje in dat ik me afvraag wie daar wat aan heeft, en dus pak ik de thermals.
Voor al de patches kwamen die alles veranderen vloog ik altijd al alleen met ecm zonder gunner flares en ook zonder de blow radar buff. Ik had me al helemaal aangepast op het cover-play, elke keer zorgen dat je weer net op tijd achter die rots zit en dan van dekking naar dekking bewegen. Was erg vet, toen kwam de below radar buff en was het helemaal niet meer nodig. Het is minder kills maken maar het maakt het als pilot echt veel spannender, gaat die stinger inslaan of zit je toch net goed achter dekking.Verwijderd schreef op maandag 10 september 2012 @ 11:01:
[...]
Op goed bebouwde kaarten kun je ook juist laag vliegen, tussen de gebouwen door en achter rotspartijen, om locks te ontkomen. Je neemt wel wat risico met tanks en RPGs maar de korte afstand tot je doel en het feit dat het voor jets lastiger is om je te pakken als je achter dingen zit dan wanneer je zomaar ergens hoog vliegt kan een goeie killstreak zeker ook mogelijk maken. En, omdat je toch laag vliegt heb je geen TV missile (want die is op laag vliegen écht niet afgestemd) en kun je dus een guided erop zetten. Laserdotter op de pilot seat en je kunt helis, tanks en jets bestoken met het ding - en als ze flares hebben, wat met de Stinger-revival momenteel een populaire counter measure is, hebben ze serieus pech
Ik vind de zoomtics trouwens echt zinloos - die zoomen zo'n klein beetje in dat ik me afvraag wie daar wat aan heeft, en dus pak ik de thermals.
Zonder gunner flares zijn de chopper vs chopper gevechten gelukkig ook minder lang draadig geworden
Trouwens tv guided is gewoon long en close range, als ik van zeer dichtbij me rocket pods op een tank geleegd heb zorg ik altijd dat de neus zo over de tank gaat dat de gunner de tv guided alleen hoeft te schieten van een paar meter, je moet dus wel een pilot hebben die er rekening meer houd.
http://www.twitch.tv/jannustitannus
Gisteren weer lekker aan het knallen geweest en ik begin de Scar-L echt steeds meer te waarderen. Wat een superfijn en accuraat wapen is dat, je moet alleen niet face to face staan met iemand met een M16 want dan verlies je het. Maar op ook maar enige afstand win je het gewoon vanwege zijn nauwkeurigheid bijna altijd. Heerlijk
Ook de AUG A3 is best aardig maar ik zie behalve het feit dat ik er harder mee kan rennen weinig voordeel in tov de M16A3 of de Scar-L
En wat ook af en toe leuk is is met een M98B rondrennen met een holo scoop erop. 95% damage met 1 schot is altijd leuk
Ook de AUG A3 is best aardig maar ik zie behalve het feit dat ik er harder mee kan rennen weinig voordeel in tov de M16A3 of de Scar-L
En wat ook af en toe leuk is is met een M98B rondrennen met een holo scoop erop. 95% damage met 1 schot is altijd leuk
Verwijderd
TV guided op close range werkt dan wel echt alleen als je dat als pilot en gunner goed samen timet. Mijn ervaring daarmee is echt slecht - en ik krijg het ding op range ook slecht on-target. Tel daar bij op dat de tijd die je de TV missle bedient niet kunt schieten en kon flaren en de guided wordt toch interressant. Als je dat goed samen doet als pilot/gunner kun je er elk doel mee grijpen, airdingen one-shotten en terwjil de raket vliegt kun je met je gun nog fors schade aanrichten.evilpin0 schreef op maandag 10 september 2012 @ 11:12:
[...]
Trouwens tv guided is gewoon long en close range, als ik van zeer dichtbij me rocket pods op een tank geleegd heb zorg ik altijd dat de neus zo over de tank gaat dat de gunner de tv guided alleen hoeft te schieten van een paar meter, je moet dus wel een pilot hebben die er rekening meer houd.
edit:

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2012 11:55 ]
E oftewel exit vehicleVerwijderd schreef op maandag 10 september 2012 @ 11:16:
[...] en de raket niet kunt loslaten naar z'n doel[...]
Verwijderd
SVD is ook tof, dan zonder magnifying scopes erop. Met ironsight of RDS, krachtiger als SKS (geloof ik) en heel stoer. Niemand gebruikt hem.hardcoresmurf schreef op zondag 09 september 2012 @ 19:30:
wat is de sks toch weer een beest van een wapen:
Ik pak altijd de MP443 om het af te maken. Helpt ook tegen assaults als je net aant reloaden bent. Pistolen zijn underrated in BF3Metro2002 schreef op maandag 10 september 2012 @ 11:15:

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2012 11:26 ]
- Pykow
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
- Battlefield
ik vloog altijd veel in cover en dat was ook het eerste wat ik heb geoefend toen ik begon te vliegen, draaien, tussen gebouwen door vliegen, snel kunnen draaien en stil staan.
gisteren op firestorm leuk gevlogen voor eventjes , totdat andere steeds de heli afpakte.
Toch blijf ik het jammer vinden dat er noobs zijn die er steeds uitspringen zodra je op ze afkomt of disabled.
ik had liever een vertraging op gezien.
gisteren op firestorm leuk gevlogen voor eventjes , totdat andere steeds de heli afpakte.
Toch blijf ik het jammer vinden dat er noobs zijn die er steeds uitspringen zodra je op ze afkomt of disabled.
ik had liever een vertraging op gezien.
Zo kan je natuurlijk ook punten binnenharken:

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
- Pykow
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
- Battlefield
Laat me raden, metro en alleen maar medicYorin schreef op maandag 10 september 2012 @ 11:36:
Zo kan je natuurlijk ook punten binnenharken:
[afbeelding]
Stond er niet bij. Het is mijn foto ook niet.
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
Ik word helemaal schijtziek van een aantal zaken. Ik ben namelijk niet de allerbeste aimer dus ik moet het hebben van tactisch spel, samenwerking met m'n squad en goede onderlinge afspraken.
Dan spring je in een Kasatka heli, springt de piloot eruit om te gaan snipen. Mensen die in een tank blijven zitten en stil blijven staan terwijl ze door heli's/jets geraped worden. Ik spawn op een squadmate en ik raak in een vuurgevecht 3 seconden later. Squadmate nergens meer te bekennen (rent meteen weg). Mensen die in de basis bij de heli's blijven campen (soms met z'n tienen tegelijk, en de tickets maar bleeden). Mensen die bovenop een berg (of antenne) gaan snipen en gedurende de 1000 ticket round 2 kills halen.
Spelen jullie hier op een aantal vaste servers waar minder van dat soort m*ng*l*n spelen? Het gaat mij echt niet om mijn score of K/D ratio, maar gewoon goed samenspelen. Ik sta open voor goede tips
Dan spring je in een Kasatka heli, springt de piloot eruit om te gaan snipen. Mensen die in een tank blijven zitten en stil blijven staan terwijl ze door heli's/jets geraped worden. Ik spawn op een squadmate en ik raak in een vuurgevecht 3 seconden later. Squadmate nergens meer te bekennen (rent meteen weg). Mensen die in de basis bij de heli's blijven campen (soms met z'n tienen tegelijk, en de tickets maar bleeden). Mensen die bovenop een berg (of antenne) gaan snipen en gedurende de 1000 ticket round 2 kills halen.
Spelen jullie hier op een aantal vaste servers waar minder van dat soort m*ng*l*n spelen? Het gaat mij echt niet om mijn score of K/D ratio, maar gewoon goed samenspelen. Ik sta open voor goede tips
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Speel met 3 vrienden die je kent, ga op teamspeak/ventrilo. En werk samen, het maakt niet uit op welke servers je zit ene keer is het beter dan de andere keer. En als je de mogelijkheid hebt speel laat in de avond zodat de kinderen liggen te slapen(no offence)
Verwijderd
Dit vooral. Spelen als alle huilebalken naar bed zijn stelt je in staat de chat aan te laten en kans te hebben dat je wat zinnigs met je teammates kunt bereiken.QPeter schreef op maandag 10 september 2012 @ 11:59:
speel laat in de avond zodat de kinderen liggen te slapen(no offence)
Offence. Lots of offence. irritante k..koters.
Ik heb geen vrienden <insert foreveralone.jpg> ... die Battlefield 3 spelen 
Soms kom ik leuke/goede spelers tegen en die voeg ik dan toe, maar dat zijn er maar 10 tot nu toe. Er is dus niet, zoals ik stiekem gehoopt had, een GoT BF3 server of iets in die trant?
Soms kom ik leuke/goede spelers tegen en die voeg ik dan toe, maar dat zijn er maar 10 tot nu toe. Er is dus niet, zoals ik stiekem gehoopt had, een GoT BF3 server of iets in die trant?
- DaniëlWW2
- Niet online
Moderator General Chat
Dyslectic history cynic
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
Die GoT servers zijn alleen redelijk dood.Arfman schreef op maandag 10 september 2012 @ 13:03:
Misschien morgen wel als AK er is. (moet je wel Premium hebben)
pfff heb zin in morgen
wel weer tijd voor nieuwe maps en voertuigen
steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1
- Pykow
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
- Battlefield
join gotlike.teamspeak en daar zitten altijd gotters op die samen spelen.Arfman schreef op maandag 10 september 2012 @ 13:03:
Zonder vrienden is er echt geen bal aan en is alleen TDM of BF3:CQ leuk te spelen.
Verwacht zeker dat het druk is vanaf morgen met de nieuwe DLC
maar 10 man die samenspeelt is echt veel. je moet gewoon 3 vrienden hebben die weten wat ze doen en dan kan je nog steeds winnen of een leuke game avond beleven.
Verwijderd
Mijn ervaring nu met CQ is dat het best wel leuk is voor de verandering.
Nu kan ik tenminste snel alles van mijn shotguns halen.
Best wel dodelijk shotgun samen met Claymore en dan tussen de gangen door rennen hehe.
Nu kan ik tenminste snel alles van mijn shotguns halen.
Best wel dodelijk shotgun samen met Claymore en dan tussen de gangen door rennen hehe.
Kom zoals Pykow al aangeeft naar teamspeak.gotlike.nl en je speelt in no time samen met andere GoT'ers. Of we spelen op de eigen GoT BF3 servers of we joinen met een paar man een andere server.Arfman schreef op maandag 10 september 2012 @ 13:03:
Krijg je er in ieder geval een hoop vrienden bij
Ja is prima te doen. Je ziet dat ding ook amper in het spel. Zie ook wel eens dat mensen er 'bang' voor zijn opzij stappen wtf is dat voor een dingsteveman schreef op zondag 09 september 2012 @ 22:41:
Het leek zo onmogelijk, kill maken met en EOD bot en een voertuig vernietigen met de repair torch.
Maar toch allebei gelukt
Armored Kill voor de PC komt morgen om 11:00!
Voor de mensen het zelf willen zien:
Origin starten -> Rechtermuisknop op Battlefield 3 -> Gamedetails weergeven -> Met je muis hoveren over de datum van de uitbreiding.
Origin starten -> Rechtermuisknop op Battlefield 3 -> Gamedetails weergeven -> Met je muis hoveren over de datum van de uitbreiding.
Yeah!Marioleo69 schreef op maandag 10 september 2012 @ 13:54:
Ik zal dit keer maar geen VPN verbinding opzetten, want voor die kleine paar uur wacht ik dan wel even.
An a day keeps the doctor away.
bvk schreef op maandag 10 september 2012 @ 13:38:
[...]
Kom zoals Pykow al aangeeft naar teamspeak.gotlike.nl en je speelt in no time samen met andere GoT'ers. Of we spelen op de eigen GoT BF3 servers of we joinen met een paar man een andere server.
Krijg je er in ieder geval een hoop vrienden bij
Gaan we doen, morgenavond ben ik van de partij. Als je met 3 anderen inderdaad goed samen kunt spelen (liefst in een squad) kun je al een heleboel invloed uitoefenen en gewoon lekker knallen. Perks op elkaar afstemmen enzo, heerlijk
Lastig lastig.. Vandaag GW2 gekocht, en morgen komt AK uit voor de PC
...
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
- Pykow
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
- Battlefield
Sorry maar ik lees dit overal:Marioleo69 schreef op maandag 10 september 2012 @ 13:54:
AK will release on 9/10 or 9/11 around 1:00 pm(1300 hours) - 5:00 pm(1700 hours) in PST
PST - 1:00 pm (1400 hours) to 5:00 pm (1700 hours)
MST - 2:00 pm(1400 hours) to 6:00 pm (1800 hours)
CST - 3:00 pm(1500 hours) to 7:00 pm (1900 hours)
EST - 4:00 pm(1600 hours) to 8:00 pm (2000 hours)
dus gewoon als verwacht in de middag, net zoals met premium en de release tijd op de PS3.
Join me als je de javelin wilt gebruikenArfman schreef op maandag 10 september 2012 @ 13:59:
[...]
Gaan we doen, morgenavond ben ik van de partij. Als je met 3 anderen inderdaad goed samen kunt spelen (liefst in een squad) kun je al een heleboel invloed uitoefenen en gewoon lekker knallen. Perks op elkaar afstemmen enzo, heerlijk
Dit topic is gesloten.
Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het plaatsen van "grappige" ongerelateerde plaatjes, zoals de bekende 9Gag memes is niet toegestaan, daar zijn andere topic voor. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic. Het is tevens niet toegestaan te discusseren over mogelijkheden om via proxy of VPN in andere landen de premium DLC aan te schaffen.
Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.
Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het plaatsen van "grappige" ongerelateerde plaatjes, zoals de bekende 9Gag memes is niet toegestaan, daar zijn andere topic voor. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic. Het is tevens niet toegestaan te discusseren over mogelijkheden om via proxy of VPN in andere landen de premium DLC aan te schaffen.
Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.
Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.