Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 03-10 16:33
Lol filmpje:

(WARNING: High volume may cause ear damage due to excessive gun abuse :+ )

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=a89P6oHHREQ&feature=g-all-u]

[ Voor 13% gewijzigd door tobitronics op 10-09-2012 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-10 23:37

Arfman

Drome!

fynrd1 schreef op maandag 10 september 2012 @ 15:02:
[...]

Join me als je de javelin wilt gebruiken :)
Je bedoelt dat jij daadwerkelijk SOFLAM's opzet in plaats van als een kip zonder kop met je recon gun rondrent? _/-\o_

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arfman schreef op maandag 10 september 2012 @ 15:12:
[...]

Je bedoelt dat jij daadwerkelijk SOFLAM's opzet in plaats van als een kip zonder kop met je recon gun rondrent? _/-\o_
En hij is écht de enige niet. De SOFLAM 300 assists-dogtag had ik al toen de SOFLAM nog bugged was en je er geen punten en nagenoeg nooit assist mee kreeg.
Daarom is mijn recon SPM ook nog altijd maar 171... ondanks de gruwelike killstreaks en TUGS assists op 64p CQ servers :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Ik mis de Soflams niet meer in deze gam, na de laatste patch.
je gebruikte de soflam alleen maar om te campen in de bergen met een jevalin team (dat is best wel leuk om te doen) en om heli's neer te halen.
Tanks kan je neerhalen met RPG en als je last hebt van de heli of jet gebruik je nu de stingers om ze steeds te locken en weg te jagen, is nu erg effectief (al blijven jets nog steeds bijna alles ontwijken)

jevalins hebben maar 4 kogels en de stingers 6 + je kan zelf locken ipv dat een soflam dit eerst moet doen.

Als ik recon speel, dan zorg ik voor de spawn beacon achter de linie en spot ik de tegenstanders.
TUGS werken goed als mensen veel rennen en springen en in de grote maps gebruik ik meestal de MAV, want die laat ook spelers zien die stil staan.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 03-10 18:34

superwashandje

grofheid alom

Arfman schreef op maandag 10 september 2012 @ 13:03:
Ik heb geen vrienden <insert foreveralone.jpg> ... die Battlefield 3 spelen :+

Soms kom ik leuke/goede spelers tegen en die voeg ik dan toe, maar dat zijn er maar 10 tot nu toe. Er is dus niet, zoals ik stiekem gehoopt had, een GoT BF3 server of iets in die trant? :+
keertje in een squad spelen? voeg me maar toe :)

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looc
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21-07 18:55
Ik heb ook wel eens zin in een potje met GOT'ers, hopelijk met wat engi's/javelins

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 03-10 22:53

fynrd1

Fooled by Randomness

[...]

Yep:) als ik in een grote map speel heb ik standaard de soflam geplaatst. In operation firestorm heb ik vaak wel iets van 20 a 30 locks. Als squad member ben ik niet echt nuttig, laat ik dat voorop stellen.

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!
fynrd1 schreef op maandag 10 september 2012 @ 15:57:
[...]

Yep:) als ik in een grote map speel heb ik standaard de soflam geplaatst. In operation firestorm heb ik vaak wel iets van 20 a 30 locks. Als squad member ben ik niet echt nuttig, laat ik dat voorop stellen.
Dus jij bent een sniper ergens achteraan met een 12x scoop en een Soflam ?
als ik de soflam gebruik (heel zelfde na de update en ik speel vrijwel nooit recon) dan plaatst ik hem op een berg en ben ik gelijk weer in het vuur gevecht. je kan nou eenmaal niet je sloflam verdedigen en locken doet die automatisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 03-10 18:51
Arfman schreef op maandag 10 september 2012 @ 13:03:
Ik heb geen vrienden <insert foreveralone.jpg> ... die Battlefield 3 spelen :+

Soms kom ik leuke/goede spelers tegen en die voeg ik dan toe, maar dat zijn er maar 10 tot nu toe. Er is dus niet, zoals ik stiekem gehoopt had, een GoT BF3 server of iets in die trant? :+
wat is je nick?

Steam: Sneggel Origin: Waus82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 09-07 01:28
Er was altijd altijd GotBF3 en meerdere servers (En dat bestaat nog steeds min of meer). De servers zijn vaak wel leeg, maar op Teamspeak zijn vaak nog wel wat mensen te vinden. Adres is teamspeak.gotlike.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damervi
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-05 08:20
hmmm alleen in een GoT server... iemand om mee te spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmartino
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 18-08 10:20
Arfman schreef op maandag 10 september 2012 @ 11:56:
Ik word helemaal schijtziek van een aantal zaken. Ik ben namelijk niet de allerbeste aimer dus ik moet het hebben van tactisch spel, samenwerking met m'n squad en goede onderlinge afspraken.

Dan spring je in een Kasatka heli, springt de piloot eruit om te gaan snipen. Mensen die in een tank blijven zitten en stil blijven staan terwijl ze door heli's/jets geraped worden. Ik spawn op een squadmate en ik raak in een vuurgevecht 3 seconden later. Squadmate nergens meer te bekennen (rent meteen weg). Mensen die in de basis bij de heli's blijven campen (soms met z'n tienen tegelijk, en de tickets maar bleeden). Mensen die bovenop een berg (of antenne) gaan snipen en gedurende de 1000 ticket round 2 kills halen.

Spelen jullie hier op een aantal vaste servers waar minder van dat soort m*ng*l*n spelen? Het gaat mij echt niet om mijn score of K/D ratio, maar gewoon goed samenspelen. Ik sta open voor goede tips :)
Allereerst, leuke comment :),

On topic: Dit overkomt mij heel erg vaak. Echter ik speel alleen omdat niemand uit mijn vrienden kring pc gamed, althans met een redelijke videokaart. Soms speel ik ook metro als medic, dan kan ik van nut zijn. En ik vind het erg leuk, gun mij dat ook aub.
Als ik als gunner wordt gekild omdat er weer iemand uit een tank of chopper springt dan voelt metro toch wel beter aan. Immers wat je zegt komt vaak uit. Als je probeert samen te werken dan ben jij vaak diegene die het haasje is en je zogenaamde maatje is dan al lang weg. Alleen metro wordt so boring na een tijdje, en er zijn veel leuke velden met tal van tactische mogelijkheden.

Het lijkt mij ook erg leuk om als squad, of meerdere squads samen te werken. Ik ben het ook met je eens dat het niet gaat om K/D ratio. Samenwerken is gewoon veel leuker, chopper/tank of als infantery. En als ik dan een paar keer extra gekilled wordt om me maatjes te helpen dan zo wat. We won! :D hopelijk dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmartino
Damervi schreef op maandag 10 september 2012 @ 16:34:
hmmm alleen in een GoT server... iemand om mee te spelen?
Ik ga vast dood!!!!! Welke zit je :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damervi
ik zat in de TDM server aangezien daar nog 2 anderen waren, maar toen ik mee begon te schieten waren ze allebei meteen weg, ben maar weer random servers aan het joinen hehe

oh ja ik speel ook veel alleen gezien mijn vrienden niet spelen dus voeg me maar toe: damervi

[ Voor 22% gewijzigd door Damervi op 10-09-2012 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmartino
Damervi schreef op maandag 10 september 2012 @ 16:41:
ik zat in de TDM server aangezien daar nog 2 anderen waren, maar toen ik mee begon te schieten waren ze allebei meteen weg, ben maar weer random servers aan het joinen hehe
welke?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damervi
nummer 4 is het, maar zoals ik zei, die is alweer leeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmartino
Damervi schreef op maandag 10 september 2012 @ 16:42:
nummer 4 is het, maar zoals ik zei, die is alweer leeg
pm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Pykow schreef op maandag 10 september 2012 @ 16:02:
[...]

Dus jij bent een sniper ergens achteraan met een 12x scoop en een Soflam ?
als ik de soflam gebruik (heel zelfde na de update en ik speel vrijwel nooit recon) dan plaatst ik hem op een berg en ben ik gelijk weer in het vuur gevecht. je kan nou eenmaal niet je sloflam verdedigen en locken doet die automatisch.
Er zijn een aantal locaties in operation firestorm waar je soflam vrijwel onzichtbaar is. Defenden ervan is dus niet eens nodig. Maarja grote mappen m98b12x, kleinere mappen m98bAcog. Zo vind ik het spel leuk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hmartino schreef op maandag 10 september 2012 @ 16:35:
[...]

Allereerst, leuke comment :),

On topic: Dit overkomt mij heel erg vaak. Echter ik speel alleen omdat niemand uit mijn vrienden kring pc gamed, althans met een redelijke videokaart. Soms speel ik ook metro als medic, dan kan ik van nut zijn. En ik vind het erg leuk, gun mij dat ook aub.
Als ik als gunner wordt gekild omdat er weer iemand uit een tank of chopper springt dan voelt metro toch wel beter aan. Immers wat je zegt komt vaak uit. Als je probeert samen te werken dan ben jij vaak diegene die het haasje is en je zogenaamde maatje is dan al lang weg. Alleen metro wordt so boring na een tijdje, en er zijn veel leuke velden met tal van tactische mogelijkheden.

Het lijkt mij ook erg leuk om als squad, of meerdere squads samen te werken. Ik ben het ook met je eens dat het niet gaat om K/D ratio. Samenwerken is gewoon veel leuker, chopper/tank of als infantery. En als ik dan een paar keer extra gekilled wordt om me maatjes te helpen dan zo wat. We won! :D hopelijk dan.
jij hebt zelf 60 euro uitgegeven aan het spel, dus je mag zelf bepalen hoe je de game wilt spelen en als jij metro leuk vindt, dan speel je toch lekker metro. Groot voordeel van BF3 is de variatie.
je kan wisselen tussen 4 classes, 4 soorten voertuigen en 4 soorten maps (City,fly maps, Close quarters en grote open maps straks)

Ook wissel ik zo nu en dan met de IRNV scope op maps als caspian border in de forest is het echt geweldig, maar je mist wel veel overzicht, maar als je met een G3A3 speelt of de SCAR-... dan speel je meer op afstand en wat rustiger en dan is de IRNV echt handig om gastjes tussen de bomen en de bergen te spotten. Volgens mij is de IRNV ook weer gebuffed. ik heb eigenlijk pas 1x met IRNV gespeeld en toen was het echt niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmartino
Pykow schreef op maandag 10 september 2012 @ 16:52:
[...]

jij hebt zelf 60 euro uitgegeven aan het spel, dus je mag zelf bepalen hoe je de game wilt spelen en als jij metro leuk vindt, dan speel je toch lekker metro. Groot voordeel van BF3 is de variatie.
je kan wisselen tussen 4 classes, 4 soorten voertuigen en 4 soorten maps (City,fly maps, Close quarters en grote open maps straks)

Ook wissel ik zo nu en dan met de IRNV scope op maps als caspian border in de forest is het echt geweldig, maar je mist wel veel overzicht, maar als je met een G3A3 speelt of de SCAR-... dan speel je meer op afstand en wat rustiger en dan is de IRNV echt handig om gastjes tussen de bomen en de bergen te spotten. Volgens mij is de IRNV ook weer gebuffed. ik heb eigenlijk pas 1x met IRNV gespeeld en toen was het echt niks.
Ik vond metro leuk. Het wordt alleen zo saai na een tijd. Dan wil je toch samenspelen met iemand. En zoals jij ook zegt andere wapens uit proberen en tactieken is fun. En de ene map is beter voor short distance en de andere voor long distance. Erg leuk al die variaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hmartino schreef op maandag 10 september 2012 @ 17:09:
[...]

Ik vond metro leuk. Het wordt alleen zo saai na een tijd. Dan wil je toch samenspelen met iemand. En zoals jij ook zegt andere wapens uit proberen en tactieken is fun. En de ene map is beter voor short distance en de andere voor long distance. Erg leuk al die variaties.
Na een tijdje speel je toch meestal met dezelfde wapens ;) zoals de M4A1,Sg553(engineer), M16,M416,AEK(assault), M27(support), SKS,m98b(recon)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spam

[ Voor 97% gewijzigd door psychoclown op 13-10-2012 09:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QPeter
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12:58
Pykow schreef op maandag 10 september 2012 @ 18:29:
[...]

Na een tijdje speel je toch meestal met dezelfde wapens ;) zoals de M4A1,Sg553(engineer), M16,M416,AEK(assault), M27(support), SKS,m98b(recon)
Jij misschien, ik niet. Het is gewoon saai en te gemakkelijk om met easy to play wapens te spelen de heletijd omdat die de beste stats hebben.

http://battlelog.battlefi...view/2832654785721348383/

[ Voor 8% gewijzigd door QPeter op 10-09-2012 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
QPeter schreef op maandag 10 september 2012 @ 19:33:
[...]

Jij misschien, ik niet. Het is gewoon saai en te gemakkelijk om met easy to play wapens te spelen de heletijd omdat die de beste stats hebben.
Moet wel zeggen respect dat je top wapen de AK-74M is. De rest van de top 5 is iets minder respect. :P

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QPeter
M16A3 staat zo hoog sinds april, AEK alleen met CQ mee gespeeld, PKP en M4A1 sinds begin van BF3. :)
Speel nu alleen met andere wapens dan die in mijn top 5 staan :)

[ Voor 27% gewijzigd door QPeter op 10-09-2012 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
QPeter schreef op maandag 10 september 2012 @ 19:46:
M16A3 staat zo hoog sinds april, AEK alleen met CQ mee gespeeld, PKP en M4A1 sinds begin van BF3. :)

Speel nu alleen met andere wapens dan die in mijn top 5 staan :)
Zat even niet op te letten. Zo komt er een echte post. :+

M16A3 is hetzelfde, sinds April niet aangeraakt. Voor de rest was de M4A1 gewoon met afstand de beste carbine tot een niveau dat de andere carbines niet meetelden. AEK smelt mensen gewoon en de PKP was de beste toen het spel werd released. ;)

[ Voor 84% gewijzigd door DaniëlWW2 op 10-09-2012 19:53 ]

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 03-10 18:34

superwashandje

grofheid alom

goeie quote :P

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nieuwe battlelog post over hoe je boosters kan aangeven. >:)
http://battlelog.battlefi...view/2832654785721348383/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QPeter
Wou Pykow aangeven alleen die heeft zijn nick veranderd :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
QPeter schreef op maandag 10 september 2012 @ 21:04:
[...]

Wou Pykow aangeven alleen die heeft zijn nick veranderd :+
Goed he, reporten omdat ik iets uitgetest hebtm HELD.
Daarnaast werkt de battlereport niet meer van die match, dus heb je geen bewijs :D

[ Voor 15% gewijzigd door Pykow op 10-09-2012 21:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QPeter
Volgende keer zet ik er wel sarcasme achter i.p.v een clown icoontje, Echter vindt ik het jammer dat ze nu pas met deze optie komen nu het grootste gedeelte al colonel lvl 100 is. Ach, beter laat dan nooit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
MORGEN ARMORED KILL BITCHES!!! :o

EN.... LAAT IK NOU NET MORGEN DE HELE DAG MOETEN WERKEN TOT 22:00 UUR! :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aahwww ... you sad bro? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlii256
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07-06 14:17
Als ik morgen voor ik naar school vertrek mijn pc en Origin aan zet, zal deze dan automatisch Armored Kill downloaden zodra deze beschikbaar is? Ik wil natuurlijk niet als ik om 18u00 thuis kom van school nog 4 uur moeten zitten wachten om dan te gaan slapen en pas de volgende dag (woensdag) te kunnen gaan spelen. Ja ik zit hier met een 4Mbps download speed :(!

Ik hoop dat Origin dan automatisch begint te downloaden want de patch is toch 3.5 GB groot had ik verstaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 03-10 19:59
ProfoundValue schreef op maandag 10 september 2012 @ 21:45:
MORGEN ARMORED KILL BITCHES!!! :o

EN.... LAAT IK NOU NET MORGEN DE HELE DAG MOETEN WERKEN TOT 22:00 UUR! :'(
ach, op launchtime zullen battlelog en origin wel weer crashen, en dat blijft je nu bespaard.

Mechwarrior Online: Flapdrol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Zit AK dan niet gewoon in de update van afgelopen week? Dat was ook enkele GB's groot volgens mij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarryKohne
  • Laatst online: 15-08-2021
Nee morgen krijg je nog iets van 1.4GB voor je kiezen

| Victory is reserved for those who are willing to pay it's price | To become your own champion, believe and achieve |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlii256
BarryKohne schreef op maandag 10 september 2012 @ 22:17:
Volgens mij was het 3.5 voor armored kill hoor? Of was dat de patch + AK samen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02-10 23:59
Banned van een server: You are overpowered

Kapot lachen dit niet normaal meer dit!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BarryKohne schreef op maandag 10 september 2012 @ 22:17:
Dat is de console versie. Die van ons is 3.2GB. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 14:05
goosche schreef op maandag 10 september 2012 @ 22:28:
Banned van een server: You are overpowered

Kapot lachen dit niet normaal meer dit!!!!
Altijd leuk om te zien, terwijl het de tegengestelde reactie moet geven :P

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13:18

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

Qlii256 schreef op maandag 10 september 2012 @ 22:27:
[...]

Volgens mij was het 3.5 voor armored kill hoor? Of was dat de patch + AK samen?
Dat laatste hoop ik.. Heb nu in ieder geval nu vakantie, dus zit er klaar voor. Ik ben heel benieuwd hoe het gaat zitten met de belangstelling en of er servers genoeg zijn.

Het vervelende is dat de VIP slots momenteel niet werken dus als je ergens member van bent en je komt morgen thuis na je werk kan je lekker in de wachtrij als er onvoldoende servers zijn :|

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Pykow schreef op maandag 10 september 2012 @ 21:09:
[...]

Goed he, reporten omdat ik iets uitgetest hebtm HELD.
Daarnaast werkt de battlereport niet meer van die match, dus heb je geen bewijs :D
Ik wist niet eens dat dit verboden was, waarom laten ze zulke servers toe dan? als je dan een klootzak treft kan die gewoon iedereen in zon server voor de lol gaan reporten. En wat als je nou wel kills maakt? Is de aanwezigheid in zon server al voldoende?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Laatst online: 01-10 20:53

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Ik kan morgen EN woensdag middag/avond niet maar vind 't niet zo erg. Speeltijd komt vanzelf wel. Daarnaast krijg ik woensdag m'n nieuwe grafische kaart (GTX670) dus dan moet toch alles er opnieuw op. Ik neem rustig de tijd.

Overigens vind ik 't nu wel chill dat die stingers en igla's weer fatsoenlijk te gebruiken zijn! Echter vraag ik me af of ze zo ontzettend veel goeds hebben gedaan om tegelijkertijd de 2e flares van de gunner te verwijderen. Er is nu niet of nauwelijks nog een beetje fatsoenlijk te vliegen. En dan bedoel ik langer dan twee minuten. Of vlieg ik niet goed? Ik vlaag laag en snel meestal. Hoog achterin is niets voor me, zo'n chopper moet lekker manoeuvreren..

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02-10 23:59
kevz schreef op maandag 10 september 2012 @ 22:31:
[...]

Altijd leuk om te zien, terwijl het de tegengestelde reactie moet geven :P
Door die BS heb ik echt geen zeer om tespelen. Wie een account wil kopen heb er 2 allebei Premium.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlii256
Even voor de duidelijkheid:
PC SPECIFIC INFO
Patch goes live: September 4
Patch size: ~2.2GB
Armored Kill size: 3.2GB
Armored Kill goes live: September 11 for Premium members / September 25 for non-Premiums
How to download patch: As soon as you start your Origin client, the latest game update will automatically start downloading (unless you’ve disabled the option “Automatically keep my games up to date”, in which case it will start downloading when you try to run the game). In Battlelog, you will be notified from the Game Manager. Once you acknowledge the update, it will start downloading within the Origin client.
How to download Armored Kill: Armored Kill will automatically download if you start Origin or if you are logged in to Battlelog. You can also start the download from the Battlefield 3 game details page (i symbol) if Origin is already running.
Je moet dus AK downloaden (3.2GB groot). De DLC staat altijd los van de patch.

[ Voor 5% gewijzigd door Qlii256 op 10-09-2012 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 14:05
goosche schreef op maandag 10 september 2012 @ 22:38:
[...]

Door die BS heb ik echt geen zeer om tespelen. Wie een account wil kopen heb er 2 allebei Premium.
Tja, noob servers hou je nou eenmaal. Vaak als ik een redelijke server vind gaat hij mijn bookmarks in en heb ik verder geen andere servers nodig. Toegegeven ik heb ik de laatste 2 maanden echt maar 3 of 4x gespeeld, waarbij elke keer de game crashte :')

Hopelijk loopt 't morgen beter met de patch, al verwacht ik van niet.

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Nu online

beuker19

Killerbeuker is so OP

DanielWW2 schreef op maandag 10 september 2012 @ 19:50:
[...]

Zat even niet op te letten. Zo komt er een echte post. :+

M16A3 is hetzelfde, sinds April niet aangeraakt. Voor de rest was de M4A1 gewoon met afstand de beste carbine tot een niveau dat de andere carbines niet meetelden. AEK smelt mensen gewoon en de PKP was de beste toen het spel werd released. ;)
Niet helemaal waar de m249 was in het begin de beste Lmg tot de eerst nerf ronde van dice kwan ;)

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!
beuker19 schreef op maandag 10 september 2012 @ 22:47:
[...]

Niet helemaal waar de m249 was in het begin de beste Lmg tot de eerst nerf ronde van dice kwan ;)
De PKP was anders ook niet slecht. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QPeter
Mu.siQ schreef op maandag 10 september 2012 @ 22:33:
Er is nu niet of nauwelijks nog een beetje fatsoenlijk te vliegen. En dan bedoel ik langer dan twee minuten. Of vlieg ik niet goed? Ik vlieg laag en snel meestal. Hoog achterin is niets voor me, zo'n chopper moet lekker manoeuvreren..
Net potje op Kharg island gedaan in chopper (voor eerst weer na de patch), het is veel lastiger om heli in lucht te houden dan eerst, enemy team gebruikte veel igla/stingers wat natuurlijk logisch is omdat deze nu wel effectief zijn. Ik kwam maar een paar keer voorbij de flag E (speelde aan de RU kant) continue locks van soflams/stinger/igla/citv stations. En below radar blijkt te werken als je 6 meter of lager vliegt.

Ik zat met IsoloHD op teamspeak en als gunner kon hij nog wel aardig wat killen. Maar het vliegen als piloot in het algemeen is veel lastiger geworden.
http://battlelog.battlefi...how/43136824/1/331626279/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmartino
[quote]kevz schreef op maandag 10 september 2012 @ 22:31:
[...]

Een admin die je te goed vond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmartino
bvk schreef op maandag 10 september 2012 @ 22:32:
[...]

Dat laatste hoop ik.. Heb nu in ieder geval nu vakantie, dus zit er klaar voor. Ik ben heel benieuwd hoe het gaat zitten met de belangstelling en of er servers genoeg zijn.

Het vervelende is dat de VIP slots momenteel niet werken dus als je ergens member van bent en je komt morgen thuis na je werk kan je lekker in de wachtrij als er onvoldoende servers zijn :|
Ik vraag me dan af of je wel genoeg vip bent, als de rest wel werkt. Sorry kon het niet laten :D Leuke verkoop truck van Dice.

[ Voor 0% gewijzigd door hmartino op 10-09-2012 23:02 . Reden: dice toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Nu online

beuker19

Killerbeuker is so OP

hmartino schreef op maandag 10 september 2012 @ 23:01:
[...]

Ik vraag me dan af of je wel genoeg vip bent, als de rest wel werkt. Sorry kon het niet laten :D Leuke verkoop truck.
Hoezo ? verkoop truck .
Dice heeft met de laatste patch de vip slots voor servers eruit gesloopt . :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmartino
beuker19 schreef op maandag 10 september 2012 @ 23:04:
[...]

Hoezo ? verkoop truck .
Dice heeft met de laatste patch de vip slots voor servers eruit gesloopt . :(
Ah ok, dat is zuur. Dan kan je als server niks meer doen met clans. Sorry om dat te horen. Ik zat zelf te denken om een te joinen.

[ Voor 34% gewijzigd door hmartino op 10-09-2012 23:08 . Reden: ik had het mis ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

hmartino schreef op maandag 10 september 2012 @ 23:07:
[...]

Dat bedoel ik. Eerst laten ze je alles lekker kopen, en erbij zeggen dat je als "vip" voorrang krijgt.

Of haal ik nu vip en premium door elkaar? En kunnen admins bepaalde users voorrang geven? Ik weet dat namelijk niet.
VIP heeft voorrang op premium, en is niet hetzelfde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13:40

codex

Geen OpenAI agent :)

De laatste dagen ben ik voor de gein met wapens aan het spelen waarmee ik eigenlijk nooit speel omdat ik ze niet echt prettig vind. Vandaag even de UMP geprobeerd, best wel lekker eigenlijk:
http://battlelog.battlefi...how/43145190/1/247903762/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmartino
fynrd1 schreef op maandag 10 september 2012 @ 23:08:
[...]

VIP heeft voorrang op premium, en is niet hetzelfde
Dat vind ik echt helemaal niks. Vooral omdat ik weet hoeveel mensen aan servers betalen per jaar. Jullie geven ons meer keus voor meerdere servers. Ik sta helemaal achter je, dit is shit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Detonator
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15-08 19:35
ik heb woensdag en donderdag overdag de hele dag vrij gepakt :) :+

[ Voor 6% gewijzigd door Mr. Detonator op 10-09-2012 23:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk

bvk

hmartino schreef op maandag 10 september 2012 @ 23:10:
[...]

Dat vind ik echt helemaal niks. Vooral omdat ik weet hoeveel mensen aan servers betalen per jaar. Jullie geven ons meer keus voor meerdere servers. Ik sta helemaal achter je, dit is shit!
Als iedereen dat hier nou ook even zegt:

http://battlelog.battlefi...ew/2832654348207464331/1/

O-)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hazuki
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-11-2024

Hazuki

On my Suzuki

Hey gasten, was een tof potje knallen vanavond! Woensdag heb ik vrij genomen, dus morgenavond kom ik jullie platwalsen op Armored Kill >:) O-) :>

Ik ben die gorilla trouwens.

Koekie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rikkiz0r
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Ik nodig alvast iedereen uit om morgen op onze servers Armored Kill te komen spelen, en als je dan toch er op speelt, kom dan ook gezellig op Teamspeak!

http://battlelog.battlefi...nly-No-Rules-800-Tickets/

- ButtcracKer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Nu online

beuker19

Killerbeuker is so OP

Hazuki schreef op maandag 10 september 2012 @ 23:22:
Hey gasten, was een tof potje knallen vanavond! Woensdag heb ik vrij genomen, dus morgenavond kom ik jullie platwalsen op Armored Kill >:) O-) :>

Ik ben die gorilla trouwens.
Was wel nice :) lekker een beetje teamplay op de Gotlike.nl TS

Morgen alle GoTers elkaar afknallen op :
helemaal ingericht voor Armored Kill :P

[ Voor 5% gewijzigd door beuker19 op 10-09-2012 23:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-P
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-06 00:39
LOL, op Oman van C naar A snipen met L96, met puur geluk een nade raken en twee nade kills krijgen :P That's a first for me :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk

bvk

Edit: foutje..

[ Voor 97% gewijzigd door bvk op 10-09-2012 23:36 ]

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk

bvk

beuker19 schreef op maandag 10 september 2012 @ 23:28:
[...]

Was wel nice :) lekker een beetje teamplay op de Gotlike.nl TS

Morgen alle GoTers elkaar afknallen op :
helemaal ingericht voor Armored Kill :P
Rikkiz0r schreef op maandag 10 september 2012 @ 23:26:
Ik nodig alvast iedereen uit om morgen op onze servers Armored Kill te komen spelen, en als je dan toch er op speelt, kom dan ook gezellig op Teamspeak!

- ButtcracKer
Ja, ga lekker reclame maken....

1. Mag niet op GoT

2. Je komt er zelf niet meer op slimmerds >:)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommich
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 08:49

thommich

Belg

Dubbelposten mag anders ook niet ;)

Ik ga nu Premium kopen denk ik. Armored Kill lijkt het me wel waard. Hopelijk zijn de resterende DLC's ook goed, want dat is het enige wat me nu nog een beetje zou tegenhouden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmartino

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmartino
thommich schreef op maandag 10 september 2012 @ 23:36:

Ik ga nu Premium kopen denk ik. Armored Kill lijkt het me wel waard. Hopelijk zijn de resterende DLC's ook goed, want dat is het enige wat me nu nog een beetje zou tegenhouden...
Ik denk hetzelfde over de resterende dlc's. Aan de andere kant, om weer een paar maal 14.95 of net iets minder neer te leggen dat zou ook weer iets teveel van het goede zijn. En armored kill klinkt wel erg vet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Nu online

beuker19

Killerbeuker is so OP

bvk schreef op maandag 10 september 2012 @ 23:35:
[...]

[...]

Ja, ga lekker reclame maken....

1. Mag niet op GoT

2. Je komt er zelf niet meer op slimmerds >:)
Ik heb hier in het bf3 topic al wel 1000 verschillende links voor servers gezien zowel goed als slecht ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommich
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 08:49

thommich

Belg

thommich schreef op maandag 10 september 2012 @ 23:36:

Hmm, dan toch maar niet. EA wil blijkbaar m'n geld niet want hun Origin store aanvaard m'n creditcard niet.

"autorisatie van betaling mislukt"

Lekker dan. En dat ze hun winkel voor heel België op Frans zetten (behalve de betaalpagina's) is ook te belachelijk... Morgen nog eens proberen en anders steken ze Armored Kill maar waar de zon niet schijnt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk

bvk

beuker19 schreef op maandag 10 september 2012 @ 23:45:
[...]

Ik heb hier in het bf3 topic al wel 1000 verschillende links voor servers gezien zowel goed als slecht ;)
Dat wil nog niet zeggen dat het mag en het de bedoeling is toch? Maar kijk ook eens naar punt 2, tenzij je er morgen vanaf launch al op zit ;)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmartino
beuker19 schreef op maandag 10 september 2012 @ 23:45:
[...]

Ik lees net dat dubbelposts niet mogen. Mijn excuses. Echter omdat iets gedaan wordt moet je het nog niet goed gaan praten. Zogenaamde regels stellen we samen op. Of in dit geval, tweakers(en Users!). Dus is het beter je eraan te houden. In mijn geval betekent dit dat ik niet dubbele posts moet maken ;)

Ik vond persoonlijk het wel leuk om die link te zien, aangezien ik het leuk vind om met andere tweakers te gamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rikkiz0r
  • Niet online
bvk schreef op maandag 10 september 2012 @ 23:50:
[...]

Dat wil nog niet zeggen dat het mag en het de bedoeling is toch? Maar kijk ook eens naar punt 2, tenzij je er morgen vanaf launch al op zit ;)
De bedoeling is dat ik er vanaf launch op zit, tenzij m'n game crashed. ;p

Hoe zit het trouwens met als betalende leden zoals killerbeuker of ik willen joinen en de reserved slots niet doen? Mogen we dan een random persoon (lowest lvl?) kicken oid? Zou je daar even uitsluitsel over kunnen geven op het GoTLike forum?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmartino
Rikkiz0r schreef op maandag 10 september 2012 @ 23:56:
[...]

De bedoeling is dat ik er vanaf launch op zit, tenzij m'n game crashed. ;p

Hoe zit het trouwens met als betalende leden zoals killerbeuker of ik willen joinen en de reserved slots niet doen? Mogen we dan een random persoon (lowest lvl?) kicken oid? Zou je daar even uitsluitsel over kunnen geven op het GoTLike forum?
Ik kan me niet voorstellen dat een user van een game dat kan doen. Je bent denk ik overgeleverd aan de tasks van de game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rikkiz0r
  • Niet online
Wat bedoel je hmartino?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk

bvk

hmartino schreef op maandag 10 september 2012 @ 23:57:
[...]

Ik kan me niet voorstellen dat een user van een game dat kan doen. Je bent denk ik overgeleverd aan de tasks van de game.
Met de benodigde rechten kan je alles doen hoor. En onze members hebben die rechten, dat zal bij andere clans niet anders zijn.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmartino
hmartino schreef op maandag 10 september 2012 @ 23:57:
[...]

Dat ik denk dat je niet zomaar random gebruikers eruit kan gooien als betaald lid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rikkiz0r
  • Niet online
Dat kan ik wel, want ik "supervisor" rechten op onze server. Ik kan bijvoorbeeld mensen kicken en maps veranderen etc etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmartino
Rikkiz0r schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 00:01:
Dat kan ik wel, want ik "supervisor" rechten op onze server. Ik kan bijvoorbeeld mensen kicken en maps veranderen etc etc.
Ah ok. Dan moet Dice gewoon zijn mond houden en jou die rechten laten behouden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rikkiz0r
  • Niet online
De enigste die mijn rechten weg kan halen zijn bvk en.CptChaos op onze servers:p?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pazienza
  • Registratie: Februari 2012
  • Nu online
thommich schreef op maandag 10 september 2012 @ 23:47:
[...]

Hmm, dan toch maar niet. EA wil blijkbaar m'n geld niet want hun Origin store aanvaard m'n creditcard niet.

"autorisatie van betaling mislukt"

Lekker dan. En dat ze hun winkel voor heel België op Frans zetten (behalve de betaalpagina's) is ook te belachelijk... Morgen nog eens proberen en anders steken ze Armored Kill maar waar de zon niet schijnt.
Pro tip:

Kijk in de pricewatch, dan kun je premium voor nog geen 40 euro krijgen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dax
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:07

Dax

Vanaf hoe laat is Armored Kill eigenlijk te spelen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14:32

WhySoSerious

Be the change.

Nu nog niet in ieder geval ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elni
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14:14

elni

Carrot

Als je naar origin gaat en op AK dlc datum gaat met je muis verschijnt de tyd:11.00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kobus71
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 25-05 15:23
ben meerdere keren t nest uit gestrompeld.
Nu nog wachten tot 11 uur?
Maar ja, dan word het ook fkn knallen jongens.
Is t wachten waard 4shore!

Thommie, je moet echt premium halen.
Anders moet je nog 2 weken wachten terwijl je gabbers al aan t touren en knallen zijn in hun tanks enzo.

[ Voor 33% gewijzigd door kobus71 op 11-09-2012 07:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren onze server vol gekregen: http://battlelog.battlefi...how/43129973/1/172685289/
vanavond zou dat ook wel lukken met de AK server.

maar bvk mogen we nu low levels kicken omdat reserve slots kapot zijn, of moeten we gewoon 3 uur wachten in de que en is 800 tickets niet te veel ? waarom geen 600 ?

leuke dag vandaag:
Steam big picture
Fifa 13 demo
Battlefield 3 armored kill
wil ik allemaal testen.

[ Voor 14% gewijzigd door Pykow op 11-09-2012 08:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pykow schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 08:23:
Gisteren onze server vol gekregen: http://battlelog.battlefi...how/43129973/1/172685289/
vanavond zou dat ook wel lukken met de AK server.
Dan moet je wel wat doen aan die autobalancer, want dat ding is echt té stom. Je kunt als je in een team zit nooit meer wisselen, want hij vindt altijd dat welk team je in wilt wisselen het grootst is. Ik heb anderhalve ronde op m'n knalamigo zitten jagen (roadkills met de huey op firestorm zijn lastig op mensen die in torens gaan zitten) omdat hij niet naar mij en ik niet naar hem mocht switchen.
Als je met z'n tweeën bent maakt het niet zóveel uit (op elkaar jagen is ook wel eens grappig) maar als het zoveel moeite gaat kosten als we vanavond met z'n vieren zinj dan zijn we vrij snel weg.

wel aansluitend nog even lekker gejet op Kharg - jouw jetpilootteammatties waren dusdanig belabberd dat ik zonder heatseekers kon vliegen en met een loopinkje hier en daar niet alleen de raketten af kon schudden maar ook een paar suicides veroorzaakte :+

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 11-09-2012 08:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08:09
Spelen jullie nog veel TD? Merk dat het in sommige levels met 32 vs 32 best snel gaat vervelen omdat je gewoon nooit voorbij een punt komt. Maar dat ligt meer aan de hoeveelheid spellers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Gisteren nog een paar rondjes chopper gedaan, niet meer leuk hoe erg die bugs zijn geworden. Tv guided lijkt 1 op de 5 keer de chopper op te blazen en ook erg veel tv guided tubulence als die wordt afgeschoten en dat is funest als je laag vliegt. Stingers die instant locken en schieten, heat seaker die 50/50 door ecm flares heen gaan. Gewoon niet leuk, dat ze het moeilijker in de chopper gemaakt hebben moedig ik aan, maar als je dan doodleuk 1 op de 2 keer dood gaat door bugs houdt de lol wel een beetje op.

Gelukkig geen premium aangeschaft, maar even een battlefield pauze tot ik ook Armored Kill kan spelen, als ik hem ga kopen dan. Doe liever een donaties aan de SP dan dat ik weer geld naar Dice stuur

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13:56

wontcachme

You catch me? No you wont

Versteegrob schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 09:15:
Spelen jullie nog veel TD? Merk dat het in sommige levels met 32 vs 32 best snel gaat vervelen omdat je gewoon nooit voorbij een punt komt. Maar dat ligt meer aan de hoeveelheid spellers.
TDM bedoel je? Vind dat de leukste game mode :P. Lekker rondknallen zonder grote tactische beslissingen :P. Maar 32x32 ben ik ook snel mee gestopt. Dat komt neer op Spawn -->3sec--> gedood. Tot 32 spelers is in mijn ogen het beste om te spelen. Goede ruimte/spelers ratio :P

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spelvout
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 13-05 15:06
Zo dadelijk komt Amored Kill uit :)

11:00 AM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13:40

codex

Geen OpenAI agent :)

Ligt het aan mij of wordt in de Conquest Large veel gehacked de laatste tijd? Had weer iemand met een Artificial Aiming logo die instant kills gaf aan infantry op elke willekeurige afstand met een LAV. Eergisteren een potje Caspian Border met iemand die instant kilde vanaf zijn base met een SVD. Opvallend is dat die types vaak minder dan 30 uur hebben gespeeld, ik vraag me af of het Battlelog account alleen wordt gereset of helemaal gedisabled als bevestigd is dat iemand aimbot oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
my_body_is_ready.GIF

Laat die 1080p footage van Armored Kill maar komen! oOo Ik ga nog niet onmiddellijk spelen omdat mijn PC toch morgen of overmorgen binnen zou moeten voor een upgrade, en dan moet mijn SSD sowieso terug geformatteerd worden. Lijkt me zonde om dan 5 GB (=patch + DLC) nog een 2de keer te moeten downloaden... Belgische datalimieten, je weet wel... :P

Achja, vakantie tot de 23ste, ik heb wel geduld :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QPeter
Asgaro schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 10:10:
my_body_is_ready.GIF

Laat die 1080p footage van Armored Kill maar komen! oOo Ik ga nog niet onmiddellijk spelen omdat mijn PC toch morgen of overmorgen binnen zou moeten voor een upgrade, en dan moet mijn SSD sowieso terug geformatteerd worden. Lijkt me zonde om dan 5 GB (=patch + DLC) nog een 2de keer te moeten downloaden... Belgische datalimieten, je weet wel... :P

Achja, vakantie tot de 23ste, ik heb wel geduld :+
Ja dat is wel klote die datalimieten in België, er is wel een optie in origin: Keep game installers after games have been installed, ik weet niet als dat ook geld voor de DLC's. Ook bestaat er een downloadcache map van origin op: C:\ProgramData\Origin\DownloadCache\

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Asgaro schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 10:10:
my_body_is_ready.GIF

Scarlet One: 25/2 Mbps unlimited + Belgacom TV + vaste telefonie voor 51,00 EUR per maand... datalimieten in België zijn echt wel passé aan het geraken hoor... 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 10:32:
[...]
Scarlet One: 25/2 Mbps unlimited + Belgacom TV + vaste telefonie voor 51,00 EUR per maand... datalimieten in België zijn echt wel passé aan het geraken hoor... 8)
Daar betaal je dan wel door de neus voor zeg. 50+ euro voor 25 mbit... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12:02
Je kan het toch ook op een andere disk parkeren en dan terug je game opnieuw instellen als je Windows opnieuw geïnstalleerd hebt. Daarna hoef je alleen nog maar een repair uit te voeren lijkt mij.

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 10:42:
[...]

Daar betaal je dan wel door de neus voor zeg. 50+ euro voor 25 mbit... :X
Da's inclusief: digitale TV én vaste telefonie hé... goedkoper vind je niet hoor, in Belgenland...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSD1982
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 29-09 17:06
Verwijderd schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 10:32:
[...]

Blij dat ik niet in Belgie woon. 50MB voor 12,50 ;) :9

Nog een vraagje zit die gunship en elk AK map? Of elke AK map inclusief bijbehorende mode?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Verwijderd schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 10:44:
[...]

Da's inclusief: digitale TV én vaste telefonie hé... goedkoper vind je niet hoor, in Belgenland...
In Nederland ook niet (echt) hoor? ;)

Goedkoop bellen via VoIP

Pagina: 1 ... 94 ... 210 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het plaatsen van "grappige" ongerelateerde plaatjes, zoals de bekende 9Gag memes is niet toegestaan, daar zijn andere topic voor. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic. Het is tevens niet toegestaan te discusseren over mogelijkheden om via proxy of VPN in andere landen de premium DLC aan te schaffen.

Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.