An a day keeps the doctor away.
Ach. Als jij IRL met de bepakking van een gemiddelde soldaat van 3 a 4M naar beneden springt word je ook niet vrolijk. Dood ga je er waarschijnlijk niet aan (Of je moet verkeerd terecht komen). Maar een gebroken poot toch zeker wel. Aangezien dit niet kan in BF3 (Zou wel epic zijn. Kan je alleen nog maar prone oidPykow schreef op woensdag 12 september 2012 @ 13:21:
[...]
De netcode is zo bagger dat iedere kogel mee telt in deze game en het gebeurd regelmatig dat bf3 een hit niet registreer en dus dood gaat. in HC is dat dus extra dodelijk omdat je geen moment hebt om iets terug te doen.
Daarnaast lopen er teveel noobs en trollers rond die gewoon op je eigen infantry gaat schieten en speelt iedereen meestal sniper.
HC vereist ook minder skill als je het mij vraagt. je schiet iedereen heel snel neer.
ja je kan teammaten kapot schieten, maar die kan je ook weer reviven gelijk dus niks aan de hand.
en nog een probleem van HC is dat je al dood gaat van de meest kleine sprongetjes al tig keer een suicide gehad omdat je niet van een platform kan springen, echt onzin.
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Leuk héMetro2002 schreef op woensdag 12 september 2012 @ 10:54:
[...]
Waarom ligt er een kabouter op de berg?
[afbeelding]
Lijkt mij meer dan logisch dat als je in je rug wordt beschoten, niet gaat omdraaien en terug schieten. Maar juist zo snel mogelijk beschutting zoekt (stukje realisme wat ik zoek, al weet ik dat ik dan waarschijnlijk beter ArmA ofzo kan gaan doen) Maar ik vind het ook vervelend dat het gebeurd, maar ach ik doe het zelf ook. Van het springen geef ik je gelijk, schijt irritant. Maar het is niet anders, moet je gewoon even iets anders zoeken.Pykow schreef op woensdag 12 september 2012 @ 13:21:
[...]
De netcode is zo bagger dat iedere kogel mee telt in deze game en het gebeurd regelmatig dat bf3 een hit niet registreer en dus dood gaat. in HC is dat dus extra dodelijk omdat je geen moment hebt om iets terug te doen.
Daarnaast lopen er teveel noobs en trollers rond die gewoon op je eigen infantry gaat schieten en speelt iedereen meestal sniper.
HC vereist ook minder skill als je het mij vraagt. je schiet iedereen heel snel neer.
ja je kan teammaten kapot schieten, maar die kan je ook weer reviven gelijk dus niks aan de hand.
en nog een probleem van HC is dat je al dood gaat van de meest kleine sprongetjes al tig keer een suicide gehad omdat je niet van een platform kan springen, echt onzin.
Snipers zitten er inderdaad veel, al moet ik ze op AK nog tegenkomen. Maar ja, lijkt mij niet meer dan logisch dat als je geraakt wordt door een l96 dan je dan doodleuk doorloopt (wat ook nog op HC kan).
Trollende TKs moet ik zeggen kom ik niet veel tegen. Ik speel ook eigenlijk maar op 2 servers en daar zitten ze niet. Waarvan er een server is met een max TK --> Kick (waar ik zelf achter kwam -.- iets met idioten die naar je tank toe rennen)
Wat ik persoonlijk gewoon het meest vervelende vind aan soft is dat ik bijna een heel magazijn moet legen op iemand om hem te killen....
[ Voor 3% gewijzigd door Zeara op 12-09-2012 13:33 ]
Die zien er inderdaad erg vet uit, maar vind dat die dat erg vaak in dat filmpje achter elkaar doet..of ligt dat aan mij?
Het is natuurlijk een persoonlijke voorkeur kwestie, BF3 is geen simulatie en dat zoek ik er ook niet in, HC is ook in de verste verte niet een benadering van de realiteit.Zeara schreef op woensdag 12 september 2012 @ 13:02:
[...]
Grappig, lijkt mij juist andersom te zijnMeer aanvoelen, TKs dus oppassen met schieten etc
HC kan iedereen die BF3 voor het eerst op pakt meteen 'goed' (leuke k/d's) spelen:
Prone kruipen/liggen in bosjes struikjes wachten tot iets of iemand voorbij loopt,
Geen kill cam dus je hoeft niet bang te zijn dat je uitgerookt wordt als je op dezelfde plek blijft liggen,
Mikken/recoil compensatie is totaal niet nodig, vlam gewoon 10 kogels een richting op en het gaat wel neer,
Vanwege alle campers is rennen praktisch zelfmoord en is het tempo dus tergend traag,
Non-stop malloten die door m'n vuurlinie lopen (schiet daar toch niet voor niets heen gvd),
Daarbij, Jets zijn nóg dodelijker,
BF3 is in mijn optiek gewoon een first person shooter met voertuigen. Datgene wat goede shooter spelers onderscheid van mindere; aim, tactisch inzicht en de juiste looplijnen op het juiste moment, is totaal niet van toepassing op HC.
Op de HC servers waar ik tot nu toe gespeeld heb, wordt doorgaans gespeeld op een manier waar ik een hekel aan heb: campen, kruipen en sprayen. Ik verveel me een ongeluk ook al verlies ik geen enkel vuurgevecht (met uitzondering van de snipers die weer eens tegen de achterwand van een map liggen te campen met de 12x scope op bipod........).
Volgens mij kunnen beide gunners in het gunship flares droppen, correct me if im wrong.Lawwie schreef op woensdag 12 september 2012 @ 13:39:
[...]
Die zien er inderdaad erg vet uit, maar vind dat die dat erg vaak in dat filmpje achter elkaar doet..of ligt dat aan mij?
Mijn eerste kills in AK was met een Tank Destroyer waarmee ik op superlange afstand een HAVOK uit de lucht schoot en een double skill scoorde. Was een pure lucky shot maar daarom niet minder bevredigend. Heb daarna op andere maps nog eens twee keer attackheli's gekilled met een Tank Destroyer. Vindt het dus vreemd, zoals jij het beschrijft is het net een bug/glitch...Verwijderd schreef op woensdag 12 september 2012 @ 10:57:
[...]
Grootste irritaties in AK:
- de attack heli is onsterfelijk voor tankhunter shells. Ik heb acht of negen hits op helis gehad, dat je de shell ziet ontploffen op de heli, en nul damage gedaan. Zelf in de heli gezeten, en gewoon stil blijven hangen voor een tank, die met z'n tankshell op de cockpit schoot en m'n heli schudde niet eens. Het zou té flauw geweest zijn om hem daarna direct te sproeien met raketten. Dus dat deed ik.
Forever raver!
Specs: Workstation Server
Moet ik vanavond dan maar eens proberen, ik wist dat ze het beide konden maar dat je 2 ladingen hebt. Aangezien ze bij de chopper er ook uit hebben gehaald, waarom zou je datzelfde trucje dan uitvoeren bij het gunship?erikvandenberg schreef op woensdag 12 september 2012 @ 13:44:
[...]
Volgens mij kunnen beide gunners in het gunship flares droppen, correct me if im wrong.
Jips, dat kan een gunner ook in een chopper.Techno Overlord schreef op woensdag 12 september 2012 @ 13:45:
[...]
Mijn eerste kills in AK was met een Tank Destroyer waarmee ik op superlange afstand een HAVOK uit de lucht schoot en een double skill scoorde. Was een pure lucky shot maar daarom niet minder bevredigend. Heb daarna op andere maps nog eens twee keer attackheli's gekilled met een Tank Destroyer. Vindt het dus vreemd, zoals jij het beschrijft is het net een bug/glitch...
Edoit Owja Aas iemand een keer wilt gamen ==> Mukkel_nl
[ Voor 5% gewijzigd door mukkel op 12-09-2012 13:47 ]
Ik.erikvandenberg schreef op woensdag 12 september 2012 @ 13:41:
Wie gebruikt de ACW-R? Probeer een beetje een goede long range wapen te vinden als engineer, iemand tips welke te gebruiken na de laatste patch?
Wat mij betreft is de ACW-R, hét long range wapen voor de engineer.
ACW-R + Heavy Barrel + Foregrip + ACOG (of 3.4 Scope) + Selective fire op Single Shot = meesterlijk
Waarom: het meest effectief op afstanden >50 meters
[ Voor 4% gewijzigd door Indy91 op 12-09-2012 13:54 ]
AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65
Ik speel sinds een tijdje met de ACW-R (350+ kills), maar ik vind het eigenlijk meer een mid- to long range wapen dan een echte long range (van de assault wapens verlies je het regelmatig). Ik gebruik hem met holo/foregrip/HB. Best een fijn wapen, makkelijk te counteren recoil. Wel klein magazijn 26 of 28 kogels dacht ik, dit samen met de redelijk hoge rate of fire; je bent best veel aan het reloaden.erikvandenberg schreef op woensdag 12 september 2012 @ 13:41:
Wie gebruikt de ACW-R? Probeer een beetje een goede long range wapen te vinden als engineer, iemand tips welke te gebruiken na de laatste patch? Bij voorbaat dank!
- Pykow
- Registratie: Augustus 2007
- Laatst online: 17:26
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Battlefield 3: Aftermath (Code in a Box)
- Battlefield 3, End Game (Add-On)
- Battlefield 3 Premium Edition
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3 Back To Karkand
- Battlefield 3 Close Quarters
- Battlefield 3
- Battlefield 3: Limited Edition
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
- Battlefield
/u/231654/crop649be83ed19f0_cropped.png?f=community)
De bug/glitch bestaat wel, maar heeft niets met de Tank destroyer te maken, want deze bug zit er al een tijdje in en heeft iets te maken met de ECM glitch.Techno Overlord schreef op woensdag 12 september 2012 @ 13:45:
[...]
Mijn eerste kills in AK was met een Tank Destroyer waarmee ik op superlange afstand een HAVOK uit de lucht schoot en een double skill scoorde. Was een pure lucky shot maar daarom niet minder bevredigend. Heb daarna op andere maps nog eens twee keer attackheli's gekilled met een Tank Destroyer. Vindt het dus vreemd, zoals jij het beschrijft is het net een bug/glitch...
soms kan een ECM een rocket van de tank uitschakelen en komt er heel veel rook achter hem en is de chopper gewoon nog 100%. dit probleem hebben jets ook. soms lock je een jet en dan nog kunnen ze ontsnappen.
Angelo NL / Global Cargo VTC
Thanks, nu moet ik alleen nog 8 AT-rocket kills maken. Is het al 5 uur?Indy91 schreef op woensdag 12 september 2012 @ 13:47:
[...]
Ik.
Wat mij betreft is de ACW-R, hét long range wapen voor de engineer.
ACW-R + Heavy Barrel + Foregrip + ACOG (of 3.4 Scope) + Selective fire op Single Shot = meesterlijk
Waarom: hoogste damage van alle carbines >50 meters
Ja omdat ze eerst de lat dermate laag hadden gelegd met de CQ DLCProfoundValue schreef op woensdag 12 september 2012 @ 12:05:
Volgens mij heeft DICE met deze DLC bijna 99% van de spelers van Battlefield 3 tevreden weten te stellen. Een geslaagde DLC!
Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
In Operation Flashpoint gebeurde dit dus wel en geloof me het is even leuk als je neergaat; vet kan niet meer lopen ben in me been geraakt. Maar als de medic dan voor je neus gekilt wordt en je nog 3000 meter tot je objectief ziet is het wat minder leuk.D4NG3R schreef op woensdag 12 september 2012 @ 13:23:
[...]
Maar een gebroken poot toch zeker wel. Aangezien dit niet kan in BF3 (Zou wel epic zijn. Kan je alleen nog maar prone oid) ga je maar dood.
Nee realisme in games vind ik 3x niks
http://www.twitch.tv/jannustitannus
Stuiterbak en je ziet geen f*ck
Muis + Keyboard, Joystick, controller?
Ze stuiteren inderdaad als de ****, vind het daarom ook geen fijne wagens om in te rijden. Dan pak ik nog liever een jeep en ga punten cappenmukkel schreef op woensdag 12 september 2012 @ 13:57:
Die Tankdestroyers vind ik eigenlijk voor geen meter rijden.
Stuiterbak en je ziet geen f*ck
Voorkeur blijft het natuurlijk, ik snap alleen de jet comment niet?? Bij mijn weten zijn voertuigen precies hetzelfde, alleen is de HUD zo goed als afwezig. Dus zou (zeker met voertuig vs voertuig) HC vergelijkbaar moeten zijn met Soft in dat opzicht.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 12 september 2012 @ 13:42:
[...]
Het is natuurlijk een persoonlijke voorkeur kwestie, BF3 is geen simulatie en dat zoek ik er ook niet in, HC is ook in de verste verte niet een benadering van de realiteit.
Daarbij, Jets zijn nóg dodelijker,
Dit viel mij in ieder geval op toen ik overstapte op HC. Ik had verwacht dat mijn tankje minder lang mee zou gaan, maar dat was niet zo.
sowieso is het bullshit dat wanneer je een e8400 overclocked dat je dan een bottleneck opheftsdk1985 schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 22:56:
[...]
Totale onzin...
http://www.tomshardware.c...-performance,3063-13.html
Met een dualcore i3 gaat het dus perfect. Het is overigens inderdaad nodig om een e8400 over te clocken om de bottleneck op te heffen.

Als engineer is er (bijna) geen long range wapen.erikvandenberg schreef op woensdag 12 september 2012 @ 13:41:
Wie gebruikt de ACW-R? Probeer een beetje een goede long range wapen te vinden als engineer, iemand tips welke te gebruiken na de laatste patch? Bij voorbaat dank!
Dan denk ik eerder aan een 870MCS met slugs en een rifle scope er op, dat is zegmaar snipen met een shotgun
Ik gebruik het best veel en dat ding is zo accuraat als ik weet niet wat
BUMPQlii256 schreef op woensdag 12 september 2012 @ 13:57:
Voor jets wat is de beste besturing?
Iemand die me kan helpen? Want kan ik bv. gelijk welk type/merk controller of joystick gebruiken in BF3?
Verwijderd
Ik vlieg met muis en keyboard (jets én choppers)... Heb de default keys wel aangepast (Yaw op de muis gezet voor de heli's).Qlii256 schreef op woensdag 12 september 2012 @ 13:57:
Voor jets wat is de beste besturing?
Muis en toetsenbord. (kan je constanter en scherper mee draaien en nauwkeuriger mikken).Qlii256 schreef op woensdag 12 september 2012 @ 14:13:
[...]
BUMP
Iemand die me kan helpen? Want kan ik bv. gelijk welk type/merk controller of joystick gebruiken in BF3?
YouTube: BF3: Jet controls and key bindings
Dit is een aardig begin voor de goede settings
WASD + pijlen / standaard
Ik moet ook full auto kunnen sprayen, op close range <5m schrik ik nogal vaak van tegenstanders, en spray vervolgens dan mijn hele clip leeg, iets van AHHHH GET OUT GET OUT!!!hardwarejunk schreef op woensdag 12 september 2012 @ 14:13:
[...]
Als engineer is er (bijna) geen long range wapen.
Dan denk ik eerder aan een 870MCS met slugs en een rifle scope er op, dat is zegmaar snipen met een shotgun![]()
![]()
Ik gebruik het best veel en dat ding is zo accuraat als ik weet niet wat
PDW-R zou ik dan proberen, iron sights of een HOLO er op, foregrip BAM! meesterlijk geweer, in elke class.erikvandenberg schreef op woensdag 12 september 2012 @ 14:32:
[...]
Ik moet ook full auto kunnen sprayen, op close range <5m schrik ik nogal vaak van tegenstanders, en spray vervolgens dan mijn hele clip leeg, iets van AHHHH GET OUT GET OUT!!!
Als je dan toch wat anders zoekt dan zou ik voor de M4(A1) of de F/N SCAR-H gaan, deze zijn dan veruit het meest accuraat zowel dichtbij als op langere afstanden (denk van afstanden van letterlijk 1 tot ±150 meter)
En ga klikken op lange afstanden, als je nog ongeveer onder de 20 meter zit dan kan je full auto op iemand je clip leeg jagen maar op langere afstanden dan dat zou ik gaan klikken met bursts van ongeveer 2 tot 4 kogels om het meest effectief te werken en dus de meeste kills te halen.
Overigens is een M416 (voor de patch in ieder geval) met een rifle-scope en single shot prima als long range wapen te gebruiken, je moet wel raken dan maar als je raakt heb je iets van 2(geluk) 3, 4 en soms 5 hits nodig om een kill te hebben. werkt heerlijk op noshar canals in TDM en op Kharg Island met Rush en TDM.
[ Voor 32% gewijzigd door w4v3g0d op 12-09-2012 14:40 ]
Op lange afstanden doe ik klikken zoals je zegt, ik vind het gewoon kut dat je niet zelf je gear kan samenstellen van alle classes bij elkaar.hardwarejunk schreef op woensdag 12 september 2012 @ 14:37:
[...]
PDW-R zou ik dan proberen, iron sights of een HOLO er op, foregrip BAM! meesterlijk geweer, in elke class.
Als je dan toch wat anders zoekt dan zou ik voor de M4(A1) of de F/N SCAR-H gaan, deze zijn dan veruit het meest accuraat zowel dichtbij als op langere afstanden (denk van afstanden van letterlijk 1 tot ±150 meter)
En ga klikken op lange afstanden, als je nog ongeveer onder de 20 meter zit dan kan je full auto op iemand je clip leeg jagen maar op langere afstanden dan dat zou ik gaan klikken met bursts van ongeveer 2 tot 4 kogels om het meest effectief te werken en dus de meeste kills te halen.
Overigens is een M416 (voor de patch in ieder geval) met een rifle-scope en single shot prima als long range wapen te gebruiken, je moet wel raken dan maar als je raakt heb je iets van 2(geluk) 3, 4 en soms 5 hits nodig om een kill te hebben. werkt heerlijk op noshar canals in TDM en op Kharg Island met Rush en TDM.
De ACW-R spreekt me nu nog het meest aan, en ga die dus als eerst proberen, maar bedankt voor je input, zal daar ook aan denken!
- Pykow
- Registratie: Augustus 2007
- Laatst online: 17:26
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
- Battlefield
/u/231654/crop649be83ed19f0_cropped.png?f=community)
met die settings heb ik nog niet gespeeld.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 12 september 2012 @ 14:15:
[...]
Muis en toetsenbord. (kan je constanter en scherper mee draaien en nauwkeuriger mikken).
ik heb 2 aanpassingen gedaan aan de default settings.
Pijltje omhoog = Spatie = pitch up
pijltje beneden = L ctrl = pitch down.
dus als ik vlieg, leg ik mijn duim op de spatiebalkt en zo kan ik blijven rondjes vliegen zonder dat me muis van me muismat glijd. dus ik vlieg echt met de combinatie muis en toetsenboard en niet zoals het filmpje, vliegen met toetsenboard aimen met de muis.
dan zou ik A en D moeten omzetten naar roll left and right en me muis links en rechts omzetten naar yaw left and right.
Angelo NL / Global Cargo VTC
Ik ook maar toch een Saitek Cyborg X besteld... Tis gewoon veel leuker vliegen volgens mij.. Die leercurve boeit niet. Is alleen maar een uitdaging.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 12 september 2012 @ 14:15:
[...]
Muis en toetsenbord. (kan je constanter en scherper mee draaien en nauwkeuriger mikken).
Forever raver!
Specs: Workstation Server
This ^Techno Overlord schreef op woensdag 12 september 2012 @ 14:56:
[...]
Ik ook maar toch een Saitek Cyborg X besteld... Tis gewoon veel leuker vliegen volgens mij.. Die leercurve boeit niet. Is alleen maar een uitdaging.
Ja bij gunship kunnen beide gunners gewoon flaren. En ik snap absoluut niet waarom de gunner in de chopper ineens niet meer kan flaren/ECMen.Lawwie schreef op woensdag 12 september 2012 @ 13:46:
[...]
Moet ik vanavond dan maar eens proberen, ik wist dat ze het beide konden maar dat je 2 ladingen hebt. Aangezien ze bij de chopper er ook uit hebben gehaald, waarom zou je datzelfde trucje dan uitvoeren bij het gunship?
Wat vinden jullie nu handiger om te gebruiken? ECM of Flares als piloot? Ik gebruik zelf flares, maar zie ook veel mensen ECM gebruiken.
Ik gebruik ecm, maar sinds kort op een andere manier. Nog voordat de missile op mij afkomt deploy ik de ecm, dat zorgt ervoor dat ze niet kunnen locken ipv de kans lopen wanneer er geschoten is en dan te deployen dat je alsnog geraakt kunt worden. Als ze niet meer kunnen locken, laag gaan vliegen en zorgen dat je wegkomt, of je natuurlijk omdraaien en het gevecht aangaan...s3rp schreef op woensdag 12 september 2012 @ 15:03:
[...]
Ja bij gunship kunnen beide gunners gewoon flaren. En ik snap absoluut niet waarom de gunner in de chopper ineens niet meer kan flaren/ECMen.
Wat vinden jullie nu handiger om te gebruiken? ECM of Flares als piloot? Ik gebruik zelf flares, maar zie ook veel mensen ECM gebruiken.
Hmm, dat vind ik lastig aan ECM, want als je laag gaat vliegen, loop je weer het risico door tanks neergehaald te worden... Bovendien deploy ik ECM meestal net op het randje van wel of niet gelocked worden. Omdat ik me net voordat ik gelocked wordt meestal nog realiseer dat ik geen flares heb maar ECMLawwie schreef op woensdag 12 september 2012 @ 15:05:
[...]
Ik gebruik ecm, maar sinds kort op een andere manier. Nog voordat de missile op mij afkomt deploy ik de ecm, dat zorgt ervoor dat ze niet kunnen locken ipv de kans lopen wanneer er geschoten is en dan te deployen dat je alsnog geraakt kunt worden. Als ze niet meer kunnen locken, laag gaan vliegen en zorgen dat je wegkomt, of je natuurlijk omdraaien en het gevecht aangaan...

Ja dat bedoel ik ook om net voor de missile te deployen, doe het ook niet in de eerste seconde dat ik gelockt wordt. En ja tanks heb je altijd problemen mee als je laag vliegt, ook met flaress3rp schreef op woensdag 12 september 2012 @ 15:07:
[...]
Hmm, dat vind ik lastig aan ECM, want als je laag gaat vliegen, loop je weer het risico door tanks neergehaald te worden... Bovendien deploy ik ECM meestal net op het randje van wel of niet gelocked worden. Omdat ik me net voordat ik gelocked wordt meestal nog realiseer dat ik geen flares heb maar ECM
QBZ95B ftw! Acog en heavy barrel en gaan met die banaanerikvandenberg schreef op woensdag 12 september 2012 @ 14:32:
[...]
Ik moet ook full auto kunnen sprayen, op close range <5m schrik ik nogal vaak van tegenstanders, en spray vervolgens dan mijn hele clip leeg, iets van AHHHH GET OUT GET OUT!!!
Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
De enige keren dat een tank mij uit de lucht schiet is als je je draai aan het maken ben om weer aan te vallen, vroeger deed ik dit met gewoon draaien op je plaats, wat beter is om gewoon een half rondje te vliegen, Ik heb sinds ik deze tactiek gebruik nooit meer last gehad van tanks die me uit de lucht schieten.Lawwie schreef op woensdag 12 september 2012 @ 15:10:
[...]
Ja dat bedoel ik ook om net voor de missile te deployen, doe het ook niet in de eerste seconde dat ik gelockt wordt. En ja tanks heb je altijd problemen mee als je laag vliegt, ook met flares
ben wel benieuwd hoe jllie alles doen?
I7 3930k, Asus Gtx 680 DC2Top , Asus Rampage iv Formula, Antec HCP 1200 Watt
Ik wil het wel, maar kan het nietcanonchiel schreef op woensdag 12 september 2012 @ 15:19:
wie zou mij een tank training kunnen geve:P
Mijn internet is zo tergend traag dat het gewoon niet mogelijk is.
Ik heb een wh00ping 500kb/s down, 50kb/s up.
Ja ik heb nu ook pas bijna 20 vlieguren in de helikopter gemaakt, ben nog vrij noob wat dat betreft maar ik beheers de helikopter wel al vrij goed. Zal het eens toepassen, niet dat ik zo vaak uit de lucht wordt geschoten maar het komt wel eens voor.erikvandenberg schreef op woensdag 12 september 2012 @ 15:17:
[...]
De enige keren dat een tank mij uit de lucht schiet is als je je draai aan het maken ben om weer aan te vallen, vroeger deed ik dit met gewoon draaien op je plaats, wat beter is om gewoon een half rondje te vliegen, Ik heb sinds ik deze tactiek gebruik nooit meer last gehad van tanks die me uit de lucht schieten.
nou leer mij het eens?Lawwie schreef op woensdag 12 september 2012 @ 15:21:
[...]
Ja ik heb nu ook pas bijna 20 vlieguren in de helikopter gemaakt, ben nog vrij noob wat dat betreft maar ik beheers de helikopter wel al vrij goed. Zal het eens toepassen, niet dat ik zo vaak uit de lucht wordt geschoten maar het komt wel eens voor.
als je wilt
wat wil je weten? Als je net begint hoeven we het nog niet over unlocks te hebben.
deze gast welcanonchiel schreef op woensdag 12 september 2012 @ 15:19:
wie zou mij een tank training kunnen geve:P
-- nieuwe, juiste link
[ Voor 18% gewijzigd door iop op 12-09-2012 15:35 ]
mag de groeten niet doen dus dat doe ik niet :P
http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/SkrillerNL/
maar ik dacht dat ik wel met tank wat meer mag oefenen dus ben benieuwd of iemand me wat wilt leren?
Check die link hierboven eens, tal van tutorial filmpjes.canonchiel schreef op woensdag 12 september 2012 @ 15:29:
dis my bflog
http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/SkrillerNL/
maar ik dacht dat ik wel met tank wat meer mag oefenen dus ben benieuwd of iemand me wat wilt leren?
ook zie je vijanden 9/10 keer al van verre aankomen.
[ Voor 13% gewijzigd door haarbal op 12-09-2012 15:32 ]
Mechwarrior Online: Flapdrol
Inderdaad wat wil je weten? ik heb gewoon geoefend, geoefend en nog eens geoefend. Die handigheid komt vanzelf wel, maar hoe goed kun je nu vliegen?
Kun je opstijgen? Kun je laag vliegen? Tussen gebouwen door?
Geef even een indicatie van wat je nu al kunt en wat je wil kunnen?
- LeukerTechno Overlord schreef op woensdag 12 september 2012 @ 14:56:
[...]
Ik ook maar toch een Saitek Cyborg X besteld... Tis gewoon veel leuker vliegen volgens mij.. Die leercurve boeit niet. Is alleen maar een uitdaging.
- Leercurve idd stuk steiler
- Eens je het onder de knie hebt is de Joystick(+gamepad/keyboard evt.) imho stuk beter dan keyboard+muis. Dogfights zijn beter te doen en mikken is inderdaad iets lastiger dan met de muis maar als je genoeg oefent praktisch even efficiënt.
Voor heli blijf ik Keyb. + Muis gebruiken though.
[edit]
Is er trouwens iemand die weet of je via console commands je vertical flight tussen inverted en normal kan switchen ???? Dat is namelijk het enige probleem bij mij, moet telkens switchen als ik een heli of jet pak. Kost toch telkens weer een seconde of 15 voor ik er vandoor kan.
[ Voor 19% gewijzigd door Jay-P op 12-09-2012 15:36 ]
dat gaat zegmaar
stel je voor je hebt 20 gebouwe
ik ga door de eerste 7 gebouwe sipel maar hoe verder ik ga hoe sneller hij reagerert en hoe moeilijker het wordt en dan bij 9 hoor je boem
omdat dan de spanning oploopt gaat het weer fout en nouja ik wou gewoon ook tips weten om toch met een tank of jet dingen goed te kunne raken zonder heel vaak dood te gaan
Zegmaar de angst voor falen waardoor je juist gaat falen, of zie ik dat verkeerd?canonchiel schreef op woensdag 12 september 2012 @ 15:35:
nouja ik kan wel door dingen vliegen
dat gaat zegmaar
ik ga door de eerste 7 gebouwe sipel maar hoe verder ik ga hoe sneller hij reagerert en hoe moeilijker het wordt en dan bij 9 hoor je boem
omdat dan de spanning oploopt gaat het weer fout en nouja ik wou gewoon ook tips weten om toch met een tank of jet dingen goed te kunne raken zonder heel vaak dood te gaan
Dat het steeds gevaarlijker word tussen de door jou genoemde gebouwen en daardoor een soort van in paniek raakt waardoor je frontaal op een gebouw knalt.
dat is zelfde met de games zoals left fur dead wordt steets spannender waardoor je ander reageert
Het is meer het gehaast wat bij jou funest is denk ik, je stuurt denk ik ''teveel'' en daardoor moet je teveel corrigeren wat resulteert in een kaboem, omdat je niet meer weet wat je precies doet, en dus geen controle meer heb.canonchiel schreef op woensdag 12 september 2012 @ 15:35:
nouja ik kan wel door dingen vliegen
dat gaat zegmaar
Wat mij veel hielp om te leren vliegen laag bij de grond is dit, ga naar caspian border, zoek de weg op en ga boven de weg de weg zelf volgen met je chopper. Dan heb je het probleem niet dat als het fout gaat je gelijk dood bent. Je krijgt een veel beter gevoel van wat je chopper doet met welke handeling. Alsnog maak je nog weleens een fout maar dan weet je ook wat je fout deed, bv telaat weer optrekken of te laat recht trekken.
Bij choppers gebruik ik uitsluitend tobo, bij een jet tobo + muis(tobo voor vliegen en muis om te richten).
[ Voor 8% gewijzigd door Facenoise op 12-09-2012 15:42 ]
Je moet je bepaalde bewegingen aanleren, bijvoorbeeld wanneer er een jet aankomt laag gaan vliegen en scherp draaien. Een jet kan niet al te laag vliegen of moet weer snel omhoog en zo scherp als jou kan hij niet draaien. Wat betreft een andere helikopter kwijt raken, dat ligt er natuurlijk aan hoe goed die andere speler is... maar ook daar kan je bewegingen maken zoals scherp draaien waardoor jij een voordeel krijgt ten opzichte van hem.
Ook dit hier, probeer je zelf uit te dagen wanneer je eens niet beschoten wordt en let ook goed op de omgeving om je heen. Probeer eens een keer te landen, dit helpt je om je helikopter heel steady te houden in de toekomst.Wat mij veel hielp om te leren vliegen laag bij de grond is dit, ga naar caspian border, zoek de weg op en ga boven de weg de weg zelf volgen met je chopper. Dan heb je het probleem niet dat als het fout gaat je gelijk dood bent.
En natuurlijk uitkijken voor lantaarnpalen, als je eenmaal deze raakt met je rotor is het gedaan met je.

Wat betreft het gebruik van muis en toetsenbord, ik gebruik ze beide (als in WASD en muis) maar erik hierboven gebruikt alleen zijn toetsenbord.
[ Voor 34% gewijzigd door Lawwie op 12-09-2012 15:45 ]
Ook wat deze meneer zegt, weten wanneer je even omhoog moet gaan als je denk SHIT dat ga ik net niet halen.Lawwie schreef op woensdag 12 september 2012 @ 15:41:
Ik zou zeggen oefenen en zo steady mogelijk blijven vliegen en weten wanneer je omhoog moet gaan als je denkt dat het misgaat. Je paniek in toom houden, blijft natuurlijk moeilijk als er op je geschoten wordt (ook ik faal wel eens als ik moet presteren onder druk).
Je moet je bepaalde bewegingen aanleren, bijvoorbeeld wanneer er een jet aankomt laag gaan vliegen en scherp draaien. Een jet kan niet al te laag vliegen of moet weer snel omhoog en zo scherp als jou kan hij niet draaien. Wat betreft een andere helikopter kwijt raken, dat ligt er natuurlijk aan hoe goed die andere speler is... maar ook daar kan je bewegingen maken zoals scherp draaien waardoor jij een voordeel krijgt ten opzichte van hem.
Leuk zeg elkaar quoten!
Het is ook handig om aan te leren hoe snel een heli valt wanneer je een extreem scherpe draai maakt + het indrukken van de S toets en/of naar beneden toets op je joystick. Je kan een heli vele malen sneller laten draaien door dit te doen. Echter vereist het wel dat je weet hoe snel en ver een heli valt. Anders klap je redelijk snel tegen gebouwen op.Lawwie schreef op woensdag 12 september 2012 @ 15:41:
maar ook daar kan je bewegingen maken zoals scherp draaien waardoor jij een voordeel krijgt ten opzichte van hem.
Ken je die hoge torens die bijv op Firestorm en Kharg island ziet? Hier kan je heel strak omheen draaien met deze val/draai techniek. Je gaat er met hoge snelheid in, en komt er met hoge snelheid uit. Veelal te snel voor wat minder goede piloten om snel genoeg te draaien en je te blijven volgen.
[ Voor 10% gewijzigd door D4NG3R op 12-09-2012 15:48 ]
Die gebruik ik zelf ook, vooral Operation Firestorm is een hele mooie map om op te oefenen, daar kan je zoals hierboven word gemeld heel mooi om die kranen heen draaien!D4NG3R schreef op woensdag 12 september 2012 @ 15:45:
[...]
Ken je die hoge torens die bijv op Firestorm en Kharg island ziet? Hier kan je heel strak omheen draaien met deze val/draai techniek.
Pils & Peukencanonchiel schreef op woensdag 12 september 2012 @ 15:37:
zoiets denk ik:P
dat is zelfde met de games zoals left fur dead wordt steets spannender waardoor je ander reageert
Aux serieux, zorg dat je ontspannen zit en herinner je jezelf regelmatig aan dat het maar een spelletje is, dat scheelt al de helft.
Een lege unranked server zoeken en lekker vliegen maar, vervolgens een paar punten opzoeken die je wilt 'aanvallen' vanuit verschillende hoeken en hoogtes, net zolang als dat je nodig hebt. Zelfde kan je doen met alle voertuigen en je reguliere wapens (recoil control, twitchyness, sensitivity instellingen etc.)
Dat moment moet je aanleren te herkennen, maar dat komt allemaal met ervaring mee. Hoe langer je in een helicopter vlieg hoe beter je wordt.canonchiel schreef op woensdag 12 september 2012 @ 15:45:
en waneer het shit is is ht boem
Deze techniek gebruik ik ook maar dat leert hij zich vanzelf wel aan als je eenmaal beter wordt, ik draai meestal om die torens heen en dan raak ik net niet de toren aan met mijn rotor en ik probeer mezelf steeds te verbeteren. Pech als het fout gaat maarja je bent er om te leren, en ook deze aspecten van het spel vind ik leuk om te oefenen. Het gaat bij mij niet altijd om winnen, maar om een leuk potje te spelen.D4NG3R schreef op woensdag 12 september 2012 @ 15:45:
[...]
Het is ook handig om aan te leren hoe snel een heli valt wanneer je een extreem scherpe draai maakt + het indrukken van de S toets en/of naar beneden toets op je joystick. Je kan een heli vele malen sneller laten draaien door dit te doen. Echter vereist het wel dat je weet hoe snel en ver een heli valt. Anders klap je redelijk snel tegen gebouwen op.
Ken je die hoge torens die bijv op Firestorm en Kharg island ziet? Hier kan je heel strak omheen draaien met deze val/draai techniek.
en dan laat ik het zien
Dit komt pas nadat je de heli onder controle hebt, hou je hier nog niet echt mee bezig. Leer eerst goed te vliegen en probeer dan pas om hele scherpe bochten te maken.D4NG3R schreef op woensdag 12 september 2012 @ 15:45:
[...]
Het is ook handig om aan te leren hoe snel een heli valt wanneer je een extreem scherpe draai maakt + het indrukken van de S toets en/of naar beneden toets op je joystick. Je kan een heli vele malen sneller laten draaien door dit te doen. Echter vereist het wel dat je weet hoe snel en ver een heli valt. Anders klap je redelijk snel tegen gebouwen op.
Vaak is naar beneden drukken en van richting veranderen al genoeg om een jet af te schudden, mits je een beetje hoog vliegt, anders is de grond er voordat je het weet!
Maar al met al komt het neer op oefenen, oefenen en nog eens oefenen.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
Dyslectic history cynic
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Download de BF3 settings editor. Daar kan je vertical flight inverted voor zowel heli's als jets instellen.Jay-P schreef op woensdag 12 september 2012 @ 15:33:
Is er trouwens iemand die weet of je via console commands je vertical flight tussen inverted en normal kan switchen ???? Dat is namelijk het enige probleem bij mij, moet telkens switchen als ik een heli of jet pak. Kost toch telkens weer een seconde of 15 voor ik er vandoor kan.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Inderdaad die controle moet nog komen door te oefenen, als je zover bent dat je weet wat je helikopter kan en wat je vooral niet moet doen en dan pas begint de behendigheid.erikvandenberg schreef op woensdag 12 september 2012 @ 15:51:
[...]
Dit komt pas nadat je de heli onder controle hebt, hou je hier nog niet echt mee bezig. Leer eerst goed te vliegen en probeer dan pas om hele scherpe bochten te maken.
Vaak is naar beneden drukken en van richting veranderen al genoeg om een jet af te schudden, mits je een beetje hoog vliegt, anders is de grond er voordat je het weet!![]()
Maar al met al komt het neer op oefenen, oefenen en nog eens oefenen.
Zowiezo moet je niet te schuin naar onder duikelen want dan werkt ie sowieso niet meer en dan kun je maar beter je parachute paraat hebben.
Dextro, daarachter een pil melatonine met 2 liter koffie opdrinken, bro, you will never ever sleep again!A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 12 september 2012 @ 15:48:
[...]
Pils & Peuken![]()
Aux serieux, zorg dat je ontspannen zit en herinner je jezelf regelmatig aan dat het maar een spelletje is, dat scheelt al de helft.
Een lege unranked server zoeken en lekker vliegen maar, vervolgens een paar punten opzoeken die je wilt 'aanvallen' vanuit verschillende hoeken en hoogtes, net zolang als dat je nodig hebt. Zelfde kan je doen met alle voertuigen en je reguliere wapens (recoil control, twitchyness, sensitivity instellingen etc.)
Verwijderd
Je moet het allemaal 'in de vingers' krijgen. Eens het erin zit, is het net zoals fietsen of auto rijden: dan moet je niet meer nadenken, dan vlieg je gewoon op gevoel...Lawwie schreef op woensdag 12 september 2012 @ 15:54:
[...]
Inderdaad die controle moet nog komen door te oefenen, als je zover bent dat je weet wat je helikopter kan en wat je vooral niet moet doen en dan pas begint de behendigheid.
Zowiezo moet je niet te schuin naar onder duikelen want dan werkt ie sowieso niet meer en dan kun je maar beter je parachute paraat hebben.
Het beste advies en tevens spreekwoord: Oefening baart kunstVerwijderd schreef op woensdag 12 september 2012 @ 15:57:
[...]
Je moet het allemaal 'in de vingers' krijgen. Eens het erin zit, is het net zoals fietsen of auto rijden: dan moet je niet meer nadenken, dan vlieg je gewoon op gevoel...
Ik denk dat je zo met deze tips wel even vooruit kan! Succes!canonchiel schreef op woensdag 12 september 2012 @ 15:50:
ik maak zo wel eens een youtube video
en dan laat ik het zien
De antwoorden die je hierop krijgt heb je in feite niets aan want het is ieders persoonlijke voorkeur en zowel tobo en muis als joystick hebben beide hun voor en nadelen. Muis is nauwkeuriger, joystick is beter manoeuvreren. Zoek maar eens op internet en zoek alle fora maar af en de antwoorden zijn 50/50. Top piloten Iron Tjunfisk en Burrem en Sp!tfire gebruiken tobo en muis. Clear Darkzzz en Zennappi gebruiken joystick. Ik gebruik nu ook de joystick en dat bevalt me goed. Nogmaals: gewoon proberen wat je het beste ligt en vooral allebei Langdurig (!!!) de kans geven. Vliegen met zowel tobo en muis als met joystick krijg je de eerste 20 uur niet fatsoenlijk onder de knie. Ben je bereid die K/D ratio op te geven (ik ging van 1,5 naar 0,6) voor een paar weken/maanden, om daarna K/D ratio's te halen van >5 gemiddeldQlii256 schreef op woensdag 12 september 2012 @ 14:13:
[...]
BUMP
Verwijderd
Mits je d'r niet bij drinkt, en niet vergeet dat scout helis veel trager zijn dan attack helis... elke keer als ik vlieg in de att.heli (daar gun ik normaliter) wordt er gebitched over mijn nét te diepe snoekduiken.Lawwie schreef op woensdag 12 september 2012 @ 15:48:
[...]
Dat moment moet je aanleren te herkennen, maar dat komt allemaal met ervaring mee. Hoe langer je in een helicopter vlieg hoe beter je wordt.
YouTube: Test vliegen GOT BF3
ik ga nu even wat drinken
hier is hij terug te zien
YouTube: Test vliegen GOT BF3
1:
2:
Een paar dingen zijn outdated, de belangrijkste daarvan zijn: Geen flares meer als gunner en Below radar is stuq.
Ik ken zo geen betere en duidelijkere YT tutorials voor (attack) helis.
[ Voor 28% gewijzigd door D4NG3R op 12-09-2012 16:01 ]
Deze is passief en staat automatisch (en altijd) aan zodra je hem unlocked hebt. Maar verwachter niet veel van: Below radar is momenteel nogal eh.. Niet functioneelQlii256 schreef op woensdag 12 september 2012 @ 16:01:
Hoe kan ik Below Radar activeren op een attack heli? Volgens Battlelog heb ik hem geunlocked maar kan niet vinden?
Zit er niet meer in sinds de laatste patch, je kan rustig zeggen dat het kapot is.Qlii256 schreef op woensdag 12 september 2012 @ 16:01:
Hoe kan ik Below Radar activeren op een attack heli? Volgens Battlelog heb ik hem geunlocked maar kan niet vinden?
hij doet het prima tegen air to air raketten.D4NG3R schreef op woensdag 12 september 2012 @ 16:02:
[...]
Deze is passief en staat automatisch (en altijd) aan zodra je hem unlocked hebt. Maar verwachter niet veel van: Below radar is momenteel nogal eh.. Niet functioneel.
Mechwarrior Online: Flapdrol
En ik ben meestal de piloot en heb zo mijn vaste gunner dus we weten van elkaar wat we kunnen en doen, daarbij komt dat we altijd op teamspeak zitten en dat maakt alles gewoon een stuk makkelijker. En diepe snoekduiken zijn echt af te raden ja, want dan verlies je snel de controle over je helikopter omdat je rotor niet meer omhoog wijst.Verwijderd schreef op woensdag 12 september 2012 @ 15:59:
[...]
Mits je d'r niet bij drinkt, en niet vergeet dat scout helis veel trager zijn dan attack helis... elke keer als ik vlieg in de att.heli (daar gun ik normaliter) wordt er gebitched over mijn nét te diepe snoekduiken.
en daar was ik zo goed mee
als goed is is de video klaar
[ Voor 17% gewijzigd door canonchiel op 12-09-2012 16:14 ]
Dit was behoorlijk OP combinatie vandaar dat het er uit is gehaaldcanonchiel schreef op woensdag 12 september 2012 @ 16:13:
nu is laser painter op een little birt ookw eg:(
Het bevorderd wel teamwork in een positieve zin
[ Voor 4% gewijzigd door D4NG3R op 12-09-2012 16:18 ]
Het is er nog wel, je moet alleen iemand in de 4e seat hebben. Dus ook minimaal met 2 man dus, net zoals de attack chopper. Ik vind het ook jammer, nu zal ik dat ding eigenlijk nooit meer pakken. Was juist zo relaxed om close range attack heli te slopen ermee, en hun maar flaren johcanonchiel schreef op woensdag 12 september 2012 @ 16:13:
nu is laser painter op een little birt ookw eg:(
Video doet het bij mij nog niet.
[ Voor 3% gewijzigd door Facenoise op 12-09-2012 16:19 ]
Verwijderd
Tweede man zit er maar voor spek en bonen bij, en gaat louter door zijn nobele aanwezigheid niet zo veel punten scoren...erikvandenberg schreef op woensdag 12 september 2012 @ 16:18:
[...]
Het is er nog wel, je moet alleen iemand in de 4e seat hebben. Dus ook minimaal met 2 man dus, net zoals de attack chopper. Ik vind het ook jammer, nu zal ik dat ding eigenlijk nooit meer pakken. Was juist zo relaxed om close range attack heli te slopen ermee, en hun maar flaren joh
Video doet het bij mij nog niet.
En de heli, ik zag op het eerste oog niet echt een probleem. totdat je aan het einde probeerde tussen de gebouwen door te vliegen. Ik zag dat je staart niet recht zat door slecht terug te sturen. Ik heb ook het gevoel dat je niet precies weet hoelang je achterkant is?
Een goede tip voor hoveren en laag vliegen gebruik de verschillende camera punten, dit doet je met C.
Ik ben benieuwd naar attack chopper footage, die reageert toch heel anders, misschien zien we nog wel een goede tip die je kan gebruiken.
[ Voor 10% gewijzigd door Facenoise op 12-09-2012 16:30 ]
Verwijderd
Ik moet zeggen dat ik third person view in de chopper zo goed als nooit meer gebruik...erikvandenberg schreef op woensdag 12 september 2012 @ 16:28:
Oke, in de jet kan ik heel simpel zeggen je vliegt veeeeeelste laag, je hebt maar 1-2 sec om te richten en te schieten. Vlieg verder weg en vlieg hoger. Hierdoor kan je bijna 2 volle salvos schieten(1 raket salvo en 1 mini gun salvo).
En de heli, ik zag op het eerste oog niet echt een probleem. totdat je aan het einde probeerde tussen de gebouwen door te vliegen. Ik zag dat je staart niet recht zat door slecht terug te sturen. Ik heb ook het gevoel dat je niet precies weet hoelang je achterkant is?
Een goede tip voor hoveren en laag vliegen gebruik de verschillende camera punten, dit doet je met C.
erikvandenberg schreef op woensdag 12 september 2012 @ 16:28:
Ik ben benieuwd naar attack chopper footage, die reageert toch heel anders, misschien zien we nog wel een goede tip die je kan gebruiken.
Verwijderd
in de heli? no way. Ik heb met mijn a2a missiles andere helis geraakt die aan het landen waren, zowel vanuit jet als vanuit scout helo...haarbal schreef op woensdag 12 september 2012 @ 16:13:
[...]
hij doet het prima tegen air to air raketten.
zodra de attack heli één cenitmeter in de lucht is beginnen je raketten al te piepen voor de lock. Dat is niet alleen met de stinger zo.
Address:teamspeak.gotlike.nl
[ Voor 15% gewijzigd door canonchiel op 12-09-2012 16:33 ]
Ik vind het ideaal voor vlaggen cappen, dan zie je toch veel meer om je heen? Voor laag vliegen gebruik ik het niet meer, in het begin raakte mijn staart nogal veel(eerste 10 uur). Nu weet ik precies hoelang hij is en waardoor ik wel of niet heen kom.Verwijderd schreef op woensdag 12 september 2012 @ 16:29:
[...]
Ik moet zeggen dat ik third person view in de chopper zo goed als nooit meer gebruik...
Maar als ik boven een vlag hover switch ik nog altijd naar third person view, vind jij niet dat je veel meer ziet dan? Of cirkel jij er rondjes om? Doe ik ook weleens, dan heb je het niet echt nodig.
Ik niet, ik zit nooit op teamspeak en heb te weinig tijd om goed af te kunnen spreken om je wat te leren, als ik speel ben ik gewoon lol aan het trappen en moet meestal al snel weer weg(helaas).canonchiel schreef op woensdag 12 september 2012 @ 16:32:
nou iemand zin om nu op het got teamspeak te komen? en me een beetje wegwijs kan make
Address:teamspeak.gotlike.nl
[ Voor 24% gewijzigd door Facenoise op 12-09-2012 16:35 ]
- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
Yes dat klopt, niet premium members krijgen het pas over 2 weken.jagermeister schreef op woensdag 12 september 2012 @ 16:35:
Hoe kan het dat zoveel mensen al AK kunnen spelen? Allemaal de premium versie van BF3?
Ja het is jammer, maar ik ben niet te beroerd om als je vanavond nog wat footage maakt om dat morgen even te beoordelen voor je.
Maar nu mag ik lekker naar huis! Dus tot morgen gozers! Adios!
Eens met Erik, je vliegt veel te laag, althans voor datgene wat je wilt doen. Laag vliegen doe ik alleen maar om heat seekers te ontwijken. Als je hoog komt aanvliegen kun je spotten en dan inderdaad meerdere salvo's loslaten op tanks e.d. Maar het belangrijkste is wel dat je totaal jezelf de tijd niet geeft om te vuren. Er zit ook nog een rem op de jeterikvandenberg schreef op woensdag 12 september 2012 @ 16:28:
Oke, in de jet kan ik heel simpel zeggen je vliegt veeeeeelste laag, je hebt maar 1-2 sec om te richten en te schieten. Vlieg verder weg en vlieg hoger. Hierdoor kan je bijna 2 volle salvos schieten(1 raket salvo en 1 mini gun salvo).
Verwijderd
Ik speel ook normaliter met een vaste knalmaat samen, hij vliegt ik schiet, of in de scout heli vlieg ik en dot/repairt hij. (Dat dotten vanaf vanavond dan dus...) Ik ben met de scout heli duidelijk handiger dan hij (ik mik er beter mee, ontwijk er beter mee en slaag er veel beter in dat ding op Damavand de tunnel door te loodsen voor de moeder aller onverwachte kontschoppingen) maar omdat ik dat ding gewend ben gaat het als ik de attaheli vlieg echt heel vaak heel hard mis. Meestal tik ik nog nét even wat hards aan en dan heb je nog een seconde of twee om hem nét niet te redden alvorens je zijwaarts de grond in klapt of neus-voor de brugpijler in beukt.Lawwie schreef op woensdag 12 september 2012 @ 16:13:
[...]
En ik ben meestal de piloot en heb zo mijn vaste gunner dus we weten van elkaar wat we kunnen en doen, daarbij komt dat we altijd op teamspeak zitten en dat maakt alles gewoon een stuk makkelijker. En diepe snoekduiken zijn echt af te raden ja, want dan verlies je snel de controle over je helikopter omdat je rotor niet meer omhoog wijst.
Vooral vergeet ik dat de attaheli as je diep duikt niet zo snel meer optrekt als de scout, en kom ik altijd op -15 meter uit, in plaats van +5. Alhoewel het me er wel één keer gelukt is per ongeluk een road kill te maken zo, is dat toch niet optimaal.
En ik weet het hoor, en ik kan het ook wel met de attaheli, maar als het druk wordt en ik even geconcentreerd bezig ben dingen te ontwijken en ondertussen spervuur op vijandelijk gespuis te leggen dan vergeet ik het vaak net heel eventjes op een onhandig moment. En dan krijg je van die Skype momentjes dat het eerst even hélemaal stil is, en dan "zeg, Knet, ik ben ineens dood. Weet jij daar meer van?"
Gruwelijk onhandig, dat 3rd person. Beter eromheen cirkelen (half zijwaarts) zodat je nog wat ziet, niet makkelijk geRPGt wordt en als er een jet op je afkomt ben je alvast aan het ontwijken.erikvandenberg schreef op woensdag 12 september 2012 @ 16:33:
Maar als ik boven een vlag hover switch ik nog altijd naar third person view, vind jij niet dat je veel meer ziet dan? Of cirkel jij er rondjes om? Doe ik ook weleens, dan heb je het niet echt nodig.
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2012 16:41 ]
nee hoor gewoon een kwestie van betalen en spelen. Tis commercieel he de game company. Als bedrijf verzin je toch hoe je de centen uit de consument kunt kloppen.
Net als met de première van films. Je kan natuurlijk ook 4 jaar wachten tot ze op rtl4 komen en dan is het gratis, inclusief de reclames.
kan niet iemand op bf3 komen en me dat allemaal eens alten zien?Verwijderd schreef op woensdag 12 september 2012 @ 16:38:
[...]
Ik speel ook normaliter met een vaste knalmaat samen, hij vliegt ik schiet, of in de scout heli vlieg ik en dot/repairt hij. (Dat dotten vanaf vanavond dan dus...) Ik ben met de scout heli duidelijk handiger dan hij (ik mik er beter mee, ontwijk er beter mee en slaag er veel beter in dat ding op Damavand de tunnel door te loodsen voor de moeder aller onverwachte kontschoppingen) maar omdat ik dat ding gewend ben gaat het als ik de attaheli vlieg echt heel vaak heel hard mis. Meestal tik ik nog nét even wat hards aan en dan heb je nog een seconde of twee om hem nét niet te redden alvorens je zijwaarts de grond in klapt of neus-voor de brugpijler in beukt.
Vooral vergeet ik dat de attaheli as je diep duikt niet zo snel meer optrekt als de scout, en kom ik altijd op -15 meter uit, in plaats van +5. Alhoewel het me er wel één keer gelukt is per ongeluk een road kill te maken zo, is dat toch niet optimaal.
En ik weet het hoor, en ik kan het ook wel met de attaheli, maar als het druk wordt en ik even geconcentreerd bezig ben dingen te ontwijken en ondertussen spervuur op vijandelijk gespuis te leggen dan vergeet ik het vaak net heel eventjes op een onhandig moment. En dan krijg je van die Skype momentjes dat het eerst even hélemaal stil is, en dan "zeg, Knet, ik ben ineens dood. Weet jij daar meer van?"
Dit topic is gesloten.
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het plaatsen van "grappige" ongerelateerde plaatjes, zoals de bekende 9Gag memes is niet toegestaan, daar zijn andere topic voor. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic. Het is tevens niet toegestaan te discusseren over mogelijkheden om via proxy of VPN in andere landen de premium DLC aan te schaffen.
Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.
Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.