get a job? op deze tijd zitten mensen op hun werk...canonchiel schreef op woensdag 12 september 2012 @ 16:41:
[...]
kan niet iemand op bf3 komen en me dat allemaal eens alten zien?
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2012 16:43 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
get a job? op deze tijd zitten mensen op hun werk...canonchiel schreef op woensdag 12 september 2012 @ 16:41:
[...]
kan niet iemand op bf3 komen en me dat allemaal eens alten zien?
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2012 16:43 ]
I7 3930k, Asus Gtx 680 DC2Top , Asus Rampage iv Formula, Antec HCP 1200 Watt
Tja, maar als je BF3 + B2K dus al hebt zou je het dus voor een 2de keer moeten kopen om een premium editie in je bezit te krijgen. Of begrijp ik het dan niet?TecTo schreef op woensdag 12 september 2012 @ 16:39:
[...]
nee hoor gewoon een kwestie van betalen en spelen. Tis commercieel he de game company. Als bedrijf verzin je toch hoe je de centen uit de consument kunt kloppen.
Net als met de première van films. Je kan natuurlijk ook 4 jaar wachten tot ze op rtl4 komen en dan is het gratis, inclusief de reclames.
- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
O nee, niet weer die discussie...jagermeister schreef op woensdag 12 september 2012 @ 16:47:
[...]
Tja, maar als je BF3 + B2K dus al hebt zou je het dus voor een 2de keer moeten kopen om een premium editie in je bezit te krijgen. Of begrijp ik het dan niet?
Wat al eerder is vermeld. Premium mogen nu al spelen en jij moet twee weken wachten omdat je geen premium hebt. Zo kloppen ze het geld uit je zak. Tenminste als je het er voorover hebt.jagermeister schreef op woensdag 12 september 2012 @ 16:47:
[...]
Tja, maar als je BF3 + B2K dus al hebt zou je het dus voor een 2de keer moeten kopen om een premium editie in je bezit te krijgen. Of begrijp ik het dan niet?
Discussie????? Er wordt gewoon een vraag beantwoord.
[ Voor 17% gewijzigd door TecTo op 12-09-2012 16:53 ]
Als je vanaf het begin meeleest snap je wat ik bedoelTecTo schreef op woensdag 12 september 2012 @ 16:52:
[...]
Wat al eerder is vermeld. Premium mogen nu al spelen en jij moet twee weken wachten omdat je geen premium hebt. Zo kloppen ze het geld uit je zak. Tenminste als je het er voorover hebt.
Wel frustrerend voor de trouwe bf fans.
[...]
Discussie????? Er wordt gewoon een vraag beantwoord.
Verwijderd
Circle strafing... vermijden dat die RPG dudes je te makkelijk naar de eeuwige fillistijnen kunnen knallen...erikvandenberg schreef op woensdag 12 september 2012 @ 16:33:
[...]
Ik vind het ideaal voor vlaggen cappen, dan zie je toch veel meer om je heen? Voor laag vliegen gebruik ik het niet meer, in het begin raakte mijn staart nogal veel(eerste 10 uur). Nu weet ik precies hoelang hij is en waardoor ik wel of niet heen kom.
Maar als ik boven een vlag hover switch ik nog altijd naar third person view, vind jij niet dat je veel meer ziet dan? Of cirkel jij er rondjes om? Doe ik ook weleens, dan heb je het niet echt nodig.
welke discussie?
||| F1-aeroblog || Battlelog |||
Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.
||| F1-aeroblog || Battlelog |||
Dyslectic history cynic
Holy. sh*t. Er zitten DICE devs in de GoT server.hardcoresmurf schreef op woensdag 12 september 2012 @ 19:42:
Hell yeah Ik heb Zervel zijn tags gepakt!
[ Voor 17% gewijzigd door DaniëlWW2 op 12-09-2012 20:08 ]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Die dingen kon je verzamelen in Mirror's edge right??hardcoresmurf schreef op woensdag 12 september 2012 @ 21:34:
Mirror's edge easter egg in Death Valley: [afbeelding]
hij zit in de zee container die aan de kraan hangt
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
zou kunnen, ik heb nog nooit Mirror's edge gespeeltAdmiralSnipe schreef op woensdag 12 september 2012 @ 21:39:
[...]
Die dingen kon je verzamelen in Mirror's edge right??
Waarom gebruiken zoveel mensen toch foregrip? Ik zie zoveel mensen met foregrips rondlopen op wapens waar het totaal niet nodig is bijv: ACW-R/SCAR-H/G36C/AKS-7UIndy91 schreef op woensdag 12 september 2012 @ 13:47:
[...]
Ik.
Wat mij betreft is de ACW-R, hét long range wapen voor de engineer.
ACW-R + Heavy Barrel + Foregrip + ACOG (of 3.4 Scope) + Selective fire op Single Shot = meesterlijk
Waarom: het meest effectief op afstanden >50 meters
Dyslectic history cynic
Op de G36C is het wel nodig. Probeer dat maar, het wapen word zoveel beter met een foregrip.QPeter schreef op woensdag 12 september 2012 @ 21:56:
[...]
Waarom gebruiken zoveel mensen toch foregrip? Ik zie zoveel mensen met foregrips rondlopen op wapens waar het totaal niet nodig is bijv: ACW-R/SCAR-H/G36C/AKS-7U
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ik moet bij de ACW-R dan kiezen tussen een foregrip of bipod.... Blijft voor mij foregrip de beste keuze.QPeter schreef op woensdag 12 september 2012 @ 21:56:
[...]
Waarom gebruiken zoveel mensen toch foregrip? Ik zie zoveel mensen met foregrips rondlopen op wapens waar het totaal niet nodig is bijv: ACW-R/SCAR-H/G36C/AKS-7U
dunno, een foregrip verneukt je ads nauwkeurigheid nogal. Een bipod is handig op extreme afstanden, en als je hem niet gebruikt, je hebt er ook geen last van ofzo.Zeara schreef op woensdag 12 september 2012 @ 23:35:
[...]
Ik moet bij de ACW-R dan kiezen tussen een foregrip of bipod.... Blijft voor mij foregrip de beste keuze.
Mechwarrior Online: Flapdrol
'I reject your reality and substitute my own'
Bah had ik nou maar ff gebleven zodat ik wat tags kon scoren mischienDanielWW2 schreef op woensdag 12 september 2012 @ 19:52:
[...]
Holy. sh*t. Er zitten DICE devs in de GoT server.
edit:
Zit in een DICE squad.
[afbeelding]
Hmmm, misschien eens een keer zonder proberenhaarbal schreef op donderdag 13 september 2012 @ 00:07:
[...]
dunno, een foregrip verneukt je ads nauwkeurigheid nogal. Een bipod is handig op extreme afstanden, en als je hem niet gebruikt, je hebt er ook geen last van ofzo.
ja had er bijna eentje geknived...tot ie zich omdraaide (DanielWW2 schreef op woensdag 12 september 2012 @ 19:52:
[...]
Holy. sh*t. Er zitten DICE devs in de GoT server.
Verwijderd
hahaha dat ben ik dus nu ook aan het doen,kom nu al heel wat verder met de jets dan in de andere maps.Verwijderd schreef op donderdag 13 september 2012 @ 02:19:
Heerlijke toevoeging aan het spel, direct my favoriet en staat alles alleen op armored kill gefiltered Met name die sneeuw map.
Ondanks de enorme mappen is de chaos enorm, tofste om te zien vond ik nog wel dat een parachutist net land en word meteen overreden bij landing door een quad die door de lucht kwam zeilen ivm een sprong die die gast maakte in zijn haast naar een ander punt, en het was echt in de middle of no where.
Vliegen voelt nu ook wat eerlijker? ik word minder gejet rapped als ik vliegEn nu kan ik eindelijk mijn engineer classe spelen en wapens unlocken.
rampage iv extreme-3930 k intel- Corsair H100-2x6970-16 gig g.skill- 2x ssd raid0-1000 wat coolermaster-coolermaster sniper
http://www.twitch.tv/jannustitannus
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Angelo OTR
Angelo NL / Global Cargo VTC
Samsung Flip 7
Angelo OTR
internet die eruit valt, melding zegt voldoende time-outdave1972 schreef op donderdag 13 september 2012 @ 09:10:
Ik ga mn vraag even hier posten aangezien ik er nergens amtwoord op krijg ....Als ik battlefield speel dan bevriest mn beeld meestal na een min of 20 spelen, daarna staat er je bent gekicked vanwege een time out...iemand een idee ?
Leuk plaatje, rechtsboven zeldzaam momentje... me killing AWSME-O met een M98!!! Om vervolgens door AWSME-O's squad genoten volledig uit elkaar getrokken te worden in mijn poging D te verorveren.... me like Armored Kill!!!!hardcoresmurf schreef op woensdag 12 september 2012 @ 21:34:
Mirror's edge easter egg in Death Valley: [afbeelding]
hij zit in de zee container die aan de kraan hangt
[ Voor 29% gewijzigd door DirtySanchez op 13-09-2012 09:32 ]
^^DirtySanchez schreef op donderdag 13 september 2012 @ 09:26:
[...]
Leuk plaatje, rechtsboven zeldzaam momentje... me killing AWSME-O met een M98!!! Om vervolgens door AWSME-O's squad genoten volledig uit elkaar getrokken te worden in mijn poging D te verorveren.... me like Armored Kill!!!!
Angelo OTR
Nee als infantry heb je het vrij lastig in deze maps, neemt niet weg dat je nog steeds een hoge score kunt halen en zelfs eerste kan worden, maar je moet echt goed opletten.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 13 september 2012 @ 09:39:
[...]
^^
Haha ja, dat was zeker een toffe serie potten gister op GoT! Wauw, wat een DLC, zo'n compleet andere beleving en man, wat ziet het er bruut uit.
Helaas had ik als infantry man weinig tot niets in de melk te brokkelen en ben ik van ellende ook maar wat gaan snipen en hopen dat iemand gebruikt maart van m'n soflam.
Murphy was wat dat betreft goed bezig weer.
Heb je een RPG vast, overal ge-laserpainte tanks en heli's..
Heb je een Javelin vast, alleen maar jets en helis en geen soflam op de map...
Heb je een stinger vast, overal tanks!
Dit weekend maar even uren maken om de unlocks voor die tank destroyer even binnen te harken!
Exact mijn ervaring gisteren... complete chaos omdat iedereen alles even wilde proberen... was niet onaardig. Wist ook niet precies hoe ik moest spelen, meestal toch wel als Engineer, soms recon, proberen ergens een radio beacon te plaatsen op D!A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 13 september 2012 @ 09:39:
[...]
^^
Haha ja, dat was zeker een toffe serie potten gister op GoT! Wauw, wat een DLC, zo'n compleet andere beleving en man, wat ziet het er bruut uit.
Helaas had ik als infantry man weinig tot niets in de melk te brokkelen en ben ik van ellende ook maar wat gaan snipen en hopen dat iemand gebruikt maart van m'n soflam.
Murphy was wat dat betreft goed bezig weer.
Heb je een RPG vast, overal ge-laserpainte tanks en heli's..
Heb je een Javelin vast, alleen maar jets en helis en geen soflam op de map...
Heb je een stinger vast, overal tanks!
Dit weekend maar even uren maken om de unlocks voor die tank destroyer even binnen te harken!
Nee dit hoort zo volgens mij, Voor zover ik weet had Dice dit aangepastAdmiralSnipe schreef op donderdag 13 september 2012 @ 09:57:
Wtff, elke keer als ik in een tank met primary wapen schiet gaat het secondary wapen ook herladen (cannister) en andersom.
Zal wel weer een bug zijn...
Changed reload behavior on Tank / Tank Destroyer cannon weapons to prevent being able to fire 2 shots from different weapons quickly one right after another.
Angelo OTR
Goede morgen meneerAdmiralSnipe schreef op donderdag 13 september 2012 @ 09:57:
Wtff, elke keer als ik in een tank met primary wapen schiet gaat het secondary wapen ook herladen (cannister) en andersom.
Zal wel weer een bug zijn...
[ Voor 12% gewijzigd door Pykow op 13-09-2012 10:15 ]
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift
Ook goede morgen!Pykow schreef op donderdag 13 september 2012 @ 10:14:
[...]
Goede morgen meneer
sinds de vorige patch van een week geleden was dit al het geval. is irritant in de kleine maps, maar in AK heb ik her niet zoveel last van.
ik zie het liever ook weer veranderen naar hoe het was, want jets en heli's kunnen snel van wapen wisselen maar wij niet. 1 tip pak de HMG(lange afstanden) en LMG (korte afstanden) kan je stuk sneller wisselen.
gisteren echt goed kunnen spelen met de http://battlelog.battlefi...how/43364815/1/172685289/
ik wil zo snel mogelijk reactive armor hebben voor dat ding.
hehe hier ook het geval, m'n muis heeft vaak in et rond gevlogenHelp!!!! schreef op donderdag 13 september 2012 @ 10:17:
Het ging mij op dag 2 een stuk minder af dan op dag 1.
Complete chaos.
Ben benieuwd hoe deze mappen uitpakken als iedereen ze beter kent. Hoe balanced het dan is.
Ga denk ik wel naar een 48 man server proberen. 64 was gisteren echt massive chaos.
Voor zover ik kan lezen niet, kan toeval zijn.mukkel schreef op donderdag 13 september 2012 @ 10:33:
[...]
Is de hit damage ook verandert?
Gisteren meerdere keren gehad dat ik in een tank met 1 hit totaal niets meer kon...
Hehe, mag ook gewoon lawwie zeggen
Als mensen niet reageren zullen ze dat waarschijnlijk niet weten he, en op dit moment zal er weinig op de ts te beleven zijn. Veel mensen zitten op het moment op het werk.canonchiel schreef op donderdag 13 september 2012 @ 10:49:
weet iemand waarom http://www.gotlike.nl/
de ts en de website niet werkT?
Lawwie schreef op donderdag 13 september 2012 @ 10:56:
[...]
Als mensen niet reageren zullen ze dat waarschijnlijk niet weten he, en op dit moment zal er weinig op de ts te beleven zijn. Veel mensen zitten op het moment op het werk.
Het heeft geen zin om 2 keer in een kwartier hetzelfde te posten.
Aangezien de ts onder de dns van de website valt kan het zijn dat deze op het moment beide eruit liggen door hetzelfde probleem. Of als ze op dezelfde plaats gehost worden.canonchiel schreef op donderdag 13 september 2012 @ 10:56:
maar het probleem is dat ik die ts ook neit kan berijke
[...]
[ Voor 14% gewijzigd door Lawwie op 13-09-2012 10:59 ]
Het gaat ook wel goed, totdat je met je assault rifle en je goede gedrag rondjes om rotsen aan het rennen bent om 3 tanks te onwijken die van 3 kanten komen.Pykow schreef op donderdag 13 september 2012 @ 09:54:
[...]
Nee als infantry heb je het vrij lastig in deze maps, neemt niet weg dat je nog steeds een hoge score kunt halen en zelfs eerste kan worden, maar je moet echt goed opletten.
ik gebruik meestal de RPG en als ik last krijg van een heli, dan wissel ik naar stinger.
Was gisteren goed te zien dat je echt een infantry speler bent, want ik heb je best wel vaak gekilled en dat doe ik een stuk minder op de kleine maps haha.
maar EINDELIJK hebben we Battlefield 3 waar we een jaar op hebben zitten wachten. ik wil veel meer maps
en als straks battlefield 4 uitkomt, hoop ik dat ze geluisterd hebben naar de community want iedereen op de PC wilt deze maps hebben 48 tot 64 man op deze maps zijn echt geweldig en nog steeds zoveel chaos wat je verwacht in Battlefield. Console gamers klagen en de PC gamers zijn super blij, want dit is Battlefield 3 zoals we die altijd gekend hebben, al mag de gunship er wel uit, want die is vrij overpowerd met paradrops en damage output.
Goddelijk die chaos! Die Rienspy heeft ook nog een paar stingers van me te goed, was in EINDELIJK die hoogste berg op, ratel ratel dood. All in good time zullen we maar zeggen...DirtySanchez schreef op donderdag 13 september 2012 @ 09:56:
[...]
Exact mijn ervaring gisteren... complete chaos omdat iedereen alles even wilde proberen... was niet onaardig. Wist ook niet precies hoe ik moest spelen, meestal toch wel als Engineer, soms recon, proberen ergens een radio beacon te plaatsen op D!
Mooiste moment was echter payback op Rienspy toen die rustig een vlagje stond te cappen.... ;-) (daarvoor had ie namelijk 10 keer mij ass geraped in zijn F18 en wat niet meer ....)
Dit dus...Lawwie schreef op donderdag 13 september 2012 @ 10:56:
[...]
Als mensen niet reageren zullen ze dat waarschijnlijk niet weten he, en op dit moment zal er weinig op de ts te beleven zijn. Veel mensen zitten op het moment op het werk.
Het heeft geen zin om 2 keer in een kwartier hetzelfde te posten.
Zou wat zijn, op je werk zitten met een headset op te praten over battlefield en wat nog niet.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 13 september 2012 @ 11:03:
[...]
Dit dus...
Beetje GoTten onder m'n werk kom ik wel mee weg, TS-en wordt lastiger
Angelo OTR
in dat potje dat die aan het "domineren" was heb ik hem 3x uitgeschakeld in zijn jet met me stingers hahaA.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 13 september 2012 @ 11:03:
[...]
Het gaat ook wel goed, totdat je met je assault rifle en je goede gedrag rondjes om rotsen aan het rennen bent om 3 tanks te onwijken die van 3 kanten komen.
Puntje is wel dat ik nu nog maar wat aan zaten te rommelen, gewoon blind de grootste BF maps ooit inklappen en willekeurige routes van vlag naar vlag sjouwen/rijden. Mijn wraak komt nog wel.
Ik zou ook echt geen 48 man willen, 64 lijkt me perfect. Alle vehicles bezet en dan ook nog genoeg infantry in gebouwen, op heuvels en in greppels om vlaggen te cappen. Heerlijk die chaos en het viel me echt alles mee hoevaak ik 400 meter moest lopen om uberhaubt iemand tegen te komen.
[...]
Goddelijk die chaos! Die Rienspy heeft ook nog een paar stingers van me te goed, was in EINDELIJK die hoogste berg op, ratel ratel dood. All in good time zullen we maar zeggen...
[...]
Dit dus...
Beetje GoTten onder m'n werk kom ik wel mee weg, TS-en wordt lastiger
Alborz Mountaints toch? Was dat Base Camp? Bewust een paar keer gespawned. Lijkt wel een labyrinth daarboven... met zoveel gangetjes waar ineens een enemy tevoorschijn kan komen. Claymore heaven, wel goed te verdedigen leek me, verstoppen was niet moeilijk.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 13 september 2012 @ 11:03:
[...]
Goddelijk die chaos! Die Rienspy heeft ook nog een paar stingers van me te goed, was in EINDELIJK die hoogste berg op, ratel ratel dood. All in good time zullen we maar zeggen...
Dat gzal m'n 6870 leuk vinden! Het is nu al bij vlagen 40-50 fps... Het wordt tijd dat 'ie een broertje krijgt.RoyK schreef op donderdag 13 september 2012 @ 11:27:
wat mij betreft kunnen de AK mappen de aantal spelers ogpgeschroeft worden naar 80 of 100. Infanterie en voertuigen komen dan goed samen. (wat lijkt me dat vet zeg)
Vind de gunship totaal niet overpowerd. Ding is vrij gemakkelijk neer te halen met AA,Jets en Choppers.Pykow schreef op donderdag 13 september 2012 @ 09:54:
[...]
al mag de gunship er wel uit, want die is vrij overpowerd met paradrops en damage output.
Angelo OTR
lijkt me ook vrij logisch dat je dit zelf moet doen.D4NG3R schreef op donderdag 13 september 2012 @ 11:41:
Ik moet trouwens 1 ding zeggen: Het valt me op dat heel veel mensen in de AC-130 niet doorhebben dat je zelf flares moet usen, en dat dit niet automatisch gaat zoals velen lijken te denken. Ik had het zelf op m'n 2e vlucht door, maar een wat meer beginnende speler zal redelijk snel neergaan.
Ik speel alles gewoon op low settings met me GTX670, omdat golf of oman ook al drops gaf naar 40 FPS ben ik bang dat ik dat in de grote maps ook ga krijgen en dan speel ik maar gewoon op low settings.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 13 september 2012 @ 11:35:
[...]
Dat gzal m'n 6870 leuk vinden! Het is nu al bij vlagen 40-50 fps... Het wordt tijd dat 'ie een broertje krijgt.
Maar aux seriuex, het lijkt me wel heel vet om ala de eerste wereld oorlog achtige 50 man van me af te houden met een paar LMG's op de bipod
Sommige hebben al wel door dat ie een best grote blind-spot heeft hoorerikvandenberg schreef op donderdag 13 september 2012 @ 12:05:
Ook jets vond ik redelijk makkelijk neer te krijgen, ze vliegen toch in een rechte lijn op je af, dus mikken is niet echt lastig.
Verwijderd
Gunship van onderen aanvallen: rocket pods erop en dan de minigun -> bye bye Gunship.Zeara schreef op donderdag 13 september 2012 @ 12:27:
[...]
Sommige hebben al wel door dat ie een best grote blind-spot heeft hoorVolgens mij als je een beetje vanaf onder komt, wordt het lastig om jets neer te halen. En dan hoeft ie maar 2 volledige salvo's te geven en is het voorbij
Naar mijn gevoel zijn de AK maps lichter dan andere grote maps zoals Oman of Caspian.Pykow schreef op donderdag 13 september 2012 @ 11:48:
Ik speel alles gewoon op low settings met me GTX670, omdat golf of oman ook al drops gaf naar 40 FPS ben ik bang dat ik dat in de grote maps ook ga krijgen en dan speel ik maar gewoon op low settings.
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift
Ja, je hebt dat ding zo neer.Verwijderd schreef op donderdag 13 september 2012 @ 12:33:
[...]
Gunship van onderen aanvallen: rocket pods erop en dan de minigun -> bye bye Gunship.
lol!Pykow schreef op donderdag 13 september 2012 @ 11:48:
Ik speel alles gewoon op low settings met me GTX670, omdat golf of oman ook al drops gaf naar 40 FPS ben ik bang dat ik dat in de grote maps ook ga krijgen en dan speel ik maar gewoon op low settings.
Dyslectic history cynic
Dat lijkt mij dus extreem saai.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 13 september 2012 @ 11:35:
[...]
Dat gzal m'n 6870 leuk vinden! Het is nu al bij vlagen 40-50 fps... Het wordt tijd dat 'ie een broertje krijgt.
Maar aux seriuex, het lijkt me wel heel vet om ala de eerste wereld oorlog achtige 50 man van me af te houden met een paar LMG's op de bipod
Dacht ik ook...
Saai??? WW2 is al zo uitgemolken, ww2 shooters laat ik al jaren links liggen.DanielWW2 schreef op donderdag 13 september 2012 @ 12:49:
[...]
Dat lijkt mij dus extreem saai.
WW1 Rush, dus de attackers schieten eerst een hoop granaten met artillerie, dan vallen ze aan en worden ze overhoop geschoten door de defenders met hun artillerie en machinegeweren. Liever toch WW2.
rampage iv extreme-3930 k intel- Corsair H100-2x6970-16 gig g.skill- 2x ssd raid0-1000 wat coolermaster-coolermaster sniper
Nee, maar wel van framedrops en stutterzooi als ik probeer te recorden.beta-ark schreef op donderdag 13 september 2012 @ 13:04:
Nog meer mensen die last hebben van lag?
Gisteren avond wel, elke 64 man server was crappy.beta-ark schreef op donderdag 13 september 2012 @ 13:04:
Nog meer mensen die last hebben van lag?
Angelo OTR
Game draait gewoon niet stabiel op 60FPS op mijn systeem op een lage resolutie van 1440x900 en dat is zwaar irritant. op 1 of andere manier kan ik gewoon niet gamen op mijn beeldscherm als die onder de 60 frames komt. (scherm is een oude HP scherm) en met ultra settings kan ik alle vanilla maps keurig draaien, maar golf of oman bijvoorbeeld heeft drops naar 45 fps en zit ik gemiddeld op 50 fps te spelen.DirtySanchez schreef op donderdag 13 september 2012 @ 12:52:
[...]
Dacht ik ook...
@Pykow, volgens mij trekt je 670 dat echt wel... draai Fraps op de achtergrond en log je FPS eens.. ik weet niet uit mijn hoofd welke settings ik precies gebruik (heb een 670 op een 27" scherm), maar drops naar 40 op low lijken me vreemd. Althans...ik vermoed dat je die drops hebt op elke resolutie en settings. Ik kijk liever naar de average fps en die zijn met de 670 op nagenoeg elke map rond de 60. Precies goed.
Ja dat bedoel ik,rubberbanding in een jet is het helemaal niet te doen,wordt iedere keer terug gegooidAdmiralSnipe schreef op donderdag 13 september 2012 @ 13:06:
[...]
Nee, maar wel van framedrops en stutterzooi als ik probeer te recorden.
Dacht even een kleine fragfilm te maken maar mn 5400RPM schijf denkt daar anders over.
Je speelt voor een groot gedeelte op gevoel, muis 1cm naar links als reflex op 60fps heeft een andere eindpunt dan 30fps. Misschien niet eens zozeer een ander eindpunt dan is die er wel langzamer.Pykow schreef op donderdag 13 september 2012 @ 13:10:
[...]
Game draait gewoon niet stabiel op 60FPS op mijn systeem op een lage resolutie van 1440x900 en dat is zwaar irritant. op 1 of andere manier kan ik gewoon niet gamen op mijn beeldscherm als die onder de 60 frames komt. (scherm is een oude HP scherm) en met ultra settings kan ik alle vanilla maps keurig draaien, maar golf of oman bijvoorbeeld heeft drops naar 45 fps en zit ik gemiddeld op 50 fps te spelen.
dus zet ik hem lekker op low en heb ik nergens last van.
Daarnaast draait heel de game niet stabiel, zo heb ik in Grandbazaar op ultra soms minimaal fps van 60, maar ook wel eens 130 fps. weet je hoe erg je die drops gaat merken.
was een mooi youtube filmpje, waarbij iemand ging testen of je het verschil kan zien tussen 60 en 120FPS en dat is dus zo en er was ook een filmpje over spelers die altijd 60FPS spelen, als die na paar maanden een game of film gaan kijken die onder de 60 frames komt, dat deze personen daar last van hebben, omdat hun hersens daar niet op getraind zijn om het goed te kunnen zien en in die groep zit ik dus.
http://www.twitch.tv/jannustitannus
rubberbanding heb ik af en toe wel last van ja, in air voertuigen is dat zwaar k*t.beta-ark schreef op donderdag 13 september 2012 @ 13:12:
[...]
Ja dat bedoel ik,rubberbanding in een jet is het helemaal niet te doen,wordt iedere keer terug gegooid
Ik ben op dit moment aan het spelen met de guided missile, dus ik moet twee keer mijn mini gun legenVerwijderd schreef op donderdag 13 september 2012 @ 12:33:
[...]
Gunship van onderen aanvallen: rocket pods erop en dan de minigun -> bye bye Gunship.
Gewoon GMRT server joinen! Nooit lag.mukkel schreef op donderdag 13 september 2012 @ 13:08:
[...]
Gisteren avond wel, elke 64 man server was crappy.
Vandaag nog niet geprobeerd.
Verwijderd
Alleen wat rockets en kogelregen vanuit de chopper, complimenten van Johny & xant0rFranske123 schreef op donderdag 13 september 2012 @ 13:36:
[...]
Gewoon GMRT server joinen! Nooit lag.
totaal herkenbaar had ik 100% identiek, ik stond me pc en internetconnectie al helemaal door te lichten, niets gevonden maar gelukkig hebben anderen dat dus ookD4NG3R schreef op donderdag 13 september 2012 @ 09:21:
Ah ja even met bovenstaande: Ik heb in AK maps (En alleen daar!) randomly dat ik opeens ontzettende lag krijg.. M'n ping blijft < 40, maar ik teleporteer constant naar voor/achter als ik loop/rijd oid. Dit gebeurd geheel willekeurig en is tot dusver alleen maar voor gekomen op AK maps.
Medespelers lijken er geen last van te hebben.
Dit gebeurt ook altijd in de transport chopper tijdens het opstijgen en gelijk hard naar voren sturen, zal wel een bugje zijn.BobbyDgtl schreef op donderdag 13 september 2012 @ 14:01:
Als ik in een jet heel hoog vlieg, en dan net voor ik naar beneden duik de boel toegooi door op de rem te duwen; dan vliegt m'n vliegtuig precies elke keer tegen iets en krijgt een ongelooflijke klap. Was vroeger niet denk ik.
Verwijderd
Kan natuurlijk ook aan de pilot handling liggen...erikvandenberg schreef op donderdag 13 september 2012 @ 14:13:
[...]
Dit gebeurt ook altijd in de transport chopper tijdens het opstijgen en gelijk hard naar voren sturen, zal wel een bugje zijn.
Ik vlieg nergens tegenaan, lucht is vrij boven links rechts en onder. Het is net alsof hij een klap krijgt maar de handling wordt er niet minder om, je kan gewoon netjes door vliegen. Je beeld trilt alleen even. Het gebeurt me ook alleen tijdens het opstijgen en naar voren hellen, voorderest ben ik het nog niet tegen gekomen.Verwijderd schreef op donderdag 13 september 2012 @ 14:15:
[...]
Kan natuurlijk ook aan de pilot handling liggen...
Verwijderd
Heb het ook al meegemaakt hoor, is net alsof je net tegen het 'plafond' van de map aanvliegt, alleen blijf je niet hangen...erikvandenberg schreef op donderdag 13 september 2012 @ 14:23:
[...]
Ik vlieg nergens tegenaan, lucht is vrij boven links rechts en onder. Het is net alsof hij een klap krijgt maar de handling wordt er niet minder om, je kan gewoon netjes door vliegen. Je beeld trilt alleen even. Het gebeurt me ook alleen tijdens het opstijgen en naar voren hellen, voorderest ben ik het nog niet tegen gekomen.
Dus nee daar ligt het niet aan!Ik ben pro weetje!
Die zal ik vanavond ff zoekenFranske123 schreef op donderdag 13 september 2012 @ 13:36:
[...]
Gewoon GMRT server joinen! Nooit lag.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq