Verwijderd

beta-ark schreef op zaterdag 15 september 2012 @ 09:21:
[...]
ik speel vaak in grand bazaar met 64 man,daar doet de m16a3 altijd goed zijn werk,70 tot 100 kils is daar geen uitzondering,maar gebruik ook vaak de f2000 9000 kils en de m98b 3100 kils plus met een beetje schaamte de m320 10632 kils :o
Die m320 schaam je je voor, ondanks dat dat ding zwaar zwak is, maar de m16 ben je trots op?
De laatste keer dat ik zulke ziekelijke redeneringen zag keek ik House MD... :+

• JK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-09 12:08

JK

OK, 'Jack of all trades'-assignment is dus buggy. Net zoals een andere dit een tijdje terug was. Deze heeft gewerkt tot de update. Maargoed, er zitten wel meer fouten in. Zoals het verdwijnen van squadleader functie zodra de 'originele' squadleader uit het squad gaat (om wat voor reden dan ook). Vooral in hardcore bijv. erg leuk als je alleen op je SL kan spawnen. Nieuw squad aanmaken is dan het enige wat je kan doen.

Benieuwd wanneer de assignment dan weer gaat werken.. en welke er nog meer buggy zijn.
Bij Dice fixen ze het één en slopen ze het ander. Jammer dat er niet beter getest is.

• w00t00w
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17-10-2021

w00t00w

Derp

HardCoreGamer schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 23:49:
Wat zijn jullie beste wapens in BF3 eigenlijk?

Mijne is de G53 (Engineering) met 1852 kills, de F2000 (Medic) met 931 kills, en de Sagia 12K (Shotgun) met 585 kills.
Voor mij G3A3 (Assault, 7,976 kills), Scar-H (Engi, 1,227), M27-IAR (Support, 742), L96 (Recon, 255), AS VAL (PDW, 2723), Magnum .44 (handgun, 290), en Saiga 12K (shotgun, 161).

---

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Nu online

Mavamaarten

Omdat het kan!

Whut. Ik spring in een rush server, doe een epic ninja drop uit een vliegtuig, destroy beide mcoms en wordt dan gebanned voor cheaten... Zielig :')

Android developer & dürüm-liefhebber

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 01:14
Wtf??
Is er nu alweer 2x EXP??
Lopen de klanten weg als ze niet elke week een 2x exp even houden ofzo?? O.o

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

Zo, de Tankdestroyer is ook weer uitgespeeld. Duurde wat langer dan gedacht maar een all out tankmelee in het stadje op Bandar doet wonderen. Dat stadje is met afstand het beste stukje tankgrond in BF3. Zeer dynamisch, zeer grote gevechten en zeer veel kills te halen als je om kan gaan met een tank. :Y)

Oh en pro tip: de Sprut-SD ownt the M1128 Stryker zo hard dat het iet normaal is. ;)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

JK schreef op zaterdag 15 september 2012 @ 15:19:
OK, 'Jack of all trades'-assignment is dus buggy. Net zoals een andere dit een tijdje terug was. Deze heeft gewerkt tot de update. Maargoed, er zitten wel meer fouten in. Zoals het verdwijnen van squadleader functie zodra de 'originele' squadleader uit het squad gaat (om wat voor reden dan ook). Vooral in hardcore bijv. erg leuk als je alleen op je SL kan spawnen. Nieuw squad aanmaken is dan het enige wat je kan doen.

Benieuwd wanneer de assignment dan weer gaat werken.. en welke er nog meer buggy zijn.
Bij Dice fixen ze het één en slopen ze het ander. Jammer dat er niet beter getest is.
En jammer dat ze maar 1x per 3 maanden de client mogen patchen |:(. De fix is waarschijnlijk al lang klaar...

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

• bartaa
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-09 16:59

bartaa

Battlefield

ja, net als die CO-OP-dogtags zeker.....

Lian Li PC-P60 / Asus Maximus Hero / Intel i4770 / 16 Gb / Ati R9 290 / Asus ROG Strix XG35VQ

• hardcoresmurf
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20-07-2024

hardcoresmurf

Quod licet Iovi non licet bovi

admiralsnipe houd niet van rook :P

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

JK schreef op zaterdag 15 september 2012 @ 15:19:

Er is wel meer mis met de squads. De squadleader is (misschien alleen als je squad gebugged is door een leader die is weggegaan) weer niet zichtbaar op de kaart zoals drie patches geleden, en als je op een server zit waar je op iedere squadmember kunt spawnen, dan knippert de cirkel rond de member waarop je gaat spawnen (soms) niet op de map... Leuk als je hele squad verdeeld is over de map, dan heb je geen idee waar je terechtkomt.

Sowieso is die map weer vernacheld, je ziet nu dankzij de schaal van de mappen alleen maar lege vehicles staan bovenop de letters van de vlaggen in het spawnscherm, zeker als je de letters van de vlaggen nog niet uit je hoofd kent is dat erg lastig.

Desalniettemin ben ik erg aan het genieten van Armored Kill, lekker vliegen en crossen met quads. Je kunt hier tenminste ook weer flinke einden omrijden om zo tactisch van achteren een vlag aan te vallen. Gelukkig kijken nog erg weinig mensen goed op de minimap. Heerlijk om na een minuut rijden je tank achter een sniper te parkeren, uit te stappen en 'm te knifen. :+

[ Voor 4% gewijzigd door CodeCaster op 16-09-2012 18:56 ]

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

• AdmiralSnipe
Je moet echt opbokke met die **** smoke nades, ik kon niet eens meer zien op welke map ik aan het spelen was! :(

• hardcoresmurf

hardcoresmurf

AdmiralSnipe schreef op zaterdag 15 september 2012 @ 18:14:
[...]

Je moet echt opbokke met die **** smoke nades, ik kon niet eens meer zien op welke map ik aan het spelen was! :(
Afbeeldingslocatie: http://25.media.tumblr.com/tumblr_lg2gr5SQyW1qajg12o1_500.gif

Verwijderd

"I've planted the C4"!

"C4 is gonna blow!"

In Noobs welcome! :P
edit:
NOOBS WELCOME | 24/7 CQ | 500 Tickets | 1P Start

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2012 19:55 ]

• AdmiralSnipe
????
Ik had een potje Alborz Mountain als favourite gemarkeerd en nu is opeens die battlereport weg...

Wat een *** balance vaak op AK rush trouwens, snap niet waarom de attackers ook nog eens over een gunship beschikken.

[ Voor 37% gewijzigd door AdmiralSnipe op 15-09-2012 20:18 ]

• hardcoresmurf

hardcoresmurf

hehe hebben we een hele discussie met een griek op gotbf3 #4 over de euro crisis :F
hardcoresmurf schreef op zaterdag 15 september 2012 @ 21:31:
hehe hebben we een hele discussie met een griek op gotbf3 #4 over de euro crisis :F
Hoe erg word hij afgebrand? :/
Het is niet de schuld van de Grieken maar van die waardeloze idioten die ze politici noemen...

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• hardcoresmurf

hardcoresmurf

DanielWW2 schreef op zaterdag 15 september 2012 @ 21:32:
[...]

Hoe erg word hij afgebrand? :/
Het is niet de schuld van de Grieken maar van die waardeloze idioten die ze politici noemen...
heel erg, alle anderen vs hem

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 07:00

codex

Geen OpenAI agent :)

Hoe goed, was voor mij veel makkelijke kills :)

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Discussies in de ingame chat. :')

Je kunt niet lopen of rijden terwijl je typt, dus je bent niet aan het spelen op dat moment. Why?

Wel een gemis trouwens, W indrukken en dan de chat openen om een stuk rechtdoor te rijden, vliegen of lopen kan niet meer. :P

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

• Mr. Detonator
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15-08 19:35
CodeCaster schreef op zaterdag 15 september 2012 @ 22:01:
[...]

Je kunt niet lopen of rijden terwijl je typt, dus je bent niet aan het spelen op dat moment. Why?

Wel een gemis trouwens, W indrukken en dan de chat openen om een stuk rechtdoor te rijden, vliegen of lopen kan niet meer. :P
meestal is het eerste wat ik doe als ik in een server voor de eerste keer spawn 2x op h drukken, en 1x op v )

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Nu online

Mavamaarten

Omdat het kan!

Blehhh... Op sommige servers wordt je echt altijd ge-insta-killd. Op andere servers maai je iedereen met gemak neer en ga je amper dood, op andere servers ga je echt gewoon altijd dood voor je ook maar kan schieten. En het is totaal onafhankelijk van ping want ik heb elke keer gecheckt en ik had ping 31 :/

Android developer & dürüm-liefhebber

Verwijderd

Hebben jullie nog last van airrape eigenlijk? Is bij mij sinds AK niet meer voorgekomen. Zal wel komen doordat oa de maps te groot zijn en teveel vehicles hebben om te beheersen met dat beetje air dat je hebt. Van de gunship heb ik meestal ook geen last (soms een random instant death, maar dat had net zo goed een sniper kunnen zijn) en als ik er zelf in zit heb ik ook niet het idee dat ik OP ben.
Heb het nu wel over CQ, over rush hoor ik slechte verhalen.
Verwijderd schreef op zaterdag 15 september 2012 @ 23:34:
Hebben jullie nog last van airrape eigenlijk? Is bij mij sinds AK niet meer voorgekomen. Zal wel komen doordat oa de maps te groot zijn en teveel vehicles hebben om te beheersen met dat beetje air dat je hebt. Van de gunship heb ik meestal ook geen last (soms een random instant death, maar dat had net zo goed een sniper kunnen zijn) en als ik er zelf in zit heb ik ook niet het idee dat ik OP ben.
Heb het nu wel over CQ, over rush hoor ik slechte verhalen.
Af en toe z'n klerejet die zo nodig elk voertuig dat uit de base komt moet opblazen maar voor de rest niet echt nee. Rush is een nachtmerrie voor de defenders...

[ Voor 3% gewijzigd door DaniëlWW2 op 15-09-2012 23:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bee.nl
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Woohoo, nu hoor ik eindelijk ook bij de Colonel Service Star 100 club *O* oOo

Afbeeldingslocatie: http://i50.tinypic.com/2emiplf.jpg

Even een paar rondjes op Metro 'gefarmed' en daarna in CQ gehaald.

Vanavond ook een gaaf potje Gunmaster gespeeld. Ik had in een recordtijd van 7:10 gewonnen, terwijl de rest nog maar op level 11 zat. Alles viel op zijn plaats, soms moet je gewoon een goede portie geluk hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bee.nl schreef op zondag 16 september 2012 @ 00:15:

[afbeelding]

Vanavond ook een gaaf potje Gunmaster gespeeld. Ik had in een recordtijd van 7:10 gewonnen, terwijl de rest nog maar op level 11 zat. Alles viel op zijn plaats, soms moet je gewoon een goede portie geluk hebben...
Wie gebruikt er nou weer de backspace knop in FPS games? :P
Oh en gefeliciteerd met je sh*tbucket/nolive status. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bee.nl
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
DanielWW2 schreef op zondag 16 september 2012 @ 00:23:
[...]

Wie gebruikt er nou weer de backspace knop in FPS games? :P
Oh en gefeliciteerd met je sh*tbucket/nolive status. :+
Ik reload middels de duimknop op mn muis, welke gebind is aan de knop backspace. R (waar normaal reload op staat?) heb ik dan weer op 'hold breath' gezet.

In 490 uurtjes gehaald. Nolife.. och, misschien :+

Volgende missie -waar ik al even mee bezig ben- is het halen van alle wapen unlocks. Nog 13 wapens te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Omdat het gezellig is op de server ??

Vroeger toen ik MoH:AA Spearhead speelde deden we weleens de server effe misbruiken als "3D chat server" (NIEMAND speelde dus op dat moment : Iedereen stond stil :D ) en later werd de ronde weer gerestart en knalden we vrolijk verder :P

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 07:00

codex

Geen OpenAI agent :)

Goude oude tijd met SoF2 MP, zo druk in de chat lullen dat we op het gegeven moment maar besloten niet meer op elkaar te schieten en met de twee teams in een grote tent te gaan zitten. Als er iemand in de server kwam die we hinderlijk vonden veranderde iedereen zijn nickname in de nick van die persoon, vooral grappig omdat we het deden zonder over de chat te overleggen. Leverde in 9 van de 10 gevallen een vermakelijke rage op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beta-ark
  • Registratie: Augustus 2009
  • Niet online
Bee.nl schreef op zondag 16 september 2012 @ 00:15:

[afbeelding]

welkom bij de club.

rampage iv extreme-3930 k intel- Corsair H100-2x6970-16 gig g.skill- 2x ssd raid0-1000 wat coolermaster-coolermaster sniper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Het was inderdaad erg vermakelijk op de GoTBF3 server :P
[...]

Tijdens de spawn?

[ Voor 44% gewijzigd door Phyxion op 16-09-2012 09:20 ]

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij heb ik ook een bug gevonden. Ik moet 5 kills met de DVP jeep maken om een wapen te unlocken. Nu heb ik er wel veel meer kills mee gemaakt, zo wel met de gun die er op zit als overrijden.
Echter krijg ik die kills niet te zijn bij het wapen die unlockt moet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mukkel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17-02-2024

mukkel

Dus..... Zodoende

Verwijderd schreef op zondag 16 september 2012 @ 11:03:
Volgens mij heb ik ook een bug gevonden. Ik moet 5 kills met de DVP jeep maken om een wapen te unlocken. Nu heb ik er wel veel meer kills mee gemaakt, zo wel met de gun die er op zit als overrijden.
Echter krijg ik die kills niet te zijn bij het wapen die unlockt moet worden.
Klopt wel alleen je moet de kills maken in de map Gulf on Oman en alleen schieten, dus roadkill telt niet.
Maar dat is vrij gemakkelijk.

FF met je buggy om een zandrug gaan staan bij een vijandelijk punt, en wachten maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 28-09 14:33
Ik heb die kills op oman gemaakt doro mensen omver te rijden dus dat werkt wel;) of dat moeten ze veranderd hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mukkel schreef op zondag 16 september 2012 @ 11:17:
[...]

Klopt wel alleen je moet de kills maken in de map Gulf on Oman en alleen schieten, dus roadkill telt niet.
Maar dat is vrij gemakkelijk.

FF met je buggy om een zandrug gaan staan bij een vijandelijk punt, en wachten maar.
Dat heb ik ook allemaal al gedaan, vandaar dat ik het maar raar vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardcoresmurf

hardcoresmurf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 07:20

superwashandje

grofheid alom

Verwijderd schreef op zondag 16 september 2012 @ 11:43:
[...]

Dat heb ik ook allemaal al gedaan, vandaar dat ik het maar raar vind.
heb je wel echt de dvp jeep gebruikt en niet een van die anderen?

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

superwashandje schreef op zondag 16 september 2012 @ 12:22:
[...]

heb je wel echt de dvp jeep gebruikt en niet een van die anderen?
Klopt of zat ik in een no stats server dat zal toch niet waar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

[...]

De in- game chat is soms nog leuker dan de game zelf. :P

Helaas kun je niet verder spelen / rijden (Armored Kill, 1000KM rijden voor bestemming) en tegelijkertijd chatten... Maar anders. :Y)

An  a day keeps the doctor away.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haah ik heb teamspeak geinstalleerd en jullie server er in geplakt, Nu hoor ik van alles praten
Maar hoe kan ik wat zeggen, Ik zie Pykow en SkrillerNL
Ik ben MixieNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 28-09 18:37

beuker19

Killerbeuker is so OP

Hallo onze gotbf3 server 3 is nu ingericht op Armored kill TDM only omdat er schijnbaar weinig servers van draaien.
Dus voor iedereen die ze wil proberen
http://battlelog.battlefi...-Kill-Maps-Only-No-Rules/

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardcoresmurf

hardcoresmurf

beuker19 schreef op zondag 16 september 2012 @ 13:27:
Hallo onze gotbf3 server 3 is nu ingericht op Armored kill TDM only omdat er schijnbaar weinig servers van draaien.
Dus voor iedereen die ze wil proberen
http://battlelog.battlefi...-Kill-Maps-Only-No-Rules/
Is de CQ only nog wel beschikbaar dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-09 14:58

Arfman

Drome!

Tot nu toe zijn bijna alle AK maps bij mij geeindigd in een rape, meestal aan de verliezende kant. Alleen Alborz Mountains niet op de GoT server, net een potje Death Valley verloren met 600-0. Niet echt leuk om te spelen zo.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mukkel

mukkel

Dus..... Zodoende

Zijn er ook GOT Hardcore servers???
Normal mode gaat ook wel, maar het is dan erg veel "blokjes" schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01:17

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

hardcoresmurf schreef op zondag 16 september 2012 @ 13:29:
[...]

Is de CQ only nog wel beschikbaar dan?
Nu dus even niet... Maar als TDM op de AK maps niet bevalt is dat zo weer teruggezet. We hebben helaas te weinig servers om alle game modi te draaien, dus passen we ze aan naar waar op dat moment behoefte aan is.

En TDM met de AK maps lijkt top te zijn, ga ik zo dus ook eens even proberen ;)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bvk schreef op zondag 16 september 2012 @ 14:15:
[...]

Nu dus even niet... Maar als TDM op de AK maps niet bevalt is dat zo weer teruggezet. We hebben helaas te weinig servers om alle game modi te draaien, dus passen we ze aan naar waar op dat moment behoefte aan is.

En TDM met de AK maps lijkt top te zijn, ga ik zo dus ook eens even proberen ;)
Alborz zuigt echt heel hard bij TDM. Het is een gigantisch camperfest van snipers op rotsen en er zitten eenj aantal plekken waart de hitreg niet werkt. Raak die snipers dan nog maar als ze volgens de game achter een rots zitten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardcoresmurf

hardcoresmurf

DanielWW2 schreef op zondag 16 september 2012 @ 14:42:
[...]

Alborz zuigt echt heel hard bij TDM. Het is een gigantisch camperfest van snipers op rotsen en er zitten eenj aantal plekken waart de hitreg niet werkt. Raak die snipers dan nog maar als ze volgens de game achter een rots zitten...
conclusie: TDM zuigt, Conquest moet terug

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hardcoresmurf schreef op zondag 16 september 2012 @ 14:52:
[...]

Nope, Armored Shield en Bandar zijn geweldig voor TDM. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 28-09 18:37

beuker19

Killerbeuker is so OP

[...]

onze AK cq draait nog wel alleen ziba tower niet :)

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedyjules07
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-02 01:45
Is er toevallig ergens een overzicht waar alle tank destroyers en mobile artilery's zich op de kaart bevinden?

BF3/4: BlackNinjaKapow PSN: SirDexterMorgan

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Conquest server hebben we nog.

TDM is het zelfde als in alle andere mappen.
Armored shield en death valley waren wel leuk om te spelen.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedyjules07
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-02 01:45
speedyjules07 schreef op zondag 16 september 2012 @ 15:16:
Is er toevallig ergens een overzicht waar alle tank destroyers en mobile artilery's zich op de kaart bevinden?
Ah nevermind

http://symthic.com/forum/...page=Thread&threadID=2873

Double XP lijkt dit weekend trouwens helemaal niet zo veel te zijn. Meer mensen hier last van? Ik krijg steeds "2x multiplier round" en dat zit meestal tussen 400-5000 punten, maar lang niet zo veel als het de vorige keren was. De scores in m'n rounds zijn ook een stuk hoger

[ Voor 31% gewijzigd door speedyjules07 op 16-09-2012 16:39 ]

BF3/4: BlackNinjaKapow PSN: SirDexterMorgan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
speedyjules07 schreef op zondag 16 september 2012 @ 16:05:
[...]

Ah nevermind

http://symthic.com/forum/...page=Thread&threadID=2873

Double XP lijkt dit weekend trouwens helemaal niet zo veel te zijn. Meer mensen hier last van? Ik krijg steeds "2x multiplier round" en dat zit meestal tussen 400-5000 punten, maar lang niet zo veel als het de vorige keren was. De scores in m'n rounds zijn ook een stuk hoger
Er komt bij je gewone score volgens mij ook al wat bij op aan het eind van de ronde, dus niet alle extra punten zitten in die "2x multiplier" als het goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murphy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-09 10:04

Murphy

(2B||!2B)?

Ik kreeg er net 20.000, zonder een poot in de level te hebben gezet. De ronde was nét klaar toen ik in de level kwam. Geen schot gelost!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 26-09 23:23
Deze blijft toch wel gruwelijk, ookal is die 90N1NE wel een vreemde dude.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlii256
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07-06 14:17
Meer mensen last van het probleem dat als je in de customizationscreen zit dat het voorbeeld van je soldier of het geselecteerde voertuig (b.v. een tank) lagged of happert terwijl het van rechtsbuiten het scherm naar binnen schuift? Ik bedoel als je iets aanpast (b.v. een ander wapen) dan komt je soldier of het voertuig opnieuw in beeld geschoven. Bij mij zit daar lag (happering) op bij die animatie tijdens het inschuiven.

Is dit normaal? Mijn frames zijn wel 64 de hele tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Laatst online: 22:17
Dat is normaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
Minaaj schreef op zondag 16 september 2012 @ 17:43:
Deze blijft toch wel gruwelijk, ookal is die 90N1NE wel een vreemde dude.

[video]
Hij is goehoed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QPeter
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 24-06 19:43
Murphy schreef op zondag 16 september 2012 @ 17:17:
Ik kreeg er net 20.000, zonder een poot in de level te hebben gezet. De ronde was nét klaar toen ik in de level kwam. Geen schot gelost!
Ik zat net ook in een server had 0 kills 1 death en 220 punten. 5 seconden was de ronde voorbij en kreeg ik ineens 40k punten beetje raar. Had geen medals geen ribbons niks gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mukkel

mukkel

Dus..... Zodoende

Verdoeme, lekker.... zit ik net ff te kloten op W8 dualboot op andere schijf.
Wil ik daar BF3 testen.. .crash.

Terug in W7 is gewoon bf3 foetsie....kan geen instalatie repareren niets...gewoon van m'n hd weg.
Gezellig, kan ik weer bijna 20GB binnen trekken.

aaaarg ik wil knalleeeeeh!!!

[ Voor 3% gewijzigd door mukkel op 16-09-2012 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-09 13:14

fynrd1

Fooled by Randomness

QPeter schreef op zondag 16 september 2012 @ 18:59:
[...]

Ik zat net ook in een server had 0 kills 1 death en 220 punten. 5 seconden was de ronde voorbij en kreeg ik ineens 40k punten beetje raar. Had geen medals geen ribbons niks gehaald.
Eergister kwam ik battleog niet eens op, ik moest een origin nickname verzinnen, terwijl ik die al had. Gister was dit euvel opeens verdwenen (gelukkig).

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nieuwe mappen in Rush zijn leuk! Moet ze nog in CQ proberen. Vind de tank destroyer dingen wel vet, rijden lekker vlot. Leuke mappen. Wel geslaagde exp!

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardcoresmurf

hardcoresmurf

Tsurany schreef op zondag 16 september 2012 @ 20:34:
Nieuwe mappen in Rush zijn leuk! Moet ze nog in CQ proberen. Vind de tank destroyer dingen wel vet, rijden lekker vlot. Leuke mappen. Wel geslaagde exp!
heb je wel defender gespeelt :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jup en ging niet slecht. Heb enkel afgelopen vrijdag paar uurtjes gespeeld maar toen niet finaal afgeslacht als defender.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tsurany schreef op zondag 16 september 2012 @ 20:34:
Je bent de eerste die ze leuk vind. (of de eerste die niet meteen is afgeslacht door de AC-130)
Als het goed is heb je net de mega rape gemist die vrijdag een soort van weggepatched werd. Nu word je nog maar 95% van de tijd doodgeraped op Rush als defender. :+
Oh en de Sprut-SD is net zo snel als de T90. Ja echt, heb dat al getest. Verder vind ik de Stryker verschrikkelijk omdat die veel te schokkerig rijd en nooit eens goed stilstaat.

En ga CQ spelen, is veel beter. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
DanielWW2 schreef op zondag 16 september 2012 @ 20:54:
[...]

Je bent de eerste die ze leuk vind. (of de eerste die niet meteen is afgeslacht door de AC-130)
Als het goed is net de mega rape gemist die vrijdag een soort van weggepatched werd. Nu word je nog maar 95% van de tijd doodgeraped op Rush als defender. :+
Oh en de Sprut-SD is net zo snel als de T90. Ja echt, heb dat al getest. Verder vind ik de Stryker verschrikkelijk omdat die veel te schokkerig rijd en nooit eens goed stilstaat.

Ik snap nog steeds niet waarom de attackers een gunship hebben op rush.
Al die defendertjes struinen daar wat bij die mcoms rond dus het is gewoon een sproeifestijn vanjewelste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AdmiralSnipe schreef op zondag 16 september 2012 @ 20:58:
[...]

Ik snap nog steeds niet waarom de attackers een gunship hebben op rush.
Al die defendertjes struinen daar wat bij die mcoms rond dus het is gewoon een sproeifestijn vanjewelste.
Niemand snapt waarom de attackers de AC-130 hebben. Alleen DICE is er kennelijk heilig van overtuigt dat de AC-130 kan blijven. Moeten ze vooral doen, zeker omdat de attackers voor de rest ook totaal geen overmacht aan voertuigen hebben...

De layout van die mappen is geweldig, de daadwerkelijke voertuigverdeling heeft het voor mij zo goed als verpest...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
  • Laatst online: 20:21
Eindelijk na 1 jaar de stationary emplacement ribbon gehaald :') (en service star 1 voor tank destroyer :D )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 26-09 23:23
DanielWW2 schreef op zondag 16 september 2012 @ 20:54:
[...]

Als het goed is heb je net de mega rape gemist die vrijdag een soort van weggepatched werd. Nu word je nog maar 95% van de tijd doodgeraped op Rush als defender. :+

Ik heb ook nog even AK gespeeld, 8-10 games oid en daarbij zat ook Rush zowel attacker als defender maar beviel vrij goed! Alles op 64man server gespeeld btw.

Conquest was lekker chaotisch in begin als je de maps amper kent, maar gelukkig leer ik die nog aardig snel.

Wat wel tegenviel was 64man Tank Sup gamemode die soms ook in de server roulation zat, stonden we dan met 10+ op spawn te staren.. en ook nog wat snipers in de bergen. Te weinig vehicles.
Snap niet waarom er gewoon niet een overvloed aan tanks/artillery/quads staan.. maarja zou wel weer niet logisch zijn.

Had zelfs nog in me laatste potje met de artillery 2 heli's down, tijdsbestek binnen 1 minuut (7kills in totaal). :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Minaaj schreef op zondag 16 september 2012 @ 21:22:
[...]

Ik heb ook nog even AK gespeeld, 8-10 games oid en daarbij zat ook Rush zowel attacker als defender maar beviel vrij goed! Alles op 64man server gespeeld btw.
Ik hoorde dat 48p beter zou zijn maar dat moet ik nog proberen. Het is misschien wel wat gebalanceerd met 48 of 64 players aangezien voertuigen dan tegen een muur van RPG's en mijnen aanlopen.
Wat wel tegenviel was 64man Tank Sup gamemode die soms ook in de server roulation zat, stonden we dan met 10+ op spawn te staren.. en ook nog wat snipers in de bergen. Te weinig vehicles.
Snap niet waarom er gewoon niet een overvloed aan tanks/artillery/quads staan.. maarja zou wel weer niet logisch zijn.
Ik speel Tanksuperiority altijd met 32 players en dat is zelfs al te veel. Er zijn gewoon veel te weinig tanks en tankdestroyers in de gamemode. 8)7
Had zelfs nog in me laatste potje met de artillery 2 heli's down, tijdsbestek binnen 1 minuut (7kills in totaal). :9~
Als het met de gewone raketten was dan is het knap. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• canonchiel
  • Laatst online: 24-08 10:45
lol echt soms snap je niet hoe je dood gaat

YouTube: bf3

I7 3930k, Asus Gtx 680 DC2Top , Asus Rampage iv Formula, Antec HCP 1200 Watt

Acties:
  • 0 Henk 'm!
canonchiel schreef op zondag 16 september 2012 @ 21:37:

Mis schieten helpt met doodgaan. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
  • Laatst online: 20:21

Ik snap je filmpje niet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• canonchiel
  • Laatst online: 24-08 10:45
ja maar is bolt
dus hij was aan laden en ik klikte wel heletijd

I7 3930k, Asus Gtx 680 DC2Top , Asus Rampage iv Formula, Antec HCP 1200 Watt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die laatste death is wel verklaarbaar, je gooit je granaat weg waarop je een kleine tijd nodig hebt je wapen naar voren te brengen. Je tegenstander hoeft alleen te mikken en te schieten. Wat minder gehaast spelen, zorgen dat je je weapon altijd op voorhande hebt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online
canonchiel schreef op zondag 16 september 2012 @ 21:49:
ja maar is bolt
dus hij was aan laden en ik klikte wel heletijd
de reload animaties kloppen niet.

en op zo'n bolt server moet je gewoon sneller raak schieten anders ben je dood.

Mechwarrior Online: Flapdrol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

1e death: Niet opletten en aandacht trekken waardoor je geraakt wordt door een bolt action sniper die op die afstand gewoon one shot kill is.
2e death: Gewoonweg mis geschoten en de ander niet.
3e death. Het open veld in rennen, schrikken van een sniper die opduikt en de sniper verderop totaal niet zien. Je rende recht op hem af, easy kill voor hem.
4e death: Zinloze granaat waardoor hij eerder kan schieten dan jij.

Tja, ik snap ze wel ;)

Over de AC-130. Dat is idd een idioot ding, zeker in rush maar ook in normale gamemodes. De machine gun gaat nog wel maar dat kanon is gewoon epic easy mode. Als je daar achter zit heb je eigenlijk altijd wel een paar kills. Die AC-130 gaat niet snel neer dus je kan altijd wel een paar rounds afvuren en die zijn gewoon one shot kill. Doordat je ook heatvision hebt poppen de tegenstanders zo makkelijk op dat het gewoon beetje achterover hangen en kills rapen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-09 19:07
tobitronics schreef op zondag 16 september 2012 @ 21:11:
Eindelijk na 1 jaar de stationary emplacement ribbon gehaald :') (en service star 1 voor tank destroyer :D )
Zolang is BF3 nog niet uit :P. Evenzogoed gefeliciteerd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Ik zie gewoon een heleboel sync issues en irritante vertragingen die in het spel zitten... of denk ik te simpel ??

Sowieso is dat level trouwens één grote ramp om te spelen in TDM mode :F Dat doe ik dus echt NOOIT meer !! Kharg Island is ongeveer net zo erg en eigenlijk vind ik heel het TDM gedeelte erg slecht ontworpen :X

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22:18

wontcachme

You catch me? No you wont

nero355 schreef op zondag 16 september 2012 @ 22:50:

Sowieso is dat level trouwens één grote ramp om te spelen in TDM mode :F Dat doe ik dus echt NOOIT meer !! Kharg Island is ongeveer net zo erg en eigenlijk vind ik heel het TDM gedeelte erg slecht ontworpen :X
Canals + TDM = *O* *O* *O*

Ik hou van TDM mode :P. Lekker rondrennen en op alles knallen wat je tegenkomt :Y

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QPeter
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 24-06 19:43

Wat ik niet snap dat je sniper only tdm speelt, daar zijn andere games beter in (360 noscope is daar ook heel populair) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online
wontcachme schreef op zondag 16 september 2012 @ 22:59:
[...]

Canals + TDM = *O* *O* *O*

Ik hou van TDM mode :P. Lekker rondrennen en op alles knallen wat je tegenkomt :Y
Als ik tdm speel wil ik wel het potje winnen, dus probeer wel een beetje langs goeie cover te rennen enzo, af en toe een tentje op te zetten.

helaas zijn er altijd teamgenoten die als een kip zonder kop rondrennen en amper kills maken.

Mechwarrior Online: Flapdrol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22:18

wontcachme

You catch me? No you wont

haarbal schreef op zondag 16 september 2012 @ 23:26:
[...]

Als ik tdm speel wil ik wel het potje winnen, dus probeer wel een beetje langs goeie cover te rennen enzo, af en toe een tentje op te zetten.

helaas zijn er altijd teamgenoten die als een kip zonder kop rondrennen en amper kills maken.
Know the feeling. Heb regelmatig dat ik een leuke spot heb gevonden en ik door mijn main gun + pistool kogels heen ben voor ze me kunnen killen. Dat wordt daarna wel afgestraft met allemaal onehots :P

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Laatst online: 22:17
Haha, we hadden vanavond met de NFO Humpers echt veel plezier met de quads :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Gisteren uitgebreid op de grond gespeeld als infanterie, beter te doen dan ik dacht. Had verwacht dat echt iedereen ergens in zou zitten maar veel vette infanterie shoot-out meegemaakt. Met als hoogte punt de actie in de Alphen. Jezus wat is die sneeuw map vet als infanterie.

Dit is echt weer gewoon bf2! Zo dik dit, alleen erg irritant vind ik de gunship, die had van mij 1-2 per potje mogen spawnen daarna niet meer, die 120 mm kanon van de gunship is veel te goed en het is gewoon point, click and kill.

Lang geleden dat ik weer echt battlefield acties heb gehad. Golf of Oman kwam er in de buurt maar dit is echt weer old skool in een nieuw jasjes.

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jup op een aantal mappen kan je echt de meest awesome infantry combat krijgen. Als je een goede piloot hebt in jouw team die de AC-130 uit de lucht kan houden heb je echt zeer leuke gevechten. Vooral in rush, het eerste stuk als ze door de bossen moeten komen. Lekker de bergwand op klimmen en dan van boven naar beneden schieten :D
Heb daar nu ook een mooi plekje bij de eerste MCOM waar ik direct heen ren. Snel een medicpack neerleggen en van daar leg ik er altijd wel 3-4 neer voordat ze bij me zijn simpelweg omdat ze zo ver naar voren niemand verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 28-09 11:49

D4NG3R

kiwi

:)

vinom schreef op maandag 17 september 2012 @ 01:23:
[video]
Ah Quads.. Doet me er aan denken, op Armored Shield een keer een wat lullige teamkill gehad.

Ik kwam aangekart op m'n Quad, en sprong er af net voor een heuvel.

Schiet dat ding de lucht in om vervolgens 15M verderop van een krat af te 'bouncen' (Ding glitchde en schoot met 50KM/u weg) zo tegen een teamlid aan die 100M verderop stond :P .

[ Voor 6% gewijzigd door D4NG3R op 17-09-2012 09:30 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirtySanchez
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 19-11-2024

DirtySanchez

WoT: ReAlex69

Wat vinden jullie trouwens van Jihad-jeeping... (met QUADs vaak) in de AK maps? Legitieme PTFO of niet wenselijk? Merk dat het heel eenvoudig is een om een stukje nagenoeg onzichtbaar om te rijden (Armored Shield bijvoorbeeld) met een C4 beplakte QUAD om hun Mobile Artillery om zeep te helpen... of er naar toe rijden met de QUAD om dan dat ding met C4 op te blazen, de QUAD te pakken en naar de volgende tank te rijden... heb het nu zelf ook een paar keer geprobeerd.. en het is just... well.. too easy lijkt het wel... heb nog geen lelijke verwensingen naar mijn hoofd geslingerd gekregen, maar... het lijkt zo cheap...

YouTube: GoT BF3 The Movie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-09 14:58

Arfman

Drome!

Wat zijn nu een beetje de goede wapens voor mij? Ik hou van een (semi)automatisch wapen waarmee ik ook van grotere afstand mensen neer kan knallen. Ik ben niet zo van de close quarters combat. M4A1 is wel geinig maar best veel recoil, misschien dat jullie tips hebben? En welke attachments zou ik dan het beste kunnen nemen? Ik ben altijd wel voor de IRNV omdat je dan zo makkelijk mensen spot, maar misschien mis ik iets want ik zie die maar heel weinig gebruikt worden bij andere mensen.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

DirtySanchez schreef op maandag 17 september 2012 @ 09:42:
Wat vinden jullie trouwens van Jihad-jeeping... (met QUADs vaak) in de AK maps? Legitieme PTFO of niet wenselijk? Merk dat het heel eenvoudig is een om een stukje nagenoeg onzichtbaar om te rijden (Armored Shield bijvoorbeeld) met een C4 beplakte QUAD om hun Mobile Artillery om zeep te helpen... of er naar toe rijden met de QUAD om dan dat ding met C4 op te blazen, de QUAD te pakken en naar de volgende tank te rijden... heb het nu zelf ook een paar keer geprobeerd.. en het is just... well.. too easy lijkt het wel... heb nog geen lelijke verwensingen naar mijn hoofd geslingerd gekregen, maar... het lijkt zo cheap...
Het is een paar keer leuk en dan gaat imho de lol er wel van af (Zowel als ik het zelf doe als wanneer ik er door opgeblazen word).

Het is echter wel lachen om gewoon letterlijk precies tussen 2 vijandelijke tanks door te rijden en ze beiden op te blazen :P .

[ Voor 6% gewijzigd door D4NG3R op 17-09-2012 09:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

speedyjules07 schreef op zondag 16 september 2012 @ 16:05:
[...]
Het is meer random dan anders voor m'n gevoel. Een 1200 ticket round op Bandar afsluiten met een hele horde vehicle disables, een horde laser designations, een portie vehicle destroys met javelin en stinger, wat repairtorch kills, een killstreak van 11 met de AS Val en een streak van 10 met de M39 met ACOG op close range (dwz, in de gebouwen bij F en G) voor een eindscore van 14000 en een beetje, met ribbons, een medal en twee unlocks (tank hunter en artillery) , en dan komt de multiplier: 1200 punten. :?
Volgende rondje een beetje liggen nutsen met een SOFLAM en een M39 op bipod op Dinges Mountain en een beetje liggen dotten en ene paar snipekills gemaakt, totale score nog geen 8000, multiplier 23000. :? :?

Die multiplier voegt gewoon random punten toe. Dat kan niet anders.
Het is pas elegant als je in plaats van uit te stappen op de derde stoel gaat zitten om af te drukken. Zelfmoordcommando spelen voor profi's, zeg maar. Maar ik hou er wel van om dingen hard boem te laten doen dus ik maak wel graag knaljeepjes. Aan de andere kant, zó sterk zijn ze nou ook weer niet, tenzij je vijand echt zit te slapen.Ik word vaak genoeg met jeep en al de eeuwige jachtvelden ingewerkt door javelins, tanks en tankhunters, helis, andere jeepjes en als ik zelf zit te slapen, landmijnen.

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2012 09:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als het zo easy en cheap is dan moeten de tank bestuurders beter gaan opletten. Ik vind het eigenlijk niet cheap en een legitieme kill. Zo'n C4 quad is zo makkelijk uit te schakelen, een tank bestuurder moet hem gewoon zien aankomen en afknallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Tsurany schreef op maandag 17 september 2012 @ 09:48:
[...]

Als het zo easy en cheap is dan moeten de tank bestuurders beter gaan opletten. Ik vind het eigenlijk niet cheap en een legitieme kill. Zo'n C4 quad is zo makkelijk uit te schakelen, een tank bestuurder moet hem gewoon zien aankomen en afknallen.
IDD, 1 schot en de quad (en bestuurder) is niet meer. Mocht je alsnog missen en de grond er naast raken is de kans groot dat de C4 opblaast en de boel alsnog de lucht in gaat.

Maar daarom is het niet irritant ;) want sommige quad bestuurders zijn wat slimmer en lanceren hun quad over een heuveltje tegen de tank aan. Weinig aan te doen op dat moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D4NG3R schreef op maandag 17 september 2012 @ 09:51:
[...]
Maar daarom is het niet irritant ;) want sommige quad bestuurders zijn wat slimmer en lanceren hun quad over een heuveltje tegen de tank aan. Weinig aan te doen op dat moment.
Of zitten op hun quad in een krater of bosje te wachten op die grasland kaart, om snel en nogemerkt in de flank te duiken... O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beta-ark
  • Niet online
vinom schreef op maandag 17 september 2012 @ 01:23:
[video]
hahahha leuk man!

rampage iv extreme-3930 k intel- Corsair H100-2x6970-16 gig g.skill- 2x ssd raid0-1000 wat coolermaster-coolermaster sniper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Verwijderd schreef op maandag 17 september 2012 @ 09:52:
[...]

Of zitten op hun quad in een krater of bosje te wachten op die grasland kaart, om snel en nogemerkt in de flank te duiken... O-)
Hehe, leuk idee :+ .

Ach, op Armored Shield (Die map bedoel je) hoef je daar niet veel moeite voor te doen. Ik heb vaak genoeg dat ik in een Tank/MAA rondkar, en een vijand 50M verderop me niet ziet... Let alone dat die een quad of jeep had gezien 8)7 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!
D4NG3R schreef op maandag 17 september 2012 @ 09:51:
IDD, 1 schot en de quad (en bestuurder) is niet meer. Mocht je alsnog missen en de grond er naast raken is de kans groot dat de C4 opblaast en de boel alsnog de lucht in gaat.

Zorgen dat je dus constant overzicht over het terrein hebt en quads zich niet kunnen verstoppen. Dood gaan is altijd irritant maar dood gaan door C4 quad is toch wel je eigen onoplettendheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Tsurany schreef op maandag 17 september 2012 @ 09:59:
[...]

Zorgen dat je dus constant overzicht over het terrein hebt en quads zich niet kunnen verstoppen. Dood gaan is altijd irritant maar dood gaan door C4 quad is toch wel je eigen onoplettendheid.
Nouwja, op die nieuwe night map zijn er genoeg plekken waar je gewoon letterlijk tegen een wand aankijkt. Een quad die dan vanaf dat heuveltje (Wand) naar beneden springt zie je niet altijd aankomen :/ .

Ik heb trouwens al een keer een quad met 2 opzittende mid-air opgeblazen toen ze met C4 van een heuvel afgevlogen kwamen :D . Een van m'n leukste quadkills

[ Voor 14% gewijzigd door D4NG3R op 17-09-2012 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Minstens één tegenstander noemde me in de chat dit weekend toch echt een "wichsender votseleckender arschloch homo fick dich", wat dat ook wezen mag. Vermoedelijk niet geholpen door het feit dat hij door mij voor de vierde keer op rij geC4jeepd werd. En dat ik eerder al hem van de spawn afgemaaid had met de Little Bird. En dat hij de mobart wilde hebben, waar ik helaas C4 op geplakt had. En hij is ook meermaals over weggetjes gereden die ik bezaaid had. Ik geloof dat die kerel in een rondje iets van tien keer m'n C4 ontdekt heeft.
Ach, op Armored Shield (Die map bedoel je) hoef je daar niet veel moeite voor te doen. Ik heb vaak genoeg dat ik in een Tank/MAA rondkar, en een vijand 50M verderop me niet ziet... Let alone dat die een quad of jeep had gezien 8)7 .
Ze zijn soms best blind daar ja. Meermaals een crater-hop gedaan récht voor een vijandelijke tank, die vervolgens tçoh niet op het idee komt op dat quadje te schieten. Tot het te laat is.
Eén keer heb ik zelf met succes een crater-hop 180 met achterwaartse suicide-bomb gefixt, omdat de tank gelijk achter de krater verscholen stond. Voelde goed :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirtySanchez
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 19-11-2024

DirtySanchez

WoT: ReAlex69

D4NG3R schreef op maandag 17 september 2012 @ 09:58:
[...]

Hehe, leuk idee :+ .

Dat is het... head op een MBT of Tank Destroyer rijden is inderdaad niet zo slim. Maar zeker de MAA bestuurder, die alleen maar oog heeft voor zijn minimap, ziet je vaak van voor of opzij niet aankomen. Een MBT die vanaf een afstandje granaten staat te lobben ziet je van achteren ook niet aankomen etc Dan heb je echt tijd om uit te stappen,... C4 of mijnen op de grond te leggen en klaar... naar het volgende slachtoffer. Een silenced main weapon helpt dan ook, mocht je spawnende tegenstanders tegenkomen voordat je de MAA opblaast, kun je die nog altijd 'ongemerkt' om zeep helpen. Weinig mensen die op de doodskopjes op de minimap letten...

Tegen een alerte, constant bewegende tank bestuurder etc. heb je inderdaad weinig kans. Je merkt zo bij wie je het wel of niet kunt proberen...

Vanmiddag weer gelegenheid om te spelen.. heb het weekend niet kunnen gamen.. en dan gaat het knagen... ha, ha,... forum lastig vallen en filmpjes kijken is dan wat rest...

[ Voor 5% gewijzigd door DirtySanchez op 17-09-2012 10:14 ]

YouTube: GoT BF3 The Movie

Pagina: 1 ... 102 ... 210 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het plaatsen van "grappige" ongerelateerde plaatjes, zoals de bekende 9Gag memes is niet toegestaan, daar zijn andere topic voor. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic. Het is tevens niet toegestaan te discusseren over mogelijkheden om via proxy of VPN in andere landen de premium DLC aan te schaffen.

Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.