QPeter schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 10:25:
[...]
Ja dat is wel klote die datalimieten in België, er is wel een optie in origin: Keep game installers after games have been installed, ik weet niet als dat ook geld voor de DLC's. Ook bestaat er een downloadcache map van origin op: C:\ProgramData\Origin\DownloadCache\
Achja, meestal moet ik niet echt op mijn limiet letten. Ik heb normaal gezien 150 GB. Maar blijkbaar heb ik zelfs meer want vorige maand zat ik aan 166 GB volgens mijn tracking software maar ik werd niet op smallband gezet.
Ik kan ook niet checken wat de échte limiet is aangezien internettoegang via mijn vader zijn werk geregeld wordt.
Al bij al heb ik nooit last van de datalimiet... Enkel dus wel in de maand waar ik een format doe aangezien ik hevige Steam gebruiker ben
Download/upload speeds daarentegen sucken wel.

Maar goed
- 720p content kan ik rechtstreeks bekijken op youtube zonder bufferen. (1080p dan weer niet)
- online gamen gaat zonder enige lag, ook al is mijn uploadspeed abnormaal slecht.
Ik klaag niet echt, enjah kan ook niet klagen aangezien het aan werk vader gekoppeld is.
Maar nu terug ontopic naar het hoogtepunt van de dag: de DLC