Amen. Ben het met elk woord eens.reemprive schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 16:11:
Ben ik de enige die het een beetje saai begint te vinden? Ik heb dan wel veel uren gespeeld maar ik heb niet meer het "YEAH" gevoel bij het uitkomen van nieuwe DLC. Ook mis ik een beetje de spanning in het spel, ik had bij het begin en bij andere FPS eigenlijk langer dat ik het echt spannend vond om te spelen. Ik merk bij mezelf dat ik meer neig naar de infantry gameplay tegenwoordig in BF3, terwijl ik in het begin het vehicle aspect juist wel een toevoeging vond. Dat in vergelijking bij BC2 wat mij toch wel boeide tot het moment dat BF3 werd gelanceerd.
Nu ook Armored Kill, zelfs met 64 spelers kom je soms een paar minuten niemand tegen en zijn vlaggen vaak helemaal vrij om te cappen. Je loopt of rijdt 4 of 500 meter naar een vlag, cappen en weer doorkarren. Zo nu en dan kom je een tank tegen die je genadeloos afstraft als er een beetje bekwame bestuurder in zit en jij toevallig niet over een tank beschikt.
Het wordt allemaal een beetje eentoning, zelfs grafisch is het meer van hetzelfde omdat ook telkens dezelfde models worden gebruikt voor het terrein. Ik zie uit naar MOH en zelfs BO2 op dit moment.
Helemaal mee eens. Vind de game steeds langzamer worden. Alles gaat gewoon zo traag. Borderlands maar weer is spelen.reemprive schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 16:11:
Ben ik de enige die het een beetje saai begint te vinden? Ik heb dan wel veel uren gespeeld maar ik heb niet meer het "YEAH" gevoel bij het uitkomen van nieuwe DLC. Ook mis ik een beetje de spanning in het spel, ik had bij het begin en bij andere FPS eigenlijk langer dat ik het echt spannend vond om te spelen. Ik merk bij mezelf dat ik meer neig naar de infantry gameplay tegenwoordig in BF3, terwijl ik in het begin het vehicle aspect juist wel een toevoeging vond. Dat in vergelijking bij BC2 wat mij toch wel boeide tot het moment dat BF3 werd gelanceerd.
Nu ook Armored Kill, zelfs met 64 spelers kom je soms een paar minuten niemand tegen en zijn vlaggen vaak helemaal vrij om te cappen. Je loopt of rijdt 4 of 500 meter naar een vlag, cappen en weer doorkarren. Zo nu en dan kom je een tank tegen die je genadeloos afstraft als er een beetje bekwame bestuurder in zit en jij toevallig niet over een tank beschikt.
Het wordt allemaal een beetje eentoning, zelfs grafisch is het meer van hetzelfde omdat ook telkens dezelfde models worden gebruikt voor het terrein. Ik zie uit naar MOH en zelfs BO2 op dit moment.
Gelukkig kan ik me er niet in vinden, en heb ik toch maar zojuist Premium besteld, zodat ik ook al vandaag ervan kan genieten..
De rest van de DLCs kunnen me weinig boeien, en na lezen van de laatste 3 paginas hier, is er toch wel een verschil te merken, hoop die het vet vinden en de paar posts hierboven juist niet.
Volgens mij zijn de spelers die klagen over te weinig actie juist spelers van de kleine maps en voornamelijk Metro waar ik juist totaal geen battlefield gevoel bij krijg maar meer een CS de Dust map, of een Doom3 deathmatch gevoel ofzo.. Waarschijnlijk zijn dat ook de spelers die zich erg druk maken om hun stats. (no pun intended..)
De rest van de DLCs kunnen me weinig boeien, en na lezen van de laatste 3 paginas hier, is er toch wel een verschil te merken, hoop die het vet vinden en de paar posts hierboven juist niet.
Volgens mij zijn de spelers die klagen over te weinig actie juist spelers van de kleine maps en voornamelijk Metro waar ik juist totaal geen battlefield gevoel bij krijg maar meer een CS de Dust map, of een Doom3 deathmatch gevoel ofzo.. Waarschijnlijk zijn dat ook de spelers die zich erg druk maken om hun stats. (no pun intended..)
Eh, de mod is enkele uren uit, je hebt wel heel snel een mening, volgens mij kun je amper 1 map degelijk verkend hebben..Verwijderd schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 16:24:
Sluit me hier ook bij aan. Vind het tot nu toe niet heel boeiend AK.

[ Voor 19% gewijzigd door SAiN ONeZ op 11-09-2012 16:28 ]
N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®
ik zie de (eventuele) pun niet, maar ik denk wel dat ik het met je eens ben
ben na de verhalen van de ac130 wel een beetje angstig geworden voor de balans maar dat zal ik vanavond/dit weekend wel eens zien denk ik
Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.
Zit me af te vragen waarom BC2 me wel meer boeide met die grotere maps. Ten eerste is dat natuurlijk het map ontwerp. Ten tweede is dat denk ik ook het feit dat je met BC2 veel minder voertuigen tot je beschikking hebt. In BF3 komen de tanks en air af en aan. Hierdoor heb je minder overzicht en ben je als infantry kansloos. Vergelijk je BF3 maps b.v. met Isla Inocentes van BC2, daar had je als aanvaller alleen wat speedbootjes en 2 transport heli's. Als defence geen voertuigen. Dit vond ik zelf super.
Probeer eens lol te hebben? Gewoon een beetje mensen irriteren, jezelf een doel te stellen om iets te halen(bv 5 kills in een jet/heli/buggy/tank zonder wapens. Dan heb ik merk ik het meeste naar me zin, niet ''all-out'' vlaggen cappen, dat is maar saai, tenminste dat vind ik nu. Vroeger voor mijn break ging het bij mij voor de stats.reemprive schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 16:11:
Misschien dat een break van 1-2 maanden ook wat voor jou is.
Tss, tank met guided missiles en een painter erin, een squadbuddy die ook nog een Javellin in zijn rugzak heeft zitten, en jij komt nog ff helpen met je Stinger, denk niet dat je er dan nog veel last van zult hebbensuperwashandje schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 16:29:
ik zie de (eventuele) pun niet, maar ik denk wel dat ik het met je eens benben na de verhalen van de ac130 wel een beetje angstig geworden voor de balans maar dat zal ik vanavond/dit weekend wel eens zien denk ik
[ Voor 44% gewijzigd door SAiN ONeZ op 11-09-2012 16:32 ]
N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®
Verwijderd
Ik mis de lol toch van lopen lopen lopen en nog eens lopen. Sta nu toch regelmatig in de middel of niks zonder voertuig.
Het heeft niks met de maps te maken of een gebrek aan kennis er van, door de grote opzet kan je heel makkelijk jezelf verplaatsen zonder iemand tegen te komen. Ik ben al lvl 145 en echt niet de beste speler van BF3 dus levelen is niet meer nodig en ik heb geen stats waaruit blijkt dat ik de BF3 oppergod ben(die ga ik ook niet krijgen). Het probleem is denk ik(correct me if I'm wrong) dat BF3 een TE Arcade shooter is geworden die probeert vast te houden uit elementen uit vroegere BF delen. Het zweeft nu ergens tussen in, het vreemde is dat het juist heel erg lekker wegspeelt als infantry maar weer nergens (behalve grafisch) beter is dan andere FPS waardoor je er sneller op uitgekeken raakt. Wat vehicle warfare betreft bereikt het BF2 niet als ik de BF2 veteranen mag geloven.sain onez schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 16:25:
[...]
Eh, de mod is enkele uren uit, je hebt wel heel snel een mening, volgens mij kun je amper 1 map degelijk verkend hebben..
Het wordt imho dus al snel saai omdat het nergens echt in uitblinkt. Dat het grafisch allemaal heel erg gelikt is zorgt er niet voor dat een spel boeiend blijft, op het gegeven moment valt je dat niet meer op.
Dan pak je toch een buggy? En bescherm de buggy dan ook, enige keer dat ik dit probleem heb is als ik ergens uitgeschoten word.Verwijderd schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 16:37:
Ik mis de lol toch van lopen lopen lopen en nog eens lopen. Sta nu toch regelmatig in de middel of niks zonder voertuig.
Dat doe ik ook wel hoor, om mezelf te vermaken eigenlijk. Spelen met wapens die ik eigenlijk te slecht vind om aan te raken. Wat ik ook wel grappig vind om te doen is bijvoorbeeld te kijken hoeveel kills ik alleen met C4 kan maken. CQ is daarvoor uiteraard bij uitstek geschikt, al ga ik niet op vlaggen droppen omdat ik dat een beetje zielig vindt. Maar een drukke gang vol leggen met C4 en vervolgens mensen jouw kant op lokken vind ik wel een uitdagingerikvandenberg schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 16:31:
[...]
Probeer eens lol te hebben? Gewoon een beetje mensen irriteren, jezelf een doel te stellen om iets te halen(bv 5 kills in een jet/heli/buggy/tank zonder wapens. Dan heb ik merk ik het meeste naar me zin, niet ''all-out'' vlaggen cappen, dat is maar saai, tenminste dat vind ik nu. Vroeger voor mijn break ging het bij mij voor de stats.
Misschien dat een break van 1-2 maanden ook wat voor jou is.

Precies, lol gegarandeerd toch, tot op zekere hoogte natuurlijk!reemprive schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 16:43:
[...]
Dat doe ik ook wel hoor, om mezelf te vermaken eigenlijk. Spelen met wapens die ik eigenlijk te slecht vind om aan te raken. Wat ik ook wel grappig vind om te doen is bijvoorbeeld te kijken hoeveel kills ik alleen met C4 kan maken. CQ is daarvoor uiteraard bij uitstek geschikt, al ga ik niet op vlaggen droppen omdat ik dat een beetje zielig vindt. Maar een drukke gang vol leggen met C4 en vervolgens mensen jouw kant op lokken vind ik wel een uitdagingWat ik ook wel eens doe is met een jet op de enemy base landen en de attack heli wegkapen. Nu is dat alleen niet echt slim meer gezien de jets beter zijn dan de heli's
Sorry hoor maar als je al lvl 145 bent kan ik me best voorstellen dat je ondertussen een beetje uitgekeken raakt op het spel.reemprive schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 16:39:
[...]
Het heeft niks met de maps te maken of een gebrek aan kennis er van, door de grote opzet kan je heel makkelijk jezelf verplaatsen zonder iemand tegen te komen. Ik ben al lvl 145 en echt niet de beste speler van BF3 dus levelen is niet meer nodig en ik heb geen stats waaruit blijkt dat ik de BF3 oppergod ben(die ga ik ook niet krijgen). Het probleem is denk ik(correct me if I'm wrong) dat BF3 een TE Arcade shooter is geworden die probeert vast te houden uit elementen uit vroegere BF delen. Het zweeft nu ergens tussen in, het vreemde is dat het juist heel erg lekker wegspeelt als infantry maar weer nergens (behalve grafisch) beter is dan andere FPS waardoor je er sneller op uitgekeken raakt. Wat vehicle warfare betreft bereikt het BF2 niet als ik de BF2 veteranen mag geloven.
Het wordt imho dus al snel saai omdat het nergens echt in uitblinkt. Dat het grafisch allemaal heel erg gelikt is zorgt er niet voor dat een spel boeiend blijft, op het gegeven moment valt je dat niet meer op.
heb je geen sociaal leven ofzo?
Verwijderd
Dan moet die er wel zijn. Ik heb nou al op een paar Ak mappen gehad dat ik constant stukken kan gaan lopen in conquest mode. King of de hill was helemaal een drama als infantrie.erikvandenberg schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 16:40:
[...]
Dan pak je toch een buggy? En bescherm de buggy dan ook, enige keer dat ik dit probleem heb is als ik ergens uitgeschoten word.
- Pykow
- Registratie: Augustus 2007
- Laatst online: 02-10 17:26
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium Edition
- Battlefield 3, End Game (Add-On)
- Battlefield 3: Aftermath (Code in a Box)
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3 Close Quarters
- Battlefield 3 Back To Karkand
- Battlefield 3
- Battlefield 3: Limited Edition
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
- Battlefield
/u/231654/crop649be83ed19f0_cropped.png?f=community)
ey rustig he, ik ben ook lvl 145.Nordcore schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 16:48:
[...]
Sorry hoor maar als je al lvl 145 bent kan ik me best voorstellen dat je ondertussen een beetje uitgekeken raakt op het spel.
Angelo NL / Global Cargo VTC
Volgens mij zit er een groot verschil in mensen die BF2 en BC2 hebben gespeeld en mensen die alleen maar BC2 hebben gespeeld. Ik behoor tot die laatste groep en ik vind de vehicles geweldig en als ik oude BF2 spelers verhalen lees, is de BF serie ook hierdoor zo'n succes. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat BF spelers van de oude stempel nu opeens de infantry gameplay mooier vinden dan de all out warfare mét vehicles.reemprive schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 16:11:
Hoe meer vehicles hoe leuker vind ik. Als ik op vehicles ben uitgekeken een tijdje speel ik even CQ maar aangezien ik genoeg COD heb gespeeld ben ik daar gauw klaar mee. Mappen te groot? Ook hierbij denk ik meteen aan alle Posts op dit forum dat de mappen véél te klein waren in vergelijking tot BF2... Ook dan denk ik weer: bij BF2 waren ze groter, nu krijg je grote maps en zijn ze weer te groot... Is het wel eens goed? Of betreft dit wederom spelers die alleen maar BC2 hebben gespeeld? Ik vind ze geweldig en hoe groter hoe mooier en geef het vanavond en de komende maanden een kans en heb niet meteen een mening na een paar uur spelen.
Dan is er vaak het argument dat de map indeling in BC2 beter was dan in BF3, met name in Rush. Dan pak je toch gewoon de mappen die voor Rush in BF3 wèl geschikt zijn. "ja, maar dan speel ik iedere keer dezelfde map"... So what? Als de gameplay goed is, speel je toch met de grootst mogelijke fun? Ik speel al maandenlang maar drie mappen omdat ik die gewoon mooi vind en de jets daar in zitten. Vervelen doet het me geen seconde omdat het iedere keer anders is. Waarom lees ik dan wel iedere keer dat mensen toch maar weer eens BF2 opstarten? Heb je die mappen dan niet grijs gespeeld? Denk het toch wel. Heb ik met COD4 ook gedaan en toch start ik zo die game weer op en rush door de gangen in Vacant en ren door Crossfire. Omdat de gameplay gewoon perfect is.
Minder klagen en zoeken in een spel wat je wel leuk vindt, is mijn advies en vooral DLC een kans geven
Ik heb wel degelijk een sociaal leven, alleen meer tijd dan de gemiddelde persoon en minder hobby's. Andere spelen kunnen mij gewoon langer boeien, vandaar dat ik mij dit afvraag. Maar in vervolg vraag ik jou wel om toestemming als ik ga gamen en of je eventueel iets anders voor mij te doen hebt.Nordcore schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 16:48:
[...]
Sorry hoor maar als je al lvl 145 bent kan ik me best voorstellen dat je ondertussen een beetje uitgekeken raakt op het spel.
Verwijderd
Hmm. opvallend dat je niet meldt dat je wél een sociaal leven hebt dan...
just kidding, NOFI
Ik ben eigenlijk ook wel een beetje uitgekeken op BF3, en nee ik ben geen Colonel 145.Nordcore schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 16:48:
[...]
Zat dan ook niet met spanning te wachten op AK, maar als de uitbreiding over 5 uur (*zucht*) binnen is ga ik het wel even uitproberen natuurlijk.
Misschien als ik weer een paar dagen speel dat ik het dan weer leuk begin te vinden, we zullen zien.
Ik snap best dat reem er een beetje op uitgekeken is.
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
Ik zou zelf ook helemaal uitgekeken zijn op een game na het zoveel uur gespeeld te hebben, ik denk de meeste mensen.
Ik denk dat de gemiddelde bf3 speler echt nog wel grote lol beleefd aan de nieuwe dlc.
Ik denk dat de gemiddelde bf3 speler echt nog wel grote lol beleefd aan de nieuwe dlc.
Op de man spelen is niet gewenst.
[ Voor 87% gewijzigd door Sn0wblind op 12-09-2012 17:03 ]
Verwijderd
Net even een flink potje Bandar en Shield gespeeld en ik moet zeggen dat het me bevalt! Ook met 48 spelers vond ik het prima te doen. Ja, je rijdt soms stukken zonder iemand tegen te komen, maar als je dat echt zo'n probleem vind is er altijd wel een plek op de map te vinden waar een hoopje tanks aan het knuffelen zijn. Als infantry moet je sowieso niet proberen de map rond te gaan, al kan dat op Armored Shield nog wel, als je geduld hebt. Lekker rennen over kale velden met hier en daar een hooiberg, met in je achterhoofd het feit dat ieder moment je een kogel door je kop kunt krijgen of er een granaat onder je voet kan exploderen.
De AC130 is zeker geen godly weapon die je de overwinning zal brengen. Op Bandar kun je 'm zelfs neerhalen met de SAA, wat ze IMO wel even mogen fixen. De guns zijn zo inaccuraat als maar kan, dus ook al zie je wel heel de map, je bent eig alleen maar effectief op korte afstand. Tel daarbij op dat je niet healt, dus iedere kogel telt. Leuke toevoeging en prima in balans.
De Mobile Artilery is ook leuk; heb 'm even kunnen testen op een unranked server en het ding heeft een range van zo'n 600m. De rockets zijn erg krachtig, maar mikken blijft lastig en de reload is traag, dus ik heb niet het idee dat het unbalanced is. Ook zijn ze heel makkelijk neer te halen met air. Je kunt trouwens op je map zien waar je rockets neerkomen, dus dat helpt een heel hoop met mikken.
Weet iemand voor hoeveel spelers Tank Superiority is? Met 48 staan er duidelijk te weinig voertuigen
EDIT: laten we trouwens eens een keertje ophouden met op de persoon spelen... (tenzij het Tsurany is natuurlijk
als die überhaupt nog wel hier komt)
De AC130 is zeker geen godly weapon die je de overwinning zal brengen. Op Bandar kun je 'm zelfs neerhalen met de SAA, wat ze IMO wel even mogen fixen. De guns zijn zo inaccuraat als maar kan, dus ook al zie je wel heel de map, je bent eig alleen maar effectief op korte afstand. Tel daarbij op dat je niet healt, dus iedere kogel telt. Leuke toevoeging en prima in balans.
De Mobile Artilery is ook leuk; heb 'm even kunnen testen op een unranked server en het ding heeft een range van zo'n 600m. De rockets zijn erg krachtig, maar mikken blijft lastig en de reload is traag, dus ik heb niet het idee dat het unbalanced is. Ook zijn ze heel makkelijk neer te halen met air. Je kunt trouwens op je map zien waar je rockets neerkomen, dus dat helpt een heel hoop met mikken.
Weet iemand voor hoeveel spelers Tank Superiority is? Met 48 staan er duidelijk te weinig voertuigen
EDIT: laten we trouwens eens een keertje ophouden met op de persoon spelen... (tenzij het Tsurany is natuurlijk
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 11-09-2012 17:02 ]
Die gamemod heeft natuurlijk een groter arsenaal aan voertuigen, zo is de verdeling tussen Rush en CQ ook in een andere verhouding. Dat zal wel een lekker zooitje worden 
En over telkens maar moeten lopen en alle lol missen, zoek een server met teamspeak, wrs GOT al, en je kunt snel de meerwaarde en fun van squadplay en ingame communicatie met die leden waarderen denk ik..
Als ik geen buddies online zie die ook in onze (private) TS server joinen, dan speel ik liever niet, of roep ik er paar op, lonewolfen is alleen leuk als je je écht verveeld en botsautotjes met helis wilt spelen of jezelf andere no-life assignments wilt toedelen.. (yés, pun intended...)
En over telkens maar moeten lopen en alle lol missen, zoek een server met teamspeak, wrs GOT al, en je kunt snel de meerwaarde en fun van squadplay en ingame communicatie met die leden waarderen denk ik..
Als ik geen buddies online zie die ook in onze (private) TS server joinen, dan speel ik liever niet, of roep ik er paar op, lonewolfen is alleen leuk als je je écht verveeld en botsautotjes met helis wilt spelen of jezelf andere no-life assignments wilt toedelen.. (yés, pun intended...)
Weinig gespeeld met Battle tanks. Wat is een goede loadout? Gebruik nu reactive armor, thermal optics en coaxial hmg.
Verwijderd
Is dit serieus?..........Verwijderd schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 12:43:
Ik zie eindelijk weer en donkere map er tussen zitten.
Nu nog een sneeuw en bos map.
Ik kan niet wachten om hem te spelen, moet hem nog downloaden (dacht dat ie al gelijk met de patch kwam?). Ik was Battlefield effe helemaal zat, maar met die nieuwe mappen hoop ik weer lekker te kunnen spelen.
Optical zoom en guided missiles samen met reactive armor lang geleden ingesteld nooit aangepast, smoke is weer erg handig, maar dat gaat ten koste van optical zoom en die kan ik maar niet aanpassen/ missen, daarmee verbetert je aim met tanks en zie je alles als eerste aankomen, IMO...
- Pykow
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
- Battlefield
leuk op de release van de DLC, zit ik vast op me werk damn
Daar heb je nog rangen te halen, in bf3 heb je die kans niet meer.. go for it, Tiger!!Pykow schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 17:57:
leuk op de release van de DLC, zit ik vast op me werk damn
Hoezo? Mag ik mijn mening ventileren op dit forum zonder dat mijn privé leven erbij wordt betrokken, waar niemand hier wat vanaf weet en waar ik overigens een heel interessant boek over kan schrijven, zonder voor no-lifer uitgemaakt te worden? Want daar komt het feitelijk op neer, als ik daarover een opmerking maak gaan we over op een poging tot belediging?TecTo schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 17:00:
[...]
Is sim city niks voor je of een handje prozac?
Goed hoor!
OT:
De mobile artillerie is wel vermakelijk. Voel me wel een beetje een lamer in dat ding vanwege de afstand waarop je het effectief kan gebruiken, maar het is wel grappig om ineens een vlag te clearen als daar een squad vijanden probeert de boel te verdedigen. Zal alleen niet lang duren voordat iedereen in de gaten heeft dat het een belangrijk doel is om uit te schakelen.
lvl 145 + geen sociaal leven, heb je premium of gewoon sociaal leven en waar op origin kan ik die vinden ?Nordcore schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 16:48:
[...]
Eindelijk thuis, nu maar eens de download aanzetten
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
Moderator General Chat
Dyslectic history cynic
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Vier is een kill maar het probleem is dat er flares zijn die al redelijk wat tegenhouden en dat als de AC-130 disabled is hij niet doodbrand maar blijft vliegen. Je bent zeer lang bezig om er een te killen en ze respawen na 60 seconden al weer om je dood te rapen. Je kan niet stilstaan met een voertuig of als persoon in een verdedigende postitie zonder meteen een 105mm granaat op je kop te krijgen en dood.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 14:07:
[...]
Ook als je met 4 of 5 engineers stingers richting die Hercules slingert? Die drie kills die je daarmee in 1 keer pakt, moet toch wel aantrekkelijk zijn? Of kan je dat ding uberhabut niet raken met stingers?
Maar het grootste probleem op Rush is dat de attackers op elke map meer voertuigen krijgen dan de defenders. Je hele team moet engi spelen en dan de helft met IGLA's en de andere heft met RPG's om ook maar een kans te maken als defender.

Dit was in ieder geval mijn ervaring na een uur Rush spelen waarbij ik alle mappen ben afgegaan. De AC-130 is zwaar OP bij Rush omdat die of iedereen kansloos afslacht of zoveel aandacht vereist dat je niet redelijkerwijs kan verdedigen tegen de attackers. Het was zo erg dat ik als attacker gewoon naar een MCOM rende, armde en naar de volgende ging omdat de defenders geen schijn van kans hadden bij een MCOM te komen omdat de AC-130 105mm granaten laat regenen en ook nog eens een 25mm kanon heeft dat verdacht veel lijkt op de chaingun van de attack heli's.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Er zijn, neem ik aan, toch ook jets op rush die de AC-130 onder vuur kunnen nemen ?
Anders een SOFLAM neerzetten en met een javalin gaan? Of kan de SOFLAM niet zo ver komen? Vanuit de tank met laser lukt dat wel.Jay-P schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 18:39:
Er zijn, neem ik aan, toch ook jets op rush die de AC-130 onder vuur kunnen nemen ?
Weet iemand hoe je die 24x zoom krijgt en wat zijn de unique ingame content?
Premium gekocht :3 . BF3 is nu even aan het updaten oid. Nog een server waar veel van jullie spelen? Of gewoon de tweakers server?
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
AAAAAARGH 
Ik zat rustig wat rond te neuzen op tweakers tot ik mij opeens bedacht, GVD, AK is uit! Zat ik gewoon lekker niks te doen terwijl ik al lang kon spelen
Maps bevallen trouwens erg goed. Bandar desert is
!
Alleen jammer dat ik net op een stomme server zat, die kickte automatisch als je 1x "fuck" zegt (was net een super goeie streak bezig toen er een jet op me kamikaze'de en zei "Fuck lol :D" en werd gekickt...
Ik zat rustig wat rond te neuzen op tweakers tot ik mij opeens bedacht, GVD, AK is uit! Zat ik gewoon lekker niks te doen terwijl ik al lang kon spelen
Maps bevallen trouwens erg goed. Bandar desert is
Alleen jammer dat ik net op een stomme server zat, die kickte automatisch als je 1x "fuck" zegt (was net een super goeie streak bezig toen er een jet op me kamikaze'de en zei "Fuck lol :D" en werd gekickt...
Android developer & dürüm-liefhebber
Zoveel negatief gedoe de laatste pagina's hier.
Hoe kan je nu klagen over Armored Kill? Dit is net waar Battlefield om draait: grote maps, mensen!
Als je gaat klagen over lang te moeten rennen, dan weet ik niet waarom je ooit met Battlefield bent begonnen...
Ik heb de maps nog niet gespeeld maar kijkend naar gameplay, ben ik toch zeer benieuwd en blij met deze pack.
Aan de haters: speel anders een keer een maand lang géén games. Serieus, dat moet je is doen. Dan pas zal je terug appreciëren en begrijpen wat een beest van een game BF3 wel niet is, als je weer begint met spelen.
Hoe kan je nu klagen over Armored Kill? Dit is net waar Battlefield om draait: grote maps, mensen!
Als je gaat klagen over lang te moeten rennen, dan weet ik niet waarom je ooit met Battlefield bent begonnen...
Ik heb de maps nog niet gespeeld maar kijkend naar gameplay, ben ik toch zeer benieuwd en blij met deze pack.
Aan de haters: speel anders een keer een maand lang géén games. Serieus, dat moet je is doen. Dan pas zal je terug appreciëren en begrijpen wat een beest van een game BF3 wel niet is, als je weer begint met spelen.
goosche schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 19:00:
Dat vraag ik mij dus ook af. Ik zag dat in een filmpje maar ik zie het nu niet meer terug op Battlelog.
erg geduldig ben je niet, maar ik zou beginnen met alles unlocken dan zit die er vast ook tussen...
zo, een antwoord heb je geserveerd gekregen, alleen de vraag is of je er wat aan hebt..
zo, een antwoord heb je geserveerd gekregen, alleen de vraag is of je er wat aan hebt..
Welke 24x zoom??goosche schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 19:00:
||| F1-aeroblog || Battlelog |||
Waar haal je dit vandaan? Als ik BF3 24x zoom oid google kom ik alleen maar uit bij een suggestion topic van 2 maanden geleden: http://battlelog.battlefi...view/2832654625102177527/.
Verwijderd
GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR Was ik bezig met mijn eerste ronde van de nieuwe maps, stond eerste met rush, word ik ineens van team gewisseld :@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
Verwijderd
Jongens en dames. Ik had het ja laatst over dat ik dan weer voor een dlc moet betalen maar jullie hebben wel gelijk. Het is eingelijk wel die premium waard want je krijgt er zo veel voor terug als een volledige game.
Nu heb ik dus weer heel veel nieuwe dingen te doen en heb geen spijt van de aankoop.
Nu heb ik dus weer heel veel nieuwe dingen te doen en heb geen spijt van de aankoop.
Heeft er dan niemand last van onspeelbare lag in volle servers?
This space was intentionally left blank.
- DaniëlWW2
- Niet online
Moderator General Chat
Dyslectic history cynic
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
Ja nogal. Volgens mij is het nog niet helemaal stabiel, dat AK.Bwlian schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 19:41:
Heeft er dan niemand last van onspeelbare lag in volle servers?
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Verwijderd
Ik heb nooit bf2 gespeeldAsgaro schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 19:11:
dus ben de grote mappen niet gewend, echter vind ik het wel leuk in de vorm van een keer wat anders.
Ik was meer een cod player maar sins battlefield BC2 wil ik niet meer anders vanwege de vele variatie en mogelijkheden. Kortom een top game en voor de verandering zijn die grote mappen heerlijk.
Ik zit trouwens wel meer te verdedigen achterin want vind he leuk om aanvallers aan te pakken.
Zojuist paar rondjes infantry only op AK gespeeld, dat is wel heel gaaf sniperen moet ik zeggen
Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?
Dit is precies wat ik aan het doen ben!Asgaro schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 19:11:
Heb al meer dan een maand geen game aangeraakt (laats een paar potjes BF3
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
Dus toch, eerste zonder lag net gevonden.Verwijderd schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 19:43:
Er zijn wel wat servers met heel veel lag. Gewoon andere server kiezen.
This space was intentionally left blank.
Verwijderd
Sjongejonge die gunship hoort dus echt niet op rush thuis. Je kunt niet eens fatsoenlijk als defender spawnen of je bent al meteen dood.
AK is nix voor mij.
Spawn in een voertuig: bam 5 seconden later dood door jet
Spawn op een vlag: 10 seconden later dood door Tank/Destroyer/Chopper/Jet
Spawn in een jet: 5 seconden later dood door jet
Tank Supremacy: campfest en saai
De maps zijn mooi maar ik vind er geen reet aan.
Verwijderd
Ben ik de enigste die ze echt leuk vind? Behalve dan die gunship op rush vind ik de mappen echt super vet.dotslasher schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 20:00:
AK is nix voor mij.
- Pykow
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
- Battlefield
eindelijk thuis en nu ben ik aan het downloaden. duurt zeker 1 uur hier rot KPN
Amen to that, helaas.... Had er meer van verwacht maar helaas, word weer lekker in de noobteams gedropt met superairrape er gratis bijdotslasher schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 20:00:
AK is nix voor mij.
- Pykow
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
- Battlefield
heb ik dat danVerwijderd schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 16:54:
[...]
Hmm. opvallend dat je niet meldt dat je wél een sociaal leven hebt dan...![]()
just kidding, NOFI
het is wakker worden > werken > gamen > slapen en tussendoor eventjes eten
Ik heb meer het gevoel dat als je geen voertuig hebt dan heb je geen kans op de nieuwe maps
.
Een aantal mappen gespeeld, maar 9 van de 10 moet engineer zijn (andere classes zijn redelijk nutteloos). En als je geen voertuig hebt in de basis waar je spawned, kan je maar beter wachten want rennen heeft geen nut.
Een aantal mappen gespeeld, maar 9 van de 10 moet engineer zijn (andere classes zijn redelijk nutteloos). En als je geen voertuig hebt in de basis waar je spawned, kan je maar beter wachten want rennen heeft geen nut.
- DaniëlWW2
- Niet online
Moderator General Chat
Dyslectic history cynic
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
AK Conquest is f*cking episch.
Veel beter dan de f*cked up Rush die nergens over gaat. Dit is gewoon echt conquest en niet allemaal op elkaar nadefest.
Veel beter dan de f*cked up Rush die nergens over gaat. Dit is gewoon echt conquest en niet allemaal op elkaar nadefest.
Gasten kijk bij de loadout Rifle L96 20x ballistic zoom daar heb ik het over wanneer komt dat uit??
Volgens mij is dat een bug, als je naar het wapen zelf gaat kan je unlock progression ook zien, en daar staat die niet vermeld. Of het kan zijn dat deze alleen voor Dice medewerkers is, er staat geloof ik ook een filmpje op youtube dat iemand een .44 magnum met silencer + laser heeftgoosche schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 20:42:
Gasten kijk bij de loadout Rifle L96 20x ballistic zoom daar heb ik het over wanneer komt dat uit??
AK gedownload. Onspeelbaar door de lag/warping. Lekker wéér DICE.
Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA
De hele dag vol spanning gewacht. Moest wel 3 uur downloaden. Net eerste ronde van 45 min. gespeeld en ik vind er niets aan. Ik spawn, ga dood. Ik spawn, ga dood. Ik spawn in een jet, bam bam bam tak tak ik ben dood. Ik ben echt geen slechte speler, maar kom op, waarom ga ik dan zo vaak dood? De server was ook niet echt gebalanceerd en ik speelde op Alborz Mountains. Misschien dat het komt omdat ik bij het team spawnde dat onderaan de berg start.
Iemand die mij kan helpen of tenminste zeggen dat de andere mappen leuker/beter zijn?
Iemand die mij kan helpen of tenminste zeggen dat de andere mappen leuker/beter zijn?
Ik heb vanavond nog niet gespeeld, alleen deze middag toen had ik helemaal geen last van lag 64 slots servers en draaide even goed als op alle andere maps.
- DaniëlWW2
- Niet online
Moderator General Chat
Dyslectic history cynic
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
Rush zeker?Qlii256 schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 21:15:
De hele dag vol spanning gewacht. Moest wel 3 uur downloaden. Net eerste ronde van 45 min. gespeeld en ik vind er niets aan. Ik spawn, ga dood. Ik spawn, ga dood. Ik spawn in een jet, bam bam bam tak tak ik ben dood. Ik ben echt geen slechte speler, maar kom op, waarom ga ik dan zo vaak dood? De server was ook niet echt gebalanceerd en ik speelde op Alborz Mountains. Misschien dat het komt omdat ik bij het team spawnde dat onderaan de berg start.
Rush zuigt zwaar op AK, CQ is geweldig.
Nou nieuw headshot record en 2 maal beste recon
[ Voor 3% gewijzigd door fynrd1 op 11-09-2012 21:24 ]
Mijn PC is dus echt niet sterk genoeg voor deze maps. Zal toch echt een sterkere quadcore moeten installeren. Krijg hooguit 20fps.
Een goedkope i3 (sb) voldoet geloof ik ook al meer dan genoegrickyy schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 21:24:
Mijn PC is dus echt niet sterk genoeg voor deze maps. Zal toch echt een sterkere quadcore moeten installeren. Krijg hooguit 20fps.
Wat voor grafische kaart heb je? Lijkt me eerder de bottleneck dan je CPU
Intel Core i7 2600K @ 5021Mhz | #1 24/7 stable overclock op Tweakers since 2012
Ik kan het niet meer normaal spelen, ik start battlefield 3 op, het hele gedoe laad, ik kan letterlijk 5 minuten spelen en dan loopt hij vast, freezed letterlijk het beeld incl. fraps, en het rare is, is dat wanneer ik in het menu zit gebeurt dit niet.
Ik ga mooi even windows opnieuw installeren.
Ik ga mooi even windows opnieuw installeren.
[ Voor 8% gewijzigd door w4v3g0d op 11-09-2012 21:30 ]
Staat in zn ondertitel.thehawk007 schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 21:25:
Wat voor grafische kaart heb je? Lijkt me eerder de bottleneck dan je CPU
Quadcore voldoet, een dualcore/i3 kan nog mee komen.fynrd1 schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 21:25:
[...]
Een goedkope i3 (sb) voldoet geloof ik ook al meer dan genoeg
Vals alarm. Na een reboot (en m'n CPU op 3,2ghz te zetten) krijg ik weer 60fps of meer. Ze zijn juist lichter als de B2K maps.
Ik heb wel vaker gehad dat ik plots als ik BF3 opstart ik maar 30fps max krijg. Moet dan rebooten om het op te lossen.
Inmiddels zit er ipv een E8400 een Q9450 in. Werkt perfect.
Ik heb wel vaker gehad dat ik plots als ik BF3 opstart ik maar 30fps max krijg. Moet dan rebooten om het op te lossen.
Inmiddels zit er ipv een E8400 een Q9450 in. Werkt perfect.
[ Voor 24% gewijzigd door rickyy op 11-09-2012 21:42 ]
Knal die E8400 eerst eens richting de 3,8 Ghz, (3,6 is eenvoudig te doen met de stock cooler) en met een beetje tweaken krijg je dat ding makkelijk over de 4 Ghz (4,2 - 4,5). Scheelt al een behoorlijke slok op een borrel met BF3.rickyy schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 21:24:
Battlefield 3 heeft minimaal 4 cores nodig om volop alle functie's van het spel te kunnen benutten.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 21:42:
[...]
Knal die E8400 eerst eens richting de 3,8 Ghz, (3,6 is eenvoudig te doen met de stock cooler) en met een beetje tweaken krijg je dat ding makkelijk over de 4 Ghz (4,2 - 4,5). Scheelt al een behoorlijke slok op een borrel met BF3.
Daarbij maakt ghz bij processoren echt geen ene ruk uit, doe het dan bij je videokaart, daar heeft het teminste zin.
Jezus, is dit het BF3 huiltopic? AK is episch. Rondcruisen in jeepjes, vlaggen defenden, de AC130 is leuk (maar haal je ook makkelijk neer met een jet) en aaaargh ik vind het echt leuk.
Het is maar een spelletje he, in plaats van op de kleine foutjes te letten zou je moeten beseffen dat bf3 zowat het meest epische spel is op het moment
Het is maar een spelletje he, in plaats van op de kleine foutjes te letten zou je moeten beseffen dat bf3 zowat het meest epische spel is op het moment
Android developer & dürüm-liefhebber
AK is zekers vet!Mavamaarten schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 21:52:
Jezus, is dit het BF3 huiltopic? AK is episch. Rondcruisen in jeepjes, vlaggen defenden, de AC130 is leuk (maar haal je ook makkelijk neer met een jet) en aaaargh ik vind het echt leuk.
Alleen mensen weten alleen minpunten te noemen en nooit de goede delen van een game, gekgenoeg in het speciaal Battlefield 3.
Battlefield 3 hebben ze heel veel tijd in gestoken en dat is ook zeker te merken!
Alleen die autisten zijn niks gewend en kunnen al helemaal niet tegen verandering/iets nieuws.
Damnnnnn... Ik dacht dat die patch van vorige week wel alvast AK er bij had... Nog eens bijna 4 Gig downloaden
Eerste 6 rondjes op AK conquest gespeeld, conclusie: EPIC! Al heb ik, vooral op Alborz mountain wel de eerste 30sec nodig om me te orienteren, wtf hoeveelheid aan routes, alleen die vogel(ja VOGEL) die daar rondvliegt is nogal makkelijk te verwarren met een heli/jet. Tank destroyers zeer waardevol, Artillerie maar 2sec mee kunnen spelen (gejat van vijand en dan is ie snel neer bij een vijandelijke vlag). Armored shield: Leuke heli map al lijkt dat bootje op die map een stuk langzamer te varen dan op B2K maps.
Weet iemand op welke map van Armored kill je met de m142 himars kan spelen? Ik heb in lege servers zitten kijken maar ik zie die nergens staan.
Sorry, maar AK is voorlopig niks. Ik kon af en aan spawnen in de viper om vervolgens ELKE keer af geschoten te worden door een destroyer. Werkelijk abnormaal. Denk ga een beetje laag vliegen om niet door die jets afgeknald te worden komen de destroyers wel ff langs
- DaniëlWW2
- Niet online
Moderator General Chat
Dyslectic history cynic
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
Ze spawen pas als je een andere flag capt. Volgens mij hebben alle mappen de arty voertuigen.nuker schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 22:17:
Weet iemand op welke map van Armored kill je met de m142 himars kan spelen? Ik heb in lege servers zitten kijken maar ik zie die nergens staan.
Eerste paar rondes AK. Geweldige maps, alleen zoals verwacht: 1 fatsoenlijke jetpiloot in het vijandelijke team en alles wat in de lucht vliegt is kreupel
... Dit ICM het feit dat below radar voor de attack heli gewoon 100% dood is tegenwoordig (Door een stinger worden gelocked en geraakt terwijl m'n gunner aan het repairen is? Ik bedoel c'mon...)
Owja: En die bergmap, ffffuuuuu ik word blind van de sneeuw
.
Edit: * D4NG3R werd dan ook even boos toen hij in de GoTBF3 server speelde en op een gegeven moment gewoon baseraped werd door een enkele jetpiloot. Geen mens die spot of ook maar PROBEERT dat ding uit de lucht te krijgen..
Owja: En die bergmap, ffffuuuuu ik word blind van de sneeuw
Edit: * D4NG3R werd dan ook even boos toen hij in de GoTBF3 server speelde en op een gegeven moment gewoon baseraped werd door een enkele jetpiloot. Geen mens die spot of ook maar PROBEERT dat ding uit de lucht te krijgen..
[ Voor 30% gewijzigd door D4NG3R op 11-09-2012 22:27 ]
Nu mag ik eindelijk, na een dag werken even een halfuurtje Armored Kill spelen
Wens me succes!
Vreemd zit hier met q9550 en 8800GTSrickyy schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 21:24:
Spuit 11

[ Voor 9% gewijzigd door mach2 op 11-09-2012 22:34 ]
Hallo
Ben ik de enige die het raar vind dat een expension pack voor een shooter op 11 september gereleased wordt? Maak er dan 10 of 12 van...
Wat een epischheid!! Dít is Battlefield zoals ik me herinnerde aan Battlefield 2! Death Valley in het donker is echt heerlijk. Wat een sfeer!! Ook de sneeuwmap in de bergen is gruwelijk. Dikke graphics! En ik moet echt zeggen dat het gewoon nóg soepelder loopt nu op mijn bak (zie sig) dan voorheen. Totaal geen last van de nog grotere maps. Jammer dat ik nu weer naar bed moet en morgen weer moet werken.. Aahh miss the good ol' days!!
Forever raver!
Specs: Workstation Server
Goed punt! Niet geheel gelukkig gekozen inderdaad.Bartske schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 22:36:
Ben ik de enige die het raar vind dat een expension pack voor een shooter op 11 september gereleased wordt? Maak er dan 10 of 12 van...
Ik moet zeggen dat ik vooral de mobile artillery heel erg leuk vind, maar, het is wel lastig om in te schatten waar je raketten neerkomen.
Wanneer en waar spawnen die dingen? Ik kan ze nergens vinden.thehawk007 schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 22:41:
Ik moet zeggen dat ik vooral de mobile artillery heel erg leuk vind, maar, het is wel lastig om in te schatten waar je raketten neerkomen.
Net op GoT server. Staat er een mobile artillery op de steile kant van de berg. Ik gooi een raket erop. Zie je de bestuurder snel uitstappen waardoor zijn mobile artillery uit zichzelf naar beneden dendert
.
De sneeuw map vind ik tot nu toe de leukste map.
De sneeuw map vind ik tot nu toe de leukste map.
Ik heb hiermee tot nu toe 1 kill gehaald. Volgens maar was het iemand die met zijn parachute vlak boven mij vloog.thehawk007 schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 22:41:
Whaha noob, je gaat toch niet 11 jaar na die stomme gebeurtenis klagen daar over? Over de man die gisteren en de vrouw die vorige week gestorven zijn word zelfs vandaag al niets meer over gezegd, waarom dan over al die Amerikanen die 11 JAAR GELEDEN stierven wel?Bartske schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 22:36:
In het begin inderdaad vrij moeilijk, maar die raketten zijn echt sterk jong. Tanks 2 hit je (serious, 2 raketten en boom) en tank destroyers is 1 raket!!! Daarentegen is het wel zeer moeilijk om te raken dus dat is dan weer een beetje balanced.Sharpp schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 22:45:
[...]
Ik heb hiermee tot nu toe 1 kill gehaald. Volgens maar was het iemand die met zijn parachute vlak boven mij vloog.
Zowieso alleen op conquest, op verschillende flags maar meestal eentje dicht bij jouw basis en eentje dicht bij de enemy basis.nuker schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 22:41:
[...]
Wanneer en waar spawnen die dingen? Ik kan ze nergens vinden.
[ Voor 43% gewijzigd door India Sierra op 11-09-2012 22:50 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het plaatsen van "grappige" ongerelateerde plaatjes, zoals de bekende 9Gag memes is niet toegestaan, daar zijn andere topic voor. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic. Het is tevens niet toegestaan te discusseren over mogelijkheden om via proxy of VPN in andere landen de premium DLC aan te schaffen.
Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.
Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het plaatsen van "grappige" ongerelateerde plaatjes, zoals de bekende 9Gag memes is niet toegestaan, daar zijn andere topic voor. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic. Het is tevens niet toegestaan te discusseren over mogelijkheden om via proxy of VPN in andere landen de premium DLC aan te schaffen.
Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.
Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.