Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rikkiz0r
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Jeroenneman schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 23:16:
Is er eigenlijk een counter voor de combo laser painten en guided missile?

Ik word op Damavend continu neergeknald door die combo volgens mij, flares helpen niks, en air to air is ook lekker nutteloos als hij ook continu flares eruit knald, maar mij kilt met de guided missile.
Je kan guided missiles + laser painter op een Little Bird gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w00t00w
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17-10-2021

w00t00w

Derp

Verwijderd schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 22:02:
[...]
Superieure firepower? Tenzij je goed ligt met je bipod, ga je het afleggen tegen elke assault op iedere afstand. Voor korte afstand schieten LMG's veel te traag, voor mid-lange afstand hebben ze teveel recoil en spread. Ja, in drukke infantry-maps kom je ermee weg om te spray-and-pray'en (al zie je zelfs op CQ niemand met een LMG rondlopen), maar verder zijn de wapens prut.
De taak van Support moet supporten zijn. Ik zou het heerlijk vinden om m'n team te supporten door vanaf een muurtje de enemy te supressen (en daar lekker punten voor krijgen), maar met de huidige setup werkt dat voor geen meter. Elke class krijgt punten voor supression, dus het puntenvoordeel ben je al kwijt. Daarnaast ga je te snel dood om supressen nuttig te maken; je gaat voor de kill, supression is voor als je toevallig mis schiet. Je wordt zelf trouwens ook door assaults 'gesniped' op 150m afstand als je stil blijft liggen. Verder is supression niet heel erg nuttig. Nu pleit ik er niet voor om de spread bij supressed weer gigantisch hoog te maken, want we weten hoe dat uitpakt.
Support is handig voor de ammo en de C4, maar niet voor de LMG's.
Je kan, mits goed gepositioneerd (dat ben ik met je eens) voor lange tijd een doorgang volkomen afblokken, geen doorkomen aan. Ook kun je tegenstanders een even lange tijd koest houden, het initiatief overnemen, zodat je mates kunnen doorstoten (ok, niet realistisch zonder friendly fire, maar dat doet er niks aan af). Probeer dat maar eens met enig ander wapen uit het spel in handen van één soldaat. Dat is ook een van de taken van de Support class, niet om als een lichtgewicht door het landschap te dartelen en zeker niet om close combat engagements aan te gaan. Daarvan vind je echter nada terug in het spel, en dat vind ik zonde (hetzelfde voor de andere classes).

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 30-09 09:07

Mon0lith

Yes Herr Flick

smoothz schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 17:11:
[...]

Wat is daar de reden van, dat ze die 2 assignments gereset hebben?
Het probleem is dat je de shotgun assignment niet echt opnieuw kan halen :/
Je moet daarvoor 25 kills halen, maar de stats worden elke ronde weer gereset,
waardoor je het eigenlijk alleen halen door in 1 ronde 25 kills met de shotgun te maken

Dus denk eigenlijk dat dit een dikke bug is ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Mon0lith op 29-08-2012 08:48 ]

PSN: Von_Smallhausn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
Mon0lith schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 08:47:
[...]

Het probleem is dat je de shotgun assignment niet echt opnieuw kan halen :/
Je moet daarvoor 25 kills halen, maar de stats worden elke ronde weer gereset,
waardoor je het eigenlijk alleen halen door in 1 ronde 25 kills met de shotgun te maken

Dus denk eigenlijk dat dit een dikke bug is ;)
Het klopt sowieso niet, ik heb namelijk gister in 1 ronde 25 kills met een shotgun gehaald, na die ronde werd aangegeven dat ik de assignment weer opnieuw had gehaald, maar dit werd niet bijgewerkt op Battlelog..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Verwijderd schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 17:16:
Als die jetter weet wat hij doet komt hij van te hoog om ge CITVt te worden, en ben je met één volle salvo zo kort bij disabled dat voor je engi je weer op 100% heeft je de volgende regen raketten op je dop krijgt. Dat twee keer herhalen en je kunt kiezen tussen met je tank affikken of uitstappen en in de rakettenregen ten onder gaan.
Waar kom jij die jetpiloten toch tegen joh! De keren dat ik op servers speel dat er zulke piloten spelen, spelen er aan mijn kant vaak ook mensen die weten wat ze doen. Een CITV'er die de lucht continu afspeurt en spot, een engineer als gunner die uitstapt als we geraakt zijn (of die uitstapt en zijn Javelin op de jet richt als de TV'er hem gelockt heeft maar ik er niet bij kan met m'n loop) en die niet uitstapt als de tank uit zichzelf al healt terwijl de lucht schoon is. Verder heb je in mijn ervaring met een béétje (anti-)air in je team zelden last van herhaaldelijke bombing runs.

Dat laatste blijft ook een kunst, hoor. Als mensen die laatste 15% als ik niet disabled ben per se willen repareren terwijl de vijand nog op een minuut rijden zit, dan laat ik ze lekker buiten staan als ze na een herhaaldelijk "Get in!" toch achter de tank blijven staan lassen. Ik wil weg! Ik wil crossen!
Afbeeldingslocatie: http://is3.myvideo.de/nl/movie15/97/thumbs/5336304_1.jpg
Maar als het een goeie gunner / TV'er is dan wacht ik wel even.

Ik join ook vaak servers aan het begin van een ronde, en als je dan op maps zit waarbij je in een voertuig kunt spawnen, dan join ik het squad van de driver als dat mogelijk is. Zo kom je soms ook nog wel eens leuke spelers tegen.
spelers die alleen maar willen raggen, en niet tactisch willen spelen. Die krijg je af en toe in je tanks ook en die zijn inderdaad grensverleggend ergerlijk als je serieus probeert te spelen.
Gelukkig kom ik mensen tegen die mijn tankstuurmanskunsten wel waarderen, want ik heb zelf vaak genoeg gunner en TV'er gespeeld om te weten dat die posities dodelijk saai kunnen zijn. Toch blijven mensen regelmatig lange tijd bij me in de tank zitten, omdat ze doorhebben dat ik 'm niet op de eerste de beste mijn parkeer, niet vol gas op raketten afrijd en niet smoke bij de eerste piepjes, zodat je aan het rookspoor van de Javelin die daarna op je afkomt kunt zien waar de tegenstander zich schuilhoudt zodat je 'm op een shell in z'n snufferd kunt trakteren. Ik krijg dan regelmatig een "nice ride" in de chat als we uiteindelijk dood zijn, en daar doe ik het dan maar voor.

Nou nog leren om vijandelijke tanks / RPG'ers mijn andere wang toe te keren ... ik vergeet steeds op de HUD te kijken welke delen van m'n reactive armor nog intact zijn. :P Zo kun je wel langer blijven leven.
Maar met wie wil je dan nog spelen, is het probleem een beetje :+
Ik weet het niet. ;(
In Bf3 speel ik nooit serieus, ik lig hele rondes te lamballen achter een bipod, doe de 50meter C4-marathon, loop te rennen voor de takedowns of hou een tankrace op Seine, en ik krijg m'n score maar niet onder modaal. De ergte van de modale speler op een pubserver moet toch opvallen als ik op Caspian vierde in mijn team van 32 wordt met 30 kills, waarvan er 27 met m'n best weapon waren. C4.
AK wordt genieten, maar nit zoals DICE bedoeld heeft :+
Dus JIJ! :( :P

[ Voor 13% gewijzigd door CodeCaster op 29-08-2012 11:52 ]

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ProfoundValue schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 09:53:
[...]

Het klopt sowieso niet, ik heb namelijk gister in 1 ronde 25 kills met een shotgun gehaald, na die ronde werd aangegeven dat ik de assignment weer opnieuw had gehaald, maar dit werd niet bijgewerkt op Battlelog..
Kreeg net een mail van DICE:

This is an unfortunate side-effect of having the wrong unlock criteria for these assignments (need to use shotgun/mine AND play as engineer) until now.

So until the BF3 AK update on the 4 of September it will not be possible to view the current unlock status or get any progress towards unlocking these assignments.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21:18
Pykow schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 10:22:
[...]

This is an unfortunate side-effect of having the wrong unlock criteria for these assignments (need to use shotgun/mine AND play as engineer) until now.

So until the BF3 AK update on the 4 of September it will not be possible to view the current unlock status or get any progress towards unlocking these assignments.
Enjoy your Premium, gelukkig ben ik te arm! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Niet online
Pykow schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 10:22:
[...]

Dat is gay.. maar ok, dan wacht ik nog wel ff tot 11 september.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20:05
wtf? dus tot 11 september krijg je én geen voortgang te zien in je premium unlocks, en ze werken niet of?

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-01 14:21
loewie1984 schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 11:18:
wtf? dus tot 11 september krijg je én geen voortgang te zien in je premium unlocks, en ze werken niet of?
Ik lees het zo:
  • én het is niet mogelijk om de huidige unlock status te zien van de engineer tot de AK update.
  • én je krijgt géén vooruitgang bij het unlocken van de assignement tot de AK update.

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PearlPumpkin
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 05-10-2024
Indy91 schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 11:37:
[...]

Ik lees het zo:
  • én het is niet mogelijk om de huidige unlock status te zien van de engineer tot de AK update.
  • én je krijgt géén vooruitgang bij het unlocken van de assignement tot de AK update.
Dus je hebt tot die tijd geen beschikking over een dogtag en guncamo.
Niet iets waar ik mij druk over kan maken in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Indy91 schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 11:37:
[...]

Ik lees het zo:
Ze hebben het dus zo aangepast dat je met iedere class nu shotgun kills erbij kan krijgen. voorheen moest je perse engineer spelen.

en dat geld dus ook voor de mine kills, want some plaats je wat mines en daarna switch je naar assault class ofzo en krijg je wel een mine kill, maar werdt deze er niet bij opgeteld.
dat hebben ze proberen op te lossen en dat is dus mislukt.

dus tot aan de release van AK update kan je niet zien hoeveel shotgun kills en mine kills je al hebt gehaald.
Dus wanneer je ze allemaal had gehaald, staat er nu 0 maar je hebt ze eigenlijk nog steeds.

en voor de mensen die hier nog bezig waren, kunnen de assignments voorlopig nog niet halen, want hij registreert niks.

EDIT: en nog steeds geen extra content. nog 12 uur te gaan voordat ze eindelijk de video vrij geven van AK en de photoshop boek

[ Voor 5% gewijzigd door Pykow op 29-08-2012 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jovas schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 10:24:
[...]
Enjoy your Premium, gelukkig ben ik te arm! ;)
Verdomde armoedzaaier met je i7 920 op 3.8. :+

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:17

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

CodeCaster schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 09:57:
[...]
Nou nog leren om vijandelijke tanks / RPG'ers mijn andere wang toe te keren ... ik vergeet steeds op de HUD te kijken welke delen van m'n reactive armor nog intact zijn. :P Zo kun je wel langer blijven leven.
Af en toe even uitstappen en weer instappen, dan heb je weer een nieuwe reactive armor :)

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theburninglink
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 24-09 16:50
Dat helpt toch niet met tanks waar je al in hebt gezeten? Als mijn reactive kapot is en ik fix mijn tank, dan komt dat reactive niet terug. Heb wel gehoord dat het terugkomt als iemand je langer dan nodig fixed terwijl je zelf in de tank zit.

'I reject your reality and substitute my own'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23:51

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

DanielWW2 schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 13:09:
[...]

Ik heb dezelfde combi van cpu, mem en mobo zie ik. Hele goede aankoop geweest nu 3,5 jaar geleden en nog steeds ruim voldoende voor BF3 ;)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PearlPumpkin schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 11:39:
[...]

Same here. Tis duidelijk komkommertijd... en dan klagen mensen maar over nutteloze Premium assignments 8)

[ Voor 8% gewijzigd door Asgaro op 29-08-2012 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bvk schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 13:38:
[...]

Ik heb dezelfde combi van cpu, mem en mobo zie ik. Hele goede aankoop geweest nu 3,5 jaar geleden en nog steeds ruim voldoende voor BF3 ;)
Wat moet ik dan zeggen... met mijn Intel Q6600 uit augustus 2007 :+
Vijf jaar dienst en hij draait nog steeds als een baas! :o (wel geOCed naar 3 Ghz)

Niet dat ik mij geen upgrade kan permiteren hoor, maar ik vind het zonde om te upgraden als 95% van je games genoeg hebben aan je huidige CPU.
Buiten BF3 en GTA IV + icEnhancer mod zijn er geen games waar de graphics settings wat naar beneden moeten.

Volgende zomer staat wel een upgrade op de planning voor de komst van BF4 d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Meelobee schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 13:36:
[...]

Af en toe even uitstappen en weer instappen, dan heb je weer een nieuwe reactive armor :)
Nee dit is opgelost 1 of 2 maanden geleden.
Je kan nu niet meer in en uitstappen om het terug te krijgen, je kan nu ook niet onbeperkt aantal unlocks meenemen in je tank. als de gunner proxy heeft en hij springt eruit dan ben je nu echt de proxy scan kwijt.

Als je reactive armor stuk is, moet je 3 seconde repareren aan de goede kant en dan krijg je hem weer terug.
1 nadeel je GUI laat normaal gesproken zien waar je reactive armor nog zit (en dat doet die keurig de eerste keer), maar zodra je het moet repareren kan het vaak zijn dat je niks zien in de GUI, maar dat je 3th person view moet aanzetten om te controleren of je reactive armor terug is.

Het is jammer dat ze wel de Havoc en Viper gelijk hebben gemaakt ongeveer 4 maanden geleden, maar dat ze dit nog steeds niet doen bij de tanks. vroeger zag een viper cockpit er heel anders uit dan de havoc en nu niet meer. tussen de RU en de US tank zit nog wel een groot verschil en de RU tank is een stuk beter doordat:

1. RU tank heeft een verticale lijn waarmee je goed kan mikken op lange afstanden
2. RU tank kan 360 graden draaien zonder dat het effect heeft op je aim. bij de US tank gaat je gun omhoog aan de achterkant.
3. US tank is sneller dan de RU tank of volle turbo speed.

dat zijn de 3 grootste verschillen tussen de tanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CodeCaster schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 09:57:
[...]
Waar kom jij die jetpiloten toch tegen joh!
op servers met grote kaarten, jets en 64 spelers. ik heb in augustus niet veel gespeeld (vakantie) maar daarvoor was het wel wekelijks raak.
[...]
Dus JIJ! :( :P
als je tank drie verdiepingen hoog komt met een enorme vuurbal eronder en iemand die in de chat begint te mutsen over allah en maagden, dan was ik het.
Sinds een recent filmpje hebben we ontdekt dat als we met 2 man mijnen onder een tank gooien en een derde er C4 bijlegt, de gezamelijke ontploffing een tank mákkelijk over lage muurtjes, op zeecontainers en over jeepjes kan gooien. De IFV op Bazaar hebben we al drie meter hoog gekregen in één poging :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Volgens mij moeten wij elkaar gewoon eens een keer tegenkomen. Jij in een jet, ik in de tank. Wat is je Battlelog? :P Dit ben ik in ieder geval.

Hè bah, dat klinkt haast als een slecht verzoek om een date.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TecTo
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 25-11-2023
moet voor mijn laatste assignment nog twee kills maken in de DPV maar wil niet lukken. Speel voornamelijk in de gulf.. Iemand een goede tip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QPeter
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 24-06 19:43
TecTo schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 14:46:
moet voor mijn laatste assignment nog twee kills maken in de DPV maar wil niet lukken. Speel voornamelijk in de gulf.. Iemand een goede tip?
Over campende snipers heen rijden, werkt het best in Wake Island, maar op een afstandje schiet de .50 ook prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TecTo
QPeter schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 14:48:
[...]

Over campende snipers heen rijden, werkt het best in Wake Island, maar op een afstandje schiet de .50 ook prima.
ga ik proberen. Wordt vervolgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20:04
PearlPumpkin schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 11:39:
[...]

DIE HEB JE DUS WEL, WANT IK HEB ZE GEWOON. zanik toch niet zo over deze bug, als je de beschikking over de dogtag+camo hebt, wat is het probleem dan? Battlelog wordt heus wel weer gefixt

[ Voor 19% gewijzigd door tobitronics op 29-08-2012 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De video ziet er goed uit en Armored Kill beloofd (als het aan mij ligt) veel goeds!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ok Gameplay beelden laten nu iets meer zien, maar het zijn EXACT dezelfde beelden die we in de trailers hebben gezien, maar dan vanuit een andere oogpunt of iets langer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
DanielWW2 schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 13:09:
[...]

Hoe durf je zo offtopic te gaan en je medetweakers te krenken.. Dit topic gaat over BF3, nederig klokkend i5 schelmpje..

ontopic: Ik ben benieuwd wanneer die AK Premium video op Youtube komt voor non Premiums.. Huuhuhuuu! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QPeter
Jovas schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 15:10:
[...]
ontopic: Ik ben benieuwd wanneer die AK Premium video op Youtube komt voor non Premiums.. Huuhuhuuu! :)
Binnen een uur :F , dat artwork boekje zal er ook wel snel opstaan als die eenmaal is gereleased 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
Hoe kan dat filmpje zo vloeiend zijn? In mijn game gaat dat echt niet hoor, ookal draai ik een 7850

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberwarmacine
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 27-08 16:51
tobitronics schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 15:23:
Hoe kan dat filmpje zo vloeiend zijn? In mijn game gaat dat echt niet hoor, ookal draai ik een 7850
Dedicated opstelling voor opnemen? Of gewoon meer & betere kaarten die jij hebt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit soort dingen worden natuurlijk opgenomen op een bak (meerdere bakken) van over de €1000. Verder wel een leuk filmpje! Alleen jammer dat ze er toch nog wat Premium reclame instoppen, alsof het de bedoeling is dat we hem gaan lekken op YT...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ik had liever een filmpje gehad zoals de vorige delen. waarbij de developers praten over de maps en dan gameplay beelden laten zien. helaas zijn het gewoon de beelden die we al kende maar dan vanaf een andere oogpunt en langer. Dit is eigenlijk het filmpje dat iedereen had verwacht op de EA presentatie en op gamescon en ons teleurgesteld had.

Bonus content is zoals verwacht HELEMAAL niets. je ziet gewoon plaatjes van de maps die we al kennen, het zijn maar 30 plaatjes die eigenlijk weinig laten zien van echte concept art.

Alle maps zijn wel intressant, hoewel ik graag wat wilde zien wat er gebeurd als je GEEN voertuig meer hebt in Caspian look a like map en de grootste map ooit gemaakt, want er bestaat gewoon een grote kans dat je niet met 64 man in een voertuig kunt zitten en hoeveel jets zijn er beschikbaar ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CodeCaster schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 14:42:
Volgens mij moeten wij elkaar gewoon eens een keer tegenkomen. Jij in een jet, ik in de tank. Wat is je Battlelog? :P Dit ben ik in ieder geval.

Hè bah, dat klinkt haast als een slecht verzoek om een date.
Dat wordt diep saai, ik jet alleen als de tegenstander geen goeie jets heeft en dan prefereer ik heat seekers, en vlieg ik anti-air runs. Tegen de tijd dat ik een jet met rocket pods neem is dat omdat er echt helemaal niemand van de grond meer komt in de vijandelijke basis... maar dan is het meestal academisch wat je pakt want dan is het op je beurt wachten om de vijandelijke basis in te mogen schieten.

Maar als we een keer elkaar tegenkomen met tanks kon het wel eens leuk worden zo te zien. Je stats zijn iets beter dan de mijne, maar ik durf wel te zeggen dat tenzij je net zoveel lambalt als ik we vermoedelijk niet ver uit elkaar liggen qua skillzzz 8)
Oh ik zie trouwens dat je van je 15 favorites 3 metro-only servers hebt en 2 TDM servers... jij booster jij :+
De rest zijn allemaal single-map servers geloof ik die jij speelt, dat vind ik saai, dus wij gaan elkaar vermoedelijk weinig tegenkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Oh, favourites. Die moet ik nog eens opschonen ja. :+ Veel servers heb ik toegevoegd toen ik ze leuk vond, terwijl ze later hun maps hebben aangepast (of het verhuurcontract is afgelopen waardoor het ineens een server van een andere clan wordt, hij blijft dan wel in je favourites staan) waarna ik er nooit meer op kwam. Of ik heb ze uit principe toegevoegd maar ze zijn altijd leeg (GoT(like)-servers).

Ik ben regelmatig te vinden op -=ARE THOSE SUBTITLES=- Strike at Karkand / 1000 TICKETS (Karkand only), OldMenGaming.de-2- Operation Firestorm 64/600|4NetPlayers.de (Firestorm) en Oscarmike.com #2 - B2K Conquest (Oman / Karkand / soms Sharqi), verder klik ik gewoon op Browse, alle soorten Conquest, 48-64 spelers, alle maps behalve Metro en de CQ-maps en join dan een willekeurige server die bijna vol zit en een lage ping heeft. :P

[ Voor 20% gewijzigd door CodeCaster op 29-08-2012 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik kom er net achter dat we nieuwe camo's gaan krijgen met de nieuwe assaignment en dat je er 1 al kunt zin in de premium movie:

Dit is hoe de Mtar er nu uitziet:
Afbeeldingslocatie: http://i47.tinypic.com/117hd2p.png

en dit zie ik in de premium movie:
Afbeeldingslocatie: http://i49.tinypic.com/bjitmx.png

Volgens mij is er iets aan de hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oh joepie, een wapen camo...
CodeCaster schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 15:48:
Oh, favourites. Die moet ik nog eens opschonen ja. :+ Veel servers heb ik toegevoegd toen ik ze leuk vond, terwijl ze later hun maps hebben aangepast (of het verhuurcontract is afgelopen waardoor het ineens een server van een andere clan wordt, hij blijft dan wel in je favourites staan) waarna ik er nooit meer op kwam. Of ik heb ze uit principe toegevoegd maar ze zijn altijd leeg (GoT(like)-servers).

Ik ben regelmatig te vinden op -=ARE THOSE SUBTITLES=- Strike at Karkand / 1000 TICKETS (Karkand only), OldMenGaming.de-2- Operation Firestorm 64/600|4NetPlayers.de (Firestorm) en Oscarmike.com #2 - B2K Conquest (Oman / Karkand / soms Sharqi), verder klik ik gewoon op Browse, alle soorten Conquest, 48-64 spelers, alle maps behalve Metro en de CQ-maps en join dan een willekeurige server die bijna vol zit en een lage ping heeft. :P
Ik ga je wel een keertje een avond stalken met mn vaste tankbuddy... Als je merkt dat je tank eerst vol in de flank gebeukt wordt door een IFV of tank en je vervolgens beschoten wordt van onderen dan weet je alvast welke gek tankrijden met rugby combineert.
TecTo schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 14:46:
Jammer dat ik die nu pas zie. Deze hebben we gefarmed door twee man een jeepje helemaal vol te plakken met C4, en dat jeepje vervolgens met het machinegeweer op een tweede DPV tot ontbranding brengen. Vervolgens stapt er een vrijwilliger in die het ding de hoek omrijdt, richting de vijanden. wachten op de knal en kijken of je wat had. :9

[ Voor 111% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2012 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TecTo
QPeter schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 14:48:
[...]

Thx, is in de pocket. Lagen er twee naast elkaar :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberwarmacine
Verwijderd schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 15:56:
oh joepie, een wapen camo...

[...]

Ik ga je wel een keertje een avond stalken met mn vaste tankbuddy... Als je merkt dat je tank eerst vol in de flank gebeukt wordt door een IFV of tank en je vervolgens beschoten wordt van onderen dan weet je alvast welke gek tankrijden met rugby combineert.
IKNORITE _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PuckStar
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01-10 23:15
ik kan het niet zo gauw vinden maar is er nou een pakket te koop dat je BF3 + BF3 premium hebt?
Of moet je ze gescheiden kopen?

[My Home Automations]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Komt pas ergens in september. De precieze datum weet ik niet (valt prima te Googlen), maar rond de 11e geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn favo techniek op Karkand is met de IFV vólgas zo'n ramp op- of af te scheuren tegen een vijandelijk voertuig aan en dan doorduwen. Met een beetje geluk duw je die ander klem tussen jou en de muur en tegen de tijd dat hij weer zo vlak is dat je beschoten kunt worden heb je er al een paar salvo's inzitten. Het lukt niet altijd, en het is belangerijk dat je het doet op een rustig stuk kaart omdat je zelf ook niet kunt bewegen tot je de andere tank stuk hebt en dus gesloopt gaat worden anders. Maar als het lukt, zeker als het lukt om de andere tank op z'n zij te beuken en de onderkant met 12 shells te doorboren voordat de gunner doorheeft wat hem overkomt, dan is het wél gaaf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jovas schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 15:10:
[...]
Hoe durf je zo offtopic te gaan en je medetweakers te krenken.. Dit topic gaat over BF3, nederig klokkend i5 schelmpje..
Hater. :+
Trailer is zo goed. :Y) (ja echt, eindelijk eens een fatsoenlijke gameplay trailer met lengte)
Ik heb wel een vraag voor de mensen die hem ook al hebben gezien:
Ben ik het of lijken de kleuren eindelijk eens niet f*cked up?

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberwarmacine
Verwijderd schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 16:12:
[...]

Mijn favo techniek op Karkand is met de IFV vólgas zo'n ramp op- of af te scheuren tegen een vijandelijk voertuig aan en dan doorduwen. Met een beetje geluk duw je die ander klem tussen jou en de muur en tegen de tijd dat hij weer zo vlak is dat je beschoten kunt worden heb je er al een paar salvo's inzitten. Het lukt niet altijd, en het is belangerijk dat je het doet op een rustig stuk kaart omdat je zelf ook niet kunt bewegen tot je de andere tank stuk hebt en dus gesloopt gaat worden anders. Maar als het lukt, zeker als het lukt om de andere tank op z'n zij te beuken en de onderkant met 12 shells te doorboren voordat de gunner doorheeft wat hem overkomt, dan is het wél gaaf :)
Geninjaedit door dat tank stukje, ik had het over de camo :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Bring it on. >:)

Maar werkt dat dan? Altijd als ik iemand beuk, kom ik met m'n neus vast in de grond te zitten of stuitert die ander over het dak van mijn voertuig naar achteren. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 24-08 13:37

Murk

Is this thing on?

spas-12 is zeker generft ofzo? Vroeger kon je met flechette nog one hit kills maken op 5 a 10m afstand, is nu veel minder makkelijk

Jeuj, mijn eerste keer Gunmaster gewonnen :D

[ Voor 17% gewijzigd door Murk op 29-08-2012 16:36 ]

"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CodeCaster schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 16:21:
[...]
Maar werkt dat dan? Altijd als ik iemand beuk, kom ik met m'n neus vast in de grond te zitten of stuitert die ander over het dak van mijn voertuig naar achteren. :+
Oefenen dan. Als je zomaar met je tank ergens oprijdt gaat jouw neus omhoog, vandaar dat je een hellinkje of ander topologisch feature nodig hebt om te zorgen dat de ander z'n neus omhoog gaat. En veel gas.
Als je de vijand ergens tegen gepinned kunt krijgen kun je hem daar best een tijdje houden (een salvootje of twee, drie duurt niet lang als je spfpspfpsfpspfps-t shells gebruikt in plaats van guided missiles...) en anders moet je zorgen dat je gang houdt, je tweede salvo in z'n gok duwt terwijl hij bijkomt van het gewiebel van je eerste ram en dan naar keuze staan blijven en hem gewoon aan vellen scheuren (want als hij al twee salvos gevangen heeft gaat hij écht niet meer winnen in een duel) of wegrijden en nog even blijven schieten tot hij ontploft terwijl jij je volgende doel nadert. met ram-snelheid.

Het is misschien het melden waard dat ik altijd probeer tank vs tank gevechten op volle snelheid en fluctuerende afstand uit te knokken. Als ik kortbij ben is rammen een mogelijke optie, maar op 600 meter met een dotter en guideds is natuurlijk wel makkelijker. maar niet zo tof :+

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2012 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bee.nl
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
De artwork (bonus content) staat er inmiddels ook op zie ik. Het is een pdf-file, dus die zal wel snel verspreid worden. Op zich wel leuk om de concepten te zien, maar niet wereldschokkend. Ook concepten van de huidige mappen incl CQ staan ertussen. Wat me wel opvalt is dat de kleur zó veel beter is in de artwork dan in BF3 (ja, ook beter dan met de fxaa-injector). Het ziet er veel realistischer uit dan met die blauwe waas die we nu hebben. Jammer, gemiste kans van Dice. Maar dit wisten we al veel langer natuurlijk :P

Edit: Gaat lekker op Battlelog; ze hebben een moderator zijn status ontnomen vanwege phishing waardoor mogelijk wachtwoorden zijn buitgemaakt.

[ Voor 21% gewijzigd door Bee.nl op 29-08-2012 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bee.nl schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 16:56:

Edit: Gaat lekker op Battlelog; ze hebben een moderator zijn status ontnomen vanwege phishing waardoor mogelijk wachtwoorden zijn buitgemaakt.
Lol.
En in het verleden was er ook al is een moderator die cheatte, en die dus ook van zijn status ontnomen werd.

What will be the next crime? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bij die nieuwe gameplay zie je op 1:26 een plusteken naast het flag icoontje?

[ Voor 4% gewijzigd door Asgaro op 29-08-2012 18:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QPeter
De server rules vallen dus nog wel wat mee op de PC, als je deze rules ziet van een xbox360 server.
http://i.imgur.com/5kLk0.jpg Bron: reddit

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Asgaro schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 18:31:
Bij die nieuwe gameplay zie je op 1:26 een plusteken naast het flag icoontje?
Dat is niet een plusje maar de capture point, waarmee je de jet krijgt die in de lucht zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
QPeter schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 18:43:
De server rules vallen dus nog wel wat mee op de PC, als je deze rules ziet van een xbox360 server.
Vraag me toch af waarom de console spelers blij zijn dat er weer DICE servers zijn. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:25

D4NG3R

kiwi

:)

QPeter schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 18:43:
Ach daar kan je het teminste nog zien. Op de PC join ik vaak servers waar NIKS in de titel staat, en zodra ik ingame zit is alles opeens illegaal :P .

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D4NG3R schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 19:29:
[...]

Ach daar kan je het teminste nog zien. Op de PC join ik vaak servers waar NIKS in de titel staat, en zodra ik ingame zit is alles opeens illegaal :P .
Een goeie reden om elke ronde te beginnen met het RPGen van de eerste de beste voorbijganger - dan weet je waar je aan toe bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Laatst online: 21:34

superwashandje

grofheid alom

nieuwe wallpaper :p
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/2olBq2dF9RrugHE5BUm6NToV/full.jpg?nohitcount=1

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
Hoe heb je die uit de pdf gehaald? K ben niet zo goed met adobe reader :P En is ie full Hd resolutie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nice! En ik wil ook wel weten hoe je die uit PDF haalde? Gewoon met de Snipping Tool van windows geknipt?

Ik verander om de maand ofzo mijn wallpaper. Ook al zie je die eigenlijk maar weinig want 95% van de tijd staat er wel een window open. :P
Deze is mijn huidige. LA Noire _/-\o_
Afbeeldingslocatie: http://media.rockstargames.com/rockstargames/img/global/downloads/wallpapers/games/lanoire_elsa_1920x1080.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pafdaddy
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Asgaro schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 20:48:
[...]

Nice! En ik wil ook wel weten hoe je die uit PDF haalde? Gewoon met de Snipping Tool van windows geknipt?

Ik verander om de maand ofzo mijn wallpaper. Ook al zie je die eigenlijk maar weinig want 95% van de tijd staat er wel een window open. :P
Deze is mijn huidige. LA Noire _/-\o_
[afbeelding]
Met Foxit Reader kun je gewoon selecteren en kopiëren.

Dit bericht kan oorzaak of gevolg zijn van misverstanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pafdaddy
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
DanielWW2 schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 20:48:
[...]

Not a bad idea. Zinkende Amerikaanse schepen. >:)
Want? :?

Dit bericht kan oorzaak of gevolg zijn van misverstanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
Dit potje ging ook weer zo lekker. Altijd als ik geen dxtory aan het draaien ben helaas :(.

http://battlelog.battlefi...how/42088783/1/351804938/

Begon met een 32-kill streak maar daarna ging het bergafwaarts. Van de admin mocht ik niet meer bunnyhoppen en werd steeds vaker hacker genoemd. Aan het eind was het dus nog even zweten of ik wel weer niet gebanned zou worden. Viel gelukkig mee.

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
speculated patch notes voor de komende 1.06 patch! Geen idee of het 100% legit is (bron is italiaans, vertaald dmv google translate), maar wie weet: http://symthic.com/forum/...page=Thread&threadID=2640 Dr staat in dat allied grenades voortaan een andere kleur hebben 8)7

Edit: als deze notes kloppen ben ik HEEL blij, zitten aardig wat goede dingen tussen (vooral onder kopje miscellanous), alleen geen m16 nerf :(

[ Voor 34% gewijzigd door tobitronics op 29-08-2012 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardcoresmurf
  • Laatst online: 20-07-2024

hardcoresmurf

Quod licet Iovi non licet bovi

De russen zijn veel beter :P [/communist]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardcoresmurf

hardcoresmurf

tobitronics schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 22:19:
speculated patch notes voor de komende 1.06 patch! Geen idee of het 100% legit is (bron is italiaans, vertaald dmv google translate), maar wie weet: http://symthic.com/forum/...page=Thread&threadID=2640 Dr staat in dat allied grenades voortaan een andere kleur hebben 8)7

Edit: als deze notes kloppen ben ik HEEL blij, zitten aardig wat goede dingen tussen (vooral onder kopje miscellanous), alleen geen m16 nerf :(
Increased the recoil of the F2000 vertical
nog meer vertical recoil op de f2000 :/ hij is al zo slecht op afstand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje

superwashandje

grofheid alom

tobitronics schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 20:41:
[...]

Hoe heb je die uit de pdf gehaald? K ben niet zo goed met adobe reader :P En is ie full Hd resolutie?
gewoon de pdf downloaden en met acrobat reader kan je een snapshot maken (op de grootte die jij wilt als je de pdf scaled) deze heb ik in paint gewoon opgeslagen :) die van mij is ongeveer 2500 bij 1200 zodat ie ongeveer past op mijn scherm. dat kleine beetje uitrekken merk je niets van :P

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Scrol nou eens een klein beetje naar beneden. ;)
Die zijn dus fake.

Dat was trouwens niet zo moeilijk om te bedenken aangezien DICE zeer secuur aangeeft om welk wapen iets gaat en niet M16, M4 of G36 neerzet maar M16A3/A4, M4A1/M4 of G36C.
BF3 MP is een oorlog tussen de USA en RU. USA verliest. (russen zijn cooler) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardcoresmurf

hardcoresmurf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bee.nl
  • Niet online

Die notes zijn weer al tig weken oud blijkt uit een twitterbericht van zh1nt0. Waar ik wel blij van word is dat er nu eindelijk letters in de vlagsymbolen komen op de minimap. Nu moet je telkens gokken: is het nou vlag E, F of G?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje

superwashandje

grofheid alom

nou, het is wel te zien hoor. het meest linker symbooltje is altijd A, van daaruit kan je verder tellen. het is alleen wel lastiger te zien natuurlijk dus het zal zeker een verbetering worden. ik vraag me alleen af of dit alleen op de AK maps word of dat het ook bij de rest van de maps zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bee.nl
  • Niet online
superwashandje schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 22:43:
nou, het is wel te zien hoor. het meest linker symbooltje is altijd A, van daaruit kan je verder tellen. het is alleen wel lastiger te zien natuurlijk dus het zal zeker een verbetering worden. ik vraag me alleen af of dit alleen op de AK maps word of dat het ook bij de rest van de maps zal zijn.
Tellen kost tijd en concentratie, dus hoe sneller je het kunt observeren des te beter kun je je richten op het spel. Zo staan er nog wel meer van zulk soort 'obvious' dingen op de patchlijst. Het zijn allemaal van die kleine dingetjes die het spel zo veel kunnen verbeteren. Ik snap niet dat Dice daar niet eerder over heeft nagedacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
DanielWW2 schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 22:38:
[...]

Scrol nou eens een klein beetje naar beneden. ;)
Die zijn dus fake.

Dat was trouwens niet zo moeilijk om te bedenken aangezien DICE zeer secuur aangeeft om welk wapen iets gaat en niet M16, M4 of G36 neerzet maar M16A3/A4, M4A1/M4 of G36C.
Zo jezus ik ben blind 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje

superwashandje

grofheid alom

Bee.nl schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 22:46:
[...]

Tellen kost tijd en concentratie, dus hoe sneller je het kunt observeren des te beter kun je je richten op het spel. Zo staan er nog wel meer van zulk soort 'obvious' dingen op de patchlijst. Het zijn allemaal van die kleine dingetjes die het spel zo veel kunnen verbeteren. Ik snap niet dat Dice daar niet eerder over heeft nagedacht.
klopt helemaal maar ik zei toch ook wel dat het zeker een verbetering word? het is alleen al wel te zien...

net mijn een van mijn gaafste kills ooit btw. rush damavand peak. ik ben niet goed in snipen maar ik probeer met een volledig lege (geen scope of straight pull bolt) JNG-90 wat kills te maken...op een gegeven moment komt die chopper van de defenders aangevlogen: even mikken schieten en BAM! met 1 schot een headshot op de piloot op 161 meter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je bent niet de enige. LvLCap is er ook ingetrapt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bee.nl
  • Niet online
superwashandje schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 22:49:
[...]

klopt helemaal maar ik zei toch ook wel dat het zeker een verbetering word? het is alleen al wel te zien...
Sorry, was niet bedoeld om jou 'aan te vallen' of iets dergelijks ;)
ProfoundValue schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 22:58:
Voor iedereen die, die images uit de concept art pdf wil hebben. Ik heb ze voor jullie ge-extract vanuit de PDF:
Tot zo ver de Premiumcontent :P Aan de ene kant wel jammer dat dergelijk materiaal makkelijk te kopieren is. Aan de andere kant, ach het zijn maar plaatjes en wat video's. Gelukkig heb ik het hier niet voor aangeschaft (niemand eigenlijk). Wel raar dat het zo lang duurt om de plaatjes -die al lang en breed beschikbaar zijn binnen Dice- in een pdf te vrotten. Dit hadden ze bij wijs van spreke ook al begin augustus kunnen releasen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ProfoundValue schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 22:58:
Voor iedereen die, die images uit de concept art pdf wil hebben. Ik heb ze voor jullie ge-extract vanuit de PDF:
LET OP LANGE LAADTIJD

...
Phew, goed dat je het zegt! Mijn 56k modem begon al te roken! })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22:24
Iemand die toevallig een uurtje niks te doen heeft en wil helpen met mijn BF3 filmpje? Degene hoeft niks te recorden, alleen doen wat ik zeg xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Niet online
Bee.nl schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 23:27:
[...]

Sorry, was niet bedoeld om jou 'aan te vallen' of iets dergelijks ;)

[...]

Tot zo ver de Premiumcontent :P Aan de ene kant wel jammer dat dergelijk materiaal makkelijk te kopieren is. Aan de andere kant, ach het zijn maar plaatjes en wat video's. Gelukkig heb ik het hier niet voor aangeschaft (niemand eigenlijk). Wel raar dat het zo lang duurt om de plaatjes -die al lang en breed beschikbaar zijn binnen Dice- in een pdf te vrotten. Dit hadden ze bij wijs van spreke ook al begin augustus kunnen releasen.
Premium of niet, die shit lekt toch uit.. of het nou door mij of door anderen gebeurt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb je die van donya ook op 1440 x 900 daar ken ik wel een poosje tegenaan kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 23:51:
heb je die van donya ook op 1440 x 900 daar ken ik wel een poosje tegenaan kijken
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/mT3KM.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

@Haakontje kun je daar even linkjes van maken? Kost weer zat MB's zo op de mobiel. ;)

Verwijderd

kheb em inmiddels op men pc staan dus mag wel weer weg, iig thanks bro

• beta-ark
  • Registratie: Augustus 2009
  • Niet online
vinom schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 23:47:
Iemand die toevallig een uurtje niks te doen heeft en wil helpen met mijn BF3 filmpje? Degene hoeft niks te recorden, alleen doen wat ik zeg xD
zeg maar wanneer.

rampage iv extreme-3930 k intel- Corsair H100-2x6970-16 gig g.skill- 2x ssd raid0-1000 wat coolermaster-coolermaster sniper

• ProfoundValue
  • Niet online
Vanwege de vele mobiele gebruikers en laten exploderen van 56k modems door mijn toedoen, heb ik alle afbeeldingen weer naar linkjes omgezet ;)
DanielWW2 schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 22:57:
[...]

Je bent niet de enige. LvLCap is er ook ingetrapt. ;)

[video]
deze lijst was al bekend op regedit gelijk na de release van BF3:CQ.
Alleen ik snap niet waarom mensen er opeens weer mee begonnen zijn.

er zitten wel paar zaken in de lijst, waar dice het al eerder over heeft gehad. maar ze hebben geen datum of wat dan ook afgegeven, namelijk:
Snellere reload time op sommige wapens.
reloaden synchroon maken met wanneer je weer kan schieten.(soms is de tegenstander nog aan het reloaden, maar is die eigenlijk net klaar)
M16 en M4A1 krijgen iets meer recoil, ze zijn erachter gekomen dat de stats niet kloppen. hoge RPM maar weinig recoil, ze gaan meer richtingen de M416 en de AUG A3.
Mortar krijgt weer een buff, want ze hebben er voor gezorgt dat je dit wapen als niet op je basis kan gebruiken en hierdoor is het overbodig om het wapen nog verder generfed te hebben.

Dit waren de punten die voor 90% kloppen.

• Renquin
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-09-2024
Pykow schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 09:35:
[...]

deze lijst was al bekend op regedit gelijk na de release van BF3:CQ.
Alleen ik snap niet waarom mensen er opeens weer mee begonnen zijn.

er zitten wel paar zaken in de lijst, waar dice het al eerder over heeft gehad. maar ze hebben geen datum of wat dan ook afgegeven, namelijk:
Snellere reload time op sommige wapens.
reloaden synchroon maken met wanneer je weer kan schieten.(soms is de tegenstander nog aan het reloaden, maar is die eigenlijk net klaar)
M16 en M4A1 krijgen iets meer recoil, ze zijn erachter gekomen dat de stats niet kloppen. hoge RPM maar weinig recoil, ze gaan meer richtingen de M416 en de AUG A3.
Mortar krijgt weer een buff, want ze hebben er voor gezorgt dat je dit wapen als niet op je basis kan gebruiken en hierdoor is het overbodig om het wapen nog verder generfed te hebben.

Dit waren de punten die voor 90% kloppen.
Hmz.... De punten van de M16 en M4A1 zijn wel nice. Lopen ze weer wat meer in lijn met de rest van de assault rifles.

Verder ben ik benieuwd hoe groot de buff van de Mortar zal zijn, nu kan je nog geen deuk in een pakje boter slaan met dat ding :/

Want a cookie?!

Los van de ge-reposte lijst, het is toch bizar dat DICE/EA nog zo schittert in afwezigheid als het gaat om de aankondiging van een aanstaande patch.

De algemene aanname was toch een beetje dat tegelijkertijd met armored kill er weer een grote algehele patch zou uitkomen met een elk geval een gedeelte van de geposte buffs/nerfs/bugfixes.

Maar we zijn nu minder dan een week verwijderd van de launch van AK op de ps3, je zou toch aan mogen nemen dat ze nu uberhaubt 99,9% van de balance tweaks/fixes etc. wel af hebben en reeds getest hebben??? Zeker gezien het protocol wat Sony en MS vereisen voor er wat uitgebracht mag worden op een console...

Wat bezielt die gasten om nog te wachten met IETS te zeggen over aanstaande tweaks? Ik kan mijn kop daar niet omheen vouwen, op de weapon/balance tweaks zit ik net zoveel te wachten als op AK zelf.

• Cyberwarmacine
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 11:48:
Los van de ge-reposte lijst, het is toch bizar dat DICE/EA nog zo schittert in afwezigheid als het gaat om de aankondiging van een aanstaande patch.

De algemene aanname was toch een beetje dat tegelijkertijd met armored kill er weer een grote algehele patch zou uitkomen met een elk geval een gedeelte van de geposte buffs/nerfs/bugfixes.

Maar we zijn nu minder dan een week verwijderd van de launch van AK op de ps3, je zou toch aan mogen nemen dat ze nu uberhaubt 99,9% van de balance tweaks/fixes etc. wel af hebben en reeds getest hebben??? Zeker gezien het protocol wat Sony en MS vereisen voor er wat uitgebracht mag worden op een console...

Wat bezielt die gasten om nog te wachten met IETS te zeggen over aanstaande tweaks? Ik kan mijn kop daar niet omheen vouwen, op de weapon/balance tweaks zit ik net zoveel te wachten als op AK zelf.
Doen anderen dit wel vaak dan?
Wat anderen doen maakt toch geen klap uit in dit geval?

Volgens mij hebben ze het bij alle eerdere patches wel van te voren aangekondigd/aangegeven wat er veranderd zou gaan worden.

Daarbij is het gewoon de meest eenvoudige manier om de verwachtingen te managen. Iets waar DICE nog niet bepaald sterk in is gebleken tot nu toe imho. Iedereen heeft hooggespannen verwachtingen van de aanstaande patch, de backlash uit de community kan heel groot worden als ze teleurgesteld wordt. Zeker na het debacle met de premium content is dit bij uitstek een manier om weer iets recht te zetten.

Mijn eigen verwachtingen zijn vooral gebaseerd op de veranderingen die ik graag zou willen zien/bedacht heb, hier kan natuurlijk nooit aan worden voldaan, maar DICE geeft me ook geen idee van wat wél te verwachten behalve een vage lijst van enkele maanden oud.

[ Voor 5% gewijzigd door A.W.E.S.O.M.-0 op 30-08-2012 12:08 ]

• Cyberwarmacine
Was meer om te zeggen dat DICE het volgens mij nog vrij goed doet in vergelijking met vele anderen. Ik klaag niet in ieder geval.

Verwijderd

Nu ben ik geen ervaringsdeskundige op het gebied van patches, maar wat DICE allemaal weet te presteren noem ik niet goed. Bij iedere patch fixen ze bug X, maar in de plaats daarvan komen er weer één a twee nieuwe (waarvan soms zelfs een game-breaking bug als de M26). De balance vliegt ook steeds alle kanten op, alsof DICE zelf geen flauw benul heeft wat goed is en maar wat luistert naar gehuil uit de community.
Is het spel na alle patches nou echt minder buggy en gebalanceerder? Misschien wel, maar voor m'n gevoel iig niet.

• Bee.nl
  • Niet online
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 11:48:

Je slaat de spijker op zijn kop. Het is helemaal niet zo moeilijk om de community tevreden te houden, maar ze communiceren gewoon nul komma nul en als het even kan releasen ze iets op het laatste nippertje. Een simpel voorbeeld is de august content drop. De patchnotes zijn al lang en breed bekend binnen Dice, want de patch moet 2 weken van tevoren gereviewed worden door Sony en MS. De PS3 AK-release is over minder dan een week.
DiCE Doet het zeer slecht en luisteren nul komma nul naar de community.
Bij iedere update, breken ze weer iets. (M26 Mass, M320 Smoke, suppression) Heel de community heeft het erover dat ze dit moeten oplossen en we moeten gewoon 2 maanden wachten voordat ze een update hebben uitgebracht.

Nu hebben ze de assaignments weer kapot gemaakt en nog steeds geen reactie dat ze het gaan oplossen etc.
ja 1 mailtje die ik persoonlijk heb gehad waar de fout zit, maar niet of ze het gaan oplossen.

Ik snap echt niet waarom ze niet luisteren naar de community.
Er zijn paar zaken waar heel veel over gesproken wordt.
1 Jets overpowerd
2 Hitdetectie
3 Assaignments
4 Auto of map glitchers
5 de M16 nerf

en nergens hebben we antwoord op gekregen, van dice.

Ik kom van Team Fortress 2 vandaan en daar was ook veel geklaag over, want iedere grote patch/update had problemen en ow dat hadden ze beter moeten testen, maar 1 dag later was het meestal opgelost en bij DiCE moeten we minimaal 2 maanden wachten en zelfs langers !!

• Jovas
Trollen doe je maar ergens anders.

[ Voor 95% gewijzigd door Sn0wblind op 30-08-2012 17:00 ]

Verwijderd

Ja Jovas, we weten inmiddels echt wel dat je anti-Premium bent.

Maar het probleem met BF3 is wel dat we met z'n allen klagen en toch blijven betalen. En waarom betalen we? Omdat het een leuk spel blijft, ondanks dat DICE grove fouten maakt. Uiteindelijk draait het om het geld.
Het is wachten tot er een onbekende studio komt met een CoD/BF-killer, dan zal er wel iets veranderen.
Jovas schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 14:28:
[...]
Wat dacht je, ik blijf ze flink sponsoren door Premium aan te schaffen?

Dit is dus precies de reden waarom ik er voor kies om EA en DICE niet het voordeel van de twijfel te geven.. Laat ze eerst maar een werkend product leveren, dan beoordeel ik wel of het het waard is..

Maar jij weet het allemaal beter hé? Want wij zijn arm en blabla.. Nou jongen dan is het nu officieel, en het kan me geen donder schelen of ik een ban krijg:

HAHAAHAHAHAAHAHAAHAHAAHAHAHAAH!!!

(sorry hoor..)
Ben ik nu de enige die hem niet volgt ?
We hebben het hier over de update van DiCE en hoe ze er mee om gaan en hij heeft het over premium , arm en beter weten.

Nee bij deze officieel weet ik het niet beter, want ik volg je niet.

Pagina: 1 ... 84 ... 210 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het plaatsen van "grappige" ongerelateerde plaatjes, zoals de bekende 9Gag memes is niet toegestaan, daar zijn andere topic voor. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic. Het is tevens niet toegestaan te discusseren over mogelijkheden om via proxy of VPN in andere landen de premium DLC aan te schaffen.

Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.