Moet je wel oké zijn met eenzijdige 'rape' door het GMRT team..... gisteren een paar potjes gespeeld en de balans was ver te zoeken. Alle GMRT's bij elkaar in het team en de nieuwelingen in het andere team. Ontzettend veel quits aan de andere kant. Mag je raden wie er telkens won. Het zou de GMRT clan sieren als ze zelf ook eens wat squads overhevelen naar het andere team, blijft het leuk. Nu had ik het na drie potjes (400+ punten verschil) ook wel weer gezien... gebeurt op de GoT server trouwens ook regelmatig...
Verwijderd
Dit heb ik al maanden, en dan vooral als ik met volle afterburner aan ineens de rem intrap en zo hard mogelijk de bocht om duik. Het ligt volgens mij aan welke server je speelt, want ik heb het niet altijd.BobbyDgtl schreef op donderdag 13 september 2012 @ 14:01:
Als ik in een jet heel hoog vlieg, en dan net voor ik naar beneden duik de boel toegooi door op de rem te duwen; dan vliegt m'n vliegtuig precies elke keer tegen iets en krijgt een ongelooflijke klap. Was vroeger niet denk ik.
Het leidt wel af als je iemand achterna zit.
Verwijderd
Wat wil je... we zijn nu éénmaal goed...DirtySanchez schreef op donderdag 13 september 2012 @ 14:33:
[...]
Moet je wel oké zijn met eenzijdige 'rape' door het GMRT team..... gisteren een paar potjes gespeeld en de balans was ver te zoeken. Alle GMRT's bij elkaar in het team en de nieuwelingen in het andere team. Ontzettend veel quits aan de andere kant. Mag je raden wie er telkens won. Het zou de GMRT clan sieren als ze zelf ook eens wat squads overhevelen naar het andere team, blijft het leuk. Nu had ik het na drie potjes (400+ punten verschil) ook wel weer gezien... gebeurt op de GoT server trouwens ook regelmatig...
Verwijderd
Met een gecoordineerde groep losse pub-players kontschoppen op een eigen server...Verwijderd schreef op donderdag 13 september 2012 @ 14:43:
[...]
Wat wil je... we zijn nu éénmaal goed...
oh wat zijn ze goed.
Verwijderd
We schoppen ook kont op niet-eigen servers, hoorVerwijderd schreef op donderdag 13 september 2012 @ 14:47:
[...]
Met een gecoordineerde groep losse pub-players kontschoppen op een eigen server...
oh wat zijn ze goed.
Dit verhaal komt me op de een of andere manier best bekend voor...DirtySanchez schreef op donderdag 13 september 2012 @ 14:33:
[...]
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
Moderator General Chat
Dyslectic history cynic
- Battlefield 3 Back To Karkand
- Battlefield 3 Close Quarters
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3: Limited Edition
- Battlefield 3 Premium
- Battlefield 3: Aftermath (Code in a Box)
- Battlefield 3, End Game (Add-On)
- Battlefield 3 Premium Edition
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Die dubbeldekkers konden al nauwelijks met elkaar vechten. Die bommen gooien worden gewoon waardeloos. En met een pistool iemand uit een vliegtuig schieten was zelfs voor WW1 standaarden gekkenwerk. Als iemand ook maar kan mikken dan komt niemand bij die tweede loopgraaf. Die tanks waren ook belachelijk makkelijk te killen en waren gewoon schietschijven voor artillerie en anti tank geweren. Verder kan je sneller lopen dan de meeste tanks uit WW1. En dat sabelen met paarden probeerden de Russen in 1914. Ze werden massaal neergemaaid door de Duitsers.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 13 september 2012 @ 13:02:
[...]
Saai??? WW2 is al zo uitgemolken, ww2 shooters laat ik al jaren links liggen.
Beetje met een dubbeldekker boven de loopgraven vliegen en hand granaten naar beneden gooien en met handpistool dogfights aan gaan met andere piloten.Van loopgraaf naar loopgraaf terwijl je wordt gecovered door artillerie, prikkeldraad en veel modder. Met vier man halfbakken tanks in beweging proberen te houden terwijl zien en horen je vergaan. Beetje op mensen vanaf je paard neersabelen in de bossen.
Zijn toch wel heel veel bolt action rifles die een OHK worden. Verder zijn er twee machinepistolen die gegarandeerd OP zullen zijn in de loopgraven. Een machinegeweer uit WW1 kan je niet optillen in je eentje, de meeste mortieren ook niet. Bijna alle artillerie was zo gigantisch dat je die niet fatsoenlijk kan manoeuvreren, zelfs met tractoren dus die zullen vast staan in de base. Een FPS moet ook wapens hebben en WW1 is behoorlijk eenzijdig te noemen. WW2 heeft tenminste een zeer grote variatie aan wapens, tactieken, voertuigen en settings. WW1 is of het oosten waar er tegen belachelijke verliezen grond werd veroverd of verloren. Het westfront is gewoon over the top en dood.Nee, ik zie veel potentie voor BF WW1, alleen al vanwege de wapens en landen die meevochten. Maps waar, ala PS2, 4 fronten zijn en iederen tegen 3 vijandige teams moet vechten met een belangrijke rol voor centrale commanders.
Voor wapeninspiratie hoef je alleen maar hier te kijken:
Wikipedia: List of infantry weapons of World War I
Als een mod heeft het misschien potentie maar als game no way.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ha, ha,.. dit is een leuke discussie... "We schoppen ook kont op niet-eigen servers...." Met samenwerkende groepen squads, tegen ongeorganiseerde pubbers....bedoel je?? Is nog steeds geen eer aan te behalen.Verwijderd schreef op donderdag 13 september 2012 @ 14:48:
[...]
We schoppen ook kont op niet-eigen servers, hoor
Nee, neem het niet persoonlijk etc. maar, zoals ik al zei, het komt overal voor en het is gewoon niet leuk om zes rondjes achter elkaar in het verliezende niet-georganiseerde team te zitten. Switchen doe ik echter zelden, of het moet zijn om in een van de GoT squads te geraken.... kwaliteit ligt wel 'hoog' op de GMRT en GoT (en ook UEF) servers, als ik dat al kan beoordelen,... dus daar speel ik graag. Leer ik veel van. Je ziet me vast nog een keer....
Heh, nog nooit met de M416 gespeeld, maar wow wat een lekker wapen is dat
.
Even wat unlocks behalen: http://battlelog.battlefi...how/43429781/1/234755773/
Even wat unlocks behalen: http://battlelog.battlefi...how/43429781/1/234755773/
Verwijderd
No problem, and remember: It's just a game! Altijd welkom.DirtySanchez schreef op donderdag 13 september 2012 @ 15:02:
[...]
Ha, ha,.. dit is een leuke discussie... "We schoppen ook kont op niet-eigen servers...." Met samenwerkende groepen squads, tegen ongeorganiseerde pubbers....bedoel je?? Is nog steeds geen eer aan te behalen.
Nee, neem het niet persoonlijk etc. maar, zoals ik al zei, het komt overal voor en het is gewoon niet leuk om zes rondjes achter elkaar in het verliezende niet-georganiseerde team te zitten. Switchen doe ik echter zelden, of het moet zijn om in een van de GoT squads te geraken.... kwaliteit ligt wel 'hoog' op de GMRT en GoT (en ook UEF) servers, als ik dat al kan beoordelen,... dus daar speel ik graag. Leer ik veel van. Je ziet me vast nog een keer....
Modern Time is intussen wel al meer uitgemolken dan WW2 hoor.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 13 september 2012 @ 13:02:
[...]
Saai??? WW2 is al zo uitgemolken, ww2 shooters laat ik al jaren links liggen.
Beetje met een dubbeldekker boven de loopgraven vliegen en hand granaten naar beneden gooien en met handpistool dogfights aan gaan met andere piloten.Van loopgraaf naar loopgraaf terwijl je wordt gecovered door artillerie, prikkeldraad en veel modder. Met vier man halfbakken tanks in beweging proberen te houden terwijl zien en horen je vergaan. Beetje op mensen vanaf je paard neersabelen in de bossen.
Nee, ik zie veel potentie voor BF WW1, alleen al vanwege de wapens en landen die meevochten. Maps waar, ala PS2, 4 fronten zijn en iederen tegen 3 vijandige teams moet vechten met een belangrijke rol voor centrale commanders.
Voor wapeninspiratie hoef je alleen maar hier te kijken:
Wikipedia: List of infantry weapons of World War I
Ik ben zelf hevig voorstander van nog eens een WW2 game.
Vergeet niet dat BF2 + BFBC1 + BFBC2 + BF3 + BF4 allemaal Modern Time zijn.

Eens, er is geen ww2 shooter met de huidige technologie. Je weet niet wat ze er nu van kunnen maken. Volgens mij als ze het goed doen juist uber vet nu met de nieuwe technologie.Asgaro schreef op donderdag 13 september 2012 @ 15:28:
[...]
Modern Time is intussen wel al meer uitgemolken dan WW2 hoor.
Ik ben zelf hevig voorstander van nog eens een WW2 game.
Vergeet niet dat BF2 + BFBC1 + BFBC2 + BF3 + BF4 allemaal Modern Time zijn.
@gmrt stacking
Valt reuze mee, heb juist vaak dat ik ook tegen gmrts speel. Ook nog regelmatig onze top jet pilot tegen ons gehad op onze server. Als er geraped wordt houdt de lol als chopper pilot snel op voor mij, heb liever dat ik 20-10 eindig en echt een hele goede game gehad hebt dan dat ik 100-1 eindig door noobs te rapen.
[ Voor 24% gewijzigd door evilpin0 op 13-09-2012 15:37 ]
http://www.twitch.tv/jannustitannus
Hoewel het geen WW2 shooter (FPS) gaat worden, ben ik ook erg benieuwd wat bijvoorbeeld Company of Heroes 2 gaat brengen... Het mooie van de WW2 shooters vond ik altijd de beperkte variatie aan wapens etc. Geen 12X scope op een M1 Garand of Gunships,... nee, lekker man tegen man etc. met je koffiemolen Thompson of MP40!!! CoD 2 FTW.... Geef me Omaha, Arnhem, Stalingrad, de Ardennen of el Alamein met Frostbite 2 en we praten nergens meer over...evilpin0 schreef op donderdag 13 september 2012 @ 15:35:
[...]
Eens, er is geen ww2 shooter met de huidige technologie. Je weet niet wat ze er nu van kunnen maken. Volgens mij als ze het goed doen juist uber vet nu met de nieuwe technologie.
(ReAlex kijkt ondertussen of hij het CoD 2 DVD'tje nog ergens heeft....)
Ligt het aan mij of kan de squad leader sinds de update geen orders meer uitgeven. Heb nu op mijn vaste servers gehad dat wanneer ik in een squad zit, niemand van de squad een attack/defend order kan geven. Ook niet als je maar met 2 man in een squad zit, lukt het geen van beide. Dit kost puntjes en maakt het iets lastiger om als squad dezelfde flag te capturen/defenden...
Forever raver!
Specs: Workstation Server
dat 1943 niet voor ons beschikbaar is geweest is iets wat ik eeuwig zonde zal blijven vinden
http://battlelog.battlefi...lereport/show/43431671/1/
Bijna alleen maar in Gunship gezeten die ronde.
Op een gegeven moment kwamen er iets van 10 Javelins tegelijk op dat vliegtuig af.
Bijna alleen maar in Gunship gezeten die ronde.
Op een gegeven moment kwamen er iets van 10 Javelins tegelijk op dat vliegtuig af.

Orders hebben voor mij nooit gewerkt denk ik. Er staat alleen maar 'Give orders'.Techno Overlord schreef op donderdag 13 september 2012 @ 15:41:
Ligt het aan mij of kan de squad leader sinds de update geen orders meer uitgeven. Heb nu op mijn vaste servers gehad dat wanneer ik in een squad zit, niemand van de squad een attack/defend order kan geven. Ook niet als je maar met 2 man in een squad zit, lukt het geen van beide. Dit kost puntjes en maakt het iets lastiger om als squad dezelfde flag te capturen/defenden...
Waarschijnlijk doe ik het fout.
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
je moet aimen richting een vlag en niet in cap range staan en dan order je een attack of defend op de vlagD4NG3R schreef op donderdag 13 september 2012 @ 15:42:
[...]
Orders hebben voor mij nooit gewerkt denk ik. Er staat alleen maar 'Give orders'.
Waarschijnlijk doe ik het fout.
Het 'Give Order' vakje onder het grote vak in het midden is ook nergens meer te bekennen. Bij niemand van de squad. Ook de ster die aangeeft wie de squad leader is, is er niet meer. Iemand jongst leden nog squad orders gegeven na de update?
Forever raver!
Ik heb het vakje nooit (goed) gebruikt, en nog nooit een order van een ander gezien of gehoord
.
* D4NG3R is doing it wrong
.
Maar hij is inderdaad verdwenen, waarschijnlijk omdat er veel mensen zijn als mij die het totaal niet gebruiken. Voor clans of groepen die altijd in squads werken is het waarschijnlijk wat minder..
* D4NG3R is doing it wrong
Maar hij is inderdaad verdwenen, waarschijnlijk omdat er veel mensen zijn als mij die het totaal niet gebruiken. Voor clans of groepen die altijd in squads werken is het waarschijnlijk wat minder..
- Pykow
- Registratie: Augustus 2007
- Laatst online: 16:56
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
- Battlefield
/u/231654/crop649be83ed19f0_cropped.png?f=community)
Heb je de update vandaag al binnen gekregen ?Techno Overlord schreef op donderdag 13 september 2012 @ 16:07:
Het 'Give Order' vakje onder het grote vak in het midden is ook nergens meer te bekennen. Bij niemand van de squad. Ook de ster die aangeeft wie de squad leader is, is er niet meer. Iemand jongst leden nog squad orders gegeven na de update?
er zou een update uitgekomen zijn vandaag die dit oplost.
server side of client side, dat weet ik zo 1 2 3 niet meer
Angelo NL / Global Cargo VTC
Volgens mij is er een probleem met de weergave van de squadleader die als enige die commando's kan geven. Omdat je nick bovenaan het lijstje links onderin je scherm staat denk je dat je de squadleader bent wat dus niet zo is en werkt het commando dus ook niet..Mad-Monkey schreef op donderdag 13 september 2012 @ 15:43:
[...]
je moet aimen richting een vlag en niet in cap range staan en dan order je een attack of defend op de vlag
Wat GoTlike betreft, voor zover ik weet is er inderdaad een DNS probleem. De teamspeak is nog wel te bereiken via de oude link: teamspeak.gotbf3.nl
Nee helaasch nog op t werk... grmbll Thuis direct ff checken...Pykow schreef op donderdag 13 september 2012 @ 16:11:
[...]
Heb je de update vandaag al binnen gekregen ?
er zou een update uitgekomen zijn vandaag die dit oplost.
server side of client side, dat weet ik zo 1 2 3 niet meer
Volgens mij is dat probleem van weergave squadleader er ook nu. Voorheen zag je mooi een sterretje bij de squad leader staan. Dat is nu verdwenen. Als ik met nog 3 mattie's in een squad zit, dan lukt t nog niet. We communiceren via Ventrilo dus kunnen dan duidelijk aan elkaar vragen of zei het commando balkje zien en dus wel/geen commando's kunnen geven/ontvangen. Iedereen in de squad is dus een squad member, niemand is de leader. Wij spelen vaak zo en nu missen we dus steeds die punten. Gaat om enkele honderden punten per rondje. En het komt de duidelijkheid over welke flag we gaan aanvallen/verdedigen ook niet ten goede, ondanks voice communication..bvk schreef op donderdag 13 september 2012 @ 16:11:
[...]
Volgens mij is er een probleem met de weergave van de squadleader die als enige die commando's kan geven. Omdat je nick bovenaan het lijstje links onderin je scherm staat denk je dat je de squadleader bent wat dus niet zo is en werkt het commando dus ook niet..
Forever raver!
Inderdaad! Gewoon gun-on-gun en weg met al die gadgets. Een even speeldveld voor allen.DirtySanchez schreef op donderdag 13 september 2012 @ 15:41:
[...]
Hoewel het geen WW2 shooter (FPS) gaat worden, ben ik ook erg benieuwd wat bijvoorbeeld Company of Heroes 2 gaat brengen... Het mooie van de WW2 shooters vond ik altijd de beperkte variatie aan wapens etc. Geen 12X scope op een M1 Garand of Gunships,... nee, lekker man tegen man etc. met je koffiemolen Thompson of MP40!!! CoD 2 FTW.... Geef me Omaha, Arnhem, Stalingrad, de Ardennen of el Alamein met Frostbite 2 en we praten nergens meer over...
(ReAlex kijkt ondertussen of hij het CoD 2 DVD'tje nog ergens heeft....)
CoD 2 was echt een pareltje.
Kheb wel nog 1 recente WW2 game gevonden, die nu in beta is: http://www.heroesandgenerals.com/2/index.html (je kan beta key aanvragen. Ik heb er een maar nog geen tijd gehad om te spelen

Alleen jammer dat de developers nu niet meer durven te komen met een shooter waarbij elk wapen hetzelfde is voor iedereen. (Uitzondering: Counterstrike GO)
Anders zou het overgrote deel van de huidige gamers (zie foto)

klagen dat er geen customization of perks of scopes of een levelsysteem is.

[ Voor 7% gewijzigd door Asgaro op 13-09-2012 16:31 ]
- Pykow
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
- Battlefield
ahw foto van buttcrackerAsgaro schreef op donderdag 13 september 2012 @ 16:29:
[...]
Inderdaad! Gewoon gun-on-gun en weg met al die gadgets. Een even speeldveld voor allen.
CoD 2 was echt een pareltje.Plus de campaign was ook nog degelijk met ook tactische momenten, en niet een rush van jewelste!
Kheb wel nog 1 recente WW2 game gevonden, die nu in beta is: http://www.heroesandgenerals.com/2/index.html (je kan beta key aanvragen. Ik heb er een maar nog tijd gehad om te spelen)
Alleen jammer dat de developers nu niet meer durven te komen met een shooter waarbij elk wapen hetzelfde is voor iedereen. (Uitzondering: Counterstrike GO)
Anders zou het overgrote deel van de huidige gamers (zie foto)
[afbeelding]
klagen dat er geen customization of perks of scopes of een levelsysteem is.

Als jullie denken dat ik die skere boy op die foto ben dan hebben jullie het mis, een xbox komt er bij mij niet in XD
Ah joh, xbox is hartstikke mooi apparaat.Rikkiz0r schreef op donderdag 13 september 2012 @ 17:06:
Als jullie denken dat ik die skere boy op die foto ben dan hebben jullie het mis, een xbox komt er bij mij niet in XD
Wie shopt er even een PS3 in die foto??Rikkiz0r schreef op donderdag 13 september 2012 @ 17:06:
Het squad systeem is bugged.
Als, gedurende een ronde, de squadleader (specifiek degene die het eerste een leeg squad joint of een creëert) de server leaved is vanaf dat moment dat squad bugged en is niemand meer squadleader. Iedereen ziet zijn eigen naam bovenaan staan zonder sterretje of iedereen ziet zichzelf met sterretje, in beide gevallen kunnen dan geen squadorders meer gegeven worden.
Als, gedurende een ronde, de squadleader (specifiek degene die het eerste een leeg squad joint of een creëert) de server leaved is vanaf dat moment dat squad bugged en is niemand meer squadleader. Iedereen ziet zijn eigen naam bovenaan staan zonder sterretje of iedereen ziet zichzelf met sterretje, in beide gevallen kunnen dan geen squadorders meer gegeven worden.
Correctie:AdmiralSnipe schreef op donderdag 13 september 2012 @ 17:10:
[...]
Wie shopt er even een PS3 in die foto??
Een console komt er bij mij niet in*
Gisteren wat lol gehad op de GoT Armored Kill server. Helaas genoeg was ik de enige v/d clan online en ging het alleen niet echt makkelijk
Zag mijn naam ook voorbij komen in een screenshot over mirror's edge speelgoed in de container
Zag mijn naam ook voorbij komen in een screenshot over mirror's edge speelgoed in de container

In dat geval maar een acer minipc erin shoppenRikkiz0r schreef op donderdag 13 september 2012 @ 17:32:
[...]
Correctie:
Een console komt er bij mij niet in*
[ Voor 11% gewijzigd door Suicyder op 13-09-2012 17:44 ]
Oef, ik had me meer voorgesteld van AK. Grote teleurstelling. Alleen als je alle upgrades voor alle voertuigen al had en in de BF3 maps al alleen maar voertuigen bestuurde zal dit best leuk zijn, maar als intermediate is er werkelijk niets aan
Heeft ook niets met BF2 te maken. Kan nog een poging wagen met squad wat wel samen werkt, maar ik denk dat dit zonde van m'n harde schijf ruimte is.

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!
- Pykow
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
- Battlefield
nee jij bent meer van de mannenRikkiz0r schreef op donderdag 13 september 2012 @ 17:06:
Wilde net typen waarom ik AK helemaal niks vind maar je vat het prima samen. Ik heb weinig met voertuigen gedaan en de leercurve is simpelweg te steil omdat iedereen er al veel te goed in is en alle unlocks al heeft. Ik ga maar weer city maps spelenNiGeLaToR schreef op donderdag 13 september 2012 @ 18:23:
Oef, ik had me meer voorgesteld van AK. Grote teleurstelling. Alleen als je alle upgrades voor alle voertuigen al had en in de BF3 maps al alleen maar voertuigen bestuurde zal dit best leuk zijn, maar als intermediate is er werkelijk niets aanHeeft ook niets met BF2 te maken. Kan nog een poging wagen met squad wat wel samen werkt, maar ik denk dat dit zonde van m'n harde schijf ruimte is.

Verwijderd
Als je fan bent van city maps is AK idd niet de goede DLC voor je; Aftermath zal dat wel zijn. Bij AK gaan zeuren dat het teveel vehicle-focussed is slaat nergens op. Dat wisten we al bij de aankondiging ervan en er is nog genoeg reclame voor gemaakt door DICE.
Beetje hetzelfde als gaan zeuren dat er geen tanks in CQ zitten...
Beetje hetzelfde als gaan zeuren dat er geen tanks in CQ zitten...
Waarom is je mening geven, of iets constateren, meteen 'zeuren'?
Ik denk ook niet dat AK echts iets voor mij is: die enorme open maps zien er geweldig uit (al irriteer ik me wel mateloos aan de lucht-texture in VGA-resolutie op Bandar), de actie overweldigend, voor mij op dit moment nog te (te veel dingen om tegelijkertijd rekening mee te houden - let ik op de lucht, wordt ik gesniped of, erger, geknifed, let ik op de grond, krijg ik een artillerie-shell of een strafing round op mijn bakkes), en het overzicht is voor mij zoek, al komt dat laatste uiteraard vooral omdat ik de maps nog nauwelijks voor mezelf in kaart gebracht heb.
Maar goed, eerst maar eens wat uren maken, en dan zien we dan wel verder...
Ik denk ook niet dat AK echts iets voor mij is: die enorme open maps zien er geweldig uit (al irriteer ik me wel mateloos aan de lucht-texture in VGA-resolutie op Bandar), de actie overweldigend, voor mij op dit moment nog te (te veel dingen om tegelijkertijd rekening mee te houden - let ik op de lucht, wordt ik gesniped of, erger, geknifed, let ik op de grond, krijg ik een artillerie-shell of een strafing round op mijn bakkes), en het overzicht is voor mij zoek, al komt dat laatste uiteraard vooral omdat ik de maps nog nauwelijks voor mezelf in kaart gebracht heb.
Maar goed, eerst maar eens wat uren maken, en dan zien we dan wel verder...
[ Voor 17% gewijzigd door w00t00w op 13-09-2012 20:03 ]
---
Verwijderd
Dit is bullshit want die mappen van AK zijn op TDM namelijk super gruwelijk. Er zijn alleen helaas amper TDM only servers te vinden.Verwijderd schreef op donderdag 13 september 2012 @ 19:52:
Als je fan bent van city maps is AK idd niet de goede DLC voor je; Aftermath zal dat wel zijn.
Verwijderd
Het ging erom dat AK zich teveel bezig hield met vehicles. Dat was ook precies het punt van AK: all-out vehicle warfare, als ik het me goed herinner. Als je dat niet wilt, dan moet je er dus ook niets van verwachten en kan het niet teleurstellen.
AK is een goede DLC. Dat het iemand niet ligt is iets heel anders.
EDIT: AK op TDM heb ik niet geprobeerd. Maar daar zul je ook weinig problemen met vehicles ondervinden lijkt me?
EDIT: AK op TDM heb ik niet geprobeerd. Maar daar zul je ook weinig problemen met vehicles ondervinden lijkt me?
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 13-09-2012 20:04 ]
Verwijderd
true... daarom snap ik dat gejank over overpowerede vehicles enzo ook niet, als je dat niet trekt ga dan geen conquest spelen maar TDM maar goed ik reageer er dan ook niet meer opVerwijderd schreef op donderdag 13 september 2012 @ 20:04:
Volgens mij heeft ook niemand recentelijk gezegd dat het een slechte DLC is - hooguit dat het niet is wat men verwachtte of waar men op hoopte. Het valt mij eerlijk gezegd ook wat tegen, aangezien ik meer ben van close quarters en urban warfare, afgewisseld met wat meer open (bij voorkeur, maar niet per se no-fly) maps waar je ook als infanterie mee kan komen en bepalend kan zijn (zoals Damavand of de stadse B2K-maps). Maar dat ligt dus vooral aan mezelf en mijn beperkingen als speler - ik zie de kwaliteit en lol van CQ of Rush op de AK-maps wel in, en TDM is iig. wel pretty sweet, maar of de 'echte' vehicle-based BF-gameplay voor mij is weggelegd betwijfel ik (rijdende voertuigen, vooral MBT's kan ik wel mee uit de voeten, maar vliegen kan ik niet en ik heb ook moeite me daar tegen te weren).Verwijderd schreef op donderdag 13 september 2012 @ 20:04:
Het ging erom dat AK zich teveel bezig hield met vehicles. Dat was ook precies het punt van AK: all-out vehicle warfare, als ik het me goed herinner. Als je dat niet wilt, dan moet je er dus ook niets van verwachten en kan het niet teleurstellen.
[ Voor 5% gewijzigd door w00t00w op 13-09-2012 20:44 ]
---
Verwijderd
Stingers werken nu eindelijk dus choppers die laag vliegen kun je irriteren of neerhalen. Als er in je eigen team een paar redelijke jet pilots zitten en op de grond een paar gasten met stingers heb je ook niet zoveel last meer van jets. Al blijft het erg moeilijk als de tegenstander een paar goede jet pilots heeft.
^^ dat dus, ik zeg alleen dat ik teleurgesteld ben. Niet eens omdat het is wat het is - voertuigen-maps, maar meer omdat je er niet tussen komt. Wellicht voelt het voor een die-hard tank-bestuurder zo als ze CQ tegen mij spelen, maar het motiveert niet om er überhaupt aan te beginnen. Los van dat ik een stuk of vier servers probeerde en alle vier eindigde in vroegtijdig baserapen. Balans is nog niet helemaal goed zo lijkt het.w00t00w schreef op donderdag 13 september 2012 @ 20:42:
[...]
Volgens mij heeft ook niemand recentelijk gezegd dat het een slechte DLC is - hooguit dat het niet is wat men verwachtte of waar men op hoopte. Het valt mij eerlijk gezegd ook wat tegen, aangezien ik meer ben van close quarters en urban warfare, afgewisseld met wat meer open (bij voorkeur, maar niet per se no-fly) maps waar je ook als infanterie mee kan komen en bepalend kan zijn (zoals Damavand of de stadse B2K-maps). Maar dat ligt dus vooral aan mezelf en mijn beperkingen als speler - ik zie de kwaliteit en lol van CQ of Rush op de AK-maps wel in, en TDM is iig. wel pretty sweet, maar of de 'echte' vehicle-based BF-gameplay voor mij is weggelegd betwijfel ik (rijdende voertuigen, vooral MBT's kan ik wel mee uit de voeten, maar vliegen kan ik niet en ik heb ook moeite me daar tegen te weren).
Edit: en al die lui die nu al alle upgrades op hun nieuwe tanks hebben

Edit 2: gunship vliegt steeds zelfde rondje, tunguska staat steeds op zelfde plek, buiten schot, dus vliegtuig blijft 1m30s in de lucht, elke keer. Ik moet ook in de tunguska zitten.
Edit 3: en we worden geraped
Edit 4: heb het echt geprobeerd

[ Voor 11% gewijzigd door NiGeLaToR op 13-09-2012 22:28 ]
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!
Gewoon ff een rustige AK server zoeken en met je tanks wat commando posten veroveren,
Dan heb je zo je unlocks vrijgespeeld.
Edit: Net ff geknald op GOT server
loopt lekker.
Jammer van de normal mode maarja het moet maar
Dan heb je zo je unlocks vrijgespeeld.
Edit: Net ff geknald op GOT server
Jammer van de normal mode maarja het moet maar
[ Voor 30% gewijzigd door mukkel op 13-09-2012 22:45 ]
Paar heerlijke rondes achter de rug in een van de GoT servers. Alleen jammer dat m'n tank tot twee maal toe gejat werd door EvaluationCopy
.. Beetje vervelend als je net bezig bent met een lekkere killstreak, en je tank staat te fixen.

[ Voor 24% gewijzigd door D4NG3R op 13-09-2012 22:57 ]
Ahh.... bedtijd... (vrouwtje wacht!)... weer paar heerlijke potjes op de GoT server meegemaakt. Epische gevechten om vlag C en D (Village?) op Armored Shield... tegen Stinkdier en z'n squad mates...
http://battlelog.battlefield.com/bf3/#!/bf3/battlereport/show/43484661/1/362544922/
niks vehicles... ouderwets close 'urban' infantry combat,.. omsingelen, overspoelen, paar close kills bij de vlag... verstoppen op de trap, capturen.. de hoek om en recht in de loop van een SPRUT kijken... oeps!!!! Ha, ha,... heb het hem wel makkelijk gemaakt. Tot nu toe niets aan te merken op de gameplay, de maps etc. Great game!!!
http://battlelog.battlefield.com/bf3/#!/bf3/battlereport/show/43484661/1/362544922/
niks vehicles... ouderwets close 'urban' infantry combat,.. omsingelen, overspoelen, paar close kills bij de vlag... verstoppen op de trap, capturen.. de hoek om en recht in de loop van een SPRUT kijken... oeps!!!! Ha, ha,... heb het hem wel makkelijk gemaakt. Tot nu toe niets aan te merken op de gameplay, de maps etc. Great game!!!
- DaniëlWW2
- Niet online
Moderator General Chat
Dyslectic history cynic
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
Wachten met fixen totdat de de tank disabled is. Als iemand dan instapt gewoon weglopen.D4NG3R schreef op donderdag 13 september 2012 @ 22:56:
Paar heerlijke rondes achter de rug in een van de GoT servers. Alleen jammer dat m'n tank tot twee maal toe gejat werd door EvaluationCopy.. Beetje vervelend als je net bezig bent met een lekkere killstreak, en je tank staat te fixen.
Meestal gaan ze er dan uit en dan is het weer jou tank of ze gaan zelf repareren en dan heb je ook nog een repair voor je tank.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Wat is die tank destroyer toch vet. Altijd al fan van de LAV en BMP geweest maar die miste toch wat slagkracht. Nu eindelijk de slagkracht met snelheid. Doet een tank destroyer eigenlijk meer damage dan een tank? Gun erop lijkt groter 
Chopper is erg spannend en je moet nu echt meer een beetje plannetje hebben wat je gaat doen, zelf helaas af en toe wat tanks laten lopen want om 3 tank destoyers te slopen kost je een minuut die je niet hebt als ze je op je hunten. In de map zit heel veel dekking wat ook meteen de afgelopen chopper nerf verklaard, je kan vrijwel altijd als je optijd reageert dekking bereiken. Kills zijn minder geworden (kwetsbare infanterie kom je niet vaak tegen) maar de fun is gestegen!
Chopper is erg spannend en je moet nu echt meer een beetje plannetje hebben wat je gaat doen, zelf helaas af en toe wat tanks laten lopen want om 3 tank destoyers te slopen kost je een minuut die je niet hebt als ze je op je hunten. In de map zit heel veel dekking wat ook meteen de afgelopen chopper nerf verklaard, je kan vrijwel altijd als je optijd reageert dekking bereiken. Kills zijn minder geworden (kwetsbare infanterie kom je niet vaak tegen) maar de fun is gestegen!
Ik heb zon beetje dezelfde mening als jou! Heerlijk naar me zin gehad gisteren, vooral death valley in de heli bevalt mij zeer goed, zodra je gelocked word en ECM gebruikt heb je genoeg tijd om cover te zoeken, ik ben in ieder geval geen 1 keer door een stinger van infantry geraakt. Ook de jets zijn er makkelijker te ontwijken omdat er veel hoogte verschil in de map zit, en je gewoon laag moet blijven vliegen om aan ze te ontkomen, kon ook dat het crappy pilots waren... maar er zijn volop heuvels in de buurt waar je snel achter kan schuilen en waar een stinger of jet niet bij kan komen.evilpin0 schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 08:36:
Wat is die tank destroyer toch vet. Altijd al fan van de LAV en BMP geweest maar die miste toch wat slagkracht. Nu eindelijk de slagkracht met snelheid. Doet een tank destroyer eigenlijk meer damage dan een tank? Gun erop lijkt groter
Voor mijn gevoel heeft de chopper ook een grotere hitbox gekregen met de TVM, tenminste dat gevoel had ik want ik miste er amper 1, of ik had gewoon een goed potje kan ook. Tot ergernis van de andere pilot.
- Pykow
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
- Battlefield
Als je nieuw bent in Battlefield 3, dan ga je de AK minder leuk vinden dan de die hards.NiGeLaToR schreef op donderdag 13 september 2012 @ 21:06:
[...]
^^ dat dus, ik zeg alleen dat ik teleurgesteld ben. Niet eens omdat het is wat het is - voertuigen-maps, maar meer omdat je er niet tussen komt. Wellicht voelt het voor een die-hard tank-bestuurder zo als ze CQ tegen mij spelen, maar het motiveert niet om er überhaupt aan te beginnen. Los van dat ik een stuk of vier servers probeerde en alle vier eindigde in vroegtijdig baserapen. Balans is nog niet helemaal goed zo lijkt het.
Edit: en al die lui die nu al alle upgrades op hun nieuwe tanks hebben
Edit 2: gunship vliegt steeds zelfde rondje, tunguska staat steeds op zelfde plek, buiten schot, dus vliegtuig blijft 1m30s in de lucht, elke keer. Ik moet ook in de tunguska zitten.
Edit 3: en we worden gerapedsorry, maar het werkt niet echt nog
Edit 4: heb het echt geprobeerd
ik kom zelf van Battlefield 2 en dit geeft mij echt het oude gevoel terug. de AK maps zijn de maps waar ik eigenlijk de game voor gekocht had. ik wil namelijk tank battles hebben en zo nu en dan infantry actie.
nu weten we allemaal dat de infantry actie in Battlefield 3 veel beter is dan in Battlefield 2 en dat is een plus punt. Deatch village (de nachtmap) is voor mij de slechtste map in de pack, daar had ik wel wat meer van verwacht. infantry only lijkt mij die map wel ok, maar met een MBT hobbel je alle kanten op, daarnaast is de AC130 ERG aanwezig en dat is een stuk minder in de overige maps omdat de punten meer verspreid liggen.
Bandar desert blijft na de 3e dag nog steeds 1 van de beste maps en nooit een baserape.
de AC-130 werkt goed in 3 van de 4 mappen, daar kan die heel wat kills maken, maar is het geen pain in the ass zoals in de nachtmap. één voordeel voor mij is dat ik al maanden speel met de M4A1 en dat echt een geweldige wapen vindt, in AK speelt vrijwel engineer en komt mijn speelstijl er nog beter uit.
Jet vliegen ben ik niet zo goed in, maar het is wel leuk om te doen, je hebt 2 heli´s, jets en AC-130 in de lucht en pas als die neer zijn kan je op de grond gaan schieten, dit zorgt voor veel meer plezier en geen jetrape meer.
Nu kan ik alles wel goed praten, maar er zitten ook minpunten in deze DLC.
namelijk texture glitches, ik ga vanavond even een filmpje hier over maken. dit probleem heeft Firestorm ook dat je soms zwarte lijnen ziet. in de nightmap in deze dlc heb ik vaak dat alles vlak wordt en vergelijkbaar is met een Quake game op ultra settings. ik denk dat dit zo gedaan is om performance hoog te houden op hoge en lange afstanden, maar soms is het erg irritant om de textures zien te knipperen. Ik weet niet of jullie de game RAGE kennen en het probleem wat je daarhebt, dat probleem heeft deze DLC ook.
Daarnaast zijn de bergen in de sneeuw niet goed gemaakt en soms als je er gewoon doorheen loopt dan lijkt het alsof je lag hebt, want je gaat naar voren en naar achteren het zelfde als bij lag, maar uiteindelijk zijn het gewoon ontwerpfouten waardoor je dus moet springen over een miezerig klein steentje, echt zwaar irritant.Had trouwens ook meer flank routes willen zien in de snow map.
Ik heb nog niks gemerkt qua grafische problemen eigenlijk, ook die rubber banding die jij omschrijft ben ik nog niet tegen gekomen. Wat ik wel heb gezien is dat er op Death Valley een rots is waar je in kan kruipen, kwam ik bij toeval achter.
Idd, je moet bijna als een bunny over de sneeuw / stenen. erg irritant.Pykow schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 08:48:
[...]
Daarnaast zijn de bergen in de sneeuw niet goed gemaakt en soms als je er gewoon doorheen loopt dan lijkt het alsof je lag hebt, want je gaat naar voren en naar achteren het zelfde als bij lag, maar uiteindelijk zijn het gewoon ontwerpfouten waardoor je dus moet springen over een miezerig klein steentje, echt zwaar irritant.Had trouwens ook meer flank routes willen zien in de snow map.
In die map blijf je ook erg vaak steken en hangen.
Hopenlijk lossen ze dit snel op
Gisteravond een paar epische vluchten gehad in de attack heli op Alborz Mountain. Piloot was SleeNL (iemand van hier?) en die was heel erg goed. Ik als gunner was ook lekker bezig, toch even snel 5000 punten bij elkaar gesprokkeld
Server was een GoT server trouwens, erg leuk.
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Hallo dacht met Premium alles in huis te hebben maar bleek dat ik ook BF3 zelf had moeten Kopen maar goed nu met AK is het me dubbel en dwars waard.
Gelukkig zijn ze met AK terug naar de roots Bf1942 aardig wat tijd mee doorgebracht.
Het spotten en werkelijk bombproof spellers beetje jammer vroeger had je splass dammage en een poppetje lag op het dak erg grappig.
Die C130 kan me gestolen worden al krik ik aardig met kill ratio op die is best bedroevend.
Druk in de weer met anti air gereedschap maakt me niet erg populair en krijg vaak bezoek van piloten die dan maar even wat C4 komen brengen hehehe.
Alleen die nacht mappen mijd ik zie er de lol niet van in.
En ook een beetje jammer dat gestuiter van die tanks wat je vroeger bij el alamein had vol gas rijden evenwijdig van elkaar en maar schieten met een mooie boog en dat is dat betreft helemaal weg.
Maar goed beleef er toch aardig wat lol aan.
Gelukkig zijn ze met AK terug naar de roots Bf1942 aardig wat tijd mee doorgebracht.
Het spotten en werkelijk bombproof spellers beetje jammer vroeger had je splass dammage en een poppetje lag op het dak erg grappig.
Die C130 kan me gestolen worden al krik ik aardig met kill ratio op die is best bedroevend.

Alleen die nacht mappen mijd ik zie er de lol niet van in.
En ook een beetje jammer dat gestuiter van die tanks wat je vroeger bij el alamein had vol gas rijden evenwijdig van elkaar en maar schieten met een mooie boog en dat is dat betreft helemaal weg.
Idd, er valt bijna niet tussen te komen. De keer dat ik een beetje probeer te vliegen dan ben ik binnen 30 seconden al neergemaaid door een level 100 in een jet en dat frustreert gewoon enorm. Ik wil ze graag met een AA afknallen, maar op een of andere manier zijn die level 100's zo goed met hun upgrades dat ze mij in 1 schot hebben terwijl ik ze net 50% damage doe. Sterker nog...soms heb ik 'Vehicle destroyed' en vliegen ze daarna nog vrolijk door, wtf is datNiGeLaToR schreef op donderdag 13 september 2012 @ 21:06:
^^ dat dus, ik zeg alleen dat ik teleurgesteld ben. Niet eens omdat het is wat het is - voertuigen-maps, maar meer omdat je er niet tussen komt. Wellicht voelt het voor een die-hard tank-bestuurder zo als ze CQ tegen mij spelen, maar het motiveert niet om er überhaupt aan te beginnen. Los van dat ik een stuk of vier servers probeerde en alle vier eindigde in vroegtijdig baserapen. Balans is nog niet helemaal goed zo lijkt het.
Behalve dat, het lijkt of de "hitboxen" van de stenen niet kloppen. Had namelijk al een paar keer dat ik tegen de stenen aanschoot, terwijl ik er echt overheen mikte.mukkel schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 10:30:
[...]
Idd, je moet bijna als een bunny over de sneeuw / stenen. erg irritant.
In die map blijf je ook erg vaak steken en hangen.
Hopenlijk lossen ze dit snel op
Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Jullie verwachten dus dat je gelijk mee kan komen met iemand die het al 100-200 uur speelt? Ga even oefenen jongens, haal die upgrades in een lege server, en je kan als je een beetje geoefend heb zo meekomen.
neemt niet weg dat als je in een crappy team zit en de tegenpartij goed is je alsnog de lul bent, maar goed.
neemt niet weg dat als je in een crappy team zit en de tegenpartij goed is je alsnog de lul bent, maar goed.
Bedoel je niet Vehicle Disabled??
Meestal zijn het van die TV rockets die je in 1 schot doden.
Ik denk ook dat hij dat bedoelt, maar met disabled heb je nog zon 25% health over, wat genoeg is om te landen en te repairen.mukkel schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 11:02:
Bedoel je niet Vehicle Disabled??
Kreeg gister ook door, niet boven een mobile artillery vliegen.
En ik snap de baan ook niet echt waar ergens iets komt met dat ding, ook niet echt mijn ding met alleen die raketten ik hou van up close and personal, dat ding is alleen geschikt voor lange afstand.
Dat gebonk in de tanks is idd best irritant aanwezig, dat is denk de volgende stap in de techniek; terrein wat mee geeft en wat je kan platwalsen met je tank.Bong schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 10:42:
Tot die tijd: in third person rijden en als je wilt knallen kijken welke weg de minste hobbels heeft.
Ah daarom heb ik er geen last van, ik rij altijd in third person, behalve als ik even moet richting voor lange afstand, maar dan ga ik stilstaan.evilpin0 schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 11:13:
[...]
Dat gebonk in de tanks is idd best irritant aanwezig, dat is denk de volgende stap in de techniek; terrein wat mee geeft en wat je kan platwalsen met je tank.
Tot die tijd: in third person rijden en als je wilt knallen kijken welke weg de minste hobbels heeft.
Ze zijn vrij zeldzaam (je moet er flares/ecm voor inruilen namelijk) maar er vliegen ook nog wel wat jetters met fire extinguisher rond, ik denk dat hij dat is tegengekomen.erikvandenberg schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 11:09:
[...]
Ik denk ook dat hij dat bedoelt, maar met disabled heb je nog zon 25% health over, wat genoeg is om te landen en te repairen.
Kreeg gister ook door, niet boven een mobile artillery vliegen.![]()
En ik snap de baan ook niet echt waar ergens iets komt met dat ding, ook niet echt mijn ding met alleen die raketten ik hou van up close and personal, dat ding is alleen geschikt voor lange afstand.
En Gisteren met artillery een volle Venom uit de lucht geknald
Dat ligt geheel aan je team.TecTo schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 11:16:
wat voor anti tank wapen kan je het beste nemen voor een engineer de javelin of de rpg?
Enkel een Javelin locken duurt aardig lang en je moet het doelwit daarwerkelijk zien.
Daarna vliegt je rakket wel direct naar z'n doelwit. (die overgens wel gewaarschuwd word)
Maar als je een team hebt die gebruik maakt van Soflam is javelin ideaal.
Dan kun je locken zonder dat je het doelwit ziet. aimen, locked schieten en de volgende.
Kan dan zowel op land, lucht en water.
Echter heb je een team die er geen gebruik van maakt, pak dan RPG.
Dan kun je zelf meer bepalen wat je doet. Eventeel gebouwen / infantry / heli's ect.
Doelwit hoort niets, maar de rakket heeft een drop en vliegt niet rechtstreeks naar je doelwit.
Hoger aimen dus.
Het is meer wat jij ermee wilt doen
[ Voor 16% gewijzigd door mukkel op 14-09-2012 11:27 . Reden: Wat details aangevuld ]
Hangt ook van de vijand af, als 80 procent niet smoke als perk heeft genomen dan is de Javelin prima.mukkel schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 11:25:
[...]
Dat ligt geheel aan je team.![]()
Javelin locken duurt aardig lang, maar als je een team hebt die gebruik maakt van Soflam is javelin ideaal.
Dan kun je locken zonder dat je het doelwit ziet. aimen, locked schieten en de volgende.
Kan dan zowel op land, lucht en water.
Echter heb je een team die er geen gebruik van maakt, pak dan RPG.
Dan kun je zelf meer bepalen wat je doet. Eventeel gebouwen / infantry / heli's ect.
Dus het is meer wat jij ermee wilt doen
Voordeel van de RPG vind ik dat je ook op andere dingen dan voertuigen kan schieten. Hoe vaak ik niet iemand afmaak met een rpg als ie net achter een hoekje zit zodat ik hem niet met mijn G36 kan uitschakelen is niet te tellen. Ook het laten neerkomen van gebouwen boven op een groep blijft leuk.
Scientia potentia est
Ja daarom, je moet het ook meer in de map / team zelf bekijken.reemprive schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 11:26:
[...]
Hangt ook van de vijand af, als 80 procent niet smoke als perk heeft genomen dan is de Javelin prima.
Je kan van te voren nooit zeggen wat het beste is
M'n voorkeur gaat uit naar de ouderwetse RPG.
Echter javelin is makkelijk / leuk als je team (en tegenpartij) meewerkt.
YouTube: BF3 - Official Javelin Squad #2 - Caspian Border
Enigineer / sniper / support leuke squad zo.
Verwijderd
Rubble drop, oh yeah!Kapiteiniglo schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 11:29:
Voordeel van de RPG vind ik dat je ook op andere dingen dan voertuigen kan schieten. Hoe vaak ik niet iemand afmaak met een rpg als ie net achter een hoekje zit zodat ik hem niet met mijn G36 kan uitschakelen is niet te tellen. Ook het laten neerkomen van gebouwen boven op een groep blijft leuk.
Verwijderd
Bij mij is helaas de helft vaak blauw en geel in de kill-ticker... desalniettemin wel leuk om te doen - moeten ze maar niet gaan zitten campen.Verwijderd schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 11:32:
[...]
Rubble drop, oh yeah!Ooit eens 5 kills gehad op de B-vlag in Grand Bazar op deze manier...
ik heb er ook al per ongeluk een little bird met inhoud mee getroffen, in dezelfde salvo waarmee ik een tank wegtikte.Jay-P schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 11:22:
[...]
En Gisteren met artillery een volle Venom uit de lucht geknald, Ik vind die artillery echt vet, hij is best moeilijk om effectief mee te zijn maar heel handig om vlaggen mee te verdedigen of clearen voor je team.
Kill +100
Kill +100
Vehicle Disabled +100
Vehicle Destroyed +50
Kill +100
Kill +100
Kill +100
Vehicle Disabled +100
Vehicle Destroyed +50
Multikill +100
Air Burst Missile unlocked
Autoloader unlocked
Proximity Scan unlocked

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 14-09-2012 11:56 ]
Gisteravond heerlijk gegamed op de GOT servers. Een strategisch "mijnen-plant-festijn" op Death Valley heeft ons team mede de overwinning bezorgd, was echt een toffe pot:
http://battlelog.battlefi...how/43476651/1/207514017/
Ook nog even lekker gechopperd met o.a. SleeNL.
http://battlelog.battlefi...how/43464402/1/207514017/
Fijne teamplay op de servers (vaak veel beter dan op een random server), en de "last-minute-winning-teamswitchers" beveiliging vind ik echt top.
http://battlelog.battlefi...how/43476651/1/207514017/
Fijne teamplay op de servers (vaak veel beter dan op een random server), en de "last-minute-winning-teamswitchers" beveiliging vind ik echt top.
Ik vind de toevoeging dat je op een bepaald punt de A130 krijgt wel gaaf gedaan.
Hierdoor is er bij dat punt vaak een lang en intens gevecht. Het is niet zomaar one-of-the-points maar het doet echt ergens toe. Dat vind ik erg leuk
Hierdoor is er bij dat punt vaak een lang en intens gevecht. Het is niet zomaar one-of-the-points maar het doet echt ergens toe. Dat vind ik erg leuk
Verwijderd
Dat is niet het enige punt wat behoorlijk omstreden is. Zeker nu iedereen alles nog vrijspelen moet heb ik al meerdere keren met het halve team het spawnpunt van de vijandelijke mobile artillery aangevallen om dat ding te rovenbeebie121 schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 12:10:
Ik vind de toevoeging dat je op een bepaald punt de A130 krijgt wel gaaf gedaan.
Ze moeten echt wat doen aan de AC130 op rush... Maak het zo dat je geen wapens op dat ding kan gebruiken, maar dat je hem wel als spawn kan gebruiken. Heel jammer. Dan maar weer conquest op AK maps spelen.
Helemaal mee eens. Vooral met de respawn van dat dingJerry schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 12:32:
Ze moeten echt wat doen aan de AC130 op rush... Maak het zo dat je geen wapens op dat ding kan gebruiken, maar dat je hem wel als spawn kan gebruiken. Heel jammer. Dan maar weer conquest op AK maps spelen.

It's me
Gisteren maar speciaal een dag vrij genomen van het werk om AK eens echt goed te spelen. Een 4 uur en 14 minuten durende eerste ronde gedaan in Armoured Shield. Mooie map en meteen alle unlocks voor de mobile artillery binnen
Tank destroyers zijn heerlijk en ook daar nu bijna alles mee binnen.
Daarna toch wel, vind ik persoonlijk, de mooiste map van allemaal gespeeld: Alborz mountains. Ik heb die map de eerste twee uur alleen maar vanuit de lucht gezien en man man, deze map vergt toch heel wat van je vliegkunsten in je jet. Bomen zijn nu ook echt bomen waar je dood aan als je er tegenaan vliegt. En zo hoort het ook. Dat was in de vorige mappen wel anders. Ik stootte me twee keer aan die steen (ja, een ezel ik weet het
) maar daarna was het fun. Heb geloof ik meer dan 15 minuten kunnen vliegen en killen voor ik erachter kwam dat het al einde ronde was.
Met Fraps gerecord en aangezien er vele vragen komen over de jets, wil ik hier een keer een tutorial mee maken. Er zaten genoeg epische momenten in: tussen de bomen door de infantry met de main gun wegblazen, snipers van de toren schieten, mooie dogfights etc. Vooral de ongelijkheid van het terrein zorgt ervoor dat je flink met je joystick moet werken om goede loopings te maken bij dogfights zonder dat je op de grond klapt.
Nu inmiddels de 56e service star binnen en toch leer ik iedere keer weer bij. Zo is met name de interpretatie van de air radar bij loopings van groot belang anders wordt je er zo uitgedraaid en is het game over voor je. Ik zal daar in de tutorial eens wat aandacht aan besteden. Daarnaast maakte ik tot voor heel kort nog de fout om kaarsrechte loopings te doen. Dat resulteert in de andere jet nooit meer te zien krijgen als je allebei op de goede snelheid zit. Je moet de loopings enigszins schuin maken en dan zie je de andere jet veel vaker voorbij komen en kun je je beter oriënteren. Als een andere jet jou voorbij komt en je ziet op de air radar dat zijn icoontje meteen een draai van 180 graden maakt, betekent dat dat hij een looping maakt meteen nadat hij je gepasseerd is. Dan kun je er in 90% van de gevallen vanuit gaan, zeker bij joystick gebruikers, dat hij een schuine looping maakt tegen de klok in. Sinds gisteren dacht ik pas dat dit ook wel logisch is want als de meerderheid van de gamers rechtshandig is en een joystick of muis bedient, maar met name bij een joystick, is het makkelijker om de joystick schuin links naar je toe te trekken dan van je af te duwen. Dat ligt gewoon iets natuurlijker in de hand. Wil ik allemaal gaan verwerken in de tut. En daarbij ook beschrijven hoe je nu de ideale looping maakt met constante snelheid. Voor mij is dat bij passeren jet of als ik achtervolgd wordt: eerst snel switchen van 3rd naar 1st person view, snelheid checken en terug brengen tot 310 kph, dan de looping ingaan naar boven met twee korte afterburner taps, op hoogste punt geen gas bij meer, iets laten vallen, korte brake en dan bij bijna het onderste punt iets langere brake, dan weer twee taps afterburner etc en dan maar proberen achter de ander te komen. Gisteren zat er een in de server die dat ook precies wist te doen en dan kan het lang duren.
Onderweg naar huis en straks stap ik nog maar weer eens een jet in.
Daarna toch wel, vind ik persoonlijk, de mooiste map van allemaal gespeeld: Alborz mountains. Ik heb die map de eerste twee uur alleen maar vanuit de lucht gezien en man man, deze map vergt toch heel wat van je vliegkunsten in je jet. Bomen zijn nu ook echt bomen waar je dood aan als je er tegenaan vliegt. En zo hoort het ook. Dat was in de vorige mappen wel anders. Ik stootte me twee keer aan die steen (ja, een ezel ik weet het
Met Fraps gerecord en aangezien er vele vragen komen over de jets, wil ik hier een keer een tutorial mee maken. Er zaten genoeg epische momenten in: tussen de bomen door de infantry met de main gun wegblazen, snipers van de toren schieten, mooie dogfights etc. Vooral de ongelijkheid van het terrein zorgt ervoor dat je flink met je joystick moet werken om goede loopings te maken bij dogfights zonder dat je op de grond klapt.
Nu inmiddels de 56e service star binnen en toch leer ik iedere keer weer bij. Zo is met name de interpretatie van de air radar bij loopings van groot belang anders wordt je er zo uitgedraaid en is het game over voor je. Ik zal daar in de tutorial eens wat aandacht aan besteden. Daarnaast maakte ik tot voor heel kort nog de fout om kaarsrechte loopings te doen. Dat resulteert in de andere jet nooit meer te zien krijgen als je allebei op de goede snelheid zit. Je moet de loopings enigszins schuin maken en dan zie je de andere jet veel vaker voorbij komen en kun je je beter oriënteren. Als een andere jet jou voorbij komt en je ziet op de air radar dat zijn icoontje meteen een draai van 180 graden maakt, betekent dat dat hij een looping maakt meteen nadat hij je gepasseerd is. Dan kun je er in 90% van de gevallen vanuit gaan, zeker bij joystick gebruikers, dat hij een schuine looping maakt tegen de klok in. Sinds gisteren dacht ik pas dat dit ook wel logisch is want als de meerderheid van de gamers rechtshandig is en een joystick of muis bedient, maar met name bij een joystick, is het makkelijker om de joystick schuin links naar je toe te trekken dan van je af te duwen. Dat ligt gewoon iets natuurlijker in de hand. Wil ik allemaal gaan verwerken in de tut. En daarbij ook beschrijven hoe je nu de ideale looping maakt met constante snelheid. Voor mij is dat bij passeren jet of als ik achtervolgd wordt: eerst snel switchen van 3rd naar 1st person view, snelheid checken en terug brengen tot 310 kph, dan de looping ingaan naar boven met twee korte afterburner taps, op hoogste punt geen gas bij meer, iets laten vallen, korte brake en dan bij bijna het onderste punt iets langere brake, dan weer twee taps afterburner etc en dan maar proberen achter de ander te komen. Gisteren zat er een in de server die dat ook precies wist te doen en dan kan het lang duren.
Onderweg naar huis en straks stap ik nog maar weer eens een jet in.
Respawn tijd zou van mij best iets omhoog mogen maar komop zeg, dat ding is in 10sec neer gehaald met MAA/Jet/FAA en dan heb je nog evt. de opties: Stinger/Heli/Artillery(met AA missiles) en dan vergeet ik vast nog wat andere opties. Overigens is de stinger (en de MAA ook een beetje) zelfs na de buff nog steeds een ondergeschoven kindje, alleen slimme mensen die PTFO'en lijken dat ding te gebruiken.Jerry schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 12:32:
[edit]
Over het woordje 'rush' heen gelezen, ik heb rush nog niet gespeeld maar daar zijn de opties inderdaad iets minder al heb je daar als het goed is een frogfoot die zelfs al kan je amper vliegen zo een ding nog veeeeeel sneller uit de lucht schiet (mikken hoef je amper, dat ding is zo groot dat je niet echt veel skills nodig hebt om dat ding te raken)
[ Voor 48% gewijzigd door Jay-P op 14-09-2012 12:49 ]
Och, dat ding valt makkelijk uit de lucht te halen met een stuk of 4 stingers. Dat is met twee man goed te doen. Maar zonder de guns zou het wellicht meer gebalanceerd zijn inderdaad. Want je hebt je handen ook al vol aan enemies die achter de linie paradroppen.Jerry schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 12:32:
In conquest vind ik de AC130 zeker van toegevoegde waarde. Hierdoor houden de jets zich iets minder bezig met grondgevechten (lees: minder rape) en kun je op drukke punten een doorbraak forceren. Vooral het zware kanon is
Vandaag weer eens met de litle bird gespeeld. Man, wat is dat kanon scheel zeg. Dan gebruik ik de crosshair vanuit de cockpit, maar de gun schiet er gewoon naast. Ik moet ook veel te veel sproeien om een soldaat om te leggen. Alsof alles om hem heen gaat. Misschien nog wat meer oefenen...
Ondertussen ook al aardig wat rondjes Tank Sup gedaan, maar ik ben niet echt overtuigd. Het is eentonig en vaak is het ene team ruimschoots beter dan het andere. Echt spannende potjes kan ik op één hand tellen. Vooral Death Valley vind ik weinig aan in deze modus. Het was misschien leuker geweest als er ook mobile artillery aanwezig was in Tank Sup. Kun je nog eens wat forceren.
[ Voor 13% gewijzigd door Bee.nl op 14-09-2012 12:50 ]
Ten eerste, moet je minstens 2 mensen hebben met stingers anders ben je altijd te laat met 2x flares op de AC-130. Ten tweede heb je geen mobile artillery/helicopter op rush. Ten derde, heb je amper tijd om te locken, want dan ben je al dood door de one-shot hits van de AC-130.Jay-P schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 12:41:
[...]
Respawn tijd zou van mij best iets omhoog mogen maar komop zeg, dat ding is in 10sec neer gehaald met MAA/Jet/FAA en dan heb je nog evt. de opties: Stinger/Heli/Artillery(met AA missiles) en dan vergeet ik vast nog wat andere opties. Overigens is de stinger (en de MAA ook een beetje) zelfs na de buff nog steeds een ondergeschoven kindje, alleen slimme mensen die PTFO'en lijken dat ding te gebruiken.
Ik vind die Ac130 goed. Hij vliegt daar niet om wat die wel in het echt doet; alles te slopen. Maar hij vliegt daar voor extra support, de jets gaan erop zodat de choppers tijdelijk veilig zijn zolang dat ding vliegt, duurt ff voordat die down is. Best leuk om mee te knallen ook, die 120 mm kanon is erg goed, verwacht geen wonderen ervan.
Lees mijn edit hierboven, voor de rest, als je in een heel team als enige stingers gebruikt zit je gewoon in een ruk team. Ik weet niet hoeveel buffs die stingers nodig hebben voor mensen eindelijk door hebben dat ze vaak noodzakelijk zijn. En die lock tijd, tja ik weet niet maar die is al drastisch omlaag gegaan, duurt misschien net 1a2 sec. ik zou het knap vinden als de gast in de ac-130 elke keer als jij spawnt jou te grazen neemt. T is niet dat je van 400meter hoogte kan zien wie er met een stinger schiet. En ja stingers schieten gaat ten koste van je K/D maar uiteindelijk ben je veel waardevoller voor je team dan die bushwookie snipers met een 10-0 score die ergens ver weg van de Mcoms campen.Jerry schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 12:46:
[...]
Ten eerste, moet je minstens 2 mensen hebben met stingers anders ben je altijd te laat met 2x flares op de AC-130. Ten tweede heb je geen mobile artillery/helicopter op rush. Ten derde, heb je amper tijd om te locken, want dan ben je al dood door de one-shot hits van de AC-130.
[ Voor 26% gewijzigd door Jay-P op 14-09-2012 12:57 ]
Oh ja?Verwijderd schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 12:55:
Spawntime van de AC-130 is vandaag aangepast naar 90 seconden ipv 60...

- The AC-130 respawn timer has been increased from 60 to 90 seconds.
Is toch niet slecht of wel.
[ Voor 5% gewijzigd door Minaaj op 14-09-2012 13:01 ]
Ik zie je edit en zie dat je nog geen rush hebt gespeeld. Je moet even een paar potjes spelen als defender om daadwerkelijk te zien hoe het is in rush. Het is gewoon frustrerendJay-P schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 12:52:
[...]
Lees mijn edit hierboven, voor de rest, als je in een heel team als enige stingers gebruikt zit je gewoon in een ruk team. Ik weet niet hoeveel buffs die stingers nodig hebben voor mensen eindelijk door hebben dat ze vaak noodzakelijk zijn. En die lock tijd, tja ik weet niet maar die is al drastisch omlaag gegaan, duurt misschien net 1a2 sec. ik zou het knap vinden als de gast in de ac-130 elke keer als jij spawnt jou te grazen neemt. T is niet dat je van 400meter hoogte kan zien wie er met een stinger schiet. En ja stingers schieten gaat ten koste van je K/D maar uiteindelijk ben je veel waardevoller voor je team dan die bushwookie snipers met een 10-0 score die ergens ver weg van de Mcoms campen.
Het is wel een rare gedachtengang, hopen dat een teammaat wordt beschoten door de ac-130 om jou meer tijd te geven om je stinger af te kunnen schieten

De spawn time is nu wel omhoog gegaan. Misschien straks even testen of het wat beter is nu. En dan nog hopen dat je op een server zit die geen instant spawn vehicles heeft terwijl ze het niet adverteren

[ Voor 6% gewijzigd door Jerry op 14-09-2012 13:09 ]
Verwijderd
Tweet van Gustav Halling @gustavhalling:Jerry schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 13:06:
[...]
Ik zie je edit en zie dat je nog geen rush hebt gespeeld. Je moet even een paar potjes spelen als defender om daadwerkelijk te zien hoe het is in rush. Het is gewoon frustrerend.
Het is wel een rare gedachtengang, hopen dat een teammaat wordt beschoten door de ac-130 om jou meer tijd te geven om je stinger af te kunnen schieten.
De spawn time is nu wel omhoog gegaan. Misschien straks even testen of het wat beter is nu. En dan nog hopen dat je op een server zit die geen instant spawn vehicles heeft terwijl ze het niet adverteren.
Just to clarify: I will NOT remove the gunship from rush so stop asking. I am looking for a sweetspot respawn time atm if u want to feedback
- DaniëlWW2
- Niet online
Moderator General Chat
Dyslectic history cynic
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
Heeft een van jullie al eens geteld hoeveel voertuigen de attackers en de defenders in Rush krijgen?
De Attackers hebben altijd meer voertuigen, dus meer tankdestroyers terwijl jets en heli's als ze er zijn gelijk zijn. De attackers hebben verder altijd de AC-130 en de defenders hebben nooit een MAA, SAA of rocket artillerie. De attackers hebben op Armored shield wel Rocket artillerie om het nog oneerlijker te maken.
De defenders zijn gedeeltelijk verplicht om een IGLA te hebben en de rest moet haast een RPG hebben om een kans te maken. Verder kan je ook nog droppen uit de AC-130 dus een frontlinie maken is ook nog onmogelijk aangezien iedereen erachter kan droppen. De enige manier waarom de defenders een kans hebben is als ze de A10 van de attackers pikken...
En voor Gustav Halling heb ik een tijd:
100.000 seconden voor een respawn van de AC-130...
De Attackers hebben altijd meer voertuigen, dus meer tankdestroyers terwijl jets en heli's als ze er zijn gelijk zijn. De attackers hebben verder altijd de AC-130 en de defenders hebben nooit een MAA, SAA of rocket artillerie. De attackers hebben op Armored shield wel Rocket artillerie om het nog oneerlijker te maken.
De defenders zijn gedeeltelijk verplicht om een IGLA te hebben en de rest moet haast een RPG hebben om een kans te maken. Verder kan je ook nog droppen uit de AC-130 dus een frontlinie maken is ook nog onmogelijk aangezien iedereen erachter kan droppen. De enige manier waarom de defenders een kans hebben is als ze de A10 van de attackers pikken...
Daarom speel ik nooit rush, als defender ben je al achter gesteld.DanielWW2 schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 13:24:
Heeft een van jullie al eens geteld hoeveel voertuigen de attackers en de defenders in Rush krijgen?
Maar mij lijkt het meer om bv 1 AC-130 voor elke 2 MCOMS? Dus als hij tijdens het vliegen neergehaalt word je pas bij de volgende weer een nieuwe AC-130 krijgt.
Verwijderd
Gustav Halling @gustavhalling
Yes we are fixing the issue where the gunship spawns before the rounds starts in next update. (Not sure when but 1-3 weeks)
Yes we are fixing the issue where the gunship spawns before the rounds starts in next update. (Not sure when but 1-3 weeks)
SleeNL7u5t1c3 schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 11:56:
Een van de beste chopperpiloten die ik ben tegen gekomen. Wat ontzettend lekker is dat toch, een goede piloot hebben die laag vliegt, kijkt waar jij naar kijkt en niet 300 meter hoog gaat lopen hoveren om een jet uit de lucht te knallen (wat altijd eindigt in een epische faal).
Heb hem een friend request gestuurd, hopelijk accepteert hij het.
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Ja, dat is zeker lekker! Belangrijkste als piloot vind ik (wat veel random piloten dus niet doen), zorgen dat je de gunner in de optimale positie brengt om te schieten. Dus bijv. goed de neus omhoog houden voor de tv guided, en nadenken over wat de gunner ziet. Als je als piloot "niks" ziet, betekent dat vaak dat je gunner wél een goede view heeft op de situatie. Gaat natuurlijk niet altijd op, maar als je laag vliegt, vaak wel.Arfman schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 13:32:
[...]
SleeNL![]()
Een van de beste chopperpiloten die ik ben tegen gekomen. Wat ontzettend lekker is dat toch, een goede piloot hebben die laag vliegt, kijkt waar jij naar kijkt en niet 300 meter hoog gaat lopen hoveren om een jet uit de lucht te knallen (wat altijd eindigt in een epische faal).
Heb hem een friend request gestuurd, hopelijk accepteert hij het.
- DaniëlWW2
- Niet online
Moderator General Chat
Dyslectic history cynic
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
Dat valt wel mee. Metro, Caspian, Firestorm, Oman, Teheran, Karkand en Sharqi zijn gebalanceerd te noemen. Noshar, Seine en Grand bazaar zijn in het voordeel van de attackers als ze de eerste basis kunnen passeren. Deze mappen zijn wel speelbaar. Kharg is een klotemap voor Rush en Wake is bijna altijd een win voor de attackers en uit balans te noemen.erikvandenberg schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 13:30:
[...]
Daarom speel ik nooit rush, als defender ben je al achter gesteld.
De AK mappen daarintegen zijn zwaar in het voordeel van de attackers tot het punt waar je als defender geen schijn van kans maakt...
De gamemode is meestal in balans maar op AK absoluut niet wat gewoon zuigt aangezien de layout geweldig is voor Rush.

Dat lijkt me nou een goed idee. Dat moet de defenders tenminste een kans geven aangezien DICE moeilijk doet met het verwijderen de AC-130...Maar mij lijkt het meer om bv 1 AC-130 voor elke 2 MCOMS? Dus als hij tijdens het vliegen neergehaalt word je pas bij de volgende weer een nieuwe AC-130 krijgt.
Voor mij maakte het weinig uit welke map, elke attacker won, en als defender verloor je. Maar goed rush is nooit mijn ding geweest, ik speel liever conquest.DanielWW2 schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 13:54:
[...]
Dat valt wel mee. Metro, Caspian, Firestorm, Oman, Teheran, Karkand en Sharqi zijn gebalanceerd te noemen. Noshar, Seine en Grand bazaar zijn in het voordeel van de attackers als ze de eerste basis kunnen passeren. Deze mappen zijn wel speelbaar. Kharg is een klotemap voor Rush en Wake is bijna altijd een win voor de attackers en uit balans te noemen.
De AK mappen daarintegen zijn zwaar in het voordeel van de attackers tot het punt waar je als defender geen schijn van kans maakt...
De gamemode is meestal in balans maar op AK absoluut niet wat gewoon zuigt aangezien de layout geweldig is voor Rush.![]()
[...]
Dat lijkt me nou een goed idee. Dat moet de defenders tenminste een kans geven aangezien DICE moeilijk doet met het verwijderen de AC-130...
Verwijderd
Idem hier, enige rush map die ik leuk vind is Kharg Island, vooral dan als attacker in de Viper...erikvandenberg schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 14:18:
[...]
Voor mij maakte het weinig uit welke map, elke attacker won, en als defender verloor je. Maar goed rush is nooit mijn ding geweest, ik speel liever conquest.
Rush 
Ik weet niet eens wat ik dan moet doen, gaat om MCOM's ofzoiets maar dan zit je erbij en lijkt er niks te gebeuren? Niet mijn ding, ik ben meer van het tactische spel, anders speelde ik wel CoD.
Ik weet niet eens wat ik dan moet doen, gaat om MCOM's ofzoiets maar dan zit je erbij en lijkt er niks te gebeuren? Niet mijn ding, ik ben meer van het tactische spel, anders speelde ik wel CoD.
Helemaal mee eensDanielWW2 schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 13:54:
[...]
Dat valt wel mee. Metro, Caspian, Firestorm, Oman, Teheran, Karkand en Sharqi zijn gebalanceerd te noemen. Noshar, Seine en Grand bazaar zijn in het voordeel van de attackers als ze de eerste basis kunnen passeren. Deze mappen zijn wel speelbaar. Kharg is een klotemap voor Rush en Wake is bijna altijd een win voor de attackers en uit balans te noemen.
De gamemode is meestal in balans maar op AK absoluut niet wat gewoon zuigt aangezien de layout geweldig is voor Rush.![]()
[...]
Dat lijkt me nou een goed idee. Dat moet de defenders tenminste een kans geven aangezien DICE moeilijk doet met het verwijderen de AC-130...
De layout en de plaatsing van de MCOM's zijn erg goed op de AK mappen. Beter zelfs dan de meeste non-AK mappen. Helaas zorgt het ene element (ac-130) voor problemen voor de defenders.
lol...Arfman schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 14:24:
Rush
Als je ergens tactisch spel bij nodig hebt dan is het wel Rush??? In conquest kan je altijd omlopen/flanken en objectives altijd nog terug pakken. In Rush is het alles of niets en moet je de andere partij tot fouten dwingen aangezien je elkaar heads-on tegenkomt.
Heeft iemand nog tips voor het vliegen in de jets?
Ik heb sinds kort wel de besturing onder controle maar mis gewoon de ervaring in de dog-fights,
iemand tips?
Ik heb sinds kort wel de besturing onder controle maar mis gewoon de ervaring in de dog-fights,
iemand tips?
PSN: Von_Smallhausn
Verwijderd
Oefenen, oefenen en blijven oefenen. En je gaat altijd iemand tegenkomen die beter is...Mon0lith schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 14:34:
iemand tips?
heheheh meen je dit nou?Arfman schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 14:24:
Rush
Druk eens op je "use" toets Standaard E (ingedrukt houden)
Hier mee activate of defuse je.
Op de juiste moment afremmen en schieten. Als ik schiet rem ik kan je beter mikken. En als je aimt aim op voor kant van de jet.Mon0lith schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 14:34:
iemand tips?
Dit topic is gesloten.
Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het plaatsen van "grappige" ongerelateerde plaatjes, zoals de bekende 9Gag memes is niet toegestaan, daar zijn andere topic voor. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic. Het is tevens niet toegestaan te discusseren over mogelijkheden om via proxy of VPN in andere landen de premium DLC aan te schaffen.
Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.
Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het plaatsen van "grappige" ongerelateerde plaatjes, zoals de bekende 9Gag memes is niet toegestaan, daar zijn andere topic voor. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic. Het is tevens niet toegestaan te discusseren over mogelijkheden om via proxy of VPN in andere landen de premium DLC aan te schaffen.
Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.
Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.