Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 30-09 09:07

Mon0lith

Yes Herr Flick

goosche schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 14:44:
[...]

Op de juiste moment afremmen en schieten. Als ik schiet rem ik kan je beter mikken. En als je aimt aim op voor kant van de jet.
Top d:)b
Dat zijn al een aantal tips waar ik wat mee kan

PSN: Von_Smallhausn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Mon0lith schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 14:46:
[...]

Top d:)b
Dat zijn al een aantal tips waar ik wat mee kan
Ben er ook niet zo goed in maar tanks en infanterie pak ik er wel mee en kan zodanig rondjes vliegen dat ik niet gekilt wordt in dogfights, tot ik het zat ben en gewoon weg vlieg = dood in “dogfight”

Bind pitch up aan spatie

Vlieg in third person (schiet in first person)

Saltos en bochten maak je het scherpst op 320 (mijl per uur?), probeer een beetje saltos te maken in first person terwijl je deze snelheid aanhoud zodat je een gevoel krijgt hoevaak je op je afterburnen en op S moet drukken om deze snelheid te behouden, dus omhoog wat gas bij, omlaag af en toe op s drukken.

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bee.nl
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Mon0lith schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 14:34:
Heeft iemand nog tips voor het vliegen in de jets?
Ik heb sinds kort wel de besturing onder controle maar mis gewoon de ervaring in de dog-fights,
iemand tips?
Ik denk dat je met het kijken van Youtube-filmpje jezelf wel een eindje op weg kan helpen. Voor de rest is het gewoon enorm veel oefenen. Het is in ieder geval handig om te vliegen met air radar en flares of ecm (zelf de voorkeur voor flares). In het begin zou je met heat seekers aan de slag kunnen gaan, dat geeft je net wat meer aanvalsmogelijkheden tegenover jets/heli's. De onboard gun vergt namelijk enige oefening om te weten waar je moet mikken. Afremmen kan hierbij handig zijn, zodat je meer tijd hebt om te aimen en schieten.
Verder op de juiste momenten remmen/afterburner. Bij (ground-to-air) locks vol de AB erop en (omhoog) wegvliegen. Bij scherpe bochten juist weer de rem erop tot ongeveer 315 voor de ideale draaisnelheid. Had ik veel oefenen al gezegd? :P
Die tip was ik ook tegengekomen op YT. Geprobeerd en opzich wel handig bedacht, maar het voelde voor mij te onnatuurlijk aan. Uiteindelijk weer terug gezet. Ik speel nu bijna alles met tobo, vooral bij dogfights. Als de enemy jet/heli rustig vliegt pak ik de muis er bij voor betere aim.
Salto's maakt een acrobaat, je bedoelt loopings ;)

[ Voor 22% gewijzigd door Bee.nl op 14-09-2012 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 30-09 11:23
Voor het eerst maar eens rush op AK gaan proberen, hopen dat ik bij US zit xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15:25
Net voor het eerst in een heli gezeten in het sneeuw level als gunner, wow! Just wow! Wat super vet! Daarna Rush waar je een strand moet verdedigen, super vet weer. Alleen de server klapte eruit. Weet iemand hoe dit level heet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bee.nl
  • Niet online
Versteegrob schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 14:56:
Net voor het eerst in een heli gezeten in het sneeuw level als gunner, wow! Just wow! Wat super vet! Daarna Rush waar je een strand moet verdedigen, super vet weer. Alleen de server klapte eruit. Weet iemand hoe dit level heet?
Ik gok zomaar dat het Bandar Desert was:

Afbeeldingslocatie: http://battlelog-cdn.battlefield.com/public/base/bf3/map_images/146x79/xp3_desert.jpg?v=2650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-09 14:09

Arfman

Drome!

mukkel schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 14:42:
[...]

heheheh meen je dit nou? :P
Druk eens op je "use" toets Standaard E (ingedrukt houden)
Hier mee activate of defuse je.
Zal het eens proberen, maar de paar keer die ik het gespeeld heb vond ik het maar CQ Metro op een iets andere manier (lees: enorme clusterfuck met chokepoints waarin mensen blind gaan lopen schieten met alles wat er voorhanden is).

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

evilpin0 schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 14:48:
[...]
Ben er ook niet zo goed in maar tanks en infanterie pak ik er wel mee en kan zodanig rondjes vliegen dat ik niet gekilt wordt in dogfights, tot ik het zat ben en gewoon weg vlieg = dood in “dogfight”
Als je nou in plaats van alleen rondjes te vliegen ook om een tweede as draaide, werden je rondjes af en toe loopings. Die zijn lastiger om te controleren want je snelheid wordt door de zwaartekracht beïnvloed. Daardoor is het, als je zelf een beetje behoorlijk je snelheid in de smiezen houdt en zorgt dat je nét hoog genoeg zit om je looping laagvliegend, en niet buikschuivend, te eindigen, een goeie manier om anderen af te schudden, waardoor je óf ineens stukjes vliegtuig over de grond ziet rollen of je vijand weg ziet vliegen, waar jij erachter kunt komen.

als ze je ondanks de loopings, extra spins en strak getimede snelheid nóg bijblijven zijn ze gewoon irritant goed en adviseer ik uitstappen, Igla pakken en schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
l0n3w012ph schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 12:40:
Gisteren maar speciaal een dag vrij genomen van het werk om AK eens echt goed te spelen. Een 4 uur en 14 minuten durende eerste ronde gedaan in Armoured Shield. Mooie map en meteen alle unlocks voor de mobile artillery binnen :) Tank destroyers zijn heerlijk en ook daar nu bijna alles mee binnen.

Met Fraps gerecord en aangezien er vele vragen komen over de jets, wil ik hier een keer een tutorial mee maken. Er zaten genoeg epische momenten in: tussen de bomen door de infantry met de main gun wegblazen, snipers van de toren schieten, mooie dogfights etc. Vooral de ongelijkheid van het terrein zorgt ervoor dat je flink met je joystick moet werken om goede loopings te maken bij dogfights zonder dat je op de grond klapt.

Onderweg naar huis en straks stap ik nog maar weer eens een jet in. >:)
Stukje toewijding :+

Maar ik ben benieuwd naar je tutorials, ik kan daar zeker nog wel wat hulp gebruiken.

Zou je dan ook kunnen noemen welke controls + sensitivity je gebruikt en waarom? Het blifjt voor me lastig om die twee goed op elkaar af te stemmen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Die ja. Server klapt er weer uit. Maar die map brengt de chaos goed naar voren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Jet verhaal + tutorial belofte :)

Zou wel van pas komen zo'n tutorial. Ik suck redelijk hard in Jets (en choppers) :(

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-P
  • Laatst online: 04-06 00:39
Verwijderd schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 15:10:
[...]
als ze je ondanks de loopings, extra spins en strak getimede snelheid nóg bijblijven zijn ze gewoon irritant goed en adviseer ik uitstappen, Igla pakken en schieten.
Of de l33t ass mofo manier, loopings draaien als een baas (tot vlak over de grond) en below radar ontsnappen, 75% kans dat de ander je gewoon kwijt is omdat ze je niet op de airradar kunnen zien (niet continu met AB wegblazen want dan zien ze je makkelijker) en je vrij makkelijk op zijn tail kan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jay-P schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 15:16:
[...]
Of de l33t ass mofo manier, loopings draaien als een baas (tot vlak over de grond) en below radar ontsnappen, 75% kans dat de ander je gewoon kwijt is omdat ze je niet op de airradar kunnen zien (niet continu met AB wegblazen want dan zien ze je makkelijker) en je vrij makkelijk op zijn tail kan komen.
als ze goed genoeg zijn om je bij te houden werkt dit ook bijna nooit. Recht omhoog vliegen, uitstappen, Stinger d'r in werkt vaker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Fijn dat de helft van m'n voertuigen nu weer gereset zijn na de patch. Ik kon als heli-gunner geen flares meer droppen, what the ... ?

[ Voor 4% gewijzigd door CodeCaster op 14-09-2012 15:41 ]

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 30-08 18:01

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

CodeCaster schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 15:41:
Fijn dat de helft van m'n voertuigen nu weer gereset zijn na de patch. Ik kon als heli-gunner geen flares meer droppen, what the ... ?
Dat is eruit gehaald met de patch, dus dat kan sowieso niet meer

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Toch maar eens de patch notes lezen dan. :+ Maar verder waren diverse unlocks en camo's dus ook weer standaard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirtySanchez
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 19-11-2024

DirtySanchez

WoT: ReAlex69

Mu.siQ schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 15:41:
[...]

Dat is eruit gehaald met de patch, dus dat kan sowieso niet meer
Klopt dat dat ook geldt voor de ATGM of TOW van een tank of LAV? Duurt eeuwigheid voordat'ie locked na het afvuren van een AP-round....??

YouTube: GoT BF3 The Movie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clockw1ze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 30-09 14:34
DirtySanchez schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 15:44:
[...]

Klopt dat dat ook geldt voor de ATGM of TOW van een tank of LAV? Duurt eeuwigheid voordat'ie locked na het afvuren van een AP-round....??
Staat ook in patchnotes.. Er zit nu een cooldown tussen je main&secondary gun (reload time)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bee.nl
  • Niet online
DirtySanchez schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 15:44:
[...]

Ja, klopt. Ze hebben de vertraging tussen het afvuren van het primaire en secundaire wapen van tanks langer gemaakt. Naar mijn idee is de vertraging net iets te lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Jammer, maar wel terecht. Ik kon zo met guided missile ieder voertuig dat net gesmoked had disablen. Eerst locken en vuren met guided, en als die raket bijna insloeg was m'n main shell ook al onderweg. :+

Dat klonk in het getroffen voertuig vaak als één hit, dus waren ze weer boos dat je 60-80% in "één schot" eraf kreeg. :+

[ Voor 26% gewijzigd door CodeCaster op 14-09-2012 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-P
  • Laatst online: 04-06 00:39
Verwijderd schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 15:39:
[...]

als ze goed genoeg zijn om je bij te houden werkt dit ook bijna nooit. Recht omhoog vliegen, uitstappen, Stinger d'r in werkt vaker :)
Geloof me, dat werkt echt verrassend goed, eeuwig rondjes draaien doe ik niet meer want daar help je jezelf en je team niet mee. Zodra je met iemand dogfight die van hetzelfde niveau is zie je elkaar eigenlijk alleen op de airradar en af en toe in 3rd person view. Stingers zijn nog steeds waardeloos vs jets. flares droppen afterburner erop en probleem opgelost, ook als je in de lucht vlak bij de jet je stinger lost is dat voor een goede piloot geen probleem, je moet namelijk een beetje feeling krijgen voor het moment waarop je je flares dropt, bij enemy jets bijv die recht op je af komen met heat seekers is het zaak om je flares te droppen net voordat hij ze afschiet(itt tot grond missiles waarbij het juist zaak is iets meer geduld te hebben). Bovendien is het ook geen ramp om neergehaald te worden zolang je op tijd eject en ervoor zorgt dat je met je parachute in de buurt van een vijandige vlag land, kan je mooi proberen te cappen achter de linies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirtySanchez

DirtySanchez

Gisteren trouwens - by accident, had mijn RPG's opgebruikt en toen maar een tank en bestuurder met de repair torch te lijf gegaan....- de G53 voor de engineer geunlocked. Ja, ja,... ik weet het... ben nooit zo bezig met de unlocks....

De G53 lijkt een leuk alternatief voor mijn standaard M4A1. Nu wil ik gaan unlocken omdat dat ding toch behoorlijk lekker gaat.... wat is een goeie setup voor de G53? Foregrip, Kobra?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facenoise
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22-08 16:43
CodeCaster schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 15:47:
Jammer, maar wel terecht. Ik kon zo met guided missile ieder voertuig dat net gesmoked had disablen. Eerst locken en vuren met guided, en als die raket bijna insloeg was m'n main shell ook al onderweg. :+

Dat klonk in het getroffen voertuig vaak als één hit, dus waren ze weer boos dat je 60-80% in "één schot" eraf kreeg. :+
Ook wel een leuk weetje voor je, je kan in battlelog je loadout in game aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jay-P schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 15:57:
[...]

Geloof me, dat werkt echt verrassend goed, eeuwig rondjes draaien doe ik niet meer want daar help je jezelf en je team niet mee. Zodra je met iemand dogfight die van hetzelfde niveau is zie je elkaar eigenlijk alleen op de airradar en af en toe in 3rd person view. Stingers zijn nog steeds waardeloos vs jets. flares droppen afterburner erop en probleem opgelost, ook als je in de lucht vlak bij de jet je stinger lost is dat voor een goede piloot geen probleem, je moet namelijk een beetje feeling krijgen voor het moment waarop je je flares dropt, bij enemy jets bijv die recht op je af komen met heat seekers is het zaak om je flares te droppen net voordat hij ze afschiet(itt tot grond missiles waarbij het juist zaak is iets meer geduld te hebben). Bovendien is het ook geen ramp om neergehaald te worden zolang je op tijd eject en ervoor zorgt dat je met je parachute in de buurt van een vijandige vlag land, kan je mooi proberen te cappen achter de linies.
Als je weet van waar de stinger/rocket komt, terugdraaien in een bepaalde hoek van waar de rocket komt, aanhouden, en de rocket passeert je rakelings. No need to flare! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DirtySanchez schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 15:59:
Gisteren trouwens - by accident, had mijn RPG's opgebruikt en toen maar een tank en bestuurder met de repair torch te lijf gegaan....- de G53 voor de engineer geunlocked. Ja, ja,... ik weet het... ben nooit zo bezig met de unlocks....

De G53 lijkt een leuk alternatief voor mijn standaard M4A1. Nu wil ik gaan unlocken omdat dat ding toch behoorlijk lekker gaat.... wat is een goeie setup voor de G53? Handgrip, Cobra?
HB en kobra. ;)
Alleen is de M4A1 beter en de G36C ook.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirtySanchez

DirtySanchez

DanielWW2 schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 16:16:
[...]

HB en kobra. ;)
Alleen is de M4A1 beter en de G36C ook.
Ik weet... dit soort berichten zijn al vaker verschenen, maar... ik gebruik volgens mij nog steeds Foregrip, PK-A (3.4x) en soms silencer op de M4A1. Zeker op de AK mappen. Heb de effecten van de patches niet zo meegekregen, maar is dat (behoudens de PK-A... weet dat veel mensen de Kobra prefereren).. nog steeds een goeie setup, of is er een 'gouden' setup voor de M4A1? Ga ik die ook nog een kans geven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

Armored Kill is echt niet leuk meer!

Overpowered vehicles, gunship, tanks etc... Om de haverklap ben je dood. :(

An  a day keeps the doctor away.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

De G53 lijkt een leuk alternatief voor mijn standaard M4A1. Nu wil ik gaan unlocken omdat dat ding toch behoorlijk lekker gaat.... wat is een goeie setup voor de G53? Handgrip, Cobra?
Foregrip+Heavy Barrel+Kobra
Zeker Heavy barrel, want de ADS (Aim Down Sight) spread gaat dan van 0.5 naar 0.1.
Met foregrip gaat hij dan naar 0.2 totaal en de side to side recoil word een stuk minder :).

Probeer ook eens de ACW-R. Dat ding schiet erg lekker nu.
DirtySanchez schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 16:20:
[...]

Ik weet... dit soort berichten zijn al vaker verschenen, maar... ik gebruik volgens mij nog steeds Foregrip, PK-A (3.4x) en soms silencer op de M4A1. Zeker op de AK mappen. Heb de effecten van de patches niet zo meegekregen, maar is dat (behoudens de PK-A... weet dat veel mensen de Kobra prefereren).. nog steeds een goeie setup, of is er een 'gouden' setup voor de M4A1? Ga ik die ook nog een kans geven...
Foregrip zeker. De M4A1 heeft een erg hoge side to side recoil.
Heavy barrel zou ik er ook op zetten, want dat maakt je dmg over distance een stuk hoger en je ADS is beter.

Ik kijk altijd even op http://symthic.com/charts.php om te kijken wat bepaalde attachments doen voor wapens.

[ Voor 37% gewijzigd door Jerry op 14-09-2012 16:27 ]

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DirtySanchez schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 16:20:
[...]

M4A1 is toch echt HB en kobra als gouden setup. :+
Verder voegt de foregrip nauwelijks iets toe bij de meeste wapens. Voor de G36C, AEK, F2000 en de meeste andere bullpops is die wel nuttig. Voor de G53 niet.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirtySanchez

DirtySanchez

HardCoreGamer schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 16:21:
Armored Kill is echt niet leuk meer!

Overpowered vehicles, gunship, tanks etc... Om de haverklap ben je dood. :(
Ha, ha,... dat is helemaal niet erg.... zolang je maar ook een paar tegenstanders meeneemt!!!!

Ik merk dat mij K/D ratio sterk afhankelijk is van de gekozen 'playstyle'. Zeker in het begin doe ik het wat rustiger aan, de boel een beetje verkennen, wat verder van de actie spawnen en niet als een kip zonder kop rondrennen op zoek naar kogels... soms ga ik als assault met mijn squad mee en probeer te ondersteunen, te surpressen, te reviven en medickits te droppen dat het een lust is... ook dat is een wat passievere speelstijl waarbij je niet zo vaak dood gaat. Soms als recon bewust wat achter blijven, strategisch radio beaconnetje plaatsen en die SOFLAM in de lucht... niet in de buurt gaan liggen, maar eindje verderop spotten en af en toe een onoplettende enemy droppen! Zo zorg ik er in ieder geval voor dat ik de map, routes etc. leer kennen voordat ik mezelf in de actie gooi. Gisteravond laat op GoT was het op Armored Shield vooral op C spawnen en als een idioot naar D rennen om daar aan de actie bij te dragen...en uiteraard net zo snel dood...

Merk niets van overpowered vehicles,.. gunship (zelden blijft die langer dan 30 seconden in de lucht... als die 10 kills pakt is het veel.....) etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordyktm
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14:55

jordyktm

Catch me if you can.

Voor onze clan een server gehuurd, beetje jammer dat hij zo leeg blijft ! Join ons !

http://battlelog.battlefi...est-Large-Adaptive-slots/

- Intel - iPhone 13 Pro - KTM - Steam: Wicked Pony -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirtySanchez

DirtySanchez

DanielWW2 schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 16:26:
[...]

M4A1 is toch echt HB en kobra als gouden setup. :+
Verder voegt de foregrip nauwelijks iets toe bij de meeste wapens. Voor de G36C, AEK, F2000 en de meeste andere bullpops is die wel nuttig. Voor de G53 niet.
HB en Kobra it is then.... blijf vanavond (of van het weekend ) maar uit mijn buurt dan 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mukkel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17-02-2024

mukkel

Dus..... Zodoende

jordyktm schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 16:31:
Voor onze clan een server gehuurd, beetje jammer dat hij zo leeg blijft ! Join ons !

http://battlelog.battlefi...est-Large-Adaptive-slots/
5 slots? raar getal. Dan zit je altijd 3 vs 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

DirtySanchez schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 16:30:
[...]

Ha, ha,... dat is helemaal niet erg.... zolang je maar ook een paar tegenstanders meeneemt!!!!

Ik merk dat mij K/D ratio sterk afhankelijk is van de gekozen 'playstyle'. Zeker in het begin doe ik het wat rustiger aan, de boel een beetje verkennen, wat verder van de actie spawnen en niet als een kip zonder kop rondrennen op zoek naar kogels... soms ga ik als assault met mijn squad mee en probeer te ondersteunen, te surpressen, te reviven en medickits te droppen dat het een lust is... ook dat is een wat passievere speelstijl waarbij je niet zo vaak dood gaat. Soms als recon bewust wat achter blijven, strategisch radio beaconnetje plaatsen en die SOFLAM in de lucht... niet in de buurt gaan liggen, maar eindje verderop spotten en af en toe een onoplettende enemy droppen! Zo zorg ik er in ieder geval voor dat ik de map, routes etc. leer kennen voordat ik mezelf in de actie gooi. Gisteravond laat op GoT was het op Armored Shield vooral op C spawnen en als een idioot naar D rennen om daar aan de actie bij te dragen...en uiteraard net zo snel dood...

Merk niets van overpowered vehicles,.. gunship (zelden blijft die langer dan 30 seconden in de lucht... als die 10 kills pakt is het veel.....) etc.
Mijn k/d ratio is van 0,77 gedropt naar 0,762...

Kills 7,668
Deaths 10,060

:'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardcoresmurf
  • Laatst online: 20-07-2024

hardcoresmurf

Quod licet Iovi non licet bovi

HardCoreGamer schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 16:34:
[...]

Kills 7,668
Deaths 10,060

Battlefield draait niet om kd

offtopic:
Je naam is Hardcoregamer en je hebt Apple in je signature staan :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

hardcoresmurf schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 16:36:
[...]
offtopic:
Je naam is Hardcoregamer en je hebt Apple in je signature staan :F
Ik weet het, ik moet weer eens een nieuwe nickname bedenken. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirtySanchez

DirtySanchez

HardCoreGamer schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 16:34:
[...]

Kills 7,668
Deaths 10,060

Ha, ha, ha,... K/D ratio is onderhevig aan de Wet van de toe- en afnemende meeropbrengst!

Als je K/D ratio onder de 1 ligt, dan ben je er elke ronde mee bezig...als die (ruim) boven de 1 ligt, kan die je geen ruk meer schelen! Als het je zo na aan het hart ligt... ga een paar rondjes Metro 64p doen... daar haal je makkelijk 50 meer kills dan deaths per ronde... in jouw geval.... bijna 50 rondjes en je staat op een K/D van 1.... kom je daarna terug... zul je zien dat je niets meer kan schelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Met de G53 had ik het probleem dat de Kobra sight voor geen meter werkte dus de HOLO maar gekozen en dat werkt perfect met HB + FG :)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

DirtySanchez schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 16:40:
[...]

Ha, ha, ha,... K/D ratio is onderhevig aan de Wet van de toe- en afnemende meeropbrengst!

Als je K/D ratio onder de 1 ligt, dan ben je er elke ronde mee bezig...als die (ruim) boven de 1 ligt, kan die je geen ruk meer schelen! Als het je zo na aan het hart ligt... ga een paar rondjes Metro 64p doen... daar haal je makkelijk 50 meer kills dan deaths per ronde... in jouw geval.... bijna 50 rondjes en je staat op een K/D van 1.... kom je daarna terug... zul je zien dat je niets meer kan schelen...
Daar ben ik het helemaal met je eens! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13:31

Snuffel

Vroem!

Ik zit op 0.33 K/D, en het kan me geen ruk schelen :D

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb een KD van 2.11 en dan kan mij helemaal niks schelen. :P
Pas als het onder de 2 zakt ga ik me zorgen maken. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirtySanchez

DirtySanchez

Snuffel schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 16:46:
Ik zit op 0.33 K/D, en het kan me geen ruk schelen :D
Ah,,. ja, nice... houden zo... wij 'pros' moeten immers ook wat af te knallen hebben he... _O- Ik zou zeggen... kom eens op de GoT server.... kannonenvoer altijd welkom! Just kidding...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

DirtySanchez schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 16:48:
[...]

Ah,,. ja, nice... houden zo... wij 'pros' moeten immers ook wat af te knallen hebben he... _O- Ik zou zeggen... kom eens op de GoT server.... kannonenvoer altijd welkom! Just kidding...
Haha! :P

Wat is jullie server?
Edit: Gevonden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Dit is al de derde keer dat ik er wordt uitgekicked, dit is de reden.

Game disconnected: you were kicked by PunkBuster. Stated reason: PunkBuster kicked player 'robdegekste' (for 0 minutes) ... RESTRICTION: Disallowed Program/Driver [89262]

Meer mensen hier last van? Driver? Heb net een nieuwe pc met alleen de drivers van ATI en van mijn moederbord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-01 21:03

l0n3w012ph

AlphaW0lf

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 15:11:
[...]

Stukje toewijding :+

Maar ik ben benieuwd naar je tutorials, ik kan daar zeker nog wel wat hulp gebruiken.

Zou je dan ook kunnen noemen welke controls + sensitivity je gebruikt en waarom? Het blifjt voor me lastig om die twee goed op elkaar af te stemmen :)
en @Help!!!: ik ga daar dit weekend mee beginnen. Heb inmiddels alles omgecodeerd naar mp4 en op de Mac gezet. iMovie werkt handig genoeg voor zoiets. Zo gauw hij klaar is zal ik het posten.

Goede tip dat ik ook ff over controls en sensitivity wat opneem in de video! En inderdaad toewijding :)

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Versteegrob schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 17:14:

Game disconnected: you were kicked by PunkBuster. Stated reason: PunkBuster kicked player 'robdegekste' (for 0 minutes) ... RESTRICTION: Disallowed Program/Driver \[89262]

Meer mensen hier last van? Driver? Heb net een nieuwe pc met alleen de drivers van ATI en van mijn moederbord.
Je wallhack uitzetten :+
Heb je het al eens gegoogled?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel

Snuffel

Vroem!

DirtySanchez schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 16:48:
[...]

:+

Ik kan af en toe ook wel raak schieten hoor....
Alleen ik mis zoveel...

Ik merk dat ik gewoon minder snel ben. Ligt aan de leeftijd zeg ik maar, als 40+-er mag ik best wat langzamer zijn.
Zolang ik maar lol heb in het spel, toch?

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En even een demonstratie van wat mijn probleem met Rush is. :/

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=qE_PqGcYqbo]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeara
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12:55
Ik heb net ook even rush geprobeerd, voor de grap. En het is inderdaad niet te doen als defenders.

Maar goed, BF3 draait om conquest en niet om rush imo. (maar goed het zit er in en dan moet het wel werken natuurlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w00t00w
  • Laatst online: 17-10-2021

w00t00w

Derp

Game disconnected: you were kicked by PunkBuster. Stated reason: PunkBuster kicked player 'robdegekste' (for 0 minutes) ... RESTRICTION: Disallowed Program/Driver \[89262]

Ik had een tijdje terug hetzelfde: kon er maar niet achterhalen wat de oorzaak was, maar na veel gerommel en geprobeer bleek het SoundShortcut de boosdoener te zijn, een klein progje waarmee ik mijn audio-signaal via een toetsencombo naar een andere output kan sturen (PC speakers of via HDMI naar m'n TV [m'n verstreker heeft geen HDMI]).
EvenBalance (Punkbuster) gaf een hele lijst programma's die deze kicks kunnen veroorzaken, maar helaas is mijn ticket al gesloten, dus ik kan je de lijst niet meer geven :( Maar Google is je vriend...

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
DanielWW2 schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 17:32:
En even een demonstratie van wat mijn probleem met Rush is. :/

[video]
Daarom is er "samenwerking" nodig. Helaas ging dat in BF2 beter als in 3. Daarom wordt alles nerfed to oblivion.

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlii256
  • Laatst online: 07-06 14:17
rickyy schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 17:51:
[...]

Daarom is er "samenwerking" nodig. Helaas ging dat in BF2 beter als in 3. Daarom wordt alles nerfed to oblivion.
Ze doen wel degelijk hun best om rush beter 'speelbaar' te maken! Kijk maar even hier: http://www.gustavhalling....-tweaks-next-week-bf3-ak/.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Qlii256 schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 17:56:
[...]

Ze doen wel degelijk hun best om rush beter 'speelbaar' te maken! Kijk maar even hier: http://www.gustavhalling....-tweaks-next-week-bf3-ak/.
Brave dev, braaf. :+
[...]

Ik heb ook al meegemaakt dat er zo drie missles verloren gingen. Twee keer achter elkaar...

[ Voor 32% gewijzigd door DaniëlWW2 op 14-09-2012 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Fraps of Dxtory draaien? Of een ander programma dat een overlay veroorzaakt?

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Nu online

Mavamaarten

Omdat het kan!

What the FUCK is dit man. Net eens rush gedaan op de nieuwe maps, echt wat een unbalancedheid!
Constant gespawnraped en het hele team leek wel te bestaan uit een bende mongols met een IQ van 12.

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 11:07
is niet alleen op de nieuwe maps;)

als je in een unbalanced team zit. A.K.A. de idioten met een IQ van 12 is RUSH zowiezo keiharde fail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel

Snuffel

Vroem!

Mavamaarten schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 18:08:
What the FUCK is dit man. Net eens rush gedaan op de nieuwe maps, echt wat een unbalancedheid!
Constant gespawnraped en het hele team leek wel te bestaan uit een bende mongols met een IQ van 12.
Slechte verliezer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mavamaarten schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 18:08:
Ben je er ook eindelijk achter? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Nu online

Mavamaarten

Omdat het kan!

Djiezes! En nu net weer in een server die elke minuut autobalance deed. ELKE minuut werd ik "killed by admin" om van team te switchen. Godverdomme, wtf is er mis met dat spel vandaag :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Jerry schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 18:05:
[...]

Fraps of Dxtory draaien? Of een ander programma dat een overlay veroorzaakt?
Draaien niks bijzonders. Speel wel met EyeFinity maar dat mag toch gewoon? Verder wat programma's aan staan voor mijn multisetup. Heb net http://www.evenbalance.com/index.php?page=pbsetup.php dit gedownload en een update gedaan. Hopelijk is het nu verholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardcoresmurf

hardcoresmurf

zullen we met z'n allen even op het gotbf3 #2 server spelen?

[ Voor 16% gewijzigd door hardcoresmurf op 14-09-2012 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Nu online

Mavamaarten

Omdat het kan!

Mij goed, ik ben echt depressief aan het worden van het gemiddelde IQ van een AK-speler. Elke keer zit ik in een team die liever wat met vliegtuigjes speelt dan vlaggen te cappen :/

PTFO god damnit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Zeara schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 17:35:
Maar goed, BF3 draait om conquest en niet om rush imo. (maar goed het zit er in en dan moet het wel werken natuurlijk)
QFT !!! :)
[...]

QFT !!! :)

[ Voor 34% gewijzigd door Help!!!! op 14-09-2012 19:27 ]

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xant0r
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-08 09:00
Gisteren maar speciaal een dag vrij genomen van het werk om AK eens echt goed te spelen. Een 4 uur en 14 minuten durende eerste ronde gedaan in Armoured Shield. Mooie map en meteen alle unlocks voor de mobile artillery binnen :) Tank destroyers zijn heerlijk en ook daar nu bijna alles mee binnen.

Daarna toch wel, vind ik persoonlijk, de mooiste map van allemaal gespeeld: Alborz mountains. Ik heb die map de eerste twee uur alleen maar vanuit de lucht gezien en man man, deze map vergt toch heel wat van je vliegkunsten in je jet. Bomen zijn nu ook echt bomen waar je dood aan als je er tegenaan vliegt. En zo hoort het ook. Dat was in de vorige mappen wel anders. Ik stootte me twee keer aan die steen (ja, een ezel ik weet het :) ) maar daarna was het fun. Heb geloof ik meer dan 15 minuten kunnen vliegen en killen voor ik erachter kwam dat het al einde ronde was.
Met Fraps gerecord en aangezien er vele vragen komen over de jets, wil ik hier een keer een tutorial mee maken. Er zaten genoeg epische momenten in: tussen de bomen door de infantry met de main gun wegblazen, snipers van de toren schieten, mooie dogfights etc. Vooral de ongelijkheid van het terrein zorgt ervoor dat je flink met je joystick moet werken om goede loopings te maken bij dogfights zonder dat je op de grond klapt.

Nu inmiddels de 56e service star binnen en toch leer ik iedere keer weer bij. Zo is met name de interpretatie van de air radar bij loopings van groot belang anders wordt je er zo uitgedraaid en is het game over voor je. Ik zal daar in de tutorial eens wat aandacht aan besteden. Daarnaast maakte ik tot voor heel kort nog de fout om kaarsrechte loopings te doen. Dat resulteert in de andere jet nooit meer te zien krijgen als je allebei op de goede snelheid zit. Je moet de loopings enigszins schuin maken en dan zie je de andere jet veel vaker voorbij komen en kun je je beter oriënteren. Als een andere jet jou voorbij komt en je ziet op de air radar dat zijn icoontje meteen een draai van 180 graden maakt, betekent dat dat hij een looping maakt meteen nadat hij je gepasseerd is. Dan kun je er in 90% van de gevallen vanuit gaan, zeker bij joystick gebruikers, dat hij een schuine looping maakt tegen de klok in. Sinds gisteren dacht ik pas dat dit ook wel logisch is want als de meerderheid van de gamers rechtshandig is en een joystick of muis bedient, maar met name bij een joystick, is het makkelijker om de joystick schuin links naar je toe te trekken dan van je af te duwen. Dat ligt gewoon iets natuurlijker in de hand. Wil ik allemaal gaan verwerken in de tut. En daarbij ook beschrijven hoe je nu de ideale looping maakt met constante snelheid. Voor mij is dat bij passeren jet of als ik achtervolgd wordt: eerst snel switchen van 3rd naar 1st person view, snelheid checken en terug brengen tot 310 kph, dan de looping ingaan naar boven met twee korte afterburner taps, op hoogste punt geen gas bij meer, iets laten vallen, korte brake en dan bij bijna het onderste punt iets langere brake, dan weer twee taps afterburner etc en dan maar proberen achter de ander te komen. Gisteren zat er een in de server die dat ook precies wist te doen en dan kan het lang duren. :)

Helemaal mee eens, denk dat Alborz Mountain een van de mooiste BF mappen ooit is (niet de beste, maar de mooiste). In de lucht nog meer dan van de grond, epische dogfights en vooral van bergtoppen gebruik maken om er langs te vliegen, en gewoon below radar te zijn op 700m hoogte ofzo. :D :D. Blijf het echt mooi vinden als je net bent opgestegen met jet, je richting berg vliegt en zodra je er over heen bent opeens zo'n heel meer ziet wat er echt super uit ziet. Daarnaast nog eens een keer de wolke als je hoog genoeg komt. Ja voor mij tot nu toe zeker de mooiste map. Gisteren een hele leuke ronde gehad, begonnen met 3 vlaggen tegen (de hoge vlaggen op de berg + 1tje in begin van dal). Steeds lastig gevallen door jets en choppers, dus moest er maar wat aan doen. Zoals altijd, gaat niemand het voor je oplossen en moet je het dus gewoon zelf doen. Resultaat? 4 Vlaggen voor, 1tje tegen waar ze niet meer uit kwamen :). Halve map aan het meer kwam enemy niet meer, uiteraard ook geen AC130 paradrop gebruiken. |:(

Het is wel een map die moeilijk op de ogen is, ook vanuit de lucht. Voertuigen zijn moeilijk te spotten door drukke achtergrond/speelveld (eenmaal gespot is het uiteraard niet zo moeilijk meer....rood op wit).. Maar maakt het er allemaal niet slechter op, beetje zoeken voor je kills mag ook wel een keer. Al met al een geweldige ronde van mij kant, team was er ook uitermate blij mee omdat ze in begin helemaal weggezet werden. Uiteraard goed voor hoop rage als je van win naar loss gaat en niet meer over de berg komt. :+

http://battlelog.battlefi...how/43516359/1/170549906/
Verwijderd schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 16:00:
[...]

Als je weet van waar de stinger/rocket komt, terugdraaien in een bepaalde hoek van waar de rocket komt, aanhouden, en de rocket passeert je rakelings. No need to flare! 8)
Dit werkt wel, maar het is verre van betrouwbaar. Helemaal omdat je niet altijd weet waar stinger vandaan komt, aangezien je niet altijd de tijd hebt om even achteruit te kijken vanuit cockpit. Werkt beste tegen choppers en jets, aangezien je daar precies kan zien welke kant ze opkijken/vanaf schieten op de airradar. Zeker nu met de laatste patch lopen veel mensen met stingers, dus het is vaak wel zoeken met alle gevolgen van dien. 1 stinger flaren, en er gelijk tweede achteraan krijgen van andere plek.

De G53 lijkt een leuk alternatief voor mijn standaard M4A1. Nu wil ik gaan unlocken omdat dat ding toch behoorlijk lekker gaat.... wat is een goeie setup voor de G53? Foregrip, Kobra?
Er zijn betere wapens dan de G53, maar ik heb echt een haat-liefde verhouding met dit kleine beestje! Ene keer raak ik er echt geen drol mee, en de andere keer krijg ik random headshot met dit wapen terwijl ik bij wijze van spreke in de voet mik. Soort van positieve randomness, dit heb ik alleen met de G53 en de G36C en je dus gewoon een headshot krijgt terwijl je niet geheel perfect op het hoofdje mikt. Kortom, deze twee wapens gebruik ik met beleid om het zo maar te zeggen. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Eindelijk eens mijn eerste echt goede potje CQ op AK gehad. Na mijn eerste kill was er al iemand die een admin naar de server wou roepen. :+
Iets met scout heli's kunnen niet goed tegen tankshells.

http://battlelog.battlefi...how/43576999/1/184991456/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14:15
DanielWW2 schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 21:12:
Eindelijk eens mijn eerste echt goede potje CQ op AK gehad. Na mijn eerste kill was er al iemand die een admin naar de server wou roepen. :+
Iets met scout heli's kunnen niet goed tegen tankshells.

http://battlelog.battlefi...how/43576999/1/184991456/
Je weet de tanks in AK ook al te vinden zie ik! :+

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Heeft echt niemand hier last van

Game disconnected: you were kicked by PunkBuster. Stated reason: PunkBuster kicked player 'robdegekste' (for 0 minutes) ... RESTRICTION: Disallowed Program/Driver [89262]

Dit is nu iedere game zo dus het gamen lukt niet meer :( Baal echt want heb nog weinig kunnen spelen met me nieuwe setup. Op de forums weten ze ook weinig oplossingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardcoresmurf

hardcoresmurf

hehe ik heb 1337 m16a3 kills :3

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AdmiralSnipe schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 21:23:
[...]

Je weet de tanks in AK ook al te vinden zie ik! :+
Geen genade, in geen map.
Zit nog steeds te wachten op tanks op Metro en de CQ mappen. Alleen voor mij. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11:16

JK

Heb ik wat gemist waardoor de guided missile in de ZW11 of LittleBird niet meer op het doel af gaan maar vaak er naast in slaan als ze vooruit of achteruit rijden? Voorheen was het altijd wel raak...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is dat niet gewoon door de smoke? Daar rijdt namelijk bijna iedereen mee rond.

Alborz is op dit moment m'n favoriet. Misschien niet groter dan Bandar, maar doordat het geen lege vlakte is, voelt dat wel zo. Armored Shield is ook erg leuk, Death Valley heb ik eigenlijk nog niet echt gespeeld.

Wat me vandaag ook opviel is dat friendly air eindelijk op de air radar verschijnt! Had er altijd zo'n hekel aan als er opeens vanuit het niets een friendly jet voor me op dook, vaak met fatale gevolgen.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 14-09-2012 22:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 22:12:
Is dat niet gewoon door de smoke? Daar rijdt namelijk bijna iedereen mee rond.

Alborz is op dit moment m'n favoriet. Misschien niet groter dan Bandar, maar doordat het geen lege vlakte is, voelt dat wel zo. Armored Shield is ook erg leuk, Death Valley heb ik eigenlijk nog niet echt gespeeld.

Wat me vandaag ook opviel is dat friendly air eindelijk op de air radar verschijnt! Had er altijd zo'n hekel aan als er opeens vanuit het niets een friendly jet voor me op dook, vaak met fatale gevolgen.
Ze zijn allemaal beter dan de vanilla maps en je kan leuke potjes hebben met de tank.
Vanavond een leuk potje gehad in alborz mountain met gwar de repair dude ;)

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JK

JK

Het kan inderdaad smoke zijn, maar soms zie ik dat niet... of ik raak in de war met gewoon opwaaiend stof van het bewegen... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beta-ark
  • Registratie: Augustus 2009
  • Niet online
haahhaha ik heb er al 20565

rampage iv extreme-3930 k intel- Corsair H100-2x6970-16 gig g.skill- 2x ssd raid0-1000 wat coolermaster-coolermaster sniper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorwol
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 29-09 16:14
Meer mensen die de AA-missile van de artillery ook zo bruut sterk vinden? Reload is zo snel dat je ze bijna niet kan ontwijken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

WTF :X Jij speelt dus echt nooit met de andere guns ?!
Ik heb er juist meerdere die op 500 kills zitten voor die stomme dogtags die je unlocked en ik ben nog lang niet klaar met alles :)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

Wat zijn jullie beste wapens in BF3 eigenlijk?

Mijne is de G53 (Engineering) met 1852 kills, de F2000 (Medic) met 931 kills, en de Sagia 12K (Shotgun) met 585 kills.

• Energy99
  • Laatst online: 30-04-2023

Energy99

NRG <3

Ligt het aan mij of is het momenteel niet mogelijk om te connecten met Origin om MP te spelen?? 8)7

\O/ weeeee =[specs]=

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 30-09 23:10

codex

Geen OpenAI agent :)

Als je alleen speelt, wat ik 90% van de tijd doe, is AK echt bagger. Zit tot 3 keer toe in een team dat werkelijk geen enkele vlag probeert te pakken. Heroïsch als ik ben probeer ik telkens vlaggen te pakken, maar iedereen is meer geïnteresseerd op ergens verstopt met een tank knallen, wat snipen of wat Javelins afschieten. Kom je in je 1tje bij een vlag, wordt je meteen van 6 kanten aangevallen. Gruwelijk irritant, als ik alleen speel dan wel CQ, kan je tenminste nog wat doen als je team zit te kutten.

Verwijderd

Daarom zoek ik ook altijd een server uit met nog een beetje ticketbalance. Verliezen vind ik niet erg, in een totaal incompetent team spelen wel. Ze zijn schaars, maar je kunt op die servers ook in je ééntje leuke potjes spelen.
Vandaag nog zat ik in een squad waarmee we een tijdje met z'n viertjes optrokken, dat was leuk. Met andere, random, mensen meegaan werkt ook heel goed. Met voice-chat lukt het natuurlijk tien keer beter, maar ook zonder kun je nog redelijk samenwerken; je zult alleen soms wel moeten volgen ipv zelf beslissen wat je gaat doen.

• JK

JK

AK is inderdaad puur op teamwork gebaseerd en uiteraard wel contact houden via een voiptool zoals bijv. teamspeak.

Klopt het trouwens dat de assignment Jack of all trades niet meer werkt? Hij telt bijv. geen carbines meer, terwijl ik vandaag toch echt wel genoeg daarmee heb geschoten. Sowieso werkt de Battlefeed ook niet echt...

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 30-09 23:10

codex

Geen OpenAI agent :)

Verwijderd schreef op zaterdag 15 september 2012 @ 00:20:
Daarom zoek ik ook altijd een server uit met nog een beetje ticketbalance. Verliezen vind ik niet erg, in een totaal incompetent team spelen wel. Ze zijn schaars, maar je kunt op die servers ook in je ééntje leuke potjes spelen.
Vandaag nog zat ik in een squad waarmee we een tijdje met z'n viertjes optrokken, dat was leuk. Met andere, random, mensen meegaan werkt ook heel goed. Met voice-chat lukt het natuurlijk tien keer beter, maar ook zonder kun je nog redelijk samenwerken; je zult alleen soms wel moeten volgen ipv zelf beslissen wat je gaat doen.
Je kan dan beter geen volle server zoeken met 1 of 2 plekken, dat doe ik maar daar ga ik mee kappen omdat die 1 of 2 plekken vaak in het team zijn waar niks wordt uitgevoerd. Zat net in een 3000 ticket server waar de tegenpartij op 2300 tickets staat en mijn team op 250 :S

Verwijderd

Zo'n server join ik dus bij voorbaat al niet ;) Het live scoreboard is er niet voor niks.

• Leeuw070
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09 21:31
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/A2yY2P5CEAI_p6I.jpg:largeIemand deze al gevonden ??

[ Voor 91% gewijzigd door Leeuw070 op 15-09-2012 00:45 ]

Game PC

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

:)

Stond binnen 2 uur na release al online :+ . Naar schijn maaktie zelfs geluid als er op schiet.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• Leeuw070
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09 21:31
Ja , heel zachtjes hoog auw als je hem kapot maakt :P

Game PC

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-09 13:14

fynrd1

Fooled by Randomness

Ik kan niet meer op battlelog komen zonder een andere nicknamemvoor orrigin te kiezen? Watnismdat voor grap

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

• Omni
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online

Omni

Waf.

Zojuist via gamecardwinkel een key voor BF3 Premium aangeschaft. Ik was al in bezit van BF3 zelf. Waar oh waar moet ik nu de nieuwe DLC downloaden? Ik google mij een ongeluk maar ik kom niets bruikbaars tegen. Help, iemand?

• Xant0r
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-08 09:00
Omni schreef op zaterdag 15 september 2012 @ 01:40:
Zojuist via gamecardwinkel een key voor BF3 Premium aangeschaft. Ik was al in bezit van BF3 zelf. Waar oh waar moet ik nu de nieuwe DLC downloaden? Ik google mij een ongeluk maar ik kom niets bruikbaars tegen. Help, iemand?
Je moet je premium key verzilveren in origin, dan kun je op Battlefield 3 rechtsklikken en dan op Game Details, staan als goed is de expansion packs erbij om te downloaden.

• Omni
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online

Omni

Waf.

Xant0r schreef op zaterdag 15 september 2012 @ 01:43:
[...]

Je moet je premium key verzilveren in origin, dan kun je op Battlefield 3 rechtsklikken en dan op Game Details, staan als goed is de expansion packs erbij om te downloaden.
Juist.
HardCoreGamer schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 23:49:

Mijne is de G53 (Engineering) met 1852 kills, de F2000 (Medic) met 931 kills, en de Sagia 12K (Shotgun) met 585 kills.
Engineer:M4A1 met 6,061 kills
Assault: M16A3 met 5,277 kills
Support: M27 IAR met 3,166 kills
Recon: SKS met 536 kills
Shotgun: Saiga 12K met 1,316 kills
PDW: P90 met 1,644 kills
Pistol: .44 Magnum met 723 kills

Angelo NL / Global Cargo VTC

• Marc3l
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12:01
HardCoreGamer schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 23:49:
Ben pas level 16 dus moet er nog wat vrij spelen maar gebruik meestal (ook de meeste kills mee) de 870MCS (shotgun). Gister nog de M249 geunlocked en een potje mee gedaan, op het eerste oog ook wel een lekker wapen.

• mukkel

mukkel

Dus..... Zodoende

Ik heb eigenlijk geen vast wapen, ik wissel vaak af.
Maar de meest gebruikte zijn M41A, SG553 en de PP-19 en by snipe de JNG-90 en de M40A5.
Ben meestal engineer of sniper.

Trouwens in battlelog kun je nu ook je loadout veranderen, waaronder ook je uiterlijk / camo.
Houd hij dat nu wel vast ? want als je het ingame doet dan staat hij de volgende dagh weer op stock.

• beta-ark
  • Niet online
nero355 schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 23:27:
[...]

WTF :X Jij speelt dus echt nooit met de andere guns ?!
Ik heb er juist meerdere die op 500 kills zitten voor die stomme dogtags die je unlocked en ik ben nog lang niet klaar met alles :)
ik speel vaak in grand bazaar met 64 man,daar doet de m16a3 altijd goed zijn werk,70 tot 100 kils is daar geen uitzondering,maar gebruik ook vaak de f2000 9000 kils en de m98b 3100 kils plus met een beetje schaamte de m320 10632 kils :o

http://battlelog.battlefi...lYou2-NL/stats/349201591/

[ Voor 7% gewijzigd door beta-ark op 15-09-2012 09:27 ]

rampage iv extreme-3930 k intel- Corsair H100-2x6970-16 gig g.skill- 2x ssd raid0-1000 wat coolermaster-coolermaster sniper

• mukkel

mukkel

Dus..... Zodoende

Holy crap 1051 uur gespeeld :P Hoeveel uur draai je dan niet per week ?

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

mukkel schreef op zaterdag 15 september 2012 @ 10:26:
In ieder geval sinds launch ongeveer 3.5 uur per dag.

No lifer assignment = ruimschoots gehaald. :+ ;)

PC Specs

• Sharpp
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-12-2023
Jorwol schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 23:25:
Meer mensen die de AA-missile van de artillery ook zo bruut sterk vinden? Reload is zo snel dat je ze bijna niet kan ontwijken!
Mag ook wel ter compensatie dat het een log en kwetsbaar voertuig is. Ik heb er inmiddels al wat kills mee behaald. De air-burst missile doet het ook goed tegen infantry. :)

Steam

• beta-ark
  • Niet online
mukkel schreef op zaterdag 15 september 2012 @ 10:26:
ik moet er wel bij zeggen dat ik het met mijn zoon deed,dus die speelde overdag veel bf3,maar die heeft deze zomer een msi gamers laptop voor zijn examen gehad,dus die heeft nu zelf bf3 op de laptop,nu speel ik gemiddelt 2 uur per dag.

Pagina: 1 ... 101 ... 210 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het plaatsen van "grappige" ongerelateerde plaatjes, zoals de bekende 9Gag memes is niet toegestaan, daar zijn andere topic voor. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic. Het is tevens niet toegestaan te discusseren over mogelijkheden om via proxy of VPN in andere landen de premium DLC aan te schaffen.

Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.