Verwijderd

canonchiel schreef op woensdag 12 september 2012 @ 16:41:
[...]
kan niet iemand op bf3 komen en me dat allemaal eens alten zien?
get a job? op deze tijd zitten mensen op hun werk...

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2012 16:43 ]

• canonchiel
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 24-08 10:45
ik ben al aan oefenen op deze server
http://battlelog.battlefi...nly-800-Tickets-No-Rules/

I7 3930k, Asus Gtx 680 DC2Top , Asus Rampage iv Formula, Antec HCP 1200 Watt

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01-10 23:04

jagermeister

Artillerie magneet :-(

TecTo schreef op woensdag 12 september 2012 @ 16:39:
[...]

nee hoor gewoon een kwestie van betalen en spelen. Tis commercieel he de game company. Als bedrijf verzin je toch hoe je de centen uit de consument kunt kloppen.

Net als met de première van films. Je kan natuurlijk ook 4 jaar wachten tot ze op rtl4 komen en dan is het gratis, inclusief de reclames.
Tja, maar als je BF3 + B2K dus al hebt zou je het dus voor een 2de keer moeten kopen om een premium editie in je bezit te krijgen. Of begrijp ik het dan niet?

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

• DaanDH
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20-05 20:37
jagermeister schreef op woensdag 12 september 2012 @ 16:47:
[...]
Tja, maar als je BF3 + B2K dus al hebt zou je het dus voor een 2de keer moeten kopen om een premium editie in je bezit te krijgen. Of begrijp ik het dan niet?
O nee, niet weer die discussie...

• TecTo
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 25-11-2023
jagermeister schreef op woensdag 12 september 2012 @ 16:47:
[...]
Wat al eerder is vermeld. Premium mogen nu al spelen en jij moet twee weken wachten omdat je geen premium hebt. Zo kloppen ze het geld uit je zak. Tenminste als je het er voorover hebt.

Wel frustrerend voor de trouwe bf fans.
DaanDH schreef op woensdag 12 september 2012 @ 16:52:
[...]

Discussie????? Er wordt gewoon een vraag beantwoord.

[ Voor 17% gewijzigd door TecTo op 12-09-2012 16:53 ]

• DaanDH
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20-05 20:37
TecTo schreef op woensdag 12 september 2012 @ 16:52:
[...]

Wat al eerder is vermeld. Premium mogen nu al spelen en jij moet twee weken wachten omdat je geen premium hebt. Zo kloppen ze het geld uit je zak. Tenminste als je het er voorover hebt.

Wel frustrerend voor de trouwe bf fans.

[...]

Discussie????? Er wordt gewoon een vraag beantwoord.
Als je vanaf het begin meeleest snap je wat ik bedoel ;)

Verwijderd

erikvandenberg schreef op woensdag 12 september 2012 @ 16:33:
[...]

Ik vind het ideaal voor vlaggen cappen, dan zie je toch veel meer om je heen? Voor laag vliegen gebruik ik het niet meer, in het begin raakte mijn staart nogal veel(eerste 10 uur). Nu weet ik precies hoelang hij is en waardoor ik wel of niet heen kom.

Maar als ik boven een vlag hover switch ik nog altijd naar third person view, vind jij niet dat je veel meer ziet dan? Of cirkel jij er rondjes om? Doe ik ook weleens, dan heb je het niet echt nodig.
Circle strafing... vermijden dat die RPG dudes je te makkelijk naar de eeuwige fillistijnen kunnen knallen... 8)

• w4v3g0d
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15-08 15:32
DaanDH schreef op woensdag 12 september 2012 @ 16:52:
[...]

welke discussie?

Het is zo: jij koopt battlefield 3 (een spel) en als je een ltd. ed. hebt krijg je daar B2K vervroegd en gratis bij.

Ookal heb je de ltd. ed. nog de gewone ed. en je koopt dan Battlefield premium, je krijgt B2K er "opnieuw" bij, maar aangezien je die al hebt is het totaal nutteloos om die extra tussen je uitbreidingen te zetten.

Battlefield premium is een uitbreiding, niet een game met een uitbreiding.

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
Modbreak:De slowchat mag nu wel heel wat minder. Meer over de game zelf in plaats van of je wel of niet kan spelen etc.

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15:10

fynrd1

Fooled by Randomness

Is een verdwaalde kogel mogelijk in bf3?

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14:16

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15:10

fynrd1

Fooled by Randomness

Bij Operation Firestorm liep ik laatst het Us kamp uit, bam dood. Uit de killcam bleek de schutter rond te lopen achter de muren bij Vlag E. Ik kan niet geloven dat de m98b zoveel bulletdrop heeft dat hij me daar helemaal kan raken. Maar geen suspicious stats, hij speelde op dat moment 50/35 oid, en een goede agressieve recon haalt dat met gemak denk ik. Achteraf vond ik het wel vreemd, even later was er ook in de chat een discussie tussen twee, die vanuit zijn eigen kamp gewoon in de lucht schoot, en iemand anders in het andere kamp een headshot gaf. Je kan wel voorstellen wat voor tirade dat opleverde:P Maargoed iedereen klaagt over hackers, en dat er steeds meer bij komen, maar ik merk er eerlijk gezegd niet veel van. Soms kom je weleens op servers waar je wel door hebt dat er iets niet klopt.. wegwezen dan :)

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

• hardcoresmurf
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20-07-2024

hardcoresmurf

Quod licet Iovi non licet bovi

Hell yeah Ik heb Zervel zijn tags gepakt!
Holy. sh*t. Er zitten DICE devs in de GoT server. :o

edit:
Zit in een DICE squad. :D
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/ja58PMsqRkRNIPw40Ok9kOgw/full.jpg

[ Voor 17% gewijzigd door DaniëlWW2 op 12-09-2012 20:08 ]

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13:19

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

Morgen een serverpatch: http://battlelog.battlefi...#post_2832654489955630395

Hi everyone,

on Thu Sep 13th, starting at 08:00 UTC, the RSP companies will update all game servers. It usually takes about a day until the majority of game servers are updated.

The new game server version is a bugfix release; it does not add any new features.

Changelist
- Halved flag capture score in Domination
- The Havok is now selectable in the deploy menu for the russian team on Alborz mountains conquest large.
- Mobile artillery drivers are now shielded within the vehicle, meaning they won’t die from using proximity defense.
- The AC-130 respawn timer has been increased from 60 to 90 seconds.
- Reserved slots / join queue was not working properly on some servers; this has been fixed.

Specs

• hardcoresmurf

hardcoresmurf

Mirror's edge easter egg in Death Valley: Afbeeldingslocatie: http://i49.tinypic.com/2u9qwjd.jpg

hij zit in de zee container die aan de kraan hangt

• TecTo
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 25-11-2023
Weer een paar games verder en voornamelijk als sniper gespeeld. Oh wat is dat AK toch gaaf en een pracht van verlenging van de BF history. Ben helemaal in mijn nopjes met de uitbreiding :) Een aparte ervaring als sniper in tanks enz... Inmiddels behoorlijk wat vrij gespeeld en mijn favoriete kills zijn engineers als ze met een stinger ofzo stilstaan. Stap ik even uit mijn armor om ze een headshot te geven

• AdmiralSnipe
  • Nu online
hardcoresmurf schreef op woensdag 12 september 2012 @ 21:34:
Mirror's edge easter egg in Death Valley: [afbeelding]

Die dingen kon je verzamelen in Mirror's edge right??

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

• hardcoresmurf

hardcoresmurf

AdmiralSnipe schreef op woensdag 12 september 2012 @ 21:39:
[...]

Die dingen kon je verzamelen in Mirror's edge right??
zou kunnen, ik heb nog nooit Mirror's edge gespeelt ;)

• QPeter
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 24-06 19:43
Indy91 schreef op woensdag 12 september 2012 @ 13:47:
[...]

Ik.

Wat mij betreft is de ACW-R, hét long range wapen voor de engineer.
ACW-R + Heavy Barrel + Foregrip + ACOG (of 3.4 Scope) + Selective fire op Single Shot = meesterlijk
Waarom: het meest effectief op afstanden >50 meters
Waarom gebruiken zoveel mensen toch foregrip? Ik zie zoveel mensen met foregrips rondlopen op wapens waar het totaal niet nodig is bijv: ACW-R/SCAR-H/G36C/AKS-7U
QPeter schreef op woensdag 12 september 2012 @ 21:56:
[...]

Waarom gebruiken zoveel mensen toch foregrip? Ik zie zoveel mensen met foregrips rondlopen op wapens waar het totaal niet nodig is bijv: ACW-R/SCAR-H/G36C/AKS-7U
Op de G36C is het wel nodig. Probeer dat maar, het wapen word zoveel beter met een foregrip.
Al die andere wapens hoeven inderdaad geen foregrip. ;)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Door de attachment/wapen veranderingen in de laatste paar patches weet ik het ook niet meer op welk wapen welke attachment het beste past :X.
Ik heb al gezocht naar een goede guide voor de laatste patch, maar helaas niks kunnen vinden (wel genoeg voor de patch ervoor). Iemand een tip welke site te bekijken?

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

• Zeara
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11:06
QPeter schreef op woensdag 12 september 2012 @ 21:56:
[...]

Ik moet bij de ACW-R dan kiezen tussen een foregrip of bipod.... Blijft voor mij foregrip de beste keuze.

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 01-10 21:11
Zeara schreef op woensdag 12 september 2012 @ 23:35:
[...]

Ik moet bij de ACW-R dan kiezen tussen een foregrip of bipod.... Blijft voor mij foregrip de beste keuze.
dunno, een foregrip verneukt je ads nauwkeurigheid nogal. Een bipod is handig op extreme afstanden, en als je hem niet gebruikt, je hebt er ook geen last van ofzo.

Mechwarrior Online: Flapdrol

• theburninglink
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 24-09 16:50
Foregrip is er enkel om horizontale recoil te verminderen, als die er al amper is dan gebruik ik hem ook niet..

'I reject your reality and substitute my own'

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
DanielWW2 schreef op woensdag 12 september 2012 @ 19:52:
[...]

edit:
Zit in een DICE squad. :D
[afbeelding]
Bah had ik nou maar ff gebleven zodat ik wat tags kon scoren mischien :D

• Zeara
haarbal schreef op donderdag 13 september 2012 @ 00:07:
[...]

dunno, een foregrip verneukt je ads nauwkeurigheid nogal. Een bipod is handig op extreme afstanden, en als je hem niet gebruikt, je hebt er ook geen last van ofzo.
Hmmm, misschien eens een keer zonder proberen :)

• Mr. Detonator
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15-08 19:35
DanielWW2 schreef op woensdag 12 september 2012 @ 19:52:
[...]

ja had er bijna eentje geknived...tot ie zich omdraaide (

Verwijderd

Heerlijke toevoeging aan het spel, direct my favoriet en staat alles alleen op armored kill gefiltered Met name die sneeuw map _/-\o_ .

Ondanks de enorme mappen is de chaos enorm, tofste om te zien vond ik nog wel dat een parachutist net land en word meteen overreden bij landing door een quad die door de lucht kwam zeilen ivm een sprong die die gast maakte in zijn haast naar een ander punt, en het was echt in de middle of no where.

Vliegen voelt nu ook wat eerlijker? ik word minder gejet rapped als ik vlieg :*) En nu kan ik eindelijk mijn engineer classe spelen en wapens unlocken.

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 02:13
wat is de gunship saai zeg :s

geen 64 player servers meer voor mij, 48 past beter :)

Mijn YouTube

• beta-ark
  • Registratie: Augustus 2009
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 13 september 2012 @ 02:19:
Heerlijke toevoeging aan het spel, direct my favoriet en staat alles alleen op armored kill gefiltered Met name die sneeuw map _/-\o_ .

Ondanks de enorme mappen is de chaos enorm, tofste om te zien vond ik nog wel dat een parachutist net land en word meteen overreden bij landing door een quad die door de lucht kwam zeilen ivm een sprong die die gast maakte in zijn haast naar een ander punt, en het was echt in de middle of no where.

Vliegen voelt nu ook wat eerlijker? ik word minder gejet rapped als ik vlieg :*) En nu kan ik eindelijk mijn engineer classe spelen en wapens unlocken.
hahaha dat ben ik dus nu ook aan het doen,kom nu al heel wat verder met de jets dan in de andere maps.

rampage iv extreme-3930 k intel- Corsair H100-2x6970-16 gig g.skill- 2x ssd raid0-1000 wat coolermaster-coolermaster sniper

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Me ziel over de toonbank en kreeg er premium voor terug. Leuk als 100% van je friendlist AK zit te spelen.

Even 1 mapje gespeeld, doet me denken aan ehhh; bf2 ! Vet vet vet!

http://www.twitch.tv/jannustitannus

• Facenoise
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22-08 16:43
Gisteren voor het eerst dat tank domination gespeeld, damn wat een chaos! Vlag cappen was ook knap lastig in een tank, meestal werd me tank kapot geschoten voordat de vlag gecapped was, maar ik sprong er simpelweg uit en ging in een greppeltje liggen, dus alsnog de vlag kunnen cappen een paar keer zo.

Ook wel grappig, iemand schoot me tank kapot, zag dat ik uitstapte en in de greppel ging liggen. Dus hij rijd naar mij toe en ik ren schietend met me rocket erop af, switch naar repair torch, en kill hem daar uiteindelijk mee. Kreeg een fuck you in de chat toegeworpen, dat was voor mij het hoogtepuntje van gister!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

:)

Heerlijk op Armored Shield met de MAA rondrijden :D . Geen jets om je zorgen om te maken, en TV missiles e.d van helis doen niks als je reactive armor hebt.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

die nacht map is voor mij de slechtste map in de DLC en misschien wel in heel de game, naast wake island.
Mobile artillity die echt sterk is in deze map en dan ook nog eens de gunship die net zo erg is als jet rape in Caspian border.

de map is veelste smal en daardoor kan de AC-130 echt overal bij komen, op de andere maps vliegt die veel verder weg en heb je er minder last van.

Daarnaast heeft de nachtmap iets weg van Grand bazaar en caspian border. op zicht een goede combo, maar wel met de zelfde problemen als grand bazaar, dat mensen verkeerde punten overnemen en niet vanuit achter aanvallen richting D. Het deel caspian borders zijn de heuvels zoals bij Hill top.

bandar desert is de meest gebalanceerde map in de DLC. zowel voor infantry als met de voertuigen een leuke map om te spelen, oja en jets hebben ook genoeg speelgrond om te vliegen.

de snow map is echt huge en in mijn ogen veel groter dan badar desert, maar dat komt waarschijnlijk door de hoogte of dat de punten verder uit elkaar liggen en bij bandar desert heb je veel ruimte om te vliegen.

armored shield ziet er goed uit en MAN waarom kunnen ze niet alle maps zo maken.
geen blauwe kleur over je scherm, ziet er echt goed uit en genoeg leuke gameplay in te vinden, had wel graag meer vlaggen gezien.

Angelo NL / Global Cargo VTC

• dave1972
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 09:33
Ik ga mn vraag even hier posten aangezien ik er nergens amtwoord op krijg ....Als ik battlefield speel dan bevriest mn beeld meestal na een min of 20 spelen, daarna staat er je bent gekicked vanwege een time out...iemand een idee ?

Samsung Flip 7

dave1972 schreef op donderdag 13 september 2012 @ 09:10:
Ik ga mn vraag even hier posten aangezien ik er nergens amtwoord op krijg ....Als ik battlefield speel dan bevriest mn beeld meestal na een min of 20 spelen, daarna staat er je bent gekicked vanwege een time out...iemand een idee ?
internet die eruit valt, melding zegt voldoende time-out

• D4NG3R
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

Ah ja even met bovenstaande: Ik heb in AK maps (En alleen daar!) randomly dat ik opeens ontzettende lag krijg.. M'n ping blijft < 40, maar ik teleporteer constant naar voor/achter als ik loop/rijd oid. Dit gebeurd geheel willekeurig en is tot dusver alleen maar voor gekomen op AK maps.

Medespelers lijken er geen last van te hebben.

• DirtySanchez
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 19-11-2024

DirtySanchez

WoT: ReAlex69

hardcoresmurf schreef op woensdag 12 september 2012 @ 21:34:
Mirror's edge easter egg in Death Valley: [afbeelding]

Leuk plaatje, rechtsboven zeldzaam momentje... me killing AWSME-O met een M98!!! Om vervolgens door AWSME-O's squad genoten volledig uit elkaar getrokken te worden in mijn poging D te verorveren.... me like Armored Kill!!!!

Overigens niet zo vaak door de AC-130 gekilled als gevreesd. Heb wel gemerkt dat de AC-130 op Bandar Desert een makkelijke prooi is voor de LAV-AD. Paar honderd meter naar voren rijden, achter een heuveltje plaatsnemen en de AC-130 'besproeien' met lood.... Vehicle Destroyed en een paar kills gegarandeerd...

Op een van die andere maps is de AC-130 dan weer een makkelijke prooi voor de fixed AA van de Russen.

[ Voor 29% gewijzigd door DirtySanchez op 13-09-2012 09:32 ]

YouTube: GoT BF3 The Movie

DirtySanchez schreef op donderdag 13 september 2012 @ 09:26:
[...]
Leuk plaatje, rechtsboven zeldzaam momentje... me killing AWSME-O met een M98!!! Om vervolgens door AWSME-O's squad genoten volledig uit elkaar getrokken te worden in mijn poging D te verorveren.... me like Armored Kill!!!!
^^

Haha ja, dat was zeker een toffe serie potten gister op GoT! Wauw, wat een DLC, zo'n compleet andere beleving en man, wat ziet het er bruut uit.

Helaas had ik als infantry man weinig tot niets in de melk te brokkelen en ben ik van ellende ook maar wat gaan snipen en hopen dat iemand gebruikt maart van m'n soflam.

Murphy was wat dat betreft goed bezig weer.

Heb je een RPG vast, overal ge-laserpainte tanks en heli's..
Heb je een Javelin vast, alleen maar jets en helis en geen soflam op de map...
Heb je een stinger vast, overal tanks!

Dit weekend maar even uren maken om de unlocks voor die tank destroyer even binnen te harken!
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 13 september 2012 @ 09:39:
[...]

^^

Haha ja, dat was zeker een toffe serie potten gister op GoT! Wauw, wat een DLC, zo'n compleet andere beleving en man, wat ziet het er bruut uit.

Helaas had ik als infantry man weinig tot niets in de melk te brokkelen en ben ik van ellende ook maar wat gaan snipen en hopen dat iemand gebruikt maart van m'n soflam.

Dit weekend maar even uren maken om de unlocks voor die tank destroyer even binnen te harken!
Nee als infantry heb je het vrij lastig in deze maps, neemt niet weg dat je nog steeds een hoge score kunt halen en zelfs eerste kan worden, maar je moet echt goed opletten.
ik gebruik meestal de RPG en als ik last krijg van een heli, dan wissel ik naar stinger.

Was gisteren goed te zien dat je echt een infantry speler bent, want ik heb je best wel vaak gekilled en dat doe ik een stuk minder op de kleine maps haha.

maar EINDELIJK hebben we Battlefield 3 waar we een jaar op hebben zitten wachten. ik wil veel meer maps
en als straks battlefield 4 uitkomt, hoop ik dat ze geluisterd hebben naar de community want iedereen op de PC wilt deze maps hebben 48 tot 64 man op deze maps zijn echt geweldig en nog steeds zoveel chaos wat je verwacht in Battlefield. Console gamers klagen en de PC gamers zijn super blij, want dit is Battlefield 3 zoals we die altijd gekend hebben, al mag de gunship er wel uit, want die is vrij overpowerd met paradrops en damage output.

• DirtySanchez

DirtySanchez

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 13 september 2012 @ 09:39:
[...]

^^

Exact mijn ervaring gisteren... complete chaos omdat iedereen alles even wilde proberen... was niet onaardig. Wist ook niet precies hoe ik moest spelen, meestal toch wel als Engineer, soms recon, proberen ergens een radio beacon te plaatsen op D!

Wel een paar groepjes tegengekomen die als squad opereerden. Zowel tegenstanders.. (mooie javelin/recon squad wipe op Bandar Desert!!! 2 man met me silenced M16A3 en de derde met me .44!) als medestanders. Op B meen ik bij Desert Shield kun je met Javelins de vlakte voor je redelijk leeg houden... daar waren we goed bezig en dwongen we het andere team langs de andere kant te komen.

Mooiste moment was echter payback op Rienspy toen die rustig een vlagje stond te cappen.... ;-) (daarvoor had ie namelijk 10 keer mij ass geraped in zijn F18 en wat niet meer ....)

• AdmiralSnipe
  • Nu online
Wtff, elke keer als ik in een tank met primary wapen schiet gaat het secondary wapen ook herladen (cannister) en andersom.
Zal wel weer een bug zijn...

• Uthog
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20-08-2024
AdmiralSnipe schreef op donderdag 13 september 2012 @ 09:57:
Wtff, elke keer als ik in een tank met primary wapen schiet gaat het secondary wapen ook herladen (cannister) en andersom.
Nee dit hoort zo volgens mij, Voor zover ik weet had Dice dit aangepast

• Lawwie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 01-10 20:14

Lawwie

Het beste bier, brouw je zelf!

Patch notes AK:
Changed reload behavior on Tank / Tank Destroyer cannon weapons to prevent being able to fire 2 shots from different weapons quickly one right after another.
AdmiralSnipe schreef op donderdag 13 september 2012 @ 09:57:
Goede morgen meneer :D
sinds de vorige patch van een week geleden was dit al het geval. is irritant in de kleine maps, maar in AK heb ik her niet zoveel last van.

ik zie het liever ook weer veranderen naar hoe het was, want jets en heli's kunnen snel van wapen wisselen maar wij niet. 1 tip pak de HMG(lange afstanden) en LMG (korte afstanden) kan je stuk sneller wisselen.

gisteren echt goed kunnen spelen met de http://battlelog.battlefi...how/43364815/1/172685289/

ik wil zo snel mogelijk reactive armor hebben voor dat ding.

[ Voor 12% gewijzigd door Pykow op 13-09-2012 10:15 ]

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Het ging mij op dag 2 een stuk minder af dan op dag 1.

Complete chaos.

Ben benieuwd hoe deze mappen uitpakken als iedereen ze beter kent. Hoe balanced het dan is.

Ga denk ik wel naar een 48 man server proberen. 64 was gisteren echt massive chaos.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift

• AdmiralSnipe
  • Nu online
Pykow schreef op donderdag 13 september 2012 @ 10:14:
[...]

Goede morgen meneer :D
sinds de vorige patch van een week geleden was dit al het geval. is irritant in de kleine maps, maar in AK heb ik her niet zoveel last van.

ik zie het liever ook weer veranderen naar hoe het was, want jets en heli's kunnen snel van wapen wisselen maar wij niet. 1 tip pak de HMG(lange afstanden) en LMG (korte afstanden) kan je stuk sneller wisselen.

gisteren echt goed kunnen spelen met de http://battlelog.battlefi...how/43364815/1/172685289/

ik wil zo snel mogelijk reactive armor hebben voor dat ding.
Ook goede morgen!
Die patches heb ik niet mee gekregen, heb amper gespeeld de laatste tijd...
Ik was gewend om tank shell te schieten (op een tank bijv.) en dan gelijk cannister erachteraan (op een voorbij rennende enemy), dan kan dus niet meer. :'(
Dan maar weers eens die ratelbandjes proberen...

• mukkel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17-02-2024

mukkel

Dus..... Zodoende

Help!!!! schreef op donderdag 13 september 2012 @ 10:17:
Het ging mij op dag 2 een stuk minder af dan op dag 1.

Complete chaos.

Ben benieuwd hoe deze mappen uitpakken als iedereen ze beter kent. Hoe balanced het dan is.

Ga denk ik wel naar een 48 man server proberen. 64 was gisteren echt massive chaos.
hehe hier ook het geval, m'n muis heeft vaak in et rond gevlogen :P
Maar het zijn nu nieuwe mappen.

De ene helft wil alleen maar vliegen en de andere helft campt.
Echt irritant, heel de gameplay wordt zo verpest.

Is de hit damage ook verandert?
Gisteren meerdere keren gehad dat ik in een tank met 1 hit totaal niets meer kon...

• Lawwie

Lawwie

mukkel schreef op donderdag 13 september 2012 @ 10:33:
[...]

Is de hit damage ook verandert?
Gisteren meerdere keren gehad dat ik in een tank met 1 hit totaal niets meer kon...
Voor zover ik kan lezen niet, kan toeval zijn.

http://bf3blog.com/2012/0...ll-patch-notes/#more-9369

• canonchiel
doet de ts van gotlimke nu nog?
http://www.gotlike.nl/

die website wil bij mij niet laden kan dat kloppe?

• mukkel

mukkel

Dus..... Zodoende

@ shaggie mmz dan zal het wel toeval zijn :)
Ik vond overgens de 64man servertjes gisteren niet lekker lopen.
Haperde flink met een ping van 30. Misschien istaat dit n verband met die vreemde hits.

• Lawwie

Lawwie

Hehe, mag ook gewoon lawwie zeggen :$

• canonchiel
weet iemand waarom http://www.gotlike.nl/
de ts en de website niet werkT?

• Lawwie

Lawwie

canonchiel schreef op donderdag 13 september 2012 @ 10:49:
weet iemand waarom http://www.gotlike.nl/
de ts en de website niet werkT?
Als mensen niet reageren zullen ze dat waarschijnlijk niet weten he, en op dit moment zal er weinig op de ts te beleven zijn. Veel mensen zitten op het moment op het werk.

Het heeft geen zin om 2 keer in een kwartier hetzelfde te posten.

• canonchiel
maar het probleem is dat ik die ts ook neit kan berijke
Lawwie schreef op donderdag 13 september 2012 @ 10:56:
[...]

Als mensen niet reageren zullen ze dat waarschijnlijk niet weten he, en op dit moment zal er weinig op de ts te beleven zijn. Veel mensen zitten op het moment op het werk.

• Lawwie

Lawwie

canonchiel schreef op donderdag 13 september 2012 @ 10:56:
maar het probleem is dat ik die ts ook neit kan berijke

[...]
Aangezien de ts onder de dns van de website valt kan het zijn dat deze op het moment beide eruit liggen door hetzelfde probleem. Of als ze op dezelfde plaats gehost worden.

Geduld is een schone zaak, ga een potje BF spelen of iets anders doen en probeer het over een half uurtje nog eens.

[ Voor 14% gewijzigd door Lawwie op 13-09-2012 10:59 ]

Pykow schreef op donderdag 13 september 2012 @ 09:54:
[...]
Nee als infantry heb je het vrij lastig in deze maps, neemt niet weg dat je nog steeds een hoge score kunt halen en zelfs eerste kan worden, maar je moet echt goed opletten.
ik gebruik meestal de RPG en als ik last krijg van een heli, dan wissel ik naar stinger.

Was gisteren goed te zien dat je echt een infantry speler bent, want ik heb je best wel vaak gekilled en dat doe ik een stuk minder op de kleine maps haha.

maar EINDELIJK hebben we Battlefield 3 waar we een jaar op hebben zitten wachten. ik wil veel meer maps
en als straks battlefield 4 uitkomt, hoop ik dat ze geluisterd hebben naar de community want iedereen op de PC wilt deze maps hebben 48 tot 64 man op deze maps zijn echt geweldig en nog steeds zoveel chaos wat je verwacht in Battlefield. Console gamers klagen en de PC gamers zijn super blij, want dit is Battlefield 3 zoals we die altijd gekend hebben, al mag de gunship er wel uit, want die is vrij overpowerd met paradrops en damage output.
Het gaat ook wel goed, totdat je met je assault rifle en je goede gedrag rondjes om rotsen aan het rennen bent om 3 tanks te onwijken die van 3 kanten komen. :P

Puntje is wel dat ik nu nog maar wat aan zaten te rommelen, gewoon blind de grootste BF maps ooit inklappen en willekeurige routes van vlag naar vlag sjouwen/rijden. Mijn wraak komt nog wel. :)

Ik zou ook echt geen 48 man willen, 64 lijkt me perfect. Alle vehicles bezet en dan ook nog genoeg infantry in gebouwen, op heuvels en in greppels om vlaggen te cappen. Heerlijk die chaos en het viel me echt alles mee hoevaak ik 400 meter moest lopen om uberhaubt iemand tegen te komen.
DirtySanchez schreef op donderdag 13 september 2012 @ 09:56:
[...]
Exact mijn ervaring gisteren... complete chaos omdat iedereen alles even wilde proberen... was niet onaardig. Wist ook niet precies hoe ik moest spelen, meestal toch wel als Engineer, soms recon, proberen ergens een radio beacon te plaatsen op D!

Mooiste moment was echter payback op Rienspy toen die rustig een vlagje stond te cappen.... ;-) (daarvoor had ie namelijk 10 keer mij ass geraped in zijn F18 en wat niet meer ....)
Goddelijk die chaos! Die Rienspy heeft ook nog een paar stingers van me te goed, was in EINDELIJK die hoogste berg op, ratel ratel dood. All in good time zullen we maar zeggen... ;)
Lawwie schreef op donderdag 13 september 2012 @ 10:56:
[...]

Dit dus...

Beetje GoTten onder m'n werk kom ik wel mee weg, TS-en wordt lastiger :)

• Lawwie

Lawwie

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 13 september 2012 @ 11:03:
[...]

Dit dus...

Zou wat zijn, op je werk zitten met een headset op te praten over battlefield en wat nog niet. :9
[...]

Het gaat ook wel goed, totdat je met je assault rifle en je goede gedrag rondjes om rotsen aan het rennen bent om 3 tanks te onwijken die van 3 kanten komen. :P

Puntje is wel dat ik nu nog maar wat aan zaten te rommelen, gewoon blind de grootste BF maps ooit inklappen en willekeurige routes van vlag naar vlag sjouwen/rijden. Mijn wraak komt nog wel. :)

Ik zou ook echt geen 48 man willen, 64 lijkt me perfect. Alle vehicles bezet en dan ook nog genoeg infantry in gebouwen, op heuvels en in greppels om vlaggen te cappen. Heerlijk die chaos en het viel me echt alles mee hoevaak ik 400 meter moest lopen om uberhaubt iemand tegen te komen.

[...]

Goddelijk die chaos! Die Rienspy heeft ook nog een paar stingers van me te goed, was in EINDELIJK die hoogste berg op, ratel ratel dood. All in good time zullen we maar zeggen... ;)

[...]

Dit dus...

in dat potje dat die aan het "domineren" was heb ik hem 3x uitgeschakeld in zijn jet met me stingers haha

ik moet alleen nog die snowmap nog leren, hoe de routes zijn voor de tank.

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 28-09 19:44

RoyK

Hobby tekenaar

wat mij betreft kunnen de AK mappen de aantal spelers ogpgeschroeft worden naar 80 of 100. Infanterie en voertuigen komen dan goed samen. (wat lijkt me dat vet zeg)

Mijn portfolio op Instagram

• DirtySanchez

DirtySanchez

[...]
Alborz Mountaints toch? Was dat Base Camp? Bewust een paar keer gespawned. Lijkt wel een labyrinth daarboven... met zoveel gangetjes waar ineens een enemy tevoorschijn kan komen. Claymore heaven, wel goed te verdedigen leek me, verstoppen was niet moeilijk.

Op Bandar Desert vond ik ''het stadje" (vlaggen A, B en C) superheftig. Ook best goed te verdedigen als je je een beetje organiseert. Je weet waar ze vandaan komen. Engi's met RPG's in de gebouwen zijn vaak best lastig voor Armor. Paar mijnen op de weg als extraatje,.....Maar dat organiseren is lastig... ze komen met van alles van alle kanten.. heli's, de AC-130 spam, infantry in quads... het gaat allemaal zo snel. Close Quarters was een leuke COD-kloon poging of shottie-reflex training als je wilt, maar van deze maps, chaos en actie krijg ik weer het echte BF3 gevoel!!! DICE heeft in mijn visie met Armored Shield een topper afgeleverd!

De woestijn te voet oversteken is echter niet te doen...als je niet platgereden wordt door een Quad (best leuk Quads dodgen en de bestuurder neerschieten...), dan wordt je wel gekilled door een SPRUD (?), chopper of AC-130 round!!! Niet meer doen dus...

RoyK schreef op donderdag 13 september 2012 @ 11:27:
wat mij betreft kunnen de AK mappen de aantal spelers ogpgeschroeft worden naar 80 of 100. Infanterie en voertuigen komen dan goed samen. (wat lijkt me dat vet zeg)
Dat gzal m'n 6870 leuk vinden! Het is nu al bij vlagen 40-50 fps... Het wordt tijd dat 'ie een broertje krijgt.

Maar aux seriuex, het lijkt me wel heel vet om ala de eerste wereld oorlog achtige 50 man van me af te houden met een paar LMG's op de bipod :)

• Slurpie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01-10 20:21
Pykow schreef op donderdag 13 september 2012 @ 09:54:
[...]
al mag de gunship er wel uit, want die is vrij overpowerd met paradrops en damage output.
Vind de gunship totaal niet overpowerd. Ding is vrij gemakkelijk neer te halen met AA,Jets en Choppers.

Was gister avond wel leuk op de servers. Vind alleen dat de base rape wel bestraft mag gaan worden want het verziekt gewoon weg de speel ervaring op een server.

• D4NG3R
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

Ik moet trouwens 1 ding zeggen: Het valt me op dat heel veel mensen in de AC-130 niet doorhebben dat je zelf flares moet usen, en dat dit niet automatisch gaat zoals velen lijken te denken. Ik had het zelf op m'n 2e vlucht door, maar een wat meer beginnende speler zal redelijk snel neergaan.

D4NG3R schreef op donderdag 13 september 2012 @ 11:41:
Ik moet trouwens 1 ding zeggen: Het valt me op dat heel veel mensen in de AC-130 niet doorhebben dat je zelf flares moet usen, en dat dit niet automatisch gaat zoals velen lijken te denken. Ik had het zelf op m'n 2e vlucht door, maar een wat meer beginnende speler zal redelijk snel neergaan.
lijkt me ook vrij logisch dat je dit zelf moet doen.
staat ook op je scherm trouwens dat de X toets de counter is.
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 13 september 2012 @ 11:35:
[...]

Dat gzal m'n 6870 leuk vinden! Het is nu al bij vlagen 40-50 fps... Het wordt tijd dat 'ie een broertje krijgt.

Maar aux seriuex, het lijkt me wel heel vet om ala de eerste wereld oorlog achtige 50 man van me af te houden met een paar LMG's op de bipod :)
Ik speel alles gewoon op low settings met me GTX670, omdat golf of oman ook al drops gaf naar 40 FPS ben ik bang dat ik dat in de grote maps ook ga krijgen en dan speel ik maar gewoon op low settings.

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Instant vehicle spawn + AC-130 = :(
Elke keer als hij kapot gaat, vliegt hij vrolijk verder...

Bandar Desert is leuk in het begin voor infanterie, maar als je iets verder in het spel zit dan heb je nergens meer cover (bij A, B & C). Behalve bij de gebouwen op C (Construction site). Toch één van de lastigste mappen voor infanterie. Aan het eind toch nog 2 helicopters uit de lucht geknald met mijn rpg: http://battlelog.battlefi...how/43335240/1/234755773/

Armored Shield is ook erg lastig als infanterie. Ook weer weinig cover tussen vlaggen, maar er zijn genoeg vehicles op deze map dus dat is niet zo'n probleem. Erg leuke map als recon trouwens. Ik stond laatst in het midden van de map (soort van rotsformatie) waarbij ik 4 vlaggen in de gaten kon houden. Ik kon aardig wat tegenstanders tegenhouden.

Death Valley is goed te doen als infanterie. Doordat het een nachtmap is, ben je toch moeilijker te zien en kan je redelijk vrij rondlopen :). Ook zijn er aardig wat gebouwen die niet kapot kunnen dus er is genoeg cover.

Alborz Mountains, mijn favoriete map. Genoeg cover voor infanterie, genoeg voertuigen bij de vlaggen. Leuk om in de sneeuw te spelen. Dit is echt een map waarbij je niet 9 van de 10 keer engineer hoeft te zijn.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

• Facenoise
Gisteren ook nog even 10 minuten in de gunship doorgebracht, ding is nog best leuk om in te zitten. Infantry is best makkelijk te killen, want ze zijn te sloom om het goed te ontwijken, rijdende voertuigen vond ik heel wat moeilijker, het is me wel gelukt om een paar hits(verschillende voertuigen) te krijgen maar erna vloog ik uit de range en kon hij vrolijk doorrijden.

Ook jets vond ik redelijk makkelijk neer te krijgen, ze vliegen toch in een rechte lijn op je af, dus mikken is niet echt lastig.

Kvind het wel een leuke toevoeging dus!

• Zeara
erikvandenberg schreef op donderdag 13 september 2012 @ 12:05:

Ook jets vond ik redelijk makkelijk neer te krijgen, ze vliegen toch in een rechte lijn op je af, dus mikken is niet echt lastig.
Sommige hebben al wel door dat ie een best grote blind-spot heeft hoor ;) Volgens mij als je een beetje vanaf onder komt, wordt het lastig om jets neer te halen. En dan hoeft ie maar 2 volledige salvo's te geven en is het voorbij

Verwijderd

Zeara schreef op donderdag 13 september 2012 @ 12:27:
[...]

Sommige hebben al wel door dat ie een best grote blind-spot heeft hoor ;) Volgens mij als je een beetje vanaf onder komt, wordt het lastig om jets neer te halen. En dan hoeft ie maar 2 volledige salvo's te geven en is het voorbij
Gunship van onderen aanvallen: rocket pods erop en dan de minigun -> bye bye Gunship. 8)

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Pykow schreef op donderdag 13 september 2012 @ 11:48:

Ik speel alles gewoon op low settings met me GTX670, omdat golf of oman ook al drops gaf naar 40 FPS ben ik bang dat ik dat in de grote maps ook ga krijgen en dan speel ik maar gewoon op low settings.
Naar mijn gevoel zijn de AK maps lichter dan andere grote maps zoals Oman of Caspian.
Mijn drops lijken iig een stuk lager tot nu.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift

• Facenoise
Blijkbaar hadden ze dat nog niet door! :+ gelukkig maar!

• AdmiralSnipe
  • Nu online
Verwijderd schreef op donderdag 13 september 2012 @ 12:33:
[...]

Gunship van onderen aanvallen: rocket pods erop en dan de minigun -> bye bye Gunship. 8)
Ja, je hebt dat ding zo neer.
Of van een lange afstand en dan een paar salvo's met rocket pods, gaat ook best aardig.

• vinom
  • Laatst online: 15:08
Pykow schreef op donderdag 13 september 2012 @ 11:48:
lol! :P
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 13 september 2012 @ 11:35:
[...]

Dat lijkt mij dus extreem saai.
WW1 Rush, dus de attackers schieten eerst een hoop granaten met artillerie, dan vallen ze aan en worden ze overhoop geschoten door de defenders met hun artillerie en machinegeweren. Liever toch WW2. :+

• DirtySanchez

DirtySanchez

Dacht ik ook...

@Pykow, volgens mij trekt je 670 dat echt wel... draai Fraps op de achtergrond en log je FPS eens.. ik weet niet uit mijn hoofd welke settings ik precies gebruik (heb een 670 op een 27" scherm), maar drops naar 40 op low lijken me vreemd. Althans...ik vermoed dat je die drops hebt op elke resolutie en settings. Ik kijk liever naar de average fps en die zijn met de 670 op nagenoeg elke map rond de 60. Precies goed.

• AdmiralSnipe
  • Nu online
Ik moet vaker rush doen, die frogfoot en dat andere ding zijn heerlijk!

http://battlelog.battlefi...how/43421301/1/336464702/

DanielWW2 schreef op donderdag 13 september 2012 @ 12:49:
[...]

Dat lijkt mij dus extreem saai.
WW1 Rush, dus de attackers schieten eerst een hoop granaten met artillerie, dan vallen ze aan en worden ze overhoop geschoten door de defenders met hun artillerie en machinegeweren. Liever toch WW2. :+
Saai??? WW2 is al zo uitgemolken, ww2 shooters laat ik al jaren links liggen.

Beetje met een dubbeldekker boven de loopgraven vliegen en hand granaten naar beneden gooien en met handpistool dogfights aan gaan met andere piloten. :) Van loopgraaf naar loopgraaf terwijl je wordt gecovered door artillerie, prikkeldraad en veel modder. Met vier man halfbakken tanks in beweging proberen te houden terwijl zien en horen je vergaan. Beetje op mensen vanaf je paard neersabelen in de bossen.

Nee, ik zie veel potentie voor BF WW1, alleen al vanwege de wapens en landen die meevochten. Maps waar, ala PS2, 4 fronten zijn en iederen tegen 3 vijandige teams moet vechten met een belangrijke rol voor centrale commanders.

Voor wapeninspiratie hoef je alleen maar hier te kijken:

Wikipedia: List of infantry weapons of World War I

• beta-ark
  • Niet online
Nog meer mensen die last hebben van lag?

rampage iv extreme-3930 k intel- Corsair H100-2x6970-16 gig g.skill- 2x ssd raid0-1000 wat coolermaster-coolermaster sniper

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-09 13:10
Dit krijg ik te zien als ik de DICE platoon aanklik :P :
Afbeeldingslocatie: http://localhostr.com/files/s9FlGxT/capture.png

• AdmiralSnipe
  • Nu online
beta-ark schreef op donderdag 13 september 2012 @ 13:04:
Nee, maar wel van framedrops en stutterzooi als ik probeer te recorden.
Dacht even een kleine fragfilm te maken maar mn 5400RPM schijf denkt daar anders over. :(

• mukkel

mukkel

Dus..... Zodoende

beta-ark schreef op donderdag 13 september 2012 @ 13:04:
Gisteren avond wel, elke 64 man server was crappy.
Vandaag nog niet geprobeerd.
DirtySanchez schreef op donderdag 13 september 2012 @ 12:52:
[...]

Dacht ik ook...

@Pykow, volgens mij trekt je 670 dat echt wel... draai Fraps op de achtergrond en log je FPS eens.. ik weet niet uit mijn hoofd welke settings ik precies gebruik (heb een 670 op een 27" scherm), maar drops naar 40 op low lijken me vreemd. Althans...ik vermoed dat je die drops hebt op elke resolutie en settings. Ik kijk liever naar de average fps en die zijn met de 670 op nagenoeg elke map rond de 60. Precies goed.
Game draait gewoon niet stabiel op 60FPS op mijn systeem op een lage resolutie van 1440x900 en dat is zwaar irritant. op 1 of andere manier kan ik gewoon niet gamen op mijn beeldscherm als die onder de 60 frames komt. (scherm is een oude HP scherm) en met ultra settings kan ik alle vanilla maps keurig draaien, maar golf of oman bijvoorbeeld heeft drops naar 45 fps en zit ik gemiddeld op 50 fps te spelen.
dus zet ik hem lekker op low en heb ik nergens last van.

Daarnaast draait heel de game niet stabiel, zo heb ik in Grandbazaar op ultra soms minimaal fps van 60, maar ook wel eens 130 fps. weet je hoe erg je die drops gaat merken.
was een mooi youtube filmpje, waarbij iemand ging testen of je het verschil kan zien tussen 60 en 120FPS en dat is dus zo en er was ook een filmpje over spelers die altijd 60FPS spelen, als die na paar maanden een game of film gaan kijken die onder de 60 frames komt, dat deze personen daar last van hebben, omdat hun hersens daar niet op getraind zijn om het goed te kunnen zien en in die groep zit ik dus.

• beta-ark
  • Niet online
AdmiralSnipe schreef op donderdag 13 september 2012 @ 13:06:
[...]

Nee, maar wel van framedrops en stutterzooi als ik probeer te recorden.
Dacht even een kleine fragfilm te maken maar mn 5400RPM schijf denkt daar anders over. :(
Ja dat bedoel ik,rubberbanding in een jet is het helemaal niet te doen,wordt iedere keer terug gegooid :(

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Pykow schreef op donderdag 13 september 2012 @ 13:10:
[...]

Game draait gewoon niet stabiel op 60FPS op mijn systeem op een lage resolutie van 1440x900 en dat is zwaar irritant. op 1 of andere manier kan ik gewoon niet gamen op mijn beeldscherm als die onder de 60 frames komt. (scherm is een oude HP scherm) en met ultra settings kan ik alle vanilla maps keurig draaien, maar golf of oman bijvoorbeeld heeft drops naar 45 fps en zit ik gemiddeld op 50 fps te spelen.
dus zet ik hem lekker op low en heb ik nergens last van.

Daarnaast draait heel de game niet stabiel, zo heb ik in Grandbazaar op ultra soms minimaal fps van 60, maar ook wel eens 130 fps. weet je hoe erg je die drops gaat merken.
was een mooi youtube filmpje, waarbij iemand ging testen of je het verschil kan zien tussen 60 en 120FPS en dat is dus zo en er was ook een filmpje over spelers die altijd 60FPS spelen, als die na paar maanden een game of film gaan kijken die onder de 60 frames komt, dat deze personen daar last van hebben, omdat hun hersens daar niet op getraind zijn om het goed te kunnen zien en in die groep zit ik dus.
Je speelt voor een groot gedeelte op gevoel, muis 1cm naar links als reflex op 60fps heeft een andere eindpunt dan 30fps. Misschien niet eens zozeer een ander eindpunt dan is die er wel langzamer.

Dit is helemaal goed te merken bij de chopper, die reageert onder de 45fps gewoon een stuk loger.

Daarom ook max fps : 60

Begrijp alleen niet wat er link met films is, die draaien nl altijd op 24 fps. Dat de onderzoeker dat roept doet direct af aan zijn stelling.

http://www.twitch.tv/jannustitannus

• AdmiralSnipe
  • Nu online
beta-ark schreef op donderdag 13 september 2012 @ 13:12:
[...]

Ja dat bedoel ik,rubberbanding in een jet is het helemaal niet te doen,wordt iedere keer terug gegooid :(
rubberbanding heb ik af en toe wel last van ja, in air voertuigen is dat zwaar k*t.

• mukkel

mukkel

Dus..... Zodoende

Zelf draai ik een sli setup (2 x GTX570)
Ik heb Vert Sync aangezet, blijft beeld een stuk beter en geen last van tearing. (constand 60FPS)

Ik heb nog geen fps gechecked bij de nieuwe mappen, maar het voelt niet anders als de andere DLC's.
Ze zullen wel ergen bezig zijn met de servers ect.
Is al een keer eerder geweest dat je 2 dagen amper kon gamen door deze "lag"

Tevens hoop ik ook dat ze de felheid van de zon vermindereren in Bandar Desert.
De tering je ziet helemaal niets als je richting de zon loopt

• Zeara
Verwijderd schreef op donderdag 13 september 2012 @ 12:33:
[...]

Ik ben op dit moment aan het spelen met de guided missile, dus ik moet twee keer mijn mini gun legen :)

• Franske123
  • Laatst online: 17-04-2023
mukkel schreef op donderdag 13 september 2012 @ 13:08:
[...]

Gisteren avond wel, elke 64 man server was crappy.
Vandaag nog niet geprobeerd.
Gewoon GMRT server joinen! Nooit lag.

Verwijderd

Franske123 schreef op donderdag 13 september 2012 @ 13:36:
[...]

Alleen wat rockets en kogelregen vanuit de chopper, complimenten van Johny & xant0r 8)

• BobbyDgtl
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 26-08-2024
Als ik in een jet heel hoog vlieg, en dan net voor ik naar beneden duik de boel toegooi door op de rem te duwen; dan vliegt m'n vliegtuig precies elke keer tegen iets en krijgt een ongelooflijke klap. Was vroeger niet denk ik.

• Mad-Monkey
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 05-03 12:26
D4NG3R schreef op donderdag 13 september 2012 @ 09:21:
Ah ja even met bovenstaande: Ik heb in AK maps (En alleen daar!) randomly dat ik opeens ontzettende lag krijg.. M'n ping blijft < 40, maar ik teleporteer constant naar voor/achter als ik loop/rijd oid. Dit gebeurd geheel willekeurig en is tot dusver alleen maar voor gekomen op AK maps.

Medespelers lijken er geen last van te hebben.
totaal herkenbaar had ik 100% identiek, ik stond me pc en internetconnectie al helemaal door te lichten, niets gevonden maar gelukkig hebben anderen dat dus ook

• Facenoise
BobbyDgtl schreef op donderdag 13 september 2012 @ 14:01:
Als ik in een jet heel hoog vlieg, en dan net voor ik naar beneden duik de boel toegooi door op de rem te duwen; dan vliegt m'n vliegtuig precies elke keer tegen iets en krijgt een ongelooflijke klap. Was vroeger niet denk ik.
Dit gebeurt ook altijd in de transport chopper tijdens het opstijgen en gelijk hard naar voren sturen, zal wel een bugje zijn.

Verwijderd

erikvandenberg schreef op donderdag 13 september 2012 @ 14:13:
[...]

Dit gebeurt ook altijd in de transport chopper tijdens het opstijgen en gelijk hard naar voren sturen, zal wel een bugje zijn.
Kan natuurlijk ook aan de pilot handling liggen... ;)

• Facenoise
Verwijderd schreef op donderdag 13 september 2012 @ 14:15:
[...]

Kan natuurlijk ook aan de pilot handling liggen... ;)
Ik vlieg nergens tegenaan, lucht is vrij boven links rechts en onder. Het is net alsof hij een klap krijgt maar de handling wordt er niet minder om, je kan gewoon netjes door vliegen. Je beeld trilt alleen even. Het gebeurt me ook alleen tijdens het opstijgen en naar voren hellen, voorderest ben ik het nog niet tegen gekomen.

Dus nee daar ligt het niet aan! :+ Ik ben pro weetje! 8)

Verwijderd

erikvandenberg schreef op donderdag 13 september 2012 @ 14:23:
[...]

Ik vlieg nergens tegenaan, lucht is vrij boven links rechts en onder. Het is net alsof hij een klap krijgt maar de handling wordt er niet minder om, je kan gewoon netjes door vliegen. Je beeld trilt alleen even. Het gebeurt me ook alleen tijdens het opstijgen en naar voren hellen, voorderest ben ik het nog niet tegen gekomen.

Dus nee daar ligt het niet aan! :+ Ik ben pro weetje! 8)
Heb het ook al meegemaakt hoor, is net alsof je net tegen het 'plafond' van de map aanvliegt, alleen blijf je niet hangen...

• mukkel

mukkel

Dus..... Zodoende

Franske123 schreef op donderdag 13 september 2012 @ 13:36:
[...]

Die zal ik vanavond ff zoeken :) HC?
Pagina: 1 ... 99 ... 210 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het plaatsen van "grappige" ongerelateerde plaatjes, zoals de bekende 9Gag memes is niet toegestaan, daar zijn andere topic voor. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic. Het is tevens niet toegestaan te discusseren over mogelijkheden om via proxy of VPN in andere landen de premium DLC aan te schaffen.

Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.