Pff, telkens je nog maar een voertuig verlaat ben je meteen dood. Stap je in een heli of een jet ben je meteen dood, stap je in een tank ben je meteen dood. Wat is daar leuk aan mag ik vragen? Of speel ik nu echt op heel verkeerde servers?
Totale onzin...hardwarejunk schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 21:49:
[...]
Battlefield 3 heeft minimaal 4 cores nodig om volop alle functie's van het spel te kunnen benutten.
Daarbij maakt ghz bij processoren echt geen ene ruk uit, doe het dan bij je videokaart, daar heeft het teminste zin.
http://www.tomshardware.c...-performance,3063-13.html
Met een dualcore i3 gaat het dus perfect. Het is overigens inderdaad nodig om een e8400 over te clocken om de bottleneck op te heffen.
[ Voor 8% gewijzigd door sdk1985 op 11-09-2012 22:57 ]
Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.
Niet dit weer.Bartske schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 22:36:
Ben ik de enige die het raar vind dat een expension pack voor een shooter op 11 september gereleased wordt? Maak er dan 10 of 12 van...
Geef me wat tijd en ik kan voor élke dag wel een gebeurtenis vinden waarbij mensen onschuldig gedood werden.
Amerika != de wereld.
AK conquest geeft me tenminste weer beetje het echte BF gevoel. Ook flinke stukken lopen soms.
Eerste indruk erg positief. Maps zijn ook wel iets minder mooi soms naar mijn gevoel maar wel stuk lichter. Haal op buitenmappen vaak 120fps met alles max op 1080p.
Wel jammer dat sommige mappen volgensmij al in de allereerste BF3 teasers zaten. Alles was toen al af.
Melk, melk....
Eerste indruk erg positief. Maps zijn ook wel iets minder mooi soms naar mijn gevoel maar wel stuk lichter. Haal op buitenmappen vaak 120fps met alles max op 1080p.
Wel jammer dat sommige mappen volgensmij al in de allereerste BF3 teasers zaten. Alles was toen al af.
Melk, melk....
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift
Verwijderd
Lekker met quad's aan 100/u van een berg af rijden en ontploffen door een boomstam die ind e weg zit,
Only In Batttlefield 3
Only In Batttlefield 3

- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
Moderator General Chat
Dyslectic history cynic
- Battlefield 3 Back To Karkand
- Battlefield 3 Close Quarters
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3: Limited Edition
- Battlefield 3 Premium
- Battlefield 3: Aftermath (Code in a Box)
- Battlefield 3, End Game (Add-On)
- Battlefield 3 Premium Edition
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Dat is dus alleen SP. MP is veel zwaarder en dan heb je gewoon een quadcore nodig om het goed te spelen. En dan ook een goede quadcore voor de grote mappen dus Phenom II 9xx of een i5 quadcore.sdk1985 schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 22:56:
[...]
Totale onzin...
Met een dualcore i3 gaat het dus perfect. Het is overigens inderdaad nodig om een e8400 over te clocken om de bottleneck op te heffen.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
In Arma2 zou je al ontploffen door een kiezel op de weg of een strohalm ergens.Verwijderd schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 23:14:
Lekker met quad's aan 100/u van een berg af rijden en ontploffen door een boomstam die ind e weg zit,
Only In Batttlefield 3
Geen onzin. Kijk maar naar mijn compilatie die heb een tijdje geleden heb gemaaktsdk1985 schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 22:56:
[...]
Totale onzin...
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=1F3t2ek1dwA&feature=share&list=UUlam3PbAMsV8yjRzAq9KOcg]
Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA
Verwijderd
AK is echt zalig om te spelen op pc maar welke engineer gun is eigenlijk het beste voor grote afstanden? MTAR/A91supress gaat lekker snel maar niet ver en de M4A1 is met hb en fg denk ik het beste wapen voor afstanden?
Scar-H...
Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA
Je kan het wel zo afwimpelen, maar 9/11 is tot nu to de grootste historische gebeurtenis die waarschijnlijk in je leven heeft plaatsgevonden en er is een redelijke kans dat dat misschien wel zo zal blijven. Amerikanen zijn daarnaast ook mensen, en ook de Irakese burgers die door de aanval van 9/11 onschuldig zijn gedood zijn mensen. Dus laat asjeblieft wat respect zien, want volgensmij heb jij de omvang van 9/11 en de impact die het heeft gehad op ons dagelijks leven nog niet helemaal door.Asgaro schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 23:05:
[...]
Niet dit weer.
Geef me wat tijd en ik kan voor élke dag wel een gebeurtenis vinden waarbij mensen onschuldig gedood werden.
Amerika != de wereld.
voor een inhoudelijke discussie mag je me verder DMmen ofzo, want ik denk niet dat dat in dit topic thuishoort
[ Voor 7% gewijzigd door Bartske op 12-09-2012 00:09 ]
Bartske, daar gaat het helemaal niet om. Iedereen die ooit met het vliegtuig is geweest snapt het effect wel (ja er zijn er meer). Het gaat er om dat we 11 september op eens als een of andere dag zien waar je blijkbaar niks mag uitbrengen, zelfs DLC niet? Snap niet dat 11 september op eens zo'n dag is waar je mee op moet passen.
'I reject your reality and substitute my own'
- DaniëlWW2
- Niet online
Moderator General Chat
Dyslectic history cynic
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
Je bedoelt de ACW-R.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ik vond 9/11 wel zeer erg. Onlangs nog een reportage van gezien en ik zat zelfs ver te wenen.Bartske schreef op woensdag 12 september 2012 @ 00:07:
[...]
Je kan het wel zo afwimpelen, maar 9/11 is tot nu to de grootste historische gebeurtenis die waarschijnlijk in je leven heeft plaatsgevonden en er is een redelijke kans dat dat misschien wel zo zal blijven. Amerikanen zijn daarnaast ook mensen, en ook de Irakese burgers die door de aanval van 9/11 onschuldig zijn gedood zijn mensen. Dus laat asjeblieft wat respect zien, want volgensmij heb jij de omvang van 9/11 en de impact die het heeft gehad op ons dagelijks leven nog niet helemaal door.
voor een inhoudelijke discussie mag je me verder DMmen ofzo, want ik denk niet dat dat in dit topic thuishoort
Maar om daarom bepaalde releases van shooter entertainment te bieden vind ik wat te ver gaan. Moest er nu een flight sim uit komen: dat zou ik verbieden. Maar een shooter toch niet...
ACW-R is wel OK inderdaad, SCAR-H is epic fail

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
- DaniëlWW2
- Niet online
Moderator General Chat
Dyslectic history cynic
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
Ik zou ide ACW-R toch eens proberen op AK. Nu komt die pas echt tot leven en is die nuttig te noemen. Vuurgevechten op 100m zijn haast de regel, niet de uitzondering.Phyxion schreef op woensdag 12 september 2012 @ 00:20:
[...]
ACW-R is wel OK inderdaad, SCAR-H is epic fail
Ik heb het ook niet over verbieden, dat zou pas raar zijn om dat soort dingen te gaan verbieden. Ik geef alleen aan dat ik (let op: persoonlijke mening) het ongepast vind om zoiets op 9/11 uit te brengen en niet een dagje eerder of later.Asgaro schreef op woensdag 12 september 2012 @ 00:19:
[...]
Ik vond 9/11 wel zeer erg. Onlangs nog een reportage van gezien en ik zat zelfs ver te wenen.
Maar om daarom bepaalde releases van shooter entertainment te bieden vind ik wat te ver gaan. Moest er nu een flight sim uit komen: dat zou ik verbieden. Maar een shooter toch niet...
Ach, er zijn in bijvoorbeeld WWII dagen geweest waar meer dan 3000 burgers storven. Ga je op een gegeven moment toch geen rekening meer mee houden?Bartske schreef op woensdag 12 september 2012 @ 00:30:
[...]
Ik heb het ook niet over verbieden, dat zou pas raar zijn om dat soort dingen te gaan verbieden. Ik geef alleen aan dat ik (let op: persoonlijke mening) het ongepast vind om zoiets op 9/11 uit te brengen en niet een dagje eerder of later.
- DaniëlWW2
- Niet online
Moderator General Chat
Dyslectic history cynic
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
Meer elke dag dan wel eens.theburninglink schreef op woensdag 12 september 2012 @ 00:42:
[...]
Ach, er zijn in bijvoorbeeld WWII dagen geweest waar meer dan 3000 burgers storven. Ga je op een gegeven moment toch geen rekening meer mee houden?

Precies. Daarbuitenom gaat het om een _spelletje_, heeft niets met de realiteit te maken. Jullie klinken net als Jack Thompsontheburninglink schreef op woensdag 12 september 2012 @ 00:42:
[...]
Ach, er zijn in bijvoorbeeld WWII dagen geweest waar meer dan 3000 burgers storven. Ga je op een gegeven moment toch geen rekening meer mee houden?
Nog geen bf3 gespeeld, zo maar is kijken of het wat is
Back on topic dan maar.
Heeft iemand al airburst missiles unlocked voor de Mobile Artillery? Ben wel benieuwd hoe dat er uit gaat zien
Heeft iemand al airburst missiles unlocked voor de Mobile Artillery? Ben wel benieuwd hoe dat er uit gaat zien

Het verschil is dat 9/11 eigenlijk de grootste daad van tereur was buiten oorlogen om. Echter ben ik wel van mening dat the good ol' US of A 9/11 veel groter heeft gemaakt dan het zou moeten zijn. Er zijn heel veel negatieve dingen gebeurt om een nieuwe 9/11 te voorkomen. Tenminste, dat was het idee. Een constante dreiging creeëren zorgt er voor dat mensen veel gemakkelijker hun eigen vrijheden op geven en oorlogen goedkeuren. Had je die Amerikaanse media gebruikt om te laten zien dat er heel veel gewone onschuldige burgers in Irak woonden, dan waren de protesten vele malen groter geweest.
Anyway, ik krijg deze week ook nog een joystick binnen. Een saitek X52 wel te verstaan. Ik moet zeggen dat ik hem toch vooral voor Arma2 heb (En Arma3 in de toekomst en zelfs een beetje MechWarrior Online), maar ik ga er toch gewoon mee proberen te vliegen in BF3. Stiekem verwacht ik dat ik nu nog harder wordt ingemaakt in de lucht (De tijd dat ik bijna alle dogfights won is a lang verdwenen), maar het lijkt me wel grappig. Zeker met armored kill lijkt het me wel grappig. Zijn er hier nu nog mensen die alleen met joysticks vliegen? En zijn er veel mensen die een joystick hebben, maar toch gewoon moet tobo+muis vliegen?
Anyway, ik krijg deze week ook nog een joystick binnen. Een saitek X52 wel te verstaan. Ik moet zeggen dat ik hem toch vooral voor Arma2 heb (En Arma3 in de toekomst en zelfs een beetje MechWarrior Online), maar ik ga er toch gewoon mee proberen te vliegen in BF3. Stiekem verwacht ik dat ik nu nog harder wordt ingemaakt in de lucht (De tijd dat ik bijna alle dogfights won is a lang verdwenen), maar het lijkt me wel grappig. Zeker met armored kill lijkt het me wel grappig. Zijn er hier nu nog mensen die alleen met joysticks vliegen? En zijn er veel mensen die een joystick hebben, maar toch gewoon moet tobo+muis vliegen?
tuurlijk, totale onzin.sdk1985 schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 22:56:
[...]
Totale onzin...
Bij battlefield 3, heb je bij voorkeur een quadcore of meer+ gtx560/Radeon HD 6950, een minima is een dualcore en een 9800gt (waar ik eerst ook op gamede).
Ik ben niet debiel en heb het toch zelf onder handen genomen, kom jij aan met je "totale onzin"
Ik heb ook al gepost (alleen dat zet jij er dan weer niet bij) dat een dualcore ook wel mee gaat, het is alleen zo dat je bij voorkeur een quadcore hebt, en dat is niet voor niets, en dan kan je wel weer met een linkje van Tom's hardware komen, een dualcore is minima, quadcore is aanbevolen, battlefield 3 draait het beste op een quad core KLAAR!
Heel goed, een joystick valt gewoon veel beter mee te vliegen ben ik van mening, toetsenbord muis is echt onzin als je een beetje hier en daar wat jets neer wilt halen, dan is met een controller in jet vliegen makkelijkerAdanteh schreef op woensdag 12 september 2012 @ 00:53:
[ Voor 33% gewijzigd door w4v3g0d op 12-09-2012 00:57 ]
Seconded! Heerlijk all-round wapen.
---
Gebruik ik al sinds het begin, heerlijk geweer, ik hoor iedereen maar klagen dat het een kutding is dit en dat, m16 is veel beter *skill-less*, ik ben dan van mening dat mensen dan gewoon niet kunnen spelen met bepaalde geweren, ik bedoel de M16A3 daar heb je wel het minste skill voor nodig wil je daar kills mee halen.
Verwijderd
Shotgun met Flachette. Keihard bij close combat(s). 
Enige nadeel is de langere afstanden, dan ben je vs een machine gun in elke categorie gewoon useless
Ben erg hard bezig characters uit te spelen en alles te unlocken. Het spelen met C4 is geniaal als je daarbij ook support ammo hebt. Je kan complete gebouwen uit elkaar trekken, torens stukblazen, tanks voorzien van C4 en hard wegrennen + snipers volpacken met C4's alvorens je de knop drukt
Enige nadeel is de langere afstanden, dan ben je vs een machine gun in elke categorie gewoon useless
Ik combo een shotty vaak met een revolver+scope. Zolang je niet gezien bent kan je gewoon nette kills maken 
Zelfde met rifles, dan pak ik een close combat pistool, vult mekaar netjes aan
Zelfde met rifles, dan pak ik een close combat pistool, vult mekaar netjes aan
Seconded, wat voor geweer is dat?
[ Voor 17% gewijzigd door TecTo op 12-09-2012 01:31 ]
Verwijderd
grappig dat ik nog vrijwel niemand hier gehoord heb over TDM in de nieuwe maps ... voor alle cod / cq spelers onder ons ... probeer dat eens, je weet niet wat je meemaakt 
AK = imo eindelijk weer wat gamemodes waarbij een bepaald niveau van skill vereist is
AK = imo eindelijk weer wat gamemodes waarbij een bepaald niveau van skill vereist is
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2012 01:29 ]
- DaniëlWW2
- Niet online
Moderator General Chat
Dyslectic history cynic
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
http://battlelog.battlefi...Kill-NO-Baserape-Funclan/
Word net bij het joinen van deze server gekicked omdat mijn K/D te hoog is.
2.11 is te hoog?
Word net bij het joinen van deze server gekicked omdat mijn K/D te hoog is.
2.11 is te hoog?
Verwijderd
Inderdaad mooi, maar niet weggelegd voor de gemiddelde PC als ik het zo zievinom schreef op woensdag 12 september 2012 @ 02:08:
Vers van de pers: The Beauty of Armored Kill
[video]
Ik vind het vooral lastig als je vanuit struiken in de verte beschoten wordt en niet kunt zien waar het vandaan komt. Enige wat je kunt doen is blind proberen te spotten in de hoop dat je teammates er nog iets mee kunnen
Dit is battlefield zoals ik vanaf het begin hoopte dat het ooit zou worden )
en dat vinden al mn clanmembers ook.....we spelen al vanaf bf1942 allemaal....en de meeste zijn al tegen of over de 40 )
heb er morgen nog maar een extra snipperdag tegenaan gegooid
voor deze maps vind ik de scar-l fijn...of de an-94+heavy barel/foregrip voor nog grotere afstand....alleen jammer dat je die niet als engineer hebt
ik speel uitsluitend conquest large
en dat vinden al mn clanmembers ook.....we spelen al vanaf bf1942 allemaal....en de meeste zijn al tegen of over de 40 )
voor deze maps vind ik de scar-l fijn...of de an-94+heavy barel/foregrip voor nog grotere afstand....alleen jammer dat je die niet als engineer hebt
[ Voor 26% gewijzigd door Mr. Detonator op 12-09-2012 02:23 ]
pretty good heah
||| F1-aeroblog || Battlelog |||
Gisteren AK volop gespeeld en ik kan niet anders zeggen dan dat het BRILJANT is! Bandar Desert is geweldig met 32 spelers. Ik stap nu zelfs in een tank of destroyer ipv de jet aangezien het slagveld zo druk is dat je echt niet meteen na 5 sec al door een jet of heli wordt geraped. Degenen die dat wel hebben raad ik aan drukkere servers te bezoeken. Alborz mountains is alles wat ik van de sneeuwmap had verwacht. Echte sfeer, groot en vooral tijd nodig om alle punten te leren kennen. Gunships zijn geen enkel probleem voor mij, die knal je zo neer met een jet. Tip: eerst je rocketpods erop want ze vliegen toch erg slow en daarna je main gun erop en bye bye... Ik las ook nog wat gewhine hier over lang moeten lopen in die grote mappen om vlaggen te cappen. Dan heb je het toch echt niet goed begrepen hoor... Het is AK en dat betekent voertuigen! Welke randde**** gaat in Bandar Desert of de andere mappen nu te voet vlaggen cappen? Er staan tanks, buggies en jeeps zat! Ik kreeg daardoor geen enkel moment het idee dat ik maar een beetje verloren op het slagveld liep. In tegendeel, ik vergaapte me echt aan de pracht van de mappen, de kleuren en al het oorlogsgeweld om me heen, prachtig vuur als een van de gunships naar beneden gaat, de mobile artillery, de jets, choppers, tanks. De nachtmap geeft ook al net zo veel sfeer. Tank superiority is leuk ter afwisseling. Campen? Ja. Logisch? Ja. Je stormt niet met een tank op een andere tank af. Compleet anders spelen dus. Leuk!
De download was zo binnen, installatie vlekkeloos, meteen te spelen, grote heel grote maps en geen lag, goede fps, wat wil je nog meer?
Voor mij past hier maar één oordeel: hulde aan DICE!
De download was zo binnen, installatie vlekkeloos, meteen te spelen, grote heel grote maps en geen lag, goede fps, wat wil je nog meer?
Grote afstanden?Verwijderd schreef op woensdag 12 september 2012 @ 00:00:
AK is echt zalig om te spelen op pc maar welke engineer gun is eigenlijk het beste voor grote afstanden? MTAR/A91supress gaat lekker snel maar niet ver en de M4A1 is met hb en fg denk ik het beste wapen voor afstanden?
ACW-R op Single Shot modus.
AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65
Gister ook mogen genieten van Ak. Download was zo binnen en we konden beginnen.
Vond het erg leuk om te spelen. Geen last van Airrape. Gunship vind ik zelfs dat het iets te makkelijk is om te vernietigen. Heerlijk rondrijden op mijn quad en mijnkills incasseren want niemand let nu nog op de weg...:P Thank you...:)
Ook leuk om weer met de nieuwe voertuigen dingen te unlocken. Meteen maar een vraagje over de mobile arty. Weet iemand hoe de afstandsbepaling werkt? Vind het namelijk er lastig om mijn rockets op de juiste afstand af te vuren.
Dat andere nieuwe voertuig(ben de naam vergeten) is ook erg vet. een stuk sneller dan de normal tank maar wel met dikke firepower.
Heb met de heli ook niet echt last van de nerf. De ene keer wel en de andere keer niet. Ligt gewoon aan de spelers van het andere team.
Al met al ben ik weer erg blij met BF. Bij AK krijg ik echt weer het oude BF2 gevoel terug en is erg leuk voor de afwisseling.
Vond het erg leuk om te spelen. Geen last van Airrape. Gunship vind ik zelfs dat het iets te makkelijk is om te vernietigen. Heerlijk rondrijden op mijn quad en mijnkills incasseren want niemand let nu nog op de weg...:P Thank you...:)
Ook leuk om weer met de nieuwe voertuigen dingen te unlocken. Meteen maar een vraagje over de mobile arty. Weet iemand hoe de afstandsbepaling werkt? Vind het namelijk er lastig om mijn rockets op de juiste afstand af te vuren.
Dat andere nieuwe voertuig(ben de naam vergeten) is ook erg vet. een stuk sneller dan de normal tank maar wel met dikke firepower.
Heb met de heli ook niet echt last van de nerf. De ene keer wel en de andere keer niet. Ligt gewoon aan de spelers van het andere team.
Al met al ben ik weer erg blij met BF. Bij AK krijg ik echt weer het oude BF2 gevoel terug en is erg leuk voor de afwisseling.
....Research your own experience; absorb what is useful, reject what is useless and add what is essentially your own....
Verwijderd
Adanteh schreef op woensdag 12 september 2012 @ 00:53:
Het verschil is dat 9/11 eigenlijk de grootste daad van tereur was buiten oorlogen om. Echter ben ik wel van mening dat the good ol' US of A 9/11 veel groter heeft gemaakt dan het zou moeten zijn. Er zijn heel veel negatieve dingen gebeurt om een nieuwe 9/11 te voorkomen. Tenminste, dat was het idee. Een constante dreiging creeëren zorgt er voor dat mensen veel gemakkelijker hun eigen vrijheden op geven en oorlogen goedkeuren. Had je die Amerikaanse media gebruikt om te laten zien dat er heel veel gewone onschuldige burgers in Irak woonden, dan waren de protesten vele malen groter geweest.
offtopic:
Ik kon het niet laten: Klik
Ik heb deze man op Battlelog en een vriend van mij ook.
Hij heeft al leren dragscopen van die vent, nu moet ik nog even zodra ik fatsoenlijk internet heb
epicVerwijderd schreef op woensdag 12 september 2012 @ 07:58:
[...]
offtopic:
Ja, ik vlieg alleen met joystick. Gaat prima, maar is een kwestie van oefenen. Veel oefenen!Adanteh schreef op woensdag 12 september 2012 @ 00:53:
Enige echte tip die ik je kan geven is: gebruik NIET de gashendel die op de joystick zit. Ik heb een Logitech extreme 3D pro. Dat gashendeltje is te traag qua reageren, dus gebruik voor afterburner en brake gewoon de A en S op je tobo. Ik doe dat dan op een gameboard aangezien mijn joystick niet lekker naast mijn tobo past...
Ik heb ook de 3d pro maar ik herken jouw probleem met de afterburner niet. Brake is idd wel een trage respons maar goed ik heb er verder geen problemen mee.
....Research your own experience; absorb what is useful, reject what is useless and add what is essentially your own....
Wat een vreemd filmpje... mega snel QS en al alleen HS op jets en Helies...
- Pykow
- Registratie: Augustus 2007
- Laatst online: 17:26
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
- Battlefield
/u/231654/crop649be83ed19f0_cropped.png?f=community)
Gisteren lekker op de server van GoT gespeeld na mijn werk, ik had maar 1 uurtje de tijd om alles te testen.
Wat me gelijk opviel is dat heli's je vrijsnel neer kunnen halen omdat je loop niet hoger komt en door het open veld moet je echt uitkijken.
Bandar desert:
http://battlelog.battlefi...how/43244613/1/172685289/
Zoals ik verwacht had een heerlijke map, want A,B en C vlaggen zijn lekker dicht op elkaar voor infantry en daarna heb je nog D E F G in het open veld (waarbij F en G ook redelijk dicht bij elkaar is)
gelijk 4 unlocks vrijgespeeld voor de tank destroyer. mooie map.
http://battlelog.battlefi...how/43249335/1/172685289/
of het is het team die er niks van bakte, of de map is niet goed gemaakt.
het is moeilijk spotten en skill is wel vereist in deze map, maar het doet me veel denken aan caspian border.
De map kent 7 vlaggen en daarbij ligt D goed in het midden van de map. als us moet je er gewoon voorzorgen dat je ABCD houd en bij de russen DEFG, maar je blijft spelers houden die dan toch de andere kant opgaan for no reason. dus US die G gaat overnemen terwijl je alles aan jou kant aan het verliezen bent.
Al met al, tot nu toe nog een leuke DLC, alleen moet ik het nog zien met goede jet piloten.
ik vermaak me hier nog prima mee en het doet me veel denken aan Battlefield 2 (EINDELIJK, want daarvoor heb ik bf3 gekocht)
Wat me gelijk opviel is dat heli's je vrijsnel neer kunnen halen omdat je loop niet hoger komt en door het open veld moet je echt uitkijken.
Bandar desert:
http://battlelog.battlefi...how/43244613/1/172685289/
Zoals ik verwacht had een heerlijke map, want A,B en C vlaggen zijn lekker dicht op elkaar voor infantry en daarna heb je nog D E F G in het open veld (waarbij F en G ook redelijk dicht bij elkaar is)
gelijk 4 unlocks vrijgespeeld voor de tank destroyer. mooie map.
http://battlelog.battlefi...how/43249335/1/172685289/
of het is het team die er niks van bakte, of de map is niet goed gemaakt.
het is moeilijk spotten en skill is wel vereist in deze map, maar het doet me veel denken aan caspian border.
De map kent 7 vlaggen en daarbij ligt D goed in het midden van de map. als us moet je er gewoon voorzorgen dat je ABCD houd en bij de russen DEFG, maar je blijft spelers houden die dan toch de andere kant opgaan for no reason. dus US die G gaat overnemen terwijl je alles aan jou kant aan het verliezen bent.
Al met al, tot nu toe nog een leuke DLC, alleen moet ik het nog zien met goede jet piloten.
ik vermaak me hier nog prima mee en het doet me veel denken aan Battlefield 2 (EINDELIJK, want daarvoor heb ik bf3 gekocht)
Angelo NL / Global Cargo VTC
De A voor throttle up heb ik vervangen door de A voor afterburner, de S blijft gewoon brake. Throttle up staat gewoon op de gashendel op de joystick en die staat altijd naar voren omdat je die eigenlijk helemaal niet gebruikt. Je stijgt op met de afterburner en daarna is het brake, afterburner, brake etcMeagaShira schreef op woensdag 12 september 2012 @ 08:43:
Ik heb ook de 3d pro maar ik herken jouw probleem met de afterburner niet. Brake is idd wel een trage respons maar goed ik heb er verder geen problemen mee.
Iedereen vliegt natuurlijk zoals hijzelf fijn vindt, maar ik merk wel degelijk verschil. Ik kon niet op tegen piloten die het tobo gebruikten, of dat nu in combi was met de muis of met joystick, en nu is dat geen probleem meer.
Maar zoals al geschreven: iedereen vliegt op zijn manier. Mss kom ik je wel een keer tegen. Je naam is opvallend genoeg
jouw naam mag er ook zijn
....heb dezelfde game naam als mijn nickname hier.....
Ik ben ook geen supergoede jetpilot hoor maar ik sta wel mijn mannentje. BF2 kon ik echt alles met mijn jet maar dat is met BF3 wel veranderd. Ik ga jouw optie wel even proberen vanavond. Moet alleen even gaan kijken hoe ik dat in combinatie met mijn toetsenbord ga uitvoeren. Heb mijn stick altijd voor mijn toetsenbord want die gebruik ik tijdens het vliegen toch niet.
Ik ben ook geen supergoede jetpilot hoor maar ik sta wel mijn mannentje. BF2 kon ik echt alles met mijn jet maar dat is met BF3 wel veranderd. Ik ga jouw optie wel even proberen vanavond. Moet alleen even gaan kijken hoe ik dat in combinatie met mijn toetsenbord ga uitvoeren. Heb mijn stick altijd voor mijn toetsenbord want die gebruik ik tijdens het vliegen toch niet.
Gisteren toch nog even AK geprobeerd, ik had hoge verwachtingen en die zijn ook uitgekomen!
wat een gave gameplay! dit is echt wat nodig was in battlefield 3..
Persoonlijk vind ik het level Armored shield het mooiste, veel ruimte en veel mogelijkheden om je spel te spelen.
Het aantal voertuigen zouden nog wel iets meer mogen zijn ik heb erg vaak ergens gestaan waar maar 2 voertuigen spawnen en als deze op het battlefield zijn dan kan je gaan lopen.. of een quad pakken natuurlijk.
en het is natuurlijk heel leuk om weer nieuwe unlocks te halen voor de nieuwe voertuigen. vanavond ben ik weer te vinden in-game ik hoop op de tweakers server!
wat een gave gameplay! dit is echt wat nodig was in battlefield 3..
Persoonlijk vind ik het level Armored shield het mooiste, veel ruimte en veel mogelijkheden om je spel te spelen.
Het aantal voertuigen zouden nog wel iets meer mogen zijn ik heb erg vaak ergens gestaan waar maar 2 voertuigen spawnen en als deze op het battlefield zijn dan kan je gaan lopen.. of een quad pakken natuurlijk.
en het is natuurlijk heel leuk om weer nieuwe unlocks te halen voor de nieuwe voertuigen. vanavond ben ik weer te vinden in-game ik hoop op de tweakers server!
Hier nog één.Mr. Detonator schreef op woensdag 12 september 2012 @ 02:18:
Dit is battlefield zoals ik vanaf het begin hoopte dat het ooit zou worden )
Eens.l0n3w012ph schreef op woensdag 12 september 2012 @ 07:13:
Gisteren AK volop gespeeld en ik kan niet anders zeggen dan dat het BRILJANT is! Bandar Desert is geweldig met 32 spelers. Ik stap nu zelfs in een tank of destroyer ipv de jet aangezien het slagveld zo druk is dat je echt niet meteen na 5 sec al door een jet of heli wordt geraped. Degenen die dat wel hebben raad ik aan drukkere servers te bezoeken. Alborz mountains is alles wat ik van de sneeuwmap had verwacht. Echte sfeer, groot en vooral tijd nodig om alle punten te leren kennen. Gunships zijn geen enkel probleem voor mij, die knal je zo neer met een jet. Tip: eerst je rocketpods erop want ze vliegen toch erg slow en daarna je main gun erop en bye bye... Ik las ook nog wat gewhine hier over lang moeten lopen in die grote mappen om vlaggen te cappen. Dan heb je het toch echt niet goed begrepen hoor... Het is AK en dat betekent voertuigen! Welke randde**** gaat in Bandar Desert of de andere mappen nu te voet vlaggen cappen? Er staan tanks, buggies en jeeps zat! Ik kreeg daardoor geen enkel moment het idee dat ik maar een beetje verloren op het slagveld liep. In tegendeel, ik vergaapte me echt aan de pracht van de mappen, de kleuren en al het oorlogsgeweld om me heen, prachtig vuur als een van de gunships naar beneden gaat, de mobile artillery, de jets, choppers, tanks. De nachtmap geeft ook al net zo veel sfeer. Tank superiority is leuk ter afwisseling. Campen? Ja. Logisch? Ja. Je stormt niet met een tank op een andere tank af. Compleet anders spelen dus. Leuk!
Ook eens.MeagaShira schreef op woensdag 12 september 2012 @ 07:53:
Gister ook mogen genieten van Ak. Download was zo binnen en we konden beginnen.
Eindelijk krijg je weer enigzins het BF1942, BF2 gevoel icm met Conquest (Large) wat uiteindelijk ook gewoon de echte originele BF mode is.
Nu nog even in ieder geval de waypoints e.d. terug en het wordt nog eens wat met de recente BF series.
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift
Waarom ligt er een kabouter op de bergvinom schreef op woensdag 12 september 2012 @ 02:08:
Vers van de pers: The Beauty of Armored Kill
[video]

[ Voor 13% gewijzigd door Metro2002 op 12-09-2012 10:57 ]
zoiets word ook wel een easter egg genoemd
Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.
Verwijderd
Beschrijf mijn leven eens niet zo nauwkeurig, ik voel me nu net alsof ik ook geen leven heb.Pykow schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 20:28:
[...]
heb ik dat dan
het is wakker worden > werken > gamen > slapen en tussendoor eventjes eten
Gisterenavond na een forse rel op 't werk tóch nog even een uurtje kunnen knallen in AK. Alle CQ:Large natuurlijk.
Bandar is gaaf, maar de jets zijn nog wel overpowered.
Mooie momenten:
- een sniper uit een kraan geheadshot door vanaf de spawn met m'n tankdestroyer met de main gun te schieten. suck on that
- MLRS (raket-arty) gevonden en gebruikt, drie kills, drie vehicles gedisabled, en diezelfde sniper uit diezelfde kraan gebeukt. Even wennen aan eht ikken, maar dat had ik vrij snel door dus ik heb redelijk loepzuiver een salvo op een geparkeerde heli gedropt die gefixt werd. Mooi om voor aimbotter uitgemaakt te worden in je eerste minuut in zo'n ding.
- Gunship. Heerlijk campen, dat past mij wel. Diezelfde sniper weer uit z'n kraan gesproeid en dit keer ook z'n spawnbeacon gemold.
- Tankdestroyer in een bosje voor de vijandelijke spawn gezet en drie voertuigen in de uitlaat geschoten voor iemand door had dat dat bosje geen kanonskogels hoort af te schieten
- Met de tankdestroyer dwars door verschillende gebouwen gebeukt op volle snelheid (omdat het kan) en een roadkill gemaakt
Leuke grote kaart, maar ik heb een paar keer op de spawn staan wachten op voertuigen, en álles is een takke-eind lopen.
Death Valley was wel aardig, maar een beetje chaotisch. Wel een bos RPG kills en wat AS VAL camping gedaan maar in de lucht kwamen we nergens omdat de tegenstander twee capabele jetpiloten hadden en wij een team vol gummibeertjes. Lekker sneaky rondtuffen met je tankdestroyer werkt hier an sich goed, maar javelinisten en soflam-gebruikers verstoppen zich óók in alle hoeken en gaten en dan gaat het ineens dramatisch de soep in met je sneak attack als je eerst vijf raketten vangt en dan geairraped wordt. Door de rokende firefights op de bebouwde stukjes wel vrij intense infanteriechaos beleefd, beviel goed
Heerlijke kaart voor een mix tussen voetvolk en tanks.
Armored Shield beviel aanvankelijk erg goed (lekker liggen lamballen met een bootje en twee transport ribbons verdient door een autootje in een bosje te parkeren en op de .50 te gaan zitten voor het serieuze campgedrag) maar aan het einde werden we weer eens kansloos geairraped. As usual. Wel weer veel vette momenten, varierend van een tankdestroyer rel waar ik het geluk had dat alle vier de tegenstanders druk waren met het jagen op één van onze tanks en ik er dus drie disablen kon voor er überhaupt een keer op me geschoten werd, een C4-jeep race die ietwat lomp ten einde kwam toen ik uitstapte, afdrukte, drie kills kreeg voor een volle MBT en vervolgens het C4-jeepje van een teammate in m'n nek kreeg

En op deze kaart zó ontzettend gelamed in de bebouwde stukjes, lekker in donkere hoekjes kruipen, vijf man neermaaien, een ander donker hoekje zoeken, en diezelfde vijf man maaien als ze je originele hokje komen bekijken
Helaas érg vaak op de spawn gestaan met helemaal geen enkel voertuig beschikbaar, dat gaat heel snel irriteren. Jammer, want het is wel de map die me tot dusver het meeste aanspreekt en het meest het gevoel van Harvest Day in BFBC2 terugbracht.
Grootste irritaties in AK:
- de attack heli is onsterfelijk voor tankhunter shells. Ik heb acht of negen hits op helis gehad, dat je de shell ziet ontploffen op de heli, en nul damage gedaan. Zelf in de heli gezeten, en gewoon stil blijven hangen voor een tank, die met z'n tankshell op de cockpit schoot en m'n heli schudde niet eens. Het zou té flauw geweest zijn om hem daarna direct te sproeien met raketten. Dus dat deed ik.
- jets zijn nog steeds véél te sterk tegen met name tanks en nog steeds niet te counteren.
- andere mensen gaan in mijn mobiile artillery zitten
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2012 11:10 ]
Je haalt heel wat dingetjes door elkaar denk ik , Operation Market Garden was in Nederland , en die map kwam voor in bf 1942
https://www.instagram.com/indigobeatz_rebelchild/
Verwijderd
Geen idee waar jij het nou weer over hebtProCeela schreef op woensdag 12 september 2012 @ 11:01:
Je haalt heel wat dingetjes door elkaar denk ik , Operation Market Garden was in Nederland , en die map kwam voor in bf 1942

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2012 11:10 ]
Ik zat volgensmij op Amored Shield (Heuvelachtig groen landschap beetje countryside achtig). Veel buggies met mensen erop. Dan is die Javelin echt heerlijk 
Ben wel heel benieuwd als de maps zodirekt wat bekender zijn of alles een beetje in balans blijkt te zijn.
Die rocketlaunchers zijn trouwens best wel irritant.
Ben wel heel benieuwd als de maps zodirekt wat bekender zijn of alles een beetje in balans blijkt te zijn.
Die rocketlaunchers zijn trouwens best wel irritant.

PC Specs
Die Mobile Arty is helemaal niet irritant, als je erin zit.
Gisteren op Armored Shield hadden wij bijna alle vlaggen, behalve D. Ons team probeerde D te cappen en ik gaf support met Mobile Arty. Eens je doorhebt waar je moet mikken en je team spot de vijanden haal je er echt zalige kills mee. Ik heb 18 kills gemaakt in dat rondje met de Mobile Arty alleen. Volgens mn teammates hielp het ook echt om te cappen omdat alle enemies dekking zochten en plat tegen de grond lagen...
Wel stom dat bijvoorbeeld smoke deployen enkel kan vanuit de bestuurderszetel, niet als je aan het schieten bent.
Gisteren op Armored Shield hadden wij bijna alle vlaggen, behalve D. Ons team probeerde D te cappen en ik gaf support met Mobile Arty. Eens je doorhebt waar je moet mikken en je team spot de vijanden haal je er echt zalige kills mee. Ik heb 18 kills gemaakt in dat rondje met de Mobile Arty alleen. Volgens mn teammates hielp het ook echt om te cappen omdat alle enemies dekking zochten en plat tegen de grond lagen...
Wel stom dat bijvoorbeeld smoke deployen enkel kan vanuit de bestuurderszetel, niet als je aan het schieten bent.
Mensen hebben schijnbaar nog steeds niet door dat ze niet in hun apache boven mijn mobile artillery moeten gaan hangen.
Verwijderd
Litg het trouwens aan mij dat ik in de scout heli niet kan laser-designaten? We hebben gisteren een tijdje zitten rondmutsen om te kijken of we dat toch niet eens voor elkaar ging krijgen, maar ondansk dat we alle unlocks voor dat ding al jaren hebben krijgen we niets gedot, en dus geen guided op air targets. Het zou toch zo zijn dat de co-piloot (4e seat) dingen kan laserdotten, net als in de tank de 3e seat?
Ah, gevonden. Typische DIVE programmering - niet reageren op het muiswieltje of op F (switch weapon in voertuigen voor mij) maar echt uitsluitend op de 2. Fabeltastisch, vanavond eens proberen.
Ah, gevonden. Typische DIVE programmering - niet reageren op het muiswieltje of op F (switch weapon in voertuigen voor mij) maar echt uitsluitend op de 2. Fabeltastisch, vanavond eens proberen.
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2012 11:28 ]
Dan waarschijnlijk niet nee.thommich schreef op woensdag 12 september 2012 @ 11:12:
Die Mobile Arty is helemaal niet irritant, als je erin zit.
[ Voor 3% gewijzigd door Help!!!! op 12-09-2012 11:19 ]
PC Specs
Precies, dat is ook de reden dat ik een Cyber Snipa gameboard gebruik. Tobo gebruik ik nu niet eens meer. Ook als ik in een tank destroyer spring gebruik ik gewoon het gameboard.MeagaShira schreef op woensdag 12 september 2012 @ 09:35:
jouw naam mag er ook zijn....heb dezelfde game naam als mijn nickname hier.....
Kijk maar of het je bevalt en anders gewoon weer terug switchen. Ik heb ook alles geprobeerd voor ik hierbij uitkwam
Had je profiel inderdaad al gevonden. Zoek je wel een keer op. Als jet ben je pas echt dodelijk in de lucht met een wingman erbij
- DaniëlWW2
- Niet online
Moderator General Chat
Dyslectic history cynic
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
Is leuk.
* D4NG3R vanavond proberen gaat
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
AK is heerlijk, sinds vele versies van COD gespeelt te hebben heb ik me eraan gewaagt om bf3 inclusief premium te kopen na een aantal dagen te spelen maar wat is BF3 een heerlijk spel.
Vooral nu met AK vind ik dat de little bird echt tot zijn recht komt en niet alleen (excuse me when i'm wrong) in damavand peak te vinden is waar je er geen ruk aan hebt door die tunnel.
De gunship op rush, geen enkel probleem als je een goede squad hebt. Ik speelde gister met 3 vrienden in een squad, een beetje afstemmen op elkaar (denk aan squad explosives, ammo boxes en igla's) en we hadden elke gunship die kwam binnen 20 sec down? Ook in conquest is de gunship helemaal niets waard als je er eenmaal achter zit met een jet, dus ik snap het gezeur van sommigen van jullie niet.
Mobile artillery, een heerlijke vehicle. Ook gister weer in een squad en allemaal op teamspeak, je staat gewoon achter een bergje waar niemand je ziet en je vraagt je squad of je verder of iets meer terug moet schieten. Met deze tactiek heb ik kill na kill gemaakt, tank na tank kapot gekregen.
AK in een woord heerlijk!
En zeg nou eerlijk, BF moet je spelen met een beetje tactiek. Als je dit eenmaal door hebt en met je squad alles goed afstemt heb je niet eens een goed team nodig.
Vooral nu met AK vind ik dat de little bird echt tot zijn recht komt en niet alleen (excuse me when i'm wrong) in damavand peak te vinden is waar je er geen ruk aan hebt door die tunnel.
De gunship op rush, geen enkel probleem als je een goede squad hebt. Ik speelde gister met 3 vrienden in een squad, een beetje afstemmen op elkaar (denk aan squad explosives, ammo boxes en igla's) en we hadden elke gunship die kwam binnen 20 sec down? Ook in conquest is de gunship helemaal niets waard als je er eenmaal achter zit met een jet, dus ik snap het gezeur van sommigen van jullie niet.
Mobile artillery, een heerlijke vehicle. Ook gister weer in een squad en allemaal op teamspeak, je staat gewoon achter een bergje waar niemand je ziet en je vraagt je squad of je verder of iets meer terug moet schieten. Met deze tactiek heb ik kill na kill gemaakt, tank na tank kapot gekregen.
AK in een woord heerlijk!
En zeg nou eerlijk, BF moet je spelen met een beetje tactiek. Als je dit eenmaal door hebt en met je squad alles goed afstemt heb je niet eens een goed team nodig.
[ Voor 7% gewijzigd door Lawwie op 12-09-2012 11:39 ]
Dat attack heli's onsterfelijk zijn ten opzichte van Tank Destroyers heb ik nog niet gehad, heb er zelf al een stuk of 6/7 uit de lucht geknald, daarnaast ook nog enkele scout heli's. Oh, spelers die in je mobile artillery gaan zitten, bedoel je daar mee dat mensen gewoon lekker sneller dan jou zijn xD? Want dat is met alle voertuigen zoVerwijderd schreef op woensdag 12 september 2012 @ 10:57:
[...]
Grootste irritaties in AK:
- de attack heli is onsterfelijk voor tankhunter shells. Ik heb acht of negen hits op helis gehad, dat je de shell ziet ontploffen op de heli, en nul damage gedaan. Zelf in de heli gezeten, en gewoon stil blijven hangen voor een tank, die met z'n tankshell op de cockpit schoot en m'n heli schudde niet eens. Het zou té flauw geweest zijn om hem daarna direct te sproeien met raketten. Dus dat deed ik.
- jets zijn nog steeds véél te sterk tegen met name tanks en nog steeds niet te counteren.
- andere mensen gaan in mijn mobiile artillery zitten
Prachtige mappen. Gisteravond / nacht heel even geproefd van AK. Ieder map 1 keer gespeeld. Ik miste in sommige mappen door de afmeting wel een beetje infanterie gevechten. Gewoon lokaal zeg maar. Wel op de wintermap een mooie sniperheadshot gemaakt van 500+ meter. Daar was ik wel erg blij mee.
Check de patchnotes, daar staat dit in, het is dus de 4e seat.Verwijderd schreef op woensdag 12 september 2012 @ 11:16:
Litg het trouwens aan mij dat ik in de scout heli niet kan laser-designaten? We hebben gisteren een tijdje zitten rondmutsen om te kijken of we dat toch niet eens voor elkaar ging krijgen, maar ondansk dat we alle unlocks voor dat ding al jaren hebben krijgen we niets gedot, en dus geen guided op air targets. Het zou toch zo zijn dat de co-piloot (4e seat) dingen kan laserdotten, net als in de tank de 3e seat?
Helemaal mee eens. DICE heeft een top game en een top DLC (Armored Kill) uitgebracht!l0n3w012ph schreef op woensdag 12 september 2012 @ 07:13:
Gisteren AK volop gespeeld en ik kan niet anders zeggen dan dat het BRILJANT is!
....
Vooral de AK DLC is een juweeltje. De mappen zien er goed uit en ze zijn heerlijk groot. In Bandar Desert vind ik dat vooral de kuststrook met oog op detail ontworpen. Ook grappig dat je op sommige plekken dieren kunt horen, zoals een uil in Death Valley en vogels aan de meerzijde van Alborz Mountain. Alleen de vogelgeluiden bij Alborz Mountain hebben meer weg van de geluiden die je doorgaans hoort in tropische regenwouden in plaats van de naaldwouden in Iran.

En in tegenstelling tot een aantal mede-tweakers vind ik de AC-130 vind ik zeker niet overpowered.
Slechts 4 hits met een MAA, en de AC-130 is down. Zo heb ik gisteren in de man Armored Shield in 5 minuten tijd de AC-130 tot 2x toe down gekregen met de MAA.
Met de huidige DLC’s zoals B2K en AK, heeft BF3 wat mij betreft BF2 zeker heeft overtroffen!
BFBC2 is wat mij betreft al helemaal ondergeschikt aan deze topgame.
- Vehicle Warfare: BF3 > BF2 > BFBC2. Veel betere balans tussen voertuigen. Jets en Heli’s zijn niet zo OP zoals in BF2, door de inbreng van stinger/igla/verbeterde MAA.
- Infanterie Only: BF3 > BFBC2 > BF2. Mijn inziens is de infantery gameplay in BF3 beter dan in BF2 en BFBC2. In BF2 was de bebouwing een stuk minder dan in BF3 en tevens was de vegetatie ook een stuk kaler, waardoor je minder schuilmogelijkheden had. Daarnaast zijn de spelersklassen beter uitgewerkt dan in BFBC2.
- Leveldesign: BF3 = BF2 > BFBC2. Met de DLC’s als AK en B2K, kunnen de BF3 mappen zich zeker meten met BF2. De conquest BFBC2 mappen zijn naar mening veel te klein om uitdagend te zijn.
- Beeld/geluid/destructie: BF3 > BFBC2 > BF2
AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65
Volgens mij heeft DICE met deze DLC bijna 99% van de spelers van Battlefield 3 tevreden weten te stellen. Een geslaagde DLC!
Verwijderd
Gisteren na een tijd niet gespeeld te hebben ook de nieuwe DLC uitgeprobeerd. Wat opviel is dat de pingtijden op zo'n beetje alle servers ineens veel hoger liggen dan normaal. Ook veel last ondervonden van lag. Iedereen klaagde erover. Ben zelfs een paar keer de server uit gegaan omdat het gewoon niet te doen was. Ik hoop dat dit snel beter wordt. Was een beetje een domper. Ik heb dus nog niet echt lol gehad van AK.
Ik vind het ook gaaf. Was eerst echt slecht in voertuigen, maar kan nu wel waardevol zijn voor mijn team.
Als ik niet in een voertuig zit speel ik als assault, beetje de engineers reviven en healen.
Als ik niet in een voertuig zit speel ik als assault, beetje de engineers reviven en healen.
het ziet er nu aardig strak uit maar toch zoek ik zelf nog iemand die deze game op pc met mij wilt spelen?
als je zit hebt om met mij samen te spele hoor ik het graag
I7 3930k, Asus Gtx 680 DC2Top , Asus Rampage iv Formula, Antec HCP 1200 Watt
heb je een berichtje gestuurdcanonchiel schreef op woensdag 12 september 2012 @ 12:15:
het ziet er nu aardig strak uit maar toch zoek ik zelf nog iemand die deze game op pc met mij wilt spelen?
Klik hier voor medetweakers ;) .canonchiel schreef op woensdag 12 september 2012 @ 12:15:
- DaniëlWW2
- Niet online
Moderator General Chat
Dyslectic history cynic
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
Alleen Rush is gewoon BS.ProfoundValue schreef op woensdag 12 september 2012 @ 12:05:
Volgens mij heeft DICE met deze DLC bijna 99% van de spelers van Battlefield 3 tevreden weten te stellen. Een geslaagde DLC!
- Pykow
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
- Battlefield
2 maps pas gespeeld en voelt allemaal goed aan.ProfoundValue schreef op woensdag 12 september 2012 @ 12:05:
maar goed, mensen overdrijven nu wel om DiCE de hemel in te prijzen.
er zijn nog zoveel punten die ze moeten fixen:
http://www.reddit.com/r/b...for_another_black_out_we/
en de AC-130 verwijderen uit Rush.
deze snap ik niet helemaal
iemand nog een leuk teamspeak adres met veel nederlanders?
Dat vind ik niet, alleen de AC-130 mag eruit worden gehaald al hoef dat zelfs niet. Beetje teamwork en defenden is een eitje.
Scrollen naar beneden
Ook cool is als je over het strand loopt of rijdt. Die Zeemeeuwuh opvliegen zoals dat in het echt ook gebeurd...Indy91 schreef op woensdag 12 september 2012 @ 11:59:
[...]
In Bandar Desert vind ik dat vooral de kuststrook met oog op detail ontworpen. Ook grappig dat je op sommige plekken dieren kunt horen, zoals een uil in Death Valley en vogels aan de meerzijde van Alborz Mountain. Alleen de vogelgeluiden bij Alborz Mountain hebben meer weg van de geluiden die je doorgaans hoort in tropische regenwouden in plaats van de naaldwouden in Iran.
Verder vindt ik het ook te vroeg om DICE de hemel in te prijzen.
Het is meer zo dat ze eindelijk naar het nu lijkt een beetje het BF1942 / BF2 gevoel erin hebben gekregen.
Dus het is meer zo dat ze eindelijk deliveren.
Buitenmappen zijn ook minder zwaar voor GPU valt me op.
PC Specs
ik merk niet echt of het zwaar is met de cpu
hij staat op hich en met me 3930k en 7970 draait alles goed
gemiddelt tussen de 65 90 frames
hij staat op hich en met me 3930k en 7970 draait alles goed
gemiddelt tussen de 65 90 frames
Ik ben tot nu toe best tevreden over AK. Al moet ik zeggen dat de vlag in Tank Superiority in die sneeuw map wel erg slecht geplaatst is. Het nodigt enorm uit om gewoon in de heuvels te blijven staan en alles wat er naar de vlag toe gaat af te schieten. Daar had ik graag wat meer dekking op de vlag gezien eigenlijk.
Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.
Zou jij mij is willen uitleggen hoeveel streepjes een bepaalde afstand is....thommich schreef op woensdag 12 september 2012 @ 11:12:
Die Mobile Arty is helemaal niet irritant, als je erin zit.![]()
Ik ben er nog niet achter gekomen namelijk en haal met moeite een kill met de mobile arty
Edit:
l0n3w012ph lijkt me inderdaad wel lachen ja om dat is te proberen....met een wingman gaan hunten.
Je gametobo staat ook genoteerd en zal er is naar gaan kijken.
[ Voor 8% gewijzigd door MeagaShira op 12-09-2012 12:37 ]
ja dat weet ik ook niet is v volgens mij uittesten?
Ik kan sinds vanmorgen ineens niets meer opstarten. Alles al gecheckt, maar geen verbetering.
Meer mensen last van?
Meer mensen last van?
www.avpnews.com
In principe zou 1 streepje=100m moeten zijn. Maar dit komt bijna nooit overeen omdat je nooit op perfect vlak terrein staat. (Als je met je neus op een helling staat dan schiet je veel hoger=> verder)MeagaShira schreef op woensdag 12 september 2012 @ 12:30:
[...]
Zou jij mij is willen uitleggen hoeveel streepjes een bepaalde afstand is....
Ik ben er nog niet achter gekomen namelijk en haal met moeite een kill met de mobile arty
Edit:
l0n3w012ph lijkt me inderdaad wel lachen ja om dat is te proberen....met een wingman gaan hunten.
Je gametobo staat ook genoteerd en zal er is naar gaan kijken.
Wat ik doe: ik zoek een lekker plekje, open de map (Op M drukken (of , voor Azerty)). Dan vuur ik in de richting die ik wil één raket, en dan zie je de explosie als een cirkeltje op je map. Dan kun je inschatten of je hoger of lager moet mikken. Eenmaal je ongeveer goed zit gewoon complete salvo's afvuren.
Ah 100 meter dus......Ik ga het straks als ik thuis ben eens even uitproberen. Dat het op je minimap te zien is wist ik ook niet.thommich schreef op woensdag 12 september 2012 @ 12:45:
[...]
In principe zou 1 streepje=100m moeten zijn. Maar dit komt bijna nooit overeen omdat je nooit op perfect vlak terrein staat. (Als je met je neus op een helling staat dan schiet je veel hoger=> verder)
Wat ik doe: ik zoek een lekker plekje, open de map (Op M drukken (of , voor Azerty)). Dan vuur ik in de richting die ik wil één raket, en dan zie je de explosie als een cirkeltje op je map. Dan kun je inschatten of je hoger of lager moet mikken. Eenmaal je ongeveer goed zit gewoon complete salvo's afvuren.
Thnx voor de bruikbare tip!
Dat is inderdaad een goede tip ja, ik ging gister maar op het advies van mijn teammates schieten. Vanavond ook maar eens proberen met de map!MeagaShira schreef op woensdag 12 september 2012 @ 12:50:
[...]
Ah 100 meter dus......Ik ga het straks als ik thuis ben eens even uitproberen. Dat het op je minimap te zien is wist ik ook niet.
Thnx voor de bruikbare tip!
Haha die artillery is zo leuk en fascinerend om mee te schieten ^^
Android developer & dürüm-liefhebber
Wow thx voor deze tip! Dit wist ik ook niet, het was nu maar een beetje gokken waar ze neer kwamen hahathommich schreef op woensdag 12 september 2012 @ 12:45:Wat ik doe: ik zoek een lekker plekje, open de map (Op M drukken (of , voor Azerty)). Dan vuur ik in de richting die ik wil één raket, en dan zie je de explosie als een cirkeltje op je map. Dan kun je inschatten of je hoger of lager moet mikken. Eenmaal je ongeveer goed zit gewoon complete salvo's afvuren.
Ze zouden net als bij de mortier de map eigenlijk automatisch groter moeten maken dan. Toch?
Ja dat wel alleen niet de manier van aimen zoals met de mortieren dat je gewoon een plek op de minimap aanklikt, dan zou de mobile-arty weer te makkelijk zijnLawwie schreef op woensdag 12 september 2012 @ 12:56:
Ze zouden net als bij de mortier de map eigenlijk automatisch groter moeten maken dan. Toch?
Als je met "niet meer opstarten" bedoelt dat ie bij 'loading .....' blijft hangen: Battlelog in je browser afsluiten en spel opstarten via origin -> spelen. Dat probleem heb ik sinds de patch namelijk ook wel eens.skullsplitter schreef op woensdag 12 september 2012 @ 12:36:
Ik kan sinds vanmorgen ineens niets meer opstarten. Alles al gecheckt, maar geen verbetering.
Meer mensen last van?
Nee ze zouden dan ook de manier van aimen gewoon precies hetzelfde moeten houden zoals die nu is , maar de map automatisch moeten openen. Als ik dat hier niet gelezen had dan wist ik het over een paar weken nog steeds niet.clockw1ze schreef op woensdag 12 september 2012 @ 12:58:
[...]
Ja dat wel alleen niet de manier van aimen zoals met de mortieren dat je gewoon een plek op de minimap aanklikt, dan zou de mobile-arty weer te makkelijk zijn
Ik heb gisteren voor het eerst weer eens een hele dag BF3 gespeeld, en dat allemaal dankzij AK (wat in mijn ogen meer dan genoeg zegt
)
Maar ik heb nu wel gevoel dat teamplay een stuk belangrijker is geworden, dus wordt het maar eens tijd om op GoT servers te spelen. Maar zijn er ook hardcore servers (van GoT dan)? Ik vind HC toch net wat prettiger spelen
Maar ik heb nu wel gevoel dat teamplay een stuk belangrijker is geworden, dus wordt het maar eens tijd om op GoT servers te spelen. Maar zijn er ook hardcore servers (van GoT dan)? Ik vind HC toch net wat prettiger spelen
Er is ook ergens een dinosaurus schedel te vinden op die mapMetro2002 schreef op woensdag 12 september 2012 @ 10:54:
[...]
Waarom ligt er een kabouter op de berg?
[afbeelding]
waarschijnlijk niet want de algehele consensus hier lijkt te zijn dat HC voor n00bs is...Zeara schreef op woensdag 12 september 2012 @ 13:00:
Ik heb gisteren voor het eerst weer eens een hele dag BF3 gespeeld, en dat allemaal dankzij AK (wat in mijn ogen meer dan genoeg zegt)
Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.
Grappig, lijkt mij juist andersom te zijnsuperwashandje schreef op woensdag 12 september 2012 @ 13:01:
[...]
waarschijnlijk niet want de algehele consensus hier lijkt te zijn dat HC voor n00bs is...
Een grote ergernis aan HC vind ik dat je helemaal geen kans meer maakt als je in je rug beschoten wordt.
In BF3 softcore heb je soms nog de tijd om je heel snel om te draaien en hem toch nog neer te schieten. (Maar het is nog niet veel gelukt)
In BFBC2 ging dit nog veel beter dan in BF3 omdat daar de Time To Kill toch veel hoger lag. Persoonlijk vond ik het schieten in BFBC2 dan ook leuker dan in BF3: meer skill vereist, plus de optie om zo'n gevecht toch nog te winnen.
Dit is ook één van de redenen waarom ik al jaren geen COD game meer heb gekocht: alle maps zijn zo klein dat je teveel in je rug beschoten wordt en door die korte Time To Kill kan je de persoon niet outsmarten. Laat staan de campers die daar ook handig gebruik van maken.
In BF3 softcore heb je soms nog de tijd om je heel snel om te draaien en hem toch nog neer te schieten. (Maar het is nog niet veel gelukt)
In BFBC2 ging dit nog veel beter dan in BF3 omdat daar de Time To Kill toch veel hoger lag. Persoonlijk vond ik het schieten in BFBC2 dan ook leuker dan in BF3: meer skill vereist, plus de optie om zo'n gevecht toch nog te winnen.
Dit is ook één van de redenen waarom ik al jaren geen COD game meer heb gekocht: alle maps zijn zo klein dat je teveel in je rug beschoten wordt en door die korte Time To Kill kan je de persoon niet outsmarten. Laat staan de campers die daar ook handig gebruik van maken.
Zijn er mensen hier die EyeFinity draaien? Heb het net aangesloten op mijn 7970 en ben benieuwd welke instellingen jullie gebruiken.
Zelf spelen met de instellingenVersteegrob schreef op woensdag 12 september 2012 @ 13:15:
Zijn er mensen hier die EyeFinity draaien? Heb het net aangesloten op mijn 7970 en ben benieuwd welke instellingen jullie gebruiken.
- Pykow
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
- Battlefield
De netcode is zo bagger dat iedere kogel mee telt in deze game en het gebeurd regelmatig dat bf3 een hit niet registreer en dus dood gaat. in HC is dat dus extra dodelijk omdat je geen moment hebt om iets terug te doen.Zeara schreef op woensdag 12 september 2012 @ 13:02:
[...]
Grappig, lijkt mij juist andersom te zijnMeer aanvoelen, TKs dus oppassen met schieten etc
Daarnaast lopen er teveel noobs en trollers rond die gewoon op je eigen infantry gaat schieten en speelt iedereen meestal sniper.
HC vereist ook minder skill als je het mij vraagt. je schiet iedereen heel snel neer.
ja je kan teammaten kapot schieten, maar die kan je ook weer reviven gelijk dus niks aan de hand.
en nog een probleem van HC is dat je al dood gaat van de meest kleine sprongetjes al tig keer een suicide gehad omdat je niet van een platform kan springen, echt onzin.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het plaatsen van "grappige" ongerelateerde plaatjes, zoals de bekende 9Gag memes is niet toegestaan, daar zijn andere topic voor. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic. Het is tevens niet toegestaan te discusseren over mogelijkheden om via proxy of VPN in andere landen de premium DLC aan te schaffen.
Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.
Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het plaatsen van "grappige" ongerelateerde plaatjes, zoals de bekende 9Gag memes is niet toegestaan, daar zijn andere topic voor. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic. Het is tevens niet toegestaan te discusseren over mogelijkheden om via proxy of VPN in andere landen de premium DLC aan te schaffen.
Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.
Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.