Arfman schreef op maandag 10 september 2012 @ 11:56:
Ik word helemaal schijtziek van een aantal zaken. Ik ben namelijk niet de allerbeste aimer dus ik moet het hebben van tactisch spel, samenwerking met m'n squad en goede onderlinge afspraken.
Dan spring je in een Kasatka heli, springt de piloot eruit om te gaan snipen. Mensen die in een tank blijven zitten en stil blijven staan terwijl ze door heli's/jets geraped worden. Ik spawn op een squadmate en ik raak in een vuurgevecht 3 seconden later. Squadmate nergens meer te bekennen (rent meteen weg). Mensen die in de basis bij de heli's blijven campen (soms met z'n tienen tegelijk, en de tickets maar bleeden). Mensen die bovenop een berg (of antenne) gaan snipen en gedurende de 1000 ticket round 2 kills halen.
Spelen jullie hier op een aantal vaste servers waar minder van dat soort m*ng*l*n spelen? Het gaat mij echt niet om mijn score of K/D ratio, maar gewoon goed samenspelen. Ik sta open voor goede tips

Allereerst, leuke comment

,
On topic: Dit overkomt mij heel erg vaak. Echter ik speel alleen omdat niemand uit mijn vrienden kring pc gamed, althans met een redelijke videokaart. Soms speel ik ook metro als medic, dan kan ik van nut zijn. En ik vind het erg leuk, gun mij dat ook aub.
Als ik als gunner wordt gekild omdat er weer iemand uit een tank of chopper springt dan voelt metro toch wel beter aan. Immers wat je zegt komt vaak uit. Als je probeert samen te werken dan ben jij vaak diegene die het haasje is en je zogenaamde maatje is dan al lang weg. Alleen metro wordt so boring na een tijdje, en er zijn veel leuke velden met tal van tactische mogelijkheden.
Het lijkt mij ook erg leuk om als squad, of meerdere squads samen te werken. Ik ben het ook met je eens dat het niet gaat om K/D ratio. Samenwerken is gewoon veel leuker, chopper/tank of als infantery. En als ik dan een paar keer extra gekilled wordt om me maatjes te helpen dan zo wat. We won!

hopelijk dan.