Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TecTo
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 25-11-2023
Pykow schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 12:39:
mijn 870 zit op 126%.
alleen maar gebruikt om de unlocks vrij te spelen.
ja alleen voor de unlocks _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online

Zorian

What the fox?

Zo, eindelijk level 50. :p
En heb ook eindelijk leren schieten. Ook als ik even een weekje ofzo niet speel en ik kom weer terug weet ik het toch steeds weer te presteren om ergens bovenin de scorelijst te belanden met mijn K/D ratio. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 26-09 23:23
Makkelijk schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 12:34:
[...]

Dan raak je dus regelmatig meer dan één speler met een schot :P
@filmpje hierboven wel sad dat die server M16A3 gebanned heeft :')
Ja was me trouwens niet eens opgevallen totdat ik pas dat stukje er uit knipte, volgens mij was het gewoon een admin die de message gaf en wss aan het spelen. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wub
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02-10 15:19

Wub

Ik wilde weer gaan spelen na een poos niet te hebben gespeeld. Nu heb ik een russia extended edition gekocht destijds van een cdkey website. Bij elke patch moet ik eerst even een fix over mijn installatie gooien om het zo weer terug te zetten van Russisch naar Engels.

Alleen nu kom ik in een 'loop' terecht. Als ik wil spelen geeft Battlelog aan dat er een update beschikbaar is, hij stuurt me door naar Origin. Bij Origin heb ik de update al geinstalleerd en de Russisch naar Engels fix er overheen gezet, en Origin stuurt me dus weer terug naar Battlelog omdat ik up-to-date ben.

Iemand die weet hoe dit te fixen is?

Kort samengevat: Battlelog zegt dat ik moet updaten, stuurt me naar Origin, Origin zegt: 'je bent up-to-date' en stuurt me terug naar Battlelog.

Een "installatie repareren" in Origin als je op battlefield 3 met de rechtermuisknop klikt deed wonderen en hij doet het inmiddels alweer.

[ Voor 8% gewijzigd door Wub op 01-09-2012 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wub schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 15:09:
Ik wilde weer gaan spelen na een poos niet te hebben gespeeld. Nu heb ik een russia extended edition gekocht destijds van een cdkey website. Bij elke patch moet ik eerst even een fix over mijn installatie gooien om het zo weer terug te zetten van Russisch naar Engels.

Alleen nu kom ik in een 'loop' terecht. Als ik wil spelen geeft Battlelog aan dat er een update beschikbaar is, hij stuurt me door naar Origin. Bij Origin heb ik de update al geinstalleerd en de Russisch naar Engels fix er overheen gezet, en Origin stuurt me dus weer terug naar Battlelog omdat ik up-to-date ben.

Iemand die weet hoe dit te fixen is?

Kort samengevat: Battlelog zegt dat ik moet updaten, stuurt me naar Origin, Origin zegt: 'je bent up-to-date' en stuurt me terug naar Battlelog.
Ja, contact opnemen met EA.
misschien komt het, omdat je illegaal bezig bent want een fix om het engels te maken is niet normaal.

sommige keys worden geblokkeerd als je niet uit die regio komt de laatste tijd. dat gebeurde al met premium keys uit india en nu dus ook met jou versie. Contact opnemen met EA en anders opnieuw kopen. sorry had je maar legaal moeten kopen. In hun voorwaarde staat dat je dit niet mag doen.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wub

Wub

Pykow schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 15:28:
[...]

Ja, contact opnemen met EA.
misschien komt het, omdat je illegaal bezig bent want een fix om het engels te maken is niet normaal.

sommige keys worden geblokkeerd als je niet uit die regio komt de laatste tijd. dat gebeurde al met premium keys uit india en nu dus ook met jou versie. Contact opnemen met EA en anders opnieuw kopen. sorry had je maar legaal moeten kopen. In hun voorwaarde staat dat je dit niet mag doen.
Er is niks illegaals aan mijn key hoor, was destijds alleen goedkoper vanwege de prijzen die men betaald voor games in Rusland. Ik heb al behoorlijk wat uurtjes in het spel zitten en heb elke patch nog prima gespeeld.

Maargoed hij werkt inmiddels weer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wub schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 15:42:
[...]

Er is niks illegaals aan mijn key hoor, was destijds alleen goedkoper vanwege de prijzen die men betaald voor games in Rusland. Ik heb al behoorlijk wat uurtjes in het spel zitten en heb elke patch nog prima gespeeld.

Maargoed hij werkt inmiddels weer...
je zegt het nu zelf.
EA laat het niet toe om games aan te schaffen in een andere land om geld te besparen, daardoor zijn er ook mensen hun premium kwijt geraakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wub

Wub

Pykow schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 15:45:
[...]

je zegt het nu zelf.
EA laat het niet toe om games aan te schaffen in een andere land om geld te besparen, daardoor zijn er ook mensen hun premium kwijt geraakt.
Heb je hier bronnen van? Want ik ben namelijk nog wel van plan om binnenkort premium aan te schaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wub schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 15:48:
[...]

Heb je hier bronnen van? Want ik ben namelijk nog wel van plan om binnenkort premium aan te schaffen.
Lees dit forum terug en kijk op battlelog + in de voorwaarden van EA staat het ook.
daar staat dat je content alleen mag gebruiken tegen een eerlijke prijs in je eigen regio/land

maar goed premium kan je aanschaffen voor 30 euro nu. kijk even via pricewatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wub

Wub

Pykow schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 16:02:
[...]

Lees dit forum terug en kijk op battlelog + in de voorwaarden van EA staat het ook.
daar staat dat je content alleen mag gebruiken tegen een eerlijke prijs in je eigen regio/land

maar goed premium kan je aanschaffen voor 30 euro nu. kijk even via pricewatch
Ik heb inderdaad wel een paar gevallen gevonden, maar bij de meeste heeft het te maken met VPN activatie, wat ik niet heb gedaan. Ik heb het de key destijds gewoon in Origin ingevoerd en het werkte direct en heb er nog nooit problemen mee gehad, alleen dat ik het naar engels moet zetten elke nieuwe patch.

Ik neem de gok wel met premium.

Bedankt voor de informatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w00t00w
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17-10-2021

w00t00w

Derp

Pykow schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 12:39:
mijn 870 zit op 126%.
alleen maar gebruikt om de unlocks vrij te spelen.
Mijn USAS-12 staat op 200%, maar ik heb er nog nooit iemand mee weten te doden :+
Sowieso bestaat mijn top-7 geheel uit shotguns, varierend van 58 tot 200%, maar ik speel er zo goed als nooit mee (alleen indertijd voor de assignment indertijd, en één of twee keer in CQ toen zowat iedereen als shotgun noob rondrende, wat me danig de strot uitkwam). In totaal heb ik nog geen 250 kills met die kleredingen, en dat zullen er ook niet veel meer worden.

[ Voor 3% gewijzigd door w00t00w op 01-09-2012 16:25 ]

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerre22
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 23-09 14:23
Pykow schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 11:06:
[...]

nee M40A5 schiet langzamer.
ja zijn rate of fire is sneller, maar de snelheid van de kogel is langzamer.
Ah, ok. Ik gebruik snipers vooral op <200m dan is de bulletspeed voor mij minder van belang, eens je die door hebt voor een wapen maakt het niet zo gek veel uit. Ik vind van de M98B het vooral jammer dat hij zo een kleine clip heeft.

JNG-90 heeft wel een enorm bruut geluid. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QPeter
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 24-06 19:43
gerre22 schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 19:50:
[...]
JNG-90 heeft wel een enorm bruut geluid. :D
Ja klopt _/-\o_ Beter dan die van de M98B als je het mij vraagt, jammer genoeg gebruik ik de JNG-90 niet zo vaak. De M40A5 schiet zoveel sneller, ik ga bij de JNG-90 altijd dood omdat ik aan het reloaden ben, met M40A5 kan je echt razend snel weer om corner peaken en weer schieten. En ik speel niet op een range waar ik met de M40A5 druk moet maken om de bulletdrop, dus de bullet velocity maakt ik me niet zo druk om.

[ Voor 6% gewijzigd door QPeter op 01-09-2012 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
QPeter schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 19:56:
[...]

Ja klopt _/-\o_ Beter dan die van de M98B als je het mij vraagt, jammer genoeg gebruik ik de JNG-90 niet zo vaak. De M40A5 schiet zoveel sneller, ik ga bij de JNG-90 altijd dood door het reloaden van bullets, met M40A5 kan je echt razend snel weer om corner peaken en weer schieten. En ik speel niet op een range waar ik met de M40A5 druk moet maken om de bulletdrop, dus de bullet velocity maakt ik me niet zo druk om.
Als je redelijk close range speelt waarom gebruik je dan niet de SV-98?
Ja de bolt cycle is langzamer dan de M40A5 maar de SV-98 is een OHK in de borst tot 20 meter waar de M40A5 dat maar tot 15 meter is. Aan de andere kant, in theorie is de M98B tot 70m een OHK in de borst. (dat ga ik eens testen denk ik) :P

http://symthic.com/compar...2=M98B&attc2=Heavy+Barrel

edit: De M98B heeft toch een andere multiplier dan de andere bolt actions. Vond het al raar. :Y)
De M98B is dus dodelijk tot net iets meer dan 16m. Het zit tussen 16 en 17m in.

[ Voor 8% gewijzigd door DaniëlWW2 op 01-09-2012 20:32 ]

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QPeter
Ik ga liever voor een snellere bolt cylce dan OHK, verschil tussen 15/20 meter is zo klein, en als ik mensen niet OHK dan switch ik binnen die afstand wel naar mijn secondary (de OP 93R) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
QPeter schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 20:30:
Ik ga liever voor een snellere bolt cylce dan OHK, verschil tussen 15/20 meter is zo klein, en als ik mensen niet OHK dan switch ik binnen die afstand wel naar mijn secondary (de OP 93R) :+
Heb toch liever die 5m. Het is meer dan het lijkt. ;)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QPeter
Als ik volgende week terug ben op de plek waar mijn gaming rig staat, dan ga ik wel weer eens met SV98 spelen. Enige nadeel wat ik altijd heb, als je aan 1 sniper rifle gewend bent en je switch naar een andere sniper rifle. Dat de ene sniper rifle iets meer bulletdrop heeft als de andere, en de andere sniper rifle weer meer damage doet bijv. Dus daarom hou het liever altijd bij 1 sniper rifle, omdat je er zo aan gewend raakt.
Kan ook komen misschien dat ik niet vaak met de recon class speel dat ik daarom er meer moeite mee heb dan met andere classes.

Met bolt-action sniper rifles, welke ik alleen maar gebruik is de learning curve groter dan met automatische wapens :) daar heb ik veel minder moeite mee om mee rond te switchen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De stats van de JNG-90 en M98B zouden in de buurt van elkaar moeten liggen, maar mij gevoel zegt dat de JNG-90 het een stuk beter doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TecTo
keuze voor rifle sniper en andere karakters ben ik wel uit alleen de keuze voor een pistol vind in moeiljk. Welke zijn favoriet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TecTo schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 21:19:
keuze voor sniper en andere karakters ben ik wel uit alleen de keuze voor een pistol vind in moeiljk. Welke zijn favoriet?
De beste is eigenlijk de M93R.
De krachtigste is de .44 magnun en mijn favoriet is de M1911.

Gewoon blijven proberen tot je er een hebt die jij goed vind.
Pykow schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 20:57:
De stats van de JNG-90 en M98B zouden in de buurt van elkaar moeten liggen, maar mij gevoel zegt dat de JNG-90 het een stuk beter doet.
Met een extra bulletspeed van 10m/s in het voordeel van de JNG-90 lijkt mij de M98B alsnog beter. Het kleine verschil in drop merk je pas na een paar honderd meter en de M98B doet gewoon meer damage. Verder klinkt de JNG-90 meer als een handkanon dan een sniper. Ik snipe alleen met een 4x acog vanwege de scope glint. Geen handkanon voor mij.

Oh en de JNG-90 ziet er spuuglelijk uit. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DanielWW2 schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 21:25:
[...]

De krachtigste is de .44 magnun en mijn favoriet is de M1911.

Gewoon blijven proberen tot je er een hebt die jij goed vind.

[...]

Met een extra bulletspeed van 10m/s in het voordeel van de JNG-90 lijkt mij de M98B alsnog beter. Het kleine verschil in drop merk je pas na een paar honderd meter en de M98B doet gewoon meer damage. Verder klinkt de JNG-90 meer als een handkanon dan een sniper. Ik snipe alleen met een 4x acog vanwege de scope glint. Geen handkanon voor mij.

Oh en de JNG-90 ziet er spuuglelijk uit. :+
ach ja, sinds ik level 100 ben speel ik alleen maar met de m16, m4, m27 en jng-90 of m98b.
ben nu lekker planetside 2 aan het downloaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QPeter
@TecTo
DanielWW2 schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 21:25:

De krachtigste is de .44 magnum
93R is meer voor close range, en dat is waar je secondary meestal voor gaat gebruiken i.v.m je je primary moet reloaden. De .44 magnum de krachtigste waar je op afstand ook nog wel kills mee kan halen.

Mijn favoriet is 93R/M93R 3round burst pistol, 900RPM, 25dmg per bullet reken maar uit.
Maar volgens mij wordt de damage generfed van 25dmg naar 20dmg? Of misschien heb ik me dit verbeeld 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15:33

Gundogan

Rip and tear, until it is done

keuze voor rifle sniper en andere karakters ben ik wel uit alleen de keuze voor een pistol vind in moeiljk. Welke zijn favoriet?
M1911. Stylepoints > *. :Y

Jammer dat het niet de handcannon is uit BC2. Zelfs post-patch is dat ding zo goed in BC2. :)

[ Voor 50% gewijzigd door Gundogan op 01-09-2012 21:59 ]

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die 93R is inderdaad een beest.

Mijn pistol heb ik sinds een maand of twee op 1 van mijn muis-zijknoppen gezet. Als ik nu mijn wapen moet reloaden maar ik kan geen dekking zoeken, switch ik gewoon pijlsnel naar mijn 93R en maai ik die vijand toch nog neer. d:)b
Met een single shot pistol zou je het meestal wel afleggen als de andere full auto kan schieten... Maar met de 93R niet. oOo

Ook heb ik een reload reflex (na elke kill wil ik reloaden :> ) waardoor ik vroeger echt veel doodging net op die momenten. Maar met de 93R op de muis-zijtoets, win ik wel wat meer nu.

[ Voor 19% gewijzigd door Asgaro op 01-09-2012 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
QPeter schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 21:49:
@TecTo

[...]

93R is meer voor close range, en dat is waar je secondary meestal voor gaat gebruiken i.v.m je je primary moet reloaden. De .44 magnum de krachtigste waar je op afstand ook nog wel kills mee kan halen.

Mijn favoriet is 93R/M93R 3round burst pistol, 900RPM, 25dmg per bullet reken maar uit.
Maar volgens mij wordt de damage generfed van 25dmg naar 20dmg? Of misschien heb ik me dit verbeeld 8)7
Die nerf stond wel in de patch notes van juni. Ik verwacht die nerf ook wel. Niet dat het veel uitmaakt. Een burst is nu 75 damage en word dan 60. Alsnog dood na twee bursts.
Ik zit wel te wachten op die M1911 buff die er kennelijk ook komt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14:23
DanielWW2 schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 22:12:
[...]

Die nerf stond wel in de patch notes van juni. Ik verwacht die nerf ook wel. Niet dat het veel uitmaakt. Een burst is nu 75 damage en word dan 60. Alsnog dood na twee bursts.
Ik zit wel te wachten op die M1911 buff die er kennelijk ook komt. ;)
Zijn er patch notes? Heb ik iets gemist? Of is dit pure speculatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tobitronics schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 22:14:
[...]

Zijn er patch notes? Heb ik iets gemist? Of is dit pure speculatie?
Juni lijst van een zekere demize99 op reddit. ;)
De lijst is veranderd, dat heeft een zekere zhinto gezegd maar ik denk dat de meeste dingen nog steeds kloppen.

Verder verwacht ik die lijst op zeer korte termijn. Dinsdag komt AK uit voor de PS3, dan moet er een patch zijn voor tenminste de PS3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QPeter
DanielWW2 schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 22:18:
[...]

Juni lijst van een zekere demize99 op reddit. ;)
De lijst is veranderd, dat heeft een zekere zhinto gezegd maar ik denk dat de meeste dingen nog steeds kloppen.

Verder verwacht ik die lijst op zeer korte termijn. Dinsdag komt AK uit voor de PS3, dan moet er een patch zijn voor tenminste de PS3.
Wat als AK gewoon uitkomt zonder nieuwe patch? Die glitches/bugs en weapon balance aanpakt? Nu was het altijd zo bij elke nieuwe DLC nieuwe patch? Is er een nieuws bericht geweest dat het nu ook zou zijn?

Ik volg battlefield niet op twitter of op forums ook al posten ze daar ook niet de informatie die de community wil weten afijn. Het zou kunnen dat alleen de 4 nieuwe maps speelbaar worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
QPeter schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 22:33:
[...]

Wat als AK gewoon uitkomt zonder nieuwe patch? Die glitches/bugs en weapon balance aanpakt? Nu was het altijd zo bij elke nieuwe DLC nieuwe patch? Is er een nieuws bericht geweest dat het nu ook zou zijn?

Ik volg battlefield niet op twitter of op forums ook al posten ze daar ook niet de informatie die de community wil weten afijn. Het zou kunnen dat alleen de 4 nieuwe maps speelbaar worden?
Ik denk niet dat ze alleen de mappen erin patchen. Het is al eerder gezegd door mij maar EA moet tienduizenden dollars betalen aan Sony en MS voor een patch. EA zit al jaren in de problemen en EA kennende willen ze elke laatste cent hebben die ze van BF3 kunnen verdienen. Die patch komt er, ook al is die bagger. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TecTo
los van de bugs maar als ik dit topic lees dan gaat her over allerlei wapens die over powerd zijn. Vliegtuigen die sommige het liefst de power zien hebben van een waterpistool, wapens die ...... ga zo maar door. Kan me niet aan de indruk onttrekken dat sommige spelers het liefst het alleenrecht willen hebben op een bepaald wapen. Nu iedereen met de m16 loopt de zeulen moet er een nerf op komen.

Een piloot jankt over de raketjes die te stevig zijn, de chopper vind dat een jet weer. Tja dat is in het echt zo dat een f16 een apache zonder al teveel gedoe uit de lucht haalt. Sniper die campen. Je kan ook met je sniper outfit rond gaan lopen huppelen. Lekker realistisch beeld is dat.

Zie ook heel gekke dingen. Op een LMG een geluiddemper en maar rond huppelen en sproeien.

Gewoon lekker spelen met het aanbod en eens stoppen met het gezeik over overpowerd. Als iedereen zo doordramt lopen we straks allemaal met een klapperpistool

Oh wat betreft de pistols. De mp412 rex is ook een aardige sloper. Voor het sjiek de m1911. Sproeien met een pistool vind ik niks, dus die vallen af.

Zo goed als alle fatsoenlijke wapens aussault op 350 kils gespeeld en alles is unlockt. Vind het snipen op grote mappen echt geinig. Favoriet is de m98b,m40a5 en zo nu en dan speel ik met de jng-90. De L96 alleen gebruikt voor de assignments.

Ga nu nog even lekker oefenen met de overpowerde rex hahahaahhaa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

G18 supp ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardcoresmurf
  • Laatst online: 20-07-2024

hardcoresmurf

Quod licet Iovi non licet bovi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QPeter
Er zijn ook veel dingen niet gebalanced. ik zeg niet dat jets overpowered zijn, maar dat jets op low speed nog zo wendbaar zijn klopt gewoon niet. Pre-patch (april geloof ik) was dit veel beter, nu post patch(na juni) is het voor jets wel vrij simpel gemaakt.

Ook klopt het gewoon niet dat de 93R met 1 burst 75 damage kan doen, terwijl andere pistols veel minder damage kunnen doen p/s, omdat de andere pistols een lagere RPM hebben dan 900 of minder damage doen. Wat dus alle andere pistols beetje nutteloos maakt. Zelfde gaat op voor de m16a3, als je stats gaat bekijken op symthic.com zie je gewoon duidelijk dat het bijna nutteloos is om andere assault rifles te gebruiken dan de m16a3. snelste bullet velocity 1 van de hoogste rpm's en totaal geen recoil vergeleken met andere assault rifles, en doet evenveel damage als alle andere assault rifle op de g3a3 na. En misschien nog wel het belangrijkste snelste reload time van alle assault rifles.

Natuurlijk hoe je het ook gaat balancen en nerfen of ander wapens gaat buffen. Er blijft altijd 1 gun die beter is dan de andere, in alle games heb je een goto gun waar iedereen mee speelt, Als dat nou MW1 is waar iedereen op promod met ak-47/aks-7u of m40a5/r700 sniper speelt. Of battlefield 3 waar 90% van de medics met de m16a3 speelt, elk wapen moet zijn pro en cons hebben. En de m16a3 heeft dat niet zo zeer, het is goed op close range medium range en long range. Andere assault rifles zijn beter gebalanced als je het mij vraagt. Andere wapens bijv. met hoge RPM zijn goed op close to medium (F2000/FAMAS), maar niet op long range, en assault rifles met lage rpm doen het beter op medium/long range(L85A2/AK-74M/SCAR-L) Maar verliezen het van high rpm's op close range.

Ook is het gewoon te simpel om met een Helicopter/Jet een MAA uit te schakelen, vooral als je met iemand speelt die TV missle heeft geunlocked. MAA mag best wel wat extra damage doen tegen air vehicles.

Ook is de Recon class niet echt gebalanced vergeleken met de andere classes, Een soflam opzetten en iets laser painten en vervolgens een designated hit points krijgen zijn niet super hoog waardoor het je niet echt motiveert om er veel moeite aan te besteden. En dat je als sniper iemand neer schiet met een headshot op 100m +/- en vervolgens die gene ziet gerevived worden in 2 seconden baal je ook wel.

50% speelt Medic
30% speelt Engineer
15% speelt Support
5 % speelt Recon

Mensen willen heus niet met wapens spelen die allemaal grond in nerfed zijn, maar een beetje betere balance mogen mensen wel eisen.

P.s: Type fouten en zins opbouw niet op gaan haten, het is een beetje laat en kom net de kroeg uit rollen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren 1 potje wake island gespeeld en ik had het eigenlijk moeten opnemen.
er was 1 jet die rondjes aan het vliegen was en ik zat in de MAA
ik heb 8x mijn missles afgeschoten (waarbij 5 van dichtbij) en geen enkele hit was raak.
vervolgens komt er een tank en ik vlucht uit de MAA (hij was nog 10%)
ik pak de stinger en ik probeer het nog een keer. en BAM de stinger disabled de jet :S

Hoe kan het zijn dat een jet met gemak de rockets van de MAA kan ontwijken, maar de stinger niet ?
MAA werkt dus alleen tegen choppers en met geluk tegen jets.

93R,G18 en .44 magnum zijn voor mij de beste side arms. magnum als engineer en medic (80% van de tijd)
je kan mijnen ermee weghalen (en belangrijker friendly mines. soms liggen ze zo erg in de weg dat ik ze gewoon wegschiet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 02-10 21:34

superwashandje

grofheid alom

als die de missiles weet te ontwijken moet je die ook niet gebruiken, als je 8x gemist hebt had je ook wel kunnen bedenken dat het misschien beter is om de main gun te gebruiken. als je na 3 keer missen met die raketten had besloten om de main gun te gebruiken had je nog 5 runs gehad om hem op de andere manier uit te schakelen, iets wat imo makkelijk had moeten lukken.

probleem bij mij is alleen vaak dat ik na 1 run van de jet al stuk ben of zo ver damaged dat de aa vanzelf bijna ontploft.

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
JA!
EIIINNDDEEELIJK MIJN 100 KILLS MET DE JAVELIN DUS DE JAVELIN SERVICE STAR GEHAALD! *is blij*

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iemand die toevallig weet waar ik deze screen in 1920x1080 versie kan vinden?
Afbeeldingslocatie: http://web-vassets.ea.com/Assets/Resources/Others/ak-screen-04-lg.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
  • Laatst online: 14:23
Asgaro schreef op zondag 02 september 2012 @ 12:10:
[afbeelding]
Uit de 1080p video screenshotten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Niet online
Asgaro schreef op zondag 02 september 2012 @ 12:10:
[afbeelding]
http://static3.fjcdn.com/...01739c532a75db404e500.jpg

Kostte me 5 seconden googlen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15:33
Je link verwijst naar: http://www.funnyjunk.com/
Ga nog maar 5 seconden Googlen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Deed die bij mij ook. Maar als ik de link kopieer naar URL bar en het paar keer probeer, lukt het wel :P
Thanks Haakontje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk
  • Laatst online: 24-08 13:37

Murk

Is this thing on?

DanielWW2 schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 19:59:
[...]

<knip>

Ten eerste moet de MAA gewoon wat krachtiger worden. Het is ronduit belachelijk dat een jet niet uit elkaar spat na een redelijk salvo en dat infanterie ook niet echt snel doodgaat door 20mm kogels waarvan er z'n 4000 per minuut worden afgeschoten. Ik zeg niet dat een MAA met een kogel een jet al moet opblazen maar die kogels mogen echt wel iets meer schade doen.

<knip>
Volgens mij was die main gun juist aangepast zodat je niet zo makkelijk meer infantry kon neermaaien? En ook dat je er geen tanks meer mee kon uitschakelen. Beide vind ik alleen maar terecht, je moet zo'n ding gebruiken tegen jets/choppers, niet om een vlag mee te gaan veroveren (wat ik alsnog wel eens doe trouwens)
Makkelijk schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 12:34:
[...]

Dan raak je dus regelmatig meer dan één speler met een schot :P
@filmpje hierboven wel sad dat die server M16A3 gebanned heeft :')
Ach, tijdje terug een Metro server waar je de volgende dingen niet mocht gebruiken:
* shotguns
* alles dat een explosie veroorzaakt

Ja, ALLES. Dus zelfs geen grenades :F

"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3dfx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Murk schreef op zondag 02 september 2012 @ 12:48:
[...]

Ach, tijdje terug een Metro server waar je de volgende dingen niet mocht gebruiken:
* shotguns
* alles dat een explosie veroorzaakt

Ja, ALLES. Dus zelfs geen grenades :F
Ongeveer 50% van de Operation Metro servers hebben die regels, sommigen nog als 'bonus' dat ook de M26 niet is toegestaan...

Laatst eentje gevonden waar achter de naam "No rules!" stond, maar toen ik de camp-spot (metro-tunnel) van een groepje spelers van C4 wilde voorzien, werd ik gebanned met als reden "No C4 allowed!" :?

Ik had het nog niet eens opgeblazen/er iemand mee gekilled, gok dat er een admin van die server in dat campeer-clubje zat :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk
  • Laatst online: 24-08 13:37

Murk

Is this thing on?

ProfoundValue schreef op zondag 02 september 2012 @ 12:03:
JA!
EIIINNDDEEELIJK MIJN 100 KILLS MET DE JAVELIN DUS DE JAVELIN SERVICE STAR GEHAALD! *is blij*
"Quality of life significantly improved" enzo :)

"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wlie
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Murk schreef op zondag 02 september 2012 @ 13:16:
[...]

Waar een stel pixels al wel niet goed voor zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Niet online
Murk schreef op zondag 02 september 2012 @ 13:16:
[...]

Wlie schreef op zondag 02 september 2012 @ 13:22:
[...]

Waar een stel pixels al wel niet goed voor zijn :P
Als je jezelf een doel in het leven stelt, al is dit een doel in een game, een doel voor je werk, welk doel dan ook en je haalt dit, dan is een weldenkend en beetje normaal functionerend mens blij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 02-10 15:10

fynrd1

Fooled by Randomness

QPeter schreef op zondag 02 september 2012 @ 07:01:
[...]

50% speelt Medic
30% speelt Engineer
15% speelt Support
5 % speelt Recon
Mwah ik denk dat jij je daar enorm in vergist, dit is wel altijd rond de 15-20% (kijkend naar Rush, Conquest/(large) etc.) Voor CQ kan het welk kloppen..

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Skoftebok:

Hoeveel FPS haal je in BF3? Met welke settings en resolutie?
Ben waarschijnlijk van plan om ergens deze maand een upgrade te doen en ik had dezelfde CPU en moederbord als bij jou op het oog. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Niet online
Waarom zijn alle Anti-Vehicle wapens zulke teringwapens?

- De IGLA, Stinger en Javelin hebben een te korte lock-afstand om fijn vliegtuigen te kunnen locken, je moet haast in vijandig gebied gaan staan om dit goed te kunnen doen.

- Als er dan eenmaal na jaren een lock is en je schiet meteen, dan duurt het zo lang dat tegen de tijd dat de raket uit het wapen is en de tank of de jet hebben bereikt, dat de piloot of bestuurder alweer 5x zijn flares heeft kunnen gebruiken om deze raketten tegen te houden.

- Vervolgens duurt het herladen eventjes, niet heel erg, maar dit duurt zo lang in combinatie met het locken en schieten dat tegen die tijd, de piloot of bestuurder alweer tijd heeft gehad om zijn flares gereed te kunnen maken, dus heb je alweer geen kill.. hooguit een Vehicle Destroy valt er te halen, maar meer dan dat ook niet.

Even heel eerlijk, wat heb je dan aan deze wapens? Je moet bijna in alle gevallen een SOFLAMmer hebben en die zijn heel, heel schaars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ProfoundValue schreef op zondag 02 september 2012 @ 21:03:
Waarom zijn alle Anti-Vehicle wapens zulke teringwapens?

- De IGLA, Stinger en Javelin hebben een te korte lock-afstand om fijn vliegtuigen te kunnen locken, je moet haast in vijandig gebied gaan staan om dit goed te kunnen doen.
Die geef ik je, 300m is gewoon te weinig zeker tegen jets.
- Als er dan eenmaal na jaren een lock is en je schiet meteen, dan duurt het zo lang dat tegen de tijd dat de raket uit het wapen is en de tank of de jet hebben bereikt, dat de piloot of bestuurder alweer 5x zijn flares heeft kunnen gebruiken om deze raketten tegen te houden.
1.5 seconden is toch echt geen jaren als je het mij vraagt. Verder is 5x flares ook een beetje overdreven. Een jet die vol wegschiet kan net een tweede flare dumpen.
- Vervolgens duurt het herladen eventjes, niet heel erg, maar dit duurt zo lang in combinatie met het locken en schieten dat tegen die tijd, de piloot of bestuurder alweer tijd heeft gehad om zijn flares gereed te kunnen maken, dus heb je alweer geen kill.. hooguit een Vehicle Destroy valt er te halen, maar meer dan dat ook niet.
Care about de kill? De jet/heli is weg. Dat is veel belangrijker dan een kill. Ja de kill is leuk maar voor mij niet verplicht als ik de stinger weer eens probeer.
Even heel eerlijk, wat heb je dan aan deze wapens? Je moet bijna in alle gevallen een SOFLAMmer hebben en die zijn heel, heel schaars.
Afschrikking. Ja, ze zijn underpowered maar dat mensen steeds maar melden dat ze waardeloos zijn helpt ook niet. Het zit in een combinatie van goed gebruik en een range/speed buff waardoor de stinger/IGLA nuttiger kan worden. Dit is alleen niet het geval dus kan je beter gaan oefenen hoe je een jet/heli ontwijkt of hoe je ze in de val kan laten lopen. Even een leuk trucje dat ik daarvoor weet. Jets gaan altijd achter tanks aan als het kan met hun rockets. Als jij vlak bij een tank staat met een stinger en heel laat locked en schiet als de jet net omhoog trekt dan is hij bijna altijd dood. Zowel flares als ECM heeft tijd nodig om effectief te worden en dit is ongeveer een seconde. Als je dichtbij genoeg staat dan gaat de stinger alsnog achter de jet aan en kill. >:)

Verder moet je de Stinger ook gewoon niet zien als kill wapen maar als afleidingswapen. Gewoon stingers spammen naar jets en er kan er zomaar een doorheenkomen. Verder is een stinger wel dodelijk als een jet en een heli tegen elkaar vechten. De missles van de heli, flare/ECM van de jet en dan jou stinger en dood. ;)

Ja dit is het beste wat je er van kan maken totdat DICE eindelijk eens verstandig doet en de jets eens aanpakt. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DanielWW2 schreef op zondag 02 september 2012 @ 21:18:
Even een leuk trucje dat ik daarvoor weet. Jets gaan altijd achter tanks aan als het kan met hun rockets. Als jij vlak bij een tank staat met een stinger en heel laat locked en schiet als de jet net omhoog trekt dan is hij bijna altijd dood.
Maar Dán kun je hem ook gewoon RPGen. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het probleem met stingers is dat je totaal weerloos bent tegen ground vehicles. Ik kan er voor kiezen om me volledig te focussen op de heli, met geluk kun je soms een jet locken, om vervolgens kansloos te zijn tegen een tank.
Dat doe je dus alleen als de heli echt écht loopt te kutten, maar dan heb je te maken met een hele goede piloot, welke waarschijnlijk ook goed is in het counteren van stingers (laag vliegen, wegduiken, coördinatie tussen de piloten). En dan lijken ze vrij nutteloos.

Als we stingers nou gewoon eens konden schieten zonder lock, heb je dat eerste probleem niet. Dan zou ik vaker met een stinger rondlopen, ondanks dat 'ie een stuk minder ammo heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Asgaro schreef op zondag 02 september 2012 @ 17:21:
@Skoftebok:

Hoeveel FPS haal je in BF3? Met welke settings en resolutie?
Ben waarschijnlijk van plan om ergens deze maand een upgrade te doen en ik had dezelfde CPU en moederbord als bij jou op het oog. :)
Hey, ik speel op een reso van 1440 x 900 met ultra presets en mijn FPS is eigenlijk altijd 60+, maar of je dat met die 6950 ook haalt durf ik niet te zeggen. Had eerst een 6870 maar die is toen ik ging upgraden naar men broertje gegaan dus heb daarmee nooit getest.

Ik heb mijn setup overigens ook nog niet zo lang. Had hiervoor ook een Q6600 maar moet wel zeggen dat het me zeker t.o.v. men ouwe bak, zeer goed bevalt :) Zeker i.c.m. ssd en w8 zit ik met 4/5 seconden op men desktop :P

Het enige minpuntje aan het mobo (voor mij persoonlijk) is dat ik in de uefi de CPU fan speed niet op een bepaald percentage kan instellen, maar in plaats daarvan een bepaalde temperatuur moet kiezen. De andere twee PWM system fan aansluitingen kan je wel gewoon op een bepaald percentage laten draaien. Maar wellicht dat dat ooit nog eens gepatched wordt met een firmware update, wie weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13:19

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

Verwijderd schreef op zondag 02 september 2012 @ 23:03:
Het probleem met stingers is dat je totaal weerloos bent tegen ground vehicles. Ik kan er voor kiezen om me volledig te focussen op de heli, met geluk kun je soms een jet locken, om vervolgens kansloos te zijn tegen een tank.
Dat doe je dus alleen als de heli echt écht loopt te kutten, maar dan heb je te maken met een hele goede piloot, welke waarschijnlijk ook goed is in het counteren van stingers (laag vliegen, wegduiken, coördinatie tussen de piloten). En dan lijken ze vrij nutteloos.

Als we stingers nou gewoon eens konden schieten zonder lock, heb je dat eerste probleem niet. Dan zou ik vaker met een stinger rondlopen, ondanks dat 'ie een stuk minder ammo heeft.
We missen gewoon de M136AT4 uit BFBC2..... Tegen jets nog nooit gebruikt natuurlijk, maar de choppers zouden een toontje lager gaan zingen ;)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Nu online

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Geef mij die magnetic darts maar weer, daar schoot ik over de hele map moving vehicles als target mee :o
nu ben je afhankelijk of de soflam goed word ingezet

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10:33
bvk schreef op maandag 03 september 2012 @ 00:07:
[...]

We missen gewoon de M136AT4 uit BFBC2..... Tegen jets nog nooit gebruikt natuurlijk, maar de choppers zouden een toontje lager gaan zingen ;)
Idd, dat ding was echt goud. Ze hadden de gameplay van dat ding ook zo goed geanimeerd, de feel die je had als je half scheef met je muis achter je bureau wegtrok als je met de raket als mikpunt achter een chopper aantrok was echt te goed, zwaar kippenvel lol!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 02 september 2012 @ 23:19:
[...]

Hey, ik speel op een reso van 1440 x 900 met ultra presets en mijn FPS is eigenlijk altijd 60+, maar of je dat met die 6950 ook haalt durf ik niet te zeggen. Had eerst een 6870 maar die is toen ik ging upgraden naar men broertje gegaan dus heb daarmee nooit getest.

Ik heb mijn setup overigens ook nog niet zo lang. Had hiervoor ook een Q6600 maar moet wel zeggen dat het me zeker t.o.v. men ouwe bak, zeer goed bevalt :) Zeker i.c.m. ssd en w8 zit ik met 4/5 seconden op men desktop :P

Het enige minpuntje aan het mobo (voor mij persoonlijk) is dat ik in de uefi de CPU fan speed niet op een bepaald percentage kan instellen, maar in plaats daarvan een bepaalde temperatuur moet kiezen. De andere twee PWM system fan aansluitingen kan je wel gewoon op een bepaald percentage laten draaien. Maar wellicht dat dat ooit nog eens gepatched wordt met een firmware update, wie weet.
Ok bedankt, klinkt goed! Mijn HD 6950 is inderdaad wat minder goed dan jouw kaart, maar ben van plan om sowieso alles op High te zetten ipv op Ultra. Mijn resolutie is wel ietsje hoger dus ik vermoed/hoop dat ik uiteindelijk rond de 60 fps zal komen.

Nog even dit: heb je al die OC Genie II functie geprobeerd? Reviews zeggen dat dit zeer stabiel werkt, en dat je dus zo eenvoudig een automatische OC kunt uitvoeren als je geen zin hebt alles manueel in te geven.
Maar heb jij al het aantal FPS in BF3 vóór en na die functie getest? Zou willen weten hoeveel extra fps je nog eruit kunt halen dan.
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/PWhqBS43rEuXIbGtFbr8Ojrb/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Asgaro schreef op maandag 03 september 2012 @ 09:19:
[...]

Ok bedankt, klinkt goed! Mijn HD 6950 is inderdaad wat minder goed dan jouw kaart, maar ben van plan om sowieso alles op High te zetten ipv op Ultra. Mijn resolutie is wel ietsje hoger dus ik vermoed/hoop dat ik uiteindelijk rond de 60 fps zal komen.

Nog even dit: heb je al die OC Genie II functie geprobeerd? Reviews zeggen dat dit zeer stabiel werkt, en dat je dus zo eenvoudig een automatische OC kunt uitvoeren als je geen zin hebt alles manueel in te geven.
Maar heb jij al het aantal FPS in BF3 vóór en na die functie getest? Zou willen weten hoeveel extra fps je nog eruit kunt halen dan.
[afbeelding]
Ik heb dat hele oc genie gebeuren nog niet aangeraakt en als ik besluit te gaan overclocken doe ik dat liefst gewoon manual. Dan weet ik iig wat er gebeurt. Ik kan binnenkort wel eens even wat serieuse benchmarks draaien. Had laatst op HWI ook een stukje gelezen over virtual vsync d.m.v. virtu mvp. (Kan dan IGP van cpu met videokaart laten samen werken en gebruikmaken van vsync zonder de input lagg die zich bij 'normale' vsync voordoet) Dus daar wou ik ook nog even mee gaan testen. Misschien dat dat wel relaxed is voor BF3, moet zeggen dat ik eigenlijk nu ook al geen last heb van tearing (of iig zie ik het niet) maar goed wie weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 03 september 2012 @ 09:34:
[...]

Ik heb dat hele oc genie gebeuren nog niet aangeraakt en als ik besluit te gaan overclocken doe ik dat liefst gewoon manual. Dan weet ik iig wat er gebeurt. Ik kan binnenkort wel eens even wat serieuse benchmarks draaien. Had laatst op HWI ook een stukje gelezen over virtual vsync d.m.v. virtu mvp. (Kan dan IGP van cpu met videokaart laten samen werken en gebruikmaken van vsync zonder de input lagg die zich bij 'normale' vsync voordoet) Dus daar wou ik ook nog even mee gaan testen. Misschien dat dat wel relaxed is voor BF3, moet zeggen dat ik eigenlijk nu ook al geen last heb van tearing (of iig zie ik het niet) maar goed wie weet.
I see. Neu, de manuele OC resultaten heb ik niet nodig. :) Ik zou mijn CPU toch pas manueel overclocken op het moment dat die te traag wordt voor games.
Mijn Intel Q6600 2.4 Ghz heb ik pas in 2010 of 2011 overclocked terwijl ik hem al sinds 2007 had. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pykow schreef op maandag 03 september 2012 @ 10:42:
Hardware praat kan ik het hardware topic jongens ;)

Ik zag net deze profiel langs komen:
http://battlelog.battlefi...onary-AA/stats/513908734/
_/-\o_

Hij verdient een Stationary Statue.................... }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Impressive....

PANTSIR-S1 - 2,753 - 115h 34m

CENTURION C-RAM - 482 - 50h 9m

meer dan 90% van de speeltijd in de AA, het is overduidelijk een man met een missie, en hééél veel geduld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Laatst online: 02-10 21:34

superwashandje

grofheid alom

haha, ik heb net 3 kills met die dingen ofzo... er vliegt altijd veel te weinig voorbij :P

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinus_rhythm
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 02-10 12:20
Wel grappig dat de assignments unlocks bevatten voor voertuigen. Als je dan shortcuts heb gekocht moet je als nog de assignments halen voor unlocks.. Tenminste dat denk ik dan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-09-2024
Sinus_rhythm schreef op maandag 03 september 2012 @ 11:26:
[...]

Wel grappig dat de assignments unlocks bevatten voor voertuigen. Als je dan shortcuts heb gekocht moet je als nog de assignments halen voor unlocks.. Tenminste dat denk ik dan..
Lijkt me logisch, gezien je een shortcut voor de toemalige unlocks gekocht hebt.
Iedereen moet deze nu halen, het zou niet imo eerlijk zijn als de mensen die betaald hebben deze gelijk krijgen :)

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xD je kan zeggen wat je wilt, maar hij houdt er wel een zieke kill death rate op na zo hahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!
en voor het eerst zie ik een dogtag die ik niet tot nauwlijks kan gaan halen:

Maverick
Unlocks the Maverick Basic Dog Tag
> 50 kills with jets
> Destroy 25 attack or scout helicopters with jets

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Airburst rounds. :o
Dat zijn dus granaten die een paar meter boven de grond ontploffen en een vuurbal naar de grond schieten.
Afbeeldingslocatie: http://zubat.cocolog-nifty.com/zubatblog/air_burst.jpg
Dat dus. >:)

Verder wil ik die HE rounds voor de tankdestroyer hebben. Ik hoop ook dat er nog een APFSDS round voor de tanks en tankdestroyers komt. En dan ook nog die AA missles voor de Mobile arty. Daar moet ik nog zien of dat wat word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pazienza
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 02-10 20:35

HAHAHAHA Wat een motherfucking baas is dit. Ook echt helemaal z'n nickname aangepast op z'n speelstijl. Wat een koning!

Edit: en ook echt 'longest headshot: 1.65 meter'. :D

[ Voor 6% gewijzigd door Pazienza op 03-09-2012 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-01 14:21
DanielWW2 schreef op maandag 03 september 2012 @ 12:37:
[...]
....
Verder wil ik die HE rounds voor de tankdestroyer hebben. Ik hoop ook dat er nog een APFSDS round voor de tanks en tankdestroyers komt.
Ik was altijd in de veronderstelling dat de MTB in BF3, reeds Sabot Tracer (APFSDS) rounds hadden?
Of gebruiken de MTB nu HEAT (HighExplosiveAntiTank) shells?

In ieder geval ben ik ook voorstander van dat tankdrivers zouden kunnen switchen van rounds: Sabot (APFSDS) én HEAT rounds. Dit kon ook al in een aantal BF2 mods.

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pykow schreef op maandag 03 september 2012 @ 12:15:
[...]
en voor het eerst zie ik een dogtag die ik niet tot nauwlijks kan gaan halen:
Maverick
Unlocks the Maverick Basic Dog Tag
> 50 kills with jets
> Destroy 25 attack or scout helicopters with jets
Makkie dit. Met je gun kun je gewoon infanterie platmaaien. Duurt een weekje, mar die 50 kills die kun je best halen hoor. Ook creabea landen kan helpen, vooral in vijandelijke bases waar mensen op de heli staan te wachten is goed voor je roadkills.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Niet online
Geeft duidelijk aan dat de eerdere assignments waarover gespeculeerd werd of deze echt waren, die ik toen in dit topic gepost heb, echt waren:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/dB8ey.png

Dan is alleen de vraag nog of die dogtags ook echt zijn en gebruikt gaan worden..
Evenals de Tank Superiority ribbon die ik toen postte!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Indy91 schreef op maandag 03 september 2012 @ 13:07:
[...]

Ik was altijd in de veronderstelling dat de MTB in BF3, reeds Sabot Tracer (APFSDS) rounds hadden?
Of gebruiken de MTB nu HEAT (HighExplosiveAntiTank) shells?

In ieder geval ben ik ook voorstander van dat tankdrivers zouden kunnen switchen van rounds: Sabot (APFSDS) én HEAT rounds. Dit kon ook al in een aantal BF2 mods.
Het staat onderin de display bij de tanks, HEAT. Dat is ook waarom er splash damage is met de tank shell. Sabot rounds zijn gewoon staven van staal met een veramde uranium punt. (of wolfraam wat de Duitsers als sinds WW2 gebruiken)
Dat dood je alleen als je raakt, maar dan ben je ook echt dood. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15:50

D4NG3R

kiwi

:)

superwashandje schreef op maandag 03 september 2012 @ 11:12:
haha, ik heb net 3 kills met die dingen ofzo... er vliegt altijd veel te weinig voorbij :P
Dan ben je waarschijnlijk zo'n iemand die constant in de basis blijft hangen met die AA vehicles :P . Nutteloos voor said persoon en voor het team.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe verplaats jij dan de stationary AA? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Verwijderd schreef op maandag 03 september 2012 @ 13:15:
Hoe verplaats jij dan de stationary AA? ;)
Ik sprak meer over de AA voertuigen. Veel te veel lui die met die dingen in de basis blijven zitten terwijl er een Stationary AA turret 20m verderop staat...

* D4NG3R pakt soms een tank en duwt ze gewoon de basis uit :+ .

[ Voor 10% gewijzigd door D4NG3R op 03-09-2012 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pazienza
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 02-10 20:35
DanielWW2 schreef op maandag 03 september 2012 @ 13:13:
[...]

Het staat onderin de display bij de tanks, HEAT. Dat is ook waarom er splash damage is met de tank shell. Sabot rounds zijn gewoon staven van staal met een veramde uranium punt. (of wolfraam wat de Duitsers als sinds WW2 gebruiken)
Dat dood je alleen als je raakt, maar dan ben je ook echt dood. :+
Duitsers zijn op militair gebied sowieso awesome.

Op basis van wat ze allemaal ontwikkeld hebben hadden ze WW2 ook moeten winnen, gelukkig is het anders afgelopen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
D4NG3R schreef op maandag 03 september 2012 @ 13:18:
[...]

Ik sprak meer over de AA voertuigen. Veel te veel lui die met die dingen in de basis blijven zitten terwijl er een Stationary AA turret 20m verderop staat...
Hij doet het dus goed aangezien hij kennelijk nooit in een MAA heeft gezeten. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]
Ik sprak meer over de AA voertuigen.
Maar je reageert op een opmerking over de stationairies, met je opmerking over rijdende...
[...]
* D4NG3R pakt soms een tank en duwt ze gewoon de basis uit :+ .
:Y
Voor de pro: C4 op de neus van de MAA plakken, C4 op de neus van een jeepje plakken, met dat jeepje veel en hard tegen de neus van de MAA aanrijden tot hij jou zat wordt en de C4 op je motorkap gaat beschieten. Als je dichtbij genoeg staat heb je goeie kans dat hij de C4 op jouw jeepje, de C4 op zijn eigen MAA en dus zichzelf allemaal in één keer de lucht in jaagt O-)
D4NG3R schreef op maandag 03 september 2012 @ 13:22:
[...]
Er staat nergens dat het over stationary of mobile gaat, het is onduidelijk op welke post er werd gereageerd :+ .
als je zijn post leest zonder die ervoor te zien ja :+
Maargoed je snapt m'n punt neem ik aan :) .
Nu wel ;)

[ Voor 75% gewijzigd door Verwijderd op 03-09-2012 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Verwijderd schreef op maandag 03 september 2012 @ 13:21:
[...]

Maar je reageert op een opmerking over de stationairies, met je opmerking over rijdende...
Er staat nergens dat het over stationary of mobile gaat, het is onduidelijk op welke post er werd gereageerd :+ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor mij was het vrij duidelijk, maargoed.
Wat betreft de MAA heb je gelijk. Zelf ga ik het liefst zo dicht mogelijk bij de enemy base staan, want daar verwachten ze je niet. En je moet het toch een beetje van het verrassingseffect hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bee.nl
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
D4NG3R schreef op maandag 03 september 2012 @ 13:22:
[...]

Daarom is het ook handiger om te spreken van SAA of MAA :)

Ik had rond deze tijd eigenlijk wel al patchnotes en/of aankondiging van onderhoud verwacht, maar het blijft -buiten de nieuwe assignments- nog angstvallig stil rond de AK-patch en -release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bee.nl schreef op maandag 03 september 2012 @ 13:36:
[...]

Daarom is het ook handiger om te spreken van SAA of MAA :)

Ik had rond deze tijd eigenlijk wel al patchnotes en/of aankondiging van onderhoud verwacht, maar het blijft -buiten de nieuwe assignments- nog angstvallig stil rond de AK-patch en -release.
Ja DICE. Wil weten hoe hard de M16A3 word generfed. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bee.nl schreef op maandag 03 september 2012 @ 13:36:
[...]

Och, het wordt toch pas morgen gereleased voor de PS3, het is de normaalste zaak van de wereld kennelijk voor DICE om ons gewoon in het ongewisse te laten.

Nu nog iemand zien te vinden met BF3 op de ps3 in m'n omgeving....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 03 september 2012 @ 13:52:
[...]

Och, het wordt toch pas morgen gereleased voor de PS3, het is de normaalste zaak van de wereld kennelijk voor DICE om ons gewoon in het ongewisse te laten.

Nu nog iemand zien te vinden met BF3 op de ps3 in m'n omgeving....
Zo zwaar verslaaft? :P
Ik wacht wel een weekje, dat lukt nog wel. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kben morgen toch wel benieuwd naar de gameplay die op Youtube verschijnt, ook al is het slechts 720p console footage met controller input. :')
Ik vraag me ook af hoe Dice het heeft aangepakt met de grootte van de maps op console: ik kan moeilijk geloven dat ze de grootte exact hetzelfde houden als op PC. Met 24 players moet je gewoon de map inkrimpen om het leuk te houden. Anders loopt iedereen in cirkeltjes van vlag naar vlag zonder enemies tegen te komen ...

But then again: Dice pakt altijd uit met "de grootste BF map ooit" dus misschien durven ze die ene woestijnmap zelfs niet inkrimpen nu :P

Achja, morgen maar is gaan lurken in het BF3 Console topic :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ik verwacht zelf dat ze pas 5 september aan de slag kunnen gaan, want als ze al moeite hebben om premium content online te zetten, laat staan de game.
en ik zie ook nog geen melding over battlelog ? volgens mij zou battlelog al een update moeten krijgen of niet ?
hoe willen de PS3 jongetjes anders hun stats kunnen bekijken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DanielWW2 schreef op maandag 03 september 2012 @ 13:53:
[...]

Zo zwaar verslaafd? :P
Ik wacht wel een weekje, dat lukt nog wel. :+
Ik hoef het ook niet te spelen op een console, maar ben wel benieuwd naar de balance tweaks! :)

Maar het wordt wel lastig voor DICE om mij de komende tijd veel uren te blijven maken in BF3. Man, wat komen er veel (pc) games uit de komende tijd waar ik te benieuwd naar ben, voor het eerst in lange tijd. Dishonored, Borderlands 2, nieuwe Sim City, nieuwe C&C Generals, Planetside 2, XCOM, Dead Space 3 om maar wat te nomen! ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 03 september 2012 @ 14:09:
[...]

Ik hoef het ook niet te spelen op een console, maar ben wel benieuwd naar de balance tweaks! :)

Maar het wordt wel lastig voor DICE om mij de komende tijd veel uren te blijven maken in BF3. Man, wat komen er veel (pc) games uit de komende tijd waar ik te benieuwd naar ben, voor het eerst in lange tijd. Dishonored, Borderlands 2, nieuwe Sim City, nieuwe C&C Generals, Planetside 2, XCOM, Dead Space 3 om maar wat te nomen! ^^
SC5 en C&C zijn pas in 2013. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DanielWW2 schreef op maandag 03 september 2012 @ 14:13:
[...]

SC5 en C&C zijn pas in 2013. ;)
Gelukkig wel! Anders hou ik echt helemaal geen tijd meer over (maar toch zou ik het ook niet heel erg vinden om met de (closed) beta's mee te mogen doen!

@ Asgaro, ik lurk morgen gebroederlijk met je mee in het console BF3 topic. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 03 september 2012 @ 14:09:
[...]

Same here
als planetside 2 wat gaat doen aan hun FPS (zit op 40FPS met me GTX670) dan gaan daar veel uurtjes in zitten
20 september komt Borderlands 2 uit en mijn verwachting is dat deze game beter gaat worden dan zijn vorige deel. Sim city wil ik ook gaan proberen als het niet te moeilijk is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pykow schreef op maandag 03 september 2012 @ 14:25:
[...]

Same here
als planetside 2 wat gaat doen aan hun FPS (zit op 40FPS met me GTX670) dan gaan daar veel uurtjes in zitten
20 september komt Borderlands 2 uit en mijn verwachting is dat deze game beter gaat worden dan zijn vorige deel. Sim city wil ik ook gaan proberen als het niet te moeilijk is :P
Beta key vast gekregen? Ik wacht er al weken op... would kill for one! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DICE is weer aan het trollen. Wel premium maar geen patch notes tot dusver. :/

http://battlelog.battlefi...2832654785568338719/last/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-09 21:14
We are detailing all Assignments, Premium exclusive Assignments, Trophies, and Achievements in Armored Kill on the Battlefield Blog: http://bit.ly/UmvvAz

Learn more about Armored Kill here: http://www.battlefield.com/battlefield3/1/armored-kill

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fonta schreef op maandag 03 september 2012 @ 14:31:
We are detailing all Assignments, Premium exclusive Assignments, Trophies, and Achievements in Armored Kill on the Battlefield Blog: http://bit.ly/UmvvAz

Learn more about Armored Kill here: http://www.battlefield.com/battlefield3/1/armored-kill
Je bent een beetje laat. Zie pagina 343. :+

Pagina: 1 ... 86 ... 210 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het plaatsen van "grappige" ongerelateerde plaatjes, zoals de bekende 9Gag memes is niet toegestaan, daar zijn andere topic voor. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic. Het is tevens niet toegestaan te discusseren over mogelijkheden om via proxy of VPN in andere landen de premium DLC aan te schaffen.

Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.