Ze luisteren heus wel naar de community, mensen moeten gewoon altijd wat te zeiken hebben. Ik heb geen extreme last van jets, hoezo zijn ze overpowered? De frogfoot is misschien best sterk, then again dat ding heeft de wendbaarheid van een sloopkogel. Alles is overpowered in de handen van een goede speler tegenover iemand met een klein lontje.Pykow schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 14:11:
DiCE Doet het zeer slecht en luisteren nul komma nul naar de community.
Bij iedere update, breken ze weer iets. (M26 Mass, M320 Smoke, suppression) Heel de community heeft het erover dat ze dit moeten oplossen en we moeten gewoon 2 maanden wachten voordat ze een update hebben uitgebracht.
Nu hebben ze de assaignments weer kapot gemaakt en nog steeds geen reactie dat ze het gaan oplossen etc.
ja 1 mailtje die ik persoonlijk heb gehad waar de fout zit, maar niet of ze het gaan oplossen.
Ik snap echt niet waarom ze niet luisteren naar de community.
Er zijn paar zaken waar heel veel over gesproken wordt.
1 Jets overpowerd
2 Hitdetectie
3 Assaignments
4 Auto of map glitchers
5 de M16 nerf
en nergens hebben we antwoord op gekregen, van dice.
Ik kom van Team Fortress 2 vandaan en daar was ook veel geklaag over, want iedere grote patch/update had problemen en ow dat hadden ze beter moeten testen, maar 1 dag later was het meestal opgelost en bij DiCE moeten we minimaal 2 maanden wachten en zelfs langers !!
Hitdetectie gaat nooit meer veranderen, het was in BF2 al zo en het zal op deze manier blijven, wen er maar aan of stop met het spel. Persoonlijk heb ik er slechts sporadisch last van.
Assignments is een beetje vreemd wat daarmee gebeurd is. Lijkt op een foutje in een database oid. Maar niet echt iets waar ik wakker van lig.
Glitchers zijn wel irritant, weet niet hoe die eikels het doen en ik wil het ook niet weten, maar dit zou de hoogste prioriteit moeten hebben om te fixen.
M16 nerf: hou op
Voor al het voorgaande geldt dat Armored Kill eraan komt en dat ze allicht druk bezig zijn om dat nog rond te krijgen. Bedenk wel dat het slechts een paar maanden geleden is sinds de vorige DLC; EA houdt een erg hoog tempo aan qua toevoeging van game content om spelers zo lang mogelijk happy te houden, maar je weet niet hoe gestressed iedereen bij DICE nu misschien wel rondloopt om aan hun contract te voldoen.
"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."