speedyjules07 schreef op zondag 16 september 2012 @ 16:05:
[...]
Double XP lijkt dit weekend trouwens helemaal niet zo veel te zijn. Meer mensen hier last van? Ik krijg steeds "2x multiplier round" en dat zit meestal tussen 400-5000 punten, maar lang niet zo veel als het de vorige keren was. De scores in m'n rounds zijn ook een stuk hoger
Het is meer random dan anders voor m'n gevoel. Een 1200 ticket round op Bandar afsluiten met een hele horde vehicle disables, een horde laser designations, een portie vehicle destroys met javelin en stinger, wat repairtorch kills, een killstreak van 11 met de AS Val en een streak van 10 met de M39 met ACOG op close range (dwz, in de gebouwen bij F en G) voor een eindscore van 14000 en een beetje, met ribbons, een medal en twee unlocks (tank hunter en artillery) , en dan komt de multiplier: 1200 punten.

Volgende rondje een beetje liggen nutsen met een SOFLAM en een M39 op bipod op Dinges Mountain en een beetje liggen dotten en ene paar snipekills gemaakt, totale score nog geen 8000, multiplier 23000.
Die multiplier voegt gewoon random punten toe. Dat kan niet anders.
DirtySanchez schreef op maandag 17 september 2012 @ 09:42:
Wat vinden jullie trouwens van Jihad-jeeping... (met QUADs vaak) in de AK maps? Legitieme PTFO of niet wenselijk? Merk dat het heel eenvoudig is een om een stukje nagenoeg onzichtbaar om te rijden (Armored Shield bijvoorbeeld) met een C4 beplakte QUAD om hun Mobile Artillery om zeep te helpen... of er naar toe rijden met de QUAD om dan dat ding met C4 op te blazen, de QUAD te pakken en naar de volgende tank te rijden... heb het nu zelf ook een paar keer geprobeerd.. en het is just... well.. too easy lijkt het wel... heb nog geen lelijke verwensingen naar mijn hoofd geslingerd gekregen, maar... het lijkt zo cheap...
Het is pas elegant als je in plaats van uit te stappen op de derde stoel gaat zitten om af te drukken. Zelfmoordcommando spelen voor profi's, zeg maar. Maar ik hou er wel van om dingen hard boem te laten doen dus ik maak wel graag knaljeepjes. Aan de andere kant, zó sterk zijn ze nou ook weer niet, tenzij je vijand echt zit te slapen.Ik word vaak genoeg met jeep en al de eeuwige jachtvelden ingewerkt door javelins, tanks en tankhunters, helis, andere jeepjes en als ik zelf zit te slapen, landmijnen.
[
Voor 34% gewijzigd door
Verwijderd op 17-09-2012 09:50
]