Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d_star
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 27-09 23:06

d_star

Maharadja of the Year :-/

Arfman schreef op maandag 17 september 2012 @ 09:44:
Wat zijn nu een beetje de goede wapens voor mij? Ik hou van een (semi)automatisch wapen waarmee ik ook van grotere afstand mensen neer kan knallen. Ik ben niet zo van de close quarters combat.
Welke wapens je kiest, hangt ontzettend af van welke map en/of class je speelt op dat moment. Als je verwacht veel mid-range of long-range gevechten te hebben, zijn semi-automatische wapens misschien wel een goeie keuze. Sowieso kan je zowat alle wapens van alle classes op semi-auto zetten (default-knop 'V'), echter is dat niet altijd aan te raden. Veel mensen hebben ook een voorkeur voor sommige wapens, die niet eens gebaseerd is op de beste stats. Het gevoel van een wapen is ook belangrijk. Gewoon uitproberen dus, je komt vanzelf wel achter de beste wapens per class die bij een map passen of die passen bij jouw speelstijl.
M4A1 is wel geinig maar best veel recoil, misschien dat jullie tips hebben? En welke attachments zou ik dan het beste kunnen nemen?
Hmm, als je de M4A1 al veel recoil vindt hebben ;) Recoil kan je evt verminderen met een foregrip (althans, de side-to-side recoil), maar de foregrip vermindert weer je long range accuracy. Een heavy barrel is aan te raden op de wat grotere maps (max damage over langere range), evt zou je nog een flash suppressor kunnen proberen.

Voor long-range vind ik de Scar-H altijd wel aardig voor de engineer-class. Gemakkelijk te compenseren, lage recoil en toch hoge damage. Maar zoals eerder gezegd: experimenteer! Kan best zijn dat er andere wapens zijn die jij beter vindt.
Ik ben altijd wel voor de IRNV omdat je dan zo makkelijk mensen spot, maar misschien mis ik iets want ik zie die maar heel weinig gebruikt worden bij andere mensen.
De IRNV is zo'n beetje in de allereerste patch generfed; voorheen kon je mensen aan de andere kant van de map gemakkelijk spotten met de IRNV. Nu kan dat alleen als ze vrij dichtbij zijn, wat het nut van een scope die langzaam opkomt en je daarbij op long-range niks laat zien, enigszins nullificeert. Volgens mij is de IRNV in de laatste patch wat beter geworden, maar nog steeds haalt deze scope het niet bij bijvoorbeeld een red dot of holographic sight.

Over het algemeen ben je beter af met een sight die het op mid-range goed doet, ook weer afhankelijk van welk wapen je gebruikt. Mid-range encounters zijn de gevechten die je het vaakst gaat meemaken, vandaar dat ik een midrange-sight zoals de ACOG-scope, de holo, de kobra of de red dot adviseer.

Nog een tip: je gaat over het algemeen geen 6x scope op een carbine proppen, aangezien die wapens daar gewoon niet geschikt voor zijn en je op veel maps die scope helemaal niet nodig hebt in die rol. Voor een bolt-action wapen of voor sommige support-wapens kan het op sommige maps wel een aardige keus zijn. Denk daar dus wederom over na.

Wat ik probeer te zeggen is: er bestaat geen gouden combinatie in BF3 die alle andere wapen setups overbodig maakt. Je kan met elk wapen in welke configuratie dan ook het goed doen, mits je je aanpast aan je rol en inzicht hebt in wat er gebeurt. Pas je dus aan aan wat er gebeurt!

Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11:49

D4NG3R

kiwi

:)

d_star schreef op maandag 17 september 2012 @ 10:22:
Wat ik probeer te zeggen is: er bestaat geen gouden combinatie in BF3 die alle andere wapen setups overbodig maakt. Je kan met elk wapen in welke configuratie dan ook het goed doen, mits je je aanpast aan je rol en inzicht hebt in wat er gebeurt. Pas je dus aan aan wat er gebeurt!
Mwhah er zijn wel degelijk wapencombinaties die makkelijker te masteren zijn dan anderen (M16 of M416 bijv). Maar als je een alternatief uiteindelijk mastered hebt kan je ook dit soort (makkelijkere) combinaties makkelijk aan.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d_star

d_star

D4NG3R schreef op maandag 17 september 2012 @ 10:24:
[...]

Mwhah er zijn wel degelijk wapencombinaties die makkelijker te masteren zijn dan anderen (M16 of M416 bijv). Maar als je een alternatief uiteindelijk mastered hebt kan je ook dit soort (makkelijkere) combinaties makkelijk aan.
Dat ben ik met je eens, maar dan limiteer je jezelf wel tot 1 class. En eensch, alternatieven masteren kan ook nog wel eens tot gevolg hebben dat je dit soort makkelijkere combi's goed aan kan.

Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Gouden combi: engineer met RPG met M4a1 met cobra (of je eigen favoriet) :P

Kan alles, alleen lange afstanden niet goed maar je hebt zoveel dekking in de AK maps dat je bijna altijd wel kan flanken of wat anders kan doen om toch dichterbij te komen. In AK lopen zonder rpg moet je niet willen.

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Nouwja het ging even om voorbeeldwapens. Elke class heeft wel wapens die (makkelijker) te masteren zijn, maar zoals je zelf al aangaf: Als je jezelf aanleert met 'moeilijkere' wapens om te gaan, kan je veelal ook met makkelijke wapens goed overweg.
evilpin0 schreef op maandag 17 september 2012 @ 10:34:
Gouden combi: engineer met RPG met M4a1 met cobra (of je eigen favoriet) :P

Kan alles, alleen lange afstanden niet goed maar je hebt zoveel dekking in de AK maps dat je bijna altijd wel kan flanken of wat anders kan doen om toch dichterbij te komen. In AK lopen zonder rpg moet je niet willen.
Ik ben zelf helemaal weg van de A-91 (HB en Cobra, geen FG gezien de accuracy op afstand) met Javalin -RPG op wat vlakkere maps- . Al probeer ik momenteel wel de ACW-R te unlocken, schijnt een heerlijk wapen te zijn op wat langere afstand. Maar door de hoge ROF kan die van dichtbij ook nog rake klappen uitdelen.

De M4A1 vind ik zelf niet zo heel prettig, maar dit zal er voornamelijk aan liggen dat ik alleen nog maar een RDS heb unlocked voor dat ding. En laat ik nou net een pesthenkel hebben aan de RDS van de Amerikaanse wapens :P . (Cobra of Holographic ftw).

[ Voor 11% gewijzigd door D4NG3R op 17-09-2012 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facenoise
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22-08 16:43
D4NG3R schreef op maandag 17 september 2012 @ 10:37:
Nouwja het ging even om voorbeeldwapens. Elke class heeft wel wapens die (makkelijker) te masteren zijn, maar zoals je zelf al aangaf: Als je jezelf aanleert met 'moeilijkere' wapens om te gaan, kan je veelal ook met makkelijke wapens goed overweg.

[...]

Ik ben zelf helemaal weg van de A-91 (HB en Cobra, geen FG gezien de accuracy op afstand) met Javalin -RPG op wat vlakkere maps- . Al probeer ik momenteel wel de ACW-R te unlocken, schijnt een heerlijk wapen te zijn op wat langere afstand. Maar door de hoge ROF kan die van dichtbij ook nog rake klappen uitdelen.
Ik ben ook de ACW-R aan het unlocken, ik hoorde er ook goede dingen over. nog 6 rocket kills te gaan, vanmiddag maar even halen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Ah ja, daar had ik nog een vraagje over: Gelden jav kills ook als AT kills (Het is immers een AT wapen)? Beetje onduidelijkheid hierover, de wiki geeft niks aan en Battlelog zegt er ook niks over :/ . Ik heb ondertussen 8 of 9 van de 20 AT kills. Maar ik heb geen idee of ik dit met een RPG of Jav heb gedaan :P . Ik denk Jav gezien het feit dat ik zelden een RPG bij me draag op de AK maps, maar het kan best wel eens zo zijn dat ik randomly een RPG oppak en daarmee said kills maak.

[ Voor 41% gewijzigd door D4NG3R op 17-09-2012 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Hoop het niet, goede motivatie voor mensen om te mikken ;)

Had gisteren ook zon vette actie, kwam bij een vlag op armored shield met me buddy. Stonden een MAA en een artillery bij elkaar. Me buddy flankte en ik schoot op de artillerie en disable hem. Me buddy trekt de aandacht van de MAA en de aanwezige soldaten en werd gecornerd en gekilt. Inmiddels had ik de artillerie driver om zeep geholpen toen die eruit kwam, ik snel erin, ding had nog 5% hp. Ik mik (tweede keer in de artillerie) schiet op hoop van zege en vernietig totaal alles, MAA kapot en 2 soldaten kapot, kwam er nog eentje op me af die net op tijd dood had. Me buddie spawnt weer en we cappen de vlag.

Jaaaa net als battlefield 2, ben zo blij met AK

[ Voor 85% gewijzigd door evilpin0 op 17-09-2012 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
erikvandenberg schreef op maandag 17 september 2012 @ 10:38:
[...]

Ik ben ook de ACW-R aan het unlocken, ik hoorde er ook goede dingen over. nog 6 rocket kills te gaan, vanmiddag maar even halen!
Verwacht niet te veel. Leuk wapen op lange afstand maar geen wonderkind.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Jav telt voor AT kills, dat is namelijk een AT raket. Gewoon ene paar tankjes, jeepjes en snipers opblazen ermee en je krijgt vanzelf je ACW.

Ik gebruik op m'n engi class al een tijdje alleen ngo de AS Val, met extended mags en, sinds AK, een 3.4x scopeje zodat ik ermee kan snipen. Silenced van nature, met voor een silenced wapen goeie bullet speed, beperkte bullet drop, hoge vuursnelheid en relatief goeie schade. een klein beetje prr prr prr op korte afstand vanuit de heup legt je vijanden om en de rest grijp je met scope. Het ding werkt echt superrelaxt op alles tot 300 meter en ik heb er al aardig wat snipers mee omgelegd. Daar kan wat mij betreft geen Carbine aan tippen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirtySanchez
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 19-11-2024

DirtySanchez

WoT: ReAlex69

Verwijderd schreef op maandag 17 september 2012 @ 11:13:
De Jav telt voor AT kills, dat is namelijk een AT raket. Gewoon ene paar tankjes, jeepjes en snipers opblazen ermee en je krijgt vanzelf je ACW.

Ik gebruik op m'n engi class al een tijdje alleen ngo de AS Val, met extended mags en, sinds AK, een 3.4x scopeje zodat ik ermee kan snipen. Silenced van nature, met voor een silenced wapen goeie bullet speed, beperkte bullet drop, hoge vuursnelheid en relatief goeie schade. een klein beetje prr prr prr op korte afstand vanuit de heup legt je vijanden om en de rest grijp je met scope. Het ding werkt echt superrelaxt op alles tot 300 meter en ik heb er al aardig wat snipers mee omgelegd. Daar kan wat mij betreft geen Carbine aan tippen.
AS Val FTW!!!! Heb er me hoogste accuracy mee (van de volauto's dan he....) en is mijn favo wapen als ik eens ongezien wil rondsneaken of als aggressive recon wil spelen etc. Met sneaky C4 gameplay wil ik de AS Val ook wel eens meenemen... prachtig wapen... speel ook met Extended Mag en PKA scope.. trouwens de minst 'aanwezige' scope van alle mid-range scope's. Hij blokkeert je zicht weinig etc.

YouTube: GoT BF3 The Movie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facenoise
Tsurany schreef op maandag 17 september 2012 @ 11:11:
[...]

Ik doe juist veel op lange afstanden, vooral nu met de AK mappen. Voor hele korte range kan je altijd nog de G18 gebruiken denk ik dan, als je persee een hoge ROF wilt, ook al is de damage ervan natuurlijk minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Trouwens zit er een bug in dat als je in bepaalde voertuigen (tank destroyer bv) zit en je geraakt wordt je niks hoort? Valt me op dat ik geen geluid hoor als ik geraakt wordt tot de TD ineens begint te piepen dat je disabled bent, heb je niet eens door dat je al 3x geraakt bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DirtySanchez schreef op maandag 17 september 2012 @ 11:23:
[...]
AS Val FTW!!!! Heb er me hoogste accuracy mee (van de volauto's dan he....) en is mijn favo wapen als ik eens ongezien wil rondsneaken of als aggressive recon wil spelen etc. Met sneaky C4 gameplay wil ik de AS Val ook wel eens meenemen... prachtig wapen... speel ook met Extended Mag en PKA scope.. trouwens de minst 'aanwezige' scope van alle mid-range scope's. Hij blokkeert je zicht weinig etc.
Ik heb de US scope, Mhonderdnogwat (145? 135? zoiets) erop omdat ik die range-markers nodig heb (ik wil me nog wel eens plat in een bosje leggen, wapen op semi-auto zetten en dan snipers gaan zitten headshotten op 300 meter). Als alternatief is de US red dot mijn favo, door de hoge RoF kun je burstend op vrijwel elke range onder de 200 meter snel en pijnlijk afscheid nemen van ongewenst voetvolk en alles landt ongeveer op het rode puntje.
Die Kobra vind ik echt een onding, al die lijntjes zitten steeds overal in de weg.
Nog even en de Val gaat mijn primaire wapen worden, in plaats van de M60. AK leent zich niet echt voor een bipod en een spray-and-pray verdediging. (Wel voor C4 lameheid :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D4NG3R schreef op maandag 17 september 2012 @ 09:58:
[...]

Hehe, leuk idee :+ .

Ach, op Armored Shield (Die map bedoel je) hoef je daar niet veel moeite voor te doen. Ik heb vaak genoeg dat ik in een Tank/MAA rondkar, en een vijand 50M verderop me niet ziet... Let alone dat die een quad of jeep had gezien 8)7 .
lol dat had ik gisteren op Bandar Desert. Rijd ik tussen 2 enemy tankdestroyers (50 meter afstand van elkaar) door met de mobile AA, ze hebben me nooit gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Voor de AK mappen (= vaak lange afstanden) gebruik ik nu ook de ACW-R. Zalig wapen, zelfs met silencer erop. Op een wat grotere afstand uitschakelen en niemand weet waar het vandaan komt, leuk als je ze dan ziet zoeken waarvandaan ze onder vuur worden genomen :P Voor close combat kan ik altijd nog terugschakelen op de 93R. Wel goed mikken maar dan doe je best aardige damage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Echt dit vind ik de leukste map om te spelen. Helaas nog wel wat bus maar dat komt wel goed.

Afbeeldingslocatie: http://www.uploadplaatjes.nl/img/n/685971.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben een groot fan van de PDW's in BF3. En de AS VAL is ook mijn favoriete wapen by far. Heerlijke ROF en toch erg accuraat. Heb hem zelf gespeeld tot de 10.000 kills. (2.06 kills/min en 17 punt nog wat % acc).

Alhoewel ik wel moet zeggen dat ik het meer een wapen vind voor TDM / CQ. En dan dus gewoon met iron sights of een RDS.

Op de langere afstanden leg je het vaak simpelweg af tegen Carbines en AR's, aangezien de PDW's op de langere afstanden gewoon veel minder damage doen.

Ben nu met de M5K begonnen. Is sinds de laatste patch ook erg fijn. Denk dat ik die ook naar de 10k speel en dan weer eens wat nieuws probeer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-09 19:28
Iemand al Gnome Chompski gevonden in AK maps?
Gister zien liggen op een bergtop. Lag helemaal dubbel. Zijn er nog meer van zulk soort eastereggs te vinden?

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ChojinZ schreef op maandag 17 september 2012 @ 12:34:
Iemand al Gnome Chompski gevonden in AK maps?
Gister zien liggen op een bergtop. Lag helemaal dubbel. Zijn er nog meer van zulk soort eastereggs te vinden?
YouTube: BF3 - Armored Kill Easter Eggs - Gnomes, Dino Skull and Mirror´s Edge Bag - HD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
Zozo... dat zijn flink wat Gnomes! :)

Maar wat is de connectie tussen HL2 en BF? Die snap ik niet...

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ChojinZ schreef op maandag 17 september 2012 @ 12:49:
[...]

Zozo... dat zijn flink wat Gnomes! :)

Maar wat is de connectie tussen HL2 en BF? Die snap ik niet...
Geen idee eigenlijk, misschien dat de devs bij DICE Half Life fans zijn. Kwam overigens dit filmpje ook nog tegen, moest ik ook wel ff om lachen :P

YouTube: Gnome Chompski: The Game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:58

Arfman

Drome!

Bedankt voor de tips mensen, ik ga eens wat rondknallen met de ACW-R en even kijken hoe ik de AS Val vrijspeel. Als ik zie dat sommigen 10.000 punten per ronde halen .. pff, ik ben al blij als ik 3/4000 punten haal :+

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tsurany schreef op maandag 17 september 2012 @ 11:11:
[...]

Iemand moet toch eens de ACW-R gaan proberen op AK.
Dat wapen is gemaakt voor AK, ze stopte het alleen in de verkeerde DLC. :+

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

evilpin0 schreef op maandag 17 september 2012 @ 11:29:
Trouwens zit er een bug in dat als je in bepaalde voertuigen (tank destroyer bv) zit en je geraakt wordt je niks hoort? Valt me op dat ik geen geluid hoor als ik geraakt wordt tot de TD ineens begint te piepen dat je disabled bent, heb je niet eens door dat je al 3x geraakt bent.
Hier heb ik ook regelmatig last van. Maar ben er nog niet helemaal zeker van wat het probleem nou is. Ik kan me in de meeste situaties niet voorstellen dat ik al meerdere keren geraakt ben door de TD in de buurt. Vraag me af of het treffers zijn van het gunship?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 17 september 2012 @ 13:14:
[...]
Hier heb ik ook regelmatig last van. Maar ben er nog niet helemaal zeker van wat het probleem nou is. Ik kan me in de meeste situaties niet voorstellen dat ik al meerdere keren geraakt ben door de TD in de buurt. Vraag me af of het treffers zijn van het gunship?
De Tank Destroyer is in één schot op de flank te disablen. Een TD die een tank direct van achteren schiet kan hem ook in één schot disablen. Als je dat niet wilt moet je reactive armor nemen.
Verwijderd schreef op maandag 17 september 2012 @ 12:19:
Ik ben een groot fan van de PDW's in BF3. En de AS VAL is ook mijn favoriete wapen by far. Heerlijke ROF en toch erg accuraat. Heb hem zelf gespeeld tot de 10.000 kills. (2.06 kills/min en 17 punt nog wat % acc).
[...]
Op de langere afstanden leg je het vaak simpelweg af tegen Carbines en AR's, aangezien de PDW's op de langere afstanden gewoon veel minder damage doen.
Dit is simpelweg niet waar: Carbines droppen naar de 14.3 damage per kogel af (behalve de ACW-R en de SCAR) op 50 meter (30 met silencer) terwijl de VAL blijft steken op 18.4 op 40 meter én dan nog een hogere RoF heeft dan bijna alle Carbines. De SCAR doet schofterig veel damage, blijft zelfs op 20 dpr op afstand, maar schiet zó traag dat dat hem niet sterk maakt, en de ACW is ook niet sterker dan de VAL ondanks de lagere RoF. De Val is dus zelfs als sterker als je op de Carbine geen supressor zet, doe je dat wel wordt het voordeel alleen nog maar groter. De ADS spread op de val bij stilstaan is ook 0 trouwens, iets waar Carbines niet aan kunnen tippen.

De enige reden dat je het af legt op afstand met een Val versus een Carbine is als je sproeit in plaats van burst, of als je tegenstander je op tijd ziet en zijn kogels sneller zijn (dat is wel een serieus risico met de Val. Maar je hebt een demper, dus het idee is dat je sneaky speelt, in welk geval je bijna altijd eerst schiet.
Tenzij je natuurlijk loopt te faalhazen, maar we gaan er even van uit dat dat over het algemeen niet het geval is.

[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2012 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is echt een toppie map. Normaal ben ik niet zo van het vliegen maar nu is het gewoon goed te doen.
Jet met muis en toetsenbord volgen nog.

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=dFwiZ8oFiZw]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Verwijderd schreef op maandag 17 september 2012 @ 13:17:
[...]

De Tank Destroyer is in één schot op de flank te disablen. Een TD die een tank direct van achteren schiet kan hem ook in één schot disablen. Als je dat niet wilt moet je reactive armor nemen.
Waarop de flank moet je die raken dan? Heb er altijd zeker 3 nodig voor een disable

[ Voor 66% gewijzigd door evilpin0 op 17-09-2012 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Na een lekker potje BF3 ook even alle unlocks voor de 870MCS gehaald, nu nog even de DAO-12 en ik heb alle unlocks voor alle shotguns :+

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

evilpin0 schreef op maandag 17 september 2012 @ 13:21:
[...]
Waarop de flank moet je die raken dan? Heb er altijd zeker 3 nodig voor een disable
Haaks op de flank schieten met je normale AP round moet precies 50% damage doen, en wiewiewie geluidjes bij je tegenstander veroorzaken. Als je onder een grote hoek erin schiet ga je twee schoten nodig hebben.
Drie op de flank heb ik volgens mij nog niet nodig gehad, weet je zeker dat je de flank raakt? (tip: dat is de zijkant, niet de voorkant)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
50% is geen disable. Zal best kunnen dat de hoek waarmee ik schiet niet optimaal is of er reactive aanhangt

[ Voor 13% gewijzigd door evilpin0 op 17-09-2012 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facenoise
evilpin0 schreef op maandag 17 september 2012 @ 13:21:
[...]

http://www.google.nl/imgr...Q&ved=0CDkQ9QEwAg&dur=969

Kan je de hoek zien, welke het meeste damage doet.

[ Voor 4% gewijzigd door Facenoise op 17-09-2012 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

evilpin0 schreef op maandag 17 september 2012 @ 13:31:
50% is geen disable. Zal best kunnen dat de hoek waarmee ik schiet niet optimaal is of er reactive aanhangt
Die hoek is wel essentieel - en ik denk wel dat 50% genoeg moet zijn, aangezien ik bevriende Skypers al meermaals in één flank-schot aan het wiewiewie-en gebracht heb vanaf 100%. Dan doe je linkermuisknop, je ziet de inslag, je hoort gevloek en je tweede schot maait de engineer die net uit dz'n TD gestapt is om het ding op te lappen van z'n sokken, en dat was dan je vloekende Skypemaat.
Dus óf ze hebben het met de laatste patch al direct verholpen óf het let heel nauw met de hoek van inslag. Maar het is al meermaals gelukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meisjes en bf3, het is toch wat.
Afbeeldingslocatie: http://a8.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/468106_352599958159800_2074885131_o.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 17 september 2012 @ 13:17:

[...]

Dit is simpelweg niet waar: Carbines droppen naar de 14.3 damage per kogel af (behalve de ACW-R en de SCAR) op 50 meter (30 met silencer) terwijl de VAL blijft steken op 18.4 op 40 meter én dan nog een hogere RoF heeft dan bijna alle Carbines. De SCAR doet schofterig veel damage, blijft zelfs op 20 dpr op afstand, maar schiet zó traag dat dat hem niet sterk maakt, en de ACW is ook niet sterker dan de VAL ondanks de lagere RoF. De Val is dus zelfs als sterker als je op de Carbine geen supressor zet, doe je dat wel wordt het voordeel alleen nog maar groter. De ADS spread op de val bij stilstaan is ook 0 trouwens, iets waar Carbines niet aan kunnen tippen.

De enige reden dat je het af legt op afstand met een Val versus een Carbine is als je sproeit in plaats van burst, of als je tegenstander je op tijd ziet en zijn kogels sneller zijn (dat is wel een serieus risico met de Val. Maar je hebt een demper, dus het idee is dat je sneaky speelt, in welk geval je bijna altijd eerst schiet.
Tenzij je natuurlijk loopt te faalhazen, maar we gaan er even van uit dat dat over het algemeen niet het geval is.
Hmmm okay I stand corrected. Ik ben nooit zo van de statistieken maar ik heb ook even symthic erbij gepakt, en statistisch gezien heb je inderdaad helemaal gelijk. Uit de grafieken kan ik inderdaad opmaken dat de Val JUIST op de langere afstanden even veel damage zou moeten doen als de meeste AR's en Carbines. Ook de TTK ligt over het algemeen net wat hoger als je hem vergelijkt met andere wapens (overigens heb ik voor het gemak even alles zonder attachments bekeken, anders kan je wel aan de gang blijven). De meeste AR's doen volgens de stats juist op de kortere afstanden (-50m) meer damage.

Toch wel vreemd want voor mijn gevoel zou het juist andersom moeten zijn, zeker ook omdat ik voornamelijk CQ speel en juist op die korte afstanden merk ik heel erg weinig verschil tussen verschillende guns. Vraag me nu dan wel af van hoe het komt dat het zo voelt.

Blijkbaar komt het dan inderdaad doordat ik juist op CQ de enemy simpelweg eerder zie dan op de grotere mappen en ik daardoor sowieso al voordeel heb t.o.v. hem. En ook dat punt over het sproeien, ik probeer op grotere afstanden inderdaad wel altijd te bursten, maar ben ook nog wel eens wat lui wat dat betreft. Mijn accuracy met de Val is trouwens 17.29%. Is dit dan slecht? Als ik het vergelijk met de andere guns waarmee ik gespeeld heb, dan liggen de meeste assault rifles daar zelfs nog onder, behalve dan de AN maar die ligt overigens ook maar een procentje hoger. 8)7 (Kan natuurlijk zijn dat die andere guns ook gewoon erg laag zitten qua accuracy, zou opzich wel enigszins te verklaren zijn doordat ik juist die guns gebruikt heb om BF3 te leren spelen. Speelde voor BF3 eigenlijk altijd CoD, dus ja...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik maak nu ook voor het eerst wat gebruik ven een jet, het went best snel moet ik zeggen en dit is met toetsenbord en muis.
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=GKQqFmgDpt8&feature=youtu.be]

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2012 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snorro
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 25-09 13:08
Verwijderd schreef op maandag 17 september 2012 @ 13:36:
[...]

Die hoek is wel essentieel - en ik denk wel dat 50% genoeg moet zijn, aangezien ik bevriende Skypers al meermaals in één flank-schot aan het wiewiewie-en gebracht heb vanaf 100%. Dan doe je linkermuisknop, je ziet de inslag, je hoort gevloek en je tweede schot maait de engineer die net uit dz'n TD gestapt is om het ding op te lappen van z'n sokken, en dat was dan je vloekende Skypemaat.
Dus óf ze hebben het met de laatste patch al direct verholpen óf het let heel nauw met de hoek van inslag. Maar het is al meermaals gelukt.
Ik denk dat je over het hoofd ziet dat een TD bij 45% disabled is, en niet bij 50%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12:48

codex

Geen OpenAI agent :)

Verwijderd schreef op maandag 17 september 2012 @ 14:29:
[...]

Hmmm okay I stand corrected. Ik ben nooit zo van de statistieken maar ik heb ook even symthic erbij gepakt, en statistisch gezien heb je inderdaad helemaal gelijk. Uit de grafieken kan ik inderdaad opmaken dat de Val JUIST op de langere afstanden even veel damage zou moeten doen als de meeste AR's en Carbines. Ook de TTK ligt over het algemeen net wat hoger als je hem vergelijkt met andere wapens (overigens heb ik voor het gemak even alles zonder attachments bekeken, anders kan je wel aan de gang blijven). De meeste AR's doen volgens de stats juist op de kortere afstanden (-50m) meer damage.

Toch wel vreemd want voor mijn gevoel zou het juist andersom moeten zijn, zeker ook omdat ik voornamelijk CQ speel en juist op die korte afstanden merk ik heel erg weinig verschil tussen verschillende guns. Vraag me nu dan wel af van hoe het komt dat het zo voelt.

Blijkbaar komt het dan inderdaad doordat ik juist op CQ de enemy simpelweg eerder zie dan op de grotere mappen en ik daardoor sowieso al voordeel heb t.o.v. hem. En ook dat punt over het sproeien, ik probeer op grotere afstanden inderdaad wel altijd te bursten, maar ben ook nog wel eens wat lui wat dat betreft. Mijn accuracy met de Val is trouwens 17.29%. Is dit dan slecht? Als ik het vergelijk met de andere guns waarmee ik gespeeld heb, dan liggen de meeste assault rifles daar zelfs nog onder, behalve dan de AN maar die ligt overigens ook maar een procentje hoger. 8)7 (Kan natuurlijk zijn dat die andere guns ook gewoon erg laag zitten qua accuracy, zou opzich wel enigszins te verklaren zijn doordat ik juist die guns gebruikt heb om BF3 te leren spelen. Speelde voor BF3 eigenlijk altijd CoD, dus ja...)
Wapens met een heel hoge ROF zijn niet altijd de beste. Ik zelfs geef de voorkeur aan wapens waarmee je bij tappen van je muisknop maar 1 kogel afschiet. Bij de Val schiet je al snel twee kogels wat hem minder accuraat maakt, je kan wel wisselen naar single shot maar constant wisselen vind ik persoonlijk verre van ideaal. Bovendien kan er geen bipod onder, en als je echt accuraat wil zijn op lange afstanden is een bipod wel zo prettig. Een lage damage dropoff is leuk, maar verliest zijn effectiviteit als je op afstand maar moeizaam een tegenstander kan raken.

Probeer maar eens op Death Valley, daar zie je goed waar je kogels heen dwarrelen en dat is niet al te best bij de Val.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

De beste combinatie is een lage ROF met een hoge damage en weinig recoil. De L85 is zo het enige wapen wat hier aan voldoet. (Nouwja gebalanceerd dan). Van dichtbij wil je het liefste iets wat heel snel heel veel lood uitspuugt. En van afstand wil je iets wat gewoon maximale schade doet onder een minimale ROF.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snorro schreef op maandag 17 september 2012 @ 14:39:
[...]
Ik denk dat je over het hoofd ziet dat een TD bij 45% disabled is, en niet bij 50%
Dan is daar wat gepatched of wat gebugged, want 1-shot disables hebben we in de eerste paar dagen meermaals gehad. Wel rond dezelfde dagen dat ik met de attack heli ook gewoon recht voor een tank ging hangen, de AP shell kopte, en onbeschadigd vervolgens de tank in as ging leggen met rockets en gunner - die shells deden gewoon niets tegen helis de eerste paar avonden.
Verwijderd schreef op maandag 17 september 2012 @ 14:29:
[...]

OK, Even voor jouw beeldvorming: ARs zijn gewoon sterker want de Assault class is de anti-infantry class van BF3. We vergeleken Carbines met de Val. Daar betrek ik het dus even op - qua ARs komt het ding ook nog aardig mee maar dat is redelijk appels en peren vergelijken.
De TTK van de Val wordt hoger op afstand omdat de kogel wat traag zijn (altijd gesupressed) wat de reden was dat ik de carbine met silencer aanhaalde als vergelijking. Maar de TTK gaat ervanuit dat je álle kogels on-target krijgt, wat met de Val makkelijker is (in 2-shot bursts) dan met de meeste Carbines.
CQ is geen goeie afspiegeling van wapenstat op afstand. in CQ is vijftig meter een heel eind weg, in AK is dat short range. Daarom voel je zo weinig verschil tussen de wapens: in CQ kun je nagenoeg altijd gewoon volgas sproeien en je raakt toch wel. Op grote maps kun je dat vergeten.
Accuracy van 17% is niet gek volgens mij, op CQ ligt je accuracy sowieso altijd veel hoger dan in andere modi, omdat alles zo dichtbij is dat je makkelijk je hele clip leeg kunt schudden op een groepje tegenstanders en alles raken. Ik haal met de M60 net de 6%, maar daar loop ik al schietend een gebouw mee door om het leeg te ruimen of leg er de volle 600 tickets lang een gang mee dicht af en toe, dat helpt niet :+
Mijn Accuracy met de Val is 13%, en als je dan bedenkt dat daar een hoop mid-range snipen bij zit en veel mid-range gesproei met de red dot dan valt dat niet heel erg tegen.
reemprive schreef op maandag 17 september 2012 @ 14:45:
[...]
Wapens met een heel hoge ROF zijn niet altijd de beste. Ik zelfs geef de voorkeur aan wapens waarmee je bij tappen van je muisknop maar 1 kogel afschiet. Bij de Val schiet je al snel twee kogels wat hem minder accuraat maakt, je kan wel wisselen naar single shot maar constant wisselen vind ik persoonlijk verre van ideaal.
Dat hoeft ook niet - van je twee kogels is er als je goed mikt wel steeds één raak, dus het gaat toch wel om.
Bovendien kan er geen bipod onder, en als je echt accuraat wil zijn op lange afstanden is een bipod wel zo prettig. Een lage damage dropoff is leuk, maar verliest zijn effectiviteit als je op afstand maar moeizaam een tegenstander kan raken.
Tot een metertje of 300 werkt het prima, als je tegenstander niet al te huppelig is. Het is best afhankelijk van hoe je mikt en hoe goed je met het wapen om kunt gaan, maar de 1-shot accuracy van de Val is behoorlijk goed,
Probeer maar eens op Death Valley, daar zie je goed waar je kogels heen dwarrelen en dat is niet al te best bij de Val.
dus zolang je niet die knop gewoon lomp inhoudt valt dit hard mee.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2012 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 17 september 2012 @ 14:30:
Ik maak nu ook voor het eerst wat gebruik ven een jet, het went best snel moet ik zeggen en dit is met toetsenbord en muis.
[video]
Heeft iemand misschien nog tips wat beter kan, ik vind namelijk het aimen met jet best moeilijk.
Dat is ook wel te zien want ik schiet heel vaak de heli mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex

codex

Wat wel grappig is, weinig mensen houden rekening met de muzzle velocity. Toch kan dat echt een behoorlijk verschil maken, als je agressive recon speelt kiezen veel mensen eerder voor de L96 dan de Sv98. Iets sneller schieten, cruciaal zou je denken. Ik merk alleen dat het kleine verschil in muzzle velocity een aanzienlijk verschil geeft tussen het aantal hits dat je krijgt op bewegende doelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

reemprive schreef op maandag 17 september 2012 @ 14:55:
Wat wel grappig is, weinig mensen houden rekening met de muzzle velocity. Toch kan dat echt een behoorlijk verschil maken, als je agressive recon speelt kiezen veel mensen eerder voor de L96 dan de Sv98. Iets sneller schieten, cruciaal zou je denken. Ik merk alleen dat het kleine verschil in muzzle velocity een aanzienlijk verschil geeft tussen het aantal hits dat je krijgt op bewegende doelen.
De L96 schiet een stuk vlakker dan de SV98. Terwijl de muzzle velocity amper hoger ligt.

Laat ik het zo stellen: De curve die de kogel maakt is veel te groot voor de muzzle velocity van de L96.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facenoise
Verwijderd schreef op maandag 17 september 2012 @ 14:54:
[...]

Heeft iemand misschien nog tips wat beter kan, ik vind namelijk het aimen met jet best moeilijk.
Je begint vanaf veelste ver te schieten, je kogels zijn dan ''op'' voordat je eindelijk in een goede range komt(heb niet heel je filmpje gekeken).

Met ground doelwitten kan je ook beter de rocket pods gebruiken, tenminste dat is mijn mening.

Als ik in een heli zit en ik merk dat ik beschoten word door een jet ga ik instant laag vliegen, dan is het voor een jet veel lastiger te raken. Wat je moet dus proberen is op precies de goede range je volledige salvo af te vuren, voordat hij tijd heeft te reageren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

erikvandenberg schreef op maandag 17 september 2012 @ 15:02:
[...]

Je begint vanaf veelste ver te schieten, je kogels zijn dan ''op'' voordat je eindelijk in een goede range komt(heb niet heel je filmpje gekeken).

Met ground doelwitten kan je ook beter de rocket pods gebruiken, tenminste dat is mijn mening.

Als ik in een heli zit en ik merk dat ik beschoten word door een jet ga ik instant laag vliegen, dan is het voor een jet veel lastiger te raken. Wat je moet dus proberen is op precies de goede range je volledige salvo af te vuren, voordat hij tijd heeft te reageren.
Bedankt voor de tips. Dat word dus dichter bij schieten en gelijk alles er op los schieten.
Helaas heb ik nog niet de rocket pods die wil ik proberen vrij te spelen.

Lol, speel ik al vanaf het begin bf3 en ga ik nu pas de jet dingetjes vrij spelen, of iig dat probeer ik.
Thnx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Ik was net een chopper onder vuur aan het nemen, maar hij had mij helaas eerder. Vanaf de grond waren mensen hem ook aan het lastigvallen, dus ik schoot m'n twee heatseekers op 'm af nadat 'ie geflared had, maar daarna knalt zijn gunner me uit de lucht.

Roept 'ie in de chat: "lol noob, who brings heatseekers to a dogfight".

Snap ik het nou niet, offeuh ... 8)7

De nieuwe maps zorgen wel weer voor een stapel piloten die niet weten hoe ze moeten vliegen, ik ben vandaag alleen al drie keer vol de grond in geklapt dankzij die kippen zonder koppen. En "chopper, nose UP!" in de chat snappen ze ook al nooit. Sta ik met m'n tv-missiles mooi naar de grond te staren.

Of van die mensen die mijn paniekerige "Enemy chopper spotted!" negeren en vol hun raketten de grond in blijven knallen (op infantry... 7(8)7) terwijl schuin boven ons een chopper op z'n gemak onze cockpit aan het penetreren is. 8)7 Ook al verschillende malen meegemaakt de afgelopen paar dagen. Vaak spring ik er dan maar uit, maar dan krijg je alsnog de brokstukken van je inmiddels ontplofte chopper op je harses. :+

Sinds de patch lijken die tv-missiles ook meer te laggen, zeker aan het einde van de rit (tegen de 1000 meter afstand aan). Ik heb al met de network smoothing-slider zitten spelen, maar dat lijkt niets uit te halen. Meer mensen last van? :)

En zojuist guided missiles vrijgespeeld op de tank destroyer, heerlijk!

[ Voor 72% gewijzigd door CodeCaster op 17-09-2012 15:23 ]

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d_star

d_star

Volgens mij was 'ie gewoon aan het trashtalken CodeCaster...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CodeCaster schreef op maandag 17 september 2012 @ 15:18:
Ik was net een chopper onder vuur aan het nemen, maar hij had mij helaas eerder. Vanaf de grond waren mensen hem ook aan het lastigvallen, dus ik schoot m'n twee heatseekers op 'm af nadat 'ie geflared had, maar daarna knalt zijn gunner me uit de lucht.

Snap ik het nou niet, offeuh ... 8)7
Nope, uitsluitend de defibs gebruiken voor een kill, de rest is maar lame!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omni
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online

Omni

Waf.

Verwijderd schreef op maandag 17 september 2012 @ 15:05:
[...]

Bedankt voor de tips. Dat word dus dichter bij schieten en gelijk alles er op los schieten.
Helaas heb ik nog niet de rocket pods die wil ik proberen vrij te spelen.

Lol, speel ik al vanaf het begin bf3 en ga ik nu pas de jet dingetjes vrij spelen, of iig dat probeer ik.
Thnx.
Handige video:

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=4kkJrQcjJIk]

En nog een tip om in ieder geval tot de rocket pods uitrusting los te spelen: ga flagrun doen op Gulf of Oman/Wake Island, neem een F35 en hover overal naartoe. Kun je meteen oefenen met hoveren e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Was het Jet V Heli of Heli v Heli? Bij jets krijg ik dit commentaar ook vaak.

Of van die mensen die mijn paniekerige "Enemy chopper spotted!" negeren en vol hun raketten de grond in blijven knallen (op infantry... 7(8)7) terwijl schuin boven ons een chopper op z'n gemak onze cockpit aan het penetreren is. 8)7 Ook al verschillende malen meegemaakt de afgelopen paar dagen. Vaak spring ik er dan maar uit, maar dan krijg je alsnog de brokstukken van je inmiddels ontplofte chopper op je harses. :+
Of lui die regel 1 van helicopters compleet aan hun laars lappen, en als piloot snel even bailen voordat de gunner er uit is :/ ..

De piloot bailed als laatste of gaat met z'n (gun)ship ten onder.

Ach ik kom ook genoeg maps tegen waar ik gewoon 0,0 hulp krijg van m'n gunner. Ik kan uitstekend vliegen, maar als de gunner constant alles helemaal links/rechts van ons wil neerschieten. :? ..

Ik strafe toch niet voor niets over een tank heen met rockets, is het dan zo lastig om te begrijpen dat ik misschien die tank neer wil hebben? :| .

Edit: Of lui die niet spotten :P zit m'n gunner op infantry te schieten die ik gewoon totaal niet kan zien.

* D4NG3R vliegt steeds vaker alleen in een attack heli, om snel te switchen naar gunner voor TV missiles. Alleen maar om achterlijke batjes te voorkomen :/ ... Iedereen moet het leren, maar sommigen maken het wel heel bont, zeker als ik onderweg nog tips geef.

[ Voor 82% gewijzigd door D4NG3R op 17-09-2012 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeeDzi
  • Laatst online: 27-09 15:31
iemand toevallig de premium aanschaft via de mediamarkt? en is die dan bij jou al binnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WeeDzi schreef op maandag 17 september 2012 @ 15:29:
iemand toevallig de premium aanschaft via de mediamarkt? en is die dan bij jou al binnen?
maatje van mij heeft hem daar weg ja, heeft denk ik in totaal een weekje geduurd voor hij hem binnen had...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 17 september 2012 @ 15:30:
[...]
maatje van mij heeft hem daar weg ja, heeft denk ik in totaal een weekje geduurd voor hij hem binnen had...
Media Markt heeft nog physieke winkels. Loop je binnen, Premium meenemen voor 41 euro, en naar buiten lopen. Instant delivery! twee van min vaste knalmatties hebben deze week voor AK toch maar de stap naar Premium gezet :) (41 euro kan in NL weleens anders zijn, maar de levertijd is als je naar binnen huppelt hetzelfde)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-01 21:03

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Verwijderd schreef op maandag 17 september 2012 @ 14:54:
[...]

Je gaat in ieder geval VEEL te snel, da's één (er zit ook een rem op de jet, gebruik die dan ook ;) ) Ten tweede gebruik je nergens de 3rd person view maar misschien zat je in een HC server. Je schiet inderdaad te snel en hebt je main gun al leeg geschoten voor je er bent. Ten vierde zou ik wat meer spotten, dat helpt om na een turn je target weer snel op te pakken.

Je zou, naast de flag caps op Oman of Wake Island met de F35, je kunnen focussen op de gunships. Die zijn zo down en levert je ook punten op.

Ik ben bijna klaar met mijn tutorial, nog een paar finishing touches en upload hem dan morgen wel naar YT en post de link hier natuurlijk. Alleen werk ik wel met een joystick, maar een paar andere tips die ik behandel zijn ook wel handig voor jou denk ik...

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maurice_thalen
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 07-08 21:46
Verwijderd schreef op maandag 17 september 2012 @ 15:34:
[...]

Media Markt heeft nog physieke winkels. Loop je binnen, Premium meenemen voor 41 euro, en naar buiten lopen. Instant delivery! twee van min vaste knalmatties hebben deze week voor AK toch maar de stap naar Premium gezet :) (41 euro kan in NL weleens anders zijn, maar de levertijd is als je naar binnen huppelt hetzelfde)
Heb hemzelf via origin gekocht, dan heb je hem ook meteen.
En volgens mij is ie nou 37 euro bespaart je ook nog is 4 euro en een trip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kr44nVogel
  • Laatst online: 24-09 21:41
D4NG3R schreef op maandag 17 september 2012 @ 15:28:
[...]

[...]

Of lui die regel 1 van helicopters compleet aan hun laars lappen, en als piloot snel even bailen voordat de gunner er uit is :/ ..

De piloot bailed als laatste of gaat met z'n (gun)ship ten onder.

Ach ik kom ook genoeg maps tegen waar ik gewoon 0,0 hulp krijg van m'n gunner. Ik kan uitstekend vliegen, maar als de gunner constant alles helemaal links/rechts van ons wil neerschieten. :? ..

Ik strafe toch niet voor niets over een tank heen met rockets, is het dan zo lastig om te begrijpen dat ik misschien die tank neer wil hebben? :| .

Edit: Of lui die niet spotten :P zit m'n gunner op infantry te schieten die ik gewoon totaal niet kan zien.

* D4NG3R vliegt steeds vaker alleen in een attack heli, om snel te switchen naar gunner voor TV missiles. Alleen maar om achterlijke batjes te voorkomen :/ ... Iedereen moet het leren, maar sommigen maken het wel heel bont, zeker als ik onderweg nog tips geef.
Heb hier ook zo`n gruwelijke hekel aan. Mensen die niet snappen wat je moet doen als gunner. Schieten ze op jets of de vogels bij bandar desert.
Kom zelden maar een goede gunner of piloot tegen. Wat is je nick online? dan add ik je als je het leuk vind.

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaker1987
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 27-09 23:58
Ik zou het waarderen als iemand mij wilt helpen met vliegen: Jets en Heli's..

Als gunner spot, ik en help ik zoveel mogelijk de piloot. Echter heb ik niet zoveel upgrades voor Jets en Heli's, ik ben wat actiever gaan proberen te vliegen sinds AK.

Dus als iemand mij zou willen helpen?

Mijn online nick is: ToxicTrojan1987

Dus als iemand wilt... kan men mij adden!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Kr44nVogel schreef op maandag 17 september 2012 @ 16:02:
[...]

Heb hier ook zo`n gruwelijke hekel aan. Mensen die niet snappen wat je moet doen als gunner. Schieten ze op jets of de vogels bij bandar desert.
Kom zelden maar een goede gunner of piloot tegen. Wat is je nick online? dan add ik je als je het leuk vind.
iD4NG3R03S. ( iD4NG3R was al bezet :( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D4NG3R schreef op maandag 17 september 2012 @ 16:15:
[...]

iD4NG3R03S. ( iD4NG3R was al bezet :( )
MacE501 kan er ook wel wat van... 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 17 september 2012 @ 16:16:
[...]
MacE501 kan er ook wel wat van... 8)
Als gunner heb je aan mij ook wel een goeie, maar als piloot sinds de laatste patch minder... laagvliegen om de raketten te missen resulteert nog te vaak in de airbag in je waffel krijgen omdat je een boom raakt en hoog vliegen is gewoon écht een slecht idee.

Ik leer nu wel beter vliegen, aangezien m'n normale piloot al een week aan het overwerken is en ik het dus zelf moet doen. Volgas onder bruggen door op Death Valley, zigzaggend door de bossen op Dinges Mountain, kringetjes vliegend en het gebouw onder schot houdend op Death Valley bij die hoge toren (daar kun je met de little bird in één rondje makkelijk 20 kills halen op één squad die daar blijft proberen te spawnen... keihard geraped werden ze :+ ) en sinds ik de heatseekers op m'n jet kwijt was nadat alle load-outs weer eens verpest waren begin ik het dogfighten ook redelijk door te krijgen, inclusief te narrige close-call loopings en het verticaal remmen tot 100 kts, de vijand voorbij zien schieten en hem buttbeuken. Nog even en ik ga het écht kunnen. Zonder af en toe lichtmasten, bomen, gebouwtjes en andere voertuigen te rammen :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 17 september 2012 @ 15:34:
[...]

maurice_thalen schreef op maandag 17 september 2012 @ 15:59:
[...]

Heb hemzelf via origin gekocht, dan heb je hem ook meteen.
En volgens mij is ie nou 37 euro bespaart je ook nog is 4 euro en een trip
http://entertainment.medi...ult.aspx?id=21&p2=1603292

Op hun website staat hij voor 29.99. Ik was in de vakantie bij MM in Zwolle geweest voor een autoradio, die was in de winkel toen ook een paar euro duurder dan op de website. Even met zo'n verkoper gesproken en die heeft toen even online gekeken en vervolgens hebben we het voor de online prijs meekregen.

Dus als WeeDzi besluit langs de winkel zelf te gaan, zou ik hem aanraden daar wel even op te letten.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2012 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 18:52

Snuffel

Vroem!

Weekendje BF3 gespeeld, nou ja, met vlagen dan.
Blijf een n00bie, maar soms moet ik wel heel hard lachen om sommige figuren.

Gisteren op een server, geen idee welke map, een potje Conquest van 6 tegen 6.
4 van 'mijn' team zaten koffie te drinken ofzo, die deden niet veel. Dan maar vlagje veroveren en de tegenstander irriteren.
Een had het op mij voorzien, en tja, ik verloor continu tegen hem (chopper vs tank).

Maar ik had hem op een gegeven moment goed te pakken. Met de tank meegelokt naar mijn AA en daarmee met een salvo volledig aan flarden geschoten. En dat een paar keer achter elkaar.
Maakte mijn potje toch weer goed.

Voor de rest: leuk spel, al ben en blijf ik veel te langzaam met schieten en richten en om me heen kijken.
Ach, zolang je maar lol hebt :D

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Vliegen is altijd leuk, pre of post patch het maakt mij weinig uit. Het probleem is meestal de samenwerking tussen gunner en piloot die dingen lastig maakt. Zo speelde ik gister perfect samen met een vreemdeling, ik had na 1x door dat hij guided missiles had. Dus nam ik laser painter IPV guided rockets. Heerlijke ronde gehad met hem. Veel kills, veel defends, veel avenges etc. Helis gingen zo neer en landvoertuigen stelden niks voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik bak nog steeds niks van vliegen. Zeker als er een paar piloten zijn die er wel wat van kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18:59
Net twee potjes Conquest gespeeld op metro. K begon iets later in het leven de andere partij had B en C maar hoe kan je dan nooit ooit winnen? Iemand tips want wij kamen echt geen meter verder. Vinden eigenlijk dat ze granaten moeten skippen in dit level. Hierdoor kan je nooit meer een trap op komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vraag me trouwens nog steeds af hoe je het fenomeen "bleeding speed" uit de singleplayer uitvoert. is dat mogelijk op de xdoos?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fucking AC-130. Uit het niets gewoon dood. Gewoon lopen en opeens BOEM dood. Leuk...

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

D4NG3R schreef op maandag 17 september 2012 @ 15:28:
[...]

Heli tegen heli. :)
Hear, hear. Spawnen in chopper, snel wegvliegen, leeg squad beginnen en dat locken. Blijf van m'n heli af, noobs. :P

Wéér geluidsproblemen. :') De helft van de frontale hits in de tank destroyers hoor ik gewoon helemaal niet. Dan moet m'n oog er maar net op vallen dat ik nog 53% over heb, anders rijd ik doodleuk door. :')

Oh, en nog meer minimapproblemen: als je op een voertuig spawnt waar net een ander in is gespawnd, dan knippert het spawnscherm even maar dan spawn je niet. Dit is blijkbaar de fix tegen het met z'n tienen bovenop een heli terechtkomen, soit. Alleen is, sinds deze patch, na dat moment de minimap op het spawnscherm helemaal ingezoomd. :') Zo kun je niet zien waar je spawnt.

[ Voor 32% gewijzigd door CodeCaster op 17-09-2012 18:42 ]

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oke die mappen zijn echt bagger in elkaar gezet. Enorm veel rotswanden waar je opeens niet overheen kan terwijl je tegen enorme steile ijswanden omhoog kan rennen. Enorm veel randjes waar je langs kan kijken maar waar je kogels tegen de lucht afketsen. Echt bagger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Ik heb hem 6 september besteld en helaas nog niet binnen. Zojuist dus maar een mailtje gestuurd om de status op te vragen van m'n bestelling. Heb inmiddels wel zin om Amored Kill te spelen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16:43
Tsurany schreef op maandag 17 september 2012 @ 18:07:
Oke die mappen zijn echt bagger in elkaar gezet. Enorm veel rotswanden waar je opeens niet overheen kan terwijl je tegen enorme steile ijswanden omhoog kan rennen. Enorm veel randjes waar je langs kan kijken maar waar je kogels tegen de lucht afketsen. Echt bagger.
Ach, da's bij de standaard bf3 ook al, minime obstakels waar je overheen moet vaulten

best te begrijpen, als ze het goed doen past het niet in de 256MB van de ps3.

Mechwarrior Online: Flapdrol

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja maar nu is dat de omgeving waar je voor 80% van de tijd in zit. Als je weet dat je te slecht kan ontwikkelen om rotsomgevingen overtuigend neer te zetten moet je het gewoon niet doen. Nu zit je met bagger combat.

Een paar potjes zonder voertuig op CQ en ik vind de hele exp geen zak meer aan.

[ Voor 16% gewijzigd door Tsurany op 17-09-2012 18:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w00t00w
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17-10-2021

w00t00w

Derp

haarbal schreef op maandag 17 september 2012 @ 18:11:
[...]
Ach, da's bij de standaard bf3 ook al, minime obstakels waar je overheen moet vaulten
De collision detection is bij vlagen inderdaad om te huilen: de ene keer ren je half door een muur, rots of wat voor solid object ook, of knal je iemand af die in principe achter een muur of een ander voorwerp verborgen is maar met een arm of been door het object heensteekt, de andere keer moet je vijf keer springen om over een kiezelsteentje heen te komen, of blijf je steken achter een zogenaamd kapotgeschoten muurtje, hekje of wat dan ook. Heeft me al heel wat levens gekost...

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
ach, er komen nog 2 expansions, nieuwe ronde nieuwe kansen :P

anyway, ik heb close quarters overgeslagen, ga dat met AK ook maar doen, vooral vanwege de schijnbaar nog slechtere teambalance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoals gewoonlijk, geen enkel spel is perfect.
Ik vermaak mij iig goed met AK.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w00t00w
  • Laatst online: 17-10-2021

w00t00w

Derp

Verwijderd schreef op maandag 17 september 2012 @ 19:19:
Zoals gewoonlijk, geen enkel spel is perfect.
Ik vermaak mij iig goed met AK.
Ik vermaak me absoluut met BF3 (alhoewel wat minder met AK), alleen lijkt het door de bij vlagen hakerige collision detection soms meer op een potje Summer Games (of Winter Games op Alborz Mountains) dan een shooter - button mashing FTW :D

Overigens las ik net op Wikipedia het volgende over de End Game DLC: "An EA spokesperson stated in an interview that the expansion involves a "character in the jungle, Apocalypse Now-style." :?

[ Voor 26% gewijzigd door w00t00w op 17-09-2012 19:41 ]

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Nu online
Ik zat daarnet eens te kijken naar de nieuwe assignments, en daar stond dus tussen om 10 kills te maken met de mobile artillery.
Het probleem is alleen: beide teams hebben er maar 1tje, die bij een specifieke vlag gedropt wordt. Mocht je er dan eindelijk 1tje bemachtigen, dan heeft een enkele mobile artillery shot niet echt veel effect op wat er mogelijk rondloopt.
Iemand tips voor de 10 kills?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• India Sierra
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-09 14:17

India Sierra

Learn by failure

Jorn1986 schreef op maandag 17 september 2012 @ 21:17:
Ik zat daarnet eens te kijken naar de nieuwe assignments, en daar stond dus tussen om 10 kills te maken met de mobile artillery.
Het probleem is alleen: beide teams hebben er maar 1tje, die bij een specifieke vlag gedropt wordt. Mocht je er dan eindelijk 1tje bemachtigen, dan heeft een enkele mobile artillery shot niet echt veel effect op wat er mogelijk rondloopt.
Veel ermee spelen/leren mee omgaan :X

Intel Core i7 2600K @ 5021Mhz | #1 24/7 stable overclock op Tweakers since 2012

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omni
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online

Omni

Waf.

Jorn1986 schreef op maandag 17 september 2012 @ 21:17:
Flagrunserver waar je niet geband wordt als je kills maakt. Binnen 5 minuten gepiept (spreek uit ervaring) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QPeter
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 24-06 19:43
Leuk zo bf3 spelen boosten en flagruns 8)7 Op youtube staan genoeg guides hoe je er mee om moet gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Zo, mijn jet tutorial voor joystick users is klaar :)

Heb er, op verzoek van AWESOM-0, ook mijn joystick settings etc. in vermeld. Topics zijn o.a. loopings, spotting, afterburner en brake en interpretatie Air radar.

Have fun watching!

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=dRjgqEEThgs&feature=youtu.be]

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

l0n3w012ph schreef op maandag 17 september 2012 @ 21:44:

Heb er, op verzoek van AWESOM-0, ook mijn joystick settings etc. in vermeld. Topics zijn o.a. loopings, spotting, afterburner en brake en interpretatie Air radar.

Have fun watching!

[video]
Nice ga hem ff een keer op mijn gemak bekijken. Tnx voor de moeite mede-plaatsgenoot :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph

l0n3w012ph

AlphaW0lf

KillerAce_NL schreef op maandag 17 september 2012 @ 22:00:
[...]

Nice ga hem ff een keer op mijn gemak bekijken. Tnx voor de moeite mede-plaatsgenoot :P
Haha, graag gedaan :) Heb het maar in Engels met tekst gedaan. Denk dat niemand op mijn zware Achterhoekse accent zit te wachten ;)

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlii256
  • Laatst online: 07-06 14:17

Have fun watching!

[video]
Super bedankt! Ik heb trouwens de zelfde joystick! Ik wist niet dat die zo 'goed' was? Of is het maar een goedkoop dingetje? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TecTo
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 25-11-2023
vandaag voor het eerst met een chopper begonnen en dat valt niet mee. Het besturen op zich is al moeilijk genoeg maar het lijkt wel of mijn flares ook niet werken. Wat is de juiste timing om je flare los te laten en wat een goede setup voor je chopper?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
TecTo schreef op maandag 17 september 2012 @ 22:24:
vandaag voor het eerst met een chopper begonnen en dat valt niet mee. Het besturen op zich is al moeilijk genoeg maar het lijkt wel of mijn flares ook niet werken. Wat is de juiste timing om je flare los te laten en wat een goede setup voor je chopper?
wachten tot de snelle piep, dan flares droppen, zodra iemand begint met locken moet je eigenlijk al keren en als een malle wegvliegen want een eventuele hit is vehicle disabled.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Qlii256 schreef op maandag 17 september 2012 @ 22:13:
[...]

Super bedankt! Ik heb trouwens de zelfde joystick! Ik wist niet dat die zo 'goed' was? Of is het maar een goedkoop dingetje? :p
You're welcome. Geen idee, heb hem al een jaar. Iets van rond de 30 euro of zo maar hij voldoet prima hoor :)

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-09 22:36
Omni schreef op maandag 17 september 2012 @ 21:34:
[...]
Flagrunserver waar je niet geband wordt als je kills maakt. Binnen 5 minuten gepiept (spreek uit ervaring) :+
Kijk uit met flag run servers, 1 report en je hebt een stat reset te pakken.
Je kunt beter met wat vrienden een lege server pakken en hier je assignments gaan halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoewel ik blij ben dat choppers nu vanaf de grond te counteren zijn blijft het een drama als het andere team een paar goede jet pilots heeft. Gewoon niks tegen te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex

codex

Verwijderd schreef op maandag 17 september 2012 @ 23:09:
Hoewel ik blij ben dat choppers nu vanaf de grond te counteren zijn blijft het een drama als het andere team een paar goede jet pilots heeft. Gewoon niks tegen te doen.
Ja, dat merk ik dus net. 1 goede jetpiloot bij het enemy team, alle air is kansloos. 200 meter vanaf de basis met een tank rijden en hij heeft je neergemaaid. DICE moet serieus wat aan die jets gaan doen, gaat nergens over dat een jetpiloot die een beetje weet wat hij doet praktisch onschendbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

reemprive schreef op maandag 17 september 2012 @ 23:37:
[...]

Ja, dat merk ik dus net. 1 goede jetpiloot bij het enemy team, alle air is kansloos. 200 meter vanaf de basis met een tank rijden en hij heeft je neergemaaid. DICE moet serieus wat aan die jets gaan doen, gaat nergens over dat een jetpiloot die een beetje weet wat hij doet praktisch onschendbaar is.
Yup.
Zelfde met helicrew als er geen jets zijn.
Bijvoorbeeld armored shield.
Nu, je kunt wel de mobile AA hebben, maar als die meteen disabled wordt door TV missile en rocketpods van 800 meter afstand (dus ook door jets op andere mappen) zonder dat de MAA weet waar de jets en heli's zijn omdat ze maar een stipje op de horizon zijn, dan begin je daar inderdaad niks tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex

codex

Verwijderd schreef op maandag 17 september 2012 @ 23:48:
[...]

Yup.
Zelfde met helicrew als er geen jets zijn.
Bijvoorbeeld armored shield.
Nu, je kunt wel de mobile AA hebben, maar als die meteen disabled wordt door TV missile en rocketpods van 800 meter afstand (dus ook door jets op andere mappen) zonder dat de MAA weet waar de jets en heli's zijn omdat ze maar een stipje op de horizon zijn, dan begin je daar inderdaad niks tegen.
Nou, dat maak ik toevallig net mee! 1 goede helicrew in de attack heli, staan op het gegeven moment 33-3 en wij hebben 1 vlag. Ben dat vehicle warfare een beetje zat aan het worden, zeker omdat het altijd een ongecoördineerde rotzooi is. Snipers die rondvliegen met een MAV terwijl een soflam een stuk functioneler is, mensen die in een heli rondbanjeren en alleen maar worden neergehaald om vervolgens wachten tot de heli weer spawned om snel weer opnieuw in de heli te spawnen etc. Mensen die BF2 hebben gespeeld zullen het vast fantastisch vinden, gelukkig is er nog genoeg infantry vs infantry bij BF3. Alleen dan wel in andere modi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Detonator
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15-08 19:35
als er een goede jet piloot inzit is het al gauw unbalanced met de nieuwe maps...

ook een goede heli-piloot valt niks tegen te doen....die staat binnen no-time 50-5 oid....en de rest van zn team neemt ondertussen alle vlaggen over... en nee...een goede jet/heli piloot valt niks tegen te doen...wat sommige ook zeggen..die weten precies wanneer en waar zo onder cover moeten vliegen...enz..

verder hele mooie maps tijdens balanced potjes )

ook dat tank superiority is wel leuk....8 vs 8 of 12 vs 12.....zeker als je dan met een squad samen gaat werken

[ Voor 44% gewijzigd door Mr. Detonator op 18-09-2012 00:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Laatst online: 30-08 18:01

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Have fun watching!

[video]
Zeer hulpvol! Bedankt. Vooral met die looping is erg handig.

Ik kan re-de-lijk vliegen en van de snelheid wist ik ook wel, maar deed 't niet altijd, zeker niet met loopings. Daarnaast ben ik hopeloos in dog fights als er iemand achter me zit dus hopelijk gaat 't nu wat beter. Oefenen, oefenen, oefenen. Met tobo+muis moet ik toch ook een eind kunnen komen iig.

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QPeter
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 24-06 19:43
reemprive schreef op maandag 17 september 2012 @ 23:37:
[...]

Deels ben ik het met jou eens, toen ik mijn dogtag ging halen voor Jet had ik ook het gevoel dat bijna niks me wat kon maken behalve ook andere skilled pilots. Of als ik te agressief vloog en te snel weer een lock op me kreeg.

Maar Mobile AA is zo slecht nog niet als sommige mensen zeggen, Ik denk dat mensen het gewoon niks aan vinden om in mobile AA te spelen. Ik heb vandaag verschillende potjes in dat ding gespeeld en dat ding schiet echt met gemak alle air units die in de lucht hangen ac130 choppers jets etc. Tuurlijk schieten choppers tv missles op je en krijg je veel jet rocket runs over je heen. Wat ik zelf vaak zie (als ik in chopper / jet zit) is als mensen in mobile AA zitten dat ze het gebruiken als een stationary AA ze staan op steeds dezelfde vaste plek, dus wordt het ook easy voor chopper en jets om weer snel 2e run te doen.

Ik gebruik zelf op de Mobile AA > Reactive armor + Smoke + Heat seekers, op alborz mountain(US side) hou ik zoveel mogelijk de punten A / B / C, meestal capped de russian side dan E flag, vervolgens spawned ac130 die je vervolgens met gemak afschiet. Daarna push ik berg op mits er niet 1/2 tank destroyers zijn gespot etc. Russian side eigenlijks precies het zelfde maar dan omgekeerd, F/G/D en zoveel mogelijk air units boven E weg knallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 26-09 23:23
DanielWW2 schreef op zondag 16 september 2012 @ 21:36:
[...]

Als het met de gewone raketten was dan is het knap. :+
[YouTube: http://youtu.be/2_WnTAM7JVU?hd=1]

Had hem dit eergister maar even gemaakt, ook de 2 artillery heli kills zitten er in met normale rockets! (op het einde)
Footage van ongeveer 8-10 games, dus meer bedoeld als eerste indruk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mr. Detonator schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 00:18:
als er een goede jet piloot inzit is het al gauw unbalanced met de nieuwe maps...

ook een goede heli-piloot valt niks tegen te doen....die staat binnen no-time 50-5 oid....en de rest van zn team neemt ondertussen alle vlaggen over... en nee...een goede jet/heli piloot valt niks tegen te doen...wat sommige ook zeggen..die weten precies wanneer en waar zo onder cover moeten vliegen...enz..

verder hele mooie maps tijdens balanced potjes )

ook dat tank superiority is wel leuk....8 vs 8 of 12 vs 12.....zeker als je dan met een squad samen gaat werken
Als een team goed samenwerkt dan kunnen de heli en jet het amper halen, ik ben zelf een (redelijk) goede jetpiloot, maar zodra iedereen me gaat beginnen locken krijg ik het erg moeilijk, en al zeker in dogfights. De heli's hebben het nu ook moeilijker met wat stingers omdat hun countermeasures gehalveerd zijn. Zodra je 2 à 3 Engineers hebt die constant locken maken de jets en heli's geen schijn van kans meer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murphy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-09 10:04

Murphy

(2B||!2B)?

En zoom optics selecteren bij de AA. Zo kun je het een heli op vrij grote afstand nog knap lastig maken. Inzoomen, gun leegschieten, switchen naar missiles, schieten, weer switchen naar gun, etc.

Redelijke goede piloten hebben een hekel aan 1337 AA. Als je het ze knap lastig kunt maken hoor je opeens dat de AA overpowered is :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Verwijderd schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 08:11:
[...]

Als een team goed samenwerkt dan kunnen de heli en jet het amper halen, ik ben zelf een (redelijk) goede jetpiloot, maar zodra iedereen me gaat beginnen locken krijg ik het erg moeilijk, en al zeker in dogfights. De heli's hebben het nu ook moeilijker met wat stingers omdat hun countermeasures gehalveerd zijn. Zodra je 2 à 3 Engineers hebt die constant locken maken de jets en heli's geen schijn van kans meer :P
Zeer zeker wel, een slimme chopper pilot zich gewoon locken en beschieten door de stingers en ECM op het laatste zodat hij weet waar de stingers vandaan komt. Stingers vertragen je voornamelijk, in de maps zit zoveel dekking dat stingers mits je snel reageert geen dood hoeven te betekenen. Ook naar de andere kant van de map vliegen om daar te clearen werkt goed tegen stinger boys.

Echter heb ik nu een aantal keren de chopper-play-style AK mogen beschouwen in zowel de rol als gunner als slachtoffer en dat gaat echt helemaal nergens over. De chopper gaat nu zo hoog mogelijk hangen en doet helemaal niks, de gunner gebruikt zoom om van grote afstand mannetjes te snipen. Ik vlieg zelf altijd een in-your-face style, liefst zo dichtmogelijk dat ik het oogwit in de ogen van de vijand kan zien. Maar dat is veel minder effectief dan zo hoog mogelijk buiten lock bereik vliegen.

In goede chopper pilot rondjes met een goede gunner haal ik vaak iets minder dan de helft van de kills van de gunner (door pilot rocket buff) maar nu zie ik dat de pilot vaak 0 kills heeft en de gunner 50. Het is gewoon campen in de lucht wat ze nu doen niet meer niet minder en ik weiger er iets mee te maken te hebben. Ook in een chopper vs chopper leg je meestal af, de chopper die hoogst zit heeft over het algemeen een voordeel.

Voorheen was inzicht, goede reactie, map kennis en precieze zeer belangrijk succesvol de chopper te vliegen. Natuurlijk hoef je er niet aan mee te doen maar je gimpt je zelf gewoon eigenlijk door het niet te doen. Nee ik speel wel voornamelijk infanterie en de tank destroyer met HE, ook niet de beste weapon unlock maar wel de leukste

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
Verwijderd schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 08:11:
[...]

En daar ligt de key to succes: Samenwerking

Speel bijna altijd met een maatje en als een jet of heli ook maar iets te sterk is pakken we beide de stinger/isla.
En zodra we dat doen hebben we binnen 5 minuten geen last meer van air-superiority. We halen uiteraard niet alles uit de lucht maar we maken het ze wel ontzettend lastig. Zo lastig dat het vliegen ineens een stuk minder leuk wordt.

Mits je een teammate hebt die meewerkt vind ik het gezeur over jets en heli's dan ook ongegrond.

En heb je geen behulpzame teammate: leer dan behoorlijk vliegen. Als het niet vanaf de grond lukt doe je het toch vanuit de lucht? ;) Ja, je zal ff wat tijd moeten investeren in het leren vliegen. Maar die tijd is het meer dan waard en zal veel frustratie's mbt airsupport wegnemen! :)

Pagina: 1 ... 103 ... 210 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het plaatsen van "grappige" ongerelateerde plaatjes, zoals de bekende 9Gag memes is niet toegestaan, daar zijn andere topic voor. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic. Het is tevens niet toegestaan te discusseren over mogelijkheden om via proxy of VPN in andere landen de premium DLC aan te schaffen.

Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.